HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) áder jános (11) Áder János (4) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) alkotmány (1) Alkotmány (1) Alkotmánybíróság (5) alkotmánybíróság (2) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) Brüsszel (1) brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes Beszéd (1) Egyenes beszéd (3) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) Fidesz (4) fidesz (6) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyás gergely (2) gulyas gergely (1) Gulyás Gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) hírtévé (2) Hírtévé (11) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) IMF (2) imf (1) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) Kormányinfó (1) kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) magyarország (1) Magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) Matolcsy György (1) matolcsy györgy (4) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) mesterházy attila (6) Mesterházy Attila (3) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) MTVA (3) mtva (1) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) navracsics tibor (2) Navracsics Tibor (1) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán viktor (83) orbán Viktor (2) Orbán Viktor (2) országgyűlés (1) Országgyűlés (2) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) Parlament (2) parlament (8) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) Rétvári Bence (1) rétvári bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) rogán antal (1) Rogán Antal (6) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) schmitt pál (23) Schmitt Pál (1) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) Simor András (1) simor andrás (2) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) Szolidaritás (1) szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) tállai andrás (2) Tállai András (1) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Rikkancs - Megszólalt Rogán Antal

2012.10.15. 01:45 Poldi bá

Megszólalt a Rikkancs című köztéri szobor ügyében eddig önmagának nyilatkozási tilalmat elrendelt Rogán Antal V. kerületi polgármester, de lehet, hogy jobban járt volna, ha továbbra is őrzi a szobor titkát, amit csak ő ismert - ebben a formában legalábbis.

Az előzményekről:

"– Nem volt kétséges, hogy a Rikkancs kezébe csak ez a lap kerülhet, elvégre ha napjainkban még létezne a szakma, a rikkancsok minden bizonnyal Blikket árulnának – vélekedett Rogán Antal (40), az V. kerület polgármestere a szoboravató ünnepségen." - ezt írta a Blikk, szerényen. Jópofa geg, szokatlan reklám is lehetett volna ez, ha az Index nem dolgozza fel egy kicsit alaposabban a témát.

Thüringer Barbara írásából azonban feketén-fehéren kiderült, hogy a százéves szobrászművész az 1910-ben alapított "Az Est" című lapot képzelte a rikkancs kézébe, s az is egyértelmű lett, hogy maga a polgármester "korszerűsíttette" a műalkotás eme részét. Innen már csak egy apró lépés volt összeszámolni, hogy a Blikk egy év alatt 66 cikkben (átlagosan ötnaponta) említette meg valamilyen (többnyire pozitív) összefüggésben Rogán Antal nevét.

Rogán nem nyilatkozott az ügyről egészen vasárnap estig. Az ATV Szabad szemmel című műsorában Mészáros Antónia kérdésére feltárta saját verzióját. Eszerint:

"Az a szobor egy százéves szobrászművésznek a szobra, aki a kerületnek a polgára. (...) Én hosszú ideje ismerem, és őszintén szólva az utóbbi években a szoborpályázatainkon nem nyert. Én neki akartam személyesen gesztust tenni azzal, hogy azt mondtam, hogy itt van a lehetőség: a századik születésnapja után egy-két hónappal fölállíthat egy szobrot az őáltala választott témában, az őáltala választott helyen. És senki nem gondolhatja, hogy egyébként én utasítást adtam neki arra, hogy pró vagy kontra bármit is tegyen."

Hogy miként került mégis a "Blikk" felirat oda?

"Volt közöttünk egy ilyen személyes beszélgetés, amikor eldőlt, hogy lesz ilyen szobor, és én elmondtam neki, hogy én ezt nagyon szívesen támogatnám. Elmondta nekem, hogy mi az ő koncepciója, hogy rikkancsot akar állítani, és én mondtam neki, hogy az egy jó dolog, de szerintem ma senki nem tudja, hogy mi az a rikkancs, szerintem legalább 20-25 éve ilyet a budapesti utcákon egyébként nem láttak. Mondta, hogy nem baj, az ő gyerekkorában volt, és akkor Az Est-et árult és szeretné, ha Az Est lenne rajta. Mondtam neki, hogy szerintem ha azt akarja, hogy erről a szoborról sokan tudjanak, akkor inkább állapodjunk meg egy olyan lappal, amelyik, ha ma lennének rikkancsok, biztos vagyok benne, hogy a rikkancsok azt árulnák, mert az asszem nem vitatható, hogy akkor a legtöbb rikkancs a legnagyobb bulvárlapot árulná. Ez egy beszélgetés volt, aminek a végén ő döntötte el, hogy egyébként mi kerül a szoborra és mi az, ami nem. Ő úgy döntött, hogy a beszélgetésben az én érveimet elfogadja."

A beszélgetés végén még kijelenti, hogy utólag sem gondolja kínosnak a dolgot, mert a meggyőződése, hogy "ez így van" (mármint hogy ma a Blikket kínálnák a rikkancsok). Sőt, szavaiból egy kis sértettség is érezhető, nem csak azért, mert ilyen hülyeséggel vegzálják, hanem azért is, mert azt bezzeg senki nem veszi észre, hogy az V. kerületben az ő polgármestersége alatt csak "zsánerszobrok" kerültek a közterekre, politikai témájú alkotás egyetlen egy sem. És szerinte inkább ilyesmiről vitatkozzanak, mint arról, hogy Horthy- vagy Károlyi-szobor legyen-e.

Nos, valaki nem mond itt igazat, hiszen az Indexben a százéves szobrász egyértelművé teszi: neki "az önkormányzattól" mondák, hogy a polgármester úgy döntött, a Blikket írják rá a szoborra. "... akkor azt mondták nekem, hogy ha a Rogán fizeti a szobrot, és ha a Rogán azt mondja, hogy ezt kell ráírni, akkor ezt kell ráírni. Hát ebbe nem lehet tenni semmit, hát mit lehet tenni?”.

Hirtelen tisztázatlanná váltak a szobor megrendelésének körülményei is. A már idézett Blikk-cikkben arról írnak, hogy "A Belváros önkormányzata pár évvel ezelőtt írt ki pályázatot köztéri zsánerszobrok megalkotására, Szőke Lajos ebből az alkalomból készítette el a Rikkancs terveit." Ez még igaz is lehet, csak éppen ugye most kiderül, hogy ezen  a pályázaton a művész nem nyert... Vagyis tehát a polgármester úr "személyes gesztusa" előzte meg a közpénzből kifizetett műalkotás létrehozását. Ajjaj, hallod-e te Budai Gyula?! Fővárosi kerületekben ennél kevesebbért bilincsben vittek el önkormányzati tisztségviselőket és ügyészek emeltek vádat - igaz, akkor a politikai paletta másik oldaláról volt szó.

Rogán Antalnak pedig köszönjük meg, hogy nincs még Szálasi- vagy Rákosi-szobor a belvárosban, pedig lehetne, bizony.

A Rikkancs-téma a vasárnap esti beszélgetésben:


Ez már az egyik MÉM. Nekem jobban is tetszik így a szobor (esztétikailag)



FEJEZZÜK BE A MÚLTAT - Milla-tüntetés október 23-án

Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

86 komment

Címkék: szobor Rogán Antal Rikkancs

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. jenőke (jenőke) 2012.10.15. 04:14:51

MINT EGYSZERŰ RIKKANCS KEZDTE (Részlet Karinthytól, aki Frigyes

Beszéd- és értelemgyakorlat

Pistike, azért mondom neked, hogy a kitartás és szívós vasakarat mindenkor megtermi gyümölcsét. Látod, kérlek, Pistike, itt van ez az Edison. Hát, kérlek, ez az Edison mint egyszerű rikkancs kezdte, látod, és aztán mégis ő találta fel a villamos lámpát, mert szorgalmasan viselte magát, és mindig jó volt, és szót fogadott a papájának. Ilyen butaságokat ne kérdezz, Pistike, hogy akkor miért nem a papája fedezte fel a villamos lámpát. Vagy, látod, itt van ez a Schwarcz Berthold. Ez egy egyszerű pap volt, és egy napon felfedezte a puskaport.

Vagy például ez a nagy Ganz-féle gyár, ami ma egy olyan nagy izé, egy olyan nagy gyár... látod, az ötven évvel ezelőtt még csak egy ember volt, Ganz Ábrahám, aki szögeket csinált egy kis boltban, és ebből a Ganz Ábrahámból lett egy gyár, amiben vasutakat csinálnak. Ő pedig egy nagyon gazdag ember lett, de már meghalt.

Vagy például az öreg Rothschild, az egy kis szatócs volt, de aztán mindig szorgalmas volt, vett mindenféle sorsjegyet, és szorgalmasan megnyerte.

Vagy... vagy... na, mit mondjak még neked, Pistike? A mi nagy Munkácsynk, mielőtt nagy festő lett, eleinte csak kicsi képeket festett és senki se tudta, milyen nagy festő lesz belőle.

Vagy például a nagy Gorkij Makszim, az eleinte egy egyszerű zsákhordó-munkás volt, és addig hordta szorgalmasan a zsákot, míg egy nagy író lett belőle, és most már nem kell neki zsákot hordani.

Vagy például ott van az Apponyi Albert bácsi, az milyen egy magas ember, és mint egyszerű csecsemő kezdte: egészen pici kis gyerek volt, és mennyire vitte.

Vagy például a balkán háború, az egy egyszerű kis nézeteltérésen kezdte, és lett belőle egy világtörténelem.

Ilyen szamárságokat nekem ne beszélj, Pistike, hogy akkor vegyelek ki az iskolából, és adjalak oda rikkancsnak, akkor te is felfedezed a villamos lámpát. A villamos lámpa már fel van fedezve, és majd kapsz egy pofont, nézze meg az ember.

dr. jenőke (jenőke) 2012.10.15. 04:17:10

MINT EGYSZERŰ RIKKANCS KEZDTE
(Karinthy - részlet)

Beszéd- és értelemgyakorlat

Pistike, azért mondom neked, hogy a kitartás és szívós vasakarat mindenkor megtermi gyümölcsét. Látod, kérlek, Pistike, itt van ez az Edison. Hát, kérlek, ez az Edison mint egyszerű rikkancs kezdte, látod, és aztán mégis ő találta fel a villamos lámpát, mert szorgalmasan viselte magát, és mindig jó volt, és szót fogadott a papájának. Ilyen butaságokat ne kérdezz, Pistike, hogy akkor miért nem a papája fedezte fel a villamos lámpát. Vagy, látod, itt van ez a Schwarcz Berthold. Ez egy egyszerű pap volt, és egy napon felfedezte a puskaport.

Vagy például ez a nagy Ganz-féle gyár, ami ma egy olyan nagy izé, egy olyan nagy gyár... látod, az ötven évvel ezelőtt még csak egy ember volt, Ganz Ábrahám, aki szögeket csinált egy kis boltban, és ebből a Ganz Ábrahámból lett egy gyár, amiben vasutakat csinálnak. Ő pedig egy nagyon gazdag ember lett, de már meghalt.

Vagy például az öreg Rothschild, az egy kis szatócs volt, de aztán mindig szorgalmas volt, vett mindenféle sorsjegyet, és szorgalmasan megnyerte.

Vagy... vagy... na, mit mondjak még neked, Pistike? A mi nagy Munkácsynk, mielőtt nagy festő lett, eleinte csak kicsi képeket festett és senki se tudta, milyen nagy festő lesz belőle.

Vagy például a nagy Gorkij Makszim, az eleinte egy egyszerű zsákhordó-munkás volt, és addig hordta szorgalmasan a zsákot, míg egy nagy író lett belőle, és most már nem kell neki zsákot hordani.

Vagy például ott van az Apponyi Albert bácsi, az milyen egy magas ember, és mint egyszerű csecsemő kezdte: egészen pici kis gyerek volt, és mennyire vitte.

Vagy például a balkán háború, az egy egyszerű kis nézeteltérésen kezdte, és lett belőle egy világtörténelem.

Ilyen szamárságokat nekem ne beszélj, Pistike, hogy akkor vegyelek ki az iskolából, és adjalak oda rikkancsnak, akkor te is felfedezed a villamos lámpát. A villamos lámpa már fel van fedezve, és majd kapsz egy pofont, nézze meg az ember.

dr. jenőke (jenőke) 2012.10.15. 04:20:33

Bocs!
Azt hittem, hogy az első mellé ment.

Dinkainka 2012.10.15. 05:14:43

Toncsinak mindig csak annyi esze volt, amennyi látszott. Gyereket csinálni tud, ez a lényeg.

republican 2012.10.15. 07:02:48

A Magyar Narancsos felirat NEM MÉM,hanem VALÓSÁG - a kilencvenes években is VOLTAK MN árusok a város több pontján, többen közülük rikkancs-szerűen "kínálta" a lapot(az MN akkori terjesztési felelősének, ki magam valék, szíves közlése). (:-))

laci0011 2012.10.15. 08:12:49

Ezek a fiúk a legsötétebb bukásaikra is győzelemként tekintenek.Tényleg csak ennyit tudnak,hiába szeretnénk többnek hinni őket.

dunaparti 2012.10.15. 10:38:12

Alaptörvényt is osztogathatna ez a rikkancsgyerek.
Megjenet az alaptöööörvééééény mai kiadááááásaaaa újjjj törvényeeekellll! :)

foton öv 2012.10.15. 14:00:30

A "rikkancs" kifejezést márpedig sztem mindenki ismeri!
Haladsz tovább te is Antikám a mini fehérvári huszár főnököd útján, azaz ferdítesz, hazudsz, és persze beleszólsz. Még ebbe is.
Megteheted...egy darabig.
Egyébként pedig, ha már annyira kedves számodra a 100 éves szobrász bácsi, akkor inkább mi is Neki hiszünk.

czjanos 2012.10.15. 14:50:26

Nyilván valótlant állított, hogy neki semmi köze a felirathoz. Nem ő mondta, de most is úgy látja, hogy jól döntött.

paneltacskó 2012.10.15. 14:52:38

beza.... fegyházérett mind, ha nem börtön. királyság lettünk saját akartunkból.

rotten 2012.10.15. 14:56:16

Rogán: "...inkább állapodjunk meg egy olyan lappal"

Az index-cikk: a Blikket is kiadó Ringier [...] PR, vállalati és üzleti kommunikációs vezetője, Parádi Judit az Indexnek úgy nyilatkozott, hogy a kiadó nem adott pénzt a szoborra. [...] „Az V. kerület megkeresett minket és beleegyezésünket kérték, hogy a felállítandó szobor, a Rikkancs fiú kezében egy Blikket tarthasson. Ebbe beleegyeztünk.”

Bárcsak minden megállapodás ilyen egyszerű, zökkenőmentes és kölcsönösen hasznos lehetne.

Kutchek (törölt) 2012.10.15. 15:04:50

Méghogy cenzúra, meg médiaterror!!!
Szerencsétlen főfideszes polgármesterünk ilyen piti mófon kénytelen nyalni egy bulvárlapnak!!! :))))

paneltacskó 2012.10.15. 15:06:35

Rogán Úr javasolta, hogy töröljék el a lakcímnyilvántartást, hogy a választói regisztrációt személyessé lehessen tenni:) Mekeke...

veracity 2012.10.15. 15:06:36

Egy kicsike segítségre van szükségem, hogy jobban megérthessem a világ eseményeit. Egészen biztos vagyok benne, hogy a szociál-liberális hozzászólók elég okosak ahhoz, hogy világot tudjanak gyújtani sötét fejemben!

Látom, hogy egy EURO ára már csak kb. 278 Ft. Hogy lehet ez? Hiszen az MNB csökkentette a kamatot a monetáris tanács külsős tagjainak szavazatai miatt. Talán Braun Róbert adott helytelen tanácsokat Simornak? Vagy Matolcsy unortodoxiája most hozza a gyümölcsöket? Mitől ilyen sikeres az Orbán kormány gazdaságpolitikája?

Köszönöm segítségeteket!

blah 2012.10.15. 15:08:18

ha jól emlékszem azt mondta a művész bácsi, hogy a blikk feliratot utólag készíttette el az önkormányzat egy másik céggel...

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.10.15. 15:10:38

"és én mondtam neki, hogy az egy jó dolog, de szerintem ma senki nem tudja, hogy mi az a rikkancs, szerintem legalább 20-25 éve ilyet a budapesti utcákon egyébként nem láttak."

Most meg fogsz lepődni, Tónika, de vannak, akik tudnak olvasni.

Jenyei 2012.10.15. 15:10:38

Nem tudom miért nem lehetett költségkímélési célból, ha már úgyis kell Horthy-szobor: Horthy a fehér lovon olvasná a Blikket. És mindenki jól járna.

paneltacskó 2012.10.15. 15:11:34

@veracity: ha az euro árfolyam lenne a siker fokmérője, akkor mit mondanánk Gyurcsény 225-ös eurojára?

FIDES AGITÁTOR 2012.10.15. 15:18:13

Orbán Viktor miniszterelnök avatta fel Etyeken Melocco Miklós Isten, áldd meg a magyart elnevezésű szoborkompozícióját - olvasható a Fidesz.hu pénteki tudósításában.

HELYESEN:
ORBÁN, ÁLDD MEG A MAGYART!

átlátó 2012.10.15. 15:18:29

Tóni, hogy baszom a pállott szád szélét... azért a mondatodért, hogy "szerintem ma senki nem tudja, hogy mi az a rikkancs" bármikor kiverem a szemfogadat.
Most elmentem a mellet, hogy a rikkancs nem mi, hanem ki.
Te ganajtúró.

paneltacskó 2012.10.15. 15:23:47

@FIDES AGITÁTOR: Azt megfigyeltétek már, hogy a vezér keleten nem szokott avatni (leginkább Felcsút környékén szeret). Szerintem nem szeret utazni, ezért nem épül autópálya:)

FIDES AGITÁTOR 2012.10.15. 15:24:53

@átlátó:

Rikkancsot és a becsületet ezt bizony nem ismeri a Fidesz.

Korán reggel ritkán rikkant a rigó.

Az igazi Trebics 2012.10.15. 15:24:53

@veracity: nem sorolom magam a megjelölt táborba, de hátha én is segíthetek neked. Ha megnézed az euro - dollár árfolyamok változásait, akkor magadtól is rájössz, hogy nem a forint erősödött, hanem az euro gyengült.

Dr. foolproof 2012.10.15. 15:26:28

Tóni, ha a vendtek zusammen ilyen szarfaszúak lettek volna mint kegyed, ma nem is ismernénk ezt a népcsoportot, kb. úgy mint az un. rikkancsokat teszerinted nagytudású. De szerintem már legszívesebben ők is letagadnák, hogy onnan származol, hogy a faszér' nem folytál le anyád combján.

Nikorene 2012.10.15. 15:27:27

@veracity: Tényleg? Már csak 278 az Euró? Bazzeg akkor habzsi-dôzsi van... Ajánlom figyelmedbe:
www.portfolio.hu/gazdasag/mi_lesz_ha_ujra_300-ig_szalad_az_euro.130897.html

a cikk 2010 márciusi, és azon kesereg, hogy a 2009 ôszi bank stressz teszt az akkor majdnem elképzelhetetlen 272 Ft/EUR árfolyamaon készült...

Örüjjé a 278as EURnak öcsém.

Trackback 2012.10.15. 15:28:21

@veracity:
A FIDESZ 2007-ben nonstop azzal ekézte Gyurcsányt, hogy az Euró TARTÓSAN 200,- forint fölött ragadt.

Fél éve sincs, hogy 300,- is volt.

Csak mellékesen.

FIDES AGITÁTOR 2012.10.15. 15:28:35

@paneltacskó: Piálni szeret és, ha piál sűrűn meg kell állni. Mindig szirénázik, ha már sokat ivott.

bioLarzen 2012.10.15. 15:33:36

"és én mondtam neki, hogy az egy jó dolog, de szerintem ma senki nem tudja, hogy mi az a rikkancs, szerintem legalább 20-25 éve ilyet a budapesti utcákon egyébként nem láttak."

Kiváló érv! És tovább is kéne vinni a logikát: le az összes huszár-szoborral, mert olyat sem láttak a budapesti utcában a mostani generációk! Kossuth, Petőfi, Széchenyi, stb... ezeket sem látták élőben a mai budapestiek, tehát el velük is a közterekről!

Orbán Viktort és Rogán Antalt viszont sokan látták az utcákon... Ugyebár... ha tetszenek érteni.

bio

blah 2012.10.15. 15:36:59

@veracity: ha neked sikeres akkor mit kéne megmagyarázni? Ha szerinted az siker, hogy feltornázták 300 fölé és még nem tartunk ott az árfolyamban ahol átvették akkor biztosan igazad lehet. A HUF/EUR árfolyam alakulása pedig egyenlő a gazdaságpolitikával ugye. Na, csak így tovább!

Schab-SS 2012.10.15. 15:41:27

@veracity: ez rém egyszerű. Tudod, az utóbbi néhány napban hétvége volt és munkaszüneti- ill. szabadnapokon a Vezér és szakértő sleppje nem szokott hülyeséget beszélni a médiumokban, ilyenkor kicsit rendszerint javul az árfolyam.

Szívesen.

veracity 2012.10.15. 15:41:52

Hát a Rogán is csak rikkancsként kezdte Orbán mellett. És hová felküzdötte magát! Budapest második polgármestere. Olcsó krumplit is osztogat a nép fiainak! Látom, poldibá szereti nagyon!

babakék 2012.10.15. 15:42:21

@veracity: Ez neked most hogy jön ide? Röhögtetően szánalmas, hogy a fideszes agyhalottak szája sosem némul el az agyhalál után. Eddig azt mondtátok, semmi köze a kormányotoknak a forintárfolyamhoz. (Emlékszel Mr. kósa 20% lajos ésa többiek ámokfutására, ugye, ami után a bedőltek a devizahitelek?) Akkor most akkor hazudtatok vagy most. Most komolyan: nem éreztek néha enyhe pírt az orcátokon, amikor még mindig ezzel a dumával jöttök. Pedig elkurtátok. Nem kicsit, nagyon. Sokkal jobban,mint Fletó. És hazudtatok, éjjel, nappal, sőt most is folyamatosan. Azért néha, legalább magatoknak ismerjétek el a gátlástalanságotokat és a hülyeségeteket. Ti nyalka fehérvári huszárok, akik amúgy magyarosan sok kislány meg...tak!

veracity 2012.10.15. 15:48:35

Már okosodok! Abból él a Fideszgyár, hogy hétvégén zárva tart! Amikor nem kormányoznak, akkor beindul a gazdaság motorja!

És ezt a Simor nem tudja? Csökkenteni kéne még jó erősen a kamatot, akkor biztos még lejjebb menne az EUR és erősödne a forint! Micsoda unortodox gondolat. És működik!?

Tényleg, nem bivalyerős már a forint? Mi lesz így az exportáló vállalatainkkal? Tessék most már egy kicsit ócsítani azt a forintot!

Mikortól lesz unortodox váltás az MNB-ben? Jövő márciustól itt a kánaán? Ti is várjátok nagyon?

Krutzifix 2012.10.15. 15:49:13

@dunaparti: Akkor hetente kellene szobrot cserélni...vagy legalább a kezében lévő izét, annyiszor módosítják a saját szent és sérthetetlen "alaptörvényüket"...
Egyébként gratula a Blikknek, hogy tudott pozitívumot írni Arogánról! Már ezért is megérdemelnek egy szobrot!

nu pagagyí 2012.10.15. 15:49:56

Ezek már észre sem veszik, hogy nyakig ülnek a korrupcióban. Ez a természetes közegük, mint disznónak a pocsolya.

hopptarisznya 2012.10.15. 15:51:25

A BLIKK szöveg esztétikailag sem illik a szoborhoz.
Valami hosszabb nevű, és régies betűkkel írt újságot kellett volna odaírni. "Helyi Théma" :-)

qwertzu 2012.10.15. 15:52:44

@Trackback: "A FIDESZ 2007-ben nonstop azzal ekézte Gyurcsányt, hogy az Euró TARTÓSAN 200,- forint fölött ragadt."

Link?

átlátó 2012.10.15. 15:56:56

Rogán, az már biztos, hogy szeretnek téged a népek. :)
Kutyát e sétáltatsz e sötétedés e után e? More.

tepsiszett 2012.10.15. 15:57:49

"ha ma lennének rikkancsok, biztos vagyok benne, hogy Blikket árulnák"

hát, Zrínyi Miklós ma valószínűleg egy tankból integetne, Horthy pedig fehér Mercedessel vitetné magát, szóval akkor legyünk következetesek.

Anti Anyag (törölt) 2012.10.15. 16:04:10

Érdekes, Anti arról nem szólt semmit, hogy ő mennyit kapott a Blikk-től.

Persze gondolja, az utca embere simán elhiszi, hogy a Blikk nem is tudott róla. (Első interjú)

Érdekes, később már tud róla, hiszen itt már mondja a szobrásznak, "állapodjunk meg egy olyan lappal..."

Nyilván, ő már előre megállapodhatott egy "olyan lappal" és most úgy adja el, mintha a szobrász még hálás is lenne az ő ötletéért.

Anti Anyag (törölt) 2012.10.15. 16:05:19

@qwertzu: Azzal együtt a jelenlegi árfolyamhoz Gyurcsányéknak több köze van mint Orbánéknak. (Devizahitel)

Trackback 2012.10.15. 16:16:02

@qwertzu:

Minek a link? Emlékszem rá, mint mindenre a közéletből az elmúlt 20 évben. Ha valaki nem, azon nem segít semmi. Egy link pláne nem.

Baines 2012.10.15. 16:19:24

@paneltacskó:"Rogán Úr javasolta, hogy töröljék el a lakcímnyilvántartást, hogy a választói regisztrációt személyessé lehessen tenni:) Mekeke..."
Az bezony nagyon helytelen lenne, mert akkor a Nemzeti Konzultáció újabb leveleire honnét kerülne a címzés?

qwertzu 2012.10.15. 16:19:45

@Trackback: Szóval kamuztál. Vagy ez már az alzheimer.

krj 2012.10.15. 16:32:57

hej, ha csak a blikk írna róla. a kerületi "független" újság, a Belváros, na az az igazán gyomorforgató.

Trackback 2012.10.15. 16:34:32

@qwertzu:
Igen kamuztam.

2007-ben nem 240,- forint körül volt az Euró, és nem mindenért Gyurcsányt hibáztatta a Fidesz.

2007-ben le voltunk minősítve és sokkal rosszabb volt a gazdaság, mint ma. A kormány látszatintézkedéseket tett, megnyirbálta a sajtószabadságot, kormányzás helyett alkotmány-asztalát tett kötelezővé a hivatalokban, festményeket rendelt, átírta az alkotmányt, és komplett társadalmi csoportok érdekeit vette semmibe - mindezt pedig azért, mert a kormánypárt élén soha nem történt tisztújítás, és 1989-től ugyanaz a személy és baráti köre határozta meg a párt politikáját.

Ezért tartunk ott ma, ahol.

De persze ez ma teljesen másképp van, hála a bölcs FIDESZ-nek, különösen Viktornak és Matolcsynak.

Meg is térítettél.

Ámen.

qwertzu 2012.10.15. 16:38:03

@Trackback: Mellébeszélsz. Erre reagáltam:
"A FIDESZ 2007-ben nonstop azzal ekézte Gyurcsányt, hogy az Euró TARTÓSAN 200,- forint fölött ragadt."

Mutass 1 olyan fideszes nyilatkozatot, ami azért ekézi Gyurcsányt, mert tartósan 200 forint fölött ragadt az euró.

Tudsz vagy nem tudsz?

kispestipeti 2012.10.15. 16:52:25

@veracity: mert blikket olvasnak, és azt egy belvárosi rikkancstól veszik

Blogger Géza 2012.10.15. 16:56:05

@Trackback: Ezek szerint mindenre rosszul emlékszel, ha mindenre így emlékszel. Gyakorolj önkritikát, és ne is regisztrálj majd, légy szíves, ilyen mértékű amnéziánál ez már társadalmilag veszélyes lenne.

A poszt meg vihar egy pohár vízben, megnyugodtam, hogy Poldi bának ez ma a legfontosabb problémája....

Trackback 2012.10.15. 16:58:22

@qwertzu:
Mondtam, hogy nem tudok.

Nem fogom feltúrni az Internetet egy 2007-es link miatt, csak hogy egy egzakt bizonyítékkal nyugtassalak meg egy olyan dologgal kapcsolatban, amire minden épeszű ember emlékszik, aki csak egyetlen pillanatra belenézett a HírTV-nek vagy Echo TV-nek becézett f*stalicskákba, vagy megnézett egy Szijjártó-Selemczi-Kövér-Navracsis sajtótájékoztatót.

Olyan vagy, mint azok a Krisnás agymosottak, akik mindenre idézetet és linket követelnek, olyan dolgokra is, amit pedig mindenki tud róluk.

Nem vagyok hülye, emlékszem azokra a sajtótájékoztatókra, a hangulatra, az ideges cinizmusra, ami most féktelenül tombolhat, kontroll nélkül: ez van, amikor egy pártnak totál az agyára megy 8 év ellenzékiség, és ahelyett, hogy szakmai kormányázásra készültek volna, mindenütt eszelősen rombolnak-tombolnak, és pártkatonákat betonoznak be.

Igen nagy pofára esés lesz 2014-ben.

És arról majd linket is fogok küldeni neked, ígérem.

dr. Balta$ár 2012.10.15. 17:00:24

horti szoborra és szálási ra is lenne idény...

altimus 2012.10.15. 17:04:46

@veracity: Látom, hogy egy EURO ára már csak kb. 278 Ft. Hogy lehet ez? ... Mitől ilyen sikeres az Orbán kormány gazdaságpolitikája?

nezz utana, hogy 2010 jan 4-en 268 Ft volt az euro es 2009 jan 5-en 266 Ft. akkormeg mitol olyan jo ez az arfolyam?

(amugy az arfolyam tenyleg nem rossz, lehetne sokkal durvabb is. de talan varjuk meg a pavatanc veget az imf-el. a forint harmatgyenge, ha tamadjak akkor durvan meg fog ugrani az arfolyam)

azert ne felejtsuk el az inflaciot is megnezni, az viszont igen alaposan elindult felfele!

Misi56 2012.10.15. 17:05:01

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Mintha azt mondta volna,hogy ma már senki sem tudja,hogy miaz a "mondjuk gőzmozdony", hiszen már az sincs. tényleg ennyire hülyének néznek minket.Az én időmben az estim hírlap volt a holnapi hírekkel. Négy óra után vettünk is mindíg amikor pestről jöttünk haza, a Petőfi-híd budai hídfőjénél(autóban).

dr. Trebitsch 2012.10.15. 17:08:29

Nemrég olvastam... "A legutóbbi választáson egy tolvaj csürhe helyett egy jól szervezett, gátlástalan rablóbanda vette át Magyarország irányítását..."
Csak nem gondok vannak a szervezettséggel???

qwertzu 2012.10.15. 17:11:05

@Trackback: "Igen nagy pofára esés lesz 2014-ben. "

Könnyen elképzelhető. De attól még konkrétan ezzel kapcsolatban nem mondasz igazat.

"Nem fogom feltúrni az Internetet egy 2007-es link miatt, csak hogy egy egzakt bizonyítékkal nyugtassalak meg egy olyan dologgal kapcsolatban, amire minden épeszű ember emlékszik"

Én se szívesen keresnék nem olyan linkeket, amik tudom, hogy nem léteznek.

Trackback 2012.10.15. 17:13:27

@qwertzu:

Link helyett gyújts füstölöt és mécsest, ülj le egy Buddha-szobor elé, és meditálj ezen egy kicsit:

Stumpf István – jelenleg alkotmánybíró, volt MSZMP-tag, a Hazafias Népfront volt alelnöke,
Járai Zsigmond – jelenleg a Költségvetési Tanács elnöke, volt MSZMP-tag, volt kormánytag, III/II-es együttműködő,
Matolcsy György – az Orbán-kormány nemzetgazdasági minisztere, volt MSZMP-tag, III/II-es együttműködő,
Martonyi János – jelenleg külügyminiszter, volt MSZMP-tag, kormánytag, III/II-es együttműködő,
Pintér Sándor – jelenleg belügyminiszter, volt MSZMP-titkár,
Boross Péter – jelenleg a Fideszt segíti, volt MSZMP-tag,
Pozsgay Imre – részt vett az új alaptörvény megalkotásában, volt MSZMP KB-tag,
Csintalan Sándor – jelenleg a Fidesz házi csatornájánál, a Hír TV-nél dolgozik, volt MSZMP- és MSZP- tag,
Schmitt Pál – jelenleg köztársasági elnök, 1989 előtt pedig miniszterhelyettes
Kerényi Imre – miniszterelnöki megbízott, volt MSZMP alapszervezeti titkár,
Szita Károly – jelenleg fideszes kaposvári polgármester, volt III/III-as együttműködő,
Mikola István – az első Orbán-kormány egészségügyi minisztere, 2006-ban a miniszterelnök-helyettesi poszt jelöltje, a Hazafias Népfront alelnöke volt,
Fónagy János – jelenleg a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium államtitkára, volt MSZMP-tag,
Varga Mihály – jelenleg fideszes országgyűlési képviselő, a Miniszterelnökséget vezető államtitkár, volt KISZ-titkár,
Deutsch Tamás – jelenleg EP-képviselő, volt KISZ-titkár,
Orbán Viktor – miniszterelnök, volt KISZ-titkár
Kövér László – fideszes országgyűlési képviselő, a narancsos kormány házelnöke, volt KISZ-titkár, a Forradalmi Munkás-Paraszt Kormány és Magyar Szocialista Munkáspárt Központi Bizottsága alá tartozó Társadalompolitikai Intézet munkatársaként is dolgozott.
(2011)

dr. Trebitsch 2012.10.15. 17:19:23

@Trackback: na és? ahogy a megboldogult nagyapám mondta réges-rég, mikor a nyilasok tömegesen tűntek fel a kommunista pártban: "a szar és a szemét könnyű fajsúlyú, könnyűnek találtatik, ezért mindig a víz felszínén marad"

qwertzu 2012.10.15. 17:21:03

@Trackback: "Schmitt Pál – jelenleg köztársasági elnök"

Precíz szavahihetőséged elképesztő.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.10.15. 17:21:17

Most ezen csodálkozunk? Rogán is egyre lejjebb süllyed. De ne reménykedjünk, van még lejjebb is!

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.10.15. 17:22:50

@Trackback: Na ja... A mi kommunistánk jó kommunista! Csak a tiétek szemét libsi! (mondjuk ez képzavar, de hát mit lehessen tenni! ;) )

2012.10.15. 17:30:38

@veracity: Figyelj erősen, mert csak egyszer mondom: a piac beárazta az IMF megállapodást. A fidesz kicsit hagyja erősödni a forintot, aztán majd ócsósítja. Januárban lesz még 300 fölött. Ugyanis a forint inflálódásával akar a főnök lélegzethez jutni.

Bretschneider detektív 2012.10.15. 17:32:03

Rá lehetett volna írni a Fedél Nélkült is pl.
Jó, az árus már nem az az igazi rikkancs, de mégis.

freelander2009 2012.10.15. 17:40:35

@qwertzu: szerintem svájci frankra gondolt nem? :)

2012.10.15. 17:42:35

@qwertzu:
Itt egy link, igaz még 2006-os, de arról szól, hogy mennyire felelős a kormány a benzin áráért és az euro árfolyamáért:
www.fidesz.hu/index.php?Cikk=59337
Persze miután a fidesz lett kormányon, ez már nem is igaz.

nemecsek ernő áruló 2012.10.15. 17:44:19

@qwertzu: Ott van alatta a (2011), tudom, olvasni nehéz, de attól a lista igaz; lám másba nem tudsz belekötni, belekötsz egy szóba.

@Könnyen elkaptuk, uram!: Meg az sem mellékes, hogy ha a bankközi devizapiacon elkezdenek játszani megint a forint árfolyammal, fog itt még sírni az emberek szája. (Elvégre tudjuk, hogy Lázárnak Svájcban van euró befektetése - ő maga mondta az "annyit is ér" beszédében, amivel kormánytagként egészen elképesztő módon ellenérdekelt a tartósan erős forintban.)

Mariann19 2012.10.15. 17:46:12

@Blogger Géza: "Poldi bának ma ez a legfontosabb problémája."
A poszt szimbolikus. Azt mutatja meg, hogy egy túlhatalom képviselője még a zsánerszobrok felállításában, mint az ábrázoló művészet tartalmában is érdekeltségének megfelelően rendelkezik egyszemélyben, miközben egyéb esetekben a demokratikus döntések mechanizmusát dicsőíti.
Egy posztot illik a helyén értékelni.

."

Csaba121 2012.10.15. 17:51:00

@qwertzu:

Az lehet, hogy te nem emlékszel rá, ez a fideszes feledékenység, és azt hiszed, ha te és a fidesz letagadja, attól mások még nem fognak rá emlékezni.

Na de hogy ne maradj tudatlan, itt van Őfelsége, 0. Viktor saját szájából, amikor Gyurcsányt ekézi a forint árfolyama miatt, neki tán csak hiszel?????

www.youtube.com/watch?v=7pb4D6bBtdc

gézukácska 2012.10.15. 17:54:57

@paneltacskó: És nem érti az SMS-t, ezért basztatja a mobilszolgáltatókat. :)

Kopi3.14 2012.10.15. 18:13:30

@dunaparti: az nem jó, mire kiabálja nem aktuális.

high up! 2012.10.15. 18:17:07

Azt is ráfaraghatták volna hogy MAGYAR VIZSLA.

high up! 2012.10.15. 18:22:24

Egyébként ez a Szerverbetörő Tóni sose érezte, hogy mit hívnak korrupciónak. Emlékeztek még a rendőr tisztre (Molnár vagy ki?), aki ellen azért indult sokéves korrupciós eljárás, mert TÉSZTÁT fogadott el a klienstől?

bodis.lajos 2012.10.15. 18:41:47

Érdekes interjú. Eddig nem gondoltam, ez alapján úgy látom, hogy Antal a maga logikája szerint őszintén gondolja, hogy minden kérdésben kompetens dönteni.
Vagyis hogy nincsenek más logikák, vagy nem számítanak, és ha a teljes felhatalmazás birtokában mégsem mindenről ő dönt, az egy felvilágosult vagy nagyvonalú gesztus.
Még másképpen: hogy nincsenek intézményes közösségi korlátok, ez egy belső ügy, és ha magával rendezte a dolgot, akkor a dolog rendezve van.
Tehát elhiszem, hogy őszinte.

eloi 2012.10.15. 18:43:05

@rotten: Kölcsönösen hasznos akkor lett volna, ha a Blikk állja a szobor számláját, legalább nagyobb részben! Így egyszerűen oltári nagy reklám-ajándék a szolgálataikért Rogántól! Ezt nem lehet dumával szépíteni!

bodis.lajos 2012.10.15. 18:44:00

@Mariann19:

Igen. Azzal bővítem, hogy még azt is elhiszem, hogy úgy gondolja, hogy ebben ő nem is érdekelt. Hogy egyszerűen ez jutott eszébe, és akkor az lesz.

eloi 2012.10.15. 18:46:06

@bodis.lajos: A mi (köz)pénzünkből ne legyen "őszinte"!!! Napnál világosabb, hogy a Blikk promótálja őt és családját, ezért kaptak közpénzből egy szinte örök reklámhordozót cserébe, közpénzből. Szimpla korrupt aljasság. Nem több.

bodis.lajos 2012.10.15. 18:50:30

@eloi: Nem tiltakozom, ezt is elhiszem.

Mariann19 2012.10.15. 19:01:12

@bodis.lajos: "Hogy egyszerűen ez jutott eszébe, és akkor az lesz."
Hasonló megnyilvánulásaiknál a 2002-es választási bukásuk oka pontosan az arrogancia, a pökhendiség volt, ez mára kissé feledésbe merült.
Azonban egy ilyen hatalomra vágyó pártnak analizálnia kell az okokat, és számon tartani annak érdekében, hogy ne ismétlődhessenek meg.
A Fidesz magabiztossága nem tartja számon a hibáit, mivel kizártnak tartja, hogy valamiben is tévedne.

qwertzu 2012.10.15. 19:37:45

@freelander2009: Nem, úgy is teljesen értelmetlen.
Viszont mindenképpen megér egy kis trollkodást hogy kiderítsem, hogy ki az akiben annyira túlteng az Orbángyűlölet, hogy meg történt dolgokra emlékszik.

@roli101: Elolvastam. Sajnos a cikkben csak az nem szerepel, hogy a Fidesz 2007-ben a 200 forintnál drágább euró miatt ekézi Gyurcsányt. Ami az eredeti állítás volt.

@Csaba121: Jó ez a 2008-as videó. Tudod miről nincs benne szó? Arról, hogy a Fidesz 2007-ben a 200 forintnál drágább euró miatt ekézi Gyurcsányt.
Ami az eredeti állítás volt.

bioLarzen 2012.10.15. 22:18:44

Amúgy - bár tökéletesen lényegtelen - kicsit fura: ha ez az alak rikkancs, akkor miért könyveket tart a bal kezében? Mert azok újságnak csöppet vastagok...

bio
süti beállítások módosítása