Azok közé tartozom, akik nem hiszik el, hogy véletlenül esett ugyanarra a napra a parlamenti zsidózás és a választási eljárás szabályainak arcátlan megváltoztatása. Ügyes, hatékony provokáció volt ez, jól megkoreografált "tévesztés".
Tévesztés, mert ugye a Jobbik védekezése szerint "pongyola" volt a megfogalmazás, a képviselő a magyar-izraeli kettős állampolgárok döntéshozói helyzetbe kerülésének veszélyeire akarta felhívni a figyelmet. Szóval magyarázatuk szerint csupán igénytelen, felületes megfogalmazás volt, amit a képviselő a papírjába nézve kimondott.
A sajtótájékoztatón, amelyen a képviselő farizeus módon kért bocsánatot, egyenesen a sajtót hibáztatta, amely, ha jóindulattal értelmezte volna a szavait, akkor mondanivalója az eredeti felszólása alapján is érthető lett volna.
Hát most közlöm, hogy a média az elsődleges hírekben hamisan tudósított és az ő javára "tévedett".
"Pont itt lenne az ideje egy ilyen konfliktus kapcsán annak, hogy felmérjük azt, hogy az itt élő, és különösen a Magyar Országgyűlésben és kormányban hány olyan zsidó származású ember van, aki bizonyos nemzetbiztonsági kockázatot jelent Magyarország számára" - ezt mondta szó szerint, a hírekben pedig az hangzott el minden hírperiódusban, hogy "nemzetbiztonsági kockázatot jelenthet".
Az elhangzott tényállítás helyett tehát feltételezést adtak a zsidózó képviselő szájába. Nem akármilyen különbség! Akkora, hogy jogi eljárás esetén a bírói döntést is meghatározhatja erre vagy arra. És még ez az ember hibáztatja a sajtót! Vérlázító!
Minél többet töprengek a dolgon, annál valószínűbbnek tartom, nem egyszerűen oda "...szott" szavak voltak ezek, hanem finoman cizellált akciót láthattunk, melynek következményeit részben jó előre felmérték, részben éppen hogy meg akarták ismerni.
Egyrészt kíváncsiak lehettek a derék náci képviselők, hogy meddig lehet elmenni. Megpróbálták az utcán - ment a dolog. Most nézzük meg - gondolhatták - a törvények házában. Milyenek lesznek az azonnali reakciók és meddig gerjed szélesebb körben a felháborodás.
Nyilván tudták, hogy lesz, eddig is folyamatosan feszegették a kereteket, centiről centire tapogatták ki, hogy hol van az utolsó pont, ahol még nem csapnak a kezükre.
Szó nem volt itt véletlen szókihagyásról, minden egyes megfogalmazás a helyén volt, a képviselő ezt akarta mondani és nem mást. A többi is előre elhatározott forgatókönyv szerint ment. Legfeljebb azon lepődhettek meg a jobbikosok, hogy ott a helyszínen, háromnegyed négykor, tévéadásban(!) az ülésteremben mindenki úgy tett, mintha csak szellentett volna valaki és szemérmesen lesütötte a szemét.
Tanulságos lehetett az összes többi is a Jobbik számára, megmérték műszerrel, ki hogy reagál, mekkora a felháborodás, milyen finom különbségek vannak az egyes gesztusokban. (Például jelzésértékűnek tekinthetik, Orbán Viktor csendben van, a köztársasági elnök pedig nem nyilvánult meg személyesen, sajtófőnöke mondta el az MTI-nek, hogy mennyire irgum-burgum. Nem került ki az említett MTI-hír a KEH honlapjára sem, ahol például a Schweitzer Józsefet ért inzultus miatt küldött levél ott van.) Járulékos, előre nem feltételezett sikert is hozott a Jobbiknak az akció. Akaratlanul is leleplezték például a kormányzati kommunikációt, amelynek "szakemberei" a társadalmat felzaklató zsidózások esetén kikeresi a file-listából a "zsidok.doc" nevű készterméket, amit aztán csak kicsit kell átigazítani, hogy megfeleljen az aktuális helyzetnek. A gerinc mindig marad (már nem az a gerinc, természetesen...). A Képviselő Funky zseniális írása után szégyenemben világgá mennék a kormányzati sajtósok helyében, hiszen látványosan, hirtelen vált nevetségessé, hiteltelenné a magyar kormány ilyen esetekben mutatott "határozott felháborodása".
Véletlen lenne, hogy az azonnali kérdések és válaszok során történt zsidózási akció éppen a magyarországi választójog súlyos korlátozásának napján történt? Egyetértek a nap izéjével, ez szinte teljesen kizárt.
De mi lehetett a Jobbik számára biznisz abban, hogy segített elterelni a figyelmet a választójog korlátozásáról? Az egész történetben ez a leginkább baljós. Ha szándékos, előre megfontolt provokáció történt, akkor itt összefonódás, együttműködés van a háttérben. Lehet, hogy Németh Zsoltnak nem szóltak, hadd ne kelljen megjátszania a zavarodottságot, de hogy a kormánykoalíciónak úgy kellett ez a kis epizód, mint egy falat kenyér, az biztos! Ők is bezsebelik a járulékos hasznot, máris mindenki dicsérgeti őket, milyen faszák, hogy elhatárolódtak. És közben (majdnem) síri csend övezi, hogy mit műveltek az emberek alkotmányos jogával, a választójoggal.
Az emberek még a hétvégén is a nácizmus ellen fognak tüntetni a Kossuth téren, sárga csillaggal, az egykor ugyanazon polgári körhöz tartozó Orbán és Vona pedig a tenyerét dörzsölve röhög majd, lehet, hogy ugyanabban a szobában.
Hívjuk fel tehát a figyelmet: Áder János köztársasági elnöknek öt napja lesz arra, hogy megfontolja, mit tesz a szégyenletes választási eljárási törvénnyel. Nincs mese, vége a kettős beszédnek. Az "összes magyar embere" döntéshelyzetben van, és hogy miként dönt, az meghatározza majd helyét a korunkkal foglalkozó későbbi történelemkönyvekben.
Megkomponált zsidózás?
2012.11.27. 22:19 Poldi bá
371 komment
Címkék: jobbik zsidózás Áder János
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
Kámasuka 2012.11.28. 00:39:10
Csak a 8.ik vagy a témában ma.
Nem baj Tel Avivban még kevesebb az idő, jönnek majd a rettegő moszadosok.
xenuka 2012.11.28. 00:42:47
Kámasuka 2012.11.28. 00:44:14
Nagyon helyesen.
nandras01 2012.11.28. 00:45:37
(ja, és hogy balczót senki nem pofozta le az elnöki pulpitusról, amiért nem vonta meg azonnal a szót attól az istenbarma háborodottól, az (is) a magyar parlament -de leginkább az ellenzék- szégyene.
lehuto 2012.11.28. 00:53:33
bastian 2012.11.28. 01:01:05
Nem tudom milyen "kereteket" feszegettek és ezeket a kereteket kik állították fel, mert sem népszavazás, sem törvény nem született ilyesmiről.
"ahol még nem csapnak a kezükre"
Kik azok, akiknek joga van "kézre csapni" és milyen alapon korlátoznák a szólásszabadságot?
"választójog súlyos korlátozásának napján"
Milyen szempontból korlátozza a választói jogokat?
Nem lehet elmenni bármelyik jogosultnak szavazni, nem lehet bárhová tenni az x-et, esetleg nem engedik bedobni a papírt a ládába?
Egyelőre több kérdésem nincs...
Hiller Józsué 2012.11.28. 01:11:08
Kámasuka 2012.11.28. 01:16:06
2. Ha már a magyarok érdekében soha semmit sem tettek, próbálnak legalább zsidóéknál bevágódni. Édes.
épészmérnök 2012.11.28. 01:35:10
vallatas 2012.11.28. 01:39:23
Vona?
Orbán?
Csanád?
Morvai?
:-) írjunk hát listát azokról a magyarokról akik zsidók szegről végről de zsidóznak.
Itt volna az ideje a genetikai vizsgálatoknak, de úgy az egész lakosságon, nézzük meg, hogy ki mennyire magyar.
a magyar státuszt csak az kaphatja meg aki minimum 51%-ban az ősmagyarok genetikájával rendelkezik! A többi a kisebbség + magyar státuszba kerül majd.
várom.
Osuu 2012.11.28. 01:53:05
Most önálló ember vagy, vagy a jobbik által dróton rángatott báb?
Hisz TE vagy az, aki írhatott volna posztot arról, hogy a regisztrációval mi van, adhattad volna ennek a felületet.
Ehelyett patikamérlegen méricskéled hogy mennyire határolódott el a kormány a jobbikostól, és hogy az elhatárolódó közlemény hasonlított-e a korábbiakra. SZERINTED ezek a fontos kérdések NEM a regisztráció. Hisz ezekről írsz, ezeken rágódsz.
És utána azon picsogsz hogy miért nem a fontos kérdésekről van szó? Hát igen, úgy látszik köztetek nem sokaknak van saját akarata. Nem tudjátok irányítani a saját sorsotokat. Automatizmusok működnek.
Pedig csak annyit kellett volna tenni, hogy továbbra is a regisztrációról beszéltek, és nem arról, hogy egy huszadrangú jobbikos mit mondott.
Mert ezzel tudod mit tettetek? Leértékeltétek a regisztrációt az ország szemében. Az átlag magyar pontosan megérti, hogy nem is lehet olyan fontos az a regisztráció, ha egy xy jobbikos (országos ismertsége kb 5%) mondása kiszorítja számotokra a hírekből. Önleleplezés.
shwarcz bácsi 2012.11.28. 01:55:11
shwarcz bácsi 2012.11.28. 01:57:47
te mekkora egy gyoker vagy
komplikato 2012.11.28. 02:00:29
Aljas vagy, ugye az megvan, hogy a mai magyar lakosság nagy része (ha nem az egésze) nyomokban sem tartalmaz hun géneket. Az ilyen vizsgálatok pofára esést hoztak szinte mindenhol, mert nem igazolták a nagy történelmi legendákat. A Britt szigetek lakóinak 80% pl. bizony kelta származású, nem szász vagy normann ...
komplikato 2012.11.28. 02:03:01
Osuu 2012.11.28. 02:06:15
Na most döntsétek már el, hogy mi a fontosabb, gyöngyösi, vagy a regisztráció... Mert ha gyöngyösi mondása tényleg ennyire fontos, ennyire nem jelentéktelen, akkor inkább az a kérdés merülhetne fel beteg agyakban, hogy "Miért tették a regisztrációs szavazást pont arra a napra, mikör gyöngyösi felszólalt. Tán csak nem el akarták terelni a figyelmet gyöngyösiről, ami a legfontosabb kérdés?"
milyen szép a Vértes, ó 2012.11.28. 02:52:06
Alighanem váratlanul fog érni, de lehet, mondták már neked: van, aki egyszerre két(2) dologgal is tud foglalkozni.
Griska 2012.11.28. 03:08:54
A normann hódítók leszármazottjának lenni dicsőség, ezért nem állítja szinte senki, hogy ők lennének többségben. Hogyisne :) nem csak a pénz értéke tud inflálódni... A Gyöngyösi-ügyben pedig nem kell összeesküvést keresni. A jobbik tudta, hogy mi az igazán fontos aznap, nem kellett ehhez pusmogni a Fidesszel, anélkül is tudták, hogy nem lesz retorzió (bár a FIDESZ nem felejt, lehet, hogy benyújtja a számlát egy [neki] alkalmas pillanatban. Mert azért a Jobbiknak is van [már] vesztenivalója).
Red shield representatíve 2012.11.28. 03:14:14
Red shield representatíve 2012.11.28. 03:15:14
Red Harlow 2012.11.28. 04:03:12
Red Harlow 2012.11.28. 04:05:33
braue 2012.11.28. 04:22:04
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.11.28. 05:19:26
A listakészítők nem gondolkoznak el sohasem, ők is felkerülhetnek egy listára?
braue 2012.11.28. 05:28:46
Természetes, hogy ez a kérdés felmerül. Az lenne a baj, ha nem merüle fel. A hiszti meg azt bizonyítja, jogos, nagyon jogos volta kérdés.
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.11.28. 05:45:06
Kérdés, hogy aki hegyigót állampolgár is, az melyik országhoz igazán hű. Melyik országot érdekét tartja fontosabbnak, ha a két ország érdeke ütközik?
Főleg akkor fontos ez a kérdés, mikor az egyik országban teret nyer a fasizmus, náci hősökről neveznek el utcákat, és a revizionizmus egyik képviselője szobrokat kap köztereken.
Természetes tehát, hogy ez a kérdés felmerül.
Van, ahol a problémát úgy oldják meg, hogy ilyenkor elveszik az illető hegyigót állampolgárságát.
A hiszti meg azt bizonyítja, hogy másként ítélünk, ha minket ítélnek, mitha mi ítélünk.
braue 2012.11.28. 05:55:23
A Vérbulcsú nemzetség például amelyik honfoglaló volt, annak az utódai ma is élnek. Ugyancsak Csák Máté utódai. Személyesen is ismerek közülük néhányat. És akkor még a kisebb rangú magyarokról nem is beszéltem.
Szóval nettó hülyeség, hogy ne élnének ma, a honfoglalóknak leszármazottai. Sőt a székelyek úgy tűnik még régebben itt voltak, ők valószínűleg Attilával jöttek. Ők is magyarok.
braue 2012.11.28. 05:57:35
csavari 2012.11.28. 05:59:39
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.11.28. 06:07:38
Rájöhettél volna.
kormányzó 2012.11.28. 06:17:43
A felcsúti pincsi pedig,őket akarja listázni?
braue 2012.11.28. 06:18:07
braue 2012.11.28. 06:19:22
kormányzó 2012.11.28. 06:19:47
Gondolom,Attilával pertuban is voltál.
kormányzó 2012.11.28. 06:22:17
A felcsúti pincsi,az a zsidózó jobbikos,akit kiengedtek a kutyaólból ugatni.
braue 2012.11.28. 06:26:38
Egyébként a gugli a barátod, ha már tudatlan, tanulatlan vagy.
braue 2012.11.28. 06:28:58
nincs1itt 2012.11.28. 06:38:21
Regisztráció, meg listák, mozgósítás és szavazatok, igazán nem tűnik fel, hogy ez érdektelen?? Olyan országban, ahol nem létezik gazdaság - 22 év alatt felszámolták, meg persze előtte is dolgoztak rajta - kizárólag hitelből létezik, érdekes, hogy éppen ki a "helytartó"? Ezek a szerencsétlenek, akik "pártok" képében ücsörögnek naphosszat, heti 2-3 alkalommal, csak azt tartják szem előtt, hogy a következő 4 év is így telhessen el! Csak az számít, hogy "bejussanak" ismét, mert az a tuti pénz.
Sok hozadéka van ennek a megnyilvánulásnak, az egyik, hogy a teljesen impotens és súlytalan Jobbik ismét bekerült a hírekbe - ez jelenthet néhány szavazatot - a Fidesz átrugdoshatta ezt a választási "törvényt", az MSZP is megszólalhatott végre, anélkül, hogy azelmúttnyóccév elhangzana, KDNP pedig Semjén icipici buktájáról terelheti el a figyelmet, az LMP meg mit is csinált??
Szóval Gyöngyösi a legjobbkor volt hüje, szándékosan vagy sem, az már mindegy is. Megint nőtt az életszínvonalunk...
kormányzó 2012.11.28. 06:46:44
Szar dolog lehet a világ ,ha a felcsúti kutyaólból nézed.
Na pá' ceizelkém,pá!
Behajtó70 2012.11.28. 06:53:00
A jelenlegi rendszerrel a Fidesz KÉTHARMADOT nyert! Miért álkna érdekében ezen változtatni?
Idióták vagytok!
midnight coder 2012.11.28. 07:03:08
Az megint egy másik kérdés, hogy a gond alapvetően a demokráciával van - ez csak akkor működhetne, ha a polgárok döntésképes állapotban lennének - azaz tisztában lennének az aktuális helyzettel, és meglenne a döntéshez szükséges intelligenciájuk és tudásuk is. Ez pedig végképp nincs így. Sem azt nem tudja az átlagpolgár hogy most épp hogy áll az ország, a világ, merre tartanak a nagyobb folyamatok, sem azt hogy az egyes pártoktól mit várhat az ember - mára már szinte hagyomány hogy a pártok hatalomra kerülve gyökeresen mást csinálnak mint amivel kampányoltak. Innentől kezdve pedig van értelme a dolognak ? Nyilván az nyer, akinek a legnagyobb a meggyőző ereje - azaz aki a legjobb médiamunkásokat tudja alkalmazni. Vagy kormányon lopott eleget ehhez, vagy ellenzékben kap eleget a támogatóktól - akik persze később megkérik az árát. Szóval, szar ez úgy ahogy van.
Másrészt, ez a dolog a mindenkori kormánypártnak az igazi szívás. Az őt leváltani akarók ugyanis sokkal nagyobb eséllyel ugorják meg az akadályokat mint a kormánypárt hívei - a gyűlölet mindig erősebb hajtóerő mint a szimpátia, ráadásul a mindenkori kormánypárt hívei elég jó eséllyel csalódnak a 4. év végére, míg az ellenzékiek persze reménykednek hogy hátha majd az ő megváltójuk elhozza a Kánaánt, vagy legalábbis most nem veri át őket úgy mint a szart a palánkon mint az előző ciklusban tette amikor még hatalmon volt.
midnight coder 2012.11.28. 07:11:20
Amúgy ezek az "intelligens" húzásaik a fő oka annak hogy akkor sem mennék el szavazni, ha nem lenne regisztráció max. azért mert az ellenzék még hülyébbnek tűnik. De ha az állatkertben a majomház pártot alapít, lehet hogy elmegyek és regisztrálok, mert a FIDESZ és a komplett ellenzék együtt nem tesz ki IQ-van egy csapat majmot, így még mindig messze a majomház lenne a legjobb alternatíva az ország irányítására.
jog-ász 2012.11.28. 07:12:46
ha igazán nagyon tökös turul lenne akkor vállalná az igazi gondolatait és nem magyarázkodna..ha meg nem tud világosan fogalmazni az ország házában akkor alkalmatlan a melójára. másokat ilyen "bakikért"kibasznak a munkahelyéről.
Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2012.11.28. 07:14:32
"Igazából a választási rendszer módosítása alapvetően nem rossz dolog. Én támogatom azt, hogy az szavazzon akit valóban érdekel a dolog - az ilyen ember jó eséllyel valóban utánajár annak hogy kire szavaz, és nem arra adja a voksát akit a Magdi néni ajánlott a Barátok Közt-ből. Ez ugyanis pont gyengíti a demokráciát..."
1. Az csak egy feltételezés, hogy jó eséllyel utánajár, hogy kire szavaz, ugyanígy feltétezhetjük, hogy nem jár utána semminek, mert annyira fanatikus Magdi néni rajongó, hogy elmegy regisztrálni, és akkor arra szavaz, amit ott látott, hallott!
2. Ha Magdi néni rajongó a pógár, és még hülye is, nosza neki! Egy demokráciában lehetősége van a zembereknek, akár hülyének is lenni!
3. Szóval NEM a fenti két pont gyengíti a demokráciát, hanem éppen az, ha demokrácia gyakorlásának útjába akadályokat gördítünk! És mindezt tesszük úgy, hogy a zemebreket meg sem kérdezzük erről! Tesszük ezt, a "Biztos jó lesz nekik" felkiáltással!
Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2012.11.28. 07:17:06
Milyen összefonódások lehetnek itt a háttérben??!!
Belegondolni is rémisztő!
ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.28. 07:22:01
Asszem nem arról van szó, hogy nem lehet bármelyik pártra szavazni. (Lehet, csak egyikre sem érdemes...)
Ha valaki akar szavazni, menjen el, és regisztráljon. Eddig meg a választás első körére jártál...
Jobbik, mondjuk nem lepődnék meg, ha bérmunkában járatnák le magukat, de ebben az esetben talán még szánalmasabbak, mint ha valóban ennyire hülyék lennének.
Különben én inkább azt számoltatnám meg, hogy hány képviselő szakdolgozata/doktori címe szereztetett plagizálással :D Az valószínű érdekesebb lenne :D
Kombi 2012.11.28. 07:22:15
Ha ezek után megválasszák, akkor rendben van ugyanolyan képviselő mint a többi, ha eltitkolják a választóik előtt a kettős állampolgárságukat, akkor becsapták a választóikat, mert lényeges közérdekű információt eltitkolnak.
nu pagagyí 2012.11.28. 07:24:16
Kalevi Viik: Európai népek eredete című könyve is felhasználja ezt a kutatást. A könyv alapgondolata, hogy a nyelvek csereberéje és egymásra hatása nem feltétlen az egész nép ide-oda vándorlásával történt. Az emberek leginkább egy helyben maradtak, a kultúra és részeként a nyelvek viszont terjedtek, általában a helyiekhez viszonyítva csekély számú népesség mozgással.
Lásd pl. ezt (pdf-ben): genetika.blog.hu/2008/09/03/a_paleolitikumi_homo_sapiens_sapiens_genetikai_oroksege_a_ma_elo_europaiakban
pjm 2012.11.28. 07:27:41
midnight coder 2012.11.28. 07:29:01
A fanatikus az persze lehet hogy elmegy szavazni, mindkét oldalról. Az nem megy el, akinek egyébként nagyjából _mindegy_. Márpedig, akinek mindegy, az max. a médiából utoljára hallott véleményt fogja ismételni a fülkében - ez pedig kb. a legrosszabb amit tehet.
midnight coder 2012.11.28. 07:34:44
Az már megint egy másik történet, hogy a jó Rákosi pajtás elvtárs pillanatnyi politikai érdekei érdekében mumust csinált Horhyból, Kádár elvtársák pedig folytatták a szép hagyományt, a honi liberósok pedig szépen beálltak mögéjük. Ennek hatására pedig a magyar szélsőjobb szentet csinált belőle, pedig sem szent, sem ördög, csak szimpla hülye volt.
Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2012.11.28. 07:41:57
2012.11.28. 07:50:41
veracity 2012.11.28. 07:58:21
Ha már zsidó témáról írsz, ez akár reláváns információ is lehet, hogy jobban értsük írásod hátterét.
Ha valaki, a holokausztról ír, akkor nem érdektelen tudni, hogy zsidó-e az író, van-e személyes érintettsége. A background. Nem lényegtelen sohasem.
veracity 2012.11.28. 08:02:15
Árnyalja ám az általános jelentés tartalmat!
veracity 2012.11.28. 08:04:18
Zabaalint (törölt) 2012.11.28. 08:06:50
dr. Balta$ár 2012.11.28. 08:15:15
-a dzsobbik (vona) a vidéki tagozat
-a lemp 8siffer) a városi tagozatuk...
az_igazi_trebitsch 2012.11.28. 08:15:37
Ringlósztár 2012.11.28. 08:19:51
Tamás András György 2012.11.28. 08:23:07
Leone_510 2012.11.28. 08:27:47
citrix 2012.11.28. 08:28:58
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.11.28. 08:31:48
Nem győzték az MSZP-t is bevonni a komponációba..
Érdemes a videón megnézni Szanyi kapitányt 1 perctől:
index.hu/video/2012/11/27/eloszor_viselek_sarka_csillagot_es_reggel_ota_zokogok/
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.11.28. 08:33:31
Hülyeség.. A nácik azok GYurcsányék csicskásai..
Gyurcsányék és az MSZP-SZDSZ engedték nekik minden évben kivétel nékül, hogy import nácikkal karöltve vonulgassanak februárban a várba.
Orbánék ezidáig minden évben hazazavarták őket.
Tamás András György 2012.11.28. 08:36:21
2012.11.28. 08:37:06
Mondom ezt úgy, hogy én is német származású vagyok.
Szerintem ilyen alapon egyáltalában nem baj, hogy valaki felveti az Országgyűlés, a Honvédség, az MNB és egyéb, önállóságunkat képviselő szervek nemzetbiztonsági átvilágítását.
A problémám ezzel az, hogy milyen testület végzi majd az átvilágítást?
És milyen alapon? Mint mondtam, én német nemzetiségűnek érzem magam, kulturálisan közelebb állnak hozzám, de Magyarország polgára vagyok, ezért a honfitársaimmal érzek közösséget. Az állampolgárság erre nem megfelelő mérce. A nemzetiségi hovatartozás sem (az 1848-49-es szabadságharcban Sopronból Ottinger Ferenc és Benedek Lajos németek voltak, és több ezer magyarországi halálát okozták; Aulich és Poeltenberg is németek voltak, több ezer császári halálát okozva, Leiningenéknél meg mindkét oldalon harcolt a család két kiváló katonával).
Szóval az ötlet szerintem nem rossz, de a jelenlegi magyar intézményrendszert, politikai morált és az igazságszolgáltatás állapotát tekintve nem aktuális a kérdés.
Don Quixote de la Ferko 2012.11.28. 08:39:37
Itt a pont. Nem egyszer elugattam már, hogy a fidesz minden léhűtő tolvaja annyit ért a politikához, és a saját "szakterületéhez", mintha egy első-kesztyűs boxert bevágnának Ali ketrecébe, oszt hajrá. Vicces, amikor azt hiszi egy blogger, hogy ezek a tudatlanok a reggeli kávén és a napi pénztári számla nélküli pénzfelvéten kívül bármi mást előrelátóan meg tudnának tervezni.
Don Quixote de la Ferko 2012.11.28. 08:45:05
Ez a kutatás érdekes lehetett, de azért el kéne gondolkozni azon, hogy a török után volt egy üres ország, ahová pl. Budaörsre némethonból telepítették be az embereket (aztán 45-ben ki). Akkor mi is a különbség?
notib 2012.11.28. 08:47:31
itt csak a nácik esküdhetnek össze az ország ellen, ilyen Rákosi, meg Kun Béla, Kádár-féle gazemberek
azok aztán a hazafiság mintapéldányai...
valóban kretén volt Gyöngyösi, de van abban valami, különösen a Perez beszéd óta, hogy jelenthet nemzetbiztonsági kockázatot, ha döntéshozó pozícióban, nagy számban izraeli-magyar kettős állampolgárok vannak, de ennek vizsgálata, az illetékes nemzetbiztonsági hatóság feladata, sőt kötelessége....
nagy kérdés, hogy mit tesz, tehet akkor, ha valóban valós a veszély, mondassák le a képviselőket, a tisztségviselőket, nem egyszerű kérdések, de Poldi'bá mivel már öreg és szenilis, meg skizofrén is vagy, ez eszedbe se jutott, vagy csak pofátlanul hallgatsz róla ???
Don Quixote de la Ferko 2012.11.28. 08:48:03
Tartok tőle, te sem háborognál ha azt a feleslegesen kidobott (fideszes zsebébe kerülő) pénzt hirtelen a számládra utalnák, amit erre a bejelentkezősdi baromságra elköltenek.
Biztos nem a Kövér család nyomdái kapják a buli papírozását.
CsákNorisz (törölt) 2012.11.28. 08:48:38
"A hiszti meg azt bizonyítja, hogy másként ítélünk, ha minket ítélnek, mitha mi ítélünk."
Ez ugye a kettős mérce?
"A listakészítők nem gondolkoznak el sohasem, ők is felkerülhetnek egy listára?"
A ron weberére-éra vagy a kubatovéra?
irógép 2012.11.28. 08:51:06
Szánalmas nyivákoló ország vagyunk!! Nem csoda, hogy semmire nem megyünk!!
És ebben nem csak a mostani kormány a hibás, hanem a szánalmas nyivákoló ballibber oldal is!! Akiknek a sok hazug képmutatása sokban hozzá járult a jobbik megerősödéséhez!!
Don Quixote de la Ferko 2012.11.28. 08:51:49
Ne hagyjuk ki a romániából áttelepült fidesznyikeket se. Ők is komoly nemzetbiztonsági kockázatot képviselnek, csak ugyi a saját kutya ...
Void Bunkoid 2012.11.28. 08:54:18
Mióta határozza meg valaki jelen élőnek a megítélését az ötveniksz nemzedékkel előtti leszármazottainak milyensége?
Te most mit szólnál, ha elkezdenék kutatni mindenféle archívumokban, kideríteném, hogy neked a mittomén ük-ük-ükapád hírhedt marhaelhajtó gyilkos betyár volt, akkor én téged most bazmeg lecsuklak, sőt el is üldözlek, mert egy kibaszott bűnöző génjeit hordod magadban, és akkor minden bizonnyal te is az vagy?
Kedves szélsőséges honfitársaim, már írtam máshol is, a múltból próbáljátok meg megtartani, ápolni, és fenntartani a nemzet kulturális örökségét, a nyelvet, a zenét, a művészetet, mozgást, ételeket, szokásokat, ilyesmit, de innentől kezdve ne hátra nézzetek, hanem előre.
Ha koszos az istállóm, és már a negyedik istállófiút veszem fel, semmivel nem jutok előbbre, ha az újonnan felvett mintákat hoz nekem a három hónappal/fél évvel/két évvel ezelőtti lóganéból, megnézi a nyilvántartásomat, és közli velem hogy ezt ki NEM takarította fel annak idején.
Én azzal jutok előbbre, ha a MOSTANI istállófiúm kitakarítja az istállót, ahelyett hogy az elődjét, a lovakat, meg még mittudoménkit felelősségre von.
CsákNorisz (törölt) 2012.11.28. 08:55:40
"olyat lehet, hogy a gyongyosi elvtarsat egy kesztyu nelkuli bokszmeccsre kihivni ? lemondok minden bevetelrol az elvezet kedveert..."
Muhahaha! Lemondasz a bevételről? Te?
Aztán meg, ha lealáz a Gyöngyösi, akkor meg jön az ATV hogy zsidót vert a jobbikos!
csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.11.28. 08:56:11
Mr. Mojo 2012.11.28. 08:56:25
Amúgy köpök orbánra is, meg a jobbikra is veletek együtt.
lüke 2012.11.28. 08:57:38
föleg Gyöngyösitöl, aki Németországban és
angolszász területen járta az iskoláit
(úgy látszik ott ezt tanulta)
1qtya 2012.11.28. 08:57:47
bálint úr 2012.11.28. 08:58:02
A magyar parlamentben 1945 óta ilyen mondat nem hangzott el.Szégyen magyarországra nézve!Egy képviselő se kérte ki miután ez a náci mondat elhangzott,az is szégyen!A Jobbikot azonnal be kell tiltani!Ilyen pártra nincs szükség!Szégyenlem azokat a honfitársaimat akik 2010 ben ezekre szavaztak!800 ezer hülye lenne ebben az országban?Ezért kell a jobbikot betiltani!Szégyenlem,hogy magyar vagyok miután ez a mondat elhangzott!Európában a 21.században.index.hu/video/2012/11/27/eloszor_viselek_sarka_csillagot_es_reggel_ota_zokogok/
bálint úr 2012.11.28. 08:58:33
A magyar parlamentben 1945 óta ilyen mondat nem hangzott el.Szégyen magyarországra nézve!Egy képviselő se kérte ki miután ez a náci mondat elhangzott,az is szégyen!A Jobbikot azonnal be kell tiltani!Ilyen pártra nincs szükség!Szégyenlem azokat a honfitársaimat akik 2010 ben ezekre szavaztak!800 ezer hülye lenne ebben az országban?Ezért kell a jobbikot betiltani!Szégyenlem,hogy magyar vagyok miután ez a mondat elhangzott!Európában a 21.században.index.hu/video/2012/11/27/eloszor_viselek_sarka_csillagot_es_reggel_ota_zokogok/
Osuu 2012.11.28. 08:59:09
nem látod hogy itt egy világösszeesküvés van????
Ezek mind összefogtak egymással,
-A nemzetközi zsidóság
-A jobbik, mint párt
-Specifikusan gyöngyösi képviselőjük
-A magyar sajtó egésze
-A nemzetközi sajtó egy jelentős része
No ezek mind ÖSSZEESKÜDTEK egymással, összebeszéltek, hogy a regisztrációról ELTERELJÉK a figyelmet. Ezek a szemét összeesküvők nem hajlandók a regisztrációról beszélni csak a saját nótájukat fújják.
MINDENKI BENNE VAN, nem értitek? Mind a fidesz szekerét tolják!!!! Így terelik el az egyetlen fontos téméról a regisztrációról a figyelmet.
Ezt is a patás ördög tervelte ki.
notib 2012.11.28. 08:59:21
meglepődtél Pubikám ?, Ők is "betelepült románok"...
sőt, még a Koós Jani is Erdélyből települt át...
Putyilov gyári melós 2012.11.28. 08:59:31
Azok remélhetőleg épp kijelölik a megsemmisítendő Jobbikos-Fideszes célpontokat. Épp ideje rendet vágni a Ceausescut majmoló nacionálkommunista bandátok között.
Amúgy az írás arról szól, hogy ezt a parasztvakító "taktikát" a Fidesz által létrehozott és Orbán által gyerekének tekintett Jobbik 2002 óta "játsza".
Orbán tulajdonképpen kívűlre szervezte a balhékat.
Megnyom egy gombot, leadja a rendelést, eltünik valahova külföldre, Vona és a szatelitpárt Jobbik pedig végrehajtja a társadalmi provokációt, amely általában figyelemelterelés valamilyen Fideszes vagy a politikai elit által elkövetett gazemberségekről, népnyúzásokról.
A 764 milliárdos megszorítócsomag bejelentésekor se ez ellen tüntetett a Jobbik, sőt, meg se említettétek, hanem Miskolcon bohóckodtatok a cigányokkal
És feltünően Fideszes gazemberségek kiderülésének időpontjaira időzítitek az összes balhéitokat!
"Orbán Viktor, a Fidesz elnöke 2003.május 18-án így nyilatkozott a Jobbikról:
– Alakult egy új párt, a Jobbik átalakult, pontosabban párttá. Fölveszik-e velük, vagy fölvették-e velük a kapcsolatot?
– Én ismerem a szervezők jó néhány erőteljes figuráját. Nagyon nehéz helyzetben vagyok, amikor azt kérdezik, mert furcsa dolog egy negyvenedik életévében járó embertől talán, de ilyen bátorító szeretettel vagy nem is tudom, hogyan nézem azt, amit ők csinálnak.
– Nem akarta azt mondani, hogy atyai.
– Hát igen, szóval az bántó lett volna. Hát nézze, nagyon sok mindenben nem értünk egyet. Tehát beszélgettünk velük például a Szövetség a Nemzetért Polgári Körnek az ülésén, hiszen ott is néha fel szoktak bukkanni, sőt képviseltetik ott magukat tagi minőségben is. De látom, érzem a bőrömön keresztül mindazt, amit velünk kapcsolatban érezhettek Antall Józsefék tizenegynéhány évvel ezelőtt. Tehát nagyon nehéz elfogulatlan véleményt mondani. Szerintem amit én látok, becsületes, rendes, nemzeti érdekek iránt elkötelezett, az élet mélyebb értelmét kereső fiatalokról van szó. Én nagyon kívánom nekik, hogy legyenek sikeresek az életben, és itt a közéleti próbálkozásaikat is siker koronázza. Hogy éppen pártot kellett-e nekik alapítaniuk? Hát nekem más tanácsom lett volna. De én sem hallgattam akkortájt más tanácsára, tehát az idő lehet, hogy őket fogja igazolni.”
bálint úr 2012.11.28. 08:59:36
irógép 2012.11.28. 08:59:55
Na ez a szánalmas!!!
Ha már ott volt a követ úr, Olga megkérdezhette volna tőle, hogy még sok ember hal meg majd Palesztinában a nagy demokrácia miatt??
alfacharlybravo 2012.11.28. 09:00:03
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.28. 09:04:40
Ezt mindenki maga dönti el.
belekotty 2012.11.28. 09:06:18
www.origo.hu/nagyvilag/20121120-nyilvanosan-vegeztek-ki-hat-gazait.html
Nyilvánosan végeztek ki hat gázait
[origo]|2012. 11. 20., 20:48|Utolsó módosítás:2012. 11. 20., 20:49|
16 komment
Címkék:Gázai övezet, Izrael, izraeli-palesztin konfliktus, kivégzés
A Hamász kémkedéssel vádolta őket, a holttesteket motorokra kötve hordozták végig a gázai utcákon.
Hat maszkos fegyveres nyilvánosan lőtt le hat embert Gáza város egyik forgalmas kereszteződésében, mert a gyanú szerint Izraelnek kémkedtek - jelentette az AP tudósítója, aki a gyilkosságok után nem sokkal látta a halottakat, és a köréjük gyűlt tömeget.
Az AP szerint többen megtaposták és köpködték a holttesteket. A hat holttestet motorbiciklikre kötötték, és több utcán végighúzták őket, miközben azt kiabálták, hogy "kémek". A Hamász hivatalosan annyit közölt, hogy hat embert megöltek, mert információkat adtak át harcosaikról és rakétakilövő-állásaikról.
Tamás András György 2012.11.28. 09:07:35
belekotty 2012.11.28. 09:08:08
belekotty 2012.11.28. 09:09:29
belekotty 2012.11.28. 09:10:48
Lémusz 2012.11.28. 09:11:40
Abban teljesen igazad van, hogy ez a kijelentés csak a zsidózásról szólt, azt azonban nem értem, miért döbbentett meg benneteket, hogy vannak a parlamentben ilyen emberek.
Azonban ha végiggondolod az eredeti kijelentést, rá fogsz jönni, hogy amit mondott azzal egyet lehet érteni, azzal a kikötéssel, hogy nem csak a zsidó származású emberekre vonatkozik. Aki nemzetbiztonsági kockázatot jelent azt bizony össze kell írni, és nem azt aki jelenthet, mert az egy tágabb kör, szinte bárkire ráfogható. Sőt nem csak figyelni kell ezeket az elemeket, de el is kell őket távolítani. Ez azonban nem a parlament feladata, hanem a titkosszolgálaté.
Tehát ezt a nagy felháborodást az váltotta ki, hogy egy JOBBIKos képviselő feleslegesen használta a zsidó szót.
Ez ugyan az az eset, mikor kijelentik, hogy küzdeni kell a cigánybűnözés ellen. Miért a többi ellen nem?
dr. Balta$ár 2012.11.28. 09:15:49
ezek bűnözők mind! a fides mafia az BŰNSZERVEZET
lyken 2012.11.28. 09:16:08
Valami olyasmire saccolnék, hogy az új választási rendszerben is garantálják nekik a bejutást, vagy hasonló... Az érdekes, hogy nekik is megvan a nagy hazaszeretet- és tisztesség tettetés ellenére is az áruk.
Szóval mégiscsak van annyi amennyiért eladó a haza? ;)
Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2012.11.28. 09:19:18
Azért, mert a szélsőjobbos pártoknak az alacsony részvétel kedvez a választásokon, főleg amikor ennyire kiábrándultak a választók.
Mr. Mojo 2012.11.28. 09:20:07
nookedli 2012.11.28. 09:21:02
Ez meg szánalmas és törvénybe ütköző:
Az Élet Menete Alapítvány tiltakozó demonstrációt szervez a parlament elé. Képviseletükben délután háromkor egy 12 éves általános iskolás tanuló fog átadni 386 darab sárga Dávid-csillagot Kövér Lászlónak, hogy ossza szét a képviselők között, "segítve az esetleges összeírás eredményének bevált módon való megjelenítését".
A sárga Dávid csillagot az 1930-as években és a 2. vh alatt a Németországi nácik aggatták a zsidók megkülönböztetésére. Ezért ennek a használata kimeríti a nácizmus fogalmát. Így akik önként magukra teszik, kifigurázzák azt a többszázmilliárd zsidót, akiket meghurcoltak, megöltek a 2. vh alatt. Szörnyetegek mind.
párnalárva 2012.11.28. 09:22:47
Mintha csak arról írnál hogyan igázta le és fosztotta ki a nemzetközi zsidóság az elmúlt 22 évben az országot.
Először csak kis falatokat csippentettek ki. Aztán látták hogy mivel nincs semmi ellenállás egyre nagyobbakat. A legjobban vsz. ők maguk döbbentek meg mikor látták hogyha tankerekkel rabolják a közjavakat akkor sincs semmi ellenállás. És ez azóta is így megy. Csak most már pontosan tudják hogy a határ a csillagos ég. Bármit meg lehet tenni bűntetlenül Mo-n.
nookedli 2012.11.28. 09:23:19
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.11.28. 09:25:07
Tisztázzunk néhány dolgot.
Az ellenzék zsidózott jelenleg, és a kormánypártok határolódtak el ettől egyedüliként.
A Fidesz az egyetlen kormánypárt mely próbál tárgyalni többek között a kuruc.info beszüntetéséről az Amerikai kormánnyal, és ők azik akik ezidáig minden évben elhajtották az igazi nácikat februárban a várban tartandó náci évi összejövetelekről.
Az MSZP-SZDSZ semmit nem tett a kuruc.info betiltása ügyében sem, és a nácikat (az igaziakat) nemhogy nem zavrta haza, hanem import nácikat hozattak a várba minden évben, mikor kormányon voltak.
nookedli 2012.11.28. 09:25:18
Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.11.28. 09:26:03
dunaparti 2012.11.28. 09:27:42
A sajtók inkább a zsidózásról írjanak a címlapon, mit inkább a Fidesz törvénybe iktatott 2014-ben következő választási csalásairól.
Viszont ezért a Jobbik valamit kérni fog (vagy valamiért csinálta) ezt a Fidesznek.
Mi volt ez?
vallatas 2012.11.28. 09:27:55
Én továbbra is támogatom a listázást, tudjuk végre meg, hogy hány zsidó magyar van a parlamentben, leginkább az az érdekes, hogy hány jobbikos ebből.
Chanád után szabadon.
:-)
nookedli 2012.11.28. 09:30:38
vallatas 2012.11.28. 09:34:22
Jobbik cserébe nem tüntet sehol.
Nem gyújtják fel Pestet, csak a kuruc infon elvannak a cigánybünözéssel ami igen valós probléma, csak sajnos kirakat.
:-)
Azaz saját szájuk izé szerint mossák a híveik agyát.
Csanád irányítja szerintem ott a szálakat.
Orsós-Olstein-Orbán Viktor - Klein Chanád klientúra uralja ma Magyarországot.
nookedli 2012.11.28. 09:34:57
Anti Anyag (törölt) 2012.11.28. 09:35:40
Kit fog az meglepni, hogy ugyanaz a húsz szélsőséges ballibsi megint felveszi a sárga csillagot. Persze nyilván a külföldnek szól ez, mint annyi más balliberális akció, de a külföld ettől még nem fog tankokat küldeni.
Ez, hogy eltereli a választási törvényről a figyelmet pedig baromság, ilyen alapon az időjárás jelentés még jobban eltereli, tiltsuk be.
Azért ha annyira népszerűek lennének Bajnaiék akkor akkor is nyernének, ha 20 fekvőtámasszal lehetne csak szavazni.
laszlos 2012.11.28. 09:37:17
vallatas 2012.11.28. 09:38:14
10-20milliót kapnak fejenként?
ez az információ honnan?
A magyar állam fizet ennyit?
o
Zabaalint (törölt) 2012.11.28. 09:39:21
"Rövid leszek!Nyugat Európában ha ilyen mondat egy párttól elhangzik az a párt azonnal be lesz tiltva!"
Ami jó nagy marhaság, mert egy látható, jól felismerhető szélsőség sokkal kezelhetőbb, mint egy szalonnáci vagy rejtőzködő csoport.
nookedli 2012.11.28. 09:39:40
“És megadatott neki, hogy mindenkit, kicsiket és nagyokat, gazdagokat és szegényeket, szabadokat és szolgákat jobb kezükön vagy homlokukon bélyeggel jelöltessen meg, és hogy senki se vehessen vagy adhasson, csak az, akin bélyegként rajta van a fenevad neve vagy nevének a száma. Itt van helye a bölcsességnek. Akinek van értelme, számítsa ki a fenevad számát, mert egy embernek a száma az. Az ő száma pedig hatszázhatvanhat” (Jel 13:16-18, MBT).
Biztos véletlen, hogy a zsidó csillagnak 6 hegye van. Most hogy így megjelölték magukat, Isten villáma oda fog becsapni.
nookedli 2012.11.28. 09:43:09
index.hu/belfold/2012/08/27/zsido_karpotlasi_penzeket_kovetel_vissza_a_kormany/
Ezt a magyar állam fizeti a mi adónkból
Mindenesetre mire fel fizetünk nekik? A háborúkban mindig is voltak áldozatok, egyiknek sem fizettek még soha 50-60 évig sarcot. Kivéve persze a zsidók.
laszlos 2012.11.28. 09:43:24
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.11.28. 09:43:39
Lássuk be előfordult nyugat Európától Amerikáig zsidó ellenes kirohanások.
Mitöbb a kuruc.info-t gyakorlatilag az amerikaiak védik.
www.freepress-freespeech.com/holhome/konyvek/quotma.htm
KARL MARX egy levelében Baruch Levy-hez, idézve a Review de Parisból 1928, június 1, 574 oldal:
"A zsidó nép egészében lesz a saját megváltója.. A világuralmat más fajok megsemmisítésével fogja elérni és egy világköztársaság alapításával, amelyben mindenütt csak a zsidóknak lesznek állampolgári jogai. Ebben az Új Világban Izrael gyermekei lesznek a vezetők és ellenzék nem lesz.
vallatas 2012.11.28. 09:49:21
A háborúkban vannak áldozatok, de olyan, hogy egy nemzet a saját magából vessen ki egy csoportot az példátlan, én még ma sem értem. Te azt mondod, hogy ők zsidók én azt, hogy magyarok. ennyi a különbség.
mondom ezt sváb/horvát származásúként, hogy lehetnek ezek a magyarok nálam különbek... akik megmondják, hogy ki jó magyar és ki nem.
Vagy mondja meg a jobbik, hogy akkor ki magyar és ki nem, ki tartozik ehhez a nemzethez és ki nem.
Mert ha nem vagyok kívánatos itt, akkor ezt elfogadom magamban, bár mindig magyarnak vallottam, éreztem magam.
nookedli 2012.11.28. 09:51:20
belekotty 2012.11.28. 09:51:27
Zabaalint (törölt) 2012.11.28. 09:51:37
Aki önként magára teszi a Dávid csillagot, az ugyanazon logika alapján csinálják, mint anno mikor az őskeresztények a keresztet kezdték használni jelképnek.
driopios 2012.11.28. 09:52:27
Ha ennyire bátran oda mer mondani a zsidóknak, akkor miért nem mer beszélni arról, hogy mit tenne velük, ha már a kezében van a lista?
Zabaalint (törölt) 2012.11.28. 09:53:38
Akkor köpködd le magadat te szánalmas jobbikbérenc, mert érdeked módon csak szelektíven zavar téged a politikusok lopása.
nookedli 2012.11.28. 09:55:25
dunaparti 2012.11.28. 09:56:22
Az a tietek, ott mehet a cigányozás, zsidózás de gyilkolni tilos, mint csináltátok.
Összekötő meg kell A Fidesz és a Jobbik között, aki pedig nem Vona Gábor.
Zabaalint (törölt) 2012.11.28. 09:58:37
nookedli 2012.11.28. 09:59:09
nookedli 2012.11.28. 10:01:14
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.11.28. 10:03:10
Hülye vagy...
A kuruc.info betiltása ügyében ezidáig egyedül a Fidesz tett lépéseket. Többek között amrikai külképviseletekkel is tárgyaltak a betiltás ügyében.
Akik semmit nem tettek az ügyben az épp az MSZP-SZDSZ koalíció volt.
Igaz ők importált igazi nácikat, horogkereszt tetkókkal is hozattak, minden évben február környékén a várba, hogy legyen kitől ellenrettegni akkor is.
nookedli 2012.11.28. 10:04:02
Az ezredes 2012.11.28. 10:04:06
Az meg már a hülyeség netovábbja, hogy azt képzelik egyesek, hogy egy idegen ország kettős állampolgárokat fog küldeni a magyar parlamentbe, hogy bomlasszák az országot. Talán még a homlokukra is tetoválják, hogy "figyelem, tégla vagyok".
Ez az egész történet csak egy földbuta, egybites idióta kirohanása. Hiába, jön a karácsony, a derék náci ilyenkor megajándékozza a híveket egy kis zsidózással.
igazi hős 2012.11.28. 10:04:45
Pont azért állunk ilyen szarul anyagilag, mert a szocik megígérték a pénzosztást, aztán megcsinálták - hitelből. (Az egykulcsos adó is pénzosztás, de az "egyszeri és nagyarányú adócsökkentést" a dolgozók 80%-nek nem így értette, az biztos, szóval ezt nem sorolnám ne betartott ígéretekhez.)
negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.11.28. 10:10:22
Csak azért sem.
dunaparti 2012.11.28. 10:10:25
sivatagi n. 2012.11.28. 10:11:58
hunhir.info/index.php?pid=hirek&id=59656
Vona egyre szimpatikusabb.
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.11.28. 10:23:16
A cionizmus az a legdurvább nacionalista törekvés, ami létezik a földön.
Ez közismert csak legfeljebb máshogyan megfogalmazott tény.
Persze ez önmagában nem ok arra hogy ellenérzéseink legyenek a cionizmus irányában.
A nacionalizmus definíció szerint ugyanis nem mások ellenében létezik, hanem önmagáért.
Valamint történelmi tapasztalat, hogy a legkevésbé nacionalista nemzetek asszimilálódnak először.
Zabaalint (törölt) 2012.11.28. 10:25:00
Ha hazafi lennél, nem vonnád kétségbe az én magyarságomat, csak mert én veled ellentétben én nem gyűlölöm a zsidókat? Az a baj, te azt sem tudod mi az a hazaszeretet, mert a jobbiktól tanultál egy ideológiát, amit összetévesztesz vele. Szerintem kellene egy póló nekünk hazafiaknak, "magyar vagyok, nem Jobikos", hogy nehogy az emberek összetévesszenek veletek, a hazafiasságot kisajátítani kívánó jobbikos csürhével.
Amúgy meg szarok rá, hogy a zsidók minket minek tartanak, én egyenrangúnak tartom őket, oszt jónapot.
" Mondjuk egyikben sincs sok logika. A kereszt viselése sem túl értelmes, hiszen pl. egy 2-3 éves gyermek szemének nem biztos, hogy jót tesz látni, hogy valakit brutálisan keresztre feszítettek anno 2 ezer éve. Ezen még sokat lehetne vitázni, de nem értek egyet a kereszt viselésével. "
De én nem a kereszt viseléséről beszéltem, hanem általában a keresztről, mint jelképről. Szóval ha nem viselik, hanem a falra teszik, az is ugyanaz. Nem azt fejezi ki, hogy örül a hívő, hogy Jézust keresztre feszítették, ahogy a Dávid csillagot önként viselő sem kiparodizálja az áldozatokat, hanem tiltakozik a hozzád hasonló újfasiszták ellen.
Mellesleg azt nem veszed észre, hogy ezzel az antiszemitizmussal leginkább nekünk magyaroknak ártasz, mert emiatt keverik össze egyesek a szélsőséges nézeteiteket a nem soviniszta hazafiassággal.
Anti Anyag (törölt) 2012.11.28. 10:25:07
willdataa 2012.11.28. 10:25:27
"felmérjük azt, hogy az itt élő, és különösen a Magyar Országgyűlésben és kormányban hány olyan zsidó származású ember van, aki bizonyos nemzetbiztonsági kockázatot jelent Magyarország számára"
Figyeljük a döntő részt:
"olyan zsidó származású ember ... aki bizonyos nemzetbiztonsági kockázatot jelent Magyarország számára"
Ebből az következik hogy lehet olyan zsidó származású ember aki bizonyos nemzetbiztonsági kockázatot jelent Magyarország számára, az viszont nem következik az elmondottakból hogy nincs olyan aki pedig nem, tehát általánosítás nem történt, a képviselő nem állította azt hogy minden zsidó kockázatot jelent hanem csak azt hogy mérjük fel hány OLYAN zsidó van AKI kockázatot jelent.
Nyilvánvaló hogy ez se nem rasszizmus, se nem antiszemitizmus, se nem nácizmus, akik viszont azt állítják hogy ez az, azok hazudós nyomorult hitvány gazemberek.
braue 2012.11.28. 10:27:24
braue 2012.11.28. 10:28:19
Zabaalint (törölt) 2012.11.28. 10:30:14
A nacionalizmust és a sovinizmust az különbözteti meg, hogy a sovinizmus más népek ellen irányul. A cionizmus pedig az őshazába visszatelepülés elve miatt az őslakos palesztinok ellen irányul.
Megjegyzem, mondjuk az amerikai zsidók nagyobb része liberális és nem éppen cionista, sőt pont ellenkezőleg, ugyanakkor a cionisták legfőbb támogatói az USA-ban a sötét neoprotestánsok.
Szóval a valóságban itt sokkal több front van, egy minimálisan is liberális európai ember számára pedig ugyanúgy visszataszító a cionizmus, mint a szélsőjobbos csürhe.
Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2012.11.28. 10:30:44
- csak 10 évente lesznek választások!
- a kinti magyarok szavazatait-költségkímélés miatt- helyi magyarok is leadhatják szóban is és ha az a fideszre szól akkor az kettőt ér.
- a köztisztviselő, közalkalmazottak a bérjegyzék aláírásakor egyben szavaztak is!
- csak O.V. fedőnevű, bodzaszedőszínű, 150 cm mély, focistaagyú,felcsúti kötődésű, a munkaerőpiacon sose dolgozott, 22 éve az ország népén élősködő pártkatona lehet miniszterelnök jelölt.
Magyarország én nem így szeretlek!
_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2012.11.28. 10:31:45
A kormány tehát büszke lehet: az elterelés bejött, az egész világot bejárta ennek a jelentéktelen senkinek a kézlegyintésre sem méltó fél mondata, cserébe nem esik szó sehol az igazán fontos dolgokról.
willdataa 2012.11.28. 10:32:20
Ha valaki azt mondja hogy számoljuk össze hogy hány olyan autó áll a parlament parkolójában, amely piros, azzal ő nem állítja azt hogy a parlament parkolójában álló minden autó piros. Tehát ha valaki azt mondja hogy számoljuk össze hány olyan zsidó van aki kockázatot jelent, azzal ő nem állítja azt hogy minden zsidó kockázatot jelent.
A nyelvtan és a logika igazolja a jobbikos képviselőt az alantas hazug támadásokkal szemben.
Zabaalint (törölt) 2012.11.28. 10:33:38
"Ebből az következik hogy lehet olyan zsidó származású ember aki bizonyos nemzetbiztonsági kockázatot jelent Magyarország számára, az viszont nem következik az elmondottakból hogy nincs olyan aki pedig nem, tehát általánosítás nem történt, a képviselő nem állította azt hogy minden zsidó kockázatot jelent hanem csak azt hogy mérjük fel hány OLYAN zsidó van AKI kockázatot jelent."
A probléma ott van, hogy akkor miért nem azt mondta, hogy olyan képviselők, akik nemzetbiztonsági kockázatot jelentenek Magyarország számára, hanem azt mondta, hogy olyan zsidók, akik nemzetbiztonsági kockázatot jelentenek. Vagyis két feltételnek kell teljesülnie, az egyik a zsidó, azokról nem szólt, akik nem zsidók, de nemzetbiztonsági kockázatot jelentenek. Éppen ezért rasszista, hiszen kiemelte, hogy zsidókról van szó.
Állítsuk meg a ......... 2012.11.28. 10:35:16
Ha megtudja ez az idióta náci, hogy ki zsidó a Parlamentben, akkor mit csinál?
Mi lenne, ha róla derülne ki, hogy ősei zsidók voltak és csak a fedőnevük lett a gyöngyösi.
Ilyen köcsögök ülnek ma a Parlamentben a mi pénzünkön:(((
willdataa 2012.11.28. 10:36:28
Azért mert éppen Izrael Gáza elleni gyermekgyilkosság sorozatáról beszélt és arról hogy a magyar kormány valamilyen rejtélyes okból nem ítélte el azt hanem odaállt a gyermekgyilkosok oldalára. Logikus hogy ebben az esetben nem a magyarországi norvégok lehetnek a dolog hátterében.
nookedli 2012.11.28. 10:38:01
@Zabaalint: Mivel lefasisztáztál, kb. ugyanazt a bűnt követted el, mint aki lezsidóz másokat. Mikor vontam kétségbe a hazafiságodat? Valahogy belelátsz dolgokat oda, ahol nincsenek. Az én magyarságtudatom, hazaszeretetem régebb óta létezik, mint a Jobbik szervezete. Csak sajnos jelenleg ez az egyetlen párt, aki ezt hirdeti és nem a külföldi érdekeknek való alárendeltséget.
Ja igen, perszehogyne, aki védi a hazáját, a magyart, az már szélsőséges, náci, stb... Aki meg eladja, az az igaz hazaszerető.
@willdataa: Aztán mi van, ha valaki mégis nacionalista? A liberális világnézet kimondja, mindenkinek joga van kinyilvánítani nézeteit. Akkor meg ne szóljanak bele a bolsik, hogy valaki ilyen, hiszen ők terjesztik ezt a nézetet.
Állítsuk meg a ......... 2012.11.28. 10:38:54
(Horthy Miklós levele gróf Teleki Pálhoz, 1940. október 14-én.)
Zabaalint (törölt) 2012.11.28. 10:38:55
Mondjuk felszólal a európa parlamentben egy képviselő:
- Össze kell írni, hány olyan magyar van, aki embereket eszik.
Akkor te háborognál, hogy a képviselő emberevőknek titulált volna minket, és igazad is lenne, hiszen attól, hogy nem mondta minden magyarra, mégis sajátos magyar problémának nevezte, hiszen nem azt mondta, hogy általában a kannibálokat írjuk össze. Ez olyan, mint ha a rendőrök aznap azt a parancsot kapnák, hogy kapják el a cigány zsebeseket a téren, és ennek megfelelően ha egy pakisztáni zsebest látnak, akkor azt hagyják a fenébe.
braue 2012.11.28. 10:39:33
notib 2012.11.28. 10:39:57
Te ezredes ???
Ennyi ésszel, legfeljebb Rákosi hadseregében...
Még a kérdést sem értetted meg, hogy akarsz válaszolni, kis butus ???
braue 2012.11.28. 10:40:04
nookedli 2012.11.28. 10:40:39
jazzcool 2012.11.28. 10:41:56
willdataa 2012.11.28. 10:42:15
Akkor én nem háborognék mert tudnám hogy én nem eszek embert tehát rám nem vonatkozik. Állok elébe hogy összeszámolják hány olyan magyar van aki embereket eszik, mert azokat én is veszélyesnek tartom és támogatom hogy megszabaduljunk tőlük.
sulcus (törölt) 2012.11.28. 10:43:30
-pina-
volt már?
Zabaalint (törölt) 2012.11.28. 10:44:06
De mi köze ennek Izraelhez? Egy magyarországi zsidó és nem zsidó származású egyaránt lehet lojális Izraelhez vagy nem.
@nookedli:
Azért fasisztáztalak le, mert a zsidókat fikázod általánosítva, majdnem hogy a rossz időjárásért is őket teszed felelőssé, ez meg olyan fasiszta szokás. A lezsidózás és a fasisztázás között pedig az az óriási különbség, hogy a zsidó egy nép és egy vallás, míg a fasizmus meg egy nem éppen emberbarát eszme.
"Az én magyarságtudatom, hazaszeretetem régebb óta létezik, mint a Jobbik szervezete."
Persze, mert korábban miépes voltál :-)
"Ja igen, perszehogyne, aki védi a hazáját, a magyart, az már szélsőséges, náci, stb... Aki meg eladja, az az igaz hazaszerető. "
Amikor zsidó származású magyarokat nevezel ki első számú ellenségeidnek, akkor nem éppen Magyarországot véded. Szellemi elődeid, akik haláltáborba küldték a magyarországi zsidókat, ugyanúgy nem hazafiasságból cselekedtek.
Állítsuk meg a ......... 2012.11.28. 10:44:19
"Ez rendben is van. Mi a baj?"
Mármint, hogy köcsög minden jobbikos és fidesz-kdnpöcs?
Talán nem véletlen dolog, hogy vona gábor a fidesz farvizein jutott fel a "csúcsra".
Ő a másik énje orbánnak.
nookedli 2012.11.28. 10:44:48
braue 2012.11.28. 10:45:07
Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.11.28. 10:45:17
Zabaalint (törölt) 2012.11.28. 10:46:25
Jó, igazad van, a rasszista nem jó kifejezés, a sovinizmus helyesebb.
@willdataa:
Akkor gondolom azon sem háborogsz, mikor arról beszélnek, hogy Magyarországon mennyire jelentős a rasszizmus vagy az antiszemitizmus. Csak mert ha egyik sem vagy, akkor semmi okod nincs háborogni, ugye? Csak én vagyok a hülye, aki felháborodok, ha néhány nookedlihez hasonló hülye miatt a magyarságra általánosítanak egyesek.
braue 2012.11.28. 10:46:32
braue 2012.11.28. 10:47:46
braue 2012.11.28. 10:50:17
Állítsuk meg a ......... 2012.11.28. 10:53:22
Még mielőtt még itt ejakulálnál nagy boldogságodban közlöm:
nekem horthyban semmi sem szép!!!!
Neked nem jutott még nő, hogy ilyenekre élvezel?
nookedli 2012.11.28. 10:53:52
www.youtube.com/watch?v=epL8fJwboRk
-ezt sem én találtam ki :)
Ennek semmi értelme: "a zsidó egy nép és egy vallás"
Vagy vallás, vagy nép. De szerintem inkább vallás, mert más nemzetekben is élnek zsidók, akik nem a zsidó néphez tartoznak, pl. olasz zsidók -ezt rosszul tudod.
Még egyszer, utoljára leírom, nem a zsidóval van baj, mint nép, nemzet, vallás, hanem a tetteikkel. Nem minden zsidó tesz rosszat, de sok van köztük, akik mások tönkremeneteléből gazdagodnak/gazdagodtak meg. Nos, ezeket ítélem el. Akkor most antiszemita vagyok ugye? Mert elítélem a zsidó tőkehalmozást más dolgos emberek rovására? Sok más nép él itt békében és nem tesz kárt magában, sem másban, őket miért szeretjük? Hagyjuk már a fasisztának kikáltását másokra. Én pl. a kínaiakat szeretem, cigány barátaim vannak. Tehát te engem ne nevezz fasisztának!
Az ezredes 2012.11.28. 10:54:10
Amundsen73 2012.11.28. 10:57:07
Amúgy "Poldi" blogger eszmefuttatása tipikus agymosó baromság. A Jobbik folyamatosan szapulja a választási törvényt, a fideszke összes lépését csak meg kellen nézni a felszólalásaikat a tüntetéseken. Ja, ott még valóban beszélnek a cigányokkal kapcsolatos bajokról. Csak ők senki más...
braue 2012.11.28. 10:57:11
Azért azalatt a büdös Horthy alatt a magyar proli többet keresett az olasznál, a finnél, a spanyolnál a görögnél és folytathatnám a sort. Ma ezek mind három négyszeresét keresik, mint a magyar. Az németek is kétszeresen keretek többet, mint mi, Horthy alatt. Ma ötszörösen. Köszönhetjük a bolsi uralomnak.
braue 2012.11.28. 10:58:56
A kockázat más, egy Izraelre felesküdött embernél.
nookedli 2012.11.28. 10:59:37
veracity 2012.11.28. 11:01:46
A kettős állampolgárság nem szükségképpen jelent nemzetbiztonsági kockázatot! Sőt! Leginkább fokozott biztonságot jelent és előnyt. Persze most nem Magyarországra gondoltam.
Amúgy meg, mit szólnánk, ha a szaros szlovákok ki akarnák deríteni, hogy a pozsonyi parlamentben vannak-e olyanok, akik titokban magyar állampolgárok is? Vagy ha ezt a románok vetnék fel, hogy összeírják nemzetbiztonsági kockázat miatt, hogy a parlamentjükben nincs-e titkolt magyar származású! Leginkább üvölteni kezdenénk, hogy kardkikard!
stf! 2012.11.28. 11:02:11
Az ezredes 2012.11.28. 11:02:18
Állítsuk meg a ......... 2012.11.28. 11:02:29
"Még egyszer, utoljára leírom, nem a zsidóval van baj, mint nép, nemzet, vallás, hanem a tetteikkel. Nem minden zsidó tesz rosszat, de sok van köztük, akik mások tönkremeneteléből gazdagodnak/gazdagodtak meg. Nos, ezeket ítélem el. Akkor most antiszemita vagyok ugye? Mert elítélem a zsidó tőkehalmozást más dolgos emberek rovására? Sok más nép él itt békében és nem tesz kárt magában, sem másban, őket miért szeretjük? Hagyjuk már a fasisztának kikáltását másokra. Én pl. a kínaiakat szeretem, cigány barátaim vannak. Tehát te engem ne nevezz fasisztának!"
Aham.
Szerinted akkor horthy is zsidó volt,
Mert ő például többmillió magyarnak okozott kárt.
Miközben ő az Andrássy úti villájában, vagy éppen a Gödöllői kastélyában dagonyázott, mint egy varacskos disznó(úgy is nézett ki), addig a jó magyarokat kiküldte meghalni, kit ide, kit oda.
nookedli 2012.11.28. 11:03:36
braue 2012.11.28. 11:03:58
büdipeti 2012.11.28. 11:04:08
Amundsen73 2012.11.28. 11:04:43
Félreolvastál? Csak egyszer ismétlem: vannak ember módjára élő zsidó vallású emberek. Normálisak. Van ilyan barátom is. Ki szapulta őket??
Ne csúsztass....
braue 2012.11.28. 11:05:29
Íme a bizonyíték. Ráadásul nem magyar munka:
lazarus.elte.hu/hun/dolgozo/jesus/otka0810/peldak.htm
veracity 2012.11.28. 11:05:45
Elgondolkodtató....
Zabaalint (törölt) 2012.11.28. 11:07:54
Persze, utóítélet, összeesküvéselméletes filmek alapján, ja. Az a baj, túl sokat ismerek a hozzád hasonlókból, akik csak azt látják, amit akarnak látni.
"Még egyszer, utoljára leírom, nem a zsidóval van baj, mint nép, nemzet, vallás, hanem a tetteikkel."
Akkor az egyes zsidókat okold érte.
"Nem minden zsidó tesz rosszat, de sok van köztük, akik mások tönkremeneteléből gazdagodnak/gazdagodtak meg."
Nem minden német/svájci/kínai/orosz/magyar tesz rosszat, de sok van köztük, akik mások tönkretételéből gazdagodnak/gazdagodtak meg. Ezt bármely népre mondhatnád, te mégis a zsidókat emeled ki.
"Akkor most antiszemita vagyok ugye?"
És még álszent is, mert próbálod lemosni magadról azt, hogy általánosítasz.
"Mert elítélem a zsidó tőkehalmozást más dolgos emberek rovására?"
Aki a nem zsidó tőkehalmozást is elítéli más rovására, azt meg kommunistának hívják, te így határozottan fasiszta vagy.
"Én pl. a kínaiakat szeretem, cigány barátaim vannak. Tehát te engem ne nevezz fasisztának! "
Én olvastam a Mein Kampfot, és a mű szerzője sem írta azt, hogy a németen kívül az összes népet utálja, sőt egyes népeket kimondottan kedvelt.
dögölj meg 2012.11.28. 11:08:37
csak szokás szerint megvárták,amíg a Tájékoztató Iroda /vagy jogutóda/ meg nem nyomja a gombot?
Zabaalint (törölt) 2012.11.28. 11:09:13
A végén még szentté leszel avatva...
nookedli 2012.11.28. 11:09:25
nookedli 2012.11.28. 11:12:10
Az ezredes 2012.11.28. 11:13:08
braue 2012.11.28. 11:14:27
Zabaalint (törölt) 2012.11.28. 11:14:58
"Horthy, német nyomásra, mivel a fiát elrabolták és sakkban tartották vele, lépett hadba azokkal a nemzetekkel, akik a németek ellen voltak."
Az a tény gondolom nem zavar, hogy 1941-ben léptünk be a háborúba, Horthy fiát meg 1944-ben rabolták el.
Vicces, mikor olyan osztja az észt az agymosásról, aki Földi Páltól tanulta a "történelmet".
zajos1 2012.11.28. 11:17:26
A másik mindenkinek van joga szavazni, csak regisztráljon, semmibe nem kerül, csak bemegy és nyilvántartásba veteti magát, és így elkerülhető például a romániai esetek, ahol "halottak" szavaztak Basescu ellen...
Zabaalint (törölt) 2012.11.28. 11:17:50
"Ahogy forgatod a szavakat, ténylegesen mond ki nyugodtan, minden magyar fasziszta náci :)"
Ez is tipikus szélsőjobber hozzáállás, addig csűröd-csavarod a dolgokat, míg megpróbálod azt beállítani, hogy amit tirátok, jobbikos csürhére mondanak rosszat, azt az egész magyarságra mondják.
Nem, nem én forgatom a szavakat, hanem te, amikor megpróbálod magyarázni a védhetetlen antiszemita szövegeidet. Ja, nem minden zsidó, de azért a zsidók ilyenek, olyanok, stb. Tudod a legdurvább rasszista szövegek is úgy szoktak kezdődni, hogy semmi bajom a cigányokkal/négerekkel/svédekkel, de.
Állítsuk meg a ......... 2012.11.28. 11:18:15
Hagyjuk ezt a fiát elrabolták és sakkban tartották dumát!
A zsidó törvények ettől jóval korábban születtek!
Egész Európa elítélte Magyarországot akkoriban.
-JzK- 2012.11.28. 11:18:32
"Gondolkodtam, hogy reagáljak-e Gyöngyösi Márton felvetésére. Nem szeretnék a hőbörgő, lincshangulatot keltők táborába beállni. Megpróbálom tényszerűen kifejteni a véleményemet.
A kérdés azon fordul meg, hogy a demoliberális álláspontot, „dogmát”, miszerint egy állam nem állíthat fel származásbeli, meggyőződésbeli kvótákat állampolgárság elnyeréséhez, elfogadjuk-e vagy sem, avagy a természettörvény és a tételes isteni törvény fényénél megvizsgálva igaznak bizonyul-e objektíve, avagy sem.
Elképzelhető olyan állam, amely világnézeti alapvetésének a demoliberális tézist fogadja el, miszerint államának polgára az lehet, aki:
1.) az adott államban születik;
2.) és/vagy az adott állam polgárának/polgárainak gyermekeként születik;
3.) és/ vagy állampolgári esküt tesz;
4.) és/vagy az adott államban lakik, van állandó bejelentett lakcíme;
5.) és/vagy az adott állam számára fizet adót.
Ebben az öt pontban foglalható össze a demoliberális álláspont, és mindegyik állam ezek egy vagy több pontját, azok variációit szabja feltételül.
Gyöngyösi Márton véleményem szerint érveléstechnikai hibát vétett, úgy kellett volna érvelnie, hogy ne tudják önmaguk cáfolata nélkül megtámadni.
Először is a természetjog alapján egy szuverén állam megszabhatja, hogy kit fogad el állampolgárának. Ebbe származási kötelmeket is állíthat.
A Trienti Zsinaton a „Tamesti” rendeletben – mely a házassági jogot szabályozta – elvetették a francia püspökök javaslatát, hogy a szülői beleegyezés, vagy a rangállapot – legalább is – egyházjogi akadály legyen. A házasság intézménye megelőzi ugyanis a család, vagy a népek, nemzetek létét, így vannak olyan elidegeníthetetlen jogai az emberi személynek és a családoknak, amibe a nép vagy állam sem szólhat bele. Tehát a szülői beleegyezés hiánya, vagy a morganatikus (rangkülönbségi) jelleg nem érvényteleníthet házasságot természetjogilag sem, azonban az ezt megkötő, vagy leszármazottai bizonyos közösségi jogokat, vagy közösségi jogok egészét elveszítik.
Például egy állam megszabja, hogy a nemzet teljes jogú tagja csak nemesi származású ember lehet, s ha egy nemesifjú beleszeret egy jobbágyleányba, érvényesen és törvényesen el is veheti (ami önmagában nem megakadályozható), azonban elveszít bizonyos jogokat önmaga és/vagy utódai számára.
Ugyanez vonatkozik a népiségi kvótára is. Amit – mégha kiskapukon keresztül is – maga Izrael Állam is gyakorol. Szerintem teljesen jogosan.
A híres/hírhedt nürnbergi törvényeket például a cionisták üdvözölték, s az emancipációt csődnek tekintették egészében (egyes esetektől eltekintve). A jog, azonban nem a belsőről, hanem a külsőről ítél, és a jognak az általánost kell figyelembe venni, „ahogy lenni szokott” (ut in pluribus), avagy a „kivétel erősíti a szabályt”. Az Egyház csupán azt kifogásolta, hogy házassági tilalmat állított fel a német állam. Ha két ember szereti egymást, megakadályozhatjuk? Nem. Viszont olyan következményeket fölállíthatunk, hogy állampolgári jogainak egy részét vagy egészét elveszíti az illető.
Ráadásul a tételes isteni jog is megerősíti a természettörvény bennfoglalt álláspontját. Mózes és Ezdrás törvényei világosan szólnak minderről. Akinek az anyja zsidónak minősül, annak a gyermeke minősül automatikusan zsidónak. Akinek a törvény szerinti apja az, azt is rituálisan fel kell venni a zsidó közösségbe.
Ahhoz, hogy valaki zsidó legyen nem-zsidóként, komoly próbát kell kiállnia az orthodox felfogás szerint. Háromszor elküldi a rabbi a jelentkezőt. Komoly felkészítés és rítus tartozik hozzá, míg végül a körülmetéléssel, a rituális fürdővel és a kakas-áldozattal valakit befogadnak, aki származásilag nem-zsidó. Emlékezzünk Ruth könyvére! Milyen próbát kellett kiállnia és bizonyítania, hogy saját népe ellenében (ez fontos!) is a zsidósággal tart Ruth. Ezt példának emelni antiszemitizmus?
Izrael Állam máshogy kezeli ezt. Akinek bármelyik nagyszülője zsidó, az kérheti az izraeli állampolgárságot. Hogy kinek a nagyszülője zsidó? Ezt kérem a „csúnya” genealógia és a vallási hatóságok döntik el.
Hasonlóval az NSZK-nál találkozhattunk az 1990-es évekig. Élhetett bárki bárhol a világon, akár Tanganyikában, s csak egyik nagyszülője német, németül egy szót sem tud, igényelhette a német állampolgárságot.
Izrael Állam hűen követi ebben a hitleri rendszert. Alijázol? Rendben! Akkor sorkatonai szolgálat és/vagy közmunka azonnal. Mit mondott Hitler az 1934-es pártnapon az újonnan alakult Birodalmi Munkaszolgálat (Reichsarbeitsdienst) sorai előtt, amit már írt a Mein Kampfban is? „Eljön az az idő, amikor senki sem lehet német állampolgár anélkül, hogy a ti soraitokban ne szolgált volna!” Azaz teljes jogú német állampolgár, ha németvérűnek is minősült csak az lehetett, aki egy év munkaszolgálatot és (férfiként) két év katonaságot letöltött.
Ahogy a viccben van: Kohn Alijázik, és beosztják egy kibucba dolgozni. Azonban narancsszüretkor csak lébecol, és eszi a narancsot a fa alatt. Odajön hozzá a szüretvető és ráförmed. „Mit csinálsz itt Kohn? Nem hallottad a Mikrában, hogy aki nem dolgozik, ne is egyék, és azt, hogy ne lopj?” Erre megszólal Kohn: „Mily szép vagy Izrael! Az ember csak ül a fa alatt, eszi a narancsot, és közben bibliai idézeteket hallgat!”
Ráadásul azért, mert valaki zsidó származású, és szimpatizál Izraellel, vagy részrehajló, számonkérést nem lehet irányába tenni, ettől nem valami ördögtől megszállott gonosz ember. Mert mi érvényesül? A szent ágostoni vonzalom rendje (ordo dilectionis). Az értékek azonos rendjében a hozzánk közelebb állót preferáljuk. Ahogy a viccben van. A jom kippur-i háború során az anticionista-antiiperialista szolidaritás jegyében az üzemek párttagjai kivonulnak tüntetni. Kohn nem megy. Az üzemi párttitkár odamegy Kohnhoz és megkérdezi, miért nem jön, hisz ő kiváló pártmunkás, meggyőződéses kommunista és 20 éve párttag. Azt válaszolja Kohn: „Titkár elvtárs! Az igaz, hogy húsz éve vagyok párttag, de negyven éve vagyok zsidó.”
Pár példa. Igen megrázó dolog a hazai és kelet-középeurópai németség kollektív kitelepítése 1945 után. Azonban az tény, hogy a németség nagy része nem volt lojális a saját államához. A németekkel tárgyaló magyar tábornokoknak, főtiszteknek is azt mondták, hogy ezt mint német parancsoljuk meg maguknak. Igen, a háború utáni antinémet propaganda fölfújta az „áruló német tábornagyok” ügyét, de tény, hogy akinek a „Gute nacht, mein klein Friczi!”-t suttogta fülébe édesanyja, nagy valószínűséggel nem fog németre lőni, vagy erre parancsot adni. Igen, voltak, akik meggyőződésből megtették (például Maléter Pál, aki erdélyi német volt és antifasiszta), de nézzük meg az arányokat!
Így érthető csehszlovák részről is, hogy 50 kg csomaggal kivágták édesapámat 2 évesen szüleivel, holott ekkor még magyarul is alig tudott. Nagyanyám szlovák volt, de mivel a férje magyar volt, azt mondta, hogy ő magyar. Csehszlovák nemzetbiztonsági szempontból kockázat, ráadásul nagyapám bakter volt, határállomáson. Másik példa. Egy német katona, aki erdélyi szász volt, és dezertált, nagyapámat kereste meg, adjon neki civil ruhát, mivel erdélyi volt. A bevonuló oroszok ételt csak nagyanyámtól fogadtak el, mert kommunizmus ide vagy oda, nem ez vezette őket, hanem tudták „holló a hollónak, szláv szlávnak szemét ki nem vájja”.
Akik meg hápognak Gyöngyösi Márton kijelentén, azok ezen gondolkodjanak el. Egy volt egyetemista társammal esett meg, körülbelül hét éve. Ismert egyetemi szinten magas szintű JOBBIK-os tagokat, volt velük egyszer kétszer közös házibuliban. Anyai részről zsidó származású, nagyszüleit mint szociáldemokratákat 1944. március 19-e után letartóztatták, és azonnal Dachauba és Mauthausenbe internálták. Izraelben élnek rokonai. Nem volt meggyőződéses zsidó kötődése, de gondolta, megnézi az országot. A repülőtéren, a magyar repülőtéren mi történt? Előmászott a repülőgépre való felmenetel előtti ellenőrzési ponton egy tökéletes magyarsággal beszélő izraeli ágens, és kirángatta megszégyenítve a sorból. Nagyszülei értetlenkedtek, és minősíthetetlen jelzők kíséretében, magyar felségterületen annyit mondott nagyszüleinek csak, hogy „fasisztaveszély van”. Képzeljük el a nagyszüleit... Az izraeli rokonokat is felhívatták, hogy biztos oda megy-e, hány napra stb. Ez nem a tel-avivi repülőtéren történt, hanem Ferihegyen! A hipokratáknak a magyar szuverenitás ilyen megsértése mit sem számít.
Szóval nem lehet elvitatni, hogy egy állam – ahogy teszi Izrael Állam – származásbeli korlátokat állít föl állampolgárság tekintetében. Én ezen nem háborgok. Azt sem vitatom – amint megint tökéletesen helyesen csinál a maga szempontjából a zsidóság – hogy egy nem-magyar magyarrá válhat. Azonban ez nem alapfokú makogást jelent („add ide, a didit”), a honosítók megkenését a kínai triádok által, hanem komoly vizsgát, és bizonyítást, hogy az illető vérével, verejtékével, fizikai és szellemi munkájával eggyé akar válni a magyarsággal."
Az ezredes 2012.11.28. 11:19:20
Zabaalint (törölt) 2012.11.28. 11:19:25
Ezt mondjuk rühellem én is. Van egy értelmesebb Jobbikos haverom, na vele a közös pont, amit mindketten rühellünk, az a Fidesz.
Lémusz 2012.11.28. 11:20:23
Kedves Kormányzó!
Ideje volna eldöntenetek, hogy Orbán zsidó, cigány, vagy náci. A három dolog kizárja egymást.
ErrOr 2012.11.28. 11:21:14
zajos1 2012.11.28. 11:21:35
Orbán két évét őrületnek nevezi Róna Péter.( Őrült időkben határozott tettek kellenek...- ez az én megjegy.) Az írja, hogy emiatt először megpróbálta lenyelni a békát és elfogadni az összefogás valamiféle változatát, túllépni azon, amit a felsoroltak tettek, ezért találkozott Bajnai Gordonnal is. De mára már megbánta hogy egy pillanatra is elképzelhetőnek tartotta az együttműködést "ezzel az álnok, cinikus és erőszakos bandával".
Zabaalint (törölt) 2012.11.28. 11:22:53
Ez az ismerősöd teljesen hülye, mert a szart ragozza. Ugyanis egyáltalán nem arról volt szó, hogy kit fogad el az állam magyar állampolgárnak, ha vannak a parlamentben zsidó származású képviselők, azok minden bizonnyal már eleve magyar állampolgárok. Azt nem tudom, hogy kettős, magyar-izraeli állampolgárok vannak-e, de tökmindegy, mert a Jobbikos arc a zsidó származásúakról beszélt, a kettős állampolgárság már csak a magyarázkodásában volt.
Lémusz 2012.11.28. 11:23:49
„magyarban mindenki rothadt naci. le kene dozerolni az egesz szar orszagot...”
Nekem nem számít a faji hovatartozás, de te tényleg náci vagy, méghozzá a magyarokat utálod. Csak azt nem tudom, hol tanultál meg magyarul.
„az osszes magyar partot be kell tiltani es hozni nyugati managereket, hogy vegre legyen aki iranyitsa ezt a taragyadombot.”
Úgy látom te diktatúrapárti vagy. Elmondom mit tenne egy amerikai manager. Először is rengeteg hitelt venne fel, hogy annak a temérdek dollárnak, amit a válság kirobbanása óta az USA nyomtatott valódi értéket adjon. Ezután elkezdene a saját zsebére dolgozni. Őt nem érdekelné ez az ország abban biztos lehetsz. Ha megnézed, mit tettek a managerek a válság előtt a bankokkal, erre te is rájössz.
braue 2012.11.28. 11:24:34
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.11.28. 11:24:36
hu.wikipedia.org/wiki/Horthy_Mikl%C3%B3s
Hitler megítélése eleinte pozitív volt Horthy irányában, azonban a Csehszlovákia, majd a Lengyelország elleni agresszióban való részvétel megtagadása után egyre nagyobb ellenszenvet érzett a vele többször is ellenkező kormányzó iránt.[60] Horthy pedig „brigantiknak és bohócoknak” tartotta a nácikat.[130] Hitler külön bírálta, hogy Horthy rendszere vonakodik meghozni a zsidótörvényeket.
...
Horthy parancsára Kállay titkos tárgyalásokat szervezett a britekkel Isztambulban. A tárgyalásokkal Szent-Györgyi Albertet bízták meg, aki 1943. február 7-én érkezett meg Törökországba.
Hitler követelte is a többször Klessheimbe látogató Horthytól, hogy váltsa le miniszterelnökét és szigorítson a zsidókkal szemben alkalmazott bánásmódon. A kormányzó azonban kiállt Kállay mellett. A zsidóságot érintve antiszemitizmusát bizonygatva próbálta kikerülni Hitler kérését a deportálásukra vonatkozóan. Mivel Hitler hajthatatlan maradt ebben a kérdésben, így Horthy saját meggyőződésének megfelelően kénytelen volt kérését megtagadni.[78]
Az ezredes 2012.11.28. 11:24:57
braue 2012.11.28. 11:27:43
Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.11.28. 11:30:04
braue 2012.11.28. 11:31:08
nookedli 2012.11.28. 11:31:10
Állítsuk meg a ......... 2012.11.28. 11:35:03
Ja ha a wikiből idézel, az életben nem fogod megtudni.
www.rubicon.hu/magyar/oldalak/numerus_clausus/
Kinek az aláírása díszeleg a törvényen?
www.google.hu/imgres?q=numerus+clausus&hl=hu&sa=X&tbo=d&biw=1366&bih=571&tbm=isch&tbnid=04glLQwrHDrntM:&imgrefurl=http://www.holokausztmagyarorszagon.hu/index.php%3Fsection%3D2%26type%3Dpics%26chapter%3D3_1_1&docid=6pRyw4gnjrKfwM&imgurl=http://www.holokausztmagyarorszagon.hu/images/photo/kep-3_1_1-b.jpg&w=500&h=380&ei=ROi1UKLBOofMtAax7ICQCQ&zoom=1&iact=rc&dur=485&sig=102049478568489510336&page=1&tbnh=125&tbnw=171&start=0&ndsp=29&ved=1t:429,r:1,s:0,i:89&tx=143&ty=84
Első:
www.holokausztmagyarorszagon.hu/index.php?section=1&type=content&chapter=3_1_2
Második:
www.holokausztmagyarorszagon.hu/index.php?section=1&type=content&chapter=3_1_3
........
Ezt még hitler előtt művelték!
Lémusz 2012.11.28. 11:35:32
Tisztelt Bálint úr!
Ön a sjtó által elferdített mondatról beszél. Az eredeti mondatban csak az a hiba, hogy leszűkíti a kört a zsidó származású nemzetbiztonságra veszélyes egyénekre. Az pedig nem skandalum, hogy akik veszélyesek a nemzetbiztonságra, azokat össze kell írni, sőt azok esetében további retorziókat is szükségesnek tartok. Gondolom Ön sem szeretné, ha a Magyar Parlamentben al-Káida ügynökök grasszálnának.
Ami a párt betiltását illeti:
1, Ausztriának például volt szélsőjobboldali kormánya.
2, Egy ember tettei miatt nem lehet egy egész csoportot büntetni. Ez a demokrácia egyik alapja.
Múlt héten előhozták, hogy egy zsidó szrmazású ember, Jeszenszky Géza a cigányokra nézve sértő dolgokat tanított (ami szerintem egy a szövegkörnyezetből kiragadott mondatrész a jelenlegihez hasonló túllihegése volt). Mégsem jelentette ki senki, hogy a zsidók gyűlölik a cigányokat.
Anti Anyag (törölt) 2012.11.28. 11:35:36
Állítsuk meg a ......... 2012.11.28. 11:37:41
Mondjuk az a sok faszság a zsidókkal kapcsolatban a Vatikánból ered.
braue 2012.11.28. 11:37:55
Azért csak mantrázd, hogy csak a magyarok szemetek!
De az már egy jobb kérdés, miért ennyire ellenséges minden nép évszázadokon, évezredeken át, a zsidókkal.
Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.11.28. 11:38:03
Az ezredes 2012.11.28. 11:38:28
Itt egy sima nemzetbiztonsági kérdésbe (ki milyen iratokhoz fér hozzá és azokat hogyan használja fel) kevertek etnikai/faji és állampolgársági kérdést, holott a kettőnek semmi köze egymáshoz.
braue 2012.11.28. 11:40:09
Állítsuk meg a ......... 2012.11.28. 11:40:53
Te figyu, véletlenül nem te vagy az a református jobbikos, az az ágoston tiborc?
pjm 2012.11.28. 11:41:01
braue 2012.11.28. 11:44:34
Aki meg azt mondja, ugyanakkora az esély, hogy egy magyarországi magyar képviselő elárulja a Moszadnak a magyar titkokat, mint egy izraeli állampolgár magyar képviselő, az nem ép.
pjm 2012.11.28. 11:46:25
Fahrenheit451 2012.11.28. 11:47:37
aztán akkor utána lehet hőzöngő neoliberális jogvédőt játszani, csak már nem lesz kinek.
dr. Balta$ár 2012.11.28. 11:47:53
jön a karácsony...
bejgli idén nem lesz... kedvesvezető a szátokba sz@rik hejette...
a fa csúcsdísz idén ne betlehemi (sárga)csillag legyen...
a vöröspettyes seggű fides mafia lógjon a fán...
a csúcsdísz meg... khm...
kellemes ünnepeket minden birka magyarnak !
jajrá magyarok ! jajrá fides !
pjm 2012.11.28. 11:48:44
braue 2012.11.28. 11:48:51
hu.wikipedia.org/wiki/Antiszemitizmus
rezvez 2012.11.28. 11:49:12
Lehet, hogy innen ered a mondás: jár benne, mint zsidóban a fájdalom.
pjm 2012.11.28. 11:49:31
braue 2012.11.28. 11:50:22
ErrOr 2012.11.28. 11:51:03
braue 2012.11.28. 11:51:18
Amundsen73 2012.11.28. 11:52:04
Az az ország halálra van ítélve ahol a nemzet vezetői egy másik ország kedvét lesik.
Nem vitázom veled tovább. Nincs értelme.
Az ezredes 2012.11.28. 11:52:12
Ja, és érdekes, hogy megint Moszadról meg zsidókról van szó, nem a magyar-amerikai, magyar-üzbég stb kettős állampolgárokról. Mert nyilván Izraelnek nincs semmi gondja, első számú prioritás megszerezni egy olyan gazdag és befolyásos ország titkait, mint Mo.
Látod, ezért vagytok paranoiás nácik, mert az ilyen kérdések mindig zsidók vonatkozásában merülnek fel abban korlátolt agyatokban.
Farkantoán Chatpartner 2012.11.28. 11:52:49
pjm 2012.11.28. 11:53:30
Anti Anyag (törölt) 2012.11.28. 11:53:34
Most már értem, miért vannak ezek hatnál többen, bár 150-él mindig kevesebben.
braue 2012.11.28. 11:55:06
Anti Anyag (törölt) 2012.11.28. 11:55:39
Azzal együtt, hogy vannak ilyen magyar közösségek is, ahová te is csatlakozhatsz. (Google) Ezek tagjai gyakorlatilag megvédik egymást, közös érdekképviselet van, stb.
pjm 2012.11.28. 11:56:48
braue 2012.11.28. 11:56:54
A zsidók sem különbek. Ha nem lennél az, tudnád.
TSP 2012.11.28. 11:57:19
doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.11.28. 11:57:45
ha már hülyék legyenek rá büszkék, de legalábbis ne sunyiskodjanak.
Szevasztok 2012.11.28. 11:58:01
Te most arról a buszrobbantásról beszélsz, amiben kb 30-an (nők és gyerekek) haltak meg és egész Gázában örültek neki?
ErrOr 2012.11.28. 11:58:24
az meg külön érdekes, hogy paranoiás nácizol, közben meg népirtást vizionáltok minden egyes jobbos kiejtett szóban.
Az ezredes 2012.11.28. 11:58:24
braue 2012.11.28. 11:59:07
pjm 2012.11.28. 11:59:11
Anti Anyag (törölt) 2012.11.28. 12:00:12
Az USA pld. szövetséges, pedig fenntart egy egységet, amelynek tagjai beszélnek magyarul és ha probléma lenne, a megszállt országban azok lesznek a helyi USA tanácsadók, irányítók. (Minden országra van ilyen egysége).
Te persze dugd a fejed a homokba, nehogy antiszemita légy.
braue 2012.11.28. 12:00:14
Fahrenheit451 2012.11.28. 12:00:34
2012.11.28. 12:01:15
braue 2012.11.28. 12:01:28
Anti Anyag (törölt) 2012.11.28. 12:02:15
Az ezredes 2012.11.28. 12:03:11
trolipotlo 2012.11.28. 12:03:31
Tudunk olyat, hogy magyarok épültek be más országokba és képviselték ott a saját érdekeiket? Hol vannak a success story-k?
Ehh, óvoda az egész...
pjm 2012.11.28. 12:03:46
A zsidók tömeges megölése és velük együtt a cigányos szervezett kitelepítése és megölése éppúgy szemétség volt, mint a kuláklista és a németek kitelepítése. A listákat rákosi is szeretettel dédelgette. Ezek szerint tényleg nem különmb a jobbik az MDP-nél, csak a lista tárgya változik, a célja ugyanaz. És igen az a véleményem, hogy a fasiszta az fasiszta, hiába vörös a zászló, ami alatt masíroznak.
braue 2012.11.28. 12:04:25
ErrOr 2012.11.28. 12:06:06
pjm 2012.11.28. 12:06:49
Állítsuk meg a ......... 2012.11.28. 12:07:30
"@braue:Ez esetben Ön az élő példa, hogy a magas IQ annyit ér, mint egy szaros vécépapír. 58 évesen ennyire egysíkúan gondolkodni pedig baszott nagy szégyen."
pjm 2012.11.28. 12:09:41
stf! 2012.11.28. 12:10:57
De én nem hazugoznám le a te felmenőidet.
braue 2012.11.28. 12:12:13
Mit hiszel, kit tudsz ezzel az ostoba mantrával meggyőzni?
vidi-master 2012.11.28. 12:13:26
Állítsuk meg a ......... 2012.11.28. 12:16:15
És még Te lenni menzás:)))))
szist 2012.11.28. 12:17:10
"mit műveltek az emberek alkotmányos jogával a választójoggal"
helyesen a választó jogukkal !
De az emberek ( aki nem politikus) nem kiabálnak, írogatnak blogot, nem vonul fel,nem rázzák az öklüket, nem irogatnak az osztrák, angol, amerikai lapokba- mert semmi jogkurtítás nem történt!
Miért is ne tudnának szavazni arra a pártra (emberre) akire akarnak majd 1/2 év múlva?
eddig is jött a névreszóló cédula, hová menjenek szavazni,a cédulán szerepló adatokat (név, cím, szig sz. stb)előtte össze kellett írni !
most meg regisztrálni kell,azaz újra meg kell adni azokat az ominózus adatokat!
Ha valaki nem akart elmenni szavazni ,akkor nem ment el,most mi változott -az hogy regisztráció után el kell menni szavazni. De hiszen ez a dátum folyik akkor a csapból is , miért felejtené el valaki.Ha meg az a kifogásod poldi, hogy regisztráció után mindenképp el kell menni szavazni , az miért gond, erre készül az ország népe hetekkel előtte!
Ha meg gond a szavazás , akkor van módja minenkinek a szavazólapon 2-3 X-et tenni 1 helyett és annyi!
Ebből miért csináltok libsik olyan borzalmas ptoblémát?
ui.: Poldi bááá nem vagy te judis véletlenül?
Anti Anyag (törölt) 2012.11.28. 12:17:25
Mondhatni a normalitás védelme. Apró példa, a cigánygenetikázás körüli Jeszenszky féle hercehurca, ahol nem Jeszenszky az érdekes, hanem az a tény, hogy a cigánygyerekek jó része a belszex miatt sötét, ami nyilván genetikai gond.
Viszont ha ezt nem szabad felismerned, hanem mondjuk, a mély szegénységet kell megjelölnöd okként, akkor hiába öntöd beléjük a pénzt, egyre több cigánygyerek születik alacsony IQ-val, magyarul nem csak a pénzt pazarlod, de hosszabb távon korcsosítod a magyarságot is, hiszen az egyre jobban leszakadó cigányság nem képes keveredni, integrálódni. Az logikus, hogy a mély szegénység felszámolásával és a törvények betartatásával a probléma csökkenne, de ez akkor is genetikai alapú, másrészt akkora méretű, hogy még a tizedére sincs pénz.
További hasonlóak vannak, ilyen pld. zsidó képviselő mint nemzetbiztonsági kockázat, amit nyilván nem arra kell érteni, hogy elárulja a rakéta kódot, hanem arra, hogy pld. stratégiai üzleti titkokat szivárogtathat ki.
braue 2012.11.28. 12:20:22
De ha igaz is volt, akkor is a magyar proli többet keresett mint a háromnegyed Európa. aztán jöttek akik csak a prolikért éltek állítólag, és ma a negyedét keressük azoknak, akiket hetven éve kenterbe vertünk. Ma csak négy-öt ország van mögöttünk, nem húsz. Pedig még a háború után sem az volt a helyzet.
Aki meg a nagyszülei valamiért elfogult véleményét többre tartja (ők szegények voltak, de Japánban is vannak szegények, meg Luxemburgban, de az ország mégse szegény), mint a korabeli külső személélő, számokkal korrekten levezettet helyzetjelentését, hát annak sem lehet a nagy eszéhez gratulálni!
Julian Plenti 2012.11.28. 12:21:58
Állítsuk meg a ......... 2012.11.28. 12:23:30
Miért is kell regisztrálni, amikor orbán kéretlen levelei mindannyiunkat megtaláltak.
Hát ott van az összes adatunk, a központi nyilvántartó rendszerben.
Megtalálnak mindig mindenhol, levélben telefonon, akkor is ha nem akarom.
Kiadják az adataimat, visszaélnek vele, persze ha választásra kerül a sor akkor úgy tesznek, mintha nem is lenne ilyen központi nyilvántartás.
Anti Anyag (törölt) 2012.11.28. 12:25:22
dr Smittpálelnökúr 2012.11.28. 12:25:26
Pedig nem valami nagystílű sakkjátékososk sem a fidesz, sem orbán. Mindig megvan az a direkt cél, amiért tesznek valamit és azt csak egy hazugsággal próbálják leplezni és kész. Ez nem többlépcsős előragondolkodás.
Most sem volt ilyesmi, egy náci okádott egyet a parlamentben, a fideszesek és a komplett ellenzék pedig igazi balfék módjára szó nélkül hagyták ezt.
persze a fidesz most örül, mert a választási törvény módosításáról elterelődött a figyelem.
willdataa 2012.11.28. 12:27:58
A Tel-Avivi buszrobbantásban nem halt meg senki. Viszont az izraeli bombázásban 140-en haltak meg, akik között 28 gyermek volt.
tom55 2012.11.28. 12:31:57
willdataa 2012.11.28. 12:35:59
A zsidóság védelmében fellépő politikusok és média telehazudta a közvéleményt.
A jobbikos képviselő azt mondta hogy fel kellene mérni azokat a zsidókat akik nemzetbiztonsági kockázatot jelenthetnek. Azt nem mondta hogy minden zsidó ilyen.
Ha én azt mondom hogy fel kellene mérni azokat az autókat amelyek pirosak, azzal én nem azt mondom hogy minden autó piros.
Csodálom hogy a zsidóság részéről senki nem veszi észre és nem szól a védelmükben fellépőknek hogy figyelj már a mi védelmünkben legalább ne hazudj, mert azzal gerjeszted az antiszemitizmust, köszi.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Ringlósztár 2012.11.28. 12:36:41
Én azokra is kíváncsi vagyok, akik tagjai voltak a KISZ-nek és az MSZMP-nek! Ja, velük van tele a kormány...
Ringlósztár 2012.11.28. 12:37:50
Bezzeg Kubatové! Meg a 15 millió székely levélben leadott szavazata!
tom55 2012.11.28. 12:38:05
stf! 2012.11.28. 12:39:32
de csak pógárok voltak.
Anti Anyag (törölt) 2012.11.28. 12:39:39
Nem véletlenül vannak ott a parlament előtt vagy 20-an, ebből 19 olyan, aki hivatásos rettegőnek számít.
Anti Anyag (törölt) 2012.11.28. 12:40:48
nookedli 2012.11.28. 12:41:05
A vatikánt is a zsidók alapították, miután kitalálták a saját szájízüknek megfelelő római kaotikus bibliát. Melyben ugye a zsidók segítségével feszítették keresztre Jézust, vagyis ha nem teszik meg, akkor nem váltja meg ezáltal a világot. Mekkora butaság. Halál által megváltani a világot, vérrel, halállal. Ez már akkoriban is elavult nézet volt. De ez csak 1 a sok marhaság miatt, amit Saul rabbi/aki magát Pálnak nevezte, talált ki.
@Disintegrator Rising: Persze, azért üldözték őket, mert irigyelték őket. Megjegyzem az irigység is zsidó tulajdonságnak számított a 19. századig :) Lehet, azért üldözték őket, mert a becsületet mellőzve kizsigerelték a szegényembert. Maffiamódra adtak hiteleket és cserébe mindenki a rabszolgájukká vált. Ahogy ma is látjuk, csak ma már világszinten üzik ezt. De azért le a kalappal előttük. Náluk nagyobb parazita nem is létezik.
lutria 2012.11.28. 12:41:32
Anti Anyag (törölt) 2012.11.28. 12:42:16
willdataa 2012.11.28. 12:48:00
A zsidóság nem vallás hanem etnikum. A vallás az az izraelita. Például Rákosi nem volt izraelita vallású hanem ateista volt, de zsidó etnikumú.
Az pedig nehezen hihető hogy a Fideszben és a kormányban lévő gójoknak maguktól jutott volna eszükbe hogy ne ítéljék el az Izrael által Gázában elkövetett gyermekgyilkosság sorozatot hanem egyenesen kiálljanak a gyermekgyilkos Izrael mellett, erre nyilván a közöttük lévő zsidók vették rá a többieket.
nookedli 2012.11.28. 12:48:20
Még a cigány bűnözőknél láttunk hasonló felfogást, mikor elkapták, azt nyilatkozta: De hiszen azt nem loptam, az az enyém, jogomban áll elvennem. Csak önvédelemből öltem, mert ha nem teszem meg, éhenhalok :)
Az ezredes 2012.11.28. 12:50:16
Anti Anyag (törölt) 2012.11.28. 12:54:07
Megfigyelo 2012.11.28. 12:54:15
szist 2012.11.28. 12:54:56
Te nagyon hülye !
ha van központi nyilvántartás, akkor miért is viszolyogsz a regisztráció miatt?
magyarázd már meg te nagyon bosz
nookedli 2012.11.28. 12:56:40
szist 2012.11.28. 12:57:36
Te nagyokos , "dobhatják ki a nyilvántartásukat...
igaz, de ez ugyancsak igar a többi párt esetében is
akkor minek ez a hisztéria keltés
antikám
Állítsuk meg a ......... 2012.11.28. 12:57:42
"Jogodban áll védeni a zsidókat. Bizonyára ők az emberiség jótevői. Mindenesetre, ami nyilvánvaló, azt tagadod, ha volt is holo/kauszt/grafika, akkor te sem vagy jobb, mint akik azt tagadják.
A vatikánt is a zsidók alapították, miután kitalálták a saját szájízüknek megfelelő római kaotikus bibliát. Melyben ugye a zsidók segítségével feszítették keresztre Jézust, vagyis ha nem teszik meg, akkor nem váltja meg ezáltal a világot. Mekkora butaság. Halál által megváltani a világot, vérrel, halállal. Ez már akkoriban is elavult nézet volt. De ez csak 1 a sok marhaság miatt, amit Saul rabbi/aki magát Pálnak nevezte, talált ki."
Ennyi baromság után, amit itt összehordtál, én már annak is örülök, ha le tudod írni a saját nevedet.
nookedli 2012.11.28. 13:02:14
@Az ezredes: Milyen érdekes, mindig bujkálnak ilyen zsidóérzelmű, neolibsi emberkék és azt lesik, hogy mikor köthetnek bele minden egyes szóba. Nem a mondat egészét, értelmét nézik, mivel képtelenek értelmezni. Ismét elmondom, nem utálom egyiket sem, csak elítélem a büntetteket. Ez már biztos fasizmus. Elítélem a büncselekményt pfujj
Megfigyelo 2012.11.28. 13:03:15
nookedli 2012.11.28. 13:03:23
Állítsuk meg a ......... 2012.11.28. 13:03:45
Azér' te idióta, mert egyáltalán nem akarok szabad időmben órákat várni az önkori előtt.
Ha eddig működött az régi forma, ami nekem nagyon megfelelt, akkor legyen most is joóóóó.
Erdélyieknek miért is lehet levélben?
Ha már így kitért a "kedves" jobbikos a kettős állampolgárságra, akkor felteszem a kérdést, miért nem jelent nemzetbiztonsági kockázatot egy romániai magyar?
nookedli 2012.11.28. 13:05:49
Sajnos, nem ezt az eszmét hirdetem Szalámi boszi/Poldi bácsi, amit te: Judes, Judes über alles! :)
Állítsuk meg a ......... 2012.11.28. 13:08:08
"Mert egy tudatlan agymosott vagy. Nem látsz tovább az orrodnál, ami bizonyára elég nagy kis pinokkió :D Vagy hívjalak inkább Poldi bá nak? "
Ajjaj, hát nemtom mi a helyzet veled.
Megszöktél valahonnan?
Funk Sándor addiktológust véletlenül nem miattad menesztették az állásából?
tom55 2012.11.28. 13:09:03
Megfigyelo 2012.11.28. 13:13:40
willdataa 2012.11.28. 13:15:24
A Fidesz-kormánynak a kegyetlenül legyilkolt 28 palesztin gyermek oldalára kellett volna állnia az őket kegyetlenül legyilkoló izraeli rezsimmel szemben. Egy humanista, pláne ha keresztény ezt tette volna a helyükben. Ezzel szemben a Fidesz-kormány még egy ejnye-bejnyét sem mondott a 28 palesztin gyermek kegyetlen legyilkolására, sőt egyenesen kiállt az őket kegyetlenül legyilkoló izraeli rezsim mellett.
És itt jön be a jobbikos képviselő javaslata, mert a Fidesz-kormánynak ez az érthetetlen magatartása máris érthetővé válik ha kiderül hogy kik vannak közöttük akik zsidók és akik rávették a többieket az érthetetlen magatartás tanusítására.
Lémusz 2012.11.28. 13:17:55
Nem. Utánanéztem ki az, és lényeges különbség, hogy én a JOBBIK eszméiben és cselekedeteiben nem látok megoldást.
Az ezredes 2012.11.28. 13:20:22
Lémusz 2012.11.28. 13:21:59
Egyébként az észrevételeimről is van véleményed, vagy csak ismerkedni akarsz?
Kámasuka 2012.11.28. 13:25:09
- Nem értek egyet. EU-tagok vagyunk, az EU izrael-barát, a palesztinok a kutyát sem érdeklik a világban. Ergo fölöslegesen ne menjünk szembe az EUval szerintem, vannak kérdések amiben az EUval szemben érdekkonfliktusunk van, elég az nekünk.
- Az itthoni zsidókat viszont figyelni kell, ők mindig kiálltak a magyarok ellen, így legalább az állampolgáraikat és az izraeli-magyar cégeket listázni kell. Nem baj ha nem az állam csinálja egyébként, azért van a Jobbik + radikális szervezetek.
tom55 2012.11.28. 13:25:36
Kámasuka 2012.11.28. 13:25:40
pjm 2012.11.28. 13:29:24
pjm 2012.11.28. 13:33:29
Kámasuka 2012.11.28. 13:34:06
- lehet hogy a megszálló oroszok miatt. Vagy nem?
pjm 2012.11.28. 13:34:16
Kámasuka 2012.11.28. 13:36:28
Az hogy miért ő kapott állást és miért nem ti, miért nem attól kérdezed aki döntött róla? Emiatt gyülölködni nettó parasztság.
pjm 2012.11.28. 13:36:46
pjm 2012.11.28. 13:38:15
willdataa 2012.11.28. 13:38:23
Én nemzetbiztonsági kockázatot látok abban hogy Magyarországon létezik egy olyan kisebbség, amelynek tagjai képesek ilyen mértékű politikai és médiahadjáratot végrehajtani, ilyen erős politikai nyomásgyakorlást kifejteni, ennyire tematizálni a közvéleményt és bármilyen hazugságot a közönség tudatába beletölteni.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
pjm 2012.11.28. 13:38:55
pjm 2012.11.28. 13:40:25
szist 2012.11.28. 13:41:21
nincs kedved várakozni órákat az önkorm. iroda előtt, írod.
Tuti, hogy a neten is lehet regisztrálni majd !
akkor azt találod ki,hogy nincs neted, mi?
Te töketlen, hangulatkeltő
vallatas 2012.11.28. 13:42:38
Sokáig hittem a Jobbikban, rájuk is szavaztam.
Pont az a nézet amit te vallasz tántoritott el tőlük. Megy az irigykedés, hogy a zsidók kártérítést ki tudtak harcolni, ellenben a magyarok nem Delvidéki vérengzésért.
Ám de mindennap azzal foglalkozunk, hogy ők mennyit kapnak, viszont semmit nem teszünk azért, hogy mi is kaphassunk. Köpködni mindennap lehet ilyen olyan indokkal a másikra, magunkért meg nem teszünk semmit, csak a gyűlölet, acsarkodás a fontos.
Én nem vagyok se ilyen, se olyan, én magyar vagyok, aki nem érti, hogy egy bizonyos réteg itt Magyarországon miért gondolja magáról azt, hogy ő magyarabb nálam csak azért mert mindennap zsidózik, meg trianonozik.
Én vagyok az egyik legelvetemültebb irredenta, de rég tudom, hogy zászló lengetéssel nem fog semmi se visszacsatolódni, viszont a semmit tevés, acsarkodás hatását láthatjuk.... mindenki menekül ebből az országból.
Állítsuk meg a ......... 2012.11.28. 13:42:58
Nem.
Kámasuka 2012.11.28. 13:44:10
Állítsuk meg a ......... 2012.11.28. 13:46:16
Állj már üresbe te kis pöcsfej!
Szerinted az online regisztrációhoz nem kell az okmányirodán regisztrálni?
Az okmányirodát is éppen oda rakták le, ahová a jegyzőt.
pjm 2012.11.28. 13:46:29
gabcigirl 2012.11.28. 13:46:53
Elég csak pár ilyen kijelentés, és máris menekülnek az országból azok a lehetséges befektetők is, akik még hoztak volna zsetont ebbe a furkesztán országba. (Ami amúgy nem lenne rossz hely, de a Jobbik-féle debilek csinálnak itt egyre elviselhetetlenebb légkört.)
A másik meg, ami pluszban érdekes, hogy a jobbik folyton "idegenektől" retteg. Ugyanakkor valami miatt a Hamasz-féle arab terroristák lelkivilágáért és testi épségéért meg egyfolytában aggódik.
Ki a francot érdekelnek itt az arabok érdekei? Ez Magyarország! (A zsidók, akiknek meg esnek neki habzó szájjal, azok általában tehetséges, társadalmilag hasznos, magyarul beszélő, javarészt magyar identitású emberek itt Magyarországon.)
pjm 2012.11.28. 13:50:12
vallatas 2012.11.28. 13:51:14
pjm 2012.11.28. 13:52:01
pjm 2012.11.28. 13:54:10
vallatas 2012.11.28. 13:58:37
Látható volt a dolog persze, csak hinni akartam bennük. :-(
Állítsuk meg a ......... 2012.11.28. 13:58:37
Van olyan romániai magyar, akitől félni kell.
Egyszer egy ilyen iróasztalában találtam egy kódlistát, amit általában nem rejtvényfejtésre szoktak használni.
Mikor szóltak, hogy akkor most megunták a viselkedését és menjen egy állással arrébb, akkor az idióta benne hagyta a fiókban a papírost.
Mindig azért sírt, hogy neki mennyire xar vót' odaát.
Érdekes módon az egyik gyermekét volt szíve otthagyni.
A vöröskereszt hozta utána, az egész család átjött, csak a gyereket hagyták "véletlenül" ott.
Egyből talált munkát mindegyik.
Hárman ugyanott, mindhárom testvért utálták.
Papija egyházi vonalon lett perselyes, sőt egyszerre a görög és rómainál is.Ingyen villany járt nekik, mert papi áramszolgáltatótól ment nyugdíjba, vallás csak másodállás volt.
Férj nem volt magyar.
Kámasuka 2012.11.28. 13:58:41
Anti Anyag (törölt) 2012.11.28. 14:18:28
Szerintem a befektetőket ez nem érdekli, még a zsidókat sem, a haszon minden más szempontot elnyom.
Most sem azért mennek el, mert itt a náci kormány üldözi a zsidókat, hanem mert nem vásárolsz. Kinek építsék a zsidó cégek a lakóparkokat, ha te nem veszel lakást. Kinek hitelezzenek, ha te tele vagy hitellel mint a déli busz.
Megfigyelo 2012.11.28. 14:25:43
szist 2012.11.28. 14:27:34
ezek szerint te nem pöcsfej vagy - hanem picsa
nem hallottál még kormányablakról...
hülye picsa!
azon keresztül mindent el lehet intézni
Plumper 2012.11.28. 14:30:17
De tudom, a történet számodra úgy kezdődik, hogy "a zsidó lőtt" :-)
pjm 2012.11.28. 14:31:28
pjm 2012.11.28. 14:33:20
Kámasuka 2012.11.28. 14:35:13
1 izraeli halott 10 palesztin halott. És nem az izraeliek élnek börtönben a saját szülőföldjükön. Ők telepesek.
Magyar szempontból tökmind1, öljék egymást, ha ez a kultúrális hagyomány. Palesztinok irrelevánsak, magyarok inkább zsidókkal kerülnek kapcsolatba, a magyar történelem sötét figurái között palesztin nem, zsidó rengeteg volt.
Max. ez magyarázza azt hogy sokan inkább a palesztinokkal szimpatizálnak.
Állítsuk meg a ......... 2012.11.28. 14:36:35
Hülye pöcs, miért álljak én sorba egy kormányablaknál?
Szerinted minden faluba raktak ilyen ablakot?
Mindenhol csak előre regisztrált időpontban foglalkoznak ilyen dolgokkal.
Mégegyszer kérdezem, hogy mijafaxnak álljak én sorba, különösen Magyarországon született magyar létemre, ha az adataim letölthetőek egy gombnyomással a rendszerből.
Állítsuk meg a ......... 2012.11.28. 14:41:25
"azon keresztül mindent el lehet intézni"
Azt is el lehet intézni, hogy holnaptól az orbán család fizetését és osztalékait én kapjam, az enyémet meg az orbán család?
pjm 2012.11.28. 14:42:32
Lémusz 2012.11.28. 14:56:08
Egyetértek abban, hogy a nemzet újraegyesítésében ki kellene használni az EU adta lehetőségeket. Több energiát kellene fektetni a határokon túli nemzettársaink magyar nyelvi-, irodalmi-, és történelmi képzésére. Valamint a média és az internet fejlődése adta lehetőségeket kihasználva a személyes kapcsolatokat is szorosabbá lehetne tenni, ami által a kultúrák is jobban összeolvadhatnának.
Ez a nemzet újraegyesítésének receptje, és nem az egyre inkább elolvadó országhatárok firtatása.
szist 2012.11.28. 15:04:36
ennyire tökkelütöttek vagytok
a kormányablak elérhető a neten keresztül ...
ha még ott nem ahol tengetitek szaros életeteket , majd a választásokig megtörténik annak átadása is
Amúgy nem is akartok ti szavazni szarfaszuak!
csak itt blogoztok egész nap... de a regisztrálásra nincs időtök, azt már most tudjátok
Anti Anyag (törölt) 2012.11.28. 15:09:28
willdataa 2012.11.28. 15:09:45
Beszéljünk egyenesen: A Hamasz hány gyermeket gyilkolt meg az utóbbi hetekben? Mert Izrael 28-at. A többi csak mellébeszélés.
Lémusz 2012.11.28. 15:13:29
Te ugyan olyan elvakultan gyűlölöd a FIDESZ-t, mint mások a zsidókat, vagy a szoclibeket. A logikátok ugyan az, csak más az ellenség. Mi lenne, ha olyan axiómák gyártása helyett, hogy mindenről a FIDESZ/zsidók/MSZP tehetnek, felváltanánk azzal, hogy ki (mi a neve) hibás, és hogyan lehet őt megbüntetni, illetve visszariasztani a további gaztságoktól. Mindketten gazságok elkövetésével vádoltok csoportokat, miközben fel senkit nem jelentetek, mert nincs rá bizonyítékotok. Ez a hozzáállás csak ahhoz vezet, hogy az árkok mélyülnek, miközben a bűncselekmények lassan kívánatossá válnak, saját igazatok bizonyítására.
Állítsuk meg a ......... 2012.11.28. 15:18:21
Na ide figyelj te kis törpefax:
Egyed a lopott xart együtt a felcsúti számadóval együtt!Tudod azt amit a hétvégén lopott el orbán helytartója.
Ennél nagyobb örömöd ne legyen az elkövetkező 100 évben!
Plumper 2012.11.28. 15:22:26
azok a bizonyos "gyerekgyilkosságok" mind abból következnek, hogy a Hamasz civileket rak maga elé élő pajzs gyanánt.www.youtube.com/watch?v=70Oqo_wmuGo
ebben az a szörnyű, hogy nem titkos dolgok, nem rejtik véka alá. a halál, amire annyira vágynak, hát hajrá.
de ha kíváncsi vagy, hány izraelit öltek meg az utóbbi években, nézd meg az izraeli kormányzati adatbázisokat. de tudok még jobbat: magát a Hamaszt kérdezd meg. Örömmel fogja felfelé kerekíteni a számokat. A gyerek-és civilgyilkosok a hamasz, nem pedig Izrael. A Hamasz és az iráni rezsim támogatója pedig itthon a Jobbik, de ez logikus, mert a zsidóságot és a zsidó államot gyűlölik. De a gyilkosoktól nem várható el, hogy mindenhol nyíltan kimondják, mit akarnak. A Hamasz alapokmányában (1988.) legalább világosan ott van.
gabcigirl 2012.11.28. 16:15:59
A probléma csak annyi, hogy a fogaskerekesek akkoriban egy periférikus, a többség által minimum megvetendő csoportocska tagjai voltak - nem pedig egy csomó parlamenti szkinhed, aki nem különb, mint a "kerekesek", csak most már az Országházban rontják a levegőt.
Zabaalint (törölt) 2012.11.28. 16:51:05
Pont ez az abszurd, hogy gyakorlatilag az EU-t anno rengetegen a nemzetegyesítés esélyének tekintették, erre egy magát a legnagyobb hazafinak tartó párt lett EU ellenes, ez simán felér részükről egy hazaárulással. Magyarországnak, mivel a nemzethatár nem egyezik az országhatárral Trianon miatt, a lehető legszorosabb európai integráció a nemzeti érdeke.
Zabaalint (törölt) 2012.11.28. 17:02:45
Anno mikor a Fatah békülékeny volt, az izraeli hadsereg akkor is civileket gyilkolt, némi köze lehetett ennek a palesztinok további radikalizálódásához, és a Hamasz hatalomra jutásához.
szist 2012.11.28. 17:42:16
Salem Allah áldjon meg ...
örökké élj a pokolban és fürödj meg mindennap a Nilusban: amikor ebédelenk a krokodilok
szsa56 2012.11.28. 17:48:39
szsa56 2012.11.28. 17:54:32
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.11.28. 19:15:16
bunkobrendelmatyi.blog.hu/2012/11/28/7_regisztracios_idoszak
Don Quixote de la Ferko 2012.11.28. 19:35:26
@notib:
Egyszerű agyúak, ez nem nekem jutott eszembe, hanem a fajtársatoknak. Vagy fajtársatok szelektál? Ha a ti zsidótok, akkor jó zsidó?
Szánalmasak vagytok, további jó vergődést. Páááá.
dögölj meg 2012.11.28. 20:10:53
marketingfasiszta szövegére és csak kedden kezdtek el csillagot vagdosni. Ezek szerint tényleg alszanak bent,vagy tudják,hogy a nagyfőnök úgyis szólni fog.
pjm 2012.11.28. 20:40:03
Mr. Mojo 2012.11.29. 00:09:10
Amúgy köpök orbánra is, meg a jobbikra is veletek együtt."
És az is eszembe jutott, hogy, ha nicknéven lehetne regisztrálni, akkor biztosan nyernének bajnaiék, ti meg utazgathatnátok választáskor fejenként 30 helyre. :)
Poldi bá 2012.11.29. 00:11:59
dögölj meg 2012.11.29. 09:57:30
Lémusz 2012.11.29. 15:06:13
Irodalm és történelem oktatásra a gyarekeknek van szükségük. Ne feledd, hogy ezeket ott másképp oktatják. Bizonyos egyházak szerint például csángóföldön nem beszélik a magyar nyelvet.
Egyébként nem gondolom, hogy a kultúránk jobb, vagy szebb volna, sőt tudom, hogy például erdélyben még jobban élnek a hagyományaink.
_phu 2012.11.30. 21:34:45
És én is hülye vagyok, hogy erre vesztegettem az időmet.
negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.12.01. 14:17:39
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.12.01. 19:41:37
www.youtube.com/watch?v=uTp6Taic5mo
negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.12.01. 22:57:21
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.12.01. 22:59:17
Egy busz felrobbantásában mi az önvédelem, te szerencsétlen!!
negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.12.01. 23:02:51