HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) áder jános (11) Áder János (4) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) alkotmány (1) Alkotmány (1) Alkotmánybíróság (5) alkotmánybíróság (2) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) Brüsszel (1) brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes beszéd (3) Egyenes Beszéd (1) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) fidesz (6) Fidesz (4) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyás gergely (2) gulyas gergely (1) Gulyás Gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) Hírtévé (11) hírtévé (2) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) IMF (2) imf (1) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) Kormányinfó (1) kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) magyarország (1) Magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) Matolcsy György (1) matolcsy györgy (4) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) mesterházy attila (6) Mesterházy Attila (3) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) MTVA (3) mtva (1) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) Navracsics Tibor (1) navracsics tibor (2) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán viktor (83) Orbán Viktor (2) orbán Viktor (2) Országgyűlés (2) országgyűlés (1) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) Parlament (2) parlament (8) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) Rétvári Bence (1) rétvári bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) rogán antal (1) Rogán Antal (6) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) Schmitt Pál (1) schmitt pál (23) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) Simor András (1) simor andrás (2) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) Szolidaritás (1) szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) Tállai András (1) tállai andrás (2) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Csömör-Felcsút 1:0?

2013.01.26. 01:18 Poldi bá

Érdekes megközelítésben taglalta az Orbán-rezsim nagyon remélt végkifejletének lehetséges verzióját Herényi Károly az ATV-n, az Egyenes beszédben.
Én magam is felvetettem már, hogy vajon mitől fog bukni Orbán Viktor, konkrétan mi lesz az, amitől elveszíti a 2010-es választásokon elért parlamenti (túl)hatalmát annak ellenére, hogy az utolsó pillanatig maga alakíthatja a (választási) játékszabályokat

Pofátlan módon saját magamtól idézek most, egy tavaly augusztusi (tehát jóval a regisztráció eltörlése előtti) Poldi-posztból:

"Miben lehet akkor bízni? Abban, hogy a választás még titkos, akkor is, ha előtte regisztrálni kell. A szavazófülkébe belépő emberben nem bízhat Orbán Viktor. Mindent megtett azért, hogy az összes magyar család a bőrén érezze a kétéves ámokfutás közvetlen következményét. Talán az ötgyermekes, szabadidejében vágtató lóról nyilazó jobboldali politológus kivételével senki sincs, akit ne aláztak volna meg, ne vettek volna ki pénzt a zsebéből, ne kérdőjelezték volna meg a magyarságát. Mindezt úgy, hogy mosolyogva, szinte már gúnyosan hazudtak az arcába a televízió képernyőjéről.
(...)
Orbán Viktor politikai sírját Orbán Viktor ásta meg.
A matematikai modellezés nem alkalmas arra, hogy felmérje egy-egy választókörzet lakóinak lelkületét, az egyes embereken (hogy értsd, Viktor: a szavazópolgárokon) ejtett mély sebeket. Csak ebben bízhatunk. Abban, hogy az emberek mégsem hülyék, nem lehet velük bármit megcsinálni, büntetlenül. Nem lehet a szemükbe hazudni, tündérmesével bódítani őket, miközben könyékig nyúlnak be a zsebükbe.
Ha pedig mégis, akkor valóban jaj nekünk, mindannyiunknak."

Herényi Károly most egy olyan szempontot fogalmazott meg, amely beleillik a képbe, erősíti és magyarázza az általam is megfogalmazott reményt.

Egy irodalmi idézetből vezette le, hogy a magyar ember évszázadokon keresztül mi védte meg a bajoktól. Mint mondta: a csömör.

"Elérkezik egy olyan pillanat, amikor már nem lehet semmit ledugni a torkukon - csúnya szóval -, amikor már semmit nem vesznek be, sőt, a végén már talán vissza is fog jönni. És akkor elérkezik egy olyan időszak, amikor próbálnak egy kicsit újra magukhoz térni és életre kelni és egészen más szemmel nézni a világot. Én azt hiszem, hogy ennek az Orbán-rezsimnek is tulajdonképpen ez lesz a vége, a csömör. A híveik is meg fognak csömörleni, mert rájönnek, hogy őszinte, igaz szó nemigen hagyja el Orbán Viktor, meg a kormánya, meg a pártja száját. Ezt egy ideig lehet csinálni. Na de hát nem lehet egy életen keresztül hazudozni, mert az nem vezet sehová."

A videóba Herényi szavai után - szemléltetésül - beletettem Orbán Viktor mai ordas hazugságát. Kecskeméten adta elő a maga természetességével,  akkor, amikor legördült a szalagról az első magyar gyártású CLA Mercedes. Miniszterelnökünk szerint ez bizonyíték arra, hogy "új európai sikertörténet" a magyar gazdaság megújítása. Hát persze.

Végezetül itt kérek elnézést az ellenállhatatlanul rám törő intoleranciáért, ami a poszt címében megtestesülő minősíthetetlen szóviccet eredményezte.




Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

165 komment

Címkék: orbán viktor csömör Egyenes beszéd Herényi Károly

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ördöngös pepecselés 2013.01.26. 12:17:10

@Julian Plenti:

Ott sem lesz. Pesten 1-2 proli helyen, meg Hevesben és BAZ-ban 1-2 cigányos helyen lesz szoci, vagy libsi "többség", mindenhol máshol Fidesz-KDNP lesz a nyerö 2014-ben is. És ez nem véletlen! ;))

MACISAJT 2013.01.26. 12:17:21

"Ha pedig mégis, akkor valóban jaj nekünk, mindannyiunknak."

Valóban. És ez a "jaj"/"ojvé"( nektek)Orbán legfőbb támasza.

És a csömör is.
Elég rátok nézni- és máris logikus hogy a 2014-es választás nem arról szól hogy ki kormányozzon. Hanem hogy KI NEM.

És a herényiek,libaszakértők, házmesteriek, ronbwerberek csürhéje-n a azok biztos nem.

ördöngös pepecselés 2013.01.26. 12:18:45

Na viszlát ballibek! Hazudjatok tovább a mercedesről meg az államadósságról is... :D

Meg hazudjátok azt is hogy nem lett rezsicsökkentés, meg átháritották a telefonadot meg a csekkadót és a bankadót...:D

ördöngös pepecselés 2013.01.26. 12:19:17

@MACISAJT:

Egyetértek! Hajrá Fidesz-KDNP! A Haza nem lehet ellenzékben! Csak a Fidesz!

Netuddki. 2013.01.26. 12:22:52

@Önnek megyünk: "A Mercedes pont azért kiugró, mert ő a többi autógyárral szemben fejlesztést is hoz ide."

Aztán milyen fejlesztést kisfácán? Itt fogják fejleszteni a Merciket? Na ne röhögtess!

ördöngös pepecselés 2013.01.26. 12:26:09

Ezt még muszáj:

2014 április: Fidesz-KDNP - MSZP, SZDSZ,LMP,LIBAJNAI,DK,DZSOBBIK,CIVILEK,MDF

~70%-30%

:DDDDD

Netuddki. 2013.01.26. 12:26:18

@Balibgeczyk: Anyád ballib, te kis fideszes szarcsimbók !

"Balibgeczyk 0 bejegyzést írt és 372 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2012.09.16. óta tag."

U.i.: Hehe! A ballibet aláhúzza a helyesírás-ellenőrző, a szarcsimbókot viszont nem...

látjátok feleim szümtükkel 2013.01.26. 12:26:59

@Balibgeczyk: "Hazudjatok tovább a mercedesről meg az államadósságról is..."

Persze, hazudunk, te meg tanulj meg számolni. Amit államkötvényből szereznek, és az államadósságra az IMF-nek megfizetnek, az mitől is csökken? Vagy te még nem ismered azt a jó magyar szokást, hogy a legrégibb hitelt újabb hitelből fizeti vissza? Ez ellen mit is tett kedvenc kormányod? Vagy úgy gondolják, hogy ha nem nyernek, akkor az utánuk jövő kormány is szívjon? Kinek is árt ez a szemlélet?

Netuddki. 2013.01.26. 12:33:20

@látjátok feleim szümtükkel: Állítólag (99.99%), Szentgotthárdon csak azért gyártottak autót mert ez volt a feltétele az állami támogatásnak, hogy az antallék ezzel tudjanak villogni. Kíváncsi vagyok mi a (valódi) helyzet a Mercedessel?

schmittpál 2013.01.26. 12:43:32

@Balibgeczyk: igen igen, én is azt várom, hogy ne a haza, hanem csak a fidesz legyen ellenzékben.

zajos1 2013.01.26. 12:53:20

@Vitéz László: Hmmm, rasszista ballib-es...
@schmittpál: És ki lesz utána, eladósító Bajnai, meg a sleppje vagy a hazudós MSZP? Esetleg a drogos Millás, vagy épp a 40 éves nyugdíjasok? Hmmm...
@kovi1970: és egy kultúrlény...(de nem te...)

Vitéz László 2013.01.26. 12:54:41

@zajos1: a cigánykodás az ige...

az ige pedig se nem melléknév se nem főnév...

vakapad 2013.01.26. 13:03:09

Hát, T. Poldi bá, úgy látom, nem nagyon olvasgatja a saját blogján se a hozzászólókat. Felhívnám becses figyelmét, hogy még aki nagyon utálja az Orbán kormányt (minden blogon így van), azok se szavaznának soha a "komcsikra" (= ballib, komplettó grosszó), akikről két dolgot tudnak: hazudtak meg elkúrták. Ennyi elég is a "mindkettő egyformán rossz" tétel benyeléséhez, így aztán nem is mennek el szavazni. Mivel pedig Orbánnak 1,2 millió fanatikus hívője van, a komcsiknak meg 800.000, Orbán 45 %-os részvétel mellett kétharmaddal nyer (hála az új szabályoknak).

Herényi, csömör, stb. ide, vagy oda.

vakapad 2013.01.26. 13:10:56

@zajos1:

1./ A világválság előtt a GDP arányos államadósság 65 % volt, a CHF 160 forinton állt, a várható hiány kb. 3 %, volt 13. havi nyugdíj meg fizetés, és persze nem voltunk bóvli kategóriában.

2./ A válság idején az adósságállományunk 15 %-kal növekedett. Ebből 7 % a minimálisan várt GDP emelkedés helyett 6,8 %-os GDP csökkenés miatt, 3 % a forint erőteljes romlása miatt, 3,5 % pedig a kincstári tartalékképzés miatt következett be (az MNB tartalékba tettük az EU-IMF hitel egyharmadát, egyharmadával magasabb kamatú hiteleket váltottunk ki, egyharmadát meg nem vettük fel). Ha ehhez hozzávesszük az önkormányzatok 1,5 %-os eladósodását, már ott is vagyunk.

Persze nem köll esztet tudni, elég olvasni a Nemzetet, abba minden benne van. Még az is, hogy a világválság dettó a komcsik bűne. No nem szó szerint, de jól láthatóan.

angyalföldi partizán 2013.01.26. 13:22:59

nálunk, a Jonatán kocsmában, mindenki a baloldalra fog szavazni.nagyon unjuk már,hogy nincs minden nap ingyen virsli meg kannás bor.ha ez így megy még évekig,akkor nekünk becsöngettek,mert én és a szeszcimbik nem értünk semmihez.a harctársaim és én veséket rugdaltunk pár évtizede ,abból élünk.a gyermekeink nálunk is hülyébbek, így hát csinovnyik lett belőlük. az unokák? nemcsak mongolidióták,még göthösök is.nem tudom mi lesz elvtársak,nehéz,nagyon nehéz.manapság már 3 flakon noa bor kell,hogy eltudjam hinni:No Pasaran

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2013.01.26. 13:29:16

@angyalföldi partizán:

Ott bukik meg az iróniád, hogy már bizonyított tény, hogy egyik párt szimpatizánsai sem okosabbak a másiknál, és a "lefizetett proli" szavazó meg alkoholista ugyanúgy lehet fideszes, vagy lmp-s is.

Önnek megyünk (törölt) 2013.01.26. 13:29:23

@kovi1970:
"Aztán milyen fejlesztést kisfácán? Itt fogják fejleszteni a Merciket? Na ne röhögtess!"

Erről kérdezd meg az ottani főiskolát, vagy magát a gyárat. Ők kötöttek megállapodást egymással. Bár az eddigiek alapján gondolom ezt se hiszed el. Ez amúgy legalább olyan szórakoztató, mint amikor valaki fennhangon magyarázza, hogy nem is járt ember a Holdon :)

Komoly ember lehetsz, ha egy autó gyártásának folyamatában csak olyan fejlesztést tudsz elképzelni, hogy fejlesztenek egy teljesen új típust...

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2013.01.26. 13:32:27

Egyébként bármilyen szar a Fidesz, a legnagyobb szerencséjük mégis az, hogy vagy teljesen lejáratódott, vagy alapból idióta ellenzékkel állnak szembe, így aztán szinte akármit megcsinálhatnak, mert mindig marad pont annyi szavazójuk, amennyivel bőven nyerhetnek. Noha sokat elvesztettek már a 2,5 év alatt, köztük pl. engem is, de tény az, hogy még mindig vezetnek. Kérdés, hogy ez jó lesz-e majd az országnak a későbbiekben, gyanítom nem, de ne legyen igazam.

Önnek megyünk (törölt) 2013.01.26. 13:33:09

@Balibgeczyk: Nekem az volt a legjobb ilyen jellegű élményem, amikor a tag lelkesen magyarázta, hogy a 2/3-d még a fideszt támogatja, de a 4/5-öd az már a baloldali összefogást :) Mondtam neki, hogy nem lesz ez így jó, akkor helyesbített, hogy 2/3 a fidesznek, 4/5 a szociknak, és van egy 20%, aki meg nem szavaz sehova.

Láthatóan nem értette meg a problémát, de legalább a többi baloldali kötődésű kommentelő elkezdte megvédeni, hogy pedig igazat ír, mert bizony ez a valóság, aki nem elvakult, az látja, hogy ez van, stb stb... Hiába no, sok ott az értelmes ember :)

becike4 2013.01.26. 13:33:41

El a kezekkel Csömörtől!

Muzsikok közt 2013.01.26. 13:34:56

@ob.szerver: A netto államadósság ma sokkal magasabb, a GDP a bajnai féle 1,1 helyett ma -1,2%

- mit hablatyolsz? Kit érdekel a netto államadósság? A GDP arányos bruttót hívják makrogazdasági alapszámnak.

- Bajnai 2009. április 14. és 2010. május 29. között ME, 2009 - 6,7% , 2010 + 1,1% átlagolhatod nyugodtan. Matolcsynál meg átlagolhatod a +1.1et, +1.7et és -1.2t.

'úgy egyensúlyban tarthatod a családi költségvetést, hogy nem adsz eleget enni a gyerekeknek, vagy nem fűtesz 15 foknál melegebbre'

- Ezt a szociknak magyarázd mert ők erre képtelenek voltak(áldott jó szívüknek köszönhetően)

Már mind3mat leírtam, gondolom őket is átvágták Orbánék - m.napi.hu/magyar_gazdasag/igy_latjak_magyarorszag_eselyeit_londonbol_a_budapesti_latogatas_utan.543396.html

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2013.01.26. 13:37:08

@Önnek megyünk:

Azt ugye tudjátok, hogy az emberek fele nem lustaságból, és nem érdektelenségből nem szavaz senkire sem? Így hencegni akármelyik pártnak is, hogy őket támogatja az emberek többsége eléggé gáz.

Önnek megyünk (törölt) 2013.01.26. 13:38:36

@Nyekenyóka.:
"Egyébként bármilyen szar a Fidesz, a legnagyobb szerencséjük mégis az, hogy vagy teljesen lejáratódott, vagy alapból idióta ellenzékkel állnak szembe"

Ez így igaz. A fidesz hozott nem egy népszerűtlen és/vagy elhibázott döntést (adórendszer pl.), de még ennek ellenére is magasan vezet. A papírfomra eddig majdnem minden esetben azt mutatta, hogy a választások utáni 1/2 - 1 évben már a másik párt vezet. A "másik párt" ezzel szemben még azt se döntötte el, hogy milyen formációban induljon, milyen programmal, stb... Hogy ez így alakult, az nem a fidesz érdeme, hanem azé, hogy a baloldal annyira lejáratta magát, hogy sokan még ennek ellenére is a kisebbik rossz elvén maradnak a fidesznél. Aki pedig nem, az vagy átigazol más jobboldali párthoz, vagy nem egy el szavazni...
Ezért írtam fent, hogy nem biztos, hogy a baloldal olyan jól járna a sok-sok gondolkozó szavazóval, ahogy vizionálják.

vénkujon 2013.01.26. 13:41:29

azt, hogy itt a merci, ferinek, meg kecskemét akkori-fideszes-polgármesterének köszönhető. azt most passzolom, hogy az a faszi-e még a polgi.
kirívó eset volt, hogy a mindenkori fideszes szarviharban, vagyis a mindenre "nem" időszakában sikerült így együtt kooperálni egy komcsinak meg egy fideszesnek. asszem meg is lett az eredménye... azóta meg odajár viktor.

Önnek megyünk (törölt) 2013.01.26. 13:41:46

@Nyekenyóka.:

" Önnek megyünk 2013.01.26. 13:33:09
@Balibgeczyk: Nekem az volt a legjobb ilyen jellegű élményem, amikor a tag lelkesen magyarázta, hogy a 2/3-d még a fideszt támogatja, de a 4/5-öd az már a baloldali összefogást :) Mondtam neki, hogy nem lesz ez így jó, akkor helyesbített, hogy 2/3 a fidesznek, 4/5 a szociknak, és van egy 20%, aki meg nem szavaz sehova."

"Nyekenyóka. 2013.01.26. 13:37:08
@Önnek megyünk:

Azt ugye tudjátok, hogy az emberek fele nem lustaságból, és nem érdektelenségből nem szavaz senkire sem? Így hencegni akármelyik pártnak is, hogy őket támogatja az emberek többsége eléggé gáz. "
Te csak írsz, vagy néha azért olvasol is? A válaszod alapján nem nagyon. Vagy max egy-két szót... De látom te sem értetted meg, hogy mi volt a probléma :)

A tag egyébként az egész lakósságra írta azt, amit írt...

Muzsikok közt 2013.01.26. 13:42:19

Nagyon nagy lehet a pánik a baloldalon ha Szarházyt elküldték Erdélybe égni mint a Rejsztág.

DezInf 2013.01.26. 13:45:04

@Lencsés István:

Te meg 2014-ben is ilyen agymosott c@ralak leszel,grammarfidesznyik:D

Muzsikok közt 2013.01.26. 13:45:25

@vénkujon: Perszehogy. A Merci attól teszi függővé egy több ezermilliárdos évtizedekre szóló beruházását hogy ki a polgármester meg a miniszterelnök nem?

Ez most komoly? Ez a dolog nem emberfüggő, idejön ha van elég képzett ember + infrastruktúra és megfelelő adókedvezményt kap. Attól függ a legkevésbé, hogy kik az aktuális perc-emberkék.

DezInf 2013.01.26. 13:45:55

@Zuckerbrot:

Jaja,pánikol is a jobbik,ugye? :D

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2013.01.26. 13:46:29

@Balibgeczyk:

Hát ha ilyen gyűlölködő fröcsögők menetelnek a "békemeneten" mint amilyen te vagy az tényleg nagyon szégyen! :((

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2013.01.26. 13:48:20

@Lencsés István:

Azt tudtad (persze nem), hogy a "hatalom" megnevezés nem csak diktatúrákra és királyságra értelmezhető, és hogy ezen szó nem feltétlen pejoratív és/vagy negatív jelentésű? Ebből kifolyólag nyugodtan mondhatjuk bármilyen kormányra, hogy "hatalom".

DezInf 2013.01.26. 13:51:37

@Önnek megyünk:

Világosíts már fel légyszives,milyen fejlesztési központot hoznak létre Kecskeméten?
Ilyesmire is utalt orbán,mintha részt vennénk az aktív termékfejlesztésben.
Tudom,kicsit naív a kérdés,de hátha.....

The Engineer 2013.01.26. 13:55:52

@Balibgeczyk:

Most már tudom, hogy honnan van még a fidesznek ekkora támogatottsága. Az ilyen agymosott emberek miatt, mint te...

Mindig is mondtam, hogy az emberek hihetetlenül hülyék.

puffogónyúl 2013.01.26. 13:57:04

Még szerencse, hogy az emberek többsége tényleg nem hülye!
Szerencsétlen aki ennyi baromságot összetud hordani.

Dr. Sör Kálmán · http://www.itallexikon.hu 2013.01.26. 14:08:07

Orbán Viktor eddig csak mások sírját ásta meg. Egyes, leülhet.

vénkujon 2013.01.26. 14:18:49

@Zuckerbrot: láss már túl egy picit azon amit leírtam. biztosan nem elegendő "csak" két ember..de abban a szituban ők voltak azok akik oroszlánrészt vállaltak a tárgyalásban, és döntési pozícióban voltak. rontó lali, meg szógyártó peti 15 forintos hétvégéjére emlékszel-e?:D

vénkujon 2013.01.26. 14:19:57

@Zuckerbrot: olvasd. még az "oroszlánrészt" is eltaláltam bazmeg.:D mindkét oldalt dícséri ez az eredmény.

magyarnarancs.hu/belpol/a_mercedes_kecskemeten_-_mint_pusztai_forgeteg-69158

dr. jenőke (jenőke) 2013.01.26. 14:23:23

@Balibgeczyk:
Szerinted miért csak a Fidesz lehet ellenzékben?

vakapad 2013.01.26. 14:32:31

@Nyekenyóka.:

Így van. Az ellenzék lejáratódott. Mégpedig azzal, hogy a lejáratását szó nélkül be tetszettek nyelni. Ezért nyer Orbán 2014-ben is. És elárulom, kegyednek igaza lesz, a jámbor vágy, hogy bár ne lenne igaza, annyira csekély valószínűséggel bír, hogy azt már nem is jegyzik a számegyenesen.

xvxvxv 2013.01.26. 14:34:03

@B@Balibgeczyk: de buta vagy, pártalkalmazott! ki kéne titeket, sztalinista fideszgyüliseket hajtani a piacra, hogy magatok éljetek meg.

nem lenne ekkora szád, az tuti. sírva-zokogva könyörögnél 2 hónap után egy állami állásért.

de mivel csak egy kis pöcs pártcsimbók vagy, fogalmad sincs a valóságról, csak az óvodásosdihoz értetek, "mi fogunk nyerni, bibí.." te, szerencsétlen...

vakapad 2013.01.26. 14:37:48

@vénkujon:

Igaz. Ha Gyurcsány nincs, a Mercedes nem jön Magyarországra, ha meg Zombor nincs, akkor nem Kecskemétre megy. Hanem pl. Szegedre (+70-80 km -sztrádán).

vakapad 2013.01.26. 14:43:35

@angyalföldi partizán:

Örülök, hogy jól meg tetszik lenni a jelenlegi kormánnyal, a 14 %-os beruházási rátával, meg az "adócsökkentések" garmadájával, hogy a válság nélkül is "negatív növekedésű" (az is növekedés) GDP-ről már ne is beszéljek. Egykulcsos SZJA nagyjövedelműeknek?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.01.26. 14:47:33

@Önnek megyünk: Okos ember nem reagálhat máshogy a te "kommentelői munkásságodra", mint hogy lepéniszez. Ez van.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.01.26. 14:57:08

@$$$=$$$: Ostoba állat. Milyen "általatok feltett hitel"? Azt te is felvetted, már ha magyar állampolgár vagy. Akkor a szocik okozták a kárt, most a narancsok. Az előbbiek esztelen hitelfelvétellel, az utóbbiak pedig azzal, a hitelvesztéssel. Lopni mindkettő jól tud.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.01.26. 15:01:02

@Balibgeczyk: Te most magaddal válaszolgatsz? Ez a két nick ugyanaz az ember nem? Mindkettő bunkó faszparaszt narancshályoggal. Annyira hasonló stílus, hogy ugyanaz a pártkatona lehet.

mizrolist 2013.01.26. 15:06:00

@MikeBoy: leírta, a Fidesz mit művelt ellenzékben 2002-2010 között. Nyilván nem változtatnak a jól bevált recepten, ha megint ez történne...

@Balibgeczyk: a lakossági rezsicsökkentést a cégek fogják megfizetni, nekik lesz magasabb az áram- és gázár. Csak éppen ha egy péknek nő a költsége, akkor drágábban fogja neked adni a kenyeret. Szóval ezt te fogod megfizetni.
A telefonadó miatt mindegyik mobilszolgáltató emelte a percdíjakat és az sms-díjakat tavaly év végén. Te is kaptál róla értesítést, nézd csak meg.
A bankadót meg a magasabb számladíjakban fizeted meg: drágább utalás, nincs ingyenes kp-felvétel, nincs ingyenesen vezetett számla stb.

lyia (törölt) 2013.01.26. 15:27:15

Jót nevetek mindig, amikor a Fidesz-táborból valaki beszól egy-egy ilyen blogra, hogy

"há' má' akkó gyöjjenek tán visznya ja balódaliak?"

Szerintem a rendszerváltás utáni eddigi összes közül az Orbáné a legbaloldalibb kormány, és ezt meg is indoklom hamar: ágazati különadók a nagyvállalati és banki szektorra, az önkormányzati közoktatás és egészségügy megszüntetése és államosítása, állami bevásárlás MOL-ba, Rábába, nagyívű közmunkaprogramok, járási hivatali rendszer kialakítása, adóprés, kézivezérlés, egy a tábor egy a zászló (a CÖF mint Hazafias Népfront).

Ehhez képest a Gyurcsányé meg a Bajnaié is kifejezetten jobboldali volt, bár az én ízlésemnek nem eléggé.

Orbánék még csak nem is konzervatívok (legfeljebb a világlátásuk, de azt én inkább retrográdnak nevezném), egy valódi konzervatív párt ugyanis még válság idején sem kezd ekkora kapkodásba, az egész ország fenekestül való felforgatásába, mert akkor már nem konzervatív, hanem radikális.

Így aztán össze is érnek a minősítő körülmények Orbánékra: radikális baloldali álkeresztények

Dexter007 2013.01.26. 16:04:21

én meg szörnyülködöm mennyi fostarisznya fidesznyik van itt még mindig a blogon. kipusztulhatna már a fajtátok, rohadt gennyes hányás-tócsa-szerű bélférgek vagytok, összes büdös geci fideszes rohadjon el, mert olyanok vagytok mint a rákos sejtek, ti semmirekellő patkány-mutánsok!

órarugógerincű felpattanó 2013.01.26. 16:34:18

@Dexter007: Ilyenkor mindig elmerengek, hogy ez ennyire retardált, vagy pedig fideszes kommentelő, mert ezzel több embert állít magával szembe, azaz a fidesz mellé, mint ellene.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.01.26. 17:15:48

index.hu/belfold/2013/01/26/gyurcsany_vagy_orban_vagy_az_osszefogas/

inkább orbán
és úgy tűnik, hogy ez még vagy 40 évig így is marad...
hála a jó istennek!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.01.26. 17:16:53

@Dexter007: ahhh...
egy vérbeli liberális demokrata kommentje :x

mondjuk megszoktuk már, hogy balról jön a mocsok

dr yetee 69 2013.01.26. 18:02:02

@MACISAJT: Munkaidőben vagy,Zsolt?Esetleg társadalmi munka?

dr yetee 69 2013.01.26. 18:05:11

@Balibgeczyk: A te ikuddal inkább koncentrálj a helyesirásra,vagy már a Lendvai-utcából is hibásan kapod?

Lencsés István 2013.01.26. 18:08:06

@Nyekenyóka.: Nincs hatalom , olyan amiről írogatsz .

@DezInf: Miért nem mered kírni ? :D Fosol ? :D Ja hát a neved sem vállalod , így ez nem csoda . :) ;) :D " .... fidesznyik " nem létezik .

magyar ember teli szájjal 2013.01.26. 18:25:32

Ha a választóknak / magyar embereknek lenne egy csepp eszük, akkor az ilyen Herényik, Kármánolgák, atv-k, Orbánnal együtt mennének Fletóval együtt a süllyesztőbe.
De nincs, úgyhogy hallgatjuk ahogy Herényi magyaráz Olgának Orbánról az ATV-n. Fletó meg közben a címlapon a standon.

látjátok feleim szümtükkel 2013.01.26. 18:28:23

KOR-TÜNET:

Mondja @Balibgeczyk: "...akkor is felvirágoztatjuk ha ti ezt nem így akarjátzok!!!" ( mármint Magyarországot )

Kérdem én:
"Szabadna megtudni, hogy te mennyiért virágoztatod, és melyik hivatalban?"

Válasz erre:

"Balibgeczyk2013.01.26. 12:11:12

Ki, én? :O Én csak egyszerü szimpatizáns vagyok, nem politikus. A Fidesz-KDNP delegácio dolga mindez. És ugy néz ki mindent helyesen csinálnak."

No komment.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.01.26. 18:30:41

Megjött a legalja is. Wmiki, meg a lencsés szar.

látjátok feleim szümtükkel 2013.01.26. 18:34:00

@magyar ember teli szájjal: "...mennének ... együtt a süllyesztőbe."

Ami késik nem múlik, vénülnek már az ifjú demokraták, hullik lassan a férgese is. A természet mindig elrendezi időben a dolgokat. Felnőtt már az új jövőt kívánó, és a trónra vágyódó nemzedék.

Éhes_ló 2013.01.26. 18:43:02

Blablabla, a vágyaitokat a valóság felülírja:
www.median.hu/object.9a5752eb-18c6-451b-aa98-ec5f7961d465.ivy

Lehet a zsúrfiúval takarózni, de nem jött be már bibolykának sem.

Önnek megyünk (törölt) 2013.01.26. 18:53:15

@pocakos focista:
"Okos ember nem reagálhat máshogy a te "kommentelői munkásságodra", mint hogy lepéniszez. Ez van. "
Milyen politikai munkásságomra? Leírtam, hogy én mit gondolok, és ez történetesen nem egyezett a liberális ideológiákkal.

Már régóta tudjuk, hogy a ballib vitakultúra annyiból áll, hogy aki nem ért egyet a hülye, aki mást mond, mint a mi verziónk, az hazudik. Nem véletlen, hogy a liberális pártok elég szerény eredményeket érnek el a politikában, már ami a népszerűséget illeti. Az embereknek láthatóan nem nagyon jön be ez az arrogancia. Talán ezen el kellene gondolkozni egy kicsit... Ha nem egy, hanem 100 hülye jön szembe az autópályán, akkor valószínűleg a saját készülékben van a hiba...

_most_ 2013.01.26. 19:00:52

@Önnek megyünk: neked komoly problémáid vannak, ezt már számtalan kommentetben bebizonyítottad, és egyszerűen nem veszed észre, hogy amivel vádolod az úgynevezett "ballib" vitakultúrát, ugyanazok igazak te megnyilvánulásaidra is.

Önnek megyünk (törölt) 2013.01.26. 19:04:12

@_most_: Ja, az előbbi felsorolásból még kihagytam az érvek és alátámasztás nélküli kinyilatkoztatásokat (a mondandód alátámasztásaként idézhettél volna tőlem, valami miatt nem tetted meg...), és az értelmes válasz helyett a másik minősítését. Bocsi.

_most_ 2013.01.26. 19:09:14

@Önnek megyünk: igen, jól látod, ezek is igazak rád.

én már a fény gyermeke vagyok 2013.01.26. 19:34:13

Most komolyan.
Ki az, akit el tudunk képzelni Orbán helyett?
Talán Pisont Pistát.
De mi van, ha kimutatják a génjeiből, hogy hajlamos a jóindulatra?
Akkor már ő se jöhet szóba.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.01.26. 19:36:39

@Önnek megyünk: Nem tudtok ti semmit sem a pártszékházban. Ha tudnátok, nem hergelnétek a különböző blogokon az embereket, mert ezzel csakártotok a kenyéradó gazdátoknak. Ugyanabban az álomvilágban éltek, mint Matolcsy.

DezInf 2013.01.26. 19:46:19

@Lencsés István:

Te mekkora egy címeres vagy kicsihuszár:)
Fidesznyik a javából, egy élő értelmező kéziszótár:D

DezInf 2013.01.26. 19:51:15

@wmiki:

Nyomoroncka,írhatnál a blogodban,igaz azt a kutya sem olvassa,ezért jársz ide reklámozni :)

veracity 2013.01.26. 20:30:43

Poldi bá, öreg huszár! Hú, de úgymegmondtad most is ennek a Viktátor Orbánnak!

A CSÖMÖR (Sartre, rémlik?) lesz a vége az Orbán rezsimnek. És természetes módon ugyanez a CSÖMÖR lesz a kezdete a RETRÓ MSZP-SZDSZ-DK-E14-LMP rezsimnek!

Már alig várjuk a RETRÓ kor visszajövetelét!

De jau lesssz, ha megint Bauer Tamás intelligens képét fogom csodálni minden magyar TV csatornán. Meg tapsolhatok majd a Bárándy család minden tagjának, tényleg, van már dédunoka? Szeretném, ha az én unokáimnak is meglenne a maguk parlamenti Bárándyja!

Hát, jó Poldi bám, ez nem az én CSÖMÖRöm, akkor inkább a Lét és semmi!

Az Isten megáldjon, sok ilyen szép írást kövess még el!

veracity 2013.01.26. 20:47:03

@DezInf: Téged meg feszt a blogokon esz a fene?

DezInf 2013.01.26. 20:51:29

@veracity:
Te Vera,te meg mit keresel mindig itt a sarkon?
A végén még úgymaracc :D

veracity 2013.01.26. 21:03:24

@DezInf: dictionary.reference.com/browse/veracity

Vera a tököm, ember! Nem tanulsz, de legalább könnyen felejtesz!

DezInf 2013.01.26. 21:06:38

@veracity:

Felőlem azt is árulhatod,én nem vagyok rá vevő :D
Multikultúrális társadalomban sok minden előfordulhat,akár az is,hogy töke van a menyasszonynak,igaz? :)

veracity 2013.01.26. 21:21:55

@DezInf: Szerintem akkor álljon meg a menet!

Mást gondolunk, de mégsem haragszunk! OK?

Látod Poldi bánk, milyen fasza gyerekek vannak itt!

Aszongyák, holnap reped a segge az LMP-nek! Egyik erre, másik arra! Hogy lesz ebből anti-Orbán szövetség?

DezInf 2013.01.26. 21:28:13

@veracity:

Haragról szó sem volt,csak csesztetés:)
OK!

Messze még a választás. Orbánban meg lehet bízni,addig annyi hibát fog hibára halmozni,hogy már csak a szűk családja fog rá szavazni :)

A választás decembertől lesz érdekes,addig csak megy a pofozkodás,a helyezkedés.

Önnek megyünk (törölt) 2013.01.26. 21:34:18

@pocakos focista: Tudom, nincs sok értelme ezeknek a szócsatáknak, de nem tudom megállni, hogy ne kérdezzem meg: téged nem zavar, hogy teljesen más dolgokról írsz, mint a felvetett téma? :O

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.01.26. 23:59:11

@Balibgeczyk:

"Rohadjon meg mindenki aki 94-ben, 2002-ben és 2006-ban is a mocskos mszp-s bagázsra szavazott!!!"

- Tehát azok is, akik utána később a fideszre szavaztak? Szerinted a szavazótáborok között nincs átjárás?

Blogger Géza 2013.01.27. 00:11:17

@ob.szerver: Több a munkahely, magasabb az egy főre jutó GDP, alacsonyabb (és csökkenő tendenciájú) a GDP arányos államadósság, alacsonyabb a költségvetési hiány, kisebb a munkanélküliség. Lényegében minden fontosabb mutató jobb, mint akkor volt.

Khonsu 2013.01.27. 01:28:23

@Balibgeczyk:
Ezt is:

2014 április: "X-párt" (ami szakít az elmúlt 23 évvel és igazi alternatívát kínál) - Fidesz-KDNP, MSZP, SZDSZ,LMP,LIBAJNAI,DK,DZSOBBIK,CIVILEK,MDF

~70%-30%

Az lesz majd a szép pofára esés, ha bekövetkezik :D

Mert valóban a csömör lesz a Fidesz vége, de nem csak az övé, itt egyszer az összes bukni fog meglásd.

Kard 2013.01.27. 02:55:11

@szabadság elvtársak!:
" Azonkívül már nem állunk olyan rosszul, mint amikor átvették a csődtömeget. Lehet kiabálni, de egy ilyen helyzetben lévő országot nem lehet 1-2 év alatt rendbe rakni." - van a makroökonómiában egy általános nézet, hogy minden kormányzati intézkedésnek kb. 2-3 év a kifutása. Na ezen a szemüvegen keresztül nézd a dolgokat.
2010,2011 enyhe növekedés. Datáld vissza ki miatt van. 2012 recesszió, 2013 nulla vagy recesszió. Gyakorlatilag 2012 volt első olyan év amikor tényleg értették a hatásukat a Matolcsy ténykedései. Meg is lett az eredménye. Az előremutató gazdasági indikátorok pedig még 2-3 év mocsárt jeleznek egyelőre, pont a kedves vezetőd miatt. A baráti körben az elmúlt egy évben 4 ember húzott el külföldre(diplomás szoftver mérnök, valakinek még phd-je is van). Előtte 10 évig 1 az se fejezte be az egyetemet.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.01.27. 03:10:31

@Blogger Géza:
"Lényegében minden fontosabb mutató jobb, mint akkor volt."

- Szerintem a napsütéses órák száma is sokkal több a kormányváltás óta.

nu pagagyí 2013.01.27. 05:50:09

@Blogger Géza: A 2008-as GDP-t még most sem értük el, pedig -6%-ról nem lett volna nagy kunszt növekedni. A foglalkoztatás növekedése statisztikai hazugság, a közpénzből finanszírozott egyperces közmunkásokat is beleszámítják a dolgozók közé. Az egy főre jutó GDP meg olyan dolog, hogy 9 millió ember szegényebb lett és ezt a minuszt a maradék gyérszámú tolvajbanda orbizális gazdagodása egyenlíti ki. Feltételezem, Te is köztük lehetsz.

BadSimpson 2013.01.27. 07:51:03

@OkoskaTo:rp: "Épp arról van szó, hogy még a kemény magnak is megjöhet addig az esze, amikor szembesül a gyerek százezres tandíjcsekkjével."

Egyik ismerősöm mesélte ,hogy otthon többször bírálta a kormány tandíját , erre a saját apja (!)ingerülten leb@szta és elkezdte mantrázni Ov baromságait. Amíg ilyenekről hallok addig ebben nem nagyon hiszek.

" Vagy ki tudja, a sok "apró" drágulásból, szopásból mikorra áll össze neki, hogy rosszabbul él, mint három éve."
Soha. Amikor forró lesz a Fidez alatt a talaj , akkor mindig előhúzzák a cilinderből az "emútnyocév", Gyurcsány, Bajnai-kártyát és akkor a csorda ismét összezár.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.01.27. 08:49:05

@Önnek megyünk: De, nagyon zavar. De ha megnézed ezek as hozzászólások mindig reakciók egy akcióra. Az igazság az, hogy én eismerem, hogy a fidesznek számos jó intézkedése van (akár több mint egyes elődeinek), viszont nagyon utálom azokat a kommentelőket, akik:
1.: általánosítva bunkó módon "ballibsizve", nácizva" fölényeskedve böffentik be mindenhove ugyanazt (pl wmiki, meg az a dollárjeles fasz).
2.: 1984-ben Parsons módjára elvek és ész nélkül tudálékosan védenek kivétel nélkül minden fideszes inzézkedést (pl Te, Blogger Géza, Vidéki, bár az lehet, hogy valamelyikőtök régi neve).
Ráadásul az egész olyan, mintha szervezetten, ütemezetten menne, mintha habonyizálva lenne a dolog.
Szóval ezért fordul elő, hogy nem a témához szólok.

ob.szerver 2013.01.27. 08:52:51

@Blogger Géza:

"Több a munkahely, magasabb az egy főre jutó GDP, alacsonyabb (és csökkenő tendenciájú) a GDP arányos államadósság, alacsonyabb a költségvetési hiány, kisebb a munkanélküliség. Lényegében minden fontosabb mutató jobb, mint akkor volt."

Géza!

Sokkal hitelesebbek lennének a hozzászólásaid, ha legalább nyomokban tartalmaznák az igazságot, vagy legalább nem könnyedén cáfolható dolgokat. Tudom, hogy a rezsimet védve ez nem egyszerű, és nem kevés invenciózusságot követel, de pl. kitalálhatnál olyan statisztikai adatokat, amelyek nem közismertek vagy amelyeknek nem lehet két klikkeléssel utána nézni. Hát ez most nem sikerült, mivel amit írsz, az első betűtől az utolsóig olyan hazugság, hogy már restellném tételesen cáfolni.

Lencsés István 2013.01.27. 09:10:30

@DezInf: Szerintem előbb tanulj meg írni , aztán kommunikálhatunk . ( Segítek ! Mondatvégére pont kell . :) ;) ) Ami meg nincs azt kétszer nem írom le neked hisz akkr lemegyek az általános iskolás szintedre ....

b2137524 (törölt) 2013.01.27. 09:31:21

@Kard: GDP növekedés 2011 és 2012
észt: 8.3 -> 2.5
lettek: 5.5 -> 4.3
litván: 5.9 -> 2.9
lengyel:4.3 -> 2.4
csehek: 1.9 -> -1.3
szlovén: 0.6 -> -2.3
szlovák: 3.2 -> 2.6
ciprus: 0.5 -> -2.3
málta: 1.6 -> 1.0
magyar: 1.5 -> -1.2

tessék ezek azok akik 2004-ben csatlakoztak, ezek közül MINDENHOL kisebb volt a gdp növekedés 2011-ben mint 2012-ben. A fejedben akkor erre az a magyarázat, hogy matolcsy annyira szar, hogy kihatással van egész Európa teljesítményére?

Nem nehéz észre venni, hogy azoknál van recesszió ahol eleve kisebb volt a növekedés. Arról meg, hogy mi is ezek közé tartozunk ki is tehet? Oszkó? Veres? Vagy maga a megváltó Ba***i? (akinek a nevét le sem merem írni mert ekkora megbotránkoztatást okozna itt a hívők között...)

hot-spot (törölt) 2013.01.27. 09:47:35

Poldi bácsit megbízta a kormány hogy derítse ki,mitől fog megbukni,vagy hogy derítse ki,200 kommentből hány % szavazna a fideszre?
Mennyit kap ezért Poldi?

hot-spot (törölt) 2013.01.27. 10:17:10

Egyébként meg egyszerű kibaszott adatok miatt fog megbukni a fidesz,amit nem fog tudni kikozmetikázni ha meggebed,akkor sem.
Az egyenlet a következő;
sok csóró,munkanélküli és szopóágon lévő> holdudvar és gazdag csóka.
Na melyikből van több,na?

Blogger Géza 2013.01.27. 12:15:19

@ob.szerver: Mindannyian tudjuk hogy nem tudnád cáfolni, ezért meg sem próbálod. Szánalmas...

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.01.27. 12:21:48

@nu pagagyí:

Ehhez tartozik:

A nyáron dolgozó diákokat is úgy kellett lejelenteni, mintha fullos állásban lennének.

Onnan tudom, hogy a fiam dolgozott egy hónapot.

DezInf 2013.01.27. 17:11:25

@Blogger Géza:

Mizu Géza? Újra itten,újra a szoKásos cop@sos?
Ezen a neveden sem vagy túl hiteles:D

DezInf 2013.01.27. 17:13:06

@Lencsés István:

Grammarfidesznyik, neked kuss a neved ha oktatni akarod a népet. Buta és fidesznyik,köszi akkor már itt van Géza, te ne akarj labdába rúgni :)

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.01.27. 17:23:17

@Lencsés István: Mi az az akkr, kedves mást iskoláztató nyelvészprofesszor dr lencsés?

hafe712 2013.01.27. 19:43:44

Balibgeczyk!
"A ballibek ne nagyon éljék bele magukat, hogy viszatérhetnek 14'-ben vagy 18'-ban, amit csináltak a 8 év alatt (2002-2010), meg még elötte is az töb mint bicskanyitogattó, az már lámpavas pozitiv!!!"
Egy mondatban ennyi helyesírási hiba... ez is jellemző rád, te nyócévemlegető szutyok! Egyébként ha mégis visszatérünk, te fogsz lógni a rohadt kis vezéreddel együtt!

Lencsés István 2013.01.27. 20:57:21

@pocakos focista: Igazad van hibáztam , belátom . Ebben IS több vagyok mint te . hisz nem iskoláztatok , és nem vagyok sem professzor és doktor sem . ( A rövidítés szint alatti . :) ;) ) A nevem pedig nagy kezdővetűvel írandó , mert legalább nekem van nevem . :) ;)

Veridicus2012 2013.01.28. 12:24:50

A Gyurcsány felszopófiújává aljasodott, erkölcsileg és politikailag egyaránt herényi jelentőségű sejthalmaz, az UD-ügy vádlottja természetesen semmi újat, érdekeset és főleg valóságosat nem mondott.
süti beállítások módosítása