HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) Áder János (4) áder jános (11) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) alkotmány (1) Alkotmány (1) alkotmánybíróság (2) Alkotmánybíróság (5) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) brüsszel (1) Brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes beszéd (3) Egyenes Beszéd (1) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) Fidesz (4) fidesz (6) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyás gergely (2) gulyas gergely (1) Gulyás Gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) hírtévé (2) Hírtévé (11) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) IMF (2) imf (1) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) Kormányinfó (1) kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) Magyarország (1) magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) Matolcsy György (1) matolcsy györgy (4) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) mesterházy attila (6) Mesterházy Attila (3) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) MTVA (3) mtva (1) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) navracsics tibor (2) Navracsics Tibor (1) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán Viktor (2) Orbán Viktor (2) orbán viktor (83) országgyűlés (1) Országgyűlés (2) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) Parlament (2) parlament (8) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) rétvári bence (1) Rétvári Bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) Rogán Antal (6) rogán antal (1) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) schmitt pál (23) Schmitt Pál (1) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) simor andrás (2) Simor András (1) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) Szolidaritás (1) szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) Tállai András (1) tállai andrás (2) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

A Páva lánya

2013.04.07. 12:52 Poldi bá

Válasszuk ketté a dolgot. A legnagyobb együttérzéssel gondolok a Páva-családra, nyilvánvaló, hogy mostani napjaik végtelen keserűségben telnek. Az utcán megtámadott lány talán soha nem fogja kiheverni a lelki sérüléseket.

És éppen abban a városban történt ez a támadás, amelynek lakóit nem is olyan régen sokkolta a kegyetlenül megölt Bándy Kata halála, sőt, éppen a Bándy-gyilkosság jogerős ítélethirdetésének napján, a nyílt utcán, igaz, a hajnali órákban.

Vasárnap reggel már arról szóltak a hírek, hogy hol látták a támadót és hogy országos hajtóvadászat indult ellene. Nyilvánvaló, hogy órákon belül elfogják és - előéletére való tekintettel - súlyos büntetést kap majd. Helyes.

Ne menjünk azonban el szó nélkül amellett, hogy a "közbiztonság terén két hét alatt rendet teszünk" fideszes kampányszlogen mára átalakult: "villámgyorsan elfogjuk a bűncselekmények elkövetőit". Ez sem kis dolog, becsüljük meg. Különösen akkor igaz a módosított szlogen, ha a sértett apja jól ismert közszereplő, az adott város (esetleg éppen kormánypárti) polgármestere.

Szeretném remélni, hogy nincs összefüggés Páva Zsolt személye és a rendőrség, a közszolgálati média soha nem látott aktivitása között. De sajnos ehhez túl nagy fantázia kell, hiszen a szerencsétlen áldozat is így vonul be a hírek által kreált köztudatba: "A Páva lánya". Márpedig ha egy köztörvényes bűncselekmény hatósági "utóéletét" befolyásolhatja, hogy ki a bejelentő, akkor ott valami nem stimmel.

Ne legyen félreértés: nem a rendőrségi aktivitást kifogásolom, nem a kormányirányítás alatt álló közmédia ügybuzgóságát bírálom. Azt szeretném látni, ha az ilyesfajta bűncselekmények olyan ritkák lennének, hogy MINDEN ILYEN ESETBEN már a cselekmény napján - polgármesteri-politikusi közbeavatkozás nélkül is - közzé tennék a gyanúsított fényképét, nevét, kiadva az országos körözést is. Aztán onnantól az elkövető üldözésének hírei folynának a csapból, a legapróbb részletekre is kiterjedően.

Tetszik érteni a különbséget?

Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

255 komment

Címkék: közbiztonság Páva Zsolt Páva lánya

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kuszkusz1 2013.04.07. 13:50:13

A különbséget értjük.
Annál is inkább mert valahol olvastam - sajna nem tudom, hol különben idehoznám - hogy ez a derék atyafi nemrég kirabolt és megerőszakolt egy hölgyet és a feljelentésről a rendőrök beszélték le. Föltehetőleg ugyanazok akik most nagy elánnal keresik Páva polgármester lányának támadóját.

Igen, egyetértek: mindenkinek a támadóját nagy elánnal kell keresni nemcsak a fideszes polgármester lányát megtámadó mocskos gazembert.

zollerbá 2013.04.07. 15:51:21

"Nincs cigány bűnözés!"
Fidesz

kuszkusz1 2013.04.07. 16:07:17

www.echotv.hu/belfold/nyerges_meg_szokesben_lecsaptak_a_tekesek_pecsett_.html

Szeretném ha senki sem gondolna arra, hogy bezzeg mostan nyomozni méltóztat a rendőrség. Vagy legalább én ne gondolnék erre és ne nyílna ki a zsebemben a balta, hogy hány aljas szemét bűnelkövető van szabadlábon mivelhogy nem szép a szegény kisebbséget molesztálni. Legalábbis Pityi Palkó esetében nem szép.

toportyánzsóti 2013.04.07. 16:53:17

Egyesek a hóvihartól tudják meg,hogy felelőtlenül indultak el,a Páva lánynak ököllel magyarázták el.

toportyánzsóti 2013.04.07. 17:08:04

@toportyánzsóti: A magyar állam meg felesleges pénzpocséklás.

fanus 2013.04.07. 17:44:15

sok hülye
megtaláltátok egymást!

látjátok feleim szümtükkel 2013.04.07. 18:56:24

Ércsük, persze. Csak aztat nem, hogy a hittanórán gyerekeket gatyára vetkőztető nevelő ellen miért nincs még eljárás. Aszongya a főtudor a tv-ben, hogy még senki nem tett feljelentést. Teccik érteni?

karajcsont 2013.04.07. 18:57:37

Sajnos a magyar lányoknak, asszonyoknak tudomásul kell venni, hogy MA Magyarországon NEM lehet sötétben az utcán lenni kíséret nélkül..

ps: türelem a két hét nemsokára letelik..

veracity 2013.04.07. 22:08:55

Sokan mondjuk, hogy nem elég csak a rendőrök számát növelni az utcákon, de a btk-t is szigorítani kell.
Sajnos eddig egyik sem sikerült igazán.
Lehet, hogy meg kell várni, míg a miniszterelnök lányát megerőszakolják az utcán, különben nem történik semmi. Etekintetben akár azt is mondhatjuk, hogy a pécsi polgármester lányát ért undorító támadás határozottan hozzájárul majd a közbiztonság javulásához. Igen. Ez lesz a köz szerencséje az egyén szerencsétlenségében.
Politikai vezetőink csak akkor kezdenek a tűzoltáshoz, ha már a saját házuk is ég!

Nem kétséges, a közbiztonság terén én is a Jobbikot támogatom. Kíméletlen szigor kell!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.04.07. 22:11:18

@fanus: A témában véleményed nincs?

Vagy még nem lettetek felkészíte ebből a témából és addig utasításilag kuss a neved?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.04.07. 22:12:07

@karajcsont: Hát igen, a középkorban volt már ilyesmi. Visszatértünk oda.

Ajtósi Dürrenmatt 2013.04.07. 22:23:42

és ha valaki éppen arrajár és lelövi/leszúrja/agyonveri a cigány támadót, jutalomból hosszú éveket tölhet el egy kis zárt roma közösségben.

átlátó 2013.04.07. 22:24:18

Nem akarom ebben az ünnepi pillanatban a Sándort, a kéthetest ekézni, de a Pávát sem... mindkettő nagyon óvatosan fogalmaz, amikor ezekről a cigányokról kell nyilatkozniuk, - igen, tudom, hogy a pécsi cigányok 100.000 forint jutalmat dobtak föl, tapsvihar, - de azért abban az idillikus Kádár barokkban ezek nem hivatkoztak sosem, a kulturális gyökereiken alapuló viselkedés normáikra... hogy ilyen a természetük, meg hirtelenek és olyan vehemensek, meg az ideg teszi velük... szóval a nemzetes urak, hogy évtizedekig a problémácskát a szavazatokért a szőnyeg alá söpörték, - engem egyáltalán nem lep meg, hogy már a "rózsadombi" bulákat is használni akarják. A nép egyszerű lányai már régóta beleszagoltak ebbe a hangulatba, meg ezeknek a hónaljszagába... a kivételek nem érdekelnek, olyasmit én is tudok.

Dzsoki Júing 2013.04.07. 22:33:35

Hát éppen ez az! A "közbiztonság terén két hét alatt rendet teszünk" rezsim országában az ilyen esetek annyira mindennaposak, hogy normál esetben már fel sem kapjuk a fejünket egy ilyen hír hallatán.
Ennek a nőerőszakoló cigánynak most nem volt kedve gyilkolni, jófej volt és beérte annyival, hogy félholtra vert egy 20 éves lányt. A demokratáknak és jogvédőknek természetesen most sem kell aggódniuk, még ha esetleg el is kapják, néhány év múlva majd megint szépen kiengedik és nyugodtan folytathatja tovább. Vajon ki lesz a következő áldozata?
Mindez a szintén pécsi és szintén cigány által elkövetett brutális kéjgyilkosság ítélethirdetésének napján. Szívmelengető egybeesés!
Az illetékes döntéshozóknak - akik történetesen a megtámadott lány apjának párttársai - üzenem: ezután se tegyenek semmit, probléma továbbra sincs! (Aki szerint van, az rasszista!)

veracity 2013.04.07. 22:35:37

Valóban, vajon hány sikeres támadás után botlott ez a kanroma a polgármester lányába?

Hány további kislányt mentett meg a Páva lányának orrcsonttörése?

Putyilov gyári melós 2013.04.07. 22:46:11

@karajcsont:
" MA Magyarországon NEM lehet sötétben az utcán lenni kíséret nélkül.."

Pártunk és kormányunk sikerei, hazánk töretlen fejlődése elérte a banánköztársaságok és az afrikai anarchiák szintjét.

Hajrá Magyarország!

Gyurcsany F. 2013.04.07. 22:48:24

A rohadt fasiszták már megint egy ártatlan cigány embert üldöznek, vádolnak.
Még ha történt is valamilyen incidens, az még nincs bizonyítva, hogy ki támadott meg kicsodát.
Lehet, hogy a páva kisasszony támadott, és Zolika csak védekezett. Ez még teljesen nyitott ügy. Az mszp és pártom nevében teljes mellszélességgel kiállunk az ártatlanul meghurcolt romák mellett.

micsoda? 2013.04.07. 22:49:44

Csak azt nem értem, nem tanult ez a leány a korábbi esetből? Hogy tehette, hogy egyedül megy éjnek idején? Vagy nem így volt? Erről nem olvastam.

Rodolfo63 2013.04.07. 22:52:15

@Gyurcsany F.: az ártatlanul meghurcolt emberek mellett szerintem minden normális ember kiáll

Rodolfo63 2013.04.07. 22:52:46

@micsoda?: úgy volt vele talán, hogy aki veszélyes volt, azt elkapták és várja az ítéletet

Putyilov gyári melós 2013.04.07. 22:55:19

@micsoda?:

Azért, mert ezek olyan marhák, hogy azt hiszik,hogy velük nem történhet meg az ami egy átlagemberrel.

A bűnözők szarnak a kétharmadukra!

Battenfeld 2013.04.07. 22:56:48

@veracity: A büntetési tételek növelése nem csökkenti a bűncselekmények számát. Ezen csak a felderítési ráta javulása változtathat.

Putyilov gyári melós 2013.04.07. 22:58:12

@Gyurcsany F.:

Te baromállat, Páva felelős Pécs közbiztonságáért!

Tulajdonképen az ő felelőssége az, ami a lányával történt!

A pártjáé meg az, hogy pénzeket vonnak el a rendőrségtől és szarnak a közbiztonságra!

De te csak recskázz nagyokat, hátha elkapják a te kölköd is!

Gyurcsany F. 2013.04.07. 22:58:54

@Rodolfo63: Bocs úgy értettem, hogy mi minden körülmények között, támogatjuk a cigányokat a magyarokkal szemben, tehát akkor is, ha nem ártatlan. Sőt akkor aztán csak igazán.

veracity 2013.04.07. 23:02:54

@Battenfeld: Akkor a büntetési tételek csökkentése sem növeli a bűncselekmények számát, szerintetek.

Tehát akkor fölösleges bünteni, csak fel kell deríteni és azt mondani, többet ne tégy ilyet.

Ugye belátod, hogy amit mondasz, az nem lehet logikus. Keményebben kell büntetni! Persze, hogy fel kell deríteni is, anélkül hogyan büntetnénk?

Tipikus liberális álláspont. Mert nem gondolkodtok.

veracity 2013.04.07. 23:06:01

Szerintem, aki nemi erőszakot követ el, annak le kell vágni a f@szát! A transzvesztitákkal is megteszik saját kérésükre, biztonságos műtéttel, altatásban. Miért ne lehetne a büdös disznókkal is?

veracity 2013.04.07. 23:07:33

Másrészt egy saller a Poldibának is kijárna, mert megint olyan gyengét rittyentett ide, hogy ahhoz nem is érdemes szólni.

Jenyei 2013.04.07. 23:08:41

A bőrszín teljesen mindegy. Ami viszont nagyon nem mindegy, az az, hogy árvaházból került ki ez a (feltételezett) támadó. És lehet nyomni tovább a keresztyén süketet arról, hogy ne vetessed el kisleány, jobb helyen lesz az árvaházban. Hát nem lesz jobb helyen.

sanche_ 2013.04.07. 23:10:25

Az írással egyetértek, de azokkal a kommentekkel, hogy "egyedül nő nem mehet haza" viszont nem.

Lényegében mindegy, hogy férfi, vagy nő vagy, vannak helyek és időpontok, amikor kerülhetsz bajba... Férfiakat ugyanúgy le tudnak ütni hátulról, őket nem megerőszakolják csak megkéselik, kirabolják... Szerintem kár is ezen rugózni. Magyarországon az ilyen bűncselekmények még mindig sokkal kevésbé jellemzőek, mint a legtöbb nyugati országban. Ami nem jelenti, hogy ez kánaán, csak annyi, hogy nem kell feleslegesen felfújni a dolgot.

@veracity: "Nem kétséges, a közbiztonság terén én is a Jobbikot támogatom. Kíméletlen szigor kell!"

Az a baj, hogy kíméletlen szigorról valójában szó sincs abban, amit a jobbik tesz vagy akar. Igen, hangoztatják, de csinálna is? Ugyan! Eleve nem csak a pártolóik egy nem kis része köztörvényes bűnöző (árpádsávba öltözött kopaszok, akik szétvernek egy meccsre menet autókat, metrókat, rendőröket megtámadnak..), de a politikusaik közt is sok ilyen akad. Kíméletlen szigorban, mikor valaki kővel megdob egy rendőrt, szerinted mi lenne a büntetés? Szerintem 10 év letöltendő. Jó, ha tíz napot kapnak. Újra és újra. Vagy a kíméletlen szigor csak cigányokra vonatkozna? Ezt se kíméletlen szigornak mondanám, max, kíméletlennek.

A jobbik onnan gyűjt szavazókat, hogy szánalmas egyenpizsamában végigvonulgatnak néhány faluban ahol tényleg nagy a cigány-bűnözés, de ez csak egy kampány, semmi maradandó, semmi erőskezű rend betartása iránt elkötelezett akcióterv...

A rendőrséggel az a gond, hogy mindig rossz kezekben volt. Gergényi, Pintér mindkettő m***fiózó, és ezek (vannak)/voltak a rend csúcsa... A Jobbik pont ezért alkalmatlan rendtételre, mert ahol pitiáner bűnözők vannak a képviselőik közt, úgy soha nem fognak csinálni - ha lehetőségük lenne is- bármiféle igazi rendet.

Végtelenül szomorú dolog, hogy tényleg csak akkor kap itt valaki igazi büntetést, ha politikus érdek ezt kívánja...

Boka1 2013.04.07. 23:10:43

Az Erdélyből jött honfitársainktól már a határon dns mintát kéne venni. Mivel roma honfitársainkkal közösen osztozkodnak az idősek/gyerekek/ nők kifosztásán, ezért preventíve bevezetném. Bár a választások előtt nem venné jól ki magát.

autokatalog 2013.04.07. 23:10:45

"Szeretném remélni, hogy nincs összefüggés Páva Zsolt személye és a rendőrség, a közszolgálati média soha nem látott aktivitása között. "

Gondolom akkor is szerfelett csinpne a szemedet a balliberalis media aktivitasa es ugyanugy is picsognal itt ha veletlenul bolti lopason kapjak Pava Zsolt lanyat majd masnap minden komcsi organum ettol harsogott volna,nemdebar?

Putyilov gyári melós 2013.04.07. 23:14:35

@veracity:

A büntetési tételek növelése NÖVELI a kegyetlenség fokát.

Egy betörő, egy rabló ha tudja hogy sokat kap, akkor elteszi a tanút láb alól, tehát gyilkol is.

A betöréseknél pedig a nagy értékre fog rámenni, hisz ugyanakkora büntetést kap egy csirkéért, mint egy többmilliós betöréses rablásért.

Aztán a fogvatartási költségekről még nem is beszéltünk. Minél tovább van valaki börtönben, annál többe kerül az ottléte.
EZT PEDIG TE FIZETED!

Úgyhogy ha szigorúbb büntetéseket óhajtasz, akkor több adót is fogsz fizetni, ráadásul semmit nem oldasz meg.

autokatalog 2013.04.07. 23:15:42

@Putyilov gyári melós: "Te baromállat, Páva felelős Pécs közbiztonságáért!"

Oszt' meseld el eszkombajn,hogy kell felelosen megfekezni egy ilyen Nyerges kaliberu norveg szepfiut?

Putyilov gyári melós 2013.04.07. 23:15:51

@autokatalog:

Hogy te miket tudsz, lopott a Páva lány?
Vagy csak megártott a crack?

autokatalog 2013.04.07. 23:20:05

@Putyilov gyári melós: "Úgyhogy ha szigorúbb büntetéseket óhajtasz, akkor több adót is fogsz fizetni, ráadásul semmit nem oldasz meg."

Rendicsek.Akkor picsaba a buntetessel es minden hasonlonak adjuk oda a csajodat.(Bar jo libsikent annak rendje s modja szerint ratyi vagy es akkor kutba esett a project.)

autokatalog 2013.04.07. 23:21:53

@Putyilov gyári melós: "Vagy csak megártott a crack?"

Nyomon vagyok.Tényleg echte libsibe botlottam ,hisz mint latom drog ugyben is bufe vagy :))

Putyilov gyári melós 2013.04.07. 23:25:21

Páva Zsolt 6 éve polgármester, a város Fideszes irányítású!
Nem látták el azt a feladatot, amit a törvény a kötelességüknek szab.

2011. évi CLXXXIX. törvény

Magyarország helyi önkormányzatairól:

"Feladat- és hatásköri szabályok
23. §
18. közreműködés a helyi közbiztonság biztosításában;"

"A helyi közbiztonsággal kapcsolatos önkormányzati feladatok

17. § (1) A települési és a fővárosi önkormányzat a helyi közbiztonságról, vagyonának, más értékének védelméről kényszerítő eszköz alkalmazására törvény alapján jogosult szervezet létrehozásával is gondoskodhat.
(2) Az (1) bekezdésben meghatározott szervezet alaptevékenységét a települési és a fővárosi önkormányzat területe szerint illetékes megyei (fővárosi) rendőr-főkapitánysággal kötött írásbeli együttműködési megállapodás alapján, a rendőrség szakmai felügyeletével végzi.
(3) Az (1) bekezdésben meghatározott szervezet által végezhető feladatokat, az alkalmazható kényszerítő eszközöket, az együttműködési megállapodásra, valamint a szervezet működésére vonatkozó szabályokat, továbbá az e feladatokat ellátókkal szemben támasztott személyi feltételeket törvény határozza meg.
(4) E § rendelkezéseit alkalmazni kell akkor is, ha az önkormányzat az (1) bekezdésben meghatározott feladatokról nem önálló szervezet létrehozásával gondoskodik."
net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1100189.TV

Putyilov gyári melós 2013.04.07. 23:27:20

@autokatalog:

Hiába hisztizel faszkalap, a börtön nincs ingyen, te fizeted! :O)))

De ettől még hisztiz csak nyugodtan és toppants nagyokat a lábacskáddal :O))))

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2013.04.07. 23:34:45

Szarháziak! Ma Király Tamást is megölték! PIntér takarodj!
Pécs nem biztonságos város. Sajnos aki eddig nem így látta, vagy így látta, de nem ezt mondta, minimum tévedett. Megint keserű rekord dőlt meg Pécsett.
Majdnem minden napra jutott egy támadás, kifosztás, verekedés, vagy egyszerűen verés.

Bándy Kata halála egy bélyeget nyomott Pécsre, és nem egy biztonságos városét. Hiába bizonygatták utána a rendőrök, hogy de kérem, tessék megnézni a statisztikákat, nincs itt semmi kirívó. Arról van szó csupán, hogy egy-két nagyobb nyilvánosságot kapott eset miatt romolhatott a pécsiek biztonságérzete.

Alighanem pont a lényeget nem vették észre. Egy város annyira biztonságos, amennyire a benne lakók annak érzik. Ez rogyott meg, amikor meghalt egy 25 éves életvidám lány. És szerintem elmaradt a reakció. Biztosan szükség van sok-sok autós járőrre, de én egy ilyen eset után kicsivel több gyalogos járőrt küldenék az utcákra. Esetleg sokkal többet, ha már a kamerarendszer kevés, mint a kisfröccs. Vagy polgárőrséget szerveznék. Vagy bármilyen módon, de nem azt üzenném, hogy mindenki taxival menjen haza, hanem azt, hogy ilyen pedig nem fordulhat elő még egyszer.

Aztán jött a péntek, és amíg a bíróság igazságot szolgáltatott, és tényleges életfogytiglanra ítélte Bándy Kata gyilkosát, az élet újabb negatív rekorddal sújtott le Pécsre. Ezúttal a polgármester lányán próbáltak meg erőszakot tenni, majd brutálisan összeverték.

Páva Zsolt egy rendkívül higgadt, és lányos apaként mondhatom, egyszerűségében és tömörségében megható közleménnyel vette elejét a rosszízű találgatásoknak.

Bizonyára gratulált már mindenkinek, aki azért felelős, hogy éppen a városi online médiafelületen kislánya kitakart arcával jelentették meg az erről szóló cikket. De hát a fideszes szócsövünkről van szó, tehát elnézzük a tahóságot!
Különben a két hét alatt már rég rendbe tették a közbiztonságot a bóvlisták, ez biztos máris Bajnai-Gyurcsány akció!

Mélyen együtt érzek Páva Zsolttal. Nem tudom, hogyan viselném azt a keserűséget és tehetetlen dühöt, ami benne tombolhat most. Szívből kívánom, hogy mihamarabb meglegyen a tettes, és gyógyulni kezdjenek mindenkiben főleg a lelki sebek.

átlátó 2013.04.07. 23:34:54

@veracity: Azé' te is ideszóltál, nem is egyet...:D
@micsoda?: Amúgy már a kéthetes Sándor is megmondta, hogy a zemberek a hibásak... felelőtlenül az utakra mennek, ez esetben az utcára...:D
Én továbbra is azt vallom, hogy nem az a hibás, aki gyalog akar haza menni hajnalban...

Nap Pali 2013.04.07. 23:35:41

minden hasonló garázda ügyet több ezer rendőr intéz...
minden bűnügyet AZONNAL megoldanak... kivétel nélkül...
nincs itt semi látnivaló! írjon erről (is) dr.P.Sándor bűnöző egy jelentést?

Nap Pali 2013.04.07. 23:37:41

@látjátok feleim szümtükkel: :))))

sajnos az normális hogy (szinte) MINDEN PAP PEDOFIL...

a feudál komcsi náci b-közgépes fidesmaflaálam fő támasza az 1ház...
mert ott van jó birka anyag és a fidesnek hívők kelnek !

hot-spot (törölt) 2013.04.07. 23:40:30

Nincs polgárőrség Pécsen?

autokatalog 2013.04.07. 23:41:42

@Putyilov gyári melós:

"Hiába hisztizel faszkalap, a börtön nincs ingyen, te fizeted! :O)))"

Egyetemben a ciganyaidnak adott segelyekkel:)

"De ettől még hisztiz csak nyugodtan és toppants nagyokat a lábacskáddal :O))))"

Ahogy elnezem hiaba hisztizek(akar egy z-vel, - ahogy te kered - akar kettovel),akkor sem igen vagy kepes kinyogni vegre-valahara,hogyan is kepzeled a Pava Zsoltnak cimzett utmutatas abszolvaciojat a kanos reti niggerek felelos feken tartasanak targykoreben. Tehat?

Putyilov gyári melós 2013.04.07. 23:43:39

@átlátó:

Ne félj, egy vizsgálat majd megállapítja, hogy a Pintér elküldte a Páva lánynak az SMSt, csak a ganyé imperialista multinacionális mobilcég nem továbbította, mert a Bajna-Gyurcsány tengely ügynöke!

És különben is, elmúttnyóccév.

Zéé-e 2013.04.07. 23:45:04

A börtönt kell elviselhetetlenné tenni, nem a büntetési tételeket növelni. Magyarul: Üljön úgy börtönben egy évet, hogy 10-nek érezze. Pl erőszakos bűncselekményt elkövetőknek az első és az utolsó hónap legyen magánzárka. Csak hogy legyen ideje elgondolkodni a dolgon, egyrészt mikor elítélik, másrészt mielőtt visszaengedik az emberek közé.
Aki lop, annak értelemszerűen dolgoznia kell. Kemény fizikai munkát, amivel megtermeli legalább a bent tartás költségét. A jó magaviselettel szabadulás ára a napi 10 óra munka legyen, mivel máshogy nem lehet rákényszeríteni.
Annyira bonyolult dolgok ezek hogy egyetlen politikusnak sem jutott még eszébe? Mennyi szavazót lehetne már ezzel nyerni!

Putyilov gyári melós 2013.04.07. 23:48:56

@autokatalog:

Ne nekem ugass, kis hisztigép.

Szólj Pávának, hogy ne lopjanak annyit és hozzanak létre polgárőrséget a városban, fizessenek meg állandó rendőrjárőröket, autót, technikát, felszerelést, embereket!

Van ott lóvé bőséggel presztizsökörségekre lásd vízmű és társai, ha meg nincs, akkor kérjen a kormánytól, egy stadion árából 20 évre lehet járőröket kiküldeni egy Pécs nagyságú városba!

Putyilov gyári melós 2013.04.07. 23:52:36

@Zéé-e:

Hát persze, és ki lesz egy ilyen helyen börtönőr, ráadásul több, tehát költségesebb?

Meg mit fogsz csinálni az állandósuló börtönlázadásokkal?

De semmi akadálya, van a BVnél felvétel, jelentkezz és önvalósítsd meg magad! Csak ne csodálkozz, ha egy szabaduló rab esetleg a szabadulása után elvágja a torkod!

hot-spot (törölt) 2013.04.07. 23:56:11

@Zéé-e: Én ennél sokkal jobb és hatásosabb megoldást tudnék.
A nem életfogytos raboknak kötelezővé tenném a tanulást és minimum egy szakma kitanulását,méghozzá úgy,hogy ha nem hajlandó tanulni,nem kapnak csak száraz kenyeret és vizet.Akkor sem kapna többet ha rossz tanuló.Ha legalább közepes tanuló,akkor kapna normálisabb kaját.
Az életfogytos ingyen munkaerőt pedig kihajtanám az uniós autópálya és hidak építésére,továbbá aranyat mosatnék velük a Dunából és Tiszából.
Kb ennyi.

Putyilov gyári melós 2013.04.07. 23:56:46

@Zéé-e:
"Aki lop, annak értelemszerűen dolgoznia kell. Kemény fizikai munkát, amivel megtermeli legalább a bent tartás költségét. "

Aztán ugyan mit dolgozzon, amikor 12%os a munkanélküliség?

Vegye el a te melódat?

hot-spot (törölt) 2013.04.07. 23:59:22

@Putyilov gyári melós: Amennyi rab van odabent,azok már az M8-as autópályát is lazán megépíthették volna,uniós támogatás nélkül is akár.

Putyilov gyári melós 2013.04.08. 00:01:26

@hot-spot:
"kihajtanám az uniós autópálya és hidak építésére"

Ez volt Orbán ötlete a munkanélküliség felszámolására.
"Nem XXI. századi módszerekkel fogunk stadionokat, autópályákat építeni"

A rabszolgamunka szart se ér!
Autópályát, hidat gépekkel építenek!
Arany meg lófasz van a Dunában.

Aztán az őrséget ugyanúgy kell fizetned, plusszba a börtönőrök mellé.

autokatalog 2013.04.08. 00:01:55

@Putyilov gyári melós:

"Ne nekem ugass, kis hisztigép."

Hat kinek,Farturo? Nem te picsogtal,mit kene s hogyan?

Putyilov gyári melós 2013.04.08. 00:03:38

@hot-spot:

Hát igen, legfeljebb szétesne a segged alatt.
Láttál te már autópályaépítést?
Gépek csinálják, mérnökök, és szakemberek. Legfeljebb a kisebb javításokat csinálják képzetlen segédmelósok.

Putyilov gyári melós 2013.04.08. 00:04:52

@autokatalog:

A Pávának ugass kisköcsög, hogy DOLGOZZON, TEGYE A KÖTELESSÉGÉT és kevesebbet lopjon, nehogy a feleségét is elkapják!

hot-spot (törölt) 2013.04.08. 00:07:43

@Putyilov gyári melós:
Ennyi negatívumot egy helyen.....
Talán felvehetnének még több smasszert és amúgy sem érdekes mennyi arany van a Dunában,van idejük bőven arra,hogy kimosogassák onnan.
Mellesleg nem is olyan rég még több tonna aranyat mostak ki a Dunából és Tiszából is egyaránt.
Szóval lehetne az ország aranytartalékát felturbózni.

Putyilov gyári melós 2013.04.08. 00:07:44

@hot-spot:

Életfogytosokat nem nagyon mernek kiengedni a börtönből sehol a világon, azoknak már nincs veszítenivalójuk!

Aki életfogytos, csak a szabadulás érdekli, ha kell öl érte, neki már úgy is mindegy.

hot-spot (törölt) 2013.04.08. 00:12:15

@Putyilov gyári melós: Bezzeg a rokkantakat elhajtják dolgozni,meg a vakokat meg a végstádiumos rákosokat meg a féllábút és a félkezűt is,hogy munkaképes.
A kigyúrt állatoknak meg nem tud munkát adni,pont azoknak,akik jóval többe kerülnek az államnak mint a rokkantak.
Undorító mocskos kormány,amelyik ezt hagyja!

Putyilov gyári melós 2013.04.08. 00:14:57

@hot-spot:
"Mellesleg nem is olyan rég még több tonna aranyat mostak ki a Dunából és Tiszából is egyaránt."

Tündérmeseországban:O)))

Tucatnyi hobbyaranymosó van nálunk.
Lófasz arany van a folyóinkban.

Az ántivilágban a recski ércbányából bányásztak, évi 50-60 kiló jött össze több ezer tonna megmozgatásából.

hot-spot (törölt) 2013.04.08. 00:15:15

@Putyilov gyári melós: Talán több hatalmat lehetne adni a smasszerek kezébe.
Mondjuk ráereszteni a szökevényre a pitbullt vagy egy sörétest is utána lehet küldeni de bevethetnék az ősi módszert is;
-Egy tonnás acélgolyót a lábához láncolni és csak akkor kap enni ha kimosta a napi normát a Dunából.
Persze itt minden lehet nem európai,csak pont az nem,ami hasznos is lehetne.

Putyilov gyári melós 2013.04.08. 00:16:41

@hot-spot:

Elhajtani elhajthatják, csak épp munkát nem találnak.
Épp most csökkentették a rokkantak munkahelyeinek állami támogatását.

fidesz = házmesterek pártja 2013.04.08. 00:16:43

Azért tetszik, hogy milyen gyorsan megjelent itt is a "nemnáci" cigányozó kommandó.

hot-spot (törölt) 2013.04.08. 00:17:15

@Putyilov gyári melós: Nekem úgy tűnik,hogy folyton csak a kifogásokat keresed.
Politikus vagy talán?

hot-spot (törölt) 2013.04.08. 00:20:26

@Putyilov gyári melós: A rabszolgamunka mint ingyen munka,amióta világ a világ,mindig is érték volt és érték is lesz.
Hogy ezt nem ismerik fel a jelenlegi kormányok,az egy dolog.
Hogy nem tudnak mit kezdeni a lehetőséggel,az is egy dolog.
Balfaszok.

01234567 2013.04.08. 00:23:34

A pécsi médiában nyomon követve az eseményeket, pont ez verte ki nálam is a biztosítékot, ahogy a rendőrség ezerrel rajta van az ügyön. Sajnos az ismeretségi körömben történtek már hasonló dolgok, tudom egy átlagos polgár mit várhat a rendőrségtől. Lóf@szt. Esetleg még vegzálják is, mennyire volt ő az oka áldozattá válásának. Esetleg hónapok múlva, ha sorozatban elkövet ilyeneket, akkor elkapják a tettest. de az esetek minimum 50%-ban semmi nem történik.

bigthereal 2013.04.08. 00:24:09

1, Tudomásul kell venni, hogy lányok/nők nem járhatnak éjjel egyedül! Főleg olyan környéken, ahol sok a cigány.
Ez a csaj is beülhetett volna egy taxiba, vagy páran elkísérhették volna, és nincs gondja.

2, Sajnálom ami vele történt, de ez talán ráébreszti az apját és a fidesz vezetését, hogy van cigánybűnözés, ami évtizedek óta sújtja a lakosságot, csak ők nem nagyon szembesülnek vele.

3, Talán hoznak is már valami hatékony intézkedést, hogy megállítsák ezt a csürhét, amíg nem késő.
Bár lehet, hogy már most is késő.

4, Elég volt a rasszizmussal dobálózásból, ebben az idióta balogh jár az élen, és végre tenni kell, hatékony intézkedéseket kell hozni.
Kemény büntetések, kemény börtönök, hogy az erőszakos bűnözőknek pokol legyen az életük.

5, Kíváncsi vagyok, páva mit mond majd baloghnak meg pintérnek, meg rogánnak, ha felvetik neki, hogy ugyan, nincs cigánybűnözés, lássuk meg a cigány kultúra szép oldalait...

bigthereal 2013.04.08. 00:26:05

@fidesz = népirtó csőcselék: ügyes vagy, hogy költözne be hozzád egy kisebb família...

Putyilov gyári melós 2013.04.08. 00:27:25

@hot-spot:

Mondom,életfogytost sehol nem engednek ki a még a börtönök szigorúan őrzött részeiből sem, mert fosnak tőlük a börtönőrök is.
Nincs veszítenivalójuk, az életük se érdekli őket.

A cellájuk és a biztonsági berendezések kialakítása többe kerül, mint egy menő családi ház, 30-40 éves fogvatartási ciklussal számolva egy életfogytos tartási költsége többszámilló forint, tán még a milliárdot is eléri mai árakon, ha az összes járulékos költséget beleszámoljuk!

hot-spot (törölt) 2013.04.08. 00:27:33

@bigthereal: Igazán nem értem miből gondolják azt a politikusok,hogy a bűnözés majd megáll a villájuk kapujában és a Rózsa domb lábánál?

hot-spot (törölt) 2013.04.08. 00:29:43

@Putyilov gyári melós: Miért nem engedélyezik nekik az öngyilkosságot?
Túl humánus lenne?

Putyilov gyári melós 2013.04.08. 00:30:04

@hot-spot:
"A rabszolgamunka mint ingyen munka,amióta világ a világ,mindig is érték volt és érték is lesz."

Lófaszt!
Ugyan miért bukott meg mindenhol?

Aki nincs érdekeltté téve, az csak selejtet gyárt.
Látványosan mímeli a semmitevést.

hot-spot (törölt) 2013.04.08. 00:31:07

@Putyilov gyári melós: Az éhség ,eléggé érdekelté tudja tenni a legelvetemültebb embert is.

Putyilov gyári melós 2013.04.08. 00:36:47

@hot-spot:

Rengeteg az öngyilkossági kísérlet vagy a félöngyilkosság, hogy gyengélkedőre kerüljenek, és legalább minimális környezetváltozásuk legyen.
10-15 év is baromi hosszú egy helyen, szigorú, monoton napirendben, 30-40 pedig kibírhatatlan lesz.

Mondjuk pár év múlva lesz érdekes a helyzet, amikor összegyűlik tucatnyi vagy száz tényleges életfogytos.

Akkor rendszeressé válnak a börtönlázadások, és ezek jó véresek lesznek, mert mindent meg fognak tenni a szabadulásukért vagy a saját halálukért, hogy legyen vége.

Putyilov gyári melós 2013.04.08. 00:38:09

@hot-spot:

A börtönben aki erős, annak mindig van mit enni.
Elveszi mástól.

Putyilov gyári melós 2013.04.08. 00:42:35

@hot-spot:
Nem, csak gondolkozni is szoktam :O)))

hot-spot (törölt) 2013.04.08. 00:43:06

@Putyilov gyári melós:
Az emberjogi aktivisták bulizták ki a halálbüntetés eltörlését.
De kérdem én,az életfogyt tán nem sokkal nagyobb szenvedéssel jár együtt?Ami az áldozat családjának nyilván elégtétel,a társadalom számára viszont óriási teher.
Az első amit figyelembe kellene venni ebben az esetben az társadalom akarata és nem az egyéné (ebben az esetben az áldozat hozzátartozóié).
Tehát ha valóban humánusak akarunk lenni,akkor a választás jogát fel kellene kínálni az életfogytosnak félévente.

Putyilov gyári melós 2013.04.08. 00:48:48

@hot-spot:

És mit csinálsz azzal, akit mondjuk ártatlanul végeznek ki?

Mit szólnál ahhoz, ha ez éppen te lennél vagy valamely családtagod?

"társadalom akarata "
Ilyen akarat nincs, bár az igaz, hogy ez a politikusok kedvenc hazugsága, hogy rávegyék a SAJÁT AKARATUK VÉGREHAJTÁSÁRA A PARASZTOKAT :O)))

okleveles naiv 2013.04.08. 00:53:31

Más esetben a rendőrség lebeszéli a feljelentésről az áldozatot (sajnos sok esetben ez derül ki, ha utána beszélünk velük), nem pedig nagy erőkkel nyomoz mint a főnök lányánál.
A pintérkéthetezőknek meg ideje tudomásul venni, hogy igenis megvalósult két hét alatt a biztonság (TEK), csak az nem a polgárokra vonatkozik, hanem az "egyenlőbbekre". Utóbbiaknak van közbiztonság, a köz pénzén, a köztől...

Putyilov gyári melós 2013.04.08. 01:00:49

@okleveles naiv:

Látod egy percig se lennék meglepve, ha két héten belül a parlament előtt lenne, hogy Fideszes pártfunkcik családtagjainak is járjon államilag fizetett testőr vagy pénzkeret, ne csak annak a 120 nagykutyának, akinek eddig is fizetjük.

Hót ziher, hogy valami ilyesmit hetek alatt meg fognak szavazni maguknak, most hogy elkezdtek fosni.
Erre lesz pénz, a közbiztonságra nem!

Putyilov gyári melós 2013.04.08. 01:05:36

Amúgy ma is volt egy ilyen bűneset, a saját lakásán verték agyon a palit!

"Elhunyt a divatpápa

Agyonverték Király Tamás divattervezőt

2013.04.07 19:23MTI +-hirdetés
Megölték Magyarország egyik, nemzetközi viszonylatban is legismertebb divattervezőjét, Király Tamást."

monddazigazatmar 2013.04.08. 01:52:56

@hot-spot: Atyaúristen! Te ritka nagy idióta vagy. És ez még szorgalommal és kitartással párosul.

Posztoló!
"MINDEN ILYEN ESETBEN már a cselekmény napján -közzé tennék a gyanúsított fényképét, nevét, kiadva az országos körözést is."
Megsúgom neked, hogy rengeteg országos körözés van kiadva. Csak te arrol nem tudsz, mert nem nézel utána. Naponta történnek bűncselekmények, amirol nem tudsz, ugyanugy ahogy a nyomozások sikeréről sem.
Én láttam már a TEK-et akció kozben, a hirekben pedig semmit sem mondtak - végzik a dolgukat. Ugyhogy ami eljut hozzád, az a médiának a döntése. A média meg ugy működik, hogy ami kicsit érdekesebb arra lecsap. Stohl Bucinál százszor különb balesetek vannak nap mint nap. Nemi erőszak és rablás is történik. A felderitettség pedig nem attol függ, hogy kinek a kije az áldozat, hanem hogy az elkövető mennyire hagy nyomokat, hibázik. A móri rablásnál az ország összes rendőre ott pörgött, aztán semmire se jutottak.

monddazigazatmar 2013.04.08. 02:00:45

@Putyilov gyári melós:
Na, azt is hamar el fogják kapni.
hajnalban. divattervező. nem betörés.
Ratyibárok környékén kell keresgélni

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.04.08. 02:29:42

jobbikos ismerősnek mondtam poénból:

"Figyeld meg, ki fog derülni, hogy a Bajnai van a dolog mögött."

Bazmeg! Elhitte!!

esefe 2013.04.08. 04:23:23

Vannak szar emberek, akik egy ember tragédiájából is politikai tőkét akarnak kovácsolni. Oszt csodálkoznak, hogy elvesztik a választásokat.

esefe 2013.04.08. 04:27:28

@okleveles naiv: Ennek a lánynak is volt közbiztonság, mert kiváltságos. Csak brutálisan összeverték, meg akarták erőszakolni és nem a primitív cigón múlott, hogy nem sikerült. De neki volt. Persze. A te lányoddal mi a helyzet? Hányszor verték össze brutálisan? Hányszor nem nyomoztak az ügyében olyankor? És mikor történtek ezek?

csavari 2013.04.08. 05:27:07

@karajcsont:

Ez miért nem csak azokra vonatkozik akik a cigány tetveket tenyésztik?

csavari 2013.04.08. 05:30:39

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Te kis hülye gyereket igazságot mondtál! A libatolvaj, gyúrcsótány és az orsós likud vitya és bandáik hathatós támogatásával alakult ki ez a helyzet akik a Magyarok kárára minden idegent előrébbre valónak tart! Nagyon remélem, hogy családod is részesül a cigányok áldásos tevékenységéből!

nemecsek ernő áruló 2013.04.08. 06:25:16

@esefe: Rendes tőled, hogy megelőlegezed Páva választási vereségét, mert eddig más nem kívánt politikai tőkét kovácsolni a dologból rajta kívül.

esefe 2013.04.08. 06:38:43

@nemecsek ernő áruló: Tőlem akár ő is veszthet, én leszarom őt is. De itt objekítve éppen a Magyar Kommunista Párt jogutódpártjának szimpatizánsai próbálnak arról dumálni, hogy bezzeg a Páva lánya megkap minden segítséget, más meg nem. Pedig az ilyen kiemelt súlyú bűncselekményeknél nem így van.

Én egyszer telefonáltam, hogy a szomszéd ajtaja nyitva és hiába szólongatom, nem kerül elő. Három perc múlva ott volt két fegyveres nyomozó. Kiderült, hogy a szomszéd csak bebaszott és tárva-nyitva hagyott mindent és ledöglött aludni. pedig az csak egy betörés gyanú volt.

Én is tudom, hogy a kisebb súlyú bűncselekményekre szarnak, de ez így volt ezelőtt is, messze nem új jelenség. Egyszerűen nincsenek elegen.

De a mások nyomorából csak szar eberek próbálnak tőkét kovácsolni, az biztos.

esefe 2013.04.08. 06:40:18

@nemecsek ernő áruló: A Magyar Kommunista Párt jogutódpártjának szimpatizánsait sem. A sadeszesekről nem is beszélve.

nemecsek ernő áruló 2013.04.08. 06:41:32

@esefe: Fent írta valaki, hogy (állítólag) ez a fickó már másik lányt is elkapott, és akkor a rendőrök beszélték le a feljelentésről. Nem tudom, igaz-e, de sokat elmond a magyar közbiztonsági állapotokról, hogy egyáltalán felmerülhet, hogy ennek van igazságtartalma.

nemecsek ernő áruló 2013.04.08. 06:42:13

@esefe: Már most a fideszről beszélsz ugye, már ha csak mert abban több a komcsi, mint az mszp-ben.

esefe 2013.04.08. 06:48:23

@nemecsek ernő áruló: Lebeszélték és öt évet ült érte. Persze. Minden szart elhisztek, mert egy bolsi azt hazudja?

dr. saint555 2013.04.08. 06:51:08

@Gyurcsany F.: Más kárán viccelődsz? Bár látnám a hírekben, hogy a te családod nőtagjain megy végig egy egész gettó. Vajon akkor is ilyen vicces lenne a kedved? De sötét van.

esefe 2013.04.08. 06:51:52

@nemecsek ernő áruló: Hogyne. Ez a biztos jel, hoyg valaki a Magyar Kommunista Párt jogutódpártjának harcosa. Hogy a szarát másra próbálja lapátolni.

Szépecsém, a kommunisták alakultak át és vették át a tagság 90%-át. Szinte miden olyat is aki abból élt, hogy kommunista, a függetlenítetteket. Nagy részük azután abból élt, hogy szocialista. Ehhez képet tudtok, tíz nem függetlenített embert mondani a fidesz tagoknál. Százezer a tízhez. Ostobák.

states1 2013.04.08. 07:01:40

Micsoda egy szánalmas barom vagy te, bizony a rendőrség minden egyes gyilkosság esetében egyformán tette a dolgát, hogy mást nem mondjak, nem volt olyan eset az elmúlt hónapokban, hogy 3-4 nap után ne lettek volna rendőrkézen a tettesek. Azt a Péntek nevű cigány állatot is 3 nap után fogták el például. Persze tudod te ezt nagyon jól, csak a szánalmas kis szocibérenc lelked próbál valamiféle politikai bőrt lehúzni még egy ilyen esetről is. Csak hát minden jel szerint kárba veszett erőlködés, mert jövőre is buktok, mint Rottenbiller. Épp most nézegetem a hétvégi időközik eredményét, Monoron sikerült felküzdjétek magatokat Gyurcsánnyal együtt a harmadik helyre, és mindezt a múltkori Dunakeszi méretes zakó után. Gratula.

Egyedi nicket kell megadnod · http://irkalmanyok.blog.hu 2013.04.08. 07:31:53

"És éppen abban a városban történt ez a támadás, amelynek lakóit nem is olyan régen sokkolta a kegyetlenül megölt Bándy Kata halála, sőt, éppen a Bándy-gyilkosság jogerős ítélethirdetésének napján, a nyílt utcán, igaz, a hajnali órákban."

ő a Páva lánya volt? És keresték a tettest? Nagy erőkkel? És elkapták?

Undorító vagy.

nemecsek ernő áruló 2013.04.08. 07:45:44

@esefe: Egyrészt nem próbálom másra lapátolni a szart, csak azt mondtam, hogy a fideszeseknek kurvára nincs jogalapjuk kommunistázni, amikor tele vannak volt MSZMP-sekkel.

Másrészt az erőszaktevőnél nem olvastam el a későbbi kommenteket, de elég sokat elmond az általános közbiztonságról, hogy ilyen egyáltalán felmerülhet, mert túl sok hasonló szarral van tele még a kurucinfo is (ti. rendőrök, akik lebeszélnek a feljelentésről).

A kurucok tudják, hogy komcsizod őket? Biztos örülnének neki, de ott csak faszbukos névvel lehet kommentálni. Fejtsd ki nekik ezirányú véleményedet, biztos nem kerülsz fel a nácik halállistájára. :P

micsoda? 2013.04.08. 07:49:32

@átlátó: Ja, az lenne még a valami,ha Őt küldenék börtönbe, és nem a támadót:-)

esefe 2013.04.08. 07:52:24

@nemecsek ernő áruló: Dehogynem lapátolsz. Ezerrel, de hasztalan. Csak nem veszed észre.

Téged bolsizlak, nem mást. Ne próbálj szövetségeseket szerezni! Bár nagy szükséged lenne rá, a te képességeiddel.

látjátok feleim szümtükkel 2013.04.08. 07:54:13

@Rezsicsökkentés blöff helyett közbiztonságot!:"Mélyen együtt érzek Páva Zsolttal. Nem tudom, hogyan viselném azt a keserűséget és tehetetlen dühöt, ami benne tombolhat most."

Én a megtámadott lánnyal érzek együtt, az apjának meg kívánom, hogy a jövőben, mielőtt politikailag megszólal, gondolja végig, mit tett, nem tett, tehetett volna mindennek elkerülése érdekében. Talán ezek után másként tudja megítélni elődei, utódai lehetőségeit is, és objektíven tud majd véleményt alkotni. Nem mint apa, hanem mint politikus. Az apát nagyon sajnálom, mert eszközei kevésnek bizonyultak lánya ( és más lányok ) megóvásához.

nemecsek ernő áruló 2013.04.08. 07:56:18

@esefe: Édes jó istenem, miért nem vagy képes elismerni, hogy a fidesz ugyanolyan komcsi (ha nem nagyobb) mint az MSZP? Még Orbán Viktor személyesen is megmondta egy sértett pillanatában, hogy a kommunizmussal/diktatúrával sose volt baja, csak egyes emberekkel. Ez tény, ne terelj, kedves kis bolsevik barátom!

*bolsevik: mivel nem tartozom a "többséghez" és még legrosszabb pillanatban sem hivatkoztam arra, hogy "most mi vagyunk többségben, úgyhogy kuss" ezért a bolsevikezést most hangosan kiröhögöm! :D

nu pagagyí 2013.04.08. 08:01:03

Úgy tűnik, ami Pécsen van, az nem közbiztonság. Már a milliomosok sincsenek biztonságban.

Nap Pali 2013.04.08. 08:07:01

felszálot a páva...
vármegye házára...

timargabor · http://kard.blog.hu 2013.04.08. 08:10:03

@Putyilov gyári melós: az idézett jogszabályrészlet arról szól, hogy:
- a helyi önkormányzatnak gyakorlatilag NULLA hatásköre van a közbiztonság ügyeiben (és ugyanekkora állami normatívát is kap erre a feladatra, bár ez nem itt van megfogalmazva), és emiatt
- próbálhat mindenféle pótcselekvésekbe fogni, pl. felállíthat városőrséget, de a tagjainak pont annyi joga lesz, mint Neked és nekem. (na jó, azóta a közterület-felügyelő elkérheti a személyit a buszon).

A helyi önkormányzatok emiatt gúzsba kötve táncolnak ebben a kérdésben, mert a polgárok persze tőlük (is) várják a rendtételt, de ehhez semmilyen érdemi eszközük nincs, a rendőrség állami monopólium, abból a városok nem kapnak. Persze, lesz írásos együttműködés a rendőrséggel, hogyne. De a városi kapitánynak a megyeitől meg az ORFK-tól jön a parancs, a helyi polgármester ebben a láncban nincs benne. Persze, ha nem hülye (és ehhez szerencsére mindnek van esze), akkor kialakít vele egy jó kapcsolatot, de hatásköri szempontból nincs szava.

A megoldás az önkormányzati rendőrség lenne: a közbiztonság meg a járőrözés ehhez tartozna, az országos meg, amolyan FBI-ként azzal a jóval kevesebb üggyel foglalkozna, amely túlnyúlik a közigazgatási határokon, vagy súlyossága miatt országos szinten üldözendő. Akkor majd lenne járőrautó is - mert ha most az önkormányzat kiizzad egyet a rendőrkapitányságának, akkor jövőre az majd nem kap a központi keretből, mert neki már van.

esefe 2013.04.08. 08:17:01

@nemecsek ernő áruló: Azért nem vagyok képes, mert extrém magas az IQ-m? Próbálkozz majdnem retardáltakkal!?))

A bolsevik meg ezért bolsevik, ha te primitíven röhögsz is:
"A kommunista név már jóval előbb bekerült a párt elnevezésébe: 1918-tól Oroszországi Kommunista (bolsevik) Párt (OK(b)P), majd 1925-től Össz-szövetségi Kommunista (bolsevik) Párt (ÖK(b)P, Всесоюзная коммунистическая партия (большевиков), ВКП(б)) volt a neve"

Miután a Magyar Kummunista Párt ezen bolsevik párt szatellit pártja volt (az anyapárt döntött a sorsáról, nem a tagok)… "A pártot a Szovjetunióból hazatérő kommunisták által megalakított Központi Vezetőség hozta létre, ennek tagjai voltak Rákosi Mátyás, Farkas Mihály, Gerő Ernő, Nagy Imre, Révai József…." Tejesen természetes, hogy intelligens ember nem egy szó eredeti, orosz jelentésén lovagol (talán a primitív személyiségek is hallottak róla, hogy egy szó jelenthet több dolgot is, át is alakulhat az eredeti jelentése), ha az t egy boslevik elnevezésű párt magyar tagozatára használja, ami jogelődje a mostani szocialistának nevezett pártnak.

AbuBakr 2013.04.08. 08:18:52

@lokotus: ...én azért a helyedben körbenéznék a jobbik vezette településeken, mi volt pár éve, és mi a helyzet most...

nemecsek ernő áruló 2013.04.08. 08:19:45

@esefe: A bolsevik azt jelenti, többség. A bolsevik mindig arra hivatkozik, hogy ő van többségben, a többieknek kuss, kis bolsevik barátom. Ez jelen pillanatban egyedül a fidesz, és szatelit pártjaira feleltethető meg. Nincs azzal baj, hogy bolsevik vagy, és bolsevikokat támogatsz, csak nevetséges, hogy erőlködsz.

kuszkusz1 2013.04.08. 08:20:31

Gyurcsany F. 2013.04.07. 22:48:24

Jót vihorásztam a bejegyzéseden, de nem mindenki vevő az iróniára.

Pedig jól látod a helyzetet!

Nincs kizárva, hogy nemsokára ismét séta lesz a rasszizmus ellen, mivel a Nyerges-féle brutális bűntett okán a széplelkűek megest nevelni óhajtják a többséget, előírva nekik, hogy mit gondoljanak és mit érezzenek a cigány honfitársainkat illetőleg, kötelező jelleggel.
Beleértve ebbe a legelvetemültebb és legaljasabb cigánybűnözőket.
Akik mártírok, üldözöttek és a legkevésbé sem tehetnek az általuk elkövetett rémtettekről, amelyekről csakis a többség tehet, punktum.

kuszkusz1 2013.04.08. 08:22:44

@Nap Pali:

Két tével szálljon fel az a szerencsétlen madár!

vackorazelsőbében 2013.04.08. 08:35:51

mondjuk a Bándy-eset után lehetne annyi esze egy 20 éves lánynak, hogy nem sétálgat egyedül hajnalban ... Amikor én voltam Pécsen egyetemista, még divat volt hazakísérni a lányokat, vagy úgy szerveztük, hogy többen menjünk haza együtt. Pedig nem volt az még olyan régen. Persze nem mindegy, milyen társaságba jár az ember ...

Nap Pali 2013.04.08. 08:38:13

@kuszkusz1: ok akkor vit két tét is a hátán !

panic_button 2013.04.08. 08:41:09

szerintem a bajnai volt.

Nap Pali 2013.04.08. 08:42:40

ez csak :

pávatánc !!!

Nap Pali 2013.04.08. 08:43:29

@panic_button: ha nem is bajnai volt... de ő ál mögötük !

koborvadász 2013.04.08. 08:44:49

@esefe: Elmehunytkám! Az elmúlt 23 évben születettekről elmondhatod, hogy nem kommunista!
A politikában szereplő ennél idősebb, hiteltelen pöcsökről ez nem mondható el!
Pártfüggetlenül mindegyik abban az érában szocializálódott.
Sok-sok nagy kommunista aki az átkosban szénné lopta magát, véresszájú fideszes lett!
Aki élt a kommunista időkben az tudja, hogy a rendszerválás óta kormányon lévő pártok közül, a rétiniggeradolfimádókertitörpe pártja a legnagyobb diktatórikus kommunista párt!

Cigánybűnözés????????? Hm! Kezdjük a blackmidgetking-vel s a kormányon lévő pártjával!

Mielőtt megbélyegeznél maszoposnak!!!!!!!
Ma az országban nincs olyan politikai hatalom aki felelősséggel, hitelesen, becsületesen végezné dolgát és képviselni választói érdekeit!

M_R 2013.04.08. 08:54:06

Ha nem egy fideszes főelvtárs lányáról lenne szó akkor a sünök 1 hónap múlva küldenének egy tértivevényes levelet hogy a nyomozást eredménytelenség miatt megszüntették...És ennél többet nem is tennének - mint ahogy többi esetben nem is teszik. Ha meg a lány vagy a szülei ezt szóvá teszik, akkor megkapják a kioktatást hogy a kislánynak nem kellett volna olyan kihívóan öltözködni meg viselkedni.

Mekk Meister 2013.04.08. 09:00:27

Rágódtok itt a büntetéseken... Miért is nem adtuk már ki régen bér-rabtartásba az oroszoknak a nehezebb fajsúlyú bűnözőket? Töredékébe kerülnének, és egy kis favágás a tajgán nevelő hatású lenne.

DezInf 2013.04.08. 09:00:59

@esefe: @csavari:

Érdekes,ti szinte egyszerre jelentek meg a blogokon.
Ugyanaz a gép, vagy csak meleg barátság? :)))))

Balt 2013.04.08. 09:06:03

Minden mentegetőzés ellenére ez elég ízléstelenre sikeredett. Nem tudom, hogy P. László elsőfokú ítéletében volt-e szerepe a friss ügynek, de a tényleges életfogytiglannál /pill súlyosabb nem szabható ki. A cselekményre kiróható maximális büntetési tétel kinéz ennek a másik patkánynak is, mert meglesz, nem kérdéses.

Muad\\\'Dib 2013.04.08. 09:07:25

@M_R:
"...Megírtuk: január 1-jén a hajnali órákban egy 20 éves, büntetlen előéletű vásárhelyi férfi követte, majd az otthona előtt megtámadta és meg akarta erőszakolni a szilveszteri buliból hazatérő 30 esztendős kétgyermekes családanyát, Olasz Elzát. Lélekjelenlétének és az egyik szomszéd közbelépésének köszönhette megmenekülését. Nem a rendőrséghez fordult először, a Facebook közösségi portálon tette közzé a vele történteket. Erre figyelt fel egy szolgálaton kívüli vásárhelyi rendőr, ennek alapján keresték meg a nyomozók, és január 3-án tett feljelentést. A Hódmezővásárhelyi Rendőrkapitányság csakis ezután indíthatott nyomozást, és 4 órán belül azonosították a támadót, akit még aznap elfogtak..."
delmagyar.hu
Ja, azok a rohatt'rendőrök, meg a kötsögorbánfideszfaszistabanda.

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2013.04.08. 09:12:58

PÉcsett félelem és rettegés uralkodik, nagy az elkeseredettség!
Csütörtökön hatalmas tüntetés a valós - NEM FIDESZES- közbiztonságért.

Hihetetlen ami ebben az országban az orbáni diktatúra alatt történik.

Persze bóvli kormány, bóvli ország!

esefe 2013.04.08. 09:16:37

@koborvadász: Elmehunytkám!

Ilyen kezdés és utána az a szöveg, amit idetettél? Nem érzed milyen primitív? Miért ne lehetne bolsi az aki húsz éve született? Mindenhol a világon vannak bolsik. Igaz csak nagyon kevesen, de vannak. Franciaországtól, Izraelig.

Muad\\\'Dib 2013.04.08. 09:16:42

@Rezsicsökkentés blöff helyett közbiztonságot!:
Bezzeg amikor a rendőrség bevonul a cigánysorra letartoztatni a körözés alatt álló személyeket és elcsattan pár pofon, akkor rögtön a rohatt'nácifidesz szöveg jön elő, aki rendőrállamot akar.
Elmegy az egész magyar közélet fityeszestől, meg demokratikusellenzékestől a jó tetves kurva anyukájába. Hulladék egy ország ez, nem lesz kár érte...

Balt 2013.04.08. 09:20:13

@autokatalog: Nem ratyi, vagy legalábbis nem olyan értelemben. Kis beesett mellű frusztrált 30-as, akinek valszeg csak fizetős szex marad... Egyszer felfedte a kilétét, ha érdekel, keress rá(/meg.) :)

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2013.04.08. 09:20:38

@Putyilov gyári melós:

"Minél tovább van valaki börtönben, annál többe kerül az ottléte"

Önellátó böriket mindenhova!!!

=> Azt eszel (elíétlt), amit megtermelsz.
=> Abba öltözkötsz, amit megvarrtál.
=> Az lesz a hajlékod, amit felépítettél.
=> Azzal fűtöd a hajlékodat, amit a Mecsekből kibányásztál.

Ilyen egyszerű. És még az életre is nevel.

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.04.08. 09:22:41

a Bándy-gyilkosság elkovetojerol azt lehetett tudni hogy volt 25 eves es vagy 5 evet toltott sitten es akarhanyszor kerult be utana ott folytatta ahol elkezdte, gyakorlatilag nem volt olyan honap az eleteben amikor rendes meloskent letezett volna

ez is ugyanaz detto, szerintem az ilyet szimplan agyon kellene loni, nem kell adni masik eselyt, de ha adnak neki eselyt remelem most valamelyik masik politikus lanyat fogja elkapni, vagy esetleg a biroet vagy par TASZos elmeroggyant lanyat, mert ugy lenne igazsagos

nemecsek ernő áruló 2013.04.08. 09:23:06

@esefe: Tudod, nekem anyukám azt tanította, hogy ami úgy néz ki, mint egy kacsa, úgy 'beszél', mint egy kacsa és úgy viselkedik, mint egy kacsa, az komoly valószínűsége van, hogy egy kacsa.

Nahát valahogy így vagyunk mi normális emberek veletek bolsevikokkal is.

Balt 2013.04.08. 09:23:20

@Muad\\\'Dib: Még jó, hogy közben az alkotmánymódosítás miatt vonulgatók a cigányhimnuszt énekelték. Így van ez, csak hogy tudjuk, hányadán is állunk.

DFK 2013.04.08. 09:28:42

@Putyilov gyári melós: Akkor olcsóbban kell üzemeltetni a börtönöket. Szerényebb ellátás, szerényebb körülmények és dolgoztatni őket az ellátásért. A büntetés az legyen büntetés és ne közpénzen történő héderezés.

DFK 2013.04.08. 09:31:57

@Putyilov gyári melós: A börtönlázadást fegyverrel kell letörni; Az első vérbefojtott börtönlázadás után nem fognak panaszkodni a rabok.
Miért érzem úgy, hogy te a bűnözők pártján állsz?

esefe 2013.04.08. 09:33:27

@nemecsek ernő áruló: ernő! Minek erőlteted? Buta vagy mint a főd. Nem veszed észre, hogy nem veszlek komolyan (én sem a többiek mellett) már egy ideje?

esefe 2013.04.08. 09:34:27

@DFK: Bizony. Ma nem is bánják nagyon, ha beviszik őket.

nemecsek ernő áruló 2013.04.08. 09:34:39

@esefe: :D Majd sírdogálni fogok a sarokban, hogy a bolsevik malacok nem vesznek komolyan. :D

Kukiság · http://browhair.blog.hu/2014/12/13/jeff_639 2013.04.08. 09:35:28

@Putyilov gyári melós:
kőfejtés, bauxitbányászat. az egyik kihordja a másik vissza.
Miért kell minden börtönnek luxusszállónak lenni, ettől is tele már a f*sza minden jóérzésű MAGYAR embernek!

Fejesrob 2013.04.08. 09:37:17

Szerintem kár Pávázni, elég nyilvánvaló, hogy a rendőrség, polgárőrség, gyámügy, polgármesteri hivatal azért nem mer lépéseket meglépni, mert a liberálisok azonnal elkezdenek nácizni.

Mindez azért, mert nem szeretné nyugat-európa, hogy az erős kézben tartott cigány bűnözők rájuk zúdulnának.

Ez meg elég hülye érv, hogy nem kell őket jól megbüntetni, mert akkor többe kerül az adófizetőknek. Az adófizetőknek az kerül a legtöbbe, ha szabadon garázdálkodnak, terrorizálják a lakosságot, mint pld. Gyöngyöspatán pár éve. Csak ebből a városban lakó libsi semmit nem érez.

A liberálisokat a megoldásból, megoldáskeresésből eleve ki kell zárni.

esefe 2013.04.08. 09:37:42

@Böszmeség: Gondolom, ha megszavaztatnák, olyan 90% nem kívánná a mai színvonalat fenntartani. Ezért nem szavaztatják.

esefe 2013.04.08. 09:39:49

@Fejesrob: A Magyarországi un. liberálisokat, a szélsőséges baloldali liberálisokat. A valódi liberálisok, nem támogatják a bűnözést, a bűnözőket.

milyen szép a Vértes, ó 2013.04.08. 09:42:41

@Fejesrob:

És akkor a szerencsétlen jól felpofozta a szalmabábot. Büszkén néz.

DezInf 2013.04.08. 09:45:00

@Fejesrob:

Erre szokták mondani: náci mentalitás:)))

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.04.08. 09:48:37

Elég szomorú, hogy tényleg csak akkor keresnek egy ilyen állatot, ha politikuscsemetét próbál erőszakolni...

Fejesrob 2013.04.08. 09:55:03

@DezInf: Erre inkább azt szokták mondani, hogy te hülye vagy, nem pedig azt, hogy náci mentalitás.

A liberálisokat kizárni, miért náci mentalitás? Jól megmérni a bűnözőt miért náci mentalitás? Tudod mennyit kapott 2 cigány mert ellopott pár BMW-t Ausztriában? 5 és 8 évet. Ausztria náci ország?

Bár ha mégis az lenne, inkább Ausztria mint belőled több ezer:)

2/3 zombi (törölt) 2013.04.08. 09:57:23

@doggfather:
Meg is fogják találni, példás elrettentő büntit fog kapni.
Az egész terror elháritás és Pintér a mennybe fog menni!

Fejesrob 2013.04.08. 09:58:36

@esefe: Épp pld. Ausztria példája mutatja, hogy nincs konzervatív vagy liberális bűnmegelőzés, bűnüldözés, hatékony bűnmegelőzés és bűnüldözés van. A dologból a politikát eleve ki kellene zárni, ahogy pld. egy autószerelésből is kizárjuk.

Fejesrob 2013.04.08. 09:59:18

@2/3 zombi: Igen, ez Pintéréknek hálás feladat. Miközben máshol fel sem veszi a rendőr a bejelentést.

milyen szép a Vértes, ó 2013.04.08. 10:00:50

@doggfather:

Azért ne túlozzunk, keresnék egyébként is, csak kisebb felhajtással. És azért ne tegyünk úgy, mintha máshol nem kapnának nagyobb figyelmet a politikusokat érintő bűnügyek.

koborvadász 2013.04.08. 10:07:43

@esefe: Figyelj! Blogokfősötétje!

Hihetetlen beszűkült, gyöpös agyú, besütött cigányfasisztatörpe fan vagy!

Nem azt írtam, hogy 23 évesen valaki nem lehet kommunista ideológiát valló!
A lényeg, hogy aki előtte élt az a kommunizmusban élt!

Szövegértés! Általános iskola alsó tagozati tananyag!

Te pont elég sötét vagy, hogy fideszes legyél! Az ilyen korlátoltakra építi viktorvajda a hatalmát!

Az átkosban is jó pártkatona voltál, ha fiatal vagy akkor lehettél volna!

Mondanám, hogy tanulj és járj nyitott szemmel! De a nívódat elnézve ez felesleges útmutatás lenne a számodra!

kewcheg 2013.04.08. 10:14:47

Mint liberális értelmiségi szülők betanított munkás, demokrata gyermeke írom, hogy roma honfitársaink számára, - bár szeretem és kedvelem a nevezett népcsoportosulást- a leghasznosabb volna az elkülönülés (idegen nevét nem tudom,ezért lese írom) mert bizony mondom néktek nagyfokú tiszteletlenség a romákokat arra kényszeríteni, hogy megváltozzanak, ami úgyse fog menni.Tehát el kell fogadni őket olyannak amilyennek, és békében,szeretetben külön-külön élni az életet....és mindenki éljen a magáéból...

koborvadász 2013.04.08. 10:22:05

@kewcheg: Erre a célra ott van nekik a Kalahári sivatag! Romaland

Gyűjts aláírást! Szerintem hamar összejön a szükséges mennyiség! :-))

Támogatom!

Ha lenne mód akkor a női névre is rákattintanék! Ilike :DD

DezInf 2013.04.08. 10:24:44

@Fejesrob:

Robika,csak terelsz és magyarázkodsz.
Te is tudod mire gondolok. Én is tudom milyen eszméket szolgálsz.
A te lelked,te adod el az ördögnek :)))))

esefe 2013.04.08. 10:29:48

@koborvadász: "Figyelj! Blogokfősötétje!"

Gondolod, hogy van épelméjű ember, aki egy ilyen megszólítás után elolvassa mit is akarsz kérni vagy jelenteni? Ugyan "elvtárs"!

vladimir964 2013.04.08. 10:34:27

Ez így egy nagy baromság, amit a blogger leírt.
Tény és való: egy lányt nem szabad egyedül hajnalban engedni seholsem napjainkban (nem csak Magyarországon) lófrálni. Ha meg csak akkor tud közlekedni, hát ott a taxi. Ezt már rég belevertem a lányom fejébe.
De! Az is igaz ugyanakkor, hogy az ismert emberek ellen elkövetett (főleg gyerekeik ellen) erőszakos cselekmények sokkalta nagyobb közfelháborodást okoznak, mint egy jöttment csóróé. Sajnos ilyen a világ, nem kell műfelháborodni ezen. Ez így volt, van és lesz is. Ttörténelmi példa: a Lindberg bébi elrablási esete még Agatha Cshristiet is megihlette, de ugyanez mondjuk John Smith dokkmunkás esetében ugyebár egyetértünk benne, hogy teljességgel elképzelhetetlen és érdektelen. Szar ügy, de így működik az agyunk.
És éppen azért fontos az ismert emberek esetében gyorsan és hatékonyan fellépni, mert ezzel a társadalom elkötelezettségéről is üzenetet ad a hasonló esetek elítéléséről.
Megint más: hányhatnékom van az egész fideszes beképzelt túlfejlett majomszerű csőcseléktől, azonban Páva Zsolt (második) polgármestersége az első városunk (Pécs) modernkori történetében, amikor valami konkrétan kidolgozott, pozitív végkicsengésű koncepció és célok mentén történnek a dolgok annak ellenére, hogy sokszor még kényszerpályán kell mozogni. És épp ezért fogok újra rá szavazni 2014-ben annak ellenére, hogy Nemzetvezető elvtársat a pokol fenekére kívánom.

esefe 2013.04.08. 10:37:12

@vladimir964: Én meg nem fogok rájuk szavazni, de szerintem ugyanaz a helyzet országosan, mint amit te Pécsen látsz.

kewcheg 2013.04.08. 10:38:51

@vladimir964: ezt örömmel olvastam Pécsről, amit írtál, és ami sajnos az én városomról, Miskolcról nem mondható el....úgy látszik azonban sajnos, hogy általában mindig a jó(jobb) embereket húzza még az ág is, mint most a Ti polgármestereteket....:(

téridő 2013.04.08. 10:44:06

Madarakat hogyan követnek nyomon?
Ültessünk már az emberekbe is valami szerkentyűt, hogy minden emberről, minden pillanatban meg lehessen mondani, épp hol tartózkodik, vagy tartózkodott. Legyen fölhatalmazva 3 független civil szervezet a nyomkövetés jogával.
Vajon XY elkövetne-e valamit is, ha tudná, hogy téridő koordináták alapján pontosan megmondható volna, kik tartózkodtak adott helyen, adott pillanatban? (és ahhoz képest most hol találhatók?)
Mennyivel gyorsabb, eredményesebb és olcsóbb volna a "nyomozás".

vladimir964 2013.04.08. 10:44:19

@kewcheg: Hát igen, én a jelenlegi többéségtől eltérően külön tudom választani azt, hogy valaki ért-e ahhoz, amit csinál, vagy sem, és a politikai hovatartozását. Aki szart csinál és semmibe veszi pökhendien az embereket, és sorozatos hibáit mint sikertörténetet állít be, az ugyanúgy hányadékember marad a szememben, legyen piros-narancs vagy akár hupikék pártkötődésű. De aki valóban értéket teremt, azt hagyni kell dolgozni.

Chaoyang · http://xiongyali.blog.hu 2013.04.08. 11:32:48

Az lenne jó ha Páva úr vagy Orbán úr örökbefogadná jelképesen az ország összes lakosát. Ez esetben ha bárkivel történne valami sajnálatos biztosan megtalálnák az elkövetőt is :)))

csavari 2013.04.08. 11:42:25

@DezInf:

Magadból indulsz ki köcsög? Nem tudom ki az akivel keversz de a buzi söpredék fajtádhoz semmi közöm!

Cogito.t 2013.04.08. 11:55:05

Nem tudja valaki, hogy a Transzparenciális-Internacionális és a hasonszőrű ultranagyonhiper jogvédők szervezetek mikorra hirdették meg a tömegdemonstrációjukat a nők mellett és az erőszaktevő cigányok ellen?!?!
Má' csak a "pokorrektség" jegyében!?!?

genyamagyar 2013.04.08. 12:02:26

@vladimir964: Páva Zsolt szétbaszta a várost. Ahogy kell!

A témához. Nem értem, hogy a gyanúsított fényképet kitették takarás nélkül. Ezt lehet?

Megjegyzem, a Bándy ügy óta szorgosabbak a rendőrök: jobban büntetik a tilosban parkolókat!

JewRivers 2013.04.08. 12:03:28

Poldi bá arról bezzeg nem ír, hogy MÁR ÜLT AZ ELKÖVETŐ ERŐSZAKÉRT, vagy hogy szintén 'zenész' származású.

MERT AZ BAL OLDALON TABU.

JewRivers 2013.04.08. 12:04:41

@genyamagyar: Kitakart arccal hogyan mutassák meg, kit köröznek? Nehogy már a tettest védd te is, gyökér.

meszena 2013.04.08. 12:07:31

Óh, micsoda álnaiv poszt!

Ha a bűncselekmény ismert embereket érint, az inkább érdekli a médiát, és annak fogyasztóit. A rendőrségnek így nagyobb a tét: siker, vagy bukta estén is. Ez így van, amióta világ a világ.

A többi meg marad a régiben.

genyamagyar 2013.04.08. 12:13:11

@JewRivers: Tudod, ha nem egy prominens ember hozzátartozójáról van szó, akkor kitakarják. Páva lány esetében nem. Nem érzed a különbséget, te idióta???

Mr. Fritz Teufel 2013.04.08. 12:13:41

@Cogito.t: Jajj! Soros Gyuri meg a hitközség nem pazarolja, a szépen összelopott pénzét ilyen marhaságokra, mint a polkorrektség. Hová vezetne az...? :-(

genyamagyar 2013.04.08. 12:14:57

@téridő: Van már ilyen. Úgy hívják, hogy mobiltelefon.

párnalárva 2013.04.08. 12:17:37

Politikusnak lenni jó. Gátlástalanul tömheted a zsebed az adófizetők pénzével. A börtön esélye gyakorlatilag nulla.
Ha szükséged van rá a rendfenntartó erők is személyes rendelkezésedre állnak.
Demokrácia te édes!

nnnnnnnn 2013.04.08. 12:19:41

ilyen blogbejegyzést is csak ballib tud írni.

nnnnnnnn 2013.04.08. 12:23:21

@vladimir964: "Ez így egy nagy baromság, amit a blogger leírt."

sose volt olyan blogbejegyzése ami ne lett volna egy nagy baromság.

DezInf 2013.04.08. 12:25:28

@csavari:

Szép választékos - szinte már irodalmi magasságokat elérő - a stílusod. Abba ne hagyd,mérhetetlen űr maradna itt utánad :))))

DezInf 2013.04.08. 12:26:46

@$$$=$$$:

Azért te mégis mindig ideböfögsz,szerintem meg csíped Poldi bát csak nem mered beismerni,mert látens vagy:))))

téridő 2013.04.08. 12:31:58

@genyamagyar:
Nem igazán hatásos. Gondoljon bele, akkor miért nem ismert, akár perceken belül, hogy most épp hol van az,
aki akkor és ott bántalmazta XY-t? Válasz? Megoldás? Javaslat?

esefe 2013.04.08. 12:34:40

@téridő: Nekem az a furcsa, hogy egyesek a bűnözőket védik, mégha ilyen brutális állatok mint ez, akkor is. Csak kívánni lehet nekik, hogy egyszer ők járjanak hasonlóképpen, akkor majd meglátjuk, fáj e, hogy kiteszik a bűnöző fotóját!

csavari 2013.04.08. 12:38:28

Poldi bá, DezInf

Te gyökér hiszen azt hirdetitek magatokról, hogy ti vagytok média!

KopaszMercis 2013.04.08. 12:38:47

@esefe:
Egyik ismerosom lanyanak baratnojenek vmi szart csempesztek az italaba, ontudatlan allapotban megrepaztak es mesztelenul kibasztak az erdo szelen... A rendorseg megvonta a vallat, es slussz. Ez van. Vannak akik egyenlok es vannak akik egyenlobbek.

esefe 2013.04.08. 12:50:16

@KopaszMercis: Kizárt. Mondom, nekem még azért is kijöttek pár percen belül, mert a szomszédnak nyitva volt az ajtaja és hiába kiabáltam neki nem jött ki. Én is, ők is azt hitték betörő jár benn, mert dologidő volt, mikor nem szokott otthon lenni. Pisztolyt előreszegezve mentek be. Súlyos vádnál bizony kijönnek, foglalkozak a dologgal.

Egyszer meg a vejem kocsiját meghúzta egy tahó. Német és fiatal volt a lelkem és nem tudta itt mit kell tenni, a faszi elhúzott, hogy a vejem a hibás. A nejem bement vele a kapitányságra, elmesélték az ügyet. Félóra múlva ott volt a faszi és mondták neki a rendőrök, vagy a kárbejelentőt állítja ki, vagy súlyos következményei lesznek az ügynek. Pedig nem is a saját kocsijával volt a tahó. Azután meg én biztosnem nem mentem volna.

A feljelentést fel kell venniük, ha nem tudnád. Súlyos szolgálati vétséget követ el, aki nem teszi. Az ügyészség ilyen esetben igen komolyan veszi a dolgot.

esefe 2013.04.08. 12:55:45

@esefe: Egyébként a kis ügyekkel valóban nem foglalkoznak, de a fizikai támadásokkal minden esetben.

kifordított nagyanyó 2013.04.08. 13:02:19

Én is ezt a kérdést teszem fel mindnhol,hogy az átlagember lánya esetében is lesz e ilyen felhajtás?

esefe 2013.04.08. 13:03:16

@kifordított nagyanyó: Rendőrileg igen. A médiában nem, de az nem a rendőrség sara.

DezInf 2013.04.08. 13:07:14

@csavari:

Tanulj meg olvasni,értelmezni,aztán hatásos választ megfogalmazni :)))
Pár év és menni fog,ne add fel ! :D

Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára 2013.04.08. 13:18:44

P.L.-nak a kóterban kellett volna rohadnia, amikor megölte Bándy Katát, ez a másik állat is visszaesőként lazán az utcán kolbászolt. Nagyon alaposan újra kell gondolni, hogy a javíthatatlanul erőszakos állatokat kémiailag kasztrálják, és/vagy nyomkövetővel jelöljék meg, vagy valami, de ez így tovább nem mehet.

Parajpuding 2013.04.08. 13:49:29

A válasz NEM. Ha ugyanis pl. egy mezei állampolgár lányát érné hasonló támadás, a magyar rendőrségnél maximum a papírok számában és a fiókok nyitogatásában lenne mérhetően növekvő aktivítás.
Itt pontosan arról van szó, amit látunk. A helyi rendőrség és a városvezető közötti kapcsolat és befolyás az, ami a pécsi fakabátokat ösztökéli. Semmi egyéb. Addig persze pávának nem volt annyira kényes kérdés a városának hírhedt közbiztonsága, ameddig nem lett személyesen érintett. Így megy ez. Arra azért fogadhat mindenki, hogy az ügy után marad minden a régiben.

Parajpuding 2013.04.08. 13:56:40

@Muad\\\'Dib: Cigánysoron? A rendőrség? Letartóztatás? Muhahahahhahaha:)))) Ezt valami szuperhősös mesében olvastad te félnótás?
A magyar rendőrségnek nevezett horda a "kiszolgálunk és félünk" jegyében működik.

grani 2013.04.08. 14:22:41

Hát még ebből is politikát csinálni? Lehet ezek szerint ilyen mélyre is sülyedni... Hajrá magyar ballib, ha így folytatjátok, végleg közutálat fog övezni benneteket.

pástétom 2013.04.08. 14:23:02

Leszarom, hogy a Páva a lány apja. Sajnos a média nem szarja le.

kotyomfitty 2013.04.08. 14:35:32

Ha egy fideszes Dobrogi fia eroszakoskodna noname reszeg lannyal a diszko mogott, ugyanilyen hajtovadaszat indulna?
Mert ha nem, akkor ez sajnos politikai ugy.

Zéé-e 2013.04.08. 14:35:40

@Putyilov gyári melós: "Aztán ugyan mit dolgozzon, amikor 12%os a munkanélküliség? Vegye el a te melódat? "

Földet művelhet, kiskerti módszerrel. Tavasszal felássa, ültet, kapál, szüretel. Mindig van vele munka. Mellékesen lehet hogy megtanul esetleg háztájit termelni. Kicsit konkretizálva: A börtön ne legyen panzió, hanem inkább legyen átnevelőtábor. Ha pedig nem hallgat az illető a szép szóra, akkor az fájjon neki. Nagyon.
A szökést mint problémát egész egyszerűen meg lehet oldani: Tőlünk kicsit nyugatabbra feltalálták az elektronikus lábbilincset, amivel lehet hogy elszökik, de pillanatok alatt megtalálják, és szankcionálhatják.

2013.04.08. 15:05:27

Ha a Páva lánya akkor inkorrekt keresni ennyire a támadót? Mondjuk amikor a rabbit molesztálták nem fájlalta senki hogy előkerítették az illetőt, pedig az nem volt súlyos testi sértés. Ott senki egy szót se szólt hogy ez most hogy, a kocsmákban naponta tucatjával történik ilyesmi minek ez a felhajtás!

Kencsuszi 2013.04.08. 15:19:54

Kedves blogger!

Konkrétan hányingerem van az iylen idiótáktól, akik mindenbe politikát akarnak keverni. De akkora öngól lett ez a poszt, hogy csak úgy durran.

Ha már sugallni szeretnél valmait ilyen alattomos sunyi módon, akkor legalább néznél utána a tényeknek, hogy hasonló esetekben hogy dolgozott a rendőrség. Konkrétan nem emlékszem olyan esetre az utóbbi évekből itt Pécsen és környékén, amikor az iylen erőszekos esetekben ne vetett volna be mindent a rendőrség és ne kapták volna el az elkövetőket napokon belül.

Szegény Bándy Kata -akit felemlegettél- például nem "a páva lánya" volt, a rendőrség mégis minden követ megmozgatott: budapesti sztárnyomozót rendeltek Pécsre, a balatonon szolgáltato teljesítő egységeket is visszarendelték, és meglett a gyilkos 3(!) nap alatt. És ugyanilyen gyorsak voltak mikor a belvárosban egy biztonsági őrt késeltek halálra, vagy akkor is, mikor egy orvvadász 2 emberrel végzett, meg még lehetne pár esetet sorolni.

Tehát NEM, nem azért nyomoznak most is nagy erőkkel, mert "a páva lányát" érte támadás.

Zéé-e 2013.04.08. 15:48:40

@Kencsuszi: ...talán mert őt a rendőrség saját halottjának tekintette?

Kacsura 2013.04.08. 15:49:56

@koborvadász: Hogy a nyavalya egye meg, szóval fölépítették a kommunizmust, nekem meg nem is szóltak?
Most olyan zavarodott vagyok, azt hittem, csak a szocializmusig jutottunk..

Fiatalok, innen a negyven közepéből elég röhejes, ahogy egymást kommunistázzátok. De komolyan! Baromi gyorsan abba kellene hagyni, szerintem van pár lényegesebb dolog is.

röhögő 2013.04.08. 16:25:07

@Fejesrob: "Szerintem kár Pávázni, elég nyilvánvaló, hogy a rendőrség, polgárőrség, gyámügy, polgármesteri hivatal azért nem mer lépéseket meglépni, mert a liberálisok azonnal elkezdenek nácizni."
- Milyen lépések lennének azok?

röhögő 2013.04.08. 16:27:09

@Fejesrob: Mi köze a liberálisoknak a BTK büntetési tételeihez? A gányolmány módosítás megy a Fidesznek, a Btk szigotítás nem? Vagy a fidesz liberális lenne?

DezInf 2013.04.08. 16:32:54

@röhögő:

A kérdésed kiegészíteném azzal.hogy Robika a fityiszkormány milyaf@ct csinált három év alatt? Az emútnyócév már három éve emút :)))
Ki fogja le ja kezeteket? A maffija fija ?

röhögő 2013.04.08. 16:32:57

@Kencsuszi: Bándy Kata rendőrségi pszichológus volt, a saját kollégái keresték ezerrel a tettest, ezt ne feledd el!

röhögő 2013.04.08. 16:34:16

@DezInf: Hiába egészíted ki, elkussolt. Ideböfögött és eltűnt.

2/3 zombi (törölt) 2013.04.08. 16:40:34

@Kencsuszi:
Igazad van harcostárs!!!
Na menjünk vissza oszt gyűjtsük tovább az aláírásokat.
Legfeljebb, ha valaki csúnyán néz ránk elsírjuk magunkat 10 tv csatorna előtt!!
Ne sírj, a Fidesz székház bestiális "lerombolóit" is hamar elkapták!
Igaz a 2006 os autó és tv székház gyújtogatók, kifosztók ma hős forradalmárok, akiket ártatlanul kínoztak halálra "diktatúra" rendőrei...

Nem tudom a nevem (törölt) 2013.04.08. 17:02:18

@röhögő: "Mi köze a liberálisoknak a BTK büntetési tételeihez?"
Ugyanmár... Szerinted véletlen, hogy az emberek szemében a liberálisnak lenni és az ilyen állatokat elvtelenül és minden határon túl védeni gyakorlatilag ugyanazt jelenti?

A liberális pártok azok, akik egyből sivalkodnak, ha a hatóságok ilyen esetben kicsit is keményebben lépnek fel. A kisebb lopások rablások is liberális politikusok által lettek gyakorlatilag legalizálva a megélhetési bűnözés fogalmának bevezetésével.

Szóval nagyon is sok!

DezInf 2013.04.08. 17:02:25

@röhögő:

Letelt a munkaidő......elfogyott a 30 ezüst...micsoda egy világ? :)))

röhögő 2013.04.08. 17:03:44

@Nem tudom a nevem: Mi köze a liberálisoknak a BTK büntetési tételeihez? Elmondanád?

röhögő 2013.04.08. 17:05:44

@Nem tudom a nevem: "A kisebb lopások rablások is liberális politikusok által lettek gyakorlatilag legalizálva a megélhetési bűnözés fogalmának bevezetésével." - Hmmm... a kisebb értékű lopás értékhatára asszem még a szocik alatt lett lejjebb megállapítva.

röhögő 2013.04.08. 17:06:42

@DezInf: Vagy továbbképzésre ment. :-))

csavari 2013.04.08. 17:10:28

@DezInf:

Arra neked lenne szükséged de fölösleges a gyakorlásod mert nem fog menni!

DezInf 2013.04.08. 17:32:36

@csavari:

CÖF CÖF CÖF , menetejj kicsit csavari :)))
disznómenet, neked való :))) kurtafarkú kismalac...

komissarlajos 2013.04.08. 17:58:59

Ne is vegyétek komolyan a felvetésemet! A cigó már múlt péntek óta a fogdába van, de annyira összeverték, (JOGOSAN) hogy nem merik bíró elé vinni! Kell pár nap mire összedrótozzák. A Mecskbe bújkál? Nincs hőkamera? Zsaruk százai, besúgók ezrei keresik, és Pécs nem olyan nagy város!!!

percenként százhuszat verő gumibot 2013.04.08. 18:00:45

Már megint egy agyatlan poszt a még agyatlanabbaknak. Úgy látszik minden alkalom jó hogy lehessen köpködni egy jó nagyot. Csak hát nem szabadna elfeledjétek, hogy a rossz irányba köpött turha visszaszáll a turhaeregető demagógokra

DezInf 2013.04.08. 18:47:20

@percenként százhuszat verő gumibot:

Mondja ezt az egyik legnagyobb demagóg :)))))

dRiver 2013.04.08. 18:47:23

Páva Úr vérdíjat nem akar felkínálni?
Szerintem lenne miből...

William Kidd 2013.04.08. 18:49:40

Azt az alap dolgot azert emlitsuk meg, hogy ciganyok az elkovetok majdnem minden hasonlo esetben napjainkban.

nemöszöd 2013.04.08. 18:58:52

A közelmúltban (elmúlt fél év) kétszer is bűncselekmény áldozata lettem, az egyik éppen testi sértés volt. KÖZELRŐL láttam hát rendőrségünk lustaságát, tehetetlenségét és alkalmatlanságát. Tőlem az egész színtársulatot szétzavarhatnák, nem lennék vele hátrább...
És ha bárki úgy látja, hogy most politikai megrendelésre teszik azt, amit amúgy bárkinél kellene, az nem téved.
Aki meg nem így látja...ha nem, hát nem. Tőlem lehet 5 is a 2*2, ha nekik így jobb. De én maradnék a 4-nél, ha szabad!

Hachimoto 2013.04.08. 19:06:06

@dRiver:

gondolom közelebbről ismered (ja nem. )

flippant 2013.04.08. 19:31:30

- He, mare! Az ott nem a Páva jány?
- Az biz a tesókám, milyen jól néz ki a parast csaj.
- He, fogadjunk egy ezser forintba, hogy nem mered leszólítani...

milyen szép a Vértes, ó 2013.04.08. 19:42:46

@William Kidd:

Pontosítsunk: az ilyen idiótáknak kizárólag a cigányok által elkövetett bűncselekményekkel van bajuk, a többit 'nem kell számolni' -- így viszonylag könnyen kijön a 'mindigacigányok'.

komissarlajos 2013.04.08. 20:20:04

@nemöszöd: Kislányomat a Sétatéren a gimnázium előtt verte meg 3 cigó qurva - kegyetlenül - mert nem adott nekik pénzt. Tippeljetek milyen erővel keresték a HÁROM tettest! Lóf..z erővel!!!

01234567 2013.04.08. 20:24:34

@doggfather: És a pécsi médiában lenyilatkozza a szerv:" a köznyugalmat nagymértékben megzavaró cselekmény..."
Ez ha nem politikus lánya: sima garázdaság(főleg hogy a nemi erőszak nem valósult meg), monogrammal 2 sor az újságban, a médiában való fényképes kőrözés NÉVVEL(!!!?) meg esetleg a tizedik esetnél.
Retkes kaszttársadalomként működő ország.

01234567 2013.04.08. 20:28:24

@milyen szép a Vértes, ó: Mindkettőtöknek: Ez egy tipikusan cigány bűncselekmény volt, leszólítja, nem reagál, esetleg negatívan, betámadja. Budapesten lakom, itt tudod hány ilyen eset van? Az utóbbi tíz-15 évben kezdték el ezt, azelőtt nem volt.

lobster thermidor 2013.04.08. 20:30:50

Még a polgármester lányának sem kell hajnali 3 környékén egyedül hazasétálni a kihalt utcán!

Helyes lett volna a hajtóvadászat helyett több figyelmet fordítani a baj elkerülésére. Simán meg lehetett volna előzni a szerencsétlen esetet. Talán tellett volna taxira, vagy akár egy barát elkísérhette volna hazáig az inzultált lányt.

flippant 2013.04.08. 20:37:48

És ha itt is a hírhedt pécsi L.-klán áll a dolgok mögött? Fideszes apuci belenyúlt egy olyan dologba amibe nem kellett volna és így "figyelmeztették"? Pláne B.K. gyilkosának ítélete napján...

Az is furcsa, hogy a papa nem nyilatkozik, pedig közszereplő pógámester akinek ilyen helyzetben pédát kék mutatni a sutttyó szavazóinak, hogy tökös és nem lapít és nincs megfélelmítve

regress 2013.04.08. 20:43:19

ez a felhajtás igen gusztustalan.inkább pintért rúgnák picsán,2 hetet ígért 3 éve.seggberakhatná egy nagy kanyi cigány

Mitzimackó 2013.04.08. 20:54:32

@Cogito.t: Ha nem emlékeznél, volt egy tüntetés a közismert kurvát állítólag megerőszakoló rendőrök ellen, amikor belügyminisztert vagy rendőrkapitányt is lemondattak, aztán kiderült, hogy szokás szerint fantáziált a kis ribi. És történt bocsánatkérés? Ki is volt a fő kezdeményező? Valami Pelczné díszpicsa a fideszben...

moszkvicssluszkulcs 2013.04.08. 20:56:19

Azért a nemhiábaszületettek lassan minden településen helyzetbe hozzák a Jobbikot!

Gyűrött Papír 2013.04.08. 20:56:35

Ja. Zsanett esetében is pörögtek az események. Szolgálunk és értünk.

De Poldi helyében megkérdezném a NANE-t, hogy nekik milyen tapasztalataik vannak a hatósággal kapcsolatosan, mennyire tüsténtek a többi esetben. Na ez érdekelne!! Az áldozatoknak pedig felépülést kívánok.

Perillustris 2013.04.08. 20:58:36

@lobster thermidor: Akkor ez a jóember megtalál mást, hidd el. Balhéra éhezett, és hát a nevelőotthonban sem az erősebbekkel kezdett ki. Persze-persze, viktimológia, de én akkor sem fogadom el, hogy ez normális.

Egyébként jómagam is erősnek érzem a posztból áradó vádat. Egy hasonló esetben a rendőrök senkit nem próbálnának meg lebeszélni, azért ez nem az a kategória. Az életesek meg jóval a lehetőségeiken felül dolgoznak az elkövetők elfogásán.

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2013.04.08. 20:59:13

A Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium közleménye szerint, azért szünetel holnap az ügyfélfogadás, mert informatikai karbantartás lesz: azaz eleget téve Magyarország uniós kötelezettségeinek, a járási rendszerre állnak át.

Azonban óhatatlanul eszünkbe jut a „hosszú byte-ok éjszakája”, mikor is az 1998-ban Apeh elnöknek kinevezett Simliska Lajos (korábbi Fidesz-pénztárnok) egy napra hazaküldött mindenkit az adóhivatalból. Csak pár bennfentes, valamin egy külsős cég munkatársai maradtak machinálni az Apeh számítógépein. Állítólag ennek köszönhetően menekült meg sok Fidesz-közeli cég az adótartozásától.

A későbbi vizsgálatok „meglepő” módon azt derítette ki, hogy nem lehetett nyom nélkül beavatkozni az Apeh informatikai rendszerébe, és nem lehetett nyom nélkül adatokat módosítani, illetve eltüntetni sem a hálózatból. Azonban azt, hogy pontosan mi történt az Apeh-nél aznap, azóta sem tudja biztosan senki, csak Simliska.

A keddi okmányiroda-bezárással kapcsolatban szintén csak találgatni tudunk, mi is történik valójában. Lehet, hogy tényleg szakmailag indokolt leállásról van szó, de az Orbán-rezsim eddigi húzásait figyelve, nem lepődnénk meg azon sem, ha újabb „hosszú-byte-ok éjszakájára” készülődne.
ÚJABB FIDESZ SIMLI, SUNYISÁG, CSALÁS, de már nem sokáig!

01234567 2013.04.08. 21:00:42

@lobster thermidor: Mit csináljon a póstás, vagy az esztergályos lánya? :)

Perillustris 2013.04.08. 21:01:21

@Perillustris: Az meg, hogy a sajtónak nagyobbat durran egy közszereplős történet, tényleg meglepett valakit?

hazug fidesznyik (törölt) 2013.04.08. 21:14:07

Valóban elment a fiatal lányok esze? Vagy talán nincs is nekik? Szegény Kata halála nem volt elég tanulságos? És mi van a fiúkkal? Meghülyültek? Egyedül hagyni egy nőt az éjszakában? Hova jutott ez az ország? Hol van a rendőrség? Nincs éjszakai őrjárat? Hol van a polgárőrség? Hol vannak ilyenkor a lila meg a zöld huligánok? Csak a diákok ellen mernek kiállni, amikor "baráti" segítséget nyújtanak a nemzeti bolsevik pártszékház "védelmében"?

percenként százhuszat verő gumibot 2013.04.08. 21:24:54

@DezInf:
Ha azt mondom ízlés kérdése, hogy valaki politikai tőkét akar-e kovácsolni egy fiatal lány elleni támadásból, az úgyse mond a hozzád hasonlónak semmit. Egy harcos ballernak a nagybetűs Eszme mindig fontosabb, mint maguk az emberek, akikre hivatkozik. A nagy eszme pedig most abban áll, hogy üsd a Fideszt, aztán majd a többi is jóra fordul

A poszt konkrétan csak genyózás, a többi nem nagyon érdekli a szerzőt. Ha mást támadtak volna meg, akkor most az lenne a szövege, hogy bezzeg a polgármester lányával ilyesmi úgyse fordulhat elő, ezért nem tesz Páva Zsolt a közbiztonság felől

Az már szinte mellékes, hogy nem a polgmester csinált felhajtást az ügyből, hanem a sajtó, akiknek két okból is érdekes a hír: az áldozat személye miatt, és azért, mert pont aznap ítélték életfogytra Bándy Kata gyilkosát. Nem Páva kedvéért foglalkoznak vele ilyen terjedelemben, hanem mert így több példány lehet eladni a Szennyharsona másnapi kiadásából

percenként százhuszat verő gumibot 2013.04.08. 21:27:20

@hazug fidesznyik:
Állítsák vissza a Szebb jövőért polgárőr egyesület működését?

komissarlajos 2013.04.08. 21:45:02

@percenként százhuszat verő gumibot: Mit nyilatkozott? Hogy tíz százalékkal csökken a Tettye víz díja? És közben 13 000 EFt-os utólagos pénut kell befizetni? Tahókám!

Frizuravarjú 2013.04.08. 22:01:41

Sajnálom szegény gyerekeket, hogy a töketlen liberális apukájuk miatt ilyesminek vannak kitéve.

Mesterlövész 2013.04.08. 22:02:10

Szokjatok ehhez hozzá, a barbarizálódás még csak most kezdődött el.

Fullánkos Algol 2013.04.08. 22:44:11

Talán nem kéne az uralkodó rétegnek a rongyrázásával provokálni azokat akiket megnyomorított a rendszerváltás során.

2/3 zombi (törölt) 2013.04.09. 08:42:43

@Frizuravarjú:
na, ez új!
a fidesznyik Páva liberális?

2/3 zombi (törölt) 2013.04.09. 08:46:57

@Fullánkos Algol:
"Talán nem kéne az uralkodó rétegnek a rongyrázásával provokálni azokat akiket megnyomorított a rendszerváltás során."
...Gondolta Thürmer Gyula és az Aurora cirkáló elfoglalta a Téli Palotát...

Frizuravarjú 2013.04.09. 12:23:53

@2/3 zombi: Neked új, elhiszem. kuruc.info/r/2/110412/

De vannak értelmes emberek is.

Cogito.t 2013.04.09. 13:13:08

@Mitzimackó: És ez most hogy is jön ide?
Netán azt a akarod mondani, hogy a Páva lány hazudik?
Hogy "fantáziált a kis ribi"?
Gratulálok, ha ennyire futja az elmebeli képességeidből!!!
(Gondolom ráadásul Te ultranagyonhiper "jogvédő" is vagy!?)

2/3 zombi (törölt) 2013.04.09. 15:34:01

@Frizuravarjú: Baszki, miért nem ezzel kezdted, hogy az értelmes emberek a kurucinfó, meg a goj motorosok?! :))))
persze te már az összefüggést is érted a fideszes polgármester lányának megtámadása és a motorosok felvonulásának betiltása között...
akkor szerencsére még egy értelmes ember van...

lobster thermidor 2013.04.10. 10:27:53

@01234567:

Teljesen mindegy, hogy kinek a lánya!
A közelmúlt történéseiből kiderül, hogy várostól függetlenül, a közbiztonság a nullával egyenlő.

Aki nem akar áldozattá válni, az vagy maradjon otthon, vagy hajnalban ne sétálgasson kísérő nélkül, tök egyedül a kihalt utcán...

lobster thermidor 2013.04.10. 11:04:02

@Perillustris:

Persze erősen ráugrottak a hatóságok az esetre, én nem is ezt mondom.

Továbbra is az a véleményem, hogy a rendőrlány, és a polgármester lánya is jócskán felelős a vele történtekért.
Nekik helyzetükből adódóan sokkal több információjuk van a bűnözés valós helyzetéről, mint a valaki által itt emlegetett esztergályos, vagy postás egyszerű leány gyemekének. Ezért azt is tudniuk kell, hogy ebben az országban az a nő, aki hajnalban magányosan sétálgat bármelyik város, bármelyik utcájában, az számolhat azzal, hogy erőszakos bűncselekménynek teszi ki magát. Szinte szándékoltan potenciális célponttá teszik magukat.
Mondom még egyszer, -bárhol, bármikor...!

A telepített kamerás megfigyelőrendszerek nem nyújtanak védelmet, mert azok csak az esemény után visszanézve adnak információkat, de ha például az elkövetők külföldiek, akkor azoknak bottal ütheti a nyomukat, akárhány felvétel van, akármekkora felhajtást csinálnak a TEK-es urak.

Vegyék már észre végre a tisztelt kisasszonyok, hozzátartozóik, barátaik, hogy a közbiztonság Magyarországon a nullával egyenlő!
A hatóságok az ilyen napvilágra került eseményeknél természetesen cáfolni akarják inkompetenciájukat, ezért egyes kirívó esetekben látványosan akcióznak. Ezzel csak az a baj, hogy az eldugott falvakban, napról, napra történnek egyszerű lányokkal, asszonyokkal erőszakos események, azokról nem írnak a lapok, és valóban, ahogy a poszt is írja, az elitcsapatok magasról tesznek rá.

Frizuravarjú 2013.04.11. 13:56:41

@2/3 zombi: Elég szűk skálán mozog az értelmezési képességed. Pisilni megy egyedül vagy még anyuci segít?
süti beállítások módosítása