HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) Áder János (4) áder jános (11) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) Alkotmány (1) alkotmány (1) Alkotmánybíróság (5) alkotmánybíróság (2) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) brüsszel (1) Brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes Beszéd (1) Egyenes beszéd (3) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) Fidesz (4) fidesz (6) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyás gergely (2) Gulyás Gergely (1) gulyas gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) Hírtévé (11) hírtévé (2) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) imf (1) IMF (2) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) Kormányinfó (1) kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) magyarország (1) Magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) Matolcsy György (1) matolcsy györgy (4) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) Mesterházy Attila (3) mesterházy attila (6) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) mtva (1) MTVA (3) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) Navracsics Tibor (1) navracsics tibor (2) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) Orbán Viktor (2) orbán viktor (83) orbán Viktor (2) Országgyűlés (2) országgyűlés (1) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) parlament (8) Parlament (2) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) rétvári bence (1) Rétvári Bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) rogán antal (1) Rogán Antal (6) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) schmitt pál (23) Schmitt Pál (1) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) simor andrás (2) Simor András (1) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) szolidaritás (1) Szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) tállai andrás (2) Tállai András (1) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

A Fidesz most éri utol a 2006-ban előreszaladt Mikolát

2013.09.19. 16:27 Poldi bá

Lám, ma már újra lehet nyíltan beszélni olyan dolgokról, szándékokról, amelyek kimondásáért egy üstökösszerűen előrehaladó politikust csak hét éve még úgy csaptak pofán, hogy zúgva szállt, mint a győzelmi zászló, s azóta is csak száll, ki tudja merre.

Immár a hivatalos állami propaganda része, hogy a határon túli magyarok bizony érzik: hálával tartoznak a magyar állampolgárságért, s "igyekeznek segíteni" azoknak, akiktől azt megkapták. És nem gondolják úgy, hogy azt Magyarországtól, a Magyar Országgyűléstől kapták meg. Nem. Pontosan tudják, hogy kitől kapták. És hogy mivel kell ezt viszonozniuk. A jobboldali média pedig magától értetődő természetességgel mutat be, orientál, mozgósít a "szent cél" érdekében.




"Nagyon fontos számunkra a magyar nemzetpolitika, mi szeretnénk, ha az a nemzetpolitika, ami az erdélyi magyarságnak jó, ami az egész kárpát-medencei magyarságnak jó, az folytatódna és ennek a szellemében történne az előkészület, illetve a jövő évi választások is."

(Nagy József Barna, partiumi régióelnök, Erdélyi Magyar Nemzeti Tanács)


A Duna Televízió TÉRkép című műsora nem kertel: az utca emberét megszólaltatva mutatja be, hogy a határon túliak tudják a kötelességüket, hálájuk kifejezésére fogják felhasználni a választáson való részvétel lehetőségét.




"Legelsők voltunk az állampolgárságot megszerezni. Ugyanúgy döntöttünk, hogy hálánkat fejezzük ki annak érdekében, hogy az apámnak, akit ugye, hogyhívják, atrocitás áldozata lett, eleget tegyünk és nem maradunk hálátlan a magyar államnak azzal, hogy eleget teszünk a szavazati jogunkkal és próbálunk magunk módján segíteni, amennyit tudunk.

(Kozma Boldizsár, Csantavér)

Mivelhogy én innen nem szeretnék elmenni, ebből az országból és mégiscsak ők élnek ott, de hogyha úgy döntöttek, hogy minekünk is beleszólásunk van, akkor valószínűleg, hogy a kormány számít a határon túliak szavazatára is, de én még személyesen nem döntöttem el.

(Virág Ildikó, Csantavér)

"Hát, még nem tudom, hogy el fogok-e menni szavazni, de, szóval az végett megtenném a szavazást, mivelhogy megkaptuk az állampolgárságot és akkor valamit, hogy viszonozzak ezzel kapcsolatban."

Francia Szabolcs, Szenttamás)

"Természetesen el fogok menni szavazni. Én úgy gondolom, hogy az állampolgársággal járnak jogok, kötelezettségek és az állampolgárnak megadják a lehetőséget, hogy döntsön, hogy beleszóljon a dolgokba és én azt hiszem, hogy ezzel élni kell."

(Sztojánovity Lívia, Szabadka)

"Felelősek vagyunk a tizenvalahány millió magyarral együtt, mert mink is magyarok vagyunk."

(Tóth Tibor, Szabadka)

"Három állampolgárságom van, megvan a szerb, a német (nem érhető) Németországban, felvettem a magyar állampolgárságot is. Nem azért, hogy kimenjek külföldre, mert arra nincs szükségem, mivel már megvan a német, de hát, magyar vagyok, magyarnak születtem, ezért gondoltam, hogy a magyar állampolgárság, ha már egyszer megadták a jogot, akkor használjuk is ki."

(Podoniczki Olivér, Szenttamás)

Emlékezzünk, ez az egész úgy kezdődött, hogy a Fidesz még jól megérdemelt ellenzéki időszakát élte. 2006-ot írtunk, Orbán Viktor készült a választási győzelemre. Az első komoly vereségét, a 2002-es választási kudarcot nagy nehezen túlélte (azután az ellenzék vezéreként három éven át meg sem szólalt a parlamentben...), s még meg is erősödött a búskomorságban (lásd még: polgári körök) töltött időszak alatt. Közvetlenül a 2006-os választások előtt már állt neki a zászló, s a Fidesz XIX. kongresszusa pajzsra emelte, deklarálták, hogy ő a miniszterelnök-jelölt. Helyetteséül a plénum egy olyan embert állított, aki akkoriban nagyon sokat szerepelt a médiában, a Fidesz egyik arca volt. Frappáns, szakszerű és lojális. Igazi helyettes főnöknek való. A kongresszus meg is adta neki a hivatalos sarzsit.

És nem sokkal a kongresszus után ez az ember gyakorlatilag eltűnt a magyar közéletből. Azóta is csak elvétve látjuk, ma OECD-nagykövet, nyilván, hogy legyen valami megélhetése. De mi történt vele?

Csupán annyi, hogy Mikola István egy sziporkázóan jó beszédet mondott azon a kongresszuson, néhány mondata viszont olyan nagy felzúdulást váltott ki, hogy a Fidesz kénytelen volt kivonni őt a politikai frontvonalból, s ez a "kivonás" tart még ma is. (Pedig milyen érdekes, az idézett beszéde végén maga biztosította a Fidesz-tagságot, hogy jó kondícióban van, "se testi, se lelki elgyengülés" nem jellemző rá...)

"...Meg kell próbálnunk nyerni. De nem csak négy évre nyerni, hanem húsz évre nyerni legalább. Nekem is van egy elképzelésem ezzel kapcsolatban. Ha négy évre nyerni tudunk, és utána - Martonyi János professzor úrra nézek - utána mondjuk az ötmillió magyarnak állampolgárságot tudnánk adnni, és ők szavazhatnának, húsz évre minden eldőlne ebbe az országba."

(Érdemes figyelni a joviálisan mosolygó Martonyi János arcát az utolsó szavak közben...)





Néhány nyilatkozattöredék az ezt követő időszakból - a Népszava alapján:

- "Soha nem kapcsoltuk össze a magyar állampolgárság kérdését a választójog ügyével, a két dolog nem kezelhető együtt". (Martonyi János, 2006. március)

- "A Fidesz elképzeléseiben nem szerepel, hogy a kettős állampolgárság mellett szavazati jogot is adjon a határon túli magyaroknak." (Répássy Róbert, 2010. május)

- "A határon túli magyarok egyéni kérelem alapján kapnak magyar állampolgárságot, s ez nem fog magyarországi választójoggal járni." (Martonyi János, 2010. május)

- "Az állampolgárság és a szavazati jog elválaszthatatlan, ám ahhoz, hogy valakinek teljes szavazati joga legyen, magyarországi lakcímmel kell rendelkeznie." (Semjén Zsolt, 2010. június)


A Fidesz tehát elvesztette a 2006-os választásokat (részben a váratlan felzúdulást okozó "Mikola-kifecsegés" miatt). Aztán 2010-ben megnyerték. Kétharmaddal.

Gulyás Gergely, az alkotmány-előkészítő bizottság fideszes alelnöke 2010 őszén hozta szóba ismét a kérdést. „Az alkotmányból vélhetően kivesszük azt a passzust, ami kizárólag a Magyarországon állandó lakóhellyel rendelkező magyar állampolgároknak biztosítja a választáson való részvétel jogát”, nyilatkozta a Népszabadságnak. Véleménye szerint "valamilyen formában" a határon túl élő magyar állampolgároknak választójogot kell kapniuk.

2012 novemberében fogadta el az Országgyűlés a választójogi törvény módosításait. Eszerint ezentúl egyfordulós választás lesz, a kopogtatócédulákat eltörlik, illetve a szavazáshoz a választók előzetes regisztrációja szükséges. A törvénymódosítások tartalmazták a határon túli magyarok választójogára vonatkozó intézkedéseket is. Ennek értelmében a környező országokban élők levélben vagy az interneten regisztrálhatnak a választásokra. A választás eredetileg tervezett szabályai aztán (részben belső, részben külső nyomásra) módosultak (a legfontosabb változás, hogy eltörölték az itthoni kötelező előzetes választási regisztráció intézményét), de így is maradtak aggályos pontok, például a külföldön élő magyarok levélben történő szavazási lehetősége, ami általános megítélés szerint visszaélések táptalaja lehet.

Azóta, hogy véglegessé váltak a határon túli magyarok szavazási procedúrájának részletei, a magyar államgépezet pénzt és energiát nem kímélve hatalmas erőfeszítéseket tesz külföldön az érintettek szavazási lehetőségének propagálására, és annak ösztönzésére, hogy minél többen kérjék a magyar állampolgárságot. Természetesen ezt valamennyi magyarországi adófizető pénzéből teszi, tehát a nem rá szavazó adózók pénzéből is. "Technikai jellegű" tanácsokat is adnak: buzdítják az állampolgárságot igénylőket, hogy regisztráltassák magukat a szavazásra akkor is, ha még nem tették le az állampolgársági esküt, majd leteszik azt, de ha kicsúsznak a szavazói névlistára való feliratkozásról, akkor nem élhetnek szavazati jogukkal. Segítséget nyújtanak az adminisztráció intézéséhez, s egészen véletlenül a konzervatív kormánypártokhoz közel álló határon túli magyar pártok, szervezetek e folyamat motorjai. Aktivistáik járják az utcákat, házakat és győzködik a magyarokat.

A múlt heti parlamenti plenáris ülés kezdetekor Semjén Zsolt "nemzetpolitikáért felelős" miniszerelnök-helyettes történelmi tettnek nevezte a törvényhozásnak a határon túli magyarokkal kapcsolatos jogalkotását. Büszkén jelentette be, hogy meghaladta az 500 ezret a határon túlról érkezett magyar állampolgársági kérelmek száma. Kicsit árulkodó módon (de még mindig büszkén, a saját mellét verve) arról is tájékoztatott, hogy milyen adminisztratív könnyítéseket alkalmaztak annak érdekében, hogy még a választások előtt (ezt persze már én interpretálom így) a lehető legtöbben megkaphassák a magyar állampolgárságot.




"Az államigazgatás e tekintetben felülmúlta önmagát, összecsiszolódott az intézményrendszer a nemzetpolitika tekintetében, a biztos úr, a kormánybiztos úr tekintetében, aki a honosításokat intézi, a külügyminisztérium vonatkozásában, a járások, önkormányzatok tekintetében és fontos volt az is, hogy radikális bürokráciacsökkentést csináltunk, például a lejárt útlevelekkel lehet igazolni az állampolgárságot, állami adatokat nem az ügyfeleknek kell beszerezni, hanem az államigazgatásnak, az űrlapokat töredékére csökkentettük és nagyon fontos volt az, hogy számos új konzult küldtünk ki, akik kimennek a kistelepülésre, a diaszpórában elmennek nagyobb városról nagyobb városra és a Kőrösi Csoma Sándor program keretében kiküldött munkatársaink sok helyen a már csak pislákoló parazsát fölszítják a nemzeti identitásnak, lángra lobbantva azt."

Jó, értjük, világos.

Még egyszer mondom, mindezt a Fidesz előre megfontolt szándékkal, a szavazatok megszerzése érdekében, az összes magyar állampolgár közös adókasszájából teszi, hogy a maga hatalmának megőrzéséhez szükséges morzsákat is összegyűjtse.

Morzsákat, mert a frissen állampolgárságot kapott magyarok sok huzavona, összevissza törvényelőkészítés után végül majd csak néhány magyarországi mandátum sorsáról dönthetnek. (Kap is szépen a radikálisoktól a NER vezénylő tábornoka itthonról és a határon túlról is: no ugye, mégiscsak másodrendű állampolgárok a nem itthon élő magyarok, hiába ígérték nekik, nem kapták meg ugyanazokat a jogokat, mint az "anyaországiak".)

És ha a fentiek alapján azt mondom, hogy a Fidesz és a vele szövetséges (egyébként nem is létező) KDNP leszarja a határon túli magyarságot és évtizedek óta csak azért jár ki hozzájuk, kizárólag azért sajátította ki az úgynevezett "nemzetpolitikát" magának, hogy egyszer, ha eljön az idő, ezekből a "külső nemzettestekből" érkező szavazatokkal szerezze meg azt a hatalmat, amit e szavazatok nélkül elveszítene?

Orbán Viktort egy esetleges választási vereségnél is jobban fogja sújtani, ha körülbelül annyival nyer, amennyit a határon túli magyar választók hoznak. Ez esetben ugyanis - a fent részletezett körülmények miatt - választási győzelme illegitim lesz, nem minősíthető másnak, mint alkotmányos eszközökkel végrehajtott választási csalásnak.


Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

376 komment

Címkék: választás fidesz választójog mikola istván határon túli magyarok választási csalás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.20. 14:59:03

@tobeor:

Azt is elmagyaráztam már miért NEM ugyanaz a logika.

fvipera 2013.09.20. 15:08:23

@El periodista: jó lenne egy teljes lista 2010-től. sok mindent elfelejtünk

2llkedő 2013.09.20. 15:11:54

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:
"Már megtettem.

Neked egy kérdés: igaz-e, hogy a krumpli növény?

Ha igen, akkor elismered, hogy szavazhatnak a külföldön élők."

Nem tetted meg. A kérdésre nem feleltél, hanem eldöntötted, hogy semmi köze a két dolognak egymáshoz.

A kérdésre válaszolsz már végre?

Ne mellébeszélj. Tudom, hogy azért nem akarsz válaszolni, mert nincs jó válasz úgy, hogy az "igazadat" meg tudd védeni.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.20. 15:15:54

@félázsiai 2llkedő:

Minek válaszoljak nyilvánvaló és irreveláns kérdésre? Kérdezz olyat, ami kapcsolódik a témához.

William Kidd 2013.09.20. 15:19:01

Primitiv bunkok, a kibaszott adotokbol, amire allandoan hivatkoztok "Mer' eeen itt adozok" mar egy hamarosan 1, 5-2 millio ciganyt fogtok eltartani es ti meg mindig a hataron tuli magyarokat es a szavazati jogukat ekezitek?! Ilyen szuklatokoruseget... Meg orulhetnetek is, hogy ennyivel tobben vagyunk, hogy inkabb ok "dontenek" a sorsotokrol, mint a szavazas napjan ingazo miktobuszokon szavazni hordott Rezmuvesek, Lakatosok es Farkasok.

Budos bunko, aki meg mindig a sajat fajtajat uti.

tobeor 2013.09.20. 15:22:01

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Dehogy magyaráztad. Rossz nézni mennyire nem bírsz veszíteni, szedd már össze magad.

2llkedő 2013.09.20. 15:25:15

@William Kidd: Látom, helyetted is az anyukád, vagy az anyósod, apósod dönt.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.20. 15:26:12

@tobeor:

Van egy rossz szokásom: sosem ismerem be, hogy vesztettem, amikor nem vesztettem. Ismét kérdezem: mi a jó abban, hogy hülyének teteted magadat?

tobeor 2013.09.20. 15:32:06

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

Már az előbb sem jött be, hogy személyeskedéssel próbálod rám terelni a szót, miközben te magad mondtál magadnak ellent.

Egyre szánalmasabb, már rég nem csak a vitát veszítetted el, de a méltóságodat is.

Innen már nincs visszaút, de azért hülyézzél tovább, ha ez neked megnyugvás.

2llkedő 2013.09.20. 15:32:35

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

"Mi a kérdés?"

Ugyan az, mint amire állítólag válaszoltál. Lapozz vissza!

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.09.20. 15:39:07

@Larry Silverstein: Én mindig is támogattam a családi adókedvezményt a családi pótlék növelésével szemben. Annak a gyerekvállalását támogassuk, aki dolgozik!

2llkedő 2013.09.20. 15:41:23

@Online Távmunkás: A gyereket kell támogatni, nem a szülőt.

William Kidd 2013.09.20. 15:41:55

@félázsiai 2llkedő: helyettem mar igen. Itt elek, itt adozok, de en tobbe nem szavaszok. Nem veszek reszt ebben a kutyakomediaban. Ti csak valasszatok Orban, Fleto vagy Bajnai hazudozasa kozott. Nincs kire szavaznom, itt nincs olyan part, amelyik a magyar nemzet erdekeit kepviseli, valosan. Nem csak demagog dumaval, a hatalom es az allami penz csocdok utan csorgatva a nyalat. Ja es a Jobbik? Ugyanolyan tragya megelhetesi, parasztvakitok, Orban koponyegebol. Nekik a "nemzeti radikalis" lapot osztottak le. A lenyeg a teljes kontroll Magyarorszag felett a hatterhatalom altal.

2llkedő 2013.09.20. 15:45:10

@William Kidd: Akkor te támogatod, hogy legyünk gyarmat?

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.20. 15:46:59

@tobeor:

Menjék mással szórakozni, kiskamasz.

Ha vitatkozni akarsz, akkor meg írj érveket.

2llkedő 2013.09.20. 15:47:07

@William Kidd: "amelyik a magyar nemzet erdekeit kepviseli, valosan."

Magyarország, vagy a magyar nemzet érdekeit? Mert mi a magyar nemzet érdeke? Meg tudod határozni?

William Kidd 2013.09.20. 15:56:42

@félázsiai 2llkedő: a magyar nemzet erdeke = minden magyar erdeke, igy jo?

Szerinted ma, melyik politikai part vagy politikus kepviseli ezt? Tudsz ilyet mondani? En nem.

tobeor 2013.09.20. 15:58:54

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:
Előbb hülyézel, most kiskamaszozol... hű de kínos... gondolom folytatni fogod a sort... tényleg ennyire gyenge vagy belátni hogy saját magadnak mondtál ellent? :(

2llkedő 2013.09.20. 15:59:20

@William Kidd: "a magyar nemzet erdeke = minden magyar erdeke, igy jo? "

Nem jó!

Mert Birkának mit számít az, hogy péel a benzin mennyibe kerül itthon? Vagy a kifli mennyibe kerül?
Vagy mennyit kell várni egy műtétre?

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.20. 16:01:47

@tobeor:

Olvasd vissza mit írtam. Ha nincsenek érveid, hallgass.

William Kidd 2013.09.20. 16:03:59

@félázsiai 2llkedő: pozitiv hangulat, kilatasok, munkahelyek, kiszamithato jovokep, biztonsagerzet egzisztencialis es fizikai ertelemben, nemzeti ontudat es osszefogas. Egyszeru szavakkal kb. igy tudom megfogalmazva mi a valos nemzeti erdekunk, mind minden normalis, ep eszu embere. De hol tartunk mi napjainkban? Pusztulat, nyomor, kilatastalansag, romlo kozbiztonsag, korrupcio, emigralo emberek. Ez jo szerinted?

tobeor 2013.09.20. 16:11:22

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:
Már sokszor leírtam az érvemet, ami egyben a te érved is, és teljesen igaz:

"A helyi választás a helyi lakosoké."

Egyre romlik a stílusod, már parancsolgatsz is, ezt a vergődést...

2llkedő 2013.09.20. 16:16:04

@William Kidd: "pozitiv hangulat, kilatasok, munkahelyek, kiszamithato jovokep, biztonsagerzet egzisztencialis es fizikai ertelemben, nemzeti ontudat es osszefogas."

Szerinted ezek közül Bircát mennyi érinti?

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.20. 16:21:19

@tobeor:

Én meg leírtam, hogy ez nem érvényes a parlamenti választásokra.

tobeor 2013.09.20. 16:30:24

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Látod pont ez az ami egy nagy nulla, miután érved nincs mellé, és nem is logikus.

2llkedő 2013.09.20. 16:33:26

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

Kérdés:

"Te beleszólsz a gyerekeid, szüleid életébe, ha külön háztartásban éltek? Te elfogadod, ha a szüleid beleszólnak az életedbe, ha már külön élsz, új családod van?"

Erre válaszolj, ne másra!

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.20. 16:38:27

@tobeor:

Ezt is leírtam.

A választás egy adott közösség dolga.

Ez a közösség a helyi választások esetében: a helyi lakosság.

Míg az alapvetően politikai jellegű parlamenti válsztás esetében: az állampolgárok közössége.

tobeor 2013.09.20. 16:48:02

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:
Minden politikai választás politikai jellegű, hisz politikai.... És Magyarország egy hely. És mint ahogy mondtad: A helyi választás a helyi lakosoké.

Miért is akarnának beleszólni mások a mi ügyeinkbe? Nehogy már ők döntsenek a mi sorsunkról, a mi életünkről a mi pénzünkről. Magyarországon a helyi lakosok szavazzanak, mert ez az ő sorsuk.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.09.20. 17:10:56

@félázsiai 2llkedő: Azt kell támogatni, hogy a gyerek olyan családba szülessen, ahol van esélye arra, hogy a társadalom hasznos tagja legyen. Azt nem kell támogatni, hogy úgy általában több legyen a gyerek.

2llkedő 2013.09.20. 17:12:29

@tobeor: "a helyi lakosok szavazzanak, mert ez az ő sorsuk."

Pontosabban a helyi állampolgárok.

2llkedő 2013.09.20. 17:21:58

@Online Távmunkás: Továbbra is mondom, hogy a gyereket kell támogatni függetlenül attól, hogy hova született.

Nem a gyerek tehet arról, hogy hova születik.

"ahol van esélye arra, hogy a társadalom hasznos tagja legyen. "

Mennyivel lesz hasznosabb a társadalom részére egy elkényeztetett, életében nem dolgozó gyerek, mint az, akinek meg kell küzdenie mindenért?

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.20. 18:06:28

@tobeor:

Ismétlem: a parlamenti szavazás állampolgárok ügye.

2llkedő 2013.09.20. 18:12:00

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

Te mondtad, hogy idegen vagy. Akkor hogy is van ez?

2llkedő 2013.09.20. 18:13:38

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

A parlamenti szavazás azon állampolgárok ügye, akik érzik a választásuk súlyát. Akár jó irányban, akár rosszban. Kibicnek meg kuss!

2llkedő 2013.09.20. 18:15:19

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

Szerintem ne igyál annyit, mert össze, meg vissza beszélsz. Lassan azt se fogod tudni, hogy fiú vagyol-e, vagy lány?

tobeor 2013.09.20. 18:32:19

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:
Ismétlem: A helyi választás a helyi lakosoké.

És ismétlem ezt is:
Miért is akarnának beleszólni mások a mi ügyeinkbe? Nehogy már ők döntsenek a mi sorsunkról, a mi életünkről a mi pénzünkről. Magyarországon a helyi lakosok szavazzanak, mert ez az ő sorsuk.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.09.20. 20:17:22

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Miért lenne a szavazás helytől függetlenül állampolgári jog? Németországban is csak az szavazhat, akinek van vagy korábban volt német lakcíme. Aki külföldön élt egész életében, az nem.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.09.20. 20:18:33

@félázsiai 2llkedő: Mennyivel hasznosabb a társadalomnak az, aki életében egy fillér adót sem fizet és küzd az életéért, mint az, aki legálisan dolgozik és jól megél a fizetéséből?

2llkedő 2013.09.20. 20:41:55

@Online Távmunkás: Általában a gyerek 18 (most már 16) éves korig nem fizet egy fillér adót se.

Javasolnám a Gellért hegyet átkeresztelni Taigetosznak. Onnan ledobálhatnád azokat a gyerekeket, akik szerinted nem valók erre a világra.

Az a gyerek, akinek a segge alá nyomják az autót, a házat, meg mindent, nem valószínű, hogy fog hasznos dolgot csinálni. Élősködni fog.

2llkedő 2013.09.20. 20:42:39

@Online Távmunkás: "mint az, aki legálisan dolgozik és jól megél a fizetéséből?"

Ez nem a gyerek.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.20. 21:07:39

@tobeor:

A magyar választás a magyar állampolgárok választása és nem a magyarországi lakosok választás.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.20. 21:08:59

@Online Távmunkás:

Nem. Szavazhat minden német állampolgár, aki másik EU-államban él. Aki más, nem EU-államban, az valóban nem, de a német gyakorlat kivétel az EU-ban.

Lеncsés István 2013.09.20. 21:28:54

@Poszt Olok001: Tényeket toltam a pofádba , mert nekem tényem van . Neked meg neved sincs , anonim gépelsz ráadásul fosva . Mert fáj neked az igaz .
Tanulj meg írni addig nem reagálok , mert szint alatti nekem akinek sportkommunikációs diplomám van . A nevemre meg büszke vagyok . A nővérektől kaptam , mert az volt az ebéd amelyik nap találtak . Piftikének pedig csak a nevelő anyám szólíthatott , ilyen anonim fosva kommentelők mint ti nem.

tobeor 2013.09.20. 21:37:24

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:
A törvény most ezt írja elő, és pont ennek jogosságát vitatom, sőt állítom hogy jogtalan mások sorsába beleszólni.

Tudod, ahogy te mondtad olyan szépen: A helyi választás a helyi lakosoké.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.20. 22:18:36

@tobeor:

Már ezt megbeszéltük. Olvasd vissza mit írtam csúsztatásodra.

tobeor 2013.09.20. 23:35:57

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Én beszéltem, érveltem, te meg csak beszéltél a világba. Érved most sincs. És nem is lesz. Csak a duma...

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.21. 08:53:35

@tobeor:

Érveidet láttam (már amikor érveltél és nem szórakoztál, csúsztattál), s nem értek velük egyet. Olyan nehéz elfogadni, hogy egy kérdésben lehetnek többféle nézőpontok?

2llkedő 2013.09.21. 09:09:09

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:
Most akkor idegen vagy a családodban, vagy nem vagy idegen?
Döntsd már el!

2llkedő 2013.09.21. 09:11:38

@Lеncsés István: Piftike!
Legjobb az lene, ha semmire nem reagálnál, a tényeidet meg feldugnád magadnak és élveznéd azt.

2llkedő 2013.09.21. 09:24:14

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:
Nem csodálom, hogy nem értesz egyet, hiszen azt se tudod, fiú vagy-e, vagy lány-e?

Azt írtad, nem szólsz bele szüleid, gyerekeid életébe. Miért nem? Hiszen a családod. Vérrokonság van köztetek, jogodban áll beleszólni.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.21. 09:33:12

@félázsiai 2llkedő:

Nem szólok bele a tágabb családom életébe, hiszen nem alkotok velük egy egységet.

2llkedő 2013.09.21. 09:42:35

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:
"hiszen nem alkotok velük egy egységet."

A HTM-ek hogyan alkotnak velünk egy egységet?

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.21. 09:46:23

@félázsiai 2llkedő:

A szüleim a KÖZVETLEN családom addig voltak, míg velük éltem. Ugyanez a helyzet a gyerekekkel.

2llkedő 2013.09.21. 09:55:22

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: És a vérrokonségi egységgel mijalóf@sz van?

2llkedő 2013.09.21. 09:56:31

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: "A szüleim a KÖZVETLEN családom addig voltak, míg velük éltem. Ugyanez a helyzet a gyerekekkel."

Ja? Hogy előjön, hogy velük éltél, vagy nem éltél?

A HTM-ek velünk élnek?

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.21. 09:58:10

@félázsiai 2llkedő:

Mi köze a vérrokonságnak az állampolgársághoz? Nyilván van ilyen köze is, de csak részlegesen.

2llkedő 2013.09.21. 10:03:39

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

A vérrokonság közvetlen, elvehetetlen kapcsolat.

Az állampolgárság pedig adható, elvehető.

2llkedő 2013.09.21. 10:05:32

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:
Mi az, hogy "velünk"?

Hát az, hogy Magyarországon élnek. Velünk, itt Magyarország területén. A HTM-ek már külön családot alkotnak, mint ahogyan a szüleid, és a gyerekeid.

2llkedő 2013.09.21. 10:10:27

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

De hogy esetleg jobban megértsd, itt nyújtanak be szja bevallást. Hogy adóznak, vagy nem adóznak ténylegesen, az más kérdés.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.21. 10:11:26

@félázsiai 2llkedő:

Az állampolgárság nem vehető el. Csak az illető állampolgár lemondhat róla.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.21. 10:12:27

@félázsiai 2llkedő:

Ha a "velünk" alatt országot értesz, akkor igazad van. Azonban a parlamenti választások esetében a "velünk" mást jelent.

Lencsés István 2013.09.21. 10:54:10

@Poszt Olok001: Sajnos továbbra sem tudsz sem olvasni , sem írni , így ha ez nem változik , ma ezen blogbejegyzésnél utoljára reagálok rád . Ilyenek nincsenek , hogy . : " Jajmaaaa , donkihote .... " . Nem vagyok agresszív . Izmom van , mint minden EMBER - nek , neked nincs , mert te csak emberszerű lény vagy . Malac nem lehetek , hisz az állatok nem tudnak internetezni . A rólam kialakított véleményed nem érdekel mert hazugság . Azért írom mindig ugyanazokat , mert ez sem jut el , akkor minek írjak újat ? :O Ha idézel , pontosan tedd , köszönöm szépen . :) Nem vagyok a fiad . Én nem baromságokat írok , hanem tényeket , az hogy te ezzel nem tudsz mit kezdeni az nem az én bajom . :) ;) :D Érvelni a tényt nem kell , de te ezt se tudod , mert idióta vagy . :D :D :D + :D

@belekotty: Sajnos továbbra sem tudsz olvasni ( Nem vagyok " Piftike .... " ) , így ha ez nem változik , akkor ma és ezen blogbejegyzésnél utoljára reagálok rád . Ékezetet a billentyűddel együtt lehet venni , csak valaki nem képes rá .... Tényt nem venni kell az van valakinek ha okos és neve van . Te neked se neved se eszed , szóval neked semmid sincs . :) ;) :D Nekem viszont tényem van , ami továbbra is zavar téged , mert továbbra is személyeskedni próbálsz , de még mindig nem jutott el ( mert nincs hova .... :D :D ) hogy azt név nélkül nem lehet .

2llkedő 2013.09.21. 12:03:01

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

A második állampolgárság szerzett jog. Akár meg is vehető, ebből adódóan elvehető.

2llkedő 2013.09.21. 12:04:33

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

"Ha a "velünk" alatt országot értesz, akkor igazad van."
Igen, ezt értem.

"Azonban a parlamenti választások esetében a "velünk" mást jelent."

A parlament az országért felelős, tehát érvényes az előző.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.21. 12:06:54

@félázsiai 2llkedő:

Tévedsz. Nincs különbség első, második, tizedik állampolgárság között.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.21. 12:08:06

@félázsiai 2llkedő:

A parlament nem önkormányzat, ennél sokkal több: egy politikai közösség legfelsőbb szerve, s e politikai közösség az állampolgárok összessége.

2llkedő 2013.09.21. 12:09:58

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

"Mi köze az adóbevallásnak az állampolgársághoz?
Nem az állampolgársághoz van köze, hanem ahhoz, hogy kikért is felelős a parlament, ill. a Magyar állam.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.21. 12:11:46

@félázsiai 2llkedő:

Ez nem igaz. Hiába fizetsz adót Mo-n, attól még sosem lesz szavazati jogod.

2llkedő 2013.09.21. 12:16:45

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:
De van. Az első az alapjog. A többi szerzett jog.

2llkedő 2013.09.21. 12:17:50

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: "egy politikai közösség legfelsőbb szerve, s e politikai közösség az állampolgárok összessége."

Mint a családod, a gyerekeid, a szüleid, függetlenül, hogy együtt éltek, vagy külön?

2llkedő 2013.09.21. 12:20:54

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:
"Ez nem igaz. Hiába fizetsz adót Mo-n, attól még sosem lesz szavazati jogod."

Baszod!

Nem az adózással jár a választási jog. A választási jog alapvetően az állampolgársághoz köthető. Viszont azok szólhatnak bele a saját sorsukba, akiket érint.

KIBICNEK KUSSSS!!!!!!

2llkedő 2013.09.21. 12:39:33

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

Az állampolgárság egy családot jelent. De a különélő családtagok nem felelnek egymás döntéseiért.

Mindenki éli a maga életét. Nincs joga senkinek beleszólni a másik életébe.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.21. 13:43:30

@félázsiai 2llkedő:

Melyik országban van ez így? Mert Európában nem így van.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.21. 13:44:56

@félázsiai 2llkedő:

Így igaz, a nem állampolgárok nem szólhatnak bele az állampolgárok ügyeibe.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.21. 13:45:53

@félázsiai 2llkedő:

Így igaz, senki se szóljon bele más életébe, de a sajátjába igenis szóljon bele.

2llkedő 2013.09.21. 13:49:13

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

"Így igaz, senki se szóljon bele más életébe, de a sajátjába igenis szóljon bele."

Ezért ne szóljon bele a HTM más életébe, abba, aminek a következményei őt nem érinti. És ezért ne szólj bele te se, mert kibicnek kuss!!

Ha értelmes ember lennél, és nem egy egoista, akkor fel tudnád ezt fogni.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.21. 13:55:38

@félázsiai 2llkedő:

A magyar állampolgár nem kibic a magyar állampolgárokat érintő ügyekben. Ezt kéne felfognod.

S szavazni fogok én is jövőre.

2llkedő 2013.09.21. 14:08:08

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

Hülyegyerek!

Azt mondtad, nem szólsz bele a szüleid, gyerekeid életébe. De mások életébe belepofázol úgy, hogy téged annak hatása nem érint.

Egoista barom!

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.21. 14:16:04

@félázsiai 2llkedő:

Ismétlem: mint magyar állampolgár beleszólok a magyar állampolgárokat érintő ügyekbe. Azaz nem vagyok kívülálló.

2llkedő 2013.09.21. 14:26:49

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

Köcsög!

Mennyiben fog érinteni akár előnyösen, akár hátrányosan a döntésed?

2llkedő 2013.09.21. 14:32:04

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

Te ugyanolyan kívülálló vagy, mint számodra a gyerekeid, vagy a szüleid!!!!

2llkedő 2013.09.21. 14:43:02

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

Örülök, hogy megtaláltad a kályhádat. El ne engedd!!!

További jó hazudozást!

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.21. 15:00:56

@félázsiai 2llkedő:

Nyilván érint, hiszen állampolgár vagyok.

Azonban ez nem is szempont valójában. A belföldön élőket sem érinti azonos mértékben egy-egy döntés.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.21. 15:01:59

@félázsiai 2llkedő:

Tévedsz. Hogyan lenne egy magyar állampolgár kívülálló a magyar állampolgárok közösségéhez képest?

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.21. 15:02:48

@félázsiai 2llkedő:

Egyszer sem hazudtam. Az nem az én bajom, hogy te nem tűröd az ellenvéleményt.

2llkedő 2013.09.21. 15:41:05

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

Köcsög!

Ahogyan te mondtad, hogy kívülálló vagy a szüleid, gyerekeiddel szemben.

Most már tényleg hazudozzál másnak.
süti beállítások módosítása