Érdekes helyzet állt elő ellenzéki oldalon az október 23-i rendezvénnyel. A Mesterházy-Bajnai formáció válaszúthoz érkezett.
El kell dönteniük, hogy ketten együtt (meg persze a hozzájuk csatlakozott szervezetek) elegendő erőt jelentenek-e az orbáni hatalom demokratikus úton, választáson való legyőzéséhez.
A "kicsik" eddigi külön-külön sajtóreagálása, cikke, nyilatkozata erőtlen volt, most azonban, hogy így "pacekban" ugyanazt mondta Kuncze, mint Bokros, továbbá Gyurcsány, mint Fodor Gábor - mellbevágó hatást értek el.
Kétségtelen, hogy az MSZP a legnagyobb szervezett ellenzéki erő. Az is eldőlt, úgy tűnik, hogy Mesterházy legyőzte, "maga alá gyűrte" Bajnait. Egy korszerű politikai színielőadás (a szocialisták kongresszusáról beszélek) után láthatóan azt hitte Mesterházy, hogy minden rendben, rá lehet futni a választásokra így.
Csakhogy.
Mesterházy a régi politikai sablonok alapján építkezik, a szervezettséget, a beágyazottságot emlegeti, s ennek alapján valóban joggal formálhatna igényt a vezető szerepre, akár a miniszterelnök-jelöltségre. De a helyzet az, hogy neki nem az ellenzék vezetői posztját kellene megnyernie, hanem a választást - Orbánnal szemben. Ehhez pedig a felmutatott teljesítmény, a lózungzuhatag, a pódiumra állított néhány "új"(?) ember kevés.
Mesterházy vabankra játszik, úgy képzeli, hogy ha tényleg le akarják majd váltani az emberek Orbánt, akkor arra szavaznak majd, aki ezt a legnagyobb eséllyel meg tudja valósítani.
Ezzel két probléma van. Az egyik, hogy erőszakos, egoista, nagyképű és sunyi politizálás, a másik, hogy nem veszi figyelembe a valós helyzetet. Azt a valós helyzetet, amit a kis pártocskák nyilván politikai biodíszletnek szánt képviselői a szemébe mondtak szerdán a Műegyetem előtt.
Szegény Mesterházy abban a tudatban indulhatott el otthonról, hogy utolsó szónok lesz, katarzisszerű beszédet mond majd és mindenki az ő szavaival a fejében indul haza.
És mit kapott? Nem csak beszédének megzavarását az "Összefogást!" jelszó skandálásával. Hanem azt is, hogy széles nyilvánosság előtt szembesítették őt a felelősségével: ha csupán egy ellenzéki frakció megalakítása (értsd: az ő, családja és néhány MSZP-s politikustársa megélhetési feltételeinek megteremtése) a cél, akkor történelmi bűntett elkövetése előtt áll a szocialisták miniszterelnök-jelöltje.
„Egyenként legyőznek minket - de együtt sikerülni fog” - szokta volt mondani Bajnai Gordon. Most meg azt halljuk tőle, hogy "Az erő velünk van." Hol? Nem látom.
Azt látom, hogy még a számomra nem túl szimpatikus ellenzéki politikusok is józanul mérik fel a helyzetet: mindenütt egységesen támogatott egyéni jelölt kell, közös lista és egyetlen ellenzéki miniszterelnök-jelölt - azonnal.
Mesterházy reggel bemegy a Jókai utcába, tájékozódik a saját munkatársaitól, elmegy vidékre, találkozik a sajátjaival. Megértem, hogy azt hiszi: hatalmas erő áll mögötte. De az államférfi azért államférfi, mert józanul méri fel a helyzetét, nem ragaszkodik csökönyösen a rögeszméjéhez vagy legalább arra képes, hogy felfogja tetteinek következményeit.
Mesterházyt (és Bajnait) ma azzal szembesítették, hogy ha ezt most elszúrják, akkor azzal beírják magukat a történelembe. Talán még nem késő az egészet nulláról kezdeni. Körülbelül onnan, ahol Bajnai indított a zászlóbontáskor: itt most csak egy dolog számít: Orbánt el kell takarítani. Ha ez nem sikerül, akkor nem röhögni fogunk a legerősebb ellenzéki vezetők mostani civakodásán, hanem sírni.
FRISSÍTÉS
Mint hallom, a szocik máris Gyurcsány és a DK aknamunkáját kárhoztatják azért, hogy szónokuk alig tudta elmondani beszédét. Meg azon rugóznak, hogy volt egy megállapodás, miszerint a szónokok nem egymással foglalkoznak, hanem 56-tal... Hiú ábránd azt gondolni, hogy Mesterházy Attilának egyszer végre megjön a józan esze?
Utolsó figyelmeztetés Mesterházy Attilának
2013.10.23. 18:37 Poldi bá
278 komment
Címkék: választás mesterházy attila
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

Mária 2013.10.23. 19:08:55
Okolja nyugodtan magát a következményekért, ha csak azokat hallgatja meg, akik azt fújják, amit hallani szeretne.
maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.10.23. 19:15:11
Bobemara 2013.10.23. 19:57:00
Ki tudja, lesz-e valóban államférfi valaha is?
s.g.l. 2013.10.23. 20:07:30
István Kun 2013.10.23. 20:51:00
dr. jenőke (jenőke) 2013.10.23. 20:51:17
Reménykedő baloldaliak, csalódott jobboldaliak, politikailag elárvult szabadelvűek és hatni akaró zöldek összefogását kell megteremtenünk. És azokét is, akik nem tudnak, vagy nem akarnak maguknak pártot választani.
Ebben a szövetségben szükség lesz demokratikus pártokra és politikusokra, mert tisztában vagyunk azzal, hogy ezt a rezsimet csak politikai eszközökkel lehet leváltani.
hazaeshaladas.blog.hu/2012/10/23/bajnai_gordon_beszede_a_milla_oktober_23-i_tuntetesen
szist 2013.10.23. 20:57:03
mond birka miért is volt gyurcsány ma a legjobb???
Nem értem, mert ezt az egy gondolatot ismétli országjárása során, minden beszélgetésén kb. fél éve!? Azt ismétli vidéken, pesten, budán, hogy össze kell fogni a baloldalnak és egy miniszter elnököt kell megnevezni együtt!!!
Mármint kivel együtt, hiszen nem kértek belőle eddig sem! Most ott tartanak, hogy ahova beengedik az egyik lábát berontja az ajtót, fenyegetőzik, követeli ,hogy vele fogjanak össze! Mert ő 2x is legyőzte orbánt. Igen ám, csak azt nem látja be,hogy jobb lett volna anno (2006 után) visszavonulnia a politikától.Meg hogy ha kell ö visszalép a második vonalba !? Na ezt nem tette és nem fogja megtenni soha!!!
maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.10.23. 21:58:01
Van programja, s ért a politikához. Bajnai viszont egy balek, aki maga se tudja mit akar. Ez a különbség.
2013.10.23. 22:08:11
Hihetetlen,hogy erre szavaznak emberek,mikor ránézésre is minimum 20 év letöltendő lenne egy ilyen arcberendezés.
nemigenértem 2013.10.23. 22:32:42
Nem tudnak kibújni a bőrükből.
Önzőek, hataloméhesek és dilettánsok.
Ebből jön ez a nagy összbaloldali burleszk-roncsderbi.
Kamuvideók, szoborgyalázás cigányzenész kiséretével stbstb.
Öszöd után is Fletó tűnik a legéletképesebbnek???
Micsoda égés ez a baloldalnak!
Bajnai be sem jut, Fletó meg lassan igen.
Szégyen.
Tamas Katona 2013.10.23. 22:52:21
A politika nem úgy működik,hogy csak nekem lehet igazam.
ghostwriter.blog.hu 2013.10.24. 01:00:40
Szúrófény 2013.10.24. 01:34:22
Minden komédia megfinomodott Budapesten. Csak 1 nem: a politikai komédia!..nívótlanabb 1 peceszőllősi előadásnál. Már pedig minden komédiás tanul, készül,növekszik, csak a magyar politikusok nem tanulnak! Ady Nagyváradi Napló 1903!
anonymand 2013.10.24. 05:14:16
Ilyen az amikor a (megtestesült) középszer uralomra vágyik.
Tisztelettel:
anonymand
egyenlítő 2013.10.24. 07:32:40
Gyurcsány egyfelől karizmatikus személyiség, másfelől államférfinak tehetségtelen. Igen, volt programja miniszterelnökként is. Kéthetenként más és más, 54 pontos programfüzetet tudott összeállítani.
Félkifli 2013.10.24. 08:26:26
Ez így ráadásul valójában nem is igaz, mert az a szavazat is számít (számítani fog), amelyik olyan pártra fog menni, amelyik el se éri majd a bejutási küszöböt, csak nem most fog valós súlyával latba esni, hanem újabb 4 év múlva, mire a "tisztelt" jelenlegi hatalommániás uraknak is leesik - ha leesik végre - hogy sokan már nem valami ellen, hanem valami mellett szeretnének szavazni. Amíg valami ellen kell szavazni, addig számomra a "valami ellen" között ott vannak ők is, egy brancsban a Fidesszel.
(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2013.10.24. 08:26:31
Kivlov 2013.10.24. 08:27:12
Olyan mint egy óvodás, akit kicsúfoltak mondjuk a nagy fle miatt, ő meg bedurcázva kiáll a színpadra. semmi több. :D
politikailagnemkorrekt 2013.10.24. 08:30:47
Félkifli 2013.10.24. 08:34:13
Larry Silverstein 2013.10.24. 08:34:46
A tegnapi szereplés alapján hiába. Ébresztő balfaszok!
elwood 2013.10.24. 08:41:53
Téves. Megnyerni egy választást 2/3 nélkül ? Minek ?
Nekikezdeni újra a gazdaság európai integrációjának bankadó csökkentés, szja emelés, rezsiemelés. FED QE lezárása után mehetünk az IMFhez megint, ez is már az új kormányra vár.
Közben a fidesz alkalmazottai vannak a médiában, bíróságokon, alkotmánybíróságon, költségvetési tanácsban ... mindenhol.
borítékolható a lobotómiások menete hathavonta, lassú vergődés és bukás.
Mesterházynak biztos helye van 2014-ben, fiatal még, van ideje kivárni hogy ez a szarhalom a fideszre boruljon vissza, kimúljon a dk, együtt, 4k, lmp miegymás.
2018-ban megmentő szerepben jöhet újra.
elwood 2013.10.24. 08:43:21
TCmATIC 2013.10.24. 08:44:01
Félkifli 2013.10.24. 08:44:53
(ezek a malkok tényleg nagyon lassan őrölnek)
Félkifli 2013.10.24. 08:45:32
Sexual Harassment Panda 2013.10.24. 08:45:43
flort 2013.10.24. 08:51:21
Szerintem ő csak a nagymamák szavazatainak begyűjtésére lenne jó, hiszen olyan snájdig ember, de politikusnak, aki ismer és alkalmaz olyan dolgokat, mint tárgyalás, kompromisszum, modellezés stb tök' alkalmatlan.
És sajnos ez a nagyra nőtt ovis lesz OVI kihívója.
barli 2013.10.24. 08:51:24
Idióták, mit gondoltak, mit fog csinálni a feri a színpadon? Kedvesen mosolyogni?
Az egész brancsból meg a bajnai a leghülyébb, hogy meg sem próbálta megnyerni a bizonytalanokat egy éve. Összeállni meg ráért volna az utolsó pillanatban is.
TiZ 2013.10.24. 08:51:31
Anselmo 2013.10.24. 08:54:38
vladimir964 2013.10.24. 08:54:46
Addig, ameddig egy hypós mosást nem hajtanak végre maguk között, és valóban haladó, a kor kihívásaival megbirkózni képes gondolkodású vezetőséget nem választanak, az új gondolkodási rendszert nem verik keresztül a masztodonokon (illetve nem rúgják picsán őket), nem is fog változni semmi, olvadó jégtáblán fognak piknikezni.
Egy ekkora vereség után bizony csak türelmes, alúlról építkező és hiteles politizálással ,és legfőképp tettekkel lehet felkelni, és azt sem egyetlen ciklus alatt. Bassza meg dolgozni kéne már végre!
barli 2013.10.24. 08:55:09
ephart 2013.10.24. 08:55:48
flort 2013.10.24. 08:58:11
Balu (törölt) 2013.10.24. 09:00:58
Astor5 2013.10.24. 09:04:05
ob.szerver 2013.10.24. 09:06:08
"fiatal még, van ideje kivárni hogy ez a szarhalom a fideszre boruljon vissza"
1. Ha van ideje kivárni miért erőlteti az ellenzék min.elnök jelöltje pozíciót, amelyik kabát erősen lötyög rajta, és a diehard szoci hívőkön kívül senki sem tudja őt min.elnökként komolyan venni?
2. Ha a fidesz nyer az összehordott szarkupac a nyakukba zúdul 18-ig, efelől semmi kétség. De azt várni, hogy a másfél milliós fanatikus táboruk ettől megvilágosodik az olyan, mint abban bízni, hogy lehetnek olyan számukra kiábrándító események, amelyektől a tálibok felvételüket kérik a jezsuita rendbe.
Astor5 2013.10.24. 09:06:41
sárospataki 2013.10.24. 09:08:08
Az emeszpé egyszer nyert választásokat, 2006-ban, Ferenccel. Mivel ez a győzelem később lidércálomba fordult, ráadásul az összes többit az előző kormányok vesztették el, egyértelmű, hogy melyik stratégiát választották 2014-re. Nem kell program, nem kell proaktivitás, majd a Fidesz veszít. Az persze más kérdés, hogy számukra megnyert választás után ők program nélkül, másodvonalbeli konjunktúralovag-reflexekkel és a téeszelnökök féltudással beültek a tutiba, hogy újra és újra darabaokra basszák a gazdaságot, és lenyomják a lakóság fejét a lelki középszerűség pöcegödrébe.
Emeszpé Attila és Eggyütt Gordn tehát ehhez a jól működni látszó formulához nyúlna vissza. Azt várják, hogy majd a Fidesz jól elveszti a választást. Nekik. Ők igazából elég, ha csak összefognak, hiszen akkor majd az elégedetlen tömegek automatikusan odajárulnak az urnákhoz rájuk szavazni. Az, hogy most nem állnak jól a közvéleménykutatásokon, annak az az egyedüli oka, hogy még nem fogtak össze. Azt remélik, hogy erősödnek egy kicsit külön-külön, majd jövő tavaszon összeállnak, mint két kicsi legó, és a két támogatottság szépen összeadódik, sőt.
Eközben Gordonnak van némi tankönyvízű, erősen középutas és seszínű programja, de az emeszpének semmi. Az emeszpének az a programja, hogy ááá, úgyis tudjátok kik vagyunk, mit csinálunk, mit akarunk (az egyedülien helyes és európai megoldást, mi mást?), ugyanezt akarjuk, csak kicsit újabb arcokkal. Meg másfajta logóval, érted, megújulva.
Ezt, bazmeg, ezt akarjuk?
Nemzeti Dohányos 2013.10.24. 09:13:44
Larry Silverstein 2013.10.24. 09:14:12
- a deficiteljárás, IMFkaki, államcsőd is a nyakába hullott. Ahhoz képest mitől kéne tartania most?
sárospataki 2013.10.24. 09:17:23
elwood 2013.10.24. 09:18:44
mert tudja, hogy nagyobb a beágyazottsága (értsd: romataxi ) ami kell ahhoz, hogy kubatovval fel lehessen venni a versenyt. vagyis megkerülhetetlen. neki most az együtt-pm az ellenfél és őket ezzel tudja zsarolni. neki az ellenzék vezető erejének szerepét kell megőriznie 2018-ig.
"De azt várni, hogy a másfél milliós fanatikus táboruk ettől megvilágosodik"
van viszont 6.5 millió szavazó rajtuk kívül, akik még négy évig nézik ezt bohózatot amit a fidesz előad, és mivel 2018-ra nem lesz együtt-pm, lmp, dk ... lehet azt mondják, csak jöjjön valaki más, és nem lesz más.
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.10.24. 09:19:32
LordArtist 2013.10.24. 09:20:43
Eszébe se jut (vagy, ha mégis, akkor lesz@rja), hogy itt már többről van szó, mint a koncokért való kakaskodás! Bajnai nekem addig volt érdekes, és támogatható, amíg le nem paktált ezzel az Orbán v2.0-val! Nem hiszem el, hogy nem látta, mi lesz a vége, ha meglépi ezt! Közben maga is olyanná vált, mint Mesterházy! Jelszavak, jelszavak hátán, de semmi konkrétum, semmi tényleges megoldási javaslat stb.
Marad az LMP! Kicsi párt, és vajmi kevés esélye van arra, hogy meghatározó, kormányváltó párt legyen, de ők jelenleg még ragaszkodnak azokhoz az elvekhez, akinek mentén bejutottak az Országgyűlésbe 2010-ben! Sajnos a legtöbb embernek nem a hiteles politikusok kellenek, hanem azok, akik nagyobb f@szságokat tudnak kiabálni egymásra! Csúnya vége lesz ennek az országnak, ha ez így megy tovább!
Larry Silverstein 2013.10.24. 09:21:08
2 bukott választás után a régi kommer arcok 2018ban már nem állnak a startvonalra, ha lesz még mszp egyáltalán. Ez nem vonatozik Mesterházyra, Gyurcsányra, Bajnaira. Ők sem normálisak, de nem régivágású komcsik.
elwood 2013.10.24. 09:21:13
hogyan definiálod a kommert ?
mert az imperializmus elleni harc, államosítás, hatósági árazás, állami poziciók bolsevik megszállása nem az mszp-re illik.
FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.10.24. 09:22:12
ob.szerver 2013.10.24. 09:23:48
"Ahhoz képest mitől kéne tartania most?"
Csak attól, hogy az emútháromésfélév a tartalékok feléléséről, és növekedési potenciál felszámolásáról szólt. Mindez megtoldva egy kis választási osztogatással, a rendszer nyilvánvalóan fenntarthatatlan. Ennek kedvező világgazdasági környezetben nem kell államcsődben megnyilvánulnia, hiszen még sokáig ki lehet találni új adókat és kirabolható gazdasági szektorokat, de az ország többségének elnyomorodását és további és tartóssá váló leszakadását a szomszédainktól lesz alkalmad megfigyelni.
vasmargitt 2013.10.24. 09:24:53
a helyzet reménytelen. orbán még 15 évig itt lesz a nyakunkon, hacsak a guta meg nem üti. húzzunk innen a picsába, amíg nyitva vannak a határok és akad ország, amelyik hajlandó befogadni. eddig azt mondtam, hogy húzzanak el ők. de bármilyen primitív is az orbán-éra, ez az antipolitikus ellenzék alulmúlhatatlan.
Nemzeti Dohányos 2013.10.24. 09:25:49
MSZP-től jön már a nyugdíjassimogatás, Ferike persona non grata, Bajnaiék legutóbb meg belengették nekem a vörös posztót, atomenergia-ellenes cikk bölcsészek tollából az alapítványi blogjukon. LMP meg egyszer már átbaszott, nem hiszem, hogy adok nekik még egy esélyt.
Most már tényleg ott tartok, hogy akkor inkább életemben először szavazok a fideszre, csak azért, hogy nehogy a Jobbikkal kelljen koalícióra lépniük, a választások másnapján meg felszállok egy repülőre.
Larry Silverstein 2013.10.24. 09:26:30
Ezek mit adnak? Legalább feltölthetnék az enyémet!
Nemzeti Dohányos 2013.10.24. 09:26:58
Larry Silverstein 2013.10.24. 09:29:46
- Akkor mitől nő a növekedés, miközben megállt az adósság növekedése? A csökkenési potenciáltól?
- Osztogatás nyilván 2014ig tart.
'Ennek kedvező világgazdasági környezetben nem kell államcsődben megnyilvánulnia' - A demokratáknak ez is sikerült 2007től nincs növekedés Magyarországon, csak az adósság szaladt meg.
Hehe
barli 2013.10.24. 09:30:21
1. Bajnaiék nagy nyilvánosság elött elhajtják a szocikat ÉS gyurcsányt a pélóba még egy évvel ezelött, és megpróbálják befogni az elégedetleneket.
2. Bajnaiék ÉS a szocik közösen, nagy nyilvánosság elött elhajtják gyurcsányt a pélóba és megpróbálják befogni a balosokat
Most már késö, a ferivel nem lehet nyerni, de nélküle se.
Larry Silverstein 2013.10.24. 09:30:39
www.napi.hu/tozsdek-piacok/beleszerettek_magyarorszagba_a_befektetok_ime_az_okok.567702.html
sárospataki 2013.10.24. 09:35:45
bebe tv 2013.10.24. 09:35:58
Vazzeg nem a fidesz nyakába hullik hanem a mienkre,a
fidesz meg majd még jobban nyomja a süket dumát, hogy Tudta? Magyarország jobban teljesít. A stratégiájuk része, hogy milliárdokért addig mondják a kulára, hogy csokoládé amíg az önálló gondolkodásra alkalmatlan polgárok el nem hiszik.
Ez sajnos nem gazdaságpolitika, hanem szemfényvesztés a túlélés érdekében.
sárospataki 2013.10.24. 09:38:59
elwood 2013.10.24. 09:42:18
Az adósság ott van mint 2010-ben csak közben 3000 milliárd eltűnt a spajzból. Valójában ugyanúgy kb. 10%-kal nőtt az adósság mint a korábbi ciklusok alatt.
LordArtist 2013.10.24. 09:43:04
A szavazatvásárlások, zsarolások...stb sajnos biztosan megjelennek majd 2014-ben, legfeljebb nem jur el hozzánk a híre. Vagy, ha mégis, lecsalózzák a másik oldalt, őket támadják, és a végén senki nem tudja majd mi az igaz, és mi a porhintés!
Nekem ne töltse fel a telefonomat se Orbán, se Bajnai, se Mesterházy, senki! Az országot töltsék fel újra hittel, reménnyel, és bizalommal, hogy megéri még itthon maradni, mert, aki teheti távozik!
ob.szerver 2013.10.24. 09:43:48
"Akkor mitől nő a növekedés, miközben megállt az adósság növekedése? A csökkenési potenciáltól?"
Ha a nap meg az eső nem teljesít jobban, idén is mínuszos lenne a GDP. Az inplicit adósság növekedett 12 év nyugdíj megtakarításának eltüntetésével, a nettó pedig a devizatartalékok 6-7 milliárd eurós megcsapolásával.
"Osztogatás nyilván 2014ig tart."
Persze. A költségvetésbe épített hatásai meg még hosszú évekig.
"A demokratáknak ez is sikerült 2007től nincs növekedés Magyarországon"
Előjött az adu ász, a válság éveinek összehasonlítása normál évekkel.
Felőlem persze játszhatod a hülyét ha akarod, de ebben nem leszek a partnered.
gabuscica 2013.10.24. 09:43:50
gabuscica 2013.10.24. 09:44:57
Don Quixote de la Ferko 2013.10.24. 09:45:40
Ne bántsd. Fogalma nincs arról, hogy a reggeli eligazításon kiadott szó mit jelent. Utasításba kapta, hogy aki nem orbánnal van, azt kommerezni kell, oszt teszi, mert ezért kapja a fizetését.
Láthatóan pontosan ugyanaz zajlik a blogokon, ami már négy éve is észrevehető volt. Bárki, bárhol bármit mond, ami nem orbánfényezés, azonnal megjelenik egy értelem nálküli horda és komcsizni, libsizni, bajnaizni kezd.
2013.10.24. 09:47:11
www.youtube.com/watch?v=4Q_olybarxU
Nem értem, hogy egy ember, aki nem kompetens a kormányzás egyetlen területén sem, semmiféle személyes karizmával nem rendelkezik, miért ragaszkodik ennyire a miniszterelnök-jelöltséghez. Miért lesz az neki jó, hogy fél év múlva kétszeresen bukott miniszterelnök-jelölt lesz?
sárospataki 2013.10.24. 09:48:48
elwood 2013.10.24. 09:49:49
ezt kifejtenéd bővebben ? mszmp erőforrásai ? biztos sok pénzt kimentettek 90-ben, de azóta eltelt 23 év. a közgép egyetlen megrendeléssel 150 milliárdot lapátol ki a kasszából, milyen az az mszmp-s erőforrás ami ettől különbözik.
szűrös, csintalan, pozsgay, martonyi, pintér ... végtelen hosszú sor nem az mszp körül legyeskedik.
van valami konkrétabb dolog amitől az mszp kommer ?
sárospataki 2013.10.24. 09:50:53
FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.10.24. 09:56:41
ezzek a dumával max a 89 után születetteket lehet megvezetni. pontosan tudjuk kik a komcsik és miért az mszp a komcsi párt.
kár a gőzért.
Don Quixote de la Ferko 2013.10.24. 09:59:59
Abból is csak az derül ki, hogy nem vagy tisztában sem a szó jelentésével, sem a jelen viszonyokkal.
czjanos 2013.10.24. 10:02:27
elwood 2013.10.24. 10:04:37
a kádár rendszerben az imperializmus és a nemzetközi pénztőke ellen kellett harcolni, munkát adni mindenkinek, olcsó rezsit biztosítani.
pártkötődés nélkül nem lehetett színházigazgató, iskolaigazgató, kórházigazgató, vagy bármilyen vezető pozícióban valaki.
a köztévében termelési riportok mentek az épülő gazdaságról.
döbbenten látom, hogy most ugyanaz a világ épül és akik ezt csinálják azok kommerezik a többieket.
czjanos 2013.10.24. 10:05:39
LordArtist 2013.10.24. 10:07:20
Don Quixote de la Ferko 2013.10.24. 10:08:24
Miután láthatóan a kommunizmus felépítését sem ismered, segítek egy picinykét.
A fő ideológiát egy adott vezető testesíti meg. Leváltani nem lehet, a rendszer alapvetően úgy van kialakítva, hogy az időnként megrendezett szavazásokon csak adott jelöltekre lehet szavazni, valós választási lehetőség nincs.
Ugye rémlik, hogy a fidesz alakulása óta egy ember uralma alatt áll (tekintsünk el a kis kimaradástól, amikor még adott valami látszatra, és átadta egy strómannak), és talán még rémlik, hiszen nem volt oly rég, talán még nem volt idő, hogy kimossák az agyadból, de a nagy demokrata és az ország megmentője 2012 szavazatot kapott a 2013 szavazótól (a pontos szám lényegtelen, de ha attól nagynak érzed magad beírod, nekem annyit nem érsz, hogy rákeressek), ahol csak egyedül rá lehetett szavazni.
Szóval ha kommerezel, akkor ne olyan hátszéllel tedd, ami a kommunizmus legfőbb ideáit vonultatja fel.
Don Quixote de la Ferko 2013.10.24. 10:09:23
"A kisgazdákkal soha". Ha a bársonyszék megtartásáról van szó, akkor orbán a saját anyját is megbaszná élő adásban.
czjanos 2013.10.24. 10:09:34
Don Quixote de la Ferko 2013.10.24. 10:11:09
Arról aztán végképp nem beszélve, hogy a fidesz gazdasági alapjait az elsíbolt MSZMP örökségű pártszékház alapozta meg. Az valahogy nem zavarja őket a nagy kommerozás közben.
Tüntess az orbáni diktatúra és simli ellen! 2013.10.24. 10:11:26
A meglepetéstől lebénulva, az ekéző puskaporokat ellőve bénázna a bóvli banda.
De ehhez tényleg egy emberként mögé kellene állni az ellenzéknek. A váltás után jöhetne az egyezkedés.
Ez az egyetlen esélye az ellenzéknek és hogy mindenki menjen el szavazni!
A Kubatov lista alapján ők még a zárás előtt is felszólítják az övéiket, hogy azonnal menni szavazni!
ORBÁN LE KELL ÉS LEHET VÁLTANI!
barli 2013.10.24. 10:11:42
Az mszpre meg lassan a kommunista helyett a kommunistácska kifejezést kéne használni.
Dr.Démonmac1 2013.10.24. 10:11:47
Mesterházy nevetséges volt.
a tollat azért eltettem:)
ob.szerver 2013.10.24. 10:12:18
"a válság épp Gyurcsány tehetségtelensége miatt csattant ekkorát a képünkön. Helyesen látod."
Jól esik az elismerés Cica, de nem ezt mondtam. A válság azért ütött ekkorát, mert Orbán 2001-től a belső kereslet felpörgetésével letérítette a gazdaságot az egyensúlyi növekedési pályáról, Medgyessi 100 napos - Fidesz által támogatott - programjai miatt, és valóban, Gyurcsány - elsősorban áfacsökkentési ötlete - miatt.
Ameddig ez a nép nem tér észhez, és aki értelmes, őszinte beszéddel próbálkozik az eleve bukásra ítéltetett (lásd Bokros 2%-a), addig ez az ország megmarad a folyamatos hanyatlás és elnyomorodás pályáján. Vagyis, még beláthatatlan ideig.
barli 2013.10.24. 10:13:13
értem!! a ferit nem vették be a buliba, nem biztos az 5 szézaléka, tehát új ember kell és közös lista.
Larry Silverstein 2013.10.24. 10:13:54
Larry Silverstein 2013.10.24. 10:15:24
barli 2013.10.24. 10:16:08
anonymand 2013.10.24. 10:16:16
Tisztelt flort!
"És sajnos ez a nagyra nőtt ovis lesz OVI kihívója." - szerintem tévedsz.
Ő nem lesz Bonsai Duce kihívója, teljességgel alkalmatlan a feladatra.
Míg a Fidesz vezetője a (mocskos) politikai trükkök nagymestere, a szoci vezető olyan, mint egy igyekvő diák, aki seggel ugyan bírja, de ésszel nem...
Tisztelettel:
anonymand
Larry Silverstein 2013.10.24. 10:16:56
A tisztességes választáson nem hitelből osztogatnak, a tisztességtelenen igen. Ez a differentia specifica. Szvsz.
HgGina 2013.10.24. 10:17:49
sárospataki 2013.10.24. 10:18:35
A káderanyag az azt hiszem, egyértelmű, az elsõ vonal szép lassan, vagy gyorsan eltűnt a süllyesztõben, előjöttek a kovácslászlók, meg társai. Persze, maradt a Gyula, meg páran, de az elsővonal azért inkább lelépett.
A magyar társadalom egy jelentős része, és ezt a komcsik sem nagyon tudták, vagy akarták megváltoztatni, ezer éve hűbéres rendszerű. A mai Magyarország területén élők nagy része jobbágy volt, a polgárok jellemzően a most határon túli területek nagyvárosaiban (Kassa, Nagyvárad, Pozsony, Arad, Temesvár), kisebb részben mondjuk Debrecenben és Győrben éltek (plusz a szabad székelyek, de ez más kérdés). Ezt a hűbéres rendszert a XVI. század óta a röghözkötés is színesítette, de az a lényeg, hogy ezeken a helyeken a társadalmi helyzet fokmérője a hűbéresi hierarchiában elfoglalt hely, és nem a tényleges teljesítmény. Nyilván a polgárosabb városokat ez kevésbé érintette, de a Nyírséget, Szabolcsot, az Alföld, Balatontól délre eső részeket igen.
Nos erre épült rá az emeszempé, ez maradt meg kilencven után. A középkádereket jól kifizették valami privatizációval, ezzel megmaradt a hátország, megmaradta a hűbéresi függés. Ezt hívják most beágyazódottságnak, még Mesterházi is, és ezt akarja a Fidesz megváltoztatni, a trafiktörvénnyel, földtörvénnyel, takarékszövetkezetek einstandolásával.
Így már érthető?
elwood 2013.10.24. 10:18:37
ez volt az első akciója a fidesznek amikor székháznak egy színházat kaptak, aminek a hasznos területét a benne lévő irodák alapján számolták ki. (ezzel aprócskát alulértékelték a házat) valahogy nem is akartak benne lakni, hanem eladták gyorsan és az akkori tagok sem tudják azóta sem hova lett az a pénz, mindenesetre simicska kezelte, jutott is maradt is.
de lehet emlegetni azóta is az mszmp utód átmentett vagyonát, mármint 80-as iq alatt.
Don Quixote de la Ferko 2013.10.24. 10:18:40
Őszintén megmondva én is erre számítok.
Igazából az tetszik, hogy a sok birkamenetes nem igazán veszi észre, hogy egy olyan rendszernek drukkol, aminek a fennmaradáshoz szüksége van állandó ellenségképre. Minél nagyobb mértékben szalámizzák fel az ellenzéket, és tüntetik el, annál előbb kerülnek a most önfeledten csápoló hívek az érdeklődés középpontjába. Ha nem lesz ellenzék, a fidesz a sajátjait kezdi pellengérre állítani, ha nem lesz mit ellopni (már nincs, amit lehetett azt elraboltak, a nyugdíjkassza már üres, a MNB a választásokig át lesz pakolva Nokia konténerekbe) akkor a fenntartható uralkodás érdekében a szavazóréteg alsó szintjét kezdik kizsigerelni, a helyi kiskirályok egymás torkának esnek.
Szép világ jön, de az értelem nélküli vonulgatóknak sajnos ez kell, a saját nyomoruk talán már elég lesz ahhoz, hogy felfogják mihez asszisztáltak.
Larry Silverstein 2013.10.24. 10:19:02
2007ben semmilyen válság sem volt a világban, Európában 2008ban se. Hehe
HgGina 2013.10.24. 10:20:46
Larry Silverstein 2013.10.24. 10:21:15
Demokrata vagy, érted a különbséget.
ben2 2013.10.24. 10:22:09
Ez az elkúrás magyarázata? Hogy akkor válság volt, most meg nincs? LOL
Bajnai hasonlatával élve:
A ballibek nekikormányozták a Titanicot a jéghegynek, Orbán az utolsó pillanatban rántotta félre a kormányt és kerülte el az ütközést, most meg a leváltott kapitányok azzal hergelik az utasokat, hogy billeg a hajó.
Don Quixote de la Ferko 2013.10.24. 10:22:22
"Nos erre épült rá az emeszempé, ez maradt meg kilencven után. A középkádereket jól kifizették valami privatizációval, ezzel megmaradt a hátország, megmaradta a hűbéresi függés. Ezt hívják most beágyazódottságnak, még Mesterházi is, és ezt akarja a Fidesz megváltoztatni, a trafiktörvénnyel, földtörvénnyel, takarékszövetkezetek einstandolásával."
Ezen kurva jót röhögtem.
Nagyon tetszik, hogy a komcsi rendszer visszásságait hozod fel érvként, és ezt a lézerjani haverja által felépített Nemzeti Dohánymaffiával próbálod ellentételezni.
Ez jó volt, még több ilyet. nagyon mulattatsz.
Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.10.24. 10:22:47
Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.10.24. 10:24:37
FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.10.24. 10:25:28
hát hogyne lenne...láttuk tegnap. van egy csomó
elwood 2013.10.24. 10:26:58
"hogy ezeken a helyeken a társadalmi helyzet fokmérője a hűbéresi hierarchiában elfoglalt hely, és nem a tényleges teljesítmény."
láttál már fideszes kádereket kinevezni szakértői alapon ? mostmár a nemzeti bankba is olyan nyikhaj került alelnöknek aki előtte önkormányzatnál volt pénzügyes. arról döntött, hogy festésre elég volt-e a pénz most meg a jegybanki alapkamatot fogja formálni.
LordArtist 2013.10.24. 10:28:06
1. Szerintem éppen ez a probléma! A választók, orruknál fogva történő megvezetése, mert aki többet ígér, arra szavazok, bár a múltban többször is bizonyította, hogy a választások elmúltával 4 évig a kutya se törődik velük, csak ha éppen kedve és gerince van a seggnyaláshoz!
2. Legyen igazad! De szerinted mi az, amiből a Fidesz osztogat? A nyugdíj pénztárak lenyúlása? A rengeteg új adó? Ja, valóban nem hitel, mert nem is áll szándékukban kifizetni! Ki járt jól? Orbános seggnyalók, akik kaptak földet, trafikot, 9-10 évre bebetonozott, jól tejelő "töltelék" állást! Lengyelországból importált menetelők, ami, bármennyire is ferdítik a valóságot, bizony közpénz! Az én adómból nem fényesítse Orbán a valagát, mert nem azért gürizek 3 műszakban, hogy neki jobb legyen, nem a felcsúti semmire nem jó stadionra adózok, nem azért, hogy botlábú barátaink az én pénzemből kapjanak 8 gólt egy meccsen, míg a sokkal jobban teljesítő sportágakra alig jut valamicske pénz! Valóban! Ezek nem hitelek, hanem közpénzből történő szavazatvásárlások!
Sokkal erkölcsösebb, ugye?
Don Quixote de la Ferko 2013.10.24. 10:28:13
Ez a baj sajnos. A kilóra megvett egyszámjegyű bodzaIQ-val rendelkező szavazók nem fogják fel, hogy az "ingyen" csak addig van, amíg valaki befizet a közösbe. Ők nem fizetnek, akik fizetnek, azok meg szép lassan elérik a teljesítőképesség határát, oszt lehet majd várni a tűzifát, ha már a helyi nagy ember sem tud annyit lopni a közösből, hogy megvegye.
Don Quixote de la Ferko 2013.10.24. 10:30:56
Vanni van.
Mennyi esélye van néhány bolhának egy elefánttal szemben?
Nem szabad elfelejteni, hogy a fideszről van szó.
Nulla erkölcs, nulla tisztesség. A törvényeket az utolsó pillanatban úgy fogják átalakítani, hogy a törvényesség látszatát megőrizzék, de mindenkit ellehetetlenítsenek.
Hiába lesz itt nemzetközi megfigyelő, azokat is megmajmolják. Csalásban a fidesz nagymenő.
Larry Silverstein 2013.10.24. 10:30:58
sárospataki 2013.10.24. 10:31:06
Én itt nem profidesz nézőpontból beszéltem, megtennéd, hogy kihagysz az ilyen irányú frusztrációidból? Köszi.
Gyingizik 2013.10.24. 10:31:32
Namármost. Azt kérni a mesterházytól, hogy a kádárjános bácsis szavazói erejét passzolja át a multicéges bajnai/gyurcsánynak, ezeknek adja át a vezetést, azért elég durva elvárás! Pl. medgyesi is ebbe bukott bele (belebuktatta gyúrcsány).
Ráadásul illegitim is. Hiszen ha vki énrám szavaz, akkor teljesen etikátlan átadni a szavazóimat egy törpe kisebbségnek (aki nem mellesleg éppen az ellenkezőjét akarja csinálni a gazdasággal, mint amit én akarok).
LordArtist 2013.10.24. 10:31:39
Larry Silverstein 2013.10.24. 10:32:12
- Oszt mégis jobban megy neki mint az elődnek.
sárospataki 2013.10.24. 10:32:18
Larry Silverstein 2013.10.24. 10:32:43
elwood 2013.10.24. 10:32:50
ebben egyetértünk. ettől vagyok megdöbbenve.
azt hittem az orosz tankok miatt van ez. itthon maradtam, hogy építünk egy polgári rendszert. aztán 23 év múlva kiderül, hogy a békemenet megint kádárt akarja.
majd rájönnek, hogy 23 évvel ezelőtt is amikor átmentünk az osztrák határon mindenki azt mondta, bár engem zsákmányolnának ki ennyire azok a rohadt kapitalisták.
de az én életem már rövid még egy kísérlethez, és mégegy kudarchoz. elcsesztem.
Larry Silverstein 2013.10.24. 10:34:02
2. Mivan?
elwood 2013.10.24. 10:34:44
azzal hogy a magán kistrafikosoktól elveszik a trafikjukat és megbízható fideszeseknek osztják szét ?
ez lenne a polgáros társadalom építése ?
Pernahajder Campbell (The Scunner Cambell) 2013.10.24. 10:36:21
Don Quixote de la Ferko 2013.10.24. 10:36:46
Valóban a személyi kultusz a másik oldalra is jellemző, de erre az említett oldalra viszont nem jellemzőek a fentebb említettek, mint pl. az államosítás és a többi úri kommunista huncutság, amit a fidesz ezerrel művel.
Az, hogy egy komcsizót oda teszek, ahová való, a komcsizók, azaz a fidesz közé, nálam alap. Az, hogy neked az igazság nem tetszik, az meg nem érdekel, nálam ez is alap. Ha ezt frusztrációnak veszed, te dolgod, ez sem érdekel. Léteden, értelmeden ez nem változtat, és ez így van jól, ha okosodnál, nem lennél fideszes, ki a fene csápolna nekik a menetben, ezerrel bégetve.
Larry Silverstein 2013.10.24. 10:36:57
De ez nem magyar specifikum, nyugat eu, sőt az usa is szocialista fordulatot vett. A kapitalizmus ma Kínára, Oroszországra jellemző. Az a szar benne hogy dolgozni kell, azt meg nem akar senki nyugaton.
FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.10.24. 10:37:02
vagyis van egy egér a bozóttűzban...és mivel az egér kicsi..ezért a fidesz csalni fog?
szerintem ezt gondold át inkább újra.
szvsz
van egy levitézlett politikus generázió, és egy jól felépített fidesz. a fidesznek és az országnak is jót tenne egy valódi balos ellenzék, ami nincs. de ezt inkább fletónak a libásnak és a többi lúzernek kéne megvitatni. a fidesz annyit etsz, hogy nyerni akar. nem meglepő egy párttól lássuk be.
flort 2013.10.24. 10:37:50
Üdvözlettel,
f
Don Quixote de la Ferko 2013.10.24. 10:38:23
A kedvezményezett ezt így fogja fel.
LordArtist 2013.10.24. 10:39:35
Diktatúrát akarsz? Menj a fehéroroszokhoz, vagy az azeri baltás bandához, biztosan tárt karokkal fogadnak! Ezek szerint a narancsos kör téged is elért! Nem a diktatúrával van bajod, csak azzal, akik csinálták/csinálják! Tudod, akik 1956-ban meghaltak, börtönbe kerültek...stb. nem a vörösök ellen lázadtak kizárólag, hanem a diktatúra ellen! Ha az ő vérük még csörgedezne egy-két emberben, most is hasonló helyzet lenne, mert hol zsarnokság van, ott zsarnokság van! Akár vörös, akár fehér, akár narancs! Jó lenne, ha ezt te is, meg a tisztelt vezíred is a fejébe vésné!
Majd meglátod, micsoda világ lesz itt, ha kiraknak/kiszállunk az EU-ból! Vagdos a Viktor össze-vissza, hogy így nem jó, úgy nem jó, de a pénzük az kell neki, mert itthonról már nagyon nem képes többet kiszipolyozni!
Don Quixote de la Ferko 2013.10.24. 10:40:11
A levitézlett politikai generáció jelenleg a "fiatal demokraták" között található. 23 éve ugyanazok a nevek, kirobbantani sem lehet őket a vezetésből.
Larry Silverstein 2013.10.24. 10:41:21
Vagy sírsz ha kell ha nem?
Don Quixote de la Ferko 2013.10.24. 10:41:52
Inkább melózok, építem a jövőmet, amiben a fidesz egy fillért sem lát tőlem.
sárospataki 2013.10.24. 10:42:38
FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.10.24. 10:43:31
gondolom az lenne a ballibnek, ha holnap mind eltűnne a pcsába és nem lenne feltűnő a bénázás ami a bal térfélen zajlik.
jó lenne? hát nem lesz:)
Larry Silverstein 2013.10.24. 10:43:45
sárospataki 2013.10.24. 10:46:01
Larry Silverstein 2013.10.24. 10:46:14
Matolcsy 250 mrd-ot borított ki tavasszal olcsó hitelt, elkapkodták. Ezt ősszel kibővítették 2000 mrd-dal. Ezenkívül inkubátor programokat pénzelnek startupoknak.
Persze erről azok tudnak akiket érint a kommentelők nem..:)
bunk0 2013.10.24. 10:47:49
Aki 2010-ben a fideszre szavazott az nem tud annyira kiábrándulni hogy ezeket az arcokat támogassa. Akkor meg mégis miben reménykedtek?
mel gibson 2013.10.24. 10:49:03
nem lesztek sehol a választásokon gyerekek és ehhez semmi köze orbánnak...
ennyire rühell benneteket a döntő többség,ennyien emlékszünk még,hogy honnan jöttetek.ezen sem trafik ügy,sem nyugdíj buli nem változtat.
takarodjatok.
amikor lehetőségetek volt változtatni,akkor sem tudtatok felmutatni semmit.
ha éhen halok,akkor is behúzom azt a narancs ikszet basszátok meg,csak ti ne jöjjetek SOHA TÖBBÉ.
LordArtist 2013.10.24. 10:50:06
Az igazság olykor fájdalmas dolog, de még mindig egyenesebb, mint a hülyeségeket szajkózni! Félre ne érts! Ez nem a Fidesz sajátja, mert ugyan ezt műveli, művelte Mesterházy, Gyurcsány, Bajnai is! Utolsó, valamit is érő kormányunk, 1994-1998 között volt! Fájdalmas volt a Bokros-csomag, Viktor atyád balhézott is ellene rendesen, mégis, abból tudott osztogatni 1998 után!
De az igazság nem kell senkinek! Mert milyen már, hogy valaki megmondja a frankót? Nézz körül az országban! Tetőzik a bűncselekmények száma! Cigányok hordája lepi el az országot! Ha nem vagy narancsos, nem kaphatsz semmilyen magasabb beosztást! Mi kell még, hogy az embereknek felnyíljon a szemük? Polgárháború? Ha így mennek tovább a dolgok, hamarosan azt is megkapjuk! De remélem, még időben észbe kap mindenki!
Larry Silverstein 2013.10.24. 10:52:33
LordArtist 2013.10.24. 10:53:02
salv 2013.10.24. 10:53:54
A fidesz 20 evig hatalmon lesz, ezt senki, semmilyen modon nem tudna megakadalyozni. Az Orban-rendszer a teljes osszeomlasig fog tartani, mint a Kadar-rendszer 1.0. Egyetlen dolog soporhete oket el a hatalombol: egy hatalmas gazdasagi vilagvalsag.
bunk0 2013.10.24. 10:53:55
sárospataki 2013.10.24. 10:54:57
LordArtist 2013.10.24. 10:55:20
De legalább egyetértesz valamiben! Még egy-két ilyen megnyilvánulás, és talán halványul a narancsszínű köd!
Ha veletek csak ilyen stílusban lehet beszélni, ám legyen!
Larry Silverstein 2013.10.24. 10:57:00
mel gibson 2013.10.24. 10:58:53
egyszerűen muszáj volt meglépni.
kurvára nem jár hála senkinek érte.olyan mint egy faág az úton,aki előbb arra jár felveszi és megy tovább,mert különben semerre sem tudna menni.ennyi.
bármelyik kormány megtette volna,taps nem jár érte.eleve miattuk volt az is.
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.10.24. 11:00:07
LordArtist 2013.10.24. 11:00:09
WhyCantITouchIt? 2013.10.24. 11:00:30
Larry Silverstein 2013.10.24. 11:01:11
Van piaci hitel meg van olcsóbb MNB-s. Mindenki azt választja amelyiket akarja.
'A környezeten azt értem, hogy ezek az alapok adnak gazdasági és üzleti know-howt a startupok mellé ' - ? ? ? A bankárok értenek a kenyérsütéshez, vízvezetékszereléshez meg a borászathoz? Akinek nagyon jó 5lete és rendszere is van és megbízható törlesztő hírében áll ahhoz házhoz jön a hitel.
laci_52 2013.10.24. 11:01:33
"csupán egy ellenzéki frakció megalakítása (értsd: az ő, családja és néhány MSZP-s politikustársa megélhetési feltételeinek megteremtése) a cél"
Valóban ez a cél, de ez nem történelmi bűntett, hanem reálpolitikusi felismerése annak, hogy az ellenzék jövőre semmiképpen nem nyerhet, még akkor sem, ha 6-8 párt fog össze. Akkor pedig az a dolga az MSZP-nek, hogy saját sorait erősítse a minél jobb eredmény, nagyobb alakítandó frakció reményében.
Elegem Van · http://elegemvan.blog.hu 2013.10.24. 11:02:13
LordArtist 2013.10.24. 11:02:39
elwood 2013.10.24. 11:04:15
ez most nincs így. a 2% a bank kockázata, vagyis ha 50-ből egy nem fizeti vissza akkor bukták az egész hasznot. ezért ezt nem is kapja meg csak olyan cég aki annyira hitelképes, hogy amúgy sincs szüksége hitelre. csak kiváltják vele a régi hiteleiket.
ezért nem is működik ez a program.
Torgyán Viktor 2013.10.24. 11:04:56
elwood 2013.10.24. 11:09:17
jelen esetben sajnos nem így van. van egy két ember aki az országért csinálna valamit (bokros, bajnai, pm, 4k, lmp) de ők a kutyát sem érdeklik. a választók drukkolnak a pártjuknak mint egy focicsapatnak, és leszarják, hogy a pártjuk tönkreteszi az országot.
elwood 2013.10.24. 11:11:07
én még négy évet adok. nem lesz még 3000 milliárd amit ilyen könnyen le lehet nyúlni. a következő 4 év megszorításai már fájni fognak.
Parajpuding 2013.10.24. 11:14:28
Parajpuding 2013.10.24. 11:16:27
Igen. Nem fog megjönni. Kisstílű alak, ezt bebizonyította.
Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.10.24. 11:19:03
Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.10.24. 11:19:41
épeszű 2013.10.24. 11:21:07
sárospataki 2013.10.24. 11:25:11
Ezzel szemben az MNB minimális haszonért kihelyez ingyenpénzt, amelyet a bankok gyakorlatilag minimális mérlegeléssel tolnak tovább. Ezzel az a baj, hogy egy csomó hitel be fog dőlni, másrészt a kkv/startup kultúra nem fog fejlődni, a sok marha csak az fogja látni, hogy dől az olcsó tőke, felelőtlenül ugyanazt fogja csinálni, amit eddig, és amitől sikertelen.
Tehát egyrészről jó annak, akinek már csak a tőke hiányzott, de ilyen cég kevés van. A cégcsinálás is egy szakma, és ehhez Magyarországon sajnos nem értenek. A magas megtérülésre játszó kockázati tőke egyrészt hatékonyabb szűrő, másrészt fejlődik, aminek fejlődnie kell(ene).
♔bаtyu♔ 2013.10.24. 11:42:12
Szerencsére mindkettő totál alkalmatlan és ez igen jól látszik is, így ennek célja is inkább az, hogy Bajnaiék képviselői helyeket "raboljanak" és ennek birtokában tovább erodálják az MSZP-t és erősítsék magukat.
mojoking77 2013.10.24. 11:43:55
Itt frocsog a sok egyszeru lelek, a helyett, hogy ertelmes dolgokat csinalna.
A szerencsetlen hulyevel kapcsolatban, mult heten otthon voltam, egyszer meg hireket is neztem, aho la kongresszusi beszedjeben konkretan Munkat, kenyeret, es a nyugdijasoknak ingyen ebedet igert ez az elhizott emberi hulladek.
Nos kb, ennyire van tisztaban a mai magyar igenyekkel.
belekotty 2013.10.24. 11:48:30
doktor.dikhed 2013.10.24. 11:49:01
444.hu/2013/10/22/nem-leszek-zombi/
ob.szerver 2013.10.24. 11:55:55
"Ezzel szemben az MNB minimális haszonért kihelyez ingyenpénzt"
1. Az ingyenpénzen nincs haszna a hitelezőnek.
2. Ingyenhitel nincs, ahogy ingyenebéd sincs. Valaki felhasználja, másvalaki meg kifizeti. A két szereplő a fideszes hűbéresek és a társadalom többi része. A szereposztás kitalálása a te feladatod.
FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.10.24. 11:57:44
de igen. széplelkek, pl. virágot tűzögető hippik ne menjenek a vágóhídra.
Larry Silverstein 2013.10.24. 12:08:52
Larry Silverstein 2013.10.24. 12:10:51
Larry Silverstein 2013.10.24. 12:12:50
doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.10.24. 12:17:19
ő legyen a kivétel?
Larry Silverstein 2013.10.24. 12:18:23
- Miért ne mérlegelnének? Ezt honnan veszed?
'Ezzel az a baj, hogy egy csomó hitel be fog dőlni, másrészt a kkv/startup kultúra nem fog fejlődni, a sok marha csak az fogja látni, hogy dől az olcsó tőke, felelőtlenül ugyanazt fogja csinálni, amit eddig, és amitől sikertelen.'
- Bullshit. Nem kultúra kell a cégeknek hanem olcsó hitel. Az amerikai startup sem a kultúrától müködik hanem a 2%-os kamatú hiteltől.
Az hogy a hitelezőnek kéne kitanítani a vállalkozót, hogy mit hogy csináljon, baromság. A kockázati tőkebefektetés nem főszabály hanem kivétel mindenhol, rendszert nem lehet rá építeni. Pláne nem államit, aminek az lenne a nemkockázatos befektetés amit a havernak ad.
felucca 2013.10.24. 12:27:39
Na, itt van egy. 2010-ben a Fideszre szavaztam, azóta megbántam ezerszer és memorizálom a szavakat, hogy öcsi, bármikor, bármi történik, bárkire lehet szavazni, csak a Fideszre nem. Ez nekem örök tanulság volt. Nézd, előbb-utóbb (inkább utóbb) mindenkinek le fog esni, hogy mi folyik itt. Akkor már elég szar lesz a helyzet, de a Fidesz még legfeljebb egy választást meg tud nyerni, az igaz. Ami viszont a bukás után jön, azt nem szeretném a magam bőrén érzékelni. és a bukás jön, mint a fenntarthatatlan rendszereknél általában.
Bretschneider detektív 2013.10.24. 12:33:18
Ha már itt az 56-os párhuzam.
Az akkori rendszerrel gyakorlatilag a sleppen kívül mindenkinek tökéletesen tele volt a fasza, más és más okokból ugyebár. Még Kádár se tudta hová tenni magát, amíg az akkori Únió meg nem kínálta egy kellemetlen, de fix pozícióval.
Most is azt tudjuk, a sleppen kívül, hogy ezt a bagázst el kéne takarítani. Hogy mi legyen a helyén, azt még épp annyira nem tudjuk, mint anno, de ezért nem kéne forradalomban, hanem választásban gondolkodni, lett volna rá idő, szellem, akármi.
Engem pl. már mindenki taszít, régen is így volt, de most szinte(!) bármely ellenzékkel hajlandó lennék azonosulni, amelyik amúgy nem Orbán ellen (méghogy nincs személyi kultusz: egyedül az ő vezetéknevével leírható csaknem (!) minden, ami nekem nem tetszik), hanem a demokrácia felszámolása ellen hajlandó tenni. Bocs a sok zárójelért, nekem sem könnyű megfogalmazni, ne legyen könnyű felfogni se... Hehe.
És mégse...
felucca 2013.10.24. 12:36:08
Utána börtönbe csuknak, megköcsögölnek, az életem el lesz rontva. De arányos áldozat, úgy érzem, mert a nemzet rajtam kívül eső részének lesz esélye a javulásra.
Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2013.10.24. 12:42:27
- ezt skandálgatjátok rendre.
Ím a közös jelölt meggyütt,
Itt van végre Frady Endre!
:)
elwood 2013.10.24. 12:44:44
a pénzt drágább hitelek kiváltására fordítják a hitelképes vállalkozások. a gazdaságélénkítő hatása nulla.
a reálkamatkülönbözetet a jegybank, tehát mi fizetjük, még sok évig.
megint 2013.10.24. 12:47:50
salv 2013.10.24. 12:50:52
_most_ 2013.10.24. 12:52:19
sárospataki 2013.10.24. 12:52:42
A startupok egyébként is nagyon/túl gyorsan szárba szökkenő cégek. Legtöbb esetben ott ál egy okos, de nem túl sok tapasztalattal rendelkező fiatal (csapat), jó ötlettel, ilyenkor egyértelmű, hogy kell a cégvezetéshez sokféle szaktudás, amivel nem rendelkezik. A komoly startupokba fektető cégek pedig ezt is nyújtják. Vagy nem, de a befektetés nem csak pénzt jelent, ráadásul ha a saját kontrolljuk is közvetlenül megvalósul, kisebb a kockázat számukra. Ez így működik, így lesznek sikeresek a startupok.
A bank abban különbözik a befektetőtől, hogy az utóbbi egyénileg bírálja el a befektetés tárgyát, míg a bank bizonyos formális szabályok szerint vagy megadja, vagy nem. A bank nem ötletre ad pénzt, hanem anyagi/tárgyi fedezetre, ez vagy azt jelenti, hogy csak az kap, akinek nem is kellene, vagy pedig azt, hogy egy csomó olyan is, akinek nem lenne szabad. Egyik sem hatékony, főleg az induló vállalkozások esetén.
Ezért van az, hogy a befektető megvizsgálja a startupot, és hoz egy döntést, aminek alapján a bankoknál magasabb kockázattal helyezi ki a pénzét, magasabb megtérülésért. És nem hitelez, hanem üzlettárs lesz, tehát nyilvánvaló, hogy know-how-t is ad át.
Hidd el, a startupolás így működik, nem csomó olcsópénzzel.
salv 2013.10.24. 12:53:22
Larry Silverstein 2013.10.24. 12:53:51
1. állítás (forrás?) 2. hibás következtetés
1+2=mantra
Ha olcsóbb hitellel váltanak ki drágábbat az biza élénkíti a gazdaságot.
Hehe
Larry Silverstein 2013.10.24. 12:55:24
salv 2013.10.24. 12:55:37
elwood 2013.10.24. 12:56:58
sárospataki 2013.10.24. 12:57:00
Larry Silverstein 2013.10.24. 12:58:46
1. Az államnak nem kell megoldani a cégek minden gondját
2. Jó lenne vmi példa, mert az általam ismert sikeres magyar startup-okba egyáltalán nem szállt be semmilyen szakmai befektető az elején = Lipóti, ChocoMe, Prezi
3. Miért akarnám én azt, hogy a hitelezőm az üzlettársam legyen, amikor nem akarom?
salv 2013.10.24. 13:01:27
Larry Silverstein 2013.10.24. 13:01:41
Nyereségből. Hogy lesz nagyobb nyereség? Olcsó v. drága hitellel?
Vö. olcsó hitel nem élénkíti a gazdaságot mantra. lásd még Növelni kell a fogyasztást, hogy nőjön a gazdaság mantra2.
Az eredmények fokozatosan jönnek, a GDP bővülés elég eredménynek?
Larry Silverstein 2013.10.24. 13:04:00
Sosem hallottam olyat, hogy Gates v. Zuckerberg a government programban tanult vállalkozni. A vállalkozást nem lehet megtanítani, ha meg lehetne, akkor az egyetemeken is oktathatnák.
Csak megtanulni lehet, tapasztalatból.
Larry Silverstein 2013.10.24. 13:05:27
elwood 2013.10.24. 13:06:38
ez az a gazdasági növekedés ami valahogy minden évben jövőre lesz, 7% -os, sohasem látott mértékű ... meg ilyesmi. mostmár csak 2,5% lesz jövőre ?
Dr.Démonmac1 2013.10.24. 13:09:54
Larry Silverstein 2013.10.24. 13:10:31
És nem Matolcsy mondja.
Dr.Démonmac1 2013.10.24. 13:12:58
Az nem GDP bővülés ami most van, csak bűvészkedés a statisztikával.
Mint ahogy az 1.000.000 új munkahelybe sem számítanak bele azok, akik elmentek külföldre Orbániából.
elwood 2013.10.24. 13:14:01
gyenge részeredmény lesz, ha a mercedes, audi, meg még egy két "imperialista" idehoz még egy kis bérmunkát, és nap megsajnál minket és többet fog sütni.
a magyar cégek beruházási rátája egyelőre nem fedezi az amortizációt sem. ebből nem lesz középtávú növekedés sem.
a növekedéshez valóban kell olcsó hitel, de még inkább kellene kiszámítható gazdaságpolitika, az pedig nyomokban sincs.
salv 2013.10.24. 13:14:38
A netto adossagrata (adossag - megtakaritasok) toretlenul emelkedik, abszolut csucson van. Annak ellenere, hogy elfustoletek 3000 milliard forintnyi lopott nyugdijvagyont, es a koltsegvetesbe iranyitottak az evente a GDP 1.5%-at kitevo jarulekot.
elwood 2013.10.24. 13:15:28
ja bocs, azt hittem értelmesen beszélgetünk. hasonlítsd a világválságot a mostani környezethez.
további jó szórakozást.
sárospataki 2013.10.24. 13:20:22
hCsaba61 2013.10.24. 13:22:28
Na ne! A szocikra? Hááát... Egye fene, de vannak feltételeim. A Lendvai-Kiss-Lampert-Baja kombót, szorítsák ki a hatalomból. Kettő. Az ilyen Kuncze-félék legalább akkora bajt csináltak, mint Gyurcsány, még akkor is, ha a stílusa üdítően szellemes. Három, de ez a legfontosabb: aki Gyurcsányt még egyszer oda engedi a hatalomhoz, azt le kell géppuskázni. Ezek az Urak (?), ha ennyire szívükön viselik a HAZA sorsát, egy dolgot tehetnek. Kiállnak a színpad közepére és azt mondják: kedves Nagyérdemű, a mi sikeres kormányzásunk ültette az ország nyakára Orbánt.
Nemhogy pártot alapítani, vagy miniszternek lenni, de még egy pedellusi állást sem vállalnánk el egy új kormányban. Arra a pártra/pártszövetségre szavazzon mindenki, akinek egyrészt esélye van a változtatásra.Ennyi.
salv 2013.10.24. 13:22:45
sárospataki 2013.10.24. 13:23:10
Larry Silverstein 2013.10.24. 13:24:16
Larry Silverstein 2013.10.24. 13:25:44
Dr.Démonmac1 2013.10.24. 13:26:03
Larry Silverstein 2013.10.24. 13:27:25
Ez még jobban kidomborítja a sikereket.
Larry Silverstein 2013.10.24. 13:31:57
Nyilván tényleg megvannak a magyar vállalkozók közt is a balfasz hülyék, de azokon nem lehet segíteni. Nem hiszek az oktatásukban. R.Kyosakinál olvastam hogy az amerikai kezdő cégek 95%-a csődöl be 5 éven belül. Ilyen arány meg még Mo-n is van, tuskóstul.
Larry Silverstein 2013.10.24. 13:34:10
Larry Silverstein 2013.10.24. 13:36:29
Persze ez nemzetiszocialista gazdpol-t igényel, másképp nem megy.
salv 2013.10.24. 13:37:59
sárospataki 2013.10.24. 13:41:02
sárospataki 2013.10.24. 13:43:11
Larry Silverstein 2013.10.24. 13:44:14
ben2 2013.10.24. 13:46:25
Jól látod. Gyurcsány a baloldal Orbánja akart lenni, ehelyett a baloldal Torgyánja lett. Azaz a teljes politikai oldalt személyében egyesítő vezető helyett egy szélsőséges szektavezér, aki a mozgalma jelentéktelenségét nagyotmondással igyekszik kompenzálni.
A baloldal jelenlegi legnagyobb problémája, hogy az új baloldali mozgalmak képtelenek újabb szavazókat bevonni a baloldali táborba, ehelyett mindenki a már elkötelezett aktív baloldali szavazókat próbálja különböző retorikai fogásokkal magához csábítani. Azaz a baloldali pártok zéró összegű játékot játszanak egymással. Ebben a versenyben pedig az nyer, aki képes a balos törzsszavazókat a többieknél jobban felhergelni.
Csakhogy minél jobban hevül a törzsgárda, annál jobban taszítja a középen állókat.
Mesterházyék innentől kezdve nem sokat tehetnek, mint hogy minden létező szinten szakítanak Gyurcsányékkal. Ez rövid távon veszteségeket okoz, de hosszú távon megéri, mert ha hiteles a távolságtartás, akkor Gyurcsány minden idióta megnyilvánulása és az azoktól való elhatárolódás az MSZP-t a közép irányába fogja eltolni, ezáltal növelni tudja a baloldalra leadott nettó szavazatok számát.
A gond csak az, hogy a 2014-es választásokig már nem érdemes hosszútávú stratégiában gondolkodni. Most a szavazat maximalizálás van napirenden, ezért marad a "sem lenyelni, sem kiköpni nem tudjuk" állapot, így a nagy valószínűséggel elbukott 2014-es választások utáni felfordulásban kell meghozni a kellemetlen döntéseket.
Mesterházy helyében én már javában a "Gyurcsány a hibás" kampányt tervezném, így 2018-ra talán már nem kell megismételni ugyanazokat a hibákat.
Larry Silverstein 2013.10.24. 13:52:19
Itt 10%-os hiteleket törlesz a vállalkozó, már szerencsés. USA 2-3%-ot. Itt eleve tőkeszegényen indul mindenki. Ettől még édemes tanulni, de a piac sem ugyanaz.
Sok duma helyett mindenki elmehet hajtani Mo-n egy amerikai MLM céghez pár évre, ott megtanulja a marketinget, ami kell. A marketing hiányosságok miatt marad Mo-n kicsi a startup (már ami nem csődöl be).
A marketing az első. És kell egy kis jog, könyvelés, adó, de ezekre van ember olcsón.
salv 2013.10.24. 13:53:55
Azt sem tudod, hogy az adossagrata az a GDP-aranyos allamadossag.
A tenyek makacs dolgok: az ellopott es elfustolt 3000 milliard forintnyi manyup-vagyon es az evente a GDP 1.5%-at kitevo jarulekok koltsegvetesbe iranyitasa ellenere is folyamatosan no, es csucson van a netto adossagrata. Te is kiszamolhatnad, ahogy en megetettem, hogy mennyivel romlott a netto adossagpozicionk az elmultharomevben, ha lenne agyad. Minden adat megtalalhato hozza. De mivel fideszbirka vagy, csak begetni tudsz.
Larry Silverstein 2013.10.24. 13:55:12
Politikusként a tömeg a legfontosabb. Tehát kellenek az összeszerelő üzemek (IS!!).
Larry Silverstein 2013.10.24. 13:57:25
És a 2014es jelöltek közül egyedül OVI csökkentette minden kormányzása alatt, így 2014 után is tőle várom.
salv 2013.10.24. 14:02:29
Nezzuk a netto adossagratat, mert abban benne vannak a felhalmozott tartalekok is. 2002q2: 33.8%, 2010q2: 62.0%, 2013q2: 62.1% . Azaz az elmultnyolcevben 28.2 szazalekponttal nott, az elmultharomevben gyakorlatilag nem valtozott. Ugyanekkor a manyup-vagyon 2733 milliard forinttal csokkent, es a koltsegvetesbe iranyitottunk legalabb 3*(1.3-1.7)=4.5% szazalekpontnyi manyup-jarulekot (valoszinuleg tobbet, mert a 2010-es kivetitesnel tobb ezer milliard forinttal alacsonyabb a nominalis GDP). Ez osszesen alaphangon a GDP 14%-a. Tehat az elmultharomevben az adossagpozicionk romlasa: 14 szazalekpont. Ezt kell a nyolc evnyi 28.2 szazalekponthoz viszonyitani: az elmultharomevben gyorsabb utemben romlott az adossagpozicionk, mint az elmultnyolcevben.
elwood 2013.10.24. 14:03:57
volt a spajzban 3000 milliárd amit úgy sikerült elkölteni, hogy sem a gazdaság nem nőtt tőle, sem az adósság nem csökkent. hozva ezzel a megelőző kormányok szakértelmét.
hogy van 3000 milliárd tartalék vagy nincs, ez téged nem érdekel, elhiszem. gazdaság iránt érdeklődő embereket általában igen.
♔bаtyu♔ 2013.10.24. 14:09:09
A Bajnait követő birkákról már nem is beszélve.
jet set 2013.10.24. 14:09:49
Tartalmas program.
sárospataki 2013.10.24. 14:11:41
A marketinget, kontrollingot, beszállítói láncot, logisztikát, pénzügyet, gyártás-szervezést mind lehet tanulni, és olcsóért olcsó szaktudást kapsz, ami biztosan csődhöz vezet. Évekig dolgoztam ERP világban (Enterprise Resource Planning, kb. integrált vállalatirányítási szoftverek), nagyon komoly metodológiák vannak arra, hogyan kell működtetni egy céget. Pl. mondok egy példát, hiába megy egy cég, de elkúrja a cash-flow tervezést, akkor a munkavállalók nem kapnak időben fizetést (a késik a fizetés sokszor ilyen amatőrizmusok miatt van), elkezdenek fluktuálni, és a startup szépen beleáll a földbe. Satöbbi, satöbbi. Hidd el, van mit tanulniuk a magyar vállalkozóknak. Nem szégyen az.
Larry Silverstein 2013.10.24. 14:12:40
Micsoda meglepetés.
Larry Silverstein 2013.10.24. 14:16:45
'Évekig dolgoztam ERP világban (Enterprise Resource Planning, kb. integrált vállalatirányítási szoftverek), nagyon komoly metodológiák vannak arra, hogyan kell működtetni egy céget.'
Biztos, csak ezekre, ahogy vállalatirányítási szoftverre se, egy induló kisvállalkozásnak/egyéni vállalkozásnak nincs szüksége.
salv 2013.10.24. 14:17:14
Larry Silverstein 2013.10.24. 14:20:44
Pont az éves, már az államhoz befolyó manyup járulék miatt alacsony a deficit és stagnál az adósság GDP arányosan.
Ezt megtehette volna a ballib is, csak akkor nem neveznék őket ElQróknak.
salv 2013.10.24. 14:22:13
Larry Silverstein 2013.10.24. 14:22:16
vega4 2013.10.24. 14:23:44
elwood 2013.10.24. 14:24:45
valójában az emberek manyup számláin.
"ezért nő a GDP és csökken az adósság."
forrás ?
apám ... néha nézz körül a világban.
salv 2013.10.24. 14:28:24
Mitzimackó 2013.10.24. 14:30:00
szist 2013.10.24. 14:31:24
Aki meg éhezik az ne itt töltse az időt !!! Ok mars dolgozni ... azt nem mi?
Mitzimackó 2013.10.24. 14:32:01
sárospataki 2013.10.24. 14:34:32
sárospataki 2013.10.24. 14:35:10
Larry Silverstein 2013.10.24. 14:36:58
- Nem emléxem hogy valaha is azzal traktált volna a pü. sajtó, mennyi az EU implicit adóssága, vagy az USA-é. Ami nekik jó nekem jaó.
Larry Silverstein 2013.10.24. 14:37:40
Larry Silverstein 2013.10.24. 14:39:08
ephart 2013.10.24. 14:44:54
Don Quixote de la Ferko 2013.10.24. 14:45:34
orbánnak bejött 2010-ben. Semmilyen programja nem volt azon kívül, hogy Gyurcsányt el kell takarítani.
Az emberanyag ugyanaz, ugyanarra a 60 IQ alatti rétegre apellál mindegyik, mert azok vannak annyian, hogy eldöntsenek egy választást.
Don Quixote de la Ferko 2013.10.24. 14:59:02
Aha. Oszt miért mentség az öt őzpecsenyét toló saját gyerek az éhezővé tett többszázezerre?
elwood 2013.10.24. 15:03:56
biztosan fiatal vagy még, ezt a rengeteg tárgyi tévedést már százszor átrágták.
"a manyup vagyon az soha nem volt magánvagyon"
az volt. a törvény szövege és alkotmánybírósági határozatok alapján.
"kurvasokba került az államnak, vagyis nekünk."
a szabályozó rendszert az állam alkotta vagyis mi. módosítható is lett volna.
"A nyugdíjbefizetések 25%-át egyrész ki kellett pótolni egyéb helyekről"
téves. a nyugdíjfizetés a mindenkori kormány hasraütésszerű döntése. a mindenkori kormány pazarlását kell megfizetnünk. a nyugdíjakat most is infláció felett emelik pedig a gazdaság deficites.
"majd miután a pénztárak gyakorlatilag az egészre államkötvényt vásároltak"
amint azt törvény írta elő nekik, amit módosítani lehetett volna.
" Ezt még színesíti az is, hogy a 10+%-os állampapírhozamból nyolcat eltettek működési költségre,"
működési költség 5% egyszeri (!) befizetésre. ezért a pénzért kb. húsz évig kezelik a pénzed. (évi kb. 0.25%, te mennyiért vállalsz vagyonkezelést ?)
"így alakult ki a nulla közeli reálhozam."
meg az utóbbi száz év második legnagyobb válsága, és a portfóliók kényszerlikvidálása hatására.
"Ez volt pl. a kamatcsökkentés egyik gátja, mert ha lenyomják az állampapírhozamot 3%-ra,"
tévedés. a forráshiány volt. jelenleg a FED QE miatt lehet 3%, ha az megszűnik nekünk végünk.
"Az einstandolása nem is az egyszeri bevétel oldalán érezhető"
sajnos, pedig 14%-kal kellett volna csökkennie az adósságnak
elwood 2013.10.24. 15:05:51
életbiztosításom is fizet pár év múlva de csak majd akkor, nyilván az a pénz sem az enyém.
remélem a bandzsi ezt nem veszi észre.
Don Quixote de la Ferko 2013.10.24. 15:09:11
A kirendelt tömeg csak a hívek szemében jelent támogatókat.
Belenézve az orbánista tömegbe arra vártam, mikor jön Gálvölgyi és az Önök kérték.
Átkerült a felvonulás Május 1-ről Október 23-ra.
Minden ugyanaz. A zászlót cipelő birka, kivezényelt tömeg, a díszpódiumról jóságosan integető Főtitkár Elvtárs, igaz a slepp leváltva katonai sorfalra, hiszen jelezni kell, mire lehet számítani ha valakinek nem tetszik a dolog.
Már csak a hangosbeszélő hiányzik, amiből sorra köszöntik a Főtitkár Elvtárs előtt elvonuló éljenző tömeget, bemondva titulusukat, előfordulási helyüket, és a sztaha... akarom mondani orbánista mozgalomban elért eredményeiket, kitüntetéseiket.
A fiatalokat még megértem, de akik az előző rendszerben már eszméletüknél voltak, azok vajon miért hisznek egy régi eszmének. Csak annyi a változás, hogy a legfőbb eszmeközvetítőt Kádár helyett orbánnak hívják.
jog-ász 2013.10.24. 15:19:47
sárospataki 2013.10.24. 15:21:32
Értem én, hogy mit lehetett volna máshogy. De abban egyetértünk, hogy hülyeség volt így?
orgoványi erdőjáró 2013.10.24. 15:24:37
Végre révbe ér az ország.
sárospataki 2013.10.24. 15:28:29
hvg.hu/kkv/20131018_Oszkoek_etorolnek_a_sebessegkorlatozast
salv 2013.10.24. 15:35:28
Az ellopott nyugdijvagyon 2945 milliard volt (215 milliardot nem adtak oda a tulajdonosok a rablo kormanynak), amibol 233 milliardnyi realhozamot fizettek ki. Nem eppen nulla.
A manyup vagyon magantulajdon volt, nem szerepelt az allamhaztartas merlegeben. Ezert tudott vele Orban trukkozni, ugy tenni, mintha nem romlana az adossagpozicionk.
A piaci kotvenyhozam es az alapkamat ket kulon fogalom, az elobbi nem koveti szolgai modon a masikat. Keresd meg a kotvenyhozamok alakulasat az elmultharomevben (forras: akk), majd a kormanyvaltaskori hozamhoz viszonyitott felarat/megtakaritast integrald a kibocsajtott mennyiseggel es a kotveny hosszaval. Ezer milliardos nagysagrendu pozitiv szamot fogsz kapni. Ennyi felarat fizetunk az orbani gazdasagpolitika miatt ahhoz kepest, mintha a kotvenyhozamok maradtak volna a kormanyvaltaskori szinten.
Orban demagogiaja azert tud sikeres lenni, mert az emberek nagy resze nem akar vagy nem kepes gondolkodni, ket szamot osszeadni meg aztan vegkepp nem tud.
elwood 2013.10.24. 15:41:10
a megvalósítás vitatható, azon lehet rágódni, nem mondanám, hogy hülyeség. millió járulékos haszna volt, az öngondoskodásra való tanítástól, a valós adóbevallásra ösztönzésen át, a tőzsde és az állampapírpiac stabilizálásig. valamíért azt érezhettem, hogy bár akkora marha vagyok, hogy évtizedek óta valós adóbevallást adok be, legalább nyugdíjam lehet egy kicsit több mint a minimálbéres adócsalóknak. hát nem lesz.
de valóban a konstrukció vitatható, a kormányok pedig egyértelműen nem tudtak felnőni az üzemeltetéséhez.
ami viszont nem vitatható, az az, hogy ha már a megszüntetése mellett döntöttek akkor azt az ölükbe hullot pénzt így nyom nélkül elherdálni az felmérhetetlen károkozás.
Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.10.24. 15:52:17
Milyen meglepő! Ők mintha mind az MSZP-SZDSZ szuperkormányok vezető emberei lettek volna, akiket elsöpört a történelem...
sárospataki 2013.10.24. 15:55:42
Occam beretvája 2013.10.24. 15:57:15
Larry Silverstein 2013.10.24. 16:28:24
De hová tűnt Columbo felesége? 2013.10.24. 16:29:11
Nem érdemes. Elfecsérelt idő, szándék és karakter. Hidd el.
Larry Silverstein 2013.10.24. 16:32:25
Mondanám hogy én is ezt mondanám de nem lenne igaz, sokkal különbeket tudnék hazudozni. Hehe
'Belenézve az orbánista tömegbe arra vártam, mikor jön Gálvölgyi és az Önök kérték.'
- Gálvölgyi is ott volt Szárszón, hihi
'A fiatalokat még megértem, de akik az előző rendszerben már eszméletüknél voltak, azok vajon miért hisznek egy régi eszmének.'
- Hehe. Dolgozz és leszel valaki. Ez elég régi eszme? Hihi
De hová tűnt Columbo felesége? 2013.10.24. 16:33:40
Igen, hülyeség volt így. De nem a Manyupok voltak hibásak, hanem az állam, aki a törvény alkotta.
A legnagyobb kér az, amit pénzben talán ki sem lehet fejezni: a magyarok megtakarítási hajlandósága a zéró felé mutat, így viszont (lévén állami nyugdíj nem nagyon lesz, óriási időzített bombán ül az ország.
Az lenne a legjobb, ha olyan oktatásunk lenne, ami megtanítaná az embereket nem 4 éves ciklusokban és rövidtávon gondolkodni - így talán megtanulnák a politikusok is.
(Egyébként nagyon jók a kommentjeid, grat.)
Larry Silverstein 2013.10.24. 16:35:18
SZJA csomagjuk megvan?
susu64 2013.10.24. 16:57:13
FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.10.24. 17:21:36
FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.10.24. 17:22:40
szánalmas lúzer társaság.
Egyallampolgar 2013.10.24. 17:29:56
"Egy választási koalíciót kellett volna alkotni (ami nem sikerült, "
Volt válastási koalció már több is. Pl. Az MSZP és az SZDSZ között. Az eredmény 8 év elqrás. Teljesen értelmetlen olyan csoportoknak összefogni akik nyilvánvalóan nem tudnak majd egy fájdalmas, további elszegényedést és munkanélküliség növelő, kapitalista, gazdaságpolitikát végig vinni legalább 8 éven keresztül. Addig marad a rezsicsökkentés a békemenet és a leszakadás a Európáról.
ben2 2013.10.24. 18:07:23
Kötelező belépni, az állam kötelezően beszedi a járulékot és nekik utalja, kivenni nem lehet, biztosítót váltani nem lehet, állami rendszerbe visszatérni nem lehet. Ha így kezelik a pénzedet, az nem a Te pénzed.
elwood 2013.10.24. 18:09:51
aztán nem félsz-e te géniusz, hogy eltőzsdézik a pénzedet, meg becsődölnek mielőtt fizeni kéne ?
vagy az csak a kötelező manyupra érvényes ? ha ugyanaz a bróker ugyanannál az asztalnál az önkéntes pénzedet kezelgeti akkor megmarad ?
elwood 2013.10.24. 18:16:37
nem volt kötelező belépnem. önként döntöttem így.
az általam megtermelt pénzből a munkáltatóm utalta az általam kijelölt pénztárba.
a pénztár az általam megjelölt kockázatú portfólióba tette.
biztosítót bármikor válthattam, az utóbbi években lehetséges volt az önkéntes visszatérés az állami rendszerbe.
mára nincs több időm korrepetálni, nézz utána a dolgoknak önálló kutatás keretében szíjártótól eltérő forrásmunkák használatával.
nemecsek ernő áruló 2013.10.24. 19:30:29
Nem kell oda az a kérdőjel. Mesterházytól amióta először láttam, rosszul vagyok. Történelmi bűn elkövetése előtt áll, és benne lesz a történelemkönyvekben. Nem pozitív felhanggal.
Csak gratulálni tudok, Atis! Jól megcsináltad!
Atacama 2013.10.24. 19:34:08
bebe tv 2013.10.24. 20:43:37
Szóval szerinted az mszp valamint az szdsz közös 8 évi kormányzása azért volt értelmetlen, mert alattuk nem növekedett tovább a szegénység és munkanélküliség. Anno dacuma a fideszé meg pont ezért helyes. Gratulálok.
bebe tv 2013.10.24. 20:54:25
Attól, hogy az Orbánt is elsöpri nem kell félned, mert ő és párttársai a választási rendszer átírásával és egyéb gusztustalan,gyomorforgató trükkökkel bebiztosították maguknak, hogy maradhassanak, lehetőleg 20 évig. Utána meg mindenkinek coki, mert ők ha nagyon nagy lesz a szar felcsútiasan lelépnek a porondról és élik világuk a kajmán-szigeti zsozsóból.
Van egy régi mondás: Amíg van lószar lesznek verebek is.Döntsd el magad, hogy melyik vagy a kettő közül.
Larry Silverstein 2013.10.24. 21:04:56
- Pontosan milyen 'trükkökkel'? Mi a választási tv. trükkje? Hogy meg kell nyerni a választást? Bolsevik dolog.
Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.10.24. 21:42:22
Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2013.10.24. 23:07:12
1., A békéscsabai eset, hiába ajvékoljátok, hogy határidő, meg törvény, a választási törvénnyel visszaélés. Minek egy létező országos pártnak minden körzetben a választás kiírása utáni cégkivonat? Kulturált országokban az államigazgatás nem kérheti olyan tény igazolását, amelynek egy államigazgatási szerv birtokában van.
2., A körzethatárok átrajzolása
3., Az érvényességi küszöb eltörlése, a relatív többséggel megnyerhető választás bevezetése egyértelműen a térfelén egyedül álló FIDESZ-nek kedvez (hogy lett egyedüli, azt tudjuk), a sokszínű ellenzéknek nem.
4., Választási hirdetés megjelentetésének korlátozása a FIDESZ-közeli tulajdonban lévő utcai plakáthelyekre és a közmédiára.
Van még tovább, de már unom sorolni.
És legyél oly kedves, ne nyomd válaszul az unalmas FIDESZ-szöveget, semmit ne válaszolj.
Csak azért írtam, hogy a hazugságaid ne maradjanak válasz nélkül, hátha valaki el is olvassa őket.
Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2013.10.24. 23:13:23
Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2013.10.24. 23:15:53
Emellett persze az érvelésed hülyeség, a banki kötelező tartalék is a bank pénze, az ügyvédi letét is a letétes pénze, a haszonélvezettel vagy jelzáloggal terhelt ingatlan se a Te ingatlanod stb. Nyugdíjvárományod van belőle, a rendelkezési jogod korlátozva van, de a tulajdonjogod nem. És visszalépési lehetőséget is adott a Bajnai-kormány.
Annyátok 2013.10.25. 08:03:42
Madlord 2013.10.25. 10:11:20
És igen, dobok rá egy marékkal, mert azt még megvárom, amíg az első gerinctelen hulladékok a saját vezérük jóvoltából éhen halnak, én réek az ünneplés után is!
szist 2013.10.25. 14:14:51
Azok vagytok ti hangyák, végetek van hordalékok