HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) Áder János (4) áder jános (11) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) Alkotmány (1) alkotmány (1) Alkotmánybíróság (5) alkotmánybíróság (2) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) brüsszel (1) Brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes Beszéd (1) Egyenes beszéd (3) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) Fidesz (4) fidesz (6) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) Gulyás Gergely (1) gulyás gergely (2) gulyas gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) Hírtévé (11) hírtévé (2) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) IMF (2) imf (1) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) kormányinfó (1) Kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) Magyarország (1) magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) matolcsy györgy (4) Matolcsy György (1) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) Mesterházy Attila (3) mesterházy attila (6) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) mtva (1) MTVA (3) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) navracsics tibor (2) Navracsics Tibor (1) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán Viktor (2) Orbán Viktor (2) orbán viktor (83) országgyűlés (1) Országgyűlés (2) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) parlament (8) Parlament (2) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) rétvári bence (1) Rétvári Bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) rogán antal (1) Rogán Antal (6) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) schmitt pál (23) Schmitt Pál (1) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) simor andrás (2) Simor András (1) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) szolidaritás (1) Szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) tállai andrás (2) Tállai András (1) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Időutazás a TV-Híradóban

2012.04.28. 02:25 Poldi bá

Ingyenes időutazást ajánlok a Poldi-blog olvasóinak.

Az alábbi tudósítás a Duna Televízió és a Magyar Televízió híradójának péntek esti (2012.04.27-i) adásaiban volt látható. A harminc másodperces anyag mindennél jobban szemlélteti, milyen volt a híradó akkor, amikor még csak egyetlen tévéműsort lehetett nézni Magyarországon. Bokodi Béla volt a frappáns utcai riporter, de az ő rövid tudósítása csak akkor következhetett, ha már lementek a komolyabb hírek.

Az ilyenek, mint ez itten.

Érdemes megnézni a feldolgozás módját, az operatőr elszánt kísérletét, hogy a filmben szereplő, statikusan mozdulatlan négy figura alakját valamennyire életszerűvé tegye. Nyilván a szerkesztő ötlete volt, hogy a kamera egy vágás után először közelről mutassa az asztalon lévő prospektusokat, s onnan táguljon folyamatosan a látótér. Profi. Fontos az is, hogy hosszan láthatjuk (a fájdalom, félig elforduló) Böröcz Istvánt, a híradókészítők legfőbb főnökét, a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) vezérigazgatóját.

Ne firtassuk, hogy ez a tudósítás hogy készült, ki szólt kinek, hogy kell erre egy stáb, küldjétek át, mert lassan jönnek már a vendégek. Elkészült, adásba került többször. Fő műsoridőben is, súlyának megfelelően mindjárt a romániai kormánybuktatás után, és a nemzetiségi filmszemle előtt. Örüljünk annak, hogy különösebb extra-költség nélkül megmutathatjuk unokánknak, milyen stíl jellemezte a hetvenes évek elejének magyarországi televíziózását.

Ami a tartalmat, a hírértéket illeti, nem befolyásolnám az olvasót. Egy biztos, minden szó a helyén van, maga a hír pedig hozzájárul ahhoz, hogy az emberek széles tömegei informálódjanak az életüket jelentős mértékben befolyásoló fejleményekről.

Csak 30 másodperc, élvezetes időutazást kívánok!



 

Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

94 komment

Címkék: média böröcz istván tv híradó mtva

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gombóc_Artúr · http://zsirverseny.blog.hu 2012.04.28. 05:06:33

régi emlékek jönnek elő:

"hivatalos, baráti látogatásra hazánkba érkezett xxx, a baráti xxx ország xxx pártjának főtitkára. A repülőtéren xxx elvtárs, és vidám úttörők népes küldöttsége fogadta őt.
A meleg, baráti hangulatú megbeszéléseket követően közös közleményben méltatták az xxx és a magyar nép megbonthatatlan, örök barátságát."

de szép lesz megint.

Samott 2012.04.28. 06:30:18

@Gombóc_Artúr: Kivancsi vagyok mikor kezdenek ujra elvtarsazni... vagy azert az mar tul durva lenne es polgartars lesz a bevett fordulat? Bar a polgarazast se nagyon eroltetik mostanaban. :)

brazileiro 2012.04.28. 06:47:45

@Gombóc_Artúr:

Volt ennél jobb is.

Leonyid Iljics Brezsnyev elvtárs, az SZKP KB főtitkára hétfőn, úton Belgrádba, Magyarország felett átrepülve a gép fedélzetéről táviratban üdvözölte Kádár János elvtársat, a Magyar Szocialista Munkáspárt első titkárát.

jazzcool 2012.04.28. 07:03:11

Ha a hulye magyarok ezt beszopjak 2012-ben, akkor megerdemlik. Raadasul Borocz III/III -as besugo volt, aki 1989 tavaszan - egy evvel a valasztasok elott - beepult a kisgazdapartba, hogy penzert besugjon az allampartnak.

MajdnemAraya · http://azenwin10em.blog.hu 2012.04.28. 07:33:02

@Gombóc_Artúr: meg fogsz lepődni, de ezeknek a közleményeknek volt némi hírértéke - azoknak, akik tudtak a sorok között olvasni.
Ha azt írták, hogy meleg, baráti, akkor zacsi-pacsi-haverság volt, de ha pl. azt, hogy a megbeszélések elvtársi hangulatban teltek, akkor bizony akkor lebasz volt Moszkvából.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2012.04.28. 07:37:52

@Gombóc_Artúr: Fantasztikus! A népek megbonthatatlan, közös barátságának szellemében találkozott minap Orbán elvtárs Fico elvtárssal is, lám az állami tévében is kísért a szocialista múlt. És az megvan, hogy közben a Mandineren cikksorozat indult, hogy Mi a jobb? LOL :)))

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2012.04.28. 07:39:13

Rosszul álmodtok? Hajnalban a gép előtt görnyedve ilyeneken töritek a fejetek? Bazmeg ez gáz, kurvanagy gáz.

wattafilling 2012.04.28. 07:43:41

@Samott: Sok baj van, ergo: bajtárs...

cleo 2012.04.28. 08:22:36

sör virsli is volt

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2012.04.28. 08:31:24

"Párttal a néppel egy az utunk....!"

Régi de aktuális vicc:
-Mi a párt?
-Hát egy ringlispil!
-??
-A szervezet forgatja, a nép szédül, a zsidók szedik a pénzt!

OkoskaTo:rp 2012.04.28. 08:41:42

A hír(nem)értéken túl: Az MTVA-nak már kameraállványra sem telik? Vagy olyan kameramanra, akinek nem remeg ennyire a keze, és nem dülöngél így, vagy nem ivott forgatás előtt ennyit?

Hertelendi 2012.04.28. 08:47:27

@Csehszlovák Kém: És akkor még nem is beszéltünk a Kínai Népköztársaságról, az új nagy barátról...
Mondom én, hogy a mi Viktorunknak 60 évvel korábban kellett volna alkotnia. Mennyi kivégzést rendelhetett volna el? Ma meg van kötve a keze, de azért még így is meg tudja mutatni, ki is valójában

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.04.28. 08:47:46

@OkoskaTo:rp:

Épp az a baj,hogy nem ivott, pár feles reggel csodákra képes. Auth Magdit is elvonóra fogták, láttad, mi lett belőle. :D

(Az albánoknál van TV???)

Yogi 2012.04.28. 09:06:23

Hofi örök:

TASZASZ hírügynökség jelenti, hogy a szovjet-kínai határon békés kombájnjainkra az agresszor kínai néphadsereg tüzet nyitott. Kombájnjaink viszonozták a tüzet, majd felszálltak és épségben visszatértek bázisaikra :)

AczélGyuribácsi 2012.04.28. 09:12:24

De mit is akartál ezzel?
Akkor jó a tudósítás, ha 10 ember megy ki egy ilyen semmi hírre és 100 milliót számláz?
Vagy Mátrix-szerűen körbe kellett volna futnia a kamerának?
Vagy ne mondják be az ilyen híreket?
Vagy támadjuk meg Albániát?
Érjél még úgy 20 évet kicsinyem, meglátod nem írogatsz ilyen együgyű posztokat.
(Igazából nem a poszt a marhaság, hanem miért van címlapon?)

Chicano 2012.04.28. 09:38:45

Nekem meg az jut eszembe amikor Furcsány elvtárs megtalálta az elkóborolt kislányt és visszavitte az anyukájának. Emlékszem, akkoriban az is főhír volt a híradóban. Csak Furcsány elftárs meg az akkori párthű híradó nem macerálta a kedves elftársak szépérzékét. Az elftársaknak ezek az elftársak nem teccenek. Pedig a híradó már jó ideje ugyan olyan szar, csak ti mindíg akkor sipákoltok mikor ellenzékből kell néznetek ugyan azt a szart.

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2012.04.28. 09:46:26

az ország eladósításáról már akkor se beszéltek, ahogy most se

hajrámatyar, kétpofára

tcom 2012.04.28. 09:53:47

Kínosabb lenne a felcsúti zöldbárókról beszélni.

ROZ 2012.04.28. 10:01:25

Még kislány koromban hallottam Aputól ezt az albános viccet:

- Milyen az albán egyenruha?
- ?
- Egyen ruha, a többi nézi!

Ez lenne Orbánék ideálja? Hm... Nem is tudtam, hogy a Miniszterelnök úr nudista!

(Bár szerintem - tekintettel Pintér "Dietmarclodo" Sándorra - inkább az albán maffiamódszerek jönnek be nekik, azért ez a nagy barátkozás!)

Leonard Zelig 2012.04.28. 10:06:30

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc:
A ringlispilt a cigányok működtetik, láttál már zsidó vurstlist?
LoL.
(Az olyan, mint a zsidó kéményseprő, ismered a viccet?)

CsárliFirpó 2012.04.28. 10:07:06

Bazz, neked a kereskedelmi TV híradói valók akkor!

Nézzél olyan híreket, hogy VVAnasztázia az asztal alá hányt. Vágókép: kamerával zoom a sárgarépás maradékokra.

Ez való az igényeidnek!

Világszám 2012.04.28. 10:15:40

Azért ne zsigerből. Ez nem egy anyag, hanem egy egyszerű demo. A nyelvezete, az nagyon gáz.

Világszám 2012.04.28. 10:18:02

@Chicano: Pajtás, az egy benyalós hír volt, de a 21. századot idéző történetben. Képi világa is normális, a szituáció is modern. Ez a demo, különösen a szövege szánalmas. Az ilyenhez inkább nem adunk képet, csak its-t, mert annyira filmezhetetlen. Pontosabban a szereplők gondolom nem voltak hajlandók mozogni, bejönni, kimenni, kezet fogni, stb. Ez így tényleg Matúzné...

milyen szép a Vértes, ó 2012.04.28. 10:23:45

Akkor megvolt az első szerencsétlen a 'Gyurcsány'-megfejtéssel, szegény Endinek is megvolt az első reggeli hitelhabzsolása -- zsidózás volt már? :)

LouiS 2012.04.28. 11:07:58

@OkoskaTo:rp: egy ilyen "anyagot" - amúgy demo a szakkifejezés rá - baromi ritkán csinálnak statívról. Egyrészt már a "megrendeléskor" lehetett tudni, hogy csak demo lesz (vagyis vágókép, a szöveget meg felolvassa a hírolvasó), másrészt - és most vonatkoztassunk el ettől az eseménytől - általában van mondjuk két perce az operatőröknek, utána kizavarják őket és megkezdődik a tényleges tárgyalás. Itt most egy operatőr volt, de képzelj el mondjuk egy miniszteri szintű találkozót, ahol 10-15 operatőr lökdösi egymást, keresi a legjobb nézőpontot... Na, azért nem statívoznak. Ja, és ahogy poldi bá' is írta: próbálj meg négy ülő emberről használható képanyagot csinálni. Ez nem film, ahol felveszed 42x ugyanazt a képet és majd kiválasztják a legjobbat: itt egy lehetőséged van. Máskor azért gondolj erre is :)

Shopping 2012.04.28. 11:13:14

Sajnos koromnál fogva láttam a régi híradókat is.

ÉS IGEN!!!!!!!!!

Tényleg, PONT ILYENEK VOLTAK a hírek.
Déja vu.
A szőr is feláll a hátamon.

2012.04.28. 11:22:59

"mindennél jobban szemlélteti, milyen volt a híradó akkor, amikor még csak egyetlen tévéműsort lehetett nézni Magyarországon"

Miért most hány tévéműsor van? Van 150 HD csatorna, de mindegyiken ugyanaz az agyzsibbasztó nézhetetlen szar megy éjjel nappal. Debil társadalom igényeire szabva: melyik "sztár" celeb épp kivel kúrt, ill. kivel van fasírtban, megspékelve negyedóránként negyedóra reklámmal. Az a szomorú helyzet, hogy 20-25 évvel ezelőtti 1db. limitált királyi csatornán, több értelmes műsor volt, mint ma összevetve az összesen.

Rostos 2012.04.28. 11:32:24

Hogy ez mennyire kevéssé érdekes bejegyzés volt.

Leonard Zelig 2012.04.28. 11:53:04

@Jankove: Igen, van 150 csatorna, azért, hogy válassz közülük. Ha szerinted mindegyiken celebek kúrnak, akkor még bizonyára nem nyomkodtad végig a távkapcsolón a csatornákat. Az általánosítás korunk főbűne.

Steppenwolf 2012.04.28. 11:53:45

Milyen szintű beteges paranoia és fóbia kell ahhoz, hogy két európai ország közszolgálati médiumainak szorosabb együttműködéséről szóló alig 30 másodperces jelentéktelen tudósításába is bele tudjátok magyarázni a zorbáni diktatúrát?

Pszt! 2012.04.28. 11:56:00

Fene tudja, nekem semmi bajom sincs ezzel a 32 mp-es bejátszással. Elmondta a hírt, mutatta a tárgyalókat közben és ennyi. Sokkal jobb lenne az élet ebben az elcseszett országban, ha nem kötnénk bele minden semmiségbe.

Leonard Zelig 2012.04.28. 11:56:39

@Steppenwolf: Biztos nagy érdeklődést keltett benned és családodban az a lehetőség, hogy megismerkedj az albán közszolgálati adó vallási félóráival (naponta 5x, kisszőnyeg akciósan kapható a tiranai Diegóban. Ezek a Diegós fiúk már megint kitaláltak valamit!)

Steppenwolf 2012.04.28. 11:57:06

Egyébként pedig senki nem kötelez rá senkit, hogy a királyi tévé híradóját nézze bárki is, van több tucat hírportál, vannak kereskedelmi tévék, amiknek a híradóiból bár sok lényeges információt nem gyűjthet a paraszt, viszont, az összes vérfürdővel járó látványos balesetről, gyilkosságról tudomást szerezhet.

Trakker 2012.04.28. 11:59:46

@Rostos: Húde nagyon odaszóltál! Sokat gondolkoztál rajta mire ilyen frappáns lett?

Patreides · patreides.blog.hu 2012.04.28. 11:59:50

Ez besz@rás, tényleg ilyen volt a Híradó a Kádár-rendszerben. :)
Ezeknek lassan, de biztosan valóban elmegy az eszük.

Steppenwolf 2012.04.28. 12:00:32

@Leonard Zelig: Látod, pontosan ezt hívják negatív, pejoratív előítéletnek. Hát milyen liberális elvtárs vagy te?

makacs szennyeződés 2012.04.28. 12:02:13

hú de mennyire cucuista híradás, tényleg! :D

a 30. másodperc végére elzsibbad az agyam, és utólag homályosan emlékszem csak, hogy valami eftársak találkoztak albán elftársakkal, és a jövőben az eftársak szorosan együttműködnek az eftársakkal. illusztráció: 4 disznófejű eftárs ülik, néződ. pont, mint régen. :D

és ott ül a nagy pógári keresztény III/III-as ügynök mtva-elnök, parádés.

termelési híradó. :D

Patreides · patreides.blog.hu 2012.04.28. 12:04:47

@Pszt!: Aha.
De mennyivel hasznosabb lenne, ha mondjuk annak járnának utána, arról szólna egy hír a közszolgálati híradóban, hogy a köztévé éppen milyen körök számára, milyen szolgálatokért cserébe működik fedett kifizetőhelyként, mondjuk "több milliárdos, ám igen sz@r, és csekély nézettségű sorozat megrendelése és előre kifizetése" álca alatt.

TH 2012.04.28. 12:14:03

@Chicano: arról pont nem találtam, de találtam pl. ilyet:
comment.blog.hu/2006/10/12/ferenckozelben

Rostos 2012.04.28. 12:27:37

@Trakker: Nem, nem gondolkodtam sokat, mivel a bejegyzés nem is ér annyit. Egyébként téged miért zavar, ha szerintem ez egy teljesen érdektelen poszt? A te hozzászólásod talán eredetibb/jobb/ötletesebb volt?

ezanicknevem 2012.04.28. 12:29:32

@Jankove: "Miért most hány tévéműsor van? Van 150 HD csatorna, de mindegyiken ugyanaz az agyzsibbasztó nézhetetlen szar megy éjjel nappal. Debil társadalom igényeire szabva: melyik "sztár" celeb épp kivel kúrt, ill. kivel van fasírtban, megspékelve negyedóránként negyedóra reklámmal. Az a szomorú helyzet, hogy 20-25 évvel ezelőtti 1db. limitált királyi csatornán, több értelmes műsor volt, mint ma összevetve az összesen."

Amiben nincs igazad: van Spektrum, Discovery, NatGeo és társaik. Az ismeretterjesztő csatornák elég jók - már ahol hozzáférhetők. Sajnos sokan csak a közszolgálatiakat és a két kereskedelmit fogják, na az leépülés. (Bár a Dunát nem húznám le.)

Amiben igazad van: régen csak egy-két adó volt, általában rém unalmasak, de időnként adtak valóban minőségi adásokat, és amikor untattak, akkor is legalább kulturált volt a hangnemük. Így az ország átlagos kulturális színvonala jobb volt, mert a bunkók sem nézhettek mást, és legalább annyi ragadt rájuk, hogy jobb helyeken az ember modort erőltet magára. Ma már ez a tévében sincs mindig így. A valóságsókkal meg bevezették azt a műsort, amikor eseménytelen életű tahók nézik más felszínes tahók életét. Az efféle hülyeségekre tényleg kár elektront pazarolni.

ezanicknevem 2012.04.28. 12:37:00

@Steppenwolf: "Egyébként pedig senki nem kötelez rá senkit, hogy a királyi tévé híradóját nézze bárki is, van több tucat hírportál, vannak kereskedelmi tévék, amiknek a híradóiból bár sok lényeges információt nem gyűjthet a paraszt, viszont, az összes vérfürdővel járó látványos balesetről, gyilkosságról tudomást szerezhet."

A balesetek, gyilkosságok engem sem érdekelnek, bár az gyanús, hogy Berzéket nem nagyon emlegetik az ATV-n, miközben amúgy a "gyilkosságok hónapjáról" beszélnek és minden egyebet részletekbe menően felsorolnak.

Senki nem kötelez rá senkit, hogy a királyi tévé híradóját nézze? Ja persze. Csak akinek nincs más, mint a királyi meg a két kereskedelmi, és mondjuk nincs netje sem, az az életben nem fog látni az orránál tovább. Pedig a közszolgálatitól elvárható a hiteles és részletes tájékoztatás. Nekem semmi bajom Albániával, a kult. együttműködésünkről nem vagyok képben. De épp ezekben az izgalmas években, ennek a hírnek biztos nem jutna 30 másodperce a közszolgálati híradóban, ha én lennék a szerkesztő.

Persze ha én szerkeszteném a közszolgálati híradót, akkor a Fidesz tenne róla, hogy ne én szerkesszem. :) És ez a legszomorúbb.

bircaember maxval · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.04.28. 13:01:45

@Jankove:

"Az a szomorú helyzet, hogy 20-25 évvel ezelőtti 1db. limitált királyi csatornán, több értelmes műsor volt, mint ma összevetve az összesen."

Hála Istennek, ez nem igaz.

bircaember maxval · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.04.28. 13:07:28

@ezanicknevem:

Demokratikus országokban egyszerűen a közéleti dolgok iránti érdeklődés nem általános, scak egy réteg foglalkozik ezzel. A többségnek ott a bulvár.

Magyarország a rendszerváltozás után egyszerűen alkalmazkodott a nyugati tendenciához.

taffer 2012.04.28. 13:18:22

"Örüljünk annak, hogy különösebb extra-költség nélkül megmutathatjuk unokánknak, milyen stíl jellemezte a hetvenes évek elejének magyarországi televíziózását."

És micsoda érzékre vall, hogy ennek a színvonalnak a demonstrálását egy olyan kitűnő eszköz is támogatja, mint az indavideó.

Mária 2012.04.28. 13:30:39

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Kremlinológusok voltak azok :)

Bár szerintem most a nagyfalológusok jönnek majd :)

dukeekud 2012.04.28. 13:31:07

Nem erdekel a blog nem olvasom, csak kivancsi vagyok most is lesz e ugyan olyan sulykolas, Gyurcsany Fegyenccel kapcsolatban, mint amikor azt a hazugsagot terjesztettek Schmitt Palrol.
Mert erdekes, hogy most nem latni a napi 15-20 cikket, arrol, hogy a Gyurcsanynak valoszinuleg meg eretsegije sincs, nem hogy doktorija. Es hogy a diplomajat, egyszeruen a sogorarol masolta.

ezanicknevem 2012.04.28. 13:43:01

@bircaember maxval: "Demokratikus országokban egyszerűen a közéleti dolgok iránti érdeklődés nem általános, scak egy réteg foglalkozik ezzel. A többségnek ott a bulvár. Magyarország a rendszerváltozás után egyszerűen alkalmazkodott a nyugati tendenciához."

Valószínűleg így van, de szerintem vannak olyan igények, amelyeket ki kell szolgálni, és vannak, amelyeknek nem kéne elébe menni. A cigarettára is nagy az igény, mégsem osztogatják. Aki bulvárt akar, az ugyanúgy be fogja szerezni, mint aki a cigit. Még azzal sincs bajom, ha egy kereskedelmi csatorna bulvárosodik, aki szereti, az nézi, aki nem az nem. A baj ott van, ha a bulvárral szemben nincs könnyen hozzáférhető igényes alternatíva. Akkor az válik etalonná, attól meg az ég óvjon.

ezanicknevem 2012.04.28. 13:46:02

@dukeekud: "Nem erdekel a blog nem olvasom, csak kivancsi vagyok most is lesz e ugyan olyan sulykolas, Gyurcsany Fegyenccel kapcsolatban, mint amikor azt a hazugsagot terjesztettek Schmitt Palrol."

1) Milyen hazugságot terjesztettek Schmitt Pálról?
2) Tegyük fel, hogy Gyurcsány Ferenc múltjában találnak valami sötét foltot. Örömödre vagy hasznodra válik ez valamiképpen?

Karipapa01 2012.04.28. 13:47:53

Ejnye-ejnye Poldi bácsi! Foglalkozál te már ennél fontosabb dolgokkal is, ez most minek kellett? Ki a faszt érdekel, hogy a királyi TV-ben egy felületesen érintett 30 másodperces tudósítás hogyan zajlik?

@OkoskaTo:rp:
véleményét nem osztva ez a szösszenet igenis technikailag tökéletes volt, nem kell minden hülye apróság miatt a filmgyárnak kivonulni, fahrt-pályát,világítórendszert, stb felépíteni, közutakat, hivatalokat lezárni egy szaros félperces tudósítás miatt. Igy jó, ahogy van.
Hozzáteszem ennek okán a kommentelők között az ország eladósodásától Gyurcsányig, felcsúttól a zsidókig és cigány "ringlispil"-esekig, "a szovjet-kínai határ"-tól Brezsnyevig és Kádárig sokminden szóba került. Nos, ha te ezt szeretted volna elérni: győztél, gratulálok. Tőled azért másra számítottam!

2012.04.28. 13:53:15

@ezanicknevem: "Amiben nincs igazad: van Spektrum, Discovery, NatGeo és társaik. Az ismeretterjesztő csatornák elég jók - már ahol hozzáférhetők"

Sajnos ez márcsak múlt idő. Valaha jó csatornák voltak, de mára elérte őket is a kereskedelmi televíziózás trendje, a discovery gyakorlatilag nézhetetlenné vált a FOLYAMATOS reklámok miatt. Ráadásul tudomány is kezd kikopni, itt is inkább bejött és dominál a celebfaktor, és valóságsó: Teutul család veszekedései "motorépítés" közben, ugyanez pepitában Boyd Coddington hotrodokkal orrvérzésig. Utána hatásvadász műsorok, valamelyik nap pl; viharvadászokat néztem, de elpazarolt óra volt, lényegében egy mondatban összefoglalható volt, ami történt. Persze van néhány nézhető műsor, de általánosságban gyengusz, kevés új rész, csupa ismétlés. Tudományos csatornákról hiányzik a csillagászat, természet, technológia, tudomány...

2012.04.28. 13:56:39

@bircaember maxval: "Hála Istennek, ez nem igaz."

Ízlések és pofonok. Aki ma le tud ülni a tévé elé, és szellemi kielégüléséhez elég amit ott lát, akkor szerencsés ember...

ezanicknevem 2012.04.28. 14:02:58

@Jankove: tény, hogy van ilyen tendencia. Azért még találok bennük érdekeset, főleg csillagászatot és űrkutatást.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.04.28. 14:03:35

@Samott:

Mert a polgárizmust már felváltotta az emberizmus.

bircaember maxval · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.04.28. 14:08:20

@Jankove:

Pedig csak keresni kell. Sok jó műsor van és sok nagyon jó csatorna.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2012.04.28. 14:26:19

Berakhattatok volna bármely hasonló híradást is , ami a közmédia fellendülését célozza meg. Azok is ilyen propagandaszagúak.

Valaki emlékszik még Ráday Mihályra? A városvédő fazon. MTV híradó: Hoztak egy kamerát, hívtak egy fő sajtóst és gyorsan leforgattak egy snittet, hogy az igazgató egy képen legyen Ráday-val.

videotar.mtv.hu/Videok/2010/09/20/21/Magyar_Televizioert_Dij_at_kapott_Raday_Mihaly.aspx

Alamio 2012.04.28. 14:37:57

@ezanicknevem:
Mondjuk engem is érdekel, hogy a blogketrecben miért nincs most főoldalon egyetlen olyan írás sem, ami Gyurcsány szakdoliját keresgélné, Schmittel kapcsolatban 5/4-es volt a vele foglalkozók aránya. Kettős mérce-e?

Amúgy sem annak nem örültem hogy Schmittnek, sem annak nem örülnék, hogy Gyurcsánynak a szakolgozatával gond van. Viszont mindkét esetben elvártam/elvárnám a pozíciókról való lemondást.
Ilyen értelemben van értelme felhozni, mert ez a téma itt igencsak harmatos, de az Index nem hajlandó foglalkozni blgszférába menően AZZAL a problémával.

Karipapa01 2012.04.28. 15:00:56

"@ezanicknevem:
Mondjuk engem is érdekel, hogy a blogketrecben miért nincs most főoldalon egyetlen olyan írás sem, ami Gyurcsány szakdoliját keresgélné, Schmittel kapcsolatban 5/4-es volt a vele foglalkozók aránya. Kettős mérce-e?"

Nesze neked Poldi Bácsi! Te is tudod, hogy szivesen olvasgatom a blogodat, esetenként kommentelem is, de ez így értelmetlen és ezt te is tudod! Ne válaszolj, ide már úgysem jövök vissza, minek? majd egy másik értelmesebb posztod esetén megtárgyalhatjuk. Addig is tisztelettel: ne hagyd abba, a te blogod is a kedvenceim közé tartozik!

riverman 2012.04.28. 15:13:43

@Jankove: Discovery science és world csordultig vannak töltve csillagászati és tudományos musorokkal

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.04.28. 15:52:56

húha gyerekek, valami hiba van az index-blog.hu rendszerében, mert nem látom tömegszámban a gyurcsány szakdogájával kapcsolatos blogbejegyzéseket. sp-hez viszonyítva már kb 40nek kellett volna megjelenni és még 100nak az elkövetkezendő egy hétben. ja vagy mind gyurcsányseggnyaló bloggerek lennétek? mégilyet! :D

Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.04.28. 16:10:26

Micsoda véletlen! Gyurcsány lebukásakor az Index főoldalán ajánlott blogok között csak ilyen Poldi bá'-féle szír-szarok vannak, és Gyurcsányról sehol semmi!

Faszikáim :))) Újabb kétmilliárd évvel kitolódott a visszaérkezésetek a hatalomba! a nyavalyatörős LE-BU-KOTT!! rtitek? Vége, szarrá ment!!!

mno.hu/belfold/plagium-gyanujaban-gyurcsany-1071944

Visszahullott a fos a fejetekre, komák.

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.04.28. 16:33:01

@Szabó Zoltán fél évet kapott: de hogy elkerekedik a szeme a célpont videóban mikor a riportercsaj neki szegezi a kérdéseket :)) először néz mint egy fasz jópár másodpercig, aztán gyorsan elkezd másról beszélni, közben meg látszik hogy teker az agya hogy kitaláljon valami kamu dumát :D

dukeekud 2012.04.28. 16:42:19

@Disintegrator Rising: "nem látom tömegszámban a gyurcsány szakdogájával kapcsolatos blogbejegyzéseket. sp-hez viszonyítva már kb 40nek kellett volna "

Nekem is pont ez tunt fol. Mert Schmitt Pali lemondasa utan meg 2 hettel is, naponta jelentek meg ocsmanyabbnal ocsmanyabb, gusztustalan gunyolodasok, frocsogesek hogy ala tamaszak a hazugsagaikat. Most pedig ezek a "fuggetlen, partatlan ujsagirok" egy ilyen temaval egyetlen egy betu erejeig sem foglalkoznak. Biztos csak veletlen.

Mária 2012.04.28. 16:50:23

@dukeekud:

"most is lesz e ugyan olyan sulykolas, Gyurcsany Fegyenccel kapcsolatban, mint amikor azt a hazugsagot terjesztettek Schmitt Palrol"

Miféle HAZUGSÁGOT terjesztettek Schmitt Pálról?

dukeekud 2012.04.28. 17:05:44

@Mária: Amikor a komcsik elterjesztettek, hogy Schmitt Pal masolta a doktorijat, amirol persze kiderult, hogy hazugsag. Es az egyetemen, olyan emberek vettek el tolle a doktorit, akiknek evekkel korabban tenyleg volt plagium ugyuk. A jo oreg komcsi trukk: Vadold azzal a ellenseged, amit te kovettel el.

ezanicknevem 2012.04.28. 17:06:07

@Alamio: "Mondjuk engem is érdekel, hogy a blogketrecben miért nincs most főoldalon egyetlen olyan írás sem, ami Gyurcsány szakdoliját keresgélné, Schmittel kapcsolatban 5/4-es volt a vele foglalkozók aránya. Kettős mérce-e?
Amúgy sem annak nem örültem hogy Schmittnek, sem annak nem örülnék, hogy Gyurcsánynak a szakolgozatával gond van. Viszont mindkét esetben elvártam/elvárnám a pozíciókról való lemondást."

Rendben. Gyurcsány mondjon le. És akkor mi van? Miről tud még lemondani?

Kicsoda ma Gyurcsány Ferenc? Országgyűlési képviselő, Magyarország nemhivatalos tiszteletbeli közellensége, egy alacsony támogatottságú ellenzéki párt vezetője, amelynek még azt sem hagyják, hogy frakciója legyen.

Kinek származna _erkölcsi_nyeresége_ _Gyurcsány_Ferenc_ közélettől való teljes visszavonulásából?
- A Fidesznek (az erkölcs szót természetesen nem kell szó szerint érteni velük kapcsolatban). Mert mondhatják, hogy lám-lám, a baloldal vezetői milyen hiteltelenek, nem jobbak a mi köztársasági elnökeinknél. És még az ő szájuk jár!

Kinek származna _valódi_haszna_ _Gyurcsány_Ferenc_ közélettől való teljes visszavonulásából?
- Az MSZP-nek, ugyanis a Demokratikus Koalíció az MSZP-től vesz el szavazatokat. Vagyis ily módon a legerősebb ellenzéki párt erősödik majd. A Fidesznek ellenben nem, mert az ellenzék kevésbé lesz megosztott, és nem lehet majd annyit gyurcsányozni. (Persze azért továbbra is előszednék, akár Biszku Bélát. Ha Gyurcsány Ferenc élete esetleg végéhez közeledne, a Fidesz képes lenne hibernáltatni, végül bebalzsamoztatni őt, hogy változatlanul élő közéleti szereplőnek számítson. Egy kép többet mond ezer szónál, egy név többet mond ezer érvnél. Már senki sem fog emlékezni, mennyire voltak igazak az érvek, amikkel támadták, amikor a nevére még mindig vicsorogni fog a sarki közértes.)

Kinek származott _erkölcsi_nyeresége_ _Schmitt_Pál_ közélettől való teljes visszavonulásából?

Az ellenzéknek. Schmitt Pál diplomája, mint azt mindenki tudja, a kutyát sem érdekelte igazán. Kinek fontos, hogy egy golyóstoll kupakja fémből vagy műanyagból van? Schmitt Pállal az volt a baj, hogy létezése a demokrácia megcsúfolása volt. Semmilyen demokratikus kontrollt nem gyakorolt. Műveletlensége sértés volt arra a tisztségre nézve, amit előtte tudós emberek töltöttek be. Kritikátlan szervilizmusa elsősorban a gazdáját minősítette, de lealacsonyító volt a nemzet számára, amit képviselt. A diplomabotrány ürügy volt, hogy rajta keresztül Orbánt támadják, aki az egész kutyakomédia rendezője.

Kinek származik _valódi_haszna_ _Schmitt_Pál_ közélettől való teljes visszavonulásából?

Egyértelműen a Fidesz járt jól vele.
- Mondhatják, hogy tessék, ők képesek lemondani a békesség kedvéért, nem úgy, mint - na ki? - Gyuuuurcsáááány. (Valójában Schmitt máig nem ismerte be, hogy hibázott, csak a kormánypárt többé nem állt mögé. Gyurcsány kb. ugyanezért mondott le - már nem kapott bizalmat a sajátjaitól.)
- A Fidesz keresztülvert egy rakás törvényt anélkül, hogy a köztársasági elnök kontrolljától tartani kellett volna. (Nem véletlen, hogy kormányon már nem kellett nekik Sólyom.) Az új egypárti alaptörvényen dr. Schmitt aláírása van - egy független személyiség talán elvárta volna a többpárti konszenzust, vagy csak egyszerűen adott volna magára, és nem írta volna alá ezt az izét.
Most már jöhet a jogász Áder öt évre, gyak. a következő ciklus nagy részére megvan a fideszes elnök, aki egy nemfideszes többségű parlament törvényeit elküldheti a fideszes többségű alkotmánybíróságnak, együttműködhet a fideszes többségű Költségvetési Tanáccsal a parlament feloszlatása és új választás kiírása ügyében. Utóbbit valószínű nem lépi meg, de zsarolási potenciálnak épp elég lesz egy nemfideszes kormánnyal szemben - a Fidesz beleegyezése nélkül nem tehetnek majd semmi fontosat.
És ne legyenek illúzióink, a Fideszt nem fogja érdekelni, mi jó az országnak és mi nem - őket az érdekli, hogy ha az ellenségeik hatalmon vannak, megbukjanak. Ez zajlott 2002-2010 között, kicsiben ugyanez megy ma Esztergomban. Mint egy sértett orvos, akit nem zavar, ha meghal a beteg, csak ne a riválisa operáljon.

Erre jók a diplomabotrányok meg a lemondások.

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.04.28. 17:19:14

@ezanicknevem: "Kicsoda ma Gyurcsány Ferenc? Országgyűlési képviselő" - bőven elég ha erről lemond és eltakarodik végre a közéletből. ilyen hosszú seggnyalószöveget meg felesleges volt hozzáírnod.

Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.04.28. 17:37:19

@Disintegrator Rising: :) ha SEMMI MÁS nem lenne az egész ügyben, mint az a kikerekedő seggarc, már az önmagában a q-rva nagy LEBUKÁS!!! :)

Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.04.28. 17:41:07

@ezanicknevem: hiába kepesztesz, "demokrata". Gyurcsánynak slussz. Várhattok újabb 2 milliárd évet.

ezanicknevem 2012.04.28. 17:45:10

@Disintegrator Rising: @Szabó Zoltán fél évet kapott:
Látom, vettétek a lényeget. Tőlem lemondhat, így legalább ti is örültök. :)

Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.04.28. 17:47:24

@ezanicknevem: Kit érdekel, hogy "lemond"? Tűnjön el végre a sötét pitlibe! Egyszerűen undorodom attól a mocskos szélhámostól.

Mária 2012.04.28. 17:47:48

@Szabó Zoltán fél évet kapott:

Valószínűleg igazad van.

Ez abból is látszik, hogy Gyurcsány veri magát minden kommentlistán, nem a narancsdroidok.

Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.04.28. 17:50:32

@Mária: hiába gyűlölködsz, Marcsa. Gyurcsányodon már Belzebub se segít, a Legyek Ura. Vége van neki, ennek a képmutató, szemét szélhámosnak. Elég, ha ennyit felfogsz a beírásokból.
Ti (seggnyalók) tényleg azt hiszitek, hogy csak a Fidesz szimpatizánsainak a szemében köpedelem egy ilyen sunyi, aljas csaló? Vagy csa ez a ecke jött SMS-en? :$

Mikrobi 2012.04.28. 17:56:19

Most ezzel mi a franc baj van? Szerintem ennél még a Schmitt lemondása utáni szidása is jobb volt.

Mária 2012.04.28. 18:02:26

@Szabó Zoltán fél évet kapott:

Én gyűlölködök?

Hiszen neked adtam igazat.

Nils. H 2012.04.28. 19:05:38

@Steppenwolf: Valóban, ezért aztán az teljesen rendben van, ha egy darab szar a közszolgálati tévé és a híradója. Értem...

vajdasagi 2012.04.28. 19:21:45

@Alamio: Ma valami Fideszes betegség terjed mindenfelé a blogoszférában: a Gyurcsány diplomamunkáját hasonlítgatják a Schmitt doktorijához. Nos: az a különbség, hogy a Gyurcsány már a múlt embere, és nem befolyásolja a jelent és a jövőt. Ellenben a Schmitt a jelenlegi hatalmat szolgaian kiszolgáló államelnök volt - ezért volt érdekes a doktorija.

Aki ezt a különbséget nem észleli, azzal szerintem baj van.

vajdasagi 2012.04.28. 19:26:41

@Disintegrator Rising: Pedig nagyon jó szöveg volt ám.

látjátok feleim szümtükkel 2012.04.28. 22:02:25

Én jobban örülnék egy olyan riportnak, amelyből az derül ki, hogy a feljett nyugati országokból érkeznek hozzánk rádiós, tévés, gazdasági stb. vezetők, szakemberek, hogy az együttműködést szorosabbra fonják velünk.
Vagy az is feldobna, ha azt jelentenék be, hogy a feljett nyugati országokba hívták ezen okból Böröcz Istvánt ( más témákban a miniszterelnökünket).

látjátok feleim szümtükkel 2012.04.28. 22:04:05

@Szabó Zoltán fél évet kapott: "Vagy csa ez a ecke jött SMS-en? :$ "

Miért? Nállatok így megy?

látjátok feleim szümtükkel 2012.04.28. 22:16:44

@Disintegrator Rising: "...húha gyerekek, valami hiba van az index-blog.hu rendszerében, mert nem látom tömegszámban a gyurcsány szakdogájával kapcsolatos blogbejegyzéseket..."

Ha lenne egy kis eszed, akkor magadtól is rájönnél, hoyg Gyurcsány nem "lophatta" el a sógora dolgozatát, mert a sógor geológus szakon diplomázott, gyurcsány meg technika biolgóia szakon. Nyilván biológusként írt a szőlészetről, borászatról, míg erről egy geológus teljesen más szemtontok szerint kellett, hogy értekezzen. Amennyiben plagizált volna, az a bírálat során pusztán azért is kiderült volna, mert a két szaknak még a nyelvezete is erősen eltér, nem csak a témája.

Azt soha nem volt tilos, hogy egy diploma munkában más diploma adataira hivatozzon bárki.

Lehet, hogy a hiba mégis a te rendszeredben van, nem az Indexében.

2012.04.29. 08:57:13

@vajdasagi: "az a különbség, hogy a Gyurcsány már a múlt embere, és nem befolyásolja a jelent és a jövőt"

Azért erre ne vegyél mérget. A sittet megúszta, és egy olyan idióta országban élünk, ahol 4 év elégséges a teljes felejtéshez. A fidesz lassan leírja magát, a magyar meg van olyan barom, hogy felüljön hatásvadász baromságoknak, meg nácizásnak, úgyhogy a szokásos "nincs választható alternatíva" és "kis pártokra nem szavazunk" elvek alapján a legkissebb rossz majd az mszp lesz. Nem lennék meglepve, ha gyurcsány 2014-ben megint ott vigyorogna azzal a róka mosolyával.

2012.04.29. 09:09:28

@ezanicknevem: "Rendben. Gyurcsány mondjon le. És akkor mi van? Miről tud még lemondani?"

Lemondhatna a szabadságáról.
Egyébként nagyságrendekkel szimpatikusabb figura lenne, ha egy ilyen gyalázatos időszak után belátná, hogy rá már nincs szükség. Bukott politikus, örülhetne hogy számonkérés nélkül megúszta, nem kéne tovább kevernie a szart, és korbácsolnia a kedélyeket a közéletben. De ennek az embernek nincs bőr a képén. Sunyi, alattomos, befolyásos, és foggal körömmel ragaszkodik a hatalomhoz, de már az is megfordult a fejemben, attól fél, hogy véletlenül a Jobbik kerül pozícióba, ők pedig nem lesznek ilyen langymeleg húgy mint a fidesz, elérik hogy lesitteljék.

Alamio 2012.04.29. 10:19:46

@vajdasagi: Én szeretném ha politikai halottként lehetne jegyezni, de jelenleg nem ez a helyzet.

Aki azt hiszi, hogy nem befolyásolja a jelent vagy a jövőt, hatalmasat téved.
Mellesleg: nem értem a kettős mércét. Ha valaki fontos, akkor számít hogy csalt, egyébként mindegy?

@ezanicknevem: Kb. teszek rá, hogy kinek származik belőle haszna. Ez morális kérdés. És igen, arról mondjon le, amiről még tud. Mondjuk az esetében ez kizárt, de ez lenne az elvárt. Ahogyan Schmitt-től is elvártam.
Amúgy Schmitt létezése és kinevezése nekem is ellenszenves volt, szóval ezzel nyitott kapukat döngetsz. Nem mindenki akarja védeni - sőt ahogyan nézem, a Fideszesek sem akarták védeni.

"Az új egypárti alaptörvényen dr. Schmitt aláírása van - egy független személyiség talán elvárta volna a többpárti konszenzust, vagy csak egyszerűen adott volna magára, és nem írta volna alá ezt az izét."

Ez az állításod röhejes. Ehhez elég, ha körbenézel az európai alkotmányok körében. Sőt, elég, ha belenézel egy ellenzéki politikus szemébe és keresed a konszenzus-hajlandóságot.
Arról nem is beszélve, hogy normakontrollra elküldhette volna, de sok mást közjogilag sem tehetett volna vele. Az alaptörvény támadása sport, egy hibás reflex. A legjobb érv eddig ellene, hogy annyira hasonlít az előzőre, hogy nem értik egyesek, hogy így miért volt alkotmányozási kényszer...

"a fideszes többségű alkotmánybíróságnak"

Sorolnád? Stumpf és Balsai - én itt megálltam.
Mert a valóság az, hogy ez az AB (mivel tagjait még mindig a parlament jóváhagyásával nevezik ki) semmivel nem pártosabb, mint az eddigiek. Tanított eddig 2 ex-alkotmánybíró, amikor Göncz küldte meg, akkor is ez volt a helyzet. Az egyetlen különbség, hogy akkor nem támadtátok az intézményrendszert.

@Mária: narancsdroidok? Aha... Fogadjunk hogy ezzel együtt szent meggyőződésed, hogy az ország kettészakadásáért Orbán a felelős. Duplagondol köbre emelve.
süti beállítások módosítása