HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) áder jános (11) Áder János (4) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) Alkotmány (1) alkotmány (1) alkotmánybíróság (2) Alkotmánybíróság (5) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) brüsszel (1) Brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes Beszéd (1) Egyenes beszéd (3) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) Fidesz (4) fidesz (6) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyas gergely (1) gulyás gergely (2) Gulyás Gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) Hírtévé (11) hírtévé (2) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) imf (1) IMF (2) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) Kormányinfó (1) kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) Magyarország (1) magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) matolcsy györgy (4) Matolcsy György (1) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) mesterházy attila (6) Mesterházy Attila (3) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) MTVA (3) mtva (1) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) Navracsics Tibor (1) navracsics tibor (2) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán Viktor (2) orbán viktor (83) Orbán Viktor (2) Országgyűlés (2) országgyűlés (1) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) Parlament (2) parlament (8) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) Rétvári Bence (1) rétvári bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) Rogán Antal (6) rogán antal (1) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) Schmitt Pál (1) schmitt pál (23) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) simor andrás (2) Simor András (1) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) szolidaritás (1) Szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) tállai andrás (2) Tállai András (1) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Tábornokper - az Orbán-rezsim igazi arca

2013.02.28. 19:33 Poldi bá

Bizonyítottság hiányában 17 vádlott közül 15-öt felmentett csütörtökön a kaposvári törvényszék katonai tanácsa a bűnszervezetben elkövetett vesztegetés vádja alól, első fokon. Az ügy nem is az év, hanem az évtized botránya.

Az úgynevezett tábornokperben az eljárás 2009 végén kezdődött meg, egy tettenéréssel. A vád üzletszerűen és bűnszervezetben elkövetett vesztegetés volt, s többek között magas rangú HM-főtiszteket, tábornokokat, ezredeseket érintett. Mit tesz isten, a 2010-es kormányváltás után a vesztegetés közben korábban tetten ért dandártábornok szólt, hogy módosítja vallomását. Hirtelen eszébe jutott, hogy a kapott pénz egy részét tovább kellett adnia, s vallomása alapján a szálak egészen Juhász Ferenc szocialista politikushoz, egykori honvédelmi miniszterhez "látszottak vezetni".

A Budapesti Katonai Ügyészség sorra vádolt meg embereket, mind-mind a Fidesz hatalomra kerülése után "megvilágosodott" katonatiszt vallomása alapján. Mint kiderült, számára büntetlenséget ígért a katonai ügyészség, ha terhelő vallomást tesz másokra. Ez a módszer törvénytelen, a vádalkut nem tette lehetővé a jog, mert az illető által elkövetett bűncselekmény minősítése ezt a lehetőséget kizárta.

Mindez már tudott volt a bírósági tárgyalás megkezdése előtt, így a sajtó egy része már korábban pedzegette, hogy a tábornok-per a vád szempontjából súlyos kudarccal végződik majd, de ami csütörtökön történt, az szerintem még talán a vádlottak védőit is meglepte. A váratlan fejlemény egyszerre ad okot súlyos aggodalomra és az örömre, hogy a demokrácia, a jogállam talán mégis működik Magyarországon.

"A törvényekkel, jogszabályokkal ellentétes és tiltott módon megszerzett bizonyíték olyan, mintha nem is létezne, a bizonyítékok köréből ki kell rekeszteni. Egy demokratikus, a XXI. századi jogállamban a jogbiztonság és az igazságszolgáltatás pártatlanságába vetett bizalom érvényesülése megkérdőjelezhetetlen. Így még a látszatát is el kell kerülni annak, hogy egy ügyben a bizonyítékok aggályosan kerülnek felhasználásra" - mondta az elsőfokú ítélet szóbeli indoklásában a háromtagú bírói tanács elnöke, Ifkovics Béla.

A dolog szerintem egyértelmű. Emlékezzünk csak, kormányváltás utáni fülkeforradalmi hévben az ország miniszterelnöke ráutaló magatartással és konkrét kommunikációjában is egyértelművé tette: a kétharmad birtokában mindent szabad, nincs akadály, bármit megtehet a hatalom. Hát most egy kicsit túlszaladtak az ügyészségen, elfelejtettek időben szólni, hogy a megfelelő - például a vádalkura vonatkozó - jogszabályokat módosítani kéne. Legalább utólag és a bíróság akkor nem hivatkozhatna a most felhozott, megsemmisítő érvekre. De hát ki gondolhatta akkor, hogy egy ilyen per végére lesz még bíró Magyarországon, aki komolyan veszi a jogszabályok leírt betűjét?

A részletekből pedig egy egészen ijesztő, A tanú című filmből megismert koncepciós eljárás képe bontakozik ki. Csakhogy ez nem paródia, nem filmszatíra, hanem a mai magyar valóság. Aki az ügyészek kedvében járva vallott, az szabadult az előzetes letartóztatásból, aki nem, az ült és kénytelen volt tűrni a börtönőrök vegzálását. (Most majd százmilliós kártérítést kap - persze a mi pénzünkből.) Hosszan sorolta a bírói indoklás, hogy miket nem hajtott végre az ügyészségi vizsgálat, pedig hasonló esetekben alapvető fontosságú bizonyítási eljárásokról volt szó. Ők azonban megelégedtek egyetlen ember másokra nézve terhelő vallomásával. Hát persze, nem olyanok voltak a körülmények, hogy ez ne tűnt volna elegendőnek...

Az utóbbi években eltávolodtam a sport világától, de határozottan emlékszem, hogy régen volt egy érdekes szabály a jégkorongsportban. Egy csapat bármikor kérhette, hogy a bírók vizsgálják meg az ellenfél által használt hokiütő "szakállának" görbületét. Egy erre szolgáló eszközzel ellenőrizték a botot és ha beigazolódott a feltételezés, akkor megbüntették a csalni próbáló csapatot. Ha azonban szabályos volt az ütő akkor a "hamis váddal élő" csapat egyik játékosának kellett büntetőpadra ülnie. Vagyis a vád nem volt kockázat nélküli.

No. Ha jogerősen ugyanilyen ítélettel és véget a tábornokper, szeretnék konkrét neveket látni. Azokét, akiket felfüggesztenek ügyészségi állásukból, s akik ellen eljárást indítanak hatalommal való visszaélés címén.

A napokban emlékeztek a kommunizmus áldozataira a fideszes vezetők - láthatóan szándékosan felturbózva a dolog történelmi és társadalmi jelentőségét, hogy a kommunizmus bűnei ne legyenek "alacsonyabb szinten" a köztudatban, mint a holokausztéi. És lám, a kommunista bűncselekmények itt vannak! A hatalom fideszes működtetésének integrált részét képezik. Erről tessék meghatott hangon nyilatkozni, kedves Rogán Antal és Kövér László!

Ne legyen félreértés, eszemben sincs csalókat, tolvajokat védeni. Ha a tábornok-per vádlottai korruptak voltak, akkor a jogtipró ügyészek felelőssége még nagyobb! Hiszen törvénysértő eljárásuk tette lehetővé bűnözők kimenekülését a felelősségre vonás alól. Ha meg ártatlanokat próbáltak hatalmi eszközökkel meghurcolni, akkor (személyes sorsok tönkre tétele mellett) "mindössze" a magyar állam becsületességébe, törvényes működésébe vetett bizalmat, hitet ingatták meg mindenkiben. De azt nagyon.

Akárhogy is, az ügy megmutatta, miként működik az Orbán-rendszer, mit enged meg magának a hatalom. Ez a legfőbb tanulság, kedves választók!

A Hírtelevízió (néhány gusztustalan vágóképtől eltekintve) egészen korrekt tudósítása az ítélethirdetésről:

Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

177 komment

Címkék: katonai ügyészség tábornokper

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

angyali értékrend 2013.03.01. 09:13:38

a kommentek kozott meg nem olvastam, de a lenyeghez tartozik, hogy az orbani ugyeszseg egy elmebeteget fenyegettek meg, aki azt danolt amit az orbansameszok kertek tole, mivel beteg volt. ez a lenyeg.
ettol mocskos az ugy, hogy egy beteg ember betegsegevel eltek vissza es akartak felhasznalni a politikai ellenfeleikkel szemben!!

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.03.01. 09:15:56

@angyali értékrend:

Hülye vagy..

Még poldi is azt mondja aki az egyik legnagyobb MSZP seggnyaló, hogy valódi bizonyítékokat kell a szabálytalan eljárás miatt figyelmen kívül hagyni, és ezért mentik fel őket.

magyarul az MSZP-s tetvek nyakig sárosak, csak az ügyészség bénázása miatt szabadon távozhatnak, és Bajnai-Mesterházy oldalán ott folytathatják a rablást ahol abbahagyták.

Virág et. 2013.03.01. 09:16:01

@Kara kán: Az fel se merül, hogy esetleg ártatlanok voltak a vádlottak, igaz? Neked akit bevádolnak, az már bűnös is, mer' Viktor puszipajtása azt mondta.

Lefordítom: te is lehetsz vádlott és ha egy hülye bíró a hamisan vádolónak kedvez, majd pisloghatsz.

stefiapo 2013.03.01. 09:19:46

Korrupció van és lesz is, ez tény. De! Mert egy tábornok az is, ne gondoljuk, hogy minden tábornok az. Tudjuk, hogy aki sz..ban van mindent elkövet, hogy minél több embert összesz...zon.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.03.01. 09:20:14

@Blogger Géza:

"Poldi bácsi csak az igyekszik elkenni, hogy ez a félresikerült eljárás a Bajnai rezsim alatt indult."
- A félresikerülésének mi köze hozzá, ki alatt indult? Netán a Bajnai követett el hibákat és nem az ügyészség?

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.03.01. 09:25:00

@Blogger Géza:

Na igen.. Nemes egyszerűséggel elsiklottunk a lehetőség felett, miszerint Bajnaiék szándékosan utasították az akkor még irányításuk alatt álló ügyészéget eljárási hibákra, hogy az MSZP-s tolvajok megússzák !

indapass90210 2013.03.01. 09:25:53

Tehát akkor összegezzük mit is lehet tudni eddig:

- A tábornokokat a szocialista rezsim összesározta, a fidesz rezsim felmentette
- A tábornokokat a fideszbarát ügyészség vád alá helyezte, de a szocialista rendőrség direkt elbaszta a nyomozást
- Az egyik tábornok elmebeteg (szerintem vannak ott még igen alacsony intelligenciával rendelkező emberek, de a karrierhez elég, ha vadászni járnak az államtitkárral/miniszterrel)
- Ez egy policikai ügy volt, politikai ellenfelek ellen (mi a fasz???) (a tábornokok puccsot terveztek és egy juntát akartak az ország élére ültetni?)
- Nincs itt semmi látnivaló, kérem oszoljanak!

bgp 2013.03.01. 09:26:37

@Poldi bá: csak ha beszámítod a diszlexia szorzót.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.03.01. 09:28:08

@Dövan:
Azt lehet tudni, hogy a tábornokok lebuktak a szocik alatt, és a szocik irányítása alatt álló ügyészség eljárási hibákat vétett, így immár a Fidesz kormány alatt a szoci tolvajokat felmentették !

Blogger Géza 2013.03.01. 09:29:03

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Miért, netán Orbán követtet el hibákat, nem a katonai ügyészség? A poszt címéből ugyanis valahogy nem sikerült kihagyni Orbán nevét...

bgp 2013.03.01. 09:29:07

@Gizi a laborból: Kérdés, hogy a vádalku érvényes-e.
Mert ha igen, akkor az ügyészség bónuszlént kiengedett egy tetten ért bűnöst, akit minden normális országban elítéltek volna.
Még az is elképzelhető, hogy ez volt a cél.

notib 2013.03.01. 09:32:12

Poldibá: ha ennyire szenilis vagy, miért irkálsz mindenáron ???

azt sugalmazod, mintha a derék tábornokok ártatlanok lennének, holott ez nincs így, ugyanis mivel az ügyészség nem jogszerűen jutott a bűnösségüket igazoló bizonyítékokhoz, azok az ügyben nem használhatóak fel, ezért kellet bizonyítottság és nem bűncselekmény hiányában megszüntetni az eljárást...

érdekes, hogy amikor Dávid Ibolyáék ugyanezen okból futottak lesre, és ezt Dávid Ibolya esetében, akinek ugye azért jogi végzettsége van, nehezen érthető, hogy ugyanezt nem fogta fel a volt elnök asszony, akkor az Ő pártján álltál, azzal az indokkal, hogy akkor mi a fontosabb az igazság, vagy az eszköz...

mindkettő, és ez így van jól, a bíróság a döntése miatt minden dicséretet megérdemel, mert azért ha döcögve is, de létezik a jogállam...

az, hogy a bűnösök ezúttal is megúszták, az csak azt bizonyítja, hogy az igazság és a jog nem mindig esik egybe, és ezért is téves az elnevezés, mert ténylegesen NEM igazság, hanem JOGSZOLGÁLTATÁSról van szó, de ez az egész világon így van...

indapass90210 2013.03.01. 09:32:27

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

tehát ha a szocik alatt lebuktak, akkor fideszbarát tábornokok voltak. Tehát a fideszbarát tábornokok a közbeszerzéseket saját gazdagodásukra használják.

Amúgy szerintem arról van szó, hogy túl pofátlanok és/vagy hülyék voltak, de a felmentésükhöz azért megvolt az ivászatokon és kurvázásokon kovácsolt kapcsolati tőke.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.03.01. 09:32:45

@bgp:
Lehetséges hogy ez történt.

Ezidőtájt az MSZP bábja Kovács Tamás nevű főügyész állt az ügyészség élén, aki a katonai ügyészségtől került oda.

MSZP-s tolvajokat mentett meg ilyenformán az MSZP-s protezsált.

Virág et. 2013.03.01. 09:32:50

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Mér' Vagy ilyen hülye? Legalább néznéd meg az ítélethirdetést, mielőtt teljesen hülyét csinálsz magadból.
Az eljárási hiba, a törvénytelen bizonyíték-szerzés a kormányváltás után a szoci államtitkárra valló tábornoknak ígért büntetlenség volt.

Az ügyészség az eljárási hibát már a kormányváltás után követte el. Nyilván a szocik miatt. Sőt, Gyurcsány személyesen ment be és intézte el.

Öcsém, te nem vagy egyszerű eset.

Omelette du fromage 2013.03.01. 09:33:51

"Az úgynevezett tábornok-perben az eljárás 2009 végén kezdődött meg, egy tettenéréssel"
"Tábornokper - az Orbán-rezsim igazi arca"

Figyu! Vagy egy rossz hírem. Ülj le, mert lehet, hogy rosszul fog érinteni!

A Fideszt 2010. tavaszán választották meg. 2009-ben még MSZP kormány volt, ergo nem lehetett Orbán-rezsim. Akkoriban még Gyurcsány- és Bajnai-rezsim volt. Na. Most már jobb?

KG2000 2013.03.01. 09:34:10

@Blogger Géza: Ez a dolog lényege, amit leírtál. A törvénytelenül beszerzett ügyészségi bizonyítékok a Gyurcsány-Bajnai korszak alatt születtek, nyugodtan feltételezhetjük, hogy szándékosan.

Vagyis a blog címe helyesen:

Tábornokper - a Gyurcsány-Bajnai-Kóka-rezsim igazi arca

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.03.01. 09:34:33

@Dövan:
Lebukott Hagyó, Zuschlag, és Hunvald is ezidőtájt, mégsem nevezhetőek fidesz barátnak, legfeljebb bénának.

Virág et. 2013.03.01. 09:35:10

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Kovács Tamás 2006-2010-ig a legfőbb ügyész volt, csak a kormányváltás után került a legfőbb ügyész alá a katonai ügyészség. Kovács Tamás 2006-ig volt a katonai ügyészség élén.

Minden szavad ostobaság, a tényeket messziről sem ismered. Azt hiszem itt az alkalom, hogy zsidózz vagy kurvaanyázz egyet. Ezt szoktátok ilyenkor, ha kiderül hogy rettenetesen egyszerűek vagytok. Tessék.

KG2000 2013.03.01. 09:35:36

@Omelette du fromage: Tudja, de szándékosan hazudik. Valójában Poldi elvtárs a Virág elvtrás a Tanú c. filmből.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.03.01. 09:35:42

@Omelette du fromage:
Ennyi

"Ezidőtájt az MSZP bábja Kovács Tamás nevű főügyész állt az ügyészség élén, aki a katonai ügyészségtől került oda."

Virág et. 2013.03.01. 09:35:56

@Omelette du fromage: Figyu, van egy rossz hírem. Mielőtt hozzászólsz egy posztoz olvasd már el, akkor nem csinálsz hülyét magadból.

Na, most már jobb?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.03.01. 09:36:06

@Blogger Géza: Ne ferdíts (még ha ez is a dolgod)! Nem erről szól a post. Senki nem örvendezik itt. Ez elég szomorú úgy.

Az pedig, hogy még a Bajnai érában indult az eljárás, az Bajnai ÉRDEME. Köszi, hogy elismered, bár ezért nem dícsérnének meg "otthon". Az pedig, hogy az Orbán érában elquródott, no vajon kinek a hibája?

conmorientes 2013.03.01. 09:36:07

@bgp:

Magyarországon valódi vádalku nincs, nem létezik. Amit itt annak hívnak az megegyezik a csendőrpertu fogalmával. Az ügyészség kicsikart egy vallomást amely alapján emberek hónapokat ültek, majd ennek jogellenességét még nem jogerősen megállapították. Egyenlòre ennyi.

nevem van 2013.03.01. 09:36:13

Kiváló cikk, sok okos és néhány ostoba hozzászólás. Poldi bácsi, tegnap jó napod volt.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.03.01. 09:36:27

@Virág et.:
Értem hogy mentegeted az MSZP-s tolvajokat, de olyan hülye vagy pont mint poldi, hogy MSZP-s stikliket rángattok elő ehez.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.03.01. 09:39:02

@csavari: Meg is tennéd (akasztanál), vagy csak a pofád nagy, radikális manó?

indapass90210 2013.03.01. 09:39:46

Azt viszont szeretném kihangsúlyozni, hogy a közbeszerzéseken keresztül való lopás egyik politikai oldalhoz sem köthető. Szerencsére :).

Így nincs értelme vitázni azon, hogy ki lopta szét az országot. Valószínűleg a Jobbik és az LMP gárda még nem lopott (hacsak nem anno HÖK-ösként), de majd ha oda jutnak, ők is fognak. Ez így megy. Pontosan azért, mert képmutató módon azt hisszük, hogy 1.2 millió bruttó fizetés az megfelelő javadalmazás egy képviselőnek, vagy bruttó 500 egy olyan embernek, aki mondjuk 10milliárdos közbeszerzésben dönt és viszi a vállán az ezzel járó felelősséget.

Meg kellene őket fizetni rendesen, aztán ha kiderül, hogy anyagi előnyökért elárulta az országot/szervezetet/akármit, akkor menjen szépen követ törni a bányába.

Virág et. 2013.03.01. 09:39:57

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Mi lenne, ha az állításaimat próbálnád cáfolni?

1. Azt mondtad, hogy Kovács Tamás vezette az ügyészséget. - Ezzel szemben Kovács Tamás a legfőbb ügyész volt és 2011 előtt a katonai ügyészség szervezetileg nem tartozott a legfőbb ügyész alá. Kovács Tamás 2006-ban jött el a katonai ügyészségről, az ügy 2009-ben kezdődött.

Konklúzió: HAZUDSZ, vagy hülye vagy.

2. Azt mondtad, hogy a törvénysértő bizonyíték-szerzés, még a szocik alatt történt. - Ezzel szemben ha megnézted volna az ítélet kihirdetését, láttad volna, hogy az már a kormányváltás után, a Fapálra valló tábornoknak ígért büntetlenség miatt következett be.

Konklúzió: HAZUDSZ, vagy hülye vagy.

Erre válaszolj.

bgp 2013.03.01. 09:40:57

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: ez a különbség, az "elmútnyócévben" legalább a nagyon bénák megbuktak. Manapság még a Zsigák is megússzák.

bgp 2013.03.01. 09:42:55

@Dövan: Vagy mint, Kínában, sortűz.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2013.03.01. 09:43:58

Hogy ujjongnak a bűnös Gyurcsány-Bajnai rezsim gazemberei...

indapass90210 2013.03.01. 09:45:14

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: ezek körül Hagyót még nem ítélték el. Hunvald kapott egy kvázi ejnyebejnyét a potenciális ítélethez képest.

Zuschlag meg megszívta, amikor viccelt egyet a terror házánál, ott már sejteni lehetett, hogy ráhúzzák a szopóálarcot. Hozzá kell tenni, hogy amellett, hogy nem magának lopott (az ügyben, amiben elítélték), ember ilyen verdiktet ennyi pénz miatt az országban soha nem kapott.

Gyakorlatilag az egész rendszerváltás óta létezett politikai elitből ő volt az egyetlen, akit úgy rendesen megkapta ami jár.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.03.01. 09:46:25

@Virág et.:

Az új katonai főügyészt is az MSZP nevezte ki, ilyenformán érdektelen, hogy Kovács a főügyészségen dolgozott.

Az MSZP-s pártházban döntötték el, hogy az MSZP-s tolvajokat megmentik ezzel a módszerrel, ügyészségi eljárás hibázásával.

tehát HAZUDSZ, hülye vagy, és MSZP-s tolvajokat védessz gőzerővel.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.03.01. 09:47:38

@Kara kán: Ez téged is csak akkor zavar, ha nem narancsirányba lejt a pálya. Akkor egyből inkompetens a bíró.
Miből gondolod, hogy te jobban ismered az ügyet, mint az ítéletet meghozó bíróság? Inkompetens, mi? Egyvágányú vagy. És a sin végén csak a vezír képét látod.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.03.01. 09:49:48

@pocakos focista:

Öröm látni, hogy mocskos MSZP-s tolvajokat mekkora lelkesedéssel védenek, régről ismert MSZP-s seggnyalók .

2013.03.01. 09:52:39

@Virág et.: Azt áruld már el, ha a magyar igazságszolgáltatás nem független, akkor miért nem ítélték el a vádlottakat?

A szombathelyi üggyel kapcsolatban, tudod-e, mi a különbség kinevezés és megbízás között? Szerinted megbízásra lehet pályázni? Tudod-e, korábban - több mint egy évig - ki látta el az elnöki feladatokat megbízás alapján? Hoós Tibor. És ki bízta meg ezzel? Handó Tünde. És egyáltalán ismered ezt a két bírót? Pontosan mi a probléma?

DezInf 2013.03.01. 09:55:05

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

A politikai elvakultság ide vezet:)
Nem nézünk hülyének,mert az vagy,de ezt empátia okán nem vágjuk a fejedhez.
Olyasmikhez szólj hozzá,amihez nem kell ész csak a szokásos szlogenjeid. Azért mielőtt belebüfizel a témába, nem ártana elolvasni a cikket is és picit megérteni.
Gejza is beleégett ebbe,pedig ő azért nagyobb formátumú hazodozó :)
Ő egy igazi agrikultúra:))))

A wiki meg félre tud vezetni,ne vedd szentírásnak :D

Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2013.03.01. 09:56:56

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Miért nem mész a jó édes kurva anyádba a Bloggerrel együtt? Vagy csak nicket változtattál?
Még helyesen se tudsz írni te barom!

krj 2013.03.01. 09:57:27

@Blogger Géza: a 2009. végi "indulásnak" pont az a lényege, hogy még Szekeres tette meg a feljelentést. Koncepciós perré 2010. áprilisa után eszkalálódott.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.03.01. 09:58:43

@KG2000: No te is aktivizálódtál szoponc? Rég nem láttam a nickedet. Vagy te vagy blogger géza másik "arca", és kellett az erősítés (magaddal beszélgetsz)? Mu-ha-ha.

ob.szerver 2013.03.01. 09:59:49

@KG2000:

"Tábornokper - a Gyurcsány-Bajnai-Kóka-rezsim igazi arca"

Rossz az interpretációd. A helyes így hangzik:

A Gyurcsány és Bajnai kormányok, tiszteletben tartva a jogállami normákat, nem takarították ki a fideszes mocskot az ügyészségről, amely így a nyócév során is zavartalanul végrehajtotta Orbán Viktor utasításait.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.03.01. 10:02:41

@Kövér László akinek ömlik a fos a szájából.:

Na felsorakoztak önként az MSZP-s tolvajok védőszentjei.
pocakos, ob.szerver, virág, meg te..

Köszönjük nektek a leplezetlen tolvajok melletti kiállást !

Reméljük jó pénzért járatjátok le magatok és erkölcsi érzéketek, az MSZP oltárán !

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.03.01. 10:03:43

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Blablabla. Ostoba birka. Ahhoz is túl ostoba, vagy hogy érdekeljen a mocskolódásod. A kutyára sem haragszom meg, ha ugat.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.03.01. 10:04:31

@DezInf:

A személyeskedésen kívül néhány tény:

Mind a katonai, mind a rendes főügyészt az MSZP nevezte ki, szavazta meg.

Ők baszták el, és így úszták meg az MSZP-s tolvajok.

És ennek örültök ti az MSZP előszopói.

Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2013.03.01. 10:07:11

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Paraszt, összekeversz magatokkal! Nyílt titok, hogy pénzért nyaljátok orbán szaros seggét.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.03.01. 10:16:49

@Kövér László akinek ömlik a fos a szájából.:

Na az óvoda már megint.
Mindenki tudja rólatok, hogy az MSZP pénzeli ezt a hülye IQ nulla bagázst.
ob.szervert, focistát, téged, dezinfet, virágot..

Le se tagadhatnátok..
Erre jön az oviból jól ismert "nem is én, hanem te" fordulat.

Téged pl biztos hogy túlfizetnek, mert személyeskedésen kívül éppeszű gondolatod 1 se volt, és az is megrekedt az óvodás szinten.

flort 2013.03.01. 10:24:27

@conmorientes: ez így ebben a formában minden bizonnyal igaz. Bár tulajdonképpen fogalmam sincs, mit is lehetne tenni a magunkfajta cinkosoknak (akik némák), már attól eltekintve, hogy itt névtelenül(?) írogatunk egymásnak.

belekotty 2013.03.01. 10:28:31

@engem gyíkká változtatott: "Ne legyen félreértés, eszemben sincs csalókat, tolvajokat védeni. Ha a tábornok-per vádlottai korruptak voltak, akkor a jogtipró ügyészek felelőssége még nagyobb! Hiszen törvénysértő eljárásuk tette lehetővé bűnözők kimenekülését a felelősségre vonás alól."

- Idáig nem jutott el az olvasásban.

Lencsés István 2013.03.01. 10:29:11

Nincs " .... Orbán - rezsim .... " . Nem volt fülkeforradalom .

tralla 2013.03.01. 10:33:00

@balogpeti: Ebben csak hiba van a logika. Ugyanis semmilyen bizonyíték nincs arra, hogy elkövették azt amit az egyébként a pszihésen aberrált tábornok állít. Mondom semmi. Most whiskis dobozban adták át a lét. Aztán megváltoztatták, piros dobozra. Ez az összeállítás a HIR TV szokásos fele igaz fele elhallgatva módszerével készül. Meg kellene hallgatni a felmentett tábornok vallomását és véleményét is. Nem kellene mindenkit bitófára juttatni azért, mert ez néhány beteg embernek netán a politikának érdekében áll.

tralla 2013.03.01. 10:35:35

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: A pszihésen aberrált embereknek is vannak változatai. Te hová tartozol?

TrueY · http://qltura.blog.hu 2013.03.01. 10:40:19

"Az ügy nem is az év, hanem az évtized botránya."
Most miért nem lepődtem meg???

JohnHenry 2013.03.01. 10:47:45

@balogpeti: te meg képzeld el, hogy valakinek útban vagy és egy ilyen perrel elintéznek egy életre pusztán csak sportból, mert az illető meg akarja mutatni, hogy rajta kívül mindenkinek kuss a neve.

Virág et. 2013.03.01. 10:48:14

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: 2006-ig Kovács VEZETTE az akkor még legfőbb ügyésztől független katonai ügyészséget. A mostani katonai főügyész meg Polt beosztottja, helyettese. Gondolom Poltot is a szocik nevezték ki, mi?

@grundigg: "Azt áruld már el, ha a magyar igazságszolgáltatás nem független, akkor miért nem ítélték el a vádlottakat?"

Mert még nem ment végbe a teljes bekebelezés. Lépések már vannak, pl. Handó kinevezése vagy akár amit az ügyészség művel 3 éve. A sikerhez még kell egy pár év a fiúknak, ne legyél ilyen kishitű.

"A szombathelyi üggyel kapcsolatban, tudod-e, mi a különbség kinevezés és megbízás között?"

Igen.

"Szerinted megbízásra lehet pályázni?"

Itt hárman azért megpróbáltak pályázni erre a pozícióra, vagy mindenki hazudik csak te vagy villamos?

"Tudod-e, korábban - több mint egy évig - ki látta el az elnöki feladatokat megbízás alapján? Hoós Tibor. És ki bízta meg ezzel? Handó Tünde."

Annyira tudom, HOGY LE IS ÍRTAM ABBAN A BEJEGYZÉSBEN, AMIHEZ HOZZÁSZÓLTÁL!!! Itt valami járványos write only kór van, vagy mindenki meghülyült?
Egyébként a megbízás ideiglenes, a véglegs pályázatig tart. Ami most volt. Aztán meg mégsem.

"És egyáltalán ismered ezt a két bírót?"

Teljesen irreleváns, nem a személyükkel van a baj, hanem az eljárással.

"Pontosan mi a probléma? "

Lássuk csak. Érvényes pályázat volt kiírva, ennek ellenére OBH vezető Szájerné inkább mást bízott meg. Ideiglenesen, persze. A baj ezzel az, hogy nincs semmi, de semmi intézményi akadálya annak, hogy az OBH elnöke ebből gyakorlatot teremtsen és mindenhol saját hatáskörben, ideiglenesen (hehe) megbízzon bárkit, akit akar. Bármilyen szempontok alapján.

Neked ez nem probléma gondolom.

lobster thermidor 2013.03.01. 10:52:30

Van annak valami diszkréten pikáns bája, amikor az ügyészség tevőleges közreműködésével számolják fel egy ország demokráciáját, és alkotmányos rendjét.

DezInf 2013.03.01. 10:56:03

@Lencsés István:

Lencséspistike van,és idejár kötekedni:)
Kellene már neked is egy koki meg egy saller:D
A saller az lehet,hogy a bringádnak:)))

szabadság elvtársak! 2013.03.01. 10:56:23

Össze vissza beszéltek, mert fogalmatok sincs az ügy belső részleteiről.És nem is fogtok róla semmi igazságot megtudni.Mikor kezdődött? 2009-n! Ki volt akkor kormányon? Szar az egész eljárás. Hogy lehetne valakit szóbeszéd alapján elítélni? Bizonyítékokat kellett volna előbb gyűjteni! Csakhogy ez az ügy úgy bukott ki, hogy egy sértett magasrangú feldobta a díszes társaságot. Ekkor már nincs idő anyagot gyűjteni, mert mindenki eltünteti a nyomokat. Aki feldobta a csapatot az nincs köztük! Nem is volt!Csak gyanúsítottak voltak. és mindenki letagadta a csillagos eget. Hiába tudta mindenki, hogy sárosak, bizonyíték híján, nem tehettek mást, mint egyenlőre felmentették őket. Így úszták meg sokan. Lásd Princ , és a többiek. Amúgy meg gyerekek, itt valahol mindig bezárul a kör, mert van olyan emberke a buliban mindig, aki miatt el kell ejteni az ügyet. Csukatott e le valakit az MSZP a 8 éve alatt a FIDESZ-l? És most lesz e valaki az MSZP-l lecsukva? Ezt nyitva hagyom . De tudjátok a választ, mégis Ti itt rugdaljátok egymást, ők meg jót röhögnek rajtatok-tunk. Ennyi.Védjétek csak a politikusokat.Megéri!

DezInf 2013.03.01. 10:58:58

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Gondolkodj,aztán írj!
Tudom nehéz,mert csak az indulataid irányítanak.
A jelzőid meg csakis téged minősítenek.

Fordulj bizalommal a kezelőorvosodhoz, előrehaladott személyiségzavarban szenvedsz.
Senki sem üldöz téged,csak a mániáid.

Ne hallgass a hangokra:)))

DezInf 2013.03.01. 11:06:44

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Be foglak perelni. Meggyanusitottál azzal,hogy a szocik fizetnek a véleményemért.
Most vagy elintézed,hogy a szocik és a fidesz súlyos összegeket fizessen nekem azért,hogy ne írjak rosszat róluk,vagy ha nem tudod elintézni,akkor tőled fogom perelni az elmaradt jussomat. Leírtad,a véleményemért valaki fizet!
Ergó , te fogsz fizetni :))))))

Megígérem,egy részét a mentális állapotod helyreállítására fogom költeni :D

Szóval intézkedj,különben fizethetsz :))))))

Lencsés István 2013.03.01. 11:17:31

@DezInf: Nem vagyok " Lencséspistike .... " Tanulj meg írni és olvasni aztán kommunikálhatunk . Nem kötekszem , tényt közlök .

DezInf 2013.03.01. 11:26:56

@Lencsés István:

Jóvannna, te vagy a fidesz agyarhangja:)))))
Kumminikájjon veled a habonyárpi:D

komplikato 2013.03.01. 11:36:37

@Blogger Géza: "Poldi bácsi csak az igyekszik elkenni, hogy ez a félresikerült eljárás a Bajnai rezsim alatt indult."

Nem felejtette el, te ignoráltad olvasás közben, hogy kötekedj. Az írás meg NEM a 2009-ben eljárás alá kerültek felmentéséről szól, hanem az Orbán rezsim alatt berángatott tisztekéről.

Ettől még elfogult a blog, helyén kell kezelni, de szerintem sok más dologba beleköthettél volna, ebbe pont nem.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.03.01. 11:42:07

@Virág et.:

Ki beszél a mostani katonai főügyészről majom ?

Az MSZP által kinevezett csicska volt hatalmon, mikor a gyanusítás és az alku történt a katonai főügyészségnél.

MSZP csicskák hanyagsága miatt MSZP-s tolvajok megmenekülnek.
Ennyi a sztori.
Azon túl, hogy néhány baromarcú az MSZP-s tolvajokat mentegeti kötelességből pl itt is.

komplikato 2013.03.01. 11:43:29

@balogpeti: baromi rossz példa, mert az esetben a "bizonyíték" valakinek a sima vallomása volt, akinek ezért büntetlenséget ajánlottak. Vallomás meg eleve nem bizonyíték. Más nem is volt, ezért a felmentés.
Ez nem ugyan az az eset, mint ha nem törvényesen rögzített beszélgetést, vagy késve bejelentett tárgyi bizonyítékost, stb. használnak fel.

Ha meg a gyilkossági példa ... elkapnak egy fazont a tetthelyen, és akkor ő "megtörik" és bevallja, hogy nem is ő volt az hanem a Béla. Annyira hitelesen hangzik nem? És ha ezek után ő kap büntetlenséget, akkor te meg elégedett lennél, az igazság győzött?

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.03.01. 11:43:39

@DezInf:
Te olyan hülye vagy hogy a 'per' szót is csak az MSZP-s pártvezetés segítségével tudod leírni :DDD

komplikato 2013.03.01. 11:44:39

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
"Az MSZP által kinevezett csicska volt hatalmon, mikor a gyanusítás és az alku történt a katonai főügyészségnél."

Nyilván ezért történt a "hirtelen eszembe jutott" vallomás kormányváltás után. Marhára valószerű.

komplikato 2013.03.01. 11:48:12

@szabadság elvtársak!: Biztos én vagyok sügér, de a Princ(z) Gábort végül is elítélték, a szétlopott százmilliókért valami kemény pár százezres büntivel megúszta egy végeláthatatlan per után, a büntetése a költségek töredéke volt. Ott simán az ítélet volt nem kicsit elfogult.

És az az ügy nekem szívem csücske, mert hétpártilag lopták szét a Posta Bankot! És ugye emlékszünk melyik 7 párt volt??? Na ezek után emberek képesek voltak bármelyikre szavazni ...

DezInf 2013.03.01. 11:48:38

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Hüjje is vagy,arrogáns is,de a legnagyobb baj az,hogy nem tudsz olvasni. Amit esetleg elolvasol,azt meg nem tudod értelmezni. Magyarán hátrányos helyzetűként büszke lehet rád a fidesz:)
Égsz,persze senki sem akar lelocsolni:D
Már szagod is van....pfujjjj

bioLarzen 2013.03.01. 11:52:05

Ezen már régóta gondolkodom: amennyiben kiderül egy bíróról, hogy úgy hozott téves ítéletet, hogy az ítélet kihirdetésekor rendelkezésére álló adatok alapján egyértelműen meghozhatta volna a helyeset is (magyarán nem az ítélethirdetés után derül ki valami fontos, nem egy nagyon nehezen, vagy többféleképpen értelmezhető helyzet van, nem valami jogi kiskapu vagy fehér folt, ahol szinte lehetetlen magabiztosan dönteni, hanem szimpla bíró(ság)i tévedésről - neadjisten szándékosságról), és mondjuk ezért éri valamilyen hátrány az igaztalanul elítélt embert, majd kiderül a bíró tévedése, akkor az első bíró miként bűnhődik? Mert, teszem azt, ha én "folytatólagosan" baromi hangosan hallgatok zenét, ráadásul éjjel, akkor a szomszédom beperelhet, mert rontom az életminőségét - és igaza is lesz. Namost, mennyire rontja egy ártatlan ember életminőségét, ha évekre börtönbe kerül?
OK persze, hogy egy bíró munkája eleve olyan, mint egy orvosé vagy tűzoltóé pölö, hogy a szakmai hibái eleve jóval súlyosabb következményekkel járhatnak, mint teszem azt egy portásé vagy sportolóé. Node, egy orvos is perelhető és elítélhető, ha műhibát vét... mi a helyzet a bírókkal? Beperelhetek egy bírót, ha úgy marasztal el hibásan, hogy a hiba bizonyíthatóan az övé, nem a körülményeké?

bio

bioLarzen 2013.03.01. 11:53:10

@DezInf: Ajjajj... Vele vitatkozni? Érveket hozni?

Látom, extrém sportoló vagy ;)

bio

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.03.01. 11:56:14

@komplikato:

Persze hétpártilag..

Princz és Kulcsár listája is hemzsegett az MSZP-s SZDSZ-es tolvajoktól, Gyurcsánytól kezdve György Gábor-on keresztül (EP), Karl Imre-ig.

Még mutatóba is alig volt Fideszes ezen, néhány MDF-es max, és tömve volt a ballib férgekkel mindkét lista.

komplikato 2013.03.01. 12:02:07

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
1. Azért voltak rajta
2. Nem érdekel ki volt a listán, mert az egész ügyben maga a megúszása a felháborító.

És nem csak neki kellett volna buknia, hanem a listáról mindenkinek. Azt hiszem nagyságrenddel nagyobb rend lenne itt most. Talán ezzel egyet tudsz érteni.

És bár csak az előtt volna első és utolsó ügy ahol sok milliárd eltüntetését simán megúszta valaki. De egy rakás volt ...

komplikato 2013.03.01. 12:07:52

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Rákerestem, a lista olyan sűrűn bővült, hogy nem találok teljeset, de egy hírben azt írták 620!!! emberke és párt közeli cég volt rajta és akkor még bővült. Eltűnt a semmibe 150 milliárd forint. Írtak egy összeget Fidesz oldalról is, annak fényében tényleg elég kicsi részét tették ki az egésznek ... de vérlázító. Persze az ellopott pénzt megmentés címszóval visszatették a bankba az adófizetők pénzéből.

DezInf 2013.03.01. 12:24:52

@bioLarzen:

Csak féltem az egészségét:)))))
A végén a mentális zavarait a családja és a környezete fogja megszenvedni. Értük kár lenne.

pástétom 2013.03.01. 12:31:52

Orbánnak és sleppjének börtönben a helye. A múlt vélt vagy valós kormányzati hibáinak, bűneinek feltárása egy dolog, ezzel kísérleteznek másutt is a világban, meg nálunk is nekiveselkedtek már tervszerűen legalább egyszer (Keller befuccsolt elszámolósdija).

Mindez működhet a jogállam keretein belűl.

De amit az orbáni Fidesz művel a 2010 es "többmintkormányváltás" óta, az egész egyszerűen az 50-es évek bolsevista koncepciós pereire emlékeztet. Sőt, az orbáncsinyovnyik főügyészség talpnyaló áldozatossága révén, az alantas támadások már a kormányváltás előtt elkezdődtek: Hunvald,Hagyó...nagy szerepük volt a Fidesz 2/3-nak, mert a tiszteletreméltó választóközönség szépen be is szopta a vádakat. Aztán jött a teljesség igénye nélkűl Verók István (Isten nyugosztalja), Molnár Gyula, Juhász Ferenc, Tátrai Miklós, Gyurcsány Ferenc, Dávid Ibolya... mind felmentve (Hunvald bűne és büntetése jogerősen jelentősen mérsékelve), a vádakat bíróság által teljesen megalapozatlannak találva. Embereket lehetetlenítettek el hitvány politikai okokból, nevetséges összetákolt vádak alapján. Ez a legnagyobb bűn, amit egy féreg hatalom az erő birtokában megtehet.

Ezen perek megrendelőnek és kivitelezőinek idővel egyaránt bíróság előtt kell majd felelniük.

belekotty 2013.03.01. 12:34:08

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: "Még poldi is azt mondja aki az egyik legnagyobb MSZP seggnyaló, hogy valódi bizonyítékokat kell a szabálytalan eljárás miatt figyelmen kívül hagyni, és ezért mentik fel őket."
- Ezt hol írta?

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.03.01. 12:36:42

@pástétom:

Ha nem tudnak bíróság elé cibálni, akkor jön a NAV, lefoglalja mindenedet, majd 4 hónap múlva azt mondja, bocs, tévedtünk, minden rendben.

Csak 4 hónap alatt tönkremész.

Vagy anyagilag, vagy erkölcsileg lehetetlenítenek el.

pástétom 2013.03.01. 12:36:48

@pástétom: Kis kiegészítés: a Tátrai, Császy elleni Sukoró-per még zajlik, de nincs sok kétségem a vád tarthatatlanságát illetően. Lehet, hogy a választásokig az ügyészség még próbálja kitolni az ügyet.

conmorientes 2013.03.01. 12:41:53

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Nagyon jó ! Kérnélek ezt az elméletedet add elő a Budapesti Katonai Ügyészségen is, ha szeretnéd megmondom a hivatkozott tábornok perben, a vádat képviselő vezető ügyész nevét, nehogy félrecsússzon a címzés.
Ezzel a lépéssel két legyet is ütnél egy csapásra az egyik személyes magánügyed lesz, a másik pedig -mint a viccben -szigorúan közügy.
Magánügyként személyes tapasztalatod lehet arról, hogy elvbéli társad, cimborád, milyen módszerekkel lesz képes elvtársiasságnak nem teljesen nevezhető módon feldugni a partvisnyelet nemesebbnek nem nevezhető feledbe, de garantálom, hogy ezt meg fogja előzni a cirok tartalom. Ugyanis te hozzá képest kétszeres vörös zászlóval kitüntetett kitüntetett munkásőr rajvezető vagy.
Közügyként viszont az az előny fog bennünket mindannyiunkat érni, hogy egy viszonylag hosszú időre nem fogsz aggasztani kitűnő hozzászólásaiddal, ugyanis jelen pillanatban nincs ebben az országban olyan büntetés végrehajtási intézet amelyben az internet használat bármilyen korlátokkal is elérhető volna.

conmorientes 2013.03.01. 12:47:32

@flort:

Ne már....
Most kénytelen vagyok elmagyarázni, hogy ha itt névtelenül ilyeneket írsz, mennyiben lehetsz arcoddal markánsabb ??? Mert a formál logika szabályai szerint semennyire.

Ezért annyit tudok mondani, amikor kell vagy lehet az arcodat, véleményedet vállalni, akkor egyszerűen tedd, bármi is legyen az.
No az már esetleg segít.....

Virág et. 2013.03.01. 12:48:06

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Ki volt az alkukor a katonai főügyész? Ki most?

Ki vitte bíróságra azt az alkut, pedig beszerezhetett volna más bizonyítékot is?

Miért vagy hülye?

Csetepaté márki 2013.03.01. 12:50:56

"Akárhogy is, az ügy megmutatta, miként működik az Orbán-rendszer, mit enged meg magának a hatalom. Ez a legfőbb tanulság, kedves választók!"

vagy:

Akárhogy is, az ügy megmutatta, miként működött a Gyurcsány-rendszer, mit enged meg magának a hatalom. Ez a legfőbb tanulság, kedves választók!

fidesz = házmesterek pártja 2013.03.01. 12:54:24

Érdekes, hogy az orbánista seggnyaloncok milyen hevesen támadják a poszt szerzőjét! :DDDD
Gyerekek, gyerekek... szánalmas egy csürhe vagytok,akárhonnan nézzük.
Arról nem beszélve, hogy ez a cirkusz erősen hajazott rákosi elvtársék koncepciós pereire...

dobzse.laci 2013.03.01. 12:57:29

@balogpeti: Na most akkor kire szavaztál?
Te vagy a pártnélküli politikai árva...

Peetee 2013.03.01. 13:07:17

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Nem, arra próbál rávilágítani, hogy a háttérben szépen megy a kéz-kezet-mos!!!!
Amíg vannak érdeklődők, addig megy a színjáték, a háttérben pedig a sorok szépen összezárnak, védik egymást a közös halászás reményében, mert mindenkinek hegyekben áll a vaj a fülei mögött.

miskabá 2013.03.01. 13:27:27

" a demokrácia, a jogállam talán mégis működik Magyarországon."

Ha a demokrácia az olajozottan működő bűnszervezetek akadálytalan ténykedését jelenti, akkor most itt a jó alkalom hogy elkezdjük tapsolni.

Sajnos a korrupció már jó ideje mindent elborított, és szinte minden olyan szervezetet behálózott, ahol közpénzek elosztása folyik. A honvédség különösen érintett, mert mindig lehet katonai titoktartásra hivatkozni, így eleve kisebb a transzparenciája. Ezért a katonai beszerzés világszerte az egyik legkorruptabb üzlet az összes közül. Ráadásul a szigorú hierarchikus viszony, az életpály jellegű kötődés többnyire megakadályozza hogy bárki is kiszálljon a rendszerből és lebuktassa a többieket. Ha mégis, akkor többnyire egyedül marad és ő jár rosszul nem az összezáró korrupt főtisztek.

Szégyen hogy így megy ez Magyarországon, és külön szégyen hogy ezen valaki még örvendezni is tud.

flort 2013.03.01. 13:30:03

@conmorientes: Na igen, ezért nem kell kapkodni.

Tehát: az eredeti megjegyzésedre: igazad van, de úgy vélem, hogy attól, hogy amikor kell, vagy lehet, arcot + véleményt vállalni, nem fog változni semmi. (Névtelenül ellenben a magunkfajta nethuszárok is bátrabbak és szabadabb szájúak).

Például csak itt, a Balkánon nem vizsgálódnak az érintettek szakmai kompetenciája iránt az emlegetett móri blamázs után. Ezt kimondjuk (hangosan, arccal) - és? Jelen poszthoz érkező hozzászólások elsöprő része is a ki a hülyébb politikus/kommentelő témájában íródik. Nyilván egyszerűbb a világosan látható ellenfélre (ellenségre) dobálni a sarat, mint a hozzáálláson változtatni.
Mi, opportunisták (néma cinkosok) szerint pedig az élet túl rövid, hogy a reménytelen ellenszélben próbáljuk megváltoztatni a környezetünket. És attól még sok értékeset lehet csinálni, ha elfogadjuk, hogy ez egy szar világ.

naneee3 2013.03.01. 13:46:20

Fapál László blogja: viszkisdoboz.blog.hu/

109. Ügyészségi színjátékok - Színjátszó ügyészek
2013.02.24. 14:08 Viszkisdoboz

Előző bejegyzésemben éppen azon örvendeztem, hogy harmadik gyanúsításomat végre nem a Népi Megfigyelő Magyar Nemzet hasábjain olvashattam először, de az örömöm nem tartott sokáig. A gyanúsítást követő napon a Magyar Nemzet szó szerint idézte az előző nap ismertetett jegyzőkönyvet, miután megszólaltatta a Központi Nyomozó Főügyészség szóvivőjét, Fazekas Gézát.

Fazekas Géza.jpg

A viszkis doboz ügyhöz hasonlatosan a Nemzeti Együttműködés Rendszerének kritikátlan szócsöve a nyomozás kellős közepén jut hozzá a dokumentumokhoz, jegyzőkönyvekhez, amikből aztán azokat a részleteket közli, amelyek alátámasztják az ügyész által kreált politikai konstrukciót. A következő lépés majd az lesz, amikor az én ügyvédemet vádolják meg a kiszivárogtatással, mint tették a viszkis doboz perben, ahol az őrizetbe vételek után, a nyomozás lezárta előtt egy évvel már elkezdtek szivárogni az ügyészség előtt tett vallomások.

A Kaposvári Törvényszék előtt folyó perben aztán az ügyészek a tizenhét vádlott védőjére fogták, hogy megjelentek a vallomások, noha ez éppen nekik nem állt érdekükben. Annál inkább szolgálta az ügyészség, pontosabban egyes ügyészek személyi ambícióit, hiszen a bombasztikus kijelentések, amelyek a Honvédelmi Minisztérium akkori szocialista vezetése ellen fogalmazódtak meg, hogy, hogy nem éppen a 2010-es választási kampány hajrájában jelentek meg, hol másutt, mint a Magyar Nemzetben?!

A közlések időpontjában egyébként a „Tábornok per” majdnem összes gyanúsítottja azért ült előzetesben, hogy nehogy összebeszéljen gyanúsított társaival, és megtudhassa, azok mit vallottak, esetleg ellene. Fura módja a prevenciónak, hogy bevisznek mindenkit, mert ott úgysem jár az az újság, amiben viszont minden megjelenik a nyomozásról. O. János tábornoknak, a vád „koronatanújának” is az volt az első kedvezménye - miután a HM felső vezetésére valótlan vallomást tett - hogy a katonai ügyész engedélyezte a Magyar Nemzet előfizetést. Így nyugodtan olvasgathatta cellájában a „társak” vallomásait és a sajátját ehhez igazgatta.

Még az a „komikus” eset is előfordult, hogy a napilapban megjelent vallomás nem volt megtalálható a bűnügyi iratok között. Eltűnt. Biztosan kiesett belőle. Soha senki nem kereste….

Az akkor kialakult "nemes" hagyományokat követték most is, amikor a polgári lapnak csúfolt újság hasábjain részletes, a gyanúsításommal szövegszerűen is egyező cikket találtam. Én azért nem hoztam le előző nap a gyanúsítás teljes szövegét, mert nem akartam, hogy az ügyészség megvádoljon: a nyomozás érdekeit sértem. Hiszen hogyan fog nyomozni a katonai ügyész, ha az egész ország értesül a tényállásról? Úgy tűnik, hogy ez csak nekem okozott gondot.

Nem véletlenül jegyeztem meg, amikor az eljáró katonai ügyész felolvasta a gyanúsítást három és fél oldalon keresztül, olyan érzésem volt, mintha vádiratot ismertetne. Ezt el is mondtam. Erre az ügyész közölte, hogy ne minősítsem a munkáját. Nem minősítettem, de minek eljátszani, hogy nyomozunk, a terhelt érdekeit figyelembe vesszük, a nyomozás során betartjuk a Nemzetközi Ügyészi Egyesület Etikai Kódexében előírtakat, amikor a büntetőeljárási törvényt sem tartják be.

Folyamatban lévő ügyben maga az ügyészség az, aki a valószínűleg már elkészült vádirati tényállásra kiterjedő hatállyal tájékoztatja a saját sajtóját, oszt jó napot. Ki kérdezi meg, hogy ez megfelel-e a jogszabályoknak és az etikai szabályoknak? Senki. Azt tesznek, amit akarnak. Az pedig egy baklövés volt, hogy Fazekas Géza olyan információkat is közölt a napilappal, miért másokat „összebeszélés” miatt a nyomozási bírók előzetes letartóztatásba helyeznek: „csaló társam” nem tett vallomást és panaszt jelentett be a gyanúsítás ellen. Köszönöm az információt.

Amikor azt állítom, hogy a kiszivárogtatás egyéni ambíciókat szolgál, akkor arra is kérem az olvasót, hogy vegye velem együtt szemügyre Fazekas Géza ügyészi életpályáját. A Békés megyei fiatalember viharos gyorsasággal emelkedett az ügyészség korrupcióellenes főosztályának élére, miközben megtartotta szóvivői posztját, és tagja lett Polt Péter legfőbb ügyész kabinetjének is. Valószínűleg hűsége játszott közre abban, hogy ilyen sokra vitte, tehetsége nem annyira, mert első nagy vesztegetési-korrupciós ügye sikertelenül zárult. Miközben évekig telenyilatkozta a sajtót az erzsébetvárosi polgármester hihetetlen bűneiről, a perben, ahol ő képviselte a vádat Hunvald Györgyöt felmentették a vesztegetés vádja alól.

Jogászszakmai indokokat akkor sem soroltak fel nagy számban, amikor átvehette az Ügyészek Országos Egyesülete által adományozott Finkey Ferenc díjat. Az indoklás szerint 2012-ben azért vehette át az elismerést (némi késéssel), mert 2007-ben, az egyesület megyei tagozatvezetőjeként „felpezsdítette a békés megyei tagozat életét. Sokrétű, színes programok szervezésével sikerült megmutatnia a kollégáknak, hogy milyen előnyökkel jár az egyesületi tagság…”

Fazekas Gézát kitüntették2.JPG

Fazekas úr ugyanis elsősorban arra koncentrált, hogy az ügyészi testület tagjai kibontakoztathassák művészi ambícióikat. A laudációban azonban már feltűnik az a képesség is, amire a Nemzeti Együttműködés Rendszerében egy ügyész bízvást alapozhat ígéretes karriert: „Fazekas Géza úr volt az, aki feltérképezte az alkotó ügyészeket, illetve az ügyészségi alkotókat…. nagy szerepe volt a nagy sikerű próbatárgyalásos játékok megszervezésében.”

Tudják, ahogy a régi vicc mondja. Hááááááááááát, ha csak úgy nem!

conmorientes 2013.03.01. 14:01:25

@flort:

Janus arcú az álláspontod:) Attól hogy te személyesen nem kívánod adni az arcod, véleményed per pillanat tényleg nem változik semmi. De ez besavanyodottsághoz, bizonytalansághoz és félelemhez vezet, vagy azokon alapul.
Ha pedig hozzád hasonlóan a népesség súlyos 50-60%-a ugyanezt teszi, akkor marad az a helyzet Hofival szólva, hogy "a szar húzza le a WC-t"

Ezért ezzel az állásponttal, még ha kényelmesnek és okosnak is tűnik nem tudok azonosulni.

Az opportunizmus pedig pont nem a néma cinkosság, mert az a rezignáltság, az opportunista mindig tesz az éppen fújó szél vitorlájába kapaszkodásáért merő elvtelenségből. Lásd def: Az opportunista megalkuvó, kiegyezésre hajlandó, a mindenkori helyzethez viselkedésével alkalmazkodó, a pillanatnyi előnyökért a fontosabb célokat eláruló, önző és elvtelen személy.

A veled hasonlóan gondolkodók, ráadásul nem is hajlandóak megérteni, bármilyen változáshoz láthatóan nem az kell, hogy vátészek jelenjenek meg kormányfőként, vagy MNB elnökként, hanem hogy te mint egyetlen arc a szürke tömegből ne süllyedj el a véleménytelenség közönyébe, mert azokra akikre hatással vagy ezzel azonos magatartást fognak tanúsítani és nem készteted őket esetleg önálló gondolkodásra cselekvésre.
A társadalomba szerveződés lényege a tevékeny részvétel. Semmittevésből sosem született még semmi.
Igazad van, az élet túl rövid, főképp arra hogy abban az ég világos semmilyen megjegyezhető ne történjen. Ezzel nyered el véglegesen az életedben is kommentelő arctalanságod.

Reszelő Aladár 2013.03.01. 14:28:41

"A törvényekkel, jogszabályokkal ellentétes és tiltott módon megszerzett bizonyíték olyan, mintha nem is létezne, a bizonyítékok köréből ki kell rekeszteni. Egy demokratikus, a XXI. századi jogállamban a jogbiztonság és az igazságszolgáltatás pártatlanságába vetett bizalom érvényesülése megkérdőjelezhetetlen. Így még a látszatát is el kell kerülni annak, hogy egy ügyben a bizonyítékok aggályosan kerülnek felhasználásra"

Ez a legszebb. Ha pl készül egy illegális videó egy gyilkosságról. Ha nem felhasználható, akkor a gyilkos elsétál?

Anno "titkosszolgálati" eszközökkel megszerzett offshore számla adatok adócsalási perek tucatjaihoz vezettek. De mivel Németország egy komoly diktatúra ("Merkelatúra"), nyilván ott ez belefér.

szabadság elvtársak! 2013.03.01. 14:34:42

@pástétom:
Nos rendben van! De akkor meséld már el hová lett a Horn alatt az Orosz adósság, ami a Dunaiékra bíztak? Nem kell ez a rizsa.Az MSZP és az SZDSZ ugyanannyit vagy többet síbolt el.Ne csináljunk kettős mércét.

krj 2013.03.01. 14:56:11

@Reszelő Aladár: a "titkosszolgálati eszközzel megszerzett" és a "törvénytelen" két külön fogalom. itt fenyegetéssel szedtek ki vallomásokat a vádlottakból, aztán azok egy részét többen vissza is vonták. a vád egy db vallomáson alapult és olyan dokumentumokon, amelyek még közvetett bizonyítéknak sem jók. ennél azért jobban dolgoznának az ügyészek Németországban is. vagy hagynák, mert tudják, hogy ekkora bukó lesz a dologból.

Reszelő Aladár 2013.03.01. 15:29:39

Meg ne feledjük el, hogy 2006-ban is elítéltek bárkit, aki ellen rendőri tanuvallomások voltak. Azok pedig voltak. Bárki ellen.
Amikor pedig a rendőrök tanuztak hamisan, akkor úgy emlékeszem a bíró is azt mondta, hogy bűnösök, de mivel nem tudta kideríteni, elsétálhattak. Ma ők 40 évesek, és élvezik a nyugdíjaskort, esetleg vállalkoznak, vagy csak feketén dolgoznak. Jogállam.

naneee3 2013.03.01. 17:41:36

@szabadság elvtársak!: Gugli a barátod!

Megállapodás az orosz államadósság rendezéséről

MTI

2002. december 21., szombat 13:07 |

Tisztességes és jó megállapodás született az orosz államadósság rendezéséről- jelentette be Medgyessy Péter kormányfő, aki hivatalos moszkvai látogatásáról tért haza szombaton. Az alku alapján a magyar állam egy hónapon belül 90 millió dollár készpénzt kap Oroszországtól.

Megállapodás született moszkvai tárgyalásaim során az orosz államadósság rendezéséről, amelynek értelmében a magyar állam egy hónapon belül 90 millió dollár készpénzt kap az orosz féltől - jelentette be Medgyessy Péter miniszterelnök szombati budapesti sajtótájékoztatóján. A kormányfő hivatalos moszkvai látogatásáról tért haza szombaton.

Medgyessy Péter elmondta: Oroszország 36 százalékos árfolyamon rendezi adósságát Magyarország felé, ami 5 százalékponttal jobb annál a megállapodás-tervezetnél, amelyet még az előző kormány dolgozott ki. Tisztességes és jó megállapodás született, amely közvetítők nélkül rendezi az orosz államadósság-ügyet - fűzte hozzá a kormányfő.

Kitért arra is, hogy elvi megállapodásra jutott Vlagyimir Putyin orosz elnökkel a sárospataki könyvtár visszakerüléséről. A könyvek várhatóan már jövőre hazakerülhetnek, cserébe Moszkva Magyarországon lévő orosz műkincseket kap, amennyiben fellelnek ilyeneket.

A miniszterelnök bejelentette, hogy többek között 300 vagon magyar alma szállításáról, egy gyümölcslé-palackozó üzem létrehozásáról és 10 millió dollár értékben konzervek eladásáról is megállapodást sikerült elérni Moszkvában.

Ezt meg Orbánék intézték:
Harmadáért kelt el az orosz államadósság
[origo]|2002. 05. 13., 8:04|Utolsó módosítás:2002. 05. 13., 8:06|
Címkék:Stumpf István, dollár, adósság,

Burány Sándor szocialista politikus azonnali választ igénylő kérdést intéz hétfőn Stumpf István kancelláriaminiszterhez az orosz államadósság eladásával kapcsolatban. A képviselő arra vár választ, mi indokolta a követelés mélyen áron aluli kiárusítását. A 250 millió dolláros adósságot ugyanis harmadáért értékesítették.

A magyar kormány névértékének harmadáért adott el 250 millió dollárnak megfelelő követelést az Oroszországi Föderációnak Magyarországgal szemben fennálló államadósságából. A Népszabadság információi szerint az osztrák Meinl Bank 77,5 millió dollárt fizetett a követelés ellenértékeként. Burány Sándor, az MSZP gazdaságpolitikusa hétfőn azonnali választ igénylő kérdést intéz Stumpf István kancelláriaminiszterhez, annak érdekében, hogy megtudja, mi indokolta a lázas sietséget és a követelés mélyen áron aluli kiárusítását. Burány szerint a távozó Orbán-kabinet kormányzásának négy éve során érdemben semmit nem tett az orosz államadósság csökkentése érdekében, ugyanakkor működésének utolsó néhány napján lázas sietséggel kótyavetyélte el a tartozást. A szocialista politikus szerint példátlan ahogy a távozó kormány herdálja a közpénzeket és korrupciógyanúsnak nevezte az ügyletet. Korábban ezeket a követeléseket 58 százalékos árfolyamon értékesítették. Az eredeti 1,7 milliárd dolláros összegből - még az Antall-kormány idején aláírt megállapodás értelmében Moszkva 800 milliót törlesztett, MiG-29 vadászgépek szállításával. Később a magyar határőrségnek szánt páncélozott szállítójárművek, illetve a rendőrségnek juttatott Lada Niva terepjárók apasztották az államadósságot. A 400-450 millió dollárra mérséklődött adósságállományból 100 millió dollár szolgál fedezetül az orosz féltől megrendelt vasúti sínbuszokra. Így mintegy 300-350 millió dollár lenne a még megmaradt orosz államadósság, s ebből 250 milliót adtak el állítólag a bécsi banknak, ha helytállóak a Népszabadság információi. Korábban egyébként szóba került az is, hogy orosz cégek közreműködnek a budapesti 4-es metróvonal megépítésében is. Az államadósságokat kezelő ÁPV Rt. a követelés eladásával kapcsolatban ez idáig nem adott felvilágosítást.

Magyar Hírlap

dr.Hüppögő Balneológus 2013.03.01. 17:56:35

A teljes fideszkomcsi agitprop osztályt iderendelte a Kedves Vezető?
Éberség narancselvtársak!

"Nincs homok??!! Akkor csinálunk, elvtársam! Nekem homok legyen a föld alól is! Efelől nem nyitok vitát elvtársam, várom a sódert meg a kavicsot!"

naneee3 2013.03.01. 17:59:41

@Csetepaté márki:
Fapál László blogja: viszkisdoboz.blog.hu/2013/03/01/110_buncselekmeny_hianyaban_felmentettek

110. Bűncselekmény hiányában felmentettek!
2013.03.01. 14:24 Viszkisdoboz

Felmentettek.

A Kaposvári Törvényszék dr. Ifkovics Béla hadbíró ezredes vezette katonai tanács - egyéves tárgyalássorozatot követően - a „Tábornok per” néven elhíresült büntetőügyben a 17 vádlottból 15-öt bűncselekmény, vagy bizonyítottság hiányában felmentett.

ítélet.jpeg

A bíróság indoklásában megállapította, hogy a 99 százalékban egy személy vallomására alapított vád értékelhetetlen, mert a katonai ügyészek olyan eljárási törvénysértéseket követtek el, ami miatt a vád „koronatanújának” tartott O. János tábornok vallomását ki kellett zárni a bizonyítékok közül. O.-nak ugyanis a katonai ügyészek egy kihallgatáson a terhelő vallomás fejében büntetlenséget ígértek, noha a bűncselekmény, amivel eredetileg megvádolták a közélet tisztasága elleni bűntett minősített esete, s ilyen esetekben ezt nem lehet megtenni. Ezt követően vádalkut javasoltak, amelynek értelmében a dandártábornok lemond a tárgyalásról, ennek fejében a kiszabhatónak vélt maximum húszévnyi fegyházbüntetés helyett néhány évet kap csupán, cserében tanúskodik a bíróság előtt azok ellen, akikre a nyomozás során terhelő vallomást tett.

Szerencsére a független magyar bíróság, a győri és a kaposvári törvényszékek ügyeltek a törvényesség betartására, és nem tartották lehetségesnek O. ügyének elkülönítését a többitől. Valószínűleg az így kicsalt vallomásokat már ezért is figyelmen kívül kellett volna hagyni, de a per során az is kiderült, hogy O. tábornok csak korlátozottan beszámítható, erős benne a megfelelési kényszer, az érvényesülés érdekében hazudni is képes, ezért nem lehet eldönteni, hogy vallomásából mi a valóságos, és mi fiktív. Ezeket figyelembe véve a bíróság úgy döntött, hogy O. tábornok nyomozati vallomását, amit egyébként a törvényszéken már nem is ismételt meg, kirekeszti a bizonyítékok közül.

Ellenem kizárólag O. János tábornok törvénysértések árán kicsalt és az igazságügyi elmeszakértők által dokumentált, zavart pszichés állapotban született vallomása állt „bizonyítékként” a vádhatóság rendelkezésére. Ennek a vallomásnak a bizonyítékok köréből történő kirekesztése azt eredményezte, hogy a vádirati tényállást egyetlen más bizonyíték sem támasztotta alá. Így a bíróság bűncselekmény hiányában mentett fel a katonai ügyészség vádja alól.

Ebben a blogban sokszor leírtam, hogy a vádemelés módja, az ügyészség eljárása még akkor is kétséges lenne, ha a bűncselekményt elkövettem volna, amit pedig nem tettem. Kitapintható volt a koncepció is: egy szocialista politikust, Juhász Ferencet vagy Szekeres Imrét akartak rajtam keresztül elérni, demonstrálva így az MSZP kormányok végtelen korruptságát. Az ügyészség ennek igazolására szegődött a jelenlegi kormánypártok szolgálatába, a kezdetektől hangsúlyozva, hogy egy HM-es bűnszervezetet göngyölítenek fel éppen.

Ennek az erőfeszítésnek annyi lett az eredménye – ugyancsak az ítélet bírósági indoklása szerint –, hogy a „törvényes vád” csak megjelölte, melyik vádlottat milyen bűncselekmény elkövetésével vádolja, de ennek alátámasztására semminemű érdemleges tényt, és azok bizonyítékait nem sorakoztatta fel az ügyészség. Így a bíróságnak sem volt miből megalapozott következtetéseket levonni a vádlottak kétséget kizáró bűnösségét illetően.

Az ügyészség ugyanis nem ellenőrizte O. János tábornok vallomását, azt készpénznek fogadta el, és többségében meg sem kísérelte, hogy bárminemű más, objektív bizonyítékkal a vádat alátámassza. Így fordulhatott elő, hogy nem csak én, és az ügybe belerángatott több ártatlan katonatiszt és polgári személy lettünk felmentve, hanem azok is, akik beismerték, hogy vettek át O. tábornoktól pénzt, illetve maga O. János is, aki a legtöbb bűncselekményt ismerte be valamennyi vádlott közül.

Ha mást nem lehet „bevarrni” a vallomása alapján, mert azt korlátozott elmeállapotban tette, és nem bizonyítható elemeket tartalmaz, akkor őt sem lehet. A beismerő vallomást tevő vádlottakat bizonyítottság hiányában mentette fel a bíróság. Akiket azonban O. tábornok csak beleálmodott a vádiratba, mint engem, miután, meggyőződött a Fidesz 2010-es választási győzelméről, bűncselekmény hiányában mentettek fel. Ugyanis O. János tábornok engem is megterhelő beismerő vallomását három hónapnyi előzetes után, egy vallomásmódosításban a választás második fordulója után tette meg. Azt is két részletben

A tanács elnöke úgy látta, hogy „hozzá nem értés, kapkodás vagy bizonyítási vágy” okozhatta, hogy a katonai ügyészek nem tettek eleget törvényi kötelezettségüknek, mely szerint a terhelt beismerő vallomása esetén is be kell szerezni az egyéb bizonyítékokat.

A bíróság kifejtette, hogy a Budapesti Katonai Ügyészség szóvivője 2010 tavaszán sajtótájékoztatón jelentette be, hogy a Honvédelmi Minisztériumban egy „gengszterszervezet” működik és attól kezdve, csak azzal foglalkoztak, hogy ezt az állítást igazolják.

A bíróság az ítélet indokolásakor két és fél órán keresztül tételesen felsorolta a nyomozati iratokból, hogy a katonai ügyészek mikor, kinél, milyen törvényi szabályt sértettek meg. A teljesség igénye nélkül kiemelendő: a vádlottak ügyészségre történő beszállításának módja; a védő nélküli kihallgatások sora; az előzetes letartóztatásból történő szabadítás módja, mely szerint akkor lehetett szabadulni, ha a fogva tartott az elöljárójára vagy az ügyész által meghatározott célszemélyekre terhelő vallomást tett. Ez annak fényében igen különös – mondta a tanács elnöke –, hogy bűnszervezet esetén (az ügyészek szerint ez volt a tényállás), egyik vádlottat sem lehetett volna kiengedni az előzetesből. Különösen aggasztónak találta a bíróság, hogy a kihallgatási jegyzőkönyvek hitelessége sem állapítható meg egyértelműen. Ezekre a hiányosságokra más védőkkel együtt ügyvédem, dr. Dezső Antal is felhívta a tanács figyelmét, és hozzáértését jól tükrözi, hogy a bíróság számos ponton álláspontjával egyező döntést hozott.

Dezső Antal ügyvéd.jpeg Dr. Dezső Antal ügyvéd

A bíróság többször felszólította az ügyészeket, hogy tegyenek eleget bizonyítási kötelezettségüknek, de „az süket fülekre talált”. Ugyanis az ügyészek még egy híváslistát sem csatoltak be, amelyből egyáltalán meg lehetett volna állapítani, hogy a terheltek akár egymással, akár a vállalkozókkal beszéltek volna telefonon.

Dr. Ifkovics Béla hadbíró ezredes: „A bíróságnak az utat az ügyészség jelöli ki. Az útnak van eleje és vége, nem térhet arról le sem jobbra, sem balra. Ha akadályba ütközik, vagy falakba az út során, akkor azt a bíróságnak le kell bontania.”

A tanács elnöke elvi éllel leszögezte: „ha az őrzőknek nincs őrzője, akkor a bíróságnak kell annak lennie”.

A vádlottak az ítéletet tudomásul vették, a katonai ügyészek azonban fellebbezést jelentettek be, így az ítélet nem jogerős.

Amikor azon gondolkodtam, hogyan zárjam ezt a posztot, elsőként az jutott eszembe, hogy felidézem nagy kedvencem, a Nemzeti Együttműködés Rendszerének ilyen esetekben szokásos gyakorlatát. Amikor ugyanis a fogyatkozó független grémiumok egyike a hatalom birtokosainak nem tetsző döntést hoz, akkor másnap beleírják „Európa legmodernebb alkotmányába”, hogy az utolsó paragrafus Magyarországon így szól: ha mégsem a Fidesznek/Orbán Viktornak van igaza, akkor érvénybe lép az első paragrafus, amely szerint mindig a Fidesznek/Orbán Viktornak van igaza. Talán belekerül az alaptörvénybe, hogy „Fapál akkor is bűnös!”

alaptörvény.jpeg

De aztán eszembe jutott az is, hogy az ellenem folyó ellehetetlenítései hadművelet fedőneve az elszámoltatás. Merthogy állítólag közpénzekkel rosszul sáfárkodtam. Nos, a katonai tanács tegnap a HM polgári jogi igényét elutasította, és Hende Csaba vezette minisztériumot tetemes perköltség megfizetésére kötelezte. Amikor pedig jogerőre emelkedik az elsőfokú döntés, akkor az aktív hivatásos állományban lévő tábornokok és tisztek perelhetnek elmaradt illetményükért, elvett lakásaikért, és kártérítést követelhetnek az – esetenként egy évig is elhúzódó – előzetes letartóztatásban töltött időszakért. Mindezt közpénzből fizetik.

A bíróság tiszteletre méltóan, és bátran helyrebillentette azokat a törvénysértéseket, amiket a felügyelet nélkül dolgozó ügyészek követtek el.

De a számlát az adófizetők állják.

flort 2013.03.01. 18:38:35

@conmorientes: Hű, ezt most jól megkaptam.

Csak néhány megjegyzés: "mert azokra akikre hatással vagy ezzel azonos magatartást fognak tanúsítani és nem készteted őket esetleg önálló gondolkodásra cselekvésre." Szerintem lenne néhány ember, aki szeretné, ha nem forszíroznám, hogy saját véleményüket is fejtsék ki szemináriumon.

És még valami: sohasem értettem azokat, akik egész életüket aszerint élik le, hogy mondjuk nők. Vagy Fradi-szurkolók. Vagy valamelyik gyülekezet tagjai. Mert ez mind rendben van, de még annyi mindent lehet csinálni: szaxofonozhatsz házibulikban, repülőgép-modelleket készíthetsz, kertészkedhetsz, ejtőernyőzhetsz, ilyesmi. De nem kell mindig mindenhol megnyilvánulni, véleményt kifejteni (még ha szerinted a bíró rosszul is alkalmazta az előnyszabályt), csak azért, mert neked van. Könnyen lehet, hogy egyszerűen naív vagy és a mindennapi észjárás nem mindig segít. Vagy a példánál maradva: nem voltál vonalban.

De ez kissé (nagyon) off lett.

szabadság elvtársak! 2013.03.01. 19:48:51

@naneee3:
Hoppá! Na ez van ha az ember nem néz utánna rendesen!Köszi! Ennyivel is többet tudok!

pytty 2013.03.01. 21:51:20

Örülök, hogy segíthettem, gugli a barátunk!
süti beállítások módosítása