HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) áder jános (11) Áder János (4) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) Alkotmány (1) alkotmány (1) Alkotmánybíróság (5) alkotmánybíróság (2) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) Brüsszel (1) brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes beszéd (3) Egyenes Beszéd (1) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) fidesz (6) Fidesz (4) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyás gergely (2) gulyas gergely (1) Gulyás Gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) hírtévé (2) Hírtévé (11) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) IMF (2) imf (1) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) Kormányinfó (1) kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) Magyarország (1) magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) matolcsy györgy (4) Matolcsy György (1) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) mesterházy attila (6) Mesterházy Attila (3) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) MTVA (3) mtva (1) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) Navracsics Tibor (1) navracsics tibor (2) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán viktor (83) orbán Viktor (2) Orbán Viktor (2) országgyűlés (1) Országgyűlés (2) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) parlament (8) Parlament (2) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) rétvári bence (1) Rétvári Bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) rogán antal (1) Rogán Antal (6) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) Schmitt Pál (1) schmitt pál (23) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) Simor András (1) simor andrás (2) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) Szolidaritás (1) szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) tállai andrás (2) Tállai András (1) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Bevetették a hajléktalanfegyvert?

2013.01.12. 01:44 Poldi bá

Soha nem látott mértékben özönlötték el a budapesti aluljárókat a hajléktalanok. Az egésznek bosszúíze van...

Orbán Viktor megmondta: nem életszerű az Alkotmánybíróság döntése, amely megsemmisítette a közterületeken életvitelszerűen élők büntethetőségét - noha ő az AB határozatát természetesen "tiszteletben tartja". Azért teszem idézőjelbe, mert természetesen nem tartja tiszteletben, sőt, leszarja, mint mindig. A maga javára fordítja, de ha éppen olyanja van, úgy negligálja, hogy beírja az alaptörvénybe azt, amit kifogásolt a taláros testület. Oszt jó napot.

Ezt mondta a miniszterelnök október 30-i rádióinterjújában:

"...senki sem kényszerülhet az utcán élni, senki sem kényszerülhet arra, hogy megbirkózzon a faggyal meg a téllel az utcán, hiszen ha akarja, akkor rendelkezésére áll olyan fedett, fűtött hely, ahol a nehéz időszakot átvészelheti. Tehát megteremtettük a lehetőségét annak, hogy ne kelljen az utcán élni. Innentől fogva jogos az emberek többségének az az igénye, hogy ők nem szeretnék, hogyha a lakóhelyük közterületein hajléktalanok élnének. Az Alkotmánybíróság hozott egy döntést, ezt a döntést én tiszteletben tartom, de életszerűtlennek is látom egyúttal. Egyeztettünk az önkormányzati vezetőkkel, valószínűleg fogunk az emberekkel is egyeztetni, hogy meghatározzuk a változás irányát. Két módon lehet ilyenkor változtatni: vagy az Alkotmánybíróság döntésének megfelelően a vonatkozó jogszabályokat megváltoztatjuk, illetve úgy alkotjuk meg őket újra, ahogy az Alkotmánybíróság kérte, vagy ki kell mondani olyan alkotmányos elveket akár az alkotmányban, amely lehetővé teszi, hogy az önkormányzatok úgy dönthessenek, hogy márpedig az ő közterületeiken nem élhetnek életvitelszerűen hajléktalanok. Hogy melyik megoldást fogjuk választani, az a következő hetekben dől el."

És lám, a szavakat tett követi. Konzultáció ugyan még nem történt, egyelőre az állampolgárok puhítása folyik. A nagy hideg még nem ért ide, ám a budapesti fő közlekedési csomópontok aluljáróiban soha nem látott mennyiségben fekszenek a hajléktalanok. Körülöttük mocsok - és sok rendőr, meg közterület-felügyelő. Vannak helyek (például az átépítés miatt amúgy is lehetetlen körülmények közé került Felszabtér), ahol már kifejezetten ki kell kerülni a földön fekvő szerencsétlen embereket.

Országunk és fővárosunk vezetői most kéjesen hátradőlnek, íme ezt hozta nektek az Alkotmánybíróság! Gondolom, egy kicsit még elnézegetik a dolgot, megvárják, hogy mindent elborítson a mocsok, hiszen az AB döntése után ők ugye nem léphetnek semmit... (Tényleg nem?)

Aztán egy szép napon majd levelet hoz a postás. Orbán Viktor diákkori fotója lesz a levélpapíron. A Nagy Vezető barátságos hangon fog megszólítani és azután tudakozódik majd: egyetértek-e azzal, hogy az utcán élő hajléktalanok alkotmányos jogai nem sérthetik az én, egyszerű, dolgos, a társadalom gondját-baját a hátamon -vállamon viselő állampolgár alkotmányos jogait. Biztosít majd arról, hogy ha kifejezem változtatási szándékomat, ő ezt meghatalmazásnak fogja tekinteni és a nép által rárótt hatalommal élve gondoskodik arról, hogy a problémát egyszer, s mindenkorra megoldják a hatóságok.

Péntek reggel az Orbánnak egyébként is teljesen kiszolgáltatott Tarlós főpolgármester már tromfolt is az M1 reggeli műsorában: arra buzdított mindenkit, hogy nézzenek szét a budapesti aluljárókban, amelyekben már olyan áldatlanok az állapotok, hogy külföldiek fényképezik a látványt, a piszkos paplanokon fekvő embereket és az ürüléket. Nem tette hozzá, de szavaiból egyértelmű: mindez az Alkotmánybíróságnak köszönhető.

Tényleg?

Nem arról van szó, hogy a hatalom a "vele packázó" AB-nek most bebizonyítja: nem volt életszerű a döntés, ráadásul irritáló és felháborító a végrehajtó hatalom eszközeinek korlátozása, a beleszólás az ország működtetésébe, holmi ködös alkotmányossági alapon?

Vagyis az ügy legalább kétdimenziós és a szerencsétlen hajléktalanok csak eszközt jelentenek a képmutató, gonosz (igenis, gonosz), az emberek érdekeit saját akaratának megfelelően kisajátító politikai hatalom harcában. Szégyenletes viselkedés, szégyenletes politizálás, szégyenletes országirányítás.




Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

615 komment

Címkék: orbán viktor hajléktalanok Tarlós István

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

látjátok feleim szümtükkel 2013.01.13. 15:41:17

@Zsoo:
Mit is tesz meg? Azt már tudjuk, hogy a kitiltási törvénynek a főpolgármester úr egy hétig tapsolt örömében. Na és ezen kívül? Légyszíves sorold!

babo81 2013.01.13. 15:43:33

@nezavarjmasokat: Akkor mi?! Emlős,növény vagy tárgy?! Ő is EMBER akkor is ha megfeszülsz! Lehet őket utálni,megvetni,kirekeszteni...stb. akkor is EMBEREK maradnak!

látjátok feleim szümtükkel 2013.01.13. 15:44:35

@nezavarjmasokat: "...aki nem emberi módon él, viselkedik, beszél, az nem ember."

Tán csak nem rád hasonlít?
Miért vagy te ennyire emberiség ellenes? Vagy a te vallásod külön fajba csoportosítja azokat, akik téged zavarnak? Tudom én, hogy a fizetésért mindent meg kell tenni az embernek, na de ennyire?

VT Man 2013.01.13. 15:47:33

@din viesel:
"majd mindjart jonnek a neheztuzerek(maria,hertelendi,nemecsek es tarsaik mind a hatvan nevukkel)es bebizonyitjak,hogy a fidesz direkt felutaztatta pestre az osszes hajlektalant,csakhogy..."

Az ilyen posztok, mint a szerzőé, bizonyítják, hogy eszméletlen nagy idióták vannak a baloldalon.

Poldi komolyan azt gondolja, hogy a Fidesz utasítására mentek be a hajléktalanok ezerszámra az aluljárókba??

Normális???

látjátok feleim szümtükkel 2013.01.13. 15:48:57

@nezavarjmasokat: "Én legalább felvállalom, hogy ezen rétegeket szívesebben látnám holtan, mint élve..."

Jobb lett volna ha apád kisszéket csinál helyetted, de ha már ember formára sikeredtél, viselkedhetnél is úgy.
Egyébként kb. a hozzád hasonlók terelgették anno az embereket a vagonokba. Valaki téged is beterelhetne a jóízlés, emberség, a megértés világába, ha már sem a szüleid, sem a tanítóid nem tették. Esetleg egy botot is használhatna terelgetés közben.

replayxx 2013.01.13. 15:49:19

Kifejezetten visszataszítónak találom ezt a fajta gyűlölködő és rosszindulatú stílust... Gyerekek, ezt akartátok, nem? Igazi álszent baloldali módon hangosan védtétek a hajléktalanok többségi társadalommal szembeni jogait, majd amikor minden úgy alakult ahogy kértétek, felháborodtok és mindenféle szánalmas összeesküvés elméleteket halucináltok! Hiszen éppen ti éltek a belvárosban, nyilván titeket zavar első sorban. De ti ezúttal is képtelenek vagytok őszintén magatokba nézni, és elismerni a nyilvánvalóan hibás álláspontotokat - sokkal egyszerűbb most is teret engedni a gyűlöletnek, és gyártani egy újabb hazug ideológiát... Valójában ez maga az igazi aljasság, hiszen tényleg aljasak és undorítóan képmutatóak vagytok, ezért meg is érdemlitek ezt az egész lehetetlen helyzetet! Baloldali "értékrend", ugye?

babo81 2013.01.13. 15:50:18

@Zsoo: "emberi létezésre alkalmatlan emberek..." Mi van?! Komolyan te döntöd el ki alkalmas emberi létre?! És hova száműznéd őket?! Gázkamrába?!Kitellik tőled!

replayxx 2013.01.13. 15:53:02

És persze aljas hazugságokon és felelősségáthárításon alapuló hamisítatlan baloldali probléma megoldás...

látjátok feleim szümtükkel 2013.01.13. 15:53:14

@replayxx: "Igazi álszent baloldali módon hangosan védtétek a hajléktalanok többségi társadalommal szembeni jogait,..."

Te nagyon sötét vagy. Vegyél egy lámpást, oszt világosba olvasd el, hogy mit írtak azok, akiket te baloldalinak titulálsz.

fidesz = házmesterek pártja 2013.01.13. 15:55:17

@velorex-vezető: aham... rádfexek megdöglesz. Más kérdés, hogy a fizikai erőszakot meghagyom a magadfajta náci taknyoknak, nem szokásom az ilyesmi.

fidesz = házmesterek pártja 2013.01.13. 15:57:29

@madandcrazybird: mondd te retkes patkány! Egy orvos szerinted mindenható? Előre tudja 100% biztonsággal, hogy a beteg menthetetlen? Remélem, anyád is úgy fog megdögleni, hogy az orvosa menthetetlennek ítéli és a pofádba mondja, hogy nem kap kezelést, csinálj vele amit akarsz!

fidesz = házmesterek pártja 2013.01.13. 15:58:34

@mekeke: nem, azt kell nácinak nevezni, aki úgy viselkedik, mint anno a nácik - leszámítva, hogy momentán nincs lehetőségetek gázkamrákat építeni.

fidesz = házmesterek pártja 2013.01.13. 16:00:12

@873ujr3rk: no igen... És nem tudom eldönteni, hogy ilyenkor álszent vagy amolyan "csakazértistiltakozom". Az ilyen tiltakozzon akkor, amikor embernek nevezik! :D

Benderik 2013.01.13. 16:00:32

Kedves Kommentelők!
Azt azért gondolja mindenki végig, hogy ki az a hülye, aki hidegben alszik a földön, ha melegben is lehet. Hogy ha tényleg van elég hely a szállókon, akkor biztos az aluljáróban aludnának-e a földön a lábaink alatt. Nagyon könnyű megnyugodni, hogy hát azt írják, hogy van elég szálló, csak nem mennek be, erről én már mit tehetek?
Lehet azon vitázni, fordítsák-e adónkat rájuk -- ki-ki ízlése szerint vélekedhet erről --, csak senki ne tegye ezt abban a boldog tudatban, hogy a kérdés meg van oldva, és aki az utcán van, szimplán ott szeret lenni.
Nem kell megmenteni őket, csak akkor ne féljünk kimondani, hogy Magyarországon elfogadható a passzív eutanázia, amikor a lakástalanokat-pénzteleneket lekapcsoljuk a gépekről, hogy maguktól meghaljanak, és vállaljuk ezt nyíltan, mikor lelkiismeretünkkel számolunk.
Ja, és mindenki próbáljon ki három egymást követő éjszakát a télben, és ha a végén nem mocskos és büdös, nem ivott meg egy deci bort se, akaraterőtől duzzadón optimista, sőt még munkát is tud szerezni a végén e kinézetében, az onnantól ítélkezhet fölöttük.

fidesz = házmesterek pártja 2013.01.13. 16:01:33

@nezavarjmasokat: neked agyadra ment a TBC! Korábban már írtam, hogy az nem olyan, mint az influenza. Pestist csak azért nem kívánok neked, mert abba túl gyorsan beledöglenél, meg az tényleg elég fertőző tud lenni...

fidesz = házmesterek pártja 2013.01.13. 16:02:52

@Benderik: szerintem játszd el egy alkalommal a hajléktalant, menj be egy éjszakára egy ilyen szállóra! Vagy még jobb: menj oda társadalmi munkában kisegítőnek! Akkor talán rájössz, hogy miért vannak sokan, akik inkább a hideget választják a szálló helyett.

fidesz = házmesterek pártja 2013.01.13. 16:05:20

@Benderik: egyébként három éjszaka még nem nagy szám, annyit talán én is kibírnék. Alkoholhoz meg biztosan nem nyúlnék, de ennek egyéb oka van. Viszont három hét után megnézném a sok "okos" arcát...

Állást meg... sokan úgy sem kapnak, hogy még van lakásuk.

nezavarjmasokat 2013.01.13. 16:08:19

@fidesz = népirtó csőcselék: "A gümőkór vagy tuberkulózis (TBC) (tuberculosis) egy olyan FERTŐZŐ betegség, melyet a Mycobacterium tuberculosis baktérium okoz, és ami leggyakrabban a tüdőt támadja meg (pulmonáris tbc), de megtámadhatja a központi idegrendszert agyhártyagyulladást (meningitis tuberculosa) okozva, a nyirokrendszert és a vérkeringést, amelyek fő terjedési útvonalai is (pl. miliaris tbc)[1][2] Szintén érintettek lehetnek az ivarszervek, húgyutak, csontok, ízületek és még a bőr felülete is, azaz gyakorlatilag majdnem minden szerv és szervrendszer. A pulmonáris (tüdőt támadó) tbc-s beteg tüdejében gümők keletkeznek. A gümő a latin tuberculum fordítása. Innen jön a gümőkór név. A gümők megakadályozzák a normális tüdőfunkciót, emellett bizonyos káros (toxicus) anyagokkal árasztják el a szervezetet. (Többek között ez okozza az idült tbc-sekre jellemző "leromlási" (cachexia) tüneteket."

Úgyhogy nyugodj bele, a gyermekeid simán elkaphatják a TBC-t egy retkes alkesztől!!!

szabadmagyarnép · http://www.facebook.com/szabadmagyarnep 2013.01.13. 16:12:47

Mielőtt bárki is valamelyik párthoz kapcsolna kijelentem:
Soha nem voltam egyetlen pártnak sem tagja, de :

A kereszténység egyik alapvető tanítása a szegények, gyengék, elesettek támogatása,. a biblia sem mondja azt, hogy vedd el a szegényektől az utolsó vasukat és fordítsd ellenük a jobb sorban élőket, hogy megtarthasd a hatalmadat? A kormány nem keresztény értékeket képvisel hanem populista, kommunista értékeket. Minden tettük ezt támassza alá. Ideológiai tévedésben vannak ha keresztényeknek vallják magukat és a keresztény elvek meghamísításával másképpen cselekednek mint amit hirdetnek. De ez OV-től már megszokhattuk, Mindig mást mond és ellenkezőleg cselekszik, azaz hazudik mint a vízfolyás. Ha tényleg keresztények lennének akkor tettekkel bizonyítanák, segítenék a gyenge,szegény, elesetteken és nemcsak pofáznának erről. (szociális kérdések emberhez méltó módon való megoldása, munkahelyek létrejötte, anyagi biztonság megerősítése stb).

replayxx 2013.01.13. 16:13:02

@látjátok feleim szümtükkel: Sokat beszélsz, keveset mondasz - sötétség és (szellemi)nyomor pedig leginkább sajnos Magyarországon van, leginkább talán éppen az ilyen hazug és rosszindulatú aljas alakok miatt mint például te...

látjátok feleim szümtükkel 2013.01.13. 16:15:09

@replayxx:
Érveket, tényeket! Miért is vagyok hazug és rosszindulatú? Talán írás előtt bele néztél a tükörbe, és azt gondoltad, hogy mindenki olyan, mint amit ott láttál?

fidesz = házmesterek pártja 2013.01.13. 16:18:30

@nezavarjmasokat: te agyatlan vadbarom! Annak is nézz utána, hogy a hajléktalanok közt itt-ott megjelenő TBC hogyan fertőz, mennyi idő alatt!
Nem azt mondtam, hogy nem fertőz, hanem azt, hogy két perc alatt nem fogd elkapni. Már nem emlékszem, hogy kb. mennyi az a minimális idő, amit egy TBC-s közvetlen környezetében el kell tölteni ahhoz, hogy ténylegesen elkapd.

látjátok feleim szümtükkel 2013.01.13. 16:18:49

@nezavarjmasokat: "Úgyhogy nyugodj bele, a gyermekeid simán elkaphatják a TBC-t egy retkes alkesztől!!!"

Te meg nyugodj bele, hogy nem olyan könnyen lehet azt elkapni.
Gyerekkoromban még gyakori betegség volt falun, de én nem emlékszem olyan családra, ahol kettő, vagy több személy kapta volna el. Amikről én hallottam, ott mindenütt csak egy családtag betegedett meg.

Nem kell rémhíreket gerjeszteni!

szabadmagyarnép · http://www.facebook.com/szabadmagyarnep 2013.01.13. 16:20:41

Még egy csöppnyi kiigazítás az előző mondataimhoz.

Ugyanez vonatkozik itt a blogon a fidnyák szimpatizánsokra is. Volt kitől tanulniuk, "az alma nem esik messze a fájától"

nezavarjmasokat 2013.01.13. 16:21:21

@szabadmagyarnép: Akkor tőled is megkérdezném, ha már ennyire keresztény vagy: Hány alkoholista hajléktalan is él a házadban? Fizetésed hány százalékát utalod át nekik? Gyerekeid szabadidejükben a fázó csöviket takargatják meleg pokrócokba? Ha nem, akkor pofa alapállásba!

nezavarjmasokat 2013.01.13. 16:23:24

@fidesz = népirtó csőcselék: Anyád agyatlan, ha már személyeskedünk... Utánanéztem: "Bárki elkaphatja a tbc-t. A legegyszerűbb módon, cseppfertőzés útján. A beteg közelében lévő személybe belégzéskor bekerülnek a tbc baktériumai, az ún. Mycobacteriumok. "

Kellemes TBC-s döghalált kívánok szeretteidnek!

nezavarjmasokat 2013.01.13. 16:24:14

"Bárki elkaphatja a tbc-t. A legegyszerűbb módon, cseppfertőzés útján. A beteg közelében lévő személybe belégzéskor bekerülnek a tbc baktériumai, az ún. Mycobacteriumok. "

szabadmagyarnép · http://www.facebook.com/szabadmagyarnep 2013.01.13. 16:37:25

@nezavarjmasokat:

A hajléktalanok problémáit nem az állampolgároknak kell megoldani az impotens fidnyák kormány helyett. Én fizetem az adót, ja és orbán mennyit tett ehhez?

tudatommal papolt arról is hogy fizessünk az államadósság alapba de ő a mai napig a miniszterelnöki fizetéséből egy huncut petákot sem tett bele...hát itt van a kutya elésva....pofázuni könnyebb mint cselekedni.

Kedves fidnyák hívők: nem fogjátok végre fel azt, hogy vezíretek szerepe a politikában a nép eladósodásának az elősegítése a nyugat felé, hogy azután leigázzanak bennünket.....tii még magyar létetekre ehhez asszisztáltok is.
Kellenek a nyugatnak a magyar értékek (ivóvíz, termálvíz, stb)Szégyen. Aztán majd ha 300 Ft-ot fizetsz fél liter jó minőségű ivóvízért akkor ne siránkozz, mert késő lesz !

velorex-vezető 2013.01.13. 16:38:13

@fidesz = népirtó csőcselék: Értem. Akkor az elhízott, büdös, szuszogó, verebes-szerű típus vagy.
Annak azért őszintén örülök, hogy nem fexel rám.
A magadfajta állandóan a gyűlöletről papol, másokat vádolva. Közben minden sorodból süt a leplezetlen gyűlölet, alátámasztva a kötelező nácizással.
Szánalmas egy képződmény vagy!

nezavarjmasokat 2013.01.13. 16:41:53

Nemcsak nekünk kerül sokba a hajléktalan csótányok ellátása, a USA-ben sincs másképp: "A helyi törvények szerint az utcán történő részegeskedést, börtönbeli kijózanítás ítéletet hoz maga után, de Murray és a hozzá hasonlók, gyakran ahhoz is túl részegek voltak, hogy börtönbe szállíthatóak legyenek, ezért általában egy klinikára vitték őket. Nem szaporítom a szót, O’Bryan őrmester és társa három ilyen hajléktalant figyelt meg fél, illetve egy éven keresztül. Fél év alatt egyikük 100 000 dollár, másikuk 3 hónap alatt 65 000 (mai árfolyamon 22 500 000, illetve 14 625 000 Ft) dollár kórházi számlát hozott össze. Kiszámolták, hogy Murray 10 éves kórházi számlái, orvosi díjak, kórházi és elvonókúra számlái, olyan összeget tettek ki, mint egy átlagos nevadai polgár élethosszi egészségügyi költségei."

babo81 2013.01.13. 16:48:28

@replayxx: Miért kell baloldalinak gondolni azt akinek más a véleménye mint neked? Mi az,hogy ti? A szerző? Vagy mindenki aki Fidesz ellen van? Nem vagyok sem jobb sem baloldali. Mondok én neked valamit:egyetértettem mikor megtiltották a közterületen való életvitelt(ne ott végezzék kis/nagy dolgukat)nem értek egyet a mostani helyzettel,hogy újra szagolnom kell az emberi ürüléket az aluljárók környékén. Én csak azokkal vitáztam aki ezeket az embereket àllatnak vagy még annak se minősíti!

DezInf 2013.01.13. 16:54:03

Azért hihetetlen,milyen mélyen kettéosztott ez az ország. Bármilyen ügy kerül terítékre csakis pártpolitikai csatározások kezdődnek,libsizéssel,judeo-bolsevikozással,nácizással stb.

Esetleg emberi érzések is vannak egyesekben,vagy a pázmányi demokrata szellem jár át titeket?

Lehetne itt téma a tavalyi folyami kavics kitermelésének pontos értelmezése, akkor is kiderülne van libsi,komcsi,meg nemzeti meg internacionalista kavics.
Meg van aki lopja a kavicsot,más különadót vetne ki rá, a harmadik meg elküld mindenkit ahová szeretné,aztán kiderül ez a kavics nem az a kavics amire gondolt. A sima bányagödrökból kitermelt kavics az más, ez annyira homofób!
Nem hungarofolyamikavicskompatibilis.
Már a Kommunista Kiáltványban is szó volt a kavicsról, a Tóra külön fejezetet szentelt neki, a Bibliában Dávid-Góliát meg valami parittya, a multik meg valami szemetet akarnak ránk sózni ami nem is kavics,hanem valami romlott csirkeszárny golyó formájúra hengerelve.
Nem semmi kalamajka,ezt lehet aztán felcímkézni,egymásra dobálni mint a .....-t, szétkenni nehéz mert ahhoz kicsit kemény:D

A kavicsot megkérdezte valaki ?
Ezek után szeretne még kavics lenni,a mi kavicsunk lenni ?
Érdemes volt közénk telepednie,barátként fogadtuk,oszt most meg mindenki szeretné a részét belőle.

Nemzeti egység! Humanistakavics internacionálé!

A kavics meg próbál minél gyorsabban minél távolabbra kerülni tőlünk.

Annyira meg akarták egyesek menteni,hogy majd belepusztultak:) meg a kavics is :D

Csodálkoztok,hogy a kavicsok (fajra nemre,kitermelési helyre, vallásra való tekintet nélkül ) egységesen rossz hírünket keltik a nagyvilágban?

A véleményem szerint csak az kérjen segítséget tőletek,aki gyáva megölni önmagát. Rátok bizton számíthat:(

babo81 2013.01.13. 16:56:44

@velorex-vezető: miért nem írod ezt annak aki más családjának vagy gyermekének döghalált kíván?!

nezavarjmasokat 2013.01.13. 16:59:50

@babo81: Pl. annak a babo81-nek, aki ezt írta: "Remélem ma tényleg elromlik a fűtés nálad,mert megérdemled! Egyébként rádférne egy olyan verés,hogy összeszarod magad! Hitvány alak vagy és més embernek merészeled hívni magad?! "

Mert ugye a keresztényi szeretet...:-)

babo81 2013.01.13. 17:01:29

@DezInf: hungarofolyamikavicskompatilibis-ez jó,végre valaki aki a humor oldaláról próbál "észt osztani"! : D

Gatinho 2013.01.13. 17:04:54

Elmész anyádba fideszfóbiás poldibá, a szar blogoddal együtt.

babo81 2013.01.13. 17:05:01

@nezavarjmasokat: amilyen az adjon isten kedves....ne legyél álszent én soha nem kívánnàm másnak a halálát... bezzeg te!"Kellemes TBC-s döghalált kívánok szeretteidnek!" Undorító vagy!

DezInf 2013.01.13. 17:08:14

@nezavarjmasokat:

Utánanéztem a neten. A wiki ( nem wmiki,kérem ezt figyelembe venni) nagy segítség,főleg a hanysi-kínai verzió.
Az agyrágóbogár nem mindenkit támad meg. Értelmes embereket elkerüli,mert az túl nagy kihívás neki. Másrészt kell a hely a kicsi agyrágóbogaraknak az alváshoz,játékhoz. Kimondottan csak bizonyos esetekben támad,akkor is nagyon alapos válogatás után. Előnyben részesíti azokat,akik avatarja haditechnikai eszközöket jelenít meg. A vadász/vadászbombázó avatar a legveszélyesebb,mert az néhány apró jellemhibára utal(tisztelet a kivételnek,de az épp most és itt nem található).
A másik legnagyobb veszélyforrás a nick név .
A "nezavarjmásokat" főleg ékezet nélkül,nos az a kedvencük.
Kevés táplálék,sok hely a kis agyrágóbogarak sokaságának kiteljesedéséhez.
Ideális terep.

Breaking-brekk-news!

Új frissítés a wikiben! Agyrágóbogarunk helyszíni jelentése:

- A helyzet kezd reménytelenné válni, lassan elfogy az élelem,help!!!!!!!!

Segítsetek kicsi árváinkon !!!!!!
Essen meg már rajtunk a szívetek!

szabadmagyarnép · http://www.facebook.com/szabadmagyarnep 2013.01.13. 17:12:38

Hogy Magyarországon helyreálljon a rend és az ország visszazökkenjen a régi kerékvágásba, megszűnjenek a legnagyobb problémák , tudjanak dolgozni az emberek és pénzt keresve tudjanak fogyasztani és tisztességes emberhez méltó módon élni ahhoz mindössze " 6 dolgot kellene tennie a kormányzatnak".

A megoldás ott hever előttük, majd kiveri a szemüket mégsem lépik meg inkább engedik szenvedni a magyart. Csak pár intézkedést kellene meghozni, jogszabályokon változtatni .....de nem teszik mert ekkor nem tudnának boldog-boldogtalannak, s...nyaliknak olyan money-t osztogatni amelyet a nép keresett meg vérrel, verítékkel, kemény munkával , tehát a jeelenlegi kormány nem a magyar nép érdekeit tartja szem előtt, hanem valaki/k más érdekeit a nép rovására. Szememben az ilyen kormány illegitim.

Csak fél-egy év kellene és látszana a gazdasági emelkedésünk, eredményeink. és nem utolsósorban javulna gazdasági, pénzügyi függőségünk is amit ez a kormány valamilyen oknál fogva nem akar. Sőt akár a következő hónapban már nem éhezne egyetlen magyar ember sem függetlenül attól, hogy van e munkája vagy nincs neki!

Két ok ami kritizálható a kormány munkájában:
1. A fent említett okok miatt nem lépik meg ezt a lépést,
2. Nem látják át a fiskális és a monetáris folyamatokat, összefüggéseket. Nem tudják, nem látják át azt, hogy egyes döntések amit meghoznak milyen folyamatokat fog indukálni a gazdaságban és pénzügy terén, azaz nem tudnak racionálisan, előrelátóan gondolkodni. Költségvetést egy évben kilencszer módosítani analfabétizmusra, hozzánemértésre utal.

Fél év alatt látványosan nőne a GDP, a gazdaság, a belső fogyasztás úgy, hogy minden állampolgárnak, a legszegényebbnek is lenne mindennapi betevő falata amely hitet és reményt adna az embereknek. De ők ezt nem akarják. A jelenlegi hatalom pontosan abban érdekelt, hogy mindez ne valósuljon meg Magyarországon. Vajon miért? Tipp?

nezavarjmasokat 2013.01.13. 17:13:33

@babo81: mint már mondtam: Lehet, hogy én undorító vagyok, de te és a "kedves családod" undorítóbb, mikor okádva, kannás bort szopogatva szarik/hugyozik a busz ülésére!

babo81 2013.01.13. 17:14:10

@nezavarjmasokat: Tessék már akkor annak is utánanézni miért is írtam előszőr majd másodszor azt,hogy szarjon be a kazánod! De még akkor sem kívántam,hogy "dögölj meg" mint te,csak hogy fázzál rendesen! Te meg már a hajléktalantól kezdve a másik hozzászóló szeretteinek a halálát is kívántad! Te beszélsz keresztényi szeretetről?! Elmész te a picsába!

babo81 2013.01.13. 17:23:00

@nezavarjmasokat: már a családommal is bajod van? Tán ők is beszóltak neked? Mondd mit vettél be,hogy ilyen vízióid vannak a szeretteimről! Úgy támadsz mint egy elmeháborodott! Te csak szeretnél olyan családot amilyen nekem van! De ha már személyeskedünk,üzenem anyukának kezeltetni kéne a gyermeket! Kórós emberfóbiája van. Ne engedje mások közé!

velorex-vezető 2013.01.13. 17:26:08

@babo81: A toleranciabajnok nem tartotta lehetségesnek a TBC-t elkapni a buszon a ráköhögő
hajléktalantól, tehát nyilván nem kell féltenie a szeretteit

babo81 2013.01.13. 17:27:32

@szabadmagyarnép: Mi az a 6 dolog?Tényleg érdekel!

Veridicus2012 2013.01.13. 17:37:11

@szabadmagyarnép:

"Igenis a hajléktalan szálló nem jó megoldás, hiába erőlteti ezt OV.Az modern láger és ezeknek az embereknek is joga van a méltó emberi élethez, a szabadságukat sem korlátozhatják modern lágerekbe terelve őket.
nem tudom, ha önhibádon kívül te is ilyen helyzetbe kerülnél, akkor is ez volna e a véleményed erről a kérdésről a többi hozzád hasonló kommentelővel ?"

Tudatosan összemosod te is a hajléktalanság élethelyzetét a deviáns, elfogadhatatlan viselkedéssel. Attól, hogy valakinek ilyen sors jutott, még nem kell összeokádni-összehugyozni-összeszarni az aluljárókat vagy a buszokat, és nem kell másokat zaklatni. De ha szerinted ez normális, akkor fogadj be magadhoz egy ilyen alakot!

A méltó emberi élet pedig éppen az, hogy lehetőség szerint senki ne éljen az utcán. Ha neked emberi méltósághoz tartozik az, hogy valaki összeszarva ordítozik, akkor egyszerűen nem tudod, mi is az az emberi méltóság. Arról nem beszélve, hogy emberi méltósága és joga éppenséggel a normálisan élő embereknek is van - csak erről valamiért nem aratok beszélni ti, liberálisok.
Hogy nem lehet őket a szabadságukban korlátozni? Dehogynem lehet! Már elnézést, de ha bárki odahugyozik az utcára, akkor jogszabályt sért, és megbüntetik. Nagyon helyesen. Miért vonatkozna más szabály egy hajléktalanra? Valóban úgy véled, hogy csak azért, mert hajléktalan, oda hugyozhat, ahová kedve tartja? Mondd a címed, odamegyek, és lehugyozom a kapuadat, és elvárom, hogy ezt jogomban állónak tartsad! Ha viszont nem tetszik, akkor ne tartsd ezt hajléktalanok esetében sem holmi jognak!

DezInf 2013.01.13. 17:38:01

@nezavarjmasokat:

Kezd unalmassá válni a téma. Talán inkább mesélhetnél a nemzeti drogstratégiáról, a kormány tökölődése miatt leállt tűcsere programról kialakított álláspontodról.

Mert lehetnek akár hajléktalan-alkoholista-drogosok-mentálisan sérültek is,akik tb-cések is lehetnek igen sok kombinációban is akár.

Ezek önmagukban is lehetnek problémák,hát még a felsoroltak különböző együttállásainál.

Hajléktalan,alkoholista,drogos,mentálisan sérült,tbc-s,aztán ezen felsoroltak szabadon választott konfigurációja.

Ezek ellen is ilyen szigorú álláspontot képviselsz?
Nem vagy érintett egyik betegségben sem,ill. kombinációban?

Véleményed nagy segítség lenne,hogy tisztán lássunk ebben a bonyolult,hajléktalanok által akadálymentesített-ellenessé tett világunkban.

velorex-vezető 2013.01.13. 17:43:18

@DezInf: "Hajléktalan,alkoholista,drogos,mentálisan sérült,tbc-s,aztán ezen felsoroltak szabadon választott konfigurációja."
Kifelejtettél néhány jelzőt a halmozottan hátrányos gyűjteményből: cigány, meleg, zsidó, néger, HIV pozitív, leszbikus, mozgássérült, siket, vak, down-kóros stb.

Linda69 2013.01.13. 17:58:11

Kedves Liberális barátaim!
Indítsunk egy mozgalmat! A mozgalom neve: "Ápold a hajléktalanjaidat!" Mindegyikünk magára vállal egy hajléktalant, hazaviszi, ápolja, a vendéghelyiségben lakatja. Elvégre biztosan lesz elég hely egy extra személynek. Elvégre nem várhatjuk, hogy az a rossz manager Állam bácsi gondoskodjon minden nyomorultról

Üdvözlettel

Linda69

fidesz = házmesterek pártja 2013.01.13. 18:01:20

@Linda69: ha nem lennél egy álszent tetű, még hiteles is lenne a böfögésed. Gondolom, te anyádékat is hagyod éhendögleni.

fidesz = házmesterek pártja 2013.01.13. 18:03:21

@velorex-vezető: mondd! Anyád kurválkodása során miért nem vigyázott jobban, hogy ne egy szifiliszes ügyféllel csináltassa fel magát? Akkor nem lennél ilyen agyatlan korcs...

velorex-vezető 2013.01.13. 18:04:49

@Linda69: Ez egy igen dicséretes kezdeményezés!
Emellett javaslom több romagyerek felvételét a Lauder Jávne iskolába. Tudtommal ezidáig egy sem jár oda és ez egy tarthatatlan állapot.

fidesz = házmesterek pártja 2013.01.13. 18:05:03

@velorex-vezető: egyébként nem tudom te rühes tetű, hogy mennyire tűnt fel, de valahogy kizárólag a magadfajta, álszent, gyűlölködő férgekkel szemben használom ezt a stílust. Pont azért, mert nem érdemeltek mást. De őszintén szólva az ilyennek a (biológiai) szülei is elgondolkodhatnának, hogy miért is nem használtak gumit annak idejét...

fidesz = házmesterek pártja 2013.01.13. 18:06:18

@velorex-vezető: dicséretesebb kezdeményezés lenne, ha mondjuk elmennél egy hajléktalan szállónak csúfolt lágerbe és önkénteskednél néhány hónapig!
Ja, hogy a munka az már büdös? Akkor miért ugatsz bele?

velorex-vezető 2013.01.13. 18:07:51

@fidesz = népirtó csőcselék: csak így tovább drága liberális polgártársam! Engedd másoknak is meglátni lelked színes virágait.
Éljen "Tégy a gyűlölet ellen" mozgalom!
Picit azért aggódom az egészségedért, mert határozottan idegesnek tűnsz.

vakablak 2013.01.13. 18:24:37

Ennyi kommentet lehetetlen végigolvasni, úgyhogy bocs, ha esetleg volt már hasonló gondolat:

Természetesen egy pillanatig sem lehet vitás, hogy mindazoknak igazuk van, akik élhető várost akarnak. Ugyanígy az sem vitás, hogy a hajléktalanok köztéri performanszával a helyzet a közember számára az elviselhetetlenséggel határos, ill. esetenként azon is túl van.

Azonban az ombudsman sem azt mondta, hogy maradjon minden úgy, ahogy volt, és mostantól legyen mindenkinek minden rossz. Az ő kifogása jogállami, félreérthetetlen (bár félremagyarázható) és szintén jogos. Ő azt kifogásolta, hogy egy törvény alapján a hajléktalanok köztéri életét büntetni lehessen. Ennél nagyobb perverziót egyébként elképzelni sem tudok.

Továbbá: bár nehéz belátni, a hajléktalanok racionális emberek legalább annyiban, hogy nagy átlagban olyasmiket tesznek, ami a számukra rendelkezésre álló opciók közül a legjobbnak tűnik, ill. fordítva, szintén nagy átlagban kerülni fogják az olyan élethelyzeteket, amelyekről tudják, hogy számukra káros. Ezek után azon kell elgondolkozni, hogy vajon miért teszik meg magukkal azt, hogy aluljárókban fetrengenek a saját szarukban, járókelők lába alatt és megvetésétől sújtva, és miért nincsenek mégis inkább a hajléktalanszállókon? Előrebocsájtva, hogy a pontos választ nem ismerem, abból kell kiinduljak, hogy erre valamilyen súlyos okuk van. Még egyszer: a hajléktalan is racionális döntéseket igyekszik meghozni, márpedig ha közülük elképesztő mennyiségnek jobb a köztéren, szarban fetrengeni, mint a nekik felkínált másik (elvben, a mi ismereteink szerint remek) opció, akkor ott erősen gyanítható, hogy valami nagyon nincs rendben a hajléktalanszállók körül.

Én egy nagyon egyszerű szabású technokrata vagyok, akit jobbára csak a kivitelezhető és működő megoldások érdekelnek.

A képlet számomra egyszerű: meg kell tudni, hogy mi az a nagy gáz, ami miatt a hajléktalanok tömegeinek nem megfelelő a hajléktalanszálló, és pont csak olyan mértékben kell javítani az ottani viszonyokat, hogy már sokkal inkább megérje a hajléktalanoknak oda menni, mint az aluljárókban fetrengeni. Megjósolható, hogy napokon belül el fognak tűnni a közterületről, és ehhez semmilyen rendőri vagy törvényi intézkedés nem fog kelleni.

that's it · http://onlymylife.com 2013.01.13. 18:24:43

@Linda69:
Én azt mondom fogadj be egyet és csinálj róla Blog ot !!

szabadmagyarnép · http://www.facebook.com/szabadmagyarnep 2013.01.13. 18:35:13

@babo81:

Itt nem fogom kifejteni, azt a szabad magyar nép és annak segítői idővel meg fogják tudni.

A vezírnek nem fogom elárulni, itt nyilvánosan, hogy saját bénaságát, kormányzati impotenciáját leplezvén saját magának állítsa ezt be és élje ki a cezaromániás hajlamát engem meg félretegyen mint egy kutyát. Nem barátocskám, ezt nem játszuk. csak annak mondom el akiről látom, hogy akar tenni is a magyar népért és nemcsak pofázik tele szájjal, aki tökös és kemény fickó, akit szeret a magyar nép és követné bárhová, aki kiállna az élre és vezetné az embereket egy jobb világ felé.
OV és sleppje nem ilyen ember.

Zabaalint (törölt) 2013.01.13. 18:40:15

Azért jó Tarlóst látni beszélni videón, mert ilyenkor megnyugszok, hogy a tipikus pesti bunkó nem kitalált sztereotípia, hanem létező típus.

A vége meg nagyon vicces, mert érdekes demokrácia felfogása van, ilyen értelemben a demokrácia tényleg a többség diktatúrája.

Zabaalint (törölt) 2013.01.13. 18:43:32

@Veridicus2012:
Szándékosan kevered a dolgokat. Az emberi méltósághoz való jogban benne van, hogy jog, tehát nem kötelesség. Kötelesség csak az ésszerűen megalkotott szabályok lennének. A csoport számára betarthatatlan szabályokkal és a probléma szőnyeg alá seprésével semmi sem oldódik meg.

Zabaalint (törölt) 2013.01.13. 18:47:37

@vakablak:
Egy értelmes kommentelő? Ilyen is van? Igen, pontosan azt kell vizsgálni, hogy miért nem mennek a hajléktalanok. Itt általában két szélsőséges vélemény ütközik:

1. Mert egyes hajléktalanok lopnak, és a többségük ettől fél.

2. Mert oda nem engedik be őket piásan.

Feltehetőleg mindkettő ténylegesen szerepel az indokok között, meg még sok más, mert nem egybites a világ, mint ahogy be szeretnék állítani. De mindkettő, sőt a többi indok is kezelhető lenne, vagy ez naiv gondolat?

szabadmagyarnép · http://www.facebook.com/szabadmagyarnep 2013.01.13. 18:53:52

@Veridicus2012:

Ha olvastál volna a sorok között akkor észrevehetted volna azt, hogy az emberi méltóság sértése nélkül kell a ezt a problémát megoldani ...arra utaltam és nem arra amit te itt most kisarkítasz.

Szomorú, hogy magyar létedre ennyire véded a vezírt aki közben nagy ívben tojik a te fejedre is mind a többi fidnyák szimpatizánsra és röhög magában, hogy ezeket az agy mosottakat jól csőbe húztuk.
Észre sem veszed vezíred hátsó szándékát....a feladata a magyar nép minél nagyobb eladósodása és a magyarok leigázása, kerékbe törése, aztán az ország feletti hatalom átvétele a háttérben meghúzódó csoportoknak.....gratula, te ehhez még asszisztálsz is.

A kereszténység egyik alapvető tanítása a szegények, gyengék, elesettek támogatása,. a biblia sem mondja azt, hogy vedd el a szegényektől az utolsó vasukat, utolsó lehetőségüket egy emberi élethez,és ne fordítsd ellenük a jobb sorban élőket, hogy megtarthasd a hatalmadat? A kormány nem keresztény értékeket képvisel hanem populista, kommunista értékeket. Minden tettük ezt támassza alá. Ideológiai tévedésben vannak ha keresztényeknek vallják magukat és a keresztény elvek meghamisításával másképpen cselekednek mint amit hirdetnek. De ez OV-től már megszokhattuk, Mindig mást mond és ellenkezőleg cselekszik, azaz hazudik mint a vízfolyás. Ha tényleg keresztények lennének akkor tettekkel bizonyítanák, segítenék a gyenge,szegény, elesetteken és nemcsak pofáznának erről. (szociális kérdések emberhez méltó módon való megoldása, munkahelyek létrejötte, anyagi biztonság megerősítése stb).

látjátok feleim szümtükkel 2013.01.13. 18:57:26

@vakablak: "A képlet számomra egyszerű: meg kell tudni, hogy mi az a nagy gáz, ami miatt a hajléktalanok tömegeinek nem megfelelő a hajléktalanszálló, és pont csak olyan mértékben kell javítani az ottani viszonyokat, hogy már sokkal inkább megérje a hajléktalanoknak oda menni, mint az aluljárókban fetrengeni."

Ez az ablak nem vakablak, hanem egy világos, egyenes, tiszta beszéd, és javaslat.

DezInf 2013.01.13. 18:58:17

@velorex-vezető:

Láthatóan választ nem kaptam. Ahogy a tajgetoszos verzióra sem. Mindenkinek más az érzékenységi szintje. A saját családja az azért más. Másét gondolkodás nélkül letaszítaná.
Magyarország,én így szeretlek!

DezInf 2013.01.13. 19:01:37

Szerintem nézzétek az Echo tévét. A sok "betelefonáló" papírízű szövegei kiütik az itteni szintet. Esélyesek a Béke Nobel díjra:D

Tanulságos,szinte mennyei magasságokba röpíti azt aki arra vevő. Adó-vevők kíméljenek:D

DezInf 2013.01.13. 19:10:07

@velorex-vezető:

Amit írsz,azzá válsz,feltéve ha nem léptél már túl önmagadon:)

A velorex meg egy nagyon szép "műalkotáa".
Berakhattál volna arról egy szép képet,én nem haragudtam volna meg érte.

Waszlavik Gazember Velorex Sámán László reinkarnációja lennél ?

Netán szellemi közösségben élsz vele ?

velorex-vezető 2013.01.13. 19:24:31

Az alkotmánybírák mérlege megbillent, és a jog evolúciós fejlődésének feltörekvő oldalágát, a liberális vonalat erősítették döntésüknél - állítja Szabó György, a Jobbik fővárosi képviselője. Többségi szavazatukkal jogellenesnek mondták ki a közmunkával és a hajléktalanokkal kapcsolatos törvényt, melynek eredménye - a képviselő véleménye szerint - rendezetlenséget és káoszt teremt a többségi társadalom kárára. A határozat szembe megy a magyar társadalom évezredes elvárásaival, szokásaival és törekvéseivel.

A földi létezés veszélyes üzem, ezért a társadalmi fejlődés elsőként az életet védi, legyen az bármilyen, aminek eredményeként a figyelem ma már állatokra és növényekre is kiterjed. A jelenlegi gazdasági és hitelválság következménye, hogy képzett emberek sokasága is elveszíti a munkahelyét, ezért közpénzből közmunkát és fedelet biztosítanak a rászorultak mind’ nagyobb részének a szolidaritás jegyében. A rendezett körülményekből kiszorultak egy része a túlélés sajátos lehetőségei között emberhez méltatlan helyzeteket talál, melyek igen gyorsan okozzák a vesztüket, miközben a környezetükben élő többséget veszélyeztetik. Ők azok, akik a relatív szabadságjogaikhoz és a törvényeken kívüli helyzetükhöz ragaszkodnak, miközben minden szükségletüket az utcán, aluljárókban, kapualjakban végzik. A normális körülményekből kikerülők elhanyagoltsága legyengülést, fertőzésre való hajlamot eredményez, ami a védtelen közösségeik révén gyorsan átterjed az amúgy is veszélyeztetettekre, és így a lakosság egészére - írja Szabó.
Hatályos törvényeink szerint a halmozott életellenes bűncselekmények esetében sem megengedett jelenleg az élet elvétele. Ugyanakkor az Alkotmánybíróság döntése a társadalmi gondoskodás elmaradásához vezet, ami tömeges szenvedést és pusztulást eredményez a rendezett körülményekből kiszorultak számára. A törvények legfőbb őrei ezt a bizonytalan létet szentesítették, azaz a kiszorultak mielőbbi vesztét, a „túlsó partra” érkezésüket részesítették előnyben. A felelősségük a jog megfogalmazása szerint egyetemleges, amely még akkor sem fogadható el, ha az szerintük jogszerű - zárja közleményét a Jobbik fővárosi képviselője.

wilddog84 2013.01.13. 19:46:07

egy dolgot kéne észrevenni:
mégpedig, hogy ez a kurvára elbaszott kormány úgy alakítja az alkotmányt, ahogy csak akarja, legyen szó emberi életekről, javakról vagy bármiről.
Ez pedig jobb helyeken diktatúra.

Ez az amit a fideszes szavazóknak köszönhetünk, hogy Magyarországot kiszolgáltatták egy szellemileg teljességgel instabil szörnyetegnek, és szörnyszülött bandájának!
(mielőtt a viktor fanok nekem esnek, nézzenek utána kedves min.elnökünk pszihiátriai kórtörténetének, és lehet kiderül, hogy egy elmebeteg irányít)

velorex-vezető 2013.01.13. 20:06:34

Orbán valószínűleg a nemzetközi globáltőke hazai helytartója és gátlástalanul képviseli bizonyos pénzügyi körök érdekeit Magyarországon, de messze nem elmebeteg. Egészen más az elmebeteg:

Kóros tüneteket vél felfedezni Gyurcsány Ferencnél dr. Dános Kornél, a Semmelweis Orvostudományi Egyetem Nyelvi Kommunikációs Központjának igazgatója. A magatartáskutató a Reformnak adott interjújában megfigyelései alapján állítja: a kormányfő elveszette önkontrollját, és ez kihat viselkedésére.

Gyurcsány Ferenc teljesítménye kivételes – vélekedik dr. Dános Kornél, ugyanis eddig még nem volt példa arra, hogy néhány hónap alatt ennyire drasztikusan romoljon egy politikus retorikai és viselkedési teljesítménye. A televízióból mindenki nyomon követheti beszédeit, viselkedését. Szerinte szembetűnő, hogy rosszul méri fel egy-egy szituációban miként is kellene viselkednie, és ez nemcsak a beszédhelyzetre vonatkozik, hanem arra is, amikor csendben a háttérben hallgat, vagy szótlanul ül a parlamentben. – Csak figyelje meg ilyenkor a gesztusait! Mintha nem is lenne önkontrollja, folyton „pofákat vág. Egyébként minden szerepet túljátszik. Amikor szerény, összekulcsolt kezével, mint egy ájtatos manó, rettenetesen erőlködve mutatja, hogy most ő szerény. Amikor határozott, akkor túlontúl az, szinte megfeszül a szerepben.

– Idegesítően hosszú szüneteket tart, majd ezután hadarni kezd, felpörgeti a mondandóját. Hosszú szövegeket egy huzamra, ekkora szünetekkel tarkítva elmondani csak bizonyos panelek, bevett sémák alapján lehet – sorolja a szakember. Hozzáteszi: meglehet, ez a múlt rendszer KISZ-titkáraként, huszonévesen még elfogadható volt, de ma már kormányfőként, túl a negyvenen, egyáltalán nem az.

Dános Kornél szerint a kormányfő nem érti, hogy hétköznapi emberekhez beszél, akik a normális beszédritmust a megfelelő hosszúságú szüneteket alkalmazzák akkor, amikor egymással társalognak, vagy egy plénum előtt beszélnek. Ugyanis az érzelmeinket a beszéd hanglejtésén túl gesztusainkkal fejezzük ki. Ha valakit, mint Gyurcsányt „megkoreografálnak, akármilyen önfejű is, az esetenként követi az instrukciókat. Arra figyel, amit sulykoltak neki, és aszerint próbál viselkedni, levetkőzve saját természetességét. Ez irritáló hatást kelt.

A magatartáskutató úgy véli: a miniszterelnök tudja, hogy mikor kell emberként és mikor politikusként megnyilvánulnia, ám ezt a kettőt néha összekeveri. Nem az ember uralja a politikusi szerepet, hanem a politikus hatalmasodott el az ember fölött. Egy-egy megnyilvánulása – elnézést a hölgyektől –, feminin jegyeket hordoz. Dános hangsúlyozta: az biztos, hogy Gyurcsány fejlődni akar, ám a kellemetlen tapasztalat az, hogy ez rossz irányba tartó pálya. Érződik rajta, hogy valakik folytonosan tréningezik, ám az önfejűsége erősebb a tanácsoknál. Valamit érezhet ebből a szakmából, de rosszak a kommunikációs tanácsadói. A miniszterelnök egyre inkább megrészegedik a hatalomtól, és így annál kevésbé befolyásolható. – Arra már gondolni sem merek, hogy még évekig kormányfő lehet, hiszen nála már most is egyértelműen pszichopatológiás jelek mutatkoznak – közölte.

Leszögezte: a magyar törvények tiltják, hogy egy ember egészségi állapotát nyilvánosság előtt taglaljuk. De azt nem tiltja semmilyen törvény, hogy ne mondhassa ki, ha valakinél kóros tüneteket tapasztal. Márpedig Gyurcsány Ferencnél ilyeneket lát a szakember. Példaként említette: nem állíthat olyat róla, hogy mondjuk, paranoid pszichopata, tudathasadásos állapottal rendelkező ember, de kijelentheti, hogy bizonyos kóros tünetek egyre gyakrabban jelentkeznek nála. Ordít róla, hogy rendkívül tetszik neki a közszereplés, és hihetetlenül meg van elégedve önmagával. Ma már olyanokat is tapasztalhatunk nála, hogy metakommunikációjában, gesztusaival, mimikájával szinte sugallja: látjátok, milyen jó vagyok?! – A paranoid pszichopátiában szenvedő ember önmaga sem tudja, hogy mi az, amit fontos elmondania, és mi az, ami teljességgel fölösleges. Gyurcsány közlési kényszerben szenved. A baj csak az, hogy nem lehet tudni nála, mikor beszél komolyan, és mikor viccel. Ô ugyanis nem választja szét a két viselkedési és közlési formát. Nála egy vicc ugyanúgy hangzik, mint például az adóreform bejelentése. Ugyanúgy, ugyanazzal a gesztusrendszerrel, hanghordozással mondja el mindkettőt. A vicceinek nincs poénja, milliókat tud megbántani egyetlen mondatával. Gondoljunk csak a szaúdi focicsapatot leterroristázó szavaira. Nincs önkontrollja, de láthatóan semmilyen külső kritikát sem visel el. Teljesen öntörvényű. Olyan, mintha Karinthy Frigyes egyik művében szerepelne, amelyben a beteg vette át az irányítást a pszichiátrián, magát orvosnak képzelve. Csak ez nem bohózat, hanem a valóság – mondta a magatartáskutató.

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2013.01.13. 20:07:47

@wilddog84: Kijelented, hogy a Fidesz úgy írja a zalkotmányt ahogy neki tetszik és diktatúrát vizionálsz miközben az alkotmánybíróság most baszott be a hajléktalantörvénynek. Gratulálok te FASZ! Igazi díszbarom hülyegyökér segg vagy bazmeg.

Veridicus2012 2013.01.13. 20:15:19

@szabadmagyarnép:

"Szomorú, hogy magyar létedre ennyire véded a vezírt aki közben nagy ívben tojik a te fejedre is mind a többi fidnyák szimpatizánsra és röhög magában, hogy ezeket az agy mosottakat jól csőbe húztuk.
Észre sem veszed vezíred hátsó szándékát....a feladata a magyar nép minél nagyobb eladósodása és a magyarok leigázása, kerékbe törése, aztán az ország feletti hatalom átvétele a háttérben meghúzódó csoportoknak.....gratula, te ehhez még asszisztálsz is."

Nekem nincs vezírem, szarok én Orbánra is meg a pártjára is.

"A kereszténység egyik alapvető tanítása a szegények, gyengék, elesettek támogatása,."

Így van. Épp ezért KELL emberhez méltó körülmények között elhelyezni a hajléktalanokat. A szegénység, a gyengeség, az elesettség pedig nem azonos a randalírozással. Ha valaki szegény vagy elesett, attól még nem kell összehugyozni az aluljárót. De érted te ezt, csak szándékosan politikát viszel abba, ami nem az. És természetesen a hajléktalanság összetett jelensége nem csak szociális, hanem rendészeti kérdés is.

Veridicus2012 2013.01.13. 20:17:59

@Zabaalint: "A csoport számára betarthatatlan szabályokkal és a probléma szőnyeg alá seprésével semmi sem oldódik meg."

Az a szőnyeg alá söprés, ha hagyják a tehetetlenségi erőtől folyni a dolgokat, jelen esetben az, ha valaki normális dolognak tekinti a járványveszélyes, ember alatti életmódot. Ez nem normális dolog. Az utca nem lakás, a hajléktalanokat emberi körülmények közé kell terelni. Többségük ezt is akarja. Amelyik nem, azt igenis kényszeríteni kell, mert az NEM jog, hogy összeszarják az utcát. Ennek semmi köze az elesettséghez vagy a szegénységhez.

Veridicus2012 2013.01.13. 20:18:46

Figyelemre méltó, hogy a liberálisok azt akarják, hogy a hajléktalanok továbbra is az utcákon fagyjanak meg.. Cinikus, életellenes, szélsőséges gazemberek.

Veridicus2012 2013.01.13. 20:23:23

@DezInf: "Talán inkább mesélhetnél a nemzeti drogstratégiáról, a kormány tökölődése miatt leállt tűcsere programról kialakított álláspontodról."

Sajna nincs nemzeti drogstratégia. Ha lenne, akkor a kábítószer-kereskedőket statáriálisan felakasztanák. A tűcsere előzékeny asszisztálás közpénzből a dorogzáshoz, ez nyilvánvalóan abszurd, épeszű embernek eszébe sem juthat ilyesmi. A drogosok önként választják sorsukat, hiszen mindenki szabad akaratából dönt. Ezért kíméletlen szigorral kell tiltani, üldözni, büntetni a kábítószer-használatot, pátyolgatásukra pedig egy fillér közpénzt sem szabad költeni. Aki drogozni akar, drogozzon, de ne merészeljen semmiféle elvárást támasztani a normális emberekkel szemben. Ha egy drogos megdöglik, akkor így járt, beteljesedett, amit magának választott. Ez valahol természetes szelekció, és ez nagyon helyes.

wilddog84 2013.01.13. 20:30:30

@Wanky Shit Demon:
köszönöm megtisztelő szavaidat. Ilyen egy igazi viktor fan.

Azt viszont kérném, hogy fuss neki a cikknek még egyszer, és ha most se találod azt a részt ami az alkotmányt érinti viktor szövegében, nos, ebben az esetben sanszos, hogy ugyanott álltok kezelés alatt.

Mikrobi 2013.01.13. 20:36:45

"Felszabtér" - te ócska kommunista! Igen, ha valakinek van hova menni, ne lakjon az utcán! Ha tudsz egy jó megoldást, menj az aluljáróba és vedd rá a csöveseket, hogy menjenek a szállóra, ha nem, kussolj, és örülj, hogy az illetékesek megoldják!

DezInf 2013.01.13. 20:39:06

@Veridicus2012:

Ezt kicsit árnyald azzal,ha esetleg a saját családodban,rokonságban találkozol ezzel a problémával.
Nem is tudhatod,létezik-e ez a probléma.
Mindaddig amíg nem szembesülsz vele.
Esetleg valamelyik ismerősöd fertőződne meg,mert a tűcsere miatt többen használják ugyanazon fecskendőt( a gyerekek pl.). AIDS,hepatitisz........
A drog nem a megvetett aljanép tömeges problémája,arra nekik nincs pénzük. Ők max alkoholisták.
Azért kérdeztem a szenvedélybetegségek ezen fajtáit,mert itt más csoportok érintettebbek.

Azért a drogos nem azért válik drogossá,mert annak született,vagy ő választotta,ahogy a hajléktalan sem hajléktalan szeretett volna lenni gyerekkorában,mert az olyan menő.

Akkor még a többi szenvedélybetegségről nem is volt szó.

Kászon Tomi · http://kulturjunkie.blog.hu 2013.01.13. 20:51:25

Ezt már én is észrevettem, hogy egyre többen vannak lent, de ez minek is köszönhető? Miért kell ezt elviselnünk, hogy ott büdösödjenek?

Zsoo 2013.01.13. 21:07:06

@látjátok feleim szümtükkel: Leírtam, remélem nem vagy teljesen analfabéta!

Zsoo 2013.01.13. 21:11:22

@babo81: Megfelelő helyre, ahol foglalkoznak velük. A te féléket kéne kamrába tenni, a bolondok kamrájába! Gázkamra a propagandában volt csak. Elő ne gyere az antiszemitizmussal..

Zsoo 2013.01.13. 21:15:56

@nezavarjmasokat: Aszongya a kolléga, hogy ők is emberek. Persze, voltak. De épp ezért mert emberek(?), megérdemlik, hogy megfagyjanak, éhen haljanak, az utcán. Mennyetek a demszkytek után Berlinbe! Bár inkább ebben a tönkre nyomorított putriban a helyetek, leginkább az aluljárókban!

guy2 2013.01.13. 22:04:01

Egyetértek vakablakkal abban, hogy fel kellene fejleszteni a hajléktalan-szállókat. Lehetőség szerint mindenkinek kellene adni egy saját 4x4 m-es zárható helyiséget, kaját, mindennapi kötelező fürdést és mindenkinek nyugtatót, hogy nyugton legyen. Aki meg dolgozni akar, dolgozhat innen is, de amint megkapja az első fizetését, kezdjen el fizetni a szállásért-kajáért.

allen99 2013.01.13. 22:17:45

Ja, mert a liberálnácik a hajléktalanokért dolgoznak, és nem fegyvernek használják őket mi?

Menj a kurva anyádba te hülyeségeket posztoló fasiszta barom!

Fogadjál be néhány hajléktalant, szarják össze a kertedet, hugyozzák össze a kocsidat, aztán ha kaptál tőlük valami betegséget akkor örvendj!

Nem az utcára kell tessékelni őket, hanem olyan hajléktalan szállót létrehozni, ahol 4m2-es kabinokban nyugodtan pihenhetnek, akár egész nap.

Mi ebben a nehéz, mi ebben a sok pénz? Semmi. Gipszkarton azt annyi.

De nektek liberálnáci demokratáknak csak a feszültség kell!

Rohadj el!

allen99 2013.01.13. 22:19:35

@guy2:
Abszolút egyet értek!
Én is ezt írtam, de nem olvastalak előtte!

Miért van az, hogy akik "értenek" hozzá, azoknak fingjuk nincs az egészről?

babo81 2013.01.13. 23:20:17

@Zsoo: Miért is kéne bolondok közé tenni?! Mert elítélem azt aki más embertársát patkánynak nevez,vagy a neki nem tetsző kommentelő családjának a halálát kívánja. Mi a probléma? Bántottalak? Remélem nem,de ha mégis akkor ezer bocs! Qrva indulatos tudok lenni amikor közönnyel és az empátia teljes hiányával találkozom!

babo81 2013.01.13. 23:26:21

@allen99: tudod mi ebben a nehéz? A gipszkarton pénzbe kerül,márpedig a kormány nem a hajléktalanok lakhatásával fog foglalkozni van más égetőbb probléma! Nincs elég stadion kéremszépen! Az pedig katasztrófa! Hát többek között ezért nincs pénz érdemi dolgokra!

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2013.01.14. 00:40:33

@nezavarjmasokat: "Másik javaslatom: Mindenki, akinek vérzik a szíve az alkesz homelessekért, az fogadjon be párat!!!! "

Apróság, de érdekes, hogy pont azért kevés a cigány hajléktalan, mert a cigányok inkább befogadják egymást mint a nemcigányok. Életminőségben sokszor a hajléktalansághoz hasonló körülmények közé, de együtt.

Benderik 2013.01.14. 01:20:00

@fidesz = népirtó csőcselék: "szerintem játszd el egy alkalommal a hajléktalant, menj be egy éjszakára egy ilyen szállóra! Vagy még jobb: menj oda társadalmi munkában kisegítőnek! Akkor talán rájössz, hogy miért vannak sokan, akik inkább a hideget választják a szálló helyett."

Tudom. Erre mondom, hogy ha ennyien választják az aluljárót a szállók helyett, annak talán oka is van.
Szerintem se jó, hogy ott vannak, de higgyük el, hogy szerintük se: előbb legyen normális helyük, és akkor már nem is igen kell majd senkit kitiltani.
Olyan ez, mint ahogy hosszú távon gy dugódíj is hasznos, csak előbb kell P+R parkolókat építeni, és aztán büntetni, hogy nem hagyják ott az autóikat, fordítva furcsán éreznénk magunkat tőle.

mekeke 2013.01.14. 06:00:17

@fidesz = népirtó csőcselék: Ez jó. Ha utánaolvasol, a "gázkamrák" 45 után épültek. Vagy te nem olvastál a shoah-business-ről?
Ennyire könnyű másokat népirtás tervezgetésével megvádolni? Nem kell rettegni. Nem kell rettegni, mert másokat is kiirtanak, legyenek azok örmények, cigányok, ukránok, szírek, afgánok, vagy csak nemesek, de egyszerű kulákok, vagy egyet nem értők. Csak ezt valahogy nem akarjátok észrevenni, sem abbahagyni. A nagytőke, a tolerancia és a demokrácia nevében.
Vedd észre, hogy ma is folyik. Örülhetsz, majd megjutalmaznak.

velorex-vezető 2013.01.14. 07:58:50

@mekeke: Ne akard őket megfosztani a leghatásosabb fegyverüktől. Ne vedd el tőlük a rettegés jogát.
Gondolom olvastad, milyen hangnemet engedett magának
ezzel a bombabiztos háttérrel?

Egy ilyennek akarsz magyarázni?

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=YEaF4nxUHI0

pg2 2013.01.14. 10:17:42

@din viesel: Ha már levitted személyes szintre: szerintem tanulj olvasni. Ugyebár Taplós állítja azt, hogy most kerültek elő, mégpedig az ombudsman meg az AB miatt--milyen ócska kommunikációs fogás! Ő sem tud (vagy inkább nem akar) választ adni, hogy miért ürült ki a korábban hajléktalan ellátásra szánt keret. Rosszul felmért problémára adott még rosszabb válasz. Mellesleg Demszky idején sem volt lényegesen jobb, de legalább nem alkotmánysértésben látták a megoldást.

dennisthemenace 2013.01.15. 22:39:54

Csak tudnam, honnet jon ez a sok turulseggnyalo naci hulye...

nezavarjmasokat 2013.01.19. 09:45:16

Kitakarítani az összes aluljárót - tetves büdös csöviknek biztosan jó lesz a menyek országában! :-) A lényeg: Ne a tisztességes adófizetőknek kelljen a szarszagú állatok bűzét elviselni!!!

nezavarjmasokat 2013.01.19. 09:46:19

@flugi_: Nem véletlen! Életstílusa egy retkes cigányállatnak megegyezik a büdös homeless "élet"stílusával!

Veridicus2012 2013.01.22. 22:57:06

@DezInf:

"Ezt kicsit árnyald azzal,ha esetleg a saját családodban,rokonságban találkozol ezzel a problémával."

A szűkebb és tágabb családomban, rokonságomban, baráti körömben mindenki normális, tehát senki sem drogozik.

"Azért a drogos nem azért válik drogossá,mert annak született,vagy ő választotta,"

De, pontosan így. Szuverén, szabad akaratú döntés, hogy valaki használ-e tudatmódosítót vagy sem. Senki máson nem múlik, csakis az adott illetőn. Ez nem valamiféle sorscsapás, nem külső körülménytől függ, hanem szabad választáson múlik.

DezInf 2013.01.23. 10:33:58

@Veridicus2012:

Melyik bolygón élsz ? :D

Veridicus2012 2013.01.23. 11:43:31

@DezInf:

Én a Földön. Senkit nem kényszerítenek pisztollyal, hogy drogozzon. Nem kötelező, hanem választható. Egyéni felelősség. Ezért a drogosok pátyolgatására egy fillér közpénzt sem szabad fordítani.

shaw_2012 2013.02.09. 13:27:42

poldi bácsi fogadja be az alkesz hajlékonyokat a gyerekei ágyába - már ha vannak nekije...:-)
süti beállítások módosítása