HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) áder jános (11) Áder János (4) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) Alkotmány (1) alkotmány (1) alkotmánybíróság (2) Alkotmánybíróság (5) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) Brüsszel (1) brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes beszéd (3) Egyenes Beszéd (1) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) fidesz (6) Fidesz (4) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyás gergely (2) gulyas gergely (1) Gulyás Gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) Hírtévé (11) hírtévé (2) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) IMF (2) imf (1) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) Kormányinfó (1) kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) Magyarország (1) magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) matolcsy györgy (4) Matolcsy György (1) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) mesterházy attila (6) Mesterházy Attila (3) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) MTVA (3) mtva (1) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) navracsics tibor (2) Navracsics Tibor (1) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán Viktor (2) orbán viktor (83) Orbán Viktor (2) országgyűlés (1) Országgyűlés (2) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) parlament (8) Parlament (2) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) rétvári bence (1) Rétvári Bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) rogán antal (1) Rogán Antal (6) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) Schmitt Pál (1) schmitt pál (23) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) simor andrás (2) Simor András (1) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) szolidaritás (1) Szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) Tállai András (1) tállai andrás (2) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Orbán vs Vizoviczki

2012.06.29. 14:40 Poldi bá

Ez a poszt csupa találgatás. Még szép.

Kapkodjuk a fejünket. Egyre több információ lát napvilágot alvilági körök és a magyar rendőrség rendszerszerű, igen jól szervezett "együttműködéséről".

Amerikai filmeken nevelkedett magyar állampolgárként olyan nagyon nem csodálkozunk, a piszkos zsaruk a fogyasztói társadalom részét képezik, normális ügymenetben kapják az ingyenkávét, a védelmi pénzt - mármint a mozivásznon, a tévéképernyőn.

Hogy nálunk is így ment (megy) a dolog, azért az kicsit meglepő. És ahogy a részletek egyre-másra válnak nyilvánossá, úgy döbbenhetünk rá: Magyarország bizonyos területeken elérte a legmagasabb szintű hatékonyságot, szervezettséget. Kár, hogy ez nem a termelői szféra, s hogy statisztikailag nem érzékelhető "munkahelyek" működtetésében nyilvánul meg.

Nagy a kísértés, hogy elmélázzunk olyan fonákságokon, mint például hogy az állam kisebb vagyonokat költ drogprevencióra, miközben alkalmazottai ügyelnek feketepénzért arra, hogy a kereskedelmi lánc végén, amikor maga a fogyasztó jut a szerhez, minden rendben menjen. Meg hát ott vannak a tisztán erkölcsi kérdések, a rendőrségbe vetett hit, a testület iránti bizalom, satöbbi, satöbbi.

Most azonban a dolognak a "nagypolitikai" vonatkozását szeretném kicsit piszkálgatni.

Tudjuk, hogy a Vizoviczki-ügy felgöngyölítése személyesen Orbán Viktor érdeme. 2010-ben kapott egy aktát, s ő maga döntött arról, hogy az abban foglaltak nem mehetnek így tovább. Dicsérjük meg Orbán Viktort: igen, ez államférfihoz méltó döntés, ha tisztességes, élhető országban akarunk élni, akkor az ilyen hálózatoknak még az írmagját is is kell irtani.

De vajon tényleg csak a tisztességes társadalom nemes eszménye vezette miniszterelnök urat, amikor a felgöngyölítésről döntött, felmérve az ezzel nyilvánvalóan járó súlyos következményeket is?  

Orbán Viktor a kétharmados hatalom birtokában sokszor felbillentett már évtizedek alatt kialakult egyensúlyi helyzeteket. A gazdaságban, a szociálpolitikában, a kulturális életben és sorolhatnám, valószínűleg a társadalmi élet minden területén. Ezt tehát joggal nevezhetjük tudatos politizálásnak, OV (egyik) névjegyének.

A bátor beszállás eddig nem piszkált ügyekbe, többféle előnnyel jár. Egyrészt konkrét hozadéka van, hiszen mindig olyan területen "borul a bili", amelynek látványos felforgatása érdeke a hatalomnak - így vagy úgy. Emellett elvi természetű haszon is keletkezik, hiszen mit ér a hatalom, ha nem gyakorolják? A rendszer (nevezzük az egyszerűség kedvéért NER-nek) működtetői kell, hogy kapjanak folyamatos impulzusokat: itt ám nem egy elaggott, lusta hatalom ügyködik, hanem a dolgokat szigorúan kézben tartó, a kilengéseket könyörtelenül megbüntető felsőbbség. És van úgy, hogy a lojalitás sem elég, ha esetleg más érdekek fontosabbak. A sajtóhírek szerint Vizoviczki hiába igyekezett az új hatalom kedvében járni, szervezett rendezvényeket, adott teret a Fidelitasnak, ez eltörpült valami más mellett.

Vagy talán az egész történet nem is annyira a társadalomnak szóló üzenet, mint inkább a kétharmados hatalom működtetésében részes emberek (az adminisztráció tagjai, politikusok, önkormányzatoknál, állami szférában dolgozók stb) figyelmeztetése?

Talán megtudjuk egyszer, talán soha sem.


Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

108 komment

Címkék: orbán viktor Vizoviczki

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laci0011 2012.06.29. 17:20:01

Jelen állás szerint én inkább bűnpártolást látok,ha már 2 évvel ezelőtt tudott róla.

3dom'f'speech 2012.06.29. 20:02:59

az fáj a balliberráltaknak, hogy kezd kiderülni, hogy egy csomóan közülük "túl jóban" voltak Vizoviczkyval, ezért most megpróbálják szétkenni a szart, ami rájuk fröccsent - erre szolgálna ez a poszt is, ha nem lenne teljesen átlátszó és szörnyen gyenge

lobster thermidor 2012.06.29. 20:09:04

Lehet, hogy o.v. 2010-től tudott a rendőrségen folyó simlis dolgokról, de valószínűleg két év kellet ahhoz, hogy a belügyminisztert terhelő bizonyítékokat, és embereket eltüntessék. Egyébként mit tudtak nyomozni két évig, egy teljesen nyilvánvaló eseten...

A mai Magyarországon nincs egyetlen épeszű ember sem, aki elhiszi azt, hogy Pintér nem sáros ebben az ügyben.

röhögő 2012.06.29. 20:13:20

@3dom'f'speech: Az fáj a nácincogóknak, hogy ezek szerint Kéthétalattrendlesz Pintér Sándor főrendőr alatt két évig így mentek a dolgok.
Ilyen baromságokat én is tudok írni. Ballibekkel van tele a rendőrség, te fasz?

spinat 2012.06.29. 20:17:33

azt kell megvárni, hogy ki veszi át a területet.

MasterMason 2012.06.29. 20:18:39

Mi köze a megrendelésre történt west balkán gyilkosságnak és a hajógyári eltűnéseknek a rendőrkorrupciós ügyhöz?! Hogyan kapcsolódik mindez a mahaszhoz és a dj szövetséghez is?!

www.youtube.com/watch?v=RQ3NzdN0o7s

moncayo 2012.06.29. 20:23:50

Kell a piac valakinek. Ilyen egyszerű. Láttunk már ilyent, csak éppen más témákban.

Stefánia kisasszony (teuto-nordikus parasztlány) 2012.06.29. 20:41:15

Orbán bátran lesújtott Magyarország egyik legnagyobb maffiózójára.

Orbán Viktor ezért (is) államférfi.

draft22 2012.06.29. 20:57:26

@Stefánia kisasszony (teuto-nordikus parasztlány): A fenét, aki emlékstik 1998-2002 közötti időre az tudja, hogy ki áll a háttérben akinek az érdekeit ez V nevű úr sértette, főleg, hogy a rendőrségre "bízta magát" nem pedig egy másik a rendőrséggel szintén jóban lévő 8a legfölsőbb szinteken) társaságra.

Parajpuding 2012.06.29. 21:01:25

@Stefánia kisasszony (teuto-nordikus parasztlány): Az ország legnagyobb maffiózójára sosem fog lecsapni, mert 1. a csuti a zsebében van 2. a csutinak és rezsimjének védelem kell 3. orbánisztánban a legmagasabb pozíciókig lehet vinni bűnözéssel
Másrészt zorbán pont annyira államférfi, mint amennyire te értelmes emberi lény vagy. Semennyire.

Stefánia kisasszony (teuto-nordikus parasztlány) 2012.06.29. 21:10:00

@Parajpuding:

Tény: Vizoviczki László, a magyar alvilág egyik legbefolyásosabb, leghatalmasabb figurája börtönbe kerül.

Tény 2.: Orbán Viktor személyes utasítására indult el a nyomozás.

Következtetés: Orbán Viktor bátran odacsapott az alvilágnak.

Következtetés 2.: Faszszopó kis geci vagy.

kewcheg 2012.06.29. 21:19:30

Nekem csak az a döbbenetes, hogy hogyan nem tűnik fel senkinek,beosztottaknak,stb. hogy egy rendőr,aki kb. max.nettó 4-500-at keres, és mellékes kizárva,az hogy közlekedhet 10milliós luxusautóval, vagy élhet 100millás kéróban? Gondolom nem grófok voltak az ősei.Szal.az azért nyilvánvaló, hogy 20 évvel ezelőtt a társadalom 99 százaléka a proletariátus életét gyakorolta, tehát 20 év alatt itt nem teremhettek milliárdos zsaruk.Ez még az USA-ban sem teljesen életszerű...

ratman_ (törölt) 2012.06.29. 21:27:59

Ezért nem volt érdemes posztot írni. Ennyire buta, semmitmondó, gondolkodásra képtelen, önálló vélemény nélküli poszt csak index-címlapon lehet. Persze nyilván azért rakták ki az indexesek, hogy tekerjék a fikagépet.

lobster thermidor 2012.06.29. 21:37:04

@Stefánia kisasszony (teuto-nordikus parasztlány):

Ez jobb, mint a Grimm testvérek, és Andersen összes meséje.

Stock 2012.06.29. 21:38:22

érdekes, h 4 hete minden napra jut egy egy infó morzsa a gaz vizó-ról, h miket is tett... minden nap egy új cikk....
valakinek nagyon fontos felszínen tartania...

egyébként mióta a miniszterelnök feladata bűnügyekben intézkedni, informálódni.., máris lehet spórolni ov helyettesítheti a fél rendőrséget!

biztos nincs köze az ügyhöz a védelmi pénzekhez, egy volt főrendőrhöz és egy jelenlegi miniszterhez... ha valamiben,ebben biztos vagyok!

bazseydoktor 2012.06.29. 21:42:41

Holgyeim es Uraim. Sztem az itt kommentelok nagy resze tudja kinek kellenek ezek a helyek... Mondjuk ugy az illeto eleg kozel ul a tuzhoz, es nem Simicska urra gondolok..

lobster thermidor 2012.06.29. 21:43:13

@3dom'f'speech:

Esetleg igazad is lehetne, de én azért annyival kiegészítenélek, hogy az ürülék leginkább az 1998 és 2002 között a nyakig szarban dagonyázó "polgári" rendőrségről fröccsent ide-oda.
Talán erről Dietmar Clodo tudna bővebben beszélni, ha mond neked ez a név valamit...

Stock 2012.06.29. 21:43:15

amúgy nem tlátszóazújabbhajógyári bezárás... és a magyarázat: mskor is szoktunk ilyet...

ob.szerver 2012.06.29. 21:44:38

"kétharmados hatalom működtetésében részes emberek (az adminisztráció tagjai, politikusok, önkormányzatoknál, állami szférában dolgozók stb) figyelmeztetése?"

Lehet. De van egy másik verzió is, a holnapi újságból:

"Az éjszakai életet jól ismerő források szerint, az előzetes letartóztatásban ülő V.László érdekeltségeit máris megkezdte átvenni egy S.Lajos és Ny.Zsolt által fémjelzett érdekcsoport, amelynek kormányzati kapcsolatait még rosszindulattal sem lehetne ellenségesként jellemezni.
A módszerek közé tartozik V.László érdekeltségeinek folyamatos razziásztatása majd bezárattatása, aminek következtében a szórakozóhelyek szarért-hugyért kerülnek a konkurrencia ellenőrzése alá, amelyek védelmét azonnal átveszik P.Sándor, őrző-védő vállalkozásai. Névtelenséget kérő informátoraink szerint az eseményeket a háttérből O.Viktor vállalkozó, közismert nevén capo di tutti capi irányítja, aki S.Lajos volt kollégiumi szobatárs közvetítése révén, a megszerzett szórakozóhelyek legális és illegális tevékenységéből eredő jövedelmek elsőszámú kedvezményezettje."

2012.06.29. 21:44:50

Hát elég cél nélküli írás de ennél sokkal szarabbak is kerültek ki indexre.
Én csak annyit tennék hozzá, hogy engem az indíték abszolút nem érdekel. Nem releváns. Örülök, hogy ilyen hírek is vannak néhanapján.

A sok nyafogótól meg kell kérdeznem, ez olyan mint a sapka vagy sapka nélkül? Mert ha senkit nem kapnak el az baj (ezt értem), de ha elkapnak egy elég nagy halat az is baj?

Stock 2012.06.29. 21:48:25

@A csótány is ember: ennyire nem lehetsz egyszerű...

Stock 2012.06.29. 21:49:55

@A csótány is ember: ha a legnagyobb hal épp szusit készít a többiből az az igazi baj..

2012.06.29. 21:52:13

@Stock: egyrészt én nem tudom, hogy orbán is maffiózó vagy sem másrészt miért baj? ha egy pár bűnözőt elkapnak az sosem baj...

nemzeti centrum 2012.06.29. 21:55:07

@spinat: Te mondod a frankót! :-) VL karrierje nem tegnap kezdődött, már az első Orbán kormány idején az éjszaka egyik császára volt. Akkor is feltűnhetett volna bármelyik "államférfinak". A bukásnak kettős oka lehet: egyrészt túl nagyra nőtt, és el is hitte,hogy érinthetetlen, másrészt valamelyik csókos megkívánta a diszkóbizniszt. Minden más magyarázat, magyarázkodás fairy tale...

diesel12 2012.06.29. 21:57:38

Nincs ebben semmi különös. 1998-2002 között a Tasnádi piacát vette át a Pintér, most ezét az emberét. Ahogy ők mondják, az erősebb kutya....
Mindegyik féreg, a belügyminiszterrel együtt.

diesel12 2012.06.29. 21:59:34

@nemzeti centrum: vagy nem akart fizetni, azt hitte megteheti. Vagy csak kapott egy ajánlatot, amiről egyedül ő nem vette észre, hogy visszautasíthatatlan.
Nem mintha sajnálnám egy pillanatra is.

rajaram 2012.06.29. 22:02:43

teljesen egyértelmű, hogy a szigetesek fogják átvenni a hajógyári klubokat. ld.: gödör

Stock 2012.06.29. 22:03:28

@A csótány is ember: félreértés ne essék, a vizó maffiózó..., jó ha leültetik (még csak előzetesben van) , de amennyiben pintér veszi át a dolgokat,vagy simicska,vgay az ezüsthajó , akkor.... és sztem utóbbilesz, de ne legyen igazam!

2012.06.29. 22:06:10

@Stock: hát, bűnözés mindig lesz... most nézem a Wire c. sorozatot, elég találó.
De azt gondolom ezek sem annyira hülyék, hogy azt gondolják, mindig ők lesznek hatalmon. Elvileg bárki megütheti egyszer a bokáját. Ha szopatják egymást az jobb, mint ha megegyeznének.

ob.szerver 2012.06.29. 22:07:00

@A csótány is ember:

"ha egy pár bűnözőt elkapnak az sosem baj..."

Persze, hogy nem. Csak amikor az egyik maffiacsoport leszámol a másikkal, akkor kétséges, hogy a motiváció az igazságszolgáltatás volt-e. Szerintem V.L helyei hamarosan ismét megnyílnak, ugyanaz folyik majd ami eddig, csak a tulajdonosok lesznek mások.

fran7 2012.06.29. 22:10:14

Sajnos jobbosként sem lehet elképzelni, hogy Pintér ne lenne benne érdekes dolgokban. De ha egy ilyen kaliberű embert lecsuknak, mint V. László, akkor jönnek utána hiénák, akik meg akarják szerezni a pozicióit. Mindegy hogy az erkölcs bajnoka vagy maga a megtestesült ördög csukatja le. Ezért értem én a kétségeket, de a V. László az őt megillető helyre került és ez jó. Jó mindannyiunknak.

lilalalilalázik 2012.06.29. 22:22:15

Orbánnak ez jól jött, a népszerűsége mélyponton, de gyorsan hőst csinált magából... az mellékes, hogy Magyarország az egyik legkorruptabb ország az élet minden területén, lényeg, hogy ebből is ideológia legyen, hogy a hülyéknek legyen min rágódni és hörögni, a háttérben meg minden mehet tovább ügyesben.

gatyamadzag (törölt) 2012.06.29. 22:24:56

@ob.szerver:

nálad a hárompontos csonk nélküli,ez történik pontosan...

terrybenedict 2012.06.29. 22:35:52

MAffiózót azért mert maffiózó nem igazán szoktak lecsukni. Általában mindenki jól tudja, hogy az adott ember mivel foglalkozik, azért is lehetett főmaffiózó, mert szót ért az illetékesekkel, hasznot hajt nekik így vagy úgy.
Ez egyszerű helyzet. Pintér sleppje szemet vetett V érdekeltségeire, és mivel náluk a hatalom és a rendőrség, hát élnek is vele.
Ne tessék elfelejteni Tasnádi esetét sem.
Pintér a legnagyobb maffiózó az országban, de azért ő se felejtse el, hogy V-hez hasonlóan ő sem elérhetetlen és sebezhetetlen.
Nem csodálkoznék, ha újra felrobbanna erre-arra egy autó, vagy kigyulladna néhány ház, mint 10 éve....

Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára 2012.06.29. 22:39:04

A kilencvenes évek második felében a piac újraosztását robbanó Mercikkel, meg gépfegyversorozatokkal oldották meg, ma törvényekkel. Ilyen, amikor a maffia nincs rákényszerítve az utcai merényletekre, csak a telefont kell megemelnie és az emberei megszavazzák, amit kell abban a szép, nagy épületben a Duna partján, amit Freddie Mercury meg akart venni. Talán jobban is jártunk volna.

atila68 (törölt) 2012.06.29. 22:41:46

Kíváncsi voltam mikor kerül címlapra az első zsírparszt a témában.

mallac 2012.06.29. 23:01:37

Nagyon gyenge ez az iromány,erőlködő maszatolási kísérlet.Sem Orbán sem Pintér ellen nem tudott még senki semmilyen konkrétumot felmutatni, pedig nagy ám az igyekezet és sok a jól megfizetett próbálkozó... Orbán hallott már olyan emberről aki látta már Vizovickinak a szomszédját, hát kell ennél nagyobb bizonyíték a maffiakapcsolatra? Gyenge mondom,törd még a fejed, és találj ki valami eredetibbet...

riennevaplus 2012.06.29. 23:06:05

@Stefánia kisasszony (teuto-nordikus parasztlány):

te pedig a magyar blogvilág sötét trollja, a nemzetközi káoszrendezvény droidja, összevonva egy droll (avatárod mesél, óh, az a cukibabafalat), aki ugyanúgy egy pszicho-, vagy szociopata (tetszés szerint) vagy, mint ov. az 'államférfi'. egy dolog az arc, amit mutattok, egy másik a pata, ami kilátszik.

egymás fejéből nőtteteki ki, ugyanazon pszichózis manifesztációi vagytok, csak máshol és máshogy ketyegtek: te itt, ő ott. és mégis: ő te vagy, te ő. egy fekete lyuk a hazátok, és megpróbáltok egy népet, mint a magyar, aki álmodik, s ezért védtelen, a fekete levesbe belerántani. mert ez a programozott droid-feladatotok.

sokat elértetek már, a megosztottság hatalmas, de azért ne bízd el magad, drollika… life goes on.. lesznek még meglepetések! a fekete lyuk szélébe még te is belevered a fogadat azokkal a hátadon, akiket begyűjtöttél/ begyűjtöttetek, kérdés, hogy bírod-e? no és persze, hogy mit csinálnak a többiek? a dolog nyitott, látod-e?

látjátok feleim szümtükkel 2012.06.29. 23:14:28

@Stefánia kisasszony (teuto-nordikus parasztlány): "Tény: Vizoviczki László, a magyar alvilág egyik legbefolyásosabb, leghatalmasabb figurája börtönbe kerül."

Na mármost, úgy tudom, nem te vagy a főbíró. Ebből következően:
1. Látnok vagy, aki azt is látja, ami még meg sem történt.
2. Lehet, hogy az alvilág tagja vagy, és ezért tudod amit fentebb lötyögtél?

Forró aranyba kéne téged önteni.

Camappa 2012.06.30. 00:35:27

Pintér tagja volt az OTP igazgatótanácsának. Nincsenek oligarchák, nincsenek összefonódások, érdekkapcsolatok.

www.vg.hu/penzugy/penzugyi-szolgaltatok/otp-igazgatosag-pinter-mar-nem-tag-317820

Putyin kell ide. Oligarchákat karámba, vagyonukat megcsapolni, aki beleszól a politikába, annak annyi, aki kussol, elkulloghat a vagyonával. Pont.

flazz 2012.06.30. 00:48:42

elvtarsak!

kerdem en, hogy az meg talan rendben van, hogy a patas-orban rendelte meg vizo kivegzeset. de hol a f@szomban volt a rendorseg a d209-oszodi boszme-libas flash gordon kormanyzasa alatt? mert hogy a fent emlitett ur nem 2010-ben kezdte tevekenyseget, az is biztos...

hopptarisznya 2012.06.30. 01:11:18

@látjátok feleim szümtükkel: ehhez miért kéne látnoknak lenni? Jópár ember elmondta. Egy szaros, jogászvégzettségű, aktatkukac, jelestanuló, akit ma bírónak neveznek, is fog majd mondani valamit erről az emberről, de ő is csak azok alapján, amiket másoktól hall. Egyáltalán nem számít a véleménye, mert ezek is csak olyan hülyék, mint bárki más. Lásd a móri esetet, vagy a legutóbbi hoteltulajdonos ügyét, akit a koszi klán parancsára meszeltek el a bírók.

hörgőszelep (törölt) 2012.06.30. 07:38:33

Mintha Pintér et.úr valami olyasmit mondott volna két évvel ezelőtt, hogy két hét alatt rendet tesznek...! Nos, tudom én, hogy ez csak költői túlzás volt, de két év alatt még a rendőrség soraiban sem sikerült rendet vágni, nemhogy az országban.

2012.06.30. 08:24:20

normális országban egy min.elnök közvetlenül soha nem rendel el nyomozást, nem utasítja a rendőrséget
egyébként ha nem rendelte volna el, a pintértől símán ment volna tovább az üzlet ?
mintha a gyurcsányt nem ezzel az indokkal próbálták volna meg kinyírni, hatásköri túllépéssel vádolva a 2006 miatt

tlvajferi 2012.06.30. 08:28:47

a hatalom azért van, hogy gyakorolják?

legalább 10 éve lehet tudni, hogy az óbudsi szigetet fillérekért adták el közel keleti befektetőknek
aztis, hogy a szigeten, rendőri felügyelet mellett (volt rendőrök az őrző védők) drogot osztanak
elég sok kellett a vikronak is, hogy ráugorjona témára
arról nem is beszélve, hogy a liberális-szoci kormány mellett ma is vígan drogozhatnánk :-)))

Hertelendi 2012.06.30. 08:57:07

@Stefánia kisasszony (teuto-nordikus parasztlány):
Bocsi, de nincs kedved inkább szopni?
Csak kérdem...

ember67 2012.06.30. 09:03:52

Nekem előítéleteim vannak. Nem egyoldalúak, de előítéletek: Mégpedig Pintérrel. Zavaros nekem, hogy hogyan lehet a törvény legfőbb védelmezője az az ember, aki ellenzékben eltűnik a nyírségi birodalmába, ha kormányra kerülnek pedig a semmiből előtűnve vitán felül azonnal belügyminiszter.Nem értem, hogyan lehet milliárdos, mikor még az én ismeretségemben lévő "gengszter" biztonságiőr céget vivők is kismiskák hozzá. Nem értem, hogy kerül az igazság és törvényesség csúcsára, mikor nem épp titkosan az egyik legnagyobb olajos maffiózó (volt). És az is elgondolkodtató, hogy a nyírségben Pintér nevét félelemből ki sem merik mondani. Ennek fényében nevetséges az "eladta érdekeltségeit" duma, mert amint megbuknak (lásd 2002) azonnal visszakerül az eredeti cégei tulajdonába. Így válik több mint nevetségessé a "Pintér volt cégei -melyekből kinevezésekor kiszállt- sorra nyerik a milliárdos állami őrzési munkákat". Elnézést a pontatlan megfogalmazásért: nem nyerik, hiszen állambiztonsági okokból először titkosítják a tendert, majd meghívásos rendszerben odaadják neki.Kör bezárult, ellenőrzés szinte lehetetlen, illetve annak esetleges eredményei a titkosság miatt asztalfiókba -általában az övébe- , majd iratmegsemmisítőbe kerülnek. Számomra utolsó kikezdhetetlen belügyminiszter Kuncze volt, rá nehéz lenne sütni a gengszter jelzőt. Hogy ne tűnjek elfogultnak, ugyanezt éreztem a másik nyírségi vademberrel, Veres Jánossal kapcsolatban is. Én egy gombot sem bíztam volna egy ilyen emberre, akit a saját kis birodalmában az áfa adó és mindencsalás királyának tartanak, dehát a politikai kontraszelekció korát éljük. Nem tudom hol a mélység alja, talán MNB elnök lesz a Viszkis, vagy kultúrminiszter lesz Lagzi Lajcsi. Esetleg én köztársasági elnök.

ember67 2012.06.30. 09:07:32

@tlvajferi: hidd el, aki akar, most is nyugodtan drogoznak, csak más a beszállító. Nem gondolod, hogy ez tényleges tisztogatás. Ez újraosztás. Számodra semmi nem változik. Propagandafogás és ennyi. Teszem hozzá, a remény azért él bennem is, de én a Pintérből semmi jót nem nézek ki.

pizzaboy 2012.06.30. 09:08:11

Komolyan mondom, akkor inkább a legnagyobb maffiózók uralják a magyar éjszakát szervezetten érinthetetlenül, csak nehogy a zOrbán neve felmerüljön?? Lehet utálni sokmindenért, de néha ismerjük már el azt is, ha éppen tesz valalmit.

ember67 2012.06.30. 09:09:20

@hörgőszelep: nem tudta átvenni a maffia feletti hatalmat 2 hét alatt. Először kellett a saját banda, mely a hatalom megszerzéséhez szükséges erőt biztosítja. Neve: TEK

Hertelendi 2012.06.30. 09:11:20

Igaz, hogy Pintér megígérte, hogy 2 hét alatt rend lesz az országban, de ez teljességgel lehetetlen, ugyanis először saját magát kellett volna letartóztatni és életfogytiglanra ítéltetni. Aztán jöhetett volna orbán, simicska és a többi bűnöző. De Pintér a börtönből már úgyse tudott volna intézkedni. Tehát ezért nincs még rend.

ember67 2012.06.30. 09:14:35

@pizzaboy: Jogos a remény, adja isten. Ám nehezen hiszem, hogy Orbán utasításai ebben a világban érnek valamit. Főleg Pintéren keresztül. Jól hangzik, meg sok sikert nekik, ám amilyen módon intézik a nyílt dolgokat (földpályázatok, állami megrendelések elosztása, tankönyvpiac átalakítás, lex törvények sora) megvan bennem a gondolat, hogy ez is csak egy "vállalkozói" csoport érdekeit, térnyerését szolgáló intézkedés.

Bicepsz Elek 2012.06.30. 09:15:43

@ember67: A Kuncze meg tehetetlen volt. Vegul is rablobol lesz a legjobb pandur es forditva. Csak nalunk tobbszor is valtottak. De ez nem pesti sajatossag. Ismerek tobb videki kapitanysagot, ahol kulon vedelmi penzt szed a rendorkapitany/korzeti meghizott a drogarustol, kurvatol, maffiatol. Az autosoktol zsebpenz meg csak egy kis mellekes.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2012.06.30. 09:23:16

@3dom'f'speech: A Fidelitas rendezvényei mennyiben számítanak ballibsi kapcsolatoknak? Ha már a szarkenésről szövegelsz. A Fidelitas születésnapi bulija volt megtartva a Moulen Rougeban nem a Fiatal Baloldalé. A Fidesz és a Tarlós tartott bulikat a Hajógyári szigeten és nem az MSZP. Na most akkor ennek ismeretében fuss neki még egyszer.

ember67 2012.06.30. 09:30:30

@Bicepsz Elek: Ezért mondja a más megoldást ajánló szakember gárda, hogy nem központosítani kell a rendőrséget, hanem még jobban közel vinni az emberekhez. Tudniillik egy központilag kinevezett rendőrkapitány leszarja az embereket, sütögeti a pecsenyéjét, látszatszámokat generál központ felé. Lepaktál a legnagyobb gengszterekkel, akik garantálják a "csendet". Ha viszont helyi önkormányzati kinevezett, esetleg helyi lakosok által megválasztott, akkor hiába a papíron szép számok, a lakosoknak kell elszámolnia, és azoknak hiába hazudik, azok tapasztalják a közbiztonság állapotát, azok a gyerekeiken keresztül azonnal ismerik a veszélyes helyeket, és annak tulajait, a gengsztereket, a helyi kábítószer bárókat. Akkor megszűnik, hogy nem ugrik a rendőr a hívásra, mert az emberekben kialakult "szar a rendőrünk" érzés közvetlenül a rendőr és annak főnökeinek állásába kerül!!! Ismét egy olyan alapvető társadalompolitikai tényező, melynek irányításától, ellenőrzésétől, kontrolljától teljesen megfosztják az állampolgárokat. Szépen haladnak: oktatás, földhivatal, hatósági engedélyek, most a közbiztonság

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.30. 09:43:08

Szerintem sokat vár a postíró.
Egyszerűen csak összeveszett valaki valakivel, és most egymás ellen fordultak.
Ha 2010-ben kapta OV az aktát, akkor miért nem 2010-ben göngyölített?
Nagyon jól nézett volna ki Pintér 2 hét Sándor sajtótájékoztatóin, hogy lám, máris lefüleltünk egy maffiavezért!

Nem, itt már senkit nem érdekelnek az állampolgárok, vagy az ország. Pénz van, más semmi.

Hertelendi 2012.06.30. 09:49:23

@ColT: Nem csodálnám, ha hirtelen Pintér tulajdonába kerülnének a sziget mulatói...

Merras · http://miyazakijun.hu 2012.06.30. 10:16:28

Nyilván átveszi a Közgép a maradványokat.

párnalárva 2012.06.30. 10:35:21

Orbánnak ehhez semmi köze (azontúl hogy aláirta a megfelelő papírt). Ez az egész Pintér Sanyi üzleti vállakozásának a bővítését szolgálja.
Ha már egyszer lehetett belügyminiszter miért ne lett volna?
Ha már egyszer viszaélhet a hatalmával miért ne tenné?
Ha már egyszer kihasználhatja a magyar rendőrséget a saját céljaira miért ne tenné?
Minden adva volt hogy eltakarítson az útjából egy akadályt hát meg is tette. Most már csak át kell venni a bizniszt.

wanekus 2012.06.30. 10:52:04

Szerintem meg a Közgép akar beszállni a budapesti éjszakába.

tlvajferi 2012.06.30. 10:59:59

@ember67:
igen , teljesen tuszta, hogy a drogterjesztés rendőri felügyelet mellett tovább folyik
amerikában is így van, az elősdleges kedvezményezettek mindig a politikusok
ezért nem sikerült sehol a világon a drogfogyasztást felszámolni, hülye fogysztók mindig lesznek és korrupt politikusok is

ez viszont nem magyarázza a hőn szeretett socionistáid sok éven át tartó tétlenségét, hiszen meg sem próbálták felszámolni, ugye?
inkább azzal kampányoltak, hogy legalizálni kellene a könnyű drogokat! jó biznisz lett volna pártszínekben ugye?

az orbánék leglább színleg megpróbálták, jó, hogy nem sikerül nekik :-) hogyan sikerülnme, hogyha a teljes média nem azon sír, hogy "jé, tényleg fel kel számolni a drogokat", ahanem azt szajkozza, hogy "xsúnya, gonosz orbán, saját kézbe vette a drogterjesztést"
kicsit lejt a pálya, nemde :-) a fciopálya, ugyebár, pont eb van :-)

dr.kakaósbögre 2012.06.30. 11:00:15

azért húznék egy párhuzamot a Vizovicki és a Tasnádi között.aztán döntse el mindenki maga hogy mi a végkövetkeztetés.Stefi,te ne erőlködj,nem fog menni.

dr. jenőke (jenőke) 2012.06.30. 11:21:41

MOL Igazgatóság:
- Hernádi Zsolt (elnök-vezérigazgató),
- dr. Csányi Sándor (alelnök),
- Molnár József (GCEO),
- Mulham Al Jarf,
- dr. Dobák Miklós,
- dr. Horváth Gábor,
- Iain Paterson,
- Járai Zsigmond,
- dr. Parragh László,
- dr. Martin Roman,
- Világi Oszkár

OTP Bank Igazgatóság
- dr. CSÁNYI Sándor elnök-vezérigazgató,
- dr. PONGRÁCZ Antal alelnök, vezérigazgató-helyettes,
- BAUMSTARK Mihály,
- dr. BÍRÓ Tibor,
- BRAUN Péter,
- ERDEI Tamás,
- dr. GRESA István,
- HERNÁDI Zsolt,
- dr. KOCSIS István,
- dr. UTASSY László,
- dr. VÖRÖS József

labove 2012.06.30. 11:28:35

..ez bizony egy jó poszt.
..ez egy jó döntés OV-től...

U.I. ...egy nem fidesz szavazó.

Az ős kaján 2012.06.30. 11:33:09

@diesel12: Ki gondolta volna, hogy ennyire egyszerű a megoldás!!!!!!
Nincs túl leegyszerűsítve????

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.06.30. 11:36:22

Vityáék ott is átvették a hatalmat .Ennyi.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.06.30. 11:38:48

@ob.szerver: Persze a nevek és a rövidítések csak kitaláltak...:))

bgp 2012.06.30. 12:21:07

Ebből csak az derült ki hogy a Vizovicky, vagy hogyishíjják nem Pintér embere.

bgp 2012.06.30. 12:23:49

@tlvajferi: ha legális, akkor nincs benne akkora pénz. Ha valami legális, akkor megszűnt illegálisnak lenni.
Lásd még: amerikai alkoholtilalom.

párnalárva 2012.06.30. 12:58:54

ColT

Ráért. Tudta hogy Viczo nem szalad el sehová. Hová siessen? Jó munkához idő kell!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.30. 13:19:31

@párnalárva: Frászost. Addig nem volt vele baj, csak kellett a póráz, ha esetleg elszabadulna. Aztán most valamin összebalhéztak.

diesel12 2012.06.30. 13:24:30

@Az ős kaján: lehet, hogy egyszerű, lehet, hogy nem is igaz. Mindenesetre érdekes, ha Pintér a belügyminiszter - akiről amúgy az olajbiznisz idején a BBC is külön említést tett a témáról készült dokumentumfilmjében - akkor mindig egy jobbára budapesti érdekeltséggel bíró bűnözőt becsuknak. Én ezt érdekesnek találom, nem mintha bármelyik rohadékot sajnálnám egy pillanatig is. Szerintem igenis köze van a területátvételnek a letartóztatáshoz.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2012.06.30. 13:39:51

Jó lenne látni a pontos hátteret, ki kivel van a pesti éjszakai életben.

Amikor Demszky tanácsadóját, Mesterházy Ernőt letartóztatták, akkor azt mondták, hogy neki tucatnyi szórakozóhelye van és ezeket a Fidesz próbálja megszerezni. Például az A38-at tavaly átvette Patonai Péter volt MFB igazgató.

Tehát akkor most mi a helyzet? Van a volt SZDSZ-es kör, Vizovicki és a Fidesz? Ki kivel van és ki ellen?

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2012.06.30. 13:47:18

@Camappa: Putyin csak az ellenzéki oligarchákat üldözte el Oroszországból, a barátai maradhattak és most is szépen hízik a vagyonuk, kormánytagok is lehetnek.

Fullánkos Algol 2012.06.30. 13:59:05

Annyi biztos hogy ma megkapta a Gyorskocsi utcában az előfizetéses Magyar Nemzet hétvégi különszámát egyedüli újságként.
Tehát vagy MNemzet-rajongó, vagy szimpla helyezkedés.

alien 2012.06.30. 14:01:49

@lobster thermidor: ja szerintem szépen átveszik a helyeket és kész
@diesel12: multkor tasnádi most meg ez biztos véletlen ;)

Failer 2012.06.30. 14:20:28

Tudod, az a kemény, hogy ehhez a birodalomhoz kellett nyolc év baloldali kormányzás

és itt van pont a történetben

klorofil 2012.06.30. 14:21:27

Van egy olyan nézet, hogy a társadalmi fejlődés érdekében időnként meg kell tizedelni (harmadolni) a gazdasági és politikai elitet.
Hát... van benne valami :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.30. 14:24:37

@Failer: Meg kettő jobboldali. Itt meg a csavar.

Failer 2012.06.30. 14:29:30

@ColT: Ne higyj el mindent az újságoknak

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.30. 14:33:58

@Failer: Miért, Vizó birodalma nem virágzott 2010 és 2012 között?

Failer 2012.06.30. 14:35:56

@ColT: Jobban fosott vizó a fidesztől, mint bármi mástól

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.30. 14:36:53

@Failer: Attól még két évig nyomult, mielőtt elkapták.

Failer 2012.06.30. 14:45:28

@ColT: Vizóról már a kétezres évek közepén tudta mindenki, hogy kb övé egész pest az éjszakai életben. Félt tőle mindenki, mert neki tényleg hatalma volt. Mégsem volt támadható mert nem tudtál rá semmit sem mondani (ezt kisemberként mondom, lövésünk nem volt róla, hogy ilyen hálózatot tudott kiépíteni maga köré). Ahhoz, hogy elkaphasd, valami terhelő bizonyíték is kellett + ottvoltak a korrupt rendőrök. Vizót belehetett volna csukni két évvel ezelött is, aztán 4 nap múlva kiengedni. Nem ez volt a cél.. vizó csak az egyik része a történetnek. Ott a másik szál is, a rendőrség. Mindenki tudott a renőrökről de ha túl korán lépsz, sokan megúszhatták volna.. Két évvel ezelött sem az volt a kérdés, hogy Vizó bukik-e vagy nem.. egyértelmü volt.. hanem, hogy sikerül-e vele együtt ezt a komplex, pókháló szerü hálózatot is felszámolni vagy nem. Egyenlőre nem áll rosszul a sztori, de amit a médiában láthattok ez még csak a jéghegy csúcsa.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.30. 14:52:48

@Failer: Szerintem ha OV 2 éve már kapott aktát a dologról, akkor simán lehetett volna már fél év múlva a kifütölés.

Terhelő bizonyíték is biztosan akadt volna, nem hiszem, hogy ne lehetett volna néhányakkal vádalkut kötni.

Hogy 4 nap múlva kiengedni, amikor Polt az ügyész? :)

ezanicknevem 2012.06.30. 14:55:27

@poszt: "Tudjuk, hogy a Vizoviczki-ügy felgöngyölítése személyesen Orbán Viktor érdeme. 2010-ben kapott egy aktát, s ő maga döntött arról, hogy az abban foglaltak nem mehetnek így tovább. Dicsérjük meg Orbán Viktort: igen, ez államférfihoz méltó döntés, ha tisztességes, élhető országban akarunk élni, akkor az ilyen hálózatoknak még az írmagját is is kell irtani."

?

Hogy van ez?

- Ha elcsaklizzák a magánnyugdíj-megtakarításokat, az Selmeczi Gabriella hibája.
- Ha piaci kamatra adósodunk el az olcsóbb IMF-hitel helyett,
ha kivonulnak a befektetők az országból,
ha a dolgozók nagy része kevesebb nettót kap az új adórendszer miatt, az Matolcsy György hibája.
- Ha lenyomnak az ország torkán egy különbejáratú alkotmányt, amit a Fidesz-KDNP-n kívül senki sem fogad el, az Schmitt Pál hibája. Mert nem dobta vissza, hanem aláírta.
- Ha a Parlament elfogad egy választójogi törvényt, ami méginkább helyzetbe hozza a Fideszt, az Áder János hibája, aki ezt kidolgozta.
- Ha Berzéken pár unatkozó, dologtalan kisebbségi karóval agyonver egy gyanútlanul iszogató szobafestőt, az Pintér Sándor hibája.
- Ha Cozma gyilkosainak büntetését sokan enyhének találják, az Polt Péter hibája.
- Ha Esztergomban a fideszes képviselők ellehetetlenítik a város életét, az a városlakók hibája. Mert nem fideszes polgármestert választottak. (Orbán maga utalt erre.)

- Ezzel szemben ha elfognak egy szervezett bűnözőt, az Orbán Viktor államférfiúi érdeme.

Tessék?

Először is: Orbán Viktor _nem_ államférfi. Ő politikus. Az államférfi szót tartsuk meg azoknak a nemzeti nagyságoknak, akik az ország érdekét szem előtt tartva felelős politizálást folytatnak. Orbán Viktor nem ilyen.

Másodszor és főleg: mi köze Orbán Viktornak egy letartóztatáshoz? Szerintem elég egyszerű a képlet: XY törvénybe ütközőt tett? Igen / nem. Ha igen, lecsukni. Ha nem, akkor békén hagyni. Mi mérlegelnivalója van itt Orbán Viktornak? Egyáltalán mi köze hozzá?

A négyeshatos villamos menetrendjét is vele egyeztetik? Azt is neki kell megköszönni?

Vagy már ott tartunk, hogy ha valakiről kiderül, hogy bűnöző, először meg kell kérdezni a miniszterelnököt, megengedi-e a hivatalos eljárást? Manapság egy bűnözőt csak Orbán Viktor kifejezett hozzájárulásával lehet letartóztatni? Ez csak nekem fura?

dukeekud 2012.06.30. 15:06:36

@ColT: "Szerintem ha OV 2 éve már kapott aktát a dologról, akkor simán lehetett volna már fél év múlva a kifütölés."

Szerintem meg kelett hozza ez a masfel-ket ev. Egy ilyen ugyet, ami akar tobb szaz rendort, es a rendori vezetes jelentos reszet erinti, rendkivul ovatosan taktikusan kell kezelni. A legfelsobb szinten levo bunosok, valoszinuleg igy is siman meguszak, mert ok voltak az elsok akik ertesultek a titkosszolgalati vizsgalatokrol.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.30. 15:44:11

@dukeekud: A legfelsőbb szinteken így is-úgy is megússzák. Lásd még a maszopos nagyhalak letartóztatásai. Még a Hagyót se tudták lecsukni.

Mr.paksimogyoró 2012.07.01. 09:48:47

Ugyanmár, vagy keveset tejelt Viktornak, vagy ami inkább játszik, a patkányképű Pintér erre is rá akarja rakni a kezét. Nem ez lenne az első eset.

Squid 2012.07.02. 12:30:36

Páran pedzik itt miről is van szó..

A dolog 2 emberről szólhat, az egyik Tarlós a másik a Gerendai.

Tarlós a kerület polgármestereként puszihaver volt V.L-el, a szigetet számtalanszor vegzálták, a V.L birodalom szórakozóhelyeivel soha semmi gond nem volt. (nehezen hihető..) A dolog vagy Tarlós kigolyózásáról és későbbi politikai legyilkolásáról szólhat! V.L csak járulékos vadhajtás akit most épp jó levágni, hogy az emberek ne a kórházi bezárásokra és ne a most hatályba lépő telefonadóra koncentráljanak ..

..vagy..

Gerendairól!

A "Nullszaldó" Károly kifizetése és helyzetbe hozása abszolút látványosan és félreérthetetlenül folyik. a VOLT feszten nem tudtál olyan helyet találni ahol 30m-en belül nem volt egy "Új Széchenyi Terv" hirdetés és a VIP is érdekes emberekkel volt tele.

Emellett Karesz megkapta csont nélkül a Gödör Klubot ami BP egyik legnagyobb nyári pénzgyára. Innen nincs messze a következtetés, hogy a Hajógyári sziget szórakozóhelyei kihez fognak kerülni.

Ezen tessék elgondolkodni

Squid 2012.07.02. 12:34:26

Plusz mielőtt elfelejtem:

V.L megérdemli a sittet, már akkor is ha a városban terjedő legendák tizede igaz.

DE

Amikor 2012-ben az EU-n belül egy orzág MINISZTERELNÖKE SZEMÉLYESEN intézkedik bárki letartóztatásáról, az nagyon nagyon ronda és nehéz üzenetet hordoz magában!!! A "Rádmutatok és véged" súlyos és sötét üzenetet hordoz egy demokratikus ország számára.

200 Éves Ember 2012.07.02. 15:07:21

A BRFK KIJELENTETTE HOGY NEM FÜGGESZTI FEL ÁLLÁSÁBÓL AZT A 100 RENDŐRT AKI V.L. ÉRDEKELTSÉGEINÉL, SZABÁLYTALANÚL ÉS BEJELENTÉS NÉLKÜL PORTÁZOTT.
A BELSŐ SZABÁLYZATBAN EZ AZONNALI FELFÜGGESZTÉSSEL JÁR.
1.) A VEZETŐK MIÉRT TÉRNEK EL A SZOLGÁLATI SZABÁLYZATTÓL, AZÉRT HOGY KORRUMPÁLT RENDŐRÖKET VÉDJENEK ?
2.) MIÉRT NEM SZERELIK LE AZ ÖSSZESET, ÉS MI A BIZTOSÍTÉK ARRA HOGY EZEK EGY MÁSIK "VÁLLALKOZÓTÓL" NEM FOGNAK KÉSŐBB PÉNZT ELFOGADNI ?

EZ ITT EGY 10ÉVES ÚJSÁGCIKK. A RENDŐR AZUTÁN NYILATKOZOTT MIUTÁN SZINTÉN MÁSODÁLLÁST VÉGZŐ RENDŐRÖK AGYONÜTÖTTÉK SIMON TIBOR FUTBALISÁT.
ELTELT 10 ÉVÉS MI VÁLTOZOTT ?

"Krőzsel Károly ezredes, az Országos Rendőr-főkapitányság fegyelmi és ellenőrzési főosztályának vezetője lapunk érdeklődésére elmondta: a rendőrségi és a szolgálati törvény egyaránt lehetővé teszi - ám szigorúan szabályozza - a hivatásos állományú rendőrnek más munkaviszony létesítését. Alapfeltétel, hogy a vállalt munka ne legyen összeegyeztethetetlen a szolgálati beosztással, és semmiképpen ne járassa le a rendőri hivatást. A másodállást vállaló rendőrnek parancsnokánál be kell jelenteni ez irányú szándékát, a parancsnok élhet a tiltás jogával. Az ORFK adatai szerint a 32 ezer fős hivatásos állománynak jelenleg kevesebb mint három százaléka, mintegy 800 egyenruhás rendelkezik ilyen engedéllyel. Többnyire bevásárlóközpontokban, kórházakban vállalnak biztonsági munkát, de akad kőműves, értékszállító vagy éppen mezőgazdasági munkát végző is a rendőrök között. "

lobster thermidor 2012.07.05. 06:44:49

Nyugat-Balkán!

Na mi van akkor, amikor egy népszerű éjszakai szórakozóhelyen az egyébként készenléti rendőr kidobóemberek agyba-főbe vernek egy nekik nem tetsző vendéget, és kihívják a zsarukat?
Ki ellen fognak intézkedni?
Kik fognak feljelenteni, és kit, vagy kiket?
Kinek a pártján fognak állni egy esetleges bírósági tárgyaláson a zsernyákok?
Milyen tanúvallomások hangozhatnak el ilyen esetben?
Eltűnnek-e, ha egyáltalán van ilyen, a biztonsági kamerák felvételei?

Folytassam a kérdéseket?
Felesleges, hiszen mindenki tudja a választ! A maffia-módszerek, az omerta, a hallgatás törvénye, és a rendőrök szervezeten belül nyilvánvalóan egymást védő magatartása ellen nincs sok esélye senkinek sem.
Legkevésbé a jognak, és az igazság kiderítésének!

lobster thermidor 2012.07.05. 06:46:48

@dukeekud:

2 év kellett ahhoz, hogy a szőnyeg alá söpörjék Pintér szemetét.
A vak is látja, csak a hülyék nem!

béla a görög (törölt) 2012.07.12. 13:32:26

Szerintem naiv vagy.

Számomra a Vizoviczky-ügyben csak az a kérdés, hogy ez:
- egy maffián belüli leszámolás - csökken a bevétel és kicsinálnak egy nagyratörő 'családtagot'.
vagy
- két maffia család közötti leszámolás - szintén fogy a pénz és a piacok miatti háború.

A kulcsszemély pedig Pintér Sándor. A politika itt csak eszköz.

Volner Peter (törölt) 2012.10.07. 04:45:25

A történet mostanra kitisztult.
Nézzétek meg, ki kapta meg a volt Vizo érdekeltségek felügyeleti jogát.
Egy huszonéves lány által vezetett cég, akinek a partnere Pintér jó ismerőse.
A két év csak arra kellett, hogy Pintér rájöjjön, kevés a pénz, ami befolyik Vizótól, megkaphatná ő az összest is.
Mos már meg is kapja.
süti beállítások módosítása