HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) áder jános (11) Áder János (4) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) alkotmány (1) Alkotmány (1) Alkotmánybíróság (5) alkotmánybíróság (2) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) Brüsszel (1) brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes beszéd (3) Egyenes Beszéd (1) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) Fidesz (4) fidesz (6) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyás gergely (2) gulyas gergely (1) Gulyás Gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) hírtévé (2) Hírtévé (11) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) IMF (2) imf (1) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) Kormányinfó (1) kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) magyarország (1) Magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) matolcsy györgy (4) Matolcsy György (1) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) Mesterházy Attila (3) mesterházy attila (6) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) MTVA (3) mtva (1) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) navracsics tibor (2) Navracsics Tibor (1) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán viktor (83) Orbán Viktor (2) orbán Viktor (2) Országgyűlés (2) országgyűlés (1) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) Parlament (2) parlament (8) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) Rétvári Bence (1) rétvári bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) rogán antal (1) Rogán Antal (6) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) schmitt pál (23) Schmitt Pál (1) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) Simor András (1) simor andrás (2) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) szolidaritás (1) Szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) tállai andrás (2) Tállai András (1) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Handó Tünde szakmai karrierjének vége

2014.03.20. 19:16 Poldi bá


Handó Tünde főbíró (az Országos Bírósági Hivatal elnöke) olyat tett, ami a NER keretei között ugyan megszokott, de törvénytisztelő ember szemében ócska kis svindli, a jogszabályok, sőt, az Alkotmányosság szellemiségének sárba tiprása.

Welsz Tamás különös körülmények között bekövetkezett halála nyilván el fogja vinni a közfigyelmet, így talán észrevétlen marad egy másik csütörtöki hír, ami pedig vérlázító, s jól mutatja a mai hatalom pökhendiségét, mindent elsöprő akarnokságát.

A nol.hu írta meg csütörtökön, hogy Handó Tünde március elsejétől másfél évre a Fővárosi Ítélőtábla állományába rendelte a Debreceni Ítélőtábla elnökét és 23 bíráját. Így az ügyeket Debrecenben tárgyalják ugyan, de a Fővárosi Ítélőtábla nevében.

Erre egyértelműen azért van szükség, mert az Alkotmánybíróság korábban pofán csapta a főbíróasszonyt, aki egyedi döntés alapján két év alatt több mint félszáz ügyet tett át vidéki bíróságokhoz, köztük politikailag kényes eljárásokat, például a Hagyó- vagy a Sukoró-ügyet. (A "rosszindulatú" feltételezések lényege az volt, hogy Handó Tünde oda teszi az ügyeket, ahol nagyjából előre kiszámítható a várható ítélet...)

Az Alkotmánybíróság tavaly decemberben az alaptörvénnyel ellentétesnek ítélte az egyedi ügyáthelyezéseket, mire az érintett bíróságok sorra visszaadták a rájuk tukmált ügyeket a Fővárosi Törvényszéknek.

Erre mit csinál Handó Tünde? Ha nem lehet vidékre helyezni a pereket, akkor a fővárosi szervezet alá rendeli a vidéki apparátust és máris meg van oldva a dolog.

Ez nem más, mint a joggal (a hatalommal) való visszaélés, az Alkotmánybíróság döntésének tartalmi elemével való szembehelyezkedés, még akkor is, ha formailag jogszerű trükkről van szó.

Hát ilyen a NER, ilyen a Fidesz. Ha valami törvénysértő, akkor ahelyett, hogy felhagynának vele, a törvényt igazítják a jogsértéshez.

Megszoktuk ezt, persze, de hogy a jog legfőbb őre ilyen módszerhez folyamodjon, az mindent felülmúlóan durva botrány, skandalum. A Szájer József közeli hozzátartozójaként, az Orbán család házi barátjaként ismert Handó Tünde legfőbb bíróvá emelésekor tágra nyílt szemmel csodálkoztak az ellenzéki kritikákon a kormánypárti politikusok. De hiszen Handó Tünde elismert jogi szaktekintély, soha nem érte bírálat a működését. Hogy képzeli a folyton akadékoskodó ellenzék, hogy politikai szolgálatot teljesítene egy független intézmény élén?

Hát most látszik. Így működik a dolog. Handó dafke megmutatja, hogy kuss legyen az Alkotmánybíróságnak, eléri ő, amit akar. Törvények szelleme? Jogállamiság? Ugyan már, ezek csacskaságok.

Handó Tünde szakmai pályafutása ezzel véget ért. Politikai tiszt volt, az most is és az is marad, amíg el nem takarodik a posztjáról. Reméljük, mielőbb.


HANDÓ TÜNDE parlamenti eskütétele
(kiemelés tőlem, Poldi)

Én, dr. Handó Tünde esküszöm, hogy hazámhoz, a Magyar Köztársasághoz és annak népéhez hű leszek; az alkotmányt a többi jogszabállyal együtt megtartom és megtartatom; a tudomásomra jutott titkot megőrzöm; az Országos Bírósági Hivatal-elnöki tisztségemből eredő feladataimat a Magyar Köztársaság fejlődésének előmozdítása és az alkotmány érvényesülése érdekében lelkiismeretesen teljesítem. Isten engem úgy segéljen! (Taps a kormánypártok soraiban.)


(Fotó: 168 óra, Kovalovszky Dániel)


Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

165 komment

Címkék: bíróságok jogállamiság Alkotmánybíróság handó tünde

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katica2 2014.03.21. 11:24:25

@Barnalány: igen, tényleg van benne valami.

szonár 2014.03.21. 11:24:34

Köszönjük az újabb napi faszságot a liberálbolsevistáknak. :)

Muad\\\'Dib 2014.03.21. 11:25:36

@dr kíváncsivagyok:
Azét van változás, már nem azt hallgatjuk, hogy mi érjük el az ő szintjüket, hanem azt, hogy ők süllyednek le a milyenekre. :)
Amúgy sajnos rossz jelek bőven vannak a nyugati országokban is, elég, ha csak az öregedő társadalmakra gondolunk, és az emberanyag pótlásaként tervezett bevándorlási liberalizáció kétes eredményére (lásd Merkel kiszólása).

Muad\\\'Dib 2014.03.21. 11:27:19

@kulcsar2011:
Igen, alapvetően jobboldali vagyok vagy inkább patrióta). De ma Magyarországon nincs értékelhető és hiteles jobboldali politikai erő.

Katica2 2014.03.21. 11:28:48

erre mondják általában, hogy "vajon miért nem csodálkozom?"
és én tényleg nem csodálkozom. handó tünde szórakozik itt a jogszabályokkal? na, és? még nem lőnek.

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 11:34:51

@kulcsar2011:
"Én átlátok rajtad. Jobbra húz a szíved. A mai világban senki sem semleges. "

Nem értem...
Miért gondolják azt a jobberek , hogy nekunk veluk van bajunk ?
Nem,...nekunk a csuti ártánnyal és a rablóbandájával van bajunk !
A jobboldali értékek vitaképesek , de a náci eszmék és nyílt megsemmisítésunkre torekvo kovéri beszédek nem !

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 11:35:56

@Muad\\\'Dib:
"Magyarországon nincs értékelhető és hiteles jobboldali politikai erő. "

Ez tény .

Medgar 2014.03.21. 11:37:15

@Muad\\\'Dib: Az a bajod, hogy érdekelnek a tények. Ne hagyd magad megzavarni tőlük, ahogy a posztoló illetve a többi kommentelő sem hagyja.

szonár 2014.03.21. 11:38:03

@dr kíváncsivagyok: Szerintem a baloldalnak nem ezzel kellene foglalkoznia.

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 11:38:53

@Muad\\\'Dib:
"Azét van változás, már nem azt hallgatjuk, hogy mi érjük el az ő szintjüket, hanem azt, hogy ők süllyednek le a milyenekre. :)"

Egyik fiam ángolban,..másik fiam Németben...van rálátásom

Ha így romlik a helyzetuk 10 évig...és nekunk erosen javul 10 évig,....AKKOR SEM ÉRJUK UTOL OKET A CSUTI ÁRTÁNY VEZETESE ALATT...

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 11:41:50

@szonár:
"Szerintem a baloldalnak nem ezzel kellene foglalkoznia. "

Meg minek van egyáltalán baloldal...
Milyen jól ellenne a Fidesz a Jobbikkal...

kulcsar2011 2014.03.21. 11:42:59

@dr kíváncsivagyok: Zuchslag a fidesznek mivel ártana?

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 11:52:36

@kulcsar2011:
Tenyerukon hordoznak egy koztorvényes bunozot...
Ez a választási kampányuk fo attrakciója...

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 11:53:55

@kulcsar2011:
"Zuchslag a fidesznek mivel ártana? "

Persze még elohozhatják a hasfelmetszot , vagy drakulát is...
Micsoda kampánytéma !

kulcsar2011 2014.03.21. 11:54:12

@dr kíváncsivagyok: Ez igaz, viszont eddig nem ártott ez a fidesznek eddig.

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 11:56:32

@kulcsar2011:
"Most engem néztél jobbernek? "

Nem,...foleg ha sérto számodra...

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 11:57:55

@kulcsar2011:
"Ez igaz, viszont eddig nem ártott ez a fidesznek eddig. "

Csak a vallásos fideszeseknek ...
A gondolkodó jobberek átlátnak a szitán...
Kontraproduktív...

hogyéáadja 2014.03.21. 12:06:46

A cikk egy hülyeség.
Az, hogy a fővárosi leterheltség miatt bírókat rendelnek ki vidékről körülbelül 10 éve rendszeres.
Az ügyáthelyezésnek, és ennek az intézkedésnek már csak azért sincsen köze egymáshoz, mert nem ugyanazokról az ügyekről van szó. Ha a posztoló nem akar ferdíteni, hanem korrekten idézi a hírt, akkor abból kiderül, hogy gyak. sorszám alapján megy át 60, illetve 100 ügy.
Ráadásul az ügyáthelyezés a Fővárosi Törvényszéket, ez pedig a Fővárosi Ítélőtáblát érinti.
Gratulálok.

hogyéáadja 2014.03.21. 12:08:20

@dr kíváncsivagyok: Nem értem amit írsz. Szerinted ki dönti el, hogy melyik ügyet melyik bíró tárgyalja? Ha azt válaszolod, hogy handó Tünde, akkor bebizonyítod, hogy fogalmad sincs arról, amit írsz.

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 12:17:36

@hogyéáadja:
" Nem értem amit írsz. Szerinted ki dönti el, hogy melyik ügyet melyik bíró tárgyalja? Ha azt válaszolod, hogy handó Tünde, akkor bebizonyítod, hogy fogalmad sincs arról, amit írsz. "

Bocs,..igazad lehet, Orvbanisztánban a csuti ártány mondja meg a tutit...

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 12:18:50

@hogyéáadja:

Az IQ -d vetekszik Selmeczi Gabrielláéval...

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 12:24:24

@kulcsar2011:
" Ez igaz, viszont eddig nem ártott ez a fidesznek eddig. "

De csak annál , aki nem látja át a Fidesz célját vele .
Aki latja hogy a gazdaság és a társadalom rossz állapotát leplezik vele,...az elgondolkodik !
(Ami veszélyes a csuti ártányra nézve...)

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 12:25:46

@dr kíváncsivagyok:
"Az IQ -d vetekszik Selmeczi Gabrielláéval... "

Miért ? Sértés ? De hisz egyetértesz a papagályszoveggel ...

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 12:26:32

@hogyéáadja:

"Az IQ -d vetekszik Selmeczi Gabrielláéval... "

Miért ? Sértés ? De hisz egyetértesz a papagályszoveggel ...

hogyéáadja 2014.03.21. 12:30:56

@dr kíváncsivagyok: Papagáj pontos j, ha már IQ.
Nem látom, hol értenék egyet bármilyen szöveggel. van egy szakmám - büntetőjogász - és rálátásom az ügyekre. Én inkább téged látlak papagájnak, hiszen te vagy az, aki minden érv nélkül vagdalkozol. Ne válaszolj, én sem fogk.

_most_ 2014.03.21. 12:59:48

ha a hegy nem megy Mohamedhez, Mohamed megy a hegyhez.

Hannibal ante portas 2014.03.21. 13:00:02

@dr kíváncsivagyok: volt idő, hogy az Alkotmánybíróság hivatalos székhelye Esztergom volt, egy pillanatig sem működött ott.

A budapesti bíróságok annyira túlterheltek (=sem elegendő helyiség sem elegendő bíró), hogy ezért kell valami megoldás a végtelenségig húzódó ügyek lezárására. Ezt a megoldást semmiféle törvény nem tiltja, azért mert Poldi szokásos módján hülyeséget ír, még nincs igaza. Majd segítünk neki, ha az ügyét Debrecenben tárgyalnák, szerzünk egy kis protekciót, hogy ne kelljen utaznia.

Hannibal ante portas 2014.03.21. 13:02:06

@dr kíváncsivagyok: hozod a szokásos formádat. Nem hánysz még magadtól?

alien 2014.03.21. 13:38:07

@Muad\\\'Dib:

SOHA, ismétlem, soha nem voltam náci. Radikális jobboldali, esetleg. De importált NÉMET felsőbbrendűséget hirdető eszme híve? Never...

hát az mindjárt más.

MEDVE1978 2014.03.21. 13:49:16

Az általánosítás problémája az, hogy sok esetben rossz következtetésekre juthatnak az emberek....

Jelen esetben egy olyan akcióról van szó, melynek pont az a lényege, hogy a bíróságok ügyterhe az országban kiegyenlítettebb legyen. Kicsit leegyszerűsítve: a polgári és büntető perek óriási része zajlik Budapesten, aránylag kevesebb bíróval, míg vidéken aránylag sok bíróra jut kevesebb ügy.

A Hagyó ügyezés stb. mellett, amely tényleg kétséges politikailag, ennek az országos különbségnek a kiegyenlítése a dolog lényege. ÉS igen, van értelme, mert a fővárosi bírók irtózatosan túlterheltek (van ismerősöm, aki az), míg a megyei szinten jóval könnyebb a munka.

Emlékszem, hogy olvastam a hírt ma a Metró újságban: ... a Fővárosi ítélőtáblára érkező első 100 polgári és 60 büntetőügyet másodfokon a Debreceni Ítélőtábla bírói tárgyalják. Ha ez tényleg így van, akkor az intézkedést üdvözölni kell, hiszen nincsen szelekció az ügyek között, hanem automatikusan sorolnak majd át ügyeket. Ez könnyen ellenőrizhető majd, ha valaki kikéri ezeket anonimizáltan.

hansoloo 2014.03.21. 14:26:03

és, megjelent a tízmilliomodik, ugyan arra a kaptafára készült, tartalmában, szóhasználatában, vergődésében a végletekig hasonló poszt, melyben a balliberális ajvékoló felvázolja a demokrácia, a szólásszabadság, és úgy általában a köztársaság végét. unalmas, uncsi, szánalmas, kontraproduktív, stb stb. (de hát ezeket nem is mondom, mert a bloger ostoba, úgy se érti)
a posztoló nagyvonalúan elhallgatja azt a meglehetősen fontos tényt, hogy a bíróságok leterheltsége szignifikáns különbségeket mutat. míg a budapesti, pest megyei bíróságok ügyhátraléka a magas leterheltség miatt nagy, ezzel szemben a vidéki bíróságokra nagyságrendekkel kevesebb ügy jut. ráadásul mint fentebb is írták, nem szemezgetnek az ügyek között, hanem érkezési sorrendben kerülnek át a debreceni télőtáblához, innen nézve pedig a poszt nettó baromság...
az a baj veletek, balliberális ajvékolókkal, hogy egyrészt hazudtok, másrészt a hazugságot is ostobán csináljátok, mert elég hamar lebuktok, így az írásotok hiteltelesége elég hamar kiderül.
egyetlen egy jó dolog lesz április 6-án, amellett, hogy ti balliberók végre MEGINT POFÁRA FOGTOK ESNI: mégpedig az, hogy ezt az állandó ajvékolást nem kell egy ideig hallgatni, Istennek hála

nu pagagyí 2014.03.21. 15:16:19

@MEDVE1978: A politikai részrehajlás nem a dumában fogható meg, hanem a tettekben. Nem volt véletlen a Hagyó ügy Kecskemétre testálása, az indok persze akkor is a túlterheltség volt. Az biztos, hogy a Fidesznek már nem elég a szervilis főügyész, a Pintér által kézivezérelt rendőrség, nagyon dolgozik a bíróságok megtörésén is. Lefejezni már sikerült a szintén alkotmánysértő nyugdíjaztatási törvénnyel. Csak megjegyzem, hogy abban is a bíróságok felé frissen kinevezett helytartó tüsténkedett. A Fideszes helytartókra amúgy jellemző, hogy büntetlenül sérthetnek törvényeket, felettük nem a törvény áll, hanem személyesen Orbán. Handó pont úgy működik, mint a megboldogult Szalai Annamária, aki a sokszínű médiát úgy értelmezte, hogy az egyetlen ellenzéki rádió ellen vívott háborút, leszarva az alkotmányt, törvények sorát szegve meg.

nu pagagyí 2014.03.21. 15:24:17

@Rick Astley: Csak arra lehet reagálni, ami történik és csak az után, amikor megtörtént.

2014.03.21. 15:25:55

@tarackos: Itt ami érdekes, az időbeni sorrend. Hagyó rendelkezik, Alkotmánybíróság megsemmisít, erre Hagyó ismét rendelkezik... Gyanús összefüggés.

nu pagagyí 2014.03.21. 15:36:50

@hansoloo: "nem szemezgetnek az ügyek között, hanem érkezési sorrendben kerülnek át a debreceni télőtáblához"

Ha automatizmus vezérelné az ügyáthelyezést, akkor nincs szükség Handóra, egy számítógépes program teljes mértékben pótolná. Igaz, akkor nem biztos, hogy Debrecenbe kerülnének az ügyek, lehet, hogy Békés megyébe, mert úgy tudom, ott a legkisebb leterheltség jelenleg.

Nash vs. Keynes 2014.03.21. 16:11:13

@Satyala: Sukoró jó példa arra, hogyan lesz bennfentes infó alapján megvett pár olcsó barackosból haveri kaszinó a velencei tó partján. Kell még hozzá kamu bejelentkezés néhány jó jogász, Feri és a szoci baráti védegylet, aztán lehet reszelni a jogot. Ez állna szemben Handó parlamenti esküjével és az alkotmányossággal? :)

nu pagagyí 2014.03.21. 16:52:31

@Nash vs. Keynes: Sukoró kiváló példája annak, hogyan lehet egy teljesen törvényes ügyletet besározni. A bíróságon el is bukott a gumiértékbecslés fideszes módszere.

A bennfentes infókkal viszont éppen Matolcsy bukott le, aki annyira hülye, hogy róla szóló hőskölteménybe belepaszírozta saját köztörvényes bűncselekményét is.

És ha már értékbecslés. Gyanúsan keveset fizetett a közpénzből, több milliárdért bevezetett "jobban teljesítős" blődségért a Fidesz. Nyilván nem fért volna bele abba az egymilliárdba, amelyből már éppen kétmilliárdot költöttek kampányra.

Móg 2014.03.21. 16:55:06

Az ügy áthelyezés pontosan ugyanúgy megy tovább mint ami alkotmány ellenesnek találtatott.A különbség,hogy 23 debreceni bíró meg az elnök a saját ügyeiben a debreceni bíróság nevében ítélkezik,a Pestről áthelyezettekben meg a pesti bíróság nevében szintén Debrecenben.

2014.03.21. 17:01:41

Kedves Poldi!

Ha a legminimálisabb fogalmad lenne arról, amiről írni próbálsz, tudnád, hogy a bírák kirendelése mindig is szokás volt, és ebben soha senki semmilyen kifogásolnivalót nem talált. Sem te (jó, te mondjuk nem tudtál róla, így megbocsátható), sem a szakma, sem a politika, sem az alkotmánybíróság, sem az Unió. Még akkor sem, amikor az OIT döntött erről, az az OIT, amelyiknek a 15 tagjából három politikus volt, és csak kilenc volt bíró. Tehát vitás helyzetekben lehet, hogy a miniszter vagy valamelyik országgyűlési képviselő szavazata döntött kirendelésről, bírói pályázatról vagy bármi másról. Na, akkor volt állítólag független a bíróság.

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 17:02:29

226 milliárd forintot bukott három év alatt az állam azon, hogy 2011-ben megvásárolta a Szurgutnyeftyegaztól a Mol 21,22 százalékos részvénycsomagját. Akkor 1,88 milliárd eurót fizettek a tulajdonrészért (265 forintos árfolyamon számolva). Ebből 498 milliárd forintnyit az IMF-től felvett hitelből – számolt be az Index.

Nash vs. Keynes 2014.03.21. 17:10:35

@nu pagagyí: Azokra a barackosokra még csak szükség sem volt, legfeljebb a töredékére.
Látok némi különbséget egy véletlen botlás és a kormányszinten támogatott, bennfentes infókkal üzekedő milliárdos lenyúlás között. Kb. a moszkvai kereskedelmi kirendeltség lenyúlásának a stílusában, csak hogy látszódjon a tendencia is.. Ugyanaz a brancs, hasonlóan gátlástalan milliárdos lenyúlás.

Nash vs. Keynes 2014.03.21. 17:14:48

@dr kíváncsivagyok:
Szóval ha az orosz befolyás nélkül üzemeltethető atomba ruházunk (erőmű hosszú évekig megy egy feltöltéssel) akkor az megengedhetetlen orosz függés, de ha kirakjuk a napi szinten az ország gazdaságára hatás gyakoroló stratégiai cégből (vegyipari alapanyagok stb) az oroszokat akkor az meg rossz üzlet..
melyik csapatban focizol továriscs? :)

Holle anyó 2014.03.21. 19:15:48

Nem mindegy, hogy melyik bíró jár el?????? Ha korrupt a bíró, az baj. De korrupt bíró bárhol lehet. Tényleg nem értem, mi a baj.

Amikor én még bíró voltam, 250 folyamatos ügyem volt. Egy győri bírónak meg 30. Csak a fizetésünk volt ugyanannyi.
Le is léptem gyorsan.

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 19:22:55

@Nash vs. Keynes:
Az oroszokkal,..úgy tunik,.,..nem fog Európa gazdasági kapcsolat bovulni...
Mi az EU - hoz tartozunk ?

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 19:24:09

@Holle anyó:
"Amikor én még bíró voltam,"

A partjelzokrol is írhatnál valamit..

Nash vs. Keynes 2014.03.21. 19:26:01

@dr kíváncsivagyok: és akkor most jó, hogy nem az oroszok kezén van a mól pakett vagy nem jó? Meddig jó? Mennyire forintosítható az érdek? Mennyi értelme van lényeges befolyást biztosító részvénycsomag esetén pillanatnyi eladási áron kalkulálni nyereséget vagy veszteséget? Lesz index cikk ha holnap a mól árfolyama 25%-al megnő, vagy erősödik a forint?
na kb ennyire átgondolt a szoci propaganda ezekben a kérdésekben.

2014.03.21. 19:29:15

Ja, Poldi! Ha már az alkotmányt meg az "Alkotmányoságot" (így nagy a-val, pedig magyar nyelven kis a) emlegeted, amit Handó Tünde állítólag sárba tipor, úgy, hogy nyilvánvalóan soha nem volt a kezedben alkotmány, se a régi, se az új, olvasd már el a 13/2013. (VI. 17.) AB határozatot, mert abban szépen leírják, számodra is érthetően, hogy a bírák kirendelése miért alkotmányos.

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 19:39:13

@Nash vs. Keynes:
NEM KOLL AZ ATOM !

A németeknél fele annyi a napsutés,..de 4 x annyi energiat termelnek vele , mint a mi PAKSI atomeromuvunk !!!!!
Fokozatosan CSOKKEN az alternatív energiák ára !!!
Széleromu !!!
Annyi szelunk van , mint fingós Pistának !!

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 19:40:46

@Holle anyó:
"Amikor én még bíró voltam, 250 folyamatos ügyem volt. Egy győri bírónak meg 30."

Hallhatnánk a Gyevi bíróról is ?

Adamecz Zoltán 2014.03.21. 20:06:06

1. Akkor talán a főváros státuszokat kellene emelni és nem a vidéki bíróságok közül szemezgetni. 2. Még csak nem is Debrecenben a legkevésbé leterheltek a bírák és legközelebb sincs. Az hogy ez mekora többletköltséggel jár azzal nem foglalkozik senki. pedig az összes ügyfél, tanuk, szakértők leutazása nem kétfillér.

unionista (törölt) 2014.03.21. 20:06:19

@Muad\\\'Dib:
te hülye vagy, vagy csak játszod? komolyan kérdezem.

öreg_répatorta 2014.03.21. 20:18:40

Bocsi, de mire esküdött a handó? A Magyar Köztársaságra. Olyan meg már régen nincs. Mit gondoltok miért szűnt meg? Hát ezért! Ne lehessen őket felelősségre vonni az esküjük miatt. Ez ugyanolyan, mint az összes mocskos törvény megszavaztatása úgy, hogy a legnagyobb gennyláda gengszterek (orbán, lázár, rogán stb.) távol maradnak a szavazás idején. Így elmondhatják, hogy ők aztán nem, soha... Mocskos fekély az egész fidesz az ország testén.

2014.03.21. 20:51:33

@Adamecz Zoltán: itelotablara mar nem nagyon mennek se tanuk, se szakertok.

moareka 2014.03.21. 21:16:42

Ha valaki még ezután azt mondja, hogy ez nem egy maffia, az nem mond igazat. Egyet nem tudok megérteni, azt, hogy a sok rajongó ezeket a disznóságokat nem látja? Most függetlenül pártszimpátiától, ennyi mocskot, amit ezek szűk 4 év alatt csináltak, a rendszerváltás óta egy kormány sem csinált.

Holle anyó 2014.03.21. 21:16:55

@Muad\\\'Dib: Régen is áthelyeztek bírókat, ha jól emlékszem fél év volt a maximum.
De nem nagyon szerették ezt a megoldást, mert fél év alatt per nem fejeződik be ebben az országban. Ami azt jelenti, hogy az áthelyezett bíró belekezdett az ügybe, de nem fejezte be. Az új bíró elölről kezdte, a harmadik körben meg már kezdtek kissé zabosak lenni a tanúk, szakértők, stb., hogy mit zaklatják őket....?????

Holle anyó 2014.03.21. 21:29:19

@Adamecz Zoltán: Kit érdekel a költség? A pervesztes fél állja, vagy az elítélten behajtják.

Blogger Géza 2014.03.21. 21:44:22

Hát, a kommentek alapján nem Hagyó Tünde karrierjének lett vége, hanem annak, hogy bárki is komolyan vegye Poldi bácsit. (Mondjuk ezt józan ésszel eddig sem lehetett tenni.)

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 21:51:15

"Hát, a kommentek alapján nem Hagyó Tünde karrierjének lett vége,"

Handó egy valódi demokráciában - kormányváltás után - csak birosági fogalmazó lehet ...ezek után !

dr kíváncsivagyok 2014.03.21. 21:52:05

@moareka:
"Ha valaki még ezután azt mondja, hogy ez nem egy maffia, az nem mond igazat. Egyet nem tudok megérteni, azt, hogy a sok rajongó ezeket a disznóságokat nem látja? Most függetlenül pártszimpátiától, ennyi mocskot, amit ezek szűk 4 év alatt csináltak, a rendszerváltás óta egy kormány sem csinált. "

Hahóóóó,...ápr. 6 !!!!!

Narina 2014.03.22. 13:46:07

@dr kíváncsivagyok: Édes szívem, ha meg a maszoposok kerülnek hatalomra szoci pártik lesznek a hatalmon, tök lényegtelen a pártok mindig a saját embereiket teszik főpozicióba! Ilyen a politika. Nincs az az elme rokkant hatalmi párt amelyik a helyén hagyná az előző kormány embereit, mert elég nagy az esély, hogy megfúrják a pénz szerzés lehetőségeiket,/törekvéseiket! Itt nem lényeg, hogy nekünk jó legyen itt az számít, hogy mit tehetnek meg!
Más: témához szólva, szerény véleményem szerint erősen félinformációk hangzottak el a cikkbe. Nagyon sok mindennel nem vagyunk tisztába és nem is leszünk, mert se a cikk írója, se én se itt lévők nagyrésze nem végzet jogot és nem látjuk át a dolgokat. Nem védeni akarom a hölgyet, de valamivel korektebb tájékoztatás nem ártana, mert ezek így csak üres vagdalkozások. "Azt hallottam...." Ezt csinálta a Mari/Gizi" pletyka. Kérdezzen meg jogi szakembert és annak alapján írja meg a sztorit, mert most ebből nem igazán látszik a felkészültség! Szerintem, persze én csak nő vagyok nem értek a logikához :)

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2014.03.22. 13:46:42

én már nem érem meg, de amikor majd EZEK megbuknak (mert nyugi, egyszer minden rezsim megbukik!), az ilyen Handó-félék lesznek az élen abban, hogy valahogy megmagyarázzák az elvtlen tevékenységüket.

a legpuhább védekezés az lesz, hogy ők belülről bomlasztottak, de lesz majd "nem gondoltuk volna" vagy "kényszerítettek", és a legaljasabb a "mit kellett volna tennünk/mit tehettünk volna".

Orbánéknál is nagyobb baj, hogy a népet nem lehet leváltani, a nép pedig tényleg nem változik...

Narina 2014.03.22. 14:10:24

@idelle: Sajnos az a szomorú, hogy tökéletesen igazad van!
Ebből a népből kiveszett minden érték. Valaha büszke erős nemzet voltunk. Most már szarba dagonyázó acsarkodó, s@ggnyalók. Ezek vagytok ti is. Mert a szátokat tudjátok jártatni, de tenni valami gondolkozni azt nem csak egymás torkának tudtok esni! Én megtagadom, hogy magyar vagyok, mert nem akarok egy ilyen züllöt, önsajnáló mihaszna néphez tartozni. Én hun vagyok. Ezért fogom elhagyni azt a helyet amit sokáig hazámnak hívtam, mert sír a lelkem, hogy mivé váltak a benne élők! Zokogok, hogy hagyják azokat uralkodni akik nem tesznek semmi jót. Nem tehetek mást mint hátat fordítok, hogy a lányomnak megtaníthassam egy másik országban(ahol nem látja ezt a posványt), hogy milyen igaz embernek lenni! Nem szeretném itt felnevelni, mert ez egyet jelentene azzal, hogy olyan undorító aljas lény lesz mint azok akik lehajtott fejjel tűrik a megaláztatásokat amit a saját vezetőik mérnek rájuk jogtalanul. Lehet köpködni, de nem érint annak a "szava" ki nem néz szembe az élet kihívásaival! Megfogom tanítani neki, hogy az adott szó kötelezz. Megtanítom neki, hogy álljon fel és harcoljon, mégha senki sincs vele csak mi. Megtanítom, milyen a szeretett az összefogás és mások érdekében és a sajátjában való cselekvés értékét! Itt ezt nem fogja látni. Nem akarom, hogy beálljon a sorba, de tisztességes legyen. Tanuljon engedelmességet, de ne birkaságot.

Eszter Jámbor 2014.03.22. 19:16:17

Írod: "az alaptörvénnyel ellentétesnek ítélte az egyedi ügyáthelyezéseket". Szerinted ez egyedi?

Eszter Jámbor 2014.03.22. 19:23:54

"Hasonló megoldást alkalmazott már korábban az Országos Igazságszolgáltatási Tanács is például 2004-ben és 2008-ban is, amikor a Debreceni, a Pécsi és a Szegedi Ítélőtábla bíráit kirendelte a Fővárosi Törvényszékre az ügyhátralék feldolgozásának megkönnyítése érdekében."

Adamecz Zoltán 2014.03.22. 20:00:31

@grundigg: Hát ez csak ügy és tanács kérdése.

Csekkliszt#10 2014.03.22. 21:00:57

(Elnézést ha valaki mar írta nem olvastam végig az összes kommentet). Hagyó Tünde nevű Szájerné a férje által iPaden osszebuherált, ezáltal modernek titulált, de valójában illegitim Alaptorvenynek nevezett Fideszes Kommunista Kiáltvanyra esküdött fel, nem a (korábbi bármilyen jogállami) alkotmányra, így esküje semmis.
Szigorúan véve az orban kormány bármely törvényalkotása semmis, hiszen puccsal kerültek hatalomra.

Csekkliszt#10 2014.03.22. 21:27:07

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Hogy ki dugja? Varosi legenda szerint az egyik oldal a hazai pályát részesíti előnyben ..

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2014.03.23. 12:52:32

"az Alkotmánybíróság korábban pofán csapta a főbíróasszonyt" - az Úristenit, Poldi, ti tényleg nem halljátok az elég nagy füleitekkel, mekkora szarháziak vagytok?! Lehet, hogy mondtatok ezer igaz mondatot (nem számoltam, mert nem érdekel), de csak ettől az egytől minden jóérzésű ember pájslija kifordul és azt mondják: na, ebből a moslék eszdéeszes bagázsból sem kérünk!

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2014.03.23. 12:54:22

@dr kíváncsivagyok: ja, a sz¤r eszdéeszesek emlegetik, nem is ők lennének, ha nem tennék.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2014.03.23. 12:57:23

@dr kíváncsivagyok: szerethetnek a gyerekeid, ha úgy otthagytak, mint Szent Pál az oláhokat.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2014.03.23. 12:58:10

@dr kíváncsivagyok: már nem sokáig vagytok. Kizárt, hogy 6-án elérjetek 15%-ot.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2014.03.23. 13:00:35

@dr kíváncsivagyok: inkább te görcsösködsz, hogy te mondhasd meg a tutik, csak nemigen sz×runk le.

gondora 2014.03.23. 16:04:58

@szonár: Ez komoly, nyomós érv! Gratulálok!

papaAndy 2014.03.23. 18:49:37

Én egyetértek ezzel az intézkedéssel több okból is. Elképzelhető, hogy túl van terhelve a fővárosi bíróság és meg kell oldani valahogyan a problémát. Saját tapasztalataim alapján pedig minden bírát akik 1995 előtt szereztek diplomát, már régen más pályára kellett volna iránytani, mert a régi rendszer pártkatonái és alkalmatlanok elfogulatlan döntéseket hozni, megrendelésre vagy az általuk erősebbnek vélt javára szeretnek ítélkezni. Ez a bolsi poldi oldal amúgy egy komcsi gyülekezet, de sokan lehetnek, mert már vagy 3-szor idetévedtem, de szinte minden írásukban magukról írnak, a jobboldalnak tulajdonítva a saját magukra jellemző ocsmányságokat. Legalábbis jobbról így látszik :) Érdekes ez a világ!

gondora 2014.03.23. 20:30:11

@Narina: Az én emlékeimben egyetlen maszopos köztársasági elnök sem volt, az ügyészség vezetője ugyanaz a Fideszes Polt Péter volt, aki most, a médiatanácsot nem uralta az MSZP, az alkotmánybíróság simán elkaszálta a kormányintézkedéseket illetve a parlamanti döntéseket, nem volt pártkatona a bíróság vezetője, a költségvetési tanácsot ugyanaz vezette aki most is, csak nagyobb jogkörrel. Soroljam még? Az MSZP-SZDSZ 1994-98 között több mint 2/3-dal rendelkezett, mégsem írta át az alkotmányt, sőt úgy korlátozta önmagát, hogy 4/5-t írt elő az akotmány módosításához. Szóval azért nem jogos egyenlőségjelet tenni. Én azt gondolom, hogy gazdasági döntésekben mindne győztes pártnak joga van akkora hülyeségeket csinálni, amekkorát akar, de ahhoz egyetlen pártnak sincs joga, még 2/3 birtokában sem, hogy a demokratikus alapokat úgy írja át, hogy megnehezítse vagy lehetetlenné tegye a demokratikus működést, vagy befolyásolja az igazságszolgáltatás működését illetve függetlenségét. Ezt a Fidesz elött senki nem is tette!

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2014.03.24. 18:42:49

@papaAndy: Handó Tünde 1986-ban diplomázott. Ennyit erről, meg a véleményedről.

papaAndy 2014.03.24. 18:59:24

@MolnarErik: Az égen most éppen nem látszanak a csillagok. Ennyit erről.

Mi köze 1986-nak, ahhoz, amit írtam? A "mindenki, aki 95 előtt..." kategóriába Tünde is beletartozik, ez miért baj? Vérfrissítés kell mindenhol, az értelmiségnél, mert a régi rendszerben szopott csecs miatt akarva, akaratlanul korrumpált az idősek agya Kelet-Európában. Rám ez csak azért nem vonatkozik, mert 86-ban rendszert váltottam. De még az is lehet, hogy az én agyam is lassan kikezdi ez az ál-baloldali ámokfutás, amit a "magyar" értelmiség ("írástudók") tűz közeléből elmozdított része művel mostanában. Világ proletárjai egyesüljetek! -- de most már tényleg... :)

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2014.03.24. 20:17:00

Ha beletartozik, akkor miért értesz vele egyet?

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2014.05.05. 23:21:02

@Narina: És a magyar helyesírást megtanulni sem ártana ilyen nagyképű hozzászólás előtt.

2015.10.08. 05:55:07

@dr kíváncsivagyok: Szabó Dezső: Mit jelent ez a jobb és baloldaliság? Azt, hogy az illetők egy az országot érintő egyetemes, vagy részletkérdésekben nem fizikai és pszihikai adottságok összes ismeretéből s a szóban forgó probléma elképzelhető minden hatásából alkotják meg az ítéletüket: hanem egy híg tudományellenes, elemeiben ellentmondó piszkos frázeológia szerint mely őket jobb- vagy baloldaliakká kötelezi” — aszerint, hogy melytől reméli a maga boldogulását, zsákmányát, mondom hozzá én. 80 év múltával is a lóleányka álmát rágjátok?

2015.10.08. 05:56:21

Amely országban a gonosztevők büntetés nélkül maradnak, gyilkosságok, ragadozások, minden Istentelenségek eláradnak, melyekért veszedelemre bocsátja Isten az országot…Mivel sokszor a kis lopót a nagy lopók felakasztják: sokszor aki sokat lop, aranyláncot visel, aki keveset, kenderkötélen függ. Pázmány Péter (Ma annyira szégyentelenek, vagy tudatlanok, mesterségük címerként hordják!) Sólyom elvtárs tiltja meg a privatizáció, ügyészségi felülvizsgálatát!
süti beállítások módosítása