HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) áder jános (11) Áder János (4) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) Alkotmány (1) alkotmány (1) alkotmánybíróság (2) Alkotmánybíróság (5) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) brüsszel (1) Brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes beszéd (3) Egyenes Beszéd (1) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) fidesz (6) Fidesz (4) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyas gergely (1) gulyás gergely (2) Gulyás Gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) hírtévé (2) Hírtévé (11) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) imf (1) IMF (2) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) Kormányinfó (1) kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) magyarország (1) Magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) matolcsy györgy (4) Matolcsy György (1) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) mesterházy attila (6) Mesterházy Attila (3) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) MTVA (3) mtva (1) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) Navracsics Tibor (1) navracsics tibor (2) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán Viktor (2) Orbán Viktor (2) orbán viktor (83) országgyűlés (1) Országgyűlés (2) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) parlament (8) Parlament (2) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) rétvári bence (1) Rétvári Bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) Rogán Antal (6) rogán antal (1) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) Schmitt Pál (1) schmitt pál (23) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) simor andrás (2) Simor András (1) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) Szolidaritás (1) szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) Tállai András (1) tállai andrás (2) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Mit akar Orbán Viktor?

2012.01.10. 00:21 Poldi bá

Egyértelmű. Perspektivikusan: felvirágoztatni az országot, második államalapítóként bevonulni a magyar történelembe. Rövid távon: megmaradni cselekvőképes politikusnak, elkerülni, hogy a gazdasági, s most már politikai gőzhenger apróra lapítsa össze, kinyomva belőle nem csak a szuszt, hanem a nemes belső szerveket is.

Tanulságos megvizsgálni, hogy jutottunk el ide, (ezt meg is fogjuk tenni, most csak annyit jelzünk előre, hogy a kulcsszó: a "bosszú",) most azonban nézzük meg, mik a kilátások, miben bízhat Orbán Viktor.

Fontos lenne, hogy e művelet során függetlenítsük magunkat az Orbán-féle verbális kommunikációtól, hiszen maga a miniszterelnök úr üzente meg Amerikába: ne azt nézzék, amit mond, hanem azt, amit csinál. Ezt azonban nem tehetjük, mert amit mond, az része annak, amit csinál.

Kialakult egy helyzet, amelyben a miniszterelnök egyre gyakrabban kénytelen élni a hatalmi politizálás eszközeivel, mert naponta szembesül azzal, hogy az elmúlt másfél év parlamenti ámokfutása ellenére sem működik úgy "magától" a rendszer, ahogyan ezt elképzelte. Sőt. Egyre több a probléma, egyre sürgetőbbé válnak bizonyos döntések, egyre többfelé kell figyelni egyszerre. Saját "tálalása" szerint a rendszer ugyan már kialakult, de még "be kell üzemelni". Ha lesz rá idő.

Mára ugyanis el kellett végezni az "újratervezést" - nem a hivatalosan bejelentett államit, hanem az Orbán Viktor magánszemély sorsát, jövőjét érintő személyes természetűt.

A cél nem lehet más, mint a hatalomban maradás, mert ha az embert kiakolbólítják a miniszterelnöki székből, akkor elvész minden cselekvési lehetőség, rámehet az egészség, hiszen nem sok ember tűri rosszabbul a kudarcot, mint főhősünk. Arcvesztés? Rajtakapás hazugságon? Ezek nem számítanak a végső célhoz képest.

Semmi kétségünk ne legyen: Orbán Viktor minden kérést teljesíteni fog. Már jó ideje folyamatosan hátrál, nem győzi ismételgetni (ismételtetni saját viaszfiguráival), hogy Simor András addig lesz MNB-elnök, amíg a mandátuma szól; nem akarják ebben a ciklusban összevonni a jegybankot a pénzügyi felügyelettel, és egyáltalán: bármiről hajlandó tárgyalni, nincsenek előfeltételei. Nyilvánvaló, hogy amikkel eddig próbálkozott, azok zsákutcát jelentettek. Sőt. Valahogy ösztönösen rátapintott a lényegre, mi az, ami Brüsszel számára túllépi a határt, amit megengedhetetlennek tart, mert ragállyá válhat, alulról bomlaszthatja szét az egyébként is komoly gondokkal küszködő EU-t. És ez nem a kézcsók, ami Angela Merkelt hozza kínos helyzetbe rendszeresen (a szabadeurópás Kasza Lászlótól tudjuk, hogy ez a gesztus mindig kínos feszültséget okoz, körülbelül olyan, mintha Orbán nyereg alatt puhított hússal kínálná a legnagyobb EU-országok vezetőit.)

A világ meghatározó politikusai azt nézték, amit Orbán csinált, nem azt, amit mondott. És a kétharmados törvényhozási lehetőség ilyetén felhasználása nem nyerte el tetszésüket. Lehet ezen dühöngeni, lehet magyarellenességre, gazdasági érdekű spekulációra hivatkozni, de a tény attól még tény marad: a világ sorsának alakításába beleszólni képes politikusok valószínűleg már eldöntötték, hogy Orbánnal nem megy. Az izgalmas probléma az, hogy élére állítják-e a kérdést, kerek-perec meghatározva, hogy csak új, hiteles vezető által irányított kormánnyal hajlandóak szóba állni vagy meghatározó erőfölényükkel igyekeznek kikényszeríteni lépésről lépésre az általuk szükségesnek ítélt változtatásokat. A forgatókönyv tehát sokféle lehet, s egyáltalán nem mindegy, hogy melyik verzió valósul meg. (Bajnai Gordon hétfői függöny elé lépése biztató momentum, főleg, ha nem ő maga ébredt úgy reggel, hogy ma muszáj kilépnie a nyilvánosság elé javaslataival, hanem erre biztatást kapott másoktól, befolyásos köröktől is.)

Orbán a következőkben bízhat:

Az európai helyzet nem alkalmas arra, hogy egy tagállam - ráadásul a kontinens közepén - polgárháborús belső helyzetbe sodródjon, hogy egy államcsődöt követően éhséglázadás törjön ki. Ha pedig rugalmasságot mutat, visszavon ezt-azt (végső soron mindent, amit kérnek), akkor ezzel kihúzza a méregfogat. Talán. (Ha előbb vette volna fel ezt az álarcot akkor több esélye lett volna.)

A fenti verzió meglebegtetésével zsarolási pozícióban érezheti magát - erre utal Lázár János parádés szónoki fordulata arról, hogy az IMF-nek kell reszketnie, hogy visszafizetjük-e a tartozást, nem nekünk amiatt aggódni, hogy visszajönnek-e tárgyalni.

Szavazótábora még most is simán parlamentbe juttatná a Fideszt, agymosott emberek sokaságát láthatjuk a tévében, a neten, személyes környezetünkben, nem tudhatjuk, hányan vannak azok, akiknek semmit nem számítanak a tények, a vezér iránti szeretet, bizalom mindent elhomályosít.

Még mindig nem látni az alternatív politikai erőt, sőt, a csíráit sem.

Nem történik más, mint egy nagyszabású politikai pókerparti, amiben Orbán természetesen veszíteni fog. Hogy miért?

(folyt.)

Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

215 komment

Címkék: orbán viktor

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bükkszerelmese 2012.01.10. 10:21:21

@2llkedő:

"2010-ben mennyire kétkulcsos adóztál?"

Mit jelent ez a mondat?

==T== 2012.01.10. 10:22:11

Amúgy nem tudom hogy képzelnek itt egyesek Bajnai kormányzást. Fideszes parlamenti 2/3-al? Vagy új választással? Mert akkor a jobbiknak is több szavazata lesz, mint az MSZP-nek, LMP-nek és DK-nak együtt.

2llkedő 2012.01.10. 10:22:11

@==T==: "hiteles? Mitől lett volna Bajnai hiteles?"

Sokkal hitelesebb volt, mint Vityenka.

2llkedő 2012.01.10. 10:22:57

@Bükkszerelmese: Lefordítom. Hogyan adóztál 2010-ben? Hány kulccsal?

==T== 2012.01.10. 10:25:03

@SnakeHB: okoska, a Frank volt az, ami menedékvalutaként óriásit erősödött minden máshoz képest. Ráadásul ha megnézted volna az árfolyamokat mondjuk 90-ig visszamenően, akkor az alapján 5-10 éves távlatban bizony benne volt egy iylen mérvű erősödés.

Bükkszerelmese 2012.01.10. 10:25:03

@2llkedő:
Köszönöm.
De nem tudok válaszolni. Tényleg. Nem emlékszem.
Ha jól tudom 2010-ben még a Bajnai féle adótábla élt, és arra már nem emlékszem.

==T== 2012.01.10. 10:26:15

@2llkedő: semmivel. Kb. egy szint. Csak Bajnainak kevesebb időt kellett kihúznia. De emellett mást ne mis csinált. És akkor még mindig ott van a gazdasági minisztersége (a korábbi wallisos ügyeiről nem is beszélve).

2llkedő 2012.01.10. 10:27:16

@Bükkszerelmese: "Ha jól tudom 2010-ben még a Bajnai féle adótábla élt, és arra már nem emlékszem."

Csak a 2006-osra emléxel, mert az most volt.

Bükkszerelmese 2012.01.10. 10:27:20

Bajnai Gordon, egyébként nem csinált semmi mást, mint betűre betartotta amit az IMF kért tőle.
Ezt tényleg jól csinálta.

Bükkszerelmese 2012.01.10. 10:28:13

@2llkedő:
Igen, mert a 40% kiverte a biztosítékot.
De ha ez nem életszerű, akkor ne hidd el.

2llkedő 2012.01.10. 10:29:01

@==T==: "Csak Bajnainak kevesebb időt kellett kihúznia."

Mégis egy év alatt stabilizálta az országot, amit Vityenka másfél év alatt elqrt.

"a korábbi wallisos ügyeiről nem is beszélve"

Nincsen semmilyen wallisos ügy. Nézz utána, ne csak a fidesz propagandát nyomjad.

dadddd 2012.01.10. 10:29:16

Van aki eliszi, hogy Orbán szól a dolog?
Az a lényeg a Suez, a Goldman Sachs és a hasonló férgek visszakapják, illetve megszerezzék a még meglévő javainkat. Majd 5000 Ft/m3-es vízárnál lehet áldani az IMF benyomulását.
Tényleg az hiszi valaki, hogy érdekel valakit a magyar állampolgárok helyzete?

2llkedő 2012.01.10. 10:30:48

@Bükkszerelmese: Én elhiszem, mert én is úgy adóztam, mivel én is itt élek. De abból kiindulni, hogy 2006-ban hogyan adóztál, akkor a maszop, vagy Bajnai vagy úgy, vagy még szigorúbban adóztatna, baromság.

2llkedő 2012.01.10. 10:31:57

@dadddd: "Tényleg az hiszi valaki, hogy érdekel valakit a magyar állampolgárok helyzete?"

Orbánt se érdekelte soha, mert Orbán Viktor a HAZA.

dadddd 2012.01.10. 10:32:56

@2llkedő: "Nincsen semmilyen wallisos ügy."

Jogilag persze nincs, ügyvédekre bőven van pénz. Az erkölcs meg kit érdekel?

Moan 2012.01.10. 10:34:30

Milyen érdekes, hogy a többség a kommentelők között csak szelektálva olvas és fog fel dolgokat. Ha narancsos, akkor a narancsot és árnyalatait,vagy ami eltakarja azt, a vörösek a vörösre ugyanígy...De ezen túlmenően a többi színt nem is látják. Így persze kb. nem is szól másról egy vita, mint arról, hogy az egyik valamit jól csinált, a másik meg valamit rosszul. Vagyis inkább sajnos csak arról, hogy a másik valamit rosszul. :) Nem csoda, hogy sosem lábalunk kis semmiből. Lejtőn vagyunk, csúszunk lefelé és ahelyett, hogy kapaszkodnánk mindkét kézzel, ütjük a mellettünk csúszót. :) Ez kééész. :))))

Bükkszerelmese 2012.01.10. 10:35:58

@2llkedő:
Nekem nincs egy rossz szavam sem Bajnaira.
Közgazdász vagyok, ráadásul bankár, felismerem a nettó baromságot.
Igazából csak azért szálltam be a vitába, mert annyira igazságtalannak tartom a 16%-ra fogni minden bajt. Fáraszt az állandó kétfrontos harc is az ismerőseimmel. Fáraszt középen lenni, igaznak maradni, stb.
Most mennem kell. Mindenkinek szép napot.

2llkedő 2012.01.10. 10:38:42

@dadddd: "Jogilag persze nincs, ügyvédekre bőven van pénz. Az erkölcs meg kit érdekel?"

Nem az erkölcs alapján dolgozol, hanem törvények alapján.

Egyébként erkölcsileg se tudod bizonyítani az állításodat.

2llkedő 2012.01.10. 10:39:46

@Bükkszerelmese: Kár, hogy mász. Jó lett volna beszélgetni, megvitatni a dolgokat. Neked is szép napot.

2llkedő 2012.01.10. 10:42:08

@2llkedő: "Kár, hogy mász."
= Kár, hogy mész!

SnakeHB 2012.01.10. 10:43:17

@janper:
Értem. Szóval már filozófiai tanulmányok is kellenek egy lakáshitelhez, miszerint eddig, ha leejtettél egy almát, az a föld felé esett, de ez egyáltalán nem indokolja azt, hogy legközelebb nem az égbe száll. Fasza.

Ez egy jó duma, amivel minde elemző/tanácsadó felmenti magát a felelősség alól, pedig ők is múletbéli adatokból forecastolnak, mivel a dicki prekogok még nem léteznek, sajnos.

De akkor a bankoknak nem felelőssége -e az, hogy embereket ilyen helyzetbe hoztak azáltal, hogy kihelyezték náluk a hitelt? Ők talán nem spekuláltak?

És anno a 29-32-es válságnál is indokolatlan volt a New Deal, mert az emberek az összes nyomorukat magunknak köszönhették? Hmmm...

Ez a "spekula" amúgy mindenkit érint, mert nem csak a hitel lett drágább, hanem minden import...

medvegy 2012.01.10. 10:44:52

@dadddd: Tulajdonképp kellett egy kis szar, hogy Bajnaira kenjék. Egy zugfirkász kitalálta, és te meg lelkesen ismételgeted.

Ez is van olyan igaz, mint amit te ismételgetsz.

Közben meg az igazi libás gazemberek a Négymancsban szépen hazavágták vagy 5000 család megélhetését. De róluk mélyen kuss van.

SnakeHB 2012.01.10. 10:49:55

@==T==:

Értem, szóval az IMF kiosztása, hazazavarása, az államcsőd belengetése, az új alkotmány, a jegybanktörvény semmit sem rontott a forint helyzetén?
Amúgy Svájc hónapok óta mesterségesen szinten tartja az EUR/CHF rátát.

Nem azt mondom, hogy minden árfolyamromlás Orbánék hibája, de ha nem balfaszkodták volna el, akkor most nem 260 lenne a frank, hanem mondjuk 220. Ez nekem 20 ropit spórolna a hitelemen.

klacus 2012.01.10. 10:51:26

@Bükkszerelmese: Bezony. Ha A dilletáns kormány hagyta volna a Bajmai adótörvényét, akkor nem 16/20 % százalék lenne az adó, hanem 17%, méghozzá brt 15 milláig. (ergo még kevesebb adó folyt volna be, főleg hogy a szuperbruttó kivezetésre került volna)

Aki nem hiszi járjon utána.

www.apeh.hu/magyar_oldalak/adokulcsok_jarulekmertekek/adotablak/sav.html#2010

Kár hogy az adóalap 2010-ben Szuperbruttó volt.... vagyis a 17% az járulékostól igaz.

www.40_felett.abbcenter.com/?cim=1&id=108350#

==T== 2012.01.10. 10:54:40

@2llkedő: mit stabilizált? Egyetlen lényegi kérdést nem oldott meg, csak elvolt a készenléti hitel árnyéka alatt.

==T== 2012.01.10. 10:56:27

@SnakeHB: nem lehet az ország sorsát és a gazdasági döntéseket a devizahitelesek érdekeinek alárendelni. Az export szempontjából a 320 egy sokkal jobb árfolyam, ráadásul reálisabb is.

janper 2012.01.10. 11:00:01

@SnakeHB: a megoldas az, hogy abban a devizanemben adosodsz el, amiben a beveteleid erkeznek.

klacus 2012.01.10. 11:02:40

@==T==: Ez csak azért nem teljesen igaz, mert az export nagymértékű importot is feltételez. A nyersanyag árak is szépen csúsznak felfelé, kivéve ha valaki euróban fizeti a szükséges cuccait, és euróban van a bevétele, de ha a bevételei között sok a forintos tétel, és a kiadási oldalon eurós számlák állnak, akkor fejvakarás van.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.01.10. 11:03:25

"egy államcsődöt követően éhséglázadás törjön ki."
Éhséglázadások Szlovákiában is voltak. Senki sem avatkozott be. A Pintér maffia majd megfékezi ezeket. Nem lesz itt gond!

medvegy 2012.01.10. 11:04:10

@2llkedő: Én ismerem a tényeket. Eltévesztetted a házszámot.

B-rocker (törölt) 2012.01.10. 11:05:12

Tudom, hogy divat habzó szájjal szopni a kommerek faszát, de ha bedöl a viki, mi sokkal nagyobbat szopunk mint ő. Most akkor lehet köpködni tovább.

2llkedő 2012.01.10. 11:07:49

@klacus: "ergo még kevesebb adó folyt volna be, főleg hogy a szuperbruttó kivezetésre került volna"

Honnan veszed, hogy a szuperbruttó kivezetésre került volna?

==T== 2012.01.10. 11:10:32

@TrueY: ja, de ott is főleg az italboltokat és a dohányboltokat törték fel..

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2012.01.10. 11:10:49

Még egy aknamunkás blogja.
Húztam egy strigulát.
Egyik kutya, másik eb.

==T== 2012.01.10. 11:11:11

@klacus: az csak jó, ha drágul az import, mert az azt jelenti, hogy előbb-utóbb vissza fog szorulni.

klacus 2012.01.10. 11:16:57

@2llkedő: A konvergencia programban elvileg ez van...

www.vg.hu/gazdasag/adozas/tobb-ido-kell-az-adojovairas-kivezetesere-346847

Az még nem nagyon változott, de javíts ki ha tévedek.

don brada · http://www.sajatwebsite.hu/ 2012.01.10. 11:17:39

Érdekes milyen szelektív memóriájú a magyar...
8 évig mindenki szidta a szocikat, és á senki nem szavazott rájuk. Most mindenki a 2/3-os Fideszt szidja, és á senki nem szavazott rá... LOL

--------------
Virágrendelés, akár még ma: http://mákvirág.hu
Honlapkészítés olcsón: sajatwebsite.hu

klacus 2012.01.10. 11:19:00

@==T==: Hát, ja. Aztán honnan veszünk mondjunk érceket,fémeket,olajat,energiahordozót, kaját?

Még az utóbbin lehet segíteni, de a többi nem nagyon van. A csikós kulacs gyártás szép dolog, de annyi biztos nem kell.

barbara23 2012.01.10. 11:19:00

SnakeHB:""Az egykulcsos, magas bruttóval, három gyerkőccel nekem bejött, a többi nem igazán érdekel, és pont ezért is szavaznék rá megint."

Teny hogy korabban engem is megcimkeztek gazdagnak brutal adokulcssal mert alkalmazott vagyok es tbbet kerestem a hitetetlenul brutal 250e bruttonal. Tobbet adoztam mint a minimalberes vallalkozok,penzpiaci tranzakciokbol elok. Ugyanakkor kozvetve 6 embert tartok el, nincs sajat lakasom,bringaval jarok hogy sporoljak a jegyen. Most akkor mi van???? Komolyan en vagyok a magyar tarsadalom eloskodoje??????

2llkedő 2012.01.10. 11:19:08

@klacus: Most Bajnai van, vagy Orbán?

klacus 2012.01.10. 11:21:35

@2llkedő: A konvergencia program 2009-ben készült, emlékeim szerint. De Viktor van nyugi, és még lesz is nekünk sokáig... :-)

2llkedő 2012.01.10. 11:27:54

@klacus: "A konvergencia program 2009-ben készült, emlékeim szerint. "

Akkor nézd meg a 2009-es konvergencia programot! Amit belinkeltél, azt már Orbánék csinálták.

Lencsés István 2012.01.10. 11:33:58

Nem fog mindent teljesíteni . Azt például biztos nem hogy a jegybank ne az legyen aminek a kormány akarja , illetve azt sem hogy a Gyurcsány Ferencet ne lehessen megbüntetni , a sok hülyeségéért .

2llkedő 2012.01.10. 11:43:17

@Lencsés István: "Nem fog mindent teljesíteni "

Helyes! Nem lesz pénz! De jó is lesz!

rókafogta 2012.01.10. 11:49:56

@bernie: Én meg képzeld el saját családi házzal rendelkezek gépkocsival járok dolgozni 39 éve( 16-16 km tehát rohadt eltartott vagyok ) kevesebb szja fizetek mint te de sokkal több egyéb adót (mert ha egyébként tudnád a nagy eszeddel ,hogy "minimálbéres "vállalkozó egy valag más adót is fizet ha nem lennének akkor nem tudom mi a f.... működnének az önkormányzatok stb.) rád vernék ezeket az adókat akkor nem írnál marhaságokat és akkor tarthatnád magadat a társadalom fő eltartójának.Ja és ne felejtsél hozzájárulni ahhoz az 500-600 milliárdhoz amit a 16% szja okozott,mert azt elhiszem ,tetszik ,hogy mások fizetik meg.

barbara23 2012.01.10. 11:56:25

rókafogta : Nincs nagy eszem,es rolad sem allitottam. En VOLTAM kenyszervallalkozo, te VOLTAL alkalmazott? mindenki tudta/tudja hogy kenyszervallalkozo a konyvelesi reseket keresi,hanyingerem is volt az egesztol. Ha figyeltel volna a mondanivalo lenyege az volt,hogy valoban igaz a szolam:"differencialt adorendszert,mert az IGAZSAGOS?" Ileyn egyszeru a vilagunk ilyen alapaxiomak menten tokeletesse valik?

sanyix 2012.01.10. 12:04:38

@dicsukpali:
1. ja hát ő nem vette fel, csak használta amit fletó felvette. Mekkora különbség :D
2. ja hitelből egy rövid ideig kedvező világgazdasági helyzetben.
3. tehát nem "mentett semmit" hitelből tartotta fenn a szart a vízen.

Mondtam én hogy vitya meg feri szintű vallásos rajongás van már érte is ;)

rókafogta 2012.01.10. 12:08:58

@bernie: www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/20100622-nagyobb-az-allamhaztartas-hiany-mint-tavaly-ilyenkor-kozolte-a-nemzetgazdasagi.html Én meg voltam alkalmazott és vagyok is és vállalkozó is vagyok idestova 22. éve abból 16 éve munkáltató azt hiszem nekem nem kell bemutatni egy vállalkozás adó terheit, és ha az a lóvé a zsebembe lenne amit ez idő alatt befizettem akkor nem vidéki házam lenne meg egy jó SCHF nem is fiatal kocsim hanem a tengerparton lenne a házam. És én csak azt állítottam hogy az állam beszedi a pénzt szja kívül is, ezt az szja példálózást kicsit úgy tartom mikor a közalkalmazott barátom háborogva mondja mennyi szja fizet, hozzám képest aztán mikor elé tettem az általam befizetett egyéb adók egy éves kimutatását, akkor csak pislogott meg hümmögött, és hozzá teszem az állam nekem semmit nem adott és ad a saját bőröm van a vásáron.

barbara23 2012.01.10. 12:12:20

rókafogta:
Értem. Természetesen van igazság amit irtál. Sarkosan fogalmaztam, de nem akartam altalanositani.

Hunor Levente 2012.01.10. 12:24:57

Itt az idő. Csak a Fidesz.

SnakeHB 2012.01.10. 12:29:32

@==T==:

Nem, de az exportnál ez csalóka, mert rengeteg a belépülő importtermék, tehát a mérleg nem ilyen egyértelműen pozitív.

Itt nem csak a devizahitelesekről van szó. Az csak a gyökere sokmindennek. A magas árfolyam elviszi az SZJA által felszabadult jövedelmeket, tehát nem pörög a gazdaság, mint azt eleinte képzelték. Ezek az emberek más, egyéb adósságot sem fizetnek, ami gond pl. a közműveknél is. De önkormányzatok és vállalkozások is vettek fel devizahiteleket, ha ezek csődbe mennek, azzal mindenki szívni fog.

Így nem hogy 1 milla új mukahely nem lesz, hanem ennyi fog elveszni.

@janper:

Akkor konstansan annyit fizetnék, mint most a frankhitelemmel, sőt a kamatperiódusváltásnál raknának még rá gazdagon. Amúgy volt olyan bank, aki nem is érette, hogy miért akarom kiszámoltatni a HUF konstrukciót is, mert felesleges, drága, magas a kamat.

De gondolom Te is érzed, hogy valahogy nem (csak) az emberek hibája a devizás elúszás. A válság azért válság, mert senki sem számít rá, és éppen ezért senki sem tesz ellene időben. A banki túlhitelezés és a felelőtlen kormányok picit jobban felelősek a kialakult piaci helyzetért, mint az áltagember, akit megvezettek, ha lehet ennyire sarkosítani. De az a minmum, hogy megosztottan viselik a megnövekedett terheket.

dicsukpali 2012.01.10. 12:32:07

@sanyix: Ezek szerint nem aludtad ki a rögeszmédet.Bubukálj vissza,hátha...:)))

sanyix 2012.01.10. 12:41:29

@dicsukpali: Nekem nincsenek rögeszméim hidd el, én olvasok és figyelek, te meg álmodozol és szelektív emlékezeted van ;)
Netán te is egy szerencsétlen devizahiteles vagy akinek a rajongása az akkori árfolyamokra vezethető vissza? Hát igen előbb kellett volna gondolkodni ;)

SnakeHB 2012.01.10. 12:46:23

@bernie:

Valamit nagyon félreértesz. Az egykulcsos adó ötletét én is jogosnak tartom, de legalábbis a felső kulcs határának megemelését. Amit amúgy az itt sokat szidott Bajnai elő is irányzott 2011-re törvényben, amit Vikiék lesöpörtek, majd színtiszta egykulcsosként, saját ötletként elővezettek. Szóval már az előző kormány sem tartott minket, bruttó 250 felett keresőket szupergazdanak.

A hiba ott van, hogy beütött a krach, és ilyenkor kéne visszafogni ezeket a populista intézkedéseket. Amúgy miért nem volt jó a Fidesznek egy jelentősen megemelt jövedelemhatár, mondjuk évi 10-12 misi, afelett meg egy megemelt adókulcs pl. 40-45%? Abból most lenne némi extrabevétel.

Csak sajnos Igazságos Nemzeti Viktor a tényleg szupergazdag vállalkozó haverjainak akart kedvezni, hogy az évi 100 milla+ jövedelem után csak 17% az adó 36 helyett, és a 100 milkás villahitelt kifizethessék 60ért.

rókafogta 2012.01.10. 12:52:45

@SnakeHB: Csak sajnos Igazságos Nemzeti Viktor a tényleg szupergazdag vállalkozó haverjainak akart kedvezni, hogy az évi 100 milla+ jövedelem után csak 17% az adó 36 helyett, és a 100 milkás villahitelt kifizethessék 60ért. Ez a legigazabb mondat nem a br.250-300 ezreseknek akart kedvezni azoknak csak kényszerből adta a kedvezményt, azt már nem merte megszívatni,de fogja.

==T== 2012.01.10. 12:56:45

@klacus: minél nagyobb a hazai hozzáadott érték aránya, annál jobban jön a gyengülő forint..

==T== 2012.01.10. 12:57:24

@klacus: Magyarország elég pazarlóan bánik ezekkel az erőforrásokkal, ideje lesz takarékoskodni.

barbara23 2012.01.10. 12:58:32

@SnakeHB: Az elmult 20 ev tanulsaga szamomra,hogy ujra kellene definialni a fogalmakat: pl. kiket tekintunk olyan gazdagokat,akiktol elvarjuk hogy a kozos teherviselesben nagyobb szerepet vallaljanak. Mit tekintunk "enyhito korulmenynek",pl tarsadalmi szerepvallas(pl gyerekvallalas). Ha Bajnai ezen az uton jart akkor szuper,de a kommunikacio valahol arrol szolt hogy a gazdagsag egyetlen merceje a BERjovedelem. Voltak probalkozasok az ingatlanado bevezetesere,de valahogy ez ugy jott le hogy aki nem tudja fizetni(mondjuk kisnyugdijas) a haza utan kirott ingatlanadot,az adja el es koltozzon kisebbe(de konnyu ezt igy mondani). A bankbetetek megadoztatasaval viszont egyetertttem es most is egyetertek. Most kifejezetten orulok az EU-s Tobin-ado bevezetesenek.

==T== 2012.01.10. 12:58:57

@SnakeHB: a deviza elúszásban pont a cikkben is említett bajnai ill. elődje, bizonyos Ferenc voltak a főludasok.

==T== 2012.01.10. 13:00:21

@bernie: egyetértesz a bankbetétek megadóztatásával? Azzal, hogy aki takarékoskodik és tőkét halmoz el, azt büntessék, és azt támogassák, aki hülye volt és eladósodott?

SnakeHB 2012.01.10. 13:03:03

@sanyix:

Ja, hitel nélül könnyen beszél az ember. Gondolom benned is azért buzog túl az empátia honfitársaid iránt.

Örülök, hogy ennyi ember önerőből meg tudta venni a lakását, kocsiját, mint Te. Mert itt az albi sem kiút, azoknak is felstrófolták az árát a tulajok, mert sokan a bérleti díjból fizetik a hitelt.

Az a baj, hogy azt nem fogod fel, hogy áttételesen Te is szívni fogsz, ha tömegesen dőlnek be a hitelek.

Amúgy kiváncsi vagyok, hogyan kellett volna szerinted okosabbnak lenni? Te azt tanácsoltad bárkinek is akár 5-6 évvel ezelőtt, hogy inkább a duplán drága forinthitelt vegye fel?

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2012.01.10. 13:03:39

Nekem volt egyszer egy irgalmatlanul jól kinéző, gigászi dudákkal megáldott teltkarcsú barátnőm. A pasasok megfordultak utána az utcán, egyszóval nem volt egy könnyen elfelejthető darab.

Három évet jártunk, én az idő huzamosabb részét egy nem budapesti egyetemen és kollégiumában töltöttem. Amikor végeztem és friss diplomásként nyomorogni kezdtem, felfigyeltem azokra a sztáros alűrökre amik felett korábban elsiklottam.

Borzasztó érzés volt amikor rájöttem, hogy én egy egészen más nőbe voltam szerelmes éveken keresztül mint amilyen a barátnőm valójában volt.

Ehhez képest Orbán Viktornak még a mellei sem jók.

kvadrillio 2012.01.10. 13:05:07

...azééééészeretnék ott lenni és hallgatni őt....mikor válik olyan izgatottá, hogy elkezdi köszörülni a torkát...:)

SnakeHB 2012.01.10. 13:07:12

@==T==:

Igen, mert ők is olyan fasza sajtónyilatkozatokatt tettek, meg olyan törvényeket hoztak, amitől 1 mp alatt zuhant a forint árfolyama több százalékponttal.

Ki is akkor az igazi spekuláns és hazaáruló? Csak nem egy bizonyos Viktor, György, Péter?

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2012.01.10. 13:25:22

@compound interest:
hát igen. a fiúk megint megragadták a lényeget. mint a Tanú-ban, amikor létrehozták a magyar narancsot.
Virág et: - Kiadtuk a parancsot, hogy legyen magyar narancs és lett magyar narancs. Megmutattuk nekik. Most nem szeretnék a helyükben (ti. nyugati imperialisták) lenni.

dicsukpali 2012.01.10. 13:27:47

@sanyix: Te!Én itt futólag átnéztem a kommenteket.Nagyon egyedül vagy véleményeddel.Nem haragszom Rád,majd megjön az eszed.Nem is olyan sokára.Már nem is kell sokat aludnod!:)

hoseman 2012.01.10. 13:37:12

@klacus: Te egy igazi díszfasz vagy!A legaljadékabb eresztés. Önző szemét "felsőközépkategóriás" törtető POLGÁR.Közérdek? nem is ismered a fogalmat...

Mérges 1234 2012.01.10. 13:39:28

Lássuk be Magyarország elbukott.

Lehet már nem is érdemes megmenteni.

mao zedong 2012.01.10. 13:45:03

a bajnai imádatban úszó meberektől halkan kérdezem :
Ki is volt Magyarország gazdasági minisztere mielőtt tényleg csődbe memnt majdnem 2008-ban?

2llkedő 2012.01.10. 13:45:54

@Doubledecker:

"""Az ország üres, a kassza nemkülönben. De miként jutott idáig az én hazám? Hogy napról napra csökken az ereje, kevesebb a dolgozó embere, születő gyermeke, fogy a lakossága, miközben egyre több a felírt gyógyszere, abortusza, szaporodnak a betegségei és sokasodnak a halottai. Nem segít már ezen a többi magyar sem, a határokon túl. Valami végleg elromlott. Szeretet, szolidaritás, szinergia, egyik sem magyar kategória. Tatárt, törököt, Trianont még túléltük, de most, most veszélyben van a mi hazánk.""""""

2llkedő 2012.01.10. 13:48:07

@mao zedong: "Ki is volt Magyarország gazdasági minisztere mielőtt tényleg csődbe memnt majdnem 2008-ban?"

Bajnai Gordon, de ne zavarjon, hogy 2008-ban egy gazdasági világválságnak köszönhetően mentünk majdnem csődbe, nem úgy mint most.

mao zedong 2012.01.10. 13:50:18

@2llkedő: mert szerinted vége van ugye?
potn ezt mutatják a számok mondjuk Németországban vagy Kínában vagy mondjuk az USA-ban

2llkedő 2012.01.10. 13:51:25

@mao zedong: Erre volt idő készülni. Arra nem.

ajjaj99 2012.01.10. 13:52:08

@==T==: A devizahitel jogi lehetőségét Orbán teremtette meg. A lakosságban az igényt a szintén Orbán által elindított támogatott lakáshitel hívta elő (mellesleg a 2004-ben leállított program miatt még 2011-ben is 120 milliárdot fizetett a ktg-vetés). A devizahitel gazdasági alapja pedig a Járai által magasan (12,5%) tartott jegybanki alapkamat volt.

2llkedő 2012.01.10. 14:04:29

@miro1:

"""Az ATV az MTI-hez hétfőn eljuttatott közleményében azt írta: a televízió „határozottan visszautasítja, hogy félrefordította volna Eleni Tsakopoulos Kounalakis amerikai nagykövet asszony szavait." Az ATV ezért helyreigazítást sem közöl - tették hozzá, hangsúlyozva, nem érkezett sajtó-helyreigazítási kérelem az amerikai nagykövetségtől.

A kereskedelmi csatorna közleményében azt is tudatta, hogy amennyiben Eleni Tsakopoulos Kounalakis szeretné pontosítani vagy módosítani az ATV-nek adott nyilatkozatát, „az ATV megadja számára a lehetőséget".""""

Csak nehogy ez a fagyi is visszanyaljon!

==T== 2012.01.10. 14:18:03

@ajjaj99: a jogi lehetőséget valóban, de a devizahitelezés akkoriban még marginális volt, és pl. külkereskedelmi szereplők részére hasznos, Valamikor 2004/-5 környékén viszont már látható volt, hogy baj lehet belőle,és mégsem tettek semmit, hogy korlátozzák, szabályozzák, még 2008 után sem...

Az orbáni lakáshitel program terhei legalább forintban vannak.

A jegybanki alapkamatot meg azért keleltt magasan tartani - Járai előttvolt az magasabb is - mert a szocik végig brutál magas hiánnyal dolgoztak, az állampapírokat 05-től fokozatosan minősítették is lefelé.

ajjaj99 2012.01.10. 14:24:04

@==T==: Ha akkor kezdődött, nem is lehet más, mint marginális.
A devizahitel terhei is forintban vannak, legalábbis forintban kell fizetni.
A hiány most is magas, néhányan mégis alacsonyabbat követelnek.

Balt 2012.01.10. 15:26:34

@Kard: MSZP+LMP+Jobbik? Muhaha!
Ja, hogy +DK -Jobbik? Hihihi!
1. változat: viccnek is irreális
2. változat: gyenge 1/3 még összejöhet...

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.01.10. 15:33:33

@==T==: Miért itt mást fognak feltörni? Tudsz már valamit? ;)

Kard 2012.01.10. 15:36:37

@Balt: 2. változat.
A Jobbik könnyen lehet, hogy kiesik az új választási rendszer miatt, vagy kiszorul a margóra. Jobbik egyéni képviselői helyet egyedül nehezen fog nyerni az új rendszerben. Koalíciót meg nem fog akarni vele senki se kötni. Az új választási rendszer pont velük tolt ki a legjobban.
Majd meglátjuk 2014-ben. Hidd el össze fognak fogni és ha szereznek egy jó miniszterelnök jelöltet akkor együtt lenyomnak mindenkit.

Lencsés István 2012.01.11. 09:38:41

@2llkedő: Van pénz , nem tudom miről beszélsz már megint ( mindig .... )

2llkedő 2012.01.11. 09:56:29

@Lencsés István: Hol van pénz?

Jut is eszembe! Ha mész majd a felvonulásra a Hősök terére, akkor lécci a transzparensedre írd li, hogy én vagyok a nemanonim Lencsés István, hogy be tudjalak azonosítani.

barbara23 2012.01.11. 09:58:10

@==T==: Akkor mivel ertsek egyet? Azzal hogy aki tanul, tobb diplomat szerez,tobb nyelven beszel,nem megy el kulfoldre marad itt,azt buntessek Berjovedelemben,aki meg sza..ik mindenre azt meg jutalmazzuk? Azt tamogassam hogy aki elete soran osszegurcol egy csaladi hazat azt adoztassuk meg ingatlanadoval,aki meg nem foglalkozott ilyennel(vagy mindenfele adminsiztracios trukkel kimenti magat) rohogjon az egesszen? Ha ezeket mind kidobjuk,akkor mi marad? A Fogyasztasi ado,na de az meg a szegenyek adoja(ugy mint az inflacio is)

Lencsés István 2012.01.11. 11:10:40

@2llkedő: Nem tudod hol a pénz ? :O Az gáz .... Majd ha megtanulsz írni ( lásd : légyszíves ) akkor fogunk TALÁN újra kommunikálni itt a neten , ha gondolod élőben névvel , és arccal beszélhetünk .

2llkedő 2012.01.11. 12:14:18

@Lencsés István: Én tudom, hol a pénz! Az IMF-nél.
Kinek hiszed te magadat? Lencsés István az kicsoda?

Lencsés István 2012.01.11. 12:25:44

@2llkedő: Hát nem ott van , szóval ismét mint mindig tévedsz ! :) ;) :D Hát én több vagyok mint te anoniman ugyanis ilyen név nincs a személyijében senkinek hogy 2llkedő . :) ;) Szóval akkor kezdj el magyarázni , ha végre vállalod a neved , és a pofád ! :) ;)

2llkedő 2012.01.11. 12:37:01

@Lencsés István: Ki az a Lencsés István? Hisztis szőke picsa!

Ha nem az IMF-nél van a pénz, akkor mi a faszé kuncsorog Vityenkád náluk?

2llkedő 2012.01.11. 12:38:24

@Lencsés István: "ugyanis ilyen név nincs a személyijében senkinek hogy 2llkedő "

És honnan tudjam, hogy a te személyidbe mi van írva?

Lencsés István 2012.01.12. 09:52:41

@2llkedő: Árul már el nekem 1 férfi hogy lehet picsa ? :) :D Komolyan érdekel ! Ki az a Vityenka ? :O Nem tudod mi van a személyimbe írva ? :O Olvasni sem tudsz ? :O Az azért elég szomorú .... :( Őszinte részvétem !

2llkedő 2012.01.12. 10:25:42

@Lencsés István: Fejezd már be te hülye szőke picsa!

Láttam már a személyidet? Nem!
Van a Lencsés István név mellett fénykép? Nincs!

Honnan kéne tudnom, hogy fiú vagy-e, vagy lány? Azért mert kiírod, hogy Lencsés István, még lehetsz hisztis szőke picsa (a stílusod éppen erre utal).

Vedd már tudomásul, hogy itt ez a játékszabály. Ha nem tetszik, nem kell blogokba benézni, és hülyeségeket írkálni.
Többet nem válaszolok a hülyeségeidre! Menj a plázába inkább ismerkedni!

Lencsés István 2012.01.12. 11:09:46

@2llkedő: Kérdeztem valamit miért nem válaszolsz ? :O Fáj az igazság ? :O Nem láttad a személyimet , de a nevemet igen , azt hogy te nem hiszel az mondom nem az én bajom .... Miért neked ez a fénykép van a személyidben a 2llkedő név mellett ? :O :D :) ;) A stílusról akarsz beszélgetni név nélkül ? :O Igen érdekes .... Én írkálok hülyeségeket ? :O Azért reagáltok rám , mert végre bejött 1 ember és nem emberszerű lény mint ti , aki igazat mondd és ez nektek nem tetzsik . Na miért nem válaszolsz ? :( Ja értem , megértetted hogy akinek igaza van az kiáll érter ,ha ez így van akkor tiszta szívemből gratulálok ! Van komoly kapcsolatom , de köszönöm az észrevételt ! :) ;)

2llkedő 2012.01.12. 11:13:40

@Lencsés István: "Kérdeztem valamit miért nem válaszolsz ? :O Fáj az igazság ? :O Nem láttad a személyimet , de a nevemet igen , azt hogy te nem hiszel az mondom nem az én bajom ..."

Hát te tényleg egy agyatlan plázacica hisztis picsa vagy!

Ha nem láttam a személyidet, és téged se láttalak, akkor miért kellene elhinnem, hogy Lencsés Istvánnak hívnak? Azért mert te azt mondod? Nem tudom, hogy van-e farkad, nem tudom hány éves vagy, nem tudom mi a foglalkozásod, hol dolgozol, hol laksz. Innentől kezdve anonim vagy!

Dedósokkal nem tárgyalok!

Lencsés István 2012.01.12. 12:31:53

@2llkedő: Miért lennék agyatlan áruld már el ? :O Továbbra is hazudozol . Nem kell elhinned , de azért van baj a magyar emberekkel hogy nem tudnak bízni . Most miért érdekel az hogy van e hímvesszőm ? :O A korom miért érdekel ? :O A munkám ? :O SÉs a többi ? :O Akinek neve van és igazat mondd az nem anonim . Aki anonimnak tekintehtő az az akinek se neve és hazudozik össze - vissza , azaz te . A sértésed pedig lepereg . :) ;)

Démonmac1 2012.01.13. 12:47:44

Messziről jött ember mondhat bármit;)
süti beállítások módosítása