HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) áder jános (11) Áder János (4) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) Alkotmány (1) alkotmány (1) Alkotmánybíróság (5) alkotmánybíróság (2) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) Brüsszel (1) brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes Beszéd (1) Egyenes beszéd (3) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) fidesz (6) Fidesz (4) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyás gergely (2) gulyas gergely (1) Gulyás Gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) Hírtévé (11) hírtévé (2) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) IMF (2) imf (1) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) kormányinfó (1) Kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) magyarország (1) Magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) matolcsy györgy (4) Matolcsy György (1) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) mesterházy attila (6) Mesterházy Attila (3) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) MTVA (3) mtva (1) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) navracsics tibor (2) Navracsics Tibor (1) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán viktor (83) orbán Viktor (2) Orbán Viktor (2) Országgyűlés (2) országgyűlés (1) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) parlament (8) Parlament (2) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) Rétvári Bence (1) rétvári bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) Rogán Antal (6) rogán antal (1) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) schmitt pál (23) Schmitt Pál (1) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) Simor András (1) simor andrás (2) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) szolidaritás (1) Szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) Tállai András (1) tállai andrás (2) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Orbán titkos érvei Brüsszelben

2012.01.24. 20:40 Poldi bá

Orbán Viktort aggasztja, hogy Magyarországon ma egyre csökken az Európai Unió népszerűsége. Ezért megfontolásra javasolja, hogy milyen eljárásokat indít ellenünk az Európai Parlament (forrás: közszolgálati tévéhíradó). Némileg meglepő, hogy az EP elnöke elfogadta ezt az álláspontot és maga is figyelmeztetett mindenkit: meg kell fontolni a szankciókat, mert azok visszaüthetnek. Ugyanakkor Martin Schulz azt is mondta, hogy szerinte a miniszterelnök egy hatékony és okos ember, de arra kérte, hogy „ne nézze hülyének az európai állampolgárokat sem”.

Vajon miért mondta ezt?

Miközben miniszterelnökünk aggódik az EU népszerűségének magyarországi csökkenése miatt, könnyek közt meghatva köszöni meg a hétvégi - szerinte - legalább 400 ezres, de lehet hogy annál is nagyobb embertömeg részvételét a budapesti EU-ellenes tüntetésen. Nem is titkolja (amit mi is megírtunk), jó háttér lesz ez neki a most következő nehéz tárgyalásokhoz.

Talán ilyesmire gondolhatott Martin Schulz?

De vajon mik voltak azok az új érvek, amelyekkel Orbán Viktor előállt a találkozón, s amelyekről nem is a magyar fél, hanem Schulz tett említést? Egyszer majd mi is megismerhetjük ezeket?

Az EU vezető politikusai még mindig nagyon naivak. Schulz például nem tartja lehetetlennek, hogy amikor a tárgyalások legközelebb Budapesten folytatódnak, esetleg nyilvános vitán is részt vehet Orbán Viktorral. (Ha-ha-ha.)

Egyebekben fogadjuk el a diplomáciai szokásoknak megfelelő hangnemben megfogalmazottakat, miszerint "megígérték egymásnak azt is, hogy ,,kölcsönösen figyelemmel követik, mit csinál a másik fél,,".

A Barrosóval folytatott, valószínűleg a tervezettnél sokkal tovább elhúzodott tárgyalásról sok részlet nem derült ki. Orbán gyakorlatilag enged mindenben, ez borítékolható volt, s hazai előzetes puhító megnyilvánulásaiban már fel is készítette erre híveit. (Bizonyos pontokon az "engedés folyamatát" lassítja, hogy mégse legyen olyan kínos a dolog.) A Barroso-közlemény ennek ellenére nagyon finoman cizellált nyelven megfogalmazott további fenyegetést tartalmaz.

Az unió vezetői még mindig bíznak abban, hogy szavahihető emberrel tárgyalnak, s ha elmondanak valamit neki, akkor nem az ellenkezőjét fogja interpretálni a tárgyalószobából kilépve. (Lásd még a fent említett naivitást.)

Jó lett volna élőben nézni a brüsszeli sajtótájékoztatót a kormany.hu oldalon, ahol ezt beharangozták. De sajnos ez nem jött össze, a közvetítés elmaradt. Az a fránya technika...! Vagy lehet, hogy egyszerűen lejárt a technikai szakember munkaideje és hát ugye a jog komoly dolog, ha lejárt, hát lejárt. (Hacsak nem az történt, hogy a szokásoktól eltérően és a tervezettekkel szemben Barroso nem állt ki közös sajtótájékoztatóra Orbán Viktorral.)

Közben szép csendben folytatódik ellenünk a szabályok által előírt mederben a kötelezettségszegési eljárás. Amire miniszterelnökünk egyelőre legyint, nem kell rendkívüli törvényhozási ülés, bőven elég lesz a válaszokra a határidőül szabott egy hónap.

Igaz, Orbán Viktor azt is mondta, hogy az EU vezetőivel akár már a mai tárgyalásokon megállapodás születhet.

Hej, ha ismerhetnénk azokat a Brüsszelben már felfedett titkos érveket...

Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

158 komment

Címkék: orbán viktor josé manuel barroso martin schulz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lyesmith 2012.01.25. 11:30:32

@genyamagyar: Egyrész a büdös életben nemvoltak 400000 ren a "békemenetben" Másrészt hol van ez attól a számtól amit pár évvel ezelőtt volt képes mozgósítani a Fidesz

2012.01.25. 11:31:29

@DillingerEscapePlan: latom sem a demokracia, sem a kommunizmus fogalmaval nem vagy tisztaban :-)

a segilyt azert gondolom felveszed, ugye? ;D

DillingerEscapePlan 2012.01.25. 11:32:35

@lyesmith: nektek még 200ezer is sok lett volna, akkor is ugyanúgy pislogtatok volna mint most :)

g0d 2012.01.25. 11:40:08

@DillingerEscapePlan: nem 1 millióan voltatok? 40szer többen mi? olvass öcsém külföldi médiumokat, én már leszoktam a hazaiakról, mert lassan már mind pártkézben van. gondolom a bbc is hazudik, sőt már tutira felvásárolta az mszp - aki azt írja, hogy 100 ezer... jahh gondolom az idegen nyelv nem megy, elvégre IDEGEN!

Kurgán 2012.01.25. 11:41:49

@Amatőr: Most nem azért, de ha a Barrosot meg a Schulzot pénzemberek irányítják hátulról, akkor Orbánt ki irányítja? Vagy az Orbán a szuverén csak ebben az egész EU-ban? Ugyan már
Azt meg csak te gondolod, hogy Orbánnak nincs alternatívája. Nekem meg speciel elegem van a Gyurcsány/Orbán féle, csak a dumáláshoz értő alakokból. Ebben az országban több száz olyan ember van, aki sokkal jobban tudná ezt csinálni, mint ahogy ezek csinálták az elmúlt tizenvalahány évben. Messze van még az a választás.

bátornyuszi 2012.01.25. 11:42:53

@Adalberto Gellenzeeri:
nekem gyerekkoromban azt mondták a szüleim, hogy számomra nem metség az, hogy a "Pistike is egyest kapott". Sőt! Az sem ha az egész osztály is.

bátornyuszi 2012.01.25. 11:48:45

néztem az összes közvetítést, egyetlen fiatal arcot sem láttam! Csupa 50 felettit. Vajon miért? Nekik általában már van lakásuk (szereztek az átkosban) hitel nélkül, a nyugdíjakhoz nem nyúlt a kormány (eddíg nég), nem volt magánnyugdíjpénztári tagságuk...talán ezért ennyire "elégedettek"? De hol vannak a fiatalok? Gondolom küzködnek, hogy ki tudják fizetni a törlesztést,rezsit, gyereknevelést...ezért nem érnek rá tüntetni.
Azért nincsenek kétségeim: következő választásokon is a nyugdíjasok lesznek a legnagyobb szavazóbázis.

fidzsi 2012.01.25. 11:50:04

@genyamagyar: Kedves Kommtársam!Ne izgasd fel magad miattam! Nyugtasson meg, hogy igazi,expresszive kultúrált európéerséged így még jobban kiviláglik e fölött a mocsár fölött. Ha persze humánumod legyőzi gügyögésem -a stil maga az ember-feletti érthető undorodat és netán megajándokozol/bocs/ kérdésemre egy kis válasszal, lekötelezel. Addig is mély tisztelettel maradok híved.fidzsi,droid.

zum trucc 2012.01.25. 11:52:00

@Anti Anyag: Az EU jól elvan Orbán, sőt Magyarország nélkül. Fordítva ez nem igaz. Jelelnleg bolha köhög az elefántra.
@Amatőr: Nomen sst omen az esetedben, egyébként Bajnai sokkal szalonképesebb Orbánnál.
@Balt:Ugyi a jóslataidra példa nincsen, tkp. baromságokat beszélsz.
@genyamagyar: és ha az nem elég, itt van egy pótsegg, azt is kinyalhatják. Viszont ne cigányozz, mert a Fidesz nem cigány csapat.
@DillingerEscapePlan: Ha ti 400 000, mi 9600 000
@tábormegsemmisítő: na gyanús egyetemi címekben élen járunk

sterimar 2012.01.25. 11:52:39

@genyamagyar: Huh, te aztán igazán kultúrált európai vagy.

DillingerEscapePlan 2012.01.25. 11:52:50

@bátornyuszi: nem közvetítést kellett volna nézni, hanem ott kellett volna lenni. nyugodj meg volt ott mindenféle ember, szegénytől gazdagig időstől fiatalig.

bruhahahahihihi 2012.01.25. 11:57:54

Martin Schulz és Barrossó és az EU még nem ismeri a magyar cigányt....Hazudik lop csal,..és hajbókol ha kell....és cigányosan negédes:)
Ezt játsza a Nemzeti Szarcsimbók is Brüsszelben. Itthon meg könnyes szemmel köszöni a BÉRTÜNTETŐKNEK, hogy az EU ellen mellé állnak:))) A ROHADÉK!!!!! ...de számon lesz kérve !!!!!! és lesz NYUGODJÁL BÉKÉBEN VIKTOR!

sterimar 2012.01.25. 12:00:18

@genyamagyar: "Magyarország ezer évig várt arra, hogy Európa befogadja. Nyolc éve ez végre megtörtént"

8 éve? Miért, előtte mi volt? Ne beszélj butaságokat, Magyarország 1000 éve Európa része. Európai Unió csak pár évtizede van.

seagull 2012.01.25. 12:03:49

@DillingerEscapePlan: ezzel a fröcsögéssel csak azt írod ki magadra öles betűkkel, hogy gondolkodásra képtelen, búta lózungokat simán benyelő, agyhalott kis seggnyaló vagy. Odaszarnak eléd az asztalra. te meg véded, hogy milyen finom. Gratulálok. És igen, sajnos még mindig nagyon sok hozzád hasonló agyhalott van(hajrá békemenet!), ha ehhez hozzávesszük a túloldalon a legalább ennyire feledékeny, szintén gondolkodni képtelen csoportokat(akik pl. az elmúlt 8 évet már el is felejtették), akkor már látszik is, miért reménytelen itt valami értelmeset várni.
Egyébként az nem zavar, hogy Matolcsyn kívül nincs jobboldali közgaszdász, aki szerint jó a gazdaságpolitika?!

bátornyuszi 2012.01.25. 12:04:14

@DillingerEscapePlan: gondolom, ha így lett volna akkor a kincstári tv őket mutatja....ezzel sezmben nem. De küldhetsz nekem olyan képeket :)))

deruyter 2012.01.25. 12:04:29

Kedves mindenki, nagyon megy lefelé itt a színvonal. Nemtom hányan vagytok bérkommentelők, de nem is érdekel. Fideszeseknek javaslom, hogy ne annyira tulajdonítsanak jelentőséget annak, hogy hányan voltak kint, mert szart se számít. kb. 98 óta tartanak ilyen majálisokat, ahova sokan kimennek az "erősek vagyunk, hasonlóak közt vagyunk, jaj de jól érezzük magunkat így együtt" érzés miatt. Aztán 2002-ben és 2006-ban is elvesztették a választást. Mert a balos meg libes szavazó nem szereti felvállalni nyilvánosan a pártválasztását, csak egyszerűen leszavaz a fülkében. Persze jobb lenne ha vállalná, de szerintem a többségüknek nincs szüksége arra, hogy különböző vérmérsékletű jobbos szavazók ez alapján besorolják a nemzetáruló/sátánimádó/zsidó/kommunista stb. kategóriába. Csak nyugodtan szertnének élni. OV és Brüsszel konfliktusáról is szólnék pár szót. Valamiért jobb oldalon nagyon szeretnék ezt valami nemzeti összeesküvés vs. nemzetvédelem harcának látni. Mindig nagyon egyszerű eszköz a külső okokra, fenyegetésre hivatkozni, mert akkor otthon nem kell körülnézni. Ez fájdalmasan szűklátókörű megközelítés. És a civilizáltabb országok polgárai már rájöttek, hogy ez csak a politikusok elterelő trükkje. Ilyen eszközökkel a harmadik világban szoktak élni, pl. a muzulmán országokban. Bár ott éppen mostanában jöttek rá, hogy a söprést a saját vezetőikkel kell kezdeni. Abban egyetértek, hogy nyilván lobbiznak a nyugati nagybankok a háttérben, de ez önmagában nem lenne elég. Sajnos tragikus ami idehaza folyik. Különösen a demokratikus intézményrendszer felszámolása terén. És ezt most szóvá is teszik. Mivel itthon már szinte minden érdemi csatornán (parlament, média, alkotmánybíróság) el lett lehetetlenítve a rendszer bírálata, talán nem olyan nagy baj, ha kívülről mondják megnekünk, hogy mi a jogállam. Én úgy gondolom, hogy ezzel nem lejáratnak bennünket, hanem éppen segítenek nekünk, hogy vegyük észre, hogy magunkat vezényeljük a vakvágányra. Sajna itt tartunk. Persze ezt nem csak a jelenlegieknek köszönhetjük, hanem vastagon benne van az MSZP is meg az SZDSZ is. Mert pont az ő munkásááguk eredménye a mostani önkontrollt vesztett kétharmad. És még annyit, hogy én nem látom, hogy az ország korábbi eladósodásából fakadó problémát, hogyan orvosolja a demokrácia felszámolása. Ettől még nem fog működni a gazdaság. Ez kizárólag egy célt szolgál, a hatalom bebetonozását.

Amatőr 2012.01.25. 12:05:07

@Kurgán:" Most nem azért, de ha a Barrosot meg a Schulzot pénzemberek irányítják hátulról, akkor Orbánt ki irányítja? Vagy az Orbán a szuverén csak ebben az egész EU-ban? Ugyan már"

Nem tudom.

"Azt meg csak te gondolod, hogy Orbánnak nincs alternatívája."

Én csak azt próbáltam mondani, hogyha ma kicsinálják az orbánt, akkor a radikális nemzeti oldal kerül az élre a SZAVAZÓK jóvoltából.

"Ebben az országban több száz olyan ember van, aki sokkal jobban tudná ezt csinálni, mint ahogy ezek csinálták az elmúlt tizenvalahány évben"

Nem vitatom! Ám ezt a több száz (vagy ezer) embert a választók nem ismerik és a jelenlegi elit nem is fogja a tűz közelébe engedni. Kis ország vagyunk, csak egy csőcseléket tudunk eltartani, akik ma marakodnak a koncon és majd hülyék lesznek odaengedni a konkurenciát.

Amatőr 2012.01.25. 12:09:36

@zum trucc: "Nomen sst omen az esetedben,"

Inkább bevallom, mert úgyis kiderülne. De azért a vélemény szabad?

"egyébként Bajnai sokkal szalonképesebb Orbánnál."

Kinek a szemében?

genyamagyar 2012.01.25. 12:12:22

@sterimar: "Magyarország 1000 éve Európa része."

Maradjunk a "Balkán része" - megfogalmazásnál, ámbár Balkán ezt lassan kikérheti magának.

genyamagyar 2012.01.25. 12:14:02

@Amatőr: "Én csak azt próbáltam mondani, hogyha ma kicsinálják az orbánt, akkor a radikális nemzeti oldal kerül az élre a SZAVAZÓK jóvoltából."

Egy francokat! Visszajönnek a szocik, a DK-val LMP-vel közösen.

genyamagyar 2012.01.25. 12:17:10

@zum trucc: "Viszont ne cigányozz, mert a Fidesz nem cigány csapat."

Nem a fideszről beszéltem, hanem a magyar mentalitásról. Tudod, amíg dicsőség adót csalni, bliccelni a BKV-n, visszatekerni az eladandó autó km-órását, amíg "okosba' csináljuk a dolgainkat, addig ez cigány mentalitás. Mint ahogy az is, amikor mást mond külföldön a min.elnök mint itthon, vagy amíg a közt.elnök lopja a doktoriját.

Ez mind-mind cigánytempó.

fidzsi 2012.01.25. 12:18:17

@bátornyuszi: Kedves Kommtársam! Megnyugtatlak, hogy voltak szép számmal fiatalok a felvonuláson, de ez nem minden közvetítő médiumon jött át. Ezzel együtt kétségtelen, hogy többségben voltunk mi ötven felettiek. Egyébként, sowieso gesagt-ejtsd szofigéza- az előző ciklusban jobbról hangzódott, hogy csak az öregek vannak a Maszop mellett. Kettőségtelen, hogy húszegynehány évesen inkább a csajszikat űdözném, mint a politikumot.Legalább is krónikus emlékeim erre utalnak-bocsánat hölgy kommtársak-. Gyanítom, hogy -ellentétben a felmérésekkel-a korfa hasonló a nagy pártoknál. Ugyanezen rosszindulatom szerént az IQ eloszlás görbéje is egymásnak igencsak hasonmása-elnézést a Másáktól-. Juszt se mondom meg,hogy a görbe melyik részéhez gondolom magam-magam. Ez legsajátabb önértékem/vagy komplim/. Ugyanakkor állati jó érzés a másik táborra, mint binér hülyék gyülekezetére, lenézéssel tekintenünk. Ehhez hasonlóan frissítőleg hat a büdöscigányozás, zsidózás, bunkómagyarozás, szőröstalpurománozás, ecetetrá, ecetetrá. Jótékonyan hat az önértékelésre. Megéncsak sokat gombolyítottam. Elnézést kérő tisztelettel. fidzsi,le'droid.

zum trucc 2012.01.25. 12:24:54

@Amatőr: Bajnai? Hát, nehéz definiálni. Mondjuk, aki változást szeretne, de nem a szocikat kedveli.
@genyamagyar: ez a "magyartempó". Persze, a cigányok is magyarok.

Amatőr 2012.01.25. 12:29:35

@genyamagyar: Mint azt mondottam; ha MA kicsinálják az orbánt, akkor MA jön a radikális nemzeti oldal. Mert MA nincs a baloldalon senki (mármint számottevő szavazó).

Amatőr 2012.01.25. 12:34:17

@zum trucc: "Bajnai? Hát, nehéz definiálni. Mondjuk, aki változást szeretne, de nem a szocikat kedveli."

Ez bizony kevéske. Még ide is.
Én pl a szocikat is, és a másik oldalt is utálom, de ha lehet, akkor a bajnait ne...

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2012.01.25. 12:49:19

@genyamagyar: Magyarország ezer évig várt arra, hogy Európa befogadja."
szerintem nem ártana ha tanulnál egy is történelmet. István idejében már egységes ország voltunk, alkotmánnyal. mely bőven meghaladta az akkori "nyugat" szintjét.

delano 2012.01.25. 12:50:25

@fidzsi: Én a magam viszonylagos fiatal korával kinn voltam a szombati felvonuláson, mert kiváncsi voltam. Beszélgettem is néhány felvonulóval.

Szomorú lettem a végére, ugyanis nincs szó arra, hogy milyen szintű ostobaságokat beszéltek. A kutyám, akivel mentem, nagyságrendekkel értelmesebb volt bármelyiknél.
Megkérdeztem egy IMF ellenes táblát cipelőtől, hogy tudja-e, hogy épp a padlón csúszva könyörgünk az IMF-nek pénzért, mert ha nem ad, csődbe megyünk. Azt sem értette mit kérdezek.
Egy néni sírva mondta, h milyen szép ez az összefogás, és most jól megmutatták Gyurcsánynak. Mondom neki, h Gy 3 éve lemondott, mit kell neki megmutatni. Erre közölte, h én tönkreteszem ezt a gyönyörű összefogást, és ekkor megijedtem, h szívinfarktust kap és otthagytam.

Ennyi együgyű sötét ostoba arcot régen láttam együtt. De kétségtelen, h irgalmatlan sokan voltak.

Nem gondolom, h egy szoci tüntetésen értelmesebbek a résztvevők, rám azért tört a rosszkedv a szombati nap után, mert az egész ország jövőjét reménytelennek látom.

zum trucc 2012.01.25. 12:52:32

@Amatőr: Neked kevés. Nekem meg jelent valamit, hogy miután Gyurcsányék elkúrták (ami persze Orbánnal kezdődött, kb. 2001-ben, az elkúrás annyi volt, hogy képtelenek voltak abbahagyni az Orbánék által kezdett, Medgyessy alatt felturbózott osztogatást)Bajnai csinált egy korrekt évet. Erre lenne szükség, ki is van próbálva, neki áll a zászló. Szerintem.
Ami meg a szavazatokat illeti, ma még nincs elég nem fideszre szavazó. De a változás impresszionáló. Még egy jó félév errefelé, és lesz. Ezért gyáva a Fidesz, most még lenne esélye egy rendkívüli választáson, főleg, ha a legirritálóbbakat (Schmitt, Szíjjártó, mittudomén) elzavarja időben.

Hertelendi 2012.01.25. 12:54:11

@FILTOL: Amit most a Vikinek sikerült az 50-es évek szintjére zülleszteni...

DillingerEscapePlan 2012.01.25. 13:03:06

@zum trucc: "Ami meg a szavazatokat illeti, ma még nincs elég nem fideszre szavazó. De a változás impresszionáló. Még egy jó félév errefelé, és lesz."

nemhinném. a nagy átalakítások kb. befejeződtek, sokminden már nem fog történni 2014ig, addig meg szépen talpraáll az ország.

bátornyuszi 2012.01.25. 13:07:07

@delano: tulképpen mindegy, hogy van-e "békemenet", meg tüntetés a sajtószabadságért, mert a fiatalok így-is úgyis elmennek ebből az országból. Számukra ez az egy jó van az EU-csatlakozásban...hogy el lehet innen menni.De akik maradnak azok sem szülnek gyerekeket.És nem csak a gazdasági helyzet miatt, hanem mert nem akarnak olyan országban élni ahol a politikusok büntetlenül hazudozhatnak (pártállástól függetlenül), az emberek meg utálják egymást,politikai okokból. Ez a tragikus ebben az országban, hogy nem látjuk, hogy ez a legnagyobb probléma.Én is elmúltam 50, de látom, hogy küszködnek a gyerekeim.

g0d 2012.01.25. 13:09:22

@FILTOL: ez most mit is akar láttatni? hogy néhány elmebeteg szülő kicipelte magával a gyerekeit, mert nem lehet elkezdeni elég korán az agymosást? látom rajtad már sikerrel végrehajtották. ha lenne még bármennyi szürke a fejedben, akkor megértenéd, hogy a 18 év alatti fiatalok egyelőre nem nagyon számítanak, mert ikszelgethetnek amit csak karnak, mondjuk otthon a lottó szelvényt, de hogy szavazni nem tudnak az is biztos.

bátornyuszi 2012.01.25. 13:13:58

@g0d: minek tanuljanak meg szavazni? Úgyse számítanak.A választásokat a nyugdíjasok döntik el mindig.

zum trucc 2012.01.25. 13:20:23

@DillingerEscapePlan: Sajnos, nem a "talpraállás" felé megyünk. Az mindenkinek a magánügye, mit gondol a jövőről. Tévedhetek, de te is tévedhetsz.
Mondjuk az eddigi tendencia inkább az én jövőképemet indokolja. A legutóbbi felmérés óta két nagyon nagy pofonba futott a kormány (brüsszeli visszavonulás+plagi bá'), és egyszer mozgósította 100-120 ezer hívét...meglátjuk, miként a vakember is mondta.

tovabb a jezsovi uton 2012.01.25. 13:22:39

remélhetőleg letartóztatják a csutit, és a hágai nemzetközi bíróságra viszik!!!ugyis oda kerül!!európa, segíts!!elég volt a jobboldali iszonyatból!!

g0d 2012.01.25. 13:24:56

@DillingerEscapePlan: "nemhinném. a nagy átalakítások kb. befejeződtek, sokminden már nem fog történni 2014ig, addig meg szépen talpraáll az ország"

ezt te tényleg elhiszed? hogy most majd szépen talpraállunk? mikor magyar közgazdászok mondják azt, hogy 10 év szopóág jön ezután.

@bátornyuszi: sajnos ebben is abban is igazad van, hogy kik döntenek és hogy a fiataloknak nem nagyon van itthon jövőjük. 8 éve dolgozom állami szektorban, de ami most megy az minden elképzelésemet felülmúlta! és a sok zombi még azt mondja, hogy a maszop a korrupt. eleve, ötször annyi főnököm lett mióta fidesz van, előtte kettő volt most 10! van olyan kolléganőm, aki egyszem magában csinálja a munkáját, neki már 3 főnöke van! mondanom sem kell, hogy ezek mind pártkatonák, haverok, rokonok... szóval szánalom ez az egész ország! és a hétvégi birkamenet óta én is egyre erősebben gondolom úgy, hogy el innen amíg nem késő!

Amatőr 2012.01.25. 13:30:14

@bátornyuszi: Sajnos egyetértek. Sikerült jól elszúrni az elmúlt két évtizedet. Ennyi ostobaságot még a komcsik sem tudtak 40 év alatt művelni, mint az elmúlt 20 év elitje.

A bajok gyökere, szerintem, hogy az első szabadon választott parlament és kormány tehetségtelen, hozzá nem értő, tahó-bunkó sokadalom volt, melyet egy jellemtelen és pofátlan szaralak vezetett. Onnan aztán egyenes út vezetett idáig, a gödörig, ahonnan majd nehéz lesz kikapaszkodnunk.

Mert mára ipartalan-mezőgazdaságtalan piaccá degradálódtunk, tengernyi improduktív potyautassal, tekintélyes bűnözéssel, kulturális zülléssel,és a társadalom szétszakadásával.

Egyszer talán eljutunk odáig, hogy a nehéz gazdasági helyzetben a nadrágszíjat nem a tömegek derekán húzzák meg, hanem azoknak a nyakán, akik odáig kormányozták a hajót. Akkor talán nem leszünk következmények nélküli ország.

bátornyuszi 2012.01.25. 13:30:41

@g0d: semmi sem változott Eötvös és Móricz óta...tudod mire gondolok.
Nem is tudom ki mondta, hogy a "magyar ember olyasmire büszke, ami soha nem volt, olyasmit mond, ami nincs és olyasmiben hisz, ami soha nem lesz." Én egyetértek.

Csigorin 2012.01.25. 13:31:36

@genyamagyar: "Egy francokat! Visszajönnek a szocik, a DK-val LMP-vel közösen. "

Ne almodozz... talan majd tiz-husz ev mulva.

bátornyuszi 2012.01.25. 13:34:22

@Amatőr: és még a saját szemének sem hisz. (ezt én teszem hozzá). Sajnos olyan népség vagyunk, akinek fontosabb az utálkozás, mint a saját boldogulása.Nem véltetlenül vannak ilyen mondásaink, hogy "dögöljön meg a szomszéd tehene is" Normális esetben nem ezt kivánnánk, hanem azt, hogy elljen egy borjút, amit megvehetünk tőle akár hozomra is!

bátornyuszi 2012.01.25. 13:36:33

Láttam egyszer egy műsort Észtországról (akik jóval előrébb tartanak nálunk). Ott azt csinálták, hogy azonnal megnyitották az összes levéltárakat, és törvénybe iktatták, hogy akik az előző rendszerben politikusok voltak innentől nem lehetnek....és működött!

Amatőr 2012.01.25. 13:47:34

@bátornyuszi: ..pedig ők nem csak csatlósok voltak, hanem részei a nagy testvérnek. Fura egy népség vagyunk, nulla önkritikával.

nexialista · http://nexialista.blog.hu 2012.01.25. 13:48:44

istenem, ha már egyszer rájönnének a választók, hogy akinek a politikai karrierje fontosabb a saját emberségénél, az mindenütt azt mondja, amit abban a bizonyos helyzetben szeretnének hallani az ott lévők...

büdipeti 2012.01.25. 13:56:15

@DillingerEscapePlan: egyrészt frankón komcsi vagy. másrészt ezt nem tudod, és nem is fogod elhinni soha. harmadrészt meg tökmindegy hányan vagyol, 1 ember is elég hogy beverje a szád. negyedrészt ez nem én leszek, mert nem érek rá, mert csomagolok. ötödrészt meg sajnos tényleg nagyon sokan vagyol, és ezzel engem elüldözöl a szülőföldemről.

2012.01.25. 14:08:02

@DillingerEscapePlan: egyedul fogsz ulni egy sarokban es sirdogalni, ott, ahol senki se lat..

büdipeti 2012.01.25. 14:11:06

@DillingerEscapePlan: köszönöm. neked meg minden jót.

Balt 2012.01.25. 14:12:08

@g0d: "The left-wing newspaper Népszabadság („People's Freedom”) which was the official organ of the now defunct Communist party under the previous regime, stated the country had not seen such a large demonstration since the end of Communism, under the article headline „Enormous Demonstration Stands by Orbán.”" (digitaljournal)

"The demonstration was the largest mass event of its kind since the collapse of communism more than 20 years ago, news website Nol.hu said." (bloomberg)

DillingerEscapePlan 2012.01.25. 14:15:52

@büdipeti: tudod nekem erre az a válaszom, hogy lehet tiltakozni meg búslakodni is, csak nem most kellett volna hanem úgy kb 5-6 évvel ezelőtt. akkor ma nem itt tartanánk. akkor kellett volna elzavarni a kormányt, nem most.

fidzsi 2012.01.25. 14:16:42

@delano: Kedves Kommtársam! Egy politikai felvonuláson, hacsak nem kötelező, a színnek hívei vesznek részt. Az pedig, hogy a leginkább elkötelezettebbek-hogy ne mondjam egyszínűek- tűnnek fel, veszed észre, rájuk emlékszik az embör, olyas, mint a kenyérnek az ő zsíros felére való esése. Ezt lásuk mög, esztet jegyezzük meg holtunkig. A fránya statisztika le vagyon ejtve. Az külön szép, amikor felvonulók arcáról értekezünk. Mindég szép arcúak a mieink, nem úgy mint a nemzetáruló/Orbánhátsónyaló ellen undormányos, bunkó ábrázattya. Ez is olyan kellemes/hátborzongató érzéssel tölt el.
De nem akarom kedved szegni megfigyelésed, élményeid okán.
Egészen apró pó:
Írja az újság, hogy legdemokratább, egyszersmind nagypolgári életvitelt élő-ahogy jellemzé napjait-politikusunk meghallotta a szegény nép havasi hívó szavát. Béfogadták őt 's szorosan vett párt társait szegény panellakó Tiborcok. Nem gondolták szegények, hogy reménységük 18éves koráig maga is szegény panellakó vót, ráadásul egyfolytában szociálisan érzékeny lény. Bár most hallván kedvenc pártom helyi szervezettyének erről szóló nyilatkozatát, hát nem is tudom. Ez megint egy zsíros fél. Tulajdonképpen szép a világ, s benne politikusaink adják a bukét-vagy mit-.
Megkülönböztetett tisztelettel.fidzsi, l'droid.

büdipeti 2012.01.25. 14:25:04

@DillingerEscapePlan: nekem mind1, nem értem mire válasz ez. biztos nekem akartad írni? Én nem tiltakozom, vagy búslakodok, inkább elhúzok amíg van útlevelem. El lehetne itt zavarni bárkit, többségünk, aki választ, akkor is kommunistázó kommunista maradna.

DillingerEscapePlan 2012.01.25. 14:33:48

@büdipeti: az emberek többsége mindig csak az önös érdekeit nézi és az alapján választ pártot aki épp a legtöbbet ígéri. az emberek azt hitték hogy majd jön a fidesz és egy szétvert szétlopott országot pillanatok alatt helyrerak és kánaánt varázsol belőle. a normális emberek tudták hogy ez leányálom. keményen át kell alakítani dolgokat, meghúzni a nadrágszíjat (lásd 40 évesen nem mehetnek az emberek mostmár nyugdíjba és hasonlók). ezek az intézkedések természetesen sok embernek nem tetszettek, azoknak akik csak addig látnak hogy tőlük valamit elvettek, soha nem is fog egyik kormány sem tetszeni. ezeknek az embereknek a hosszútávú intézkedéseket sem tudod sose elmagyarázni. szerencsére úgy néz ki hogy ma az országban az emberek nagy része a realitások talaján áll, ezért támogatják a kormányt.

delano 2012.01.25. 14:36:35

@DillingerEscapePlan: "nemhinném. a nagy átalakítások kb. befejeződtek, sokminden már nem fog történni 2014ig, addig meg szépen talpraáll az ország."

Ja, talpraáll. Eddig iszonyatos sebességgel tartottunk a szakadék felé, és Orbánék eddig minden intézkedésükkel növelték a sebességet. Talán a végtörlesztés volt az, ahonnan úgy tünt, hogy már nincs visszaút. Lehet, h a nagy nyugdíjrablás volt az inkább, mindegy is.
Egyetlen esély van ahhoz, hogy talpraálljunk: folytatjuk a könyörgést az imf-nek és az eu-nak, hogy adjon pénzt, utána mindent betartunk, amit diktálnak. Ekkor talán talpraállunk. Különben végünk.

(Azt hinném, h ezt nehéz lesz a híveknek majd beadni, de szombaton rájöttem, h a fidesz egy vallás, tehát ha orbán tökéletesen az ellenkezőjét mondja annak, amit 2 nappal korábban mondott, akkor azt is csont nélkül benyelik)

Balt 2012.01.25. 14:38:01

@bátornyuszi: Meglepően sok babakocsis szülő gyalogolta végig a távot, egyébként erről a Republikonos (tehát aligha "Fidesz-szekértoló") Ceglédi is nyilatkozott valahol.

delano 2012.01.25. 14:43:13

@fidzsi: "Az külön szép, amikor felvonulók arcáról értekezünk. Mindég szép arcúak a mieink, nem úgy mint a nemzetáruló/Orbánhátsónyaló ellen undormányos, bunkó ábrázattya. Ez is olyan kellemes/hátborzongató érzéssel tölt el."

Olvasd el mit írtam az utolsó bekezdésben a szocikról. Amúgy igazad van, valszeg az én részemről sem volt szép pont a leghülyébbekkel leállni vitatkozni, de nekik vana legnagyobb hangjuk mindig.

Én akkor vesztettem el minden reményemet, amikor a 3 millió munkavállaló szó nélkül eltűrte, hogy tíz évnyi megtakarítását zsarolással elrabolják, és utána nyom nélkül elherdálják. Ekkor ment ki a legtöbb barátom külföldre. IGazuk volt.

Balt 2012.01.25. 14:46:36

@deruyter: '94 óta választásról választásra nőtt a Fidesz szavazók száma. 2002-ben és 2006-ban is - de akkor nem volt elég. 2010-re viszont 2/3 lett belőle. Ne reméld, hogy a "ballib" tábor (leszerepelt pártjai) még egyszer hatalomra kerül(nek) belátható időn belül!

DillingerEscapePlan 2012.01.25. 14:48:22

@delano: a dolog igen egyszerű. az eu le akarta váltatni orbánt - hittek a balliberók folyamatos kampányának amit a választások óta folytatnak, és azt hitték, hogy tényleg nem támogatják már az emberek, és az eu ideültethet szépen egy bábot mint tette azt a görögöknél vagy olaszban is, csak itt mondjuk bajnainak hívták volna vagy akárkinek. az imf-hitelt is azért akarják ránkkényszeríteni, hogy bele tudjanak szólni a kormány politikájába. szerinted most miért annyi az euró amennyi és mielőtt orbán elment volna benyalni miért volt gyengébb a forint? nem azért mert a gazdaságpolitika napról napra változik, hanem azért mert erre spekuláltak, hogy megbuktassák a viktort, beparáztassák az országot és az ne tudja magát a piacokról finnanszírozni. ezt még megtetézték a szardobálással amit viktor kapott múlthéten az eu parlamentben. a hétvégi békemenet után viszont rájöttek az eu-ban, hogy viktort az életbe nemfogják tudni megbuktatni, de legalábbis most nem, viktor is tisztában van vele, hogy amíg nem állapodik meg az imf-el, tudják zsarolni az országot. ezzekkel a dolgokkal viszont a fidesz szavazók, akik ott voltak a békemenetben például, szintén tisztában vannak. és azzal is tisztában vannak, hogy még egyszer olyan tolvaj tetű bandát mint a szocik meg a libsik, soha többet nem szavad a hatalomba engedni. a jobbikról meg mindenki tudja hogy dilettáns hülyék. marad tehát a viktor és a fidesz. ezért nem fognak elfordulni a fidesz szavazók a fidesztől, annak ellenére sem, hogy most a fidesz megköti az imf-megállapodást és hasonlók.

büdipeti 2012.01.25. 14:54:25

@DillingerEscapePlan: legyen igazad, és jöjjön rendbe minden. Én nem tagadom, hogy önös érdekből vezérelve ezt nem kívánom kivárni, ezért ismét csomagolok. Viszont úgy látom, hogy kell még pár generáció, hogy a többség fejében átértékelődjenek a dolgok. Amikor többségre gondolok, akkor nekem teljesen mindegy hogy melyik pártot támogatjuk. Itt gyűlölködés, utálat, és képzavar uralkodik, ez az én tapasztalatom, és nem szeretném ha a majdani gyermekünk is magába szívná ezt. Én meg próbálom majd újra levetkőzni.

fidzsi 2012.01.25. 15:00:33

@delano: Kedves kommtársam!
1.§ Mindég jó vitázni, akár kivont szablyával is-persze nem igazival-. A kemény vita olyan mint a fekvőtámaszozás, a testnek.
2.§ Soha se törekedjünk a másik meggyőzésére, mert akkor már legalább ketten leszünk egyedül az álláspontunkkal, az pedig baromira unalmas.
3.§ A jó/nak látszó/ érvelés tisztázó, saját tudásunkat illetően. Ez közelebb hozhat az "igazsághoz". Az igazság, az anyatermészethez hasonlóan egy kurva. Ez utóbbiról, mármint az anyusról, boldogult Nagy Elemér prof. mondotta az örökbecsüt.
4.§ A magánnyögdíj ügyről kicsit más a véleményem, de a kormányzsargon és módszer minimum hülye volt.De erről majd többet máskor /ahogy a költő mondta,ha jól emlékszem/.
Tisztelettel.fidzsi,droid.

Balt 2012.01.25. 15:04:53

@zum trucc: "Bajnai? Hát, nehéz definiálni. Mondjuk, aki változást szeretne, de nem a szocikat kedveli."

Nyihihi, muhaha! Háppersze'! Ő pl. biztos nem szereti őket, csak kényszerből áll be mögéj... izé, eléjük, pusztán pragmatikus kérdés, hogy Fegyenc szépen belebújik a végtagjaiba az ánuszrózsáján keresztül és kesztyűsbábozik vele - ha eljön az ideje. (De nem jön...)

Balt 2012.01.25. 15:09:08

@delano: Egy nem egészen friss, de mondhatni ma is aktuális cikk - véletlenül az imént olvastam (a Krausz gyerek Kiss Péter fullajtárja):
www.hetek.hu/belfold/201012/a_kozony_is_a_fidesznek_kedvez

zum trucc 2012.01.25. 15:23:51

@Balt: A homoerotikus képzelgéseid elég érdektelenek. Mindenesetre Bajnai féltheti tőled a seggét.

DillingerEscapePlan 2012.01.25. 15:30:45

@büdipeti: "Amikor többségre gondolok, akkor nekem teljesen mindegy hogy melyik pártot támogatjuk. Itt gyűlölködés, utálat, és képzavar uralkodik"

értem. és megmondanád pl. hogy mondjuk naponta az index címlapján hány gyűlölködő kormányellenes cikk jelenik meg és hány olyan ami kormánypárti és gyűlölködik?

delano 2012.01.25. 15:37:08

@DillingerEscapePlan: "a dolog igen egyszerű. az eu le akarta váltatni orbánt "

" a hétvégi békemenet után viszont rájöttek az eu-ban, hogy viktort az életbe nemfogják tudni megbuktatni, de legalábbis most nem"

Tudod mi a legnagyobb baj a hardcore fidesz szavazókkal? A totális önértékelési zavar.
Te komolyan azt hiszed, hogy ha az eu és az imf le akarná váltani viktort, akkor viktor még miniszterelnök lenne? komolyan azt gondolod, hogy bárkit érdekel pár nyomorult szerencsétlen, aki végigmegy a városon?
Orbán addig marad hatalmon, amig az eu és az imf engedi. Ha le akarják váltani, másnapra eltünik. Szavakkal nem lehet kifejezni, hogy milyen szinten jelentéktelen ez az ország. Se lakossága, se vásárlóereje, se nyersanyaga. Egy átlagos nagyváros máshol több GDP-t termel, mint itt az egész ország. Ha egyszer megharasznak rá, akkor eltakarodik örökre, hiába ugrál ott a sok birka az utcán.
Most úgy tűnik magához térítették inkább és szó nélkül benyel mindent, amit diktálnak neki. Ilyen kis vicces apróságokat meghagynak neki, h Simor fizetésén rugózhasson, h ne veszítse el az arcát. Ha az erősebb kutya b*szik című népszerű hasonlatot kéne használnom, akkor a magyarország egy öreg és nyomorék palotapincsi a pitbullok között.

g0d 2012.01.25. 15:41:54

@Balt: ezek megint csak félinformációk...

mobile.bloomberg.com/news/2012-01-21/hungarians-rally-in-support-of-orban-government

a cikk pedig így kezdődik!

"Tens of thousands of Hungarians joined a protest to support Prime Minister Viktor Orban as the European Union pressed the country’s government to change laws that have blocked talks on an international bailout."

tízezreket ír, nem pedig 400-at mint azt sokan elhitték a belügyminisztériumnak.

g0d 2012.01.25. 15:45:47

@DillingerEscapePlan: ez megint csak duma, azért nyúlták le a nyugdíj zsetont és vették el a korai nyugdíjazást a rendvédelmi szervektől, mert a jelenlegi nyugdíj rendszer, nem csak itthon, hanem innen nyugatra sem tartható fenn már túl soká. itt is ott is több az eltartott mint az eltartó. és hagyjuk ezt a hülyeséget, hogy minden 8 év alatt baszódott el, aki ezt elhiszi vagy nagyon elkeseredett vagy ostoba...

g0d 2012.01.25. 15:46:44

@DillingerEscapePlan: öcsém, te tényleg mindent elhiszel amit a tévében hallasz?

delano 2012.01.25. 15:58:15

@g0d: az a baj, hogy nemcsak ő. Szombaton kiderült, hogy van még pár tízezer ugyanilyen.

Amatőr 2012.01.25. 16:38:26

@fidzsi: "4.§ A magánnyögdíj ügyről kicsit más a véleményem, de a kormányzsargon és módszer minimum hülye volt.De erről majd többet máskor /ahogy a költő mondta,ha jól emlékszem/."

Szerintem ez egy könnyen megérthető és az egyetlen logikus lépés volt. A kommunikációját pedig elk...ták. Kb le kellett volna vinni a plebsz szintjére, de sem annak nyelvét, sem magát a plebszet az elit már rég nem érti.

Annyi az érintkezés a néppel, hogy reggelente megkérdezi a Nemzeti Sport mögül a sofőrt; Hogy vagyunk Józsikám, és a család?

delano 2012.01.25. 17:06:28

@Amatőr: "Szerintem ez egy könnyen megérthető és az egyetlen logikus lépés volt."

3000 milliárd forint elrablása a legsötétebb kommunista időkra emlékeztető módon az egyetlen logikus lépés volt? Tőlem barátom konkrétan 5 és fél millió forintot raboltak el. Direkt nem a lopás szót használom, mert az erőszakos eltulajdonításra a rablás kifejezés illik. Egy kicsit sokat dolgoztam ezért a pénzért. Volt, hogy úgy kaptam az évvégi bónuszt, h erre a számlámra fizették be. A legszebb nap lesz, amikor felhúzzák egy lámpavasra, aki ezt kitalálta.
És ne gyere nekem azzal, hogy a gonosz pénztárak ilyenek meg olyanok, mert ezerszer jobban megbízok egy német vagyonkezelőben, mint a magyar államban.

delano 2012.01.25. 17:16:36

@Amatőr: Ja és a kommunikációra nincsenek szavak, h mennyire zseniális volt. Ugyanis ha a nép megérti, hogy mit tettek valójában, akkor kormánytagok lógtak volna mindenfelé a lámpavasakon.

fidzsi 2012.01.25. 17:35:23

@Amatőr: Kedves Kommtársam! Remélem nem fog kelleni nagyon egyetérteni veled, mert imádom a" mindenki szembe jön velem, ezek hülyék" szerepet.Ez olyan érzetet kelt bennem,mintha eredeti lennék, és ez jól esik. Most csak annyit a témáról, hogy
a)magánnyugdíj rendszerből megfelelő módszerrel ripsz-ropsz lehet szolidaritásit csinálni, ezzel szemben szolidaritásiból csak szuficites kassza esetén lehet-akár csak részben- magán kasszát csinálni. Deficites rendszerből csak közterhek növelésével, ill. közadósság növelésével lehet.
b) Az itteni magánnyugdíj nem volt "echte", ti. nem adózott jövedelemből származott-némi adókedvezménnyel-, hanem egy kvázi magánnyugdíj jellegű volt. Ez megmutatkozott a rá vonatkozó kezelési szabályokban.
c) A gazdasági helyzet javulásával, termelékenység növekedésével, etc. nem ördögtől való a megtakarítási/nyugdíj portfólióra való rávezetés. Ez, sajnos, ma még nem aktuális, legfeljebb csak a magas jövedelműeknél, és ott sem a kötelező befizetések terhére.
Tisztelettel.fidzsi,droid.

Amatőr 2012.01.25. 17:36:04

@delano:"És ne gyere nekem azzal, hogy a gonosz pénztárak ilyenek meg olyanok, mert ezerszer jobban megbízok egy német vagyonkezelőben, mint a magyar államban. "

Nem megyek Neked azzal, távol álljon tőlem, de megpróbálom röviden összefoglalni az egyetlen érvemet.

A most 60 felé járók több min 40 éve fizetik a nyugdíjjárulékot (a fiatalabbak meg rövidebb ideje), amit elvileg nyugdíjfizetésre és megtakarításra kellett volna használni, de azt mindig más egyebekre is fordították. Ebből következik, hogy a nyugdíjakat mindig az aktuálisan befolyó járulékokból fizették, tehát semmiféle felhalmozás nem történt.

Amikor tehát megalakultak a nyugdíjpénztárak, akkor ott csak befizetések történtek, az akkor már a "jól megérdemelt nyugdíjas éveiket" töltőknek az államkasszából kellett fizetni. Ami bizony pokolian nagy összeg. Többek között ebbe rokkant bele a gazdaság, hogy havonta horror összegű nyugdíjat kellett kifizetni, miközben a befolyó járulék a pénztárakhoz érkezett.

Tehát az államkasszából még évtizedekig (amíg az összes állami nyugger el nem patkol) kellett volna fizetni azt a nyugdíjösszeget, aminek az ellentételezésére befolyt járulékösszegét réges-rég másra elköltöttek.

Hogy mi módon kellett volna a rendszert átalakítani, azt nem tudom, de abban biztos vagyok, hogy a rendszer létrehozása legalább akkora lenyúlásnak készült, mint az olajozás. Vagy még nagyobbnak.

fidzsi 2012.01.25. 18:08:55

@AmatőrJúújj! ill. segíítséég!!! Esztet nem kellett vón' leírnod. Uraim,valaki itt plagizál(! )ahogy Frederik Piszkos mondotta volt annó.
Megyek és leeszem magam a sárga földig.
Tisztelettel. fidzsi, a szomorú droid.

deruyter 2012.01.25. 18:20:36

@Balt: Kiváncsi voltam reagál-e valaki arra amit írtam. Hát jobbra számítottam. Nem akarok személyeskedni, bár te megpróbáltál besorolni az MPSZ-SZDSZ visszatérésében reménykedők közé. Csak, hogy értsd, nem reménykedem ebben. A kommentemmek nem volt célja a hangulat szítása, sőt. Hogy 94 óta folyamatosan nőtt a fideszre szavazók száma? Lehet. Ez például attól is függ, hogy melyik választáson mekkora volt a részvétel és méginkább attól, hogy szépen felszippantotta a többi jobb pártból kiábrándulókat. De ez is teljesen lényegtelen. Arról akartam írni, hogy az egész politikai elit úgy rohadt ahogy van. Ez még akkor is így van, ha sokan ezt nem akarják észrevenni pl. mert vezérre vágynak vagy valami apaképre. Azon kellene gondolkozni, hogy milyen új mozgalmakkal kellene őket felváltani. Például olyanokkal, akik nem ígérgetnek, vagy ha igen, akkor betartják. EHHEZ AZONBAN A VÁLASZTÓKNAK MAGUKBA KELLENE NÉZNI, és nem ostobán benyalni minden baromságot! Mert amíg hülyegyerekekként viselkedünk úgy is kezelnek minket. Első lépés lenne, hogy ha normálisabb polgárok (és ezalatt most nem csak a fideszpolgárokat értem, hanem minden polgárt)belátnák, hogy ha a kedvenc pártjukról kiderül, hogy lop, csal, hazudik ahol tud, akkor nem védenék meg azzal a felkiáltással, hogy a "mi kutyánk kölyke", hanem szépen kimennének az ellen is tüntetni.Ez ilyen egyszerű. Tényleg nem értem néha az embereket.Ezek nem "nekünk lopnak" hanem tőlünk. Annyi pozitív elmozdulást azért látok, hogy egyre többen vannak, akik egyetlen olyan pártot sem találnak, amire szavaznának.

Balt 2012.01.25. 21:18:05

@g0d: Rendben. Ha számháború, legyen: "tízezreken" voltak, akkor az Opera előtt párszázan... Egyébként a Bloomberg - hogy, hogy nem - eléggé tendenciózus és hamis cikk, az egyetlen igaz mondata, amit a nol.hu-ról átvesz. Lol.

Balt 2012.01.25. 21:19:37

@deruyter: OK. A következő választáson pedig - megfelelően kicsi részvétel mellett - a Jobbik szerez 2/3-ot. Hogy tetszik...? :)

Balt 2012.01.25. 21:46:09

@g0d: "magyar közgazdászok mondják azt, hogy 10 év szopóág jön ezután."

Ez akár igaz is lehet: 8 év befelé az erdőbe, min 8 év kifelé...

Balt 2012.01.25. 22:08:53

@zum trucc: Egy nekifutásból valagba rúgást dedikálok neki, az biztos, már csak az EU-pénzek kutyawellnessre meg a 40 centis kilátóra való konvertálása miatt is...

Balt 2012.01.25. 22:19:36

@Amatőr: Jó meglátás, bezony! És még az Amerikában élő éccaadó "közgizda" (gerebandi) beszél az (ATV-n) nyugdíjrablásról... Hogy nyuggerhordák tapossák ki belőle a szuszt!

delano 2012.01.25. 23:33:13

@DillingerEscapePlan: "te nagyon hülye vagy"

Na mivan, elfogytak az érvek? :)

delano 2012.01.25. 23:39:13

@Amatőr: Szépen összefoglaltad az előzményeket, csak éppen egy mondat maradt le a végéről: lenyúlták 12 év megtakarítását, de utána semmi nem változott. Ugyanúgy vonják a fizetésemből a jelenlegi nyugdíjasoknak járó pénzt, és a saját nyugdíjamra félreteendő összeget. Csökkent a nyugdíjjárulék? Nem csökkent egy fillérrel sem. Csak eddig legalább nyomon lehetett követni, hogy azzal mi történik, amit én magamnak teszek félre. Az a rész tiszta volt és átlátható. Ez zavarta a fideszt és gyorsan megszüntette. Mostmár megy bele a nagykalapba.
A 12 év megtakarítása pedig nyom nélkül eltünt. A fele elment egyszerűen folyó kiadásokra (ez történelmi bűn, a rendszerváltás óta sztem a legnagyobb!), a másik fele meg államadósság csökkentésre ment, de az meg azért nem látszik, mert a meggyengült ft miatt többet nőtt az adósság, mint amennyit a lenyúlt pénzek csökkentettek rajta.

delano 2012.01.25. 23:40:46

@Balt: Bocs, de mi ebben a jó meglátás? Semmi mást nem írt, csak összefoglalta a mindenki által ismert tényeket. Ettől még a rablás, rablás maradt, lásd előző hozzászólásom.

zum trucc 2012.01.26. 09:55:30

@Balt: Elfogult vagy. Nem kicsit, hanem mint állat.
1. Hagyjuk már Bajnai seggét, a pofa értékei nyakon felül találhatók. Te meg buzi-e vagy?
2. Nyolc év elkúrás: Helyesebben 10, mert Orbán kezdte, választási fogásként, 2001-ben az osztogatást. Bajnai meg abbahagyta, úgyhogy mondjuk 9 év. Bokrosnak 1995-tájt egy-másfél év elég volt egy nagyobb szarból való kimászáshoz, pedig bármit tett, egy erős és nagyon demagóg ellenzék akadályozta.
3. Jobbik 2/3-a. Ez igen valószínűtlen (a francia mondás, amelyet Le Pen kapcsán hallottam, illik a Jobbikra is: minden hülye kaphat 15%-ot). 15% az nem kétharmad.

Balt 2012.01.26. 10:48:32

@zum trucc:
1. A rebbenő szempillák, lol. (Nem vagyok homár, de ettől még leszophacc...)
2. Ha egy mérsékelt választási költségvetés egy konjunktúra közepette (korabeli maszop-plakát: "Több pénzt az embereknek, több pénzt az önkormányzatoknak!") elfogadhatatlan, akkor talán a permanens 8 évnyi elkúrás pláne...
3. Az erősen valószínű, hogy - többek közt az előzőek miatt - a ballib oldal belátható időn belül nem fog felülkerekedni, innentől fogva már csak az a kérdés, a jobbközép rákényszerül-e a domesztikált radikálisok szövetségére. (Vágó kifejezetten ezt várja - bár ő nem politikai tényező, sőt, semmilyen...)

Balt 2012.01.26. 10:49:48

@delano: A rablás a nyugdíjkassza kimeregetése/kimerítése volt...

Amatőr 2012.01.26. 10:59:51

@delano: Megpróbálom a nézetemen egy vulgáris példával illusztrálni:

Minden hónap elsején hazaadod a kosztpénzt a nejednek, aki ebből etet téged és az öt neveletlen porontyodat. Egészen addig, amíg szemet nem vetsz a bögyös Juliskára, aki szép is, fiatal is, és egy gyereke sincs. A továbbiakban oda viszed a kosztpénzt és az ott jobban is fial, mert nincs öt éhes és neveletlen poronty. De sajnos eközben az asszonyod, meg a kölkök a küszöböt rágják kaja híján.

És akkor jön a bíróság és fizetheted a gyerektartást. Meg, persze ha tudod, akkor a Julist is.

Lehet, hogy ezért csuda mérges leszel, de ha már legyártottad a kölköket, akkor azokat el is kell valahogy tartani.

Amint a nyuggereket is.

Én ennél érthetőbben képtelen vagyok megfogalmazni a jelen helyzetet, de úgy érzem, hogy ez volt az egyetlen JÓ megoldás. Ha rajtam múlna, akkor magánkézbe SOHA nem adnám a nyugdíjkasszát, az egészségügyet és a közoktatást, mert amíg az állam össze nem dől, addig ezekre kénytelen kiszorítani a "lehetőségekhez" mérten, de a magánkézbe adott nyugdíjkassza, EÜ, vagy iskola bármikor büntetlenül és következmények nélkül bedőlhet.
És a pénz eltűnik, a feladat meg marad.

Valamint szerintem az állam nem rossz gazda, csak az igazságszolgáltatásunk sz@rt sem ér. Sajnos kevés a sitt és egyébként sem dolgoznak a rabok.

Elfogadom, hogy a harmadik évezredben Európában nem comme il faut gazdasági bűntettért falhoz állítani a delikvenst, de ha a százmillás sikításokért tényleges életfogytot kapnának, akkor a nagyon intelligens közszereplők 100x is meggondolnák, hogy mit tesznek.

zum trucc 2012.01.26. 11:08:19

@Balt: Ocsmány vagy. A nézeteid is.
A 2001-es dolog nem volt mérsékelt: akkor indult a devizahitelezés meg az agyontámogatott forint alapú jelzáloghitel, hogy a lakáshitelezésnél maradjak.
Ne jósolj. Bár az biztos, senki sem fogja 2014-ben alábbiak szerint kommentálni Bajnai győzelmét: "Alaposan pofára esett egy Balt nevű ocsmány troll."

delano 2012.01.26. 22:20:01

@Amatőr: Figy, továbbra is másról beszélsz. Köszi a hasonlatot, de sztem ez nagyon nem illeszkedik ahhoz, ami történt. Inkább így lenne helyes: Minden hónap elsején hazaadod a kosztpénzt a nejednek, aki ebből etet téged és az öt neveletlen porontyodat.(eddig ugyanaz). DE! Én egyszercsak úgy döntök, hogy nem szeretném az 5 gyerekemet majd felnőttkorukban arra kényszeríeni, h eltartsanak engem, ezért amellett, hogy adom nekik a kosztpénzt, még félreteszek a saját öregkoromra is. Gyűjtögetek-gyűjtögetek, már 10-12 éve gyűjtök, rengeteget dolgozok, már összejött egy egész szép összeg. Aztán egyik nap jön egy fegyveres rabló, és elviszi az egészet. És nemcsakhogy elviszi az egészet, de még arra is rákényszerít, hogy azt a pénzt, amit ezentúl félretettem a saját öreg napjaimra, azt ezentúl sem költhetem el, de mostmár neki kell odaadnom minden hónapban.
Ez a rabló az összes szomszédomat is kirabolta, de a szomszédság nagyrésze helyesel, hogy jól tette, mert a rabló közben azt mondja, hogy nem volt otthon ugysem jó helyen a pénzetek, majd én sokkal jobban költöm el, mint ahogy ti költenétek. Ezekután pár nappal közli, hogy hopp a pénz fele már el is tünt nyom nélkül, aztán pár nap múlva az egésznek vége. Kb ez lenne a helyes hasonlat.

"Valamint szerintem az állam nem rossz gazda, csak az igazságszolgáltatásunk sz@rt sem ér."

Kérlek kezd el sorolni a jól működő állami cégeket. BKV? MÁV? MTV? Önkormányzatok? Kórházak? Mondj csak egy apróságot, ami működik.
Szép és jó ez a kommunista szemlélet, hogy legyen minden állami, de kipróbáltuk, és nem jött be. Nemcsak nálunk, hanem máshol sem.

"Ha rajtam múlna, akkor magánkézbe SOHA nem adnám a nyugdíjkasszát, az egészségügyet és a közoktatást"

Én mindig USA-t hozom példának. Ott ez mind magánkézben van, és működik. Saját szememmel láttam. A világ legjobb egyetemei ott vannak. Oda jár az egész világ tanulni. ÉS mind magánkézben van. Ezt az állami nyugdíjat még csak nem is értik... Mi a jó abban, h nem magadnak teszel félre, amig dolgozol, hanem másoktól várod, hogy eltartsanak, mikor nyugger vagy? Nekem ne tegyenek szívességet az akkori fiatalok, én magamnak akarok félretenni, mert az a biztos. POntosabban Magyarországon már nem biztos, mert a rohadékok kiraboltak, a sok birka meg tapsikol hozzá.

delano 2012.01.26. 22:24:57

@Balt: "A rablás a nyugdíjkassza kimeregetése/kimerítése volt..." Ha ezzel arra céloztál, hogy az volt a rablás, hogy 3 hónap alatt nyom nélkül tüntették el 3 millió ember 12 évnyi megtakarítását, akkor egyetértünk. Ez volt a rablás. Méghozzá a legeslegdurvább az elmúlt 40-50 évből.

Amatőr 2012.01.27. 14:41:10

@delano: A vita akkor is szükséges és hasznos dolog, ha nem tudjuk egymást meggyőzni. Most is ez történt nyugdíjkassza-ügyben.

"Valamint szerintem az állam IS LEHETNE JÓ gazda, csak az igazságszolgáltatásunk/törvénykezésünk sz@rt sem ér."

A mondat kissé suta a beszúrással, de így igaz.
Valamint könnyebb lenne, ha az egy-két milliós munkaképes inaktív tömeg évszámra nem a kocsma pultját támasztaná, hanem dolgozna. Ha falopás helyett erdőt ültettettek volna velük, már rég nem látnánk a Napot a lomboktól. Hol lenne a nyugdíjprobléma, ha nem nyomná a társadalom vállát ez a teher? Segílyke? Ez bizony az elmúlt két évtized hozadéka. A komcsi érában mindenkit bekényszerítettek a melóba, aztán ott vagy dolgoztak, vagy lógtak, de ott voltak. Nem a kocsmában játékgépeztek. És szerintem a jó részük tisztességgel tette a dolgát. Nem gyerekgyártásból éltek ami egy új tradíció. Sajnos működőképes.
És nem cigány-specifikus!

"Én mindig USA-t hozom példának. Ott ez mind magánkézben van,..."

A mi u.n. demokráciánk két évtizedes, az USA-é kicsit régebbi. Bejáratódott. Pl Al Capone-t a haláláig sitten tartották - ez arrafelé haladó hagyomány - és a gyilkosban addig tekereg a ménkű, amíg grillcsirke nem lesz. Ha nincs is visszatartó ereje, de legalább nem eresztik rá újfent a társadalomra. És igen jó dolog a tradíció. Sok-sok évtized, sőt évszázadnyi munka jutalma a neves egyetem, kórház, gyár. Aminek hírnevét aztán napok alatt lehet lenullázni.Mint nálunk.

Persze ott sem volt mindig minden tökéletes. Liverpoolban már a Beatles pöngetett, miközben a déli államokba a kutyát beengedték a kocsmába, de a niggert meg nem.

Tehát ahány ház, annyi demokrácia.

Bocsi, eltértem!

delano 2012.01.29. 17:20:07

Ezekkel nagyjából egyetértek. :) Csak annyival kiegészítem, h a legtöbb felesleges pénzt nem a segélyekre költjük (persze arra sem keveset): hanem a teljesen felesleges köztisztivelői seregekre. Több önkormányzat és önkorm képvielőnk van, mint a 60 milliós UK-nak. 100-200 ezer (!) köztisztvielőt kéne kirúgni, csak senki nem meri megtenni, mert mi lesz szegényekkel. És akkor még a közösségi közlekedéssel foglalkozó cégeknél korrupcióra elfolyó pénzekről nem is beszéltem.

Bryan élete 2012.02.10. 17:15:02

Tegnap Navracsics is nagyot szart a lecsóba médiaügyben. Sajnálatos, hogy a folyamatos hazudozásainkról kénytelenek megitélni bennünket az EU-ban. Hazug disznó banda.
süti beállítások módosítása