HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) áder jános (11) Áder János (4) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) alkotmány (1) Alkotmány (1) Alkotmánybíróság (5) alkotmánybíróság (2) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) Brüsszel (1) brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes Beszéd (1) Egyenes beszéd (3) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) fidesz (6) Fidesz (4) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyás gergely (2) gulyas gergely (1) Gulyás Gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) Hírtévé (11) hírtévé (2) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) IMF (2) imf (1) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) Kormányinfó (1) kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) magyarország (1) Magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) Matolcsy György (1) matolcsy györgy (4) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) mesterházy attila (6) Mesterházy Attila (3) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) MTVA (3) mtva (1) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) navracsics tibor (2) Navracsics Tibor (1) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán viktor (83) orbán Viktor (2) Orbán Viktor (2) Országgyűlés (2) országgyűlés (1) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) parlament (8) Parlament (2) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) Rétvári Bence (1) rétvári bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) Rogán Antal (6) rogán antal (1) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) schmitt pál (23) Schmitt Pál (1) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) Simor András (1) simor andrás (2) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) Szolidaritás (1) szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) tállai andrás (2) Tállai András (1) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Orbán a Várba - kinek az ötlete volt?

2016.03.01. 02:06 Poldi bá



Ezzel az ártatlanul feltett, mégis mellbevágó kérdéssel kezdte hétfő éjjeli műsorát Baló György az RTL Klubon.

A "Magyarul Balóval" három vendége közül L. Simon László, a miniszterelnökség "kiemelt kulturális beruházásokért felelős" államtitkára volt hivatott/kénytelen megválaszolni a kényes kérdéseket.

Itt volt, ugye, mindjárt az első. Látszólag teljesen egyszerű, hiszen mindenki tudja, kinek az ötlete volt a kormányzat és a miniszterelnök felköltözése a budai hegyre. A név ott lebegett a levegőben, de L. Simon László valamiért nem akarta kimondani. Előbb megpróbált más témát bedobni, aztán, amikor Baló ragaszkodott eredeti kérdéséhez, arról kezdett el hantázni, hogy a kormány döntését hajtják végre. Az újabb visszakérdezésre (a kormány magától nem dönt, valaki ezt kitalálja és előterjeszti) ezt találta mondani:

"Nem vettem részt azon a kormányzati vitán, ahol éppen eldőlt az, hogy melyik szervek költözzenek fel a Várba. Ez az igazság." 

Jó, hogy ezt a végén még hozzátette. Még azt hittük volna, hogy bizony ott volt, csak galád módon nem akarja megmondani, hogy ki volt az ötletgazda.

De most jön a csúcs!

Baló György nem sunyított, negyedszer is nekifogott:

"Arra a kérdésre ezek szerint vagy nem tud vagy nem akar válaszolni, hogy kinek az ötlete volt, hogy oda költözzön a miniszterelnök úr."

"Hát, azt gondolom, hogy több embernek is az ötlete volt, s több ember... mondjuk, hogy gondolkodása vágott egybe, s született meg így a kormányzati döntés".

Közvetlenül ezután még sikeresen kikerülte a választ arra a kérdésre is, hogy mennyibe kerül ez az egész. ("Mi mennyibe kerül?" - kérdezett vissza... :-) )

Szóval több ember gondolkodása vágott egybe. Tippelek. Az egyik Orbán Viktor lehetett. A másik maga Habony Árpád, az egykori koronaőr, a XVI-XVIII. századi festészet és nyilván a még ennél is korábbi építészet nagy szerelmese.

Talált?

Íme az ominózus műsorrészlet L. Simon nevetséges és kétségbeesett menekülési kísérleteivel:



Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

104 komment

Címkék: orbán viktor habony árpád RTL Klub Vár Baló György

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cselaxi 2016.03.01. 14:02:20

@Geo_: Mert hogy a jobboSSok tudtak róla?

fidesz maszop dk egykutya 2016.03.01. 14:21:07

elképesztő önuralma van, múltkor amikor a rogán hazudozott össze vissza a műsorban, akkor is néztem, hogy hogy nem mászik át az asztalon és tépi le az az arcbőrét ezeknek a féreg fideszes kamugépeknek.

kewcheg 2016.03.01. 14:26:02

@mortirolo: egyik legjobb barátom bíró, panel tizedik emeleten él a két gyerekkel plusz asszonnyal, mivel megunta hogy tíz!!! éve nem kapott fizetésemelést, a távolsági buszon cipeli az aktatáskáját a munkahelyére, ahol néha az ügyfelei kiröhögik, inzultálják, meg hogy nem jut 5ről a 6ra, most fognak kivándorolni Londonba ahol idősmozgatási menedzser állást kapott egy pensionban havi nettó 2000 ojróért....:(

mortirolo 2016.03.01. 14:31:52

@Uninstall: Ezzel maximálisan egyetértek...:-/

mortirolo 2016.03.01. 14:38:08

@kewcheg: Most hirtelen össze sem tudom számolni, hogy hány ismerősöm dolgozik már külföldön. És nem a mcdonaldsben mosogatnak, hanem pl. mérnök, vagy közgazdász. És nem is a megélhetés miatt elsősorban, hanem az ország mentális állapota miatt...

Szelid sunmalac 2016.03.01. 14:43:36

@kewcheg: A mocskos hazaarulo! Biztos ballib! Jobb is ha megy innen! A magyar polgaroknak nincs szukseguk ilyenekre!

kewcheg 2016.03.01. 14:44:02

@mortirolo: úgy tudom, ha valaki nem idegenkedik az északabbi területektől a szigeten, (pl. Edinborough) elfogadható nyelvtudással hónapokon belül akár "köztisztviselő" jellegű állást is kaphat..

Szelid sunmalac 2016.03.01. 14:49:34

@mortirolo: Szemelyeskedestol fuggetlenul, de mi a fasz ez a "es nem mosogat"?! Miert, ha mosogat es megel belole, akkor mi van? Kozmunkaskent havi 50-ert buszkebb lehet? Valaszolj kerlek egy egyszeru kerdesre: Ha egy etteremben vacsorazol, es koszos a tanyer/pohar, mit teszel? Nekem ugyanis kurvara van egy tippem. A mosogatok, utcaseprok es szemtesek az egyik legfontosbb melo a vilagon! Ha en, mint porjektmanager eltunok a faszba, a vilagon senkinek nem tunik fel es pont leszarja mindenki. De ha ket hetig nem viszik el a szemetet, akkor vegunk van baszki. Ugyhogy csak ovatosan ezzel a mosogatosdival!

kewcheg 2016.03.01. 14:50:46

@Szelid sunmalac: igen igazad van.Ez egy rendkívül veszélyes emberfajta, ugyanis laborc-tiborc, lsimon meg giroszos és társaikkal ellentétben nem az Audiban tölti a napjait, fejére szigszalagozott okostelefonnal,amivel a pénzről tárgyal, hanem esténként a gyerekeivel tanul, társasozik, meg ilyen apróbb örömök.Lúzer, igénytelen...Nem is vitte sokra e hazában, hiába tanult vagy tizen x évig mindenféle iskolákban...

Szelid sunmalac 2016.03.01. 14:54:51

@kewcheg: Pfejj! Mondom, hogy jobb is ha megy! Mindenki annyit er, amennyije van, ezt tudjuk jol!

mortirolo 2016.03.01. 14:59:54

@Szelid sunmalac: Akkor félreérthető voltam. Egyáltalán nem becsülöm le a fizikai munkát, sőt. Nem erre gondoltam. Egy betelefonálós rádiós műsorban (ahol a kormánypárti betelefonálók nevetségesebbnél nevetségesebb módokon próbálják magyarázni a magyarázhatatlant) az egyik nagyon kormánypárti telefonáló közölte, hogy egyrészt közel sincsenek annyian külföldön, mint amilyen számokról hallani lehet (de hogy honnan gondolja, az rejtély...), másrészt, aki ki is megy külföldre, az úgyis csak mosogat, amiből ott is csak nyomorogni lehet, tehát haza is jön, ergó kivándorlás probléma nem létezik.
Szóval ennyi volt a hozzászólásom háttere.

Szelid sunmalac 2016.03.01. 15:07:21

@mortirolo: Ami egyebkent netto faszsag. Elarulom, hogy egy takaritono heti 60 oraban megkerese 1000-1200 euro nettot. Ha a ferj is hasonlot dolgozik, siman megelnek es meg felre is tudnak tenni. Otthon hogy el meg ket ember minimalberbol?

papas 2016.03.01. 15:29:15

nem csak az ötletgyárost és a költségeket, de még azt sem tudtuk meg, hogy mi lesz benne. zseniális. éljen csutisztán.

azért baló helyében azt a magas labdát sem hagytam volna ki, amiről a pesti kocsmákban beszélnek, hogy ezt a senkiházit vajon tényleg az amcsik lőtték ki a hóman szobor miatt.

aetius70 2016.03.01. 15:36:16

@Szelid sunmalac:

Így van...
Németországban élek, lassan 3 éve...
Egyedül...
Beosztott szakácsként kezdtem, de már a tavalyi év óta ,,chef" a beosztásom, és bár itt mint egyedül élő a legmagasabb adó kategóriába tartozom, mégis jól, és komfort igényeimnek megfelelő életet tudok élni...
Plusz, nem elhanyagolható, az évi két hónap fizetett szabadság, ami otthon a vendéglátásban nem létezik...
13 évig voltam szakács, konyhafőnök helyettes, majd konyhafőnök, egyetlen nap szabadság, fizetett ünnep, bármi egyéb juttatás nélkül...
A magyar valóság az, hogy otthon jobbágy szinte minden dolgozó, csak a röghöz kötés várat még magára...
Köszönöm hogy hozzászólhattam...

Szelid sunmalac 2016.03.01. 15:50:22

@papas: Azert azt mondjuk tudjuk, hogy lesznek benne mukincsek 1.000.000.000 forint ertekben Orban megrendelesere. Persze csak altala megtekinthetoen.

Szelid sunmalac 2016.03.01. 15:54:44

@aetius70: Erre csak azt tudom mondani: mocskos ballib hazaarulo!

Egyebkent meg nagyon jol mondod, nem a fizetes az elsodleges szempont, barmennyire is probaljak ezt mantrazni a fideszdroidok. Az eletkorulmenyek, hogy ebmerszamba vesznek, sokkal tobbet nyom a latba.

Geo_ 2016.03.01. 16:01:15

@___________Tibi___________: Lehet, hogy nem vagyok túl okos - de legalább értem az iróniát.

n3spr3ss0 2016.03.01. 16:04:52

@aetius70: De Németországban senki nem ment szavazni az elmúlt 60 évben a 300 forintos vizitdíj ellen.Ott mindennek ára van,így könnyebb jó fizetést adni,kapni.

Indexes faszkaIapok 2016.03.01. 16:17:14

@kewcheg:
Londonban az elég siralmas fizetés, egy átlag melós többet keres.
Csak innen tűnik soknak, ha átszámolod forintba. Az ottani költségek nélkül.

Indexes faszkaIapok 2016.03.01. 16:19:19

@Szelid sunmalac:
Hát azért tudnék fontosabbat ezeknél.
Mert ahhoz, hogy el tudjon valaki mosogatni, vagy utcát tudjon seperni, előbb meg kell termelni azt, amivel a tányért vagy az utcát összekoszolják, utána meg elő kell állítani.

BiG74 Bodri 2016.03.01. 16:21:15

@Szelid sunmalac:
Valószínűleg érkezett egy fizetett fityiszdroidod, előfizettél rá?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.03.01. 16:29:00

@aetius70: szerencsed, hogy nem amerikaba jottel
2 honap fizetett szabadsaga meg az elnoknek sincs

aetius70 2016.03.01. 16:29:31

@n3spr3ss0:
Egyetértek...
Itt az emberek értékszemléletűek...
Tudják hogy semmi sincs ingyen, csak esetleg ,,kostenlos"/költség nélküli/...
De pont ezért itt nincsenek az adóhatósághoz bekötött pénztárgépek, kamerák a boltokban, és az éttermekben,
a lakások ajtaja sok helyen nincs zárva, van hogy a parkoló autóknak az ablaka leengedve, a kulcs benne amíg a tulaj beszalad a boltba... :)
Mindenki becsüli, és tiszteletben tartja a másét is, sajátját is...
De én egy kis faluban élek, a legközelebbi város kb 10 km, és az sem nagyobb mint egy átlag magyar kisváros...
Nagy városokban itt is másként van azért sok dolog...

Szelid sunmalac 2016.03.01. 16:32:51

@Indexes faszkaIapok: Aha...termelgessel csak. Aztan ha koszos a szoba a szallodaban, vagy a tanyer az etteremben, akkor a budos eletben nem megy oda tobbet senki. Majd termelhetsz magadnak.

@BiG74: Latom sikerult eszrevenned a trollkodast! Gratulalok a gyorsasagodhoz! Ugye milyen megteveszto par fityiszes panel ismetelgetese?

panteon 2016.03.01. 16:36:07

O.V. szánalmas,ezt már rég tudjuk.
Most majd az jön, hogy a felcsúti kisvasutat kell összekötni a várral,valamint egy stadiont kell építeni a dunába egy szigetre, hogy az ablakból láthassa a Budaörs- Bázakerettye rangadót koronával a fején.
Csörgősipka kell ennek a fejére.....

aetius70 2016.03.01. 16:45:45

@Szelid sunmalac:

Értem a kritikát... :)
Mentségemre szóljon,az én esetemben komoly enyhítő körülmény a ,,hazaárulásomra", hogy a hazám lényegesen
több mindenben árult el, fordított nekem hátat mielőtt én ezt megtettem volna...
Most kezdhetném sorolni a mindenki által ismert dolgokat, és a saját egyéni tragédiáim...de egyrészt nem szeretném...
Másrészt meg teljesen érdektelen... :)
A lényeg a szavaidban rejlő igazság...
Teljesen mindegy hol és mennyiért dolgozol!
Az mindössze a komfort érzeted szinten tartását, illetve növelését, csökkenését szabályozza...
Ha emberileg, szakmailag, erkölcsileg becsülnek meg, az nem mérhető pénzzel...
Az pénzre nem váltható, mert megfizethetetlen életminőség javulást jelent...
Ez otthon szinte elérhetetlen álom...

Netuddki. 2016.03.01. 16:49:02

@BiG74: Csak ha megváltoztatod a neved ______Bodri_____ -ra.

Netuddki. 2016.03.01. 16:51:05

@hagyma: Mért? Kinek van 2 hónap fizetett szabadsága balfaszkám?

Netuddki. 2016.03.01. 16:51:45

@panteon: Várkertbazári majom, az.

aetius70 2016.03.01. 16:54:36

@hagyma:

Itt a minimum szabadság 28 nap...
Az évek után jár még százalékarányosan X nap...
Plusz a fizetett ünnepek és munkaszüneti napok...
Így jött ki nekem a tavalyi évre összesen 63 nap fizetett szabadság, szabadnap...
Ami teljesen általános itt...
Menni akarok, egy évet szeretnék ott tölteni, olyan tanulmányút jelleggel...
Van az amerikai konyhában több olyan érdekes íz, és ételtípus amit szeretnék a helyszínen megtanulni...
Speciális déli ételek, cajun konyha, stb...stb... :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.03.01. 16:59:33

@hagyma: ja nem aetius 70-nek
olvass, ne cask ugass

krj 2016.03.01. 17:02:32

ha adjaisten kipicsázzák a csuti putriprolit, akkor kiköltözik onnét?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.03.01. 17:03:32

@aetius70: en cask szoltam ha idejossz 99 eves korodra sem less 60 nap szabadsagod
nem ketelkedtem, hogy neked ott annyi az annyi
hat amerikaban nem
mondjuk itt a GYES is kb 2 honap
itt pl ha uj melohelyen kezdessz, teszem azt mint szakacs, lehet mogotted akarhany ev, elso evben kb 5 nap fizetett szabadsag van
itt kicsit mas tempoban dolgoznak egy konyhan mint europaban
gyere, nezdd meg

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.03.01. 17:04:46

@krj: hogy lehet igy beszelni az orszagod miniszterlnokerol?
katasztrofalis orszag vagytok

sas70 2016.03.01. 17:06:04

Mennyit is mertek bevallani eddig a költözési költségekből? Nekem valami 17 milliárd rémlik. Annyi adóssága van a Klikk-nek idáig. Olyan szép ez! Letekint majd a nagyvezír, az alattvalókra és jóságosan mosolyog.

krj 2016.03.01. 17:07:50

@hagyma: that's the way uh huh, uh huh, i like it, uh huh, uh huh :)

Void Bunkoid 2016.03.01. 17:16:53

@mortirolo: "a gyerekeimnek csak azt fogom tudni mondani, hogy el innen, minél messzebb...:/"

Itt van a baj, barátom. Ezt a felszólítást nem a gyerekeidhez kellene intézned X év múlva, hanem ezekhez a kedves emberekhez, mégpedig most. És nagyon sokad magaddal.

Void Bunkoid 2016.03.01. 17:18:39

@Void Bunkoid: mert csak megjegyzem, őmögöttük most éppen nem áll sem az egész Habsburg-ármádia, sem a Vörös Hadsereg.

Szelid sunmalac 2016.03.01. 17:30:11

@aetius70: Nekem ugyan nem kell meselni! En a dohanyiparban dolgoztam, mikor a dragalatos vezetonk a trafikmutyival telibebaszta az uzletagat. Persze a munkanelkuli "jaradek" csak akkor jar, ha elmegyek gereblyeszerelo tanfolyamra. Apam egy logisztika cegnel dolgoztt, amig a kormany inkabb a Waberert akarta helyzetbe hozni, ezert nemes egyszeruseggel megzsaroltak a ceget. Anyam egy alapitvanynal dolgoztt, amig a kurmany ugy dontott, nem elgge partszimpatikusak, ezert megvaltoztattak a torvenyt es kivontak a tamogatas alol, a hely meg megszunt. Es ez csak a legszukebb csaladom, pedig egyikunknek sincs koze semmilyen parthoz. Ezekutan aztan felesleges elmondani mennyi mindent TETT ertem a hazam es en mennyi mindennel tartozom neki. Magyarorszag bekaphatja ahogy van, kopok ra.

Szelid sunmalac 2016.03.01. 17:34:48

@Void Bunkoid: Ezek az "emberek", akik mind mondtak, hogy menjel csak, nincs rad itt szukseg, kit erdekel, takarodj? Ezekert a megvezetheto birka pocsokert kuzdjek? Egy nagy lofaszt. Kuzdjon meg vele aki ott maradt es ujra meg ujra megvalasztja a rabszolgatartoit.

Indexes faszkaIapok 2016.03.01. 17:49:59

@Szelid sunmalac:
Lehet, de te nem fogsz éhen halni, ha magadnak termelsz, ellenben a tányérmosogató éhen fog.

Indexes faszkaIapok 2016.03.01. 17:53:23

@Void Bunkoid:
Aha.
És ezek fényében te mikor fegyveres népfelkeltél utoljára?

sutyerák 2016.03.01. 19:04:36

menjen csak minél előbb!
aztán onnan is,hamarost

sutyerák 2016.03.01. 19:11:49

valaki követelje már az EUnióban,hogy ÁLLAMI alkalmazásban mekkora lehet a minimál és maximál bér szorzója a tagállamokban!!!!

úgy látom nálunk 100 szoros felett van.
asszem a svédeknél 8szoros a szorzó.(régebbi adat)

Void Bunkoid 2016.03.01. 19:17:04

@Szelid sunmalac: kvázi ugyanez történik ott is, ahol jelenleg élsz, csak egy kicsit több korpát vetned eléd és máris boldog vagy :)

@Indexes faszkaIapok: ej, ej, nem a másikra kellene mutogatni, hogy kezdje el egyedül ő, az max egy közepes Woody Allen-vígjátékban megy el, hanem azt kérdezni vissza, hogy akkor mikor hol...

Szelid sunmalac 2016.03.01. 20:25:09

@Void Bunkoid: Hat el kell kerseritselek ,de kurvara nem ugyanaz tortenik, barmennyire is ezt akarjatok hinni majmok. Itt nem pofazik bele a politika a mindennapi eletembe es nem akarja megakdalyozni mindenaron, hogy boldoguljak. EZ a kurva nagy kulonbseg.

macihagyma 2016.03.01. 21:37:45

@aetius70: Alapszabadság 20 nap. 40 év felett is maximum 30 nap.
Hülyeséget ne írkálj!

6.Lenin 2016.03.01. 22:15:45

@kewcheg:

"idősmozgatási menedzser állást kapott egy pensionban "

A klozetpucoló meg "kakimozgatási" menedzser?

Mindjárt hepi ott a magyar...
itthon wc-s néni, ott menedzser

Lottyadt Marischka kakimozgatási menedzser...beszarásch

Zsolt Herrero Blacksmith 2016.03.01. 22:41:13

@macihagyma:
Kedves uram...
Nem jellemző tulajdonságom, hogy hülyeséget irkáljak...
November 18.-án jöttem el az úgynevezett éves, rendes szabadságomra, és gyakorlatilag február 15.-én kezdtem újra dolgozni, mert a munkahelyem tulajdonosainak így érte meg kiadni a szabadságom...
Ja, és ettől függetlenül az évközi fizetett ünnepeket vagy megkapom adottan, vagy duplán kifizetik...
Szóval ha valamiről mérsékelten rendelkezel információval, kérlek kérdezz nyugodtan, szívesen válaszolok...
Így nem esel önteltség, kevélység bűnébe...
Előre is köszönve megértésed, maradnék tisztelettel...aetius70

átlátó 2016.03.01. 23:01:49

...esti meseként éppen belebotlottam ennek a balfasznak a magyarázataiba. Először azt hittem, hogy retardált és azért nem érti a kérdést, aztán azt, hogy csak fokozni akarja a hangulatot a konkrét válasz előtt, végül beláttam, hogy csak úgy rafináltkodik, mint az egyszeri gázóra leolvasó, amelyik hideg vízért kéredzkedik be özvegy Hochsteigernéhez...Egy gyengébb idegrendszerű hazafias állampolgár pofán fogja baszni egyszer valamelyik hintalovat pont akkor, amikor nem ilyenre számít. :D Drukkolok, hogy vascső legyen kéznél neki.

nick066 2016.03.01. 23:30:50

Di mi ezzel a probléma birkák ? Harmadjára (ha a helyhatósági választásokat is beleszámoljuk: kb. hetedjére) választjátok fáraótokká az alcsúti Ramszeszt. Imádjátok akkor! (én leléptem már régen)

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2016.03.01. 23:50:08

Van olyan politikus, aki buta, van olyan, aki hazudozik és van olyan, aki mindkét csoportban szerepel...

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.03.02. 00:13:53

Elsimon, az ország egyik dietológusa.
Tompa, vagy éles fájdalmat érzel az epéd környékén?
Hallgass Elsimont!
Gyomor hirtelen összehúzódik, futás a küblihez, hajolj fölé és engedd el!
Máris megkönnyebbültél!

Indexes faszkaIapok 2016.03.02. 01:07:08

@Void Bunkoid:
Te kezdtél el pattogni, baromka, hogy mit lehetne tenni. Akkor mi a faszért nem teszed, miért csak a pofád jár?

Indexes faszkaIapok 2016.03.02. 01:09:37

@Zsolt Herrero Blacksmith:
Ez közel 4 hónap, szerintem vegyél egy pár galambot, és azokat etessed inkább.

Indexes faszkaIapok 2016.03.02. 01:10:11

@Indexes faszkaIapok:
Bocs, közel 3 hónap, de a lényegen nem változtat.

bölcsuhu 2016.03.02. 06:02:36

Szépen összehordta ide a ballib szemete a szél!

anyo05 2016.03.02. 06:47:24

Ballót az M1be!!!!! Váltótársként Bánót:DDDDD

anyo05 2016.03.02. 06:49:11

No jó, inkább Balót:)))) A lovat hagyjuk Falusra:DDDDD

BiG74 Bodri 2016.03.02. 06:52:12

Hogy van az, hogy mindig előkerül egy idióta fidesznyik? Kezd erős gyanú kialakulni bennem, hogy van 4-5 retardált, és/vagy megfizetett egyén, aki fejenként 10-20 nick alatt libsizik.
Már az is furcsa, hogy jelen helyzetben kontraproduktívvá váló tevékenységük pontosan kinek is hoz bármiféle pozítivumot?

2016.03.02. 08:32:57

@kewcheg:

A bírói fizetés: 532 ezer és 738 ezer forint között van.
(pótlékok nélkül...)

Aki ennyiből éhen hal és inkább elmegy mosogatni angliába, az simán hülye.

Vagy hazudtál egy jól esőt ... és inkább ez lehet a tény.

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.03.02. 08:54:03

Mi a probléma a várba költözéssel egyébként ?

Mennyivel jobb a Kossuth téren bérelt épületekbe a minisztériumoknak ?

Leprább hely a Kossuth tér ? Jobban illik a mindenkori kormányhoz ?
A várat nem érdemli a Magyar Köztársaság Kormánya ?

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.03.02. 08:57:08

@BiG74 Bodri:

Ez így van ahogy mondod..
Az összes ballib hazafi küzd hősiesen ellenem.
Hisz csak én kommentelek egyedül több ezer nicken.

Az meg se forduljon a fejedbe, hogy az emberek jelentős többsége szerint, a Fidesz soskkal jobb a Ballib elkúróktól, mert az gátolná a fejlődésed, és lerombolná töretlen lelkesedésed Gyurcsány iránt.

Éppen elég trauma számodra hogy 4 évente kénytelen vagy szembesülni a valósággal.
Minek még két választás között is, ebbe az agyzsibbasztó gondolatba belemászni mélyebben ugyi ?

kewcheg 2016.03.02. 08:57:52

@nonolet: megkérdeztem. 390 körül kezdődik, br.
Ez adó után mennyi lehet? Olyan 250-260. Közmunkához képest szép pénz, jegybankelnökhöz képest.....

csak egy néző 2016.03.02. 08:58:23

@Ballib cenzúrázók réme 4:
Egy kérdésre válaszolj.
Ha ugyan ez a szoci éra alatt történt volna, akor is ezt kérdeznéd?

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.03.02. 09:05:10

@csak egy néző:

Megtörtént.
A szocik is költöztetni akarták a kormányt a Kossuth térről.

Soha nem kérdezte egy riporter se tőlük, hogy kinek a fejéből pattant ki az ötlet.

Egyedül a módszert és költésgeket bírálták, mert a szocik által bevett PPP módszerrel akarták állami pénzből a befektetővel felépíteni, majd hogy mindenki jól járjon még ki is bérelni azt, amit az állam felépített volna a saját pénzéből.

csak egy néző 2016.03.02. 09:44:03

@Ballib cenzúrázók réme 4:
Miért is vártam egyenes választ.
Még egyszer egyszerűbben. A kérdés teoretikus. Ha ma szocik lennének és ugyanezt csinálnák, akkor is feltennéd ezt a kérdést?
"A várat nem érdemli a Magyar Köztársaság Kormánya ?"
Igen vagy nem?

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.03.02. 10:02:53

@csak egy néző:

Teoretikus kérdésre egyenes választ vársz ?
Nem semmi.. :DDD

Te bizonyára azt szeretnéd kérdezni
------
a,
hogy zavarna-e engem ha a szocik által irányított kormány bizonyos tagjai a várból látnák el munkakörüket !

A válaszom erre az, hogy nem.

Indoklás:
Most nem zavar.
És mivel bizonyos vagyok benne hogy a ballibek még fognak kormányozni (tippem szerint 2026-ban legközelebb), és ekkor ők fogják alkotni a magyar kormányt, ebből következik a válasz.

--------
b,
Zavarna-e , hogy a szoci kormány hoz költöztetésről javaslatot ?
Erre mondtam, hogy már megtörtént, és nem zavart,
A módja és a körülményei zavartak (pl PPP visszabérlés, kivitelezés,...), amit a kormány is felismert időben:
index.hu/belfold/knegyed1170/

2016.03.02. 10:23:33

@kewcheg:

Mivel törvény írja elő a bírók javadalmazását, aligha lehet tévedés :-)

A pályakezdő bíró netto 350 eFt-keres havonta.
A régóta melózó netto 500+ eFt NETTO havonta.
...és ebben nincsenek benne a pótlékok, túlórák, stb.

Az adatok pedig nyilvánosak, így magad is utána nézhetsz a neten:-)

2016.03.02. 10:34:46

@kewcheg:

Az akkor nem (kinevezett) bíró, csak a bíróságon melózik valamit ...

Mellesleg pályakezdőként a 250-260 netto se mondható rossz, na. Majdnem a duplája az átlagbérnek...

Lajos Csánó 2016.03.02. 10:44:03

@mortirolo: Ennél jobban nem is kell összefoglalni!

Lajos Csánó 2016.03.02. 10:52:36

@aetius70: Azzal egyetértek,nem minden a pénz!

Lajos Csánó 2016.03.02. 10:58:24

@macihagyma: Abban a 30 napban nincs benne a szombat-vasár,illetve ünnep nap!Vagyis simán 40 nap összejön!

Lajos Csánó 2016.03.02. 11:05:02

@Ballib cenzúrázók réme 4: Miről is beszélsz?Magyar köztársaságról?Még azt is kitörölték!Csak simán Magyarország!Így utólag érthető!

aetius70 2016.03.02. 11:43:08

@Lajos Csánó:
Pontosan...
Elképedve álltam, és értetlenkedtem amikor elmagyarázták, hogy a szabadság alatt, sem a hétvégék, sem a fizetett ünnepek nem számítandók bele az időtartamba, azok plusz napokká generálodnak...
Ezért is nem minden a pénz itt, ezért is van más munka kultúra...

aetius70 2016.03.02. 12:00:09

@Ballib cenzúrázók réme 4:

Nem, nem érdemli meg...
Egyetlen magyar kormány sem érdemelte meg, sőt, ha ha történelmileg nézzük, a magyar királyok voltak az utolsók akik legalább ,,alanyi" jogon kiérdemelték...
A tetteikkel sajnos azt kell mondanom hogy senki sem...
Sajnos nem foglak tudni meggyőzni, és ezért rögtön balliberális hazaáruló leszek, de lelked rajta, legyen így...
Viszont ettől a véleményem nem változik...
Ami az országban jelenleg folyik, ez szégyen...
Szégyen a társadalom, és szégyen a politikai, gazdasági elit számára is...
Pontosan azért, mert ettől a kormánytól az emberek többet vártak mint a szociktól...
Pontosan azért, mert ennek a kormánynak megvolt az esélye nagyot alkotni...
Pontosan azért, mert a jövő építése helyett a múltban tobzódnak,a múltat használják igazolásul, a mai hibáikhoz...
Köszönöm hogy hozzászólhattam...

BiG74 Bodri 2016.03.02. 13:07:55

@Ballib cenzúrázók réme 4:
Azé nem tudsz kilépni a korlátaidból mert kissé hülye vagy, vagy mert a párt nem engedi?

Aki itt "küzd ellened" az beza biztos mind ballib, pici kis fideszdroid, mert hát ellentmond.
Osztán pici beállt agyú droidocska, hol mondtam én, hogy gyurcsányt akarok ? Kurva nagy bajban ti lennétek ha elpatkolna, mert akkor hogyan varrnátok minden tiltakozó nyakába. Ráadásul olyan hülyék vagytok, hogy képesek lesztek indirekt úton hatalomra juttatni, tehát már harmadik alkalommal okoznátok zsinórban kárt Magyarországnak.
Aztán, hogy a nagy többség-e, nem tudom, de hogy egyre többen mondják, hogy olyan kártékonyak vagytok amilyen a maszop sem tudott lenni, az biztos.
Végül, én és azok akik nem a fideszre szavaztak, el tudtuk fogadni, hogy a fityisz nyert. Nem járt senki külhonba pszichiáterhez, nem mantrázta, hogy újraszámlálás mindaddig, amíg megfelelő nem lesz az eredmény. Ez a fajta megzuhanosásdi a fajtátokra jellemző.

Void Bunkoid 2016.03.02. 13:47:49

@Indexes faszkaIapok: de én legalább nem nyafogok. Ez a "jaj istenem meneküljünk, az én gyerekem mán Londonisztánban fog óvodába járni" - ez nyafogás és gyáva fosás párszáz pocakos öltönyös kocsmafilozófustól (legalábbis a legutóbbi 5-10 általuk adott interjú kb azzal egyenértékű). És már mondtam - ha valaki felveti az ötletet, hogy esetleg fel kellene lépni együtt közösen, akkor kurvára nincs együtt közösen, csak mutogatás a másikra, meg az általad nagyszerűen kivitelezett lehurrogás.

Én továbbra is aszondanám, hogy nem nekünk kellene innen kipenderülni. Csak én egyedül kevés vagyok a párszáz ellen.

Te viszont nem kevés vagy, mert neked szándékodban sem állna ilyesmi, te alapjáraton menekülsz. Te nem kevés vagy kicsi, hanem gyáva.

kewcheg 2016.03.02. 14:45:06

@nonolet: hát nem tudom hogy jött ez ki, de nekem nem így mondták. Akkor nem egységes a bér, vagy valami,vagy bele van véve 13. 14.havi.vagy veszélyességi pótlék, ilyesmire gondolok.

bölcsuhu 2016.03.02. 14:48:17

@Ballib cenzúrázók réme 4: Felesleges ezeknek a droidoknak bármit is magyarázni. Nem akarnak ők felvilágosulni, csak trollkodni. Ez élteti őket egyik választástól a másikig. Most hogy a salgótarjáni prolik nyertek, megjött az életkedvük. Ráadásul a HVG megbizta a Mediánt egy kis közvélemény kutatásra s kijött hogy 6%-ot esett (45-ről 39-re) a Fidesz támogatottsága! No hiszen....

kewcheg 2016.03.02. 14:53:01

@Void Bunkoid: Jó rendben, de valakit csak meg kell választani. ha csupa ilyen a választék, akkor mit lehet csinálni? Nem importálhatunk finn politikusokat...azt kell nézni ami a legkisebb rossz.Ha aközött kell választanod, hogy karóba húznak, vagy csak simán agyonvernek egy péklapáttal, te is a kevesebb rosszat tartalmazó szart választanád, ha már azt nem lehet választani, hogy egy dollárkötegekkel teli ágyon töltsd az idődet egy szépséggel, miközben tejszínhabos zsírszalonnát tömsz magadba kagylovas szendviccsel, meg chivas regalt red bullal...:)

kewcheg 2016.03.02. 14:55:30

@nonolet: megnéztem, a törvény 391ezer valahányszázat mond. Most akkor ezt így hogy..?

kewcheg 2016.03.02. 14:58:36

az nettó 220- 230 lehet, ha a hitvesnek nincs desired bér, csak valami kis köles, akkor két gyereket nevelve ez éppen arra elég, hogy napi háromszori étkezés, víz villany gáz, telefon a panelban, kéthavonta kétpár zokni. Lehet így is élni...ez igaz...

fidesz maszop dk egykutya 2016.03.02. 14:59:15

@bölcsuhu: magaddal beszélgetsz "elvtárs"? Te nem magyarázol meg semmit, mert egyszerűen ezt a sok szart nem tudod kimagyarázni :)

A.A. Cooper 2016.03.02. 15:19:05

@Szelid sunmalac: Nem jól mondod! Mondd úgy: a Magyaroknak nincs szükségük rá.

Gyorgy Nagy 2016.03.02. 16:05:31

A várhoz közel van a Gyorskocsi.Ezek a volt kiszes paraszt gyerekek odafognak kerülni az elszámoltatásnál hogy miböl gazdagoktak meg ilyen gyorsan.

Exploiter 2016.03.02. 19:04:04

@kewcheg: ki mondta, hogy mindenképpen meg KELL választani valakit? Mi van, ha nincs kormány? Hidd el, fel se tűnne senkinek, kevesebben kapnának agyvérzést a híradó alatt.
süti beállítások módosítása