HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) áder jános (11) Áder János (4) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) alkotmány (1) Alkotmány (1) Alkotmánybíróság (5) alkotmánybíróság (2) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) Brüsszel (1) brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes Beszéd (1) Egyenes beszéd (3) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) Fidesz (4) fidesz (6) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyas gergely (1) Gulyás Gergely (1) gulyás gergely (2) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) hírtévé (2) Hírtévé (11) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) IMF (2) imf (1) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) kormányinfó (1) Kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) magyarország (1) Magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) Matolcsy György (1) matolcsy györgy (4) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) Mesterházy Attila (3) mesterházy attila (6) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) MTVA (3) mtva (1) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) navracsics tibor (2) Navracsics Tibor (1) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán Viktor (2) orbán viktor (83) Orbán Viktor (2) Országgyűlés (2) országgyűlés (1) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) Parlament (2) parlament (8) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) Rétvári Bence (1) rétvári bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) rogán antal (1) Rogán Antal (6) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) schmitt pál (23) Schmitt Pál (1) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) Simor András (1) simor andrás (2) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) szolidaritás (1) Szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) Tállai András (1) tállai andrás (2) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Magyarország szégyenei

2013.03.13. 18:08 Poldi bá

Magyar vagyok. Szeretem, ha hazám neve pozitív kicsengéssel szerepel a nemzetközi hírekben, ha honfitársaimról külföldön tisztelettel "emlékeznek meg", büszke vagyok, ha elismerik, esetleg irigylik azt, ami magyar.

És szégyellem magam, ha magyar bűnözők külföldi tevékenységéről olvasok, ha kedvenc sportágam legkiválóbbjai alárendelt szerepet játszanak minden hivatalos mérkőzésen (ez nagyjából a legutóbbi 30 évre jellemző).

Mindkét verziót átéltem sokszor az elmúlt évtizedekben, de olyat, hogy országom, hazám vezetőit ne kezelnék egyenrangú partnernek, hogy sorozatban sorozatban járassák le, szégyenítsék meg őket a nyilvánosság előtt - ez új, ezt még meg kell szoknom. (Nem biztos hogy menni fog.)

Ha az elmúlt hetek magyarellenes diplomáciai retorzióit annak függvényében vizsgálom, hogy a nemzetközi politika művelése Nyugat-Európában még ma is egy végtelenségig udvarias, már-már a rokokó cizelláltságát magán viselő tevékenység, joggal mondhatom, hogy Magyarország vezetőit szinte köztörvényes bűnözőként kezelik a civilizált világban.

És nem! Kedves Áder János! Nincsenek rosszul tájékoztatva. Pontosan tudják ők, hogy mit csinál ez a rezsim a jobbra hivatott Magyarországgal.

Fel kellene tűnnie annak, hogy a diplomáciai mosoly ma már egyre inkább görcsbe rándult arc a vendéglátók részéről, ha egyáltalán fogadják a magyar vezetőt. Ezt is nyilván csak azért teszik, hogy szemtől szembe mondják el a véleményüket. (Amit aztán a  magas rangú vendég gyakorlatilag meghazudtol, ostobának, tájékozatlannak minősítve vendéglátóját, az egyik legnagyobb világhatalom vezetőjét. Bravó!)

Bizony, rám is rossz fényt vet, hogy a Magyar Országgyűlés elnökének szinte a ruhatárnál szólnak, ne is vegye le a kabátját, mert a botrányos magyar alkotmánymódosítás miatt nem fogadja őt bajor partnere, holott ő ezért utazott Münchenbe. Milyen szégyen lehet így Kövér Lászlónak hazajönni, és kisomfordálni a ferihegyi VIP-váróból, elkerülve az Elnök Úrra váró, nyilatkozatra éhes hírtévés, közszolgálatis és magyarnemzetes riportereket... :-)

És most már elő sem veszi senki a "Magyarországról irányított judeobolsevik összeesküvés"-dumát, hiszen a konzervatív értékeket képviselő európai pártok vezetői undorodnak egyre erősebben a magyar "kollégáikkal" való kézfogástól.

Szánalmat és dühöt érzek, amikor Szájer József a maga minden báját mozgósítva fröcsögve vág vissza az Európai Parlamentben azoknak, akik az európai normákat kérik számon, s miközben ő kettős mércét emleget, a parlamenti padsorokból kitapsolják, kiröhögik, mint egy ócska bohócot.

Most még hiheti Rogán Antal és Gulyás Gergely, hogy ez a jó svádájúnak tűnő duma, miszerint a 4. alkotmánymódosítás nem szűkíti, hanem egyenesen kibővíti a taláros testület hatáskörét, hiszen tovább gyarapítja szocialista hazánk demokratikus intézményrendszerét, de valamiért nyugaton ezt nem így látják.

És egyre több magyarnak fog égni a bőr az arcán, ha ez így megy tovább.

Orbán, Áder, Kövér, Rogán, Lázár, Navracsics, Gulyás, Martonyi, Matolcsy, Varga, Kósa, Szijjártó, Selmeczi, Szájer, Fónagy, Semjén, Balog, Pintér, Hende, Némethné izé, Fellegi, Kovács Z., Giró-Szász, Kontrát, Tállai, Répási, Cséfalvay, Hoffmann, Németh Zsolt, Simicskó, Soltész, Illés, Kerényi (elnézést attól, akit megbántottam, mert kihagytam) -  SZÉGYENT HOZTOK A HAZÁTOKRA!

HAGYJÁTOK ABBA!

 

Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

198 komment

Címkék: áder jános kövér lászló szájer józsef alkotmánymódosítás Európai Parlament

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.03.14. 18:35:45

@dr. Kóser Malac: tehat semmiben sem akarnal kulonbozni a komcsiktol es naciktol?

ertem en a haragod es sok jogossagot erzek benne, az en csaladom is megszenvedte 3 generacion at a komcsikat. de nem kulonbozni kellene inkabb az ilyen aljaneptol? maskent cselekedni, mas ertekek menten donteni?

Mária 2013.03.14. 18:36:26

@Fejesrob:

"Orbán visszaszerezne pár olyan piacot"

A kamu jogászgyerek, nulla nap tényleges szakmai tapasztalattal?

Piacot?

Visszaszerez?

Nem mondod... :DDD

Fejesrob 2013.03.14. 18:36:52

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: Te szerintem legfőképpen beteg vagy, de mivel én eleve utálom az ilyen mocskosszájúakat, szerintem zárjuk is itt le.

Fejesrob 2013.03.14. 18:37:32

@Mária: Miért Mari, szerinted?

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.03.14. 18:38:24

@Fejesrob: "Orbán visszaszerezne pár olyan piacot"

milyen piacrol beszelsz, te elmebeteg fideszallat?:-)

velemenyvezer.blog.hu/2013/03/14/magyarorszag_ahol_a_kormany_barmikor_rajtauthet_az_uzleteden

olvasgass, te szerencsetlen. jelenleg siman rablobandanak nezik orbanekat, akik barmikor elvehetik eroszakkal barki magantulajdonat. senki es semmi nincs biztonsagban toluk.

fal_adja_a_masikat (törölt) 2013.03.14. 18:40:58

@Mária: Köszönöm, hogy megpróbálod összefoglalni a proliknak a mondanivalómat, fontos, hogy hozzájuk csak kommunista és szélsőliberális tálalásban jussanak el a tények, különben még felnyílna a szemük és a kezedben tartott torz tükörrel együtt agyba főbe vernének azért amiket műveltetek. Nem csak római jog létezik ám, szerintem addig van szerencsétek amíg narancs színű fülkeforradalom van és nem igazi. 90-ben és 2010-ben is megúsztátok, de gyanítom ha 2014-ben hatalomra kerülnétek, akkor 2015-ben már valódi forradalom törne ki.

Olyanok vagytok mint a Bourbonok, semmit sem tanultatok, semmit sem felejtetteket. Ugyanaz lesz, mint 1956-ban, amikor a szovjetek bevonulásáért remegtetek, most majd az USA és nyugat európa katonai beavatkozásáért fogtok remegni. Ahogy 1956-ban is megmutatta a magyar nép a kommunizmus igazi arcát, úgy ebben az estben is végleg lehullana a lepel arról a pénzügyi-gazdasági világrendszerről, ami elpusztítandónak tartja a nemzeteket, az önrendelkezést, amit kiszolgáltok annak érdekében, hogy itt homokozhassatok.

Mária 2013.03.14. 18:41:57

@Fejesrob:

Szerintem piacot nem úgy szokás visszaszerezni, hogy kiadunk érte pár baltás gyilkost :DDD

Gondolod, hogy ha Orbán kisunnyog pitizni, meg baltás gyilkosok kiadatásával lefizetni a helyi közel-keleti maffiát, attól a piac jelenlegi szereplői majd összeszarják magukat és elszaladnak?

Fejesrob 2013.03.14. 18:43:23

@fal_adja_a_masikat: Én sem értem, miért nyomulnak annyira. Egy Bajnait másfél év múlva megenne a felháborodott tömeg.

Persze nézd meg itt is milyen arcok a szimpatizánsaik. Az egyik kifejezetten orvosi eset, a másik valami munkásőrlány lehet:)

Mária 2013.03.14. 18:44:08

@fal_adja_a_masikat:

Jáj, jáj, libsibolsik, mocskoskomcsik, libásbajnaik, jáj, jáj, jáj... :DDD

DezInf 2013.03.14. 18:44:15

@fal_adja_a_masikat:

Szavazzon a JOBBIKRA !!!!
Miért nem ezzel kezded? Nem nagy szám kitalálni a gondolatmeneted végét :))))

Fejesrob 2013.03.14. 18:44:50

@Mária: Belső piacra gondoltam.

Amúgy az Azeriektől most fogunk olajat venni ukrán közvetítéssel, ők viszont élelmiszert vesznek.

Most tárgyal éppen kint valami főfideszes.

HaCS 2013.03.14. 18:45:32

@fal_adja_a_masikat:

Aztán állítottam én, hogy Gyurcsányék, vagy főleg Medgyessyék jól csinálták volna?

De válaszolok szívesen az összeesküvés-elméletedre is.

"Az IMF hitelt miért is vették fel? Hogy a bankszektor haza tudjon vinni 4000milliárd Ft-ot 2008-2009-ben és ezt 260-as árfolyamon tudják megtenni, mert ha 320-on kell, ami az akkori reális árfolyam lett volna, akkor hatalmas veszteséget szenvedtek volna el...Tudsz számolni? Számold ki mennyivel járt rosszabbul az ország, ha felvetetnek vele egy 20milliárd €-s hitelt 260as árfolyamon, amit majd a hitel elfogyása és a nem baráti kormány hatalomra kerülése után 300 Ft-os árfolyamon kell törleszteni."

Itt is vannak hozzá az adatok, tények.
Nos az IMF hitel első részletét 2008 novemberében kaptuk meg. Euróban persze. (akkori árfolyam 260-270) Ezt az MNB-nél devizabetétként helyezték el még mindig Euróban. A tényleges átváltás kicsit később jött. A hitel cél szerinti felhasználása (banki hitelnyújtás, adósságtörlesztés) 2009 áprilisától kezdődött. Akkori árfolyam 290-300.

Kissé nézz utána legközelebb, mielőtt butaságokat beszélsz.

regress 2013.03.14. 18:47:05

@Fejesrob: te most azokról beszélsz akik savazni akarták a diákokat?tényleg ocsmányak voltak

Mária 2013.03.14. 18:47:56

@Fejesrob:

"Amúgy az Azeriektől most fogunk olajat venni ukrán közvetítéssel, ők viszont élelmiszert vesznek. Most tárgyal éppen kint valami főfideszes."

Majd jól átbasszák a buta fejét, ahogy szokták :D

fal_adja_a_masikat (törölt) 2013.03.14. 18:48:01

@Mária: Azt mindenki tudja, hogy te a tankokat és a bankokat preferálod, inkább feláldozol 1000 magyar életet, mint hogy elismerd a tényeket vagy igazságot, vagy hogy a magyar érdek érdekében lépj fel.
Persze azért megkérdezhetnéd a volt szovjet gazdáidat, hogy mit gondolnak a kiadatásról, nem-e esetleg kifejezett NATO nyomásra tette ezt az ország, aminek része volt egy kis fenyegetés is, és nem-e véletlenül a NATO érdekeit szolgálja az, ha Azerbajdzsánnal sikerül szorosabbra fűznie a nyugati világnak a kapcsolatokat.

Bár ha tisztában vagy a tényekkel, akkor is azt mondanád, amivel a kommunisták, szélsőliberális érdekeit szolgálod, tehát természetesen csak hipotetikusan mondtam, hogy kérdezd meg őket. Elég ha elolvasod valamelyik korábbi eligazításod...

HaCS 2013.03.14. 18:49:52

@Fejesrob:

Ezt a szemkilővetést mantrázhatod, ameddig gondolod, de ilyen parancs egy rendőri vagy politikai vezetőtől sem hangzott el. Voltak akik szerencsétlenül jártak, nagyon sajnálom őket. De ettől még Gyurcsánynak nem lesz közvetlen felelőssége.
A politikai felelősséget meg kénytelen is viselni, mert el lett zavarva a görcsbe.

redriot77 2013.03.14. 18:49:55

@Mária: "Ezek nem magyarellenes, hanem KORMÁNYELLENES megnyilvánulások voltak."

Na végre valaki érti a lényeget és átlát orbánék ocsmány hazudozásán! Jó volt ezt olvasni sok agyhalott irománya között, köszönöm. :)

Orbán és csatlósai túszként használják külföldön Magyarországot. Ha Brüsszelben megszólják ŐKET az esztelen ámokfutásuk miatt akkor ezt minden egyes alkalommal, módszeresen az ORSZÁG ellen irányuló támadásnak állítanak be! Hogy veszik ehhez a bátorságot? Hogy azonosíthatja magát hazánkkal egy maroknyi hazug, szélhámos bűnöző?

Nem az ország szuverenitását támadja az EU, hanem azokat a játékszabályokat akarja betartatni amit rajtunk kívül minden tagállam tiszteletben tart.

Aki elhiszi ezt a magyarellenes támadássorozatot, az gondolom

Fejesrob 2013.03.14. 18:50:16

@Mária: Ha viszont mégsem, olcsóbban kapjuk az olajat, Orbánék megnyerik a 2014-es választásokat, itt a kollégád meg végre normális orvosi kezelést kap:)

Mária 2013.03.14. 18:50:18

@fal_adja_a_masikat:

Jáj, jáj, hazaárulók, idegenszívűek, jáj, jáj, mocskoskomcsik, libásbajnaik, jáj... :D

HaCS 2013.03.14. 18:51:43

@Fejesrob:

És még valami. Nem alanyi jogon jár nekik, hanem kifizették érte a kért vételárat.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2013.03.14. 18:52:35

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: "ertem en a haragod es sok jogossagot erzek benne, az en csaladom is megszenvedte 3 generacion at a komcsikat. de nem kulonbozni kellene inkabb az ilyen aljaneptol? maskent cselekedni, mas ertekek menten donteni?"
Megpróbáltuk, nem jött be.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.14. 18:52:54

A gond az, hogy a világ is orbánosodik. A különféle tüntetések, antiglobalista mozgalmak, occupy-osok mind azért harcolnak, amit Orbán képvisel.

Mária 2013.03.14. 18:53:06

@Fejesrob:

Hát persze.

Majd olcsóbban adják az olajat.

Mert a jogászgyerek sleppje letárgyalta.

Meg a baltást is odadták ajándékba.

Fejesrob 2013.03.14. 18:53:09

@HaCS: Nem igazán érdekel Gyurcsány büntetőjogi felelőssége, nekem elégtétel az, hogy ez a magyar politikai életben már valószínűleg soha nem játszik a DK-ban művelt bohóckodásán kívül.

A probléma inkább az, hogy a mögötte álló erők szinte változatlan összetételben, persze javarészt magukat civilnek hazudva újból ringbe lépnek.

Kiszaj Károly (törölt) 2013.03.14. 18:53:20

@HaCS: a törlesztést mikortól kellett megkezdeni?
évi 1200Mrd csak a gyurcsány-bajnai hitel törlesztése...

ami csak azért kellett, hogy ne kelljen előrehozott választás, és ezek a férgek rajtunk maradhassanak.

Fejesrob 2013.03.14. 18:54:55

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: És ez miért baj? A függetlenségre törekvés miért probléma?

HaCS 2013.03.14. 18:56:04

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

Az adott kormány hatalmának megszilárdításáért?
A demokratikus kontrollok lebontásáért?

Nem értem mire gondolsz?

Mária 2013.03.14. 18:57:57

@Kiszaj Károly:

A piaci alapú hitelek és kamatainak a törlesztése, amit Orbánék szedegettek fel 2010 óta, mennyi is lesz évente, három-négy év múlva?

IMF hitel: 2,5% kamat

Piaci hitel: 5-7,5% kamat

Fejesrob 2013.03.14. 18:59:19

@Mária: Tudod ez is olyan dolog mint pld. Izrael és a palesztínok.

Adj kölcsönt, finanszírozz és üldözöm az antiszemitákat, sőt békedíjat adok neked, miközben a palsztínokkal úgy bánsz mint annak idején a nácik veled.

Adj olajat olcsóbban, cserében nálad ülteti le a baltás. Ó bazmeg, szabadon engedted?? Na mindegy, az már a te dolgod.

Ilyen a világ, Gyurcsányt is egy pillanat alatta elzavarták volna, egy mocskos komcsi lett volna az EU és az USA szemében, ha nem árusítja ki készségesen az ország vagyonát.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.14. 19:02:21

@HaCS:

Orbán: balos demagógia, antikapitalizmus, eszement ábrándok, nacionalizmus, a képviseleti demokrácia leépítése.

Antiglobalisták: balos demagógia, antikapitalizmus, eszement ábrándok, nacionalizmus, a képviseleti demokrácia leépítése.

sjános 2013.03.14. 19:03:01

Hááát kemény iskola végig olvasni itt a hozzászólásokat..:)
Fröcsögés...személyeskedés...gyűlölködés.
És ha ezeket az indulatokat lecsupaszítjuk akkor mindenkinek van igaza is!
Ebben az országban gyakorlatilag 1900 óta...csak sérelmek vannak!
Mindenkinek a családját érte atrocitás, fehér vagy vörös terror.
..kitelepítés..vagonírozás...puhább vagy a keményebb diktatórikus sérelmek!
És amíg egyik oldal sem hajlandó szembenézni a bűneivel, addig marad a mese mondás...a nem mi..a másik...az ellenség keresés és találás!
És ebben kőkemény felelőssége van az egész politikai elitünknek...Pozsgaitól...Antallon át...Orbánig és Mesterházyig!
A folytonos hazudozással, történelem hamisítással az igazság eltakarásával pl. ügynökakták!
Ha már 1848 és március 15....akkor az itt fröcsögő "nagymagyar" nacionalisták közül tudja-e valaki, miért támadtak meg minket a szerbek és horvátok???
A "gaz szerbek és horvátok", Jelasic vezetésével!
Nem hinném!
A 48as áprilisi pozsonyi országgyűléskor küldöttséget menesztettek a horvátok Kossuthoz, hogy álljon a szerb és horvát függetlenedés mellé, emeljen szót értük is ismerje el az országgyűlés ezeket a nemzeteket!
Kossuth válasza: "Átlátok a szitán, most még csak ezt kéritek, holnap már autonómia kéne, aztán meg elszakadás, na ezt már nem!"
1 hónap múlva már lázadtak a délvidéken a szerbek és horvátok! Majd később megegyeztek a Habsburgokkal az autonómiában és cserébe megtámadtak!
Tippeljetek benne van-e ez a mostani történelem könyvekben...vagy a régiekben??
Mert, ez is a dicső 1848! A hibák is!
De nyilván, a nagymagyar nacionalistáknak Kossuth képébe nem fér bele ekkora hiba!
Így úgy csinálunk mintha meg sem történt volna!
De a gaz Jelasic! Hátba döfött! Megtámadott, védekeznem kell!
Ismerős??

alfax 2013.03.14. 19:03:16

én meg leszarom, hogy külföldön mit gondolnak, a németek nem azért vannak itt, mert annyira szeretnek minket, hanem mert szarért-hugyért dolgozunk nekik, és a bankjaikkal, energia és telekom cégekkel csarébe jól lehúzhatnak minket.

ezek a szomorú tények, nem mintha orbán olyan jól csinálná, de engem kurvára nem érdekel a látszatpolitika.

HaCS 2013.03.14. 19:04:01

@Fejesrob:

Miféle mögötte álló erők?
Akikkel valaha is egyezett a véleményük valamiben? Vagy akikkel valaha is kezet fogott?
Vazze mindenkit, akit a kép sarkában láttál a TV-ben már kötöd is Gyurcsányhoz?

Ha meg tényleg háttérben mozgó "erők"- ről beszélsz, az elég misztikusan hangzik, de engem ezzel nem nyűgözöl le.Sorolj párat konkrétan! Csak hogy tudjam én is kiket kell figyelni!

Ja és egy-két forrás nem ártana, mert nekem bizony az kevés, hogy "közhely mostanság".

A baloldaliak már rég nem állnak Gyurcsány mögött. Nézd meg a DK arányait.

Larry Silverstein 2013.03.14. 19:05:33

Poldi

'És nem! Kedves Áder János! Nincsenek rosszul tájékoztatva. Pontosan tudják ők, hogy mit csinál ez a rezsim a jobbra hivatott Magyarországgal. '

- Kedves Poldi! Utoljára az azeri gyilkosról hazudtátok körbe a világot de sajna szt sem vette be senki.

alfax 2013.03.14. 19:05:58

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
Pl a "független" jegybank az csupán annyit jelent, független a magyar nép akaratától, függ az EKB-tól.

ez mitől, hol képviseleti demokrácia?

az, hogy Barroso, vagy van Rompuy, akiket semmilyen uniós polgár nem választott meg tisztségükre beszól egy megválasztott kormánynak, mitől képviseleti demokrácia?

ilyenek...

HaCS 2013.03.14. 19:06:41

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

Így már értem.
Persze más az, amikor valaki egy civil csoportosulás részeként teszi ezt a hatalom ellen, vagy kormánypozícióból a hatalomért.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.14. 19:06:42

@sjános:

Az 1848-as eszmeiség minden rossz kiindulópontja a magyar történelemben. Az 1848-ban kezdődött út vége Auschwitzban van.

1988-ben az akkori Fidesz november 7-én úgy tiltakozott a komcsi ünnep ellen, hogy elmentek Budapest központjában utcát söpörni, azaz dolgozni, tiltakozva, hogy november 7. munkaszüneti nap. Jó akció volt. Én követem a példát: holnap munkában leszek.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.14. 19:07:32

@HaCS:

Ha hatalomra kerülne az antiglobalista civil csoport, ugyanezt csinálná.

Össze kell fogni 2013.03.14. 19:07:40

@Balibgeczyk: Azt tanácsolom, hogy ne húzza fel magát, mert felmegy a vérnyomása, agyvérzést-infarktust kap, és abba volt már aki belehalt....

alfax 2013.03.14. 19:09:08

@Mária: jáj, diktatúra, jáj nincsensajtószabaccság, jáj, nácik, jáj nemhatárolódottel, jáj jobbratolódás, jáj szégyenpadon, jáj elakezekkel, jáj megítélésünk, jáj, orbán, jáj, orbán, jáj, orbán...

Larry Silverstein 2013.03.14. 19:09:33

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: auschwitznak mi köze van a magyar történelemhez?

Fejesrob 2013.03.14. 19:10:35

@Mária: Képzetlen vagy Mária. Az IMF kamat sávos, azaz most már olyan 5.6%.

Mivel részesedés alapú, ha felveszel további kölcsönt csökken a részesedésed, azaz már az induló kamat 6%. Ráadásul a kamaton kívül más költségek is vannak.

A "feltételeket" már nem is mondom, mivel ilyen csak a jobbosok szerint van.

alfax 2013.03.14. 19:11:11

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: hát nem.
amúgy igazad van, például az LMP is részben ugyanilyeneket mond.

De pl az antiglobalista civlek nem korlátoznák be a család fogalmát, nem kötnének röghöz, stb.

Larry Silverstein 2013.03.14. 19:15:46

@alfax: Azaz van aki nem terjesztené ki a család fogalmát olyanra ami hagyományosan nem az. És van akinek a hallgatói szerződés nem előnyös, az majd nyilván nem köt olyat.

Igy akartál fogalmazni, ugye?

alfax 2013.03.14. 19:15:54

@Larry Silverstein: @Mária: a kormányt meg a nép választotta. ennyi.

amúgy ezek üzleti alapú támadások, a németeknek annyira nem jön be, ha megadóztatják a cégeiket, nyugi, ha 6napos munkahét kerülne az alkotmányba, a mercedes-audi-t-com-raiffeisen-stb lobbi nem ugrálna.

Frank99 2013.03.14. 19:20:25

hehe..

Nagy Vezérünk -többek között- az alábbi érmeket szórta ki....

Magyar Arany Érdemkereszt (polgári tagozat)

Kiss Imre
VIDEOTON FC edzője

Németh János
a VIDEOTON FC tartalékcsapat edző, utánpótlás vezető

Magyar Bronz Érdemkereszt (polgári tagozat)

fj. Szabó László
vezetőedző részére.

Magyar Érdemrend Lovagkereszt (polgári tagozat)

dr. Zonda Tamás PhD.
ideggyógyász, pszichiáter, író részére.

ez utobbi lehet nem véletlen....

Fejesrob 2013.03.14. 19:21:42

@alfax: Ez jó. Nem kötnének röghöz.

Lehet, hogy te fizetnéd az adódból a külföldre távozó szakemberek tandíját, de én nem.

Szerződés. Le van írva ki mit ad, ki mit kap. Olyan nincs, hogy csak kap.

Frank99 2013.03.14. 19:21:47

a Magyar Valagrend Lovagjai hol maradnak?????

a Gyalog Galopp várja őket... (főleg a hülye angolok....)

:-)))))))))))))))))))))))

fal_adja_a_masikat (törölt) 2013.03.14. 19:21:48

@HaCS: Tehát azt állítod, hogy ki tudott volna vonni 4000milliárd Ft "tőkét" a pénzügyi szektor, ha nincs IMF hitel és nem az ő érdekükből, profitjuk védelmében (amit elbuktak volna az árfolyamon) történt a hitelfelvétel? Nem ők kerestek/nem buktak el azzal 700-800 milliárd Ft-ot, hogy 2 hét alatt összehozta a hitelt Simor?

Te tényleg fogod és megmatricázod az € bankjegyeket (tudom, hogy természetesen a valóságban így történik a nyilvántartásuk, de a dolog szempontjából nem ez a lényeg), hogy a devizatartalékból melyik az IMF hitel és ha nem az IMF hitel részéből, hanem a másik részéből viszik ki a devizát az országból 260-as árfolyamon, akkor nem az IMF hitel során bevont deviza lett 260as árfolyamon kipörgetve?!?!?! Hát valóban nem, de az IMF devizával vált lehetővé, hogy a többi devizát kipörgessék...
Tehát mégis csak az történt, hogy 260-270es árfolyamon elhagyta az országot 4000milliárd Ft, amit az IMF hitel tett lehetővé, ami ha 320-on hagyja el, akkor az országnak 2,5milliárd €-val több devizája marad, ami még 265-tel számolva több mint 660 milliárd Ft...

Remélem érted, hogy ha van 15milliárd € devizád ami a TIÉD és azt kipörgeted 260-as árfolyamon, míg lesz helyette 20milliárd € deviza ADÓSSÁGOD, amit meg 300-on (költői túlzással 320-on és persze nem is €-ban kérik vissza jellemzően) kell visszafizetned akkor mégiscsak az a helyzet beszopattak veled 40 Ft árfolyamveszteséget, mert VAGYONOD helyett HITELED lett. Ahelyett, hogy engedték volna gyengülni a Ft-ot már akkor 300-320-ig (amit nem tehettek meg mert akkora már beszopatták a lakosságot devizacsalás hitelezéssel amiért külön 50 éves börtön járna mindenkinek aki ennek bevezetésének megágyazott..., meg az állami adósságon belül is magasra emelték a devizakitettséget) és árfolyamnyereséget mutathattak volna ki a devizatartalékon, ilyen árfolyam mellett a pénzügyi szektor se vonta volna ki a forrótőkéjét az országból, tehát eleve nem is kényszerültünk volna további 20milliárd € hitelfelvételre.

Persze akkor nem lehetett volna teríteni azt a hazaárulást, amit kormányzás címén műveltek, nem lehetett volna egy részét a válságra kenni, nem lehetett volna egy Bajnait előhozni és úgy beállítani, mint aki ért bármihez is:D és nem lett volna semmilyen hivatkozási alap az emberek jövedelmének elvonására. Rendbe kellett volna tenni a költségvetést igen, és felvállalni azt, hogy ők baszták el, ők nem kormányoztak, ők nem értenek semmihez az égvilágon csak a lopáshoz és az ország kiárusításához idegen érdekeknek.

Fejesrob 2013.03.14. 19:22:33

@Frank99: Mi itt gond? Kimaradt a Heller?

Fejesrob 2013.03.14. 19:23:03

@Frank99: Mi itt a gond, kimaradt a Heller?

Kiszaj Károly (törölt) 2013.03.14. 19:23:44

@Fejesrob:
vagy lezuhan a gépe...

az USA pl a 80-as években előszeretettel gyilkolt meg állami vezetőket, mert gazdasági érdkeiket sértették az intézkedéseik.

Frank99 2013.03.14. 19:23:58

@Fejesrob: mivan, beakadt a motor, beakadt a motor?

Larry Silverstein 2013.03.14. 19:26:38

@fal_adja_a_masikat: Vagy kellene egy kicsit felnőttebb lakosság aki ha valaki ezt a 2 dolgot együtt mondja ki

1.komcsi vagyok
2.bankár vagyok

akkor esetleg gyanút fogna.

alfax 2013.03.14. 19:28:27

hvg.hu/vilag/20130314_Unios_forrasok_zarolasaval_fenyegette_meg

az ilyeneken beszarok...semmi konkrétum, hogy mit kifogásol, csak egy senki által meg nem választott luxemburgi bürokrata fenyeget.

ez kinek jó?
menjetek a picsába, de komolyan

alfax 2013.03.14. 19:29:42

@Fejesrob: elolvastad a kommentemet, értelmezd kérlek. leírtam, hogy mit nem csinálna az antikapitalista baloldal.

haggyámá ezzel.

fal_adja_a_masikat (törölt) 2013.03.14. 19:32:35

(nem neked szól az egész poszt, csak gondolatot ébresztettél)

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: igen, mert olyan világot sikerült felépíteni, ahol az embereket elszegényítik, óriási jövedelmi különbségek alakulnak ki és a világ vagyonának 85%-ka 1% kezében van, míg 1,5milliárd ember él napi 1$-nál is kevesebb pénzből. A nyugati demokráciák elitje meg azzal van elfoglalva, hogy az USA-ban vagy EU-ban tudják 1-2 évvel tovább fenntartani a növekedésközpontúságra és hitelpénzre épülő kártyavárat, meddig tudnak a társadalom többsége számára még olyan életszínvonalat fenntartani 200-300-500%-os nemzetgazdasági eladósodottság mellett, hogy ne vegyék észre, hogy embertelen és elnyomó diktatúrában élnek, amit következetesen alkotmányosságnak, demokráciának, meg jogállamnak neveznek. DE lényegében csak a politikai-gazdasági elit alkotmányos, demokratikus és jogállami jogai érvényesülnek, nem az átlagemberé.

Magyarországon pedig 4millióan élnek a statisztikai létminimum alatt, miközben a közműszektor egy hálózatos, monopolisztikus iparágban 30-40%-os haszonnal dolgozott, a tisztességes 5-8% helyett...A magyar emberek jövedelmüknek 30-40%-át elvonták a rezsivel, 50-60%-át az étellel, a "középosztály"-t meg letarolták a devizahitelezéssel. Ezek után valóban lehet birkának nevezni azokat, akik támogatják a közműszektor picsán rúgását, a devizahitelezés felelőseinek karóba húzását, mert úgy megnyírták őket, mint ahogy a birkákat szokták.

De azért lebirkázni őket, mert a birkanyírás után már feleszmélnek és felismerik azokat akik megkopasztották őket és ahhoz a politikai erőhöz csapódnak, aki fellép ezek ellen, hát minimum beképzeltség. Mert akkor meg ti olyan birkák vagytok, akik még fel se ismerték, pedig titeket is megkopasztottak...

alfax 2013.03.14. 19:35:14

ennek a viviane reding nevű véglénynek bezzeg nem tűnt fel, telekom biztosként, hogy magyarországon 10x annyi a telefonálás, mint ny-európában, és hogy t-com nálunk 4x percdíjjal dolgozik pl németországhoz képest, míg a fizetésünk kb hatodannyi...
most meg feltűnik neki hogy megváltoztatták az alkotmányt, amiben erkölcsileg talán lehet kifogásolható, de uniós források elvonásával fenyegetni?

ez az eu?

komolyan... K-európának össze kellene fogni, és a sarkára állni, mert ezek a köcsögök rabszolgát csinálnak belőlünk.

HaCS 2013.03.14. 19:36:32

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

Csak tőlük, ugye számítani is lehet erre, akik rájuk szavaznak, pont ezért tartanak velük. Ezért nem is jutnak hatalomra.

Nem alakoskodnak a hatalomért, mint egyesek meg kettesek.

sjános 2013.03.14. 19:36:35

@Larry Silverstein: "Vagy kellene egy kicsit felnőttebb lakosság aki ha valaki ezt a 2 dolgot együtt mondja ki"

1. jobb oldali vagyok
2. államosít (rezsit csökkent)

akkor esetleg gyanút fogna.
:)

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.14. 19:36:56

@fal_adja_a_masikat:

A tények mások: a jólét növekszik, a szegénység csökken, az éhezés lassan megszűnőben van. SOSEM éltek olyan jól az emberek, mint napjainkban.

ob.szerver 2013.03.14. 19:45:58

@fal_adja_a_masikat:

"Tudod mi lenne a normális? Ha a stratégiai ágazatok vagyonát, amit eladott a posztkommunista politika-gazdasági és szélsőliberális elit az ő vagyonuk terhére államosítanák vissza..."

Mit államosítanának vissza? Azt, az európai szintűhöz közelítő infrastruktúrát, amit az elmúlt 20 évben a multik hoztak létre?

Van fogalmad arról, hogy milyen volt a telefon- gáz-, víz-, elektromos hálózat rendszerváltáskor? A multik nem a lerobbant, szart nem érő eszközöket vették meg, hanem a piacot, amibe százmilliárdokat invesztáltak, és amiért jogosan várnak el egy tisztes megtérülést.

Orbán a hozzád hasonló isten barmainak tudja előadni, hogy a mocskos szolgáltatók milliárdokat keresnek, mert ahhoz már ostobák vagytok, hogy felmerüljön bennetek a kérdés, hogy azokat a milliárdokat mekkora befektetett tőkére keresik meg.

Tudod mi lenne normális? Hogy a hozzád hasonló 60-as IQ-júak ne szavazhatnának, mert egyszerűen nem rendelkeztek azokkal az attribútumokkal, amelyek ezt indokolttá tennék. Helyette ott lenne nektek a birkamenet akolmelege, ahol összegyűlhetnétek és kedvetekre bégethetnétek.

fal_adja_a_masikat (törölt) 2013.03.14. 19:46:46

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: hát minden relatív, ha 23 év demokrácia és kapitalizmus után kevesebb vagyonuk van (hitelt és betéteket összevezetve) az embereknek; az államnak 90%-os gdp arányos tulajdona és 0 adóssága helyett 7-8%-os vagyona van és 80%-os GDP arányos adóssága, akkor hamar kiderül, hogy szegényebbek vagyunk mint 30 éve.

Lehet, hogy szebb és jobb szolgáltatásokhoz jutunk hozzá, de hogy ezt adósság terhére tesszük összességében és a magyar társadalom átlagosan adósságrabszolgának nevezhető, az ország gazdaságát, földjeit, ingatlanjait lényegében megszerezték és nem a mi kezünkben van a sorsunk, az egészen biztos. Totálisan nem rajtunk múlik, hogy mikor döntik teljesen romba az országot, vagy szállják meg katonailag, pl a kommunista politika-gazdasági elit és szélsőliberálisok kezdeményezésére...akiket azért tartanak külföldről, hogy az érdekeiket szolgálják. Kiharcolják azokat a jogokat, amikkel a külföldiek gyarmatosíthatják, gyarmati sorban tarthatják az országot, a magyar embereket, bomlasszák a társadalmat, felszámolják a nemzetet...

Kiszaj Károly (törölt) 2013.03.14. 19:51:06

@alfax: "Az alaptörvény nem játék."
biztos ő is a saját véleményét mondja :DDD

a kurvaanyját.

az is vicc, hogy nem is tud semmit róla, majd megvizsgálják, de az ítélet már kész.
virág elvtárs sírna a gyönyörtől.

Mária 2013.03.14. 19:51:55

@Fejesrob:

Megírta az mno.hu, igaz-e, kicsi húsom?

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.14. 19:54:00

@ob.szerver:

Igen, pontosan így van.

A "gonosz" multik bevonulása felvirágoztatta az országot. A multi felébresztette a 40 évig tartó ebédszünetből a magyart. A munkás és paraszt kezében a sarló és a kalapács munkaeszközzé vált, miután kiestek az undorító címerből. A vállalkozó pedig példát kapott hogyan kell vállalkozni.

Addig szombaton 11-kor délelőtt már nem lehetett tejet, kenyeret kapni, mert az egész ország készült a másfél napos henyélésre. Amint bejött a multi, a magyar boltos is kénytelen lett abbahagyni a végtelen köldöknézést, s éjjel-nappali boltot csinált, tele áruval.

A Fekete-Afrika szintjén lévő telefonhálózat pedig, ahol könyörgni kellett egy-egy telefonvonal beszereléséért, pár év alatt hatalmas fejlődésen ment keresztül.

HaCS 2013.03.14. 19:54:59

@fal_adja_a_masikat:

Elég nagy katyvasz amit írtál nem is értem teljesen.

Azt az egyet gyorsan leszögezném, hogy te vagy, aki bármit is állít, én csak kételkedem.

De hogy komoly kérdésem is legyen hogyan is visznek ki bárkik is 15 MRD Eurót az országból, ami az "enyém"? Ha meg a sajátjuk volt, akkor ezzel mi is a te bajod? Meg miért ne tudták/akarták volna kivinni?

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.14. 19:55:55

@fal_adja_a_masikat:

Az adósság nem számít. A lényeg a gazdaság teljesítőképessége. Egy rakás nyugat-európai ország JOBBAN el van adósodva, mint Mo., de mit számít ez, ha a gazdaság virágzik és gond nélkül törleszti az adósságokat.

Larry Silverstein 2013.03.14. 19:56:12

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Ált értelmes szoktál lenni, de ma trollos kedvedben vagy...:) nem baj néha mindenki

Szóval: A szegénység-gazdagság olló nyílik, az országok között és a legfejlettebb országokon belül is, ez köztudott. Legjobb példa az USA. Ilyen körülmények között a demokrácia minden rendszerben kimúlt.

fal_adja_a_masikat (törölt) 2013.03.14. 19:57:30

@ob.szerver: Nyugodj meg hülyegyerek, nézd meg mennyi tőkét hoztak be és mennyit vittek ki. Elárulom, hogy 3x különbséget fogsz látni, 300%-os megtérülés 15 év alatt olyan iparágakban, ahol 20 éves megtérülés van, tehát 20 év alatt 100%. ÉVi 5%, nem évi 25-30%. És akkor ez csak az a profit amit ki is mutattak, nem az amit kiadóoptimalizáltak, transzferáraztak, menedzsmentdíjakról már ne is beszéljünk.
Arról már ne is beszéljünk, hogy 250 milliárd Ft-ért vették meg pl az energiaszektort, aminek az akkori értéke is 500milliárd lett volna, ha nem a lefizetett kommunista utódpárt adja el nekik. 250 milliárd Ft bukta, az 1 250 milliárd mai forinttal egyenlő. És az első pár évben 40-80%-os profitot mutattak ki, mert akkor még nem volt annyira felpörgetve az adóoptimalizáció, transzferárazás, plusz EU-n kívülről nehezebb is volt.

Az ilyen idióták miatt jár itt az ország, akik beszopják azt, hogy azért mert valakinek van 1000 Ft-ja egyből jogosult arra, hogy pofátlanul raboljon 5000 Ft-ot. Akik azt se veszik észre, hogy a behozott tőke 5x-ét vitték ki a nyugat európai cégek, ezt rablótőkének hívják barátom, ezek kiszolgálóit meg tisztességesebb korokban hazaárulónak. Arról, hogy kinek mennyi lehet az IQ-ja ne vitázzunk, előbb nézd meg hogy mennyit fizetést vettél fel valamelyik multitól és gondold át, hogy jó-e a marketing hazugságaikat harsogni a tényekkel szemben.

Pláne, hogy azok a tények azt mutatják, hogy a magyar lakosság utolsó vérét is kiszívták és nyomorba döntötték. Legyél szolidáris a bűnözőkkel, fogadd el az érveiket, amikkel megindokolták, hogy nekik miért jár a tisztességes profit 6-8x-sa és köpd le a magyarokat, akiket adósságrabszolgaságba taszítottak, 20 éven keresztül lehetetlenné tették, hogy a magyar emberek, vállalkozások tőkét halmozzanak fel, legalább a saját országukban ők legyenek otthon, ne üldözzék őket külföldre, meg a halálba.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.14. 20:00:44

@Larry Silverstein:

Nyílik valóban, de a lényeg: a mélyszegénység drasztikusan csökken.

Ha nem éhezik senki, nem számít, hogy a milliárdosok vagyon nőtt.

HaCS 2013.03.14. 20:06:44

@fal_adja_a_masikat:

"az ország gazdaságát, földjeit, ingatlanjait lényegében megszerezték és nem a mi kezünkben van a sorsunk, az egészen biztos."

Vazze!
Hányszor mondjam el nektek, hogy nem megszerezték, hanem megvásárolták.
Zsíros valutáért. Amihez akkoriban nem is lehetett olyan könnyen hozzájutni. Majd nézegess kicsit 93-95 körüli kamatszinteket.

Mi meg most kitaláljuk, hogy te Jürgen szerintem annak idején többet is ért volna az az ELMŰ. Fizess csak gyorsan még egy kicsit! Sőt ne is fáradj add csak vissza, mert az mégiscsak a miénk volt valaha!
Tisztességes világban üzleteket nem így kötnek. És még csodálkozol, hogy utálnak minket Európában.

ob.szerver 2013.03.14. 20:10:36

@fal_adja_a_masikat:

Honnan veszed a számaidat, vadbarom? Az Echo tv-ből vagy a MaNem-ből? A rezsicsökkentés kapcsán elég sok szakember kifejtette a véleményét (köztük fideszhez közelállók, akikben maradt még szakmai tisztesség), és elég sok adatot publikáltak a céges beszámolókból.

Ha pedig bűnözőket keresel, ne fáradj vele, itt megtalálod őket:

nepszava.com/2013/03/velemeny/bartus-laszlo-szoke-feri.html

fal_adja_a_masikat (törölt) 2013.03.14. 20:13:03

@HaCS: Nem az a probléma, hogy kivitték (bár az probléma hogy nincs szabályozva a spekulatív pénzpiac, meg úgy a pénzpiac, meg alapvetően egy piramisjáték az egész nemzetközi pénzrendszer), hanem hogy mesterségesen befolyásolták az árfolyamokat, felvetették az országgal az IMF hitelt azért, hogy ne szenvedjék el az árfolyamveszteséget és ki tudják vinni a pénzt. Lényegében benyelették az országgal azt, amit nekik kellett volna benyelniük. Abba már ne is menjünk bele, hogy maga a forint se létezik mint magyar fizetőeszköz, mert a forint is csak egy deviza, amit kizárólag külföldi devizák fejében hozhatnak létre, egy olyan ország vagyunk, ami Surányi ámokfutása (és minden azóta hivatalba lépett jegybankelnök tevékenységének köszönhetően, beleértve Járait is nagyon vastagon) óta pénzügyeit tekintve gyarmat, az ország gazdasága, jövedelmi viszonyai, vagyona felett azóta nincs kontrollunk.

Ez olyasmi, mint a bennfentes kereskedés, csak annál 2 nagyságrenddel súlyosabb, pedig jobb helyeken már azért is 50-80 éves börtönbüntetéseket osztanak és teljes vagyonelkobzást azoknak akik ebben részt vesznek.

A bennfentes kereskedés meg olyasmi, mint amikor a fideszesek a svájci bankárukon keresztül megshoprtolják a Ft-ot, mert tudják hogy holnap valami olyan ökörséget fognak mondani, amivel gyengül az árfolyam 10 Ft-ot. Hát lényegében mivel az árfolyam mozgása semmiben nem tükrözi vissza a reálgazdaságot, így tök 8 hogy hova mozog, mert úgyse vagyunk hatással rá, akkor meg miért ne kereshetnének rajta ugye, ha már helyzetben vannak ők is:)

Kíváncsian várom, hogy Matolcsy úr megszünteti-e a forintot és lesz-e Magyarországnak újra törvényes fizetőeszköze, ami felett valóban a magyar jegybank fog őrködni. Vagy arra használják fel a devizatartalékot, hogy a bankszektornak megint átjátszanak 4000-5000milliárdot azzal, hogy forintosítják a deviza elszámolású hiteleket és azt nem a felvételkori árfolyamon teszik...

Hát én arra tippelek, hogy a bankok tőkésítése lesz, mivel nincs se jogi, se gazdasági, se katonai erőnk, hogy a német, francia anyabankok bűnözésének következményeit leverjük a német, francia anyabankokon. Merkel más most visít, hogy a korrupcióval vagyont szerző és a 15 éven keresztül 25-30%-os profitszinttel dolgozó pofátlan német közműcégeket ki akarják szorítani, mi lenne ha benyújtana a számlát egy ország 3000-4000milliárd Ft-ról, amennyi a jogellenes devizahitelezés által okozott kár...

Semmit nem csinált még Matolcsy, de a washington post, a reuters, a hisztérikus balliberális EU bürokraták máris jogi, gazdasági szankciókat szorgalmaznak, helyeznek kilátásba.

Max 2014 után tudok elképzelni olyan lépést, ami érdemben hozzájárulna az ország valódi szuverenitásának helyreállításához. Mondanom se kell, hogy ez nem fog sikerülni, ha újra a hazaáruló MSZP-SZDSZ jut hatalomra, ha a fidesz akkor van rá legalább 1% esély:D

fal_adja_a_masikat (törölt) 2013.03.14. 20:22:20

@ob.szerver: jaj drága, a fidesz szakértői pont olyan agymosottak és kézi vezérlésűek, mint a másik oldal szakértői, pláne olyan motiváltak, mint a multik szakértői. Vedd a fáradtságot és olvasd el a privatizációs jelentéseket, a privatizációs szerződéseket, a cégek beszámolóit, meg nézd meg az anyacégeik beszámolóit is és akkor talán felkapcsolják a lámpát odafenn neked is. Ne hidd el nekem, úgyis jobb ha a saját szemeddel látod...persze ehhez dolgozni kell kicsit, de úgy sokkal jobban bevésődik, hanem teszik eléd az asztalra. Bár azt elhiszem ,hogy te jobban szereted ha a kommunista és szélsőliberális média etet szeméttel...

Azaz igazság, hogy én minden szemetet elolvasok, lásd index, meg poldi bá, meg hvg, meg még népszabadságot, mno-ot is, de odáig nem süllyedek, hogy népszavát olvassak, ahogy magyar hírlapot se fogok, se demokratát.

Hidd el, engem nem fogsz tudni meggyőzni arról, hogy miért a fényes külföldnek kell birtokolni egész magyarország gazdaságát, miért kell nekik 5x profitszintet fizetni, mint amit odahaza megengednek maguknak. Azt igazából nem is értem, hogy mi motiválhatja azokat az embereket, akik ezt a tényt képesek elfogadni. Talán a kommunista internacionalizmus, vagy ez valami filozófiai irányzat, hogy számold fel a nemzeted?

ob.szerver 2013.03.14. 20:29:14

@fal_adja_a_masikat:

"Kíváncsian várom, hogy Matolcsy úr megszünteti-e a forintot és lesz-e Magyarországnak újra törvényes fizetőeszköze, ami felett valóban a magyar jegybank fog őrködni"

Te most vagy az egyik echo tv-s közgazdászzseni vagy, vagy onnan származnak az ismereteid. A továbbiakban foglalkozzon veled az elmeorvosod vagy a pszichiátered (ha még nincs szerezz egyet). Nekem nincsenek ilyen ambícióim.

fal_adja_a_masikat (törölt) 2013.03.14. 20:36:06

@HaCS: Javaslom ismerkedj meg Csehország rendszerváltást követő gazdaságpolitikájával, meg eseményeivel.
Ha valaki idehoz 1 millió € és befekteti a reálgazdaságba, akkor onnantól kurvára mindegy neki, hogy mennyi a kamatszint (ami megint külön történet, hogy miért annyi amennyi...), az árfolyam fogja érdekelni, amin majd a profitot tolja haza.

A behozott tőke 3-5x-nek kivitele reálrtéken pedig nem tisztességes üzlet, sehol Európában, hanem szabadrablás, amit csak vadkapitalista, korrumpált posztkommunista és szélsőliberális elit alatt lehet elérni, elfogadtatni, behajtatni az embereken.

Nem kitalálták, hogy többet ér az ELMÜ, hanem tudatosan alulfinanszírozták az ágazatot az eladás előtt, hogy veszteségesnek tűnjön, amivel meg lehet indokolni az eladást, plusz minél alacsonyabb piaci árat lehessen megállapítani, amit az akkori környezetben még beszop a közélet, meg bíróság (nem mintha azt nem a kommunisták irányították volna). Amit behoztak tőkét, azt pedig 2 év alatt már ki is vitték profitként.

Tudod mi a tisztességes üzlet? Ha 15 év alatt kerestek volna rajta ennyit.

Tudod mi a tisztességes üzlet? Ha adnak az országnak tisztességes hitelt, nem zsarolják és kényszerítik a stratégiai ágazatok, a nemzeti vagyon eladására.

Tudod mi a tisztességes üzlet? Ha nem korrumpálják a politikusokat azért, hogy olyan jogszabályokat írjanak, amik az ő érdekeiket szolgálják maximálisan és ami az addig veszteségesnek kimutatott ágazatnak lehetővé teszi a 30-80%-os profitszintet. Ha eladás nélkül megemelik a rezsi árakat, akkor maga az álllam is elvégezhette volna a beruházásokat, max kisebbségi részesedések eladására kerülhetett volna sor, a szakértelem és technológiai elmaradásunk miatt.

Ne hivatkozz Európára, ne állítsd őket példaként, mert gusztustalan, mocskos dolgokat vittek véghez kéz a kézben a posztkommunista és szélsőliberális elittel, amiben minden volt csak TISZTESSÉG nem.

HaCS 2013.03.14. 20:39:00

@fal_adja_a_masikat:

Végre megértettem az álláspontodat, és így már van is benne igazság. A spekulatív pénzpiac világszintű problémáival például egyet is értek.
Csak azzal nem, hogy erre így kellene reagálnunk. Jól látod, hogy sem jogi, sem katonai erőnk nincs ezen egyedül változtatni, éppen ezért nem kellene pont a szövetségeseink asztalára sz*rni folyton. Csak velük együtt lehetünk erősek, mint EU. Viszont azt neked is be kell látnod, hogy a németek például elég sok jót is tettek ám itt. Nehogy azt hidd, hogy az ELMŰ-t, vagy a TITÁSZ-t, hogy a példánál maradjak olyan állapotban adtuk el, amilyenben most van. Jürgen idehozta a valutáját befektette, 10-15 év alatt vissza is szeretné látni, majd hasznot is remél az ügyön. Így működik a kapitalizmus. Jürgennel nem azért kell jóban lenni, hogy degeszre kereshesse magát, hanem, hogy biztosítsa a zavartalan áramellátást az országban, és finanszírozza a fejlesztéseket amiket mi esetleg nem tudnánk.

A devizahitelesek ügyében teljesen egyetértek (bár magam nem vagyok az). Bár erre is látnék más megoldásokat, mint hogy azokat segítsük a végtörlesztéssel, akik a legkevésbé vannak rászorulva. A rezsicsökkentéssel is az a bajom, hogy az spórol vele igazán, aki medencét fűt valahol a Rózsadombon.

Úgy általában is ez a problémám, hogy a támogatásokat sokkal differenciáltabban kellene adni, mert így kisebb segítségek is rohadt sokba kerülnek.

HaCS 2013.03.14. 20:40:52

"A behozott tőke 3-5x-nek kivitele reálrtéken pedig nem tisztességes üzlet."

Nem, az mese.

De ha van róla forrásod szívesen olvasnám.

fal_adja_a_masikat (törölt) 2013.03.14. 20:49:07

@ob.szerver: Pedig már annyi érvet felsorakoztattál, hogy nem is lehet sorra venni őket...elmeorvosra pedig neked van szükséged, hisztéria ellen nincs orvosság, max emberi tolerancia és terelgetés. Jobb esetben mindenki megtanulja gyerekként, hogy hisztériával nem lehet elérni semmit, kivéve ha nem kapott normális nevelést, engedtek neki és ez a minta rögzült be. Azért azzal jobb ha tisztában van, hogy hisztérikus embert nem lehet demokratának nevezni, inkább diktátornak, ha hisztizel, akkor max Orbáni pózokig juthatsz, de azért odáig tényleg sokat kell hisztizni:D

A felnőttek világában és nem családtagokkal szemben ezzel viszont nem érsz el semmit.

Radio Silicon 2013.03.14. 20:58:44

@sjános: amúgy, ha józan ésszel gondolkodnál, akkor rájönnél, hogy a horvátok és szerbek (románok, szlovákok) függetlenedési kívánsága teljesen irreális volt abban az időben, amikor a nemzetiségek faluról falura váltották egymást, ahol a városokban is legalább három nemzetiség élt egymás mellett. A horvátok meg eleve el voltak ismerve, az ottani megyék gyűlésein a horvát volt a hivatalos nyelv - tehát a horvát támadás szinte teljesen érthetetlen számomra (kivéve, hogy az osztrákok gondolom beígértek Jellasicsnak ezt-azt).

fal_adja_a_masikat (törölt) 2013.03.14. 21:11:43

@HaCS: Jürgen idejött, 15 év alatt megkereste a befektetett tőke 3x-át vagyis 300%-os profitot ért el. Jürgen nagyon nem akarná eladni ezt a jól tejelő vagyont, védi foggal körömmel akkor is ha korrupcióval, fél áron, bűnözéssel szerezte, teljesen érthető a motivációja. Ugyan jogállamban már régen semmisnek nyilvánították volna a privatizációs szerződéseket, de ettől most tekintsünk el arra való tekintettel, hogy tényleg erősebbek, tehát azzal se érünk semmit, ha jog szerint jár nekünk valamit, annak a jognak úgysem tudunk érvényt szerezni, sőt még azokat a jogokat sem gyakorolhatjuk, amik nekünk járnak a kettős mérce miatt...éppen ezért kár a devizahitelezés kapcsán arról spekulálni, hogy bármilyen olyan megoldás születne, ami a bankok felelősségre vonását eredményezné, meg hogy feleljenek anyagilag a bűncselekményeikért...

Tehát hogy lehet a GDP arányosan 6-7%-ra csökkent állami vagyont egy franciaroszági, németországi egészséges GDP arányosan 20-30%-ra feltornázni, megszüntetni ezt az irtózatos mértékű jövedelemszivattyút?

Előbb el kell érni, hogy egyáltalán eladják. Ehhez mit csinálnak? Azt ,amit akkor csináltak, amikor eladta az állam...mesterségesen alulfinanszírozzák (azon azért gondolkodj el, hogy a szektorális adók után pedig az is több 100milliárdos tétel!!! is még 8-10%-os engedményekkel próbáltak meg lakossági fogyasztókat is átcsábítani, nagyobb fogyasztók árlejtéses pályázattal meg 20-25%-os engedményt tudtak elérni....) és most talán majd a második 10%-os rezsicsökkentéssel el is érik ezt a célt...
Hogy ez nem túl jogállami, meg satöbbi, hát valóban nem az!!! Ahogy a vagyonszerzésük és a profitsztinjük se az, nem is állná meg a helyét bíróság előtt egy privatizációs szerződés sem, csak nincs még 4-5 éve az országnak arra, hogy kivárja ezeket az ügyeket...Orbánnak már 4-5 hónapja se nagyon van (szerintem).

Ezután beleáll Angela Merkel, meg Orbán Viktor is az ügybe, pózolnak egy jót mindketten a hazai közvéleménynek, megbeszélik, hogy mindenképpen szeretné az ország visszaszerzni ezt a vagyont és nem engedi a profitot amíg el nem adják. Azért, hogy ne tereljék jogi útra az alulfinanszírozást, meg az eladásra kényszerítést meg majd 1,5x áron visszavásárolják, ahogy tették ezt az E.On esetében is...

Magyarország megint bukik egy keveset az üzleten, de végre magyar állami tulajdonban lesznek a stratégiai ágazatok, lehet csökkenteni a rezsit, több marad az embereknek, pl megtakarításokra, fogyasztásra, attól fog emelkedni a magyar beruházás meg fogyasztás.

Szerintem ami érdekében minden magyar embernek fel kellene lépnie az az, hogy a visszaszerzett vagyon nehogy a fidesz holdudvarába kösszön ki, nehogy eladják majd újra a kommunisták, szélsőliberálisok. Azért kell tüntetni, hogy szakmailag jól vezessék ezeket az állami cégeket, ne legyen korrupció és tényleg fenntartható gazdálkodást folytassanak, megtartsák a szolgáltatási színvonalat az árak csökkentése mellett. Na, ezért utcára is lehet vonulni és legitim célja minden magyar embernek.

Az, hogy gyarmati sorban tartsanak, kiszívják az országból a jövedelmet nagyon nem tisztességes mértékben, na az senkinek nem lehet érdeke, csak azoknak akik anyagilag érdekeltek voltak ebben a buliban, de nekik nagyon!!!

fal_adja_a_masikat (törölt) 2013.03.14. 21:20:02

@Radio Silicon: és az osztrákoknak persze eszük ágában se volt megtartani az ígéreteket, míg Kossuth nem akart hazudni, ő nem akarta, hogy a nemzetiségek miatt apró részekre szakadjon az elvileg létrejövő Magyarország, arról már ne is beszéljünk, hogy az ő terve volt a Dunamenti köztársaság, ami hát eléggé tompítja azt a nézetet, hogy ő a nemzetiségeket példátlanul elakarta volna nyomni...nem autonómiát akart biztosítani, hanem önálló államok erős szövetségét.

De azért az sem véletlen, hogy Széchenyi a legnagyobb magyar (német származása ellenére is), és nem Kossuth!!!

A nemzeti liberálisok, meg a mostani szélsőliberálisok közötti különbséget meg zongorázni lehetne, bár a hazaárulás billentyűt elég sokszor kéne leütni utóbbiak esetében, nem lenne túl dallamos darab:) Mindenesetre nagy szégyenei a magyar történelemnek, méltatlanok az elődökre és mérhetetlen szenvedést, nyomort hoztak a kortárasaikra, utódaikra:(

Radio Silicon 2013.03.14. 21:24:21

@ob.szerver: Miről beszélsz? A vízvezeték meg volt már korábban is, a mobilhálózatot meg nyugaton is csak a 90-es években építették ki. Egyedül a vezetékes telefonok területén történt valamennyi javulás, bár azt is a Matáv csinálta és nem a német Telekom. A gázról és elektromos hálózatról nem tudok nyilatkozni, de mindez már sokkal korábban meg volt, mielőtt a külföldi cégek megvették ezeket a kiárusítás során.

Radio Silicon 2013.03.14. 21:26:54

@fal_adja_a_masikat: "Szerintem ami érdekében minden magyar embernek fel kellene lépnie az az, hogy a visszaszerzett vagyon nehogy a fidesz holdudvarába kösszön ki, nehogy eladják majd újra a kommunisták, szélsőliberálisok. Azért kell tüntetni, hogy szakmailag jól vezessék ezeket az állami cégeket, ne legyen korrupció és tényleg fenntartható gazdálkodást folytassanak, megtartsák a szolgáltatási színvonalat az árak csökkentése mellett. Na, ezért utcára is lehet vonulni és legitim célja minden magyar embernek"

igaz-igaz

piszt-ráng 2013.03.14. 21:47:36

@fal_adja_a_masikat:
Röviden összefoglalnám a történetet. Pomázi Csaba, aki soha nem cáfolt sajtóértesülések szerint a miniszterelnök rokona, Simicska Lajossal és Nyerges Zsolttal közösen gázerőművet alapít. Mivel ez veszteséges, megszabadulna tőle és el is adja több mint 3 milliárdért a Fideszes közgyűlés által vezetett Dunaújvárosnak. Az önkormányzat ezzel iszonyú rossz üzletet köt, úszik a milliárdos adósságokban. Ezt az a tanulmány is megerősíti, amit az önkormányzat megrendelt majd titkosított, és amit csak azért ismerhet meg a közvélemény, mert a Párbeszéd Magyarországért helyi képviselője, Szabó Zsolt kiperelte a bíróságon. Aztán jön Orbán Viktor és az elsők egyikeként "kimenekíti" az adósságból a várost – ami pénzünkből. Magyarán a rosszul gazdálkodó városvezetésen keresztül milliárdokhoz juttatja egy (sajtóhírek szerinti) rokonát a magyar miniszterelnök. ÍGY KELL JÓ KÉZBE ADNI A VISSZASZERZETT ÉRTÉKEKET. :-(

fal_adja_a_masikat (törölt) 2013.03.14. 22:01:50

@piszt-ráng: ott leszek minden közelembe lévő tüntetésen, ami ez ellen fog szerveződni, meg a többi korrupció és visszaélés ellen

ez nem változtat azon a tényen, hogy nem 3 milliárdos, hanem 150 000milliárdos kár érte az országot az elmúlt 20 évben...nem változtat azon a tényen, hogy lehet állami vállalatot tisztességesen vezetni és a közjó érdekében gazdálkodni, csupán ki kell kényszerítenünk a politikai-gazdasági elitből, vagy olyanokat megválasztani, akik eleve nem hajlamosak a lopásra...

a fideszt meg ha jól tudom a dunafer privatizációjáért is elő lehetne venni, pl Nyerges Zsótika is ott ült a felügyelő bizottságban jó sokáig, jó sok pénzt kitolhattak onnan

Párbeszéd Magyarországért attól még nem lesz kevésbé nemzetellenes, hogy lerántja a leplet a fideszes korrupcióról. Arra való tekintettel, hogy képesek összeállni az MSZP-vel, szinte felesleges amit csinálnak. Odadörgölőznek ahhoz aki 10x annyit lop és köpködik a másikat aki 1/10-ed annyit.

Azokat kövessük, akik mindkettőt elzavarnák, vagy legalábbis úgy lépnek fel a korrupció ellen, hogy ők maguk közben nem lopják/lopták el a többszörösét...az LMP is sok szerződést is kiperelt már, és ők nem állnak be az MSZP seggébe, tehát bennük még lehet reménye az értelmiségnek.

Morcos Kartal (törölt) 2013.03.14. 22:03:42

Ez a banda orbánnal az élen - így, kisbetűvel, mert gyurcsányt is így írom évek óta - közveszélyes pszichopatákból, elmebetegekből és bűnözőkből áll.

Poldi bá', te tényleg azt hiszed, hogy egy pszichopata tudja mit jelent az, hogy szégyen???

@piszt-ráng: a CÖF-nek közpénzből juttatott százmilliók meg a Publimonton keresztül jutnak simicska zsebébe. Hol itt a meglepetés? Ezek is ugyanolyan aljas mocskos rablók, mint az elődeik.

piszt-ráng 2013.03.14. 23:28:00

@fal_adja_a_masikat: Ha kapitalizmus van akkor a piac a meghatározó a politikust is az motiválja.A politika ne gazdálkodjon,teremtse meg a nyereséges gazdálkodás feltételeit,hogy jó adózók legyenek.Befolyt adókkal a többség javára döntsön ,oktatás,egészségügy,szociális háló....Svéd példa,sokáig egy párt/nem nevezem meg/volt vezető hatalmon Szándékosan nem írtam "kormányon" és új párt jött és nem cserélték le a kormány tagjait,mert ott hozzáértő emberek ültek!!MA AZZAL,HOGY REZSIT CSÖKKENTEK kivonnak pénzt beruházás igényes ágazatból azért,hogy politikai előny szerezzen,vagy azért,hogy tönkre tegye,hogy olcsón megvehesse 1 000 milliárd károkat lehet szerezni .Állam miből ruház be?.. és így tovább.Rezsit, ÁFA és jövedéki adó csökkentéssel érhető el ez nem jut eszükbe a sok marha meg tapsol,hogy Brüsszelben vívja orbán a csatát mert ott az akarják,hogy ne legyen rezsi csökkentés. :-( Tízszeres jelző jól hangzik-politikailag,DE mi mennyi az határozhatja meg a jövő útját.Ma aki fidesz ellenes ? 300 Ft.-os vízit díj ellen szavazott de nem szólt a 3 000 milliárdos magán nyugdíjnál/ jelenleg akormányból egyetlen miniszter asszony maradt a magán nyugdíj pénz)tárnál és 10 % hozama volt(vagyon nyilatkozat 2012.Akkor vasút állt meg és ...MÉG EGY TÉMA .Volt egy redszerváltó párt ma nincs.Van egy alig bekerülő párt-már egymást nyírják-ezekre bízzuk magunkat? Aki ezt mondja lehet,hogy fidesz drukker HAJRÁ MAGYARORSZÁG.

dr. Közbiztonság Szilárd 2013.03.15. 05:28:22

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
Faszságokat írsz, mint általában, legalábbis ha ezt Magyarországra értetted.

A Kádár-korszakban, legalábbis az 1968-as új gazdasági mechanizmus bevezetésétől kezdve sokkal jobban éltek az emberek, mint most (egy igen szűk mostani réteget kivéve, benne a Simicskákkal-Orbánokkal-Gyurcsányokkal-egyéb adótolvajokkal).

Senki nem éhezett, nem voltak koldusok, nem voltak hajléktalanok, nem volt 4 millió ember a megélhetési minimum környékén vagy alatt.
Most meg van.

(Igaz, nem volt színes tévé meg számítógép - de Amerikában sem. Egyszerűen meg még nem tartott ott a technika. Erről nem Kádár tehetett.)

Aki meg azt mondja, hogy igen, de felvettek egy csomó hitelt: most a hitelállományunk a háromszorosa annak, mint ami Kádár alatt volt. És ha nem GDP-százalékokat, hanem tényleges értékeket nézünk, forintban (vagy akár euróban), akkor folyamatosan nő. Tavaly pl. közel 700 milliárd forinttal, úgy, hogy közben elrabolták a mynp-k 3000 milliárdját, meg a bankadó néven megsarcolták a lakosságot, ugyanis a bankadó bevezetésével azonnal a duplájára nőtt minden banki költség, ez szintén olyan 1000 milliárd Ft körüli összeg évente.

dr. Közbiztonság Szilárd 2013.03.15. 05:36:18

@fal_adja_a_masikat:
Ez a 150 000 milliárd (nem annyira) enyhe túlzásnak tűnik 22 év alatt, ugyanis ez kb. 12 év teljes magyar költségvetési összege, mai áron számolva.

És ahhoz, hogy valamit el lehessen lopni, előbb valahogy be kell folynia annak az összegnek. De hát ennyi nem folyik (mármint igen, de akkor úgy jársz, mint a háziasszony, aki megvett 3 kiló húst, aztán nem találta; gyanakodni kezdett a macskára, megmérte, hát pont 3 kiló volt. Mire elkezdett töprengeni, hogy jó, a hús már megvan, de akkor hol a macska? Na most ezt helyettesítsd be költségvetési pénzzel meg ellopott pénzzel.)

dr. Közbiztonság Szilárd 2013.03.15. 06:05:11

@HaCS:
Nem mese az, 40-50 év alatt simán összejöhet. :-)

Ppix 2013.03.15. 14:12:21

@fal_adja_a_masikat:
Drága barátom. Most hogy megegyeztünk, hogy antikommunista fröcsögésedet a fideszre kellene elsősorban irányítani, folytassuk is:

"@HaCS: neked komolyan idáig terjed az értelmed? Hogy egy 20 éven keresztül kirabolt országban 2011-2012-ben lenne államcsőd, akkor azért azok a felelősek akik 2011-2012-ben éppen kormányon vannak?
Olvasd el a 17:07-kor küldött kommentem második részét, hogy érzékeld mi történt 20 év alatt.

2002-2010 között kb +10 000milliárd Ft-tal eladósították az állami/önkormányzati szektort..."
"
Nézzük csak kik is adósították el az önkormányzati szektort:
Benne van vastagon a fidesz is, meg persze a szocik is. Mindenesetre a fideszes települések erősen lélekszámuk "felett" teljesítenek, meglepően nagy adósságokat sikerült összehozni. Esztergom, Hódmezővásárhely, Kaposvár, V. kerület, mind-mind a fidesz prominens arcai által felügyelt lopások színhelyei.
Hogy mire mehetett el a pénz? Lehet sejteni:
index.hu/belfold/2013/03/14/titkositottak_az_adossagok_keletkezeserol_szolo_tanulmanyt/

A legnagyobb MOCSOKSÁG amit most csinál a kormány az önkormányzati adósságmentéssel. Kitalicskázták Simicskának meg a többi hazaárulónak a pénzt, illetve hitelből hazudtak virágzó várost a Lázár/Rogán féle gengszterek, majd most a mi adónkból átvállalja a kormány az adósságot, az önkormányzat megússza felelősségrevonás nélkül, lehet tovább hazudni helyben hogy milyen sikeres a fideszes városvezetés. Vagyis a mi kétszer ellopott pénzünkből betonozzák be a hatalmukat.
Te meg ennek tapsikolsz.
Idióta.

Otovszky E. 2013.03.16. 22:38:35

Nagyon jó, köszönöm!
süti beállítások módosítása