HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) Áder János (4) áder jános (11) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) alkotmány (1) Alkotmány (1) Alkotmánybíróság (5) alkotmánybíróság (2) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) brüsszel (1) Brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes Beszéd (1) Egyenes beszéd (3) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) fidesz (6) Fidesz (4) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyas gergely (1) Gulyás Gergely (1) gulyás gergely (2) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) hírtévé (2) Hírtévé (11) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) imf (1) IMF (2) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) Kormányinfó (1) kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) Magyarország (1) magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) matolcsy györgy (4) Matolcsy György (1) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) mesterházy attila (6) Mesterházy Attila (3) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) mtva (1) MTVA (3) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) navracsics tibor (2) Navracsics Tibor (1) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) Orbán Viktor (2) orbán viktor (83) orbán Viktor (2) országgyűlés (1) Országgyűlés (2) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) parlament (8) Parlament (2) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) rétvári bence (1) Rétvári Bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) Rogán Antal (6) rogán antal (1) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) Schmitt Pál (1) schmitt pál (23) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) simor andrás (2) Simor András (1) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) szolidaritás (1) Szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) Tállai András (1) tállai andrás (2) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Haza, haladás, szolidaritás, Európa

2012.10.23. 19:38 Poldi bá

Zászlót bontott az a közös civil szerveződés, amely nem csak az orbáni hatalom leváltását, a jogállamiság visszaállítását, új garanciáinak megteremtését tűzte ki célul, hanem politikai korszakváltást ígér, olyan változást, amelynek eredményeként hazánk újra élhető ország lesz.

Nagyon világos, egyértelmű célokat meghatározó beszédeket hallottunk és választ néhány olyan kérdésre, amely - látszólag legalábbis - már előzetesen megosztotta a szerveződő összefogást.

Tisztázódott például, hogy senki nem moshatja össze az "elmúlt nyolc évet" az orbáni ámokfutással, noha a szocialista-liberális hatalom is sok mindenért felelős, bűnei nem állnak arányban mindazzal, ami az elmúlt két évben történt.

A jelenlegi hatalom természetének kristálytiszta elemzése még hátra van, de már az eddigi értékelés sem merült ki oligarcházásban a jogállam lebontását szolgáló lépések felsorolásában. A kétharmados támogatással való visszaélés - ez a kulcs, ez fordítja mára Orbán ellen azokat, akik 2010-ben éppen a változás reménye miatt szavaztak a Fideszre.

Láthatóan nagyon alaposan kigondolt és sok kiragadható, szlogenszerű elemet tartalmazó beszédében Bajnai Gordon máris komoly politikai teljesítményt tett le az asztalra. Sikerült megfogalmaznia azt, ami szinte fából vaskarika: hogyan lehet politikai eszközökkel, de a gyakorlatilag egytől egyig kompromittálódott pártok "kegyére" nem számítva mindent megváltoztatni 2014-ben.

Az "Együtt 2014" választói mozgalom deklaráltan is a társadalmi közép erőit szeretné összefogni, s megfordítja az eddig kialakult rendszert, nem ő alkalmazkodik a pártokhoz, hanem a pártoknak kell majd meghatározniuk viszonyukat ehhez az új erőhöz.

Nagyon-nagyon sok ember szívéből beszéltek a szónokok. Jó, hogy ott volt Tamás Gáspár Miklós, egy olyan szikrázóan éles elme, akitől még az is megtiszteltetés, ha helyre rakja az embert (ugye, Balavány?). Ha nem rontják el, mozgalmuk 2014-ben nem csak azok szimpátiájára építhet, akik nem kívánnak pártra szavazni, de visszahúzódás helyett jelezni akarják, hogy elegük van. Valós esély lehet, amit meg is fogalmazott Bajnai: tessék szólni a képviselőnek, a pártnak, ahol tagnak tetszik lenni, tessék belülről kezdeményezni az összefogást, mert 2014-ben évtizedekre dőlhet el a sorsunk és aki ebben hátráltató erő lesz, annak számára nem lehet bocsánat.

A poszt címében szereplő négy szóban jelölte meg Bajnai Gordon, hogy mi lehet az új közös nevező. Hiszen nem kell mindenben egyetérteni, de ebben a négy dologban mindenki egyetérthet.

A részletek kidolgozása még csak most kezdődik. Hogy hányan és kik állnak a mozgalom zászlaja alá, hogy egyszerű választásipárt-kezdeményről van-e szó, vagy Magyarország jövőjére sorsdöntő hatást gyakoroló civil szerveződésről, az nyilván később dől el. Mindenesetre a start nagyon jól, minden várakozáson felüli módon sikerült és utólag is felértékelte, értelmessé, célszerűvé tette a Milla eddigi erőfeszítéseit. Mert a minden elismerést megérdemlő szervezők többször is kötéltáncot jártak a szakadék fölött, s hajszál híja volt, hogy kárba vesszen a sok munka.

A kedd délután valóban LEHET sorsfordító változások kezdete. Engem speciel meggyőzött a Juhász-Kónya-Bajnai tengely. Nem érdekel, hogy melyikük lesz miniszterelnök, s elhiszem, hogy ugyanazt akarják, amit én szeretnék. Képesnek tartom őket arra, hogy - különböző szempontokat egyaránt érvényesítve - irányítsák a négyszavas közös nevező mögé szükséges modellrendszer kidolgozását és szeretném, kívánom, hogy sikerüljön a megvalósítás is.



Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

430 komment

Címkék: Bajnai Gordon Szolidaritás Milla Kónya Péter Juhász Péter Együtt 2014 Haza és Haladás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nu pagagyí 2012.10.24. 08:08:21

@Pipas: Gyurcsányék korlátozni akarták az önkormányzati hitelfelvételeket, de lázadás tört ki a fideszes önkormányzatok vezetésével (2006-tól szinte minden jelentősebb helység fideszes lett). Akkoriban az érdekszervezetek ellenében nem hoztak törvényt.

Ime az akkori érvrendszer (Demokrata):

"Felvetésünkre, hogy a törvényjavaslatra a Pénzügyminisztérium szerint a felelőtlenül gazdálkodó önkormányzatok miatt van szükség, Szita így válaszolt:
– Az eladósodás a felelőtlenül gazdálkodó állam miatt történt. Az államadósság is azért növekedett drámai mértékben, mert a kormány, ahogy Gyurcsány Ferenc fogalmazott, négy évig nem csinált semmit. Ezért nem beszélhetünk felelőtlenül gazdálkodó önkormányzatokról. Sokáig azt hittem, hogy csak a szakértelem, a hozzáértés hiányzik, de egyre inkább úgy érzem, szándékosan teszik tönkre a településeket. A kormány kistelepülések és falvak nélküli országot szeretne – hangsúlyozta Szita Károly."

A folytatást ismerjük, a törvényjavaslatot megakadályozták, az önkormányzatok nyakra-főre vettek fel (svájci frank alapú) hiteleket szökőkutak építésére. A devizahiteleket egyébként egy fidesz hátterű cég közvetítette a fideszes önkormányzatoknak (az ország 80%-a), a jutalékból a pártkasszát töltötták fel.

www.demokrata.hu/ujsagcikk/az_osszeomlas_szelen/

Az eladósodást maguknak köszönhetik az önkormányzatok és jellemzően a Fidesz-kormány be is vezette a hitel stopot, összekötve persze azzal, hogy az intézményeiket is elzabrálja tőlük.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.10.24. 08:09:55

@Venyigeszu_de_Lucerna:

Nem a nyugdíjasok emelték visszamenőleg a nekik járó összeget.

Érthető nem?

nu pagagyí 2012.10.24. 08:15:14

@ledzep: Biztosíthatlak róla, hogy az ott jelen levőknek nem volt olyan benyomása a beszédről, amit Te állítasz. Arra figyeltek mit mond és nagyon értelmesen beszélt. Hogy a kormánymédia mit manipulál össze (közpénzen), az még egy adalék ahhoz, miért is kell távoznia ennek a bűnbandának.

CSENDES 2012.10.24. 08:30:29

Úgy látom, hogy a jobboldali politikai agitprop elvtársaknak tele van a gatyája.
Legalábbis erre enged következtetni, hogy tegnap este fél nyolc óta megszállták a Bajnait méltató blogokat.
Mi van, mi van? A kisdobostól félnek? A kisdobos, ahol tud, segít.
Megígérte, hogy nem lesz politikus. Na és? meggondolta magát. Ez legyen az egyetlen be nem tartott ígéret.
Orbán már ennél vadabb ígéreteket sem tartott be.
Csakhogy, míg az előbbi nekünk nem fáj, csak Orbán Viktornak, Ov. hazug ígéreteinek megszegése csak nekünk fáj.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.10.24. 08:31:46

Egyetlen disszonáns elem TGM volt. Nem való oda.

lima31 2012.10.24. 08:32:22

Az egy darab íkúm nem tudja feldolgozni sem a posztot, sem pedig az utána következő kommenteket...a francba...Mi lehet az összefüggés?

lima31 2012.10.24. 08:35:34

@CSENDES:

Párszor végig hallgattam a beszédet tegnap óta, és nem jövök rá mit akart mondani. Beszélt, beszélt és azt ne firtassuk milyen hangsúllyal, modorosan, nehezen elviselhetően, ez még nem is annyira számít. Na, de mondott-e a valamit? Valamit aminek jelentése is volt? Konkrétumot?

Pipas 2012.10.24. 08:36:15

@nu pagagyí: És a végén az önkormányzatok összeálltak és felvettek 20 ezer milliárd eur IMF hitelt. Ne má'!

Nehogy bemagyarázd, hogy a felelős magyar kormány nem is felelős, mert a bovalybasznádi polgármester nem hagyta őket kormányzoni! Szánalmas ez a cserecsenmosdatás.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.10.24. 08:36:16

A sok hülye fizetett MSZP droid megérkezett úgy látom, a dadogós libás sikkasztót éltetni.

hoppika 2012.10.24. 08:41:40

Ezt felháborítónak tartom, hogy vannak olyan emberek, akik ezt komolyan elhiszik, és akik komolyan hisznek Bajnaiban.

Ez az ember egy milliárdos üzletember, aki pont leszarja, hogy mi történik a "sima átlag" emberekkel. Nekem a fidesszel semmi bajom sincs. Ingyenessé tették a felsőoktatást, nagymértékben megnövelték a nettót ugyanahhoz a bruttóhoz, nekem 2012-->2013 során kb 5000-rel nő a nettóm. Nagymértékben megnőtt a gyerekes keresők adókedvezménye is. Végre a családos, diplomás embereket is támogatják, nem pedig a mutyit, és azt a teljesen elbaszott világképet, amit néhány évtizedig szocializmus néven Magyarországra erőltettek.

unionista (törölt) 2012.10.24. 08:44:30

@hoppika:
bajnaira csak azért szavaznak, mert túl sok a hozzád hasonló fidesz droid.

sembertius 2012.10.24. 08:46:51

Gordonka nem lesz egy Cicero, az biztos. Némi logopédusi gondoskodás ráférne. De Megyesi sem volt az, aztán a sok hülye mégis rászavazott. Szóval jó lesz azért vigyázni, a hülyeségnek nincs minimuma.

CSENDES 2012.10.24. 08:57:16

@lima31: Olvasgasd, kóstolgasd, értelmezgesd.:-))
Adjak linket?
Jó, nem froclizlak.

lima31 2012.10.24. 09:00:44

@CSENDES:

Többet érek egy konkrétummal, csak nehogy meghasadjon tőle az egy darab íkúm:)

ekat 2012.10.24. 09:03:30

Nem vagyok semmilyen párt rajongója, szavazni is csak az EU-ra és a vizitdíjRA szavaztam, de most nagyon örülök Bajnainak és a programjának, mert ami itt két éve zajlik, az részben nevetséges, részben undorító. (Kint is voltam tegnap.) TGM-et viszont remélem, soha többé nem kell hallgatnom, mert ugyanolyan demagóg, mint Orbán. Méghogy éles elme...

sárkányfő 2012.10.24. 09:03:37

@Venyigeszu_de_Lucerna:

Szó szerint felmondtad a fidesz végtelenül ostoba és teljes logikai bukfencen alapuló agitproját, ezzel bizonyítottad, hogy sikerrel mosták ki az agyad.

Lassan mondom, hátha felfogod: AZ, hogy a manyup közgazdaságilag jó vagy nem jó rendszer volt, annak SEMMI KÖZE ahhoz, hogy el lehet-e lopni, meg lehet-e zsarolni 3 millió magyar embert a szajré lenyúlásáért, hogy vissza lehet-e élni az államhatalommal a lóvéért. SEMMI. Éééérted??

Mondom másképp: te mit szólnál, ha valaki ellopná az autódat, illetve nem is ellopná, bocs, mert azt titokban szokás csinálni, szóval: ha valaki elrabolná fényes nappal, erőnek erejével az autódat, és amikor elkezdnél háborogni, még neki állna feljebb, hogy de hát milyen szar kocsid van? Ha szar az autód már el lehet rabolni?

Szerintem rossz a takarékpénztárak konstrukciója is, instabil lábakon állnak, bármikor bedőlhetnek, veszélyesek. Akkor most a fideszes logikára hivatkozva kirabolhatom a takarékpénztárakat?

Erről ennyit, leülhetsz, egyes. Külön fekete pont amiért egy ennyire látványosan primkó és félrebeszélő pártpropagandát szoptál be és még terjeszted is. Rablásra nem mentség, hogy rossznak kiáltjuk ki a rablás tárgyát.

Megjegyzem szerintem meg 100 jobb rendszer volt, mint az állami, az ugyanis azonnal feléli a pénzt minden évben, ott meg gyűlt szépen a tőke, szóval ne szórakozzunk már, hogy az állam jobb. És ha baj is lett volna a manyuppal, akkor nem kirabolni kell, hanem a javítani okos állami szabályozással rajta. De ez már mind csak mese. Ott volt sok lóvé, hát lenyúlták, ennyi a sztori.

És ha már itt tartunk, hol a 3 ezer milliárd ft? HOL VAN? Mert az adósságot nem csökkentették. Ez a pénz a GDP 11%-a, 80-ról 69-re kellett volna azonnal levinni az államadósságot. De nem vitték, a pénzt meg eltüntették. Hol a pénz?

És ne szórakozz nekem, hogy a Polt alá tolt ügyészség, meg a Szájerné alá tolt bíróságok függetlenek . Lófasz esti fényben ahogy mondani szokás. Persz látom te legolcsóbb, leggagyibb fideszes propagandát is beszopod, szóval azt hiszed amit a fidesz mond neked... ugye a Bayer-féle menten is voltál?

NIPREDIL 2012.10.24. 09:05:50

Látom, minden trollnak kötelező ma dolgozni. A beszéd elég jó volt, Bajnai és a civilek összefogása perspektivikus, ezért aztán ezerrel kell a klaviatúrát püfölni! Egészségetekre.
Egyébként a Szabadsajtó úton mindenki ÖNKÉNT volt ott.

sárkányfő 2012.10.24. 09:06:57

@Venyigeszu_de_Lucerna: Nem, te vagy politikailag eltorzult, és ez messze látszik minden kommentedből, erről meg pláne. Ismétlem: beteg mindenki, és te is, akik azt hiszik, hogy tömeges gyilkossági kísérlet (ami csak a véletlennek köszönhetően nem vezetett emberhalálhoz, a szándék bőven megvolt rá) egy súlycsoportban van rendőri túlkapásokkal, beteg mindenki aki azt hiszi egy vagy több ember elvételére irányuló kísérlet ezzel összevethető. Sajnálom hogy a politika eltorzított a morális ítélőképességedet... :(

sárkányfő 2012.10.24. 09:09:07

@zajos1:
jaja, a fidesz gyűléséről a résztvevők 99%-a simán el tudott menni, a maradék pár száz ember viszont nem tudott hova menni a rendőri falanx elől... igen, ez tök reális... köszönjük elmehunyt barátunk, leülhetsz, egyes...

Amatőr 2012.10.24. 09:11:15

@Muad\\\'Dib: Azóta nincs új a Nap alatt, hogy a Mécs összebatyuzott a gyilkosaival. Nehéz lenne überelni.

Csetepaté márki 2012.10.24. 09:12:18

"ott volt Tamás Gáspár Miklós, egy olyan szikrázóan éles elme"

Ez az a moszkva-teri Mortimer-tüntetö Tamäs Gäspär Miklos, aki arrol beszelt 1998 tavaszän, hogyha Orbän nyer, öt a Dunäba fogjäk löni?

Blogger Géza 2012.10.24. 09:12:55

Nehéz lett volna olyan beszédet írni, ami még ennél is semmitmondóbb. Ebből nekem semmi nem derült ki, mit tenne Bajnai, ha miniszterelnök lenne. Bár a fennálló alkotmányos keretek elleni támadás szándéka felsejlik - minden megfogható konkrétum nélkül. Mert azt azért még ő sem hiheti, hogy 2/3-a lesz.

Prien-u47 2012.10.24. 09:14:50

@hoppika: "nem a mutyit" támogatják.... 5 perce röhögök sírva, köszi szépen! :D

Esetleg linkeljem a Simicska-Nyerges birodalomról készített ábrát? Mamlasz.

kapiksz 2012.10.24. 09:18:04

Azért örülök, hogy ezen a "többrétegű szitán" sokan átlátnak és a Bajnai-féle olcsó és ezerszer lejáratott kábítást nem eszik. A többi agymosottnak is azért szép napot.

irógép 2012.10.24. 09:20:09

"A kedd délután valóban LEHET sorsfordító változások kezdete."

Hát ezt én nem érzetem így!
A beszédek semmit mondóak voltak, minden konkrétumok nélkül. Bajnait próbálták kupálni az látszik, de egy nagy és jó szónok sosem lesz.
Azonkívül Bajnai ide vagy oda, most voltak a legkevesebben az első Millás tüntetésen, úgyhogy annyira azért nem izzította be az embereket Bajnai jövetele, mint ahogy azt előre próbálták sugalmazni!
Persze Orbán beszédétől sem lesz olcsóbb a kenyér holnaptól, az látszik van markáns támogatottsága a kormánynak, ami ha tetszik, ha nem az "elvileg " demokratikus ellenzéknek be kell látnia, hibába fáj nekik, hogy nincsenek hatalmon, őket sem támogatják többen!

zajos1 2012.10.24. 09:20:36

@nu pagagyí: Na ekkora hazugságot... No comment...@Csetepaté márki: Az, igen... @NIPREDIL: @unionista: Gratulálok, menyire toleránsak vagytok... ha ilyen emberekből áll az új jövő akkor végünk!

Ppix 2012.10.24. 09:21:12

@hoppika:
" Ingyenessé tették a felsőoktatást,"
Látszik fogalmad sincs semmiről, egyetemre meg talán sose jártál.
Hol ingyenes a felsőoktatás? Éppen nullázzák le az államilag finanszírozott keretszámokat.
Lószart igyenes.
Beszoptad amit a pártsajtó mantráz barátom?

Lukapop Simon 2012.10.24. 09:21:21

@sembertius:

Ajánlom megnézni a többszörös Oszkár díjas filmet A király beszédét. VI. György király - II. Erzsébet királynő apja - dadogott és egy logopédus segített neki beszédei elmondásában. Churchill szintén beszédhibával küszködött.
Ezzel ellentétben Hitler és Mussolini remek szónok volt.
Milyen következtetést lehet ebből levonni?

zajos1 2012.10.24. 09:22:36

@NIPREDIL: És utána, ha nyernének is, hamar össze vesznének, nem lene irányítható ( Lásd Szanyi alkesz kapitány vs Juhász drogos Péter)

zajos1 2012.10.24. 09:25:07

@Lukapop Simon: Azt nem amire te sugalsz... Mert a liberális kommentelők előszeretettel alázzák a másként gondolkodókat! (cigányoznak, trolloznak, amiről szerintem azt se tudják, hogy micsoda.., nem képesek érdemi vitára, olyanok mint a Jehovások, betanulnak egy szöveget és nyomják...)

kapiksz 2012.10.24. 09:27:04

@zajos1: Ez pontos megállapítás. A bal oldal annyira szétaprózódott, hogy a sok érdekember, haszonleső hatalomra éhes fazon soha nem fog megegyezni. 2013 sima FIDESZ siker lesz, és annyi. A blogos szájtépések pedig jók és tanulságosak.

Amatőr 2012.10.24. 09:27:06

@Reggie: ""A TV szekhazra a felgyujtott autokrol terjedt at a tuz, mert kozel parkoltak az epulethez. Tehat az epulet kigyujtasanak a szandekossaga is ketseges.""

A TV székház beáldozása az előre megtervezett provokáció része volt, hogy legyen elegendő indok a jobboldal egyetemleges elmarasztalására.

Több, mint furcsa, hogy a székházban nem akadt egyetlen kamera sem, ami közvetíthette volna az eseményeket.
Minden emeleten van tűzcsap, igen hosszú fecskendővel. Eggyel is meg lehetett volna tisztítani a környéket kb 50-80 méteres sugarú körben. De a cél a minél nagyobb balhé volt. ezért áldozták be a rendőröket (az irányítatlan, agyatlan barmokat) és a székházat. És ezért kellett volna fellógatni a gergényi gazembert és a cinkosait.

CSENDES 2012.10.24. 09:30:08

@lima31: Te akartad:
"Még akkor is hittem benne, hogy Magyarország ilyen hely lehet, amikor átadtam a hivatalomat. Az elmúlt két év azonban keserű ébredést hozott. A hazánk megint olyan hely lett, ahol utcára kell menni a jövőnkért és utcára kell menni a jogainkért. Ahol politizálnia kell annak is, aki csak egyszerű polgár, „civil” akar lenni."

Értsd.: Amikor a leköszönő beszédemet mondtam a Parlamentben 2010-ben, akkor azt a bizakodó megállapítást tettem, hogy ne legyen kétségünk afelől OV. is demokrata, nem kell nemzethalált vizionálni, hogy ő lesz a kormányfő.
Be kell látnom tévedtem, és csalódott vagyok emiatt.

"Ez a kormány módszeresen, csigolyánként törte el a magyar demokrácia gerincét.

Ez a kormány hűbérurai között osztja fel az országot. A hűbérurak a politikai hatalomból pénzt csinálnak, a pénzt még nagyobb hatalomba fektetik be, hogy abból végül még több pénzt csináljanak. Így megy ez, oda-vissza. Az állam a korrupció eszközévé vált."
Értsd: megvalósult a State Capture

"Ez a kormány úgy osztja el a javakat, hogy a gazdag gazdagabb legyen, a középosztálybéli szegényebb. És aki szegény, az a legszegényebb."

Értsd: Az egykulcsosarányosésigazságos adó egy hazugság, elszegényíti a középosztályt, és a felső középosztályt részesíti előnyben. Ez hazavágja a belső fogyasztást, s már csak abban reménykedhetünk, hogy tömegesen romlanak el a hűtők.
A belső fogyasztás drámai csökkenése olyan adók bevezetéséhez vezetett, ami inflációt növel, s tovább mélyíti a szegénységet.

"Ez a kormány 1 millió új munkahellyel kecsegtetett és most azért indít munkahelyvédelmi programot, hogy saját intézkedéseitől védje a megmaradt állásokat…"

Értsd:Az idiótábbnál idiótább intézkedések miatt nemhogy új munkahelyek teremtődtek, de a csúcsra járatott felszámolások miatt további munkahelyek szűnnek meg, emiatt folyamatosan növelni kell a közmunkában foglalkoztatottak számát, ami csak pénzt visz, eredménye semmi.

Na jó, nem folytatom tovább. Ha nem akarod megérteni, úgysem fogd.

atti.atti 2012.10.24. 09:34:39

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Most azt akarjak bemagyarazni , hogy a millan tobben voltak. Ok az Erzsebet hid pesti pillerjetol alltak a Ferenciek terieg, a kormanyparti megemlekezesen pedig tele volt a Kossuth a ter, az Alkotmany utca es meg a Bajcsin is alltak. Ez magert beszel. Az egyik egy maximum 20ezres, a masik pedig egy tobb szazezres tomeg. A libsik es a fogatlan komcsiknak nem jon be az utcan valo megjelenes be kene latniuk.@Ppix:

Szélmalomharcos 2012.10.24. 09:35:18

"a jogállamiság visszaállítását"

Szép küldetés Bajnai számára, hogy visszaállítsa azt a jogállamot, amit miniszterként szolgált Gyurcsány idején

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2012.10.24. 09:35:19

Magasztalod Tamás Gáspár Miklóst?

A Tamás Gáspár Miklóst, aki a cigányság hátába kapaszkodva kovácsol(t) magának politikai tőkét? Történetesen a tolvaj-cigány Patai Józsika nyilvános védelmével?

A megélhetési fajvédő Tamás Gáspár Miklóst?

Az ultraliberális Tamás Gáspár Miklóst, aki (az SZDSZ olvasmányaiból ismert) nigger/arab/balkáni multikulti szükségességét vizionálja itthon?

Valami biztos:
-Orbán egy köztörvényes bűnöző.
-Vona a köztörvényes bűnöző Orbán idomított PITTBULLja.
-Bajnai eddig pozitívan bizonyított, de a ló tulsó oldalára BAZMEG ne essünk át!

AnnaKarenina 2012.10.24. 09:35:28

@kapiksz: Jók az elszólások.:) Igen, Mo.-nak az a (bal)szerencséje, hogy a jobboldali, még pontosabban fideszes "sok érdekember, haszonleső hatalomra éhes fazon" viszont jól meg tudott egyezni egymással és összeálltak a végső rablásra.
2013?

buszozzál vissza félázsiába, gyökér 2012.10.24. 09:37:13

hú de be van a szarva a sok minisztériumi fizetett robot.
:)
végre elő lehet jönni kommentelni, lett nveén nevezhető ellenség, és nem kell néma kussban ülni, ha dicsőséges nemzeti együttműködés elért óriási eredményeiről van szó!

radikális adócsökkentés! elrugaszkodás! növekedés! két hét alatt közbiztonság! elszámoltatás! megvédjük a nyugdíjakat! mondják meg mennyi kell, és előteremtjük! akarom mondani szabadságharc! nekünk az eu nem diktál!
:D

Amatőr 2012.10.24. 09:39:34

@Lukapop Simon:
"VI. György király - II. Erzsébet királynő apja - dadogott és egy logopédus segített neki beszédei elmondásában. '"

Születésénél fogva király. Volt nála rosszabb is.

""Churchill szintén beszédhibával küszködött."""

Az lehet, de zseniális beszédeket ÍRT ÖNMAGÁNAK, és azt meggyőzően tudta előadni.

""Ezzel ellentétben Hitler és Mussolini remek szónok volt.
Milyen következtetést lehet ebből levonni? ""

Hogy alkalmasak voltak vezérnek. Sajnos.

AnnaKarenina 2012.10.24. 09:39:55

@atti.atti: Létszámon csak a fidesz szokott lovagolni, mert azt hiszi, elég az, ha szervez maga alá közönséget. (Pláne, hogy lehet, eljött az összes fidesz-hívő.:)
A dolgok nem itt fognak eldőlni. Két év alatt/múlva már a többség tudni fogja, hogy ne szavazzon rájuk.

AnnaKarenina 2012.10.24. 09:41:54

@Engedjetek el kutyák, a Lajoséknak töröm az utat!: Szerintem az illető nem erre gondolt. De azt azért megnézem, hogy az EU hagyja-e csak úgy lenullázni egy ország devizatartalékát.

qwertzu 2012.10.24. 09:43:58

@komplikato: @Közbiztonság Szilárd:

Ja értem, nem MSZP-s volt, hanem pártonkívüli.
Igazából semmi köze nem volt az MSZP-hez, csak egy MSZP-s kongresszuson a pódiumon énekelte az Internacionálét.

www.youtube.com/watch?v=pUAjMeqHH3A

irógép 2012.10.24. 09:44:46

@AnnaKarenina:
Hát persze a létszám igaziból nem számít jelenleg. Engem azért meglepett, hogy csak ennyien, most voltak a legkevesebben a Millán. Azt hittem Bajnai több embert vonz majd.
De igaziból nincs sok jelentősége, mert úgy is a következő időkben dől el, tud--e valami komolyat felmutatni. Nekem már ezekből a nagy szavakból elegem van és nem mondanak sokat, de majd meglátjuk, hogy mit tesz a következőkben.

csavari 2012.10.24. 09:46:40

@Engedjetek el kutyák, a Lajoséknak töröm az utat!:
Mit bizonyított a liba tolvaj? Azt, hogy nála aljasabb ember nem sok szaladgál a földön! A kisembereket akik dolgoznak kirabolta és öngyilkosságba kergette! ha kerékbe törnék az is csak mellék büntetés lenne!

kapiksz 2012.10.24. 09:54:30

@AnnaKarenina: Én elismerem, hogy gyarló az ember, pláne a hatalomban van. De látod ezt is kulturáltabban csinálja a FIDESZ mint , ..lehetne sorolni az MSZP zászlaja alatti rablássorozatot. Mit gondolsz miért van a 2/3- ?? hülyén csinálták a balosok és most is nagyon átlátszó a szándék azt nem fogja a többség megenni már. Hiteltelen emberektől mit vársz ?!

ati27 2012.10.24. 09:57:11

Csak egy dolgot..

Anno örültem, mikor 2010-ben a FIDESZ nyert.. Sőt mondok durvábbat, örültem a 2/3-nak.. Mert ugye bennem volt a hátsó gondolat, hogy esetleg mégis szarul kormányoznak, erre ne lehessen fogni.. Picsa módon naív voltam beismerem.. Sajnos nagyon hamar leesett, hogy ezek kutyaütöbbek a sokévi (elmult 8-12-22?) átlagnál.. Az egy dolog, hogy gazdasági intézkedéseik hatására lassan azok a számok valósulnak meg, amit az elején prezentáltak, csak éppen negatív előjellel. De ami politikailag, erkölcsileg kiütötte a biztosítékot, az a Scmidt-ügy volt.. Hányinger.. Tipikus komcsi módszerekkel "mosdatták" az ürgét..Na és az ügynöktörvény elkaszálása.. Szép. Majd jönnek itt a hülyék, hogy bizony az MSZMP tagság nem is volt olyan ciki, meg mivel árthat egy szimpla pártagság a másik életének.. Faszikáim, csak annyi, hogy a mi kis libaszaros falunkban a suliigazgató egy katolikus papból komcsivá vedlett ürge volt. Apám például azért nem mehetett továbbtanulni,(szakközépbe!) mert hittanra járt! Ugyanezért ugyanígy majdnem én sem mehettem, de szerencsére 89-ben jött a változás, pedig már készen volt, és meg is mutatták szüleimnek a jellemzést, hogy nem javasoljuk továbbtanulásra mert hittanra járt a poronty. Na meg a volt töritanárom, aki minden alkalmat megragadott arra, hogy basztassa azokat az embereket az osztályban akik hittanra jártak.. Majd genszterváltás után hogy, hogynem ki ült a templomban az első padban? Vagy saját fülemmel hallottam amikor a egy másik öregasszonynak magyarázta UGYANEZ az ember "szerintem nem is ember akik legalább hetente egyszer nem megy templomba".. Na ezek után tényleg nem KOMCSI a FIDESZ! :D

Úgyhogy szurkolok Bajnainak.. De azért probálja meg távol tartani magát a maszoptól, mert őket legalább annyira rühellem mint most már a FIDESZT!

Amatőr 2012.10.24. 09:57:45

@irógép: ""De igaziból nincs sok jelentősége, mert úgy is a következő időkben dől el, tud--e valami komolyat felmutatni.""

Már eldőlt. Ma az ellenzék nem tud új és hitelesnek látszó figurát felmutatni, tehát minden elveszett. Ezidáig a sok levitézlett, szánalmas "bal"-fékekkel csak önmagukat szalámizzák. Amennyiben váltópártban gondolkodnak, akkor arra inkább a jobbik alkalmas. De a fidesz ügyesen politizál; hagyja az ellenzéket egymással marakodni és elegánsan kimarad az acsarkodásból. KÉPZETTEBB BŰNÖZŐK.

Lapolvasó Polgári Kör 2012.10.24. 10:00:05

@csavari:

liba tolvaj: 5 pont
kirabolta: 5 pont
öngyilkosságba kerget: 5 pont
gyurcsány: 0 pont
mszp: 0 pont
idegen érdek: 0 pont
----------------------
összesen: 15 pont (50%)

Kettes alá.
Öntől komolyabb felkészülést várunk.
Elvárjuk, hogy legközelebb ne maradjon ki egy karakterromboló elem sem a hozzászólásából!

ati27 2012.10.24. 10:09:57

@AnnaKarenina:

Tudom miről írsz.. Biszony beimerem, és is voltam jópár Orbán beszéden. Talán még az ominózus Rákai Philip féle 2,5 millióson is.. aztán a szocik mégis elpicsázták az akkori kedvenc erőmet 2002-ben.. Bajnai, most már "materialiyálódott" azaz lehet mocskolni.. De amit nem tudtok, hogy akit annyira mocskolnak, előbb utóbb "mennybeŰ" megy.. Hát nem így volt Viktorral, úgy látszik hamar felejt.. Úgyhogy szurkolok, hogy sok energiát fektessenek a fidesznél Bajnai ellen.. Mert bizony sok mindent elhittem anno Viktoréknak, legfőképp azt, hogy fel vannak készülve a kormányzásra.. Aztán mit tapasztal az ember... Lassan már azt sem hiszem, el nekik, hogy Bajnai egyáltalán látott libát..

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2012.10.24. 10:13:47

@csavari:

"libatolvaj...stb"

Honnan informáltad magadat, édesöcsém? Ajánlom figyelmedbe a következőt (ne ijedj meg, nem sok):

mno.hu/migr_1834/helyreigazitas-422201

Nem vagy több, csak egy provokátor.

irógép 2012.10.24. 10:15:03

@Amatőr: "hagyja az ellenzéket egymással marakodni "

Még szép, hogy a kormány párt nem ellenzék ügyeit intézi! Miért szólna bele a fidesz mit csinál az ellenzék????
Ellenzék meg azért nincsen, mert a komoly normális arcok nincsenek elől lásd Schiffer, A Juhász és Kónya félék meg csak nagyon kevés embernek jönnek be. Bajnait meg szintén nem sokan értékelik annyira pozitív figurának, ahogy azt beállítják!

Amatőr 2012.10.24. 10:19:44

@ati27: ""Úgyhogy szurkolok, hogy sok energiát fektessenek a fidesznél Bajnai ellen..""

Azért ennél többet is feltételezhetnél az orbánékról! Nem fektetnek be energiát fölöslegesen.
Bajnai egy szánalmasan alkalmatlan figura; nincs karizmája - nem lehet sem utálni, sem szeretni - és nem tud megszólalni. Csinovnyik. Háttérember. Nem ellenfél.

hoppika 2012.10.24. 10:21:29

@unionista: ezt a droid kifejezést nem egészen értem, ennyi erővel lezárhatnánk a beszélgetést azzal, hogy te meg egy lmp-s, mszp-s, libsis, flames, vagy akármilyen droid vagy. Én nem szeretnék belemenni mások fikázásába. Azt meg sajnálom, ha valaki tényleg azon az alapon dönt a saját voksáról, hogy kire hányan szavaznak.

@Prien-u47: igen, kérlek linkeld be. És linkelj egy ugyanolyat Bajnai-, Gyurcsány-, Kádár középponttal kérlek. És ha nem megy, akkor te vagy a mamlasz.

&Ppix: képzeld, befejeztem a BME-t. Sőt, még szakmámban is dolgozom, és szeretem is. Csak tán nem a hatezer diplomás szociológust, meg kommunikátort akarják elkerülni, akik majd max a mekiben dolgoznak?

Amatőr 2012.10.24. 10:24:06

@irógép: "Még szép, hogy a kormány párt nem ellenzék ügyeit intézi! Miért szólna bele a fidesz mit csinál az ellenzék????"

Én nem azt akartam mondtam, hogy instruál, hanem azt, hogy NEM ACSARKODIK. Félreértettél. Bocs.

PiBá 2012.10.24. 10:30:39

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Viktor alatti eredmények? Ez volt a kérdés.
A kérdést megkerülted (vajon miért??), mert nem az MSZP-ről szólt a kérdés.

(Az MSZP védtem? Nem? Na ugye. De az igazsághoz hozzátartozik, hogy az elizélt helyzetet utána Bajnai mentette meg.)

P.Freddy 2012.10.24. 10:32:35

@bgp:

"A Jobbik sose kerül kormányra, max ha bekoalázik Viktorral. Ezen sírhattok jobberek. "

Bexarás, elsőre úgy olvastam hogy "ha beoboázik Viktornak":)

csavari 2012.10.24. 10:33:05

@Lapolvasó Polgári Kör:
Kis köcsög a gyúrcsótány mellé oda teheted a főnöködet az orsós likud vityát, az mszp mellé a likud fideszt, az idegen mindkettőre tökéletesen illik! több kérdésed illetve felvetésed remélem nincs a találat 100%!

csavari 2012.10.24. 10:34:59

@kirsten:
Ebben nincs vita közöttünk! csak azt csinálja amit a szülői házban az anyatejjel magába szívott, amire kiképeztétek!

P.Freddy 2012.10.24. 10:35:13

@csavari:

"A kisembereket akik dolgoznak kirabolta és öngyilkosságba kergette!"

Igen, Orbánról és Matolcsyról jó leírást adtál.

Lapolvasó Polgári Kör 2012.10.24. 10:39:59

@csavari:
Most meg a libák maradtak ki és az öngyilkosságok.
Ez megint csak 15 pont.

ati27 2012.10.24. 10:40:06

@Amatőr:

Akkor Megyó mi volt? Ahhoz képest Bajnai magasan jobb, érvelésben, meg "szónoklásban" is.. Vagy ellenkező példa: Gyurcsány.. Hava jutott vele.. Bezony lassan eljön az annak az ideje, hogy nem csak pofázni kell.. Sőt, a túl sok pofázás hátrány lehet..

Amatőr 2012.10.24. 10:49:37

@ati27: ""Akkor Megyó mi volt?""

Alkalmatlan. Szerintem fölösleges az outsidereknek ranglistát állítani, mert mindegy, hogy kicsit, vagy nagyon alkalmatlan! Nem ellenfél egyik sem. Szánalmasak. Vesztesek.
A levitézlett baloldalnak sürgősen új arc után kell néznie. A tegnapi pofákkal csak veszíthetnek.

Anunnaki 2012.10.24. 10:50:26

Ezt kéne levetíteni főműsoridőben az m1-en:
A kifosztottak - Hajdú-Bét ügy
www.youtube.com/watch?v=I_e6iC7Um9Y

radikalisviccek 2012.10.24. 10:52:40

Akkor most ti vagytok "A Civilek"?

"Juhász-Kónya-Bajnai tengely"...
egy drogos, egy moszkovita (1987, moszkvai katonai akadémia, kizárólag feketeöves, megbízható kommunistáknak fenntartva) és egy privatizációhuszár oligarcha, kétes halálesetekkel.

Mondhatnám, hogy kéne még egy zsidó is, de szerencsére mindhárman azok :)

Tényleg az emberiség söpredékét tudjátok csak alternatívaként felajánlani? Vagy Orbán ellen maga a Sátán is igazolható választás?

ati27 2012.10.24. 11:00:29

@Amatőr:

Aham, de mégis lenyomták vele a nagy Orbán Viktort.. Akkor én sem értettem.. Most érteni vélem..

Amatőr 2012.10.24. 11:05:40

"Most érteni vélem.."

Én még most sem. Sajnálom.

unionista (törölt) 2012.10.24. 11:27:43

@hoppika:
két dolgot emeltél ki. az egyik, hogy a fidesz ingyenessé tette a felsőoktatást (wtf). a másik, hogy a nettód 5000 forintot emelkedett. az első állításod nyilván hülyeség. a második persze lehet igaz. de pont leszarod, hogy a reálbérek csökkentek, hogy a gazdaság csúszik lefelé, a beruházások soha nem látott mélységben, stb. vagyis egy önimádó fasz vagy, aki leszar mindent. havi 5000 forinttal le lehetett fizetni. és ezen túl elhiszel bármit. lásd ingyenes lett a felsőoktatás.

hja, és aki azt mondja, hogy droid vagy az nyilván csak mszp, lmp, déká, négyká, milla, jobbik, betyársereg, akármilyen szimpatizáns lehet.

unionista (törölt) 2012.10.24. 11:41:30

@zajos1:
a nagy semmitől ájuldoztok. bajnai, mesterházy, gyurcsány. és most két korszakos politikus. juhász péter és a katona. csupa szerencse, hogy ez a két ász elhatározta, hogy politikus lesz. pontosabban egyesületi civil nem politikus de mégis izé. ez egy vicc. közéleti értelemben két totálisan idióta társaság áll egymással szemben. az ellentáborban orbán hívők és a gárdisták. ők ha lehet még a baloldalnál is hülyébbek.

jelen állás szerint két esetben lehet komolyabb változás. ha a magyarország csődbe megy. amit nyilván nem kívánok. mert mégis csak a hazám. a másik ha a mostani migránsok gyerekei hazatérnek. arra pedig várni kell legalább 20-25 évet. magyarország addig: balkán.

padlas 2012.10.24. 11:54:15

@Anunnaki: ez ragalom. Lasd a helyreigazitasokat:
mno.hu/migr_1834/helyreigazitas-422201
hvg.hu/itthon/20101001_bajnai_pert_nyert

Olvasd el, Pesty sajat maga vallotta a birosagon, hogy csak mocskolni akarta Bajnait. Lenyegeben azzal vedekezett, hogy kampanyszoveget mondott. Mint ahogy most te is. Csak nem tudom, ez mire mentseg.

Prien-u47 2012.10.24. 13:04:26

@radikalisviccek: ja, ez kb. olyan vicces, mint az, hogy a Bayer-Bencsik páros a BÉKEmenet élén nyomul.

Lukapop Simon 2012.10.24. 14:19:58

@Amatőr:
Én is így látom.
Nem az a lényeg, hogy akadozva, selypítve esetleg raccsolva mondasz el valamit, hanem a tartalom. Remek előadó-képességgel, ékesszólással is lehet baromságokat mondani.
Sajnos vannak rá vevők.
Orbán remek szónok, nem felejtem híres hősök téri beszédét, akkor úgy hittem Ő kell nekünk.
Óriásit tévedtem, bocsánatot kérek.
A mostani beszédével bődületesen alulmúlta magát. Rövid 56-os megemlékezés, majd hazugság, hazugság hátán, aztán gépkocsi vezetői oktatás. Brüsszel nem tudja, hogy a gázt vagy a féket nyomja.
Saját szavaiban a megoldás: ha nem fékezi magát gázt neki. Oszt jó napot.

AnnaKarenina 2012.10.24. 14:20:04

Bajnai olyan igazságot mondott ki, amit mindenki tud (és most teljesen mindegy, hogy ki milyen pártot dédelget a keblén), ez az ország megszűnt normálisnak lenni, mert nem a benne lakók érdekei érvényesülnek, hanem egy szűk hatalmi réteg víziója és diktátuma. Ha ebben az irányban maradunk, nemsokára ország sem lesz, amin huzakodni lehetne.
Amikor OV azt mondja, hogy nem engedünk az EU-nak, vagy az IMF-nek, vagy az ufóknak, akkor még azt az egyszerű és közismert tényt sem hajlandó tudomásul venni, hogy Mo. önmagában nem áll meg, csak együttműködésben, és ez nem ideológia, hanem gazdasági szükségszerűség. Akit ilyen szlogenekkel le le lehet venni a lábáról, az ostoba, a saját lábán megy ki a temetőbe, hogy ott befeküdjön a sírgödrébe.

ati27 2012.10.24. 14:20:07

@unionista:

Áruld már el, miért is küldeném haza a gyerekeimet? 20-25-év múlva? Igen, kijöttem 2007 ben, mert ugye gyurcsány.. Első 1-2 évben még voltak olyan gondolataim, hogy egyszer majd.. Majd nyert a fidesz.. Aminek először örültem.. Majd kb 2-3 hét kormányzás után kezdtem nagyon szkeptikus lenni. Majd amikor lenyulták a magánnyugdíj pénzt azt is remekbeszabott zsarolással, akkor eldöntöttem, ha egy mód van rá, én többet soha.. És ha én nem, akkor pont a gyerkőcöket.. Na leshetitek..

Lukapop Simon 2012.10.24. 14:37:41

@zajos1:
Én nem sugallok semmit. A hülye is értheti a szövegből a lényeget, azt, hogy akadozva, beszédhibával is lehet okosat mondani, és ékesszólással is mondhatnak marhaságot.
IQ-dra való tekintettel jegyzem meg, hogy a VI. Györgynél a VI az nem Vladimir Iljics.

radikalisviccek 2012.10.24. 15:06:04

@Prien-u47: ez még mindig nem magyarázat arra, hogy a fenti trió mitől lenne alternatíva.

Prien-u47 2012.10.24. 15:18:21

@radikalisviccek: hagyjuk, közben ránéztem a blogodra, inkább nem fárasztom magam veled.

AnnaKarenina 2012.10.24. 15:33:28

@radikalisviccek: Ha azt látod, hogy amerre most visznek, arra nincsen út, akkor odafigyelsz arra, mások mit mondanak. Amit ők mondanak, realitás, nap mint nap tapasztalhatod. Én azt gondolom, hogy a többségnek nincs szüksége lánglelkű vezetőkre, akikről kiderül, hogy nem értenek a vezetéshez, ellenben szüksége van a szakemberekre, akikről feltételezhető, hogy szürkén, csendesen, de a jó irányt választják.

AnnaKarenina 2012.10.24. 15:34:45

@AnnaKarenina: pontosabb leszek: a járható irányt választják

Amatőr 2012.10.24. 15:35:51

@Lukapop Simon: ""Nem az a lényeg, hogy akadozva, selypítve esetleg raccsolva mondasz el valamit, hanem a tartalom...."

Ez bizony tévedés, mert igenis a ruha teszi az embert! Ha nem hiszed, akkor próbáld ki!
Aki nem tud meggyőzően előadni, annak kár erőlködnie. Menjen közírónak.

aldo la classe 2012.10.24. 16:51:06

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
bajnai pont nem recesszioban adta àt az orszàgot, az idei és jövôbeli buktàt köszönd orbannak és matolcsy-nak.. és vérciki, hogy ezt ugy sikerült elérni, hogy közben gyàrat hozott ide (szintén Bajnai) a Mercedes és lenyultàk a manyupot

unionista (törölt) 2012.10.24. 17:33:23

@ati27:
az emigránsok között mindig vannak, akik hatalmat akarnak. ezért hazatérnek. a fiatalemberek ez ügyben ritkán kérnek tanácsot az apjuktól. jelen állás szerint magyarországnak 20-25 év múlva lesz esélye felzárkózni.

ezzel szemben egy érdekes jelenség áll. a modern kori magyaroszág a 20-as és a 70-es években eddig mint egy szatellit valahogy mindig megközelítette a nyugatot. ez így volt a 19. és a 20. században is. persze nincs ez felzárkózás kőbe vésve.

ha külső konjunktúra lesz, akkor nem lesz olyan rossz azoknak, akik itthon maradtak. mert alig lesz konkurrencia. ha viszont újabb recesszió jön, akkor polgárháború is lehet.

Lukapop Simon 2012.10.24. 17:55:27

@Amatőr:
Ruha teszi az embert?
Erre van egy jó történetem.
A falu legjobb módú gazdája mindig munkaruhába járt.
Egyszer egy falu ünnepen is a szokásos módon jelent meg.
Kérdezték tőle miért nem öltözött ünneplőbe?
Miért, itt úgyis mindenki tudja ki vagyok.
Történt egyszer, hogy komájával Pestre utaztak. Ugyanúgy munkaruhájába ment. Komája kérdezte miért nem öltözött ki.
Minek, ott engem senki sem ismer.
Na ennyit a ruháról.
Az ember a lényeg és a tartalom, a többi csak külsőség, máz.
És aki ezek alapján ítél, az Lázár szavaival élve annyit is ér.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.10.24. 18:32:13

Ebből is látszik, hogy a magyar nép mindenkinek hajlandó több esélyt is adni, de iszonyatos eltökéltséggel egyet sem egynek: saját magának.

Orbán Diktor (törölt) 2012.10.24. 22:01:44

@qwertzu: "egy MSZP-s kongresszuson a pódiumon énekelte az Internacionálét."

És? Mások meg a székely himnuszt éneklik. Mit fáj az neked? Szerintem, te egyiket sem tudod, mert gyökér vagy. Tudod mit? Hadd énekeljen mindenki azt, amit akar!

Amatőr 2012.10.25. 08:39:52

@Lukapop Simon: ""Az ember a lényeg és a tartalom, a többi csak külsőség, máz.""

Ühüm. Majd ugyanezt mondod a fiad/lányod esküvőjén a templomban, melós göncbe öltözve?

Egy vezető politikus nem elég, ha okos, tisztességes, felkészült, stb.A legfontosabb; hogy kell rendelkeznie meggyőzőerővel és beszédkészséggel. E kettő hiányában megmarad íróasztalpolitikusnak.

Reggie 2012.10.26. 13:14:01

@sárkányfő: Dehogynem igaz.

A rendorok maguktol mentek rendoroknek es feleskudtek a rend torvenyes modon torteno betartatasara. Ennek ellenere megis joparan szartak a torvenyekre es a tobbi rendor sem tett ennek a megszunteteseert.

Az oszlatas megint mas kerdes, ott s mindket oldalt volt hiba. Eloszoris a tuntetoknek le kellett volna lepni, de masik oldalrol megallapitottak nem egyszer, hogy nem biztositottak az elvonulasi utvonalat, valamint felveteleken is lathato, hogy epphogy elhangzik az elso bemondas es mar repul a konnygaz. Egy tobbszazezres tomeg, hogy tud elvonulni par masodperc alatt? Ezek utan nem meglepo, hogy osszecsaptak a rendorokkel, mert a rendorok nyiltan szartak a jogallamisagra.

Dennisthemenace 2012.10.26. 14:17:03

@unionista: Nem ternek haza, mert tobb eszuk van annal. Arrol nem beszlve, hogy pl. az e gyerkem negyevesn kerult ki kulfoldre, itt jart oviba, itt erzi magat otthon. Miert akarna Magyarorszagra menni???

Misi56 2012.10.26. 16:39:41

@nu pagagyí: Komáromban, az előző ciklusban,(mszp, és egálban lévő testület)megépítették amit lehetett (utak, terekstb)és 0 hiánnyal meg 0 hitellel adták át a várost( nem sok volt ilyen) a fidesznek.Már a második évben előfordult, hogy pl. a tanárok késve kapták meg a fizetésüket, pedig még kommunális adót is bevezettek, ami azelőtt nem volt.Azt mondják, hogy azért nincs pénz, mert az előző ciklus nem fektette be apénzt, hanem csak elköltötte. De könyörgöm- volt mit elkölteni. Na kb. ezt tudják a nagy szakértelmükkel.DILETTÁNSOK!!!

Misi56 2012.10.26. 16:48:11

@hoppika: A bérből ée fizetésből élők NAGYTÖBBSÉGÉTŐL meg elvettek (217000 bruttó alatt)mivel a kompenzáció nem volt kötelező, és a legtöbb cég nem is adta meg.Úgy látszik, hogy neked ennél magasabb a fizetésed.

Misi56 2012.10.26. 16:50:07

@sembertius: Látszik, mert a fideszre szavaztatok!( Ilyen stílusban is lehet beszélgetni)

Misi56 2012.10.26. 16:58:50

@Blogger Géza: Azért másfél évvel a választások előtt nem kell programot hírdetni. A fidesz ezt még a választások után két és fél évvel sem tette meg.

Misi56 2012.10.26. 17:04:29

@kapiksz: 2013 lehet, de reméljük 2014 nem.

Misi56 2012.10.26. 17:10:15

@csavari: Ezzel dobálództok évek óta. Valami konkrétumot. Vagy ez is olyan kabátlopási ügy??

Misi56 2012.10.26. 17:26:29

@unionista: Nem kérünk azokból, akik a nehéz időkben elmentek, de mé g azo gyerekeiből sem.Kintről konnyű bele beszélni. Mi itt maradtunk, sőt még a gyerekeink, és még az unokáink is. Egyszóval külföldről nem kérünk az észosztásból.

Reggie 2012.10.26. 17:40:54

@Misi56: Kar, pedig az esz is kulfoldre megy.

Lukapop Simon 2012.10.28. 15:59:32

@Amatőr:
Nyugodj meg, a templomban a pap is munkaruhában lesz.
De kit értesz okos, tisztességes, felkészült stb. vezető politikuson?
Engem ne a beszédkészségével győzzön meg, a tündérmeséknek sem hiszek. Buta, fanatikus emberekkel elhitetheti, hogy a szar egy jó étel, és még indoka is lehet: egy millió légy nem tévedhet, az már egy békemenet.
És sokan vidáman falatoznak. Jó étvágyat.

Amatőr 2012.10.29. 08:36:42

@Lukapop Simon: "Nyugodj meg, a templomban a pap is munkaruhában lesz."

Én nyugodt vagyok. Úgy látszik, Te is. Meg az az orbitális tahó nagygazda is. De egy láda pezsgőben fogadok; a lányod/fiad nem lesz az, ha az apjuk melós gúnyában megjelenik. Vagy Téged már úgyis mindenki ismer?

"Engem ne a beszédkészségével győzzön meg, a tündérmeséknek sem hiszek."

Olyasmivel érvelsz, amit Magad sem hiszel!
A politikus munkaeszköze a retorika. Ha képtelen értelmesen, meggyőzően beszélni, akkor Rajtad és a néhány tucat hasonszrőrűn kívül a kutya sem hallgatja meg.

"Buta, fanatikus emberekkel elhitetheti, hogy a szar egy jó étel..."

Én nem járok tüntetésekre, nem vagyok politikus fan (pártállásra, nemre, korra, múltra tekintet nélkül megvetem az egész bagázst), ezért aztán csak röhögök, ha valaki a politikai tisztességről beszél. Ám, hogy ki az okos, tisztességes, felkészült politikus? Nos, az ritka, mint nálam a lottóötös. Még nem találkoztam ilyennel. Talán a Solt Ottilia volt az. Őt meg az Isten nyugosztalja. De a többi egy konzervatívabb demokráciában már rég a sitten ülne.

Hogy kinek van igaza? Rosseb tudja. Annyi előnyöm azért van Veled szemben, hogy én nem képzelem a bölcsek kövét a markomba.
Én nem vagyok tévedhetetlen. Ezért aztán később ritkábban kell felköpnöm és aláállnom. Elkötelezett sem vagyok. Kinőttem. Már csak a szememnek hiszek, de az ígéreteket meghallgatom.
Ja, és nem szoktam elhatárolódni! Mert tudod, már a régi rómaiak is megmondták; oszd meg és uralkodj. Azokon a barmokon, akiket megosztottál. Mert azokon lehet.
És feltételezem, hogy a rákosiéké óta komolyabb választási csalás nem történt. Tehát a komcsikat legutóbb a társadalom döntő többsége egységesen zavarta el. Hogy mi lesz legközelebb? Hááát...
A baloldalnak látszólag semmi esélye. Leszalámizta önmagát. De ha sokat cseszegetik az orbánt, és sikerrel járnak, akkor jaj nekik; mert a jobbik kicsinálja a baloldal vastagját. És akkor lesz sírás-rívás és fogak csikorgatása.
süti beállítások módosítása