HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) áder jános (11) Áder János (4) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) Alkotmány (1) alkotmány (1) Alkotmánybíróság (5) alkotmánybíróság (2) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) Brüsszel (1) brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes beszéd (3) Egyenes Beszéd (1) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) fidesz (6) Fidesz (4) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) Gulyás Gergely (1) gulyás gergely (2) gulyas gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) Hírtévé (11) hírtévé (2) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) IMF (2) imf (1) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) Kormányinfó (1) kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) Magyarország (1) magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) matolcsy györgy (4) Matolcsy György (1) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) mesterházy attila (6) Mesterházy Attila (3) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) MTVA (3) mtva (1) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) Navracsics Tibor (1) navracsics tibor (2) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán viktor (83) Orbán Viktor (2) orbán Viktor (2) országgyűlés (1) Országgyűlés (2) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) parlament (8) Parlament (2) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) Rétvári Bence (1) rétvári bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) rogán antal (1) Rogán Antal (6) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) Schmitt Pál (1) schmitt pál (23) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) Simor András (1) simor andrás (2) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) Szolidaritás (1) szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) tállai andrás (2) Tállai András (1) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Így hebeg-habog Szájer József

2012.12.28. 13:54 Poldi bá

Az ember azt gondolná, hogy Szájer József szégyenében elbujdokol, de legalábbis jó fél évig kerüli a nyilvánosságot egy ilyen alkotmánybírósági döntés után. De nem. Hebeg meg habog, de mondanivalójának lényege az, hogy az Alkotmánybíróság által kifogásolt formai hiba könnyen kijavítható. Mintha ezzel a regisztráció ügye egy csapásra megoldódna.

Az Alkotmánybíróság pénteken úgy döntött, hogy az Országgyűlés túllépett az Alaptörvényben foglalt jogalkotási felhatalmazáson, amikor az Alaptörvény Átmeneti Rendelkezései közé olyan szabályokat is beiktatott, amelyek nem átmeneti rendelkezéseket tartalmaznak. (Ezek között szerepel az előzetes választási regisztráció intézménye is). És persze meg is semmisítette ezeket a szabályokat.

Az MTI nem sokkal péntek 12 óra előtt adta ki az alkotmánybírósági közleményt, de arra Szájer már a Kossuth Rádió déli krónikájában reagált. Sőt, ez a rövid rádiónyilatkozat már a 12 órás M1 híradó első hírében is hallható volt. No lám, tudnak gyorsan dolgozni ezek a fiúk! (Meg persze nyilván egyre jobb a kapcsolat az alkotmánybírókkal, akik most is adtak időt felkészülni az eléggé kellemetlen döntés "megmagyarázására".)

Ám Szájer inkább köznevetség tárgya ezzel a nyilatkozattal:

"Ez a formai hiba egy formai eljárással helyrehozható, és éppen ezért az alaptörvény módosítása azt a problémát, amelyet az Alkotmánybíróságnak a döntése felvetett, ezt ki tudja javítani, helyre tudja hozni a legközelebbi ülésén."

Hogy mi van, kedves Szájer úr? Feltételezem, hogy ez volt nyilatkozatának legértelmesebb és legérdemlegesebb mondata, hiszen azt vágta ki, ezt idézte az Ön hangján a közszolgálati televízió.

Tudom, hogy a magyar nehéz nyelv, de egy ilyen művelt politikustól talán elvárható, hogy egy nyilatkozatban legyen alany, állítmány, a visszautalások egy mondatrészre értelmesek legyenek. Ennek hiányában a nyilatkozat (ön)lejárató  jellegű, most például nem lehet tudni, milyen testület legközelebbi üléséről tetszik beszélni.

Mindenesetre, ha jól értjük, Szájer József megpróbálta úgy beállítani a dolgot, mintha valami jelentéktelen formai problémáról lenne szó, amit a lehető leghamarabb, akár "a legközelebbi ülésen" orvosolni tudnak. (Kik is?)

Nos. Természetesen az Alkotmánybíróság MOST nem vizsgálta érdemben az előzetes választási regisztráció kérdését, mert a mostani elemzést kezdeményező személy, az alapvető jogok biztosa kifejezetten azt tette kifogás tárgyává, hogy az átmeneteinek szánt rendelkezések tartós szabályozást tartalmaznak.

A tartalmi vizsgálat még csak ezután következik.

Na de kérem! Nem kellene az alaptörvény-szövegező bizottság elnökének legalábbis bocsánatot kérnie? Vagy az csak úgy megy, hogy ide-oda berakunk mindenféle paragrafust, legfeljebb majd kivesszük, ha kiderül, hogy sérti az alkotmányosságot?  Szakmailag Ön ekkora lúzer? Vagy netán politikai sandaság szabályozza az Ön törvény-előkészítő munkáját? Választhat, Szájer úr, Önnek melyik a jobb változat?!

Péntek déli hebegéséből-habogásából a magyar nyelv szabályait semmibe vevő mondatszerkesztéséből azt lehet kihámozni, hogy az előzetes választási regisztráció intézményét most majd kiveszik az átmeneti rendelkezések közül és behelyezik az Alkotmány - ó, bocsánat, az alaptörvény szövegébe. Kétségtelen, így megszűnik a formai hiba, senki nem kekeckedhet. Egy igazán apró lépés hiányzik már csak a teljességhez, valami ilyesféle kiegészítése az alkotmánynak.: "A 2012-ben megszerzett kétharmados parlamenti felhatalmazás alapján parlamenti választásokat Magyarországon csak olyan pártszövetség nyerhet, amelynek tagja a Fidesz. Ellenkező esetben a választást addig kell megismételni, amíg ennek a követelménynek megfelelő eredmény nem áll elő".

Na ez lenne a tiszta beszéd, úgyis ebbe az irányba haladunk.

Egyébként felhívom az olvasók figyelmét egy apróságra. A 12 órás híradó bevezetőjében, a fontosabb hírek ismertetésénél a közszolgálati szövegmondó úgy fogalmazott, hogy "A kormány szerint a probléma orvosolható."

Ezek szerint hiába mondott le fideszes politikai tisztségeiről Szájer József, hogy Handó Tünde főbírót ne lehessen politikai elfogultsággal vádolni (ha-ha-ha), ez a mocsok média simán lekormánypártizza őt. Mit lekormánypártizza, egyenesen a kormány nevében nyilatkozónak tünteti fel ezt az ízig-vérig demokrata, független  embert. Na szép. Nincs még mindig teljes rend, szép számmal várnak teendők a NER rendszerének irányítóira.



FRISSÍTÉS

Nem sok idő telt el posztunk élesítése óta, s máris itt a tájékoztatás arról, hogy Rogán Antal és Szájer József sajtókonferencián közölte a hivatalos álláspontot az alkotmánybírósági döntésről. Ebből kiderül, hogy bizony hatékonyak voltunk, amikor a magyar nyelv előírásait sárba tipró Szájer-nyilatkozatba megpróbáltunk értelmet csiholni. Szájer úr tehát úgy gondolja, hogy egy kis formai aktussal - a kidobott szöveg alkotmányba emelésével - rendezhető az "alkotmányos hatalom jóhiszemű cselekedetével" előállt helyzet. Gratulálunk, Szájer Úr!


Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

125 komment

Címkék: alkotmánybíróság alkotmányosság szájer józsef előzetes választási regisztráció

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tiItsál ki te gyökér 2012.12.28. 18:59:02

Nem értem a problémátokat. A sok birka ezt szavazta.
Az államforma kétharmad, tessék oszolni, nincs itt semmi látnivaló!

tiItsál ki te gyökér 2012.12.28. 19:00:59

@dadddd: na látom te vevő vagy erre a színjátékra. Barom vagy!

Uni1002 2012.12.28. 19:01:49

@Mária: Az alkotmány asztalát vissza kellett vinni az ebédlőbe.
Benne van a helyiségleltárban. :-)

antal001 2012.12.28. 19:05:14

Hoznak egy olyan törvény,hogy az AB nem bírálhatja felül a kormányt!

dunaparti 2012.12.28. 19:06:19

@Uni1002: Az alkotmány asztaláról én nem ennék, vastagon volt rajta a szar.

calamites 2012.12.28. 19:07:30

Valahol itt az indexen olvastam, de beidézném:

A fidesz gyurmázik a gránit szilárdságú fundamentummal.

TBone 2012.12.28. 19:09:58

Hülyén is nézne ki a kiállított alaptörvény a sok betétlappal meg beragasztott sárga cetlikkel.

Uni1002 2012.12.28. 19:20:11

@dunaparti: Majd leterítik kalocsai mintás abrosszal...

Nem Penny hajója 2012.12.28. 19:21:09

Nem tudom minek szarozik itt a Fidesz! Foglalják bele az alaptörvénybe, hogy nincs Alkotmánybíróság, oszt jónapot. Nem kell tökölődni, meg eljátszani, hogy demokrácia van.

Tiltakozásoktól, tüntetésektől sem kell tartani, mert ebben az országban a diákokon kívül úgyis mindenki lapít, mint szar a fűben.

hopp ti 2012.12.28. 19:23:40

Azért kellett új alkotmány (alaptörvény), mert a régit már szinte naponta kellett toldozni , foltozni. Csináltak egyet a maguk száj(er)a íze szerint , kőbe vésve. Erre megint csak folyamatosan módosítgatni kell , mert mégsem felel meg . Kontár banda...

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.12.28. 19:29:12

szoktak a fideszesek elbújni a nyilvánosság elől egy egy pofon után?!

nem lenne mára aki nyilatkozzon tőlük.

☉ ☾ 2012.12.28. 19:33:59

A fidesz mára teljesen olyan lett mint a katolikus egyház, ami elég erősen a maffiára hasonlít - gazdasági és hatalmi okokból jött létre, és minden szavuk hazugságot takar, minden tettük káros, az összes bevételük jóhiszemű emberek becsapásából ered.

dr. jenőke (jenőke) 2012.12.28. 19:38:39

Kedves, jó Poldi bácsi!
„Nem kellene az alaptörvény-szövegező bizottság elnökének legalábbis bocsánatot kérnie?”
Miért kellene?????
Szájer József az ELTE Római jogi tanszéken egyetemi tanársegédként dolgozott.
Hagyományőrzőként felfigyelt arra, hogy a régi Rómában Kr. e. 451-ben felfüggesztették a szokásos, „alkotmányos" rendet és egy (mintegy tíz főből álló) csoport írásba foglalta a törvényeket. Az első évben el is készült tíz tábla. A második évben újabb két táblát készített el egy másik csoportocska, amelynek tagjai tirannusokként kezdtek el viselkedni. Megpróbálták hatalmukat állandósítani, Róma népe azonban fellázadt ellenük, és visszaállította a régi rendet.
Hát ilyen a történelem. És ilyen a kőtáblás törvénykezés, és a hagyományőrzés.
Hogy ebből Szájer mit tanult? Semmit. Akkor miért is kérjen bocsánatot? Ez a nem tudják, mit cselekszenek esete.

Megfigyelo 2012.12.28. 19:42:14

Az AB lényegében arra válaszolt, amiről az Ombudsman kérdezte, ő meg azt kérdezte, amit jogilag kérdezhetett. Mindenesetre, amíg eddig el lehetett dugni az ocsmányságokat az "átmeneti rendelkezésekben", most már kénytelenek lesznek nyilvánosan az asztalra csinálni, ha ragaszkodnak hozzájuk.

Kiváncsi vagyok, kimondja-e az AB az egész előzetes regisztráció alkotmánysértő, jogfosztó voltát...

Megfigyelo 2012.12.28. 19:46:10

@Dr. jenőke (jenőke): Elnézést, de tudomásom szerint a "tizenkéttáblás törvényeket" eredetileg nem kőtáblákra, hanem 12 réztáblára vésték. A kőtábla Mózes biznisze volt, egy másik operában...

Megfigyelo 2012.12.28. 19:48:11

@hopp ti: Nagyon jó kis Alkotmány volt az, csak azért foltozták naponta, hogy a kisebb-nagyobb disznóságaik formálisan "alkotmányosak" legyenek...

flippant 2012.12.28. 19:54:22

büdös agymosott fülkés nyugger narancsos majmok! Egy flashmob békemenet az AB ellen?

bgp 2012.12.28. 20:05:40

Tényleg nem értem minek cirkuszolnak még az alkotmánnyal. El kell törölni, képviselőket elbocsátani, rendeleti kormányzás a "választásokig".
Sokkal tisztább lenne a felállás és mi is mehetnénk a csuti földekre dolgozni.

dr. jenőke (jenőke) 2012.12.28. 20:07:10

@Megfigyelo:
Hammu Pipőke és Hammu Rábi. Ez utóbbi szintén kőbe vésve.

béla a görög (törölt) 2012.12.28. 20:07:50

Lehet csak szimpla szinjáték. Hogy azt mondhassák jól meg lett alkotmányjogilag támogatva és hülye értetlen pofákat vágjanak hozzá.

Ha meg nem, Orbán agyát ellepik a méhek, elkezd nyáladzani és közli az Alkotmánybirósággal, hogy:
"K...a anyátok irjátok meg ti a törvényt, hogy azt el is fogadjátok!"

Nevetségesek.

ephart 2012.12.28. 20:18:03

vihar a biliben.mire szükség lesz a törvényre meglesz.sima ügy

látjátok feleim szümtükkel 2012.12.28. 20:19:25

@Uni1002:
"Elmeszelték a módosítással többek között a korengedményes nyugdíjazás intézményét."

Nem baj, fizetünk másnak:

dopeman.tv/ajanlo/ukran_nyugdijasok_tomegesen_lepik_at_a_magyar_hatart

látjátok feleim szümtükkel 2012.12.28. 20:23:26

@Dr. jenőke (jenőke):
Remélem abban egyet érthetünk, hogy a tanáraik bocsánatot kérhetnének a néptől.

qwertzuiop05 2012.12.28. 20:27:41

Ezek a nyomorultak még az ötnegyed birtokában sem képesek normálisan törvényalkotni.

Szociknak vége 2012.12.28. 20:31:33

Poldi

Mi az az 'alkotmányosság'?

Ez valami kőbe vésett örök igazság?

Nem az amit a nép/parlament akar?

Sokadszorra próbálkozol és még mindig gyenge.

2012.12.28. 20:37:40

@MetroGoldwinMayer:

"Mi az az 'alkotmányosság'?

Ez valami kőbe vésett örök igazság?

Nem az amit a nép/parlament akar?"

Nem is tudtam, hogy az alkotmány egy "akarat"!!??

index.hu/velemeny/2012/12/28/repedezik-e_a_granit/

"Tavaly január 2-án Orbán Viktor, miután megtekintette a díszkiadást illusztráló festmények tárlatát, a Nemzeti Galériában arról beszélt, hogy húsz zavaros év után a kormánytöbbség az Alaptörvénnyel gránitszilárdságú alapot teremtett."

2012.12.28. 20:39:57

ha nem fogadják el az Alkotmánybíróság döntését, és az alkotmányt módosításokkal a napi politikához,kőbe vésett programjukhoz igazítják, akkor szerintem államcsínyt követnek el, hiába övék a kétharmad.

Rigor_mortis 2012.12.28. 20:41:23

@dadddd: ugye te értelmi fogyatékos vagy? Fidióta!

Rwindx 2012.12.28. 20:43:47

@látjátok feleim szümtükkel:
Azért érdemes lenne olvasgatni arról miképpen lehet igénybevenni a TB ellátásokat mielőtt valaki ekkora nyilvánvaló ökörséget netre vet. Lásd TAJ kártya, vagy nyugdíjjogosultsági feltételek. Meg hogy az önkormányzat ítéli meg a nyugdíjat, nem az ONYF... :D Dopeman eddig sem az eszéről volt híres. Aki meg ezt elhiszi annak meg már mindegy.

Egyébként pont ezért kellene normális cenzus, nem a fidesz féle regisztrációs hülyeség, az ilyen hülyéket kiszűrni.

Rigor_mortis 2012.12.28. 20:44:16

@MetroGoldwinMayer: na, itt a másik fidióta is. Vagy azonos vagy a daddddogóssal?

Szociknak vége 2012.12.28. 20:46:10

@MikeBoy: Nem is tudtam, hogy az alkotmány egy "akarat"!!??

- Akkor sok mindent nem tudsz, gondolom.

apanna 2012.12.28. 20:49:33

@sutyerák: Hernyó a politika, ami átszövi az egész országot. Az egyik szeretne valamit, majd a másik megszünteti, aztán minden kezdődik előröl.MI pedig azt hisszük, hogy az alkotmánybírák pártokon felül állnak.
A nagy lószart mama, hogy egy klasszikust idézzek....

2012.12.28. 20:54:43

@MetroGoldwinMayer:

Még gondolkodsz is??!! ;)))
Hagy fogalmazzak másképp.
Ott ülsz a vizsgán.
Tanár: Mi az alkotmány fiam?
Te: Nem az amit a nép/parlament akar?
Tanár: Te fiam az a per (értsd: "/") jel a mondatodban mit jelent? Esetleg a nép és a parlament ugyan az? Vagy nem azonosak, de az akaratukat logikai ÉS kapcsolatba kell tenni? Vagy.......ki a f...szom engedte ide ezt az idiótát??

Így már világosabb voltam remélem.....

Szociknak vége 2012.12.28. 20:58:40

@MikeBoy: Nem kalkuláltam be az aluledukáltságodat.

Alaptv.: Magyarországon a népképviselet legfőbb szerve az Országgyülés, az államhatalom egyetlen forrása a nép.

Már érted, vagy tehetek érted még valamit?

Megfigyelo 2012.12.28. 20:59:11

@Crescence: Miért, eddig mit csináltak? Ezt játszották vagy 10-szer 2011-ben az előző alkotmánnyal...

Le_Penseur 2012.12.28. 21:00:20

@MetroGoldwinMayer:
Sokadszorra próbálkozol és még mindig gyenge.

Az alaptörvény, ahogyan az a nevében is benne van, az a törvény, ami a többi törvénynek az alapját képezi. Többek között ezért nem szabad terjedelmes, részletekbe menő alaptörvényt eszkábálni. Minden rendeletnek, jogszabálynak és törvénynek meg kell felelnie a magasabb szintű jogszabályoknak, azzal ellentétes nem lehet. Végső soron minden törvénynek meg kell fellelnie az alaptörvénynek.

"Az Alkotmánybíróság ma meghozott határozatában megállapította, hogy az Országgyűlés túllépett az Alaptörvényben foglalt jogalkotási felhatalmazáson, amikor az Alaptörvény átmeneti rendelkezései közé olyan szabályokat is beiktatott, amelyek nem átmeneti rendelkezéseket tartalmaznak."

Egyelőre azt nem vizsgálták, hogy a regisztráció ütközik-e valamelyik alapjoggal.

Sir Galahad 2012.12.28. 21:00:27

Egy apró kérdés... amire persze nem várok választ. Most hol vannak, akik annak idején kórusbon ordították, hogy az alkotmánybírák a patásorbándiktátor kesztyűbábjai? Egy sorryt azért illenék benyögni... De ilyesmi nem lesz, minek az, persze.

Szociknak vége 2012.12.28. 21:06:50

@Le_Penseur: A technikai hibával egyetértek. Az hogy részletes vagy sem szintén kizárólag a Parlament függvénye.

Országgyűlés túllépett az Alaptörvényben foglalt jogalkotási felhatalmazáson - ezt a felhatalmazást is a parlament(i töbség) adja saját magának tehát majd módosítják.

vakablak 2012.12.28. 21:08:03

@Sir Galahad:

Mint írtam fennebb, az AB-nak ez a döntése mindenfajta jelentőséget nélkülöz, és inkább a Fidesz malmára hajtja a vizet. Ezzel az ügyes trükkel sikerült elérni, hogy noha most még legalább elvben vizsgálhatta volna az AB a regisztráció alkotmányosságát, ezt követően ezt már meg sem teheti. A Fidesz-droidok személyedben pedig már meg is érkeztek, akik ezt az AB-döntést fogják annak teljes jelentéktelensége (sőt: károssága) ellenére lobogtatni, mondván, hogy az AB nem a fidexnyik érdekeket szolgálja.

Pedig de; és amikor mégsem, az is csak a sunyi lapításban merül ki.

Sir Galahad 2012.12.28. 21:15:15

@vakablak: Ha az AB a Fidesz érdekeit szolgálná, az átmeneti rendelkezéseket is simán átengedte volna. Indokot lehetett volna rá találni - lásd: különvélemények. De nem... szerinted ha így dönt az AB, Fidesz-párti, ha ellenkezőképp, akkor is. Tedd még hozzá Virág elvtársat idézve, hogy aki nem gyanús, az gyanús... jó szórakozást :)

vakablak 2012.12.28. 21:20:03

@Sir Galahad:

Világosan leírtam a véleményemet, mely szerint az AB win-win helyzetet keresett. Ha csak simán átengedte volna az Ár-t, az csak a Fidesznek lett volna jó. Így viszont úgy lakott jól a kecske, hogy a káposzta is megmaradt. Hozott is ajándékot az AB meg nem is, ráadásul — szintén, mint írtam — most aztán jöhetnek a hozzád hasonló droidok győzedelmesen lobogtatni, hogy lám, az AB nem a Fidesz zoknibábja. Ebből következően érvnek semmis, amit írtál — véleménynek persze oké.

Sir Galahad 2012.12.28. 21:22:20

@vakablak: Rendben, győzzenek a hozzád hasonló droidok :) Egészségetekre!

türelmesebb 2012.12.28. 21:25:01

@vakablak:" Az én olvasatomban az AB most egyfajta szívességet tett a Fidesznek azzal, hogy csupán formai okokra hivatkozva semmisítette meg pl. a regisztrációs törvényt." Teljesen egyetértek, de az indoklásom más:Hangsulyozom ez az egész az egyéni véleményem, semmilyen adatokkal nem támaszthatom alá, tehát nem vagyok perelhető!
A FIDESZ kapott egy lehetőséget, hogy sulyosabb presztizveszteség nélkül felejtse el az uj választási törvényt, ne a nemzetközi választási ellenörző testület bizonyitsa a választási csalást, és annak előkészítését. Valoszinü hogy az agymosottak és elvakultak kivül mindenki látja a csalás lehetőségét, igy az AB is.Vagy esetleg informácioja van egy esetleges mozgalomnak, akik hajlandó a magyar származásu ujonan választásra jogosul emberek közremüködésével, (akik megunták, hogy politikai célokra felhasználják öket) bizonyitani fogják az eseményeket.

Szociknak vége 2012.12.28. 21:29:25

Én olyan módosítást fogadtatnék el, hogy az Alkbíróság parlamenti 2/3 mellett ne müködjön. Teljesen felesleges közpénz-pazarlás, hiszen csak normál többség mellett tudja az AB betölteni a szerepét.

1 ABiró kb. 1,5öt keres*12*9 évre kinevezve az 162 milla*11 db bíró az cca. 1800 milla + személyzet és müködési ktg. értelme meg semmi.
Persze nagyobb pénzek is folynak el a semmibe, szal végül is nem gáz.

2012.12.28. 21:41:55

@MetroGoldwinMayer:

Menjünk a kályhához!

"Mi az az 'alkotmányosság'?
Nem az amit a nép/parlament akar?"

Válasz: Nem!
Az amit írtál egy értelmetlen maszlag!

Vedd már észre, az első mondatodon nem jutottunk túl. Mert annak nincs értelme!

Szociknak vége 2012.12.28. 21:51:04

@MikeBoy: Még itt tartasz? Te jöttél az alkományossággal, ami egy akarat.

Szerinted meg nem. Akkor áruld már el lécci mindenkinek hogy mi.

dr kíváncsivagyok 2012.12.28. 21:51:14

@Quarker:
"Ez a bukta inkább a Lázár sara, ő szokott ilyen sunyi módon törvényeket benyújtani. "

Nem , nem barátom...se nem Lázár , se nem Szájer,....fejétől büdösödik a hal (is ) !

dr kíváncsivagyok 2012.12.28. 21:53:40

@MetroGoldwinMayer:
"Én olyan módosítást fogadtatnék el, hogy az Alkbíróság parlamenti 2/3 mellett ne müködjön. Teljesen felesleges közpénz-pazarlás, hiszen csak normál többség mellett tudja az AB betölteni a szerepét."

Sőt, a parlament se kell 2/3 - nál !
Tovább megyek...elég 1 azaz EGY ember is a vezetéshez !
( Jaaa, hogy most is ez van ?! )

Pop40 2012.12.28. 21:54:49

@MetroGoldwinMayer:

"Mi az az 'alkotmányosság'?
Ez valami kőbe vésett örök igazság?
Nem az amit a nép/parlament akar?"

De. Az. A nép 80%-a ellenzi azt a regisztrációs formát, amit a vezéred meg a narancshordája gyömöszköl le a torkukon.

Érdekes, valamiért erről nem akart nemzetileg konzultálni a felcsúti tolvaj.

Sokadszorra próbálkozol és még mindig gyenge.

Pop40 2012.12.28. 21:58:09

@reszeg tengeresz:

Már várnak a detoxban, hülyegyerek.
Ne várakoztasd meg őket.

Szociknak vége 2012.12.28. 21:58:48

A tvhozás a parlament hatásköre, nem kell konzultálni senkivel sem. Ilyen a demokrácia.

Pop40 2012.12.28. 22:12:37

@MetroGoldwinMayer:

Nyilvánvaló. Konzultálni csak ott kell (pármilliárdért) ahol a visszaküldő hatalmas tömeg (a címzettek pár százaléka :D) véleménye, mit ad isten, épp megegyezik a felcsúti tolvajéval.

Persze hogy valóban megegyezik e, erre vonatkozólag csak a rendkívül hiteles fideszes orrásokra hagyatkozhatunk, de ennél hitelesebb forrás nem is kell ugye :)

Az eredmény amúgy is mellékes, hisz már rég megvan a döntés a témában, elvégre mit ugatna bele a hülye proli a saját pénzéből fizetett konzultáció eredményébe?
Épp erre van Orbán elvtárs, majd ő a széles látókörével és rendkívüli bölcsességével eldönti, mi legyen a hülye prolik véleménye.

Oszt' jónapot.

komissarlajos 2012.12.28. 22:16:49

A XX. - XXI. század egy nagy újságírójától idézek: Az alanyt és az állítmányt egyeztetni kell. A többi tehetség kérdése. (Rab Ferenc, Dn. Napló)
Vannak akik cipelik a zongorát, és van aki játszik rajta. (Albert Flórián.)

ZSírfeka 2012.12.28. 22:17:43

Szép estét!

Olvasgatva a hozzászólásokat, a narancsdroidok érvelései lassan olyanok, mint amikor egy haragos nővel vitázik az ember: logikának semmi nyoma. :)
Azért nekik is boldog/abb új évet!
:)))

Megfigyelo 2012.12.28. 22:17:55

@türelmesebb: Még nem semmisítettek meg a regisztrációs törvényt magát, csak a regisztráció alapvető aspektusait az alaptörvény átmeneti rendelkezései közé iktató "alkotmányos" szabályt...

Csak ámulok és bámulok 2012.12.28. 22:19:32

Jogot korlátozni csak a szükségesség és arányosság mérlegelésével lehet.
Na, mármost semmilyen épelméjű magyarázattal nem sikerült kirukkolnia a 2/3-nak, hogy a 20 éve működő választási rendszert miért (és a mit-tudom-én mióta létező lakcímnyilvántartás mellett)is kell úgy megváltoztatni, hogy
- 1. minden esetben a fidesz nyerjen.
- 2. Ha nem a fidesz nyer, akkor automatikusan életbe lép az előző pont.

Sőt a végkimenet biztosabbá tételének érdekében, még a határon túli magyar anyanyelvű külföldi állampolgárokat is implikálja.

Nem véletlen, hogy Horn Gyula 4/5-össé tette az Alkotmánymódosítást, hogy ne tudja a mindenkori 2/3 kénye-kedve szerint tákolgatni.

komissarlajos 2012.12.28. 22:20:28

@Megfigyelo: Egyszerű: mi reménykedünk, te reménykedj. Tisztelettel.

Megfigyelo 2012.12.28. 22:21:35

@MetroGoldwinMayer: Jogállamban a 2/3 sem tör-zűz, és igényt tart arra, hogy legyen értelmes kontrollja annak, amit csinál...

komissarlajos 2012.12.28. 22:22:22

Gyerekek! Ez a szájbergyerek nem homokos?

komissarlajos 2012.12.28. 22:23:47

Most nézem a Voice nevű agybutítást!

NA YA! 2012.12.28. 22:30:32

szájjer egy fa szopó luciferkó!;)

Megfigyelo 2012.12.28. 22:35:09

@komissarlajos: Még az utólsó pillanatban, egy nappal a választás előtt is árírhatja a szabálzokat. Egy visszaemlékezés szerint, ha diákkorában vesztésre állt a focicsapata, kierőszakolta, hogy legyen még egy félidő...

Megfigyelo 2012.12.28. 22:39:15

@Sir Galahad: Nem, ez az AB részéről nem volt kifejezetteb barátságos a Fidesz irányába, de nem is kockáztattak olyan sokat, mert a 2/3 úgyis azt csinál, amit jónak lát, legfeljebb még egy kicsit többen fognak hányni tőle...

rohadjmegARCgeci 2012.12.28. 23:30:11

Szerintem mind részeges vagy drogos.Azért ilyen rothadó hányás ez az ország.
Ki az Isten fasza fogja ezt a nyominger nemzetet kivezetni ebből a szarból.....és főleg,mikor?

zembertelen 2012.12.28. 23:31:04

Mit görcsölnek össze azzal ami még 1,5-2 évig marad csak?

rohadjmegARCgeci 2012.12.28. 23:36:24

@zembertelen: Ezt akár maga a Vitya is beírhatta volna.

koolkat 2012.12.28. 23:58:09

2/3-dal majd azt csinálnak, amit akarnak, ebben semmi törvénytelen nincs. Ez a látszólagos pofon is azért kellett, hogy el lehesse mondani: kérem szépen, itt működik az Alkotmánybíróság, hipi-szupi a demokrácia, na ugye, hogy az AB nem elfogult, minket is jól helyretett. A zemberek döntő többségét úgysem a Zalkotmány érdekli, ettől a visszadobástól nem csökken a nagyvezír és csapatának népszerűsége. Ahogy Grün mondaná: ügyes.

rohadjmegARCgeci 2012.12.29. 00:01:02

@koolkat: Ami nincs,az nem is tud csökkenni.

zembertelen 2012.12.29. 00:31:29

@Dr. Furia:
"Ki az Isten fasza fogja ezt a nyominger nemzetet kivezetni ebből a szarból.....és főleg,mikor?"
Az RMDSZ-HÍD-MOST koalíció, 2014-ben amikor megnyerte a magyar választásokat és MO-t szétosztják Erdély és a Felvidék között.

Szociknak vége 2012.12.29. 01:12:05

@Megfigyelo: Jogállamban a 2/3 sem tör-zűz, és igényt tart arra, hogy legyen értelmes kontrollja annak, amit csinál...

-Ugyan, lófaszt. Amerre nézel a politika az érdekek és a zsarolás terepe, minden egyes államban. Van ahol elegánsabban csinálják de ez sem jellemző.

Szociknak vége 2012.12.29. 01:13:34

@Megfigyelo: Egy visszaemlékezés szerint, ha diákkorában vesztésre állt a focicsapata, kierőszakolta, hogy legyen még egy félidő...

- Nyehehe. Ezt Gyurcsány mesélte?

Tamás Csacsicska 2012.12.29. 01:25:39

Ugyan kérem!

Orbán előtt nincs lehetetlen – ő kizárólag a nyers erőből ért, a jogászkodás nem a kenyere (nem is volt soha). Addig fogja nyújtani a rétest, ameddig csak bírja. Március 31-én megszavazza a „javítást” az Országgyűlés 263 pojácája. Ezt követően nem kérdéses, hogy mit fog tartalmilag elemezni az AB, milyen megállapításra jut. Tavasszal ugyanis Fidesz többségű lesz az AB, szóval akármilyen véleményt mondhat a „kijavított a formai hibákról”.

Legfeljebb majd nem Áder fogja kérni az AB felülvizsgálatot, így az AB-t semmi sem fogja időben szorítani a véleményalkotásra. Stumpf és Balsai lesznek az előadó bírók, két nagykabát az AB gombján. Pontosan az fog történni, mint a manyupok esetében -sohasem lesz AB állásfoglalás. Vagy talán majd 2015 végén erre is jut idő. Hogy 2014-ben lezajlanak a választások Orbán álmai szerint? Hát ez egy borzalmasan sajnálatos eset lesz. De sebaj, majd 2018-ban már nem lesz regisztráció – helyette talán nyílt szavazás lesz a Balaton jegén, vagy koronázás a Cinege utcába.

Na, most tessenek választani!

Szúrófény 2012.12.29. 04:48:18

@sutyerák: Mért? Olyan szép magyar gyerek! Ki a főnök? Aki a tabut meghatározza! Mi a tabu? A Miért? Annyiszor, annyi helyen, a történelemben szeretettel üldözték őket!

s 2012.12.29. 06:20:33

"ezt ki tudja javítani, helyre tudja hozni a legközelebbi ülésén."

Elmondom, hol van ez a legközelebbi ülés. Ez, kérlek tisztelettel a legközelebbi repülőgépen van, aminek a legközelebbi megállója Buenos Aires. Ha szerencséd van, akkor nem tetetek rá bombát, hogy belepottyanj az Atlanti-óceánba. Vagy tudod mit? Inkább mégis tetetek rá. Baszódj meg, cápaeledel politikus.

felcsutisuttyo 2012.12.29. 07:43:23

Arogásan kiállt a Szájer....és rászart az előre megbeszélt AB határozatára.
Na most kell azonnal igazi forradalmat csinálni!!!!!!!!MEG KELL DÖNTENI A DIKTATúRÁT!!!!!!!ÉBRESZTŐŐŐŐŐ!!!!Semmi regisztráció, meg a csaló Fidesz választási törvény...
A diktaturát soha nem lehet demokratikus úton leváltani, mert még a választást is elcsalják majd 2014 ben előre úgy alakítanak már mindent.
KI KELL MONDANI, HOGY KASZA KAPA ÉS MINDEN AMI ELSÜLHET A KÉZBE!!!!

felcsutisuttyo 2012.12.29. 07:44:48

Van itt tennivaló...vagy kevés a lámpavas????

laci0011 2012.12.29. 08:27:46

Egy újabb mélypont,és még van lejjebb,borzalom!Nem lehetnek magyarok ezek a nyelvgyalázók!

jog-ász 2012.12.29. 08:48:10

sztem is szivességet tett a fidesznek az ab..ha erősödik jövöre egy ellenzéki összefogás, és nagyon magas a bizonytalanok száma, az uj választási rendszer szerint előfordulhat hogy akár egy egy szavazattal is de ellenzéki nyerjen, nagyon nagy öngólt rughat magának a kormány..ez esetben az érdeke a mostani választási rendszer lenne..és egy évvel a választások előtt uj rendszerrel bibelődni életveszélyes.

nemecsek ernő áruló 2012.12.29. 09:02:07

"az Alkotmánybíróság MOST nem vizsgálta érdemben az előzetes választási regisztráció kérdését"
Kéthónap múlva pedig csont nélkül átengedi, mert újabb két fidesz pártkatonával bővül az AB a lejáró mandátumok miatt. Zseniális.

Hagyjuk már ezt a naív hülyéskedést! Ha van olyan ember, aki azt hiszi, demokratikusan Orbán Viktor leváltható, az TÉVED! Mert nem!

nemecsek ernő áruló 2012.12.29. 09:08:57

@jog-ász: Ezért szokták a választási rendszer átalakítását az egyel későbbi ciklusra vonatkozóan megcsinálni. Már olyan demokratikus országokban, mint Egyiptom, ahol az alkotmányról még a nép is szavazott.

Lencsés István 2012.12.29. 09:42:39

Nem hebegett - habogott .... Nem kéne hazudozni , trollkodni anoniman .

pjm 2012.12.29. 10:03:59

@vakablak: Na ja, csak azt be ne rakják, hogy kötelező lesz a vezér seggét nyalni, vagy mondjuk a szavazólapok csak egy párt nevét tartalmazhatják. A 10 millió birka meg béget: beeeeeeeeeeee

pjm 2012.12.29. 10:06:33

@Lencsés István: valóban csak elfogyott a levegő a mondat végén, ami minden esetben arra utal, hogy feszült a beszélő, nincs uralma a légzése felett. Szóval feszült, mert tudja, hogy hazudik. És egyre több fingeszes lesz így, mert szorul a hurok. Vagy kitalálnak valamit a saját hatalmuk megtartásáért, vagy el fognak menni. Lassan, mint az mszmp. Elég lenne csak orbán ügynök múltját megvizsgálni Angliai taníttatása idején.

Lencsés István 2012.12.29. 10:15:56

@pjm: Persze hogy feszült volt mert fontos dologról beszélt . Mondatkezdés nagybetű . Nem hazudott úgy mint te vagy az anonim blogíró . Ilyenek nincsenek hogy : " .... fingeszes .... " Nincs hatalom . " .... orbán .... sincs . ORBÁN VIKTOR van . Nincs ügynökmúltja szóval ne hazudozz te anonim geci .

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.12.29. 10:33:51

Tudja valaki mikor lesz a Békemenet a regisztráció mellett az AB feloszlatását követelve? Remélem a kitüntizett főcivil már gyűjti rá a lóvét Kövér jóváhagyó mosolya mellett...

CSENDES 2012.12.29. 10:37:29

Ízlelgessük csak:
"Az Ár. a jelenlegi formájában egyfajta „nyitott kapu” vagy „csúszda törvény”, illetve az „Alkotmánybíróság hatáskörét elvonó törvény”. Ez azt jelenti, hogy a jogalkotó szándéka szerint az Ár.-on keresztül alaptörvényi szintű védelmet élveznének olyan újabb és újabb rendelkezések is, amelyek ténylegesen nem részei az „egy és egységes” Alaptörvénynek (ennek következtében kizárt lenne az Alkotmánybíróság általi tartalmi felülvizsgálatuk). Az Ár. „nyitott kapu törvény” jellegét Magyarország Alaptörvényének második módosítása (2012. november 9.) (a továbbiakban: Am2.) egyértelműen megerősíti, tekintettel arra, hogy hatályát és hatását tekintve egyértelműen nem átmeneti rendelkezést iktatott az Ár.-ba; olyan rendelkezést, amelynek alapján részben sarkalatos törvény került megalkotásra. Az Országgyűlés olyan jogszabálynak tekinti az Ár.-t, amely korlátlanul bővíthető, kiegészíthető úgy, hogy a módosításai tényleges inkorporáció nélkül is — az Ár. és az Am1. „kettős definíciója” révén — mind az Alaptörvény részévé válnának. Az Ár. folyamatos módosítása alkotmányos jogbizonytalanságot eredményez"

Többek között ez az a média által közvetített aprócska hiányosság,mely ugyebár a kormány szerint könnyen orvosolható.

pjm 2012.12.29. 10:46:25

@Lencsés István: feszült volt, mert hazudott. Csak fingesz van, mert benyalják a viktori téziseket. Ha te is kivennéd a vezér seggéből az orrodat, biztosan megéreznéd a szabadság illatát. orbán meg nekem csak egy törpe lelkű megalomán fasz. Olyan nics, hogy egy párt mindent jól csinál, mint aogyan olyan sincs, hogy mindent rosszul. Ha akkora ász lenne bármelyik barom vezetőd, kiállnának nyíltan vitatkozni még akár a z ördöggel is (gyurcsány) vagy esetleg bármelyik MSZP-s, vagy LMP-s vezstővel. Erre sincs agyuk. Ha meg te egy ilyen húgyagyú vagy, arról nem tehetek. A hozzászólásom meg nem anonim, mert az IP címemet nem változtatom, nyomoztasd le. neked bioztosan nem lesz nehéz nertárs.

pjm 2012.12.29. 10:47:54

@Lencsés István: A mondatkezdés nagy betű, kivéve, ha orbán, fingesz, stb az első szó.

belekotty 2012.12.29. 10:59:57

@Lencsés István: Majd ha megtanulsz írni, akkor vitázunk veled.

zsaruvér 2012.12.29. 11:13:00

Nem tanultak meg beszélni KISZ titkári,Politikai munkatársi korukban! A teljes fideSS vezetés nyugodtan elvtársozhatja egymást! Az "Alkotmány"bíróság pedig csak a fideSS megrendelése szerint dolgozik!Nincs senkinek ügynökmúltja? Csak kérdezem miért gázolja el a fideSS az akták teljes nyilvánosságra hozatalát?

Lencsés István 2012.12.29. 12:35:31

@pjm: Nem hazudott , eljut végre ? :O Nincs " .... fingesz .... " Ha alapdolgokat nem tudsz akkor nem lehet Veled kommunikálni , tehát ha továbbra is agy nélküli szinten kommunikálsz , nem reagálok rád többet te anonim geci . Nincs vezér sem . Én szabad vagyok , és ráadásul EMBER te meg csak egy emberszerű lény vagy , mert neved sincs . Továbbra sem tudsz írni . :( A lélek nem lehet törpe . Újabb hazugság . A " kultúrád " meg csapkodja . Ki mondta hogy mindent jól csinálnak ? Amikor hibáztak be is látták . Nekem nincs vezetőm , vagyis van de ő nem emberi de te ezt nem értheted ahhoz kevés vagy . Sértésed lepereg , mert névvel élőben - arccal már nem vállalnád mert fosol azért trollkodsz anoniman .

pjm 2012.12.29. 13:30:46

@Lencsés István: Mondok egy nevet: Orsós Viktor. Ettől névvé változik a véleményem. A te neved az, amit írsz? Beszkenneled a személyi igazolványodat? A tiedet szkenneled be? Geci nem lehetek, mert az ondósejtnek háromszor hosszabb a farka, mint a feje, nekem meg nem. Szóval: hazudnak, a vezéred meg pláne- tandíj? adócsökkentés? devizahitelesek házai? fellendülés? Aztán a törpéhez: vannak kicsi emberek, akik lélekben normálisak és vannak olyanok, mint az orbány győző, aki lélekben törpe, mert az. Nem kicsi ember, hanem törpe. Amikor Gyurcsány hibázott és Öszödön elmondta, mit csináltatok, csak nem felgyújtottátok a tévét? Most, hogy hibáztak a regisztrációnál mit csinálnak? Hozzá írják a szabályokat. Érzi az a Sauer, hogy hazudik és nem szép, amit csinál, csak ugye a hazug embert hamarabb utolérik, mint a tömjén zsoltibát, pedig őt is utol érteék.Mit jelent nálad az élőben kifejezés, hogy nem állok oda egy rakás szar fekete egyenruhás elé, akik tömegben tudnak csak hatalmasak lenni? Szánalvas vagy barátom...

Misi56 2012.12.29. 21:07:56

@MetroGoldwinMayer: Csakhogy: a nép és a parlament ma már közel sem azonos. Még távolról sem!

Szúrófény 2012.12.31. 17:26:48

@Lencsés István: Aki ma valaki, annak mindenkinek van! Papa, após, nagybácsi! 1es=3/3 Mehetett külföldi egyetemre ki nem "A mi kutyánk kölyke?" Kérdés kit csap be, minket, vagy megbízóit?

Szúrófény 2012.12.31. 17:30:21

@pjm: Jobbat leltem! Yuo-Tube, pufajkások, dunántúli főnök Orbán Miklós! Elég gyakori név az orbán, de összefüggés se lehetetlen!
süti beállítások módosítása