HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) áder jános (11) Áder János (4) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) Alkotmány (1) alkotmány (1) alkotmánybíróság (2) Alkotmánybíróság (5) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) brüsszel (1) Brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes beszéd (3) Egyenes Beszéd (1) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) fidesz (6) Fidesz (4) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyás gergely (2) gulyas gergely (1) Gulyás Gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) Hírtévé (11) hírtévé (2) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) IMF (2) imf (1) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) kormányinfó (1) Kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) Magyarország (1) magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) matolcsy györgy (4) Matolcsy György (1) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) mesterházy attila (6) Mesterházy Attila (3) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) MTVA (3) mtva (1) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) navracsics tibor (2) Navracsics Tibor (1) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán Viktor (2) orbán viktor (83) Orbán Viktor (2) országgyűlés (1) Országgyűlés (2) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) Parlament (2) parlament (8) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) rétvári bence (1) Rétvári Bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) rogán antal (1) Rogán Antal (6) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) Schmitt Pál (1) schmitt pál (23) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) simor andrás (2) Simor András (1) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) szolidaritás (1) Szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) tállai andrás (2) Tállai András (1) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Azeri ügy: ömlik a hazugság

2012.09.06. 12:58 Poldi bá

Magyarország tekintélye napról napra zsugorodik. És most már nem is csak a baltás gyilkos kiadásáról van szó, hanem annak utózöngéiről, arról, hogy hisz-e még valaki egyetlen szót is abból, amit mértékadó magyar politikusok mondanak.

A jereváni parlament minket elítélő határozatának vitájában érdekes dolgokat hozott nyilvánosságra Edvard Nalbandján külügyminiszter. Eszerint az örmény külügyi tárca augusztus folyamán nem egyszer fordult a magyar külügyminisztériumhoz azzal a kéréssel, hogy adjanak tájékoztatást Ramil Safarov átadásának ügyéről, de azt a választ kapták, hogy Safarovot nem fogják átadni Azerbajdzsánnak.

"Miután újra és újra értesültünk Azerbajdzsán szándékairól, az örmény államfő, parlamenti elnök, miniszterelnök és külügyminiszter a nagykövetek útján felhívta a magyar hatóságok figyelmét arra, hogy megengedhetetlen lenne a gyilkos kiadása, s többször is azt az egyértelmű megnyugtató választ kapta, hogy kizárt egy hasonló lépés. Ilyen választ adtak augusztus 22. és 24. közötti kérdéseinkre is a magyar külügy- és igazságügy-minisztériumból" - sorolta beszédében Edvard Nalbandján.

"Az említett megnyugtatások megerősítése érdekében az örmény külügyi tárca augusztus 28-án írásban kereste meg a magyar hatóságokat. Miután késett a válasz, az örmény fél kezdeményezésére találkozókra került sor, egyidejűleg a magyar Külügyminisztériumban és a parlamentben, és újra csak azt közölték, hogy nincs szó semmi hasonlóról. A további fejlemények ismeretesek" - mondta az örmény diplomácia vezetője.

Safarov kiengedéséről és az államfői közkegyelemről Magyarországon pénteken délután jelent meg az első hír - örmény forrásból. Nem sokkal később adott ki közleményt a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium arról, hogy Azerbajdzsánban folytatja büntetésének letöltését az azeri baltás gyilkos, akit pénteken szállítottak át a kaukázusi országba. Vagyis akkor, amikor nemcsak hogy hősként ünnepelték Safarovot, hanem már az erről szóló hír is bejárta a magyar és a külföldi sajtót.

Az ezután következő összevisszaságon kedvem lenne végigmenni kronológia szerint, de ez elterelné a figyelmet a lényegről.

Mit is mondott Orbán Viktor a Ludovika udvarán, amikor az őt ájulva tisztelő hallgatók előtt szerepelt, majd "megtámadták" az azeri ügyről érdeklődő újságírók?

Volt titkos megállapodás? - kiabálta be valaki a mikrofonoktól már elforduló miniszterelnöknek. Orbán Viktor visszafordult, arcán megjelent a rá oly jellemző félmosoly, s egy kis hatásszünet után ezt mondta:

"Ez egy demokratikus európai állam. A nemzetközi jog szabályait nem titkos megállapodások szerint alakítják, hanem ahogyan azok írva vannak, nyilvánosan".

A Duna Televízió Közbeszéd című műsorában Németh Zsolt külügyi parlamenti államtitkár kedden azt mondta, hogy sajnálatos módon Azerbajdzsán nem tartotta be a megállapodásban rögzített feltételeket, hanem "demonstratív módon" szabadlábra helyezte a bűnözőt. Ezért kellett a Külügyminisztériumnak vasárnap tiltakozó jegyzéket átadni az azerbajdzsáni nagykövetnek - mondta. A magyar kormány nem számolt azzal, hogy Azerbajdzsán meg fogja szegni az ígéretét - szögezte le az államtitkár, aki szerint egy baráti gesztust egy nagyon barátságtalan lépéssel viszonzott Azerbajdzsán.

És mit mondott ugyanez a Németh Zsolt szerdán reggel, a közszolgálati M1 Ma reggel című műsorában?

"Alapvetően ugye itt a nemzetközi garanciákat említette Kovács úr előttem. Hogy ezekre a garanciákra, ezekre mi nem figyeltünk volna kellőképpen. Ez nem igaz. Tehát tisztában voltunk azzal, hogy itt az elnöki kegyelem a nemzetközi jog szabályai szerint lehetséges. Ez, azt gondolom egyébként, hogy teljesen logikus és természetes is."

Ez a nyilatkozat porrá zúzza a magyar kormány jelenlegi egyetlen érvét, azt, hogy a Magyar Nemzetnek átadott azeri dokumentum megfelelő garancia volt arra, hogy Safarov folytatja büntetésének letöltését azután, hogy hazaszállítják. A levélben ugyanis nem ígérik, hogy elnöki kegyelem sem lesz. Ha pedig ennek lehetőségével tisztában voltunk, (és ezt elismeri az illetékes politikus), akkor nettó hazugság, hogy Magyarország jóhiszeműen járt el, függetlenül attól, hogy kért-e vagy remélt-e ellenszolgáltatást civilizálatlan lépéséért.

És végül egy "hiteles dokumentum", a botrányba nyakig belekeveredett két minisztérium adta ki szombaton, egy nappal Safarov amnesztiája után az Országos Sajttószolgálaton keresztül:

"Magyarország a 2004. február 19-e óta fogva tartott, Gurgen Margaryan örmény állampolgár megöléséért életfogytig tartó szabadságvesztés börtönbüntetésre ítélt Ramil Sahib Safarov azerbajdzsáni állampolgár Azerbajdzsán részére történt átadásakor az elítélt személyek átszállításáról szóló 1983-as strasbourgi Európai Egyezmény alapján járt el. Magyarország a vonatkozó szabályokat tiszteletben tartva, transzparens módon járt el. Magyarország minden állam vonatkozásában tiszteletben tartja a nemzetközi jogot és nemzetközi partnereitől is ugyanezt várja el. Magyarország messzemenően tiszteletben tartja a keresztény Örményországot, továbbá az örmény nép kultúráját és hagyományait. Magyarország az örmény fél diplomáciai kapcsolatokat érintő lépését sajnálatosnak tartja."

Még egyszer a tőlem származó kiemelés: Magyarország a vonatkozó szabályokat tiszteletben tartva, transzparens módon járt el.

Ezt volt pofájuk leírni. Hogy transzparens módon jártak el.

A múlt péntek óta tartó nettó hazugságáradatból a fenti idézetek csak egyetlen szegmenst jelentenek. De most komolyan, ki hiszi el egyetlen vezető magyar politikusnak azt, amit komoly arccal belemond a kamerába, vagy tárgyalópartnerének szemébe. Ezek tényleg nem is szégyellik magukat?



Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

363 komment

Címkék: orbán viktor kiadatás azeri Németh Zsolt safarov

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.09.06. 23:44:22

@GeoCracker:

Max. három hónapot jósoltak, de mindegy. Csak így volt.

Erre hivatkozott a skót miniszterelnök a kiadás ELŐTT erről tartott beszédében.

És igen, nekem is úgy rémlik, hogy három évig élt utána. Ez nem változtat persze semmit a kiadás körülméyeinek a magyarétól nagyon eltérő jellegén.

2012.09.06. 23:47:29

@DR. Smit Pal: Hazudsz, a HÍR TV mutatta be, élő egyenesben, hogy a büfé ablakán átnyúlva rámolja ki a jobboldali nemzeti hős a cuccot.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.09.06. 23:48:29

@Ándi bácsi:

Mert te, akinek egy álnév vagyok, tudja, hogy nekem mi az álláspontom. Nem én.

Piszok ÁVH-s szemét vagy. Hazád ellensége utolsó bérember, nemzetgyilkos bitang.

J.László 2012.09.06. 23:48:50

@ByA:
Ez egy érdekes jelenség az utóbbi években. Daráljátok ezerrel a tőről metszett liberálbolsi rizsát, de k*rvára meg vagytok sértve, amikor azok a hülye "jobberek" azt hiszik, hogy ti liberálisok vagytok.
Még egy érdekes jelenség, szintén az utóbbi egy-két évből: kommunistáznak a kommunisták.

dr. mesterséges színezék 2012.09.06. 23:49:37

@DR. Smit Pal: Mindezt zöld-fehér zászlóba burkolva kellett volna tennie, és az esemény végén vigyázállásban elénekelnie, hogy zööööl dzászló kzööööl dsasoook...

2012.09.06. 23:49:39

@GeoCracker:
Beborul az is az agyával. (mint a ló a Húgyos Józsi című örökbecsűben)

LallyPop 2012.09.06. 23:51:06

@ByA: Ez volt konkrétan amit kérdezel?

2012.09.06. 23:51:19

@Ándi bácsi:
Én jobblib vagyok. Tudod, mi az?

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.09.06. 23:52:19

@J.László:

Nem vita, kérdés:

az 1985-és robbantástól haltak meg?

Mert anélkül, hogy tudjuk igen vagy nem, nem érdemes hasonlítani.

2012.09.06. 23:53:25

@dr. mesterseges szinezek: Mondjuk lehet, hogy ez az azeri gyerek nem él még három évig.
Akkor jöhet majd megint az Ándi, hogy naugye' Tulajdonképp az örményeknek tettünk szívességet, de ti, hülye ballibek...

dr. mesterséges színezék 2012.09.06. 23:53:47

@J.László: "Még egy érdekes jelenség, szintén az utóbbi egy-két évből: kommunistáznak a kommunisták. "

Két év??? 15 éve műveli a Fidesz. Vagyis 22 éve, de ebből 15 éve kommunistaként.

LallyPop 2012.09.06. 23:53:48

@J.László: Nem meglepő. Tényleg szégyenlik a maszopra adott szavazataikat (sokan). De nagyjából ők a legalja massza. Ha szavaznak egyáltalán, akkor félelemből, hisztériából, bármiféle meggyőződés nélkül. Nem tudják ki vezesse az országot, de Orbámmonnyonle!

J.László 2012.09.06. 23:54:06

@ByA:
Voltak halottak, úgy tudom. Én magam is emlékszem annak idején, mert nagy műsor volt belőle.

2012.09.06. 23:54:29

@Ándi bácsi: Ja, te sem vagy jobboldali. fideszes vagy, az meg ugye kommunista...

LallyPop 2012.09.06. 23:56:32

@Könnyen elkaptuk, uram!: Már mondtam hogy az azerieknek, az USAnak és az EUnak tettünk szívességet, teszem hozzá nagyon okosan.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.09.06. 23:58:51

@J.László:

OK, úgy nézem megtaláltam. Hérom halott. 17 év múlva engedték el, hat évvel azután, hogy Örményországban egy millóan írtak alá egy kérelmet a francia hatóságokhoz, hogy engedjék el.

LallyPop 2012.09.06. 23:59:56

@J.László: en.wikipedia.org/wiki/List_of_attacks_by_ASALA

Nem, 25 sérült volt. Nem mintha nem lenne tökmind1, mert annak a kiadatásnak is olyan dolog volt a hátterében amit nem fogunk kitalálni.

2012.09.06. 23:59:59

@Ándi bácsi: "Nem tudják ki vezesse az országot, de Orbámmonnyonle!"

miért, most vezeti valaki?
IMF kell, de takarodjon!
Mocsok EU, de a magyar gazdaság fellendülését majd a Mercedes segíti.
Náci németek, de azért hozzák már ide a beruházásaikat.
Mocskos USA, Izrael, de azért szívességet teszünk nekik az azeri konfliktussal.

Szerintem ez sima tudathasadás, paranoid skizofrénia. Kezeltesd magad, már vannak igen jó gyógyszerek, nem az elektrosokk az egyetlen konzekvencionális gyógymód.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.09.07. 00:02:55

@J.László:

Hiszed, vagy nem: tévedsz.

Egész életemben jobboldali voltam. Nem pártkatona, hanem gondolkodó.

Csak föltűnt volna, ha nem, nem gondolod? Vagy akinek a kiadatási ügyet tőled tiedétől eltérően nézi, az csak hazug lehet, mindennek az alja, jellemtelen utolsó? Tényleg ezt gondolod?

LallyPop 2012.09.07. 00:03:49

Csak Franciaországban csak a 80as években 9szer robbantott csak az ASALA.

És még ők oktatnak ki minket. Besza-behu.

dr. mesterséges színezék 2012.09.07. 00:03:55

@Ándi bácsi: A naszád hajótöröttjei szempontjából nem elősleges szempont a legközelebbi szárazföld mérete, flórája és faunája, csak tűnjön már fel a láthatáron.

2012.09.07. 00:06:58

@Ándi bácsi: "Már mondtam hogy az azerieknek, az USAnak és az EUnak tettünk szívességet, teszem hozzá nagyon okosan."

Akkor lassan mondom, hogy te is megértsd, mert nagyon okos vagy: az azrei gyilkos nem biztos, hogy sokáig húzza. Tudod, leírom ezt is: megölik(Örmények, moszad támogatással).
Akkor jössz majd, hogy na ugye, az örmények Magyarországon nem ölhették meg, de mi lehetővé tettük ezt a kiadással.
Egyébként miért is jó az USA-nak, ha örmények és azeriek egymásnak ugranak?
Mert akkor belép az orosz, meg a török is, ellentétes oldalon? Mert azeri olaj nem lesz a piacon? Mert nőni fog az olaj ára?

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.09.07. 00:07:41

@J.László:

Mégegy.

Én nem vagyok „ti”. Én neked „te” lehetek, estleg „ön”.

Unalmas nagyon a besorolásosdi. Gyönge, hihetlenül gyönge. Gyűlölettel eltelt országromboló önpusztító betegség.

Ezt olvasd el, ha váletlenül gondolkozni is akarsz arról, mi vesz körül, és mi történik veled:

www.kibulizottorszag.net

Azután nyugodtan sírhatsz, hogy mit tettek veled, Kik? Majd meglátod.

J.László 2012.09.07. 00:08:28

@dr. mesterseges szinezek:
Doktor Úr. Ha Magyarországnak kommunista kormánya lenne, akkor itteni hozzászólók nagy része holnap Kistarcsán ébredne és hétfőtől Recsken bányászná a rezet. Az index szerkesztőségét meg úgy seggbe rúgnák, hogy nem térnének észhez.

2012.09.07. 00:08:38

@Ándi bácsi: "Csak Franciaországban csak a 80as években 9szer robbantott csak az ASALA."

Ja, itt még egyszer sem. valamikor csak el kell kezdeni' Hú, de fasza!

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.09.07. 00:10:42

@Ándi bácsi:

Hát nem tudom, én ezt találtam:

en.wikipedia.org/wiki/Orly_Airport_attack

Inkább odatartozó ahhoz, amiről szó volt, nem? (De.)

2012.09.07. 00:11:11

@dr. mesterseges szinezek: Hát, ha Orbán a fekete lovag, akkor mostmár tényleg csak a szája jár!

dr. mesterséges színezék 2012.09.07. 00:12:13

@J.László: "Ha Magyarországnak kommunista kormánya lenne, akkor itteni hozzászólók nagy része holnap Kistarcsán ébredne és hétfőtől Recsken bányászná a rezet"

Nem azt akarod ezzel mondani, hogy '56. után nem volt kommunista kormányunk???

J.László 2012.09.07. 00:14:13

Tényleg, mi lenne eljátszani a gondolattal, hogy az 1950-es években van Facebook és internet. Az ÁVH összecsinálta volna magát örömében. Rajkot megvádolhatták volna a perében, hogy felvette ismerősnek Titot a Facebook-on, ami bizonyítja, hogy fel akarta robbantani Farkas Mihályt.

LallyPop 2012.09.07. 00:14:26

@ByA: De. Csak J.László dobta be a témát 1985-re. Akkor is pukkantottak: en.wikipedia.org/wiki/List_of_attacks_by_ASALA

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.09.07. 00:17:24

@Ándi bácsi:

Én most megyek aludni. Te nyugodtan írtsd szíved örömére tovább a magyart. @Könnyen elkaptuk, uram!:

bgp 2012.09.07. 00:19:22

Hát, átlátszó hazugságnak még elmegy.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.09.07. 00:19:38

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Az előbb véletlenül nyomtam oda a linked,.

Azt akrtam mondani, de itt, hogy ne reménykedj 2014-ben. Ha választésban bízol, akérmi lesz a kimenetle, jobb nem lesz.

Alvás.

bgp 2012.09.07. 00:21:57

@Ándi bácsi: Ez viccnek durva. Miért lenne dróton rángatott bábú a mi vezérünk?

GeoCracker · http://endresy.blogspot.com/ 2012.09.07. 00:24:50

@ByA: Valamiért egy évre emlékeztem, de a lényegen tényleg nem változtat.

J.László 2012.09.07. 00:25:01

@Ándi bácsi:
Ezen már én is beszarok. 1 millióan aláírták, hogy engedjék el a '83-as merénylőt vagy merénylőket (nem 85-ben volt ezek szerint, úgy emlékeztem). Aztán most ki vannak akadva és zászlót égetnek. Menjenek a picsába, elnézést a kifejezésért.

LallyPop 2012.09.07. 00:31:09

@bgp: Nem mondtam ilyet. De hogy szívességek vannak a nyilvánosság kizárásával és rengeteg ilyen van, azt tudja mindenki.

Gyurcsók szerinted hol találkozott Blummal?

A moszkvai székházeladáson mennyit bukott az ország? 10 milliárdot? Abban valszeg mindeki benne volt mert senki nem beszél róla(pedig elmúltnyócév az is)

LallyPop 2012.09.07. 00:33:08

@J.László: Annyi azért kiderült hogy a 'világ egyil legerősebb lobbija' az örmény szinte nem is létezik. Tehát e téren nem számolta el magát a qrmány.

J.László 2012.09.07. 00:41:09

@Könnyen elkaptuk, uram!:
"Örmények, moszad támogatással"
Ez nem fog menni. Azerbajdzsán az USA és Izrael helyi szövetségese. Örményország következésképpen Oroszországé.
Ennyire nem pragmatikus különben a hazai ballib. Nekimennek a patrónusaik szövetségesének. Lesz még itt dádá, szerintem.

LallyPop 2012.09.07. 01:13:14

4 örmény terrorista megölte a párizsi török konzult 2 embert megsebesített 50et túszul ejtett.

7 év börit kaptak érte a SZOCIALISTA kormánytól, aki titkos alkut kötött az ASALA-val.

en.wikipedia.org/wiki/1981_Turkish_consulate_attack_in_Paris

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.09.07. 01:34:15

@dr. mesterseges szinezek:

Kommunista és kommunista kormány között azért van különbség.

Rákosi: konzervatív, ortodox-kommunisták
Nagy I. reformista, mártír-kommunisták
Kádár: haladóbb, "legvidámabb barakk"-kommunisták
Horn: neoszocialista, berlini-falat bontó kommunisták
Orbán I.: ex-libsi, Ezüsthajó-kommunisták
Medgyessy: bankárkormány I., elmútnyócév "part one"-kommuisták
Gyurcsány: bankárkormény II., elmútnyócév "part two by Öszöd-speech"-kommunisták
Bajnai: IMF-agreement, elmútnyócév "part three"-kommunisták (excl. Bajnai and Oszkó.)
Orbán II.: (neo-),ill. (un)-ortodox, Közgép-kommunisták

A felsorolás nem teljes (Grósz, Németh S. és Boross) és persze csak vicc, mi más is lehetne.

Antall szegény, egyedül maradt. Viccen kívül.

dr. mesterséges színezék 2012.09.07. 02:19:41

@Zébácsi: Egen, kb. ennyi.

Abszurdisztán, ahol "az egyik markcista lövi a másik markcistát".

tiborc2008 2012.09.07. 03:21:55

Ennek az országnak befellegzett, aki tud, meneküljön!
Az elmúlt 20 év története azt bizonyítja, hogy ebben az országban ország irányítására alkalmas felelős erő nem létezik.
Magyarország, nyugodj békében!

tiborc2008 2012.09.07. 03:23:25

@Zébácsi:
Antall doktor meg egy szerencsétlen dilettáns fasz volt, sajnos.

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.09.07. 03:48:22

@tiborc2008:

Hm.
Egy dologban viszont igaza volt: "Teccettek volna forradalmat csinálni!..."
Ez azt hiszem tőle van. lehet, hogy ebben volt valami...

Strössner_Alfréd 2012.09.07. 04:01:25

@Ramil Safarov: Kedves Ramil, hogy telnek a békés hétköznapok? Van egy kis aprítani való fám tüzelőnek. Ha kipihented magad, átugorhatnál.

dr yetee 69 2012.09.07. 06:23:36

@Ándi bácsi: Simicskán,magánnyugdijon mennyit bukott az ország?

belekotty 2012.09.07. 07:16:43

@Ándi bácsi: És a MOL? Azon mennyi bukás volt?

@tiborc2008: Az, de legalább úriember és nem lopott.
E kettő már óriási érték az utóbbi két évtized fényében.

belekotty 2012.09.07. 07:18:47

@J.László: Miért gondolod hogy ilyenre már nem fog sor kerülni?

belekotty 2012.09.07. 07:20:11

@J.László: Bocsika, a kommunista nem a módszerekről,, hanem az elvekről ismerszik meg. Központosítás, államosítás, állam gondoskodik mindenről, piaci verseny kizárása.

FIDES AGITÁTOR 2012.09.07. 07:33:12

És az Orbánt ezentúl megilleti a Patás Baltás név!

Nem tünik fel Orbánnak és Simicskának, hogy az orosz titkosszolgálat minden lépésükről tud?

"A jereváni parlament minket elítélő határozatának vitájában érdekes dolgokat hozott nyilvánosságra Edvard Nalbandján külügyminiszter. Eszerint az örmény külügyi tárca augusztus folyamán nem egyszer fordult a magyar külügyminisztériumhoz azzal a kéréssel, hogy adjanak tájékoztatást Ramil Safarov átadásának ügyéről, de azt a választ kapták, hogy Safarovot nem fogják átadni Azerbajdzsánnak.

"Miután újra és újra értesültünk Azerbajdzsán szándékairól, az örmény államfő, parlamenti elnök, miniszterelnök és külügyminiszter a nagykövetek útján felhívta a magyar hatóságok figyelmét arra, hogy megengedhetetlen lenne a gyilkos kiadása, s többször is azt az egyértelmű megnyugtató választ kapta, hogy kizárt egy hasonló lépés. Ilyen választ adtak augusztus 22. és 24. közötti kérdéseinkre is a magyar külügy- és igazságügy-minisztériumból" - sorolta beszédében Edvard Nalbandján."

dr. Bubó 2012.09.07. 07:36:56

hüjének néznek mindenkit...

alkalmatlan + gerinctelen = HITVÁNY fides mafia....

bűnszervezet akik túszul ejtették az országot...

dr. Bubó 2012.09.07. 07:38:48

C I G Á N Y K O D Á S

fapuma 2012.09.07. 07:44:51

Kedves Emberek!
Könyörgöm,hogy valaki magyarázza már meg nekem azt ,hogy ennyi "unortodox " dolog után,aminek annyira kevés ,mondhatnám semennyi pozitív hatása nem volt azemberek életére,hogyan lehet az ,hogy a fidesz még mindig magasan nyer bármilyen választást bárhol? Tényleg ennyire hülyék azok,akik még mindig istenítik a vezért? Tényleg nem látják,hogy mi történik nap mint nap ebben az országban? Egyyzerűen nem értem. Lehet ,hogy mégis igaza volt annak az írónknak ,akit a véleménye miatt elüldöztek az országból?

dr. Bubó 2012.09.07. 07:49:58

@fapuma: 400- max időben 800 azer párttag volt "rencerváltás" előtt is... szinte ugyanazok a buta félázsiai komcsik hisznek ebben a rohat büdös alkamlamtlan bűnözőben...

megjegyzés: demokrácia hívő, európai, polgárosult, jobboldali, keresztény, liberális, nacionalista és patrióta vagyok.... és gyűlölöm a komcsikat...

tehát a fides nem az én pártom...

Kutchek (törölt) 2012.09.07. 08:04:08

@Ándi bácsi: Ezzel meg is van magyarázva az orbán-szíjjártó diplomácia minden hazugsága meg baklövése!!! :)

Belagezapista (törölt) 2012.09.07. 08:11:58

@fapuma:
Én a következő csoportba sorolom a Fidesz szavazókat:

1. Belső mag. Nekik anyagi érdekeltségük kötődik ahhoz, hogy a Fidesz hatalmon maradjon. Kb. 100 ezer lehet.

2. Orbán fanok. Ők érzelmileg befolyásoltak, amúgy vannak köztük okos emberek is, csak makacsok, és soha be nem ismernék, hogy Orbán valamit rosszul csinál, így mindig hajlanak arra, amerre a szélkakas mutat. Fél millió és 1 millió között lehet a létszámuk. Ők az előző csoporthoz hasonlóan mindig minden esetben elmennek szavazni. Mint látható, ők és az előző csoport alacsony részvételnél, Fidesz által alakított választási rendszerrel elegen vannak, hogy megnyerjék a választást, szóval innentől folytatnom sem kellene.

3. Komcsi gyűlölők. Ők még 22 év után is az előző rendszer komcsijaival azonosítják egy az egyben az MSZP-t. Szóval az MSZP ellenszavazóiról van szó, ezért húznak a Fideszhez. Olyan 1,5 millióan lehetnek, ám nagy részük nem hülye, ha a Fidesz szar, akkor nem mennek el szavazni, szóval előfordulhat, hogy csak 50-100 ezer megy el közülük.

4. Kenyérért szavazók. Ha egy kormány megszorít, elpártolnak tőle, ha hitelesnek tűnően ígér vagy osztogat, szavaznak rá. 1,5 millióan lehetnek, de ez csak tipp, eddig legtöbbször ők döntötték el a választást.

5. Gyurcsány anti-fanok, de nem Orbán fanok csoportja. Ugyan nem szerették Orbánt, de megették a propagandáját 2006-ban, így 2010-ben Gyurcsány ellen Orbánra szavaztak. Lehetnek max. 500 ezren, de többségük már nem fog elmenni a Fideszre szavazni, mert most már Orbánt is ugyanúgy rühellik.

manhattan (c) · http://manhattan.webspawner.com/ 2012.09.07. 08:16:10

Orbánnak majdnem igaza lett.

Csak éppen nem keleti nyitás, hanem KELETI SZÍVÁS lett.

dr. Bubó 2012.09.07. 08:19:33

drorbán sosem hazudik... alternatív valóágban él.. párhuzamos rencer...

a mi szempontunkból így ez C I G Á N Y K O D Á S

Roy 2012.09.07. 08:22:16

@letmetellyou: Sajnos elég nagy a valószínűsége annak, hogy 2014 után is a Fidesz fog kormányozni. Minden eddigi törekvésük erre irányul.
Normális országban már egy ilyen incidens miatt bebukott volna az egész kormány miniszterelnököstől.
Nálunk meg belehazudnank a pofánkba.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.09.07. 08:25:22

@Belagezapista: +1. és vannak a normálisan gondolkodó emberek, akik nem internetes bérblogokon ábrándozva töltik el az egész életüket, és tudják, hogy a valóságban, a jelenlegi pártok közül, még mindig messze a legjobb választható alternatíva a Fidesz ^^

Roy 2012.09.07. 08:27:06

@Ándi bácsi: 10 milliárd? Mi ez a 3000 milliárdhoz képest amit nem rég nyúlt le ez a kormány.

makacs szennyeződés 2012.09.07. 08:28:52

MERJÜNK BUTÁK LENNI!

A FIDESZ "Merjünk buták lenni!" alcím alatt összegzett kommunikációs javaslata:

index.hu/belfold/2012/09/06/merjen_buta_lenni_a_kormany/

Istenem de jó a műsor.
:D
:D
:D

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.09.07. 08:36:47

@Zébácsi:

Tőle van, de nagyon ciki mondás. Ti. része annak a bandának aki beccsapta, kijátszotta a népet, azután az általa becsapott szemére veti ezzel a szöveggel, hogy az hagyta magát becsapni – általa. nagyon cinikus, nagyon fonák

Kutchek (törölt) 2012.09.07. 08:40:41

@Belagezapista: "1. Belső mag. Nekik anyagi érdekeltségük kötődik ahhoz, hogy a Fidesz hatalmon maradjon. Kb. 100 ezer lehet."

Ez igen optimista becslés.
A kb. 260 képviselő meg párszáz polgármester+anyu+gyerekek+néhány jó barát. Ez nincs több párezer főnél.
A földbérleti mutyival is max egy tucat ember járt jól, a Közgép is csak pár ember kezén van.

Az őket követő vállalkozói rétegnek meg szerintem ugyanmindegy kinek adja vissza a %-ot. Hogy emellett néha fideszes rendezvényeken kell zászlót lengetniük, ahelyett, hogy a családdal üdülnének? Lelkük rajta, a másik oldalon meg majálisokat támogattak.

zsg? 2012.09.07. 09:03:23

Azt vettem észre az elmúlt hetekben, hogy egyre nagyobb számban jelennek meg a pár napja-hete regisztrált, ellenben hiperaktív userek, akik kivétel nélkül véres szájjal, napi 30-50 hozzászólásban védik ov seggét. A közös pontok:

1, Bizonyosan mindegyikük nagyon fiatal. Érezhető, hogy élettapasztalat nincs, a világról alkotott képük általában gyerekesen egyszerű.
2, A kommunikációs képességük általában gyenge. Jópár legény van, aki egészen óvodás szintű: nem jut tovább a személyeskedésnél, a sértegetésnél. Szimplán lekommunistázza a vélt ellenséget, azzal odébáll, de teszi ezt hiperaktívan, 3-4 sértés/perc tempóban.
3, Az a részük, aki megpróbál érvelni, általában nagyon leegyszerűsítő gondolatokat fogalmaz meg, amelyek az összefüggéseket kizárólag a téma belpolitikai vonatkozásaiban kezeli. Ha a gazdaság kerül szóba, egyenesen ordas butaságokat beszélnek, alapfogalmakkal nincsenek tisztában.

Összefoglalóan: olyanok, mint egy első éves, feltétlen OVI hívő bölcsész, aki bevett egy marék ecstasy-t. Mi a fene ez, harcba küldték a fidelitast, vagy mi van???

Fiúk, ha már a gyerekkatonákat küldik harcba, akkor nagy a baj.

belekotty 2012.09.07. 09:04:52

@wmiki: "vannak a normálisan gondolkodó emberek, akik nem internetes bérblogokon ábrándozva töltik el az egész életüket"

"Adatlap
wmiki 136 bejegyzést írt és 6782 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2007.03.24. óta tag."

- És ezt te mondod? :-))

belekotty 2012.09.07. 09:05:46

@zsg?: Ja, pl Ándi bácsi, aki szerintem Ben Franklin reinkarnációja, 10 nap alatt 600 hörgés közelében jár.

Kutchek (törölt) 2012.09.07. 09:09:27

@belekotty: Ándi valszeg a fidesz-azeri baráti társaság vagy az anti örmény kommandó tagja.

belekotty 2012.09.07. 09:19:17

@Kutchek: Az lehet. De ilyen elmebeteget honnan hajtottak fel? Állandóan jön ezzel a GDP arányos államadósság csökkenéssel, pedig már százszor megcáfoltuk.

Kytia 2012.09.07. 09:41:29

@zsg?: "userek, akik kivétel nélkül véres szájjal, napi 30-50 hozzászólásban védik ov seggét"

Köszi az infót, gondoltam, beleolvasgatok a kommentekbe, de nincs kedvem megint felbaszni az agyam.:)

"Fiúk, ha már a gyerekkatonákat küldik harcba, akkor nagy a baj."

:DDD

Netuddki. 2012.09.07. 09:41:40

Látom tegnapi a post.
A ma reggeli interjúban az MR1-en az orbán azt mondta az ügyről, hogy az azeri elnöki kegyelem "nem a mi gondunk".

Íme egy erkölcsi 0 nyilatkozata B+. Méghogy nem a mi gondunk. Az ország területén egy ürge brutális és aljas gyilkosságot követett el amit nem véletlenül életfogytiglani börtönbüntetésre ítélt a magyar bíróság. Erre az orbán kiadja és az azeriek szabadon engedik???
Minimum azt vártam volna az orbántól, mint bármelyik normális embertől, hogy mélységesen felháborítja az eset. Ezzel is csak azt mutatja, hogy bizony az ő értékítélete elég tág és sok minden belefér. Igen B+, egy ilyen ember vezeti az országot és dönt 10milka állampolgár sorsa felől. Kinek nem világos ez még?

Netuddki. 2012.09.07. 09:45:09

@zsg?: Nagyon egyszerű a megoldás. Már többször javasoltam, hogy MINDEN BLOGBA TAHÓTLANÍTÁS GOMBOT!
Ezzel mindenki saját magának egy kattintással kiszűrhetné azokat a nickeket amelyekkel nem akar foglalkozni...

Netuddki. 2012.09.07. 09:49:19

@makacs szennyeződés: Ezzel csak az a gond, hogy a "merjünk buták lenni"-t javasoló feltételezi, hogy a kormány és vezetője alapból nem buta. A tévedés ott van, hogy bizony "ezek" alapból buták. A buta ember pedig nem jut el odáig, hogy belássa a tévedését. Főleg, hogy a nyilvánosság előtt is beismerje...

Kytia 2012.09.07. 10:01:59

@kovi1970: A nyilvánosság előtt beismerni lenne a legnagyobb butaság (lásd őszödi beszéd). Nem olyan buták ezek, tudják, hogy hülyeországban a végsőkig tagadni a legcélravezetőbb eszköz. Olyanok, mint a profi hűtlenkedők: "Inkább a szemednek hiszel, mint nekem?!".:)))

herk 2012.09.07. 10:04:05

@szonár, +1

"Kár itt erőlködni, a magyar kormánynak ebben a kérdésben igaza van. Helyesen jártunk el a kiadatás során, ez megfelel a nemzetközi jog szokásos gxyakorlatának."
"Legyünk világosak: Magyarország nem felelős azért, hogy Azerbajdzsán - egy szuverén ország - nem képes európai módon viselkedni. "
egyetértek.
itt az azerieket kéne fenéken billenteni, mert elengedtek egy gyilkost, nem pedig a magyarokat, akik törvény szerint jártak el.

sebi77 2012.09.07. 10:16:42

@herk: +1. Ha az azeriek fizetnének nekem azért, hogy egy bűnözőt ne nekem kelljen etetni és őrizgetni, fél csomag szotyiért odaadnám nekik. Az hogy ők utána szabadon bocsátják és előléptetik, már egyedül őket minősíti. Kritikán aluli primitív dolog egy baltás gyilkossal ezt tenni, aki álmában lefejezett egy ártatlant. Ki szimpatizál egy ilyen görénnyel, pláne hogy egy egész ország? Normális? Erre meg velünk szívóznak az örmények, hogy miért adtuk ki. Hát azért mert csak, tökmindegy, huszadrangú kérdés. Mondjuk hazudozni nem kellett volna nekik előtte.

sebi77 2012.09.07. 10:21:04

Amúgy ha az örményeknek lenne egy kis esze, Safarovot elteszik láb alól, oszt kérdés lezárva.

s 2012.09.07. 10:21:52

@wmiki: Tégedet az nem érdekel. Ugyanis ha érdekelne, vagy elhinnéd bárkinek is, már tudhatnád magad is. El vagy zárva ettől az információtól. Nem azért, mert ez kitalálhatatlan, hanem azért, mert gondolni sem mersz rá. Te magad vagy az oka a tudatlanságodnak.

Munchausen 2012.09.07. 10:58:32

@J.László:

Kedves Laszlo onnek igaza van, az ormenyek is elengedtek terroristat mondjuk elotte nem valasztottak az ev emberenek mint Saharov-ot. Cserebe en is elarulom onnek, hogy ez a piszkos alku az Azeriekkel egy szuk erdekcsoport nehany fidesz kozeli vallakozo zsiros uzleteinek az elofeltetele volt, talan majd egyszer ez is kiderul...

J.László 2012.09.07. 11:07:56

@Munchausen:
Csak 1 millió aláírást gyűjtöttek terroristák elengedése érdekében.

Lencsés István 2012.09.07. 11:09:08

Persze hogy leírták hisz tényleg jól jártak el .

Netuddki. 2012.09.07. 11:25:43

@sebi77: Hát izé, pont erre céloztam amikor azt írtam az orbánról, hogy az erkölcs terén komoly kihívásokkal küzd.
Ha tudom, hogy egy Magyarország területén gyalázatos bűntettet elkövetőt a kiadatást kérő ország kegyelemben részesít akkor nem adom ki B+. Éééérteeeem?

Az orbán viselkedésén meg látszik, hogy valami van a füle mögött. Még azt is el tudom róla képzelni valami kajmán-szigeteki bankszámlájára érkezett egy "kisebb" összeg a kiadatás után. Elég szomorú, hogy ezt kell írnom de sajnos ez van...

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2012.09.07. 11:58:50

Rohadt tetűk, zavarjuk már el a mocskos bóvli-baltás bandát.

Mert Magyarország én nem így szeretlek!

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.09.07. 12:24:28

@ByA:

Valami rémlik, igaz. Az iccaka nem voltam formában...as usual

Persze ha lett volna forradalom, akkor nem Antall lett volna a ME, hanem egyből Orbán.
Nem is tudom, melyik jobb...

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.09.07. 12:44:54

@sebi77:

"Hát azért mert csak, tökmindegy, huszadrangú kérdés. "

Azért ez korántsem ennyire egyszerű. Ennek a sztorinak a sok agyontárgyalt vonatkozáson túl van egy eddig kevéssé figyelembe vett nézőpontja is, miszerint:

a kérdés huszadrangúságát magyarázd meg a meggyilkolt örmény katona családjának (szüleinek, testvéreinek, feleségének és gyerekeinek), tőlük kellene megkérdezned, mit éreznek most, hogy halott fiúk, testvérük, férjük és apjuk gyilkosa elítélt bűnözöből hősként ünnepelt szabad ember lett.

Ugye nem is kell további érveket felhoznom, miszerint ez a história erősen ciki?

Köszönöm, ha megérted.

sebi77 2012.09.07. 12:53:44

@Zébácsi: Én csak azt mondom, hogy ez nem Mo. felelőssége. Ha előre tudták volna hogy az azeriek kiengedik, akkor sem. (amit kizártnak tartok hogy tudták, mivel akkor borítékolható lett volna a botrány, és ügyesebb megoldást kerestek volna). Ha valaki megérdemli hogy pellengérre állítsák, az Azerbajdzsán, mert ordenáré bunkó módon viselkedett az örményekkel és velünk szemben is. Szerintem ezt az örmények is így látják, csak mivel az azerieket 20 éve utálják eredmény nélkül, most úgy döntöttek újítanak egy kicsit, hogy egy EU és NATO ország zászlaját égetik akkor talán odafigyel valaki a problémájukra.

herk 2012.09.07. 13:53:24

"Ha tudom, hogy egy Magyarország területén gyalázatos bűntettet elkövetőt a kiadatást kérő ország kegyelemben részesít akkor nem adom ki B+. Éééérteeeem?"
Ez nem igy megy. Hanem úgy megy, hogy vannak a törvények, amiket be kell tartani. Azért hozták őket. Ha rossz, meg kell változtatni. De addig a törvény az úr. A törvény lehetővé teszi a kiadatást. Tehát Magyarország jogkövetően járt el.

@Zébácsi:
"a kérdés huszadrangúságát magyarázd meg a meggyilkolt örmény katona családjának (szüleinek, testvéreinek, feleségének és gyerekeinek), tőlük kellene megkérdezned, mit éreznek most, hogy halott fiúk, testvérük, férjük és apjuk gyilkosa elítélt bűnözöből hősként ünnepelt szabad ember lett."
De melyik ország engedte szabadlábra a bűnözőt és vétett a törvények ellen? Melyik ország csinált belőle hőst?? Ez a lényeg.

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.09.07. 14:30:38

@sebi77:
@herk:

Az azeri elnöknek jogában áll kegyelmet adni, ezt engedik a nemzetközi egyezmények.

A fickó éve volt nálunk börtönben, nem vétellenül nem adtuk át eddig - nagyon is tudható volt, hogy Safarov kegyelmben részesül, erre a tényre az örmény diplomáca fel is hívta a magyar kormány figyelmét.

Sőt, az átadás előtti hetekben is volt e témában komminukáció az örmény és a magyar fél közt - mi akkor azt nyilatkoztuk, hogy Safarov átadása nincs napirenden.

Mi ebben az egész ügyben vagy nagyot hibáztunk (odadtuk ingyen és alábecsültük a következményeketÖ, vagy üzletet kötöttünk(nem ingyen adtuk oda és pont leszartuk, mi lesz a következmény, csak a biznisz volt fontos).

Azt hiszem, ez egészen világos.

Ciki.

herk 2012.09.07. 14:56:12

@Zébácsi:
szerintem se nem hibáztunk nagyot, se nem kötöttünk üzletet. Egyébiránt ha meg mégis üzletet köttöttünk, betartva a nemzetközi jogszabályokat, akkor nincs gond. Cikinek meg végképp nem mondanám. Ez azeri probléma és ciki, nem a miénk.

sebi77 2012.09.07. 15:10:42

@Zébácsi: Miért kellene nekünk Azerbajdzsánt megakadályozni abban, hogy hülyeséget csináljon és feszültséget szítson, ha akar? A mi feladatunk hogy ne legyenek tahók egymással az örményekkel, sőt, még ennek lehetőségét is előre megakadályozzuk? Mo. nem óvóbácsi. Az eltúlzott örmény reakció is csak azt mutatja, hogy ezek ott a Kaukázusban nem 100%-osak. Biztos a kefírben van valami. A magyar kormány is sáros ebben az egészben, de a felelősségek nagyságrendje nem hasonlítható össze.

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.09.07. 15:13:14

@herk:

Másként látjuk. De ez nem baj, illetve nem ez a baj.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.09.07. 17:47:47

@Zébácsi:

Ugyan ne is fáradj! Egyre világosabb, hogy itt senkit sem befolyásolnak a tények. Akik a kormány/Fidesz mellett vannak ettől függetlenül, azok akkor is védeni fogják ami történt, ha az anyjuk belehal. Aki meg Orbán gyűlölők, azokat majd szétveti a boldogság, hogy van mivel csapkodni Orbán fejét, ezúttal jogosan. És csak fújják és fújják és hajtogatják. Undorító. Alig akad tisztességes, aki a dolgot úgy nézi, ahogy van, mindentől függetlenül. És mindenben ez. Nem tudsz valami jó módszert amivel el lehet érni hogy az ember az Indexet tudja ugyan olvasni, de a blogokat nem?

2llkedő 2012.09.07. 19:12:46

@sebi77: Csak egy kérdés? mi volt az a jelentős ok, amiért nem utasíthattuk vissza a kiadatást?

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.09.08. 09:07:53

@herk:
"itt az azerieket kéne fenéken billenteni, mert elengedtek egy gyilkost, nem pedig a magyarokat, akik törvény szerint jártak el."

Ismered is ezeket a törvényeket?

Mert ezek a törvények nem írják elő de facto, hogy át kell adni az elítéltet, hanem lehetőséget adnak rá. Akkor, ha a fogadó (az átadást kérő ország nyilatkozik, hogy az átadó (ez esetben mi) ország által hozott jogerős ítélet nem sérül. ha ez nincs, akkor jön az ellentételezés (keress rá, mit is jelent ez), amiről persze az átadó ország lemondhat.

persze ebben az esetben nem a törvényesség a fő kérdés, hanem az, hogy Magyarország miért járult hozzá az átadáshoz, mikor tudta, hogy a gyilkost el fogják engedni.
Egyébként a gyilkos elengedése sem törvénytelen, erre minden ország elnökének kegyelmi jogköre van.

*****

Sajnálom, hogy vannak jópáran, akik ezt az egészet a törvényeség/nem törvényesség x;y tengelyek mentén ábrázolják csupán és nem látják a históriában azt, ami miatt bizony van miért szégyenkeznünk.

Arra, hogy valami van a háttérben (ami első ránézésre esetleg nekünk kedvezőnek és politikailag korrektnek tűnhetne), amit rejtegetni kell, a legkézenfekvőbb magyarázatokat az ügy imsertté válása óta tett nyilatkozatok adják.
Elhiszem, hogy sokak számára ez az ügy kicsit túldimenzionizált, de azt hiszem, az nem lehet vita tárgya, hogy ehhez minden muníciót meg is van a sajtó számára.

*****

Sajnos nincs tuti recept. Egy dolgot tehetsz: szelektálsz, hogy melyik blogokat olvasod (már, ha egyáltalán), blogon belül pedig nem húzod fel magad a sok trollon, a minősíthetetlen hangúakon és a jópár hívőn.
süti beállítások módosítása