HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) Áder János (4) áder jános (11) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) Alkotmány (1) alkotmány (1) alkotmánybíróság (2) Alkotmánybíróság (5) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) Brüsszel (1) brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes beszéd (3) Egyenes Beszéd (1) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) fidesz (6) Fidesz (4) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyás gergely (2) gulyas gergely (1) Gulyás Gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) Hírtévé (11) hírtévé (2) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) imf (1) IMF (2) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) Kormányinfó (1) kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) Magyarország (1) magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) matolcsy györgy (4) Matolcsy György (1) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) mesterházy attila (6) Mesterházy Attila (3) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) MTVA (3) mtva (1) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) Navracsics Tibor (1) navracsics tibor (2) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán Viktor (2) Orbán Viktor (2) orbán viktor (83) Országgyűlés (2) országgyűlés (1) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) parlament (8) Parlament (2) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) Rétvári Bence (1) rétvári bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) Rogán Antal (6) rogán antal (1) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) schmitt pál (23) Schmitt Pál (1) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) Simor András (1) simor andrás (2) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) Szolidaritás (1) szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) tállai andrás (2) Tállai András (1) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Áder nagy bakija

2013.09.24. 23:54 Poldi bá


Hiába tette St. Áder János homlokára a kezét Ferenc pápa, a mai napig fideszes pártkatonaként szolgáló magyar köztársasági elnök képességei ettől nem javultak ugrásszerűen. Sőt.

Szeptember 20-án fogadta a pápa a magyar köztársasági elnököt, aki az audienciát követően sajtónyilatkozatot tett. Ennek hanganyaga ma is elérhető a Vatikáni Rádió magyar nyelvű honlapján. Magyar és olasz újságírók előtt a többi között a következőt mondta:

"És a beszélgetés végén a Szentatyát meghívtam egy magyarországi látogatásra. Az indokaim a következők voltak. A dátumot is megjelöltem, ami remélem, hogy nem tekinthető udvariatlanságnak. A katolikus püspöki kar javaslatára tettem mindezt, akik azt javasolták, hogy Szent Márton születésének 1700. évfordulóján, ami 2016-ban lesz, a Szentatya látogasson Magyarországra. Én ezt a legnagyobb örömmel és a magyar kormány is a legnagyobb örömmel támogatja ezt a felvetést és a Szentatya, nyugodtan mondhatom, remélem, hogy nem csak a hívek, a katolikus hívek örömére, hanem minden magyar örömére ezt a meghívást elfogadta. Az indokok között szerepelt még, hogy húsz esztendeje nem járt, legalábbis 2016-hoz viszonyítva húsz esztendeje nem járt pápa Magyarországon és azt gondolom, hogy Szent István országa, Szűz Mária országa megérdemli azt, hogy húszévente a hivatalban lévő pápa meglátogassa a híveket."




Ezt a bejelentést nem kell értelmezni, kellően tényszerű - a pápa 2016-ban Magyarországra látogat.

De valami nem stimmelhetett, mert nem sokkal ezután, amikor a közszolgálati televíziónak nyilatkozott az audienciáról a köztársasági elnök, már sokkal árnyaltabban fogalmazott:

"A másik, amit én kértem tőle, hogy látogasson el Magyarországra. Miért 2016-ban? Ez egy javaslat, tehát természetesen én nem korlátozhatom a Szentatya mozgását, én azt javasoltam neki megfontolásra, hogy azért jöjjön 2016-ban, mert ebben az esztendőben lesz Szent Márton születésének 1700. évfordulója. Szent Márton az egyik legnagyobb becsben tartott, ha szabad ezt fogalmazni, szent Magyarországon is, nem véletlen, hogy nagyon sok településünknek a neve őrzi az ő emlékét és azt hiszem, hogy habitusát tekintve, lelkiségét tekintve, a szegényekhez való, a szolidaritás elvéhez való viszonyát tekintve Ferenc pápához talán ő áll a legközelebb, ha történelmi példákat keresünk. És ő Savariában, a mostani Szombathely területén született, tehát Magyarországon született, ezért a magyarországi kötődés kézenfekvő. S én azt kértem, hogy fontolja meg, hogy a kerek évforduló kapcsán el tud-e látogatni Magyarországra. Annál is inkább, hiszen 2016-ban már húsz éve lesz annak, hogy pápát, hivatalban lévő pápát Magyarországon köszönthettünk és azt mondtam neki, hogy úgy gondolom, hogy Szent István országa, Mária országa megérdemli azt a figyelmet, hogy egy pápa, a hivatalban lévő pápák húszévenként felkeressék. A Szentatya gondolkodás nélkül azt mondta, hogy elfogadja a meghívást, az időpont egyeztetése pedig nyilván majd megfelelő diplomáciai csatornákon megtörténik és én ennek nagyon örülök.

- Az, hogy elfogadja a meghívást, az már azt is jelenti vajon, hogy biztosan jön?  Azért kérdezem, mert ugye, XVI. Benedek is több meghívást kapott, de hát ahogy a szakértők mondták, ő nem volt egy utazó pápa. Ferenc pápát még nem tudjuk, hogy milyen lesz. Tehát ez az ígéret ez mennyire vehető vajon biztosra?

- Azt tudom felidézni, ami a beszélgetés során elhangzott. Minden fenntartás nélkül és gondolkodás nélkül, amikor a meghívás elhangzott, azt mondta, hogy igen, a meghívást elfogadom, s a pontos időpontot egy későbbi tárgyalások során egyeztessük." 




Szóval akkor megfontolja, hogy 2016-ban jön-e, de azt, hogy jön, "gondolkodás nélkül" megígérte. (Feltűnő a női Obersovszkyként viselkedő Szöllősi Györgyi visszakérdezése, mintha segítene ráerősíteni a lényeg kimondására, s egyben el is bizonytalanítja a dolgot, jó, hát megígérte, de lehet, hogy mégsem lesz biztos...)

És akkor ezek után olvassuk a Vatikáni Rádió honlapján:

"Ferenc pápa örömmel fogadta a magyar államfő meghívását és nagy figyelemmel fontolóra veszi a kérdést. Természetesen azonban az elkövetkező évekre vonatkozóan nincs pontos program. Ezért tehát túlságosan korai lenne konkrét előjelzésekbe bocsátkozni. (Ezt a tájékoztatást P. Federico Lombardi szóvivő adta a magyar szerkesztőség érdeklődésére válaszul.)"

Hát ez bizony csak a témát illetően azonos azzal, amit St. Áder mondott kétszer is. Mert ugye nem az van benne, hogy a pápa a meghívást örömmel elfogadta, hanem az, hogy örömmel fogadta. (És majd megfontolja.) Mecsoda különbség!

Mi ez az egész? Diplomáciai botrány? St. Áder elefánt a porcelánboltban? Nem emlékszik, mit mondott neki a pápa? Vagy fideszes módszerrel így akarta belehajszolni egy magyarországi látogatásba? Hogy hazudott? Mi történt azon az audiencián? Kinek higgyünk?

FRISSÍTÉS



Nekem például Ferenc pápa megígérte, hogy ha lesz ideje (valószínűleg ma este) belenéz a posztba. Na, ez meg is történt.


Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

106 komment

Címkék: pápa áder jános Vatikán

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mitzimackó 2013.09.25. 10:12:03

meg aztán szent mártonnak - aki mellesleg libás, vagy mi a szösz - marha sok köze van a magyarokhoz! rómaiak, avarok, gótok, frankok kószálhattak akkoriban errefelé, esetleg hunok, a magyarok ősei meg Kuruktájon, azaz bocs, az Uraltájon áldozhattak épp állatot valamelyik istenüknek :-) de hát buggyant párttag volt ez is mindig. még jó, hogy nem jön pöttyös seggel ő is.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.25. 10:18:31

Nem igazán látok ebben problémát. Áder kicsit kiszínezte a történetet, ennyi az egész.

2013.09.25. 13:12:45

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: persze, mert egy n+1 jellegu spam nick vagy.

ha egy fideszes kepviselo felhalottra verne az orrod elott az ujszulott csecsemodet, abban sem latnal problemat.

ebbol fakadolag aranyos, hogy van velemenyed, csak tudod.. vilagon senkit nem erdekel :)

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.25. 13:17:00

@Rick Astley:

Tévedsz. Eleve ott keződik, hogy nem is vagyok fideszes.

A nevem Senki 2013.09.25. 14:51:23

@Rick Astley: Szerintem a Szentatya is retteg Orbántól, ezért nem mert határozott nemet mondani.

2013.09.25. 14:52:07

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: latom nem erted, kiemelnem a mondandom lenyeget:

"vilagon senkit nem erdekel"

gnme 2013.09.25. 15:11:29

"..azt gondolom, hogy Szent István országa, Szűz Mária országa.."

megtudtuk, hogy Szűz Mária országa vagyunk

srácok, melyik városban lakott Szűz Mária?

min 2013.09.25. 15:12:14

Hát, isten útjai kifürkészhetetlenek...

jaty 2013.09.25. 15:14:37

Nem látjátok a lényeget. A szent Atya megkérdezte a főnökét Chck Norrist elmehet -e 2016-ban Magyarországra. Norris mivel a magyarok nem róla nevezték el azt a kurva hidat kicsit haragszik ránk, ezért még gondolkodik rajta, hogy berugdalja ez az országot a Marianna árok legaljárba, vagy megengedje -e a beosztottjának hogy eljöjjön hozzánk.Ha meg is engedi, a pápának még Yodától is el kell kéredzkednie ezt ne feledjétek. Sajnos Áder ezeket a tényeket nem ismerte, így félreérthetően nyilatokozott.

Netuddki. 2013.09.25. 15:17:48

Bammeg! Ezt a körülményes fogalmazást! Mindezt egy köztársasági elnöktől. Most mindezt a szöveget képzeljétek el Markos György előadásában...

Netuddki. 2013.09.25. 15:19:38

@gnme: Betlehembe. A magyarok ősei akkoriban még arrafelé kalandoztak. Lehet nem is a szentlélek volt...

jaty 2013.09.25. 15:20:13

@gnme@gnme: Budapesten. Multkor megmutattam a haveromnak a nejem fotóját, és azt mondta Szűz Mária!!!Mi meg Budapesten lakunk ugyebár...

gnme 2013.09.25. 15:22:52

én azt hittem a kocsmáros felesége

"...és azt mondtam neki, hogy úgy gondolom, hogy..."

és azt mondtam neki, hogy úgy gondolom, hogy Jóskának az orra azé borvirágos, mer világéletében nyakalta a bort

nu pagagyí 2013.09.25. 15:25:05

A magyar kormány szívesen látja a pápát 2016-ban, a Vatikáni Szerződés felmondásának második évfordulóján.

kewcheg 2013.09.25. 15:28:27

Azok a faxkalapok,akik itt viccet űznek a hitből, olvassák már el legyen szívesek az alitalia gépről szóló cikket.Most az itt mellékes,hogy jön-e a Szentatya vagy sem 2016-ban, ki tévedett, ki nem , biztos jó könnyű tolmács segítségével beszélgetni, és észrevenni a nyelv hajszálnyi finomságait.Nem akarom itt védeni Ádert, de ultragáz,hogy ma Magyarországon gyakorlatilag a népesség 80-90 százaléka ateista, legalábbis az első repülőgéphibáig.Na ez gond, nem a pápa félreértése....

nandras01 2013.09.25. 15:34:00

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:
"Áder kicsit kiszínezte a történetet, ennyi az egész."

a köztársasági elnökre nem vet túl jó fényt, ha "egy kicsit kiszínez" dolgokat...

nomad · http://szkaresz.blog.hu/ 2013.09.25. 15:35:56

@kewcheg: Nem ateista, csak nem pápista Pista:) Lényeges különbség. Az én őseimnek már akkor volt saját vallása, amikor a vatikán még nem is létezett. És ezzel valahogy több milliárdan így vagyunk a Földön.

nandras01 2013.09.25. 15:36:39

@kewcheg:
"de ultragáz,hogy ma Magyarországon gyakorlatilag a népesség 80-90 százaléka ateista..."

tévedsz.
az ultragáz az, hogy ezt te ultragáznak gondolod.

gnme 2013.09.25. 15:44:34

ugyammá' bazzegh' ez a vallás kamu CSAK A ZSÉ-ről szól emón

ha nem hiszed, menj el templomba nősülni

első kérdés: egyházi adó miért nincs fizetve?

irógép 2013.09.25. 15:53:20

Azért ez már tényleg szánalmas, hogy már az ilyeneken kell lovagolni.
Nincs az a tár hely amire kiférne, ha most elkezdene mindenki posztokat írogatni arról, hogy melyik politikus mikor tévedett vagy kamuzott valamiben...

irógép 2013.09.25. 15:54:28

@gnme: hm, én nősültem templomba szóba nem került ilyen...

vakuljmagyar 2013.09.25. 15:54:53

@nandras01: a köztársasági elnök intézménye annyira lejáratódott már, hogy ez a történet bakfitty:))

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.25. 15:57:17

@Rick Astley:

Nem úgy néz ki... Ha valóban nem érdekelne, nem reagálnál rá folyton...

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.25. 15:58:20

@nandras01:

Hát igen, dehát ilyen ez az ember... szürke kis hivatalnok, nem egy nagy államférfi.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.25. 16:16:43

@vakuljmagyar:

Eleve ez az intézmény felesleges egy parlamentáris köztársaságban, különösen úgy, hogy nem a nép választja az elnököt.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.25. 16:17:35

@gnme:

Ez abszolút templomfüggő. Alapesetben nem kérdezik.

czjanos 2013.09.25. 16:19:10

Ez több, mint Áder bakija: ez a Fidesz bakija (emlékezzünk csak a Teller-levél történetére!

bgp 2013.09.25. 16:24:04

@Rick Astley: Szerintem érdekes, már csak a fideszista szófordulat miatt is. Áder "kicsit kiszínezte". Ha Gyurcsány lett volna, akkor tuti "hazudott". :D

Vu, de ja vu 2013.09.25. 16:47:42

@gnme: "...egyházi adó miért nincs fizetve?"

Szóval akkor mégis inkább ne a hívek, hanem az állam tartsa fenn az egyházakat???

Vagy ez szimplán csak "nincs füstszűrős cigije", Te meg egész nap ilyen "magas labdákra" vársz, 'barnanyelvű troll'???

Tudod, mennyi ateista pár ragaszkodik a templomi esküvőhöz, "mert az olyan szép és megható meg orgona meg pátosz stb"... Hát én meg azt mondom, hogy aki hívőként legalább az éves "pártbért" nem fizeti, de a Bazilikás esküvőt kajálná, az fizesse meg a "szolgáltatás" árát! Hiszen neki ez nem a Szentségek egyike, csak egy jó buli...

Még valami: ha ateista vagy, mit keresel egy pápáról szóló blogban??? Merthogy nem a pápa miatt vagy itt, az nyilvánvaló...

gnme 2013.09.25. 16:49:52

@Vu, de ja vu: elég jól ismersz.

Akkor minek kérdezel?

Blogger Géza 2013.09.25. 16:56:12

Ez legyen a legnagyobb problémánk ebben az országban, most komolyan... Lényeg, hogy már 50% felett is mérik a Fideszt. :)

" a pártválasztók körében a Fidesz-KDNP népszerűsége kissé nőtt: 48-ról 52 százalékra, míg az MSZP támogatottsága változatlanul 20 százalék."

index.hu/belfold/2013/09/25/biztos_a_fidesz_ketharmad_a_median_szerint/

Ha 2014-ben is nyer a Fidesz, valószínűleg több esély van a látogatásra, lehet, hogy addig kivárnak...

Tücsök1 2013.09.25. 16:59:46

@nandras01: Csak követi elődje nyomdokát,akinek sikerült az egész életét kiszíneznie.Most meg radíroznánk munkásságát a köztársaság képeskönyvéből.

Tücsök1 2013.09.25. 17:02:11

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Minden esetben kérdezik,legyen az keresztelő,esküvő,de még a temetésnél is.Az egyház is csak fizető szolgáinak szolgáltat.

Tücsök1 2013.09.25. 17:05:29

@Blogger Géza: Ha nyernek,az ateistáknak is minden okuk meglesz az imára.No nem a hálaimára gondoltam.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.25. 17:07:14

@kovi1970: @Tücsök1:

Templomfüggő. Alapvetően miért akarna egy nem hívő bármilyen egyházi szertartást? Ezen az alapon bemegyek pl. budhistákhoz és akarok valamit tőlük, majd felháborodom, hogy nem teljesítik minden óhajomat azonnal és ingyen.

Muzsikok közt 2013.09.25. 17:23:28

Hü vazze! Ez aztán a szaftos írás Proldi.

Egy 8X éves aggastyán csak nem ígérgessen 3 évre előre. Meg ne ruházzon be tartós tejbe.

Tücsök1 2013.09.25. 17:25:40

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Mi van olyankor,ha te magad nem vagy hívő,de egy hozzátartozód végakaratát teljesíted?

_most_ 2013.09.25. 17:25:49

mi lesz ebből, ha nem jön a pápa, azt hiszem rezsiharc után jön a pápaharc :D

Muzsikok közt 2013.09.25. 17:29:39

@_most_: Nyilván semmi. A szoci szavazóknak tökmind1 hova megy a pápa a fidesz szavazók meg úgyis szeretik a Zádert.

Namir 2013.09.25. 17:30:49

Mi ezen a hír Poldi bácsinak?
Akik nem katolikusok, ne is foglalkozzanak a kérdéssel. Akik meg katolikusok, kivárják, és bármikor jön, örömmel fogadják. Köztük én is.

gnme 2013.09.25. 17:32:26

@_most_: á, újabb adó lesz

hogy az ateisták ne tudjanak buliesküdni

(mint egyik rosszindulatú kolléga említette fentebb, aki magából indult ki)

smartdrive 2013.09.25. 17:34:32

pedig a megoldás egyszerű: kurvára mindegy

Tüntess az orbáni diktatúra és simli ellen! 2013.09.25. 17:36:45

Mit vársz egy fideszes szarjankótól, lopnak, csalnak, hazudnak.

Orbán banda takarodj!

smartdrive 2013.09.25. 17:37:10

@kewcheg: omg. a zuhanó gépen imádkozás hit kérdésében kb. annyira releváns, mint a "könyörgöm, ...". babona

_most_ 2013.09.25. 17:40:02

@gnme: hát ezek után, nem csodálnám ha a fidesz különadót vetne ki a pápára, mégis mit képzel, hogy nem jön azonnal a nemzeti 2/3 hívására, elfelejti, hogy Orbánt több millióan választották meg szellemi vezetőnek, míg a pápára ügye senki nem szavazott :D

déjá vu39 2013.09.25. 17:41:52

@kewcheg: "Azok a faxkalapok,akik itt viccet űznek a hitből, olvassák már el legyen szívesek az alitalia gépről szóló cikket."
1.) Miért kell elolvasni az Alitalia gépéről (gondolom, a kényszerleszállásról lehet szó) szóló cikket? Mi köze van ennek a témához?

"Most az itt mellékes,hogy ...ki tévedett, ki nem , biztos jó könnyű tolmács segítségével beszélgetni, és észrevenni a nyelv hajszálnyi finomságait."

2.) Igen. könnyű észrevenni. Az "elfogadom" és a "megfontolom" elég nagy különbség a modern nyelvekben, és merem feltételezni, hogy profi tolmácsot vittek. Ha nem, az gáz, mert Áder J közepesen beszél angolul.

3.) Nem tudom, vallásos vagy-e vagy sem, de vallásos ember nem kezdi azzal a mondatot, hogy faszkalap (faxkalap)"

2.) miért mellékes hogy ki tévedett

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.25. 17:46:07

@Tücsök1:

Temetés? Akkor a halott nyilván fizetett és nincs gond.

linócsik 2013.09.25. 17:52:21

Áder János angol tudásáról (illetve: nem tudásáról..) legendák terjengenek, és MÉM-ek voltak láthatók az interneten is, ma is megtalálhatóak, gondolom.Áder az EU-ban töltött évek alatt csak feszengett, nyögdécselt, dadogott...Voltak elégé nevetséges helyzetek, de ebben persze nem csak Ó a hibás, mert hibás volt a döntés is, hogy dolgozzon az EU-ban, méltatlan helyzetek sorát teremtve ezzel..A mostani botrány is megelőzhető lett volna, ha profi tolmács vett volna részt a delegációban, és nem más szempontok alapján jelölik ki az utazó delegációt..
Mindenesetre a köztévé bölcsen elhallgatta a vatikáni hivatalos közleményt, én is a neten szereztem akkor róla tudomást..

Blogger Géza 2013.09.25. 17:53:15

@smartdrive: "Tavaly 10 milliárd 462 millió euró értékű külföldi közvetlentőke-befektetés valósult meg Magyarországon, ami 6,7 milliárd euróval kedvezőbb az előző évinél, és minden eddiginél nagyobb beáramlást jelent."

index.hu/gazdasag/2013/05/27/hihetetlen_hogy_mennyi_penz_jott_mo.-ra/

linócsik 2013.09.25. 17:54:18

A Parlament persze megszavazhatja (két harmad az kétharmad..) hogy jöjjön el a pápa. Oszt jónapot.

Muzsikok közt 2013.09.25. 17:57:48

Azért kíváncsi vk Poldinak meddig tart összehozni egy ekkora elméletet.

Áder: ''És a beszélgetés végén a Szentatyát meghívtam egy magyarországi látogatásra. Az indokaim a következők voltak. A dátumot is megjelöltem, ami remélem, hogy nem tekinthető udvariatlanságnak. A katolikus püspöki kar javaslatára tettem mindezt, akik azt javasolták, hogy Szent Márton születésének 1700. évfordulóján, ami 2016-ban lesz, a Szentatya látogasson Magyarországra. Én ezt a legnagyobb örömmel és a magyar kormány is a legnagyobb örömmel támogatja ezt a felvetést és a Szentatya, nyugodtan mondhatom, remélem, hogy nem csak a hívek, a katolikus hívek örömére, hanem minden magyar örömére ezt a meghívást elfogadta. Az indokok között szerepelt még, hogy húsz esztendeje nem járt, legalábbis 2016-hoz viszonyítva húsz esztendeje nem járt pápa Magyarországon és azt gondolom, hogy Szent István országa, Szűz Mária országa megérdemli azt, hogy húszévente a hivatalban lévő pápa meglátogassa a híveket.''

Ebben Áder azt mondja, hogy a szentatya elfogadta a meghívást.

Poldi szerint viszont: ''Ezt a bejelentést nem kell értelmezni, kellően tényszerű - a pápa 2016-ban Magyarországra látogat.''

Tehát ezúttal is Poldi hazudik, egyelőre Áder marad a president. Kérem oszoljanak.

Tücsök1 2013.09.25. 17:58:39

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Jaj,de jó lenne,ha az élet és a halál is olyan egyszerű lenne,ahogy azt te gondolod!Neved után szabadon:igyekezz jobban azzal a gondolkodással!

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.25. 18:00:38

@linócsik:

Ádernek az angol kiejtése átlagon felüli. Viszont látszik, hogy nagyon kicsi a szókincse, azaz sosem próbálta használni a nyelvet. Gondolom EP-képviselőként mindig a magyar tolmácsra hagyatkozott.

Tücsök1 2013.09.25. 18:01:02

@Blogger Géza: De ebből mennyit hozott a Vatikán,vagy személyesen a pápa? Nougye!

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.25. 18:04:27

@Tücsök1:

A gond az, hogy ez egy műprobléma.

Ugyanis lássuk a lehetséges eseteket:

- hívő elhunyt, hívő rokon: nincs gond, fizettek, ill. ismerik őket az egyházban,

- nem hívő elhunyt, hívő rokon: nincs gond, fizetett a rokon, ill. ismerik őt az egyházban

- hívő elhunyt, nem hívő rokon: nincs gond, fizetett, ill. ismerik őt az egyházban

- nem hívő elhunyt, nem hívő rokon: nincs gond, fizet a rokon és megkapja

Szóval hol a probléma?

Ha meg azt akarod mondani, hogy XY hívőnek nincs pénze, akkor megmondja a papnak és ingyen megkapja.

Tücsök1 2013.09.25. 18:09:16

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: A probléma már Krisztus koporsójának őrzésekor felmerült.Annyiban ma is valós,hogy a templomi illetékesnek most is első dolga fellapozni a nagykönyvet,amibe a bevételeket könyvelik.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.25. 18:10:41

@Tücsök1:

A költségeket valahogy fedezni kell. Egy szegény hívőnek elengedik a díjakat, de egy nem-hívő esetében miért tennék ezt.

smartdrive 2013.09.25. 18:19:50

@Blogger Géza: "a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) értékelése szerint ebben elsősorban egyedi tételek játszották a főszerepet"

Blogger Géza 2013.09.25. 18:24:16

@smartdrive: Sebaj, akkor sem igaz, hogy "megy a tőke". Inkább jön. És egyre inkább jön.

Konzervatív0 2013.09.25. 18:32:20

A bolg értelemzése igen csak eröltetett, szót sem érdemel.
A kibontakozó eltemet/nem temet el vitához.

Egyszer nem hallottam még felhoborodni senkit hogy nem hivő léttére felkeresett volna egy zsidó rabbit hogy ugyan temesse már el a rokont. Igaz nem hisz/hitt Istenben, meg minig is mocskolta a papokat meg az egyházat és a hivőkből folyamtosan gúnyt úzött, de most ugye joggal várná el hogy ugyan igyen temmessék el. Megeszem a kalapom ha ezt ott megteszik neki ingyen.

Uraim, ha valaki nem hisz Itenben ne akarjon vallásos temetési szertartást. Ha valaki utálja a papokat nem várja a paptól hogy ingyen vagy bárhogy eltemesse, ha valaki gúnyt üzött/űz az hivőkből és az egyházból az ne akarjon egyházi temetést. Valójában nem is értem miért akar egy ateista egyházi temetést. Keresse fel a párttitkár elvtársat vagy az ufóhivőket vagy épp a bankelnököt vagy amiben hitt és várja attól a temetési szertartást.

bgp 2013.09.25. 18:36:11

@_most_: Ezt meg honnan veszed. Magyarországról tuti volt egy választója. Emlékszel a fehér füstre?

linócsik 2013.09.25. 18:39:39

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Ha figyeltél nem azzal volt a gond, hogy a pápa nem értette volna meg a meghívást...Azzal volt gond, és abból lett botrány, hogy Áder nem értette meg a pápa válaszát..Tehát a listening (szövegértés) nem ment, azt a pár mondatot, ami a meghívást jelentette, be tudta biflázni..

linócsik 2013.09.25. 18:45:51

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca nagyon a lelkén viseli ezt az Áder-bakit, mert folyamatosan termeli a kommenteket, illetve válaszol a kommentekre, biztos ez a dolga..

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.25. 18:48:57

@linócsik:

Látom, nem ismersz. Én az esetek 99 %-ában válaszolni szoktam.

Konzervatív0 2013.09.25. 18:49:48

@déjá vu39:
1. Egy hivő ember is ember neki is vannak érzelmeni, és néha helyteleünl felyezi ki magát, viszont egy nem hivőnek nics semmi jogalapja számonkérni rajta sem a hitét sem a szóhasználatát a hitére hivatkozva.
2. Áder ugy beszél angolul ahogy beszél ez most mellékes. A politikai nyelvezetben a megfontolom jelentése szinte azonos azzal hogy igen. Egyébként a pápa sem maga osztja az idejét ezért az óvatosság.
3. A nem hivők szemszögéből teljesen mindegy hogy most eljön vagy sem, hacsak annyiban nem hogy útlezárások lesznek és kerülni kell a pártszékházba menet.
4. a Kényszerleszállsáról szóló cikkben azt a részt kell elolvasni, hogy sokan imátkoztak. Tudod a naaaagy kádár et. is papot kért és gyónt az utolsó óráiban. Valahogy az utolsó óráiban mindenki hirtelen hivő lesz...

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.25. 18:50:01

@linócsik:

Szerintem megértette, csak aztán kiszínezte. Egyébként mi ennek a jelentősége valójában?

Konzervatív0 2013.09.25. 18:54:53

Érdekes azzal nem volt egyik bal-lib kollégának sem gondja hogy gyurcsány "minden héten bérmálkozott".

Na csak vitassuk tovább a semmit.

Egyébként kicsit csalódott vagyok. Minden bejegyzésemben elrejtek számos kézenfekvő hejjjjesirási hibát és még nem kapott rajta senki.
Pedig azért számítottam rá titkon ... :)

Na majd legközelebb :)

a 17 éves Parker Schnabel 2013.09.25. 18:56:10

@kewcheg:
És akkor az is ultragáz, hogy a hivő meg a pap is elmegy a kórházba, ha beteg ?

Pedig imádkozhatnának is a Szüzanyához...

linócsik 2013.09.25. 19:17:44

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Nagyobb, mint gondolnád..
Egyrészt, mert bebizonyosodott (ismét..), hogy alkalmatlan emberek vannak felelős beosztásban, vagy nem gondoskodnak arról, hogy hiányosságukat valamiképp (például tolmács, ha nem jó az angulja) pótolják.
Azt is jól reprezentálja ez a sztori, hogy a közmédia hamis..beszámol diadallal a pápa várható látogatásáról, de elhallgatja a vatikáni hivatalos közleményt, mert kellemetlen. De a félreértést is fagyasztja, amíg tudja.
Harmadrészt egyesek (mint Te) bagatelizálja ezt a kényes ügyet.

Muzsikok közt 2013.09.25. 19:22:05

@linócsik: 'Azt is jól reprezentálja ez a sztori, hogy a közmédia hamis..beszámol diadallal a pápa várható látogatásáról'

- Amit poldi fent linkelt ott azt mondja Áder hogy elfogadta a Pápa a meghívást, semmi többet. A vatikáni közlemény ugyanezt mondja.

- Tehát ez az ügy csak poldinak lenne kényes, de ő ennél hazudott már cifrábbat is...:) Ez azért izgi mert be is linkeli, ennek ellenére magyarázza félre...:)

Konzervatív0 2013.09.25. 19:26:31

@linócsik: kényes?
Segitek emlékezni mi a kényes. Amikor Kovács Lászlónak egy teljes magyar EP farkció súgta hangosan hogy "Laci, Laci ülj már le!" mert szegénykém egy árva kukkot nem érett abból hogy az elnök sokadszor szólitja fel a mászkálás befejezésére.
Na ez kényes.
Egyébként pedig szerintem nincs ügy, csak vérszegény próbálkozás a Közt. elnökön fogást találni.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.25. 19:30:29

@ez a Kígyó éve:

Nincs ellentmondás. Isten nem mondja, hogy ne menjünk orvoshoz.

Muzsikok közt 2013.09.25. 19:33:42

Egyébként Poldi mindig akkor vesz elő ilyen húsbavágó dolgokat, amikor még az Indexnek is elyeneket kell írnia:

index.hu/gazdasag/2013/09/25/a_vilagbank_hatan_hasit_a_magyar_export/

index.hu/belfold/2013/09/25/biztos_a_fidesz_ketharmad_a_median_szerint/

Úgyhogy lesz ez még erőltetettebb, még nyögvenyelősebb is, az tuti...:)

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.25. 19:33:50

@linócsik:

Az ügy alapvetően bagatell. Olyan uborkaszezonos jellegű.

A magyar KE szerepe nulla körüli, alapvetően egyetlen komoly feladata a reprezentáció. Áder ezt csinálja. Ez a kis kiszínezés meg teljesen mindegy, senkinek nem árt.

Ja és választási kampány van. Nyilván a fideszes KE a saját pártjának kampányol, s nem az ellenzéknek.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.25. 19:35:20

@Muzsikok közt:

Nem, nem rossz ez a Poldi. Szokott lenni sok jó cikkük is. De ez most olyan izzadtságszagúan bulvárosra sikerült.

Muzsikok közt 2013.09.25. 19:42:01

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Ma az indexen bulvárnap van.

Van álítólagos felvétel kokós fideszesről, van állítólagos felvétel a zuglói alpolgiról mutyi közben....

..persze nem hozzák nyilvánosságra mert titok, hadd kombináljanak a bloggerek.

Muzsikok közt 2013.09.25. 19:44:13

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Ej, ej Maxi!

Te azért tudsz szöveget értelmezni, nem?

Ott van fent mit mondott Áder, szó szerint. Annyit mondott hogy a pápa elfogadta a meghívását, nem többet(a többit Poldi rakta hozzá). Ezt meg nem cáfolta senki.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.25. 19:52:05

@Muzsikok közt:

Az Index egy bulvárlap. Én eleve csak a blog.hu-t olvasom, az indexes híreket sosem.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.25. 19:53:01

@Muzsikok közt:

Nem néztem utána, de tök mindegy. Ha úgy is van, ahogy itt le van írva, akkor sem "nagy baki".

Muzsikok közt 2013.09.25. 20:00:04

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Szerintem se.

Viszont az agitációs vénád nem elégséges. Igy nem fogod sokra vinni. Vagy nem települsz haza?

röf 2013.09.25. 20:00:29

Mekkora gagyi szar ez a poszt.....
És még itt vannak a leltárba vett hivatásos rajongók is....
Sok ostoba makákó...

Poldi bá 2013.09.25. 20:01:43

@Muzsikok közt: hol láttál olyat, hogy elfogadták a meghívást? Örömmel fogadták és majd megfontolják. Elolvastad egyáltalán a posztot?

Jelzem mindenkinek, hogy frissítés került az anyag végére!

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.25. 20:02:12

@Muzsikok közt:

Nem lennék jó profi politikusnak... Eleve egyik párt se fogadna be.

Muzsikok közt 2013.09.25. 20:10:11

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Az biztos. De sales managernek se lennél jó, túl sokat gondolkodsz, ergo nem vagy használható.

De bírlak amúgy, kevés gondolkodó bírja a blogszféra darálóját.

Muzsikok közt 2013.09.25. 20:13:09

@Poldi bá: Na várjál csak egy kicsit.

Eddig úgy vezetted fel hogy Áder azt állította hogy a pápa idejön: ''Ezt a bejelentést nem kell értelmezni, kellően tényszerű - a pápa 2016-ban Magyarországra látogat.''

Holott Áder ilyet nem mondott, az általad linkelt felvételen nincs ilyesmi.

17:57 kommentben már kifejtettem.

dobzse.laci 2013.09.25. 20:19:55

@gnme: Felcsúton, természetesen.
Oszt, ha ez a jóember -aki Ferenc létére pápa mer lenni- nem kapkodja a csülkeit, hogy a kampányban ideérjen, akkor megnézheti magát.
Majd az okosok pikkelyezik a kotmányba, hogy nem is pápa.
Lesz nemulass.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.25. 20:24:53

@Muzsikok közt:

Elárulok egy "titkot": aspi vagyok. Ez egy betegség, de sokat segít pl. a vitákban. Ez amolyan pozitív mellékhatás. Szinte képtelenség egy aspit befolyásolni és megzavarni belső lelki világát, s ha ritkán sikerül, akkor meg annak súlyos következményei vannak... de én óvatos vagyok, mert ezt jól tudom.

Muzsikok közt 2013.09.25. 20:29:26

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Most szivacc. Én meg tiszteltelek a higgadtságod miatt! Elmészáma....:)

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.09.25. 20:29:29

Még három nyilatkozat, és kiderül, eltörölték a pápaságot.

Muzsikok közt 2013.09.25. 20:43:38

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Most ilyen tényleg van? Mi a teljes neve? Mi van ha mégis felhúzod magad?

Ne csigázz!

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.25. 21:02:20

@Muzsikok közt:

Ha mérges lesz egy aspi, abból tömeggyilkosság lesz. Ezért tudni kell ezt. Aki tudja magáról, hogy aspi, az nem veszélyes, mert vigyáz magára. Aki nem tudja, na az probléma... www.bumm.sk/76596/aspergeres-lehetett-az-iskolai-amokfuto.html - az a borzasztó, hogy amikor olvastam az esetről, azonnal megértettem, hogy mi játszódott le benne és miért csinálta.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.25. 21:08:52

@Muzsikok közt:

Számtalan helyen a neten le van írva mi ez. Keress rá, semmi értelme ide másolni.

Muzsikok közt 2013.09.25. 21:14:27

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Köszönöm, olvastam a cikket. Nekem nem tünik úgy hogy visszahúzódó vagy, a való életben másképp van?

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.25. 21:34:33

@Muzsikok közt:

IRL gyakorlatilag senkivel sem állok szóba. Ill. ha szóba állok ritkán valakivel, azzal meg állandóan beszélek. Ez is tipikus jellemző.

Muzsikok közt 2013.09.25. 21:39:52

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Mi az hogy IRL?

Elég félelmetesen hangzik. Mondjuk nemtom én kivel tudnék szóba állni Bolgárlandben..:) Most volt egy haver Várnában és olyan sztorit mesélt hogy Q sok a kóbor kutya. Meg hogy ha az utca közepén döglik meg, akkor 3 napig ott marad. Én még kölyökként voltam nekem teccett...

kewcheg 2013.09.25. 21:43:57

@nandras01: Én igenis ultragáznak gondolom,hogy a 80-90 százalék ateista.Ugyanis ez mindenkinek rossz,most nem részletezném az élet számos területén jelentkező negatív hatásokat,csupáncsak egyet emelnék ki.Gyakorlatilag most még csak csodabogarak vagyunk mi,hívők,de nem adok neki ötven évet és a nyílt téren vernek minket agyon..(Tudod a sötétség urának a legnagyobb sikere az volt,hogy elhitette az emberrel,hogy nem létezik,szerintem még nagyobb "sikere" hogy azt is elhitette a szerencsétlen emberrel hogy Isten se létezik..)

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.25. 21:53:27

@Muzsikok közt:

IRL = valós életben.

Van sok kutya, többségük félkóbor, azaz az utcán laknak, de valaki gondozza őket, így egy bizonyos helyen vannak a kutyák, nem vándorolnak össze-vissza és nem agresszívek. Szóval nem olyan vészes, mint Romániában, ahol elvadult falkák is vannak.

nandras01 2013.09.25. 22:39:01

@kewcheg:
"Gyakorlatilag most még csak csodabogarak vagyunk mi,hívők,de nem adok neki ötven évet és a nyílt téren vernek minket agyon"

nem szándékozom veled e kérdésben vitába szállni, mivel kissé fanatikusnak tűnsz.
apropo fanatizmus...
legjobb emlékeim szerint ez az agyonverési (elégetési, megkínzási, népirtási, stb.) módi nem kimondottan az ateistákra jellemző.
sőt...

2013.09.26. 00:25:15

@kewcheg: no offense, de nem lesz kar ertetek.

2013.09.26. 00:25:46

@Rick Astley: (nem vagyok ateista, semmi jogom nincs masok dolgaiba beleugatni; velemenyem azert van)

ember100 2013.11.06. 21:51:46

@Vu, de ja vu:
Helló !
Te veszed hogy ez a blog a Káder elvtársról szól :)
süti beállítások módosítása