HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) Áder János (4) áder jános (11) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) Alkotmány (1) alkotmány (1) Alkotmánybíróság (5) alkotmánybíróság (2) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) brüsszel (1) Brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes Beszéd (1) Egyenes beszéd (3) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) fidesz (6) Fidesz (4) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) Gulyás Gergely (1) gulyás gergely (2) gulyas gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) hírtévé (2) Hírtévé (11) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) imf (1) IMF (2) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) kormányinfó (1) Kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) magyarország (1) Magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) matolcsy györgy (4) Matolcsy György (1) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) Mesterházy Attila (3) mesterházy attila (6) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) mtva (1) MTVA (3) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) navracsics tibor (2) Navracsics Tibor (1) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán Viktor (2) Orbán Viktor (2) orbán viktor (83) országgyűlés (1) Országgyűlés (2) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) parlament (8) Parlament (2) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) rétvári bence (1) Rétvári Bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) rogán antal (1) Rogán Antal (6) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) Schmitt Pál (1) schmitt pál (23) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) simor andrás (2) Simor András (1) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) szolidaritás (1) Szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) tállai andrás (2) Tállai András (1) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Alakul a büdös nagy népszavazási csalás?

2016.09.20. 02:11 Poldi bá


Nem kell mást tenni, mint két hétfői hírt egymás mellé rakni.

Most, hogy egyre inkább látszik: a hatalom élet-halál kérdésének tekinti az október 2-i népszavazás sikerességét és eredményességét, lehull minden álarc. Szemérmetlenül zajlik a kampány, nem csak a milliárdokat baráti zsebekbe juttató hirdetésekkel, nem csak a közszolgálati tájékoztatás egyoldalúságával, a kollektív szervezői, kollektív agitátori, kollektív propagandista funkciók szégyentelen betöltésével.

Most már elvileg független állami tisztviselők is "tanácsot adnak", megüzenik még azt is, hogy ha valaki érvénytelen szavazatot akar leadni, mi a legegyszerűbb, "legkevésbé félreérthető" megoldás erre. Hihetetlen!

Akkor a két hír:

1. A 444 írja meg, hogy az ellenzéki pártok nem tudtak kellő számú embert delegálni a szavazatszámláló bizottságokba, így azok többségében nem lehet majd ellenőrizni, hogy törvényesen zajlik-e a népszavazás viszonylag fontos része, a szavazatok megszámlálása. (E cikk tartalma önmagában felháboríthat minden demokratát, hiszen kiderül belőle, hova jutottunk, milyen "kormányváltó ellenzékünk" van, sutaságuk, tehetségtelenségük mennyire kiszolgáltatottá tesz mindannyiunkat, de most nem ez a dolgozat tárgya.)

2. Az Országos Választási Iroda kiadványban magyarázza meg a szavazatszámlálóknak, hogy miként kell értelmezni a különböző jelekkel ellátott szavazólapokat. Mi számít érvénytelennek, mi nem. A testület elnöke, Pálffy Ilona nyilatkozott is. Emlékeznek, ő az, aki nem tartott szükségesnek rendőri intézkedést, amikor tucatnyi kigyúrt kopasz egy szép napon arra ébredt, hogy nekik most azonnal kezdeményezniük kell egy népszavazást. Amikor ezt számon kérték rajta, azt hebegte, hogy mindenkinek joga van beadni beadványt. Hogy aztán a kopaszok a dossziéban lobogtatott beadványuk beadása nélkül távoztak, ez igazán nem róható fel Pálffy elvtársnőnek, meg az sem, hogy azóta sem kért bocsánatot a történtek miatt.

Szóval azt mondja Gogolák..., őőő, bocsánat, Pálffy elvtársnő, hogy az érvénytelen szavazás leadásának legegyszerűbb módja az, ha valaki üresen, minden jelölés nélkül dobja be a szavazólapot az urnába. Ezt ugyanis nem lehet félreértelmezni.

Hogy mi van??? Szavazópolgár dokumentummal bizonyítja jogosultságát, aláírásával igazolja, hogy átvette a szavazólapot, amit aztán üresen bedob a dobozva, a kormánypárti szavazatszámlálók lelkiismeretére bízva, hogy melyik négyzetbe teszik majd az ikszet az ő nevében...? Ez komoly?

De Molnár Gyulának is rossz hírem van. Ő azt mondta hétfőn, bele a mikrofonba, hogy az egyetlen szavazat, amit nem lehet meghamisítani, az az, ha nem megyünk el szavazni.

Nocsak!

A szavazási bizottságoknál ott van az adott választókörzet összes jogosultjának neve. Hát nem csak oda kell firkantani egy óvatlan pillanatban, hogy "Molnár Gyula", oszt már meg is van a tetszés szerint (nem Molnár Gyula tetszése szerint) beikszelt szavazólap? Ki fogja ellenőrizni, hogy X vagy Z vagy K, aki abban a boldog tudatban ücsörög otthon, hogy a hátsójával szavazott, nem adott-e le mégis rejtélyes körülmények között voksot?

Bizony, ma már sajnos ekkora a bizalom a Nemzeti Együttműködés Rendszere iránt!

Pálffy elvtársnő ominózus nyilatkozata:





Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

281 komment

Címkék: népszavazás szavazólap pálffy ilona

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

monddazigazatmar 2016.09.21. 02:04:47

Hülye agyatlan ballibák...
Saját magukat akarják meggyőzni, hogy a választók mellettük vannak, vagy mégis kit? Csalni fog a fidesz... Nyilván rohadtul muszáj nekik csalni, végül is tétje nincs, és teljesen mindegy, hogy 3 vagy 4 millió szavazat lesz, amit lehet lobogtatni. Sok lesz. Az ellenzéki IGEN pedig nagyon nagyon kevés.

monddazigazatmar 2016.09.21. 02:11:31

@Kodomo: Akkor tedd fel magadnak a kérdést.
Az unió tényleg kizár valakit 1300 ember miatt? Tehát ennyit ér a nagy szólamok, hogy egységes európa, meg schengen, meg minden szar, hogy egy ilyen kicsi dolog miatt kizárjon egy országot?
Mert lehet, hogy nekünk monjduk szar lesz, de hogy az audi sem fogja a seggét verni a földhöz az biztos. De a román meg a bolgár sem, hogy állhatnak kétszer a határon.
Szóval van egy évtizedes jogharmonizáció, egymillió szerződés, meg minden szar, és erre az unió felrúgja, mert 1300 embert ide nem akarunk befogadni?
Hagyjuk a rizsát arról, hogy mi csak kapunk az uniótól. Kétoldalú szerződések vannak, pontosan tudják, hogy mit irtak alá és miért.

DFK 2016.09.21. 03:39:54

@ember100: 1. Egy bizottságban tuti van olyan választott tag, aki nem fideszes. 2. Nem dupla annyi szavazólap van.

DFK 2016.09.21. 03:48:09

@Mj: mondhatod nekik, hiába. Én egy napja cáfolom a vadabbnál vadabb teóriáikat.

L.A.M. 2016.09.21. 04:28:23

Ez a poszt így, ebben a formában tényleg gáz. Most kin is kéri számon, hogy ez a szerencsétlen szoci-gyurcsány banda nem volt képes delegáltat állítani minden körzetben?

Kedves Poldi - az ostoba posztok írása helyett nem kéne elmenni dolgozni -mármint, konkrétan ellenzékieskedni? Nem itt, mert itt semmi tétje pofázni, hanem az utcán. Kockázatot vállalni, emberekkel beszélni, meggyőzni. Így marha könnyű, posztokat írni, az elvtársaknak - már, bocsánat.

Hátha...

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.21. 05:38:55

@Szelid sunmalac:

Látom, másodszorra sem sikerült értelmezned két egyszerű mondatot. Menj, kérje segítséget a szomszéd bácsitól!

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.21. 05:40:03

@Janossz:

Milyen szót kellene alkalmazni a ballibekre? Miért nem jó rájuk a "ballib" szó?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.09.21. 05:41:33

@nu pagagyí:

Nem, a legutóbbi II. kerületi időközi választásig elnök voltam, és minden korrektül ment.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.09.21. 05:46:25

@Kodomo:

Persze, én is tisztességtelen voltam egész eddig elnökként, csak ezért nyerhetett a Fidesz. Egyéb paranoia?... Vagy inkább elolvasod a többi független tag kommentjét, és belátod, hogy így nem lehet csalni?

nu pagagyí 2016.09.21. 06:38:00

@Mj: A csalások nagy része megelőzi a választófülkét. A hónapokig tartó közpénzen történő uszítás, az ellenzéki tevékenység ellehetetlenítése, az államtól függő emberek egzisztenciális fenyegetése és/vagy korrumpálása, a valós információk meghamisítása és eltitkolása, lumpen alakok társadalomra szabadítása, a hatóságok fokozott és egyoldalú figyelme az ellenvéleményeket hangoztatók irányában. Nem véletlen, hogy például Türkmenisztánban 99% szavaz bármire, amit elrendelnek. Itt is jó úton haladunk e felé. A Kádár-rendszerben is volt szavazatszámláló bizottság, serényen számolták, hogy az egyetlen jelöltre hány szavazat jutott. Paródiává vált a magyar "demokrácia", nem lehet már megkülönböztetni egy átlagos közép-ázsiai diktatúrától.

ob.szerver 2016.09.21. 06:50:27

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"A választási csalás fő eszköze egy titokzatos hi-tech anyag, a D2O"

A választási csalás (egyik) eszköze a korlátlan és közpénzből történő kampányfinanszírozás valamint a közmédiának csúfolt kormányharsona napi több órás, másfél éve tartó permanens agymosása. Tényleg annyira ironikusnak tartod, ill. tényleg nem zavarja a szabad és tisztességes választásokba vetett hitedet az, hogy a rezsim 10 milliárd közpénz költésével + pénzben nem kifejezhető médiatámogatásával szemben az ellenzék pár 10 milliós főleg adományokból származó kampányt tud szembeállítani? Ezzel te pontosan tisztában vagy. Akkor miért is játszod a hülyét?

DFK 2016.09.21. 06:59:16

@ob.szerver: ugye 2006-ban is szóvá tetted? Amúgy állítólag az állami tvt alig nézi valaki.

DFK 2016.09.21. 07:03:37

@nu pagagyí: az nem csalás ha valaki azt mondja,hogy jól képzett, munkára kész,békés emberek a migránsok?

ob.szerver 2016.09.21. 07:14:18

@Mj:

Jóhiszemű szeretnék lenni, ezért a "függetlenezésed" csak naivitásnak gondolom.
A fidesz a 2014-es választásokat is elcsalta. Csalás nélkül is nyertek volna, de nem 2/3-dal, ami azért nem mindegy, a 2/3 megszűnése óta ezt látjuk is. Nyilvánvaló csalás volt a közpénzből történő kampányfinanszírozás, a közmédia kisajátítása sikerpropagandára és az ellenzék mocskolására, a rendőrség / ügyészség aktív részvétele a választási kampányban, a kamupártok alapítása. Szerintem a ht. magyarok ellenőrizhetetlen, 95%-os fidesz szavazatát is túltolták egy kicsit, Az pedig, hogy mivel vették rá a cigányokat az országos átlagnál messze magasabb részvételre és döntően a fideszre történő szavazásra, szintén megérne egy misét.
A szavazóköri csalásoknak nyilván nem népes városi körzetek a színhelyei. De kisebb, falusi körzetekben, ahol mindenki tud mindent mindenkiről, ahol még ellenzéki delegált sincs, az állampárt ne tudná megszervezni a "független" delegáltak részvételét a bizottságokban? Abban az országban, ahol a "független" NVI "független" elnöke is egy pártmegbízott? Ne legyél már nevetséges.

$pi$ 2016.09.21. 07:29:09

@ember100: "Ja persze nincs bizonyítékom , nem voltam ott nem láttam , DE atomot sem láttam , tehát nincs !!!!! "

Tehát biztos létezik, mert nem láttad. Zseniális, ekkora baromságot érvként felhozni még nem hallottam.

midnight coder 2016.09.21. 07:39:38

Az ellenzék már jó előre kimagyarázza a zakót. Ha nem mi nyerünk, akkor nyilván csaltak. Mert hogy demokrácia csak akkor van, ha a baloldal, azaz a nép győz. Ezért is hívják ezt népi demokráciának. Kár, hogy a népszavazásokat mindenhol a világon elcsalják, kivéve Észak-Koreában.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.09.21. 08:14:17

@nu pagagyí:

Ha szerinted olyan berendezkedés van az országban, mint Közép-Ázsiában, azzal csak a tájékozatlanságodat igazolod.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.09.21. 08:18:57

@ob.szerver:

Tudom, az ellenzék nem tehet semmiről, nem ők az egymással is marakodó bénák, csak mindig a Fidesz csal. Ha választási csalásról tudsz, ne velem szemben személyeskedj, hanem tegyél feljelentést, illetve jelentkezz vagy megfigyelőnek, vagy bizottsági tagnak.

Nzoltan 2016.09.21. 08:24:07

A baloldal beleállt egy hazaáruló álláspontba, amely ellent mond a józan paraszti észnek is. Ehhez nem kell csalás. Törvényszerű a fidesz győzelme.

ob.szerver 2016.09.21. 08:27:46

@Mj:

A "tegyél feljelentést" a legostobább fideszesek érvrendszerének utolsó védvonala. Ezzel végkép hiteltelenítetted magad. Részemről ennyi.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.09.21. 08:31:53

Cseppet röhejes a poszt.

1. állítás:
"az ellenzéki pártok nem tudtak kellő számú embert delegálni a szavazatszámláló bizottságokba,"
Igaznak tűnik. Már csak azt kéne eldönteni, hogy milyen nyakatekert logika mentén válik ennek a problémának az okozójává a Fidesz, mikor a szükséges számú embert az ellenzéknek kéne delegálni.

2. állítás:
Mivel az ellenzék nem delegál elég szavazatszámlálót, a Fidesz ezért csalni fog.
Ez önmagában marhaság. Választási csalás a szavazófülkén belül soha nem fordult elő eddig az országban.
A szokásos bérrettegő hangulatkeltő Soros dumát mantrázó írás.

Ilyen erővel kijelenthetted volna azt is, hogy az MSZP-SZDSZ minden győzelmét annak köszönhette, hogy a választási irodákban csaltak, és szavazatokat hamisítottak.

EZt is pont úgy nem bizonyítja semmi, és mégcsak nem is utal erre semmi, mint az általad felvázolt bérrettegő szarra.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.09.21. 08:36:25

@ob.szerver:

A cigányoknak ugyanis bejön a közmunka.
Csak ti nem szeretitek, mert nektek a cigányok úgy jók, ha terrorizálják a lakosságot, és a ballibekre szavaznak.
Nos a közmunka mindkét tendeenciát megfordította ezért sírtok.

A közmédiát minden kormánypárt rendszerváltás óta megszállta.
Darabra ugyanannyi embert rugtak ki Gyurcsányék, mint Orbánék, cirka 500 db-ot.

Az ellenzék mocskoslásától talán csak a Soros által fizetett álcivil szerevezetek kormány gyalázása, és gusztustalan mocskolása irritálóbb. Pl az index-en is, a címlapos ballib bérrettegő blogokban.

Szavazóköri csalásokat csak az MSZP-SZDSZ ballib hazaárulók követtek el eddig. Bizonyísd az ellenkezőjét !
(KB ugyanezt csinálod, csak fordítva, ugyanis soha semmi nem utalt szavazóköri csalásra ezidáig).

vénkujon 2016.09.21. 08:38:00

@Mj: ah. polt nertárs országában, az ellenzéki egyedet feljelentésre biztatni szőröstalpú, román szokás

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.09.21. 08:40:09

@ob.szerver:

A rendőrség saját használatba vételét légyszi ne akard már a Fidezsre tolni, 2006.10.23 után, ahol minden ellenzékit egyként ütöttek beazonosíthatatlan karhatalmisták, csak mert Gyurcsányt merték kritizálni.
Ahol ellenzéki képviselőt "Mocskos Fideszes" felkiáltások közepette rugdostak ájulásig a rendőrök, a letartóztatott politikai foglyokat meztelenre vetkőzteteve alázták.

Majd ez egész megkoronázásként, mindezért a társadalom és demokrácia ellen elkövetett ballib hazaárulásért kitüntették az olajügyekben is vasstagon érintett Gergényit, aki végrehajtotta a Gyurcsány nevű diktátor utasításait.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.09.21. 08:41:41

@vénkujon:

Vol jópár év, mikor az MSZP által kinevezett főügyész ténykedett az ügyészség élén.
Pontosan nulla darab Fideszest ítéltek el, ezekben az időkben is.
Viszont a Hagyó, Hunvald, és többi MSZP-s tolvaj elleni eljárásokat éppen ő indította.

Kodomo 2016.09.21. 08:42:56

@Mj: Nem mondtam, hogy te, vagy bármely bizottság tisztességtelen lenne. (Egyéb paranoia?) Azt mondom, hogy néhány embernek (6 fő) van lehetősége megváltoztatni a szavazóköri eredményt.
Te meg azt mondod, hogy lehetetlen.
(Ez egy ilyen gondolatkísérlet részemről. Egyébként nem képzelem, hogy tömeges, eredményt befolyásoló szavazóköri csalás lenne.)

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.09.21. 08:45:42

@Kodomo:

VAn lehetősége és mindig is volt.

Nem véletlen hogy eddig már háromszor is nyert az egyébként társadalmilag folyamatosan sokkal jobban elutasított ballib hazaáruló banda.

A ballibek mindig is csaltak a szavazókörökben.
Vélhetően most is fognak.

Medgar 2016.09.21. 08:46:35

@Ballib cenzúrázók réme 18:

Ezt nem is értem, az ellenzék kormányváltásra készül 2018-ban, de nem tud elég embert delegálni? De az is lehet, hogy azorbán megvette őket, mindet egytől-egyig. Esküszöm ez a viktor patásabb legrosszabb rémálmaimnál is, a szarva meg az égig ér. Nem lehet, hogy a menekülteknek is ő fizet, hogy az eu-ba jöjjenek?

Kodomo 2016.09.21. 08:47:04

@monddazigazatmar: "Az unió tényleg kizár valakit 1300 ember miatt?" Nem.
Te meg vedd észre, hogy az általad említett 1300 ember miatt feltettek neked egy népszavazási kérdést 4,5 milliárdért.
Nekem ez a 4,5 milliárd forint - a többi elfecsérelt pénzzel együtt - fáj.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.09.21. 08:55:36

@ob.szerver:

Rohadtul nem vagyok fideszes, úgyhogy óriási öngólt lőttél. De mivel itt érvek helyett már csak a személyeskedés megy, én ezt a vitát befejeztem.

vénkujon 2016.09.21. 08:58:11

@Ballib cenzúrázók réme 18: látok mindenféle mszpt, meg a hunvaldot meg még a faszom tudja mit/kit. jelen felvetésem polt cucuró szól, aki együtt szokta a szotyit köpködni a vezéred mellett a közpénzből felépített stadionban

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.09.21. 08:59:47

@vénkujon:

Bocs, de ha nekem tudomásomra jut bármilyen bűncselekmény, feljelentést teszek, mert így kell eljárnom. Ha szerinted ez, vagy mások ugyanerre az eljárásra való felhívása szőrös talpú román szokás, akkor gratulálok. De mondom, én kiszálltam, itt már nincs érdemi vita.

vénkujon 2016.09.21. 09:03:37

@Mj: nem érted, hogy tökmindegy az, hogy teszel-e feljelentést vagy sem?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.09.21. 09:03:46

@Kodomo:

Nincs lehetőségük, mert darabra el kell számolniuk a szavazólapokkal, amelyeket lezárva, lepecsételve be kell vinni az önkormányzathoz, ahol bármilyen ügy esetén újraszámolhatók a szavazatok.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.09.21. 09:05:11

@vénkujon:

De, csak nem értek vele egyet. Volt már pár esetben újraszámlálás, ha érdekel.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.09.21. 09:06:46

@Medgar:
"Nem lehet, hogy a menekülteknek is ő fizet, hogy az eu-ba jöjjenek?"

Ebben a témában, már több blog is született az index címlaposak közül.

A kedvencem, hogy terrortámadást készít elő az Orbán személyesen, mert jól jön az a népszavazás elött.

És igen.
Tényleg ennyire agybeteg az összes ballib.. ;)

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.09.21. 09:08:17

@Kodomo:
Németek 19 milliárd Eurót fizetnek a migránsok sikertelen integrációjára.
Nem egyszer hanem évente:

Így integráld a migránsodat:

888.hu/article-otven-migranst-sikerult-eddig-munkaba-allitani-a-2-milliobol-nemetorszagban
Ötven migránst sikerült eddig munkába állítani a 2 millióból Németországban.
...

magyaridok.hu/kulfold/19-milliard-eurot-koltenenek-nemetek-jovore-migransokra-815095/
Németországban a szövetségi kormány jövőre 19 milliárd eurót fordítana a menekültügyre a költségvetés szerdán elfogadott tervezete szerint.
---

vénkujon 2016.09.21. 09:09:34

@Ballib cenzúrázók réme 18: nem terrortámadást készít elő, csak lop közben magának egy csomó lét a nav-on, meg a met-en, meg az mnb-n keresztű. meg antilop is ad neki belőle kicsit

Medgar 2016.09.21. 09:09:57

@Ballib cenzúrázók réme 18: De ha már fizet nem lehetne, hogy a svéd olimpiai napozó csapat meneküljön hozzánk?
www.youtube.com/watch?v=jBSredZFVQw

Medgar 2016.09.21. 09:10:51

@vénkujon: Te és ehhez mi köze a "menekülteknek"?

Kodomo 2016.09.21. 09:13:17

(Off)
@Ballib cenzúrázók réme 18: "Választási csalás a szavazófülkén belül soha nem fordult elő eddig az országban."
A fenti mondat nem igaz. Ld. lánc-szavazás témaköre.
(On)

A szavazás egyik legnagyobb buktája, hogy az ellenzék nem tudott minden bizottságba tagot delegálni.
A másik az alacsony részvétel miatti érvénytelenség lenne.

Medgar 2016.09.21. 09:16:23

@Ballib cenzúrázók réme 18: Kérlek szépen, hogy ne hazudj.

Szeptemberben már 64 migráns dolgozott, és ez 26%-os növekedést jelent negyedévente, ami éves szintre vetítve 104% százalék.

Ez azt jelenti, hogy 2032-re akár 1000 (nem tévedés: ezer) migráns is dolgozhat a németeknél.

És erre a fantasztikus növekedésre sajnálsz te rongyos évi 19 milliárdot?

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.09.21. 09:18:25

@Kodomo:

A láncszavazás nem arról szól, hogy a delegáltak csalnak.
Éppen arról szól, hogy a delegáltak figyelmét hogyan játszhatják ki.

De ha van ilyen eset, ahol bárkiben felvetődött, hogy a delegáltak csalnak, akkor oszd meg velünk !

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.09.21. 09:22:34

@Medgar:

Egész konkrétan 2006.06.08-án derült ki (Berlini források szerint), hogy 50 migráns dolgozik, és 2006.09.14-én derült ki, hogy már 63 dolgozik.

Ezek nemcsakhogy nem mondanak ellent egymásnak, hanem még az integráció sebességére is kapunk egy kalkulációt.

Nevezetesen hogy több mint 3 havonta 13 darab migránst sikerül integrálni.

Azaz cirka 200.000 (azaz kétszázezer) év alatt sikeres is lenne, 100%-os az integráció, ha mostantól nem engednek be senkit a németek, és nem születik integrálatlan gyermek a muszlim migránsok körében.

Medgar 2016.09.21. 09:24:03

@Ballib cenzúrázók réme 18: Végig olvastad a kommentem, vagy csak az első sort?

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.09.21. 09:33:43

@Medgar:
:)
Kiegészítettem, a kalkulációt.

vénkujon 2016.09.21. 09:58:47

@Medgar: az, hogy kurvasok adót fizetek, amit ezek a faszfejek felélnek, és mást se nagyon melóznak csak kampányolnak a menekültekkel. evégett aggódom elsősorban. állampártunk csak kampányolni tud igazán (a lopások mellett)

Kodomo 2016.09.21. 10:05:20

@Ballib cenzúrázók réme 18: Delegáltak, korábbi hsz-edben szavazófülkén belül? Hát, eléggé leszűkíted a kört. :)

Olyan esetről hallottam, hogy a szavazatok számlálásakor a bizottság elnökének 3x kellett rászólnia a delegált tagra, hogy rakja el a tollát. (Felénk az a szokás, hogy akik a szavazólapokat szortírozzák, számlálják, azoknál nem lehet toll.)
Itt a bizottság elnökének elmondása szerint, felmerült benne, hogy a delegált csalni akar.

Medgar 2016.09.21. 10:12:59

@vénkujon: és ehhez mi köze a "menekülteknek"?

vénkujon 2016.09.21. 10:23:22

@Medgar: a menekülttéma szívja el az energiát az általam felvetett, fontosabb dolgokról

Medgar 2016.09.21. 10:29:24

@vénkujon: A menekült téma semmi elől nem szívná el az energiát, de az ellenzék, illetve bocsánat a baloldal ismét nem lát tovább a saját hülyeségénél és az orbánozásig jut.

Az migráns témában nem hangzott el olyan állítás a liberális oldalról amit nem cáfolt meg az élet heteken belül. Kezdve a "kerítés nem állítja meg.." a szír bölcsész fogorvos legendáján keresztül a nincs kvóta javaslatig.

vénkujon 2016.09.21. 10:51:18

@Medgar: semmi elől?:) én úgy hiszem, hogy kedvenc öltönyöseim nem foglalkoznak mással(kivéve a family-biznisz ugyebár)
de hogy jön ide az ellenzék? nem látom az ellenzéket. ha az mszpt nem patronálja az állampárt, akkor azok sem léteznének

Medgar 2016.09.21. 10:53:26

@vénkujon: Érdekes, akkor viszont kinek köszönhető ez a helyre kis ellenkampány? Mert valaki fizet pl. az indexes poszt dömpingért.

Medgar 2016.09.21. 10:54:47

@vénkujon: De abban igazad van, hogy a fidesz nem más mint piti bűnözők csapata, de könyörgöm valaki mutasson egy hiteles embert akire le lehetne cserélni őket...

vénkujon 2016.09.21. 10:58:28

@Medgar: ellenkampánynak nevezed a blog.hus bloggerek írásait? hehe. más pálya. maunika(vyktor) népe nem tud netezni. talán a kutyákat hozhatnád még fel ellenkampánynak, de az alulról szerveződött. na őket meg a központilag irányított plakátleszedők baszlatják.(az én lóvémból is )

nu pagagyí 2016.09.21. 11:02:37

@Medgar: Magyarországon nincs menekültprobléma. A nemlétező menekültek az általad lenézettek és a nálad sikeresebbek és tehetségesebbek elleni gyűlölet megszemélyesítői. A menekült egyébként olyan, hogy három füle van, egy szeme és jatagánt hord magánál, hogy azonnal kibelezzen. Utóbbi információkat a kormány "tudta?" tájékoztató (és nem kampány!) jellegű plakátjai alapján képzelem. Köszönöm, hogy fizethettem az adómból a Rogán család újabb négyzetmétereit.

vénkujon 2016.09.21. 11:10:00

@Medgar: hitelest akarsz? a gyapjas alakváltók hadseregének lesz legközelebb esélye, hogy lecseréljék a vezér garnitúráját. de viktor népe szemfüles. őket is leverik szeretetösszefogással, meg szűz mária halálsugaraival

vénkujon 2016.09.21. 11:16:39

@Medgar: a közpénzből elkövetett fidi-kampányt nevezném helyre kis kampánynak (pl. az olympia alatt. na az fasza volt):)

vénkujon 2016.09.21. 11:20:33

@Medgar: amúgy sorost akartad valahogy idekeverni-gondolom, de őt ne emlegesd. ezt már mindenki tudja, hogy minden mögött ő áll:(

na. unom ezt mostmár. megyek vissza a subbára pinákat nézni, bár azok is köcsögök. elég szűken mérik a pinát

nu pagagyí 2016.09.21. 11:20:37

@DFK: A migránsok pont olyan összetételűek, mint mi. Vannak köztük bűnözők, becsületes emberek, tehetségesek és semmirekellők. Bár, aki menekül az az átlagnál némileg jobb, mert élni akar és van benne elszánás és bátorság. Minden ember más, egyedi sorssal, saját gondolatokkal. Még egy birkának is van öntudata, te legalább is büszkén állítod. Ha kellően értelmes embernek tartod magad, nem gyűlölsz olyanokat, akiket nem is ismersz. Nekem speciel meg kell ismernem előbb azt, akit gyűlölni tudok és természetesen kellően értelmesnek tartom magam, ahogy nyilván te is. Attól, hogy valakit Ibrahimnak hívnak, még lehet egy nálad kevésbé gyűlöletes ember is, több jó tulajdonsággal, mint amennyit fel tudsz mutatni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.09.21. 11:23:21

@Medgar:

"Szeptemberben már 64 migráns dolgozott, és ez 26%-os növekedést jelent negyedévente, ami éves szintre vetítve 104% százalék.

Ez azt jelenti, hogy 2032-re akár 1000 (nem tévedés: ezer) migráns is dolgozhat a németeknél."

Alapvetően egyetértek veled, de a matek azért még nem egészen jó. Évi 104%-os növekedés - legyen az egyszerűség kedvéért csak 100% - azt jelenti, hogy évente duplázódik a dolgozó migránsok száma. 2032-ig ekkor 2^16-szorosára nő a számuk, ami kb. 65,536*63=4,128,768.

(Az éves növekedés sem 104%, hanem annál kicsit több, mivel a negyedéves 26% is hatványozódik.)

Ettől függetlenül senki normális ember nem veszi komolyan, hogy ezek fogják majd megtermelni a mai németek nyugdíját. Ellenben alaposan megnő miattuk a szociális kadások összege, ahogy szaporodnak, családot egyesítenek stb.

nu pagagyí 2016.09.21. 11:27:55

@vénkujon: Azt hiszem megfogalmaztad a lényeget. Időbe telik, de majd belülről szétrohasztjuk a monolitot. A Kádár-rendszer is akkor indult bomlásnak, amikor már hozzáértők is kellettek a "felvirágzáshoz". A hülyék diktatúrája ugyanis korlátos idejű, előbb-utóbb elfogy a vaj a kenyérről, no meg a kenyér is. Csak azt nem tudom, miért kell kiütni magunkat 20-25 évekre a fejlődés fővonalából. Állandóan romokat kell pakolgatni évtizedekig, hogy legyen 4 jó éve ennek az országnak.

nu pagagyí 2016.09.21. 11:30:38

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Onnantól fognak dolgozni az újonnan jöttek, amikor már túlestek a megfelelő képzéseken és elsajátították a nyelvet. Németországban most is rengeteg külföldi dolgozik, ezt is meg fogják oldani.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.09.21. 11:33:43

@nu pagagyí:

"amikor már túlestek a megfelelő képzéseken"

Nem az volt a mantra, hogy a "menekültek" magasan képzett szakemberek? :O Erre meg most azt hallom tőled - meg a német hivatalos forrásokból is -, hogy képzetlenek.

Most akkor a német források hazudnak vagy ti hazudtatok tavaly?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.09.21. 11:36:51

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Másfelől az is látható, hogy az évi 104%-os növekedési ütem csak akkor tartható, ha még több migráns érkezik Németországba. Ennek fényében érthető, miért beszél Merkel Schlampe az "illegális" migráció csökkentéséről, miközben mélyen hallgat arról, hogy a legalis bevándoroltatást fokozni akarja.

Az viszont épp ennek fényében nem é rthető, miért akarnak ránk tolni több ezer ill. tízezer "menekültet", mikor nekik is égetően nagy szükségük van ezekre.

nu pagagyí 2016.09.21. 11:42:31

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A fiatalok nyilván képzetlenek, hiszen jó ideje már iskolába sem jártak, de az idősebbek nyelvtudása - bár némileg jobb lehet, mint az átlag magyaré - a német nyelvet illetően némileg hiányos. Azonkívül most érkeztek, előbb be kell rendezkedniük, meg kell ismerni az új környezetet. A magyarok 1000 év alatt sem tudtak beilleszkedni Európába, nekik szerintem könnyebb lesz, kapnak kellő segítséget.

stim 2016.09.21. 11:43:48

Az ellenzék ha akar tud állítani mindenhova embert de érzik jól, hogy ezt már bebukták ezért most el fogják játszani, hogy biztos visszaélés történt mert ők nem voltak ott. A vesztesek szokásos hozzáállásáa. Ugyanaz a mentalitás amikor azt próbálják megmagyarázni, hogy aki otthon maradt az biztos rájuk szavazott vagy amikor elkezdik matekozni, hogy a teljes népesség körében mennyivel kevesebb százalék az a kétharmad amivel a megválasztott kormányra szavaztak.

Ez az amikor a vereség savanyú szőlőjét megpróbálják megédesíteni egy kicsit és relativizálni az eredményeket. Ahelyett, hogy hasznossá tennék magukat, szolgálnák a népet és érzékelnék, hogy mit akar a többség.

Ami a szavazólapok összefirkálását illeti. Aki hülye ahhoz, hogy felnőjjön a feladathoz és meg kell neki magyarázni, hogy egy karikába tett egymást metsző vonal mutatja, hogy kire szavazol az olyan szavazó aki jobb is ha otthon marad. Legalább van annyi önkritikája, hogy ha hülye akkor otthon firkáljon ahhoz nem kell elmenni egy szavazófülkébe.

A szavazás nem a kretének sportja. Az értelmes, érdekeiket felismerni képes emberek felelős cselekedete. Elég baj, hogy egyesek odáig korcsosulnak, hogy csak dühöngeni meg firkálni mennének el mert agyilag ennyire képesek. Másrészről nézve bámulatos, hogy egyeseket mennyire meg tud hülyíteni a média, nemigaz:)?

Még azt is elfelejtik, hogy az elődeik kiharcolták neki azt a jogot, hogy szellemi képessége teljes birtokában tudja befolyásolni a jövőjét:)

Gyengébbek kedvéért.
Tehát ha a karikába raksz egy ikszet akkor arra szavaztál ami a karika mellé van írva. Egyébként ez eddig is így volt csak a médiában generált feltételezett közhangulat miatt hülyeségbiztosra igyekeznek csinálni a rendszert.
Komolyan akinek ez problémát okoz az hogy nem hal meg mert elfelejt lélegezni:D?

Én IQ alapján szűrném a szavazókat. Aki nem ismeri a történelmet az ne szavazzon. Nem alkalmas az összefüggések felismerésére ezért nem tud jó döntést hozni.

nu pagagyí 2016.09.21. 11:47:07

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A menekült azért menekült, mert nem feltétlenül akar a befogadó államban maradni. Ha otthon rendeződik a helyzet, hazatér. A gazdasági bevándorló egy más eset, de nem tartom valószínűnek, hogy különbséget tudnál tenni, ahhoz el kéne érned egy "migráns" értelmi színvonalát.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.09.21. 11:49:43

@nu pagagyí:

"A fiatalok nyilván képzetlenek, hiszen jó ideje már iskolába sem jártak"

Tavaly nem ezt mondtátok.

"de az idősebbek nyelvtudása - bár némileg jobb lehet, mint az átlag magyaré - a német nyelvet illetően némileg hiányos."

Hm. A Németországban dolgozó magyarok ezek szerint a hiányosabb nyelvtudásuk ellenére - mert a közvélekedés szereint a magyarok nagyon nem beszélnek idegen nyelvet, vagy ha igen, akkor is inkább az angolt - is jobban el tudnak helyezkedni a munkában, mint az idősebb "menekültek", holott - ugyancsak szerintetek - a képzettségük is gyengébb.

Foglaljuk össze: A Németországban munkát vállaló magyarok képzettsége és nyelvtudása is rosszabb, mint a menekülteké. Valahogy mégsem 63 magyar dolgozik odakinn.

nu pagagyí 2016.09.21. 11:52:39

@stim: Köszönjük a kimerítő tájékoztatást. Gondolom olyan hülyéknek szántad, amilyen te vagy. Már csak annyit kérdezek, minek mész el szavazni? Ez az ostoba népszavazás nem technikai kérdés, hanem etikai és erkölcsi.

Medgar 2016.09.21. 11:52:40

@nu pagagyí: "Onnantól fognak dolgozni az újonnan jöttek, amikor már túlestek a megfelelő képzéseken és elsajátították a nyelvet. Németországban most is rengeteg külföldi dolgozik, ezt is meg fogják oldani."

Mondhatnám, hogy tipikus libsi ferdítés, de megsértődnél.

Válasszuk ketté a mondatod:
"Németországban most is rengeteg külföldi dolgozik" Valóban. Képzett nyelvet beszélő munkavállalók.

"Onnantól fognak dolgozni az újonnan jöttek, amikor már túlestek a megfelelő képzéseken és elsajátították a nyelvet"

Egy év alatt 60 (hatvan) migránst sikerült munkára fogni. Ezek 90%-a a német postánál dogozik "képzettséget nem igénylő" munkakörben. Ez 2016-ban 19 milliárd €-ba kerül a németeknek azaz kb 32 millió €/migráns. A német átlagbér 2015-ben 3120 € volt. Ez alapján Ali 854 év alatt vissza tudná fizetni a támogatást, ha a teljes bérét erre fordítani...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.09.21. 11:54:21

@nu pagagyí:

Németországban talán ha max. pár tucat háborús menekült van - nagyjából azok, akik repülőgépen érkeztek közvetlenül háborús övezetből. A többi gazdasági bevándorló, mert nem állt meg az első békés országban.

De nem tartom valószínűnek, hogy különbséget tudnál tenni, ahhoz el kéne érned egy éticsiga értelmi színvonalát.

nu pagagyí 2016.09.21. 11:56:22

@Medgar: Várd ki a végét. Aztán tíz év múlva megírhatod a tapasztalataidat innen a bunkerból, ha kilátsz még egyáltalán. Nem könnyű 1 millió hirtelen jött embert kezelni, senki sem mondta. Mi például tízezret sem tudtunk, pedig itt sem akartak maradni.

stim 2016.09.21. 11:56:31

@nu pagagyí: nagyon szívesen, a jó cserkész ahol tud segít:D!

Egyébként én nem követem el azt a hibát, hogy olyan emberrel neki álljak vitatkozni aki úgy gondolja, hogy ha egy nép már 1000 éve ott van valahol akkor oda még nem illeszkedett be :D:D:D! Futóbolondokkal nem vitatkozom:)

nu pagagyí 2016.09.21. 11:58:06

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Csak nem a "Tudta" rovatból tájékozódsz? Leülhetsz, bemagoltad.

nu pagagyí 2016.09.21. 12:01:25

@stim: Ázsiában valóban nem szoktak vitatkozni. Nem tudod magad megtagadni, hiába viselsz öltönyt.

Medgar 2016.09.21. 12:04:08

@nu pagagyí:
Hát igen a németeknél sikertörténet a migráns-saga. Vagy várjál csak lehet, hogy merkeléket most zavarják el a rákba?

444.hu/2016/09/18/soha-ilyen-kevesen-meg-nem-szavaztak-a-cdu-ra-berlinben

index.hu/kulfold/2016/09/21/obama_menekultugyi_konferencia_new_york/

"Valamennyi ország a legmagasabb szinten képviseltette magát, Angela Merkel német kancellár azonban az utolsó pillanatban - feltételezhetően a berlini választás eredményei miatt - lemondta részvételét."

nu pagagyí 2016.09.21. 12:30:29

@Medgar: Merkel vannak elvei Orbánnal ellentétben. Lelkiismereti okokból sem tehette meg, hogy ne fogadja be azokat, akik háborús övezetekből menekültek. A tömeg nyilván problémát jelent, de látva a görögök és magyarok impotenciáját inkább beengedte szűretlenül az embereket, mint hagyja őket megalázó körülmények közt senyvedni. Merkelt Orbánnal ellentétben nem személyes politikai sorsa érdekli, hanem országa jövője. Jobban jár majd Németország az új emberekkel, mint Magyarország fog háromszoros kerítés mögé bújva, fogyatkozó életerővel és a nemzetet fertőző egymás iránti gyűlölettel.

A németek jól kezelik biztonsági szempontból a dolgokat, komolyabb terrorcselekmény nem volt, az eleinte szapora garázdaság is csillapodóban. Mindenhez idő kell. Nem készültek ők sem arra, hogy befuccsolnak az EU határmenti országai. A jövő persze majd eldönti, de ahogy az USA is képes sokféle etnikumot egyesíteni, úgy a németeknek is jók az esélyei. Azok az európai országok lesznek a nyertesek, akik vonzani és integrálni tudják a világ túlnépesedett, vagy háború sújtotta részeiből érkezett embereket. Magyarország jó időre kiírta magát a versenyből. Most utóbbit meg is szavazhatod, bár nem tudod mire is szavazol, mert a kérdés nem konkrét, szabad kezet ad a hatalomnak.

Medgar 2016.09.21. 12:42:11

@nu pagagyí: Ismét a demagóg maszlag...

A tények ezzel szemben:
Jelenleg a világban több mint 150 fegyveres konfliktusban 800 millió ember érintett ebből jelenleg 64 millió menekült van Obama szerint (lásd a fenti linket). A 64 millióból 1,2 millió ért el az eu-ba amitől az átlag német besokallt ez látszik merkelék csodálatos szereplésén...

De menjünk tovább: A lokális háborúkat a szegénység és nélkülözés okozza ( kivéve amit a nyugat mesterségesen gerjeszt). Tehát segítsünk a szegényeken, fogadjuk be őket. Itt van egy kis bökkenő, mert nagyon szegényből (aki napi 2$ alatt él) van úgy 2 milliárd és évente 50-55 millióval többen lesznek.

Tehát várom a javaslataid, mi a teendő? Hány embert fogadjunk be évente?

nu pagagyí 2016.09.21. 12:47:04

@Medgar: Németországról szólt a kommentem. Burkina Fassoval nem foglalkoztam.

nu pagagyí 2016.09.21. 12:52:58

@Medgar: Magyarország szerintem simán elbírna 1 millió embert. Ezt tartalmazta a korábbi kormányok és az Orbán rezsim által összeállított bevándorlási politika is. Higgyünk a szakértőknek. Az üldözötteket és a tényleges menekülteket viszont be kell fogadni, még ha ideiglenesen is, pusztán azért, hogy embernek nevezhessük magunkat, különben nem sok értelme lenne a civilizációnknak.

Netuddki. 2016.09.21. 13:11:06

Azért ezek a lobbikosok is kétszínűek.
Havonta küldik a fideszes lopásokról, mutyikról az újságot, miközben a fidesszel kvaterkáznak. Mint ma reggel is a Kossuthon.

DFK 2016.09.21. 13:19:00

@nu pagagyí: a saját nyelvükön is analfabétákat mire tanítod? A tanulni nme akarókat mire tanítod?

Medgar 2016.09.21. 13:27:09

@nu pagagyí: Ez az egymillió ember ott van Erdélyben és Ukrajnában.

Saját magadnak mondasz ellent. A valódi menekültek ott vannak Szírián belül illetve Törökországban. Ők azok akik csak a háború végét várják és akiket minden eszközzel segíteni kell. Viszont Nofingerprint Ahmed nem menekült csupán a kanadázós romáink szír-afgán-pakisztáni stb. alteregója, így munkára sem fogható.

Medgar 2016.09.21. 13:35:17

@nu pagagyí: "Németországról szólt a kommentem. Burkina Fassoval nem foglalkoztam."

A kommented a menekültekről és az integrációjukról szólt.

Miért lennénk ennyire rasszisták, hogy a burkina fasoi menekülteket nem fogadjuk be? Vagy itt van Burundi, Ruanda, Uganda, Szomália, Szudán, Kongó, Namíbia, Líbia, Algéria stb.
Csak nem azt mondod, hogy őket vissza lehet utasítani?

$pi$ 2016.09.21. 13:57:14

@nu pagagyí: "inkább beengedte szűretlenül az embereket, mint hagyja őket megalázó körülmények közt senyvedni."

És mi van azokkal a százmilliókkal, akik most is szenvednek? Akik nem mentek el germoneyba? És mi van a magyarországon éhező kisgyerekekkel? A négymillió nyomorgóval magyarországon?

Ezekre nem terjed ki a Merkel kitűnően fejlett erkölcsi érzéke?

sírjatok 2016.09.21. 14:00:26

@nu pagagyí: "az USA is képes sokféle etnikumot egyesíteni"

főleg az indiánok, nagy nyertesei a bevándorlásnak

ben2 2016.09.21. 14:01:47

@nu pagagyí:

Alapvető tévedésben vagy.
Merkel nem valamiféle lelkiismereti és gazdaságpolitikai okokra visszavezethető, jól kidolgozott koncepció alapján engedte be a migránsokat az országába, hanem szimplán félrekezelt egy válsághelyzetet.
Nem azt volt a baj Merkellel, hogy beengedte a migránsokat, hanem hogy az adott helyzetben se igent, se nemet nem mert mondani.
Orbán anno készségesen felajánlotta, hogy ha Németország úgy dönt, hogy beengedi az arabokat, akkor létrehoznak egy folyosót Magyarországon keresztül, aztán Szerbiában felszáll az arab a vonatra, Németországban meg leszáll. Nincs tumultus a Keletinél, nincs kukoricásban rohangászás, tiszta helyzet.
De Merkel mondhatta volna azt is, hogy Németország nem enged be több mirgánst, és akkor az EU határmenti országai mindenkit szépen visszazavartak volna Törökországba, a többség meg útnak se indult volna, mert nem lett volna miért.
Ehhez képest az EU megmondóemberei felváltva hol a schengeni szabályok betartását követelték, hol meg náciztak.

Az alapvető logikai ellentmondás a gondolatmenetedben amúgy az, hogy ha Németországnak gazdaságilag jól jön az egymillió arab bevándorló, akkor miért akarják kötelező jelleggel szétosztani őket az EU többi országaiban? Merő szívjóságból, hogy másnak is jusson a jóból?

sírjatok 2016.09.21. 14:02:33

@nu pagagyí: "az üldözötteket és a tényleges menekülteket viszont be kell fogadni"

pontosan, pl. az Ukrajnából menekülteket igen. A nyolc ország óta menekülők... ők még mindig menekültek? És ha körbemennek az egész Földön, és pont ide jutnak vissza, még akkor is azok lesznek?

sírjatok 2016.09.21. 14:04:02

@ben2: "a Németországnak gazdaságilag jól jön az egymillió arab bevándorló, akkor miért akarják kötelező jelleggel szétosztani őket az EU többi országaiban?"

Ez már nekem is feltűnt. A képzett szakembereket, aranyat, olajat, technológiát, területeket pl. egy ország sem igyekszik szétosztani a többi között. Pont a (nyilván hasonlóan hasznos) menekülteket akkor miért?

Celtic 2016.09.21. 14:08:27

@bircaman maxval szerkesztő: Ami nincs, azt nehez csokkenteni, ez igaz.

Sexual Harassment Panda 2016.09.21. 14:27:15

@nu pagagyí: igen.
1milliò bevàndorlòt az eubòl, hatàrontùli magyarokat.
Nem analfabèta iszlamista vadembereket.

sírjatok 2016.09.21. 14:36:07

@nu pagagyí: "A németek jól kezelik biztonsági szempontból a dolgokat, komolyabb terrorcselekmény nem volt, az eleinte szapora garázdaság is csillapodóban. "

Volt egy ilyen Monty Python jelenet, ami arról szólt, hogy egy csónakon utazó tengerész társaság kannibál lesz, és meg akarják enni egymást, és erről beszélgetnek.

A végén felolvastak egy levelet, melyben a Királyi Haditengerészet tiltakozik az igazságtalan ábrázolás ellen, hiszen - mint írják - az állományon belüli kannibalizmust már jócskán visszaszorították.

Na ez kb. ilyen magyarázkodás, hogy már nem is annyira garázdák, meg hogy robbantásos terrorcselekmény még nem volt, csak baltázós.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.21. 15:29:33

@Celtic:

Dehogy nincs, lásd a hisztis ballib kampányt!

Sexual Harassment Panda 2016.09.21. 15:47:15

@bircaman maxval szerkesztő: minden tiszteletem a tièd.
Jòl bìrod az anyázàst!

látjátok feleim szümtükkel 2016.09.21. 16:18:51

@nu pagagyí:

Maga csak ne fesse az ördögöt a falra azzal az egy jelölttel, mert meg talál jelenni!

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.21. 16:22:36

@Sexual Harassment Panda:

Nincs sok értelme leszállni a ballib bérkommentelők szintjére...

Szúrófény 2016.09.21. 17:14:28

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Szavazó biztató

Egyik szar, másik kaki,
Szavazzon, rá hát az, aki,
Ütődött, vagy eszement!
Kit becsapni, még be lehet
Lopott vagy lopni fog!
Mihelyt, Ő is oda jut!
Ehhez minek, segítsem?
Válassza ki, a jó Isten!
Szólítsa mielőbb magához!
Dehogy engedem, kasszához!
2002!
Részvétellel elismered átverésed! . "A demokrácia frázisa csak addig kell a burzsoáziának, amíg az az ő melle előtt pajzs", Magyar Lajos 1919.
Néhány esztendőnként egyszer eldönteni, hogy a parlamentben az uralkodó osztály melyik tagja fogja a népet elnyomni, eltiporni — ez a burzsoá parlamentalizmus valódi lényege, nemcsak az alkotmányos monarchiákban, hanem a legdemokratikusabb köztársaságokban is. Forradalmi-demokratikus frázisok a falusi Jánosok félrevezetésére, és bürokratikus huzavona a kapitalisták kielégítésére, ez a lényege a becsületes koalíciónak. Lenin
„a respublikák eddigi próbái—pedig semmi egyéb, mint egyedül intelligentia híja miatt — mindig sikertelenek valának, és még nem hangzott elég erősen, hogy iszonyú hazugság!” Kérdezzétek az amerikai szerecsenyeket! Széchenyi István 1831.-ben!
„a felnőtt férfiak általános választójoga ma népszerű vesszőparipa, amely gyakorlatilag nem oszt, nem szoroz, viszont kielégíti a legenergikusabb, de legkevesebb gyakorlati érzékkel rendelkező néprétegeket” Oven 1902.

ember100 2016.09.25. 20:48:30

@$pi$:
Helló !

Ne izgulj az atomos példát miattad írtam hogy ne gyere azzal hogy nem voltam ott nem láttam .

ÉRTED ???
süti beállítások módosítása