(Dr.) Schmitt Pál parlamenti lemondásakor a hatalmi tényezők zárták a pozíciót, hogy a veszteség éppen aktuális szintjén meneküljenek ki a befektetésből, remélve, hogy az elszámolásnál kiderül: viszonylag kis bukással úszták meg a kevesebb mint két évvel ezelőtti hatalmi mámorban hozott, rossznak bizonyult döntést. Igen, akkoriban úgy tűnt, mindent lehet. A kétharmad következményeként elhatározott és végrehajtott döntések megkérdőjelezhetetlenek. Aztán jöttek sorban az ortodox pofonok, s a támolygás ma is tart.
(Itt közbevetőleg megjegyzem, azért teszem zárójelbe a Dr-t Schmitt Pál neve előtt, mert ő maga úgy gondolja, jogtalan a megfosztás, folytatja a harcot, lássuk tehát, mire jut. Meg mi se feledjük, hogy egyszer doktor volt.)
(Dr.) Schmitt Pál előéletébe be volt kódolva a bukás. de hiszen részben éppen ennek köszönhette magasra szárnyalt karrierjét! Lehet, nem éppen a kisdoktori volt a kulcs (annak hiányosságai mintha őszintén meglepték volna őt is - nem beszélve Orbán Viktorról), hanem a többi sok-sok "mindenféle".
Amikor az "álamfő" parlamenti lemondó beszédében megismételte korábbi agyament érveit, s a kormányoldal képviselői felállva, ütemes tapssal fejezték ki megkönnyebbülésüket, szegény (Dr.)Schmitt "azt hihette", hogy ez a lelkesültség az ő emberi nagyságának szólt. (Ebben a hamis tudatban azóta is többen próbálják megerősíteni.) Nem vette észre, hogy a történet vezérfonala már elkanyarodik tőle.:
1. történt ami történt, ne is feszegessük (bár aki nem puskázott akkoriban, nem is volt rendes diák)
2. na de a mi Palink megmutatta, mit kell ilyenkor tenni, példát mutatva mindenkinek
3. hol van Gyurcsány diplomamunkája?
Deffenzívából offenzívába.
Lakatos Ernő, az MSZMP KB agit.prop. osztályának egykori vezetője nyilván irigykedve figyeli azt, ami ma zajlik kormányzati kommunikáció címén a magyar médiában. Sehol egy főszerkesztői értekezlet és mégis egyetlen rezdülésre változik meg a politikai műsorokban megszólaló kormányelkötelezettek érvrendszere.
A jobboldal napi aktuális elveit nyíltan "szakértői" csomagolásban tálaló Mráz Ágoston Sámuel "Még nem kutatható a Schmitt-ügy" című írása április 1., 20.00 órás dátummal került fel a Magyar Nemzet Online oldalára. Ez vasárnap este volt. Túl voltunk Óbersobvszky és Perjés Klára Schmitt-interjúján. Az írásban az "elemző" amellett tesz hitet, hogy nem szabad még közvélemény-kutatást végezni, mert még csak az "egyik tábor" érvei lehettek ismertek a választópolgárok előtt.
"Jól látható, hogy a Dél-Koreából visszatért köztársasági elnök még csak most indította meg offenzíváját, hozza elő érveit. Bárki, bármit gondol a péntek esti interjúról, azt el kell ismernie, voltak benne új és fontos információk. Például az 1985-ös doktori szabályzat előírása, miszerint a doktori értekezésnek vagy a tudományos munka módszereit alkalmazó „új tudományos eredménynek" kell lennie, vagy „a társadalom számára hasznos, új és gyakorlatban hasznosított" alkotásnak. De az is elgondolkodtató lehetett a figyelmes nézőknek, hogy a címmel Schmitt Pál nem szerzett sem anyagi, sem karrierelőnyt, hogy sajnálja az egyetem döntését, amely meghallgatása nélkül, repülőútja alatt született, vagy hogy egy új doktori cím megszerzését is felvállalja.
Ezen érvek, és várható ellenérveik alapján fog folytatódni hétfőn a politikai adok-kapok. Aztán, ha eltelik egy-két nap, leülepednek az egyik és másik fél által felhozott szempontok, már megkezdődhetnek „az emberek" véleményét valóban tükröző kutatások. Kíváncsi vagyok, hogy a „tudományetikai" szabályok megsértésén felháborodók mennyire fogják betartani a szakmai etika szabályait." (Az írást alatta több kommentelő április eljesei tréfának minősítette.)
Így utólag persze jól látható, hogy az "elemző" 18 órára se látott előre, Schmitt másnap délben úgy folytatta az offenzívát, hogy lemondott.
Jöhetett tehát a kommunikációs fordulat.
Voltak-vannak kísérletek arra, hogy Schmitt Pál egykori cselekedetét legitimálják (az akkori szabályok szerint elég volt a végén feltültetni a felheasznált irdalmat, s nem volt megszabva, hogy ezzel a módszerrel milyen terjedelmű anyagot lehetett átvenni, tehát a doktori csak a mai szabályok szerint lenne elvehető), de alapjában jobboldalon is elfogadják a tényt: Schmittnek annyi, levadászták, "kivégezték", mert helyzete védhetetlen volt. Ezért inkább arra koncentrálnak a jobboldali megmondóemberek, hogy az emberek embere - először az emberi faj kialakulása óta - politikusként levonta a következtetést és nagy cselekedetet hajtott végre: lemondott. Ezzel a Magyarországnak ártó liberálbolsevik trógerek zászlójából kivonta a méregfogat. Emberi nagysága csak Jézushoz hasonlítható (bár vannak ettől eltérő keresztényi megnyilatkozások is.)
Le is vonják a következtetést: a dologból a kormányoldal jöhet ki győztesen, nem csak erkölcsileg, hanem politikai szempontból is. És mondják, mondják, mondják, a végére talán már maguk is elhiszik.
Egy apró dolgot kellene valahogy megoldani, de ez szinte lehetetlen. (Dr.)Schmitt Pál ugyanis nem azért mondott le, mert a hibáját elismerte, hanem (és most ne térjünk ki egy feltételezett háttérbeszélgetésre valaki mással), mert személyes ügye megakadályozza a nemzet egységének megtestesítésében. Harcol tovább a kisdoktoriért, ügyvédi irodát bízott meg, s közleményt is elküldött a szerkesztőségeknek (fájdalom, a keh.hu oldalt erre már nem veheti igénybe, máig ismeretlen okból). Valaki szóljon neki, mert jelenleg "azt hiheti", hogy elvbarátai az ő becsületét is meg akarják védeni, nem csak az általa otthagyott tisztség méltóságát.
Így a hír:
,,Schmitt Pál volt köztársasági elnök kedden, irodája által kiadott közleményben erősítette meg, hogy "Magyarország és a nemzet egysége érdekében" mondott le államfői megbízatásáról. A tájékoztatásban hangsúlyozzák, "az ettől eltérő valamennyi információ nem felel meg a valóságnak".
Schmitt Pál munkatársai útján - ugyancsak hétfői parlamenti bejelentését nyomatékosítva - úgy fogalmaz, a határozat kézhezvétele után az általa megbízott ügyvédi irodával megteszi a megfelelő jogi lépéseket a "Semmelweis Egyetem szenátusa ténybeli, jogi tévedéseket és eljárásjogi szabálysértéseket tartalmazó döntésének ügyében".,,
(Dr.)Schmitt Pált tehát úgy avatja mártírrá a jobboldal, hogy az ügy nincs lezárva, főhősünk ezért erkölcsileg eleve nem magasztosulhat fel, hiszen ragaszkodik korábbi hazugságaihoz. Megilleti őt az "ártatlanság védelme" (sic!), de hogy ártatlan-e, azt ezek szerint majd a bíróság dönti el. Eddig konszenzus volt abban, hogy "volt ott egy kis hiba" és bár annak idején más volt minden, sokan szereztek hasonlóan doktori címet, azért a turpisság tényét mindenki elismerte.
(Dr.)Schmitt Pál egyelőre nem hajlandó eljátszani a neki szánt szerepet, s ezzel okoz némi zavart. Egyelőre ugyanis egyszerre kell kommunikálni a hibáját el nem ismerő, megtépázott becsületéért reménytelen harcot indító férfiút, s a megtévelyedését jó keresztényként beismerő és a következtetést levonó nagy formátumú államférfit, a politikailag meghurcolt Jézust. Elméleti változat: utólag még fel is támadhat, hiszen mi van, ha Handó Tünde szignál, frissen kinevezett bíró ítél - ne vessük el ezt a Nemzeti Együttműködési Rendszerhez illő végkifejletet se, magvan rá minden "technikai" lehetőség. A valószínűbb mégis az, hogy a kormányoldal csendben túllép (Dr.)Schmitten, aki felperesi magányában morgolódhat tovább, megfejteni igyekezvén a vele történt megmagyarázhatatlan dolgok okát.
Addig meg majd csaponganak a gondolatok, egy kicsit ide is, egy kicsit oda is érvelnek a jobboldali politológusok, adásonként háromszor megjegyezve, hogy ők "elemzőként" így meg úgy gondolják. (Érdemes megfigyelni, hogy mindegyikük ugyanazon kényes pontnál akad el, kezd hebegni, amikor ki kéne mondani, minek is vonta le példaszerűen a következtetését Schmitt Pál. Aztán ha ezen a részen túljutnak és jön Horn Gyula példája, már újra gördülékenyen folyik a szó...)
Valahogy ekképpen:
(Dr.)Schmitt most is "azt hiheti"
2012.04.10. 02:40 Poldi bá
146 komment
Címkék: plágium politológusok schmitt pál
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
istvankah 2012.04.10. 07:31:57
jenőke 2012.04.10. 10:37:20
Csak a szöveg megértése érdekében:
...tudományos munka módszereinek alkalmazásával készített, önálló kutatáson alapuló,
- - új tudományos eredményt tartalmazó értekezés, vagy
- - a társadalom számára hasznos, új és a gyakorlatban hasznosított alkotás ...
Tehát nem mindegy, hogy hogyan idézed, illetve hová teszed a hangsúlyt.
Más:
A gondolatmenet alapján: Dr. (Schmitt)
2012.04.10. 11:13:51
belekotty 2012.04.10. 11:15:57
2012.04.10. 11:20:11
Larry Silverstein 2012.04.10. 11:23:02
ME ugyanúgy lehet aki felsőfokú végzettséggel rendelkezik.
Schmitt felsőfokú végzettséggel rendelkezik.
Gyurcsány felsőfokú végzettséggel rendelkezik-e?
Wagem 2012.04.10. 11:26:14
Most ott támolygunk,hol van a hibbant szakdolgozata.
Naaa erre támolyogjál Rudi..
Netuddki. 2012.04.10. 11:27:27
A fidesz és a kicsi de nem párt részéről az üggyel kapcsolatos reakciókat pedig az ő erkölcsi, szellemi szintjükhöz kell mérni. Ami tegyük hozzá nem valami magas. Szóval foglalkozzunk fajsúlyosabb témákkal...
2012.04.10. 11:29:51
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2012.04.10. 11:30:30
Melyik alkotmány szerint? És Gyurcsány most micsoda?
Netuddki. 2012.04.10. 11:30:35
Oszt ki a tökömet érdekli? Még az orbánét sem olvastam el. Szakdolgozat? Ne röhögtessetek! Min. egy diplomát elvárnék egy első számú vezetőtől...
Poldi bá 2012.04.10. 11:31:40
MoxNox 2012.04.10. 11:31:42
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2012.04.10. 11:35:42
Na, végignéztem az új alaptörvényben a miniszterelnök kifejezésre keresve mindent, ami vonatkozik rá, és nem találtam olyat, hogy bármiféle végzettség kellene hozzá. Nem is lenne logikus, demokráciában 8 általánossal is lehet valaki miniszterelnök, ha őt találják a legalkalmasabbnak.
Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.04.10. 11:37:23
gyurcsány meg úgynézki tényleg nem írt semmilyen szakdogát. remélem példát mutat és távozik a közéletből.
TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.04.10. 11:45:12
Szánalmas szegény! De legalább addig sem arról beszélnek, aki egy ilyen paprikajancsit oda ültetett!
A legszebb, hogy Szélgyártó azt nyilatkozta, hogy a kormány nem felelős, mert ork bán nem mint miniszterelnök, hanem mint párt elnök nevezte ki! Gratulálok a szó mágia eme szép megnyilvánulásának!
Lencsés István 2012.04.10. 11:45:40
2012.04.10. 11:45:55
Netuddki. 2012.04.10. 11:50:08
civil polip 2012.04.10. 11:53:55
Hát legyél, ha ragaszkodsz hozzá, de írd egybe, hogy nyelvtannáci.
MoxNox 2012.04.10. 11:54:39
belekotty 2012.04.10. 11:59:32
Nils. H 2012.04.10. 12:03:35
Vannak jobb és baloldali, de még pártokhoz többé-kevésbé kötődő politológusok is, de amit MÁS csinál, ez a szemérmetlen-elvtelen kormánycsecsen lógás (anyagilag is, ld nézőpont-birodalom megbízások), ez mindennek a legalja...
Persze a többi se semmi.
S1lver 2012.04.10. 12:03:35
www.kormany.hu/hu/mo/a-koztarsasagi-elnok
Bármely 35. életévét betöltött, választójoggal rendelkező magyar állampolgár lehet köztársasági elnök.
dr kíváncsivagyok 2012.04.10. 12:05:40
Bizony bele . Amíg viszonylag alacsony pozíciókba ette a meg nem érdemelt kenyerét , addig le se szarta senki,...de túl magasra (saját magához képest ) jutott érdemtelenül...
belekotty 2012.04.10. 12:07:03
dr kíváncsivagyok 2012.04.10. 12:08:17
xéniav 2012.04.10. 12:10:53
Akkor még nem igen volt internet, google, stb. volt könyvtár, írógép, szellemi munka, pénzem meg szándékom nem volt fordítóra, külföldi könyvtárakba nem kotorászhattam. Én hülye állat atnultam és dolgoztam, ezért nem volt időm előrébb jutni a társadalmi ranglétrán? Vagy elég lett volna az aktuális párt vezérek seggét nyalni? Mondja már meg valaki mit rontottam el????
68nyara 2012.04.10. 12:11:03
Bocs, ez pontosan mit akart jelenteni? Nem tudom megfejteni. (Nem kritizálom, csak tényleg nem értem...)
Baduka 2012.04.10. 12:13:34
belekotty 2012.04.10. 12:14:49
room_101 2012.04.10. 12:22:14
ügyfélszolgálatos 2012.04.10. 12:35:00
koncerttahó 2012.04.10. 12:43:26
A mráz-meg kumin-félék szerecsenmosdatása meg szánalmas. Hogy micsoda áldozatot hozott plagi bá, mikor lemondott. Hű bazmeg. Akkor medgyessy is meghozta annak idején ugyanezt, meg gyurcsány, mikor hátralépett. Lehet őket is dicsőíteni srácok.
barli 2012.04.10. 12:44:39
Hihhetetlen 2012.04.10. 12:52:59
Szerintem a gyurcsányi szakdoga firtatása azt jelzi világosan, hogy Gyurcsány hiába zárta saját magát a DK karanténjába még mindig egy k. nagy teher az egész ellenzék számára, és hogy mindenki aki nem fideszes/jobbikos azzal járna a legjobban, ha Gyurcsány eltűnne a közéletből a francba.
De hová tűnt Columbo felesége? 2012.04.10. 12:55:36
Konteo? Lehet, de esélye nagyobb a nullánál.
Mondjuk, már önmagában vicces, hogy egy, a kádári érát kiszolgáló funkcionárius egy jobboldali (?) kormány KE jelöltje és az ország KE-e lehetett.
Teljes nonszensz, szerintem. Elismerem SP olimpiai érdemeit, de ennyi, semmi több: ő a lehető legrosszabb jelölt volt erre a posztra.
Gyurcsánynak pedig (akit különösebben szintén nem kedvelek) főiskolai és egyetemi (gazdasági) diplomája is van, mindekttőt Pécsett szerezte.
MIndehhez azt is hozzá lehet tenni (asszem, jókora követ dobva ezzel a tó nyugodt vizébe), hogy igazmondás tekintetében GYF OV és SM előtt jár - de legalábbis, nem rosszabb náluk.
De hová tűnt Columbo felesége? 2012.04.10. 13:02:27
"Pont 1 anonim blogger tehet arról ami történt SCHMITT PÁL - lal ! :( "
Hello, Te aztán kitartóan véded a mundért!
Szerintem viszont arról, hogy 217 oldalnyi doktoriból 210 oldalnyi lopott anyag, nem egy anonim blogger, hanem a szakdoli "írója" tehet.
Tetszett a (már csak volt) KE úr nem másolni, hanem valóban saját anyaggal doktorálni. Ugye ez minimálisan elvárható mindenkitől, még egy KE-től is?
Na, ugye.
Vélelmezem, hogy SP-nek ehhez meg is lett volna a megfelelő rálátása, tudása - de könnyebb volt mástól lopni, és magyartalan fordítással két idegen munkából egyet fabrikálni.
Ennyi.
Mr.Treeger 2012.04.10. 13:04:19
De hová tűnt Columbo felesége? 2012.04.10. 13:08:42
Majdnem.
Bill Clinton vergődése nevetséges volt, de asszem, ő nem mondott le, sőt, sikerült ügyesen kimosdatni: az orális aktus ugyanis nem szex.
Aha, na persze.
Abban viszont igazad van, hogy amennyiben vállalta volna a korábbi hibáját és a plágium ügy ismeretében magától mond le doktori címéről, még most is KE lehetne.
2012.04.10. 13:12:50
dr. mesterséges színezék 2012.04.10. 13:13:58
Szörnyű ez a világ, és szörnyű dolog a kényszerbetegség!
vircsaft gizi 2012.04.10. 13:19:09
TGabi 2012.04.10. 13:19:16
De, nagyon is értik. A faterom orvos-neki az egyetemen kőkeményen meg kellett küzdeni a sikeres vizsgákért és a doktori fokozatért. Ellenben gyakran mesélte, hogy az SP-féle karrierhuszárokat folyton tutujgatták, ajnározták, minden vizsgán átsegítették. Na, ennek a rétegnek SEMMIT nem kellett tennie, semmiért...
excopp 2012.04.10. 13:19:42
- nem feltétel a diploma (ME, KE esetén)
- korhatár a KE-re van (35 év), a ME-re nincs
- egyetlen feltétel, hogy a jelölt rendelkezzen választójoggal (18. életév betöltése, nincs közügyektől eltiltás hatálya alatt, cselekvőképes)
- még az írni-olvasni tudás sem feltétel...
[ez utóbbi lehetőséget egyeSek ki is használták]
dr. mesterséges színezék 2012.04.10. 13:22:09
Ezen mindenki röhögött, nem sikerült kimosdatni.
Clintont az mentette meg, hogy ő egy jó politikus volt, ezért nem fordult ellene a közvélemény, viszont herótja lett az ügyészből, aki az életét az ő elkaszálására rendezte be.
Pali bának az volt a szerencsétlensége, hogy az ő nyakán nem egy fizetett ügyész maradt (ami által akár még szimpatikus is lehetett volna relatíve), hanem maga a közvélemény.
És erre mondom, hogy ugyan ez a 20 év nagyon el volt cseszve, és nekünk alapvetően reszeltek, de ha sikerült ennyit elérni közvéleményileg, akkor mégis megérte.
dr. mesterséges színezék 2012.04.10. 13:24:31
Te mostan Pali báról beszélsz?
- Mi a helyzet, Pali bátyám?
- Bűnbánatom van...
- És mit kezd vele?
- Perelek, a kurvannyukat, perelek!
-- dr kotász -- (törölt) 2012.04.10. 13:28:04
Ez a hazudozós dolog amúgy a lehető legrosszabb, amit kitalálhatsz. Automatikusan jön a kérdés, hogy akkor a másik hazudósnak miért nem kellett lemondania...
xéniav 2012.04.10. 13:28:17
Szeretnék néhány hónapi köztársaság elnök lenni!!!! Lakás, autó, titkárok( mindjárt két 25 éves az egyenlő egy 50 évessel?), és életem végéig 1,5 milla. Szavazzatok Rám és mindent aláírok Nektek !!!!!!
barli 2012.04.10. 13:29:02
"es ezzel nagy tomegek vannak igy."
vagy nem
Tudod, pont nekünk ostobáknak lenne a legrosszabb (persze csak áttételesen), ha eltünne a pinokkió, nekünk főnyeremény ez a faszi. De hát mink már csak ilyen ostobák vagyunk, és azt követeljük, hogy tünjön el a közéletből ez a töbszörösen lebukott csirkefogó.
kela-bá 2012.04.10. 13:29:40
barli 2012.04.10. 13:33:16
dr. mesterséges színezék 2012.04.10. 13:35:37
Mielőtt a szokásos himihumi bizottságos tématemető mellett döntöttek a fijúk, nyilván felmerült ez az opció is, de úgy gondolták, 2 hónap alatt jobban elalszik ilyesmi nélkül, mint ha előáll a helyzet, hogy a kutatott és kritizált doksi nem is létezik.
Ez egyszer rácsesztek.
Motherhacker 2012.04.10. 13:37:18
Plagizál... Mekkora bűn! Minden második diplomát szerzett ember összeollózza máshonnan a diplomamunkáját. Én is. Mások is. A fél parlament diplomáját tuti meg lehetne nézni, nem beszélve a sok mszp-s komcsi gyorstalpalón szerzett papírjait.
A ballib médiahenger taposta el, mondatta le a köztársasági elnököt, ez is milyen furcsa, pedig hogy ríttak itt nemrég Brüsszelnek, hogy a patásorbán eltaposta a sajtószabadságot! Ugye?
Elképesztő...
Szóval a plágium a legnagyobb bűn manapság? A 2006-os eseményeknél meg ugyanezek a niemand bloggerek hallgattak, mint szar a fűben.
Egyébként akkor is ekkora lett volna a felhajtás, hogy Göncz Árpádról derül ki a plágium, mint nyolcadik főbűn? Vagy talán akkor nem?
vircsaft gizi 2012.04.10. 13:38:38
Big-B 2012.04.10. 13:39:17
www.youtube.com/watch?v=tQnAhSzb4gY
látjátok feleim szümtükkel 2012.04.10. 13:40:56
-- dr kotász -- (törölt) 2012.04.10. 13:44:02
Biztos itt is elfogult volt a bizottság, vagy valami ilyesmi...
2012.04.10. 13:44:48
@barli: elegge sajatosan ertelmezed a "tobbszorosen lebukott" fogalmat. egyet mondj pls, csak egyet. buha.
vircsaft gizi 2012.04.10. 13:47:15
Nemhogy egy magyar képviselőnek, pláné egy KE-nek, de még egy átlag diplomás szempontjából is ultragáz ez a fajta ócska munkamorál! De biztos igazatok van, gyurcsány szakdolgozat-ügyben nem csalt volna, és most is igazat mond, elvégre ő csak reggel, délben, este hazudott, uzsonnaszünetben pl. nem, és mint magyar képviselőnek pont neki nem kell példamutató életet élnie, a többivel egyetemben (haha). Undorító ezt a szerecsenmosdatás (Schmittnél is az volt).
barli 2012.04.10. 13:53:02
dr. mesterséges színezék 2012.04.10. 14:02:53
Ha így értetted, természetesen MC, mindazonáltal ez a ha és akkor ő, ha és akkor ti, ha és akkor ő arra a mesére emlékeztet, amelyben a fogadós 2 főtt tojásért a vendég komplett vagyonát követeli, hiszen ha nem főzi meg neki a tojást, hanem kikelteti, és tyúkok lesznek, és tojnak azok is...
belekotty 2012.04.10. 14:18:35
Érted a különbséget?
Minden nő szabadon, alanyi jogon szétteheti a lábát bárkinek. Gondolom egyenlő mércét alkalmazol a lányod esetén is, ugye? Mert akkor küldj egy képet a róla és ha tetszetős, elgondolkodom a dolgon.
vircsaft gizi 2012.04.10. 14:19:45
Secnir 2012.04.10. 14:25:03
tökimndegy, hogy GYF melyik pártban ül, orbánnak gyurcsány-fóbiája van, ez világos. ha átülne a jobbikba, akkor a jobbiknak menne neki. orbán a 2006-os választások elvesztésébe belebolondult.
on:
a fidesz, azzal, hogy engedte kibeszélni magát schmittet, csak letakarta a parazsat, nem oltotta el. schmitt nekiállt beszélnim hogy per, meg hogy ő lediplomázik újra (napersze).
azonban.
hülye lesz az a párt, aki 2014-ben nem használja ki a fidesz ellen azt a lehetőséget, hogy schmitt kapcsán égesse a fideszt. elővegye lázárt, aki teljes mellszélességgel állt ki sp mellett, hogy "palibá' biztos le tud doktorálni", meg a sok KDNP-st is, aki majdnem újraírták a bibliát miatta. és ekézni fogják, és előveszik palibá'-t, aki szerintem a lányai után fog menni ámerikába. mert a perből nem lesz semmi.
és akkor úgy járnak, mint a kerényi-hernádi-pozsonyi trió - csak magyarázkodás, meg mellébeszélés két kézzel (mellébeszélés előtte mandiner.hu/cikk/20120202_a_demokrata_kor_schmitt_pal_artatlansagarol és utána mandiner.hu/cikk/20120405_kerenyiek_ujra_akcioban )
megj.: a két filmet CSAK erős idegzetűek nézzék meg!
(18+)
Secnir 2012.04.10. 14:25:39
vircsaft gizi 2012.04.10. 14:26:20
phaszfej 2012.04.10. 14:28:48
dr. Trebitsch 2012.04.10. 14:35:28
dr. mesterséges színezék 2012.04.10. 14:41:08
vircsaft gizi 2012.04.10. 14:45:17
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.04.10. 14:49:42
Nincs kedved a Blog.hu-nak írni, hogy tiltsa be az álnéven írás lehetőségét? Ahogy a dolgok állnak, a használatuk teljesen legitim és alig akad aki ne olyat használna. Ezért nincs mit kifogásolnod, értelmetlenségeket beszélsz. Ezzel az erővel a ruha használat ellen is tiltakozhatnál (meleg időben), merthogy aki becsületes, mutassa meg amije van. Szóval intézkedj, ha kérhetem, vagy – ebben a tekintetben legalábbis – kussolj. De nagyon most már, mert unalmas vagy.
vircsaft gizi 2012.04.10. 14:51:18
barli 2012.04.10. 14:51:22
Hoppázó Beléndek 2012.04.10. 14:53:17
mráz és kumin elftársak! szar ez úgy, ahogy van! pár bayert és huthot sokkal olcsóbban meg lehet rendelni!
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.04.10. 15:00:40
Van abban egy jó adag igazság amit mondsz. A megtalált nemzeti egységre építeni lett volna helyes, nem ütni a vasat. Ez ugyanakkor a Schmitt mosdató végtelenül szánalmas erőlködések helytelenségére nem kevésbé áll.
vircsaft gizi 2012.04.10. 15:02:52
dr. mesterséges színezék 2012.04.10. 15:04:38
Nehéz ez, nagyon nehéz.
belekotty 2012.04.10. 15:07:12
vircsaft gizi 2012.04.10. 15:07:56
herut 2012.04.10. 15:08:46
Szeretném,ha a közgazdaság tudományi tanulmányai során csoporttársai is megszólalnának,hogy pl.látták-e vizsgázni,előadást hallgatni,szemináriumokat látogatni.@vircsaft gizi: Ez nagyon gyenge Gizike!Sőt!Gáz!
dr. mesterséges színezék 2012.04.10. 15:09:05
Az egyébként is képekkel kábítható ezerfejűt általában kifizetődő szimbólumokkal etetni, csak az a probléma, hogy függő lesz, és mindenben a szimbólumot keresi. Innen pedig nincsenek apró, vállalható politikai veszteségek (egy paranoid belső világában persze eleve nincsenek), mert azok nyilván csak naaaaaagy, katasztrofális vereségek szimbólumai. Nincs megállás, nincs ráció.
belekotty 2012.04.10. 15:09:07
vircsaft gizi 2012.04.10. 15:17:08
vircsaft gizi 2012.04.10. 15:19:01
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.04.10. 15:20:09
Abszolút támogatom a jó munkamorált, de ha jól értem nem az itt a téma.
Úgy mellesleg a vas ütést más, sőt ellenkező értelemben hoztam be és az előbb az még neked is „jah” volt, akkor meg most kivel és miért veszekszel?
Legjobb, ha hagyjuk, te dolgozol, én meg azt csinálom amit szerinted, bár az is lehet, hogy mást.
vircsaft gizi 2012.04.10. 15:24:41
dr. mesterséges színezék 2012.04.10. 15:26:51
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.04.10. 15:27:33
Az más! Na föl a mezőre! A tettekére.
vircsaft gizi 2012.04.10. 15:28:18
Váá. Na tényleg húzok, ég a ház.
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.04.10. 15:29:51
Hapsiként tengetem életemet.
vircsaft gizi 2012.04.10. 15:32:22
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.04.10. 15:40:49
Látod?, olyan ez, mint a bal meg a jobb. Mellesleg távol áll tőlem a konszenzus keresése. A közös jót keresem inkább, ami az egység. És azt szeretném elérni (kicsit nehéz egyedül), hogy ne azon a szálon közelítség meg a népek, hogy melyik oldalnak van igaza, melyik a jobb, hanem ezt teljesen figyelmen kívül hagyva konkrét kérdésekben keressék a járni érdemes utat. Bal és jobb nincs is, csak mesterségesen, álproblámák mentén kialakított csapda van (nem valódi ellentétek szimbólumok mentén), amiben jobb és bal egyaránt benne. Miközben vannak iszonyú kevesen, akiknek ez jó és ezért szítják, mindenki más áldozat anélkül, hogy fölismerné.
himpellér 2012.04.10. 15:47:09
Motherhacker 2012.04.10. 15:52:15
Minden valószínűség szerint minden egyes ballib kommenter saját meggyőződéséből ír, viszont minden egyes jobbos kommenter bértollnok.
Sounds legit :)
butus 2012.04.10. 15:56:14
collateral collector (törölt) 2012.04.10. 15:58:19
ez pedig egy vicces kis olvasnivaló, ami akár igaz is lehet :)
"
Állítólag ez a beszélgetés történt Obama és a titkára között most
Koreában, amikor közelített felé Schmitt:
Titkár (súgva): - Ő a magyar köztársasági elnök.
Obama: - A Magyar Köztársaság elnöke?
Titkár: - Nem, mert olyan nincs, hogy Magyar Köztársaság.
Obama: - Akkor mi van?
Titkár: - Magyarország.
Obama: Tehát ő Magyarország elnöke?
Titkár: Nem, ő a köztársasági elnök.
Obama: - Egy nem létező köztársaság elnöke?
Titkár: Sajnálom, ezt én sem értem pontosan.
Obama: Ha jól tudom, náluk alkotmányos demokrácia van, nézz utána,
hogy mi van az alkotmányukban!
Titkár: Az a helyzet, hogy nincs alkotmányuk, hanem alaptörvényük van.
Obama: - Akkor az alaptörvényben az van leírva, hogy ő a köztársasági elnök?
Titkár: - Nem, az az alkotmányukban van leírva.
Obama: - Jó, hagyjuk. Hogy hívják?
Titkár: -Dr. Schmitt Pál.
Obama: - Mivel nem tudom, hogy jó-e ha köztársasági elnök úrnak
szólítom, vagy sem, ezért inkább maradok a doktor úr megszólításnál,
rendben?
Titkár: - Nos... ööö... izé...mi lenne, ha egyszerűen kikerülnénk?
"
kerecsen2010 2012.04.10. 16:02:56
Mikrobi 2012.04.10. 16:03:05
Mikrobi 2012.04.10. 16:04:34
kerecsen2010 2012.04.10. 16:15:24
dr. mesterséges színezék 2012.04.10. 16:16:03
Nem, ezek csak a 2. legviccesebbek a sorban, amely sort azok vezetik, akik szerint csak balos és jobbos kommentek vannak, és nincsenek racionális mérce alapján születők.
dr. mesterséges színezék 2012.04.10. 16:24:40
A zusákok kelet-európai szemmel naivak (ahogy a kelet-európai is naiv tud lenni Pretoria mellékutcáiban), de az a nagyonhülye amerikai, amely a magyar folklórban él, pont akkora mítosz, mint a magyar csikós - létezik, csak sokat kell utazni, hogy lásson olyat a zember.
secundus inter pares 2012.04.10. 16:34:38
secundus inter pares 2012.04.10. 16:35:28
secundus inter pares 2012.04.10. 16:38:35
secundus inter pares 2012.04.10. 16:39:55
barli 2012.04.10. 16:43:20
"egy dolgot tisztázzunk: "dr. Shit" NEM lemondott, hanem LEMONDÁSRA KÉNYSZERÜLT. nem mindegy."
Na de nem jogilag kényszerült arra, hanem esetleg emberileg/erkölcsileg/megfenyegették.
Ha nagyon be akart volna tenni a fidesznek meg a Viktornak, maradhatott volna még három évig.
Tehát a saját döntése volt a lemondás, még ha b*szogatták is több oldalról.
Az Obamás szöveg meg tényleg nevetséges, terjeszd csak, hátha urban legend válik belöle.
Arra azért felhívnám a figyelmedet, hogy:
- az angol és német nyelvterületen a nevünk mindig is Hungary/Ungarn volt, nem úgy, mint pl. a cseheknek a Chech Republic.
- az alaptörvényben pedig szerepel, hogy Magyarország államformája köztársaság, tehát az egész hiszti baromság.
barli 2012.04.10. 16:46:25
genyamagyar 2012.04.10. 16:53:43
collateral collector (törölt) 2012.04.10. 16:54:50
szerintem is saját döntése volt. mondjuk elég sokáig tartott, mire leesett neki, hogy nem elég, hogy az egész ország rajta röhög, mostantól bárhová menne hivatalos külföldi útra, nem tudna úgy az emberek szemébe nézni, hogy ne arra gondolna, hogy ők éppen arra gondolnak... érted :)
tehát saját döntés, de kényszerhelyzetben.
collateral collector (törölt) 2012.04.10. 16:57:29
az átnevezés volt baromság. pontosabban faszság. kurva sok lélegeztetőgépembe került.
genyamagyar 2012.04.10. 17:00:02
És azt még nem is számoltad bele, hogy úgy ki lesz hajítva, mint ahogy a macskát szokták kihajítani dolgukat végezni! És akkor elővesznek majd egy új, európai tartalmú alkotmányt és bevezetik. (Nagyon helyesen. )
Pénzt, pénz, pénz!
collateral collector (törölt) 2012.04.10. 17:03:15
de egy biztos: még egyszer nem fogjuk elkövetni azt a hibát, amit a rendszerváltáskor. a fideszt tényleg eltakarítjuk.
room_101 2012.04.10. 17:04:06
Schmitt az Orbán kreatúrája, ha nem az lett volna, ki sem kezdik, az meg, hogy ennek a szele mennyire csapja meg, majd később fog látszani.
Van a dolgoknak előnye is, most kaptam az alábbi lánclevelet:
2012-ben lesz a világvége. Ha túl akarod élni, gyere Magyarországra! 50 évvel vagyunk lemaradva.
röhögő 2012.04.10. 17:07:21
röhögő 2012.04.10. 17:08:50
belekotty 2012.04.10. 17:14:21
déjá vu39 2012.04.10. 17:29:44
Ami a kisdoktorit (dr-ként írandó): az átlag halandónak az akkori szabályok szerint sem szabadott >90%-ot átmásolni a dolgozatába (még 10-et sem)- akár használt időzőjeleket, akár nem. Kivétel, persze akkor is volt (amint SP-nél is láttuk.). Az valóban probléma, hogy Ő már akkor is kivételezett volt. Jó volna ha pártolói/párttársai is felismernék ezt.
Én nem hiszem, hogy akkoriban tömegével osztották a kisdoktorikat csak úgy - legalábbis azon az egyetemen, ahol én doktoráltam, ott nem. Lehet, persze, hogy a TF-en (TF=Testnevelési Főiskola) több ilyen eset volt.
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.04.10. 17:30:39
Abbahagyni az évődést! Egymáséi lenni, egy-kettő!
butus 2012.04.10. 17:33:06
dobzse.laci 2012.04.10. 17:44:35
Már rég elfelejtette volna mindenki, akármit is bohóckodik. De rá lett építve egy igen hatásos kampány, a belefeccölt lóvéból ki kell hozni minden hasznot :)
Plusz, ha életben tartják, akkor keresztbe tud tenni másoknak is, osztódik a média figyelme.
Úgyhogy Gyurcsány MOST lottóötös a fityisznek...
(és lehet, hogy észre sem veszi)
belekotty 2012.04.10. 17:46:52
Egyébként valahol nagyon sajnálom Schmitt Pált.
Vegyétek észre, a szokásos történet, amikor Orbán valakit felhasznál, kihasznál, hagyja, vagy direkt kompromittálja, majd eldobja.
Orbán ebben rendkívül gátlástalan. De miben nem?
belekotty 2012.04.10. 17:49:43
mizrolist 2012.04.10. 18:01:15
butus 2012.04.10. 18:04:09
butus 2012.04.10. 18:07:22
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.04.10. 18:08:38
Naaa! Azért egy Hölgyről így?
Ne fojtsd el az érzéseid! Ki tudja mekkora meglepetések érhetnek.
dr. mesterséges színezék 2012.04.10. 18:11:49
dr. mesterséges színezék 2012.04.10. 18:14:01
Lencsés Béla 2012.04.10. 18:15:50
dr. mesterséges színezék 2012.04.10. 18:17:59
Tök jó, hogy feledékeny vagyok: így megint fel tudtam röhögni.
Pista, te vagy a beszt!
dr. mesterséges színezék 2012.04.10. 18:18:54
royslade 2012.04.10. 18:20:43
2012.04.10. 19:07:45
Vu, de ja vu 2012.04.10. 19:13:32
Na most én nem sablont választottam, hanem egyedit: nem nagy cucc, már '89-ben is szóltak, hogy 'gáz lesz', ha ismerős szakdoga bukkan fel!!!
Igazad van: emberi léptékben NEM a plágium a legnagyobb bűn... de tudományos körökben bizony nehéz azonosulni azzal a felfogással, hogy pl. 2-4 tudós több hónapos-éves kutatómunkája egálban van 98% fordítás összegzésével, legyen az testnevelési vagy atomfizikusi!!!
És jól mondják: ha az elején azt mondja, hogy igen, Gregorijev adta az alapötletet, én meg az akkori kor követelményei szerint tettem amit, akkor most kannász-doktor (boroskanna=okmánybélyeg, zh, záróvizsga stb) kussolna.
De Ő nem kussolt, hanem magyarázta a magyarázhatatlant, így óráról órára nullázta a politikai értékét. Persze fura, hogy erre Őt senki nem figyelmeztette...:-P
Én pl. támogatom, hogy amint a gazdaság sínre kerül (növekvő pálya, növekvő foglalkoztatottság rulez), azonnal az összes doktorit, diplomát, de még az érettségit meg szakmunkás-bizonyítványt is viszgáltassuk át (lehetőleg ne impotensBudai módon és módszerrel), de addig jó lenne a közterület-átnevezősdit és egyéb pótcselekvéseket félretenni!!!
Mielőtt komcsit kiálltanátok: gyurcsánya hibás vagy akárkihibás esetekben kéretik AZONNAL feljelentés, miegymás kérése!!! Persze visszamenőleg is... ezüsthajóstól, apeh-iratsemmisítéstől kezdve full version!!!!!!
Ha hárman maradunk... akkor is!!!
(Csak legyek köztük, Ámen!!!:-)))
dr. mesterséges színezék 2012.04.10. 19:27:05
Mi felismerjük a konspiráló komonistát is ám!
Vu, de ja vu 2012.04.10. 19:47:02
Bakker!!! De az nem is az én alá-írásom!!! Különben is részeg voltam!!! Akkor 'vót a XX. kongresszus, bárkinek aláírtam volna még az apaságit is mégegy fél Unicumér'!!!
Majd írhatnál privátba', mer' ezt a konsp...izé dolgot... szóval nem voltam én mindig ott. Amúgy se szerettem ezeket a spirálokat, az utolsó miatt még egy évig kell fizetnem tartást...
Szóval: kicsit több megértést! Redundanciát!!!
(remélem, jót jelent)
Lencsés István 2012.04.10. 19:58:01
@mizrolist: Mondatkezdés nagybetű , tanulj meg írni , ha nem változik nem reagálok , te anonim aki ráadásul hazudozik . SCHMITT azt mondta anonim blogger mondta , szóval erről IS ennyit ! :) ;)
dr. mesterséges színezék 2012.04.10. 20:13:41
Lencsés lstván 2012.04.10. 20:28:28
látjátok feleim szümtükkel 2012.04.10. 21:00:16
Én meg a Viktor szakdolgozat témáját. Olyanról akárki nem írhatott szakdolgozatot, nem gondolod?
Ki tudja egyébként, hogy mit hoz még neki a jövője?
Mr.Treeger 2012.04.10. 21:00:53
"Nem plagizáltam, magam írtam mindent." Azt hiszem nem így történt. Szóval hazudott. Ha akkor januárban azt mondja, hogy bocs valóban hibáztam, ma még a székében ülne.
dr. mesterséges színezék 2012.04.10. 22:25:20
tisztakéz · http://netes.8x.hu/ 2012.04.11. 12:39:01
De hová tűnt Columbo felesége? 2012.04.11. 14:39:45
Ebben nagyon tévedsz.
Számomra speciel nagy értékkel bírt volna, ha SP nem kamuzik, hanem beismeri: igen, plagizáltam és igen, a doktorimat nem én írtam, nem én fordítottam franciáról és angolról magyarra(egyébként tényleg: vajon ki fordította?).
Mindig dicsérendő, ha valaki beismeri hibáit. Ha SP ezt megtette volna, kalapot emeltem volna tartása előtt.
De így???