Azok közé tartozom, akik nem hiszik el, hogy véletlenül esett ugyanarra a napra a parlamenti zsidózás és a választási eljárás szabályainak arcátlan megváltoztatása. Ügyes, hatékony provokáció volt ez, jól megkoreografált "tévesztés".
Tévesztés, mert ugye a Jobbik védekezése szerint "pongyola" volt a megfogalmazás, a képviselő a magyar-izraeli kettős állampolgárok döntéshozói helyzetbe kerülésének veszélyeire akarta felhívni a figyelmet. Szóval magyarázatuk szerint csupán igénytelen, felületes megfogalmazás volt, amit a képviselő a papírjába nézve kimondott.
A sajtótájékoztatón, amelyen a képviselő farizeus módon kért bocsánatot, egyenesen a sajtót hibáztatta, amely, ha jóindulattal értelmezte volna a szavait, akkor mondanivalója az eredeti felszólása alapján is érthető lett volna.
Hát most közlöm, hogy a média az elsődleges hírekben hamisan tudósított és az ő javára "tévedett".
"Pont itt lenne az ideje egy ilyen konfliktus kapcsán annak, hogy felmérjük azt, hogy az itt élő, és különösen a Magyar Országgyűlésben és kormányban hány olyan zsidó származású ember van, aki bizonyos nemzetbiztonsági kockázatot jelent Magyarország számára" - ezt mondta szó szerint, a hírekben pedig az hangzott el minden hírperiódusban, hogy "nemzetbiztonsági kockázatot jelenthet".
Az elhangzott tényállítás helyett tehát feltételezést adtak a zsidózó képviselő szájába. Nem akármilyen különbség! Akkora, hogy jogi eljárás esetén a bírói döntést is meghatározhatja erre vagy arra. És még ez az ember hibáztatja a sajtót! Vérlázító!
Minél többet töprengek a dolgon, annál valószínűbbnek tartom, nem egyszerűen oda "...szott" szavak voltak ezek, hanem finoman cizellált akciót láthattunk, melynek következményeit részben jó előre felmérték, részben éppen hogy meg akarták ismerni.
Egyrészt kíváncsiak lehettek a derék náci képviselők, hogy meddig lehet elmenni. Megpróbálták az utcán - ment a dolog. Most nézzük meg - gondolhatták - a törvények házában. Milyenek lesznek az azonnali reakciók és meddig gerjed szélesebb körben a felháborodás.
Nyilván tudták, hogy lesz, eddig is folyamatosan feszegették a kereteket, centiről centire tapogatták ki, hogy hol van az utolsó pont, ahol még nem csapnak a kezükre.
Szó nem volt itt véletlen szókihagyásról, minden egyes megfogalmazás a helyén volt, a képviselő ezt akarta mondani és nem mást. A többi is előre elhatározott forgatókönyv szerint ment. Legfeljebb azon lepődhettek meg a jobbikosok, hogy ott a helyszínen, háromnegyed négykor, tévéadásban(!) az ülésteremben mindenki úgy tett, mintha csak szellentett volna valaki és szemérmesen lesütötte a szemét.
Tanulságos lehetett az összes többi is a Jobbik számára, megmérték műszerrel, ki hogy reagál, mekkora a felháborodás, milyen finom különbségek vannak az egyes gesztusokban. (Például jelzésértékűnek tekinthetik, Orbán Viktor csendben van, a köztársasági elnök pedig nem nyilvánult meg személyesen, sajtófőnöke mondta el az MTI-nek, hogy mennyire irgum-burgum. Nem került ki az említett MTI-hír a KEH honlapjára sem, ahol például a Schweitzer Józsefet ért inzultus miatt küldött levél ott van.) Járulékos, előre nem feltételezett sikert is hozott a Jobbiknak az akció. Akaratlanul is leleplezték például a kormányzati kommunikációt, amelynek "szakemberei" a társadalmat felzaklató zsidózások esetén kikeresi a file-listából a "zsidok.doc" nevű készterméket, amit aztán csak kicsit kell átigazítani, hogy megfeleljen az aktuális helyzetnek. A gerinc mindig marad (már nem az a gerinc, természetesen...). A Képviselő Funky zseniális írása után szégyenemben világgá mennék a kormányzati sajtósok helyében, hiszen látványosan, hirtelen vált nevetségessé, hiteltelenné a magyar kormány ilyen esetekben mutatott "határozott felháborodása".
Véletlen lenne, hogy az azonnali kérdések és válaszok során történt zsidózási akció éppen a magyarországi választójog súlyos korlátozásának napján történt? Egyetértek a nap izéjével, ez szinte teljesen kizárt.
De mi lehetett a Jobbik számára biznisz abban, hogy segített elterelni a figyelmet a választójog korlátozásáról? Az egész történetben ez a leginkább baljós. Ha szándékos, előre megfontolt provokáció történt, akkor itt összefonódás, együttműködés van a háttérben. Lehet, hogy Németh Zsoltnak nem szóltak, hadd ne kelljen megjátszania a zavarodottságot, de hogy a kormánykoalíciónak úgy kellett ez a kis epizód, mint egy falat kenyér, az biztos! Ők is bezsebelik a járulékos hasznot, máris mindenki dicsérgeti őket, milyen faszák, hogy elhatárolódtak. És közben (majdnem) síri csend övezi, hogy mit műveltek az emberek alkotmányos jogával, a választójoggal.
Az emberek még a hétvégén is a nácizmus ellen fognak tüntetni a Kossuth téren, sárga csillaggal, az egykor ugyanazon polgári körhöz tartozó Orbán és Vona pedig a tenyerét dörzsölve röhög majd, lehet, hogy ugyanabban a szobában.
Hívjuk fel tehát a figyelmet: Áder János köztársasági elnöknek öt napja lesz arra, hogy megfontolja, mit tesz a szégyenletes választási eljárási törvénnyel. Nincs mese, vége a kettős beszédnek. Az "összes magyar embere" döntéshelyzetben van, és hogy miként dönt, az meghatározza majd helyét a korunkkal foglalkozó későbbi történelemkönyvekben.
Megkomponált zsidózás?
2012.11.27. 22:19 Poldi bá
371 komment
Címkék: jobbik zsidózás Áder János
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Állítsuk meg a ......... 2012.11.28. 12:23:30
@szist:
Miért is kell regisztrálni, amikor orbán kéretlen levelei mindannyiunkat megtaláltak.
Hát ott van az összes adatunk, a központi nyilvántartó rendszerben.
Megtalálnak mindig mindenhol, levélben telefonon, akkor is ha nem akarom.
Kiadják az adataimat, visszaélnek vele, persze ha választásra kerül a sor akkor úgy tesznek, mintha nem is lenne ilyen központi nyilvántartás.
Miért is kell regisztrálni, amikor orbán kéretlen levelei mindannyiunkat megtaláltak.
Hát ott van az összes adatunk, a központi nyilvántartó rendszerben.
Megtalálnak mindig mindenhol, levélben telefonon, akkor is ha nem akarom.
Kiadják az adataimat, visszaélnek vele, persze ha választásra kerül a sor akkor úgy tesznek, mintha nem is lenne ilyen központi nyilvántartás.
Anti Anyag (törölt) 2012.11.28. 12:25:22
@szist: Azért csinálnak problémát, mert ők telefonon szedegetik össze a választás napján a nyugdíjasokat és viszik szavazni. Nos ha az előtte nem regisztrált, márpedig sok nem regisztrál, dobhatják ki a címlistájukat.
dr Smittpálelnökúr 2012.11.28. 12:25:26
Az a baj, hogy a fidesz lépéseiben folyton logikát keres mindenki. Ugyanezen okból vélték sokan, politológusok, elemzők is, hogy orbán mekkora politikus, mindig beleláttak valami háttér szándékot a cselekedeteibe.
Pedig nem valami nagystílű sakkjátékososk sem a fidesz, sem orbán. Mindig megvan az a direkt cél, amiért tesznek valamit és azt csak egy hazugsággal próbálják leplezni és kész. Ez nem többlépcsős előragondolkodás.
Most sem volt ilyesmi, egy náci okádott egyet a parlamentben, a fideszesek és a komplett ellenzék pedig igazi balfék módjára szó nélkül hagyták ezt.
persze a fidesz most örül, mert a választási törvény módosításáról elterelődött a figyelem.
Pedig nem valami nagystílű sakkjátékososk sem a fidesz, sem orbán. Mindig megvan az a direkt cél, amiért tesznek valamit és azt csak egy hazugsággal próbálják leplezni és kész. Ez nem többlépcsős előragondolkodás.
Most sem volt ilyesmi, egy náci okádott egyet a parlamentben, a fideszesek és a komplett ellenzék pedig igazi balfék módjára szó nélkül hagyták ezt.
persze a fidesz most örül, mert a választási törvény módosításáról elterelődött a figyelem.
willdataa 2012.11.28. 12:27:58
@Szevasztok:
A Tel-Avivi buszrobbantásban nem halt meg senki. Viszont az izraeli bombázásban 140-en haltak meg, akik között 28 gyermek volt.
A Tel-Avivi buszrobbantásban nem halt meg senki. Viszont az izraeli bombázásban 140-en haltak meg, akik között 28 gyermek volt.
tom55 2012.11.28. 12:31:57
É csak azt nem értem, hogy miért nem írják össze azokat, akik az előző rezsimet szolgálták ki? Mert ők tényleg nemzetbiztonsági kockázatot jelentenek, hiszen amíg ott ülnek a Parlamentben (a Fideszben is) ez az ország nem fog előremenni
willdataa 2012.11.28. 12:35:59
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
A zsidóság védelmében fellépő politikusok és média telehazudta a közvéleményt.
A jobbikos képviselő azt mondta hogy fel kellene mérni azokat a zsidókat akik nemzetbiztonsági kockázatot jelenthetnek. Azt nem mondta hogy minden zsidó ilyen.
Ha én azt mondom hogy fel kellene mérni azokat az autókat amelyek pirosak, azzal én nem azt mondom hogy minden autó piros.
Csodálom hogy a zsidóság részéről senki nem veszi észre és nem szól a védelmükben fellépőknek hogy figyelj már a mi védelmünkben legalább ne hazudj, mert azzal gerjeszted az antiszemitizmust, köszi.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
A zsidóság védelmében fellépő politikusok és média telehazudta a közvéleményt.
A jobbikos képviselő azt mondta hogy fel kellene mérni azokat a zsidókat akik nemzetbiztonsági kockázatot jelenthetnek. Azt nem mondta hogy minden zsidó ilyen.
Ha én azt mondom hogy fel kellene mérni azokat az autókat amelyek pirosak, azzal én nem azt mondom hogy minden autó piros.
Csodálom hogy a zsidóság részéről senki nem veszi észre és nem szól a védelmükben fellépőknek hogy figyelj már a mi védelmünkben legalább ne hazudj, mert azzal gerjeszted az antiszemitizmust, köszi.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Ringlósztár 2012.11.28. 12:36:41
@braue:
Én azokra is kíváncsi vagyok, akik tagjai voltak a KISZ-nek és az MSZMP-nek! Ja, velük van tele a kormány...
Én azokra is kíváncsi vagyok, akik tagjai voltak a KISZ-nek és az MSZMP-nek! Ja, velük van tele a kormány...
Ringlósztár 2012.11.28. 12:37:50
@Anti Anyag:
Bezzeg Kubatové! Meg a 15 millió székely levélben leadott szavazata!
Bezzeg Kubatové! Meg a 15 millió székely levélben leadott szavazata!
tom55 2012.11.28. 12:38:05
@willdataa: de miért függ vallástól az, hogy valaki nemzetbiztonsági kockázat? Persze ha összeírnánk azokat a Parlamentben ülő embereket, akik valóban nemzetbiztonsági kockázatot jelentenek talán egy sem maradna
stf! 2012.11.28. 12:39:32
@braue: jobban sajnálnám, ha nácik lettek volna,
de csak pógárok voltak.
de csak pógárok voltak.
Anti Anyag (törölt) 2012.11.28. 12:39:39
@willdataa: Ez nyilván politikai, a "gond" viszont az, hogy erre senki nem vevő. Kitanulta már a ballibsiket a nép 20 év alatt.
Nem véletlenül vannak ott a parlament előtt vagy 20-an, ebből 19 olyan, aki hivatásos rettegőnek számít.
Nem véletlenül vannak ott a parlament előtt vagy 20-an, ebből 19 olyan, aki hivatásos rettegőnek számít.
Anti Anyag (törölt) 2012.11.28. 12:40:48
@Ringlósztár: Igen, minden pártnak van ilyen listája. Csak 2002-ben a szociké "működött".
nookedli 2012.11.28. 12:41:05
@Salemi boszorkány: Jogodban áll védeni a zsidókat. Bizonyára ők az emberiség jótevői. Mindenesetre, ami nyilvánvaló, azt tagadod, ha volt is holo/kauszt/grafika, akkor te sem vagy jobb, mint akik azt tagadják.
A vatikánt is a zsidók alapították, miután kitalálták a saját szájízüknek megfelelő római kaotikus bibliát. Melyben ugye a zsidók segítségével feszítették keresztre Jézust, vagyis ha nem teszik meg, akkor nem váltja meg ezáltal a világot. Mekkora butaság. Halál által megváltani a világot, vérrel, halállal. Ez már akkoriban is elavult nézet volt. De ez csak 1 a sok marhaság miatt, amit Saul rabbi/aki magát Pálnak nevezte, talált ki.
@Disintegrator Rising: Persze, azért üldözték őket, mert irigyelték őket. Megjegyzem az irigység is zsidó tulajdonságnak számított a 19. századig :) Lehet, azért üldözték őket, mert a becsületet mellőzve kizsigerelték a szegényembert. Maffiamódra adtak hiteleket és cserébe mindenki a rabszolgájukká vált. Ahogy ma is látjuk, csak ma már világszinten üzik ezt. De azért le a kalappal előttük. Náluk nagyobb parazita nem is létezik.
A vatikánt is a zsidók alapították, miután kitalálták a saját szájízüknek megfelelő római kaotikus bibliát. Melyben ugye a zsidók segítségével feszítették keresztre Jézust, vagyis ha nem teszik meg, akkor nem váltja meg ezáltal a világot. Mekkora butaság. Halál által megváltani a világot, vérrel, halállal. Ez már akkoriban is elavult nézet volt. De ez csak 1 a sok marhaság miatt, amit Saul rabbi/aki magát Pálnak nevezte, talált ki.
@Disintegrator Rising: Persze, azért üldözték őket, mert irigyelték őket. Megjegyzem az irigység is zsidó tulajdonságnak számított a 19. századig :) Lehet, azért üldözték őket, mert a becsületet mellőzve kizsigerelték a szegényembert. Maffiamódra adtak hiteleket és cserébe mindenki a rabszolgájukká vált. Ahogy ma is látjuk, csak ma már világszinten üzik ezt. De azért le a kalappal előttük. Náluk nagyobb parazita nem is létezik.
lutria 2012.11.28. 12:41:32
Ráadásul nem is a saját ötlete volt a listázás,a Jobbik "kérte meg" hogy vesse fel az ötletet a parlamentben-most pedig azzal védekeznek hogy az ötlet jó,csak éppen hülyén adta elő...
Anti Anyag (törölt) 2012.11.28. 12:42:16
@tom55: A zsidóság nem csak vallás, hanem egy önálló nemzet is. Ezért lehet nemzetbiztonsági kockázat. Ahogy pld. egy orosz származású is.
willdataa 2012.11.28. 12:48:00
@tom55:
A zsidóság nem vallás hanem etnikum. A vallás az az izraelita. Például Rákosi nem volt izraelita vallású hanem ateista volt, de zsidó etnikumú.
Az pedig nehezen hihető hogy a Fideszben és a kormányban lévő gójoknak maguktól jutott volna eszükbe hogy ne ítéljék el az Izrael által Gázában elkövetett gyermekgyilkosság sorozatot hanem egyenesen kiálljanak a gyermekgyilkos Izrael mellett, erre nyilván a közöttük lévő zsidók vették rá a többieket.
A zsidóság nem vallás hanem etnikum. A vallás az az izraelita. Például Rákosi nem volt izraelita vallású hanem ateista volt, de zsidó etnikumú.
Az pedig nehezen hihető hogy a Fideszben és a kormányban lévő gójoknak maguktól jutott volna eszükbe hogy ne ítéljék el az Izrael által Gázában elkövetett gyermekgyilkosság sorozatot hanem egyenesen kiálljanak a gyermekgyilkos Izrael mellett, erre nyilván a közöttük lévő zsidók vették rá a többieket.
nookedli 2012.11.28. 12:48:20
@willdataa: Aki kimondja a zsé betüt, az mind antiszemita :)Lakat alá minddel és elkobozni a vagyonát, a családjára és leszármazottaira sarcot vetni, őket rabszolgaként működtetni, 500 évre és mindenét szétosztani az igaz, felsőbbrendű zsidók közt. Mert megérdemlik jóságukkal, tisztaságukkal, igazságukkal. Valahogy így gondolják ezek.
Még a cigány bűnözőknél láttunk hasonló felfogást, mikor elkapták, azt nyilatkozta: De hiszen azt nem loptam, az az enyém, jogomban áll elvennem. Csak önvédelemből öltem, mert ha nem teszem meg, éhenhalok :)
Még a cigány bűnözőknél láttunk hasonló felfogást, mikor elkapták, azt nyilatkozta: De hiszen azt nem loptam, az az enyém, jogomban áll elvennem. Csak önvédelemből öltem, mert ha nem teszem meg, éhenhalok :)
Az ezredes 2012.11.28. 12:50:16
@nookedli: milyen érdekes, hogy az ilyen nem-náci, nem-rasszista emberkék azért mindig cigányoznak is egyet bő nyállal, ha már zsidókról beszélnek :)
Anti Anyag (törölt) 2012.11.28. 12:54:07
@Az ezredes: Neked szerintem a "c" betű is cigányozás, így nagyon könnyen megtalálod a logikát.
Megfigyelo 2012.11.28. 12:54:15
@nookedli: Ez az elképesztő tájékozatlanság jellemző az egész magyar jobboldalra. Horthy 1941. június 28-án szállt be a háborűba a németek oldalán (pedig a németek akkor még nem tartottak erre igényt, és az oroszok felajánlották neki egész Erdélyt, ha semleges marad, mivel a románokkal már hadban álltak), míg Horthy fiát 1944. október 15-én rabolták el. A többi is ennyire stimmmel...
szist 2012.11.28. 12:54:56
@Salemi boszorkány:
Te nagyon hülye !
ha van központi nyilvántartás, akkor miért is viszolyogsz a regisztráció miatt?
magyarázd már meg te nagyon bosz
Te nagyon hülye !
ha van központi nyilvántartás, akkor miért is viszolyogsz a regisztráció miatt?
magyarázd már meg te nagyon bosz
nookedli 2012.11.28. 12:56:40
@szist: De, Poldi bácsi kőkemény zsidilibsi. Más posztoknál támadja, akik nem nyalizik. Gondolom itt ő ír a Szalámi boszorkány álnéven.
szist 2012.11.28. 12:57:36
@Anti Anyag:
Te nagyokos , "dobhatják ki a nyilvántartásukat...
igaz, de ez ugyancsak igar a többi párt esetében is
akkor minek ez a hisztéria keltés
antikám
Te nagyokos , "dobhatják ki a nyilvántartásukat...
igaz, de ez ugyancsak igar a többi párt esetében is
akkor minek ez a hisztéria keltés
antikám
Állítsuk meg a ......... 2012.11.28. 12:57:42
@nookedli:
"Jogodban áll védeni a zsidókat. Bizonyára ők az emberiség jótevői. Mindenesetre, ami nyilvánvaló, azt tagadod, ha volt is holo/kauszt/grafika, akkor te sem vagy jobb, mint akik azt tagadják.
A vatikánt is a zsidók alapították, miután kitalálták a saját szájízüknek megfelelő római kaotikus bibliát. Melyben ugye a zsidók segítségével feszítették keresztre Jézust, vagyis ha nem teszik meg, akkor nem váltja meg ezáltal a világot. Mekkora butaság. Halál által megváltani a világot, vérrel, halállal. Ez már akkoriban is elavult nézet volt. De ez csak 1 a sok marhaság miatt, amit Saul rabbi/aki magát Pálnak nevezte, talált ki."
Ennyi baromság után, amit itt összehordtál, én már annak is örülök, ha le tudod írni a saját nevedet.
"Jogodban áll védeni a zsidókat. Bizonyára ők az emberiség jótevői. Mindenesetre, ami nyilvánvaló, azt tagadod, ha volt is holo/kauszt/grafika, akkor te sem vagy jobb, mint akik azt tagadják.
A vatikánt is a zsidók alapították, miután kitalálták a saját szájízüknek megfelelő római kaotikus bibliát. Melyben ugye a zsidók segítségével feszítették keresztre Jézust, vagyis ha nem teszik meg, akkor nem váltja meg ezáltal a világot. Mekkora butaság. Halál által megváltani a világot, vérrel, halállal. Ez már akkoriban is elavult nézet volt. De ez csak 1 a sok marhaság miatt, amit Saul rabbi/aki magát Pálnak nevezte, talált ki."
Ennyi baromság után, amit itt összehordtál, én már annak is örülök, ha le tudod írni a saját nevedet.
nookedli 2012.11.28. 13:02:14
@Megfigyelo: Mit ír a történelemkönyv? Mikortól deportáltak Magyarországról zsidókat, romákat?
@Az ezredes: Milyen érdekes, mindig bujkálnak ilyen zsidóérzelmű, neolibsi emberkék és azt lesik, hogy mikor köthetnek bele minden egyes szóba. Nem a mondat egészét, értelmét nézik, mivel képtelenek értelmezni. Ismét elmondom, nem utálom egyiket sem, csak elítélem a büntetteket. Ez már biztos fasizmus. Elítélem a büncselekményt pfujj
@Az ezredes: Milyen érdekes, mindig bujkálnak ilyen zsidóérzelmű, neolibsi emberkék és azt lesik, hogy mikor köthetnek bele minden egyes szóba. Nem a mondat egészét, értelmét nézik, mivel képtelenek értelmezni. Ismét elmondom, nem utálom egyiket sem, csak elítélem a büntetteket. Ez már biztos fasizmus. Elítélem a büncselekményt pfujj
Megfigyelo 2012.11.28. 13:03:15
@zajos1: Kétségtelen, hogy van olyan vélemény, hogy a Jobbik a Fidesz "avant-garde"-jaként működik, és nyiltan kimondja, amit a Fidesz csak gondol, ill. bedobja az ötleteket a köztudatba, és aztán a Fidesz -- esetleg picit finomabb retorikával -- végrehajtja. Ez az eset komoly érv emellett a nézet mellett...
nookedli 2012.11.28. 13:03:23
@Salemi boszorkány: Mert egy tudatlan agymosott vagy. Nem látsz tovább az orrodnál, ami bizonyára elég nagy kis pinokkió :D Vagy hívjalak inkább Poldi bá nak?
Állítsuk meg a ......... 2012.11.28. 13:03:45
@szist:
Azér' te idióta, mert egyáltalán nem akarok szabad időmben órákat várni az önkori előtt.
Ha eddig működött az régi forma, ami nekem nagyon megfelelt, akkor legyen most is joóóóó.
Erdélyieknek miért is lehet levélben?
Ha már így kitért a "kedves" jobbikos a kettős állampolgárságra, akkor felteszem a kérdést, miért nem jelent nemzetbiztonsági kockázatot egy romániai magyar?
Azér' te idióta, mert egyáltalán nem akarok szabad időmben órákat várni az önkori előtt.
Ha eddig működött az régi forma, ami nekem nagyon megfelelt, akkor legyen most is joóóóó.
Erdélyieknek miért is lehet levélben?
Ha már így kitért a "kedves" jobbikos a kettős állampolgárságra, akkor felteszem a kérdést, miért nem jelent nemzetbiztonsági kockázatot egy romániai magyar?
nookedli 2012.11.28. 13:05:49
Még egy megjegyzés: Egy nemzet történelme sem ennyire kérdéses, mint a magyaré. Vajon miért? Sehol nincs ennyi sötét folt, mint itt. Talán valakik valamiért elferdítik az igazságot. De bizonyára aki az igazságot kutatja, mind bolond és fasiszta.
Sajnos, nem ezt az eszmét hirdetem Szalámi boszi/Poldi bácsi, amit te: Judes, Judes über alles! :)
Sajnos, nem ezt az eszmét hirdetem Szalámi boszi/Poldi bácsi, amit te: Judes, Judes über alles! :)
Állítsuk meg a ......... 2012.11.28. 13:08:08
@nookedli:
"Mert egy tudatlan agymosott vagy. Nem látsz tovább az orrodnál, ami bizonyára elég nagy kis pinokkió :D Vagy hívjalak inkább Poldi bá nak? "
Ajjaj, hát nemtom mi a helyzet veled.
Megszöktél valahonnan?
Funk Sándor addiktológust véletlenül nem miattad menesztették az állásából?
"Mert egy tudatlan agymosott vagy. Nem látsz tovább az orrodnál, ami bizonyára elég nagy kis pinokkió :D Vagy hívjalak inkább Poldi bá nak? "
Ajjaj, hát nemtom mi a helyzet veled.
Megszöktél valahonnan?
Funk Sándor addiktológust véletlenül nem miattad menesztették az állásából?
tom55 2012.11.28. 13:09:03
@willdataa: Azzal nem értek egyet, ahogy Izrael állam létrejött, mert ez kb olyan, mintha az avarok idejönnének és azt mondanák takarodjunk innen, mert ők itt éltek ezer éve és joguk van a földjeinkhez. Én nem vagyok nacionalista, ezért nem értem azokat, akik nem tudnak egymás mellett élni (palesztinok izaeliek pl). Viszont azt te is láthatod, hogy Izaelben ma azért nem haltak meg több ezren mert kilőttek egy csomó rakétát, ami a civil lakosságra irányult, ez nem sarkítás, ez tény. Másik meg az, hogy ebben a helyzetben senkinek az oldalára sem lehet állni, mert míg az egyik a sajátját húzza az utcán motorhoz kötve és azonnal megöl egy zsidó sebesültet és úgy nevelik, hogy a zsidó az ellenség, addig a másik se sokkal különb. Nézd meg a Promises című filmet, nagyon sokat mond erről a mai helyzetről. A képviselőkről annyi, hogy lehet én vagyok túl pesszimista, de nincs nagyon olyan politikus aki az ország érdekeit nézi, mindenki rohadt individualista, szóval tök mindegy milyen etnikumú, ezt nem lehet ennyivel megoldani...
Megfigyelo 2012.11.28. 13:13:40
@nookedli: A zsidók deportálása Magyarországról 1941-ben kezdődött, amikor a magyar hatóságok mintegy 30.000 "kétes állampolgárságú" (főleg kárpátaljai) zsidót a megszállt Ukrajnába (Kőrősmezőről Kamenyeck Podolszkijba) deportáltak, ahol a németek lényegében mind megölték. Ezt Kozma Miklós, Horthy személyes jóbarátja, Kárpátalja kormányzói biztosa szervezte, és akkor állították le, amikor a németek szóltak, hogy már nem győzik a likvidálásokat. (Addig Schlachta Margit és mások hiába próbáltak Horthznál interveniálni...)
willdataa 2012.11.28. 13:15:24
@tom55:
A Fidesz-kormánynak a kegyetlenül legyilkolt 28 palesztin gyermek oldalára kellett volna állnia az őket kegyetlenül legyilkoló izraeli rezsimmel szemben. Egy humanista, pláne ha keresztény ezt tette volna a helyükben. Ezzel szemben a Fidesz-kormány még egy ejnye-bejnyét sem mondott a 28 palesztin gyermek kegyetlen legyilkolására, sőt egyenesen kiállt az őket kegyetlenül legyilkoló izraeli rezsim mellett.
És itt jön be a jobbikos képviselő javaslata, mert a Fidesz-kormánynak ez az érthetetlen magatartása máris érthetővé válik ha kiderül hogy kik vannak közöttük akik zsidók és akik rávették a többieket az érthetetlen magatartás tanusítására.
A Fidesz-kormánynak a kegyetlenül legyilkolt 28 palesztin gyermek oldalára kellett volna állnia az őket kegyetlenül legyilkoló izraeli rezsimmel szemben. Egy humanista, pláne ha keresztény ezt tette volna a helyükben. Ezzel szemben a Fidesz-kormány még egy ejnye-bejnyét sem mondott a 28 palesztin gyermek kegyetlen legyilkolására, sőt egyenesen kiállt az őket kegyetlenül legyilkoló izraeli rezsim mellett.
És itt jön be a jobbikos képviselő javaslata, mert a Fidesz-kormánynak ez az érthetetlen magatartása máris érthetővé válik ha kiderül hogy kik vannak közöttük akik zsidók és akik rávették a többieket az érthetetlen magatartás tanusítására.
Lémusz 2012.11.28. 13:17:55
Salemi boszorkány 2012.11.28. 11:40:53
Nem. Utánanéztem ki az, és lényeges különbség, hogy én a JOBBIK eszméiben és cselekedeteiben nem látok megoldást.
Nem. Utánanéztem ki az, és lényeges különbség, hogy én a JOBBIK eszméiben és cselekedeteiben nem látok megoldást.
Az ezredes 2012.11.28. 13:20:22
@willdataa: ez a hozzáállás a parlament részéről csak olyanok számára érthetetlen, akiknek fingjuk nincs a világ működéséről, az Izrael-Palesztina konfliktusról és úgy általában semmiről, ellenben imádnak mindenhol cionista összeesküvéseket vizionálni.
Lémusz 2012.11.28. 13:21:59
@Salemi boszorkány:
Egyébként az észrevételeimről is van véleményed, vagy csak ismerkedni akarsz?
Egyébként az észrevételeimről is van véleményed, vagy csak ismerkedni akarsz?
Kámasuka 2012.11.28. 13:25:09
A Fidesz-kormánynak a kegyetlenül legyilkolt 28 palesztin gyermek oldalára kellett volna állnia az őket kegyetlenül legyilkoló izraeli rezsimmel szemben.
- Nem értek egyet. EU-tagok vagyunk, az EU izrael-barát, a palesztinok a kutyát sem érdeklik a világban. Ergo fölöslegesen ne menjünk szembe az EUval szerintem, vannak kérdések amiben az EUval szemben érdekkonfliktusunk van, elég az nekünk.
- Az itthoni zsidókat viszont figyelni kell, ők mindig kiálltak a magyarok ellen, így legalább az állampolgáraikat és az izraeli-magyar cégeket listázni kell. Nem baj ha nem az állam csinálja egyébként, azért van a Jobbik + radikális szervezetek.
- Nem értek egyet. EU-tagok vagyunk, az EU izrael-barát, a palesztinok a kutyát sem érdeklik a világban. Ergo fölöslegesen ne menjünk szembe az EUval szerintem, vannak kérdések amiben az EUval szemben érdekkonfliktusunk van, elég az nekünk.
- Az itthoni zsidókat viszont figyelni kell, ők mindig kiálltak a magyarok ellen, így legalább az állampolgáraikat és az izraeli-magyar cégeket listázni kell. Nem baj ha nem az állam csinálja egyébként, azért van a Jobbik + radikális szervezetek.
tom55 2012.11.28. 13:25:36
@willdataa: Igen, de akkor azt is említsék meg, hogy elítélik a terrorista hamas szervezetet is, ami megpróbált és próbál folyamatosan civileket gyilkolni, hisz benne van az alapító okiratában is. Ha azok a rakéták célba érnek nem 28 gyerek hal meg, hanem több száz, ezét kár számokkal dobálózni. Egyik kutya másik eb...Szerencsére az általad "Izrael barát" Fidesszel szemben ott van a "Palesztin barát" (így nevezték magukat) Jobbik is, csodálatos ez a komédia
Kámasuka 2012.11.28. 13:25:40
@willdataa: fentebb
pjm 2012.11.28. 13:29:24
@braue: Hát gyenge próbálkozás a vereség ilyetén elismerése. Nem tudom, te mit értesz szélsőbalon, de a fingesz az egyik szélsőbalos párt szerintem az összes államosítással és egyéb rekvirálásával. A fiúk megvalósították a saját kommunizmusukat azzal, hogy "ami a tied, az az enyém, az enyémhez meg semmi közöd" Modhatnám, hogy kádár, meg orbán között nincs különbség, de nem lenne igaz, mert kádárt sokkal nagyobb formátumú politikusnak tartomés nem véletlenül lett a hatalma eléggé tartós. Orbánnak nem lesz ennyi...Nyugi!
pjm 2012.11.28. 13:33:29
@BenFranklin: Na akkor figyelni kellene a 90es vekben átszivárgott szekus bérenceket is, nem? Vagy nem mindegyik áttelepült magyar volt szekus? Honnan tudodd? Mit gondolhattam akkor, amikor az akkori feleségem nem kapott tanári állást, 36%-os építési költcsönt nyögtünk három gyerekkel és az éppen akkor áttelepült család meg felújított lakást és mindkettőjüknek állást kaptak? Mennyivel voltak jobb magyarok? Mégsem akartam összeírást, pedi érdekes lett volna, hogy milyen stratégiai kommunikációs üzemekben keptek felelős beosztásokat? Akkor miért nem tetszett sírni?
Kámasuka 2012.11.28. 13:34:06
@pjm: kádárt sokkal nagyobb formátumú politikusnak tartomés nem véletlenül lett a hatalma eléggé tartós.
- lehet hogy a megszálló oroszok miatt. Vagy nem?
- lehet hogy a megszálló oroszok miatt. Vagy nem?
pjm 2012.11.28. 13:34:16
@tom55: nem csodálatos, röhejes...Persze te fogod megfizetni az árát.
Kámasuka 2012.11.28. 13:36:28
@pjm: Vannak szekusok és nem szekusok, ahogy itthon is voltak besúgók de a többség nem volt az.
Az hogy miért ő kapott állást és miért nem ti, miért nem attól kérdezed aki döntött róla? Emiatt gyülölködni nettó parasztság.
Az hogy miért ő kapott állást és miért nem ti, miért nem attól kérdezed aki döntött róla? Emiatt gyülölködni nettó parasztság.
pjm 2012.11.28. 13:36:46
@BenFranklin: Ezt hívják reálpolitikusnak. Úgy lett az, hogy alkalmazkodott a helyzethez. A vácról kiengedett köztörvényes fegyveres bandával, meg a tizenéves gyerekek kezébe fegyvert adó, a SZER uszítását benyaló, mindszenti feudális revizióját romantikusan támogatók pedig nem voltak tisztában azzal, hogy a nagyhatalmak megegyeztek és mi a kisebbik kutya vagyunk. Annak pedig hullik a szőre....
pjm 2012.11.28. 13:38:15
@BenFranklin: Te nagyon hülye, éppen azt mondom, hogyNEM GYŰLÖLKÖDTÜNK!!!! Tényleg nettó parasztság lett volna gyűlölködni.Sőt a gyerekeink egy osztályba jártak, össze is jártunk...
willdataa 2012.11.28. 13:38:23
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Én nemzetbiztonsági kockázatot látok abban hogy Magyarországon létezik egy olyan kisebbség, amelynek tagjai képesek ilyen mértékű politikai és médiahadjáratot végrehajtani, ilyen erős politikai nyomásgyakorlást kifejteni, ennyire tematizálni a közvéleményt és bármilyen hazugságot a közönség tudatába beletölteni.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Én nemzetbiztonsági kockázatot látok abban hogy Magyarországon létezik egy olyan kisebbség, amelynek tagjai képesek ilyen mértékű politikai és médiahadjáratot végrehajtani, ilyen erős politikai nyomásgyakorlást kifejteni, ennyire tematizálni a közvéleményt és bármilyen hazugságot a közönség tudatába beletölteni.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
pjm 2012.11.28. 13:38:55
@BenFranklin: ja és vannak moszadosok és nem moszadosok, ilyen alapon gyűlölködni nettó parasztság.
pjm 2012.11.28. 13:40:25
@willdataa: igen, az.
szist 2012.11.28. 13:41:21
@Salemi boszorkány:
nincs kedved várakozni órákat az önkorm. iroda előtt, írod.
Tuti, hogy a neten is lehet regisztrálni majd !
akkor azt találod ki,hogy nincs neted, mi?
Te töketlen, hangulatkeltő
nincs kedved várakozni órákat az önkorm. iroda előtt, írod.
Tuti, hogy a neten is lehet regisztrálni majd !
akkor azt találod ki,hogy nincs neted, mi?
Te töketlen, hangulatkeltő
vallatas 2012.11.28. 13:42:38
@nookedli:
Sokáig hittem a Jobbikban, rájuk is szavaztam.
Pont az a nézet amit te vallasz tántoritott el tőlük. Megy az irigykedés, hogy a zsidók kártérítést ki tudtak harcolni, ellenben a magyarok nem Delvidéki vérengzésért.
Ám de mindennap azzal foglalkozunk, hogy ők mennyit kapnak, viszont semmit nem teszünk azért, hogy mi is kaphassunk. Köpködni mindennap lehet ilyen olyan indokkal a másikra, magunkért meg nem teszünk semmit, csak a gyűlölet, acsarkodás a fontos.
Én nem vagyok se ilyen, se olyan, én magyar vagyok, aki nem érti, hogy egy bizonyos réteg itt Magyarországon miért gondolja magáról azt, hogy ő magyarabb nálam csak azért mert mindennap zsidózik, meg trianonozik.
Én vagyok az egyik legelvetemültebb irredenta, de rég tudom, hogy zászló lengetéssel nem fog semmi se visszacsatolódni, viszont a semmit tevés, acsarkodás hatását láthatjuk.... mindenki menekül ebből az országból.
Sokáig hittem a Jobbikban, rájuk is szavaztam.
Pont az a nézet amit te vallasz tántoritott el tőlük. Megy az irigykedés, hogy a zsidók kártérítést ki tudtak harcolni, ellenben a magyarok nem Delvidéki vérengzésért.
Ám de mindennap azzal foglalkozunk, hogy ők mennyit kapnak, viszont semmit nem teszünk azért, hogy mi is kaphassunk. Köpködni mindennap lehet ilyen olyan indokkal a másikra, magunkért meg nem teszünk semmit, csak a gyűlölet, acsarkodás a fontos.
Én nem vagyok se ilyen, se olyan, én magyar vagyok, aki nem érti, hogy egy bizonyos réteg itt Magyarországon miért gondolja magáról azt, hogy ő magyarabb nálam csak azért mert mindennap zsidózik, meg trianonozik.
Én vagyok az egyik legelvetemültebb irredenta, de rég tudom, hogy zászló lengetéssel nem fog semmi se visszacsatolódni, viszont a semmit tevés, acsarkodás hatását láthatjuk.... mindenki menekül ebből az országból.
Kámasuka 2012.11.28. 13:44:10
@pjm: Pontosan. Mindenesetre hogy kiderüljön ki moszados ahhoz lista kell az izraeli-magyar áp-okról akik közhivatalt viselnek. És ugyanígy minden más 2s áp-ról is.
Állítsuk meg a ......... 2012.11.28. 13:46:16
@szist:
Állj már üresbe te kis pöcsfej!
Szerinted az online regisztrációhoz nem kell az okmányirodán regisztrálni?
Az okmányirodát is éppen oda rakták le, ahová a jegyzőt.
Állj már üresbe te kis pöcsfej!
Szerinted az online regisztrációhoz nem kell az okmányirodán regisztrálni?
Az okmányirodát is éppen oda rakták le, ahová a jegyzőt.
pjm 2012.11.28. 13:46:29
@vallatas: Hát ez az.Azt hittem, hogy az EU belépéssel végre egyesült a nagy magyarország, de nem, erre is képtelenek vagyunk. Az elcsatolt magyarok meg baromira nem jönnének vissza, jó az a szar euróban fizetett kis pénz, amit itthon soha nem keresnének meg. Szerbia is be fog lpni, akkor lenne teljes a dolog, de mostanában már ebben sem hiszek, el kell innen menni...
gabcigirl 2012.11.28. 13:46:53
Magyarországon az igazi nemzetbiztonsági kockázatot a Jobbik meg az őket agyatlanul támogató idióták jelentik.
Elég csak pár ilyen kijelentés, és máris menekülnek az országból azok a lehetséges befektetők is, akik még hoztak volna zsetont ebbe a furkesztán országba. (Ami amúgy nem lenne rossz hely, de a Jobbik-féle debilek csinálnak itt egyre elviselhetetlenebb légkört.)
A másik meg, ami pluszban érdekes, hogy a jobbik folyton "idegenektől" retteg. Ugyanakkor valami miatt a Hamasz-féle arab terroristák lelkivilágáért és testi épségéért meg egyfolytában aggódik.
Ki a francot érdekelnek itt az arabok érdekei? Ez Magyarország! (A zsidók, akiknek meg esnek neki habzó szájjal, azok általában tehetséges, társadalmilag hasznos, magyarul beszélő, javarészt magyar identitású emberek itt Magyarországon.)
Elég csak pár ilyen kijelentés, és máris menekülnek az országból azok a lehetséges befektetők is, akik még hoztak volna zsetont ebbe a furkesztán országba. (Ami amúgy nem lenne rossz hely, de a Jobbik-féle debilek csinálnak itt egyre elviselhetetlenebb légkört.)
A másik meg, ami pluszban érdekes, hogy a jobbik folyton "idegenektől" retteg. Ugyanakkor valami miatt a Hamasz-féle arab terroristák lelkivilágáért és testi épségéért meg egyfolytában aggódik.
Ki a francot érdekelnek itt az arabok érdekei? Ez Magyarország! (A zsidók, akiknek meg esnek neki habzó szájjal, azok általában tehetséges, társadalmilag hasznos, magyarul beszélő, javarészt magyar identitású emberek itt Magyarországon.)
pjm 2012.11.28. 13:50:12
@BenFranklin: Most már biztos vagyok benne, teljesen hülye vagy. Majd pont a moszad fog ilyen hibákat elkövetni...Még tán moszados pólót is hordanak az ölönyük alatt, nem? A moszados lehet éppen a legjobb barátod, a jobbik vezetőségében pl tutira van legalább kettő. Legalább egy 007-es filmet nézzél már meg, a téma szakavatott művelőjeként, könyörgöm... Persze még azt megvizsgálhatnánk, szeretett vezéred hogyan került az átkos kommunizmusban külföldre tanulni, amikor nekem még piros útlevelet is csak az utazás idejére adtak a kézbe...
vallatas 2012.11.28. 13:51:14
@pjm: Jobbik feladata már csak annyi lenne, hogy a határontúliaknak minél könnyebb távoktatási lehetőséget nyújtson miután már szabadon mászkálhatunk szinte. Ehelyett Eu kilépés, zárjuk le a határokat, előre mutató törekvések. Nagyon csalódtam bennük.
pjm 2012.11.28. 13:52:01
@gabcigirl: te vagy az igazi szakértő, végre van egy gondolati társam ittem. Na abbahagyom, mert magammal nem akarok vitatkozni, a humanizmus meg nem divat itten...Tisztelet a kevés kivételnek.
pjm 2012.11.28. 13:54:10
@vallatas: én nem csalódtam, látható volt a dolog. Szerintem az igazi baj az, hogy a jobbik a fingesz jobb-fasiszta frakciója, ezekkel tesztelik a jobboldali határokat. Ha másról nem lehet tudni a zsido.doc kopipésztelése ilyen ok.
Állítsuk meg a ......... 2012.11.28. 13:58:37
Szekus-nem szekus
Van olyan romániai magyar, akitől félni kell.
Egyszer egy ilyen iróasztalában találtam egy kódlistát, amit általában nem rejtvényfejtésre szoktak használni.
Mikor szóltak, hogy akkor most megunták a viselkedését és menjen egy állással arrébb, akkor az idióta benne hagyta a fiókban a papírost.
Mindig azért sírt, hogy neki mennyire xar vót' odaát.
Érdekes módon az egyik gyermekét volt szíve otthagyni.
A vöröskereszt hozta utána, az egész család átjött, csak a gyereket hagyták "véletlenül" ott.
Egyből talált munkát mindegyik.
Hárman ugyanott, mindhárom testvért utálták.
Papija egyházi vonalon lett perselyes, sőt egyszerre a görög és rómainál is.Ingyen villany járt nekik, mert papi áramszolgáltatótól ment nyugdíjba, vallás csak másodállás volt.
Férj nem volt magyar.
Van olyan romániai magyar, akitől félni kell.
Egyszer egy ilyen iróasztalában találtam egy kódlistát, amit általában nem rejtvényfejtésre szoktak használni.
Mikor szóltak, hogy akkor most megunták a viselkedését és menjen egy állással arrébb, akkor az idióta benne hagyta a fiókban a papírost.
Mindig azért sírt, hogy neki mennyire xar vót' odaát.
Érdekes módon az egyik gyermekét volt szíve otthagyni.
A vöröskereszt hozta utána, az egész család átjött, csak a gyereket hagyták "véletlenül" ott.
Egyből talált munkát mindegyik.
Hárman ugyanott, mindhárom testvért utálták.
Papija egyházi vonalon lett perselyes, sőt egyszerre a görög és rómainál is.Ingyen villany járt nekik, mert papi áramszolgáltatótól ment nyugdíjba, vallás csak másodállás volt.
Férj nem volt magyar.
Kámasuka 2012.11.28. 13:58:41
@pjm: Bizony, lehet a legjobb barátod, csak ne viseljen magyar közhivatalt, úgy hogy a választók nem tudják hogy külföldi áp.
Anti Anyag (törölt) 2012.11.28. 14:18:28
@gabcigirl: Ez azért érdekes, mert a befektetők épp akkoriban jöttek, amikor Hornék alatt a fogaskerekesek vonulgattak SA szerelésben a Blahán.
Szerintem a befektetőket ez nem érdekli, még a zsidókat sem, a haszon minden más szempontot elnyom.
Most sem azért mennek el, mert itt a náci kormány üldözi a zsidókat, hanem mert nem vásárolsz. Kinek építsék a zsidó cégek a lakóparkokat, ha te nem veszel lakást. Kinek hitelezzenek, ha te tele vagy hitellel mint a déli busz.
Szerintem a befektetőket ez nem érdekli, még a zsidókat sem, a haszon minden más szempontot elnyom.
Most sem azért mennek el, mert itt a náci kormány üldözi a zsidókat, hanem mert nem vásárolsz. Kinek építsék a zsidó cégek a lakóparkokat, ha te nem veszel lakást. Kinek hitelezzenek, ha te tele vagy hitellel mint a déli busz.
Megfigyelo 2012.11.28. 14:25:43
@BenFranklin: És Izraelnek túrnie kell, hogy az ő gyerekeiket nap-mint-nap rakétákkal támadják?! Na ne hülyéskedjünk! A Hamasz már 8000 rakétár lőtt ki izraeli lakott teületekre... Izrael átadta Gázát a palesztínoknak, nem gondolhatta, hogy ez lesz a fogadjisten.
szist 2012.11.28. 14:27:34
@Salemi boszorkány:
ezek szerint te nem pöcsfej vagy - hanem picsa
nem hallottál még kormányablakról...
hülye picsa!
azon keresztül mindent el lehet intézni
ezek szerint te nem pöcsfej vagy - hanem picsa
nem hallottál még kormányablakról...
hülye picsa!
azon keresztül mindent el lehet intézni
Plumper 2012.11.28. 14:30:17
@willdataa: a Hamasz hónapok alatt kb. 400 rakétát lőtt ki Izraelre, random célpontokra, de leginkább a civil létesítményekre, hogy minél több izraelit öljenek meg. Eddig nagyrészt házilagos rakétáik voltak, de most már irániakat csempésztek. Az izraeli ellencsapás a Hamasz állásait célozta, és más hadseregekhez képest példátlan módon figyelmeztették az adott helyen élőket a terület vagy épület elhagyására. A Hamasz 1 millió arabot tart élő túszként a területen, akinek nem tetszik a politikája, azt vagy már elűzték, de inkább megölték, vagy távozott onnan (apropó, az arab államok nem adnak állampolgárságot palesztin arab társaiknak, inkább megtartják őket politikai túszként).
De tudom, a történet számodra úgy kezdődik, hogy "a zsidó lőtt" :-)
De tudom, a történet számodra úgy kezdődik, hogy "a zsidó lőtt" :-)
pjm 2012.11.28. 14:31:28
@Megfigyelo: nem gondolta, tudta. A világon korruptabb banda nam nagyon van a palesztin úgynevezett felszab szervezetnél és Hamasznál. Sajna az eu rettentően sok pénzzel támogatják őket. Én láttam vízlépcsőt a sivatagban, ami eu-s pénzből építettek, ha valaki átnézi a google-t a Sínai félsziget északi részén meg is láthajna. Ha azóta nem temette be a homok...Szerencséjük, hogy a muszlim (amúgy békés) vallás mögé tudják bújtatni a dolgot...
pjm 2012.11.28. 14:33:20
@szist: Az az ablak, ahol kiugrálhatnának a fingesz képviselők? Én odaállnék az utcára nézni őket, ahogy talpra esnek...
Kámasuka 2012.11.28. 14:35:13
@Megfigyelo: Ilyen szempontból érdekes megnézni a statisztikát.
1 izraeli halott 10 palesztin halott. És nem az izraeliek élnek börtönben a saját szülőföldjükön. Ők telepesek.
Magyar szempontból tökmind1, öljék egymást, ha ez a kultúrális hagyomány. Palesztinok irrelevánsak, magyarok inkább zsidókkal kerülnek kapcsolatba, a magyar történelem sötét figurái között palesztin nem, zsidó rengeteg volt.
Max. ez magyarázza azt hogy sokan inkább a palesztinokkal szimpatizálnak.
1 izraeli halott 10 palesztin halott. És nem az izraeliek élnek börtönben a saját szülőföldjükön. Ők telepesek.
Magyar szempontból tökmind1, öljék egymást, ha ez a kultúrális hagyomány. Palesztinok irrelevánsak, magyarok inkább zsidókkal kerülnek kapcsolatba, a magyar történelem sötét figurái között palesztin nem, zsidó rengeteg volt.
Max. ez magyarázza azt hogy sokan inkább a palesztinokkal szimpatizálnak.
Állítsuk meg a ......... 2012.11.28. 14:36:35
@szist:
Hülye pöcs, miért álljak én sorba egy kormányablaknál?
Szerinted minden faluba raktak ilyen ablakot?
Mindenhol csak előre regisztrált időpontban foglalkoznak ilyen dolgokkal.
Mégegyszer kérdezem, hogy mijafaxnak álljak én sorba, különösen Magyarországon született magyar létemre, ha az adataim letölthetőek egy gombnyomással a rendszerből.
Hülye pöcs, miért álljak én sorba egy kormányablaknál?
Szerinted minden faluba raktak ilyen ablakot?
Mindenhol csak előre regisztrált időpontban foglalkoznak ilyen dolgokkal.
Mégegyszer kérdezem, hogy mijafaxnak álljak én sorba, különösen Magyarországon született magyar létemre, ha az adataim letölthetőek egy gombnyomással a rendszerből.
Állítsuk meg a ......... 2012.11.28. 14:41:25
@szist: "nem hallottál még kormányablakról..."
"azon keresztül mindent el lehet intézni"
Azt is el lehet intézni, hogy holnaptól az orbán család fizetését és osztalékait én kapjam, az enyémet meg az orbán család?
"azon keresztül mindent el lehet intézni"
Azt is el lehet intézni, hogy holnaptól az orbán család fizetését és osztalékait én kapjam, az enyémet meg az orbán család?
pjm 2012.11.28. 14:42:32
@szist: Az az ablak, ahol kiugrálhatnának a fingesz képviselők? Én odaállnék az utcára nézni őket, ahogy talpra esnek...
Lémusz 2012.11.28. 14:56:08
@vallatas:
Egyetértek abban, hogy a nemzet újraegyesítésében ki kellene használni az EU adta lehetőségeket. Több energiát kellene fektetni a határokon túli nemzettársaink magyar nyelvi-, irodalmi-, és történelmi képzésére. Valamint a média és az internet fejlődése adta lehetőségeket kihasználva a személyes kapcsolatokat is szorosabbá lehetne tenni, ami által a kultúrák is jobban összeolvadhatnának.
Ez a nemzet újraegyesítésének receptje, és nem az egyre inkább elolvadó országhatárok firtatása.
Egyetértek abban, hogy a nemzet újraegyesítésében ki kellene használni az EU adta lehetőségeket. Több energiát kellene fektetni a határokon túli nemzettársaink magyar nyelvi-, irodalmi-, és történelmi képzésére. Valamint a média és az internet fejlődése adta lehetőségeket kihasználva a személyes kapcsolatokat is szorosabbá lehetne tenni, ami által a kultúrák is jobban összeolvadhatnának.
Ez a nemzet újraegyesítésének receptje, és nem az egyre inkább elolvadó országhatárok firtatása.
szist 2012.11.28. 15:04:36
salem ( judise) boszi és pijama
ennyire tökkelütöttek vagytok
a kormányablak elérhető a neten keresztül ...
ha még ott nem ahol tengetitek szaros életeteket , majd a választásokig megtörténik annak átadása is
Amúgy nem is akartok ti szavazni szarfaszuak!
csak itt blogoztok egész nap... de a regisztrálásra nincs időtök, azt már most tudjátok
ennyire tökkelütöttek vagytok
a kormányablak elérhető a neten keresztül ...
ha még ott nem ahol tengetitek szaros életeteket , majd a választásokig megtörténik annak átadása is
Amúgy nem is akartok ti szavazni szarfaszuak!
csak itt blogoztok egész nap... de a regisztrálásra nincs időtök, azt már most tudjátok
Anti Anyag (törölt) 2012.11.28. 15:09:28
@szist: Ja, ide tudnak regisztrálni, de a sokkal fontosabb helyre már nem. Az ilyen meg is érdemli, hogy járkáljon. Vagy ne szavazzon, ha nem akar járkálni.
willdataa 2012.11.28. 15:09:45
@Plumper:
Beszéljünk egyenesen: A Hamasz hány gyermeket gyilkolt meg az utóbbi hetekben? Mert Izrael 28-at. A többi csak mellébeszélés.
Beszéljünk egyenesen: A Hamasz hány gyermeket gyilkolt meg az utóbbi hetekben? Mert Izrael 28-at. A többi csak mellébeszélés.
Lémusz 2012.11.28. 15:13:29
@pjm:
Te ugyan olyan elvakultan gyűlölöd a FIDESZ-t, mint mások a zsidókat, vagy a szoclibeket. A logikátok ugyan az, csak más az ellenség. Mi lenne, ha olyan axiómák gyártása helyett, hogy mindenről a FIDESZ/zsidók/MSZP tehetnek, felváltanánk azzal, hogy ki (mi a neve) hibás, és hogyan lehet őt megbüntetni, illetve visszariasztani a további gaztságoktól. Mindketten gazságok elkövetésével vádoltok csoportokat, miközben fel senkit nem jelentetek, mert nincs rá bizonyítékotok. Ez a hozzáállás csak ahhoz vezet, hogy az árkok mélyülnek, miközben a bűncselekmények lassan kívánatossá válnak, saját igazatok bizonyítására.
Te ugyan olyan elvakultan gyűlölöd a FIDESZ-t, mint mások a zsidókat, vagy a szoclibeket. A logikátok ugyan az, csak más az ellenség. Mi lenne, ha olyan axiómák gyártása helyett, hogy mindenről a FIDESZ/zsidók/MSZP tehetnek, felváltanánk azzal, hogy ki (mi a neve) hibás, és hogyan lehet őt megbüntetni, illetve visszariasztani a további gaztságoktól. Mindketten gazságok elkövetésével vádoltok csoportokat, miközben fel senkit nem jelentetek, mert nincs rá bizonyítékotok. Ez a hozzáállás csak ahhoz vezet, hogy az árkok mélyülnek, miközben a bűncselekmények lassan kívánatossá válnak, saját igazatok bizonyítására.
Állítsuk meg a ......... 2012.11.28. 15:18:21
@szist:
Na ide figyelj te kis törpefax:
Egyed a lopott xart együtt a felcsúti számadóval együtt!Tudod azt amit a hétvégén lopott el orbán helytartója.
Ennél nagyobb örömöd ne legyen az elkövetkező 100 évben!
Na ide figyelj te kis törpefax:
Egyed a lopott xart együtt a felcsúti számadóval együtt!Tudod azt amit a hétvégén lopott el orbán helytartója.
Ennél nagyobb örömöd ne legyen az elkövetkező 100 évben!
Plumper 2012.11.28. 15:22:26
@willdataa: te beszélsz mellé és ferdítesz.
azok a bizonyos "gyerekgyilkosságok" mind abból következnek, hogy a Hamasz civileket rak maga elé élő pajzs gyanánt.www.youtube.com/watch?v=70Oqo_wmuGo
ebben az a szörnyű, hogy nem titkos dolgok, nem rejtik véka alá. a halál, amire annyira vágynak, hát hajrá.
de ha kíváncsi vagy, hány izraelit öltek meg az utóbbi években, nézd meg az izraeli kormányzati adatbázisokat. de tudok még jobbat: magát a Hamaszt kérdezd meg. Örömmel fogja felfelé kerekíteni a számokat. A gyerek-és civilgyilkosok a hamasz, nem pedig Izrael. A Hamasz és az iráni rezsim támogatója pedig itthon a Jobbik, de ez logikus, mert a zsidóságot és a zsidó államot gyűlölik. De a gyilkosoktól nem várható el, hogy mindenhol nyíltan kimondják, mit akarnak. A Hamasz alapokmányában (1988.) legalább világosan ott van.
azok a bizonyos "gyerekgyilkosságok" mind abból következnek, hogy a Hamasz civileket rak maga elé élő pajzs gyanánt.www.youtube.com/watch?v=70Oqo_wmuGo
ebben az a szörnyű, hogy nem titkos dolgok, nem rejtik véka alá. a halál, amire annyira vágynak, hát hajrá.
de ha kíváncsi vagy, hány izraelit öltek meg az utóbbi években, nézd meg az izraeli kormányzati adatbázisokat. de tudok még jobbat: magát a Hamaszt kérdezd meg. Örömmel fogja felfelé kerekíteni a számokat. A gyerek-és civilgyilkosok a hamasz, nem pedig Izrael. A Hamasz és az iráni rezsim támogatója pedig itthon a Jobbik, de ez logikus, mert a zsidóságot és a zsidó államot gyűlölik. De a gyilkosoktól nem várható el, hogy mindenhol nyíltan kimondják, mit akarnak. A Hamasz alapokmányában (1988.) legalább világosan ott van.
gabcigirl 2012.11.28. 16:15:59
@Anti Anyag:
A probléma csak annyi, hogy a fogaskerekesek akkoriban egy periférikus, a többség által minimum megvetendő csoportocska tagjai voltak - nem pedig egy csomó parlamenti szkinhed, aki nem különb, mint a "kerekesek", csak most már az Országházban rontják a levegőt.
A probléma csak annyi, hogy a fogaskerekesek akkoriban egy periférikus, a többség által minimum megvetendő csoportocska tagjai voltak - nem pedig egy csomó parlamenti szkinhed, aki nem különb, mint a "kerekesek", csak most már az Országházban rontják a levegőt.
Zabaalint (törölt) 2012.11.28. 16:51:05
@vallatas:
Pont ez az abszurd, hogy gyakorlatilag az EU-t anno rengetegen a nemzetegyesítés esélyének tekintették, erre egy magát a legnagyobb hazafinak tartó párt lett EU ellenes, ez simán felér részükről egy hazaárulással. Magyarországnak, mivel a nemzethatár nem egyezik az országhatárral Trianon miatt, a lehető legszorosabb európai integráció a nemzeti érdeke.
Pont ez az abszurd, hogy gyakorlatilag az EU-t anno rengetegen a nemzetegyesítés esélyének tekintették, erre egy magát a legnagyobb hazafinak tartó párt lett EU ellenes, ez simán felér részükről egy hazaárulással. Magyarországnak, mivel a nemzethatár nem egyezik az országhatárral Trianon miatt, a lehető legszorosabb európai integráció a nemzeti érdeke.
Zabaalint (törölt) 2012.11.28. 17:02:45
@Plumper:
Anno mikor a Fatah békülékeny volt, az izraeli hadsereg akkor is civileket gyilkolt, némi köze lehetett ennek a palesztinok további radikalizálódásához, és a Hamasz hatalomra jutásához.
Anno mikor a Fatah békülékeny volt, az izraeli hadsereg akkor is civileket gyilkolt, némi köze lehetett ennek a palesztinok további radikalizálódásához, és a Hamasz hatalomra jutásához.
szist 2012.11.28. 17:42:16
@Salemi boszorkány:
Salem Allah áldjon meg ...
örökké élj a pokolban és fürödj meg mindennap a Nilusban: amikor ebédelenk a krokodilok
Salem Allah áldjon meg ...
örökké élj a pokolban és fürödj meg mindennap a Nilusban: amikor ebédelenk a krokodilok
szsa56 2012.11.28. 17:48:39
@Salemi boszorkány: Vegyétek már észre, hogy a választási regisztráció meg a zsidók számbavételének ötlete egy tőről fakad: 1. Aki nincs velünk, az ellenünk van! 2. Mindenki gyanús, aki él -- még az is, aki velünk van!
szsa56 2012.11.28. 17:54:32
@Lémusz: A határainkon túli magyar ifjúság nyelvi, irodalmi és történelmi, továbbá zenei és művészeti képzettsége aránylag jobb, mint a hazai ifjúságé. Miért gondolod, hogy mi szebbek volnánk és okosabbak?!
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.11.28. 19:15:16
Nem zsidózás, regisztráció. Szintén érdekes és aktuális téma.
bunkobrendelmatyi.blog.hu/2012/11/28/7_regisztracios_idoszak
bunkobrendelmatyi.blog.hu/2012/11/28/7_regisztracios_idoszak
Don Quixote de la Ferko 2012.11.28. 19:35:26
@alfacharlybravo:
@notib:
Egyszerű agyúak, ez nem nekem jutott eszembe, hanem a fajtársatoknak. Vagy fajtársatok szelektál? Ha a ti zsidótok, akkor jó zsidó?
Szánalmasak vagytok, további jó vergődést. Páááá.
@notib:
Egyszerű agyúak, ez nem nekem jutott eszembe, hanem a fajtársatoknak. Vagy fajtársatok szelektál? Ha a ti zsidótok, akkor jó zsidó?
Szánalmasak vagytok, további jó vergődést. Páááá.
dögölj meg 2012.11.28. 20:10:53
Poldikám! Délelőtt 11-kor írtam,amit írtam,és most hallom a híradóban,hogy Steiner et.bocsánatot kért híveitől,amiért hétfőn nem figyeltek fel a Jobbik
marketingfasiszta szövegére és csak kedden kezdtek el csillagot vagdosni. Ezek szerint tényleg alszanak bent,vagy tudják,hogy a nagyfőnök úgyis szólni fog.
marketingfasiszta szövegére és csak kedden kezdtek el csillagot vagdosni. Ezek szerint tényleg alszanak bent,vagy tudják,hogy a nagyfőnök úgyis szólni fog.
pjm 2012.11.28. 20:40:03
@Lémusz: Igazad van, személy szerint kellene meghatározni a dolgokat. A fideszt nem utáltam, de most már egyetlen pontot mondj, amiért szerethetem! Abban is van valami, hogy a politikai elitnek fel kellene állni és azt mondani, elkúrtuk a rendszerváltást. Kezdve antalljózsibácsival. A magyarnak nem jó a demokrácia, annak király kell. Sajna Jimmy a király meghalt...Soha nem tűrtem a hatalommal visszaélő arrogáns, szakértelmet nélkülöző "mi tudjuk elvtárs" attitűdöt. Szégyen, amit a viktorkátok csinált. Volt négy éve, hogy felkészüljön és ennyire futotta. Volt szerencsém egy-két vidéki nagyonnagyparaszt fidesz polgármester-képviselő úrhoz...Korrupt szemét banda...és még csak azt sem mondom, hogy tisztelet a kivételnek, mert gyilkosok közt cinkos, aki néma. Azért a szaros 2 milláért persze nem csodálom, hogy nyomkodja a gombokat... Szégyellljék magukat és remélem főleg vidéken le is köpik azért őket, amit csinálnak, csináltak
Mr. Mojo 2012.11.29. 00:09:10
Véletlenül törlődhetett bizonyára: "Unalmas a téma. Nem lehetne valami keretek közé szorítani a blogolást? Mondjuk írástudás, tehetség, érdekesség...? És a 23 néven regisztrált tíz ember mindig hozza a formáját, (mocskosorbány) ilyen érzés lehet az ólba becsörtetni a disznóknak moslékot adni... És körülötted röfög a sok büdös, egymás bélsarától szagló és foltos dög.
Amúgy köpök orbánra is, meg a jobbikra is veletek együtt."
És az is eszembe jutott, hogy, ha nicknéven lehetne regisztrálni, akkor biztosan nyernének bajnaiék, ti meg utazgathatnátok választáskor fejenként 30 helyre. :)
Amúgy köpök orbánra is, meg a jobbikra is veletek együtt."
És az is eszembe jutott, hogy, ha nicknéven lehetne regisztrálni, akkor biztosan nyernének bajnaiék, ti meg utazgathatnátok választáskor fejenként 30 helyre. :)
Poldi bá 2012.11.29. 00:11:59
@dögölj meg: Mit mondhatnék? Egy vátesz vagy, dögölj meg! :-)
dögölj meg 2012.11.29. 09:57:30
@Poldi bá: Ugye !? De miért nem alszol már ilyen későn?
Lémusz 2012.11.29. 15:06:13
@szsa56:
Irodalm és történelem oktatásra a gyarekeknek van szükségük. Ne feledd, hogy ezeket ott másképp oktatják. Bizonyos egyházak szerint például csángóföldön nem beszélik a magyar nyelvet.
Egyébként nem gondolom, hogy a kultúránk jobb, vagy szebb volna, sőt tudom, hogy például erdélyben még jobban élnek a hagyományaink.
Irodalm és történelem oktatásra a gyarekeknek van szükségük. Ne feledd, hogy ezeket ott másképp oktatják. Bizonyos egyházak szerint például csángóföldön nem beszélik a magyar nyelvet.
Egyébként nem gondolom, hogy a kultúránk jobb, vagy szebb volna, sőt tudom, hogy például erdélyben még jobban élnek a hagyományaink.
_phu 2012.11.30. 21:34:45
A kommenteket olvasgatva azt hittem, hogy willdataa és társai teljesen hülyék. Most már biztos vagyok benne, de rájöttem másra is. Aki leáll velük vitatkozni az az igazán hülye. Mit lehet kezdeni olyanokkal, akik még az időjárásban is a zsidókat látják, akik gyerekgyilkosságról képesek beszélni ott, ahol terroristák a saját népük civil lakosai közül lövik a másik nép civil lakóit. Ezek a saját téveszméikkel mindent meg tudnak magyarázni, és mindennek az ellenkezőjét is.
És én is hülye vagyok, hogy erre vesztegettem az időmet.
És én is hülye vagyok, hogy erre vesztegettem az időmet.
negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.12.01. 14:17:39
@_phu: Akkor gyönyörködj a zsidóid humánus akcióiban, te nagyon segg: www.youtube.com/watch?hl=en&v=FzE3kxPe7CI&gl=US
negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.12.01. 22:57:21
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Hát, ha a jogos önvédelmet és a szabadságharcot terrorizmusnak hívod... ? Lelked rajta.
negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.12.01. 23:02:51
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Nem én vagyok a szerencsétlen, te szerencsétlen, hanem az a szerencsétlen palesztin ember, akinek más eszköze már nem maradt az aljasság elleni harcban.
Az utolsó 100 komment: