HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) áder jános (11) Áder János (4) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) alkotmány (1) Alkotmány (1) Alkotmánybíróság (5) alkotmánybíróság (2) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) Brüsszel (1) brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes beszéd (3) Egyenes Beszéd (1) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) Fidesz (4) fidesz (6) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyás gergely (2) gulyas gergely (1) Gulyás Gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) hírtévé (2) Hírtévé (11) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) IMF (2) imf (1) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) Kormányinfó (1) kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) magyarország (1) Magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) matolcsy györgy (4) Matolcsy György (1) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) Mesterházy Attila (3) mesterházy attila (6) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) MTVA (3) mtva (1) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) navracsics tibor (2) Navracsics Tibor (1) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán viktor (83) Orbán Viktor (2) orbán Viktor (2) Országgyűlés (2) országgyűlés (1) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) Parlament (2) parlament (8) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) Rétvári Bence (1) rétvári bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) rogán antal (1) Rogán Antal (6) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) schmitt pál (23) Schmitt Pál (1) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) Simor András (1) simor andrás (2) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) szolidaritás (1) Szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) tállai andrás (2) Tállai András (1) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Kálmán Olgát nézték hülyének vagy minket?

2013.01.06. 12:14 Poldi bá

Kincstári magabiztossága ellenére rendkívül kínos perceket szerzett saját magának és a kormányoldalnak péntek este Rogán Antal, a Fidesz parlamenti frakcióvezetője, aki megpróbálta meggyőzni a nézőket, hogy egy héttel korábbi sajtótájékoztatójukon Szájer Józseffel nem is azt mondták, ami elhangzott.

A Magyar Köztársaság Alkotmánybírósága (internetes cím: mkab.hu) december 28-án hatányon kívül helyezett az alaptorvénnyel kapcsolatos több átmeneti rendelkezést, mert azok nem átmeneti, hanem tartós szabályozást valósítottak meg. A megsemmisített rendelkezéseket ekkor tartalmi szempontból nem vizsgálta, nem ez volt a feladata.

A döntésre azonnal reagált az iPad-os alkotmányíró, Szájer József, s bár a magyar nyelvvel meggyűlt a baja, első nyilatkozatából is egyértelmű volt, hogy a kétharmados parlamenti többség mit fog tenni: a kifogásolt részeket beépítésével módosítja az alaptörvényt, s ezzel helyrehozza a hibát. (Erről szóló aznapi posztom.)

Az első reagálást gyorsan, órákon belül követte a második: Rogán Antal fideszes frakcióvezető és Szájer József együtt tartott sajtótájékoztatót. Tenyérbemászó szemtelenséggel, csúsztatással emelték ki, hogy az Alkotmánybíróság semmilyen kifogást nem emelt tartalmi szempontból. Nem politikai kérdésről van tehát szó, s probléma könnyen megoldható, akár már februárban. Sőt, az AB meg is szabja ezt a feladatot (ezzel halványan azt próbálták sugallni, hogy maga az alkotmánybírósági határozat kötelezi őket arra, hogy copy-paste-tel átemeljék a megsemmisített szabályokat az alaptörvénybe - na, már ez maga világbotrány!). A sajtótájékoztatón különböző szavakkal, de egyértelműen, kétségbevonhatatlanul azt jelölték meg a kialakult alkotmányossági probléma megoldásaként, hogy "kijavítják a formai hibát", az alkotmány részévé teszik az AB által kifogásolt szöveget. Az egész ellenzék rárontott a kormányzó hatalomra: meg ne próbálja kényszer-alkotmányozással kijátszani az Alkotmánybíróság határozatának végrehajtását. Ekkor senki nem reagált kormányzati oldalról, hogy ugyan már, mit képzelnek rólunk, ilyen eszünkbe se jutott, nem vagyunk mi csúnya antidemokraták!

Január 4-én Az AB jó néhány fideszes (alkotmánysértő) "bebetonozást" tartalmilag is elmeszelt, amit éppen az tett lehetővé, hogy eggyel korábbi határozatával megszüntette a kifogásolt passzusok alkotmányos védelmét.
Nem tudjuk, hogy mi történhetett, (erről is született egy poszt), de a Fidesz elállt korábbi szándékától, és bár jelezte, élhetne az erő hatalmával, megvan erre a magyar néptől kapott politikai felhatalmazása (hm..., tényleg megvan?), de az ész szava mást diktál, ezért 2014-ben biztosan nem lesz regisztráció.

Mindez a történtek összefoglalója volt - remélhetőleg megfelelő tényszerűséggel.

Ebben a helyzetben Rogán Antal péntek este az ATV Egyenes Beszéd című műsorának vendége volt. Szavaiból az derült ki, hogy neki és Szájernek eszük ágában sem volt az alkotmány módosításával (értsd: az eltörölt átmeneti szabályok alaptörvénybe iktatásával) rendezni a kialakult helyzetet.

Kínosan félrefordulva hangosan nevet, amikor Kálmán Olga szembesíti a sajtótájékoztatón elmondottakkal.

"Ha-ha, nem ezt mondtuk."

A megdöbbent műsorvezető újabb és újabb szembesítési kísérletére:

"Most hiába fogunk ezzel próbálkozni. A döntésünk megszületett: nem lesz regisztráció Magyarországon 2014-ben. Ön hiába próbálja nekem azt mondani, hogy mi még néhány nappal ezelőtt azt mondtuk, hogy bele fogjuk írni az alkotmányba, mert azt gondolom, hogy ezt nem mondtuk. És pontosan arra vártunk, hogy az Alkotmánybíróság ennek kapcsán kialakítsa álláspontját."

Gondolom, sok százezer ember kapott a fejéhez e szavak hallatán, nem kizárt, hogy jó néhányan fel is hívták azonnal az orvosukat, hogy bejelentkezzenek: Doktor úr, nagy baj van! Néhány napos távtatokban sem emlékszem már vissza fontos dolgokra.

Ugyanis az említett sajtótájékoztatón az urak a saját pici szájukkal a következőt mondták.

Rogán Antal:

"...hogy a parlament parlamenti ülésének a kezdetekor a formai hibákat azokat kijavítsuk."

Szájer József:

"Az alkotmányozó, miután tartalmi céljait nem érinti ez a mostani ítélet, az Alkotmánybíróság által kért befoglalási kötelezettségének eleget tud tenni, tehát az átmeneti rendelkezések jelenlegi szabályainak az alkotmány törzsszövegébe való befogadására lehetőség nyílik."

Íme, nézzék meg saját szemükkel, hogy van képe megcáfolni saját magát egy fontos pozícióban lévő kormánypárti politikusnak. Bizony, így nézett hülyének minket Rogán Antal (a híradóbejátszás során a narrátor már értelmez, a két politikustól egyenesen bejátszott idézeteket ajánlom olvasóim figyelmébe):






Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

449 komment

Címkék: választási regisztráció Rogán Antal Alkotmánybíróság Egyenes Beszéd

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kulcsar2011 2013.01.07. 10:10:52

@Mikrobi: Pokorni nem merte beismerni, hogy Olganak van igaza. Tavaly ki is derült, hogy igaz volt a listázás. Tarlós meg folyamatosan mellébeszél egyenes beszéd helyett. A 2 legrosszabb példát hoztad elő. A többi jobbos se lett volna jobb, mert folyamatosan csúsztatnak.

kulcsar2011 2013.01.07. 10:11:29

Dezinf, Water: Kozmosz?

Bogyó 2 2013.01.07. 10:12:05

@dranok2: A választójog egyenlősége nem azt jelenti, hogy különböző státusú emberek között ne lehetne különbséget tenni. Ilyen alapon azt is felhozhatnád, hogy az sem igazságos, hogy a választókerületek létszáma nem egyenlő hajszálpontosan, s ezért egyesek szavazata kevesebbet ér.

Képzeld az is benne van az Alaptörvényben, hogy a haza védelme minden állampolgár kötelessége. Ha pl. Szlovákia megtámadna bennünket, téged meg engem biztosan besoroznának, szerinted mit csinálnának azzal, aki Sydneyben vagy a Gyimesben lakik?

SchSt 2013.01.07. 10:15:48

Én csak ezt hallom éjjel-nappal... Francba a hülye fülemmel! www.youtube.com/watch?v=QjTiA-JtYzo

kulcsar2011 2013.01.07. 10:16:38

@Mikrobi: Olga csak kérdez, és várja az egyenes beszédet. Amikor balossal beszélget, akkor fapofával nyomja a jobbos süket érveket. Jelenleg az egyik legobjektívebb műsor.

Taxomükke (UK) 2013.01.07. 10:16:59

Van meg barkinek barmifele illuzioja a fideszesekkel kapcsolatban? Szemrebbenes nelkul hazudoznak osszevissza... az lenne meglepetes, ha valamelyik veletlenul igazat mondana. Hatalommanias, pokhendi, nagypofaju, gatlastalan tolvaj banda!

Arthur55 2013.01.07. 10:22:43

Nem csak Kálmán Olgát nézik "hülyének"
hanem az ország NEM KLÓNOZOTT részét is

Oszt jónapot

moophlander 2013.01.07. 10:22:47

Kálmán Olga műsort néztek??? Már ez minősít! :)

moophlander 2013.01.07. 10:24:29

@Taxomükke: Leszögezem, nem vagyok fidesz fan! Te most kire szavaznál egy előrehozott választáson? :)

Arthur55 2013.01.07. 10:25:24

@DezInf: Agymosottak ! Irány a GRAZ-i pszihiátria.
A dakotáknak külön gumiszoba van fenntartva

DezInf 2013.01.07. 10:27:51

@kulcsar2011:

Valami nagyon ütőset tolhatsz ha ilyen gondolataid támadnak:)
Aztán rájöttem,igazad van :) ezennel is elnézést kérek, rémlik valami..

Már ez felkelti a figyelmet:
"Sose lett volna lemezünk, ha nincs az Imodium és a Taklernél másfél literes bor! "

Fiatalok, lendületesek....

kulcsar2011 2013.01.07. 10:28:16

@mooph: Ha nem vagy fidesz-fan, akkor nézhetnél Kálmán Olgát. Már 99-ben is jó volt az Objektív c. műsor. Akkor még Betlen normális volt, ő is jó volt abban.

moophlander 2013.01.07. 10:28:36

@Arthur55: Ha bármikor is MSzP-re vagy SzDSz-re szavaztál te vagy a legnagyobb agymosott! Ha nem megkövetlek és elfogadom! :)

DezInf 2013.01.07. 10:29:36

@Arthur55:

Valamit nagyon benéztél:) .....különben egyetértek veled:D

DezInf 2013.01.07. 10:32:54

@moophlander:

És ha kényszerítettek? .....esetleg jó kannás borral vettek rá?......az lehetne mentő körülmény ?

Viszontkérdés: szavaztál bármikor is a fideszre önként?

Ugye milyen érdekes a politika világa amikor egy párt ventilátorként váltogatja a pártállását és szövetségeseit?

pástétom 2013.01.07. 10:34:37

@Mikrobi: Orbán Viktor jó Viktor...Bip... NER...bip...aki nincs velünk az ellenünk...bip...polgári kormány... bip...Wass Albert...bip... Preambulum...bip... 47 ezerből meg lehet élni...bip... romkocsmában lézengő egyetemisták... akinek nincs semmilye az annyit is ér...bip...

...adatokat vettem...betáplálva...bip... bip.

moophlander 2013.01.07. 10:35:29

Olga akkora komcsi, hogy kilóg a seggéből a sarló-kalapács! Orbánfóbiában szenved és már csak ezért sem lehet objektív! Rogánfóbiája meg azóta van, mióta egyszer leiskolázta a Rogán! Keresem, hátha feltette valaki és akkor csatolok linket! 2005-vagy 2006-os adás volt! Hosszú lenne leírni.... Keresem!

dranok2 2013.01.07. 10:36:32

@kulcsar2011: Kálmán Olgáról: "Jelenleg az egyik legobjektívebb műsor. "

Hát hogyne nyilván olyan embert is lehetne találni aki szerint a kuruc.info "az egyik legobjektívebb".

Most már csak azt kéne kitalálni, mint jelenthet a "legobjektívebb" ebben a kifacsart, eltoríztott, ellentétére fordított értelmében ahogy te használod...

DezInf 2013.01.07. 10:38:34

@moophlander:

Akkor azért mert,......
Most azért mert?......

Naugyi:) a pontok helyén meg két teljesen egymásnak ellentmondó ideológia. Náluk valójában egyre megy,a lényeg a hatalom bármi áron,bármilyen eszmék jegyében. A kisember meg csak kapkodja a fejét:)

Árokásással kettévágták az országot,ők mindkét oldalt megjárták,ergo mindig szavaztál rájuk , eccer tuti. ( legalább gondolatban)

moophlander 2013.01.07. 10:39:37

@DezInf: Ezt inkább az SzDSz-esekre kellene kivetítened? Elrejtetted a kérdésben a buktatót! Ez olyan, mintha azt kérdezném: Anyád tudja, hogy buzi vagy? Csak igen és nem lehet az elfogadható válasz! :) Na körülbelül ez jellemző az Olga féle műsorvezetésre! ....és rád is!

kulcsar2011 2013.01.07. 10:40:09

mooph: Az lehet, hogy igaz, amit írsz. De ez a műsorából nem derül ki. Legalább a mai műsort nézd meg. Balos politikusnál jobbos érveket hoz elő.
És ő csak kérdez. De azért keress!

Lencsés István 2013.01.07. 10:41:22

Nem nézett senkit hülyének ROGÁN ANTAL .... " .... Akad aki érti .... " ( ÁKOS : ÉRINTŐ )

DezInf 2013.01.07. 10:43:47

@dranok2:
Legteleobjektívebb:)

talán ez megfelelő,mert ilyen még nem volt...

@moophlander:

arra a rogánra gondolsz,akit viccesen megszóltak a munka törvénykönyvének vitájában?

"....Rogán úr,aki a munkaviszonnyal személyesen még csak ennek a törvényjavaslatnak a vitáján találkozott? --vagy valami hasonló :)

Politikusnak születni kell,a munka csak másokat nemesít:D

capacete 2013.01.07. 10:44:08

Hazudnak reggel, délben és este...

DezInf 2013.01.07. 10:45:51

@Lencsés István:

Előre szólok,ha beszólsz kiosztalak. Nem csípem amikor ilyen senkik akarják nekem osztani az észt!

kulcsar2011 2013.01.07. 10:46:14

mooph: Nem válaszolták DezInf kérdésére. Látom mégiscsak fidesz-fan vagy. Lebuktál.

waterphone 2013.01.07. 10:46:19

Az elefánt ormánya hosszú.

moophlander 2013.01.07. 10:55:41

@DezInf: 1990-MDF, 1994-MIÉP, 1998-MIÉP, 2002-MIÉP,
2006-MIÉP–Jobbik Harmadik Út, 2010-JOBBIK Mivel anno a Fidesz az SzDSz kistestvére volt, és volt/van szerencsém, vagy szerencsétlenségem közelebbről belelátni politikai előmenetelekbe mindegyik oldalról, egyértelmű volt, hogy kire nem szavazok!

waterphone 2013.01.07. 10:57:47

Egyébként soha nem állítottam, hogy az elefánt ormánya hosszú volna.

moophlander 2013.01.07. 10:59:47

@kulcsar2011: Közben dolgozom is! Lassabban tudok reagálni! Nem a pártkasszából kapom a lóvét mint te a kommentjeidért! :)

DezInf 2013.01.07. 11:01:01

@moophlander:

Az MDF a kakukktojás:)
A MIÉP csak beáldozta magát 98-ban a semmiért.

kulcsar2011 2013.01.07. 11:02:04

Rendben jobbosok. Tegyük fel, hogy Olga melltartójából (fogalmazzunk szépen) kilóg a sarló. Az EgyBesz nem objektív, hanem elfogult.

Ha én egy UFO lennék, akkor mit ajánlanátok, hogy objektíven tájékozódjak?

belekotty 2013.01.07. 11:05:02

@moophlander: Szegény munkáltatód!
"1990-MDF, 1994-MIÉP, 1998-MIÉP, 2002-MIÉP,
2006-MIÉP–Jobbik Harmadik Út, 2010-JOBBIK "
- Ez mindent elmond!

Netuddki. 2013.01.07. 11:06:07

Áááá! Ezek a bohócok csak figyelemelterelésből nyilatkozgatnak.
Mert mi is a lényeg? Az orbán azt mondta nagy mellénnyel, hogy áll az alkotmánybíróság döntése elé. Amivel a felelősséget kvázi magára vállalata. Na az orbánt kéne megkérdezni, hogy akkor most mi is van...

DezInf 2013.01.07. 11:06:29

@kulcsar2011:

Magyar Nemzet,Magyar Hírlap és személyesen Bayer Zsóti ! Tv-t ne nézz mert úgyis csak a dekoltázsokra tucc figyelni.

Tuttad,hogy itt nem szeressük az UFÓ-kat?

Olvasgass aztán ha kiver a víz,gondolj arra amit az előző mondatban írtam:)

Szittyakürt 2013.01.07. 11:07:23

Húú bassz, ennyi felesleges kommentet!
Azokat, akik ritmusra nyalják a szeretett vezető ánuszrózsáját nem lehet meggyőzni semmiről, ami pedig a napnál is világosabb.
Azok pedig akik arra várnak, hogy elküldhessék a szeretett vezetőt a halál faszára vitézcsomónak, tök feleslegesen erőltetik magukat.
A Világot nem itt kell megváltani!

Netuddki. 2013.01.07. 11:08:40

@moophlander: "Olga akkora komcsi, hogy kilóg a seggéből a sarló-kalapács!"

Ha KO-t lekomcsizod akkor az orbánod micsoda?

DezInf 2013.01.07. 11:09:13

@kovi1970:

Az Alkotmánybíróságot cseréljük ki úthengerre.
Szerinted milyen arccal állna ki elé ? :D

"...döntsd a tökét,ne siránkozz....."

DezInf 2013.01.07. 11:11:46

@Szittyakürt:

Végre egy tiszta hang!
Vezess minket,mondd meg a jövőt, akár még követünk is, de légy hiteles!

kulcsar2011 2013.01.07. 11:20:15

moophlander: Sajnos pártkasszából nem kapok lóvét.

kulcsar2011 2013.01.07. 11:23:17

@DezInf: Azért MN-et ls MH-ot nehéz objektívnek nevezni.

moophlander 2013.01.07. 11:26:23

@kovi1970: Nehéz felfogásúkám! Nem vagyok Orbán rajongó, nem vagyok fidesz fan! Az olyan egyszerű aggyal rendelkezőknek mint te is, fel kéne fogniuk, hogy van élet Horn-Orbán-Medgyesi-Gyurcsány-Bajnai seggén kívül is! Dugd csak ki a fejed.... aztán ha nem vagy vak, akkor meglátod! :)

szabadmagyarnép · http://www.facebook.com/szabadmagyarnep 2013.01.07. 11:28:57

Kedves Kommentelők !

Aki ezek után is hisz a pártokban és azok vezetőiben az igen eltévedt a politika útvesztőjében és önként menetel saját nyomorúsága,bizonytalan jövője felé ill. a gyermekeinek és unokáinak megnehezíti az országban való tisztességes megélhetést.

Kell és szükség van egy modell váltásra különben elveszünk. Kell, hogy új és tiszta erők jöjjenek a felszínre és a nép az mögé sorakozzon fel. ha ezt nem teszi elveszti önmagát és kiszolgáltatott marad továbbra is a politikusoknak, azok hazugságainak.

Most még vér nélkül szép szóval, fegyelmezett tüntetésekkel célba érhetünk, de ha marad ez a kormány (vagy ha jön egy másik ugyanilyen rossz, MSZP-Együtt 2014) akkor " Isten irgalmazzon" a magyar népnek.

A Szabad magyar Nép egy új civil szerveződés amely kellő népi támogatás mellett ki tudja vezetni az országot a válságból a néppel közösen együttműködve.
A mozgalom vezetője sohasem volt tagja egyetlen pártnak sem, egyikkel sem szimpatizált és elég bölcs és tapasztalt(59 éves)ahhoz, hogy az országot kivezesse a válságból amíg nem késő.

Gondold át mindezeket és dönt a szíveddel. akarod azt, hogy továbbra is a hazug pártok játékszere lenni, vagy akarsz egy minőségi változást az életedben és gyermekeid, unokáid életében.

SZMN elérhetősége.

www.facebook.com/szabadmagyarnep
social.girlsandboys.info/?r=1

De megtalálsz az iwiw-en is és a Myvipen is bennünket.

moophlander 2013.01.07. 11:32:59

@kulcsar2011: "Azért MN-et ls MH-ot nehéz objektívnek nevezni. "

Nem is azok! Van szerintetek objektív politikai lap? :)

Lencsés István 2013.01.07. 11:36:31

@DezInf: Sajnos nem tanultál meg olvasni . Ez pedig nem beszólás , hanem tény . A senki pedig te vagy hisz még a neved sem vállalod , mert fosol .

DezInf 2013.01.07. 11:42:08

@Lencsés István:

Tudod az ilyeneket nyelvtannáciknak nevezik(nem is sértő szándékkal írjuk ezt róluk). Te nem vagy az,mert ők jobbító szándékkal figyelmeztetnek hibáinkra. Így nem is sértem meg őket,mert hasznos tagjai a blogtársadalomnak:)
Te egy grammarfityiszpropagandista vagy.
Tanári stílust mímelve fertőzöd a blogokat a fideszdroid propagandáddal.
Az a sok "anonim geci" gondolom NERtársaidra vonatkozik.
Ne zökkenj ki lécci a megjátszott szerepedből,kínos amikor felsejlik antidemokratikus jellemhibáid sokasága.
Tudod mi a különbség a kádári Népszabi meg közted?
SEMMI !
Emléxel még,a fejlécben ott sorakoztak a " Május elsejei jelszavaink! "
Ezeket potyogtatod ide az eccerű nép fiai közé az MSZMP-t fideszre cserélve :)
Hiteles vagy,mint az a régi Népszabi:)

Kedves NERtárs rossz helyre tévedtél,nem kicsit utálnak errefelé,biztosan észrevetted már.

Önkéntes vagy,meg független is. Független a józan észtől és ítélőképességtől !

Ne válaszolj,ne is javíts ki , kommunikáljon veled a ....... NER-ben lubickoló haverjaid sokasága!

Vedd észre,nem hozzád szólnak!
Aki kíváncsi rád,biztosan megkeres:)

Eccer régen feltettem néhány kérdést amire sosem válaszoltál.
Tudod mit,maradjon is így, nem is gondoltam,hogy válaszolsz. Az meghaladta volna a jelszavaid szintjét,gondolkodni kellett volna:)

Legyen szép napod,és ha békén hagysz minket nekünk is az lészen:)

Igaz egy másik blogon válaszoltál részletesen,hát akkor ide is berakom.

Ész,erő,értelem! - ezeket ne erőltesd lécci,kínos neked ez nagyon.......

ui.: te névvel még nagyobb senki vagy,ha érted mire célzok.......

kettomegketto 2013.01.07. 11:43:53

Kétszer megnéztem a 10 perces bejátszást, de Olga által szó szerintinek vélt mondatot nem találtam. Nagy ravaszság részéről, hogy szemrebbenés nélkül mondja a Rogán arcába, hogy márpedig ezt szó szerint így mondták!

Függetlenül attól, hogy mit gondolok az egészről, nagy riszpekt Rogánnak, hogy emlékezett arra, hogy ezt a mondatot sem ő, sem a Szájer nem mondta.

DezInf 2013.01.07. 11:44:10

@kulcsar2011:

Ugye már nem is akarsz UFÓ lenni ? :))))

moophlander 2013.01.07. 11:47:39

@DezInf: Bocs most vettem észre ezt: "Az MDF a kakukktojás:)
A MIÉP csak beáldozta magát 98-ban a semmiért.

1990-ben csak ez volt jó megoldás! Az, hogy nem vonták felelősségre az elmúlt rendszer embereit, viszont kicsit kiábrándított! Erre lépett a Csurka a kiválással! Értem én, hogy nehéz volt az akkori MDF-nek, hiszen egy ÜRES NYUGDÍJKASSZÁT örökölt meg! Azok, illetve azok gyerekei lopták el, akik a legjobban sírtak a MAGYUP-miatt! :) Az SzDSz a privatizációs koncért meg az anyját is eladta!
@belekotty: Te kire szavaztál a választásokon? Ja, hogy még csak egyen vehettél részt a korod miatt ...értem! Apu munkásőr volt netán? :)

fagzal 2013.01.07. 11:50:43

Mi új van abban, hogy a Fidesz mindenkit hülyének néz? (Ráadásul általában be is jön nekik.)

DezInf 2013.01.07. 11:54:11

@Lencsés István:

Mivel megérdemled:)

DezInf 2013.01.07. 11:52:14
Kellemes perceket okoztál nekem,irodalmi szintű választ csaptál össze. Csak neked hibázok kicsihuszár,szinte látom ahogy kapkocc az értelmező kéziszótár irányába:)
Remélem sohasem tanítottalak,bár eziránt erős kétségeim vannak:)
Szívesen látnám a diplomádat ügyike,a nép polifoamja:)
Az ecserin még árulnak olyanot:)

Forrongjjjjjjjjjjj
Szeretném ha a továbbiakban szóra sem méltatnál. Az lenne jelentéktelenséged csúcspontya:D

ui.: ez a föld nevű bolygó,csak ha eltévedtél volna......olyan elveszett vagy....

Szevasztok 2013.01.07. 12:07:57

@kulcsar2011: "Ha én egy UFO lennék, akkor mit ajánlanátok, hogy objektíven tájékozódjak?"

Ahogy körülnéztem egyetlen műsor maradt: A topless időjárás jelentés az RTL II-n. Ott megtudod a tutit!

B3T3G 2013.01.07. 12:22:34

Na majd, ha nyernek a komcsik, azaz fiatalos, megújult együtt 2014(mintha a trollok, orkok, goblinok szövetkeznének vmi gagyi fantasy filmben), akkor biztos kap némi kitüntetést ez baromi "objektív" nő, meg az egész ATV. Az egész csatornában az a legjobb, mikor szocialista nyugdíjasok telefonálnak be és sírják vissza Gyurcsányt meg Kádárt. :D

fidzsi 2013.01.07. 12:34:14

Azt tiszteletben tartom, hogy kinek mi a véleménye a Fideszről, Rogánról, ill. Olgikáról. Ami a konkrét
beszélgetés fő témáját illeti, itt egyértelműen ténybeli hiba/tévedés, ne adj'Isten csúsztatás esete forog fenn Olgink részéről. Felhívnám a tisztelt kommentelők figyelmét, hogy a tájékoztatóról közölt videón Rogi egyértelműen kimondja, hogy nem kommentálja előzetesen az AB regisztrációról szóló majdani döntését. Megvárják.Ergó: erre nem vonatkozhat a majdani alkotmány változtatási szándék. Az AB az első döntésében az átmeneti rendelkezések formai hibájáról beszélt, kiemelve, hogy tartalmi kérdéseket nem vizsgált. Ebből következhetett volna parlamenti formai javítás. Hogy ésszerű, etikus-e az más kérdés, de jogilag OK. Visszatérve
Olgika szívózására a regisztrációról szóló rogáni idézetre, a videóból látható/hallható, hogy taccsvonalra csúszott a kedves hölgy. Persze a nézők, nem látva a szóbanforgó videót, benyalhatták az általa mondottakat, és ez a lényeg.

anonymand 2013.01.07. 12:35:36

@Lencsés István:

Tisztelt Lencsés István!

Igazad van!
"..." - ebben is, meg "..." ebben is, de legfőképp a harmadik (az olyan ütős, tudod?) "...".
A többiekkel meg ne törődj!

Tisztelettel:
anonymand

Dzoltán55 2013.01.07. 12:44:26

Mindkettő vérge.i.Bocs,de így van.

B3T3G 2013.01.07. 12:46:27

@fidzsi:

Igen, de hát ez az ATV ugye. A kedves blogíró meg szemrebbenés nélkül elhisz neki mindent és még fel is háborodik, hogy neki ugye tökéletes a memóriája, mikor semmire se emlékszik. A médiában így módosítgatják az emlékeinket. Úgy manipulálnak minket, ahogy akarnak. Sztem az ATV részéről ez egy szándékosan, előre megtervezett hír volt. Rogán nyilván tagadni fogja a valótlant.
Az egyszerű ember aki hörögve nézi ezt a csatornát, feldühödik. Esetleg ír egy blogbejegyzést, amire ráfröcsögnek 200 kommentet és így terjed a hír. A tökéletes agymosás.
(nem vagyok fideszes/jobbikos/szadeszlmp-s/mszp-s)

piszter 2013.01.07. 12:46:48

és símán a pofánkba lett hazudva face-to-face. magyarország, 2013.

babo81 2013.01.07. 12:52:30

Rogán Anti szerepelt már a tv2 napi sorozatában,ugyanezen a csatornán reggelente hepajozik a műsorvezetőkkel,egy napi(szenny)lap kedvenc celebpolitikusa...az én szememben egy hiteltelen bájgunár akinek a kezébe Orbán keresztapa túl nagy hatalmat adott. Keményen visszaél vele! A saját kis birodalmában( v. kerület)kiskakaskodik. Olyan felsőbbrendűség csücsül az arcán,hogy az embernek hányhatnékja támad. Nemhiába, jó volt a tanítómestere!

kulcsar2011 2013.01.07. 12:54:07

@kettomegketto: objektívnek titulált médiumból idéztek az ATV-ben:
www.magyarhirlap.hu/fidesz-a-rendelkezesek-tartalmarol-nincs-vita
"Rogán Antal a pénteki sajtótájékoztatón elmondta, a kormánypárt azt javasolja, hogy a parlament februárban foglalja az alaptörvénybe azokat a szabályokat, amelyeket az Ab formai okból megsemmisített."
Továbbá rosszul figyeltél, mert 9:45-től elmondja, hogy alaptörvénybe emelik. Az elején meg beszél februárról.

fidzsi 2013.01.07. 13:06:40

@B3T3G: Én ugyan droid vagyok, de igyekszem a józan észmaradékomra is hallgatni. Plusz, elfogadva a politikai elfogultság tényét-bizony mindkét oldalon- elviselem az oldalfüggő értelmezéseket. Ami itt számomra probléma, az az,hogy -a részemről sajnos rühellt- Olgica miért nem marad meg-profiként- a tények nézőorientáló értelmezésének hímes mezején, és miért megy rá-feleslegesen- a ténybeli hazudozás rögös útjára.
Ez piti rühes dolog. Ilyet még tőle sem várnék.
No mindegy, ez legyen az én bajom.

moophlander 2013.01.07. 13:09:13

@kulcsar2011: Tartalmi és formai ok közötti különbséget érted? Ha igen nincs értelme írogatnod, hacsak nem manipulálni akarsz te is! (nem fidesz fan)

Szevasztok 2013.01.07. 13:13:36

@fidzsi: "Az AB az első döntésében az átmeneti rendelkezések formai hibájáról beszélt, kiemelve, hogy tartalmi kérdéseket nem vizsgált. Ebből következhetett volna parlamenti formai javítás. Hogy ésszerű, etikus-e az más kérdés, de jogilag OK. "

Persze utólag könnyű okosnak lenni, de RA és SzJ is többször hangsúlyozza, hogy FORMAI tennivalójuk van és TARTALMILAG nem változott a szándékuk. Ezt nem nagyon lehet másként értelmezni, mint hogy a jogi TARTALOM változatlan marad.

Persze valószínűleg tudták már akkor az AB döntését is és ezért fogalmaztak olyan "árnyaltan" ahogy.

kulcsar2011 2013.01.07. 13:14:46

Ezen megy a vita:
"Rogán Antal a pénteki sajtótájékoztatón elmondta, a kormánypárt azt javasolja, hogy a parlament februárban foglalja az alaptörvénybe azokat a szabályokat, amelyeket az Ab formai okból megsemmisített."

Az is lehet, hogy MTI közlemény volt, de már a PR-banda leszedette, és próbál mindent kitörölni.

kulcsar2011 2013.01.07. 13:27:48

@B3T3G: Bizonytalanként a Fideszt véded? Furcsa. Vagy Szocdemes esetleg Munkáspárti lennél?

@DezInf: Minden CÖF-ös Fideszes.

vasgyuszi 2013.01.07. 13:30:20

Hazug szarházi g_cik ezek, mind, de ez a két díszpéldány depláne ;) A rogennyy amúgy is olyan tenyérbemászóan faszfej arcú, hogy az már rettenet.

DezInf 2013.01.07. 13:40:57

Az egészben az az érdekes,hogy a fideszes "alkotmánybírók" előre közölték a vezérrel,hogy sajna itten bukta van. Az Ár.-el is meg a regisztrációs törvénnyel is. A munkaanyagokból vélelmezhető volt, mint az is,hogy kisebbségben vannak a "kétharmados" véleményükkel. Nem érte őket meglepetésként,tudtak időben mindenről.
Az sem volt gyanús,amikor eccer az AB döntése előtti napon vontak vissza egy törvénytervezetet vagymicsoda. Jó megérzéseik voltak,meg súgtak előre.
Ez nem az első eset volt,ennyit a fidesz által kétharmaddal kinevezett "alkotmánybírók" hitelességéről és elkötelezettségéről.
Különvéleményük meg a jogállamiság fénylő koronája lészen, áprilistől lehet ezt is belevésik abba a gránitszilárdságú, gyorsnaszádhoz kötött alaptörvényükbe.
Emlékeztetve az utókort: a jó bolsevik sosem adja fel...

Volt idejük meghozni a döntést,most kegyet gyakorolnak,most nem lesz regisztrációs törvény.

Gázügyben ugyanez megy. 10% rezsicsökkentés,ez a csökkentések kormánya!
Azt tudjuk,a Gazprom Magyarországnak és Bulgáriának olcsóbban adja a gázt.
10%-ról suttognak,de lehet az még több is,mert az EU vizsgálja a Gazprom piaci tevékenységét.
Erről miért is hallgatnak ilyen mélyen?

Aki tudja a választ kap két hangszórót, tudjátok milyenet:)

DezInf 2013.01.07. 13:46:26

@moophlander:

Nem nehéz,nem teszik magasra a mércét:D
Bezzeg ha leszerződtetnék Klúnit, mennyivel többen néznék a sajttájékoztatóikat:)

fidzsi 2013.01.07. 13:53:53

@Szevasztok: Nézd, én se kormány tettet, sem ellenzéki reagálást nemszeretek -vélelmezett- szándék szerint megítélni, mert ez politikai inklináció kérdése, és "vakíthat". Maga a tett ill.
a reakció igazságtartalma, "jogszerűsége" érdekel.
Azért írtam előbb, hogy be lehet emelni az átmeneti
rendelkezéseket, vállalva egy későbbi uniós bírósági processzust. Erre vonatkozott, ti.az átemelésre, Rogán példája a 90-es AB döntésre, és
ennek 94-es kivédésére alkotmányba emeléssel. Ti. a határon kívül élő magyar állampolgárok szavazati
jogáról volt szó. Egész más kérdés, hogy az első
AB döntés szövege nem zárta ki a későbbi tartalmi
vizsgálat lehetőségét. Mindezek a dolgok nagyobb
önmérsékletre inthetik a kormányzó erőket. Azt mellékesen jegyzem meg, hogy a példa is mutatja, hogy nem az a kérdés, hogy ki kit nevez ki/választ
alkotmány bírónak, államügyésznek, hanem az, hogy
van-e az illető(k)ben szakmai/hivatásbeli önérzet,
elkötelezettség. A többi csak újságírói/politikusi
trükközés. Erre nagy ívben teszek, még kedvenckéim esetében is.

Kytia 2013.01.07. 14:09:43

Azt kívánom, bárcsak meg tudnék még lepődni.

Peetee 2013.01.07. 14:20:26

Hazudnak reggel délben meg este.
Olyanok, mint a Gyurcsány meg a maszop!

kettomegketto 2013.01.07. 14:56:09

@kulcsar2011: nagyon szépen leírtad, hogy ez miért NEM szó szerinti idézet volt. A lényeg az, hogy Olga nem mondott igazat, amikor ennek ellenkezőjét állította. Rogán pedig ezt észrevette, amiért elismerés jár neki. Tartalmilag meg nem kívánom kommentelni!

fidzsi 2013.01.07. 15:05:39

@DezInf: Az AB döntés az általad vélelmezett súgástól függetlenül azt mutatja, hogy nem lehet prejudikálni ilyen személyi döntéseket. Egy jó alkotmánybíró nem fideszes, mszp-s, hanem szakmai önérzettel, tudással, felelősséggel rendelkező. A rezsicsökkentési ügyet illetően: nyilván lesznek, akiket kedvezőtlenül érint, pl. a vállalkozások-köztük az enyém is. Ugyaínakkor nem mindegy, hogy az
érintett rezsiköltségeinek hány százaléka az energia
díj, ill. a teljes bevételének, "jövedelmének" hány százaléka. Persze így is fáj, mint minden rezsi komponens emelkedése. Más tészta, hogy csökkenés nem a Gazpromot érinti, hanem az energia
szolgáltatókat. Ha promék csökkentenek, eggyel kevesebb ok, hogy áthárítsanak a szolgáltatók, ti.
díj maradás esetében nőne a profitjuk, így kicsit kevesebbel nő. Talán kibírják. Mondjuk, én is élvezném, ha csöpp kócerájomra nem terhelnének tovább.Majd meglásjuk.

yes...questions 2013.01.07. 15:11:51

Akkor most RESPECT ROGÁN, vagy nem?

Kytia 2013.01.07. 15:22:49

@yes...questions: Riszpekt, mert meg tudta kerülni az egyenes válaszadást, helyette ködösítéssel és csúsztatással, meg "nem is azt mondtam, mert én oda még tettem egy névelőt" kitérésekkel kislisszolt a hátsó ajtón. Ha jól értem...

kulcsar2011 2013.01.07. 15:22:49

Olgát tévedett, nem szó szerint idézett. De ez már a második rész.
1.rész:
"Önök azt mondták, hogy beleírják az alkotmányba."
"Ha-ha, nem ezt mondtuk."

Mit mondott?
"... ezeket a passzusokat kell majd értelemszerűen a részéve tenni az AB döntése alapján az új alkotmány törzsszövegének"

Tartalmilag ezt mondta.

Kytia 2013.01.07. 15:24:00

@yes...questions: Ja és tartalmilag meg nem kívánunk kommentelni senkit és semmit. Sem mi, sem az AB, sem Rogán. Ha jól értem...

DezInf 2013.01.07. 15:24:53

@fidzsi:

A döntés előkészítő fázisában eldől ki milyen véleményt támogat. A többi egyszerű matematika.
Ezt jól tükrözi a "kétharmadosok" ellenvéleménye.
Balsai volt az aki ugyanazokkal az érvekkel, Uniós jogforrásokkal magyarázta meg a saját ellentétes véleményüket,mint a bírók többsége magát a döntést.

Akkor: szakmai önérzet,tudás,felelősség?
Ezek szerint Balsai milyen szakember?
Milyen bírói gyakorlata van?

Jön Salamon, ki ne ismerné,ki bízik benne ?-ismerjük

Stumpf - az elmúlt 40 év , grrrrrrrr

Az Alkotmánybíróság folyamatosan veszít a tekintélyéből.
A tagjait politikai célokból politikusok nevezik ki. A kinevezettek jó és megbízható politikusok-"alkotmánybíró/nő"-ként is.

Jogállam----saller,koki

Ügyészség , bíróság dettó.

" Egy jó alkotmánybíró nem fideszes, mszp-s, hanem szakmai önérzettel, tudással, felelősséggel rendelkező." - ezt írtad.

Sadist 2013.01.07. 15:42:48

@szist: Mennyit kapsz a gazdáidtól?

kettomegketto 2013.01.07. 15:44:58

@kulcsar2011: No hát akkor nézzük a pontos idézeteket, hamár Kálmán Olgának nem sikerült ez, és kulcsar2011 meg elegánsan kiemelt egy félmondatot a szövegkörnyezetből. Most megpróbálom én. Rogán a következőt mondta (9:30-tól):
" - Az alkotmánybíróság itt az átmeneti törvényről hozott egy döntést, pontosabban annak egyes passzusairól hozott döntést, ebből az következik, mivel ott nem tartalmi szempontok, hanem formai hibák alapján mérlegelt, nekünk is formai feladatunk van, tehát ezeket a passzusokat kell majd értelemszerűen a részévé tenni, az alkotmánybíróság döntése alapján, az új alkotmány törzsszövegének.
- Tehát akkor marad minden ahogy most van?
- Hát mivel tartalmi kifogás nem merült fel, ezért én azt kell, hogy mondjam, hogy tartalmilag nekünk ezt nem kell vizsgálnunk."

Ez pontosan azt jelenti, hogy amennyiben nincsen tartalmi kifogása az alkotmánybíróságnak (közben kiderült, hogy az is lett), akkor csak formai feladatot jelent, DE amennyiben tartalmi hiba is van (ahogyan lett is), akkor vizsgálniuk kell azt is (megtették, visszavonták).

Hogy ez jó-e, vagy nem, vagy hogy kell-e regisztráció, vagy nem, az nem ide tartozó kérdés. Nyilván nehéz egy ilyen fordulat utáni kommunikációt jól végignyomni, de ez speciel rendben volt. Szerintem. Továbbra is riszpekt rogán (lásd feljebb)!

fidzsi 2013.01.07. 15:56:39

@DezInf: Tudod, ha hallgatnál -nem akarlak rémiszteni- jobboldali rádiót, néznél ilyen tv-t,
tapasztalnád, hogy ott miket mondanak a bírókra, beleértve a jobbernek tartottakat is. Kis hazánkban
egy birói döntés mindig politikai reakciókat szül.
A másik oldalhoz tartozó/besorolt jogi prominenseket
eleve elfogultnak tartják mindkét oldalon. Ez a legveszélyesebb komponensek közé tartozik jogállami stabilitás szempontjából. A magam részéről
óvakodnék még Bárándy Péter alkotmánybíróvá választása esetén is -a jövőben-, hogy bírói döntéseit politikai szemüveggel nézzem. Egyszerűen
úgy tekintem, hogy a jog, bár a logikának nem mondhat, de genere, ellent, de korántsem olyan egzakt állításait, következtetéseit illetően, mint
kedvenc matekom. Ezt mutatja sok ellentondásos ítélet itthon és külföldön is. A jog/alkotmányértelmezés, sajna kicsit olyas akarom
vemhes, akarom nem vemhes. Egy kicsit perverz és nem precíz kvantummechanikai hasonlattal élve, az elektron hullám, ha azt kérdezzük tőle és részecske ha erre kérdezünk, oszt' inkább egyik se
úgy igazándibúl. Persze justizmordról nem beszélve. Számomra az egyetlen kérdés az, hogy az AB helyre tesz-e egy alkotmányosságot veszélyeztető törvényt, ha az, vagy nem. Az alkotmánybírákról per def feltételezem, hogy legjobb tudásuk szerint -ez nem jelent egybehangzást, a fentiek okán- döntenek. A külső
értelmező szakértőktől viszont megkívánnám a "bizonyítható" függetlenséget, lévén, hogy az alkotmánybíróktól eltérően náluk nem követelmény a független ítélet. Ők bizony sok esetben valakik
"fizetett szakértői".

kulcsar2011 2013.01.07. 16:03:05

2+2: Nem bizonyítottál semmit.
De mondjuk már ki, hogy mi is volt ez a formai hiba? Nem átmeneti rendelkezés volt az átmenetiben.
Hogy lehet ezt orvosolni? Beemelik a törzsszövegbe.

Tehát ezt mondta.

DezInf 2013.01.07. 16:04:26

@fidzsi:

Nézem mindegyik oldal tv-jét,meg internetes megjelenésüket is. Képben vagyok. A kuruc az amit ritkábban olvasok,mert ahhoz erősebb gyomor kell.
A kvantummechanikát hagyjuk,AntiAnyag miatt fel kellett frissítenem e régelfelejtett tudásom:)
Mindig is tetszett,persze abból megélni....az az igazi művészet:)
Jog és igazságosság,értem amit írsz.
Tiszteletben tartom a véleményed,enyém kicsit más,de az enyém,azért is szeretem:)

fidzsi 2013.01.07. 16:15:59

@DezInf: Ebben egyetértünk. Kicsit svejkesen fogalmazva,ha mindenki mindenkivel egyetértene, már
rég felfalták volna egymást az emberek. Rettenetes
lenne, gondolj bele. Most megyek, mert elüldöz az
asszony a T-com-ba bele. Minden sz@r ügyet rám sóz.
A legjobbakat. Ha nem találkoznánk jó'cakát és szép holnapot!

titanmanus 2013.01.07. 16:28:04

A fidióta trollokat ne etessétek, csináljnak amit akarnak, nekik úgy jó ha szaros a szájuk.
Nézzük tényszerűen,
NEM TUDJA 50%
www.tarki.hu/hu/research/elect/index.html

ez azért nem 2/3, de negyednek is kevés...

Revolutionist 2013.01.07. 18:21:44

De most ebbe mi a fura? Kés és fél éve, orbánék nyíltan és leplezetlenül nézik hülyének az ország lakosságát. És nem is alaptalanul, mert legalább a lakosság fele tökhülye... akik képesek egy ilyen pofátlan, hazug, csaló gengszterbandának kétharmadot adni, mi mások is lehetnének? Nyilván és bizonyosan tökhülyék. Tehát telesen jogosan nézi hülyének az orbánmaffia a népet, merthogy AZ !!! A nép itt zömmel földhülye és egyre hülyül, hiszen az értelmesebb emberek hosszú tömött sorokban menekülnek, hagyják el az országot, amióta ez a fogyatékos, ámokfutó, pszichopata bűnbanda a barom diktátorával az élen bitorolja itt a hatalmat és veri szét, zülleszti végletekig az országot, az álszent kereszténymaffiával karöltve... az utolsónak le sem kell kapcsolni a villanyt, mert SÖTÉT MARAD, sőt már sötét van... nagyon sötét..

DezInf 2013.01.07. 18:25:48

@fidzsi:
Neked is szép napot és minden jót:)

Fell Bandi 2013.01.07. 18:39:16

poldi: nem gondoltam volna évekkel ezelőtt hogy még 2013-ban is ilyen kriptokommunista kreténekkel kell foglalkozni az országban mint jómagad és Olga Kálmán. De ha már így alakult, legalább a leírt szöveget illene felfognotok, ha már a beszéd megértése nehezetekre esik - annak sebessége valóban nem egy kommancs agyához van kalibrálva. Nyaljátok csak tovább gyurcsányi és hazaáruló tolvaj bandája valagát, jó csámcsogást, nekem tetszik a kínlódásotok, és BUÉK! (bolsevisták utolsó éve következik)

Dagiiron 2013.01.07. 21:03:20

@Könnyen elkaptuk, uram!: Hát nem egészen így történt:

A MOL Rt.-t 1991. október 1-jén hozták létre a Országos Kőolaj- és Gázipari Tröszt és egyéb tröszt vállalatok jogutódjaként.

Az ÁVÜ 1993 július-ban kezdte még az addig állami vállalat privatizálását. 1995-től az ÁPV Rt. folytatta a vállalat privatizációját. 1998-ig a vállalat 75%-át privatizálták, további privatizációra 2002-ben került sor. 2005-ben az ÁPV Rt. már csak a részvények 11,78%-val rendelkezett. Ezt a 11,78%-ot 2006 decemberében eladta a BÉT-en keresztül. Azóta 1 db szavazat-elsőbbségi részvénye volt az államnak. 2007 júliusában 10%-ot kapott kölcsön a menedzsmenttől a MFB Invest Zrt. Így újra gyakorolt némi befolyást az állam.

Szóval fletó dobta a piacra a MOL maradékát, ja és a Szanyi kampányolt, hogy hagyják aZ ÖMV hatalomátvételét, mert az milyen jó lesz a kormánynak..

Dagiiron 2013.01.07. 21:23:48

@röhögő: S ebben hol van a cáfolata annak, hogy a HB ellen a debreceni bíróság első fokon meghozta a felszámolásról a végzést, amit a HB megfellebbezett, így az nem lett jogerős,s ezzel csak az időt húzták, s eközben gyorsan átjelentkeztek Kecskemétre, s gyorsan úgy döntöttek, hogy mégiscsak fizetésképtelenek, s maguk ellen kértek felszámolást. Ja, hogy ezen idő alatt a Haza és Haladás alapító felcsúti bankja élhetett az opciós jogával, s egy cég kijelölésével megszerezte a cég 27 ingatlanát, amit ha a felszámolás a debreceni ítélet alapján történik, akkor nem tehették volna meg? Na ezt sehol se cáfolták. Ja, s a székhely áthelyezéshez, s az utána történő felszámolási kérelemhez kellett a tulajdonosok döntése, s a tulajdonosokat Bajnai képviselte.. Nahát, nahát. egyébként a bíróság később kimondta, hogy áron alul szerezte meg a bank az ingatlanokat: gondolatok.blog.hirszerzo.hu/entry/12705

dekol84 2013.01.07. 22:26:47

Idióta fityeszes patkány mind! Akkor is hazudnak, amikor kérdeznek! Rohadjon meg nemcsak a 2/3, hanem az egész 3/3-nyi fityeszes barom és a seggnyaló szavazóik is, élükön a cezaromániás porbafingó elmebeteg zorbánnal, a főkreténnel!

2013.01.07. 22:31:59

@Dagiiron: És fletó nyilatkozta, hogy nem adják az omv-nek.

ördöngös pepecselés 2013.01.07. 23:01:11

NA! ATV, meg Kámán olga....több idöt nem is érdemes erre fordítani, hazudik és ferdit az ATV!! (mint mindig)

ördöngös pepecselés 2013.01.07. 23:05:41

@dekol84:

"Akkor is hazudnak, amikor kérdeznek!"

Így igaz!!! Az atv, meg a baller média már csak ilyen :((

titanmanus 2013.01.08. 11:17:58

@Fell Bandi:
idióta! senki nem akarja már vissza Fletót, ha olvasnál észre is vennéd, de azt nálatok nem szokás. Ne jöjjenek vissza soha, de ezek a mocsok fidióták se!!!

És biztos a portfólió is már szemét bolsi külföldi oligarcha mi?!?!
www.portfolio.hu/ingatlan/iroda/magyarorszag_osszezuhant_csak_gorogok_es_arabok_hoztak_penzt.177884.html
süti beállítások módosítása