HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) áder jános (11) Áder János (4) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) alkotmány (1) Alkotmány (1) Alkotmánybíróság (5) alkotmánybíróság (2) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) Brüsszel (1) brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes beszéd (3) Egyenes Beszéd (1) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) Fidesz (4) fidesz (6) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyás gergely (2) gulyas gergely (1) Gulyás Gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) hírtévé (2) Hírtévé (11) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) IMF (2) imf (1) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) Kormányinfó (1) kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) magyarország (1) Magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) matolcsy györgy (4) Matolcsy György (1) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) Mesterházy Attila (3) mesterházy attila (6) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) MTVA (3) mtva (1) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) navracsics tibor (2) Navracsics Tibor (1) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán viktor (83) Orbán Viktor (2) orbán Viktor (2) Országgyűlés (2) országgyűlés (1) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) Parlament (2) parlament (8) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) Rétvári Bence (1) rétvári bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) rogán antal (1) Rogán Antal (6) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) schmitt pál (23) Schmitt Pál (1) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) Simor András (1) simor andrás (2) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) szolidaritás (1) Szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) tállai andrás (2) Tállai András (1) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Szabotázs a közszolgálati televízióban

2014.08.13. 02:29 Poldi bá



Mivel a közszolgálatban a NER idején nem dolgozhatnak hülyék, egyértelmű, hogy szándékos provokáció történt. Nem is egy, kettő. Ezt régen szabotázsnak hívták.

Kedden este a Magyar Televízió kettes csatornája műsorát megváltoztatva, egy filmmel emlékezett az elhunyt Robin Williams-re. De nem ám a magyar népnek való Mrs. Doubtfire-t, még csak nem is a Jó reggelt, Vietnam!-ot sugározták. Nem. A Holt költők társaságát. Azt a filmet, amely a liberalizmus mozgóképes himnusza, amely gyűlöletesnek és gyűlölendőnek mutatja a hatalmi önkényen alapuló ostoba, tekintélyelvű szellemiség egészét és minden konkrét megnyilvánulását. Pontosan azokat, amelyeket jelenleg Orbán Viktor képvisel a leghatározottabban szerte e világon.

Mi ez a választás? Át tetszettek ezt gondolni, most komolyan? Hát azt tetszenek sugallni nekünk, hogy bármennyire sarokba vagyunk szorítva, nincs más út, mint a kiállás önmagunkért, a szabadságunkért, vállalva a lehető legsúlyosabb következményeket is? Hm.

Mindez néhány nappal azután, hogy a közszolgálati televízió "Biblia és irodalom" című, a vasárnapi "egyházi sávban" sugárzott műsorában Petőfi Sándornak egy erősen áthallásos versét elemezték.

Nem akartam hinni a fülemnek, amikor a háttértelevíziózásból eljutott a tudatomig, hogy miről beszél a műsorban ez az ember (Reisinger János irodalomtörténész).

Azt mondta, hogy Petőfi egyik nagy verse "Az ember". Az önzésről, a kevélységről, a gőgről szól.

"A kevélységnek, a büszkeségnek a körbejárása ez a vers. Hogy az embert ez teszi nevetségessé. És ez teszi egyszerre szalonképtelenné is ebben a világban."

"Hát hogy lehet, hogy ebben a rövid emberi életben az ember ennyire nem veszi észre magát, hogy minden az egyszerűségre, az alázatra kellene, hogy intse. De az emberben a bírvágy, az uralkodási vágy, a mások fölébe kerekedés valami olyan elementáris erővel tör fel. Na de hogy lehet, hogy az emberek ennek nem szabnak gátat, nem állnak ellent, nem küzdenek, hanem inkább kulturált, szalonképes formáival vonják be, hogy úgy tűnjék, mintha ez lenne az élet rendje és ez lenne az élet sora. Pedig nem ez."

"Petőfinél ez az állandó ellentét, hogy leigázni a másik embert, elvenni a másik ember szabadságát, Petőfi nagyon sokszor leírja a verseiben: "Állattá akarod tenni a másik embert?". Mert elvenni a másik ember szabadságát az annyit jelent, mint állattá tenni a másik embert. És ezeken az uralkodás, ez talán dicsőség? És akkor folytatja tovább, hogy mit jelent ez egy nemzeti keretben. Hogy egy nemzet életében mit jelent ez. Mit jelent egy világtörténelmi keretben. És egyáltalán, az ember, amivel kevélykedik, annak van valami valós alapja? Hát hódítál, népeket, országokat? Hódítani csak gyávákat lehet. Gyávák fölött uralkodni - ez az emberi dicsőség? A büszkeség és a dicsőségszomj, a büszkeségvágy és a dicsőségvágy. Az mutatkozik meg, hogy mennyire nevetséges, mennyire tarthatatlan, mennyire elfogadhatatlan ez."

"Azt mondja, az ember azáltal ember, hogy gondolkodik, hogy belátásra képes, hogy nem föltétlenül azzal méri magát, hogy ő mennyivel több a másik embernél. És a versen is ez gyűrűzik végig (...)."


 

PETŐFI SÁNDOR

AZ EMBER

Nincs nevetségesebb az embernél,
Oly kevélységben, olyan gőgben él!
A világot fitymálják ajkai,
S minth' az eget akarná szántani
Orrával, oly magasra tartja fel.
Kevély ember, miben kevélykedel?

Egy szempillantásnál mi rövidebb?
Ember barátom, a te életed.
Rohanva jő az idő s elrohan,
Egy kezében bölcsőd pólyája van,
S másikban koporsódra szemfödel.
Kevély ember, miben kevélykedel?


S mit végezhetsz egy pillantás alatt?
Hódítál népeket, országokat?
Hódítani csak gyávákat lehet,
S az uralkodás ilyenek felett
Dicsőség? ezt csak szégyenelned kell.
Kevély ember, miben kevélykedel?


S ha dicsőséget szerzél, nagy nevet?
Veled hal meg s a föld alá viszed,
Vagy, mint hű eb, kísér ki sírodig,
S ott őrzi azt egy pár kis századig,
S elébb-utóbb éhen-szomjan vesz el.
Kevély ember, miben kevélykedel?


Dicsőséged, neved maradjon! hol?
A nép is elvesz, melyhez tartozol.
Az ország, melyben most él nemzeted,
Tenger volt egykor, s újra az lehet,
S e föld is semmiségbe oszlik el.
Kevély ember, miben kevélykedel?


Koltó, 1847. szeptember

(forrás: mek.oszk.hu) - kiemelés tőlem - Poldi

Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

130 komment

Címkék: szabotázs Petőfi Sándor MTVA

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.08.13. 16:32:10

@turista a saját országában:

Tévedsz. Én vagyok az eredeti.

Igen, vannak akik másolnak, parodizálnak (még néha vicces is), de mindig felismerhetőek, hogy nem én vagyok az. A kedvencem: blog.hu/user/853739/tab/activity

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2014.08.13. 17:13:48

@maxval a bircaman: Oroszország s elődje CCCP soha senkit nem akart leigázni igaz? Nálunk és Kelet Európában é Kubában is csak véletlenül voltak, mert egészen véletlenül erre jártak, igaz? De erről megkérdezheted a csecseneket, az ukránokat és a többi volt tagköztársaságot is. Maxval te egyre hülyébb vagy.

♔bаtyu♔ 2014.08.13. 18:10:44

@The Ghost Wolf: Szerintem inkább te vagy az, mert pld. Németország is rendesen leigázott népeket.

Azzal pedig ne gyere, hogy az orosz politika tele van komcsival, mert akkor itt is, lsd. kedvenceid.

J.László 2014.08.13. 18:22:47

Ha illibsi műsor megy a tévében, az a baj, ha libsi műsor megy a tévében, az a baj.

J.László 2014.08.13. 18:31:06

@The Ghost Wolf:
A múltban Nagy-Britannia és Franciaország is igázott le népeket, de Spanyolország, Portugália, Hollandia és Belgium is. A német megszállás elharapózó tagadása/relativizálása ellenére Németországról ne is beszéljünk.

Ezen az alapon az EU is hódító szándékú államok uniója.

_most_ 2014.08.13. 18:54:54

aki látta a Holt költők társaságát és megértette, az biztos, hogy soha nem szavaz a fideszre.

zila5 2014.08.13. 19:41:13

Nekem, ha elolvasom ezeket a sorokat, olyan masszívan egyetlen konkrét arc jelenik meg a lelki szemeim előtt, hogy sírok a röhögéstől. :D

Nincs nevetségesebb az embernél,
Oly kevélységben, olyan gőgben él!
A világot fitymálják ajkai,
S minth' az eget akarná szántani
Orrával, oly magasra tartja fel.

TrollSlayer 2014.08.13. 19:58:34

"Egy sztár öngyilkossága ugyanis - szakértők szerint - könnyen öngyilkossági hullámot indíthat el." Idézet MTVA-tól. Holt költők társasága pedig az a film, ami egy diák öngyilkossága körül forog.

Papuska54 2014.08.13. 20:14:10

Már elnézést, de ennek a fajta liberalizmusnak mi köze a szabadsághoz és pláne Petőfihez, aki egy nemzet ért harcolt? A mai újliberalizmus kirekesztő, személyválasztó, és tabut tabura halmoz! Gondolatrendőrséget üzemeltetne, és egyeseket gondolataikért, vagy az ebből született mondatokért börtönnel fenyeget. Nem elfogad, hanem támogat és preferál olyan devianciákat, amik az adott népesség kipusztulásához vezethet! Ez a szabadság? Tényleg? Ez nem véletlenül kollektív öngyilkosság? A rendszer gondolatisága Rákosit idézi be. Ez egy a szabadságra hivatkozó diktatúra!

Gáborom 2014.08.13. 22:37:26

Ma is mazochista vagyok, és kommenteket olvasok.
És ma is az a véleményem,hogy a tisztelt kommentelők megérdemlik egymást.
Se vitakultúra, se pluralizmus, se a tények valós ismerete - ez utóbbi nem csoda, mert honnan is lehetne ma kis hazánkban tényszerűen informálódni (esetleg tényszerű háttérmagyarázattal).

A közszolgálati tévében most is, mint minden kormány alatt ,megy a seggnyalás. Ám néha, ha nem a híradóról van szó, akkor bizony sok-sok olyan film és egyéb műsor is megy ám mind az öt közszolgálati csatornán, ami sehogyan sem illik a Kerényi-félék ízlésvilágába.
Csak szemellenző és vaskos előítéletek, no meg hisztéria nélkül kéne tájékozódni a köztévé műsorairól.
És akkor lenne nagy csodálkozás.
( No persze mindezt a NER keretein belül kell érteni... )

Egyébként a tájékozódás az mindig hasznos, mind posztolás, mind kommentelés előtt - feltéve,ha komolyan gondoljuk a dolgot.
:)

béla a görög (törölt) 2014.08.13. 22:42:42

Poldi, bár értem amit mondasz, de szerintem nettó mazohista vagy ha királyi TV-t nézel :)
Ott a net.
Néha raknak be valamit, hogy legyen egy kis nézettség a 7x millárdért meg hallgassanak az újságírók. (bár az is igaz, hogy mikor érdekelte ezeket bármi... - talán most mert még választás előtt vagyunk azt nem akarnak elégedetlenséget, de egyébként szarnak mindenre)

Hannibal ante portas 2014.08.13. 22:48:37

Nagyon jó, Poldi, jobb nem is lehetne. Szgénységi bizonyítvány ez a blog: eddig sem értettél semmit, de sebaj, ne bánkódj, ezután sem fogsz. Ezért tart itt az egész "baloldali"-"liberális" pereputty. Ideje lenne az elcsöndesedésnek, ha csak hülyeségre vagytok képesek, inkább lassítsatok egy kicsit. Hátha egyszer elérkezik a megvilágosodás.

Hannibal ante portas 2014.08.13. 22:52:05

@M_R: Jézusom, lemaradtam valamiről? Magyarországnak új miniszterelnöke van?

Peterpapo 2014.08.14. 00:05:29

@maxval a bircaman:

Azt a rohadt életbe! Micsoda szemétség az EU-tól, hogy különbséget mer tenni ország és ország között! Ezek a szemetek! Nyilván figyelik, hogy ki mennyit fizet be, meg azt is, hogy a szabályokat és ajánlásokat ki mennyire tartja be. De rohadékok! Ahelyett, hogy csak úgy puszira döntenék a pénzt Magyarországra számolatlanul. Milyen alapon vannak elvárásaik? Örüljenek, hogy a magyarok is tagjai az EU-nak! Vegyék megtiszteltetésnek és kussoljanak! Ugye igazam van?

Peterpapo 2014.08.14. 00:07:28

@Hannibal ante portas:

Sajnos még nincs. Pedig elmehetne a vérvörösbe ez a köcsedék Viktor.

Hannibal ante portas 2014.08.14. 00:26:32

@Peterpapo: Barátom, azt a pénzt nem ajándékba kapjuk: a szerződés pontosan rögzíti, melyik ország mennyit kap, s hogy azt mire költheti. Mint ahogy a szerződés rögzíti az egyes országok szuverenitását is. A pénzt központi elosztásból kapjuk, így a pénzügyi elszámolás/elszámoltatás teljesen rendben van. A szuverenitást viszont nem az EU adja, s nem is sokat tett hozzá. Persze az is igaz, hogy más országok ellenzéke nem rohangál ki feljelenteni a saját országát, mint nálunk az MSZP, DK, Együtt. S ameddig itt vidáman blogozhatunk és kommentelhetünk, sőt meglehetős szélsőséges megnyilvánulásokat is látunk-olvasunk, addig demokrácia ügyben nincs ok panaszra. Ahhoz meg, hogy megértsétek, mit is mondott az általatok oly nagyon "kedvelt" miniszterelnök pl. a tusványosi szabadegyetemen, először el kellene olvasi ezt a bizonyos beszédet, azután megpróbálni megérteni, s nem másod és harmadkézi hivatkozásokra reagálva mocskolódni és véleményt alkotni az ismeretlentől. Belátom, ehhez kicsit megerőltető szellemi munka kell. Ez érthető okokból nehezetekre esik.

nyiktonyeatszusztvujet 2014.08.14. 00:54:25

@The Ghost Wolf: Németország és elődje a Harmadik Birodalom se akart leigázni senkit......
Hogy Te mekkora barom vagy.

Szúrófény 2014.08.14. 04:37:34

@Legelő Őse:
Az európai uniós karámba a támogatás ígéretével csalogatják, terelgetik a Kelet-európai marhákat. Önérzet már régen nincsen, csak a potyalesők tátott szája, zsebe. Régen, csak a beteg, a törött lábú, vagy a részeg ember szorult „támogatásra”
De miből lészen a támogatás? Természetesen a tagállamok befizetéséből. Az agyon reklámozott támogatás, 300 millió Euróval több a saját befizetésünknél! Akkor mi az értelme? Ki nem találják, (az ostobák). Józan paraszti ésszel gyorsan kitalálható. A saját pénzem arra költöm, amire én akarom, ami nekem fontos.
Rákosi is előírta a pusztulás dűlőbe, hogyan vessék a gumipitypangot! Ennek áthelyezése Brüsszelbe még jobb! Díszburkolatot a mezítlábas pusztai munkanélkülieknek! Az a legfontosabb! Amin haszon van, azt mi szállítjuk néked keleteturópai kizsákmányolt!

braue 2014.08.14. 04:53:28

Poldi bácsi!

Biztos vagy benne, hogy még mindig érted a világot?

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.08.14. 05:17:14

@The Ghost Wolf:

Ezen az alapon Merkel haláltáborokat fog építeni hamarosan, hiszen az NSZK a Harmadik Birodalom jogutódja...

Kuba pont rossz példa. Kuba sosem volt szovjet csatlós.

Igen, a Oroszország terjeszkedett, mint minden más nagyhatalom a XVII-XIX. században. Miért csak az oroszoknál számít ez bűnnek?

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.08.14. 05:19:20

@Peterpapo:

Hazug szervezet az EU. Amikor a nyugatnak ez az érdeke, akkor közösség, he meg nem, akkor nem az. Kettős mérce.

Önmagában az EU nem rossz ötlet, de jelenlegi formájában tarthatatlan.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.08.14. 06:02:31

@Szúrófény: " Természetesen a tagállamok befizetéséből. Az agyon reklámozott támogatás, 300 millió Euróval több a saját befizetésünknél! "
- Mocskos módon hazudsz az európai úniós támogatásokról. És ezt már sokadszorra teszed.
300 millió euró csupán 90 milliárd forint, ha átszámoljuk a hazugságodat. Ennyire hülye vagy vagy ilyen gátlástalanul hazudsz? Szerintem mindkettő.

index.hu/gazdasag/2014/02/12/tiz_eve_dol_a_le/

"2012 végén a magyar befizetések és az uniós támogatások egyenlege 5400 milliárd forint pozitívumot mutatott. A 2013-as adatok ezt az egyenleget 7000 milliárd forint fölé emelhetik."

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.08.14. 06:04:08

@Papuska54: "A mai újliberalizmus kirekesztő, személyválasztó, és tabut tabura halmoz! "
- elfelejtetted bevenni az esti gyógyszered.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.08.14. 06:06:15

@J.László: Na, még te hiányoztál. Mondjuk mióta wmiki anyja nem fizeti neki a netet, a net leghülyébbje szék megüresedett. Méltó vagy rá.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.08.14. 06:08:41

Na vessük be a narancszombi ellenes szert!

Államadósság

2010 május 19330 milliárd
2014 július 24900 milliárd

plusz hol a 3000 milliárd manyup?
hol az eu lóvé?

Erre sosem tudnak válaszolni, ez még Blogger Géza torkán is megakad.

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.08.14. 06:44:36

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]:

Szingapúri dollárban. Egy békaember hozza a pénzt minden hónap 13. napján.

Cupropenisbubo 2014.08.14. 07:43:53

A királyi tv a seggnyaló gerinctelen erkölcsi hullák gyűjtőhelye !

Peterpapo 2014.08.14. 08:24:48

@Hannibal ante portas:

Barátom. Hogy mire költhetünk pénzt azt annak alapján határozza meg az EU, hogy mire kérted. Vagyis ha logikuson gondolkodsz, akkor nem az EU határozza meg, hogy mire költsd a pénzt, amit ad, hanem eleve te magad, mert arra kérted.

Ami pedig a hozzászólásod második részét illeti, sírva röhögtem, úgy hogy javaslom, menj el stand up comedy-snek! Értelmet keresni, egy olyan ember beszédében, akinek magának sincs semmi értelme és minden mondatával csak az érzelmekre akar hatni? Hát ez az egyik legviccesebb, amit ebben a hónapban hallottam.

Mellesleg én emlékszem olyanra is, amikor Viktorék mentek ki Brüsszelbe panaszkodni, meg feljelentgetni. Ez egy ilyen ország. A magyarok imádnak feljelentgetni. Régen névtelenül tették. Papírja van, ceruzája van, ideje van, mit csinál? Feljelent.

Peterpapo 2014.08.14. 08:27:17

@maxval a bircaman:

Hazug szervezet ez a Fidesz, Amikor a párt érdeke azt kívánja, akkor így az emberek, meg úgy az emberek, ha meg nem, akkor meg az embereknek ahhoz semmi köze. Kettős mérce.

Önmagában a Fidesz nem rossz ötlet, de jelenlegi formájában tarthatatlan.

Peterpapo 2014.08.14. 08:32:56

@Szúrófény:

"A saját pénzem arra költöm, amire én akarom, ami nekem fontos."

Viktorék arra is költötték. Stadionokra. Amit pedig irányzottan igényelsz az EU-tól egy bizonyos célra, miért akarnád másra költeni? Csak mert hazudsz, mint mindig? Az a problémád, hogy az EU nem hülye és nem hagyja szó nélkül, hogy hülyének nézzék?

Peterpapo 2014.08.14. 08:33:39

@maxval a bircaman:

Akkor mi a problémád az EU-val?

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.08.14. 08:37:11

@Peterpapo:

Az, hogy kettős mércét alkalmaz és rossz értékeket erőltet.

Peterpapo 2014.08.14. 08:52:38

@maxval a bircaman:

Az előbb megbeszéltük, hogy minden párt és szervezet kettős mércét alkalmaz.

Mik azok a rossz értékek?

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.08.14. 08:55:18

@Peterpapo:

Az EU eredeti célja nem ez.

Rossz értékek: ultraliberális értékrend kényszerítése.

Peterpapo 2014.08.14. 08:56:52

@maxval a bircaman:

Meg tudnád határozni egy kicsit konkrétabban, hogy mik azok az ultraliberális értékrend?

Peterpapo 2014.08.14. 09:05:33

@maxval a bircaman:

Szóval a homokosoknak nincsenek jogai? Mik a hasonlók?

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.08.14. 09:08:25

@Peterpapo:

Mindenkinek vannak jogai. A pluszjogokról beszélek.

braue 2014.08.14. 10:19:02

@Peterpapo: Buzi vagy? Lássunk tisztán!

Peterpapo 2014.08.14. 10:26:38

@braue:

Nem hinném, hogy bármi közöd lenne a szexuális beállítottságomhoz, de hogy jön ez ide?

braue 2014.08.14. 10:29:04

@Peterpapo: Nincs is. Csak kilóg, buzikám, miért harcolsz a többi undorító alakkal együtt.

Peterpapo 2014.08.14. 10:30:08

@maxval a bircaman:

Értem. Szóval a heteroknak tilos a házasság, a melegeknek meg szabad? Mitől lenne ez plusz jog? Vagy úgy gondolod, hogy eddig nem volt szabad, de most már vannak országok, ahol engedélyezték? Ez így sem plusz jog.

Peterpapo 2014.08.14. 10:31:13

@braue:

Tévedsz én nem harcolok veled együtt.

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.08.14. 10:36:43

@Peterpapo:

A házasság ellenkező neműek joga. A kiterjesztése pluszjog.

Peterpapo 2014.08.14. 10:50:15

@maxval a bircaman:

Ja és azt kérdezném még meg tőled, hogy régen csak a férfiak szavazhattak. Ennek alapján a nőknek adott szavazati jog plusz jog?

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.08.14. 11:07:56

@Peterpapo:

Szerinted mi a házasság? Bármennyi ember bármilyen kapcsolata?

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.08.14. 11:08:32

@Peterpapo:

Ez rossz párhuzam.

Nem a régiség a tényező, hanem a normalitás.

Peterpapo 2014.08.14. 11:35:33

@maxval a bircaman:

A házasság két ember között köthető. Ettől a melegek sem akarnak eltérni tudtommal.

Peterpapo 2014.08.14. 11:39:25

@maxval a bircaman:

Tévedsz. Sok olyan dolog van, amit régen normálisnak neveztek pl, a lányok és a fiúk nem járhattak egy tanintézménybe, de aztán kimondták, hogy mégis. Szóval nagyon sok esetben a kettő összefügg. Konkrétabban arra gondolok, hogy egy idő után, minden normálisnak lesz mondható, csak idő kérdése.

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.08.14. 13:04:22

@Peterpapo:

Miért kettő? Miért nem 3, 5 vagy 25?

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.08.14. 13:04:53

@Peterpapo:

Vannak korfüggő szokások és örök értékek.

Peterpapo 2014.08.14. 13:10:07

@maxval a bircaman:

Miért kellene 3,5, vagy 25? Ki mondta, hogy azt szeretné?

Még mindig nem válaszoltál, hol van leírva örök értékűen, hogy csak két különböző nemű köthet házasságot?

Azt is örök értékűnek gondolták egykor, hogy csak a férfiak szavazhassanak.

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.08.14. 13:13:59

@Peterpapo:

Ezek örök alapelvek. A házasság ellenkező neműek kapcsolata, ez a fogalom alapja.

Peterpapo 2014.08.14. 13:14:10

@maxval a bircaman:

Ha nem vetted volna észre, minden örök érték, addig volt örök, amíg meg nem változtatták. Tudod mi az örök érték? A másik tisztelete, a becsületesség, stb. Ezek örök értékek, mert semmilyen törvénnyel, szabállyal nem lehet megváltoztatni.

Peterpapo 2014.08.14. 13:44:31

@maxval a bircaman:

És mi van azokkal, akik nem keresztények, nem hívők? És mi a helyzet a polgári esküvővel, mert tudtommal a jog nem ismeri el a csak egyházi esküvőt?

braue 2014.08.14. 13:46:29

@Peterpapo: Szegény hülye. Küzdj!

Peterpapo 2014.08.14. 13:48:59

@braue:

Tartalmas hozzászólásaid alapján felmerül egy kérdés:

Mi a véleményed az intelligenciáról, mint kívülálló?

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.08.14. 13:53:20

@Peterpapo:

Itt a polgári esküvőről beszélünk.

Az egyházi esküvőhöz az államnak semmi köze, ott eleve fel se merülhet homokosok "házassága", ilyen legfeljebb álkeresztény szektácskákban van, lásd pl. a dán evangélikus "egyházat".

Peterpapo 2014.08.14. 14:12:56

@maxval a bircaman:

Akkor Isten szavának mi a köze a polgári esküvőhöz?

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.08.14. 14:23:11

@Peterpapo:

Közvetlenül semmi.

Ellenben a keresztények kötelessége a társadalom elfajulásának megakadályozza. Ez az embertársaink iránti szeretetből ered.

Peterpapo 2014.08.14. 14:38:36

@maxval a bircaman:

Értem. Akkor szerintem megint itt az ideje egy jó kis keresztes hadjáratnak, mert egyre több a nem keresztény a világban. Vagy elég ha csak keresztények ülhetnek vezető pozícióba és megmondják, hogy a nem keresztények, hogyan gondolkodjanak és mit tegyenek? Persze csupán embertársi szeretetből. Szép kis világ lenne.

Peterpapo 2014.08.14. 14:57:47

@maxval a bircaman:

Ja és egyébként nem csak a keresztények kötelessége, hanem minden emberé.

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.08.14. 15:06:02

@Peterpapo:

Pont ezért harcolunk a homoklobbi ellen, bár minket személyesen nem érint e sátánista szervezet káros tevékenysége.

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.08.14. 15:06:35

@Peterpapo:

Nem, erre semmi szükség. A fő cél Isten igéjének hirdetése.

braue 2014.08.14. 15:18:53

@Peterpapo: Küzd ratyi!

Egy Mensa tag, nem annyira érdeklődik az intelligenciád után. Az egyből lejött. Azért kaptad, ami jár.

braue 2014.08.14. 15:19:59

@Peterpapo: És aki ateista, de undorodik a buziktól, azzal mi legyen, okoska?:))

Peterpapo 2014.08.14. 15:29:16

@braue:

Az hogy valaki Mensa tag annyit jelent, hogy jó a logikai gondolkodása. Másfajta intelligencia nem mutatható ki a tesztel. Tudom mert én is megírtam és tag lehetnék, ha akarnék.

Hogy mit csináljon? Vessen magára. Mondjuk én sem rajongok értük, de nem zavarnak. Gondolom azért azt szívesen megnézed, ha két nő el van egymással mi?

braue 2014.08.14. 15:31:26

@Peterpapo: Szegényhülye. Magyarázd csak magadnak, hogy te nem is vagy primitív!

Peterpapo 2014.08.14. 15:35:45

@braue:

Ismerek jó pár Mensast, közülük néhányan azt hiszik, hogy ők többek másoknál, mert Mensasok, vagyis indokolatlanul beképzeltek. Ezek közé tartozhatsz te is. Na ez az igazi primitívség.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.08.14. 16:35:36

@maxval a bircaman: Szóval az EU-val való problémáid a homokosokból eredeznek. Nem kellene ezt egy pszichiáterrel megbeszélned?

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.08.14. 16:37:42

@maxval a bircaman: "Pont ezért harcolunk a homoklobbi ellen, bár minket személyesen nem érint e sátánista szervezet káros tevékenysége. "
- Ajaj, birac, neked elmentek otthonról.

@braue: Attól mert megjött a havi vérzésed, még nem vagy Mensa tag.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.08.14. 19:13:32

@maxval a bircaman: Eléggé gyenge. Csak a homofóbiádat mutatja.
Valami jobb van? Nem dolgozol így meg a fizuért!

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2014.08.15. 10:03:50

@Szúrófény: Atyaég...

"2013-as év végleges számai ugyan még nem állnak rendelkezésre, de a bevételi és kiadási adatok eddigi összesítése szerint az EU tavaly lezárult 2007-2013 közötti költségvetési ciklusában mintegy 24 milliárd euró pozitív szaldóval zárt Magyarország - mondta Fazakas Szabolcs, az Európai Számvevőszék tagja kedden a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Karán tartott előadásában.

Ez csak egy szelet, mindezen túl: Ami még hasznos csak úgy - bizonyos védővámok. Schengeni határok. Tudunk exportálni az EU-ba. Jelentős gazdasági és érdekérvényesítő képesség a világban. A környező országban élő magyarokkal való zökkenőmentes kapcsolattartás / EU- jogszabályok védelme stb.
Kutatás / fejlesztés : "Az Európai Unió a következő hét évben 80 milliárd euróval, azaz nagyjából 2400 milliárd forinttal támogatja a tudományos kutatásokat és a kutatási eredményeket piacosító innovációkat. Az előző, 7. Kutatási Keretprogramnak nevezett tudományos-innovációs alapból a magyar egyetemek és kutatóműhelyek kifejezetten sikeresen hívtak le forrásokat."

Megdöbbentő módon a mezőgazdaság: "A magyar gazdálkodók hektáronként 68.000 forint támogatást kapnak az EU-tól. Ez magasabb összeg, mint amennyit bármelyik, 2004 óta csatlakozott tagállamban kiosztanak. Emellett a magyar mezőgazdaság a szintén uniós forrásként érkező vidékfejlesztési támogatásokból is részesül."
Számtalan fontos nagyberuházás, csepeli szennyvíztisztító stb.

Azt írd meg inkább, hogy miért nem éri meg, és miért lenne jobb nem bent lenni??? Hová tartozzunk? Komolyan... érveket hozzál már.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2014.08.15. 10:06:54

@maxval a bircaman: Fasizálódik mi? A fene vinné el. Igen gyakori ahogyan az EU-ban politikusok bezáratnak valakit azért mert nem egyezik a véleményük, vagy tüntetnek ellenük...ja ezt Putyin csinálta egy zenekarral. Te komolyan miről beszélsz? Azt állítod hogy az emberi jogok, az egyenlő bánásmód, a politikai értelmben vett szabadosság tekintetében az EU-nál Oroszország áll jobban?
Mire alapozod ezt? Hozzál érveket, tényeket. Ennyire egyszerű nem lehetsz.

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.08.15. 10:09:56

@Legelő Őse:

A "zenekar" súlyos bűncselekményt követett el.

Taxomükke (UK) 2014.08.17. 16:29:52

Az elmúlt évek során számos ellenzéki újságírót is kinyírtak az EU-ban.
... Ja, várjunk csak, ez sem az EU-ban történt!

Bebútorozott ezüstös kályhacső 2014.08.17. 16:33:30

Én alapvetöen szelid ember vagyok akit nehéz kihozni a béke türéséböl.
De ugy döntöttem tovább, nem halgathatok.
Orbán átlépett egy határt!!!
Magyarország vigyázz!

Bebútorozott ezüstös kályhacső 2014.08.17. 16:42:23

@braue: te Mensa-tag? :D Aki még magyarul se' tud?

margueritka 2014.08.18. 01:08:41

@♔bаtyu♔: Erről van szó. Ez nem fér össze a Fidesz diktatúrájával. Azért volt megdöbbentő a film az Orbán seggnyalójaTV-ben. Viszont a Demszkyvel vagy zsidókkal összefügg, mert azok lehetnek liberálisok, csak neked tán nincsenek az agyadban a helyén a dolgok.

margueritka 2014.08.18. 01:12:32

@maxval a bircaman: Nincs gond. Leadtak egy filmet, ami merőben más nézeteket sugall, igazi liberális nézeteket, mint a teljesen önkényesen kiragadott gyenge Petőfi vers két szakasza. Hülye TV.

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.08.18. 05:47:16

@margueritka:

Szerinted ideológiai alapon adják le a filmeket?

Egyébként a konkrét film egy tipikus nyálas Williams-film, ideológiai üzenetet nemigen láttam benne. Amolyan szokásos hollywoodu nyálas szabványmunka, Coelho a vásznon.

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2014.08.18. 20:12:20

@braue: Az undorodjon nyugodtan a buziktól otthon, négy fal között.

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2014.08.18. 20:22:25

@maxval a bircaman: Ja, ezért is a hatalmát katonai erővel terjeszteni kívánó EU foglalta el Krímet.

Ja, várjunk csak!
süti beállítások módosítása