HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) áder jános (11) Áder János (4) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) alkotmány (1) Alkotmány (1) Alkotmánybíróság (5) alkotmánybíróság (2) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) Brüsszel (1) brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes Beszéd (1) Egyenes beszéd (3) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) fidesz (6) Fidesz (4) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyas gergely (1) gulyás gergely (2) Gulyás Gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) Hírtévé (11) hírtévé (2) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) IMF (2) imf (1) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) kormányinfó (1) Kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) magyarország (1) Magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) Matolcsy György (1) matolcsy györgy (4) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) mesterházy attila (6) Mesterházy Attila (3) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) MTVA (3) mtva (1) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) navracsics tibor (2) Navracsics Tibor (1) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán viktor (83) orbán Viktor (2) Orbán Viktor (2) országgyűlés (1) Országgyűlés (2) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) parlament (8) Parlament (2) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) Rétvári Bence (1) rétvári bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) Rogán Antal (6) rogán antal (1) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) schmitt pál (23) Schmitt Pál (1) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) Simor András (1) simor andrás (2) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) Szolidaritás (1) szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) tállai andrás (2) Tállai András (1) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Megdöbbentő Rogán-beismerés

2012.06.09. 14:48 Poldi bá

Fideszes politikustól ilyen önkritikát talán még sosem hallottunk. A gond az, hogy Rogán Antal nem a kommunikáció mestere, valószínűleg fel sem fogta, mit mondott.

A Fidesz új parlamenti frakcióvezetője Csermely Péter vendége volt a Hírtelevízió Versus című műsorában. Adásba vasárnap este 21.30-kor kerül először, utána többször megismétlik.

A már felvett beszélgetésből a legfontosabbnak ítélt részt olyan súlyúnak ítélték a televízió hírfőnökei, hogy azt szombat reggel óta több hírperiódusban is bejátszották. A bejelentésértékűnek minősített információ az, hogy a Fidesz-frakció véget vet a zárószavazás előtti módosító indítvány intézményének. A szükséges és fontos jogszabályokat ugyanis már mind meghozták, a jövőben lassabb, átgondoltabb jogszabályalkotásra van szükség.

Hát..., ilyen szöveget sokszor hallottunk már, magától a miniszterelnöktől, meg Lázár János eddigi frakcióvezetőtől is. Megpróbálták elmagyarázni, hogy miért volt szükség a parlamenti rohamtempóra, a társadalmi párbeszéd negligálására egy-egy konkrét jogszabály ügyében. De most már minden a helyére került, jöhet a konszolidáció, a megfontoltabb törvényalkotás, a döntések várható következményeinek alaposabb vizsgálata, az érintettekkel való hatékonyabb egyeztetés - hallhattuk először egy éve, aztán 2011 végén, majd ez év elején. Erre februártól lehetővé tették a parlamenti demokrácia megcsúfolását jelentő új törvénymódosítási eszköz, a zárószavazás előtti módosító indítvány alkalmazását, amely nem csupán koherenciazavar feloldását teszi lehetővé (ahogy korábban volt), hanem érdemi jogszabály-változtatásra is lehetőséget ad, méghozzá - a dolog jellegéből adódóan - az utolsó pillanatban, mindenféle vita nélkül. És nem csak bevezették, hanem éltek is vele. Ez az eszköz még az időközben a hatalom szeszélyeihez idomított (Feküdj! Pitizz!) Alkotmánybíróságnál is kiverte a biztosítékot, s az új köztársasági elnök, Áder (mikutyánkkölyke) Jánosnak is lehetővé tette a szép antrét, a keménykedő fellépést. Vagy talán csak keménykedőnek tűnő fellépés ez, hiszen ha maga a Fidesz akar véget vetni ennek a nyilvánvalóan antidemokratikus eszköznek, ahogy most Rogán mondja, akkor talán csak jól megrendezett színjáték volt ez az áderi fellépés: húzzunk hasznot abból, hogy megszüntetünk valamit, amit vérlázító volt bevezetni. (Nem egyedi fideszes módszer ez.)

Na de nézzük, mit mond Rogán Antal (jól láthatóan a saját szájával) a Versusban:

- Én azt gondolom, hogy erre szükség van. Azért van szükség, mert a parlamentnek az az időszaka, amikor gyorsan nagyon sok döntést kellett meghozni, ez lassan lecseng. Tehát ebből a szempontból a következő két esztendőben nekünk már arra kell odafigyelni, hogy olyan döntésekkel foglalkozzunk, amelyek az ország szempontjából fontosak, és ezeknél a döntéseknél pedig megadhatjuk azt az időt magunknak, hogy végiggondoljuk minden egyes döntésnek minden egyes következményét, de főleg: betartsunk egy rendet.

Na de Tóni! Van fogalmad, mit gagyogtál olyan fölényesen?? (Legalábbis a magyar nyelv szabályai szerint, ami tudjuk, "egyébként" nem az erősséged.)

Tehát a Fidesz eddig nem azokra a döntésekre figyelt, amelyek a társadalom szempontjából fontosak? Hát csak nem úgy kell ezt értenünk, hogy a hatalom bebetonozása volt az elsődleges cél és miután most már ezen túl vagytok, jöhetnek az össznemzeti dolgok?

Aztán meg most az is kiderül, hogy eddig nem adtatok elég időt magatoknak az egyes törvények átgondolására? Hát nem ezt mondja lassan két éve egyfolytában minden ellenzéki politikus a parlamentben és az összes tollforgató terrorista a médiában? Most akkor utólag elismered, hogy nekik volt igazuk?

Defőleg és pláne (ahogy a rátok rendkívüli módon hasonlító Gugyerák Alajos mondta volt egykoron): most már hirtelen fontos, hogy "betartsatok egy rendet"? Hiszen eddig is betartottátok! Betartottatok mindenkinek, akinek csak lehetett. Most jön még majd csak az igazi betartás?

Rogán Antal, a Fidesz új parlamenti frakcióvezetője (nem a szimpatikus arc, hanem a fölötte lévő)

Mielőtt olvasóim azt gondolnák, hogy ezt az egész történetet mókásnak tartom, felidézem a Fidesz univerzális emberének, jolly jokerének egyik emlékezetes indítványát, hogy jelezzem, mekkora képmutató ez a Rogán Antal.

Bizony ő volt az, aki a "tisztességtelen és a társadalmat felháborító végkielégítések" elvételének egyik fideszes élharcosa volt, majd amikor ezen visszamenőleg már túl voltak, nagyjából éppen egy évvel ezelőtt kezdeményezte, hogy az NMHH elnöke és elnökhelyettese, valamint a médiatanács (egyébként kizárólag a Fidesz által jelölt) tagjai megbízatásuk megszűnésével egyidejűleg a megelőző tizenkét havi nettó jövedelmüknek megfelelő összeget vehessenek fel. Ezt szerinte az indokolja, hogy az érintettek egy évig nem helyezkedhetnek el a médiaszektorban. A juttatás neve ezért kártalanítás, ami azért fontos, mert így nem vonatkozik rá a munkaviszony megszűnésekor kapott jövedelmekre kirótt 98 százalékos különadó.

Hát ilyen becsületes, következetes ember a mi Tónink, a Fidesz új parlamenti frakcióvezetője.



FRISSÍTÉS

A Hírtévé még mindig óránként promózza az esti Versust a híreiben, de érdekes módon csak a felvezető szöveg maradt ugyanaz, az adásból kivett Rogán Antal idézetet lecserélték.

A szombati 17 órás híradóban még a posztunk által is idézett régi változat ment le (08:10-től), de vasárnap reggel 9-re új változat készült. Ez is a zárószavazás előtti módosító indítványok intézményének megszüntetéséről szól, csak kicsit unalmasabb, mint a régi, és persze nem annyira őszinte :-)

Kíváncsian várjuk, hogy este fél tízre, amikor a beszélgetés adásba megy, a felvett műsorból is kikerül-e a csaknem egy napon át óránként idézett Rogán-őszinteségi hullám. 

 

 

Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

235 komment

Címkék: fidesz rogán antal törvényhozás különadó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nu pagagyí 2012.06.10. 13:03:35

@Blogger Géza: Akkor még voltak közbeszerzési pályázatok, az nyert, aki jobb pályázatot adott be. Akkoriban nyert a Közgép is állami beruházásra kiírt pályázatot (Margit-híd), ami fordítva, jelenleg nem mondható el. A helyi fideszes önkormányzatok már akkor is csalhatatlan érzékkel tudták pofára szabni kiírásaikat.

A 110% a teljes GDP + az ország vagyonának egy része, amit szintén ütemesen lopnak, amíg még marad valami.

ver@s kan-tár 2012.06.10. 13:04:34

@pucros: A logika nem ekvivalens az életszerűséggel, pláne nem a joggal. Itt azért nem különíthető el a volt, a van és a lesz, mert minden meghozott döntésnek létezik – egyesek szempontjából nézve: sajnos – felidézhető előzménye (vagy épp előképe), melyek – hatályba léptetett jogszabályok lévén – mind a mára, mind a holnapra, amiről most szó van, kihatással bírnak. Ez nem holmi kombinatorikai egyenlet, hanem egy ország (társadalom) jogszabályi környezetét tematikusan alakító intézményrendszer: a törvényhozásnak, valamint a rá épülő végrehajtó hatalomnak – igaz, csupán behatárolt időre – a kezébe adott teljes körű mandátum. És mert ennek jelenleg is működő hatásköri felépítményét nem egy társadalmi kataklizma kényszerítette ki, él és számít a jogfolytonosság. A tegnap nem választható le a máról. Logika ide vagy oda.

Rogán meg egyszerűen nem figyelt oda, így eshetett, hogy a körülbelüli igazsággal rukkolt elő. Óvatlan volt, csak mert egy "baráti" stúdiókörnyezetben kellett színt vallania. Öreg hiba, másokkal is megesett már. De legalább tudjuk, hányadán állunk, pontosabban szólva tudhatjuk, hogy ezt ők eddig is pontosan tudták, és innentől fogva azt is tudhatják, hogy most már mindenki tudja.

komplikato 2012.06.10. 13:06:37

@Blogger Géza: " Sajnos az euróválság ilyen mélységét és elhúzódását 2010-ben senki nem látta előre..."

Aljas módon én hallgattam gazdasági elemzéseket és már 2008-ban szépen előre megjósolták. De biztos azok zsenik voltak vagy volt kristálygömbjük. Mint ahogy rémlék Matolcsy összes "ötletének" várható hatásait is megjósolták a "hozzá nem értő" közgaszdászok, aztán sorra be is jött mind. Biztos az is véletlen volt. Jó, mondjuk egyik magyar kormánynál se volt szokásba hatástanulmány készítése vagy azok figyelembe vétele ...

" Amúgy akkor a STRABAG-nak 2002 és 2010 között a GDP hány %-a ment?"

Lol. Nem vagyok se tulajdonosa, se dolgozója, nincs okom védeni, de röhejes, hogy te is ezzel jössz. Ismételni tudom a kérdésemet, most sokkal kevesebb pénzt kap a Strabag, hogy a Közgép alvállalkozójaként csinálja ugyan azt? Mert nekik van erre emberük és kapacitásuk? Lol.

"Az az igazság, hogy demokratikus játékszabályok azt mondják, hogy 2/3-dal szinte minden megváltoztatható,..."

Ja, az alkotmányozós 4/5-öt is, mi?

@salamander: Ez tök hihető az egyre nyíltabb mutyizás és lopás közepette ... csak a demokrácia védelmében, aha. Miért lett szállóige, hogy "megvédi a kormány"? Nehogy a demokráciát is úgy védjék, mint bármit amihez hozzáértek, mi?

nu pagagyí 2012.06.10. 13:09:23

@Blogger Géza: Hunvald a fideszes képviselőkkel egyetemben szavazta meg a privatizációkat. Ha jól tudom, az állítólag külföldre szökött képviselőt azóta sem találják, pont úgy, mint annak idején Varga Tamást. Talán meg kéne nézni, odahaza. Valószínűleg nyerészkedtek, de szabályosan megszavazta az önkormányzat a döntéseket.

Hagyóra csak olyanok vallottak, akik ténylegesen sikkasztottak. Jól járhatnak vele, ha rá tudják kenni valakire saját bűnüket. Gondolom a Polt ügyészségnek voltak ötleteik, hogyan úszhatják meg a dolgot.

Zuschlag ugyanazt csinálta, mint Szíjjártó. Szerintem lenne még hely mellette a cellában.

komplikato 2012.06.10. 13:11:35

@nu pagagyí: na ezzel nem értek, egyet. Magyarországon a pályázat bugázásnak évszázados hagyományai vannak, azért mert volt ahol győzhetett bárki, a maradék 80%-ban már nem így volt és van. A közbeszerzést enné meg a fene, de a jelen párthűségre építő vállalkozások kb. mindenki mást lehetetlenítenek el, aki nem tartozik köreikbe ...

Hertelendi 2012.06.10. 13:15:07

@FILTOL: "aha, érdekes adatokat hoztál. igazi felkészül vitapartner vagy..." Minek hozzak neked adatokat? A kollégák a háttérből futószalagon szállítják nektek a hazugnál hazugabb adatokat.
Azt meg gondolom tudod, hogy Orbán köztörvényes...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.10. 13:18:30

"miért volt szükség a parlamenti rohamtempóra, a társadalmi párbeszéd negligálására egy-egy konkrét jogszabály ügyében."

Ez még igaz is lehetett volna, mert a 2/3-ad előtt a legegyszerűbb dolog is hónapok alatt ment csak át, és már szinte nem volt olyan törvény, ami megfelelt volna arra, amire szánták, mert akkorát változott a világ.
Persze ez a kapkodásra nem mentség.

Illetve a társadalmi párbeszéd?
He?
Hol volt it bármikor párbeszéd?
Pártbeszéd volt, az egyes pártok elveszekedtek-elóvodáskodtak a Parlamentben jól, de hogy annak a vitának bármi köze lett volna az emberek valós igényeihez, hát azt nem vettem észre.
Na nem mintha a Nemzeti Konzultációnak nevezett vicc releváns lenne a témában.

Blogger Géza 2012.06.10. 13:19:37

@nu pagagyí: Szóval, hogy jött ki az a 110%? És megvan a hasonló ráta a STRABAG-ra az SZDSZ akkori fő támogatójára? A közbeszerzési pályázatok több mint 80%-án nem a KÖZGÉP nyer, és amin nyer, ott is általában konzorciumban, tehát nem egyedül.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.10. 13:21:33

Ja, hát az elsólás meg epic :D
Én azért többet vártam ezektől, mert ebből már az látszik, hogy nem annyira a harácsolás vezette őket eddig sem, hanem _valóban_ennyire_balfaszok_ :(

Blogger Géza 2012.06.10. 13:22:28

@komplikato: Attól, hogy nem tetszik, hogy 2/3-a van a kormánynak, attól még nem változnak meg a szabályok. Alkotmányozáshoz 2/3 kell (nem 4/5), annál magasabb szintű jogszabály meg nincs, úgyhogy 2/3-dal gyakorlatilag bármi megváltoztatható, ez van, törődj bele.

Hertelendi 2012.06.10. 13:28:40

@Blogger Géza: "úgyhogy 2/3-dal gyakorlatilag bármi megváltoztatható, ez van, törődj bele."
2014-ben ti is bele fogtok törődni? Nem lesz hídlezárás, TV székház felgyújtás, a főváros rmbadöntése? Természetesen békés tüntetőkkel...

regress 2012.06.10. 13:36:41

@párnalárva: ha itt normális emberek élnének a parlament környékén nem volna üres lámpavas.ragyástóni az első 10-be

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.06.10. 13:42:24

@Blogger Géza:

Ha most is akkora lenne az eladósodottságunk, mint 2002-ben, most is hazaküldhetnénk őket.
- Haza is küldtük őket, és most ismét ott kuncsorgunk. Tehát két év alatt, 2010 és 2012 között úgy eladósodtunk, hogy kell az a rohadt IMF. Még IMF tárgyalásügyi miniszterünk is lett.
A 2010 és 21012 közötti eladósodást kinek a nyakába varrod?

Sajnos az euróválság ilyen mélységét és elhúzódását 2010-ben senki nem látta előre, és még ki tudja, hol lesz a vége
- Kusza Szem megmondta, a válság véget ért!

Egyébként a múlt hónapban, Münchenben járva betértem a több emeletes BMW szalonba, ahol tolongtak az emberek, és úgy vették a BMW-t, mint a cukrot. Az Audinál dettó volt a helyzet.

Észre kell venni, nem az euro van válságban, hanem pár olyan ország, amelyeknek be sem lett volna szabad vezetniük az eurot (Görög, Spanyol, Portugál).
Viszont az EKB előszőr a saját kutyáinak a kölykét fogja kimenteni, nem minket. Rólunk lemondtak, többek között a politikai megbízhatatlanságunk és a fasisztoid hajlamokat felmutató kormányzásunk miatt.

Ez tette lehetetlenné a piacról való finanszírozást (10%!!!!!), és terelte vissza a barmokat az IMF felé, de még mindig nem veszik komolyan a reális veszélyt, és noha már nem naponta lebegtetik az államcsőd lehetőségét (nem szavakkal, tettekkel), még mindig nem normális az, amit időnként kinyilatkoztatnak.

Tudomásul kell venni, hogy azt euro nem működik, ha mindenki a saját pecsenyéjét sütögeti. Az egység megköveteli, hogy bizonyos döntési kompetenciáinkról lemondjunk, mert csak akkor lehetünk erősek. Együtt.

komplikato 2012.06.10. 13:43:49

@Blogger Géza: "Alkotmányozáshoz 2/3 kell (nem 4/5),"
Miután megváltoztatták ugye. Mert az alkotmányban magában is benne volt a 4/5.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.06.10. 13:44:16

@Blogger Géza:

2/3-dal szinte minden megváltoztatható, és ezzel a lehetőséggel élnek is.
- Vissza

Nem másra mutogatnak, hogy miért nem csinálnak semmit, hanem vége történik valami.
- Elmútnyócév

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.06.10. 13:50:36

@Blogger Géza:

Attól, hogy nem tetszik, hogy 2/3-a van a kormánynak,

- Nekem kifejezetten tetszik, hogy kétharmaduk van. Láthatóvá teszi, mire képesek.

Blogger Géza 2012.06.10. 13:58:53

@Hertelendi: Annak semmi köze nem volt ahhoz, hány %-a van a kormánynak a parlamentben. De ha Gyurcsány ismét kulcspozícióban lesz, és megint kiszivárog egy beszéde, nem lehet tudni, mi lesz...

pucros 2012.06.10. 14:04:04

@ver@s kan-tár:

Attól még a poszt lehet egy vaskos érvelési hiba. Abból, hogy Rogán így fogalmazott, nem következik, hogy azért tette, mert "elszólásként" tört volna elő a tudatalattijából az elfojtott igazság. Továbbra is máshol kell valódi érveket keresni.

Maga a megfogalmazás simán lehet egy rosszul beemelt bullshit-panel, és szerintem belemagyarázás ennél többet kihallani belőle. Minden politikus hozzászokhatott, hogy ha egy tagmondatban (egyebek között) az ország érdekeinek emlegetésével hidalja át, hogy épp más nem jut eszébe, abból baj nem lehet.
Hát néha azért lehet.

Blogger Géza 2012.06.10. 14:05:39

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: 2010 és 2012 között a (GDP arányos) eladósodottságunk csökkent, a gazdaság meg összességében kb 3%-ot nőt (előtte négy év alatt összesen meg kb -2%-ot "nőtt" és az eladósodottságunk meg kb. 20%ponttal nőtt.) Nem az adósság változásával van baj az elmúlt 2 évben, hanem a magas bázissal.

Most te kicsit körülírtad az euró válságát, de az attól még az euró és az eurozóna válsága, amelyik átgyűrűzik annak perifériájára is - sajnos.

Blogger Géza 2012.06.10. 14:06:34

@komplikato: Nem, az alkotmányhoz 2/3 kell. Ha 4/5 kellett volna, nem is lenne most új alkotmány.

Hertelendi 2012.06.10. 14:13:16

@Blogger Géza: Nem hiszem, hogy Gyurcsány rosszabb tudna lenni, mint orbán

fidesz = házmesterek pártja 2012.06.10. 14:17:08

@Hertelendi: de pontosan ugyanolyan tud lenni. Sajnos. Csak a maszop nem hagyja/hagyta ennyire elkanászodni. Nomeg nem hallottam, hogy szüksége lett volna pszichiátriai kezelésre. Ami ugye orbán úrfiról nem mondható el. :D

Blogger Géza 2012.06.10. 14:18:16

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Az elmúlt nyolc év sajna meghatározza azt a bázist, amivel együtt kell élni. Ezt valóban minden percben hangsúlyozni kell, hogy megértsék az emberek. Szarból várat építeni egy nap alatt nem lehet. De ettől még nem igaz, hogy most nem csinálnak semmit. 2002 és 2010 között az volt az ideológia, (és azóta is ezt mantrázzák a kétségbeesett baloldaliak, akik így próbálják menteni a menthetetlent) hogy azért nem csinálunk semmit, mert ott van a csúnya Fidesz ellenzékben. A mostani kormánypártokból - nagyon helyesen - hiányzik ez a nevetséges magyarázkodás. Ki nem szarja le, hogy ott van az MSZP ellenzékben. De akkor tényleg le kell szarni, ha valahova el akarunk jutni, merthogy ők mire képesek, azt már láttuk. Kaptak 19%-ot, ennyi most a súlyuk, és egy picit sem szabad nekik többet adni. Ha megint azt próbálnánk meg, hogy az ő akaratuk érvényesüljön, megint nem jutnánk 5-ről a 6-ra. Sírhat az MSZP meg a baloldali slepp, hogy jajj, nem törődnek azzal, amit mondunk, meg vége demokráciának és a többi baromság stb. Le kell szarni, és tenni kell, amit helyesnek tartunk,a demokratikus felhatalmazás birtokában. Ezzel élni nem csak lehetőség, de kötelesség is.

Don Quixote de la Ferko 2012.06.10. 14:19:31

"Megdöbbentő Rogán-beismerés"

Kinek?

Az ortodox orbánistáknak tök mindegy, ha minden fideszes potentátról kiderülne, hogy anyagyilkosok, a sötét híveik akkor is a seggüket nyalnák.

Aki meg velük ellentétben nyitott szemmel élte végig 1989-től orbán minden megnyilvánulását, az nem döbben meg, hogy egy újabb fideszes hazugság került napvilágra.

Blogger Géza 2012.06.10. 14:19:51

@Hertelendi: Minden esetre Orbán egyetlen kiszivárgott beszéde után sem törtek még ki zavargások.

fidesz = házmesterek pártja 2012.06.10. 14:27:05

@Blogger Géza: ami kb. annyit jelent, hogy orbán elvtársék hergelték a söpredéket és szervezték a háttérből a cirkuszokat. Ez persze meg sem fordul abban az óóóókos kis fejecskédben, ugye?

Hertelendi 2012.06.10. 14:27:46

@Blogger Géza: Mire zavarogjunk? A pávatáncra?
Orbán soha nem fog olyat tenni, hogy beismeri, hogy hazudott éjjel nappal. Hogy a többiről ne is beszéljünk...

fidesz = házmesterek pártja 2012.06.10. 14:30:00

@Hertelendi: már bocs, de szerinted a nem fidesz+jobbik szimpatizáns társulatban hány olyan vadbarom van, mint akik anno lerombolták a fél várost? Mert szerintem nagyon kevés.

fidesz = házmesterek pártja 2012.06.10. 14:31:00

@Hertelendi:
Ja, a "mire" kérdésedre: pl. a demokrácia lerombolása, nyugdíjpénztárak kirablása, visszamenőleges törvénykezés, egészségügy totális tönkretétele, nyugdíjasok ellehetetlenítése stb.

Hertelendi 2012.06.10. 14:32:37

@Blogger Géza: "Az elmúlt nyolc év sajna meghatározza azt a bázist, amivel együtt kell élni."
Baszki tiszta röhej, hogy ez az összes érvetek:((
Érdekes, a szabadrablásról, amit orbánék és simicska művelnek, az valahogy soha nem jut eszetekbe...
Ez már a dedónak is az alja. Meg persze hülyének is nézed a vitapartneredet, ami a lehető leggusztustalanabb!

Hertelendi 2012.06.10. 14:37:42

@A fidesz a betegek kiirtására készül: Én nem emlékszem semmilyen rombolásra, amit a baloldal kezdeményezett. De tudod arra is kíváncsi lennék, ha a baloldali képviselők pusztán állampolgári engedetlenségből lerombolnák a paravánt a Kossuth téren, vajon hogy fel lenne háborodva orbán

fidesz = házmesterek pártja 2012.06.10. 14:39:29

@Hertelendi: persze hogy nem emlékszel. Nincs aki romboljon. Ez az aljanép valamiért elsősorban a jobbik, másodsorban a fidesz szimpatizánsok közt találja meg a helyét.

Hertelendi 2012.06.10. 14:41:43

@A fidesz a betegek kiirtására készül: Te emlékszel arra, amikor orbán beült a Fradi pályán a kemény mag közé? Vajon miért? Nem sokkal utána indultak a "békés" tüntetők.

fidesz = házmesterek pártja 2012.06.10. 14:44:11

@Hertelendi: nem, ahol lehet kerülöm a pofáját. Ez kb. azóta tart, mióta megalakult a fidesz, még többé-kevésbé a szadesz ifjúsági pártjaként ugye :D
------------------

index.hu/belfold/2012/06/10/obh_adernek_nem_volt_merlegelesi_joga/
Mert itt jogbiztonság van, demokrácia és szólásszabadság.

Hertelendi 2012.06.10. 14:52:49

@A fidesz a betegek kiirtására készül: Pont azon meditáltam, hogyha tehetném, lelkiismeretfurdalás nélkül életfogytiglanra ítélném orbánt és még néhány embert simán bevarrnék 20-30 évre

nu pagagyí 2012.06.10. 14:54:51

@Blogger Géza: Süt belőled a hülyeség. Arra kaptatok felhatalmazást, hogy kijavítsátok a házat, nem arra, hogy leromboljátok és egy putrit húzzatok fel helyette.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2012.06.10. 14:59:42

@nu pagagyí: Akkor még voltak közbeszerzési pályázatok, az nyert, aki jobb pályázatot adott be."
muhahhaaahhaaaa nyinyihhihhiiiiii

@pirosfeherzoldezamagyarfold: @Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: vagyis a 80% jobb mint az 53%?
vagy akkor most hogy van ez? 10 megtermelt forintból 8 forint megy a hitelekre, amit az mszp-szdsz vett fel. de magyarázd. hogy annak a 3 Ft plusznak nincs itt helye, megértelek.

nu pagagyí 2012.06.10. 14:59:55

@Blogger Géza: Az alkotmány előkészítésének elrendeléséhez és az alkotmányozási szabályok elfogadásához kellett a 4/5-öd. Mivel a Fidesz ezt megkerülte, ez még visszaüthet.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2012.06.10. 15:02:39

@Hertelendi: ebből látszik a bolsevik mentalitásod, és még te ugatsz demokráciáról? kilátszik a vörös cipellő a máz alól...
szánalmas....

@nu pagagyí: érdekes, akkor volt mit kijavítani? ez új, azt hittem kánaánt kapott OV.

nu pagagyí 2012.06.10. 15:05:20

@FILTOL: Pontosan így volt, akkor ugyanis még többen indultak az ilyen pályázatokon. Akinek nem tetszett az eredmény megtámadhatta a KDB-nél. Természetesen a kiíró igyekezett kedvezni a havernak, hiszen ugyanolyanok voltak az emberek akkor is, mint most, a szabályok viszont nem támogatták nyíltan a csalást. A Fidesz egyik első intézkedése volt a közbeszerzési törvény módosítása a részrehajlás intézményesítése érdekében.

nu pagagyí 2012.06.10. 15:12:19

@FILTOL: Mindig van mit javítani, Orbán első ciklusa után is volt, például a spekulációs célú kedvezményes lakáshitelek megszüntetése, a két választási forduló között kiürített kassza feltöltése, a zseniális grippenvásárlás költségeinek rendezése stb. A mostani kártétele után viszont nagyon nagy rendet kell majd tenni.

Lacdelo 2012.06.10. 15:35:14

A Fidesznel korruptabb es inkompetensebb part meg nem volt hatalmon a rendszervaltas ota. :(

Hertelendi 2012.06.10. 15:38:18

@FILTOL: Nem különösebben érdekel a véleményed, de szerinted mi jár egy ország ellehetetlenítéséért, hazai és nemzetközi szinten? Akár tetszik akár nem orbán és még jó néhány embere köztörvényes bűnöző.

Lacdelo 2012.06.10. 15:44:44

@Hertelendi:

Szerencsere mar egyre tobben latjak. :)

fidesz = házmesterek pártja 2012.06.10. 15:45:29

@Hertelendi: máshol már írtam: csak az elmúlt két évben elkövetett bűneik miatt megérdemelnék, hogy a köv. kormány visszaállítsa a halálbüntetést és fellógassák a fideszes vezérkart. (vagy - tartok tőle, hogy inkább ez a variáció igaz - azokat, akik ezeket a majmokat dróton rángatják)

@FILTOL: te már hülyére szívtad magad a filtollal...

Lacdelo 2012.06.10. 15:45:33

Fidesz=Korrupcio. :(

fidesz = házmesterek pártja 2012.06.10. 15:46:21

@Lacdelo: azért én megkapirgálnám Torgyán Józsiék ügyleteit is... lehet, hogy volt korruptabb. ;-)

No_Fidesz_No_Problem 2012.06.10. 15:52:55

Ha összevetem, hogy hányezer nézője lehet naponta a Hírtévének, és ehhez képest hánytízezer ember olvasta el tegnap este óta ezt a posztot, akkor arra jutok, hogy kár volt a fideszcsürhének ezzel a poszttal ingyen hírverést csinálni.

Lacdelo 2012.06.10. 15:53:08

@A fidesz a betegek kiirtására készül:

Torgyanek nem toltak ki tobb 100 mrd-ot. Ok a 100 millios kategoriaban voltak. A Fidesz intezmenyesitette a korrupciot. :(

Hertelendi 2012.06.10. 15:59:35

@A fidesz a betegek kiirtására készül: Én kihagynám a halálbüntetést, de ha a népharag söpri el a söpredéket, elképzelhető, hogy történik néhány "baleset". Persze pusztán jobbító szándékkal.

Lacdelo 2012.06.10. 16:03:51

@Hertelendi:

A kepviseloi fizetesen feluli vagyonukat 100%-kal megadoztatnam visszamenolegesen.

Pop40 2012.06.10. 16:05:53

@Blogger Géza:
Annyira gyönyörű a fennkölt szöveged, hogy hihetetlen:)
Kár hogy egy igaz szó nincs benne.

Nyilván az "emútnyócév" az oka, hogy az országon röhög Európa és a világ, hogy minden létező (elvileg) független intézményben Orbán sameszai ülnek, hogy Simicskáék annyit nyúlnak le, amennyit Zuschlag, Hagyó, meg a többiek Nokiás dobozokban 200 év alatt el nem hordanának, hogy földet még a fideszes Ángyán szerint is csak fideszes haverok kapnak, gazdák sehol semmit. Hogy x - féle új adó mellett, Európa legmagasabb áfája mellett mit ad isten, nincs pénz semmire, kivéve stadionokra meg nemzeti konzultációkra. Stb stb stb , hetekig lehetne sorolni. Ezekért ugyebár mind mind az emútnyócév a hibás.

Az emútnyócév egy dologban valóban hibás, igen sok dolgot elbasztak, és olyan klímát teremtettek, ami lehetővé tette ennek a jelenlegi nemzetrabló csürhének a kétharmados hatalomra kerülését. Remélhetőleg a következő kormány 2 év múlva már a jó úton indul el, persze csak az után, hogy tűzzel-vassal kiseprűzi a hozzád hasonló fideszes seggnyalókat mindenhonnan, ahová csak betolták az enyves mancsukat.

"azért nem csinálunk semmit, mert ott van a csúnya Fidesz ellenzékben. A mostani kormánypártokból - nagyon helyesen - hiányzik ez a nevetséges magyarázkodás"
Hogy te milyen állati rendes vagy :) Egy mindent elgáncsoló, 2008-as 300 forintokon népszavazgató ellenzéki fidesz után a mostani helyzetben a <1/3 arányú ellenzékre már nem mutogatsz. Annyira állati rendes tőled, hogy leírhatatlan.

"De akkor tényleg le kell szarni, ha valahova el akarunk jutni, merthogy ők mire képesek, azt már láttuk."

Az elmúlt 2 évben már azt is, hogy ti mire vagytok képesek. Rajtatok meg a "tündérmeséiteken" röhög a fél világ, persze a fideszes sleppnek ez mindegy is, miután a fél országot lerabolták.
Bizony szar volt az emútnyócév, ebből is a legszarabb az utolsó kettő. Remélhetőleg mihamarabb véget ér.

Az meg már külön a röhej kategória a hozzád hasonló agymosott narancszombiknál, hogy minden, ami szar, az az előző kormány hozadéka (azért kell Simicskának százmilliárdokat ellopni, mer emútnyócév ugye) de minden ami jó, az a Zorbánkúrmány műve:) 1998-2002 között kezdődött eszerint az időszámítás, mert előtte természetesen nem volt "emútnégyév" :DDDD

Szép is a szelektív tudat, megvéd attól, hogy a kellemetlen külvilágból kellemetlen tények kellemetlenkedjenek. Matelcsy már ebben a szép delíriumos álomban él, kövessétek nyugodtan ti is.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2012.06.10. 16:10:42

@wegam: Te szerencsétlen a Véleményvezérről minden elmondható, csak az nem, hogy baloldali blog. Egy nagyon kellemes, jó meglátásokkal rendelkező konzervatív, enyhén jobbra hajló blog. De ez tégedet ne zavarjon.
Ezek szerint, minden olyan blog, ami nem a Fidesz és a Bonsai Duce feltétlen és szolgai seggpucolója az mocskos bolsi. Ez a legnagyobb érv, mindig lehet rá hivatkozni. Egyszerűbb dolog, mint utána olvasni a dolgoknak, és saját véleményt formálni.
Persze ehhez ki kell húzni a fejedet a Fidesz és a Bonsai Duce seggéből.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2012.06.10. 16:17:34

@Blogger Géza: Mert nagyon vigyáz rá, hogy csak olyan helyen nyilatkozzon és szólaljon fel, ahol feltétlen hívei vannak, és a legtöbb, amit kaphat az udvarias taps. A fogcsikorgatás akkor jön esetleg, ha ő már elment.
Ennek a törpe gennyládának, nincs annyi vér a pucájában, hogy kimerjen állni akár csak a saját frakciója elé és elmondja az ő őszödi beszédét. Annál ő sokkal jobban be van szarva, mert alapjában véve ő egy cezaromániás gyáva féreg.

csbaly 2012.06.10. 16:46:04

hihetetlen, hogy azért, mert valaki baloldali, már egyből mintha egy teljesen más valóságban létezne.... mit kell félremagyarázni egy teljesen világos nyilatkozatot? Semmiféle beismerés meg hasonló hülyeség nem volt ebben a nyilatkozatban. Posztoló nem tud magyarul, vagy csak kivetíti a vágyait... kemény dolog a valóság, de ha már politizálsz, legalább az alapvető részével nézz már szembe! Hihetetlen...

csbaly 2012.06.10. 16:47:48

@Vitéziesch Hazaffyasch The Lonewolf (nem Dr.): a Véleményvezér nem baloldali blog? Jobbra hajló? Mit szívtál, basszus? :DDDD

Pop40 2012.06.10. 16:57:24

"hihetetlen, hogy azért, mert valaki baloldali, már egyből mintha egy teljesen más valóságban létezne.... "

Még az a szerencse, hogy itt vannak a két lábbal a földön álló, reális "jobboldaliak", akik nem tündérmesékről fantáziálnak, hanem reális tényekkel dolgoznak :))

No_Fidesz_No_Problem 2012.06.10. 17:11:30

@csbaly:

"hihetetlen, hogy azért, mert valaki baloldali, már egyből mintha egy teljesen más valóságban létezne."

VEHHEHHEHHEHHE....

Szép példája ennek Matolcsy Gyuri, aki belenyilatkozta a CNN kamerájába, hogy:

“The hungarian fairy tale or the hungarian example will be a successful one”

VEHHEHHEHHEHHE....

No_Fidesz_No_Problem 2012.06.10. 17:15:54

@Vitéziesch Hazaffyasch The Lonewolf (nem Dr.):

"Egy nagyon kellemes, jó meglátásokkal rendelkező konzervatív, enyhén jobbra hajló blog."

*

Szerintem öntelt, korlátolt hülyék írják, akik azt hiszik, hogy a blogjuk jobbra hódoló, balra rugdosó stílusa miatt Orbán sleppje majd jól felfedezi őket.

Nem véletlen, hogy még az a nyolc szerencsés se kommentelget náluk, akiket meghívtak :)))

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2012.06.10. 17:16:32

@csbaly: A Véleményvezér jobboldali blog, ezért kritikus a kommunista Orbánnal szemben. Amíg még Orbánról nem lehetett tudni, hogy micsoda bolsevik ámokfutásra készül, addig a blog jól érezhetően a Fideszt támogatta a szocikkal szemben. Nézd csak meg a 2010-es választásokat megelőző cikkeiket.

komplikato 2012.06.10. 17:26:51

@csbaly: Jogos, nem hangzott el semmi, nem is kellett kivágni ...

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.06.10. 17:27:15

Fideszes barom! Azt se tudja, hogy mit makog, de ez fideszes berkekben nem szokatlan. Náluk az IQ picivel kisebb a lábméretnél, a szavazóikéról nem is beszélve. :D Narancsbirkák!

csbaly 2012.06.10. 17:57:20

Ismét a valóságon vitatkozunk? Nem lehetne egyszer megállapodni, legalább abban, hogy mi a fene történt egy videóban????? Elmondott valamit, ha ebből kiragadunk egy félmondatot, akkor annak teljesen más értelme lesz, pont mint a jelen esetben. Komolyan példákkal kell ezt illusztrálni, hogy emberek felfogják? Amúgy meg szép dolog ezt csinálni egy emberrel, még akkor is ha politikus....

csbaly 2012.06.10. 17:59:07

@Zigomer Trubahin: Orbán a kommunista... :D na ezek után inkább ne beszélgessünk, ezt már ismerem...

csbaly 2012.06.10. 18:00:50

@No_Fidesz_No_Problem: és ki mondta, hogy csak a baloldalon vannak hülyék, már elnézést??? Ez ok arra, hogy meghamisítsuk egy másik ember nyilatkozatát és netes ámokfutást rendezzünk belőle???

Blogger Géza 2012.06.10. 18:07:17

@Vitéziesch Hazaffyasch The Lonewolf (nem Dr.): Elvileg Gyurcsány is ott nyilatkozott, de hát az MSZP akkor is a belső harcaival volt elfogalva, nem az országgal.

Blogger Géza 2012.06.10. 18:18:11

@Pop40: Látod, még mindig nem látsz tisztán, agymosott zombiként ismételgeted, hogy a Fidesz "mindent elgáncsolt". 8 év alatt, 6 év után kezdeményezett egy darab népszavazást. Ez a "minden"? Ettől omlottatok össze? Látod, ez a különbség. A Fidesz egyik reformja ellen már 2 év után kezdeményezett az ellenzék népszavazást, és még össze sem jöttek az aláírások... Aki egy 1 db / 8 év népszavazási gyakoriságtól sírva összeomlik, az vonuljon ki a magyar belpolitikából, és menjen el egy apácazárdába.

kisvagány 2012.06.10. 18:24:50

Ebből is látszik, hogy mennyire önteltek a mi "tisztelt" politikusaink. Sírni tudnék....:(

Pop40 2012.06.10. 18:38:45

@Blogger Géza:
Agymosott zombiként? És ki is az én vezérem, aki átmosta az agyam, mint a tiédet BolseViki?:)

Igen, a fidesz anno kezdeményezett egy darab népszavazást olyan intézkedések ellen, aminek aztán a százszorosát valósították meg. Ez ugye szerinted, meg a hozzád hasonlóan hihetetlenül igényes fideszhívők szerint sem hazudozás?:)

Meg itt van még pár eset, amiben nagyon erkölcsösek voltak akkoriban:

hirek.msn.mainap.hu/itthon/ellenzekben-es-most-a-fidesz-az-egeszsegugyrol-14679/

www.vg.hu/kozelet/politika/ezt-igerte-a-fidesz-nyugdij-ugyben-foto-megvedik-a-penztarakat-334260

Vasúti szárnyvonalakat sem szabadott bezárni ugye:
index.hu/gazdasag/magyar/2012/06/09/vasut_imf/

Hogy a "neazemberekkel fizettessékmeg"-típusú lózungjaikat ne is említsem az azóta hozott 28 új adó után :).

"A Fidesz egyik reformja ellen már 2 év után kezdeményezett az ellenzék népszavazást"

Az nem az "ellenzék" volt, hanem az LMP, ostobán megfogalmazott kérdésekkel, amik szűk rétegeken kívül senkit nem fogtak meg. A fidesz anno valóban jobban megfogalmazta (Akar e ön vizitdíjat fizetni? Jé, a nem győzött, milyen érdekes. Az emberek az "akar e fizetni vagy nem" - ből a nem-et választották, mily meglepő.) Demagógiában a fidesz valóban verhetetlen.

Bár valahol az is tény, hogy minden országnak olyan kormánya van, amilyet megérdemel. Az az ország, ahol az erre a csürhére szavazók 2/3-os többséget tudnak összehozni, valahol meg is érdemli ezt a kormányt:)

Sikerük az nincs egy darab se, de ezeknek az agyhalottaknak mindegy is. (Nektek ha Orbán a szátokba szarik, az is csokipuding ízű, lényeg, hogy ő csinálja, ne más.)
Azért lesz annak valami diszkrét bája, mikor 2014-ben a hozzád hasonlók majd azzal agitálnak a fidesz mellett, hogy "emúútnyócév, emberek, el ne felejtsétek, emúútnyócév!!!! -mert 4 év alatt egyetlen egy pozitív, megemlíthető eredményt nem sikerült elérnetek semmilyen (!!!) területen.

Ja, bocs, de. Orbánt fogadta a kazah (?) türkmén (?) vagy milyen elnök, vmi hasonló fajsúly. Úgyhogy a magyar-kazah kapcsolatok ugrásszerűen fellendülőben vannak, nem is árt a kazah konjunktúrából részesülni :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Lacdelo 2012.06.10. 19:04:31

@csbaly:

A Fidesznel korruptabb es inkompetensebb part meg nem volt hatalmon a rendszervaltas ota. :(

A Fidesz 2 év alatt a 100-szorosát lopta el a közpénznek, mint a szocik ès az szdsz tették azt 8 év alatt.

Fidesz = korrupciò

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.06.10. 19:37:24

@Blogger Géza:

2/3-dal szinte minden megváltoztatható, és ezzel a lehetőséggel élnek is. Nem másra mutogatnak, hogy miért nem csinálnak semmit, hanem vége történik valami.

Az elmúlt nyolc év sajna meghatározza azt a bázist, amivel együtt kell élni. Ezt valóban minden percben hangsúlyozni kell, hogy megértsék az emberek. Szarból várat építeni egy nap alatt nem lehet.

- Mutogatnak vagy nem?
- Csinálnak valamit, vagy nem, mert nem lehet?

De ettől még nem igaz, hogy most nem csinálnak semmit.
- Sorold fel a nemzetközileg is elismert eredményeket, csak hogy elkerüljük az agitprop sületlenségeinek az ismételgetését.

2002 és 2010 között az volt az ideológia, (és azóta is ezt mantrázzák a kétségbeesett baloldaliak, akik így próbálják menteni a menthetetlent) hogy azért nem csinálunk semmit, mert ott van a csúnya Fidesz ellenzékben. A mostani kormánypártokból - nagyon helyesen - hiányzik ez a nevetséges magyarázkodás.
ecoline.hu/ki_hitte_volna/2012/1/11/Selmeczi_szerint_a_forintspekulacio_miatt_d_8OG4DF
- Szocialisták miatt drága a benzin.

Ha megint azt próbálnánk meg, hogy az ő (mszp) akaratuk érvényesüljön, megint nem jutnánk 5-ről a 6-ra.
- Jelenleg egyről a másfélre sem jutunk.

Le kell szarni, és tenni kell, amit helyesnek tartunk,a demokratikus felhatalmazás birtokában. Ezzel élni nem csak lehetőség, de kötelesség is.
- Erre emlékezz két év múlva.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.06.10. 19:39:51

@Blogger Géza:

Mivel nem irányította senki a csőcseléket.

Egy spontán zavargás másképp néz ki, mint 2006. Az tudatos szervezett akció volt.

Blogger Géza 2012.06.10. 19:52:00

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Olvasni tudsz? Az elmúlt 2 évről beszéltem összesítve.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.06.10. 19:58:50

@Blogger Géza:

Cáfolj meg adatokkal.

Te két évre hivatkozol, én leírtam forrásokkal alátámasztva, hogy a kettőből az utolsó egy évben 3,1% volt a csökkenés.

Mondjuk szintén a KSH (Mivel az egy állami hivatal, fideszes vezetővel) kimutatásai alapján bizonyítsd be, hogy 2010 áprilisa után egy év alatt minimum 6,1% volt a növekedés, így igazad lenne, mert te azt állítod, hogy
2010 és 2012 között a gazdaság meg összességében kb 3%-ot nőtt.

Komolyan mondom, most már biztos vagyok benne, hogy vadász vagy.

Blogger Géza 2012.06.10. 20:01:23

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Ennyire nem lehetsz sötét. Add össze az utolsó két év növekedését. (Gyengébbek kedvéért: egy negyedév az nem egy év) Komolyan mondom, biztos vagyok benne, hogy nem jártad ki a 8 általánost.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.06.10. 20:57:17

@Blogger Géza:

2012 áprilisában – előzetes adatok alapján – 3,1%-kal visszaesett az ipari termelés az előző év azonos hónapjához viszonyítva.

Te két évre mondtál 3%-ot. Nosza Gézám, prezentálj egy KSH adatot 2010-2011-re, ahol 6% a növekedés!

Nem tudsz ilyet, mert nincs, ezért személyeskedni kezdesz, csúsztatni. Ahogy szoktad.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.06.10. 20:58:53

@Blogger Géza:

Blogger Géza 2012.06.09 09:00:32
@nu pagagyí: "- Volt gazdasági növekedés - már nincs." Hogyne, volt -6% a Bajnai alatt, ahhoz képest az elmúlt két évben pozitív volt, és 1% felett.

Ezt egy másik blogon írtad. Akkor tehát már a 3% is hazugság volt?

Blogger Géza 2012.06.10. 21:41:14

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Javasolt oktatási intézmény: általános iskola. Tananyag: Különbség átlag és összesítés között.

Blogger Géza 2012.06.10. 21:41:51

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Akkor menjnünk le dedóba: Hány negyedév van két évben?

Blogger Géza 2012.06.10. 21:47:27

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Ha az általános iskola megvan, akkor jöhet a középiskola. Tananyag: különbség ipar és nemzetgazdaság között.

Amúgy a 2011-es ipari növekedés 5% felett volt, csak úgy mondom.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.06.10. 22:15:31

@Blogger Géza:

Amúgy a 2011-es ipari növekedés 5% felett volt, csak úgy mondom.

Amúgy linkeld ide a KSH vonatkozó dokumentumát a korrektség kedvéért, hogy ne csak úgy a levegőbe mondd.

--

Fárasztó vagy, és sajnos ostoba is. Egy ostoba vadász. Ez utóbbiakat nem személyeskedő célzattal írom, hanem sajnálatból.

Blogger Géza 2012.06.10. 22:51:16

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Na várjál, ennyire könnyen nem úszod meg a szivatásodat: Szóval hány negyedévből áll 2 év? Amíg nincs meg az általános iskolai ismereted, tovább nem léphetünk.

Nézd, az hogy totál hülye vagy a témához, magánügy, ha arra képtelen vagy, hogy kikeresd mennyi volt az ipari növekedés 2011-ben, az csak saját analfabetizmusodat bizonyítja. Mint ahogy az is, hogy nem tudod, mi a különbség ipari növekedés vagy GDP között, vagy hogy hány negyedévből áll két év, hogyan működik az átlagszámítás stb-stb.

A szellemi fogyatékosok barátja a gugli, írd be: ipari növekedés 2011: Na, így már megy? Segítek, 5,4% a helyes válasz., ott lesz az első oldal linkjei közt több helyen is.

Nekem nem kellenek linkek, mert én fejből tudom az adatokat, Ezért nincs esélyed ilyen vitában megalázás nélkül kijönni. Most sem jött össze. Ha egy számomat meg tudnád cáfolni, tedd meg, Soha nem fog összejönni. Persze ehhez kellenének minimális matematikai és gazdasági ismeretek (tudjuk, hány negyedév van 2 évben, mi az a GDP, mi az az átlag stb.), amelyek a te esetedben sajnálatos módon nem adottak. Aki egy negyedéves ipari adattal próbál meg "cáfolni" 2 éves GDP adatot, azzal nem érdemes leállni vitatkozni, csak gyógypedagógiai ösztöneim hatására tettem meg.

De most utoljára.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.06.10. 23:36:51

@Blogger Géza:

www.ahkungarn.hu/fileadmin/ahk_ungarn/Dokumente/Wirtschaftsinfos/HU/Statistik/Konjunkturdaten_hu.pdf

2010 1,2%, ebből csak 0,9% orbáné, hisz csak április óta kormányoznak.

2011 1,7%

2012 első negyedéve -0,7%
www.ksh.hu/docs/hun/xftp/gyor/gdn/gdn21203.pdf

Ez így a két év alatt csak 1,9%, nem 3%.

--

Ma jöttem rá, hogy te egy fideszes politikus lehetsz, aki anonim módon tolja itt. A stílusod árulkodó, illetve ahogy kevered az adatokat és csúsztatsz, ahogy kerülöd a rázós kérdéseket, illetve amikor nyeregben érzed magad, úgy nyomod az oktató pökhendi mantrát, ahogy egy jó fideszeshez illik.

Árulkodó továbbá, hogy olyan mélyen van a fejed orbán seggében, hogy épeszű ember, ki képes egyébként logikusan érvelni (valljuk be, néha képes vagy rá) önszántából nem lehet mindig olyan korlátolt, ahogy te felvezeted magad.

---

További jó vadászatot!

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2012.06.11. 11:49:33

@Blogger Géza: bizonyára a freedom housenak sem sikerült feldolgozni a baloldali vereséget mi? Ha te nem érzékeled hogy a fidesz bebetonozza a hatalmát, és ehhez bizony a demokráciában fontos játékszabályokat is kezdi megváltoztatni, akkor te érzéketlen vagy. Ez lehet, de ez egyszerűen nem megítélés, vagy ízlés kérdése, hanem tény. Kell felsorolnom mindezt? Nem túl jó érzés ilyesmit olvasni a hírek között mint most: www.freedomhouse.org/
Ukrajnával egy szinten lassan?

Mariann19 2012.06.11. 17:34:54

@Blogger Géza: Amennyiben az évek során folyamatosan figyelted az ország gazdasági és politikai folyamatait, akkor tudnod kéne a következőket: A bajnai kormány 2olo. márciusában megbízható pályára állitotta a gazdaságot, olyannyira, hogy a felvett IMF hitel utolsó részletét nem kellett lehívniOrbán Viktor az Eu-ban elimeréssel beszélt a Bajnai kormány általi hagyatékról. Nem emlékszel? Reális megállapításokhoz egyébként nem kell pártszimpátia, mert úgy látom, hogy elhomályosítja az elmét.

Mariann19 2012.06.11. 17:48:34

@Blogger Géza: A GDP növekedés forrásai között a beruházások megteremtése. 2011-ben a magyar állóeszközállomány nem növekedett a beruházások által, sőt. Az amortizáció az állóeszközök elhasználódásának leírásából keletkezik, melynek elsődleges funkciója az állomány szintentartása, ilyenkor bővítésről még nem beszélünk. Hivatkozott állomány nemhogy szinten maradt, hanem 80%-ra csökkent. A multik által létrehozott új érték nem növekedett, mint az egyik jelentősebb tényező. Nem szerettem volna a fenti vitában részt venni, de gazdasági szakemberként és realistaként a számok világában élve, ezt mégis közre adni szándékoztam.

Blogger Géza 2012.06.11. 18:44:56

@Mariann19: Idéznéd ez ügyben Orbán Viktort?

Blogger Géza 2012.06.11. 18:52:24

@Legelő Őse: Nem, nekik sem sikerült. De nem különösebben érdekel egy (jelentős részben Soros által pénzelt) liberális amerikai civil szervezet véleménye, engem inkább a tények érdekelnek. Teljesen nyilvánvaló, hogy az amerikaiaknak mindig az SZDSZ és a hozzá hasonló alakulatok tetszettek, mert leginkább ők folytatták azt a politikát, ami az ő érdekükben állt.

Blogger Géza 2012.06.11. 18:55:21

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Oké, új tananyag az általános iskolából: súlyozás. Szólj, ha megvagy vele. (Ugye egy negyedévet nem ugyanúgy súlyozunk, mint 3-at.)

Mariann19 2012.06.11. 19:10:20

@Blogger Géza: A kérdés provokatív! Az imént egyik hozzászóló társunkat kioktattad a GDP mértékéről, mondván, a te fejedben minden adat megvan.Reményemet fejezem ki, hogy ragyogó elmédben erre a brüsszeli nyilatkozatra is rátalálsz, napokig ezt zengte a sajtó. Egyébként nem szeretnék belemenni ízléstelen és parttalan vitákba, nálam a jól informáltság, az ész a nyerő!

Blogger Géza 2012.06.11. 19:31:36

@Mariann19: Sejtettem, hogy mellébeszélés jön. :) (Más nem is jöhetett.) Egy újabb hazug ballib mítosz pukkant ki a szemünk láttára. :)

fidesz = házmesterek pártja 2012.06.11. 19:54:22

@Blogger Géza: mellébeszélés? Ja, hogy te beszélsz mellé! Aham. Várható volt. Egy agyatlan narancs-komcsitól mi mást várhatunk? Tények? Ugyan kérem... :D

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.06.11. 22:36:54

www.nepszava.hu/articles/article.php?id=365153

Orbán Viktor a német Frankfurter Allgemeine Zeitungnak (FAZ) azt mondta, hogy a kontinens "kalapot emelhet Magyarország előtt", mivel Európában senki nem tett annyit az államháztartás egyensúlyának helyreállításáért, mint az egymást követő két magyar kormány. (Tehát a Bajnai és a Fidesz-kormány.)

.

Szúrófény 2012.10.20. 03:45:39

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Nagyanyám 98 éves testvére anno. "Nem újság, Horthy is minden szarságért Ferenc Jóskát okolta"

laci0011 2012.10.20. 07:53:00

Szegénykém újra bizonyított,agyhalott blikkmaki szintet sikerült abszolválni.
süti beállítások módosítása