HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) áder jános (11) Áder János (4) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) alkotmány (1) Alkotmány (1) Alkotmánybíróság (5) alkotmánybíróság (2) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) Brüsszel (1) brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes Beszéd (1) Egyenes beszéd (3) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) fidesz (6) Fidesz (4) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyás gergely (2) gulyas gergely (1) Gulyás Gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) Hírtévé (11) hírtévé (2) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) IMF (2) imf (1) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) kormányinfó (1) Kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) magyarország (1) Magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) matolcsy györgy (4) Matolcsy György (1) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) mesterházy attila (6) Mesterházy Attila (3) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) MTVA (3) mtva (1) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) navracsics tibor (2) Navracsics Tibor (1) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán viktor (83) orbán Viktor (2) Orbán Viktor (2) Országgyűlés (2) országgyűlés (1) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) parlament (8) Parlament (2) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) Rétvári Bence (1) rétvári bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) Rogán Antal (6) rogán antal (1) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) schmitt pál (23) Schmitt Pál (1) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) Simor András (1) simor andrás (2) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) szolidaritás (1) Szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) tállai andrás (2) Tállai András (1) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Regelve kergesd el!

2012.08.22. 17:53 Poldi bá

Na végre! Megkapta az első konkrét pofont a kormány (mondjuk, nyilván személyesen Orbán Viktor) a választások korlátozására tervezett regisztrációs eljárás miatt.

Az [origo] adta közre, hogy még az igazságügyi tárca munkaanyaga is alkotmányellenesnek és a választójog aránytalan korlátozásának tartja a Fidesz elnökségének tervét, miszerint a választók csak személyesen vagy meghatalmazott útján vetethetnék fel magukat a választási névjegyzékbe.

A hivatalosan nem hirdetett, de egyértelmű cél, hogy csak tudatos választók szavazhassanak, olyan mértékben felháborító, hogy innen csak egy lépés lenne a következő, első hallásra (ma még) furcsának tűnő feltétel: a regisztráltnak köteleznie kellene magát, hogy a kormánypártokra szavaz.

Semmin ne lepődjünk meg - ez az orbáni politika lényege, szép lassan szokjunk hozzá mindenhez. Ha terrorista bloggerek jópofaságból mindenféle lehetetlen új adónem bevezetését javasolják, ne tekintsük ezt poénkodásnak, hanem próbáljuk az ötleteket megvalósítani vagy még azoknál is meglepőbb formában kivetni az unortodox sarcokat. Ha a facebookos terroristák gúnyos óriásplakátokkal szórják tele a világhálót, ne sértődjünk meg, hanem gondolkodjunk el a valósághű álomkép tartalmán és nehezítsük még tovább a választáson való részvétel lehetőségét.

Szavazhasson-e a tökhülye kocsmatöltelék? Joga van-e voksolni a pártok ígéreteit az utolsó pillanatig egymással összevetni szándékozó értelmiséginek? Külföldről lehessen elektronikus úton regisztrálni, de Magyarországon csak személyesen? Nyugaton - gondolom - hüledeznek, akik még érdeklődnek kicsit a magyar viszonyok iránt: Te jó ég, ezek ilyesmin vitatkoznak?

Közben hallom, hogy a választási eljárás szabályairól szóló javaslatot egyéni képviselői indítvány formájában nyújtják majd be a parlamentnek. Naná, majd pont ezen a területen fognak a demokráciákban szokásos törvényhozási folyamathoz alkalmazkodni...

Hataloméhes, sunyi megélhetési politikusok adják az őszintét a kamerába nézve, úgy tesznek, mintha a mi érdekünket szolgálnák, amikor meglopnak minket, s most még annak lehetőségét is folyamatosan szűkítik, hogy legalább négyévente egyszer következményekkel járó véleményt mondjunk a tevékenységükről. Regisztráljunk hát és zavarjuk el őket!



Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

108 komment

Címkék: választás orbán viktor

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. jenőke (jenőke) 2012.08.22. 20:05:50

Sajnálatos módon nem szóltál az elő-regisztrációt megelőző pszichiátriai alkalmassági vizsgálatot megelőző műveltségi teszt kitöltéséról. A teszt témája kizárólag az alaptörvény hatására született versek elemzése lehet.

OkoskaTo:rp 2012.08.22. 22:21:03

Semmi gond, már gondoskodtak az IM nem NER-kompatibilis dolgozóinak elbocsájtásáról. Szerencsére már indokolni sem kell.

RaveAcE 2012.08.22. 22:28:24

"Szavazhasson-e a tökhülye kocsmatöltelék?"
Mégis, hogy jött össze a kétharmad? Nyilván nem a felelősen gondolkodó, IQ teszten átjutott szavazókon múlott.

Emiksz 2012.08.22. 22:32:05

emiksz.blog.hu/2012/05/23/regiszt_racio

"Gyuszi bácsi attól sem rettent meg, hogy a hivatal kapujába kiraktuk a "Vigyázat, radioaktív szennyeződés, gammasugárzás!" táblát?"

Hefe 2012.08.22. 22:39:27

kiraly az az oriasplakat, gratula!

dr. mesterséges színezék 2012.08.22. 22:43:10

"még az igazságügyi tárca munkaanyaga is alkotmányellenesnek és a választójog aránytalan korlátozásának tartja a Fidesz elnökségének tervét,"

Hamarosan segítséget kap a napi munkaegység elvégzéséhez a Pussy Riot.

Hefe 2012.08.22. 22:52:08

nem tul valoszinu, hogy turban viktornak ellent mondananak a vazallusai. Hacsak nem parancsba kaptak, hogy tegyenek ugy, mintha...

dr. mesterséges színezék 2012.08.22. 22:55:51

@Hefe: Talán valami nyeretlen kétéves főelőadó asztalán landolt a feladat, aki azt hitte, hogy TÉNYLEG elemezni kell, majd az eredmény a szokásos "nyugodtan aláírhatom olvasás nélkül, rajtam kívül még négyen ellenőrzik" utat járta be.

letmetellyou 2012.08.22. 23:08:26

hogyan lehet felkerülni az előregisztrálást megelőző választási igényfelmérő kopogtatócédulás NAV adatbázisba, ha valaki nem az állandó lakcíméhez tartozó előválasztási szavazókörzetben, hanem a munkahelyéhez legközelebbi mozgóurnás CBA kirendeltségben szeretné leadni listára az ún. félregisztrációhoz kötött listás szavazatát olyan független önkormányzati jelöltre, aki nem abban a körzetben indul, de fideszes és csak '98 előtt volt MSZP-s - és csak a legrosszindulatúbbak szerint húzott kicsit az SZDSZ-hez, de csak azután, hogy Kuncze Gábor azt mondta, hogy a melegek vele nem házasodhatnak, csak akkor, ha előregisztrálnak az SZDSZ-es békéscsabai tisztújítóra, amit pénzügyi okok miatt Győrben tartottak meg lakcímkártyás regisztráció és sikeres önkormányzati lakossági igényfelmérés után?

Hefe 2012.08.22. 23:11:34

@letmetellyou:
a regisztraciora csakis a kubatov-listakon keresztul lehet feliratkozni. Nem kell kulon jelentkezni, a listarol automatikusan atemelik a Lopesz-hivoket a regisztraltak koze.

dr. mesterséges színezék 2012.08.22. 23:24:08

@letmetellyou: A legközelebbi munkanapon el kell fáradnod a legközelebbi Fidesz pártirodába, ahol regisztráció gyanánt alá kell írnod, hogy átvetted a szavazóívedet. Az egyszerűség kedvéért a 2014-es választás dátumával kell keltezned, így további feladatod nincs is, a nagy napon is otthon maradhatsz gereblyézni - hogy csakugyan otthon is maradj, arról a TEK gondoskodik -, csak közlöd ez ügyintézővel, hogy kire és mire akarsz szavazni (az a minimum, hogy ma ezt tudd, komolytalanul ne akarj tisztelt választó lenni!), és ő majd a megfelelő időben behúzza az ikszeket.

NYJetsTD 2012.08.22. 23:42:21

Könnyen előfordulhat, hogy fideszéknek csak úgy jön össze a győzelem, hogy a jobbikkal kell összefeküdniük.
Azért popcorn és ücsi mellett megnézném ahogy Farkas Flórián találkozik Vona Gáborral és forró csókkal köszöntik egymást... Bár azt hiszem az ország érdekében inkább nem...

dr. mesterséges színezék 2012.08.22. 23:46:05

@NYJetsTD: Kizárt, hogy egyetértenének.

FF: Szerintem Viktornak a bal seggpartja finomabb.
VG: Anyád! A jobbik!

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2012.08.22. 23:48:08

@NYJetsTD:

Hahaha!
Én Zagyva Gyurit és Hoffmann Rózsát nézném meg egymás mellett! Az a buli! :D

KG2000 2012.08.22. 23:55:28

Az előzetes regisztráció PERSZE egyáltalán nem alkotmányellenes ill. demokráciaellenes, hiszen a kommunisták (azaz Sólyom László és az MSZP-SZDSZ-LMP) által megalázott "kocsmatöltelék" ugyanúgy el tudna menni regisztrálni, mint ahogy elmenne (elvinné az MSZP) szavazni. Ja, hogy az kétszeres költséggel járna az MSZPnek, mert két utat kellene fizetnie:
1) regisztráció
2) szavazás...
Akkor már értem a felháborodást, annyi pénze nincs az MSZPnek...(persze hogy van, csak annyit nem akar befektetnia dologba, akkor mit fizet a bérblogosainak meg trolljainak).

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2012.08.22. 23:57:53

@KG2000:

Mert a Fidesz ilyet nem tenne, illetve nem tett 2010-ben, ne legyél már ilyen naív!
Én a fideszre szavaztam 2 éve, bevallom, de tisztában vagyok vele, hogy ők sem ártatlan bárányok teljesen, és ők is ugyanúgy lefizetnek.
Pl. Ózdon is történt ilyen incidens...

dr. mesterséges színezék 2012.08.22. 23:59:47

@KG2000: "Az előzetes regisztráció PERSZE egyáltalán nem alkotmányellenes ill. demokráciaellenes,"

Tényleg nem.
Az regisztrálatlanság miatti szavazásból kizárás az.
Nem lévén ilyen cenzus a magyar jogban.
Legközelebb nagyobb odafigyeléssel kell összetákolni a zalaptörvényt.

rockseiaXLL · http://nemfasza.blog.hu/ 2012.08.23. 00:01:56

@Nyekenyóka.: "Én a fideszre szavaztam 2 éve, bevallom"
Akkor rohadj meg te geci.

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2012.08.23. 00:05:01

@rockseiaXLL:

Inkább azoknak kellene megrohadniuk, akik előtte mindig a szocikra vóksótak...
Így jó magyarosan : ))

Aegopolis2 2012.08.23. 00:14:03

"Megkapta az első konkrét pofont a kormány "

"az igazságügyi tárca munkaanyaga is ..."

Tehát ezt a pofont a kormány osztotta, nem pedig kapta, waze. Legalább igényesen fikázzunk már, ne ilyen pongyola módon!

NYJetsTD 2012.08.23. 00:14:03

@dr. mesterseges szinezek: @Nyekenyóka.:

2015 - rovásírásos alkotmány
- a német kormány adókedvezményt ad a közgépnek, csak végre betelepüljön hozzájuk
- békemenet indul az újra megnyitott OPNI-ból.

2016 - a kumisz árában nő a jövedéki adó
- Rióban 98 aranyat nyerünk. Aki nem adja nekünk, azt hátrafelé lenyilazzuk.
- A duna jegén újra királyt választunk.

Makkasz 2012.08.23. 00:26:19

@KG2000: A világ nem csak MSZPből (meg általad felsorolt pártokból) és fideszből áll.
A demokrácia és emberi szabadságjogok, polgári értékek sárba tiprása bizony csípi a csípáját az értelmes, gondolkodó embereknek. Akkor is, ha nem szeretik mszpt és holdudvarát.
Sajnos Viktor és fidesz bukott szar (akkor is ha válastást nyernek), és velük bukik az ország.

Sólyom kommunista?:)))))))))) Ébredj fel, barátaid ellopták a nyugdíjadat és elvonják összes jövedelmed 80%át.

Ekkora lükét.

christophe 2012.08.23. 00:29:28

@NYJetsTD: Hajrà magyarok,èljen Orbànisztàn :-)

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.08.23. 00:31:59

NEm látok orbánista kommenteket, egyet leszámítva. Lehet, hogy ők már mind sorban állnak a regisztrációhoz?

christophe 2012.08.23. 00:33:34

@dr. mesterseges szinezek: Nem kell izgulni,a TEK màr mindent elrendezett.

dr. mesterséges színezék 2012.08.23. 00:38:56

@Makkasz: "Ébredj fel,"

"Legtöbbjük nem érett még erre a valóságra.
És legtöbbjük reménytelenül függ a rendszertől.
Annyira, hogy akár harcolnának is érte."

Sajnos ez van, Neo.

dr. mesterséges színezék 2012.08.23. 00:41:16

@christophe: Nyugodjék békében az ügy és számos érintettje!

dr. mesterséges színezék 2012.08.23. 00:43:18

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Valszeg Viktor túl komplex szavakat használt legutóbb, így nehéz összeszedniük, hogy éppen mit gondolnak.

béla a görög (törölt) 2012.08.23. 00:58:58

Ez az előregisztráció(s plaját) most poén???
Ez a barom azt hiszi, hogy mindenkinek ennyi ideje van?!
Paraszt, ha kell naponta regisztrálok, de akkor is el leszel zavarva!

nyehehe 2012.08.23. 01:08:48

@béla a görög: nagyon helyes! A tudatos ellenzéket nem is akarja kizárni a kormány. Pusztán a csőcseléket. Ami szerintem nem gond. Bárhogyan is alakul, így valamivel nagyobb az esélye, hogy nem eszetlen idióták, és piával megvett kisebbségiek ikszeit nyögi az ország. Nektek is jobb lesz úgy győzni! (persze a kommancsok visszasírják a régi, jólbevált módszereket)

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2012.08.23. 01:28:13

Egyébként, amikor ilyen híreket olvasok, jó kedvre derülök:
www.nav.gov.hu/magyar_oldalak/nav/sajtoszoba/hirek/maganvagyonukkal_felelhetnek.html
Ez is csak azt bizonyítja, hogy ezek a fiúk és lányok komolyan veszik a feladataikat.
Magamat is dicsérnem kell, hogy rájuk szavaztam.

Van remény a felemelkedésre, és kicsit sem érdekel, hogy a spekulánsok, a zavarosban halászók, a csalók, a gazfickók egyre kényelmetlenebbül érzik magukat errefelé.

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.08.23. 02:38:44

@Kara kán:

Banyek, azt hittem, már rég feladtad megannyi kudarc után...vagy legalább hatottak rád a tények, de nem...s látom, kitartó vagy.

"Egyébként, amikor ilyen híreket olvasok, jó kedvre derülök:"

Írod.

Jó.
Hadd idézzek az általad citált nav.gov.hu-ról:

"Vagyis a stróman hiába védekezik azzal, hogy „én csak a nevemet adtam, és valójában semmit nem csináltam a cégben, és semmiről nem is tudtam”. Az „árnyékvezető” sem mentesülhet a szigorú jogkövetkezmények alól, azért mert ugyan nem szerepel a cégnyilvántartásban, de a háttérben „megbújva” a valóságban ő irányítja a vállalkozást."

Kaya Ibrahim.
Yosip Tot.

Mondd, még mindig jókedved van?

*****

@NYJetsTD:
Most már értem. Kár, hogy korábban nem néztem utána. Bocs, hogy csak most szólok.

2012.08.23. 02:41:53

@Zébácsi: persze, hogy jó kedve van, hiszen csak sikerült elterelnie a témát...

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.08.23. 02:58:24

@Légifarkas:

Terelésben nagy.
Persze ez nyilvános blog és nem kötelező a témához szólni, de mégiscsak fura, hogy egy NAV-os cikket linkelve kvázi csillagport hint közénk, miközben a Galaxis maga (demokrácia, választójog) van bajban.

Több vitánk volt, az érvek és tények elől mindig menekült. Az ő gyenge, részigazságokból általánosító és hozsannázó érveit nem volt nehéz ízekre szedni, bemutatni, miért védhetetlen az, amit képvisel.

Lám, most is egy sokkalta kisebb horderejű témával jött, s meg se próbálta magyarázni/helyeselni/cáfolni a bejegyzés tartalmát.

Mert ugye, amiről ez a bejegyzés ír, az roppant kínos. A kígyó a saját farkába harapott.

Egyre inkább kínos, sőt, már-már vicces, kinevetni való, amit a fidesz országvezetés címen eladni próbál a plebsnek.
Csak a hívők hisznek már nekik, illetve azok, akiknek érdeke fűződik/egzisztenciája épül a fidesz-hatalomra.

Egy fájdalmasan groteszk blődli ez az egész.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.08.23. 03:18:58

USA-ban is kell regisztralni
csaxolok

dr. mesterséges színezék 2012.08.23. 04:12:24

@Kara kán: "http://www.nav.gov.hu/magyar_oldalak/nav/sajtoszoba/hirek/maganvagyonukkal_felelhetnek.html"

Ha a kezemben lesz a jogalkotás és jogszolgáltatás egész vertikuma, én is fogok mindenfélét alkotni, amely tekintetében gond nélkül lehetek Gyevi bíró.
Legrosszabb esetben majd hivatkozom a hülyeségre, mint alkotmányos jogra.

Niebur 2012.08.23. 04:59:22

@hagyma: Kár volt csaxolni. Egyes államokban van és azért mert nagy a társadalmi mobilitás, ugyanakkor nincs nyilvántartás. (nálunk van: ezért kap már vagy tizedszer levelet)

röhögő 2012.08.23. 05:37:14

@Niebur: Hagymácska az USA-ból ugat és nagyon boldog a zöldkártyájával.

@Kara kán: Inkább azt írd le te vadbarom, hogy a következő, immár a hetedik parlamenti választásra, miért is kell bevezetni a regisztrációt, holott az eddig hat simán lement anélkül?
Tereltgesz, terelgetsz?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.08.23. 06:05:58

@röhögő: bizony az, sot iden mar valaszt is, igaz regisztralnom kell elotte:)
ugatni meg a szuleid, tudod...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.08.23. 06:07:41

@Niebur: itt mindenrol van nyilvantartas, errol ne nyissunk vitat

kirsten 2012.08.23. 06:12:58

@KG2000: Biztos nem amennyit neked orsósék !

nemecsek ernő áruló 2012.08.23. 06:14:36

@KG2000: Apám falujában a cigánysoron a fidesz gyűjtötte a kolbászért a szavazókat. Nem tudom, ki kezdte el ezt a baromságot terjeszteni, hogy a szocik vásárolnak szavazatokat. De ha azt hiszed, hogy két körös lefizetés a közgép vagyonából nem telik ki, akkor tévedsz!

jog-ász 2012.08.23. 06:16:10

a hozzászólások egyre jobbak és poénosabbak, ami sajnos arra utal hogy ha ilyen jól el lehet az egyébként dögunalmas politikával viccelődni akkor erőteljesen halad a diktatúra kiteljesedése...szegény hofinak ujabb aranykor kezdődne.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.08.23. 06:25:24

@hagyma: de ha nem lenne, mar kint van a kocsim hatuljan a matrica
"Romney for president"
a szomszedomen meg ugyanez Obamaval
hat igy

Wagem 2012.08.23. 06:26:08

"Na végre.."Elmész a jó kurva anyádba poldi.
Ezek vagytok ti.Rosszakaró, semmirekellő csicskák.
Megbaszhatjátok a büdös kurva anyátokat a többi retekkel együtt.

Wagem 2012.08.23. 06:27:30

A BÜDÖS KURVA ANYÁDAT POLDI...!!

nu pagagyí 2012.08.23. 06:49:54

@Kara kán: Gondolom Simicska ellen hozták ezt a törvényt. Mi lesz vele, ha a hülyeség megszűnik alkotmányos jognak lenni?

belekotty 2012.08.23. 06:51:06

@wagem: O.K. Látom ismét ellenállhatatlanul érvelsz. Sajnos némi dislexiában szenvedek és nem tudtam kihámozni szabatosan megfogalmazott kommentedből, hogy mi is szól a választási regisztráció bevezetése mellett a te értelmezésedben.

nu pagagyí 2012.08.23. 07:03:40

A KIM munkaanyaga csak azt nehezményezi, hogy az előregisztráció az alaptörvénybe ütközhet, ezért előbb azt kell módosítani. Egyszerűen bele kell tenni, hogy az szavazhat, aki előregisztrál és máris minden frankó lesz. Biztos, ami biztos azzal is árnyalni kellene a törvényt, hogy csak a Professzorok Batthyány Köre ajánlásával lehessen regisztrálni, nehogy alulképzett emberek is szavazhassanak. Olyanok, akiket esetleg megzavarna saját nyomorúságos anyagi helyzetük és a személyes perspektíva hiánya.

nu pagagyí 2012.08.23. 07:12:44

@letmetellyou: Látom, belebonyolódtál a kérdésbe. Egyszerűbb lesz a rendszer. Aki helyesen kitölti a nemzeti konzultációs kérdőívet, azt automatikusan regisztrálják. Ennyi az egész.

M_R 2012.08.23. 07:18:09

Azért az mekkora pofára zuhanás lenne a fideszes elvtársaknak, ha valami barom meghekkeli a regisztrációs adatbázist és kitörli belőée a Kubatov-listán szereplőket - aztán a Párt majd az 5%-os küszöb környékén billeg :)

Ami valószínűbb hogy jó fideszes szokáshoz híven pályáztatás nélkül elnyeri a regisztrációs rendszer informatikai fejlesztését valami haveri cégecske, ahol az 1 szem műkedvelő programozójuk eddig csak excel makrókat írogattt - és a választás napján derül ki hogy megrogyott az egész és látványos kudarcba fullad a a voksolás. Bár ez egy jó alkalom arra hogy a fejlesztés idejére - úgy 15-20 évre - elhalasszák a választásokat :)

altimus 2012.08.23. 07:22:50

hogy a francba nincs meg ezeknek egy munkataboruk se?

ott a helye az ilyen miniszteriumi ingyenelo okoskodoknak. bezzeg a ferihegyi repuloter atnevezese korul meg rend volt, azonnal repult az osszes mocskos kekeckedo a bizottsagbol. most meg itt ez a masik nagyokos. mi van itt viktor? lazul a fegyelem?

freasic 2012.08.23. 07:24:03

Ha érdekel egy on-line stratégia játék,jó közösséggel,csatákkal,gyere,és próbáld ki!:)
erepublikPONTcom/en/referrer/jim-bo

altimus 2012.08.23. 07:29:59

@hagyma: nezz utana, hogy mi az oka. annak is, hogy hany orszagban es miert kell regelni. annak is hogy az usaban hanyszor ...

spontan · http://erdekessegek.info 2012.08.23. 07:39:27

Van egy olyan érzésem, hogy ezt az előzetes regisztrációt azért találták csak ki, mert előre tudták, hogy nem lesz belőle semmi, viszont eltereli a figyelmet a választókörzetek átszabásáról, ami az igazi hasznot hozza a választáskor.

Arbet 2012.08.23. 07:39:55

Tökéletesen egyet értek a választási regisztrációval. Be kell vezetni. Végre kiderül, hogy kik azok az elmeroggyantak akik bármelyik párt mellé lerakják a voksukat, és azt hiszik, hogy nagyon okosak, hogy arra a pártra szavaztak. Aki nem ismeri fel, hogy a pártok között nincs különbség az megérdemli, hogy le legyen regisztrálva és emiatt későbbiekben hátrányosan meg legyen különböztetve.

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2012.08.23. 07:55:58

@nyehehe: te vagy, aki mindent meg tud indokolni. Meg annak az ellenkezojet is. Ahogy a parterdek megkivanja. Es meg te kommunistazol...

belekotty 2012.08.23. 08:03:14

@Arbet: "Aki nem ismeri fel, hogy a pártok között nincs különbség az megérdemli, hogy le legyen regisztrálva és emiatt későbbiekben hátrányosan meg legyen különböztetve."
- De aki meg felismeri hogy a pártok között nincs különbség, az mi a fasznak szavazzon?
Ahogy elnézem ha valaki becsül téged, az nem az eszedért teszi ezt.

Arbet 2012.08.23. 08:08:50

@belekotty: "- De aki meg felismeri hogy a pártok között nincs különbség, az mi a fasznak szavazzon?"

Saját kérdésedben találod a választ is. Mi a fasznak?

Aki nem megy el szavazni megkíméli magát egy időpocsékolástól, nem járatja le magát az ismerősei és az ország előtt, nem ír alá képletesen agyhalotti bizonyítványt, nem támogatja a hazug tolvaj politikát, tiszta maradhat a lelkiismerete.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.08.23. 08:09:52

@Kara kán: "Magamat is dicsérnem kell, hogy rájuk szavaztam. "

Ezt mindenesetre elmentettem, hogy könnyebb dolga legyen a bíróságnak, mikor a hazaárulási-ügyedet tárgyalja.
Nem kell megköszönni.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.08.23. 08:10:56

@spontan:

Úgy érted, ez egyfajta "pávatánc"? Lehet, hogy van benne valami...

Exxit 2012.08.23. 08:11:03

@félázsiai nemecsek ernő áruló:

Ezt én is megtudom erősíteni!
Volt egy ócska sötétkék Lada azzal hordták a cigányokat szavazni. Ráadásul úgy, hogy a helyi választási bizottságnak a behordottak bejelentették, hogy nem tudnak írni olvasni, és segítséget kérnek.
A Fidesz jóakarói pedig bementek velük a szavazófülkébe, hogy nehogy bármi gond legyen.
Annyira nem volt még lista sem, névre, címre mentek ki az emberekért!
Mindezt tették 2006-ban, és 2010-ben is!

nemecsek ernő áruló 2012.08.23. 08:21:10

@nyehehe: Mert szerinted a Közgép nem tudja kétszer kifizetni a kolbászt a cigányoknak? Hagyjál már a komcsi hülyeségeiddel! Ezt a rendszert '48-ban kékcédulásnak hívták, miért sírod vissza Rákosi pajtás módszereit?

havashl146040 2012.08.23. 08:28:30

@félázsiai nemecsek ernő áruló: Ez ki volt? Hadd tudja meg mindenki.
mert pl szüleim falujában a SCHWARTZ BÉLA (AJKA MSZP) volt kint és a választások előtt adott egyszeri "támogatást" a helyi nyugdíjasoknak 10.000 HUF-ot, az ingyen sörös, virslis MSZP-s választás előtti kampányokról meg ne is beszéljünk... úgy látszik akkor ez ma már bevett szokás mind két oldalon...

nemecsek ernő áruló 2012.08.23. 08:31:21

@havashl146040: És bevett szokás lesz ez után is, ne aggódj! Csak tudod kicsit más, amikor valaki majálist tart, és úgy mondja, hogy "remélem, nem felejti el, majd egy hónap múlva kire kell ikszelni" (mszp), mint az, hogy konkrétan az írni-olvasni nem tudót beszállítod szavazni, és helyette odateszed az ikszet (fidesz).

Az egyiket kampánynak hívják, és az egész világon bevett szokás.

A másikat választási csalásnak.

Nem segítek, melyik melyik.

mirigy78 2012.08.23. 08:32:59

@Arbet: Aha. És szerinted az rendben van hogy idehaza bandukoljon el a szavazó valamelyik intézménybe míg a határon túliak levélben vagy neten is regisztrálhatnak. Ha így akarják akkor tuti bukta és nem lesz olyan szerv ahol nem kaszálják el az öteletelésüket.

nemsirunk 2012.08.23. 08:33:44

Ez az arrogáns, öntelt, bunkó hozzáállás jellemző Orbánra. 2/3-a van, bármilyen törvényt képes átírni akár a legvadabb módon is (lásd például Makoveczék beemelése az alkotmányba), ennek ellenére még arra sem veszi a fáradtságot, hogy a saját apparátusa véleményét figyelembe vegye, beleírja a törvénybe a legextrémebb hülyeséget is.
Olyan a stílusa, mint amikor a részeg állat berúgja a kocsmaajtót, beköp egyet előre és akinek nem tetszik, azt leveri. Igazi erőszakos tahó, és napról-napra egyre elborultabb az elméje.

mirigy78 2012.08.23. 08:38:37

@nu pagagyí: Az egyik okos fideszes már valami levelekről beszélt, hogy azokat kell majd visszaküldeni. És azt én honnan tudom, hogy visszaért és tényleg regisztrálva lettem? Vagy hogy nem veszik el útközben? Honnan lehet majd ellenőrizni, hogy mehetek majd szavazni?

dr yetee 69 2012.08.23. 08:39:04

@wagem: Éljen a kultúra!Ritka értelmes komment!

Exxit 2012.08.23. 08:49:51

Ez az ötlet lényegében átírná a választási kampányt!
Lényegében nem lenne.
A Fidesz nemzetiszín levélben felhívná a szimpatizánsait, hogy regisztráltassák magukat.
Utána ha megnézik a Kubatov listát, és a regisztrációs listát (megtehetik), rögtön látnák, hogy nyertek vagy nem.
A legdrágább dolog a bizonytalanokat meggyőzni.

De számoljunk csak!
Most kb. 8,8 millió választókorú van Magyarországon.
A közvélemény-kutatások szerint kb 40% menne el szavazni. Szerintem most kb. ennyien regisztráltatnák magukat.
Az előző választáson 54%-ot kapott a Fidesz.

Tehát előfordulhatna, hogy kb. 2.1 milló szavazattal ismét kétharmaduk lenne, vagy az hogy kb. 1.5 millió szavazattal választásokat nyernének.És így képviselhetnék a többség akaratát!

nemsirunk 2012.08.23. 08:50:06

@mirigy78: Most ahhoz képest, hogy szavazni is lehet majd így, ez már igazán nem lehet probléma. Levélben érkezik majd több százezer szavazat, amit a postán akárki kicserélhet, megsemmisíthet. A kékcédulás módszer ehhez képest pitiáner amatőr próbálkozás volt. Ennyire durva csalással még a komcsik sem mertek próbálkozni 47-ben, ők megelégedtek a kékcédulákkal.

dr. mesterséges színezék 2012.08.23. 09:06:22

@wagem: "Rosszakaró, semmirekellő csicskák."

Amikor a fideszes bolha köhint egyet...

Mindfield 2012.08.23. 09:06:57

"Itt az első pofon a kormánynak"

Na, és már két éve vannak hatalmon. Gyurcsányék még meg sem alakultak, már el akarták őket kergetni.

csárli hárper 2012.08.23. 09:08:52

a telibe baszott tetves kurva anyjuk regisztráljon, a nemi beteg gondozóba...

ez a gumicsizmás felkapaszkodott paraszt és a sleppje, már nagyon rázogatja pofonfát.

sajnálom, de ezekről e tetvekről már csak ilyen hangnemben vagyok hajlandó társalogni.

dr. mesterséges színezék 2012.08.23. 09:14:45

@Arbet: "Aki nem megy el szavazni megkíméli magát egy időpocsékolástól, nem járatja le magát az ismerősei és az ország előtt, nem ír alá képletesen agyhalotti bizonyítványt, nem támogatja a hazug tolvaj politikát"

De, aláír, de, támogat - csiki-csuki.

"tiszta maradhat a lelkiismerete."

Maradjunk a szürkénél!

dr. mesterséges színezék 2012.08.23. 09:21:55

@mirigy78: "Ha így akarják akkor tuti bukta és nem lesz olyan szerv ahol nem kaszálják el az öteletelésüket. "

Mondj egy olyat, amely biztosan elmeszelné...

dr. mesterséges színezék 2012.08.23. 09:24:01

@mirigy78: "És azt én honnan tudom, hogy visszaért és tényleg regisztrálva lettem?"

Ilyen esetben az garantálná, hogy ugyanaz a csapat gyűjt és értékel, mint a konzultáció esetében is. Az is egy elképesztő siker volt, ez is az lenne.

dr. mesterséges színezék 2012.08.23. 09:27:19

@nemsirunk: És hol van még az igazi cél, a telepatikus szavazás!

Lencsés István 2012.08.23. 09:47:07

Semmi baj nincs ezzel a tervvel , így legalább tényleg csak az megy el akit érdekel az ország sorsa , aki meg nem megy el annak síri csend és hullaszag .

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.08.23. 10:08:13

remélem összejön ez az előzetes regisztráció, én nagyon örülnék neki.

na__most__akkor 2012.08.23. 10:13:49

@Hefe: "kiraly az az oriasplakat, gratula! "

Ja. És még ékezetek is vannak benne.
Biztos valaki magyarABB írta.

thomaszka 2012.08.23. 10:17:29

Ne reménykedjetek. Amit csuti akar ahhoz nem adom a nevem.

Guillaume sous guillotine 2012.08.23. 10:52:15

Navracsics mindig a különvéleményeiről volt híres. Mondjuk én ezért bírom, nem olyan mint Szijjártó akinek 1 önálló gondolata sincs.

NA YA! 2012.08.23. 10:57:50

Kubatovféle listát beregisztrálni, az ország többi lakójának (akik mind gyurcsányistanagytőkésbankáristaellenforradalmisták)meg ha akar is, adminisztratíve ellehetetleníteni a regisztrációt! Vagy, esetleg ovi, a fullos felhatalmazás birtokában szavazhatna mindenki helyett egy személyben, csak a spórolás végett!;)

dr. mesterséges színezék 2012.08.23. 11:04:48

@Lencsés István: "így legalább tényleg csak az megy el akit érdekel az ország sorsa"

Konkrétan melyik momentum garantálja ezt?

Nem-e lehet-e véletlenül-e, drága Pistám, hogy - és most direkte nem fideszes pofát hozok a képbe - egy otthon elhanyagolt hölgyet csapongó hormonjai terelnek abba az irányba, hogy Mesterházyra szavazzon anélkül, hogy számításba venné, hogy ő politikus (vagy mi), nem pedig Chippendale fiú?
Országos szinten legalább egy elképzelhető bölcs meglátásod szerint?

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.08.23. 11:22:35

@hagyma:

Írd le lécci, hogy az USA-ban hogy történik a regisztráció. Csak kiváncsi vagyok.
Elötte hogy volt?

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.08.23. 11:25:11

@hagyma:
kint van a kocsim hatuljan a matrica
"Romney for president"
a szomszedomen meg ugyanez Obamaval

- Azért nagyon irigyellek, hogy ott ezt nyíltan felvállalhatod.

Pinka-Panka 2012.08.23. 11:25:29

@NYJetsTD: azért nyugodj meg, ilyen és hasonló "örömökben" nem lesz részed...

Lencsés István 2012.08.23. 11:31:47

@Nyekenyóka.: Naív az tényleg vagyok de nem ebben a témában . Korlátoltságról egy név nélküli beszél ? :O :D Elég érdekes és vicces . Egy EMBER pedig nem lehet marha , ja és a marhák nem tudnak netezni .

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.08.23. 11:44:01

@csárli hárper: semmi baj, érthető az idegességed. szerintem is jobban teszed ha nem regisztrálsz, támogatlak ebben.

dr. mesterséges színezék 2012.08.23. 11:52:49

@Lencsés István: "Egy EMBER pedig nem lehet marha , ja és a marhák nem tudnak netezni . "

Jó meglátás, Pistám.
Jogosan kéred ki a marházást szelíd bárányként.

nemsirunk 2012.08.23. 12:23:45

@dr. mesterseges szinezek: Volt már arra is példa, hogy egyesek kitalálták, hogy ők az ideológiailag képzett élcsapat, ők tudják igazán, hogy mit akar a nép, és döntöttek is helyettük. Persze szigorúan a nép érdekében és nevében, hiszen az egyszerű emberek nem voltak képesek felismerni a saját érdekeiket sem.
De azok komcsik voltak, meg akkoriban diktatúra volt.

dr. mesterséges színezék 2012.08.23. 12:43:34

@nemsirunk: Azóta sokat fejlődött a duplagondol, a bolsevik szó nyelvi jelentésén túli tartalmi jelentése viszont teljesen kiment a köztudatból.

nemsirunk 2012.08.23. 13:01:27

@dr. mesterseges szinezek:

Idézet az Újbeszél szótárból:

Megvédjük = elvesszük
Szabadságharc = szabadságjogok eltörlése
Független = közvetlen pártirányítású
Siker = kudarc
Munkahelyteremtés = munkahely megszüntetés

Lesz olyan is hamarosan, hogy Bőség-minisztérium, ők foglalkoznak majd az éheztetéssel. Meg Igazság-minisztérium, akik a nemzetellenes hazaárulóknak szolgáltatnak igazságot.

anonymand 2012.08.24. 07:17:54

@Lencsés István:

Tisztelt Lencsés István!

Te, mint a világháló egyetlen igazi névvel regisztrált kommentelője, ne hagyd magad!
Az sem lenne rossz egyébként, ha soha, senkinek nem válaszolnál, hisz mindenki (rajtad kívül természetesen) névtelen. Meg írni sem tudnak, úgy meg végképp nem mint Te, aki szándékosan ír esetenként kissé szabálytalanul.
Most már úgyis tudja mindenki, hogy Te okos vagy (hisz megírtad már többször is), és csak tényeid vannak.
Büszke is vagyok rád (ha egy névtelennek ez megengedhető részedről), mert Te része vagy a híres magyar szürke állománynak.

Tisztelettel:
anonymand

anonymand 2012.08.24. 07:22:54

@wagem:

..."a többi retekkel együtt." - nem lehet mindenki (akkora) gyökér, mint te...

anonymand

Csomorkány 2012.08.25. 21:38:20

Az előző választáson azért nyert ekkorát a FIDESZ, mert a balosok jó részének már nem volt kedve elmenni szavazni.

Ott még nem tartok, hogy komcsikra szavazzak, de az már néha megfogalmazódik bennem, hogy a FIDESZ-re se kéne, szóval otthon kellene maradni.

Azután elolvasok ilyen posztokat és újra megerősödöm. Benneteket vissza a hatalomba?

trendo+ 2012.08.26. 07:15:07

@KG2000: Szívós városi legendát terjesztesz te is. Arany szívem, komolyan gondolod, hogy jelentéktelen blogokon megjelenő, ott helyben 5x-rösen leugatott kommentekért bárki is fizet egy buznyákot is?
Az MSZP-nek lassan már a sajtós zászlóshajója is elsüllyed, vagy idegen zászló alá kerül egy kis csintalankodás árán...:)Gondolod, hogy jut pénz trolletetésre és bérkommentelőkre? Ilyesmi munkát általában a kormányhivatalok infrastruktúráját felhasználva szokás csinálni, munkaidő alatt, a főnök felügyeletével...

trendo+ 2012.08.26. 07:21:27

@nemsirunk: Erdélyben körüljár majd egy nyergesvontató, odafelé leadja a kampányajándékokat, visszafelé hozza a szavazatos ládákat. A választások kiértékelésének legutolsó aktusaként gondosan összeszámolják majd őket megbízható emberek, és kiderül majd, hogy pont kétszázötvenezerrel többet kapott a Fidesz, mint amennyi kellett volna... :)
süti beállítások módosítása