Nem kell mást tenni, mint két hétfői hírt egymás mellé rakni.
Most, hogy egyre inkább látszik: a hatalom élet-halál kérdésének tekinti az október 2-i népszavazás sikerességét és eredményességét, lehull minden álarc. Szemérmetlenül zajlik a kampány, nem csak a milliárdokat baráti zsebekbe juttató hirdetésekkel, nem csak a közszolgálati tájékoztatás egyoldalúságával, a kollektív szervezői, kollektív agitátori, kollektív propagandista funkciók szégyentelen betöltésével.
Most már elvileg független állami tisztviselők is "tanácsot adnak", megüzenik még azt is, hogy ha valaki érvénytelen szavazatot akar leadni, mi a legegyszerűbb, "legkevésbé félreérthető" megoldás erre. Hihetetlen!
Akkor a két hír:
1. A 444 írja meg, hogy az ellenzéki pártok nem tudtak kellő számú embert delegálni a szavazatszámláló bizottságokba, így azok többségében nem lehet majd ellenőrizni, hogy törvényesen zajlik-e a népszavazás viszonylag fontos része, a szavazatok megszámlálása. (E cikk tartalma önmagában felháboríthat minden demokratát, hiszen kiderül belőle, hova jutottunk, milyen "kormányváltó ellenzékünk" van, sutaságuk, tehetségtelenségük mennyire kiszolgáltatottá tesz mindannyiunkat, de most nem ez a dolgozat tárgya.)
2. Az Országos Választási Iroda kiadványban magyarázza meg a szavazatszámlálóknak, hogy miként kell értelmezni a különböző jelekkel ellátott szavazólapokat. Mi számít érvénytelennek, mi nem. A testület elnöke, Pálffy Ilona nyilatkozott is. Emlékeznek, ő az, aki nem tartott szükségesnek rendőri intézkedést, amikor tucatnyi kigyúrt kopasz egy szép napon arra ébredt, hogy nekik most azonnal kezdeményezniük kell egy népszavazást. Amikor ezt számon kérték rajta, azt hebegte, hogy mindenkinek joga van beadni beadványt. Hogy aztán a kopaszok a dossziéban lobogtatott beadványuk beadása nélkül távoztak, ez igazán nem róható fel Pálffy elvtársnőnek, meg az sem, hogy azóta sem kért bocsánatot a történtek miatt.
Szóval azt mondja Gogolák..., őőő, bocsánat, Pálffy elvtársnő, hogy az érvénytelen szavazás leadásának legegyszerűbb módja az, ha valaki üresen, minden jelölés nélkül dobja be a szavazólapot az urnába. Ezt ugyanis nem lehet félreértelmezni.
Hogy mi van??? Szavazópolgár dokumentummal bizonyítja jogosultságát, aláírásával igazolja, hogy átvette a szavazólapot, amit aztán üresen bedob a dobozva, a kormánypárti szavazatszámlálók lelkiismeretére bízva, hogy melyik négyzetbe teszik majd az ikszet az ő nevében...? Ez komoly?
De Molnár Gyulának is rossz hírem van. Ő azt mondta hétfőn, bele a mikrofonba, hogy az egyetlen szavazat, amit nem lehet meghamisítani, az az, ha nem megyünk el szavazni.
Nocsak!
A szavazási bizottságoknál ott van az adott választókörzet összes jogosultjának neve. Hát nem csak oda kell firkantani egy óvatlan pillanatban, hogy "Molnár Gyula", oszt már meg is van a tetszés szerint (nem Molnár Gyula tetszése szerint) beikszelt szavazólap? Ki fogja ellenőrizni, hogy X vagy Z vagy K, aki abban a boldog tudatban ücsörög otthon, hogy a hátsójával szavazott, nem adott-e le mégis rejtélyes körülmények között voksot?
Bizony, ma már sajnos ekkora a bizalom a Nemzeti Együttműködés Rendszere iránt!
Pálffy elvtársnő ominózus nyilatkozata:
Alakul a büdös nagy népszavazási csalás?
2016.09.20. 02:11 Poldi bá
281 komment
Címkék: népszavazás szavazólap pálffy ilona
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2016.09.20. 05:34:42
bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.20. 05:39:34
Gallardo 2016.09.20. 07:47:49
bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.20. 08:19:36
Anomalitások mindenhol vannak.
Gallardo 2016.09.20. 08:34:25
Döbbenetes hogy nem képes az ország fejlődni, nem tud a hátrafelé nyilazáson túl jutni, még akkor is ha sulykolják bele. Nincs képesség és hajlandóság értelmesebb életre. Nacionalista lózungokkal lehet pórázon vezetni.
"-Magyarok vagyunk, Európába tartunk!"
-Hová?
-Európába!
-Akkor arra ússzon fiam!"
"-Hans!?
-Mi vettük ki az első téglát a berlini falból!"
-Köszönjük.... " (dirr egy balegyenes)
(talán ismerős - Hamis a baba )
kacagány 2016.09.20. 08:47:21
Laszlovszky András 2016.09.20. 09:03:55
Mindenki tudja, hogy az idióta gyűlöletkampány győzött, mert a magyar választópolgároknak fingjuk nincs arról, hogy miről szavaznak. Leginkább a semmiről.
bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.20. 09:10:57
Sajnos sok a ballib, ez a gond.
bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.20. 09:12:08
Jelenleg az ország helyes irányban halad, ez a lényeg.
Én se vagyok nacionalista, de a nacionalizmus mégis egy fontos eszköz a nagyobb rossz, a gyarmati elnyomás ellen.
The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2016.09.20. 09:35:14
@bircaman maxval szerkesztő: Idefigyelj te szánni való ökör, az a baj, hogy nem csak hisztiből jelzik az emberek, hogy ordenáré nagy választási csalás készül, hanem az elmúlt időszak tapasztalata alapján. OGV retteg attól, hogy esetleg nem lesz érvényes a kvóta szavazás, és mindenáron be akarja biztosítani, hogy érvényes legyen a szavazás.
Ehhez felhasználja a külföldön élő magyar állampolgárokat is. De itt is kettős mércét alkalmaz. Mert a szívének kedves és megvásárolt kárpátaljai, erdélyi, bánáti, és felvidéki szavazói szavazhatnak levélben is, addig a kényszerből külföldön munkát vállaló és kitelepült nyugat európai magyarok, kizárólag a követségeken szavazhatnak.
room_101 2016.09.20. 09:42:16
A "ballib" egy általad a feszkó levezetésére szolgáló szitokszó, amit normális ember dícséretnek vesz, és tudja, hogy jó úton jár.
Ezt a gondolatmenetet folytatva azért van ám csak ennyi (szerinted) ballib, mert aki ráébred, hogy az, el is megy innen.
A jó irányt meg már 50 éve tartjuk: kapitalizmus a szakadék szélén, szocializmus meg egy lépéssel előtte.
Gallardo 2016.09.20. 09:50:10
Hogy maga nem nacionalista ? Ne röhögtessen.....
bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.20. 09:58:29
Ne gágogj, ezt a lemezt már százszor megcáfolták.
Hiába lesz érvénytelen esetleg a népszavazás, ez csak belpolitikai jelentőségét fogja csökkenteni, de nem nemzetközi jelentőségét.
bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.20. 09:59:09
A "ballib" nem szitokszó, hanem egy jellemző politikai irányzat neve.
bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.20. 10:00:29
Ez szokott lenni sikertelen puccs esetében: az elkövetőket meghurcolják. Mi ebben a furcsa?
Nem vagyok nacionalista, sőt sose voltam az. A nacionalizmus a liberalizmus találmánya és egy hatalmas zsákutca.
Gallardo 2016.09.20. 10:09:42
A szavazatok lobogtatásával akar fölényeskedni és félresöpörni minden tiltakozási formát. És ezt a nagy demokraták többsége sem ismeri fel , csak kvótáról hadoválnak.
Majd erre a szavazóbázisra alapozva fogják szépen a gyülekezést is korlátozni, kombinálva a terrortörvénnyel hogy aztán annyira eldurvulhasson az egész mint a harmincas években a németeknél...
vernarancs 2016.09.20. 10:12:23
levi.007 2016.09.20. 10:12:56
a keresztényeket bántani tilos 2016.09.20. 10:14:54
The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2016.09.20. 10:21:00
Gallardo 2016.09.20. 10:21:36
Na a török meg kihasználta az időt, és lépett...
Lesz módjukban elég Táncsicsot kiszabadítani , ha akarják....
Skorpió53 2016.09.20. 10:21:44
Gallardo 2016.09.20. 10:23:06
Gallardo 2016.09.20. 10:31:04
Az egyedüli amiben hátráltatható a csalás, hogy saját maga ír alá az ember és egy érvénytelent bedob, de a számlálásnál mindet kicserélhetik....
A fideSS nem veszíthet, valóban élet-halál kérdés a számára ez a népszavazás , és egyáltalán nem értelmetlen, ezért mindent megtesz hogy nyerjen.
Nyernie kell , mert különben a diadalmenet derékba törik, azután meg a nyakuk is... Ezt nem engedhetik meg.
JanDítě 2016.09.20. 10:39:07
uhh öregem...évek óta követem a balos-jobbos cicaharcot, jókat nevetek a két oldal ostoba szószólóin, néha elámulok mekkora sötétség uralkodik mindkét oldalon és bár hányok a balosoktól( tudom nehéz felfogni hogy aki nem vityesznek tapsol az nem ballib, tudod nem csak fekete meg fehér van az élet ennél picit bonyolultabb és összetettebb)azért a jobboldal szőcsövei messze viszik a prímet ha az ostobaságnak és a kőkorszaki primitivizmusnak kell megnyílvánulnia.az a fajta képmutatás, szervilizmus és köpönyegforgatás amit ti képviseltek gyomorforgató, mindamellett meg kell hagyni csodálatosan toljátok a kormánypropagandát, rendkívül jól megtanultátok a vezértől hogy nem vitázunk csak becsmérlünk és akkor is nekünk van igazunk ha nincs.az évek óta tartó fröcsögésetek közül viszont az utóbbi napokban elszabadult gusztustalan agyfosás viszi a prímet.ránéztem a "weboldaladra"(kérjél már egy kis zsozsót a propagandaminisztertől mert ez már a 90es években is vércikinek számított volna ahogy kinéz) hamár annyira reklámozod, gondoltam beleolvasok legalább egy cikkbe.amit kiválasztottam: A ferencizmus alapjai.te..nem vagyok különösebben vallásos annak ellenére hogy vallásos neveltetést kaptam, bérmálkoztam stb..deez..nektek tényleg semmi sem szent???hogy eljutunk oda hogy orbán baszatlan picsaserege és társaik az 50es frusztált plakátszaggató rokkannyugdíjas fotelkatonái fröcsögnek, utálkoznak a pápára egy olyan emberre aki Krisztus tanításával párhuzamban a megbocsájtásról, a felebaráti szeretetről tanít és arról hogy segítsünk annak aki rászorul..erre jösz te és le mersz olyat írni hogy a protestantizmus elfajzott vallás??és belekevered a liberalizmust és a sátánizmust??és mindezt azért mert a migirikkel szemben mást képvisel mint orbán??ti mégis kiknek képzelitek magatokat???azzal azért legyetek tisztában hogy tőletek a jobboldal normálisabb fele is elhatárolódik és nemsokára amikor számot kell adnotok erről az őrültről amit az országra szabadítottatok..nos, azt hiszem elnyeritek méltó büntetéeteket,mind az ország mind pedig Isten előtt
bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.20. 10:40:21
Ha nem lenne értelme ennek a népszavazásnak, nem lenne minden liberó beszarva tőle.
Amiben a ballibeknek igazuk van: az októberi népszavazás kérdése értelmetlen. Igen, az. De csak közvetlen, szószerinti értelmében az.
A mögöttes tartalmát illetően a kérdés nagyon is értelmes.
A ballibek tévednek, amikor az állítják, hogy a népszavazás célja belpolitikai harc. Nem, nem az. Nincs miért egy olyan ügyben belpolitikai harcot folytatni, amiben a kormány esküdt ellenségeinek nagy többsége is a kormány álláspontját osztja.
A cél egyedül külpolitikai. Napjainkban alakulgat az EU-ne belül egy erős antiliberális tömb, melynek célja a magártól túlságosan megfeledkezett Brüsszel szarvainak kicsi visszanyesése. Ennek magyar eleme az október antibrüsszelita népszavazás.
Maga a téma pedig pofonegyszerű. Az önvédelem alapvető emberi ösztön. Az, hogy a ballibák direkt kikapcsolják, de legalábbis úgy tesznek, mintha kikapcsolnák magukban ezt a ösztönt az meg szimpla pszichiátriai kérdés. Ha viszont egy pszichátriai beteg másoknak akar dirigálni, azt le kell fogni. Ma Brüsszel egy ilyen elmebeteg. Le kell fogni, mert bajt okoz. Pont.
A magyar ballibekről sokkal jobb a véleményen: biztos vagyok benne, hogy 99 %-uk a lelke mélyén egyetért az iszlamista migráció kérdésben Orbánnal.
bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.20. 10:41:29
Ezek a tények. Az alapügyekben az ország 2010 óta hátrál a zsákutcából, melybe 20 évnyi liberális kormányzás vitte be.
bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.20. 10:42:38
Minek népfront? Nem diktatúra kell, hanem demokrácia. Mindenki szavazzon arra, akire akar, s győzzön a többségi akarat. Ha többség liberális országrontást akar, legyen az, semmi gond.
bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.20. 10:45:04
Ha így lenne, nem lenne egész Brüsszel beszarva...
bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.20. 10:47:03
Lázadás = forradalom kicsiben = azaz a néptömegek a kezdeményezőek, pl. 1956.
Puccs = a hatalmi elit egy része igyekszik az elit másik részét leváltani.
A török haderő egy része csinálta a puccsot, amerikai támogatással. Ez teljesen tiszta puccs.
Drout 2016.09.20. 10:50:18
The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2016.09.20. 10:52:46
A Kurzführer ezért nem tud aludni már hónapok óta.
Gallardo 2016.09.20. 10:54:43
Majd október elején kiderül....
Egy biztos, én nem vagyok benne a 99%-ban...
Nem vagyok hajlandó zorbán hatalomban maradását támogatni. Erről szól a dolog, a külpolitikai handabanda csak etetés...
bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.20. 11:00:27
"aki nem vityesznek tapsol az nem ballib"
Nem az. Számtalan nem-ballib Orbán-ellenest ismerek.
"a jobboldal szőcsövei messze viszik a prímet ha az ostobaságnak és a kőkorszaki primitivizmusnak kell megnyílvánulnia"
A szőcső ilyen. Ezt a játszmát azonban a ballibek kezdték még 1990-ben. Ennek oka a liberális diktatórizmus: a liberók az egész országot liberalizálni akarták a 90-es évek elején, megpróbálva kirekesztve minden ellenvéleményt. Ez alapozta meg azt a hozzáállást, hogy "aki más mond, mint én, az gazember".
"csodálatosan toljátok a kormánypropagandát"
Amivel egyetértek, azt támogatom. AMivel nem, azt nem. Mi a gond? Kötelező a mindenkori kormány ellen lenni?
"nem vitázunk csak becsmérlünk"
Ilyet sosem csinálok.
"nektek tényleg semmi sem szent???"
De igen. Isten az. S az Egyháza. Pont ezért témadom immár 2 éve a Vatikánban celebkedő argentín sóment.
"aki Krisztus tanításával párhuzamban a megbocsájtásról, a felebaráti szeretetről tanít és arról hogy segítsünk annak aki rászorul"
Ezzel semmi gond. Ferenckét nem is ezért kritizálom.
"belekevered a liberalizmust és a sátánizmust??"
Ferencke nem liberális, hanem kommunista. Amivel egyébként semmi gond, joga van politikai nézeteihez. A gond vele krisztusgyalázó tevékenysége. S pont ez kritikám központja.
"és mindezt azért mert a migirikkel szemben mást képvisel mint orbán??"
Ez a kérdés teljesen lényegtelen. Az argentín parafenomén migrációval kapcsolatba persze ökörség, de nem ez a hibája. Ha csak ez lenne, semmi gond nem lenne vele.
"ti mégis kiknek képzelitek magatokat???"
Isten szürke altiszteinek.
"azzal azért legyetek tisztában hogy tőletek a jobboldal normálisabb fele is elhatárolódik"
Én magam - a szó nem-magyar értelmében - baloldali vagyok. Csak a magyar politikában számítok jobbosnak, mivel Mo-on baloldali=liberális.
"és nemsokára amikor számot kell adnotok erről az őrültről amit az országra szabadítottatok"
Nincs őrület. Haladás van a nép érdekében. Persze, van sok hülyeség is, de ez mindig van.
"hiszem elnyeritek méltó büntetéeteket,mind az ország mind pedig Isten előtt"
Istent védem pontosan vallási tematikájú cikkeimben.
Gallardo 2016.09.20. 11:04:20
Hogy egy többszáz milliós környezetben egy tízmilliós ország úgymond szabadságharcot folytasson az már kész röhej, főleg úgy hogy anyagi támogatást vár el ettől a közegtől...
Ilyesmivel csak kiröhögtetni tudja magát az aki ezt műveli, és azok is akik ezt támogatják.... Némi tudathasadást mutatva....
Egyébként a mondás szerint sem szokás odacsinálni ahol eszünk...
The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2016.09.20. 11:05:06
Gallardo 2016.09.20. 11:08:49
Egyelőre pedig Mohamed ment a hegyhez... a showman-hez... nem fordítva...
Szórakoztassa csak magát tovább hívő emberke, ágyő....
feribácsi 2016.09.20. 11:35:13
kisrigó 2016.09.20. 11:37:23
feribácsi 2016.09.20. 11:38:40
bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.20. 12:03:48
Ezt a kérdést csak a blog.hu-n most kapom kb. századszor, s mindig válaszoltam is rá.
De legyen újra egy mondatbam
Ballib - olyan ember, aki gazdaságilag ultrajobbos, eszmeileg pedig ultraliberális, s mindezt “baloldal” néven adja elő.
bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.20. 12:09:46
Mindig van hamisítási lehetőség, magam is voltam megfigyelő már választásokon. Ezért kell nagy létszámú, lehetőleg heterogán bizottság - egy ilyen bizottság nehezebben beszél össze.
Amikor választási megfigyelő voltam, konkrétan a következő zajlott. Negyedik számolásra se egyezett a szavazatok tényleges és hivatalos száma, a hivatalos szám 1-gyel több lett. Mintha a szél elfújt volna egy szavazólapot. Már este 10 lett, s mindenki el volt fáradva, annyira, hogy már a pártellentétek is kezdtek eltűnni: a végére egy csapat fáradt ember lett a harcos párthívekből, akiknek egyetlen vágya a hazamenés lett már. S akkor jött a javaslat: hagyjuk az egászet a fenébe, késő van, az 1 darab eltűnt szavazatot írjuk be az egyik 5 % alatti párthoz, úgyis mindegy. S mindenki rábólintott.
bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.20. 12:10:49
Isten tanítása világos. Ha egy ember, különösen egy főpap, elkezdi megpróbálni meghamisítani, minden hívő kötelessége erre felhívni a figyelmet.
DFK 2016.09.20. 12:47:42
Amúgy az egész poszt rágalmazás. Ha tudja bizonyítani a csalást a poszter, uccu irány a bíróság! Ha meg nem, akkor csak rágalmaz. Kíváncsi lennék mit szólna a poszter, ha a 11000 szavazókörből mindenhonnan csakk 2 tag becsületsértés címén 10000 Ft-t követelne tőle a bíróságon (220 misi lenne összesen)...
Ugye, aki volt SzSzB tag, az tudja, hogy amiket most emlegetnek, nem lehet megcsinálni.
DFK 2016.09.20. 12:48:14
vanRob 2016.09.20. 12:53:57
Személy szerint nem hiszek abban, hogy ennyire aljas azér' már csak nem lehet ez a brancs. De, sajnos simán belefér. Hazudnak ezek nappal, délben meg este.
Te, a boltzárról miért nem lehetett népszavazás? Arra milyen ideológiát gyártott neked a Párt? Nem kell beleszőnöd a sajátnak vélt gondolataidat, elég csak idemásolni a körímélből.
lac666 2016.09.20. 12:54:54
vénkujon 2016.09.20. 13:12:34
n3spr3ss0 2016.09.20. 13:16:02
n3spr3ss0 2016.09.20. 13:17:33
Kong.Kinga 2016.09.20. 13:23:56
Akkor bejön a sok migráns és elveszik a cigányok segélyét!
Már megérte!
bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.20. 13:24:50
A sikert hogyan kellene kommunikálni.
Tény: az Orbánt utálók 90 %-a sem akarja az ország iszlamizálását.
Nagyon sokféle ismerősöm van Mo-on. Van egy olyan ismerősöm, aki akkor is a ballibekre szavazna, ha az állna azok programjában, hogy mindkenkit fel kell akasztani. Ő mondta: utálja Orbánt, de 2 dologban Orbánnak van igaza: ellenállt a homokos házasság bevezetésében, azt beírta az alkotmányba is, s nem engedett Satana Mertkellnek az iszlamizáció ügyében. Ő nem fog egyébként elmenni szavazni, mert "nem akarja erősíteni Orbánt".
DFK 2016.09.20. 13:25:03
bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.20. 13:25:41
Biztosan nem. Ha így lenne, nem lenne beszarva az ultraliberális iszlamista Satana Mertkell és brüsszelita klikkje.
Ballib Cenzúrázók Réme 11 2016.09.20. 13:29:56
De Orbán Viktor (akit a Századvég felmérése szerint a nyugati dzsihadisták 99%-ban szeretné a vezérüknek, de mi nem adjuk ám a mi Viktorunkat!) szóval Orbán Viktor megelégszik majd 99%-os gyözelemmel is. Hogy aztán a sok liberális álcivilt megegye a guta.
OKTÓBER 2-ÁN SZAVAZZ NEMMEL ARRA, HOGY MARADJUNK-E AZ EU-BAN!
Netuddki. 2016.09.20. 13:33:14
Ballib Cenzúrázók Réme 11 2016.09.20. 13:37:12
Csak hogy a Soros ügynökök és a háttérhatalmak keresztbe tetek annak hogy Orbán Viktor 4 millió migránst telepítsen be és ezzel megtartsa Magyarország egyedi kultúráját és színtiszta magyar népszaporulatát.
Ezért áskálódik most az EU hogy egy 1300 fős migráns hadsereggel töressék zúzassák szét a mi nemzetállamunkat, hogy ez az idegen kultúra pár éven belül túlszaporodjon minket és halomban erőszakolja meg a nográdi falvainkban a kozmetikustól hazatartó magyar nagyanyákat.
ORBÁN VIKTOR TÖBB MILLIÓ BEVÁNDORLÓT VÁR
Több millió bevándorlót kellene befogadnia Magyarországnak a következő öt évben, mert így tudja biztosítani a gazdasági növekedés ütemét - jelentette ki tegnap Orbán Viktor kormányfő. A társadalom elöregedésétől egész Európában tartanak.
Magyarország akár 14 millió embernek is megélhetést tud biztosítani - mondta tegnap a magyar kormányfő az Amerikai Kereskedelmi Kamara (AmCham) üzleti ebédjén. Orbán Viktor a gazdasági növekedés fenntartását firtató kérdésre reagált úgy, hogy ehhez szerinte több millió külföldit kell foglalkoztatnia az országnak.
Netuddki. 2016.09.20. 13:39:00
Miből áll kicserélni az érvényteleneket érvényes nem-re? Lepapírozzák ezek, ahogy a többi lopást is.
Az egészhez az kell, hogy elmenjél és aláírd a jegyzőkönyvet. Ezért henteregnek a fideszesek azon, hogy minél többen menjenek el szavazni.
Ha nem mész el akkor alá kell hamisítani az aláírásodat, amit később ellenőrizni lehet. Persze meg lehet oldani ezt is, csak egy fokkal nehezebb mint egy papírfecnit kicserélni. Ezért nem kell elmenni szavazni.
gigabursch 2016.09.20. 13:44:09
"E cikk tartalma önmagában felháboríthat minden demokratát, hiszen kiderül belőle, hova jutottunk, milyen "kormányváltó ellenzékünk" van"
Bartátom, ti olyan demokraták vagytok, akikre gyakorlatilag senki nem kíváncsi.
Ez a legszebb a demokráciában.
A nép egy dolgot már biztos eldöntött: Belőletek soha sehol semmit.
Ez van. Önbeismerő egy freudi elszólás volt, az kétségtelen.
2.)
Amúgy ti olyan demokraták vagytok, akik egyszer elcsaltak már tettérhetően egy választást.
Most mit lehet mondani?
A tanítvány túlnő a mesteren? Mert a fidesz tanult tőletek, belőletek, rólatok.
Ez van.
Csinálhattok forradalmat, de nektek sem fog menni, főleg Che-s pólókban.
moletty 2016.09.20. 13:46:07
Hogy baszd meg a halott kurva anyádat a ravatalán te kecskebaszó féreg !
DFK 2016.09.20. 13:46:21
Nem fog stimmelni a fel nem használt szavazólapok száma, ha cserélgetnek. A rontott szavazólapot rögtön meg kell jelölni "rontott" felirattal, így az nem használható fel semmire.
anyo05 2016.09.20. 13:47:00
Netuddki. 2016.09.20. 13:56:51
Van egy 2 X-es érvénytelen szavazólap. Kiveszed, ráírod, hogy rontott. Beraksz helyette egy nem-es szavazólapot.
Szavazott a pógár? Aláírt, szavazott, érvénytelenül. Meg lehet mondani, hogy ki szavazott érvénytelenül? Nem. Más tészta, hogy az érvénytelenből hirtelen érvényes lett. Utólag nem lehet ellenőrizni.
Nem állítom, hogy mindegyik szavazókörbe el lehet ezt játszani, de ahol a felügyelők összejátszanak ott kizárni se lehet.
De igazán a levélszavazatokkal lehet csalni. Idáig 270ezren jelezték, hogy szavazni akarnak levélben. Ez az érvényes küszöb majdnem 7%-a. 2014-ben is 97%-uk szavazott a fideszre. Vagy csak azt állították a fideszesek, sosem fog már kiderülni.
Zacskóstej 2016.09.20. 14:00:17
krj 2016.09.20. 14:02:54
DFK 2016.09.20. 14:03:28
Meddig akarod még égetni magad?
Netuddki. 2016.09.20. 14:04:04
krj 2016.09.20. 14:04:54
2016.09.20. 14:05:43
moletty 2016.09.20. 14:05:59
krj 2016.09.20. 14:06:55
2016.09.20. 14:09:19
Netuddki. 2016.09.20. 14:10:34
Nem egyszer voltam szavazni kiscsákó. A menete a következő.
Igazolod magad, aláírod a jegyzőkönyvet, közben valaki fog egy töküres szavazólapot a stócból, lepecsételi és odadja.
Ne dumálj már nekem, ha valakik nem akarnak csalni akkor nem tudnák megcsinálni. Annyi üres szavazólapot nyomtathat bárki magának amennyit nem szégyell bazmeg! A többi már csak pecsételés kérdése, meg hova rakja az X-et.
Amúgy meg látszik, hogy qrvára nincsen közöd az egészhez, különben mélyen kussolnál. Én is csak azért írom le, mert biztos, hogy nem nekem jutott ez az egész az eszembe, ha nem éppen ez a gyakorlat.
2/3 ja. Persze.
DFK 2016.09.20. 14:12:44
2016.09.20. 14:14:03
2016.09.20. 14:15:50
2016.09.20. 14:18:45
furious ewok 2016.09.20. 14:19:02
DFK 2016.09.20. 14:21:20
Nem, nem lehet nyomtatni szavazó lapot. A szavazókörbe adott számú (N)szavazólap kerül kiszállításra. Ebből a szavazás során felhasználódik x db (beleértve a rotott-cseréltteket, a mozgóurnás lapokat). A végén N-x db szavazólapnak kell maradnia. Ezt megszámoljuk, becsomagoljuk, átkötjük, lepecsételjük, aláírjuk (mindannyian). Az urnát csak ezután bonthatjuk fel.
Ha meg kitöltenénk üres, lepecsételt lapokat, akkor a megjelentek számával nem stimmelne össze a dolog.
de mindegy, hajtogasd csak a kis hazugságodat, legfeljebb újra beégsz vele.
DFK 2016.09.20. 14:22:35
Attika77 2016.09.20. 14:25:04
mojszipupi 2016.09.20. 14:26:11
DFK 2016.09.20. 14:33:16
bgp 2016.09.20. 14:38:07
Boka1 2016.09.20. 14:42:15
Szerintem a magyar ember most is bölcsen távol marad.
pamut 2016.09.20. 14:44:07
És csalás az is hogy A szocializmus óta az október 2-i lesz az első szavazás, ahol gyakorlatilag csak a kormány juttat el üzeneteket a tisztelt lakossághoz.
bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.20. 14:48:07
Nyugodj le, törődj bele, hogy Gyurcsányod nem lesz többé ME, Sorosod pedig nem lesz Moszkva cárja.
bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.20. 14:48:54
Téves. Ne magadból indulj ki.
vénkujon 2016.09.20. 14:51:02
bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.20. 14:51:27
Sajnos nem kitalált lény...
bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.20. 14:52:04
Nyugodj le, törődj bele, hogy Gyurcsányod nem lesz többé ME, Sorosod pedig nem lesz Moszkva cárja.
vénkujon 2016.09.20. 14:52:31
bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.20. 14:52:53
Ez nem valószínű.
krj 2016.09.20. 14:53:36
vénkujon 2016.09.20. 14:54:21
bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.20. 15:05:55
Nyugodj le, s maradjunk annyiban, hogy ostoba balliba bérkommentelő vagy.
krj 2016.09.20. 15:08:23
moletty 2016.09.20. 15:15:11
Kutya vagy, geci !
Téged fel kellene gyújtani és szalonnát sütni az égő tetemeden !
konrada 2016.09.20. 15:16:23
Ez is téves. Gyakorlatilag évtizedek óta szinte ugyanazok ülnek be 20 rugó bruttóért. Ezek olyanok, akik hajlandóak ennyi pénzért bevállalni azt, hogy jó esetben vasárnap fél6-tól este 10-ig elbaltázzák az idejüket. (Azért jó eset, mert egy bonyibb parlamentin még tovább is tart, és ha valakit be tudnak ugyanezen pénzért ugratni a presztizsnek hitt elnökibe, úgy szombaton még ellenőrízheti is a körzetet, ellátmányért járkálhat, előtte esküdhet, és éjfél utánig várhatja, hogy átvegyék az önkormányzaton a listákat.
Azaz ugyanazok vannak szinte, akik a 2 maszoppos győzelmet is átélték, de ha akkorse csaltak, most miért tennék? A lényeg, hogy a bizottságból a fideszes társadalmis csak 1 az 5-6 fő közül, az nem nagyon tudja lenyomni akaratát az egyébként igen színes - bár a koruknál fogva alapvetően mszp-s társulaton... (Persze vannak elvakult fideszfanok, kisgazda, jobbikos is a soraikban, de nem olyan egyszínű a társulatok túlnyomó többsége, hogy akarnának valamerre közösen csalni...)Ö
Bobby Newmark 2016.09.20. 15:19:37
bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.20. 15:21:47
Ballib mítosz. Nincs választókörzet-csalás.
konrada 2016.09.20. 15:26:34
Aham. Akkor ezt linkeld be, hogy lássuk.
(Ilyent egyébként még egy választáson sem sikerült bizonyítani - legállábbis olyant, mely döntő lehetett volna -.... igaz, egyben még az újraszámolás előtt bezúzták a szavazócetliket...)
Ballib Cenzúrázók Réme 11 2016.09.20. 15:27:23
Te álnihiltsa gyurcsányista, Orbán Viktor sose hazudott (ezt ő maga is elismerte) és sosem csalt. Orbán Viktor nagy tisztelője és csodálója az iszlámnak, annyira, hogy a lánya és a világítástechnikai iparban nevet szerzett Tiborc István veje is rendszeresen az iszlám udvarokban hétvégeznek.
Ha nem lettek volna a háttérhatalmak akik megakadályozták Orbán Viktort mindenben, akkor ma Orbán Viktor akarata szerint az iskolákban a mindennapi tornaórák helyett Koránt tanulhatnánk a gyerekeink és akkor még a mostaninál is sikeresebb lenne a magyar emberek élete:
ORBÁN VIKTOR: AKI BEZÁRKÓZIK AZ VESZTES LESZ
INDEX 2015.06.09.
Budapesten rendezik az Arab Bankok Szövetségének éves közgyűlését. Az eseményen az arab bankárokat Orbán Viktor köszöntötte, és figyelmükbe ajánlotta Magyarországot.
A miniszeterelnök néhány fontosabb állítása:
Magyarország nyitott és barátságos ország, ahol barátságos emberek laknak. Nálunk örülnek a bevándorlóknak az emberek. Nem mindenhol mondható el, hogy ilyen nyitott és üdvözlő a szemlélet.
Itt mindenki RENDKÍVÜL NAGYAR ÉRTÉKELI AZ ISZLÁMOT. Úgy tekintük az ISZLÁMRA, mint egy NAGY ÉPÍTMÉNYRE.
NEM TEKINTÜNK FENYEGETÉSKÉNT AZ ISZLÁM VILÁGBÓL ÉRKEZÖKRE.
Orbán a pápát idézte: "ÚJRA KELLENE OLVASNI A KORÁNT" Ha jobban figyelt volna az emberiség a Korán tanításaira, akkor nem tartana itt a világ.
Magyarország egy felemelkedő ország. HA FÉL ÉV MÚLVA JÖNNEK, MÉG JOBBKOR JÖNNEK.
A politikusok nem ismerik a jövőt, de ezt nem vallják be. Olyan változások vannak, amelyek hatásait lehetetlen felmérni. Hogy kik lesznek a sikeresek és vesztesek, azt senki nem tudja megmondani. Egy dolgot tudunk: aki bezárkózik a kerítés mögé, az vesztes lesz.
DFK 2016.09.20. 15:35:49
Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.09.20. 15:37:03
DFK 2016.09.20. 15:39:22
vénkujon 2016.09.20. 15:41:02
vénkujon 2016.09.20. 15:49:04
pamut 2016.09.20. 15:55:11
DFK 2016.09.20. 16:05:18
JanDítě 2016.09.20. 16:08:41
ha az általad említett ballibek kezdék ezt a szócsőkérdést(tegyük fel igazad van) akkor ez feljogosítja a mai jobboldalt hogy ők is ilyenek legyenek?akkor mennyivel jobbak vagy rosszabbak akkor ha ugyanazt csinálják?egyszer egy azóta már nem annyira jó barátommal beszélgettünk és szóba került az a lopáscunami ami jellemzi a mai politikai elitet..a barát ennyit mondott:miért a baloldalnak szabadott akkor nekünk nem??hehe azóta nem is találkoztam vele azthiszem..tehát ez ovoda a köbön,bebebe te is csináltad én is csinálom..egykutya, mehet a levesbe, majd a bitóra mind!!
Propaganda - támogatod,ok..neked ninss rossz érzésed ha ezt meghallod hogy propaganda..nem is tiltakozol ellene..nekem a propagandáról az jut eszembe hogy átmossák az agyat és letolják a torkodon a fost..kb mint rákosi alatt,vagy jelen példa északkorea..lehet támogatni egy véleményt, eredményeket ezek mögé be lehet állni ezt lehet képviselni..de propagandát??ez a történelem sötét fejezeteit juttatják eszembe.
vita/nemvita - na most a jobboldal mikor áll bele, mikor áll ki a nagy nyilvánosság elé???(az hogy a kossuthrádióba az előreegyeztett kérdésekre válaszol az nem vita, az hogy a párttv-n a létező/nemlétező eredményeket sorolják nem vita)mikor nyilatkozott viktor a párttv-n kívül??mikor válaszolt egy "ellenzéki" újság kérdéseire??naugye...
Az Isten szent?és Isten igéje?és Isten földi helytartója?az az ember akit a katolikus egyház mondjuk úgy krémje választ meg??A pápa Isten földi helytartója, azzal hogy gyalózod Istent gyalázod!!szürke altiszt??ugyanmár nem nagyképűség ilyet állítani, mondani magadról??jóhogy nem ti vagytok Isten kinyilatkoztatásai..arról nem is beszélve hogy szétszakadást, széthúzást és gyűlöletet terjesztetek..ez nem hiszem hogy keresztény hozzáállás..olvastál újszövetséget valaha??miről szól??mi lesz a következő?Jézus szapulása aki befogadta és elfogadta a prostituáltakat, a szegényeket?aki fel merte emelni a szavát az elnyomás ellen?aki egyenlőséget hirdetett??aki azt monta szeresd ellenségedet mint felebarátodat??nem, ti nem vagytok jó keresztények. a ti szavaitokban, a ti megnyilvánulásaitokban semmi de semmi keresztény hozzáállás nincs..Ferencke,argentín sómen..azért ehhez kell arc..Istent véded? Isten (ha létezik)nevet rajtad, nevet a hasonszőrű társaidon ha egyáltalán eljut hozzá hogy az ő nevében hogy vélekedtek, de mindegy is higgy benne, akkor tudod mi következik halálod után igaz?az a bizonyos Isten ítélőszéke..majd ott kell elmagyarázni miért gyűlölsz, miért egy elmebeteg gondolatait közvetíted miért csúfolod meg a vallást és azokat az igaz keresztényeket akik épp Isten miatt járnak templomba és nem azért hogy politizáljanak..a valásnak mi köze a politikához egyébként??én azért jártam templomba hogy felfrissüljön a lelkem, hogy választ kapjak bizonyos kérdésekre az életemmel, a létemmel kapcsolatba, hogy könnyítsek a lelkemen ha úgy éreztem hibáztam, hogy útmutatást kapjak..de nem azért a kurva életbe már hogy orbán szavait közvetítse nekem valaki..
vénkujon 2016.09.20. 16:08:57
Bobby Newmark 2016.09.20. 16:12:44
index.hu/belfold/2011/11/24/lefeleztek_amit_le_kellett_felezni/
hu.wikipedia.org/wiki/V%C3%A1laszt%C3%B3ker%C3%BClet-manipul%C3%A1ci%C3%B3
Bobby Newmark 2016.09.20. 16:14:38
Jolka40 2016.09.20. 16:16:13
DFK 2016.09.20. 16:16:38
Vissza kéne már venni az arcból, miután bűncselekménnyel vádoltátok meg a szavazatszámlálókat.
Az összes elképzeléseteket megcáfoltam. De csak nyomjátok tovább.
bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.20. 16:18:48
"a kérdés csak az hogy a jobboldal miért ballibsizik akkor csípőből és gondolkodás nélkül ha vki nem Orbán szavára tapsol ütemesen?"
Nem tudom. Én ilyet sosem teszek.
"ha az általad említett ballibek kezdék ezt a szócsőkérdést(tegyük fel igazad van) akkor ez feljogosítja a mai jobboldalt hogy ők is ilyenek legyenek?"
Nem, de ilyen az emberi természet: a rossz szokások ragadósak.
"szóba került az a lopáscunami ami jellemzi a mai politikai elitet"
A lopás egy mém, senki se veszi komolyan. A korrupció meg eleve a politika része: MINDENKI csinálja. Valakit felelősségre vontak eddig? Nem, se a Fidesz nem tett semmit a ballib korrupcióval, s a ballibek a fideszessel. A téma abszolút érdektelen jelenleg.
"Propaganda - támogatod,ok..neked ninss rossz érzésed ha ezt meghallod hogy propaganda..nem is tiltakozol ellene"
A propaganda a demokráciák fontos eleme. Mozgosítani kell az átlagembert, ennyi. A jó politikus az, aki jól használja ezt az eszközt.
Propaganda csak diktatúrákban nem kell, ott ugyanis nyers hatalmi erőszak van helyette.
"a jobboldal mikor áll bele, mikor áll ki a nagy nyilvánosság elé???"
Folyamatosan kiáll, pl. tavalyelőtt a választásokon.
bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.20. 16:20:12
Nem igaz.
A vélasztókerületek száma csökkent 176-ról 106-ra. Világos, hogy nem maradhattak ugyanazok a határok.
nagybátyád 2016.09.20. 16:24:23
bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.20. 16:25:01
"és Isten földi helytartója?"
Ilyen nem létezik.
"az az ember akit a katolikus egyház mondjuk úgy krémje választ meg??"
Emberek: tévedhetnek.
"A pápa Isten földi helytartója, azzal hogy gyalózod Istent gyalázod!!"
Téves.
"szétszakadást, széthúzást és gyűlöletet terjesztetek"
Nem igaz.
"mi lesz a következő?Jézus szapulása aki befogadta és elfogadta a prostituáltakat, a szegényeket?aki fel merte emelni a szavát az elnyomás ellen?aki egyenlőséget hirdetett??"
S mindezzel mi a gond?
"ti nem vagytok jó keresztények"
A nem-keresztények szerint nem vagyunk keresztények - így igaz, de ez nevetséges eleve. Mi nem nem-keresztény igényeknek akarunk megfelelni.
"a ti szavaitokban, a ti megnyilvánulásaitokban semmi de semmi keresztény hozzáállás nincs"
Például?
"Ferencke,argentín sómen"
Fogalmazhatnék durvábban is, de nem teszem.
"Isten miatt járnak templomba és nem azért hogy politizáljanak"
Helyes dolog. A templom nem a politizálás tere.
"a valásnak mi köze a politikához egyébként??"
Semmi.
"nem azért a kurva életbe már hogy orbán szavait közvetítse nekem valaki"
Melyik templomban hirdetik Orbán szavait, te majom?
nu pagagyí 2016.09.20. 16:31:00
nu pagagyí 2016.09.20. 16:32:42
nu pagagyí 2016.09.20. 16:41:57
fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.09.20. 17:01:21
Ha elmész, teljesen mindegy igennel vagy nemmel voksolsz, a részvétel felkúszik 50% fölé, a népszavazás érvényessé válik, a nemek borítékolható túlsúlyával a kimenetel borítékolható, és másnap Orbán győzelmével lesz tele a sajtó.
Ezt akarod?!
fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.09.20. 17:03:31
Ha elmész, teljesen mindegy az igent vagy a nemet választod. A részvétel felkúszik 50% fölé, a népszavazás érvényes lesz, a nemek borítékolható túlsúlyával a szavazás kimenetele nem is lehet kérdéses, és másnap Orbán győzelmével lesz tele a sajtó.
Ezt akarod?!
JanDítě 2016.09.20. 17:06:27
ember100 2016.09.20. 17:12:55
Helló !
Látod , látod tudod te a tuttit :)
Ott a pont , közös fidessss megegyezéssel NEM csomagolják pecsételik le az üres szavazólapokat !
Számolás közben kicserélik a "rossz- igen " lapokat ráírják rontott és kicserélik , kész is van a dolog.
Utána összekötegelik lepecsételik , csak az időpontot kell korábbra írni.
EZÉRT KELL DUPLA mennyiségű szavazólap.
A hírekben meg szó sem esik mennyi volt az érvénytelen de újra kitöltött papír.
Normális esetben talán 10 % lenne a rontott szavazat.
KI VAN EZ TALÁLVA !!!!!
jandera 2016.09.20. 17:32:50
Tehát pl. Hitler.
Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.09.20. 17:33:35
Akár van ellenzéki delegált, akár nincs, akár üres szavazólapot dobnak be, akár nem, a tagoknak rohadtul nincs se kedvük, se energiájuk hamisítgatásokkal szórakozni, amikor önmagában az is fárasztó, hogy a gusztustalanul végignyálazott, teljesen fölöslegesen használt borítékokat felbontogassák. Leginkább az a vágyuk, hogy minden darabra stimmeljen, és a maradék kajával húzhassanak haza aludni.
vénkujon 2016.09.20. 17:38:01
444.hu/2016/09/20/mar-megint-nem-sikerult-nem-elcsalni-az-orosz-valasztasokat
a baráti oroszországban így csinálják.
Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.09.20. 17:41:56
Az megvan, hogy a szavazatszámláló bizottságokban max 2 fideszes (külön lehet KDNP-s is) ülhet, a többi legalább 3 független, teljesen civil tag, illetve más pártok delegáltjai? Egyszerűen nonszensz, amit leírsz a gyakorlat miatt is. (Amúgy mozgóurnázáshoz mindig kétszer annyi szavazólapot kellett kivinni, aztán mégsem volt belőle botrány.)
Paranoia, ami itt megy, komolyan, pedig alapvetően cinikus vagyok, és még a Fidesz-szimpátia is messze elkerül.
exterminador 2016.09.20. 17:48:50
Stock 2016.09.20. 17:55:12
ember100 2016.09.20. 18:08:02
Helló !
Annyira azért nem paranoia mert most írták hogy rengeteg helyen nem lesz MSZP -s delegált és ki tudja a többi pártok pl. DK hogy tudnak embereket küldeni.
A jobbik biztosan támogatja a fidessst.
Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.09.20. 18:26:02
Nem inkább arról van szó, hogy az IGEN szavazatokat támogató pártok és pártocskák annyira jelentéktelenek, hogy még kellő számú választási bizottsági tagot sem tudtak kiállítani?
Avagy még arról lehet szó, hogy szándékosan nem állítottak bizottsági tagot, hogy aztán csalást kiálthassanak?
bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.20. 18:45:56
Hitlerre egyik se jellemző a 2 közül.
wuff enough! 2016.09.20. 18:45:59
bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.20. 18:48:45
A ballibák előre biztosak saját csúnya vereségükben, ennyi az egész, s már most készítik előre híveiknek a magyarázatot.
Szelid sunmalac 2016.09.20. 19:19:14
"A ballibák előre biztosak saját csúnya..."
Istenem birka...
Szelid sunmalac 2016.09.20. 19:21:09
bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.20. 19:21:59
S ez hogy jön ide?
Szelid sunmalac 2016.09.20. 19:30:14
Mi az Isten faszat kell ezen magyarazni? Ennel meg teged is ertelmesebbnek hittelek, mert a meztelencsiga itt mellettem a falon is fogta a fejet.
bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.20. 19:34:00
Olvasd figyelmesebben el mit írtam, édes funkcionális analfabétám...
Szelid sunmalac 2016.09.20. 19:41:10
1. ""a kérdés csak az hogy a jobboldal miért ballibsizik akkor csípőből és gondolkodás nélkül ha vki nem Orbán szavára tapsol ütemesen?"
Nem tudom. Én ilyet sosem teszek."
2. "A ballibák..."
Ennyi. Probalhatsz kimaszni belole, vegulis te vagy olyan hulye, plusz senkit nem erdekel, de HAZUDSZ
andras1980 2016.09.20. 19:55:45
Tom66 2016.09.20. 20:01:24
1947-1994-2002-2006
Janossz 2016.09.20. 20:18:02
Birka, birka, Téged már rég elő kellett volna az Agit-propnak léptetnie Marhának.
Ez a ballibázás rajtad kívül, hidd el, senkit sem szórakoztat.
Te viccesnek találod, de már annyiszor leírtad, csak puffog itt bele a világba jelentés nélkül.
Tudd meg, az emberek nagyobbik része szívesen élne a Fidesz alatt, ha az az lenne, mint aminek vallja magát. De mindig más van a csomagolóanyagban, mint amit ráírtak, és az idővel egyre jobban feslik szét...
nemecsekerno_007 2016.09.20. 20:43:43
De elég jól elrágódnak rajta a népek :)
Lenne mit csinálni, mert 2020 után kevesebb pénzt kapunk az Eu-tól és addig sokaknak fel kéne nőni az Eu-s munkaszintre.
Mert nem elég ám habzó szájjal demokratáskodni ahhoz, hogy itten Eu-s fizetések legynek :) Ugyanúgy nem elég ahogy a közmunka se.
KiraCeles 2016.09.20. 21:04:59
1. Az, hogy a legnagyobb ellenzéki párt sem tud kiállítani annyi delegáltat, hogy az ország összes szavazókörébe jusson, milyen logika mentén lesz a kormány bűne?
2. Bárki, aki itt választási csalást emleget, jelentkezett-e delegáltnak, hogy legalább abban a szavazókörben, ahol ő ücsörög, ne történhessen meg ilyesmi?
Zerwikaptur - Hármat egy csapásra! 2016.09.20. 21:14:10
1. Ezért a helyzetért felelősök egy az egyben az ellenzéki pártok, akik még arra sem képesek, hogy elegendő ellenőrt küldjenek egy szavazásra. Még egyszer mondom, hogy a poszttoló is értse: ezért nem Orbán, nem Pálffy és nem is a kopaszok felelősek hanem egy az egyben az ellenzék. A liberális, a demokrata, a szoci meg a fasiszta. Most komolyan, ha ennyi szervezeti hátterük sincs, akkor mi a fenét akarnak? Mert politizálni, választást nyerni, kormányra kerülni nem, azt látjuk (akkor meg miről beszélünk?)
2. "Bizony, ma már sajnos ekkora a bizalom a Nemzeti Együttműködés Rendszere iránt!"
Mert az alternatívák iránt olyan rohad nagy a bizalom, mi? Pláne ezek után...
3. Pálffy a színtiszta igazságot mondja, az üres szavazólap a legegyszerűbb mód arra, hogy érvénytelen szavazatot adjunk le. Elvégre még a tollat sem kell felemelni hozzá. Ha viszont valaki olyan mérhetetlenül ostoba, hogy a rendszerváltás óta megtartott temérdek választás illetve népszavazás után még mindig nem tudja hogyan kell egy érvénytelen szavazatot megfelelően leadni, az bizony megérdemli, hogy a szavazatát meghamisítsák. Könyörgöm emberek, ki van plakátolva minden szavazóhelyiség előtt, még olvasni sem kell tudni hozzá!
Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.09.20. 21:21:49
1) Azon logika mentén, hogy a FideSS ellehetetleníti az ellenzéki pártokat, nem engedi őket megszólítani a lakosságot, megfélemlíti az ellenzéki pártok tagságát. Ez kizárólag a kormány és személyesen Orbán Viktor bűne.
2) Nem jelentkezett, mert meg van félemlítve ebben a tomboló nácifasiszta diktatúrában.
Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.09.20. 21:26:51
Akkor leírom még egyszer. Ha egy darab nem fideszes/jobbikos delegált sincs, akkor sem lehet csalni, mert legalább 3 független tag van, köztük az elnökkel, aki vitás kérdésekben dönthet is. Szóval paranoia az egész, és csak arról árulkodik, hogy aki előre csalást kiált, annak gőze nincs, hogy működik egy szavazás.
Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.09.20. 21:36:06
Aha, csak nehogy ragaszkodjon hozzá a mondjuk ellentétes pártállású főnököd, hogy együtt menjetek szavazni.:D
Horthy alatt pl. nyílt szavazás volt vidéken, voltak ám szívatós módszerek a nyíltan nem kormánypártra szavazók számára.
Szóval szerintem nem gond, hogy aki akar, titkosan szavazhat - egyébként is az egyik legszenzitívebb adat a pártállás -, de egyébként nyíltan szavazni sem tilos, én is láttam nyíltan szavazót.
Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.09.20. 21:36:44
Ha akár csak a leghalványabb fogalma lenne róla, az csak zavarná a véleményalkotásban. :)
Hajdú Peter 2016.09.20. 21:46:32
Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.09.20. 21:50:16
Még a végén elfelejtené bevenni a napi rettegés adagját, ahelyett, hogy óbégatás helyett bemenne az önkormányzathoz jelentkezni független tagnak. Nem sok ember vállalja csekély díjazásért meg kajáért a hajnaltól késő estig tartó szívást, úgyhogy általában szoktak örülni az új jelentkezőknek. Én 2008-tól csináltam, de mivel májusban megszületett a kislányom, szabályosan győzködött az instruktorom, hogy 4 és fél hónapos gyerek mellett menjek el, aztán szinte megsiratott, amikor rájött, hogy megmásíthatatlan az akaratom.:)
nu pagagyí 2016.09.20. 22:46:49
nu pagagyí 2016.09.20. 22:52:43
Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.09.20. 22:56:38
Te sem értetted meg, hogy mit írtam, gratulálok. Igen, sokféle módon lehet csalni, de magán a szavazáson elég nehéz, főleg, ha te is veszed a fáradságot, és jelentkezel független szavazatszámlálónak az önkormányzatnál.;-)
nu pagagyí 2016.09.20. 23:10:26
nu pagagyí 2016.09.20. 23:12:55
Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.09.20. 23:15:24
Látom, a kifogásgyártás nagyon megy, de az érdemi cselekvés és tájékozódás nulla. Aztán mindenki csodálkozik, hogy itt tartunk.
nu pagagyí 2016.09.20. 23:17:42
Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.09.20. 23:23:13
Fantáziálással nem érdemes vitatkozni. Szimplán nem lehet úgy csalni egy - ráadásul tét nélküli - szavazáson, ahogy képzeled, csak azért, mert Fideszék (is) csomó téren csalnak.
nu pagagyí 2016.09.20. 23:24:54
ember100 2016.09.20. 23:34:41
Helló !
Ne idegesítsd magad :)
Volt közei ismerősöm a választási bizottságban , MÁR OTT is voltak visszaélések meg stiklik .
Pl. a szavazatszámlálásnál a nem fideszre leadott voksnál még a papír sarka gyűrődését, az X erősebben írva érvénytelen volt , a fideszre leadott meg akármilyen volt átment a rostán....
Erre varrjál gombot
Ja persze nincs bizonyítékom , nem voltam ott nem láttam , DE atomot sem láttam , tehát nincs !!!!!
Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.09.20. 23:40:44
Azért csak független tag lehet az elnök, hogy vitás kérdésben ne az legyen, hogy eldönti a fideszes, hogy érvényes-e adott szavazat vagy sem. Mondom, tessék jelentkezni az önkormányzatnál, ha ekkora az aggodalom, és mindjárt nem csak innen-onnan jövő sztorizásokból fogod megismerni a demokrácia működését kicsiben.
nu pagagyí 2016.09.20. 23:44:02
Van egy nagyobb problémám, én az "alaptörvényt" sem ismerem el. Egy illegális kormány illegális népszavazásán pedig csak röhögni tudok, akkor is ha fáj.
Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.09.20. 23:47:20
Ilyen töketlen ellenzékkel egy teljesen nekik kedvező rendszerben sem lehet választást nyerni. Fideszék tökéletesen összegereblyéztek maguknak egy masszív szavazótábort, amíg a többiek azon vitatkoztak, hogy akkor most együttkülön vagy mi legyen.
De amúgy nem kell Fletóéknak sem messzire menni, ha választási csalás, adatok meghamisítása vagy tömegbe lövetés a téma, most van az évfordulója ugyebár. Büdös itt kb. mindenki, ez a legnagyobb baj.
Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.09.20. 23:49:52
Az, hogy a nagy számok törvénye alapján mindenféle pártállásúak szoktak lenni, párttagok viszont nem lehetnek. Ennél szigorúbb és objektívebb szabályozást nehéz lenne kitalálni.
answ 2016.09.20. 23:52:39
A nyilvános szavazás kommentekre reagálva: mellesleg nem tiltja semmi azt, hogy közöld kire szavazol. Volt egy ember, aki alig tudott bejönni olyan részeg volt. Rádőlt az asztalra és azt kiabálta, hogy én a "Túúúrcsáányra" szavazok. Az MSZP-s kollégának mondtuk segítsen neki.. bebillegni a fülkébe..
Az aláírás szükségességére reagálva: voltak olyanok akik X-eket írtak a nevük helyére (na vajon kik?) De a gyerekeik legalább már írni tudtak..
Én IQ szint alapján súlyoznám a szavazatokat, talán kevesebb rossz döntés születne.
Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.09.20. 23:59:09
"A "független tag" függetlenségét mi garantálja?"
Senki. Nincs is olyan, hogy független tag, mert azok mind a FideSS rejtett delegáltjai. Papíron nem párttagok, nincs tagsági könyvük, nehogy lebukhassanak. De minden szombat éjszaka összegyűlnek az erdő szélén, meztelenre vetkőznek, tüzeket gyújtanak és balliberális szülők elrabolt kisgyermekeinek vérét szívják ki. A szülőket pedig megzsarolják: ha nem NEM-mel szavaznak október 2-án, akkor a gyereküket génmanipulációnak vetik alá, minek eredményeképp a gyerekek 2-3 év múlva Orbán Viktor kiköpött altergeóivá válnak.
Hát ezért van az, hogy sokan olyanok (demokratikus antináci baloldaliak) is nemmel fognak szavazni, akik utálják Orbánt. Ez az oka annak is, hogy akárhány ellenzéki vagy független tag lesz a szavazatszámláló bizottságokban, Orbánék akkor is elcsalják a népszavazást.
nu pagagyí 2016.09.21. 00:00:15
nu pagagyí 2016.09.21. 00:05:19
villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.09.21. 00:06:32
Pálfi G.
Egyik G.., a másik...se kutya.
Vrplt 2016.09.21. 00:08:12
Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.09.21. 00:09:36
Nem tehetek mást, mint nemmel szavazni. Nekem egy kutyámat és egy macskámat rabolták el. Ha nem nemmel szavazok, mindkettőt Orbán Viktor-fejjel fogom visszakapni. Ezt pedig nem engedhetem, nem hagyhatom, hogy így megcsúfolják a kedvenceimet.
Kodomo 2016.09.21. 00:40:42
A jegyző hatásköre a bizottság megalakítása. (A jegyző munkáltatója a polgármester.) Ha a bizottság és a jegyzőkönyvvezető tisztességtelen, tudnak csalni.
miller light 2016.09.21. 00:51:04
Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.09.21. 00:51:46
Mindez még semmi!Most elárulom nektek, hogyan fogja OV elcsalni a 2018-as választásokat:
A választási csalás fő eszköze egy titokzatos hi-tech anyag, a D2O, ahol a 2 subscript, csak sajnos a kommentben nem tudom így írni. Ez nem a nehézvizet jelzi, hanem egy Észak-Koreában kifejlesztett speciális vegyületet, amelynek USA kódneve Disable and Destroy Opposition. A lényege az, hogy a szavazócédulát átitatják ezzel a D2O nevű anyaggal, amely a szavazat leadása után kb. 49 perc és 23.78 másodperc elteltével semlegesíti a szavazó tollának tintáját, és aktiválja a szavazócédulára titokban, láthatatlanul a Fidesz jelöltje mellé speciális NER-Ink tintával nyomtatott X-et.
Természetesen nem az összes szavazócédula lesz ilyen preparált darab, kb. egy ezrelék ellenzéki pártok jelöltjeit fogja előnyben részesíteni. Így aztán a FideSS ill. Orbán csak 99.9%-os arányban fogja megnyerni a 2018-as választást.
Ez a technológia már számos alkalommal bevált, így nyert Lukasenko fehérorosz elnök, a mindenkori Kim Észak-Koreában és a minap Putyin orosz elnök.
Kodomo 2016.09.21. 01:00:03
Nem.
Tehát: Akarom, hogy az Európai Unió az országgyűlés hozzájárulása nélkül ne írhassa elő nem magyar állampolgárok Magyarországra történő kötelező betelepítését.
Mivel a népszavazás kizárólag a magyar Parlamentnek adhat feladatot (ellenben semelyik EU-s szervnek sem), ez konkrétan azt jelenti, hogy amennyiben az EU mégis hozna egy döntést a kötelező betelepítésről, akkor a jelen népszavazás értelmében (ahol a nem-ek győznek) az Országgyűlés nem tehet mást, mint hozzájárulást adni a betelepítéshez.
A tisztességes kérdés valami olyasmi lehetne, hogy "Akarja-e, hogy a Magyar Állam mindenképp megakadályozza nem magyar állampolgárok Magyarországra történő betelepítését, az EU szankcióit - végső esetben akár az EU tagságunk elvesztését is - vállalva?"
monddazigazatmar 2016.09.21. 02:04:47
Saját magukat akarják meggyőzni, hogy a választók mellettük vannak, vagy mégis kit? Csalni fog a fidesz... Nyilván rohadtul muszáj nekik csalni, végül is tétje nincs, és teljesen mindegy, hogy 3 vagy 4 millió szavazat lesz, amit lehet lobogtatni. Sok lesz. Az ellenzéki IGEN pedig nagyon nagyon kevés.
monddazigazatmar 2016.09.21. 02:11:31
Az unió tényleg kizár valakit 1300 ember miatt? Tehát ennyit ér a nagy szólamok, hogy egységes európa, meg schengen, meg minden szar, hogy egy ilyen kicsi dolog miatt kizárjon egy országot?
Mert lehet, hogy nekünk monjduk szar lesz, de hogy az audi sem fogja a seggét verni a földhöz az biztos. De a román meg a bolgár sem, hogy állhatnak kétszer a határon.
Szóval van egy évtizedes jogharmonizáció, egymillió szerződés, meg minden szar, és erre az unió felrúgja, mert 1300 embert ide nem akarunk befogadni?
Hagyjuk a rizsát arról, hogy mi csak kapunk az uniótól. Kétoldalú szerződések vannak, pontosan tudják, hogy mit irtak alá és miért.
DFK 2016.09.21. 03:39:54
DFK 2016.09.21. 03:43:46
DFK 2016.09.21. 03:48:09
L.A.M. 2016.09.21. 04:28:23
Kedves Poldi - az ostoba posztok írása helyett nem kéne elmenni dolgozni -mármint, konkrétan ellenzékieskedni? Nem itt, mert itt semmi tétje pofázni, hanem az utcán. Kockázatot vállalni, emberekkel beszélni, meggyőzni. Így marha könnyű, posztokat írni, az elvtársaknak - már, bocsánat.
Hátha...
bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.21. 05:38:55
Látom, másodszorra sem sikerült értelmezned két egyszerű mondatot. Menj, kérje segítséget a szomszéd bácsitól!
bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.21. 05:40:03
Milyen szót kellene alkalmazni a ballibekre? Miért nem jó rájuk a "ballib" szó?
Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.09.21. 05:41:33
Nem, a legutóbbi II. kerületi időközi választásig elnök voltam, és minden korrektül ment.
Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.09.21. 05:46:25
Persze, én is tisztességtelen voltam egész eddig elnökként, csak ezért nyerhetett a Fidesz. Egyéb paranoia?... Vagy inkább elolvasod a többi független tag kommentjét, és belátod, hogy így nem lehet csalni?
nu pagagyí 2016.09.21. 06:38:00
ob.szerver 2016.09.21. 06:50:27
"A választási csalás fő eszköze egy titokzatos hi-tech anyag, a D2O"
A választási csalás (egyik) eszköze a korlátlan és közpénzből történő kampányfinanszírozás valamint a közmédiának csúfolt kormányharsona napi több órás, másfél éve tartó permanens agymosása. Tényleg annyira ironikusnak tartod, ill. tényleg nem zavarja a szabad és tisztességes választásokba vetett hitedet az, hogy a rezsim 10 milliárd közpénz költésével + pénzben nem kifejezhető médiatámogatásával szemben az ellenzék pár 10 milliós főleg adományokból származó kampányt tud szembeállítani? Ezzel te pontosan tisztában vagy. Akkor miért is játszod a hülyét?
DFK 2016.09.21. 06:59:16
DFK 2016.09.21. 07:03:37
ob.szerver 2016.09.21. 07:14:18
Jóhiszemű szeretnék lenni, ezért a "függetlenezésed" csak naivitásnak gondolom.
A fidesz a 2014-es választásokat is elcsalta. Csalás nélkül is nyertek volna, de nem 2/3-dal, ami azért nem mindegy, a 2/3 megszűnése óta ezt látjuk is. Nyilvánvaló csalás volt a közpénzből történő kampányfinanszírozás, a közmédia kisajátítása sikerpropagandára és az ellenzék mocskolására, a rendőrség / ügyészség aktív részvétele a választási kampányban, a kamupártok alapítása. Szerintem a ht. magyarok ellenőrizhetetlen, 95%-os fidesz szavazatát is túltolták egy kicsit, Az pedig, hogy mivel vették rá a cigányokat az országos átlagnál messze magasabb részvételre és döntően a fideszre történő szavazásra, szintén megérne egy misét.
A szavazóköri csalásoknak nyilván nem népes városi körzetek a színhelyei. De kisebb, falusi körzetekben, ahol mindenki tud mindent mindenkiről, ahol még ellenzéki delegált sincs, az állampárt ne tudná megszervezni a "független" delegáltak részvételét a bizottságokban? Abban az országban, ahol a "független" NVI "független" elnöke is egy pártmegbízott? Ne legyél már nevetséges.
$pi$ 2016.09.21. 07:29:09
Tehát biztos létezik, mert nem láttad. Zseniális, ekkora baromságot érvként felhozni még nem hallottam.
midnight coder 2016.09.21. 07:39:38
Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.09.21. 08:14:17
Ha szerinted olyan berendezkedés van az országban, mint Közép-Ázsiában, azzal csak a tájékozatlanságodat igazolod.
Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.09.21. 08:18:57
Tudom, az ellenzék nem tehet semmiről, nem ők az egymással is marakodó bénák, csak mindig a Fidesz csal. Ha választási csalásról tudsz, ne velem szemben személyeskedj, hanem tegyél feljelentést, illetve jelentkezz vagy megfigyelőnek, vagy bizottsági tagnak.
Nzoltan 2016.09.21. 08:24:07
ob.szerver 2016.09.21. 08:27:46
A "tegyél feljelentést" a legostobább fideszesek érvrendszerének utolsó védvonala. Ezzel végkép hiteltelenítetted magad. Részemről ennyi.
Ballib cenzúrázók réme 18 2016.09.21. 08:31:53
1. állítás:
"az ellenzéki pártok nem tudtak kellő számú embert delegálni a szavazatszámláló bizottságokba,"
Igaznak tűnik. Már csak azt kéne eldönteni, hogy milyen nyakatekert logika mentén válik ennek a problémának az okozójává a Fidesz, mikor a szükséges számú embert az ellenzéknek kéne delegálni.
2. állítás:
Mivel az ellenzék nem delegál elég szavazatszámlálót, a Fidesz ezért csalni fog.
Ez önmagában marhaság. Választási csalás a szavazófülkén belül soha nem fordult elő eddig az országban.
A szokásos bérrettegő hangulatkeltő Soros dumát mantrázó írás.
Ilyen erővel kijelenthetted volna azt is, hogy az MSZP-SZDSZ minden győzelmét annak köszönhette, hogy a választási irodákban csaltak, és szavazatokat hamisítottak.
EZt is pont úgy nem bizonyítja semmi, és mégcsak nem is utal erre semmi, mint az általad felvázolt bérrettegő szarra.
Ballib cenzúrázók réme 18 2016.09.21. 08:36:25
A cigányoknak ugyanis bejön a közmunka.
Csak ti nem szeretitek, mert nektek a cigányok úgy jók, ha terrorizálják a lakosságot, és a ballibekre szavaznak.
Nos a közmunka mindkét tendeenciát megfordította ezért sírtok.
A közmédiát minden kormánypárt rendszerváltás óta megszállta.
Darabra ugyanannyi embert rugtak ki Gyurcsányék, mint Orbánék, cirka 500 db-ot.
Az ellenzék mocskoslásától talán csak a Soros által fizetett álcivil szerevezetek kormány gyalázása, és gusztustalan mocskolása irritálóbb. Pl az index-en is, a címlapos ballib bérrettegő blogokban.
Szavazóköri csalásokat csak az MSZP-SZDSZ ballib hazaárulók követtek el eddig. Bizonyísd az ellenkezőjét !
(KB ugyanezt csinálod, csak fordítva, ugyanis soha semmi nem utalt szavazóköri csalásra ezidáig).
vénkujon 2016.09.21. 08:38:00
Ballib cenzúrázók réme 18 2016.09.21. 08:40:09
A rendőrség saját használatba vételét légyszi ne akard már a Fidezsre tolni, 2006.10.23 után, ahol minden ellenzékit egyként ütöttek beazonosíthatatlan karhatalmisták, csak mert Gyurcsányt merték kritizálni.
Ahol ellenzéki képviselőt "Mocskos Fideszes" felkiáltások közepette rugdostak ájulásig a rendőrök, a letartóztatott politikai foglyokat meztelenre vetkőzteteve alázták.
Majd ez egész megkoronázásként, mindezért a társadalom és demokrácia ellen elkövetett ballib hazaárulásért kitüntették az olajügyekben is vasstagon érintett Gergényit, aki végrehajtotta a Gyurcsány nevű diktátor utasításait.
Ballib cenzúrázók réme 18 2016.09.21. 08:41:41
Vol jópár év, mikor az MSZP által kinevezett főügyész ténykedett az ügyészség élén.
Pontosan nulla darab Fideszest ítéltek el, ezekben az időkben is.
Viszont a Hagyó, Hunvald, és többi MSZP-s tolvaj elleni eljárásokat éppen ő indította.
Kodomo 2016.09.21. 08:42:56
Te meg azt mondod, hogy lehetetlen.
(Ez egy ilyen gondolatkísérlet részemről. Egyébként nem képzelem, hogy tömeges, eredményt befolyásoló szavazóköri csalás lenne.)
Ballib cenzúrázók réme 18 2016.09.21. 08:45:42
VAn lehetősége és mindig is volt.
Nem véletlen hogy eddig már háromszor is nyert az egyébként társadalmilag folyamatosan sokkal jobban elutasított ballib hazaáruló banda.
A ballibek mindig is csaltak a szavazókörökben.
Vélhetően most is fognak.
Medgar 2016.09.21. 08:46:35
Ezt nem is értem, az ellenzék kormányváltásra készül 2018-ban, de nem tud elég embert delegálni? De az is lehet, hogy azorbán megvette őket, mindet egytől-egyig. Esküszöm ez a viktor patásabb legrosszabb rémálmaimnál is, a szarva meg az égig ér. Nem lehet, hogy a menekülteknek is ő fizet, hogy az eu-ba jöjjenek?
Kodomo 2016.09.21. 08:47:04
Te meg vedd észre, hogy az általad említett 1300 ember miatt feltettek neked egy népszavazási kérdést 4,5 milliárdért.
Nekem ez a 4,5 milliárd forint - a többi elfecsérelt pénzzel együtt - fáj.
Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.09.21. 08:55:36
Rohadtul nem vagyok fideszes, úgyhogy óriási öngólt lőttél. De mivel itt érvek helyett már csak a személyeskedés megy, én ezt a vitát befejeztem.
vénkujon 2016.09.21. 08:58:11
Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.09.21. 08:59:47
Bocs, de ha nekem tudomásomra jut bármilyen bűncselekmény, feljelentést teszek, mert így kell eljárnom. Ha szerinted ez, vagy mások ugyanerre az eljárásra való felhívása szőrös talpú román szokás, akkor gratulálok. De mondom, én kiszálltam, itt már nincs érdemi vita.
vénkujon 2016.09.21. 09:03:37
Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.09.21. 09:03:46
Nincs lehetőségük, mert darabra el kell számolniuk a szavazólapokkal, amelyeket lezárva, lepecsételve be kell vinni az önkormányzathoz, ahol bármilyen ügy esetén újraszámolhatók a szavazatok.
Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.09.21. 09:05:11
De, csak nem értek vele egyet. Volt már pár esetben újraszámlálás, ha érdekel.
Ballib cenzúrázók réme 18 2016.09.21. 09:06:46
"Nem lehet, hogy a menekülteknek is ő fizet, hogy az eu-ba jöjjenek?"
Ebben a témában, már több blog is született az index címlaposak közül.
A kedvencem, hogy terrortámadást készít elő az Orbán személyesen, mert jól jön az a népszavazás elött.
És igen.
Tényleg ennyire agybeteg az összes ballib.. ;)
Ballib cenzúrázók réme 18 2016.09.21. 09:08:17
Németek 19 milliárd Eurót fizetnek a migránsok sikertelen integrációjára.
Nem egyszer hanem évente:
Így integráld a migránsodat:
888.hu/article-otven-migranst-sikerult-eddig-munkaba-allitani-a-2-milliobol-nemetorszagban
Ötven migránst sikerült eddig munkába állítani a 2 millióból Németországban.
...
magyaridok.hu/kulfold/19-milliard-eurot-koltenenek-nemetek-jovore-migransokra-815095/
Németországban a szövetségi kormány jövőre 19 milliárd eurót fordítana a menekültügyre a költségvetés szerdán elfogadott tervezete szerint.
---
vénkujon 2016.09.21. 09:09:34
Medgar 2016.09.21. 09:09:57
www.youtube.com/watch?v=jBSredZFVQw
Medgar 2016.09.21. 09:10:51
Kodomo 2016.09.21. 09:13:17
@Ballib cenzúrázók réme 18: "Választási csalás a szavazófülkén belül soha nem fordult elő eddig az országban."
A fenti mondat nem igaz. Ld. lánc-szavazás témaköre.
(On)
A szavazás egyik legnagyobb buktája, hogy az ellenzék nem tudott minden bizottságba tagot delegálni.
A másik az alacsony részvétel miatti érvénytelenség lenne.
Medgar 2016.09.21. 09:16:23
Szeptemberben már 64 migráns dolgozott, és ez 26%-os növekedést jelent negyedévente, ami éves szintre vetítve 104% százalék.
Ez azt jelenti, hogy 2032-re akár 1000 (nem tévedés: ezer) migráns is dolgozhat a németeknél.
És erre a fantasztikus növekedésre sajnálsz te rongyos évi 19 milliárdot?
Ballib cenzúrázók réme 18 2016.09.21. 09:18:25
A láncszavazás nem arról szól, hogy a delegáltak csalnak.
Éppen arról szól, hogy a delegáltak figyelmét hogyan játszhatják ki.
De ha van ilyen eset, ahol bárkiben felvetődött, hogy a delegáltak csalnak, akkor oszd meg velünk !
Ballib cenzúrázók réme 18 2016.09.21. 09:22:34
Egész konkrétan 2006.06.08-án derült ki (Berlini források szerint), hogy 50 migráns dolgozik, és 2006.09.14-én derült ki, hogy már 63 dolgozik.
Ezek nemcsakhogy nem mondanak ellent egymásnak, hanem még az integráció sebességére is kapunk egy kalkulációt.
Nevezetesen hogy több mint 3 havonta 13 darab migránst sikerül integrálni.
Azaz cirka 200.000 (azaz kétszázezer) év alatt sikeres is lenne, 100%-os az integráció, ha mostantól nem engednek be senkit a németek, és nem születik integrálatlan gyermek a muszlim migránsok körében.
Medgar 2016.09.21. 09:24:03
Ballib cenzúrázók réme 18 2016.09.21. 09:33:43
:)
Kiegészítettem, a kalkulációt.
vénkujon 2016.09.21. 09:58:47
Kodomo 2016.09.21. 10:05:20
Olyan esetről hallottam, hogy a szavazatok számlálásakor a bizottság elnökének 3x kellett rászólnia a delegált tagra, hogy rakja el a tollát. (Felénk az a szokás, hogy akik a szavazólapokat szortírozzák, számlálják, azoknál nem lehet toll.)
Itt a bizottság elnökének elmondása szerint, felmerült benne, hogy a delegált csalni akar.
Medgar 2016.09.21. 10:12:59
vénkujon 2016.09.21. 10:23:22
Medgar 2016.09.21. 10:29:24
Az migráns témában nem hangzott el olyan állítás a liberális oldalról amit nem cáfolt meg az élet heteken belül. Kezdve a "kerítés nem állítja meg.." a szír bölcsész fogorvos legendáján keresztül a nincs kvóta javaslatig.
vénkujon 2016.09.21. 10:51:18
de hogy jön ide az ellenzék? nem látom az ellenzéket. ha az mszpt nem patronálja az állampárt, akkor azok sem léteznének
Medgar 2016.09.21. 10:53:26
Medgar 2016.09.21. 10:54:47
vénkujon 2016.09.21. 10:58:28
nu pagagyí 2016.09.21. 11:02:37
vénkujon 2016.09.21. 11:10:00
vénkujon 2016.09.21. 11:16:39
vénkujon 2016.09.21. 11:20:33
na. unom ezt mostmár. megyek vissza a subbára pinákat nézni, bár azok is köcsögök. elég szűken mérik a pinát
nu pagagyí 2016.09.21. 11:20:37
Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.09.21. 11:23:21
"Szeptemberben már 64 migráns dolgozott, és ez 26%-os növekedést jelent negyedévente, ami éves szintre vetítve 104% százalék.
Ez azt jelenti, hogy 2032-re akár 1000 (nem tévedés: ezer) migráns is dolgozhat a németeknél."
Alapvetően egyetértek veled, de a matek azért még nem egészen jó. Évi 104%-os növekedés - legyen az egyszerűség kedvéért csak 100% - azt jelenti, hogy évente duplázódik a dolgozó migránsok száma. 2032-ig ekkor 2^16-szorosára nő a számuk, ami kb. 65,536*63=4,128,768.
(Az éves növekedés sem 104%, hanem annál kicsit több, mivel a negyedéves 26% is hatványozódik.)
Ettől függetlenül senki normális ember nem veszi komolyan, hogy ezek fogják majd megtermelni a mai németek nyugdíját. Ellenben alaposan megnő miattuk a szociális kadások összege, ahogy szaporodnak, családot egyesítenek stb.
nu pagagyí 2016.09.21. 11:27:55
nu pagagyí 2016.09.21. 11:30:38
Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.09.21. 11:33:43
"amikor már túlestek a megfelelő képzéseken"
Nem az volt a mantra, hogy a "menekültek" magasan képzett szakemberek? :O Erre meg most azt hallom tőled - meg a német hivatalos forrásokból is -, hogy képzetlenek.
Most akkor a német források hazudnak vagy ti hazudtatok tavaly?
Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.09.21. 11:36:51
Másfelől az is látható, hogy az évi 104%-os növekedési ütem csak akkor tartható, ha még több migráns érkezik Németországba. Ennek fényében érthető, miért beszél Merkel Schlampe az "illegális" migráció csökkentéséről, miközben mélyen hallgat arról, hogy a legalis bevándoroltatást fokozni akarja.
Az viszont épp ennek fényében nem é rthető, miért akarnak ránk tolni több ezer ill. tízezer "menekültet", mikor nekik is égetően nagy szükségük van ezekre.
nu pagagyí 2016.09.21. 11:42:31
stim 2016.09.21. 11:43:48
Ez az amikor a vereség savanyú szőlőjét megpróbálják megédesíteni egy kicsit és relativizálni az eredményeket. Ahelyett, hogy hasznossá tennék magukat, szolgálnák a népet és érzékelnék, hogy mit akar a többség.
Ami a szavazólapok összefirkálását illeti. Aki hülye ahhoz, hogy felnőjjön a feladathoz és meg kell neki magyarázni, hogy egy karikába tett egymást metsző vonal mutatja, hogy kire szavazol az olyan szavazó aki jobb is ha otthon marad. Legalább van annyi önkritikája, hogy ha hülye akkor otthon firkáljon ahhoz nem kell elmenni egy szavazófülkébe.
A szavazás nem a kretének sportja. Az értelmes, érdekeiket felismerni képes emberek felelős cselekedete. Elég baj, hogy egyesek odáig korcsosulnak, hogy csak dühöngeni meg firkálni mennének el mert agyilag ennyire képesek. Másrészről nézve bámulatos, hogy egyeseket mennyire meg tud hülyíteni a média, nemigaz:)?
Még azt is elfelejtik, hogy az elődeik kiharcolták neki azt a jogot, hogy szellemi képessége teljes birtokában tudja befolyásolni a jövőjét:)
Gyengébbek kedvéért.
Tehát ha a karikába raksz egy ikszet akkor arra szavaztál ami a karika mellé van írva. Egyébként ez eddig is így volt csak a médiában generált feltételezett közhangulat miatt hülyeségbiztosra igyekeznek csinálni a rendszert.
Komolyan akinek ez problémát okoz az hogy nem hal meg mert elfelejt lélegezni:D?
Én IQ alapján szűrném a szavazókat. Aki nem ismeri a történelmet az ne szavazzon. Nem alkalmas az összefüggések felismerésére ezért nem tud jó döntést hozni.
nu pagagyí 2016.09.21. 11:47:07
Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.09.21. 11:49:43
"A fiatalok nyilván képzetlenek, hiszen jó ideje már iskolába sem jártak"
Tavaly nem ezt mondtátok.
"de az idősebbek nyelvtudása - bár némileg jobb lehet, mint az átlag magyaré - a német nyelvet illetően némileg hiányos."
Hm. A Németországban dolgozó magyarok ezek szerint a hiányosabb nyelvtudásuk ellenére - mert a közvélekedés szereint a magyarok nagyon nem beszélnek idegen nyelvet, vagy ha igen, akkor is inkább az angolt - is jobban el tudnak helyezkedni a munkában, mint az idősebb "menekültek", holott - ugyancsak szerintetek - a képzettségük is gyengébb.
Foglaljuk össze: A Németországban munkát vállaló magyarok képzettsége és nyelvtudása is rosszabb, mint a menekülteké. Valahogy mégsem 63 magyar dolgozik odakinn.
nu pagagyí 2016.09.21. 11:52:39
Medgar 2016.09.21. 11:52:40
Mondhatnám, hogy tipikus libsi ferdítés, de megsértődnél.
Válasszuk ketté a mondatod:
"Németországban most is rengeteg külföldi dolgozik" Valóban. Képzett nyelvet beszélő munkavállalók.
"Onnantól fognak dolgozni az újonnan jöttek, amikor már túlestek a megfelelő képzéseken és elsajátították a nyelvet"
Egy év alatt 60 (hatvan) migránst sikerült munkára fogni. Ezek 90%-a a német postánál dogozik "képzettséget nem igénylő" munkakörben. Ez 2016-ban 19 milliárd €-ba kerül a németeknek azaz kb 32 millió €/migráns. A német átlagbér 2015-ben 3120 € volt. Ez alapján Ali 854 év alatt vissza tudná fizetni a támogatást, ha a teljes bérét erre fordítani...
Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.09.21. 11:54:21
Németországban talán ha max. pár tucat háborús menekült van - nagyjából azok, akik repülőgépen érkeztek közvetlenül háborús övezetből. A többi gazdasági bevándorló, mert nem állt meg az első békés országban.
De nem tartom valószínűnek, hogy különbséget tudnál tenni, ahhoz el kéne érned egy éticsiga értelmi színvonalát.
nu pagagyí 2016.09.21. 11:56:22
stim 2016.09.21. 11:56:31
Egyébként én nem követem el azt a hibát, hogy olyan emberrel neki álljak vitatkozni aki úgy gondolja, hogy ha egy nép már 1000 éve ott van valahol akkor oda még nem illeszkedett be :D:D:D! Futóbolondokkal nem vitatkozom:)
nu pagagyí 2016.09.21. 11:58:06
nu pagagyí 2016.09.21. 12:01:25
Medgar 2016.09.21. 12:04:08
Hát igen a németeknél sikertörténet a migráns-saga. Vagy várjál csak lehet, hogy merkeléket most zavarják el a rákba?
444.hu/2016/09/18/soha-ilyen-kevesen-meg-nem-szavaztak-a-cdu-ra-berlinben
index.hu/kulfold/2016/09/21/obama_menekultugyi_konferencia_new_york/
"Valamennyi ország a legmagasabb szinten képviseltette magát, Angela Merkel német kancellár azonban az utolsó pillanatban - feltételezhetően a berlini választás eredményei miatt - lemondta részvételét."
nu pagagyí 2016.09.21. 12:30:29
A németek jól kezelik biztonsági szempontból a dolgokat, komolyabb terrorcselekmény nem volt, az eleinte szapora garázdaság is csillapodóban. Mindenhez idő kell. Nem készültek ők sem arra, hogy befuccsolnak az EU határmenti országai. A jövő persze majd eldönti, de ahogy az USA is képes sokféle etnikumot egyesíteni, úgy a németeknek is jók az esélyei. Azok az európai országok lesznek a nyertesek, akik vonzani és integrálni tudják a világ túlnépesedett, vagy háború sújtotta részeiből érkezett embereket. Magyarország jó időre kiírta magát a versenyből. Most utóbbit meg is szavazhatod, bár nem tudod mire is szavazol, mert a kérdés nem konkrét, szabad kezet ad a hatalomnak.
Medgar 2016.09.21. 12:42:11
A tények ezzel szemben:
Jelenleg a világban több mint 150 fegyveres konfliktusban 800 millió ember érintett ebből jelenleg 64 millió menekült van Obama szerint (lásd a fenti linket). A 64 millióból 1,2 millió ért el az eu-ba amitől az átlag német besokallt ez látszik merkelék csodálatos szereplésén...
De menjünk tovább: A lokális háborúkat a szegénység és nélkülözés okozza ( kivéve amit a nyugat mesterségesen gerjeszt). Tehát segítsünk a szegényeken, fogadjuk be őket. Itt van egy kis bökkenő, mert nagyon szegényből (aki napi 2$ alatt él) van úgy 2 milliárd és évente 50-55 millióval többen lesznek.
Tehát várom a javaslataid, mi a teendő? Hány embert fogadjunk be évente?
nu pagagyí 2016.09.21. 12:47:04
nu pagagyí 2016.09.21. 12:52:58
Netuddki. 2016.09.21. 13:11:06
Havonta küldik a fideszes lopásokról, mutyikról az újságot, miközben a fidesszel kvaterkáznak. Mint ma reggel is a Kossuthon.
DFK 2016.09.21. 13:19:00
Medgar 2016.09.21. 13:27:09
Saját magadnak mondasz ellent. A valódi menekültek ott vannak Szírián belül illetve Törökországban. Ők azok akik csak a háború végét várják és akiket minden eszközzel segíteni kell. Viszont Nofingerprint Ahmed nem menekült csupán a kanadázós romáink szír-afgán-pakisztáni stb. alteregója, így munkára sem fogható.
Medgar 2016.09.21. 13:35:17
A kommented a menekültekről és az integrációjukról szólt.
Miért lennénk ennyire rasszisták, hogy a burkina fasoi menekülteket nem fogadjuk be? Vagy itt van Burundi, Ruanda, Uganda, Szomália, Szudán, Kongó, Namíbia, Líbia, Algéria stb.
Csak nem azt mondod, hogy őket vissza lehet utasítani?
$pi$ 2016.09.21. 13:57:14
És mi van azokkal a százmilliókkal, akik most is szenvednek? Akik nem mentek el germoneyba? És mi van a magyarországon éhező kisgyerekekkel? A négymillió nyomorgóval magyarországon?
Ezekre nem terjed ki a Merkel kitűnően fejlett erkölcsi érzéke?
sírjatok 2016.09.21. 14:00:26
főleg az indiánok, nagy nyertesei a bevándorlásnak
ben2 2016.09.21. 14:01:47
Alapvető tévedésben vagy.
Merkel nem valamiféle lelkiismereti és gazdaságpolitikai okokra visszavezethető, jól kidolgozott koncepció alapján engedte be a migránsokat az országába, hanem szimplán félrekezelt egy válsághelyzetet.
Nem azt volt a baj Merkellel, hogy beengedte a migránsokat, hanem hogy az adott helyzetben se igent, se nemet nem mert mondani.
Orbán anno készségesen felajánlotta, hogy ha Németország úgy dönt, hogy beengedi az arabokat, akkor létrehoznak egy folyosót Magyarországon keresztül, aztán Szerbiában felszáll az arab a vonatra, Németországban meg leszáll. Nincs tumultus a Keletinél, nincs kukoricásban rohangászás, tiszta helyzet.
De Merkel mondhatta volna azt is, hogy Németország nem enged be több mirgánst, és akkor az EU határmenti országai mindenkit szépen visszazavartak volna Törökországba, a többség meg útnak se indult volna, mert nem lett volna miért.
Ehhez képest az EU megmondóemberei felváltva hol a schengeni szabályok betartását követelték, hol meg náciztak.
Az alapvető logikai ellentmondás a gondolatmenetedben amúgy az, hogy ha Németországnak gazdaságilag jól jön az egymillió arab bevándorló, akkor miért akarják kötelező jelleggel szétosztani őket az EU többi országaiban? Merő szívjóságból, hogy másnak is jusson a jóból?
sírjatok 2016.09.21. 14:02:33
pontosan, pl. az Ukrajnából menekülteket igen. A nyolc ország óta menekülők... ők még mindig menekültek? És ha körbemennek az egész Földön, és pont ide jutnak vissza, még akkor is azok lesznek?
sírjatok 2016.09.21. 14:04:02
Ez már nekem is feltűnt. A képzett szakembereket, aranyat, olajat, technológiát, területeket pl. egy ország sem igyekszik szétosztani a többi között. Pont a (nyilván hasonlóan hasznos) menekülteket akkor miért?
Celtic 2016.09.21. 14:08:27
Sexual Harassment Panda 2016.09.21. 14:27:15
1milliò bevàndorlòt az eubòl, hatàrontùli magyarokat.
Nem analfabèta iszlamista vadembereket.
sírjatok 2016.09.21. 14:36:07
Volt egy ilyen Monty Python jelenet, ami arról szólt, hogy egy csónakon utazó tengerész társaság kannibál lesz, és meg akarják enni egymást, és erről beszélgetnek.
A végén felolvastak egy levelet, melyben a Királyi Haditengerészet tiltakozik az igazságtalan ábrázolás ellen, hiszen - mint írják - az állományon belüli kannibalizmust már jócskán visszaszorították.
Na ez kb. ilyen magyarázkodás, hogy már nem is annyira garázdák, meg hogy robbantásos terrorcselekmény még nem volt, csak baltázós.
bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.21. 15:29:33
Dehogy nincs, lásd a hisztis ballib kampányt!
Sexual Harassment Panda 2016.09.21. 15:47:15
Jòl bìrod az anyázàst!
látjátok feleim szümtükkel 2016.09.21. 16:18:51
Maga csak ne fesse az ördögöt a falra azzal az egy jelölttel, mert meg talál jelenni!
bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.21. 16:22:36
Nincs sok értelme leszállni a ballib bérkommentelők szintjére...
Szúrófény 2016.09.21. 17:14:28
Egyik szar, másik kaki,
Szavazzon, rá hát az, aki,
Ütődött, vagy eszement!
Kit becsapni, még be lehet
Lopott vagy lopni fog!
Mihelyt, Ő is oda jut!
Ehhez minek, segítsem?
Válassza ki, a jó Isten!
Szólítsa mielőbb magához!
Dehogy engedem, kasszához!
2002!
Részvétellel elismered átverésed! . "A demokrácia frázisa csak addig kell a burzsoáziának, amíg az az ő melle előtt pajzs", Magyar Lajos 1919.
Néhány esztendőnként egyszer eldönteni, hogy a parlamentben az uralkodó osztály melyik tagja fogja a népet elnyomni, eltiporni — ez a burzsoá parlamentalizmus valódi lényege, nemcsak az alkotmányos monarchiákban, hanem a legdemokratikusabb köztársaságokban is. Forradalmi-demokratikus frázisok a falusi Jánosok félrevezetésére, és bürokratikus huzavona a kapitalisták kielégítésére, ez a lényege a becsületes koalíciónak. Lenin
„a respublikák eddigi próbái—pedig semmi egyéb, mint egyedül intelligentia híja miatt — mindig sikertelenek valának, és még nem hangzott elég erősen, hogy iszonyú hazugság!” Kérdezzétek az amerikai szerecsenyeket! Széchenyi István 1831.-ben!
„a felnőtt férfiak általános választójoga ma népszerű vesszőparipa, amely gyakorlatilag nem oszt, nem szoroz, viszont kielégíti a legenergikusabb, de legkevesebb gyakorlati érzékkel rendelkező néprétegeket” Oven 1902.
ember100 2016.09.25. 20:48:30
Helló !
Ne izgulj az atomos példát miattad írtam hogy ne gyere azzal hogy nem voltam ott nem láttam .
ÉRTED ???