HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) Áder János (4) áder jános (11) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) Alkotmány (1) alkotmány (1) alkotmánybíróság (2) Alkotmánybíróság (5) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) Brüsszel (1) brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes Beszéd (1) Egyenes beszéd (3) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) Fidesz (4) fidesz (6) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyas gergely (1) Gulyás Gergely (1) gulyás gergely (2) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) hírtévé (2) Hírtévé (11) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) IMF (2) imf (1) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) kormányinfó (1) Kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) magyarország (1) Magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) matolcsy györgy (4) Matolcsy György (1) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) Mesterházy Attila (3) mesterházy attila (6) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) MTVA (3) mtva (1) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) navracsics tibor (2) Navracsics Tibor (1) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán Viktor (2) Orbán Viktor (2) orbán viktor (83) Országgyűlés (2) országgyűlés (1) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) Parlament (2) parlament (8) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) Rétvári Bence (1) rétvári bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) Rogán Antal (6) rogán antal (1) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) Schmitt Pál (1) schmitt pál (23) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) Simor András (1) simor andrás (2) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) szolidaritás (1) Szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) Tállai András (1) tállai andrás (2) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Orbán Viktor félkarú rablóval álmodott

2012.10.01. 10:37 Poldi bá


Orbán Viktor valami nehezet evett vasárnap este. Csak forgolódott, de hajnalig nem tudott álomba merülni. Mire mély álomba szenderült, máris szólt a vekker. Rossz volt nagyon. Főleg az álom, abban a felébredés előtti szakaszban. Valami kocsmában töltötte az időt, s egykori haverjai köszöntek vissza rá svájci sapkában, fröccsöspohárral a kézben. Volt egy zajos gép is a sarokban, állandóan nyomta a hülye gépies dallamot, néhány hangot átfogva csupán, viszont gyakran felhangzó erős hangzavarral megszakítva.

Éppen egykori legjobb haverja állt a gép előtt, s amikor meghúzta a kart, sorban megállt a három forgó skála. Először a baloldali: egy kézigránát került a szeme elé. A második sorban is. Aztán a harmadikban. E pillanatban kicsapódott a kocsma ajtaja és egy kommandós tört be. Artikulátlan üvöltésbe kezdett, Orbán először nem is értette, mit mond. Földre vetette magát és elkezdett kiabálni: Miniszterelnök vagyok! Miniszterelnök vagyok!

Anikó rázta Viktort: "Rosszat álmodtál?"

Igen.

Reggel körbejárta a hír az internet magyar oldalait: rendkívüli kormányülést hívott össze Orbán Viktor hétfő reggelre. (Legutóbb két éve volt ilyen, akkor az árvíz miatt.) Nem kellett sokat várni, hogy kiderüljön a téma: a kormány a lehető legrövidebb időn belül olyan szabályozást fogadtat el a törvényhozásban, amelynek értelmében megszűnik a pénznyerő automaták használatának lehetősége Magyarországon.

A sebtében elfogadott kommunikációs terv alapján Lázár János utal a médiának arra, hogy már korábban megkezdték a szegény családok vámszedőinek visszaszorítását, adózási eszközökkel elérték, hogy a több mint 25 ezer nyerőgépből csak mintegy 4 ezer maradjon. Az új rendelkezés kezdeményezésének indoklásába kifejezetten Orbán Viktor utasítására bekerült, hogy a nyerőautomaták üzemeltetése súlyos nemzetbiztonsági kockázatokat rejt magában.

Hogy a hetet ne ezzel a negatív hírrel kezdjék a munkahellyel még rendelkező magyarok, gyorsan szóltak a szaktárcának, hogy azonnal adja ki a Hírtévének a napok óta talonban tartott hírt: a jövőben a városokban (akár a belvárosokban is) engedélyezik haszonállatok (disznó, csirke, ló, stb) tartását, természetesen a megfelelő környezetvédelmi, állat-egészségügyi, stb. szabályok megtartása mellett.

Magyarország, 2012. október 1.


Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

203 komment

Címkék: orbán viktor félkarú rabló

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

baby123 2012.10.01. 11:43:27

Két lehetőség van: vagy nem vette be a gyógyszerét, vagy bevette a múltheti ajándékba kapottakat.
Mindkettő szomorú - ennyire nem vagyunk hülyék.
Már látom a közszolgálati híreket: a TEK - Töketlen Elmebetegek Közössége lecsap a kocsmákra - hajrá viktorka

SemBoga 2012.10.01. 14:00:48

vagy fosott lézer jánostól, nehogy keresztbe tudjon tenni a tervének, ezért gyorsan rendkivüli kormányülést hívott össze

Nem Penny hajója 2012.10.01. 14:05:06

Alapvetően akár még dícséretes lépés is lehetne, hogy megvédik a nyerőgépeket.
De tényleg, miért lett ez most hirdetlen ennyire fontos?
Ennél is izgatóbb kérdés: honnan teremtik elő a kieső bevételt? Nekem az a tippem, hogy erre a lépésre hivatkozva csökkentik a segélyek összegét.

Krajczig&Khaas (törölt) 2012.10.01. 14:05:30

Még több disznót a lakótelepekre...hol élnek ezek?

Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠ · http://stefania.blog.hu/ 2012.10.01. 14:07:40

Tehát most voltaképpen mi a probléma a játékgépek betiltásával?

Mert ebből az undorító, hányásszagú cikkből ez nem derült ki.

Vagy a szerző csak gyorsan összecsapott egy Orbán-gyalázó cikket, hogy kikerüljön vele az Index blogketrecébe?

Mc Master 2012.10.01. 14:08:38

Jól kezdődik a poszt, szemléletes írja le a sztorit. Jó lenne, ha valaki megfilmesíteni - pl. egy flash animmal. Kár, hogy nem értek hozzá, egyébként már most nekilátnék.

nem várt fordulat 2012.10.01. 14:10:42

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: hogy miért lett hirtelen ez ilyen fontos. ugye te sem gondolod komolyan, hogy azért hívnak össze egy rendkívüli kormányülést, mert most hirtelen fontos lett, hogy a zemberek ne oda dobálják be a segílyt.

az messziről látszik, hogy itt megint nagyot fog kaszálni valaki, csak még azt nem tudjuk ki / kik.

nem mellesleg egy halom kocsmát csak a játékgépek tartottak el.

2012.10.01. 14:10:47

Juj mi lesz most, a libsik kedvenc élősködői nem tudják játékgépbe dobálni a segélyt! Ejrópa segíííts!

Vombatus Ursinus 2012.10.01. 14:12:03

Nagyszerű okosság. Majd bezár néhányezer kocsma, néhányezer ember utcára kerül, néhány beszállító is megválik néhány munkatársától és néhányezer fuvarozó is leépít és az Artisjus is örömködik emiatt.

Külön pikáns a dologban, hogy az "online koncessziót" is meghirdették már a nyerőgépekre... Á, egy kicsit sem lóg ki a lóláb. Hát, hiába, a Fidesz így harcol a szegénység ellen.

Henry Chinaski · http://beszeprenottel.blogspot.hu/ 2012.10.01. 14:14:33

Miért baj az, hogy ezentúl nem tudják eljátszani a segélyt?

kalandfereg 2012.10.01. 14:17:54

Annyi javaslatom lenne, hogy legyünk hűek a valósághoz: "Anikó rázta Viktort, mire Viktor a jól megszokott rutinnak megfelelően visszakézből lekevert egyet az asszonynak."
Kiváncsi vagyok, hogy Anikó asszonynál mikor borul a bili úgy, mint Tőkésnénél. Remélem, még 2014 előtt...

Hattory Hanzo 2012.10.01. 14:18:16

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: Te minek töltesz napi 22 órát az Index-en, ha ennyire rühelled ezt az egészet? Próbáltad már a szöges ágyat? Az is fáj, de nem kell hozzá számítógép.

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2012.10.01. 14:18:26

azt gondolom, hogy ezzel megint lőnek egy bakot, és pontosan az illegalitás felé tolják el a bizniszt, ergo aki eddig játszott az meg fogja találni az utat, hogy továbbra is játszon. csak ezek után a játékgépekbe dobott forintok adómentesek lesznek. HURRÁ!

mekkora agy ez ember!

(spoiler)

semekkora, hülye mint a tök.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.10.01. 14:19:22

...

Portakocákat az emeletre ?

Erkélyre lovat ?

Mondjuk, a húsvéti nyulam már volt, hogy átszökött a szomszédba.

Állítsuk meg a ......... 2012.10.01. 14:25:13

Vaaalakiii!
Az RTL2 műsorát miért nem sugározza a UPC?

nincs1itt 2012.10.01. 14:25:24

Drága NERtársaim, különösen Fáni!
Az onlájn szerencse-játékok eddig is a kiskocsmák mélyén rejtezett! Szóval, ha valaki eddig is jáccot, az eztán is fog!Adómentesen, csak több lesz q7-es ódi, szlovák rencámmal. Csak a szokásos, valakinek megint jó lesz, mert ahogy a "trafik-törvény" sem véletlenül olyan, amilyen... Ismét sikerült csapást mérni néhány ezer állásra! De az adókat majd keményebben szedik be és a cócciális hálót is ritkiccsák, mondta Varga úr, mert ugyi az ÁJEMEF elleni gyorsnaszád akció léket kapott...

Állítsuk meg a ......... 2012.10.01. 14:26:26

Anikó helyében nem ráznám viktort.
Intézze el magát a tapló.

nandras01 2012.10.01. 14:27:46

a droidokon kívül van, aki elhiszi, hogy a játékgépek miatt volt a rendkívüli kormányülés?
persze, abban az esetben lehetséges, ha kiderült, hogy matolcsy, unortodox gazdasági tevékenység keretében eljátszotta az idei költségvetés maradékát is, oszt' nem jött ki neki a három cseresznye...

a katona fehérben 2012.10.01. 14:28:33

A kiskocsmai gyümölcscentrifugák nagy részét már rég elvitte a tavalyi adóemelés. A maradék gépek nagyobbik része a kaszinókban van, például a plázák tetején, ahova nem kimondottan a negyvenezres segélyt eldobálni járó réteg tér be. Ja, meg az is jól beszopta, aki invesztált a szerveralapú rendszerbe, de hát azt ugye tavaly mondtuk, most meg most van, és kuss.

nyehehe 2012.10.01. 14:29:16

Kedves Poldibá! Ha ismernéd a játékgépek mögötti embereket, nem lennél ennyire cinikus. Ezek a fickók a 90-es évek végi leszámolásokon edződtek. Ezernyi szállal kapcsolódnak a rendőrséghez és a politikához is. (mutatta ezt a tavalyi dohányzást betiltó kavarásuk, amivel majdnem kivonták magukat a törvény alól)
Tucatnyi Vizoviczkiről van szó. Én őszintén csodálkozom, hogy Viktor elkezdte megfojtani ezeket a nagykutyáknak. Ehhez persze kellett egy szűz ügyosztály (TEK), ami talán hajlandó is megvédeni, nem úgy mint a velejéig korrupt szervezett bűnözés elleni osztály, amit csak a Klubrádiós idióták siratnak.

Vombatus Ursinus 2012.10.01. 14:29:20

@holex: Tipikus Fideszes problémamegoldás.

Probléma1.: A BKV-nál százmilliót fizettek ki valakinek egy egyéni szerződés alapján?

Kormányzati válasz1: Nosza, kétmilliónál ne kaphasson senki többet, még akkor sem, ha erre minden feltétel adott. Kis probléma azért volt a dologgal, merthogy néhány ex-kormánypárti seggnyaló is beleesett a szórásba, de semmi gond, majd módosítunk a törvényen (lex Szász, stb).

Probléma2: A segélyesek a játékgépbe dobálják a pénzüket.
Kormányzati válasz2: Minden nyerőgépet be kell tiltani azonnal.

Hogy mi lesz a tulajjal, az alkalmazottal, a beszállítókkal, stb, azt leszarjuk.

Wl 2012.10.01. 14:30:40

@holex: "azt gondolom, hogy ezzel megint lőnek egy bakot, és pontosan az illegalitás felé tolják el a bizniszt, ergo aki eddig játszott az meg fogja találni az utat, hogy továbbra is játszon. csak ezek után a játékgépekbe dobott forintok adómentesek lesznek. HURRÁ!

mekkora agy ez ember!"

Tipikus ájvékoló szöveg azokra az esetekre, amikor a kormány betilt, vagy korlátoz valamit.

Ennyi erővel ne tiltsunk be semmit, mert majd akkor majd illegálisan csinálják. Az gondolom eszedbe sem jut, hogy jobb helyeken a kormány érvényt szerez a rendelkezéseinek. Ha szükséges, akkor akár élve az erőszak-monopóliumával...

Bambulka 2012.10.01. 14:33:39

Lehet a környező országokba (Ausztria, Szlovákia) kirándulni ha valaki játékgépezni vágyik. Ott tárt karokkal várják.

Persze az ebből befolyó adó is ott marad.

Javaslom még több dolog betiltását ill. ellehetetlenitését ezzel is segitve a környező gazdagabb országokat.

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2012.10.01. 14:34:29

@Vombatus Ursinus: persze, ezek nem tudnak gondolkodni. sajnos igaz a vicc a két agysejtről, az egyik gátolja az agyműködést, a másik meg serkenti a gátlót.

kár, hogy a többség szív a hülyeségük miatt.

mellegleg egy újabb közhely jutott eszembe: minél jobban szorítok össze az öklöd annál többen csúszank ki az ujjaid közül. (nem mondom honnan van, mára az egyetemes kultúra részéve nőtte ki magát a forrás).

nandras01 2012.10.01. 14:35:36

@Wl: persze bazmeg, tilcsuk csak be azt, ami sok embernek szenvedélybetegsége.*
az usákoknak is milyen frankón bejött a szesztilalom...

*félreértések elkerülése végett: egy szóval sem állítom, hogy nem mentek adott esetben családok tönkre a játékgépek miatt, de a tiltás még soha, sehol nem hozott valós eredményt egy ilyen jellegű problémára.
ugye kurva sem volt a szocializmusban, hiszen tiltották..?

Kabarészínész 2012.10.01. 14:35:47

@nyehehe: majdnem helyes a bőgés oroszlán.... csak a különbség annyi, hogy Vikcsi azért folytotta meg a nagykutyákat, hogy a sajátjait ültesse a helyükbe és korántsem a legalitás talaján maradva.

nyehehe 2012.10.01. 14:36:10

@Vombatus Ursinus: mondhatnánk, hogy a cigányok ne játsszanak, de akkor ugye kik is ugatnának a leghangosabban? Melyik oldal vonyít a mai napig, hogy a kormánynak semmi köze hozzá, hogy a segélyt mire költik!? Na akkor itt van, most mindenki szophat. Így PC.

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2012.10.01. 14:37:06

@Wl: igen... valahol ez jól is működik, csan itt. vagy a nyilvános kivégzés lesz a következő lépés? esetleg más?

a "békaleves receptje" jut erről a szituról eszembe... de nem magyarázom el, mert nyilván a legtöbb béka meg sem értené, inkább megfő a melegedő vízzel együtt.

nincs1itt 2012.10.01. 14:38:33

@nyehehe: szerinted is ilyenek a legális játékgép-üzemeltetők?? naccerű, akkor áruld már el, hogy eddig(a zemúttkétévbe') mi pej paripa pimpilijéért nem tett semmit se nem?? Ja, értem...
Szóval, nem azzal van baj, hogy korlátozzák adóztatják stb, hanem azzal, ha magyarázat nélkül(amit mellé küzdöttek, az nem az!) megint orrba baxnak egy réteget, amelyik nem kevés adót fizetett a be nem fizetettek mellett is! Nem védem őket, de gondolj bele, ezek a csúnya-rossz-sötét nem NER-kompatibilis fószerek, fizettek egy vagon pénzt a zállamnak, amelyik jelenleg nem kisebb csibészekből áll, most pedig aszongyák a manusoknak, hogy coki tesó, holnaptól nézhecc más bevétel után! Mit fog tenni?? Na mit?? Visszatér az illegalitásba, ez pedig még kevesebb pénzt jelent a zállamnak!

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.10.01. 14:39:02

Kellett valami hasznosnak látszó kellően populista javaslat, hogy a sok baromságukat elfedjék. Ezekután jöhet a mobil uzsoranyerőgép? :D

dr. mesterséges színezék 2012.10.01. 14:39:35

Teljesen érthető, hogy nekiestek a félkarú rablóknak.

Ha a kétlábú csirkék közé kerül egy féllábú, azok is rászállnak.

Kabarészínész 2012.10.01. 14:39:48

ergo nem tudták a korábbi törvénnyel a kezüket rátenni a szektorra, ezért tiltották be. ez egy üzenet valakinek, nem kétséges. ugyanez a trafiktörvény. dohánytermék csak havertól, az árat majd mi mindig emeljük neki, attól függően, hogy mennyit csenget.

Vombatus Ursinus 2012.10.01. 14:40:45

@holex: Jó mondás. :)

Ez egy harmincmilliárdos biznisz, úgyhogy valakinek jól fog jönni egy kis idő múlva a haveri körből. Remélem senki sem gondolja komolyan, hogy a mi kormányunk azért jelentette be ezt a faszságot nagy hirtelen, év vége előtt, azonnali hatállyal, mert egy év után sem tudták még eldönteni, hogy kié legyen a nyerőgépek online üzemeltetésének a privilégiuma, amit ugye már komolyan zsíroztak és komoly pénzeket szedtek érte. :-))) Ugye nem?

fetyisob 2012.10.01. 14:41:20

lassan vissza térünk a Kádár korba!
állami cigi állami kaszinok, aki akar persze megint mehet nyugatra keletre csalni!

Vombatus Ursinus 2012.10.01. 14:42:50

@nyehehe: "mondhatnánk, hogy a cigányok ne játsszanak, de akkor ugye kik is ugatnának a leghangosabban?"

Mondhatnánk, de nem csak a cigányok játszanak, úgyhogy ez így elég nagy ökörség.

J.László 2012.10.01. 14:44:25

Hála az égnek eltűnnek a sörözőkből a rosszarcú nyerőgépfüggők.

nyehehe 2012.10.01. 14:45:53

@nincs_itt: milyen adót fizettek? Azt amit a segélyes bedobált. Persze a jó részét lefölözték, vagyis gyakorlatilag az állam fizette ezeknek a félmaffiózóknak a fényűző életét.
Miközben az így kieső lóvét a cigányok a környezetükben élő magyaroktól szedték be lopással.
Na ennek most vége. És lehet itt mondani, hogy akkor majd lesz más.. Lehet, hogy lesz. De ez nem folytatódhat. Mint ahogy az uzsora dolgot is nehéz megszüntetni, de azért törekedni kell rá.

Nzoltan 2012.10.01. 14:47:20

Mivel a nép nem tud élni a neki adott lehetőséggel(segély), a kormány korlátozza annak elköltési módját. Én ebben nem látok olyan nagy problémát.
Persze most sokaknak fáj, hogy nem az ő holdudvaruk kaszál belőle. De hát nem kellett volna elkúrni. A lehetőség(politikai) adott volt nekik is.

Anti Anyag (törölt) 2012.10.01. 14:47:23

Eleve meg sem kellett volna engedni. Nem kellene ebből politikai ügyet csinálni, mert nem az.

ubu1 2012.10.01. 14:49:12

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠:
Egy normális demokratikus országban mindenkinek addig terjed a szabadsága, amíg a másikat nem akadályozza a saját szabadságában. Minden olyan jogszabályi korlátozás, tiltás, ami nem ennek a szellemében születik, az rossz. Márpedig ez olyan, az indoklás mögötte teljesen mondvacsinált. Mondom ezt úgy, hogy soha sem játszottam nyerőgéppel és nem érzem hátrányos helyzetűnek e miatt.

Más: Bejelentették azt is, hogy online szerencsejátékból (ami ugye sokkal kézzelfoghatatlanabb, mint egy játékgép) akarják pótolni a kieső évi 30 milliárdot. Már látom magam előtt, ahogy a kocsmák és az internet kávézók elkezdenek egymásra hasonlítani. Egy tipp, hogy pl. internet szolgáltatók és online fogadások szervezői járhatnak jól egy ilyen szabályozással.

dr. Balta$ár 2012.10.01. 14:49:20

ad1)

a 1/2csuti 1/2ázsiai küzd a démonokkal most a 1/2karú rablókkal...

ad2)

lesznek a városokban tehénlepényalakú sz@rzsákok is? nemcsak kutyás?

illetve én a lovak akadájmentesközlekedése miatt álok ki !
az ivó elé kérek lókötő hejeket! de parkolódíjat nem fizetek!
csak próbájja meg felteni rá az ellenőr! lórúgásban lesz része(g)

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.10.01. 14:49:30

És mikor fogják betiltani a Szerencsejáték Rt.-t? Vagy pont az volt a baj, hogy nem állami cég üzemeltette a félkarú rablókat? Akkor viszont értem az okot! A Sz.Rt. fogja ezeket telepíteni a jövőben!

;)

Makkasz 2012.10.01. 14:50:14

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠:
A jatekgepek (mert a nyerogep szoosszetetel egy vicc, max az uzemeltetonek nyero, egyebkent vesztogep) betiltasaval nincs semmi baj. A rohej a rendkivuli kormanyules osszhivasa, amire utoljara ket evvel ezelott kerult sor. A megorult figura ujabb tunetet produkalt.
Egyebkent nincs gyalazva orban Viktor, a mi pasztorunk...

Vombatus Ursinus 2012.10.01. 14:51:04

@Nzoltan: "Mivel a nép nem tud élni a neki adott lehetőséggel(segély), a kormány korlátozza annak elköltési módját. Én ebben nem látok olyan nagy problémát."

Már nem a Kádár-rendszerben élünk, ha nem vetted volna észre...

Kakimaki0123456789 2012.10.01. 14:51:07

Ez annyit er majd mint az alkohol-tilalom: folytatjak csak illegalisan, kevesbe ellenorizhetoen, nagyobb haszonnal.

nincs1itt 2012.10.01. 14:51:55

@nyehehe: komoly mentális gondokkal küzdhetsz, ha azt gondolod, hogy a segélyesek bedobált pénzéből éltek... persze, abból is! ami végül is a zadó fizetgetők pénze IS volt!
A NAV meg a többi szerv, igen alaposan ellenőrizte az ilyen üzleti vállalkozásokat(ez nem zárja ki az illegális gépek létét), de komoly bevételek származtak ebből.
Tudod nem szabad, sőt, tilos lopni, embert ölni, stb, be is vannak tiltva... Ennek ellenére... Szóval, nem lesz vége, sőt, meggyőződésem, hogy felvirágzik majd az illegális játékgép piac! Drágább lesz, a segélyesnek is többe fog kerülni, ezen keresztül neked is! Az "üldözésük" újabb forrásokat fog felemészteni, stb...

fetyisob 2012.10.01. 14:51:55

Valaki elhiszi hogy nem lesz az ország teli virágzó titkos játéktermekkel!
lesz egy csomó leselejtezett nyerögép belegondolt valaki abba hogy ezekkel mi lesz! megmondom: megveszik ocskavas áron a helyi maffiozok kirakják péntek szombaton a lebujokba!ha lebuknak beviszik majd az ép ott tartozkodó kiszolgáló személyzetet akiknek persze semmi közük az egészhez! a tulaj aki idáig sem adozot és szlovak rendszámú terepjároval hajt majd a következő héten másik gépeket visz ugyanoda vagy egy másik helyre hisz egy nap alatt megterül az áruk igy hogy semmi ado nem terheli a gépeket!
tiszta 1920as évekbeli boldog szesztilalmas vadnyugat lesz nálunk..

dr. Balta$ár 2012.10.01. 14:52:03

@fetyisob: "lassan vissza térünk a Kádár korba! állami cigi állami kaszinok, aki akar persze megint mehet nyugatra keletre csalni! "

nagy különbség van ! akkor csak nyugatra mehettél...

mostmár bármerre indulsz normálisabb országot találsz

Und Oder 2012.10.01. 14:53:24

@nyehehe:
Kedves nyehehe! Ha ismernéd a játékgépek mögötti embereket, nem lennél ennyire cinikus.
Bizony vannak itt is olyanok, akiknek az első millióikról inkább ne kérdezzük. De ilyen minden iparágban van. Több maffiakapcsolatú embert ismerek az alkohol és az építőipar világából, mint a nyerőgépekéből.
A dohányzást betiltó kavarásukra való utalásod pedig jelzi, valóban nem ismered az ipart kellően. A tilalom alól egyedül a kaszinók kaptak volna kivételt: azaz 3db kaszinó. A játéktermek nem. (Egyébként akkor még 2 kaszinóban Andy Vajna volt a tulaj... talán őrá gondolsz?)

Kakimaki0123456789 2012.10.01. 14:53:39

@Anti Anyag: Viktor csinal belole politikai ugyet. Meg a szocsovei.@Nzoltan: Ki az a nep? Es miert gondolod hogy ha nem lesz jatekgep, akkor mondjuk nem isszak el az egeszet? Hirtelen megjon az eszuk?

Kakimaki0123456789 2012.10.01. 14:55:19

@nyehehe: Ha ismerned a politikai partok mogott allo embereket, nem szopnal be mindnent amit beadnak neked.

Rive 2012.10.01. 14:55:39

Addig jó, amig játékgéppel álmodik, nem - mittudomén - bankbetétekkel.

Új Magyar Miatyánk, köz(g)éptájon:

... mindennapi fasságadagját add meg nekünk ma és bocsásd meg nekünk, ha már nem röhögünk...

fetyisob 2012.10.01. 14:56:21

@nincs_itt: igen ebbe bele sem gondol orbán baráti kör!ha kiszámolják majd a tek-es audi q7-be mennyit kell majd többet tankolni hogy lemenjenek minden tanyára hajkurászni a tiltott gépeket!
szerintem évi 30milliárdot simán ráköltenek majd!

és ezek tényleg ennyire hülyék

awolf · http://awolf.hu 2012.10.01. 14:58:08

Viktor vasárnap reggel erős fejfájásra ébredt. “Áááá, nem bírom ezt én már…” – gondolta – „A gazdaság nem akar beindulni, az embereim arra várnak mikor támadhatnak hátba, nekem meg mindennap frissen, üdén, mosolyogva kell az emberek elé állnom.” Szép komótosan felkelt, pizsamáját élre hajtva az ágy melletti stokira helyezte. „Hmm bedobok egy fröccsöt a szemközti kocsmában az talán helyrebillenteni a lelki állapotomat” – és a fejében kipattanó gondolatot tett követte.

Kint a reggeli hideg csípte az arcát, de a nap sugarai pozitív energiát adtak neki. Szinte becsukott szemmel sétált a kocsmáig, élvezte az arcán szétáradó melegséget. “Mindig olyannak kell lennem, mint a Nap. Erősnek, védelmezőnek és egyben félelmetesnek, tüzesnek ha arról van szó. Igen-igen, ezt egyszer még felhasználom valamelyik szónoklatomban…” – gondolta, de arcát el kellett fordítani a naptól, mert közben a kocsmához ért. Benyitott.

- Adjon Isten az uraknak! – köszönt jó hangosan, majd a pultoshoz fordult – Egy nagyfröccsöt, Józsikám!

awolf.hu/velemeny/viktor-esete-a-penznyero-automatakkal/

Und Oder 2012.10.01. 14:59:01

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠:
Tündérke és mások is! A probléma az, hogy nem ismeritek már az alapfogalmakat sem.
Valóban problémát jelent a kocsmai nyerőgépezés. Az iparág sokszor próbálta már elérni, hogy ne kezeljék egy kalap alatt akocsmai üzemeltetést a játéktermivel. Sőt, talán nem is zavart volna nagyon senkit, ha kocsmákban megszűnnek. De sajnos a játéktermi is megszűnik. Márpedig a játéktermi és a kocsmai közönségnek nincs közös halmaza.

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2012.10.01. 15:02:27

@kalandfereg: szeretném jelezni, hogy Viktorunknak volt már olyan rohama, amikor úgy elverte az asszonyt, ahogy kell...

Az öreg Veér doki tudna mesélni, ha élne...

monyon le 2012.10.01. 15:03:23

Mr.10%, sokan így "becézik" beaver field market place volt polgármesterét, igen gyorsan és határozottan tolja le a torkokon a változásokat. Mióta ráadásként megkapta a magyar CIA vezetését is, egyből "nemzetbiztonságilag veszélyes" lett a nyerőgépek / automaták üzemeltetése.

Több sebből is vérzik ez a "rendkívüli kormány ülés", nem is beszélve, hogy egy komplett üzletágat, sepernek le az asztalról egy pár nap alatt, hipp -hopp döntésekkel. Bárcsak ilyen gyorsan dolgoznának a ügyes bajos ügyeinkkel a hivatalok is.

Kérdem én, hogy a ker.TVken üzemelő "tedd a kezedet a képernyőre" népbutítást és pénznyelést, nem akarja a isten/császár/kormányunk megszüntetni?

Valljuk be őszintén, hogy parasztvakítással, ömlengve szajkózzak, hogy ... de hát a segélyeket, meg a pótlékokat egyből bedobálják a gépekbe.... a nagy francokat! Ez csak a szokásos birka PR, hogy az egyszerű pógár velük együtt kántája, a hülyeségeket.

Itt egy barom nagy "üzleti érdekről / vagy üzleti érdek ellentétről megy a játszma. Nem törődve, de tényleg semmivel.

Hivatalosan egy játék gépet üzemeltető cégnek olyan és annyi jogszabálynak kell megfelelni, annyi adót / járulékot kell befizetnie (ja ÁFÁ-t nem igényelhet vissza), hogy belerokkan.

Ezzel az erővel holnaptól a Budapesti értéktőzsdét is tessék betiltani, ott is elveszítheti az állampolgár a pénzét mint kisbüfi a devizapárokkal való játszadozással.

nem várt fordulat 2012.10.01. 15:03:49

@J.László: csak az a baj, hogy lassan a sör is eltűnik a sörözőkből, sőt, lassan a sörözők is el fognak tűnni.

IBO 2012.10.01. 15:03:53

Mindenkinek, aki nem tud gondolkodni és ezért butaságok hagyják el a száját.
Én nem vagyok játékfüggő, de azért ha szeretnék miért ne mehetnék játszani, bármikor amikor csak akarok. Milyen jogon/alapon tilt el engem ettől a tevékenységtől az állam ezután, arra való hivatkozással, hogy szerinte nem tudom megítélni, mikor-mit-miért teszek? Nincs szükségünk gyámságra, még akkor sem, ha van pár ezer ember, aki ott játssza el a kis pénzét, mellesleg állampolgári jogon. Nem akarom, hogy az állam, illetve Orbán mondja meg nekem mi a helyes és mi a helytelen. Másrészt a 30 milliárdos kiesést, online játékok megadóztatásából tervezi pótolni, olyan módon, hogy csak három, az állam által kiválasztott cég szervezhet online játékokat. Így már persze nem baj ha eljátsszák a pénzüket a szegények. A bevétel kizárólag az államé, másképpen a sleppé! ...és hogy kijátsszák-e a teljes tiltást? Természetesen ki fogják játszani illegális módszerekkel, vagy a saját embereik által üzemeltetett játékgép "lebujokkal", amit persze soha nem fognak ellenőrizni, mert a bevétel már csak nekik jön, de például külföldi szervereken üzemeltetve az online játékokat is megkerülhető a jogszabály. Ennyit erről...

elkoltozott. 2012.10.01. 15:04:25

Javaslom hogy minden BKV járműre telepítsenek játékauitómatát, és jegyellenőrt is. Ezáltal fellendűlne a BKV is. És az autómatáknak is jó helye lenne:) Valamint az idő is mókásan telne a dugóban:)

csak egy néző 2012.10.01. 15:05:04

Lesz itt pénz. "Szíjjártó Péter nemzetközi kapcsolatokért felelős államtitkár pénteken a kora esti órákban Pozsonyba utazott, ahol találkozott Robert Fico szlovák kormányfővel. A zárt ajtók mögött zajlott megbeszélés után Szíjjártó rendkívüli sajtótájékoztatót tartott, ahol elmondta, hogy Orbán Viktor megbízásából kedvező ajánlatot tett Szlovákiának: ha egymilliárd euro értékben vásárolnak magyar állampapírokat, akkor az M3-as autópályán négy ember életét követelő balesetet okozó Eva Varholíková Rezesovát Áder János személyesen kíséri át a Mária Valéria hídon."

bananarepublica 2012.10.01. 15:08:54

Miez korareggeli serte perte, megerkezett azerbol a penz?

nincs1itt 2012.10.01. 15:09:20

@(Lemondott Dr. Doktorovics) THY Rokk 'n' Troller:
egy vicc jut eszembe:
Arisztid és Tasziló beszélgetnek:
-Avisztid, kévlek, Te szoktad vevni a favkadat??
-Nem, kévlek alássan, de megévdemelné!!
Na ez jut eszembe Viktorról és az agyabaxott ötleteiről!
Mert ne legyenek kétségeitek, drááága NERtársak, Lézer dob egyet a kockával, Viktor odaszalad és rárajzolja a pöttyöket, utána tapsol a teljes "kabinet", hogy mekkora Pásztor, mi Pásztor, piha, Próféta!!

Vombatus Ursinus 2012.10.01. 15:09:38

@Azúrkék égbolt: Egy kicsit eltévedtél szerintem, ez a poszt nem erről szól.

nyehehe 2012.10.01. 15:10:17

@fetyisob: a cikkben írták, hogy a gépeket le kell adni

Rive 2012.10.01. 15:10:44

@monyon le: "Ezzel az erővel holnaptól a Budapesti értéktőzsdét is tessék betiltani..."

Ne
adj
nekik
ötleteket
!!!!

Papageno68 2012.10.01. 15:11:17

Eléggé ismerem az országot, bátrabb/pofátlanabb kocsmárosok már tavaly óta próbálgatják az on-line játékot saját regisztrációjukról, kézből-kézbe pénzzel, adózással maximum hagymázas rémálmukban. Most a maradék is rá fog mozdulni.
A plázakaszinós esetenként félvilági alakok meg gondolom okultak abból, hogy egyszer próbáltak megfelelni a törvényeknek, erre maga a törvényhozó vágja át őket. Biztos, hogy sokat lendít a hozzáállásukon...

stf! 2012.10.01. 15:11:22

Azt azért már lehetett tudni, hogy amikor Elena tanácsokat adott, hogyan főzzenek fűből levest,
eléggé ropogott-recsegett a román rendszer.
Nálunk is egyre fontosabb dolgokkal foglalkoznak...
Van remény, elfogyott a szabadságharcos erő.
Mindezek ellenére nem bánom, ha egyetlen ilyen gép sem lesz a világon, de azért ez sem fog illeszkedni a 100 ezer új munkahely/év tervbe.
A haszonállatról meg annyit, ezt a törvényt csak azért hozták,hogy ezután is bemehessenek a munkahelyükre. Mert hogy egy ország barmai...

Vombatus Ursinus 2012.10.01. 15:11:35

@nincs_itt: "Lézer dob egyet a kockával, Viktor odaszalad és rárajzolja a pöttyöket,"

Szerintem fordítva van a történet, de a hasonlat zseniális!

dunaparti 2012.10.01. 15:12:01

@Salemi boszorkány: A UPC-nek is szerződést kell kötni az RTL-lel, nem ingyen adja műsorát. Ilyen még nincsen.
Az RTL2 is egy kábeles műsor, nem földi sugárzású, nem műholdas. És persze romániai, ott van bejegyezve. :)

dr kíváncsivagyok 2012.10.01. 15:13:58

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠:
" Tehát most voltaképpen mi a probléma a játékgépek betiltásával? "

Az,...baszki,...hogy ilyen pitiáner szarság miatt nem szoktak rendkívüli kúrmányülést összehívni...

dr kíváncsivagyok 2012.10.01. 15:15:50

Ez a kúrmány (Orvbán ) két és fél éve ilyen pótcselekvésekből él ! Vajon most miről terelték el a figyelmet ???

nincs1itt 2012.10.01. 15:16:54

@Vombatus Ursinus: Igaz!! De most van ez a Havasi nevű viktor-fétis rajongó...

lyia (törölt) 2012.10.01. 15:17:03

No, megint egy ügy, amivel végletesen ketté lehet osztani Magyarországot (ha már eleve ketté osztva nem volna). A liberális (ha úgy tetszik, kapitalista) oldal szerint a nyerőgépek betiltása nem old meg semmit. Ebben sok igazság van: a határ menti teleüléseken élők átsétálnak a szomszéd országok kocsmáiba (sőt, el ne tévedjünk, autóval fognak átmenni, mert akkor már tankolnak is egy jót, és megvásárolják a heti cigaretta-adagot). Ezzel a lehetőséggel a legszegényebbek persze nem fognak élni, de - megint csak el ne tévedjünk - eddig sem ők dobták a nyerőgépbe a legtöbbet. Ugyanez az oldal azt is közli, nem hisz a kormány emberbaráti okfejtésének, pláne a nemzetbiztonsági kockázatra vonatkozó homályos utalásoknak, és a hirtelen meghozott döntést egy a köznép előtt jól eltitkolt üzleti érdekkör győzelmeként láttatja.

A kormány hívei (nem leszek pc, a klerikofeudalorasszista xenofóbok) meg rögtön elkezdenek cigányozni. Gratulálok, hozták a formájukat, általában is ennyi telik tőlük, legyen szó oktatásról, egészségügyről, segélyezésről!

felcsutisuttyo 2012.10.01. 15:17:05

BE VAN SZARVA A NEMZETI GONOSZ TÖRPE--lámpavassal álmodott :D ( de beteljesedik az is)

dr kíváncsivagyok 2012.10.01. 15:17:10

@csak egy néző: " Lesz itt pénz. "Szíjjártó Péter nemzetközi kapcsolatokért felelős államtitkár pénteken a kora esti órákban Pozsonyba utazott, ahol találkozott Robert Fico szlovák kormányfővel. A zárt ajtók mögött zajlott megbeszélés után Szíjjártó rendkívüli sajtótájékoztatót tartott, ahol elmondta, hogy Orbán Viktor megbízásából kedvező ajánlatot tett Szlovákiának: ha egymilliárd euro értékben vásárolnak magyar állampapírokat, akkor az M3-as autópályán négy ember életét követelő balesetet okozó Eva Varholíková Rezesovát Áder János személyesen kíséri át a Mária Valéria hídon." "

Másfél milliárdért meg ölben viszi át...

nyehehe 2012.10.01. 15:17:14

@bananarepublica: :-) Ja, azért már érdemes volt korán kelniük.

Vombatus Ursinus 2012.10.01. 15:17:24

@nyubocs: És akkor most mi van? Csak linkelni tudsz? Gondolod, hogy megnyitja valaki?

dr. Balta$ár 2012.10.01. 15:20:44

megvettem 300 ezerér a pálinka főző berendezést a Praktikerben...

remélem ez a szabaccságharcunk nem bukik el...

mojoking77 2012.10.01. 15:20:57

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: A problema, a harom negy, allamilag tamogatott terem megmaradta, melyeknek a tulajdonosat CSANYI SANDORnak hivjak. Idovel valamennyire enyhulni fog a torveny, minden megyeszekhelyen lehet majd egy egy ilyen terem, majd sorra a kissebb varosokban is, egy kivetellel, mind az MLSZ jelenlegi vezetojenek fog csengetni. Jobb helyeken az ilyet szervezett bunozesnek hivjak. Itt? Inkabb hagyjuk, meg jobban felfordu csak a gyomrom..

nincs1itt 2012.10.01. 15:22:07

@dr kíváncsivagyok: Varga Misi IMF-nek küldött válasz leveléről...
Ez van, holnaptól mindenkinek Turul lesz a vezetékneve...

fetyisob 2012.10.01. 15:27:24

@nyehehe: egy csomo gép van leselejtezve alkatrész gyanánt lejárt hitelesitéssel!
nem is szolva arrol amit tényleg leadnak.szerinted személyesen orbán lázár fogja örizni! csak a fele tünjön el a raktárakbol...
hol élsz?ez itt magyarország.. itt mindent lehet

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.10.01. 15:27:27

Hm. Ez is olyan érdekes.
Az EU is mindig a nyugdíjak csökkentését kéri, és nem azt, hogy a parkoló díjak a költségvetésbe kerüljenek a mókamisi KFT zsebe helyett....
Ez már ilyen érdekes világ.

Kutchek (törölt) 2012.10.01. 15:27:36

A 4000 nyerőgép helyett majd "itt a piros-hol a piros", póker stb baromságokon lehet elverni a segélyt.
A 30 milliárdos adókiesést meg majd összedobja a többi adófizető.

Nem lehet, hogy nem is ez lett volna a téma a rendkivüli kormányülésre???
Viktor tényleg rosszul lett az éjszaka. Reggel az utódlás kérdése lett volna a téma, de hirtelen jobban lett és szétcsapott köztük.
Aztán valamit be kellett mondani, hogy miért is rendkivüli, a rendkivüli.

Azúrkék égbolt (törölt) 2012.10.01. 15:30:04

@Vombatus Ursinus: De erről szól. Ugyanis ha kasztrálnák a visszaeső erőszakos bűnözőket, akkor lényegesen csökkenne hazánk lakossága és növekedne az életszínvonal. Még nyerőgépre is futná mindenkinek.

fetyisob 2012.10.01. 15:33:21

ha már annyira káros ez a nyerőgép akkor mi a csudáért lehet az államnak és megdugok minden fiatalcsajtvajdának ilyet üzemeltetni?
lehet hogy ök azok kik a nemzetbiztonsági veszélyt hordoznak..

Vombatus Ursinus 2012.10.01. 15:33:57

@Azúrkék égbolt: Jól van, látom, hogy egy idióta vagy, nem vesztegetek rád több karaktert.

lyia (törölt) 2012.10.01. 15:36:06

@IBO:

Jó lesz, ha visszafogod magad, mert OV megmondta: "A turulba beleszületünk, a turul a vér és a szülőföld jelképe."

Ha tehát Te is beleszülettél a turulba, a vér és szülőföld jelképébe, akkor nyilván szereted a magyarokat. Ha szereted a magyarokat, akkor nyilván nem akarsz nekik rosszat. Ha nem akarsz rosszat a magyaroknak, akkor támogatod a kormányt (mármint azt, amelyiknek Orbán a vezetője), és örülsz neki, hogy betilt valamit, ami rossz, és nyilván rossz, amit be akar tiltani, mert, ha jó lenne, nyilván nem akarná betiltani. Ha támogatod a kormányt, akkor nem akadékoskodsz, hanem együttműködsz vele. Esetleg visszaküldöd a következő konzultációs levelet, amelyben majd megkérdezik tőled, egyetértesz-e a nyerőgépek betiltásával, amelyek családok ezreinek tették tönkre az életét.

Persze, más a helyzet, ha nem születtél bele a turulba, de akkor meg milyen jogon ugatsz bele abba, mit akarnak a magyarok?

Világos, nem?

DR. INKVIZITOR 2012.10.01. 15:43:56

Kedveseim!
Miért kell mindig összeesküvés-elméleteket gyártani?
Ez az akcióterv a bögrecsárdák védelmében született és a vidéki kisemberek felemelkedését szolgálja.
És azért sürgős, mert jobb előbb, mint később!

lyia (törölt) 2012.10.01. 15:43:59

@newtehen (egyszerű mint a faék - de működik):

Az a helyzet, hogy az IMF azért foglalkozik a nyugdíjakkal, mert az egy nagy társadalmi alrendszer, százmilliárdos tétel évente, és nehezen tartható fenn, ha egyre hosszabb az emberi átlagéletkor, viszont az emberiség létszámbeli bővülésének korlátokat szab az erőforrások szűkössége.

A parkolódíjak magánzsebekbe vándorlásával pedig azért nem foglalkozik, mert természetesnek tartja, hogy ilyen nem történhet meg egy normális országban, márpedig a magyar kormány azt állítja, hogy ez itt egy normális ország.

Lelke rajta ...

Anti Anyag (törölt) 2012.10.01. 15:45:48

@dr kíváncsivagyok: Plusz egy milcsiért pedig előtte Rezesovát meg is dugom:)

Szevasztok 2012.10.01. 15:46:27

@nandras01: "a droidokon kívül van, aki elhiszi, hogy a játékgépek miatt volt a rendkívüli kormányülés?"

Nyilván ezt csak azért találták ki, hogy tudjanak mondani valami okot a rendkívüli ülésre. Az igazi okokról meg csak találgathatunk...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.10.01. 15:46:59

20 eve meg kellett volna tenni

Azúrkék égbolt (törölt) 2012.10.01. 15:49:02

@Vombatus Ursinus: Helyes. Szellemi fogyatékossal minek beszélgessek?
Örülj bő nyállal kint és bent is eltartott "nem hiába születettjeinknek". Tapsolj, ökör!

lyia (törölt) 2012.10.01. 15:49:04

Na, még egyet a félkarú rablókhoz:

ha az állam annyira sajnálja szerencsétlen szegényeket (romákat pláne), hogy megvédi őket a pénznyerő automatáktól, akkor lottózni, totózni, kenózni, puttózni, kaparós-sorsjegyezni, és választásokra regisztrálni se engedje őket, hosszú távon ugyanis azokon is csak buknak, nem keveset, sokat.

gyárvárosi 2012.10.01. 15:49:56

Nem értem, mi a baj a mai reggeli kormányülés témájával?!
Hiszen mint illetékes helyről tudjuk, minden a legnagyobb rendben van az országban, sínen a költségvetés, rengeteg az új munkahely, mindenki elégedett, mindenki már jól él.Csak ezek a fránya nyerőgépek nem voltak még szabályozva.
De most már nyugodtan alhatunk, ez is rendbe lett téve, hála bölcs kormányunk mindenre kiterjedő figyelmének.
Csak egy megjegyzés, azért még: demokráciában sem a kormány, sem a miniszterelnök nem szól(hat) bele, hogy a pénzét valaki nyerőgépbe hajigálja, vagy államkötvényre, vagy rosszlányokra költi.

mojoking77 2012.10.01. 15:51:14

@hagyma: Yip.
Mondja valaki par szaz merfoldre Vegastol.. Nem tul hiteles :)

Szevasztok 2012.10.01. 15:52:33

@Anti Anyag: "Plusz egy milcsiért pedig előtte Rezesovát meg is dugom:)"

Szerintem a legtöbben még ingyé is...

nem várt fordulat 2012.10.01. 15:54:15

egyébként ha jól tudom, egy ilyen gép után 200e forintot kellett befizetni az szrt-nek havonta.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.10.01. 16:01:14

@mojoking77: hej itt a keleti parton sehol nincs
vagyis van, de szinte allamonkent csak egy casino
koncentralt helyen, abszolut kidolgozott nyeresi lehetosegekkel, es kontrollalt adozassal
/ nem a kocsmaros allitja be a gepet, hogy mennyit adjon szazalekban/
las vegas is ez
csinaljanak casinot megyenkent egyet
a magyar vegast ugye mar akartak de bebukott az is OK
de ez a minden kocsmaba jatekgep a kocsmaros meg geptulajdonosok kedveert
en ismertem a rendszer, sok ember lett milliomos a semmibol mas emberek nyomorusagan es adot elkerulve
casino OK, felugyelettel, kocsmagep nem
ennyi

Hihhetetlen 2012.10.01. 16:01:59

@holex:

Nem ez a lényeg. Hanem hogy kinyírják a konkurenciát és megcsinálják az onlinet okosba. Aztán internetkávézó lesz a kocsmából vagy otthonról nyomják ugyanazok a szerencsétlen játékfüggők*. Érted-e?

*merthogy azt, hogy ez egy betegség, amit kezelni kellene arról nem olvastam sehol. Vagy én maradtam le?

mojoking77 2012.10.01. 16:02:14

@karacsi_maci: Tavaly julius ota. Elotte 15 000-et. Ezert borult be kb. 8000 egy honap alatt. A maradek 4000 is kb 100%-ban nagyobb termekben volt, akik, mint fent irtam konkurenciat jelentettek a haza bajszos bolcse szamara. Tudom, hogy mashol is hasonlo modon megy, de nekem a gyomrom fordul akkor is fel az ilyen szinten undorito megoldasoktol.
Egy apro hasonlo adalek, bar elsore off topic-nak tunhet. Ha peldaul veszel egy telket, es ugy dontesz, hogy halastavat csinaltatsz ra, akar csak sajat magadnak is, barmikor kijohetnek, es elvihetik az osszes halat a tavadbol, mert magyarorszagon a halaszati jogok mar reg el vannak adva, nagy reszben egy masik hasonlo dolgos magyarnak, Demjan Sandor baratunknak. Ugyanez, sot meg kacifantosabb a banyaszati jogokkal, ott ugy nez ki, hogy ha pl. olajat talalsz a foldeden, akkor azt nem banyaszhatod, ki, mert az sem a tied. Kiraly kis orszagban elunk mi, nem?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.10.01. 16:05:54

mondjuk az mas kerdes, hogy nalunk az online fogadoiroda is tilos

nem várt fordulat 2012.10.01. 16:07:46

@hagyma: eddig is tudtam játszani a partypokertől kezdve az everesten át a végtelenségig sorolhtnám az online termeket és fogadási irodákat.

no és persze általában kajmán szigeteki bankoktól jött az utalás.

de nem baj, nem sokára az internetet is betiltjuk, ha navracsicson múlna legalább is.

Bakter 2012.10.01. 16:24:24

A bankok helyében már holnap javasolnék egy soron kívüli technikai egyeztetést a Pásztorral. Mert ha a műszaki ismeretei a hírek szerintiek, még nyerőgépeknek nézi a bankautomatákat is.

belekotty 2012.10.01. 16:24:24

Nem értem mi a gond ezzel. Örüljünk hogy betiltják.
Az is jó volt hogy anno az utcai prostitúció betiltották.

mojoking77 2012.10.01. 16:25:37

@hagyma: Nem vedem a sracokat, akik evvel kerestek rengeteget, bar azert inkabb egy biztos fix par szazezer volt a belole elok legtobbjenek, engem a nyilt szinen hulyenek nezes zavar. Gondolom te is emlekszel a masodik iraki haboru idejen lehetett nalatok is ilyesmi szintu "botrany", mikor kiderult, hogy a komplett amerikai hadsereg felszereleset (a ruhaktol kezdve, az ellatmanyon, az etkezesen tul egeszen a karacsonyi ajandekokig) egy ceg intezi, akinek a tobbsegi tulajdonosa Dick Chaney. Na az ilyenekhez nincs nekem eleg eros gyomrom..

belekotty 2012.10.01. 16:25:56

@hagyma: Ezt nagyon helyesen teszik az usákosok.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.10.01. 16:26:59

@karacsi_maci: nezd en torvenykoveto vagyok
az en bankom is torvenykoveto es nem utal online fogadoirodaknak
igy nem jatszom
neha lenne kedvem fogadni, pl a magyar focira, de ha nem hat nem
casinoba meg neha elmegyunk, itt van olyan 1 oranyira

sussudio 2012.10.01. 16:28:13

@hagyma:

Lehet. Egy éve is meg lehetett volna... De nem ezt tették, hanem kitaláltak egy bonyolult és drága rendszert az "átláthatóság" kedvéért (szerver alapú rendszer).

Most kik szívják meg? Elárulom: éppen azok, akik pénzt költöttek arra, hogy ne váljanak illegálissá,teljesítsék az "átláthatósági" feltételeket...

Nekem nem a tiltással van gondom. hanem ezzel az elcseszett, ad hoc jogszabályalkotással - ami miatt Magyarország annyira kiszámíthatatlan, hogy minden tisztességes befektető elmenekül...

(Megj.: bár itt már a végrehajtási rendelt körüli mizéria során úgy tűnt, van egy kedvezményezett kör. azzal összevetve ez most egy fura lépés.)

sussudio 2012.10.01. 16:30:09

@hagyma:

Elméletileg az új rendszer pont arról szólt volna, hogy ne a kocsmáros / géptulaj állítsa be, hanem folyamatos, államilag ellenőrizhető beállítások legyenek, NAPI NAV-nak küldendő szervez riporttal.

sussudio 2012.10.01. 16:31:19

@hagyma:

Aztán mégis ott tolják a legtöbbet BTW.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.10.01. 16:33:58

@mojoking77: korrupcio mindenhol van
a penz mindenhol penz
de es @sussudio: neked is, aki nem vak tudja mennyi mennyi penzt dobalt bele ebbe a szarokba a sok idiota, es mennyi csaladi problema volt ebbol es nagyreszben ugy voltak beallitva a gepek, hogy nem lehett nyerni rajtuk
/ jo a mai helyzetet nem tudom, nekem volt ismerosom akitizeneve a szemem elott lett milliomos par honap alatt 6 db gepbol/
nem tole sajnalom, hanem azoknak a csaladjatol akik bedobtak, szoval azokat
szamomra jo dontes

Mailer Daemon 2012.10.01. 16:34:18

Aki szerint pozitív kihatása lesz a játékgépek betiltásának, az hallott már az alkoholtilalomról? Na ugye.

Hertelendi 2012.10.01. 16:34:32

Az a baj, hogy nem értitek a lényeget...orbán és bandája beszállt az online póker bizniszbe...ezért tiltja ki a a játékgépeket.

dr. Balta$ár 2012.10.01. 16:35:01

@belekotty: ahogy az abortusz tablettát is betiltották...

tilcsuk be a SZEX et !!!!
drorvbűnnek és a többi doktornak már nem áll úgy mint a kétharmad

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.10.01. 16:35:29

@sussudio: nem ismerem az uj rendszert 15 eve nem voltam otthon, itt amerikaban nincs es egesz jol el vagyunk nelkule
otthon sincs ra szukseg minden kocsmaban

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.10.01. 16:37:54

@Mailer Daemon: negativ hatasa nem lehet
senki nem fog orult modjara cseresznyesgepet keresni a varosban
ja es ha mar a peldanal tartunk
en magam lattam munkahelyet es csaladot elvesziteni embert, aki kocsmai gepbe szorta a cegetol lopott penzt
es ez nem duma

Bakter 2012.10.01. 16:38:20

@hagyma:
Te komolyan azt gondolod, hogy aki eddig a gépekbe dobálta a lóvéját, azok betiltása után a megmaradó pénzéből virágot vesz az asszonynak és villanyvasutat a kölöknek? Ez szebb lenne, mint a sarkifény, és Hollywood ráharapna.

dr. Balta$ár 2012.10.01. 16:39:27

@hagyma: de a kocsmás nyerőgépek már eltűntek... azoknak ez már nem kellett...

ez az uj tiltás más kategóriának szól...
azoknak akik tavaj beruháztak milliókat a szerver alapú lyátékgépekbe...

a pálinkafőzőt sem merem megvenni... mert befürdök ezekkel...

sussudio 2012.10.01. 16:39:41

@hagyma:

Hagyma, OK, de még egyszer:
- Akkor egy évvel ezelőtt miért hoztak egy olyan jogszabályt, amivel arra ösztönözték a cégeket, hogy fektessenek sok pénzt a fejlesztésbe?

- Egy éve még nem látták annyira,hogy a teljes tiltás a helyes???

A következetlenség kormányzati/törvényhozási szinten elfogadhatatlan. Ennyit mondtam - a tiltással nincs bajom önmagában.

Hertelendi 2012.10.01. 16:40:22

@mojoking77: És arról hallottál, hagy a Vietnamban harcoló amerikaiak egyenruháját Magyarországon varrták? Igaz ez elég rég volt...

dr. Balta$ár 2012.10.01. 16:40:53

@sussudio: +1

ezt hívják kiszámít6atlanságnak... és megbízhatatlanságnak...

sussudio 2012.10.01. 16:43:12

@dr. Balta$ár:

Erről van szó. Hogy senki nem mer semmibe befektetni, mert ki tudja, mi lesz 2 hónap múlva.

Ezért menekültek el a befektetők. Evvan.

nem várt fordulat 2012.10.01. 16:44:46

@hagyma: egyrészt de. a játékfüggők hidd el, megtalálják a módját, mint ahogyan a mai napig kismillió pókerterem működik a városban, igaz, illegálisan.

másrészt, ne haragudj már, de az, hogy ha valaki annyira balfék, gyenge, hogy a fizetését dobálja be, az megérdemli. tönkremennek családok más miatt is, mindenkinek az egyedi döntése, hogy enged -e a csábításnak, vagy sem.

Nzoltan 2012.10.01. 16:47:54

@Vombatus Ursinus: Ez a kádárrendszertől független dolog. Van ami jó a társadalomnak, van ami rossz. A rosszat a demokráciában is korlátozzák.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.10.01. 16:48:05

@Bakter: viragot nem, de ismerem a szitut
csak egy ezrest dobok be, na most mar jonnie kell, meg egyet
na meg egy utolsot
hubazmeg vissza kell nyernem, az asszony megol
vegeredmeny= fizetes, segily egy este jonapot
@dr. Balta$ár: mondtam, hogy nem vagyok teljesen kepben, de itteni tapasztalataimm alapjan, kaszinoparti vagyok, legyen egy helyen, ne tul sok es aki jatszani akar mennyen oda
@sussudio: ha ez igy van ez biztos sokaknak szopas, legyek demagog?
a banyaszoknak sem mondtak meg pecsen 76-ban, hogy 90-ben bezarunk es elmehetsz a picsaba
lehet hagyni kene atmeneti idot
nem tudom
de az elvet en helyeslem
nincs szukseg ezekre mindenfele
mondjuk en a prostikay is betiltanam mint itt, nem turelmi zonakon agyalnek
szoval nem vagyunk egyformak ez az en velemenyem
leirtam

sussudio 2012.10.01. 16:48:06

@hagyma:

Másik oldal: gondolom, alkoholizmusba is láttál már tönkremenni családokat... Ehhez képest pálinkát meg otthon is főzhetünk. Ez is picit következetlennek tűnik, nem?

légügyi megfigyelő 2012.10.01. 16:49:46

És mi lesz most azokkal, akik még vissza akarják nyerni a gépbe nyomott tallérokat? Hiszen ott kell legyen a bendőjében, csak egy keveset kell még a kart rángatni!

sussudio 2012.10.01. 16:50:35

@hagyma:

76 és 90 között 14 év telt el és megváltozott a világ.

2011 októbere és most között 1 év alig telt el. Az akkor megszületett szabályozás 2013 januárban lépne hatályba - és milliókba kerültek a gép és szerverfejlesztések...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.10.01. 16:51:32

@karacsi_maci: nem erdemli meg
ha nincs az arca elott nem vag bele
megissza a soret es hazamegy
az ember ilyen
nehogy ne ertsd mar
ha van nalad 10 rugo es a szadba a gep...
vagy ha utazni kell mondjuk 1 orat egy kaszinoba?
ha soha nem akarod megcsalni a felesegedet, de becsenget, kit irjak, Cameron Diaz egy bugyiban, akkor nagyobb az eselye hogy megteszed
naugye
egyszeruen nincs ra szukseg

nyubocs 2012.10.01. 16:53:18

@Vombatus Ursinus:
Hát hogy pont engem találtál meg :))))
Ha megnyitja, megnyitja, ha nem, nem.

Mit is mondtál, nem a Kádár-rendszerben élünk?
Azért ha belegondolsz, ez nem teljesen így van.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.10.01. 16:55:03

@sussudio: en mondtam, hogy elvekhez szoltam hozza
nem ismerem a penzugyi hatteret, nem tudom milyen torveny volt, van es lesz
nalam helyes ha nincs ennyi es ennyifele nyerogep ennyi helyen
mondjuk 86-ban sem tudtak az uranbanyaszok:)
de ez csak egy rossz pelda volt
bar nekik ennel tobb

légügyi megfigyelő 2012.10.01. 16:55:11

egyébként lehetnek olyan oligarcháink, akik érdekeltek a nyerőgép iparban, azaz ki tudja, mennyire biztos az új ötlet szavatossága...

nyubocs 2012.10.01. 16:56:27

@hagyma:
" viragot nem, de ismerem a szitut
csak egy ezrest dobok be, na most mar jonnie kell, meg egyet
na meg egy utolsot
hubazmeg vissza kell nyernem, az asszony megol
vegeredmeny= fizetes, segily egy este jonapot"

EZ így lesz továbbra is, csak most nem a félkarún megy le a pénz, hanem a torkán.
Legfeljebb nem egy napig tart, hanem kettőig.

sussudio 2012.10.01. 16:58:14

@hagyma:
Akkor OK, mert én is elvekhez szóltam csak hozzá: ahhoz, hogy nem hozunk 5 percenként ellentétes törvényeket, mert ahol ez történik, azokat a helyeket banánköztársaságoknak hívják...
A jogbiztonság kiszámíthatóságot is kell, hogy jelentsen.

Nzoltan 2012.10.01. 16:59:20

@Kakimaki0123456789: Ez most nem alkohol, hanem szerencsejáték. Persze bizonyos szemszögből kb. ugyanaz. De ha azt is korlátoznák, akkor meg azért menne az ájvékolás. Sőt, már ment is pár éve, mikor plasztikkártyákkal akarták szabályozni vásárolható termékek körét. Csak abból is politikát csináltak. Pont a liberálisok(kb anarchisták). és a baloldal(pfff.... valami szarcsombók elkúrók). Most a Fidesz próbálkozik valamivel, ami majd "állami" monopóliumkét nekik hozhat nem kis hasznot. de azért valjuk be, a többségnek nincs ínyére, hogy egyesek az általuk befizetett adót hülyeségre költik.
Persze ami Amerikában működhet, itt ebben a "fejlett" demokráciáben nem. :-P

Mondjuk én egy fillért sem adnék adókedvezményeken kívül senkinek. Éhen akar dögleni a család? Igazából leszarom. A szociális érzékenységem addig terjed, míg a szűk családi körömnek kell segítenem. De azt majd megoldom magam. Nincs szükségem az államra.

sussudio 2012.10.01. 17:00:03

@hagyma:

Értem. De én is csak elvekhez szóltam hozzá:
nem hozunk évente ellentéte jogszabályokat, mert ez szétizélgeti a jogbiztonságot, anélkül meg banánköztársasággá válunk...

sussudio 2012.10.01. 17:00:51

@sussudio:

Bocs az ismétlésért. blogmotor...:(

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.10.01. 17:02:08

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠:

"Tehát most voltaképpen mi a probléma a játékgépek betiltásával?"

Csak az, hogy ökörség.

nem várt fordulat 2012.10.01. 17:03:24

@hagyma: most van a hírekben. bezárnák a játéktermeket is / elektronikus kaszinókat.

36 milliárd kiesés, de majd ráolvasással.

ok, igazat adok neked abban, hogy nem jó az, ha ott van az a gép, és szerencsétlen borsodi kőműves onnan várja a megváltást.

de pl. a kifejezetten erre a célra fenntartott játéktermeket miért kell bezárni?

illetve egy csomó kocsmát ez tartott el. ezek most megszűnnek, alkalmazottastúl, adóstúl, mindenestöl. és az nem 36mrd lesz. no és megint párezer elbocsátott ember.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.10.01. 17:03:42

@Vombatus Ursinus:

Az onlájn szabályozás a legviccesebb. Senki sem regisztrálta magát eddig 9 hónap alatt, amióta hatályos a szabály. Ha ugyanis egy szabályozás abszurd, érdemesebb nem betartani.

mojoking77 2012.10.01. 17:03:50

@Nzoltan: "Éhen akar dögleni a család? Igazából leszarom. A szociális érzékenységem addig terjed, míg a szűk családi körömnek kell segítenem. De azt majd megoldom magam. Nincs szükségem az államra. "
Majd felnosz (remelhetoleg), es nem a tipikus magyar hozzaallast fogod szajkozni.
Vagy nem.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.10.01. 17:04:20

@nyubocs: egy bizonyos szint folott mar nem lehet inni, a gepbe lehet dobni barmennyit
de pl gondolom Te nem vagy jatekfuggo, tehat neked csak jo lehet ha nem lesz mindenhol jatekgep
@sussudio: az nem jo dolog , ha valtozik a torveny, de neha valtozik
olyan rengeteg embert nem erinthet tragikusan, mint amennyit elotte tonkretett
valtani kell, ez az elet
el lehet menni banyuasznak, vagy napszamba, gyarba, vagy kivinni a gepeket romaniaba...
az elet orok harc

Nzoltan 2012.10.01. 17:04:21

@IBO: A cigány nem onlájn fogja elszarni a segélyt. Egyszerűen hülye hozzá. Magyarul sem tud, nem hogy külföldiül. Ha mégis, az nem kp, hanem bankszámlára fut, amit simán le lehet tiltani.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.10.01. 17:05:06

@Bambulka:

Sokkal egyszerűbb a neten játékgépezni, az összes kaszinós játék elérhető a neten.

Nzoltan 2012.10.01. 17:08:06

@mojoking77: Már felnőttem. Ez nem tipikus magyar hozzáállás. A világ nagyobbik részén így van. De ott nincs is szocializmus mint itt. Pár év, és itt sem lesz.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.10.01. 17:09:24

@karacsi_maci: minek ismeteljem magam
helyeslem
20 22 eve vannak jatekgepek, a kocsmak elotte is megeltek...
ha en lennek donteshozoi jogkorben akkor megyenkent, vagy nagyobb varosonkent adnek ki engedelyeket, meghatarozott szamban
koncesszionak vagy minek hivjak
megvasarlod a jogot egy kaszinora
csinalod
adozol

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.10.01. 17:09:28

@karacsi_maci:

"ahogyan a mai napig kismillió pókerterem működik a városban, igaz, illegálisan"

Valójában legálisan működnek. Az összes komoly terem be van valahol jegyezve - sok esetben más EU-tagállamban, s rendelkezik minden szükséges engedéllyel, adót is fizet.

sussudio 2012.10.01. 17:09:57

@hagyma:

Tényleg nem érted. OK, váltani kell - de ezt nem mondhatták volna meg nekik egy éve, ahelyett, hogy azt mondták "csinálhatod tovább, csak fejlessz pár millióért"?

(Félreértés ne essék, semmi érdekeltségem nincs a játékiparban...:))) Engem tényleg jogszabályalkotási oldalról érdekel. És hidd el, ez nem az első ilyen gyors "változásocska" - és máskor teljesen más, adott esetben "társadalmilag hasznosabb" szakmákat érint.)

Bobby Newmark 2012.10.01. 17:10:20

Nem értitek ti ezt. Ez egy, a kultúrát, az emberek szocializációját, és az egészségügyet serkentő lépés.

Játékgép nem lesz, majd újra kártyázni fognak egymással az emberek. Barátságos beszélgetések, nyugodt játék, lesz majd a jellemző a kocsmákban a zajos pittyegés helyett. Meg kicsit majd megugrik a bicskázások száma, de hát az orvosoknak is kell élni valamiből!

sussudio 2012.10.01. 17:10:57

@Gondolkodni Próbáló Birca:

Magyarország területén attól még illegálisan működik, hogy más EU tagállamban be van jegyezve.

Bobby Newmark 2012.10.01. 17:11:22

@hagyma: Mintha ez eddig is így lett volna...

Mojzes Pál (törölt) · http://mpgondolatok.blogspot.hu/ 2012.10.01. 17:12:56

Jobbik eset, hogy az eddig gépezők elkezdenek kaparós sorjeget venni, fogadni, stb. , rosszabb amikor kártyázni járnak illegálisan, isznak, összevesznek, leszurkálják, agyonverik egymást.

A boltocskázóknak, bankocskázóknak(uzsorások) meg egy új piaci rés.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.10.01. 17:14:32

@Nzoltan:

"A cigány nem onlájn fogja elszarni a segélyt. Egyszerűen hülye hozzá."

Lenézed a cigányokat... Én 3 éven keresztül onlájn pókerteremben és kaszinóban dolgoztam, s volt bizony sok cigány játékosunk. Bizonyos nevekből rögtön látni, hogy mi az illető etnikai hivatartozása.

"Magyarul sem tud, nem hogy külföldiül."

A komolyabb termeknek van magyar ügyfélszolgálatuk. Azaz ez sem gond.

"Ha mégis, az nem kp, hanem bankszámlára fut, amit simán le lehet tiltani."

Nem lehet letiltani, mert ha valamilyen elektronikus számlát használ a játékos, a bank nem látja a pénz eredetét. Hiába tiltja le a bank a kaszinós kifizetéseket, ez csak az emberek minimális részét fogja érinteni. Elktronikus számlát nyitni pár óra, s elég magyarul tudni hozzá.

Hozzáteszem: a bankok eddig sem tiltották le ezeket a pénzeket, mert nekik nem éri meg a letiltás.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.10.01. 17:16:29

@sussudio:

Jogértelmezés kérdése. A terem ugyanis nem is Mo-n működik, hanem a magyarországi játékos rámegy a terem külföldön üzemelő szerverére. Az Amazon.com sincs bejegyezve Mo-n, mégis ad el könyveket Mo-n.

sussudio 2012.10.01. 17:16:49

@sussudio:

Bocs, pontosítok: Magyarországon attól még nem lesz legális, hogy más EU-s államban be van jegyezve, vagy van engedélye. Mo területén legálisan csak a NAV engedélyével folytatható szerencsejátékszervező tevékenység.

sussudio 2012.10.01. 17:18:02

@Gondolkodni Próbáló Birca:

Valóban jogértelmezés kérdése - csak ezt a jogértelmezést már több uniós döntés és magyar bírói döntés megtette helyettünk...

sussudio 2012.10.01. 17:19:22

@Gondolkodni Próbáló Birca:

A terem üzemeltetője a magyar jogszabályok szerint szeremcsejáték szervezőnek minősül. Értelemszerűen csak NAV engedéllyel működhet.

dr. Balta$ár 2012.10.01. 17:20:34

remélem a 1/2ázsiaiak a 1/2karún megsporolt pénzt új HŰTŐSZEKRÉNYre költik...

sussudio 2012.10.01. 17:20:42

@Gondolkodni Próbáló Birca:

A banki kérdésben viszont igazad van... :)

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.10.01. 17:22:29

@sussudio:

Persze, csak a valóságban nem ez történik.

Egyébként ha lenne egy életszerű magyar szabályozás, az összes komoly terem regisztrálná magát a magyar szabályok szerint és adót is fizetne. A lényeg: az adó mértéke legyen elfogadható és a szabályozás legyen értelmes. Ha nem ilyen a szabályozás, a komoly termek is inkább illegálisak maradnak - végülis nincs semmilyen valós veszélye ennek.

nem várt fordulat 2012.10.01. 17:22:41

@Gondolkodni Próbáló Birca: én nem szerverről beszélek, hanem valódi póker termekről.

sussudio 2012.10.01. 17:23:58

@Gondolkodni Próbáló Birca:

Teljesen igazad van a realitásokban. Csak arra reagáltam, hogy nem igaz, hogy "valójában még csak nem is illegális".

mojoking77 2012.10.01. 17:24:18

@Nzoltan: nem egeszen, hala az egnek. A vilag nagyobbik reszen teljesen termeszetes, hogy az ember segit azoknak, akik raszorulnak, es nem is var erte semmit. Itthon meg neztek ki a fejukbol a gyerekrak alapitvanyosok, mikor mondtam nekik, hogy adok egy kis penzt, hogy -"De hat miert teszi, ha meg az adoalapjabol sem tudja leirni?"
Na ez a kulonbseg sajnos..

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.10.01. 17:25:57

@karacsi_maci:

Offlájn pókertermekről? Ja, az más kérdés. Ott kénytelen a terem betartani a törvényt, bármilyen buta is az. Hiszen jön a rendőr és kész. Ellenben onlájn terem esetében a magyar hatóság nem tud mit tenni. Kubai típusú internetcenzúrát kellene bevezetni ahhoz, hogy a magyar hatóság szava érvenyesüljön, ez viszont politikailag nem járható út.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.10.01. 17:26:40

@sussudio: Te nem erted, te onnan kozelited a temat, en meg innen
ha ez igy volt, ahogy leirtad, akkor a multkori torveny volt szar es nem ez, es megertem, hogy evente nem jo valtoztatgatni
mondjuk az eezzel foglalkozo iparag nem fog belerokkani, az is tuti
@Bobby Newmark: igy volt?
volt 30-40 kaszino koncesszioban az orszagban es sehol amshol nem lehetett jategkepet tartani?

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.10.01. 17:28:08

@sussudio:

Annak idején, amikor ott dolgoztam, a mi hivatalos álláspontunk az volt, hogy legálisak vagyunk, mert EU-tagállamban vagyunk bejegyezve, minden engedélyünk megvan, fizetünk adót, s az EU-s szabad szolgáltatások elve alapján így szolgáltatunk legálisan az EU egész területén.

nem várt fordulat 2012.10.01. 17:28:49

@Gondolkodni Próbáló Birca: nem tudja betartani a törvényt, mert nem üzemelhet :))) csak és kizárólag kaszinóban lehet legálisan pénzben pókert játszani ma magyarországon.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.10.01. 17:29:14

@Mojzes Pál: persze ez eletszeru
a jatekgepek elott mindenki illegalisan kartyazott es leszurta a kartyapartnert

amugy lathatoan megint politikai kerdes a tobbsegnek
fidesz akarja= szar
kesz pont
masik oldal szinten mszp akarja= szar
csak ismetlem magam, szerintem nuincs szukseg ennyi jatekgepre otthon es hja valaki ebbe belegondol, egyetert vele
mer mi a fasznak?

sussudio 2012.10.01. 17:36:48

@Gondolkodni Próbáló Birca:

Igen, tudom, hogy mi volt az EU-ban bejegyzett cégek álláspontja, csak ezt konkrétan az uniós bíróságok több döntése cáfolta és kifejezetten megállapították, hogy minden országnak joga van a saját szerencsejáték piacán saját feltételeket kidolgozni és engedélyeztetési rendszert alkalmazni. (Az már más kérdés, hogy a korlátozási lehetőségeket indokolni kell tudni - de az egyértelmű, hogy az unió álláspontja szerint ugyan a korlátozás valóban akadályozza a szolgáltatások szabadságának elvét - de erre megfelelő feltételek megléte mellett lehetőség van az Unió alaptörvénye alapján is.)

Hunor Levente 2012.10.01. 17:37:12

@IBO: ilyen ótvar szar orbán próféta diktatórikus rendszere. előírják, hogy ne dohányozz, ne játékgépezz, ne igyál energiaitalt stb. legyél jó keresztény és szüljél világba, családilag adózzál. közben a polgári védelmi szolgálatról se feledkezz meg...

fairlane 2012.10.01. 17:38:04

A múlt heti hír még senkinek nem tűnt fel, hogy mégis felépítik Bezenyén a kaszinó várost? Most meg ripsz-ropsz betiltják a nem koncesszióban működő automatákat. Ergo: készítik elő a piacot Bezenyének. Csak hogy ellentmondjak magamnak: aki viszont eddig a kocsmában játszott,az aligha fog Bezenyére utazni ezért. De a kulturáltabb, kisebb, helyi kaszinók, játéktermek közönségének egy része biztosan.

sussudio 2012.10.01. 17:38:51

@karacsi_maci:

Ez sem igaz. Az online pókertermek a törvény rendelkezése alapján NAV-engedéllyel üzemelhetnek. (A nagy termek közül sokaknak azért nincs engedélyük jelenleg, mert a sportfogadás viszont tilos online - náluk pedig együtt üzemel a kettő.)

nem várt fordulat 2012.10.01. 17:39:34

@hagyma: tegyük fel, te hagyma termesztéssel foglalkozol. majd kitalálják, hogy bezony, a hagyma az rossz, és mától nem lehet árulni hagymát.

illetve lehet, de csak panírozva, hagymakarika formájában.

nosza, lélegzel fel, legalább nem kell valami teljesen újba belevágnod. az élet bizony küzdelem, de hát nekem ez a fő profilom, ehhez értek, beruházok akkor én egy panírozógépre, sütőre az évek alatt megspórolt 3M forintomból, azért, hogy valahogy meglegyen a havi 2-300e forintom, amiből a családot el tudom tartani.

majd amikor már ott állsz nyitásra készen, közlik, hogy bocs, hát a hagyma minden formája illegális mától, azt csak és kizárólag az állam árulhatja bármilyen formában.

te pedig ott állsz úgy, hogy akkor az élet egy küzdelem.

ha szóltak volna már az első körben, hogy bizony, itt hagymába már senki ne nagyon gondolkodjon, akkor nem dobsz ki 3 misit az ablakon, és nem érzed úgy, hogy téged itt most valaki nagyon megszopatott.

érted most már?

nem várt fordulat 2012.10.01. 17:40:45

@sussudio: még egyszer, nem online termekről beszélek.

sussudio 2012.10.01. 17:42:14

@karacsi_maci:

(OK, bocsi, csak a 17.28-ra reagáltam, azt hittem, az Birca online kérdésére volt válasz.)

vallatas 2012.10.01. 17:53:14

ez az igazi maffia :-)
Mit csináltak valójában?
Fogták és a fizikai játékgépeket betiltják ámde az online kaszinókat fogják jobban ellenőrizni azaz azt szabad sőt onnan kell pótolni a lóvét.
Mit csináltak valójában?
online kaszinókkal kötött valaki szerződést, és az online kaszinók által sugárzott játékokat fogják megjeleníteni a kocsmákban, kaszinókban :-)
azaz ugyanúgy fizikailag kocsmákban ott lesz a játékautomata csak számítógép monitorján keresztül fognak játszani, internet kapcsolaton keresztül elérve az online kaszinót :-) szóval ő online játszik, csak a kocsmában és máris minden legális.
Persze volt 1év kifejleszteni a rendszert, most hirtelen véghezviszik a dolgot, és kibaszott zsetont kaszálnak :))))
onlinekaszinógépek lesznek a kocsmákban ennyi.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.10.01. 17:54:05

@karacsi_maci: igen, mert felvilagositottal
koszonom mester
el is bucsuzom a tudas birtokosakent
sok jatekgepet, kurvat es kutyaszart mindenfele!!!
sok sikert

Mojzes Pál (törölt) · http://mpgondolatok.blogspot.hu/ 2012.10.01. 18:04:17

@hagyma: Hol írtam, hogy mindenki?Ember én ezek között élek, ma az egyik azért nem tudott jelentkezni munkára mert fogadásból ivott tegnap, leszarom a játékgépeket egyébként,de ez az a terület ahol a tiltás nem old meg semmit, pláne így önmagában.Mert azt nem olvasom sehol, hogy a rendőrség meg forrásokat kap az illegális szerencsejáték és uzsora visszaszorítására.
Szerinted hülyejózsi megvilágosodik és inkább füzetet meg ceruzát vesz a gyereknek,
mert nem lesz gép a kocsmában?Ez aztán az életszerű.n

monyon le 2012.10.01. 18:06:23

Teljesen igaza van a Magyar szerencsejáték szövetségnek abban, hogy ezzel a precedens döntéssel nem csak magát a játék gép üzemeltető üzletágat, de az egész vállalkozáshoz való jogot istenesen pofon vágja a septiben elfogandó rendelet.
Itt elolvashatjátok a tényeket - ez a válasza a Magyar Szerencsejáték Szövetségnek erre a nemzetbiztonságilag nagyon gyorsan hozzunk egy f@sz rendeletet ámokfutásra:

www.szerszov.hu/pdf/sajtokozlemeny_2012_10_01.pdf

monyon le 2012.10.01. 18:13:55

@vallatas:
mennyire igazad van, csak sokan nem látják a fától az erdőt!
Megy a süketelés, hogy eltereld a figyelmet, majd a háttér rendezkedik. Okosba ;)

bananarepublica 2012.10.01. 18:20:19

A rendkivuli kormanyulest 1 ilyen jatekgepes maszlag nem indokolhatja, valamit probalnak elfedni.

ursus artos 2012.10.01. 18:26:17

"amelynek értelmében megszűnik a pénznyerő automaták használatának lehetősége Magyarországon"

Na végre! Vajon hány családanyából, gyerekből tört fel a megkönnyebbülés sóhaja?
Hamarabb kellett volna!

vallatas 2012.10.01. 18:26:25

@bananarepublica:
mi az, hogy nem?
elkeszult az onlinekaszinogep amit a kocsmakba telepithetnek... benne all egy vagon penz/fejlesztes,munkaero,mernokok,mindenszar/... el kell kezdeni oket telepiteni, de elotte ki kell szorni a jelenlegi offline gepeket.
boom, komolyan ebredjetek mar fel :-))))
most kizavarjak az osszes offline gepforgalmazot, viszont gyors benyomjak az onlinegepeket amiket kifejlesztettek, novemberben eletbe lep a torveny. szerinted 1honap alatt a konkurencia lefejleszti ugyanezt a gepet? nem, nem fogja! azaz konkurens nelkul tornek be a piacra, ahol nem is tudom korabban 40-50ezer jatekautomata uzemelt?
rengeteg zseton kaszal majd lezar janos es baratai akik ezt kitalaltak, az fix!

Hunor Levente 2012.10.01. 18:30:23

@hagyma: jobb is, hogy elbúcsúztál, mert a piacnak kellene eldönteni mennyi játékgépre van igény és nem köcsög diktátoroknak.

roka 2012.10.01. 18:33:09

Azért, amikor 20 000 játék gépből lett 2000 nem volt ekkora visszhangja a médiában!
Attól még paraszt az ötlet, mert vállalkozzzzzááááá!!!!

nem várt fordulat 2012.10.01. 18:36:11

"A magyar jogszabályok alapján közel 1200 magyar vállalkozás készült,
befektetett, rengeteg pénzt ölt az átállásba; engedély és audit előtt állnak a
szerverüzemeltetők, akik az alapján jártak el, amire a jogalkotó lehetőséget
adott. Az összes piaci szereplő a kormány által hozott törvény szerint tervezte
vállalkozása, alkalmazottai és családja jövőjét. Egyetlen uniós-tagállamban sincs
betiltva a helyhez kötött szerencsejáték, ezért nem értjük, miért kell egy eddig
komoly költségvetési tételt jelentő ágazati tevékenységet betiltani, a jelenlegi
gazdasági, pénzügyi helyzetben."

Azúrkék égbolt (törölt) 2012.10.01. 23:27:04

Sír a sok tolvaj élősködő senkiházi kocsmáros. A szerencsétleneket lehúzni milyen jó volt. A szutyok kurva is megmondja a videón, hogy éhen halnának nyerőgép nélkül. Nosza!
Sosem kellett volna ilyen szemetet engedélyezni.

B.Gideon 2012.10.02. 02:02:08

Mindenki beteg..
..de az aki ezt az egészet kitalálta? Hmm..?
Egészséges gondolkodású ember nem hátulról kezdi a rendrakást.

Bobby Newmark 2012.10.02. 09:32:45

@hagyma: Effektíve igen. Csak nem 30-40 volt, hanem aki akarta csinálhatta, és nem koncessziós szerződésnek hívták, hanem hatósági engedélynek. De effektíve fizettél, hogy telepítsd, aztán meg adóztál belőle.

Szerintem tökmindegy, minek hívod, az csak jogi maszturbáció.
süti beállítások módosítása