Poldi bácsi megmondója - Utolsó kommentek
blfr4@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://poldi.blog.hu/2013/03/13/sunyi_troger_vagy_janos/full_commentlist/1#c35305088
Válasz erre: Sunyi tróger vagy, János!
2018-06-02T11:37:11+02:00
2018-06-02T11:37:11+02:00
Attila Petry
http://blog.hu/user/1241927
<a href="http://poldi.blog.hu/2013/03/13/sunyi_troger_vagy_janos?full_commentlist=1#c35304954" class="reply_nick_1241927" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35304954 );">@Attila Petry</a>: <br />
Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbikosokkal csak az a bajom,hogy alapjaiban egy zászló alattí pártok vitája már-már nagyobb mint az ősellenség
https://poldi.blog.hu/2013/03/13/sunyi_troger_vagy_janos/full_commentlist/1#c35304954
Válasz erre: Sunyi tróger vagy, János!
2018-06-02T10:56:47+02:00
2018-06-02T10:56:47+02:00
Attila Petry
http://blog.hu/user/1241927
Hogy meri mindenfajta Bodri letrógerezní a megválasztott Köztársaságí Elnökünket !!!<br />
Ennyire kinyílt a Soros papa pénztárcája ,hogy néhány hazaárúlót úgy megfizet ,hogy a hétvégi nyitólapomra kerüljön a frőccsenő nyáltól csöpögő aljas rágalmazásuk !!!<br />
Miután a választásokon csúnyán levitézlett minden jobbos ősszefogásuk most az internetten hamis nevekkel püffőlnék a kormánypártot és a magyar szavazópolgárok tőbbségét (2/3 os többségét )<br />
Engedjünk be 70 ezer muzlimot és akkór felvirágzik ez az órszág - akarják megetetní velünk !<br />
Mikor Orbánék átvették a hatalmat a gazdaság romokban állt az adósághullám majdnem besőpőrt minket a munkanélküliség az eget súrolta , de ezek tettek róla ,hogy ma már munkaerő gondokkal kűzdűnk és nem kapok egy kerti munkást mert mindenki keres olyan jól a munkagelyén, hogy nincs szüksége arra a párezer forint tőbbletre amit külőnállásban kecsőlhetne !!!<br />
Inkább elmegy a kormány biztosította Erzsébet utalvánnyal egy jó kis wellness re a hérvégén !!!<br />
Nem erre vágyott az ország,megtapasztalní egy kis jólétet , amiben eddig sem Ő sem apja de még a nagyapja sem réstesült soha ,hacsak nem volt bitang hazaáruló kommunista vagy Gyúrcsán katona !!!<br />
Ma mikor kezdenének a magyar emberek kicsit jobban élní egy holokaust tőlélö ,még mindig gyülőlettől elvakult spekuláns a nyakunkra hozná az Isten átkát a keletí fanatikusok hadát,hogy nyugateurópa után nálunk is az utcán erőszakolják meg feleségünket és lányainkat - hogy totális anarchia legyen itthon is a mi hazánkban !!!
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c33497919
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-07-31T13:39:02+02:00
2017-07-31T13:39:02+02:00
Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe került. <br />
Szövögeti a saját hálóját és végig golfozza az évtizedeket az irodájában.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32846659
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-15T09:29:19+02:00
2017-04-15T09:29:19+02:00
gmihaly621
http://blog.hu/user/1055190
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32846171" class="reply_nick_76601" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32846171 );">@The Ghost Wolf</a>: OV is csak egy ürügy a sok közül, a magukat felsőbbrendűnek beképzelő nyugat-mucsai xarok szemében. Nem tanulmányozod eléggé a történelmi példákat. Ez a magatartás termelte ki OV-t is, meg többeket az előző évtizedekben, évszázadokban.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32846173
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-15T07:29:21+02:00
2017-04-15T07:29:21+02:00
The Ghost Wolf O1G
http://blog.hu/user/76601
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32843547" class="reply_nick_885101" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32843547 );">@villamos alóli kacaj nem mindig őszinte</a>: De, de. :) :)
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32846171
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-15T07:28:46+02:00
2017-04-15T07:28:46+02:00
The Ghost Wolf O1G
http://blog.hu/user/76601
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32844617" class="reply_nick_1055190" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32844617 );">@gmihaly621</a>: OGV hozzáállásával nincs is mit csodálkozni, hogy Nyugat Európa nem igazán szeretné, hogy ahhoz az asztaltársasághoz csatlakozzunk. Vagy hozzak példákat is, hogy miért ez a tartózkodás? A kelet felé nyitás bizonyos mértékig szükséges, ezt az EU is felismerte, de azért a megfelelő mértékű bizalmatlanságra és távolság tartásra szükség lenne a mi részünkről is. Vagy tudod, hogy OGV-n kívük melyik európai vezető ül ennyire Putyin ölében? Már Lukasenko is próbál kiszabadulni az orosz medve szorításából, de OGV nem akarja észrevenni a veszélyt, vagy ennyire kell neki a paksi beruházásból lenyúlható pénz is.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32844617
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-14T20:22:17+02:00
2017-04-14T20:22:17+02:00
gmihaly621
http://blog.hu/user/1055190
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32840875" class="reply_nick_76601" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32840875 );">@The Ghost Wolf</a>: Hát egyelőre ez az a szekér, ami nem akar minket felvenni bizonyos jelek szerint, csak hitegetés és átverések mennek, de azok nagyon. A Kelet felé is nyitást eltávolodásként értelmezni öreg hiba, hiszen aq mucsázó Nyugat Mucsa sem tesz mást. Az árulkodós Júdásokról pedig most ne is essék szó.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32843547
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-14T16:34:49+02:00
2017-04-14T16:34:49+02:00
villamos alóli kacaj nem mindig őszinte
http://blog.hu/user/885101
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32843413" class="reply_nick_76601" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32843413 );">@The Ghost Wolf</a>: <br />
Csak nem a békebeli mondókára gondolsz:<br />
- Nem fáj keze-lába, a BESZKÁRT ingyen amputálja!
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32843413
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-14T15:54:30+02:00
2017-04-14T15:54:30+02:00
The Ghost Wolf O1G
http://blog.hu/user/76601
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32841455" class="reply_nick_885101" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32841455 );">@villamos alóli kacaj nem mindig őszinte</a>: Bocs, véletlen volt, bár szeretném egyszer látni az életben Bayer Zsolt villamos alóli kacajának őszinteségét... :) :) :)
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32841539
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-14T10:40:56+02:00
2017-04-14T10:40:56+02:00
gébics
http://blog.hu/user/243284
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32827015" class="reply_nick_1204797" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32827015 );">@MaxVal BircaMan HJCD</a>: De az amerikai igazat mond és udvarias, a magyar meg hazudik, mocskolódik! De ez kell a Bircáknak.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32841455
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-14T10:22:53+02:00
2017-04-14T10:22:53+02:00
villamos alóli kacaj nem mindig őszinte
http://blog.hu/user/885101
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32840875" class="reply_nick_76601" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32840875 );">@The Ghost Wolf</a>: <br />
A nick nevem iránti őszinte vonzalom miatt raktál bele az elöző válaszodba, vagy a gyógyszered erősségén kell módosítani?
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32840875
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-14T07:34:56+02:00
2017-04-14T07:34:56+02:00
The Ghost Wolf O1G
http://blog.hu/user/76601
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32840359" class="reply_nick_1055190" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32840359 );">@gmihaly621</a>: Tudod mit? Inkább törleszkedek a "nyugat mucsai" kultúrához, mint a kelet mucsai posványhoz. Egyébként az általad kifogásolt nyelvezetet valami Bayer <a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32840575" class="reply_nick_885101" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32840575 );">@villamos alóli kacaj nem mindig őszinte</a>: nevű szardarab hoosította meg a magyar politikában. Magyar Hírlap olvasóként biztosan tudod, és nem is bánod.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32840575
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-14T00:39:19+02:00
2017-04-14T00:39:19+02:00
villamos alóli kacaj nem mindig őszinte
http://blog.hu/user/885101
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32839577" class="reply_nick_1204797" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32839577 );">@MaxVal BircaMan HJCD</a>: <br />
<br />
"Csak 1 nikem van,.." az is az agyad helyén!(nik, nik, nitni kék..)
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32840571
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-14T00:34:42+02:00
2017-04-14T00:34:42+02:00
villamos alóli kacaj nem mindig őszinte
http://blog.hu/user/885101
@Poldi bá:<br />
"És ez egy diplomata? Te jó ég!"<br />
Szerinted kilóg a sorból?????<br />
- Szíjgyártó<br />
- Huszi-Tuszi Kósa<br />
- Rezsi Szilárd<br />
- Kovács szófosó..........<br />
Szemerkényi kilógott! Ki is rúgta G. Viktor!<br />
Ahogy a régi mondás tartja: <br />
Nem áll fel a farkad?<br />
Vágd szájon az asszonyt!
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32840359
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T23:05:57+02:00
2017-04-13T23:05:57+02:00
gmihaly621
http://blog.hu/user/1055190
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32827221" class="reply_nick_76601" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32827221 );">@The Ghost Wolf</a>: Micsoda keveréke ez a komment az alpári trágárságnak és az európainak titulált nyugat-mucsai kultúrához való sznob törleszkedésnek !
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32840317
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T22:49:44+02:00
2017-04-13T22:49:44+02:00
JGDus
http://blog.hu/user/1150926
Zsolt úr egyébként nagy zsugás. Cinkelt lapjaival játszma közben szereti a szabályokat másként értelmezni. Zürichbe a bőröndjét persze mással viteti ki. Álma, hogy egyszer erdélyi vajda legyen.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32840051
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T22:02:23+02:00
2017-04-13T22:02:23+02:00
to:rppapa
http://blog.hu/user/470987
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32838585" class="reply_nick_160837" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32838585 );">@Ylim</a>: "Ne bántsd a románokat, nem buták. Lásd: ott van korrupcióellenes ügyészség és bizony nem egy politikust basztak sittre."<br />
Hát ezért jönnek ide mindenféle szekus besúgók politikai karriert csinálni!
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32840023
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T21:59:59+02:00
2017-04-13T21:59:59+02:00
Jakab.gipsz
http://blog.hu/user/986682
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32839609" class="reply_nick_1165109" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32839609 );">@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy</a>: <br />
<br />
Nocsak, nocsak, gyűlölködünk, gyűlölködünk, csak ennyire futja a hol marad a híres demokratikus vita kultúra ? <br />
<br />
Jól vésd a fejedbe, a tudomány és a tudás olyan mint a szerelem, pénzért soha sem kaphatod meg, szóljatok annak a balfasz Sorosnak hagyja abba és szépen csendesen, húzzon el a (...), és jobban teszi, ah a vezeklést itt a földön elkezdi. <br />
A júdások pedig még számadással tartoznak, a magyaroknak.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32839781
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T21:30:29+02:00
2017-04-13T21:30:29+02:00
sőőtnagyonis
http://blog.hu/user/949817
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32837873" class="reply_nick_1204797" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32837873 );">@MaxVal BircaMan HJCD</a>: Nem tárgyalási módszer nagyokos. Terelési módszer. <br />
Tudjuk a lakájmédiának is ezt nyomják.<br />
Elhiszem, hogy te is beszopod megérdemled jár a mézes madzag neked is.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32839709
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T21:21:23+02:00
2017-04-13T21:21:23+02:00
sőőtnagyonis
http://blog.hu/user/949817
Orbán és bandája válalhatatlan, a régi jobb és baloldal számára is.<br />
Ebből csak curikk lehet.<br />
Zsoca hiába veri a nyálát, az amcsik közös nyelvet beszélnek. Nem fogják azt tenni, amit ez a mocsok társaság tett 2010-ben, amikor bedöntötték a forintot. Amerikában ezért megnyuvasztották volna őket. Csak a magyar demokrácia gyermekbetegségei miatt még ma is folytathatják aljas ámokfutásukat. Ezek még most is árulják a letelepedési kötvényt, hogy idegen egységekkel töltsék fel a háttér intézményeket, és terrort készíthessenek elő velük.<br />
Orbán mindenre képes, és a legsunyibban készíti elő bűncselekmények sorozatát. <br />
Ezért kezdték a kormányzásukat a rendkívüli állapot törvénybefoglalásával, mert egész tevékenységük arra hegyeződik ki, hogy a káoszból kimenthessék egyszer a lopott vagyonukat, a világ másik szegletébe, és olajra léphessenek.<br />
Zsoca a takony füledre fog tekeredni akkora maflásokat fogtok kapni. Hiába akarod elhitetni, hogy aki itt járt nem a hivatalos álláspontot képviseli. Hát te azt hiszed, hogy az amcsik is ezzel a gólyafos politikával szereztek világhatalmat?<br />
Látod te ezért leszel mindig a vesztesek között, mert egy ostoba tökfilkó vagy, nem diplomata. te csak a fityesznek vagy az ami, csak egy senki kotonfoltozó vagy.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32839623
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T21:08:04+02:00
2017-04-13T21:08:04+02:00
Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy
http://blog.hu/user/1165109
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32839577" class="reply_nick_1204797" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32839577 );">@MaxVal BircaMan HJCD</a>: <br />
<br />
mi van Putyin bérence, újra van áram a bulgár nyomortelepeden, újra tudod nyomni a Kreml propagandáját? Nem kérsz egy kis liberaliuzmust, ott legalább mindig van áram. Meg milliószor több lóvé mint a ruszki hazádban.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32839609
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T21:05:56+02:00
2017-04-13T21:05:56+02:00
Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy
http://blog.hu/user/1165109
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32838227" class="reply_nick_986682" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32838227 );">@Jakab.gipsz</a>: <br />
<br />
batyufasz, te vagy az Évszázad hülyéje! Hogy Soros egész Amerikát átveri? Hát ez kurva jó! Nem is gondoltam, hogy nálatok fidesz kreténeknél már ilyen súlyos az elmebaj!!! Te meg különös kóros eset vagy azzal a primitív fejtartalmaddal.<br />
<br />
Amúgy megsúgom neked te fideszes aljanáci, hogy ti fideszesek azért nem fejlődtetek tovább a majom szintjénel, mert a Soros átvette az irányítást a természet felett. Mert neki erre is megvan a hatalma és elintézte, hogy nektek fideszeseknek a genetikátok ragadjon meg a majoménál.<br />
<br />
Jól tette az öreg Soros!
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32839577
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T21:01:19+02:00
2017-04-13T21:01:19+02:00
MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes
http://blog.hu/user/1204797
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32839525" class="reply_nick_390696" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32839525 );">@anyadmajma</a>: <br />
<br />
Csak 1 nikem van, makákógyerek.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32839559
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T21:00:04+02:00
2017-04-13T21:00:04+02:00
Revolutionist
http://blog.hu/user/664708
Az összes ilyen hazaáruló náci orbáncsicska patkány fel lesz húzva a lámpavasra a kurva anyjukat... egytől-egyig..!!!!
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32839525
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T20:53:18+02:00
2017-04-13T20:53:18+02:00
anyadmajma
http://blog.hu/user/390696
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32837873" class="reply_nick_1204797" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32837873 );">@MaxVal BircaMan HJCD</a>: mi van te hazaáruló bolsevik geci, megint új nicket adott neked a gazdád?<br />
Napról napra szánalmasabb vagy.:)
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32839115
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T19:56:46+02:00
2017-04-13T19:56:46+02:00
lombozódó
http://blog.hu/user/602421
Na és ki ez a Németh Zsolt a nemzetközi külpolitikában ??<br />
/ ................Tisztség <br />
<br />
Európai parlament képviselője<br />
magyar országgyűlési képviselő<br />
<br />
Parkolópályán /<br />
<br />
Ja és ............... 1988 és 1989 között politikaelméleti tanulmányokat folytatott az oxfordi St. Antony's College-ben.............. sz az a magyar káderképzőben és milyen pénzen is? Biztosan a félretett havi fizetéséből. :-)))
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32839011
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T19:36:15+02:00
2017-04-13T19:36:15+02:00
Gyűrött Papír
http://blog.hu/user/472773
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32827015" class="reply_nick_1204797" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32827015 );">@MaxVal BircaMan HJCD</a>: <br />
<br />
Hát ez egy vélemény egy bircatól és egyébként te csak egy birca vagy és tudtommal te az elmúlt években is ugyanezt a pozíciót töltötted be a neten. Várjuk a másik birca válaszát arra, hogy a te, mint birca folytassad a munkádat.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32838605
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T18:11:35+02:00
2017-04-13T18:11:35+02:00
Amúgy ez a kdnps köcsög csak az itthoni viszonyokból indult ki. Nálunk a helyettes államtitkár csak arra van, hogy még több pénzt lehessen eltüntetni az állakasszából, de valójában nem tudnak semmiről és nem értenek semmihez. Náluk szarabbak a nem helyettes államtitkárok, mert azok ugyanúgy segghülyék, csak sokkal több pénzt lopnak.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32838585
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T18:08:20+02:00
2017-04-13T18:08:20+02:00
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32835441" class="reply_nick_947109" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32835441 );">@n3spr3ss0</a>: Ne bántsd a románokat, nem buták. Lásd: ott van korrupcióellenes ügyészség és bizony nem egy politikust basztak sittre. Ez nálunk elképzelhetetlen, mert az idióták hatalmon tartják Európa legnagyobb maffiáját.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32838547
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T18:00:25+02:00
2017-04-13T18:00:25+02:00
gabors
http://blog.hu/user/311520
Amugy allamitkar "ur" (es az egesz fidesz bagazs) eleg balga mert az USA alkotmanya pontosan eloirja hogy mi szovetsegi hataskor es mi az allamoke. Az oktatas pedig allami feladat ... csak szolok ott a 200+ ev alatt 27x valtoztattak CSAK meg az alkotmanyt egy ilyen fityeszes torveny miatt biztos nem fogjak ... CEU ide vagy oda <br />
<br />
De lehet tudjak es pont ezert irtak bele a torvenybe :-((
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32838539
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T17:57:22+02:00
2017-04-13T17:57:22+02:00
gabors
http://blog.hu/user/311520
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32827773" class="reply_nick_1204797" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32827773 );">@MaxVal BircaMan HJCD</a>: "Hát, nem éppen. " De EPPEN !<br />
<br />
Van kb 4000 politikai kinevezett. (ezekre mondjak hogy serve at the president's pleasure) Pontosan lehet tudni melyik poziciok ezek (LE VAN IRVA) a tobbi 50-60000 meg marad a helyen mert azok allami koztisztviselok. Es meg a "kinevezettekre" is pontos szabalyok vannak van kb 1000 akiket csak Kongresszusi jovahagyassal lehet kinvevezni (persze ez most konnyu es orbanisztanban sem hiszem hogy gond lenne he lenne ilyen kategoria)<br />
<br />
Te maskepp tudod ? Halljuk !!
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32838335
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T17:07:34+02:00
2017-04-13T17:07:34+02:00
illaim
http://blog.hu/user/565601
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32837873" class="reply_nick_1204797" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32837873 );">@MaxVal BircaMan HJCD</a>: Lehet, hogy Bulgáriában ezt tárgyalási módszernek hívják, de azt mindenki tudja, hogy a bolgár egy bikfa nyelv! Németh nem volt elég határozott! Nem toppantott a lábával, és a cipője sarkával nem verte a pulpitust! Ilyen puha stílusban, mégsem lehet hatásosan védeni a gyökerek érdekeit!!!!!!!!!!!!!!!!
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32838227
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T16:47:30+02:00
2017-04-13T16:47:30+02:00
Jakab.gipsz
http://blog.hu/user/986682
Nem kell az amcsi barátaink seggét nyalogatni, ezt hagyjuk meg a libbancs csőcseléknek, (na ezért vannak a demokratikus választások), hogy a Don Corleone-Soros csicskásai ne kerüljenek ismét, a fenekek közelébe. <br />
<br />
Mi magyarok az amcsikat, minden korba úgy kezeltük mint egy távoli rokont, nagybácsit, aki ha nagy a baj biztosan segít, de arra nem gondoltunk, hogy ez a szélhámos Soros őket is átveri. Amikor hazug tudomány-filozófiával kufárkodtak a Bécsi-Harvard körös barmok, ezek meg bekapták a csalit, mint kacsa a nokedlit. Nem hallgattak B. Franklin-ra "Jézus és Szókratész", az egyik lemaradt. <br />
<br />
Most pedig törhetjük a fejünket, hogy az átvert fejű szövetségesünket, hogyan térítsük észre, mert fenemód szúrós az a kaktusz bokor amibe Soros Gyuri demokrácia export ürügyén az amcsikat bele ültette. <br />
Ez a ti bajotok, nem tudjátok mi lesz veletek ha mindenkinek elege lesz belőletek, csak a baj van veletek.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32838221
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T16:45:43+02:00
2017-04-13T16:45:43+02:00
látjátok feleim szümtükkel
http://blog.hu/user/590478
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32837873" class="reply_nick_1204797" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32837873 );">@MaxVal BircaMan HJCD</a>: "Ez egy tárgyalási módszer."<br />
<br />
Ezt a Németh Zsolt nem az usa képviselőnek mondta, nincs itten szó semmi féle tárgyalásról. Meg módszerről sem. Ő a magyar választópolgárnak mondta ezt. Magyarul becsapja a választókat, nem tényeket mond nekik.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32838145
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T16:28:49+02:00
2017-04-13T16:28:49+02:00
Robur
http://blog.hu/user/231831
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32837873" class="reply_nick_1204797" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32837873 );">@MaxVal BircaMan HJCD</a>: Te miről beszélsz? Mit lehet így mondani? Nincsenek tárgyalások. Az USA ismertette álláspontját. Ez a szánalmas hülye össze-vissza hazudozik amivel persze még nagyobb szarba rántja magát de ez legyen az ő dolga.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32838019
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T16:12:26+02:00
2017-04-13T16:12:26+02:00
sőőtnagyonis
http://blog.hu/user/949817
Jaj Zsoca! Azért mert még a közmunkásokat is zaklassátok, még Ámerika nem cselédképző mint nálunk van. Tiszta Korea, ahogy ezek gondolkodnak!
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32837907
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T15:56:43+02:00
2017-04-13T15:56:43+02:00
dr. mesterséges színezék
http://blog.hu/user/332788
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32827221" class="reply_nick_76601" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32827221 );">@The Ghost Wolf</a>: "Eza díszfasz azzal nincs tisztában diplomata létére, hogy a nagyvilág kultúrált részén nem szokás mindenkit lecserélni egy-egy kormányváltás után. Ez e gyakorlat szinte csak Magyarországra jellemző. Amerikában az adminisztáció jó része a helyén marad, mert ők már értenek ahhoz, amit csinálnak. "<br />
<br />
A közigazgatás két nagy modellje a francia és az amerikai.<br />
Előbbinél a politikai sík tarolható, a szakembergárda marad - Magyarország _elméletileg_ a francia modellt követi, gyakorlatilag a Medgyessy-Gyurcsány-kormány elkezdte ezt a rendszert erodálni, Orbánék meg le se szarják.<br />
<br />
Az amerikai modellben a politika azt visz és azt hoz, akit akar. Ezért alakult ki a megnevezés is: ami nálunk XYZ-kormány, az az usákoknál XYZ-adminisztráció.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32837873
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T15:52:50+02:00
2017-04-13T15:52:50+02:00
MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes
http://blog.hu/user/1204797
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32837713" class="reply_nick_231831" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32837713 );">@Robur</a>: <br />
<br />
Mert ezt így is lehet mondani. Ez egy tárgyalási módszer.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32837713
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T15:26:39+02:00
2017-04-13T15:26:39+02:00
Robur
http://blog.hu/user/231831
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32827015" class="reply_nick_1204797" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32827015 );">@MaxVal BircaMan HJCD</a>: Az a gond, hogy ez a tetű Németh azt hazudja, hogy amit Hoyt Yee mondott az nem a hivatalos álláspont.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32837699
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T15:24:02+02:00
2017-04-13T15:24:02+02:00
MaxVal BircaMan LMBQ
http://blog.hu/user/1237811
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32837437" class="reply_nick_24665" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32837437 );">@Translator +X+</a>: Ha már te nem vagy az odavágásoké.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32837641
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T15:16:28+02:00
2017-04-13T15:16:28+02:00
látjátok feleim szümtükkel
http://blog.hu/user/590478
"Mi a gond? Az amerikai diplomata végzi a dolgát: védi az amerikai érdekeket. A magyar is: védi a magyar érdekeket. Ennyi az egész."<br />
<br />
Mi a gond? Semmi, csak az, hogy a magyar diplomata a magyar érdekek védelme közben lódit itt-ott egy kicsit. Mert ugyé nálunk a sajátlábonálló családtag szokja képviselni a magyar érdekeket, ezért kétszer sem biztos, hogy egy usa béli államtitkár-helyettes az usa nevében beszél ( gondolom magánútra jött ide ). Közben azt hiszi, másutt is így szokták képviselni a megbízottak az államukat.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32837437
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T14:47:26+02:00
2017-04-13T14:47:26+02:00
Translator +X+
http://blog.hu/user/24665
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32837011" class="reply_nick_1237811" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32837011 );">@MaxVal BircaMan LMBQ</a>: <br />
<br />
Megvan! Te vagy a visszavágások nagymestere.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32837395
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T14:40:49+02:00
2017-04-13T14:40:49+02:00
Erdőtársulás
http://blog.hu/user/95301
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32829307" class="reply_nick_1204797" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32829307 );">@MaxVal BircaMan HJCD</a>: "Tévedsz. Az amerikai rendszer alapja, hogy minden szinten csere van. "<br />
<br />
Mielőtt "tévedéssel" vádolnád meg azt, aki egyébként helyes tényt közöl, nem ártana utánanézned a dolgoknak. Ahogy a Fehérháznak két szárnya van, úgy az adminisztrációnak is: az egyik állandó adminisztráció, a másik az elnöki. Csak az elnöki távozik elnökváltáskor, az állandó a helyén marad.<br />
De ez a post tekintetében amúgy is indifferens, mert a republikánus adminisztárció is alapvetően demokratikus értékeket követ, itt saját ostoba félreértésébe, sőt félremagyarázásába futott bele a magyar kormányzat. A világ nem mindig olyan egyszerűen cimkézhető, mint amilyennek Jancsika leegyszerűsíti. És ha megpróbálja, akkor Jancsika koppan egy marha nagyot.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32837287
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T14:26:08+02:00
2017-04-13T14:26:08+02:00
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32836887" class="reply_nick_204599" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32836887 );">@konrada</a>: Bocs, akkor én értettem félre. Ne haragudj !
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32837273
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T14:22:02+02:00
2017-04-13T14:22:02+02:00
ekat
http://blog.hu/user/207750
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32837169" class="reply_nick_173940" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32837169 );">@kasu</a>: Bírom a sok IQ-bajnokot, aki még sosem hallott objektivításról. Ha mindenki áruló, aki nem a saját érdekeihez ragaszkodik, akkor hajrá szabadrablás, hajrá erőszak, megyek is bankrabolni.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32837169
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T14:04:36+02:00
2017-04-13T14:04:36+02:00
kasu
http://blog.hu/user/173940
Ez is egy "civil" baromság, egyrészt rohadtul nem érdekes, amit az amcsi ember mond v képvisel, mert TÉNYLEG cserélik a diplomatákat, másrészt meg ha magyar érdek, akkor akárki akármit mond, mi a saját érdekeinkhez ragaszkodunk -legalábbis akik ezt tekintik hazájuknak. A hazaáruló brüsszeli magyarok nem minket képviselnek, kimentek kvóta, létszám/párt, meg beágyazottság alapon, ennyi. Kártékonyak, gerinctelenek.<br />
Mint ez a cikk. Ez az egész demokrata-civil-gender stb. mozgalom egy rakás szerencsétlenség. Bizots vannak mosolygós naivok és jóakaratuak, de az irányítói és az őket irányítók! árulók... szerencsétlen isten barmai, és fizetett szarkeverők.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32837011
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T13:33:15+02:00
2017-04-13T13:33:15+02:00
MaxVal BircaMan LMBQ
http://blog.hu/user/1237811
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32836655" class="reply_nick_24665" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32836655 );">@Translator +X+</a>: Ha nem érted, akkor se fogod, ha elmagyarázom. Kár érte.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32836967
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T13:22:53+02:00
2017-04-13T13:22:53+02:00
n3spr3ss0
http://blog.hu/user/947109
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32836473" class="reply_nick_866471" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32836473 );">@Parasztlengő az imperialistáknak</a>: Tájékozódj,mert sötét vagy.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32836959
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T13:21:26+02:00
2017-04-13T13:21:26+02:00
Dezső bácsi
http://blog.hu/user/174413
Huha..látom nagy a gond poldikáéknál.<br />
Ebben az interjúban semmi olyan nem hangzik el, ami sértő lett volna.<br />
Mégis, azt kellett volna mondania, hogy egyetért az usa noname emberével..Ennél nehéz diplomatikusabban fogalmazni..<br />
Poldika: ráadásul aki a díszfasz és hasonló kifejezéseket használ, mégis miféle diplomáciai nyelvezetért kiabál, reklamál?..hallgattál volna, bölcs maradtál volna..leülhetsz.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32836947
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T13:19:47+02:00
2017-04-13T13:19:47+02:00
Miki Telepi
http://blog.hu/user/1208911
Hát ez csak egy vélemény Németh Zsolt részéről. Azért a legviccesebb, hogy kiemeli, hogy Yee csak egy *helyettes* államtitkár. Bezzeg ő igazi államtitkár!
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32836887
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T13:10:05+02:00
2017-04-13T13:10:05+02:00
konrada
http://blog.hu/user/204599
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32836451" class="reply_nick_279084" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32836451 );">@jános515</a>: <br />
Én nem néztem be. VOlt egy állítás, melyben azt írták különbségként az USA rendszer javára, hogy ott nincs politikai kinevezés.<br />
...én meg azt, hogy van.<br />
Mert egyébként egyetértek: a nem kirakatban lévő szakmai vonalon olyanok vannak, akik értenek is hozá, mert valakinek a munkát is el kell végezni.<br />
...de ez itt is igaz. A fej helyett ott a sok s.gg, de a munkát a hozzáértő beo-knak kell elvégezni...
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32836655
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T12:30:28+02:00
2017-04-13T12:30:28+02:00
Translator +X+
http://blog.hu/user/24665
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32836237" class="reply_nick_1237811" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32836237 );">@MaxVal BircaMan LMBQ</a>: <br />
<br />
Nem értem a viccet. Te ebben a kalap szar vagy meg a kurva anyádat?
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32836473
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T12:02:56+02:00
2017-04-13T12:02:56+02:00
Parasztlengő az imperialistáknak
http://blog.hu/user/866471
Inkább azt kellett volna modania ki a faszom az a Csum Lí?<br />
<br />
Különben az oktatás nem EU és főleg nem USA hatáskör, a hőbörgésük miatt most már mindenképp ki kéne baszni őket mint mcskát szarni.<br />
<br />
ezt várom a felelős kormánytól
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32836455
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T12:01:33+02:00
2017-04-13T12:01:33+02:00
Parasztlengő az imperialistáknak
http://blog.hu/user/866471
m
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32836451
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T12:01:22+02:00
2017-04-13T12:01:22+02:00
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32835633" class="reply_nick_204599" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32835633 );">@konrada</a>: Már bocsánat, de valamit elnéztél. <br />
<br />
Itt a hivatali adminisztrációról van--volt szó és nem a pénzzel támogatókról,a kampányt finanszirozókról. Mert azokat valóban kinevezik zsirosabb helyekre./ nagykövetek, tanácsadók, stb /<br />
<br />
Ám a mindenkori hivatali adminisztráció, ha változik is, akkor <br />
az csak a vezetés felső rendszere, aki a döntések meghozatalára mindenkor jogosult .
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32836237
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T11:30:27+02:00
2017-04-13T11:30:27+02:00
MaxVal BircaMan LMBQ
http://blog.hu/user/1237811
Az idevágó vicc:<br />
<br />
A farkas és a nyuszika találkozik, mire a farkas<br />
megkérdezi:<br />
-Nyuszika! Tudod mi a különbség közted és egy kalap szar<br />
között?<br />
-Nem - mondja nyuszika.<br />
-A kalap!!!<br />
Másnap újra találkoznak, gondolja a nyuszika, hogy most jól<br />
megszopatja farkast!<br />
-Farkas koma! Tudod mi a különbség közted és egy nádszál<br />
között?<br />
-Nem - mondja a farkas.<br />
-Hogy a nádszál balra hajlik, neked meg a kurva anyádat...
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32836205
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T11:26:32+02:00
2017-04-13T11:26:32+02:00
MaxVal BircaMan LMBQ
http://blog.hu/user/1237811
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32835099" class="reply_nick_236720" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32835099 );">@Terézágyú</a>: Ne tedd, nem lehetne a kormánytagoktól megkülönböztetni...
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32836119
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T11:16:17+02:00
2017-04-13T11:16:17+02:00
anomania
http://blog.hu/user/1237799
Régebben igen sok politikussal, diplomatával találkoztam, minden oldalról, nemzetközileg elismert diplomatákkal. Németh Zsolt nem az, most is a gőg beszél belőle, pedig nem egy felső polcos termék. Ebben a kormányban talán Varga Mihály lehetne a jó példa a többiek számára, Kövér László mindenképpen tanulhatna tőle alázatot. Douglas Adamstől idéznék, az előzményeket a terjedelem miatt nem copyzom, de azt látom, velünk is ez történik:" Ez történetesen a Föld volt,ahol a méretarányok számításában elkövetett szarvashiba következtében az egyesült csatahajóflottát felnyalta egy arra járó kiskutya." Az aránytévesztés kormányunk sajátja.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32836059
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T11:06:02+02:00
2017-04-13T11:06:02+02:00
csabakirályfi
http://blog.hu/user/182061
A bloggernek üzenem, szólítsanak a nevünkön. Ez nem a CEU, hanem a Közép-európai Egyetem.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32836039
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T11:03:56+02:00
2017-04-13T11:03:56+02:00
böször
http://blog.hu/user/1230925
Na itt mindenki összekeveri a karrier diplomatákat és a politikai kinevezetteket. A karrier diplomaták a profik, ők az ismerői a diplomácia több évszázados hagyományának és tudás anyagának. A politikai kinevezett vagy önmaga is politikus vagy a győztes párt és elnökjelölt támogatója. Nemzetbiztonsági tanácsadótól miniszteren /az USA-ban hivatalosan államtitkár/ keresztül bármely posztot megkaphat. Lehet professzor mint pld Kissinger vagy üzletember, de a mögöttes szakmai támaszt a profi diplomaták biztosítják számára akkor is ha a világra való ráhatása utóbb korszakosnak bizonyul. A karrier diplomaták felkészültsége határozza meg egy állam diplomáciájának folytonosságát minőségét, hozzáértését és kifinomultságát. Ez persze és sajnos a mai Magyarországra nem jellemző.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32835993
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T10:58:20+02:00
2017-04-13T10:58:20+02:00
exterminador
http://blog.hu/user/126899
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32835907" class="reply_nick_24665" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32835907 );">@Translator +X+</a>: legyünk pontosak, mert erre meg szokott sértődni: ő nem KGBirka, hanem FSZBirka.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32835907
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T10:48:48+02:00
2017-04-13T10:48:48+02:00
Translator +X+
http://blog.hu/user/24665
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32827015" class="reply_nick_1204797" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32827015 );">@MaxVal BircaMan HJCD</a>: <br />
<br />
KGBirka is végzi a dolgát: védi az orosz érdekeket ;)
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32835863
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T10:43:12+02:00
2017-04-13T10:43:12+02:00
Dr. Gy. Dr. Fűegér
http://blog.hu/user/686263
?
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32835845
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T10:40:58+02:00
2017-04-13T10:40:58+02:00
Dr. Gy. Dr. Fűegér
http://blog.hu/user/686263
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32827015" class="reply_nick_1204797" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32827015 );">@MaxVal BircaMan HJCD</a>: <br />
<br />
Németh nem védte a magyar érdekeket, hanem láthatóan képtelen volt bármi érdemit reagálni, úgyhogy ezzel a szánalmas faszsággal húzta az időt, mint a rossz tanuló, hátha kicsengetnek/jön egy óriásmeteor/kitör a zombiapokalipszis/megszólal a ló.<br />
<br />
a kormány elmúlt két hete a kormányzás és diplomácia mint olyan, totális megszűnése.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32835633
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T09:57:41+02:00
2017-04-13T09:57:41+02:00
konrada
http://blog.hu/user/204599
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32835449" class="reply_nick_279084" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32835449 );">@jános515</a>: <br />
...ja, persze. Dehogy szokás az az USA-ban, hogy ilyen-olyan haverok, támogatók kerülnek pozicióba. Ott ilyesmi meg sem történhet, a kiválogatás alapja csakis kizárólag az, melyik diplomataképző milyen jeles bizonyítványával rendelkezik..;)))
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32835545
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T09:42:58+02:00
2017-04-13T09:42:58+02:00
ColT
http://blog.hu/user/40347
Sztem nem gondol semmit, ez a választóiknak szól, nem az amcsiknak.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32835503
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T09:34:20+02:00
2017-04-13T09:34:20+02:00
marcogo
http://blog.hu/user/1206617
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32827761" class="reply_nick_1204797" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32827761 );">@MaxVal BircaMan HJCD</a>: <br />
egy diplomata attól diplomata, hogy az eltérö véleményét is udvariasan becsomagolva el tudja mondani. <br />
<br />
Szijjártó Péterke csapatára mondta egy hires francia filozófus, hogy " egyik-másik fiatalember eredetinek hiszi magát, amikor csak bárdolatlan és durva".<br />
<br />
Persze ezt a nemzetközi parketton regisztrálják, hogy Mo. diplomatái még mindig a nyereg alatt puhitják a hust.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32835449
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T09:24:50+02:00
2017-04-13T09:24:50+02:00
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32827015" class="reply_nick_1204797" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32827015 );">@MaxVal BircaMan HJCD</a>: Birkuci most tévedsz. Ámerikában--ahogyan egykor Rákosi pajtás mondotta--hivatásos politikusok vannak, akik általában csakis abból élnek, mert azt tanulták és ahhoz értenek.<br />
<br />
A tudásuk alapján, minden kormányhoz lojálisak, legyen az akár demokrata vagy republikánus. Ugyanis ezek az emberek, az usa alkotmányára tesznek esküt. Nekik nem a pártérdek a lényeg, hanem az hogy a nem kis fizetésüket, kiváltságos helyzetüket és a munkahelyüket el ne veszitsék. <br />
<br />
Ezek a profik !Kormányoktól függetlenül, voltak, vannak és lesznek emberek, akik a kormányzati adminisztrációban állandó szerepet töltenek be. Legalább is ott.<br />
<br />
Ellentétben nálunk, ahol a takaritónővel kezdődően, az új dicső regnáló kormány, mindenkit lapátra tesz. És ez független mindattól hogy hogyan is végzi a munkáját. Mert itt a lakáj tipúsú, a seggnyaló szándék és akarat, valamint a vak és túlbuzgó , szorgalommal párosuló takonygerincű hazafy a menő.<br />
<br />
Mindegy hogy hülye, vagy csak a kedves vezető barátnője, hű "fegyvertisztitója ", vagy strómanja, seggnyalója--ám a lényeg, hogy fogja be a száját, és ezt mindig meg is teszik. Mert tudvalevő hogy van az a pénz !! <br />
<br />
Ám ebben az esetben, Németh zsolt jobban tette volna ha csendben marad. Csak leégette magát és nevetség tárgya lett. Hol van ő egy usa külügyi helyettes államtitkárához képest ? Valaki mondja már meg neki, hogy ez nem Románia , nem a nagy kondukátor van hatalmon és nem a Kárpátok géniuszát kell dicsérni. <br />
Van itt elég román a kormányban, akik sötétek, és ingyenélők is. Kezüket megfogni és irány haza--Romániába. Ja hogy oda nem kellenek ? Valóban, mert a lakájokat, a butákat ott sem türik meg.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32835441
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T09:24:31+02:00
2017-04-13T09:24:31+02:00
n3spr3ss0
http://blog.hu/user/947109
Ez is csak egy buta román.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32835099
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-13T08:26:46+02:00
2017-04-13T08:26:46+02:00
Terézágyú
http://blog.hu/user/236720
Odaszarok a szoba közepére. Nekem lehet. Aztán majd megmagyarázom, vagy a rajongóim, hogy az nem is szarás. Vagyis az, de nem olyan, hanem más. Vagyis olyan, de ez véleménynyilvánítás, tehát nem tahóság. Vagyis tahóság, de hát háború van, minden eszköz megengedett. Mármint nekem.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32830275
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-12T14:58:57+02:00
2017-04-12T14:58:57+02:00
Ruszin Zsolt
http://blog.hu/user/601377
Időközben az oktatási államtitkár megoldotta a kérdést, így nincs itt semmi látnivaló, a tüntetés is felesleges volt...<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://index.hu/belfold/2017/04/12/palkovics_van_egyszeru_megoldas_ezutan_is_ki_lehet_adni_ceu-s_diplomat/">index.hu/belfold/2017/04/12/palkovics_van_egyszeru_megoldas_ezutan_is_ki_lehet_adni_ceu-s_diplomat/</a>
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32829307
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-12T12:40:59+02:00
2017-04-12T12:40:59+02:00
MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes
http://blog.hu/user/1204797
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32828907" class="reply_nick_76601" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32828907 );">@The Ghost Wolf</a>: <br />
<br />
Tévedsz. Az amerikai rendszer alapja, hogy minden szinten csere van. Persze megesik, hogy valaki marad, de csak, ha az új vezető bizalmát élvezi.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32828907
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-12T11:36:42+02:00
2017-04-12T11:36:42+02:00
The Ghost Wolf O1G
http://blog.hu/user/76601
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32827773" class="reply_nick_1204797" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32827773 );">@MaxVal BircaMan HJCD</a>: Sajnos most nincs igazad. Pont azzal, hogy az adminisztrációt nem cserélik le a takarítónőkig bezárólag, ezért megmarad az adminisztáció működőképessége. Trunp az első elnök, aki nahytakarítást csinált. Akadozik is a kormányának működése rendesen.<br />
OGV-nek első dolga volt jkirúgni mindenkit mindenhonnan. Szíjjártó is kirúgott mindenkit, és a külügyminisztériumot a futsalos haverjaival töltötte fel. Meg is látszik a magyar küldiplomácia működésén, és nemzetközi elismertségén. Szíjjártó ha elutazik valamilyen civilizáltabb országba, még egy pohár vizet sem szívesen adnak neki.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32828017
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-12T09:40:42+02:00
2017-04-12T09:40:42+02:00
MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes
http://blog.hu/user/1204797
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32827893" class="reply_nick_9843" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32827893 );">@nevetőharmadik</a>: <br />
<br />
Kemény hangnem, semmi más.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32827893
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-12T09:22:57+02:00
2017-04-12T09:22:57+02:00
nevetőharmadik
http://blog.hu/user/9843
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32827761" class="reply_nick_1204797" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32827761 );">@MaxVal BircaMan HJCD</a>: A másik fél képviselőjének jelentéktelenítése és a mondandójának csakegyvéleményezése nem sértés. Á, nem. Birca, te olyan hülye tudsz lenni :)<br />
<br />
Egyébként Németh Zsolt megfogalmazásában semmi kemény hangnem nem volt, csak suttyóság.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32827773
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-12T09:00:30+02:00
2017-04-12T09:00:30+02:00
MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes
http://blog.hu/user/1204797
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32827221" class="reply_nick_76601" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32827221 );">@The Ghost Wolf</a>: <br />
<br />
"Amerikában az adminisztáció jó része a helyén marad"<br />
<br />
Hát, nem éppen.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32827761
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-12T08:58:56+02:00
2017-04-12T08:58:56+02:00
MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes
http://blog.hu/user/1204797
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32827589" class="reply_nick_9843" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32827589 );">@nevetőharmadik</a>: <br />
<br />
Nem látok itt sértegetést. A keményebb hangnem pedig normál része a diplomáciának.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32827589
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-12T08:34:18+02:00
2017-04-12T08:34:18+02:00
nevetőharmadik
http://blog.hu/user/9843
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban?full_commentlist=1#c32827015" class="reply_nick_1204797" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32827015 );">@MaxVal BircaMan HJCD</a>: Melyik típusú diplomáciában számít magyar érdeknek a másik oldal durva sértegetése?
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32827221
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-12T07:26:18+02:00
2017-04-12T07:26:18+02:00
The Ghost Wolf O1G
http://blog.hu/user/76601
Eza díszfasz azzal nincs tisztában diplomata létére, hogy a nagyvilág kultúrált részén nem szokás mindenkit lecserélni egy-egy kormányváltás után. Ez e gyakorlat szinte csak Magyarországra jellemző. Amerikában az adminisztáció jó része a helyén marad, mert ők már értenek ahhoz, amit csinálnak. Csak nálunk szokás, hogy a külügyet egy exfutsalos kakadu és haverjai irányítsanak minden hozzáértés nélkül, de legalább megfelelően arrogáns stílusba.<br />
Pont ezért volt érdekes Németh Zsolt megszólalása, mert ő már régóta külügyi területen dolgozik, már az 1998-2002-es OGV kormány tagja is volt, amikor a mostani külügyi kakadu még a csattogós lepkét tologatta a homokozóban. Ha valakinek, neki tudnia kellene, hogyan működnek a dolgok a világ civilizált felén.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32827067
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-12T06:20:48+02:00
2017-04-12T06:20:48+02:00
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn
http://blog.hu/user/479710
Igen, ezek ilyenek.
https://poldi.blog.hu/2017/04/12/nemeth_zsolt_a_porcelanboltban/full_commentlist/1#c32827015
Válasz erre: Németh Zsolt a porcelánboltban
2017-04-12T05:53:41+02:00
2017-04-12T05:53:41+02:00
MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes
http://blog.hu/user/1204797
Mi a gond? Az amerikai diplomata végzi a dolgát: védi az amerikai érdekeket. A magyar is: védi a magyar érdekeket. Ennyi az egész.
https://poldi.blog.hu/2014/01/27/oriasi_baki_rakay_philip_tortenelmi_showmusoraban/full_commentlist/1#c32791425
Válasz erre: Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
2017-04-07T10:46:24+02:00
2017-04-07T10:46:24+02:00
átlátó
http://blog.hu/user/75558
<a href="http://poldi.blog.hu/2014/01/27/oriasi_baki_rakay_philip_tortenelmi_showmusoraban?full_commentlist=1#c31681825" class="reply_nick_236720" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31681825 );">@Terézágyú</a>: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomon egy spirálfüzetet írt telibe, hogy majd ebben a formátumban ad autogramokat...namost ha előre tudom, hogy még mit hoz elém az élet, úgy pofozom ott helyben föl, ahogyan egy csendőrjárőr a lótolvajt...de anno csak röhögtem, mert amúgy érti a humort és úgy voltam vele, hogy megértem én azt is még 1985 körül, amikor egy Elvis imitátort mint a fiát turnéztatta egy Art-mobil nevű magyar üzleti vállalkozás vidéki sportcsarnokokban...csak mint technikai háttérmunkás vettem ebben részt. Sírt, zokogott a nép, viszont boldogok voltak. Az imitátorról sokat nem tudok, akár csehszlovák állampolgár is lehetett.<br />
Szóval a Philip nevet is csak egy lufinak tartottam, hát beismerem tévedtem...jó nagyot futott a név, jó messze kilóg a nyelv az anyatestből. Már vissza se fér a helyére.<br />
A fölpofozás érvényben maradt nálam, csak alkalom kell hozzá. Régóta nem állhat velem szóba, egy alkalommal fölmentem ez alól, - mint a keresztapja.
https://poldi.blog.hu/2017/03/13/na_ki_a_bab/full_commentlist/1#c32638819
Válasz erre: Na ki a báb?
2017-03-14T20:19:59+01:00
2017-03-14T20:19:59+01:00
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn
http://blog.hu/user/479710
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/03/13/na_ki_a_bab?full_commentlist=1#c32637787" class="reply_nick_28424" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32637787 );">@Bambano</a>: <br />
<br />
Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le.
https://poldi.blog.hu/2017/03/13/na_ki_a_bab/full_commentlist/1#c32637787
Válasz erre: Na ki a báb?
2017-03-14T17:37:05+01:00
2017-03-14T17:37:05+01:00
Bambano
http://blog.hu/user/28424
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/03/13/na_ki_a_bab?full_commentlist=1#c32633263" class="reply_nick_479710" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32633263 );">@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn</a>: nem teljesen értem, hogy pontosan mire célzol...<br />
<br />
lemondott a tisztségéről? neki nem lemondania kellett volna, hanem időben közbelépnie. a szülőszobán már felesleges a tisztességről papolni a lánynak...
https://poldi.blog.hu/2017/03/13/na_ki_a_bab/full_commentlist/1#c32635041
Válasz erre: Na ki a báb?
2017-03-14T11:33:39+01:00
2017-03-14T11:33:39+01:00
Skankhunt42
http://blog.hu/user/1188175
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/03/13/na_ki_a_bab?full_commentlist=1#c32635037" class="reply_nick_1188175" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32635037 );">@Skankhunt42</a>: *tömegekkel
https://poldi.blog.hu/2017/03/13/na_ki_a_bab/full_commentlist/1#c32635037
Válasz erre: Na ki a báb?
2017-03-14T11:33:05+01:00
2017-03-14T11:33:05+01:00
Skankhunt42
http://blog.hu/user/1188175
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/03/13/na_ki_a_bab?full_commentlist=1#c32634563" class="reply_nick_76601" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32634563 );">@The Ghost Wolf</a>: értem, és ez jogos is. mit csinál egy másik országbeli? átképzi magát vagy szedi a cókmókját és odamegy ahol meló van. mit csinál a magyar delikvens? elkezdi szidni a mindenkori mocskos kormányt és tátott szájjal várja, h belerepüljön a sült galamb. nade még mindig nem tudunk semmit, h az ellenzék mit kezdene azokkal a tömegellek, aki életük első 15-20 évét totálisan ellinkeskedték, se szakmájuk se semmijük, sőt, még írni-olvasni is alig tudnak. nekik milyen munka kéne? milyen képzés kéne? hogyan venné rá a tanulásra ha bőven megél a munkanélküli segélyből és a született gyermekeik után járó járandóságból? erre semmi válasz nincs, csak hablaty.
https://poldi.blog.hu/2017/03/13/na_ki_a_bab/full_commentlist/1#c32634563
Válasz erre: Na ki a báb?
2017-03-14T10:34:45+01:00
2017-03-14T10:34:45+01:00
The Ghost Wolf O1G
http://blog.hu/user/76601
@Skankhunt42: Most csak egy esetbe gondolj bele, nem kell többe. Valaki a viharsarokban lekik egy kistelepülésen. Neki hiába van mondjuk kőműves vagy burkoló szakképesítése, ha a falujában és a környező településeken (mondjuk 30 kilométeres sugarú körben) nem talál munkát. Az utazzon naponta 100 kilométert munkába és haza a magyar utakon? Egyébként próbáld ki a munkanélküliséget, de ne a fővárosban, vagy Északnyugat Magyarországon, hanem Baranyában Hevesben, vagy Borsodban, esetleg Szabolcsban. Mert OGV és kormánya ugyan sikerpropagandát nyomat a munkanálküliség csökkenéséről, de érdekes módon ezek a régiók nem érzékelik azt a csodálatos növekedést.
https://poldi.blog.hu/2017/03/13/na_ki_a_bab/full_commentlist/1#c32633669
Válasz erre: Na ki a báb?
2017-03-14T08:09:54+01:00
2017-03-14T08:09:54+01:00
Segna
http://blog.hu/user/698342
Nagyon az elevenükre tapintottál Poldi bácsi! Az összes vezér troll sietett bekommentelni, nehogy azt higgye a gazdájuk, hogy lankadd az éberségük! ;-) vicces látni a vergődésüket és azt, hogy szokás szerint a szöveghez nem képesek hozzászólni.
https://poldi.blog.hu/2017/03/13/na_ki_a_bab/full_commentlist/1#c32633323
Válasz erre: Na ki a báb?
2017-03-14T05:47:08+01:00
2017-03-14T05:47:08+01:00
Skankhunt42
http://blog.hu/user/1188175
ma meg fog bukni ovi, érzem<br />
<br />
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/03/13/na_ki_a_bab?full_commentlist=1#c32632097" class="reply_nick_560287" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32632097 );">@Janossz</a>: mi van cica, homofób ballibsi vagy?
https://poldi.blog.hu/2017/03/13/na_ki_a_bab/full_commentlist/1#c32633263
Válasz erre: Na ki a báb?
2017-03-14T04:58:04+01:00
2017-03-14T04:58:04+01:00
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn
http://blog.hu/user/479710
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/03/13/na_ki_a_bab?full_commentlist=1#c32633147" class="reply_nick_28424" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32633147 );">@Bambano</a>: <br />
<br />
Tisztségéről 2009. október 29-én mondott le, a rádiófrekvenciák elosztása elleni tiltakozásul.<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="https://hu.wikipedia.org/wiki/Majt%C3%A9nyi_L%C3%A1szl%C3%B3">hu.wikipedia.org/wiki/Majt%C3%A9nyi_L%C3%A1szl%C3%B3</a>
https://poldi.blog.hu/2017/03/13/na_ki_a_bab/full_commentlist/1#c32633147
Válasz erre: Na ki a báb?
2017-03-14T01:23:33+01:00
2017-03-14T01:23:33+01:00
Bambano
http://blog.hu/user/28424
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/03/13/na_ki_a_bab?full_commentlist=1#c32632483" class="reply_nick_390696" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32632483 );">@anyadmajma</a>: nem, ahhoz kell a bátorság, hogy azok, akik semmilyen politikai védelmet nem kapnak soha senkitől, ilyen blogokon, mint ez, elküldjék az állammaffiát az anyjába, mikor időszerű.<br />
<br />
Majtényinak semmi bátorság nem kellett ahhoz, hogy kiálljon, és mondjon pár zaftos dolgot. Hol volt a bátorsága, mikor ortt elnök volt? vagy nmhh vagy hogy hívták akkor...
https://poldi.blog.hu/2017/03/13/na_ki_a_bab/full_commentlist/1#c32632857
Válasz erre: Na ki a báb?
2017-03-13T23:05:48+01:00
2017-03-13T23:05:48+01:00
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn
http://blog.hu/user/479710
Majtényi esélytelen volt, hogy nyerjen, de odaállt, és elmondta beszédét. <br />
<br />
Majd a fasiszták igyekeznek őt hullára gyalázni. Ebből is látszik, hogy a rendszer már egy beszédtől is retteg.
https://poldi.blog.hu/2017/03/13/na_ki_a_bab/full_commentlist/1#c32632801
Válasz erre: Na ki a báb?
2017-03-13T22:53:32+01:00
2017-03-13T22:53:32+01:00
MIx
http://blog.hu/user/526945
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/03/13/na_ki_a_bab?full_commentlist=1#c32630785" class="reply_nick_609866" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32630785 );">@Weißkopf</a>: Tévedés! Nem átvonultak rajtunk a menekültek, hanem Orbán Szegedről felvonatozta őket a Keletibe, hadd lássák a budapestiek milyen is a "keleti veszedelem".<br />
Manipuláció a köbön. Az egybites agyúak meg beveszik.
https://poldi.blog.hu/2017/03/13/na_ki_a_bab/full_commentlist/1#c32632483
Válasz erre: Na ki a báb?
2017-03-13T21:58:52+01:00
2017-03-13T21:58:52+01:00
anyadmajma
http://blog.hu/user/390696
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/03/13/na_ki_a_bab?full_commentlist=1#c32632273" class="reply_nick_28424" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32632273 );">@Bambano</a>: ja, látjuk, orbánról megmondani az igazat, hogy egy geci, nincs is tétje.<br />
Na ehhez kell a bátorság.
https://poldi.blog.hu/2017/03/13/na_ki_a_bab/full_commentlist/1#c32632473
Válasz erre: Na ki a báb?
2017-03-13T21:57:23+01:00
2017-03-13T21:57:23+01:00
anyadmajma
http://blog.hu/user/390696
Azért ha nem lenne tétje, nem rontaná itt ez pár hazaáruló bolsevik geci fideszes bértrollnok az összes nickjével a levegőt:)<br />
<br />
Be vagytok szarva, mi? Vagy csak a gazdátok szart be, ti meg csak szépen vigyorogva eszitek? Ahogy szoktátok?
https://poldi.blog.hu/2017/03/13/na_ki_a_bab/full_commentlist/1#c32632273
Válasz erre: Na ki a báb?
2017-03-13T21:24:41+01:00
2017-03-13T21:24:41+01:00
Bambano
http://blog.hu/user/28424
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/03/13/na_ki_a_bab?full_commentlist=1#c32631631" class="reply_nick_553162" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32631631 );">@Jolka40</a>: milyen tökösség kell ahhoz, hogy elküldj pár embert a francba, mikor előre tudod, hogy semmi következménye sem lesz?<br />
hint: semmilyen.<br />
<br />
én pl. pár hét híján 25 éve netezek, régebben moderáltam is. szerinted engem hányszor hülyéztek le hozzám hasonlók? szerinted hányszor volt ettől nyugtalan éjszakám?<br />
<br />
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/03/13/na_ki_a_bab?full_commentlist=1#c32631399" class="reply_nick_758867" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32631399 );">@de let e ...</a>: jobb híján végül és utolsósorban jelölést kapni az elég gáz. pláne úgy, hogy tudod, akik jelöltek, azokat se izgatja a dolog, mert súlytalan a jelölés.
https://poldi.blog.hu/2017/03/13/na_ki_a_bab/full_commentlist/1#c32632097
Válasz erre: Na ki a báb?
2017-03-13T20:56:58+01:00
2017-03-13T20:56:58+01:00
Janossz
http://blog.hu/user/560287
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/03/13/na_ki_a_bab?full_commentlist=1#c32632025" class="reply_nick_1188175" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32632025 );">@Skankhunt42</a>: Amennyiben szivárvány-zászlók alatt vonulsz néhanap, megkérlek keress picit magadnak abban a társaságban. Köszönöm.
https://poldi.blog.hu/2017/03/13/na_ki_a_bab/full_commentlist/1#c32632025
Válasz erre: Na ki a báb?
2017-03-13T20:46:04+01:00
2017-03-13T20:46:04+01:00
Skankhunt42
http://blog.hu/user/1188175
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/03/13/na_ki_a_bab?full_commentlist=1#c32631631" class="reply_nick_553162" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32631631 );">@Jolka40</a>: Jézusom, ezen múlna a bátorság?? ugyan mit kockáztatott? semmit. <br />
<br />
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/03/13/na_ki_a_bab?full_commentlist=1#c32631811" class="reply_nick_560287" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32631811 );">@Janossz</a>: a valóság ezzel szemben az, h a fidesz rommá szokta verni az "ellenjelölt"-eket a választásokon. megértem, h fáj neked pici, de nyugi, holnap kedd és ismét megbukik ovi!!
https://poldi.blog.hu/2017/03/13/na_ki_a_bab/full_commentlist/1#c32631811
Válasz erre: Na ki a báb?
2017-03-13T20:13:45+01:00
2017-03-13T20:13:45+01:00
Janossz
http://blog.hu/user/560287
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/03/13/na_ki_a_bab?full_commentlist=1#c32631631" class="reply_nick_553162" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32631631 );">@Jolka40</a>: Hagyd már, most kicsit megzavarodtak, mint vasorrú bába a mágneses viharban, még nem tudták feldolgozni, hogy olyan választás van, ahol ellenjelölt is indul. Majd megszokják. A buktát is.
https://poldi.blog.hu/2017/03/13/na_ki_a_bab/full_commentlist/1#c32631631
Válasz erre: Na ki a báb?
2017-03-13T19:43:55+01:00
2017-03-13T19:43:55+01:00
Jolka40
http://blog.hu/user/553162
<a href="http://poldi.blog.hu/2017/03/13/na_ki_a_bab?full_commentlist=1#c32630449" class="reply_nick_1188175" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32630449 );">@Skankhunt42</a>: Bátran, tökösen kiállt, pedig biztosan tudta, hogy a szolgalelkű fideszesek megszavazzák Ádert. Te ki mertél volna állni? Vállaltad volna, hogy a hozzád hasonlók lebohócozzák?