HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) Áder János (4) áder jános (11) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) alkotmány (1) Alkotmány (1) alkotmánybíróság (2) Alkotmánybíróság (5) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) brüsszel (1) Brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes Beszéd (1) Egyenes beszéd (3) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) Fidesz (4) fidesz (6) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyás gergely (2) gulyas gergely (1) Gulyás Gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) hírtévé (2) Hírtévé (11) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) IMF (2) imf (1) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) Kormányinfó (1) kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) magyarország (1) Magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) Matolcsy György (1) matolcsy györgy (4) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) mesterházy attila (6) Mesterházy Attila (3) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) MTVA (3) mtva (1) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) navracsics tibor (2) Navracsics Tibor (1) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán Viktor (2) Orbán Viktor (2) orbán viktor (83) országgyűlés (1) Országgyűlés (2) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) Parlament (2) parlament (8) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) rétvári bence (1) Rétvári Bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) Rogán Antal (6) rogán antal (1) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) schmitt pál (23) Schmitt Pál (1) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) Simor András (1) simor andrás (2) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) Szolidaritás (1) szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) tállai andrás (2) Tállai András (1) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Meddig lehet hazudozni?

2012.06.16. 00:17 Poldi bá

Egész kötetet lehet teleírni olyan esetekkel, hogy a jelenlegi kormányzóerők vezető képviselői mondanak valamit, aztán ugyanarról mást állítanak, s mintha mi sem történt volna, úgy lépnek tovább. Először az ember elpirul (nem a hazudozó, hanem aki hallgatja), s azt mondja: ej, biztos rosszul értettem, vagy rosszul emlékszem, mégsem azt mondta akkor a múlt héten, amit.

Utána arra gondol, talán nagyon megváltozott valami helyzet, fokozódhatott vagy mi. Mégiscsak felelős politikus áll az emelvényen, nem lehet, hogy ne emlékezzen arra, amit ő mondott nemrég ugyanerről.

Vannak tévedések, vannak szerencsétlen kommunikációs hibák, de ez valami más. Jelenlegi vezetőink beleröhögnek a kamerába és meghazudtolják saját magukat. És nincs, aki ezt számon kérje rajtuk. És mivel nincs, ráéreztek ennek a gyakorlatnak a gyönyörére. Bármit mondhatok, holnap az ellenkezőjét, aztán megint ugyanazt - mindig az lesz a napi hír, a napi TÉNY, amit én mondok. Eljátszhatom ezerszer ugyanezt, mindenki hinni fog nekem, mert... Miért is?

Orbán Viktor Bécsben azt mondja kedden, "könnyen lehet", hogy 2013. január 1-jével a bankadót nemcsak a megállapodás szerinti mértékig, hanem teljesen kivezetik az adórendszerből, és megjelenik helyette a pénzügyi tranzakciós illeték, amelynek részleteiről még tárgyalnak.

Ki kérheti rajta számon ezt az állítást? Belengetett egy nagyszerű, fordulatot jelentő intézkedést? De hiszen ő csak annyit mondott: könnyen lehet. Meg az is, hogy nem. Sőt, az talán még könnyebben. De azt majd máshol mondja el.

Szerencsétlen bankszövetség azonnal rohan kifejezni egyetértését, bizony, azt az adót jó lenne minél előbb kivezetni. És persze aggódik a "még tárgyalunk a tranzakciós adóról" mondatrész súlyosan fenyegető jellege miatt. Az persze eszébe sem jut, hogy a különadóra tervezett jövő évi 60 milliárd beszedése is marad, a tranzakciós sarcra beállított 130 milliárdos elvonás pedig 280 milliárdra nő.

Szóval kedden Orbán az osztrák pénzemberek előtt "azt" mondja, pénteken meg benyújtják Pesten a költségvetést, ami nem "azt" tartalmazza. Nem szóltak talán a miniszterelnöknek? A fenét nem. Csak ő bármit megtehet. A szavai súlyát valamiért képtelenek az emberek, az újságírók, a politikusok a helyén kezelni.

Nem vezetheti fel a híradó-tudósítást a bemondó azzal, hogy Orbán Viktor miniszterelnök ma bécsi látogatásán azt hazudta vendéglátóinak, hogy...

Nem csak azért nem, mert nincs olyan televízió, amelyre ne sújtana le ezért a kormányfő meghosszabbított keze, hanem azért sem, mert ugye az majd csak néhány nap múlva fog kiderülni, hogy ez megint hazugság volt. De a tapasztalati tények bizony ezt mutatják, szépen felvázolható egy nagyívű folyamat, amelynek lényege az, hogy a miniszterelnök szavait nem lehet elhinni.  

Két éve folyamatosan hazudik a magyar kormány és annak feje. Nem csak reggel, éjjel, meg este, hanem mindig. Folyamatosan. És mindezt ártatlan arccal, szemrebbenés nélkül az ellenkezőjét állítva annak, amit korábban mondott. Hiába bármi, nem számít megállapodás, nyilvánosság - így talán még izgalmasabb is ez az egész.

Sokszor megfordul a fejemben, vajon hogy alszik Matolcsy György. Nem gyötrik e rémálmok, nem tölti-e felébredéstől lefekvésig depressziós félelemben a napjait? Hiszen folyamatosan rossz színre tesz a ruletten, helyzete az "eredmények" miatt egyre kínosabb, pedig éreznie kell, hogy egy országért visel felelősséget. Ugyanez természetesen érvényes Orbán Viktorra is, akinek egyre fáradtabb arca néha azt az érzést kelti az emberben, hogy ez a politikus a vállán viseli a sorsunkat, gyötrődik, hajszolja magát értünk. De nem. Ezek az emberek élvezik, amit csinálnak. Mármint hogy hülyére vesznek minket és az egész világot.

Lehet, hogy ez már az orvosi praxis körébe tartozó probléma, lehet, hogy csak a magyar virtus ül tort ismét: "Lássuk Uramisten, mire megyünk ketten!".

Egy biztos, így élni, gazdálkodni, vállalkozni, családot (igen, családot!) tervezni nem lehet egy országban. Az emberek mégsem hülyék, lehetetlen, hogy mindent lenyeljenek. De ha le is nyelik, azt egyértelműen látják, hogy itt minden bizonytalan, senkinek és semminek nem lehet hinni. Csak túlélni lehet. Egy darabig.

 

Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

175 komment

Címkék: hazugság orbán viktor

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laci0011 2012.06.16. 08:56:29

Nagyon bízhatnak a TEK-ben,de lehet ,hogy kevés lesz...

apanna 2012.06.16. 15:21:07

@laci0011: index.hu/gazdasag/magyar/2012/06/16/tobb_szaz_milliardos_az_afahiany_es_az_adocsalas/

Áruld el nekem, hogy utána mit csináltok majd?
Azt gondolod, hogy jön egy "forradalom" és minden a helyére kerül? Ugyan.....

dr.kakaósbögre 2012.06.16. 15:25:34

@apanna: ez csak egy reakció.mondhatnám azt is hogy állampolgári engedetlenség.

dr. Bubó 2012.06.16. 15:31:58

drorvbán sohasem hazudik... max

C I G Á N Y K O D I K

aki (2 706 292) a fides mafiára szavazott:
az a smitteket+lázárokat+pintéreket+matolcsikat támogatta...

hitvány szavazónak híg a leve...

dr. Bubó 2012.06.16. 15:37:01

nem gyötri őket semmi...

a gerincük sem fájdul meg... a belépéskor leadták és az nem nő ki mégegyszer... az erkölcsi stb baromságokat már az ifitagozatokban kinevelik belőlük...

ami marad az egy vastag kitinpáncél... minden politikus GÁTLÁSTALAN ALKALMATLAN senkiházi sz@rkupac...

paleowit 2012.06.16. 15:53:41

Szerintem meg gyötrődnek!
Nem jönnek a betervezett számok a számtalan kivetett új adóból. Csökken a közgépesíthető összeg! Ez azért komoly gond! Nekik! Sajnálni nem tudom őket!

lavór 2012.06.16. 15:53:44

Sajnos a hazugságok nem 2 éve kezdődtek. Amíg ezt nem fogja fel a magyar polgár, addig marad minden a kádárista politika elvei szerint.

dr. Bubó 2012.06.16. 15:54:42

jobban élünk mint 2 éve (fides mafia)

jobban élünk, mint 2 év mulva fogunk...

yPress 2012.06.16. 16:09:35

Hazudozni bármeddig lehet, sőt kicsit még azon túl is. Mostanában csak 1 politikus bukott nagyot, teljesen érdekesnek látom hogy pont azért, mert egyszer igazat mondott.
Félreértés ne essék: szerintem Gyurcsány teljesen megérdemelte amit kapott - csak az a furcsa, hogy amíg ugyanúgy (bár szubjektíve kevesebbet és stílusosabban) hazudozott mint a mostaniak addig nem volt gond, de amikor ezt őszintén megmondta, kitört a gyalázat.
Szerintem a mostani garnitúra részéről ilyen veszély nem fenyeget, úgyhogy talán még újra is választják majd őket. Mert úgy tűnik, tényleg ezt érdemeljük. :(

Dolgozónép 2012.06.16. 16:15:23

"Sokszor megfordul a fejemben, vajon hogy alszik Matolcsy György."
Megnyugtatásul közlöm, kiválóan alszik. Meg sem fordul a fejében, hogy nem a legjobbat teszi. Sokkal hülyébb, mint bárki gondolná. A nyomott családja meg a seggnyalói állandóan mondogatják neki: Gyuri, te a nemzetért dolgozol, te csinálod jól, nem hagyod, hogy az ellenségeink tönkretegyék a mi hazánkat. Aki nem ezt mondja, az ellenség. Ilyen egyszerű a tiszta lelkiismeret megteremtése, bizony.

Dolgozónép 2012.06.16. 16:17:14

@yPress: Ebben teljesen igazad van, abszolút logikus. Amíg szépeket hazudsz valakinek, addig szeretni fog, ha viszont a szemébe mondod az igazságot, akkor...

dr. Bubó 2012.06.16. 16:20:36

@yPress: @Dolgozónép: teljesen lényegtelen a mondás tartalma...

csupán a fides mafia felhasználta saját érdekeire...
szerintem a dzsobbik és a maszop aktív közreműködésével...

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2012.06.16. 16:28:09

Na, te gyökjel Poldibá, az fáj neked, hogy a fityisz hazudik, és az, hogy az előtte levők, akiket visszasírsz azok is hazudtak, az nem?

A cimboráid, a vérvörös3,14csába valók meg már a választást is kötelezővé tennék. A S@ggembe nem akarnak benézni? Ezentúl az esemeseimet és íméljeimet 3 példányban kell majd megírnom, és a címzetten kívül egyet a levéltár, egyet pedig azok a jóféle ávósrépán nevelkedett, rohadékoknak kell majd elküldenem?

Erről mérnemírsz TE vörösg@ci?

Putyilov gyári melós 2012.06.16. 16:29:21

@apanna:

Valahogy majd csak lesz,mindig is volt.

A lényeg az, hogyha fel lesz lógatva Orbán és néhány minisztertársa egy lámpavasra, kicsit meg lesz lincselve a családja, akkor az utána jövő majd elgondolkozik hogy megéri-e pofátlanul belehazudni az emberek képébe és közben kilopni a szemüket.

Orbán azért mer így hazudni, mert erkölcstelen, gátlástalan és azért erkölcstelen, mert nem csapták pofán a szülei, amikor ebbe gyerekkorában iparszerűen belekezdett.

És az még csak hagyján, hogy egy identitászavaros, erkölcstelen szarjankó hazudik, lop, csal szakmányba a haverjaival, DE ELZÜLLESZTIK A FIATALSÁGOT IS ÉS EZZEL AZ EGÉSZ ORSZÁGOT IS!

"A MAGYAR FIATALOK 80%-A SZERINT NEM ÉRI MEG MA BECSÜLETESNEK LENNI"
www.transparency.hu/Fiatalok_es_korrupcio?bind_info=index&bind_id=0

Putyilov gyári melós 2012.06.16. 16:32:35

@Magánvéleményem:

Te büdösgyökér komcsi, de hisz magad állítod, hogy a Fideszes kommancs elvtársaid semmivel nem különbek, mint az elődeik.
Ergo egy és ugyanaz a csapat, legfeljebb a magadféle kisköcsögöt fizeti az egyik.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2012.06.16. 16:35:53

@yPress: Az sem bukott igazán nagyot, csak hamarabb ment nyugdíjba, kapja az ingyenkecót, és a főúri fizetést...

Annak idején pedig nem állt ki Fazekasék mellett, el is vették tőlük az érmet, míg a fehérorosz kalapácsvetők a mai napig megtartották az övéket...
de hát mire is számíthatunk amikor ilyen tökös csávó intézkedik, mint az exelnökünk:

www.origo.hu/sport/egyeb/atletika/20100402-a-sportdontobirosagtol-fugg-pars-olimpiai-erme.html

www.mr1-kossuth.hu/hirek/sport-110910/pound-a-nob-kezeben-pars-erme.html

Bruno 2012.06.16. 16:36:49

Nem értem, hogy miért gyötritek magatokat? Mindenki nézzem magába, és emlékezzen rá, hogy mire is szavazott. Mert ne felejtsük el: Orbánt és rablóbandáját nem a jóisten küldte el nekünk, hanem Ti szavaztátok be 2/3-al a hatalomba.

Talán legközelebb (ha egyáltalán lesz még szavazás Magyarszágon és nemcsak a Hazafias Népfrontra lehet majd szavazni) máskép szavaztok majd.

M_R 2012.06.16. 16:37:03

@Magánvéleményem:
Te szegény, elgurult a gyógyszered?

No_Fidesz_No_Problem 2012.06.16. 16:38:59

@lavór:

"Sajnos a hazugságok nem 2 éve kezdődtek. "

*

A hazugságok akkor kezdődtek, amikor az emberek hazudni kezdtek saját maguknak.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2012.06.16. 16:39:11

@Putyilov gyári melós: TE szerencsétlen retardált p@cs! Nem vagyok fityiszbérenc, még feleannyira sem, mint te a Mesterfaszi csicskája. Rühellem ezeket a tolvajokat is, csak felhívtam a figyelmét az elborult vérvörös agyú poszttoló baromnak, hogy ne csak egy irányba hazugozzon, mert az övéi is ugyanolyan ruhát hordanának egy normális világban.
Csíkosat. Láncos golyóval a jobb lábukon. :-)

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2012.06.16. 16:40:03

@Bruno: Ne rajtam múlt kiccsávó, én nem rájuk szavaztam! :-)

lavór 2012.06.16. 16:41:29

@No_Fidesz_No_Problem:

Akkor jó régen kezdődött a dolog. :D

Blogger Géza 2012.06.16. 16:43:23

"Nem vezetheti fel a híradó-tudósítást a bemondó azzal, hogy Orbán Viktor miniszterelnök ma bécsi látogatásán azt hazudta vendéglátóinak, hogy..."

Már csak azért sem, mivel nem hazudozott, hiába mantrázzátok. Egyébként jövőre vonatkozó tervek megszellőztetése definíció szerint sem lehet hazugság. Mert egy dolog, hogy az ember tervez, aztán más, hogy a körülmények hogy alakulnak. Mert bár Poldi bá agyában lehet, hogy Orbán Viktor az isten (annyit foglalkozik vele, naponta megemlékezik róla), de valójában nevetséges azt hinni, hogy az ő akarata az egyedüli, amely a jövőt alakítja. Az adótörvényeket még be sem terjesztették, de Poldi bá már hazugozik... Szomorú. :(

Talán egy ilyen orrba-szájba hazugozós ("komoly színvonalú") írásnak nem ártott volna OV egy azaz 1 db hazugságát leírni, de ez sem jött össze.

Putyilov gyári melós 2012.06.16. 16:44:25

@Magánvéleményem:

Te köcsög ÁVÓs, előírnád másoknak, hogy miről írhat a nagy büdös kiegyensúlyozás jegyében?
Most estél le a pornós Maca löttyedt csöcséről :O)))

Miért nem írod meg te, szerencsétlen ÁVÓs a saját xarkupacodba?

csintapala (törölt) 2012.06.16. 16:44:53

@yPress: "http://www.origo.hu/itthon/20120605-jogeros-itelet-szulethet-a-pecsi-egyetemi-lovoldozo-ugyeben.html"

Jajj hogy szakadna a plafon arra, aki mégegyszer előhozza, hogy bezzeg a gyurcsány igazat mondott. Egy zárt ülésen a cinkosainak mondott igazat, nem neked, meg nem nekem. Lehet zárt ülésen a zorbán is igazat mond, miért ne tenné. De mikor kiáll a porondra, akkor hazudik. Mind.

csintapala (törölt) 2012.06.16. 16:46:24

@yPress: bocs, az a link nem tudom hogy került oda. Ezt akartam beidézni:

"Hazudozni bármeddig lehet, sőt kicsit még azon túl is. Mostanában csak 1 politikus bukott nagyot, teljesen érdekesnek látom hogy pont azért, mert egyszer igazat mondott."

Putyilov gyári melós 2012.06.16. 16:50:08

@Bruno:

Szavazással itt semmit nem lehet megoldani.

Arra szavazhatsz, akit a nagytőke és a mögötte álló média eléd tesz.
Nincs valódi választásod, akkor sem, ha esetleg 2-3 dróton rángatott Marionettfigura között válogathatsz, mert mindegyik ugyanannak az embere.

A szavazás, a választás csak illúzió. Csak arra jó,hogy utána beleröhöghessen a politikus a pofánkba, hogy azért szopatlak meg, mert te így akartad.
Rám szavaztál, úgyhogy kuss a pofádba.

Blogger Géza 2012.06.16. 16:50:08

Poldi bácsi, ha pedig Orbán Viktor egy bankok adóztatássáról szóló nyilatkozata így kettétörte a családtervezési szándékaidat, akkor inkább örökké tegyél le róla, genetikailag alkalmatlan vagy ennek a modern világnak az elviselésére, ne csinálj még ilyen életképtelen, bamba utódokat, akik összeomlanak (vagy úgy tesznek) egy rutin sajtótájékoztató után.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2012.06.16. 16:50:47

@Putyilov gyári melós: Te mocsok komcsi, ha valóban ávós lettem volna, akkor most gazdag lennék, mint a Horn, vagy a Kurcsányné apja, de még a fölmenőim sem nyalták be magukat főnökeidnél, úgy mint Te.

Börtönben a helye az összes MSZMP funkcionáriusnak, korra nemre és jelenlegi párthovatartozásra való tekintet nélkül! Gondolom, apád is becsüccsen majd melléjük, ha el jön az ideje komcsikám!

Mr. Waszabi 2012.06.16. 16:52:28

Jogászokkal állunk szemben, kérem. Ne várjunk semmi jót ettől. Ezt meg kellet volna már érteni 2010-ben.
Hogy a nemzet többsége nem gondolkodik, csak a maga bőrén esett vágásokból ért, az csak egy dolog.
A nép együtt szopik mindenesetre.

nincs semmi baj! 2012.06.16. 16:53:09

@Magánvéleményem: Én ezt nem értem. Már sokat gondolkodtam rajta, de akkor sem értem. A posztoló a jelenlegi kormányról ír. Ez lehet igaz, vagy hamis. Ha nem értesz egyet vele, cáfold az állításait, de miért kérsz rajta számon valamit, amit nem állt szándékában (teszem azt tényleg elfogultságból) odaírni, mert nincs köze a témához?
Nem személyeskedni szeretnék, nem te vagy az egyetlen, aki így reagál posztokra. Kíváncsi vagyok. ahonnan én nézem olyan ez, mintha én elkezdenék beszélni arról, hogy a paprikában van C vitamin, te meg lebaltáznál, hogy miért nem beszélek inkább a karalábéról.

Putyilov gyári melós 2012.06.16. 16:53:57

@Blogger Géza:

Gézuka, abban az egyben van igazad, hogy ti már rutinszerűen hazudtok, zsigerből, mert erkölcstelenek, züllöttek vagytok.

A magyar ember erre úgy válaszol, hogy baszik nektek gyereket csinálni, no meg elmegy.

Hamarosan mehettek ti agit-prposok is kapálni, mert nem lesz aki a zabálnivalót a pofátokba megtermeli.

Alfonse · http://www.ahonapkonyve.hu 2012.06.16. 16:58:04

Nem tudom miért kell egymás torkát harapdálni. A miniszterelnök már elmondta a maga "öszödi beszédét". Csak éppen jobban fogalmaz, mint Gyurcsány. "A diplomácia táncrendje miatt az elutasítást úgy kell előadni, mintha egyébként barátkozni szeretnénk. Ezek azok a politika művészetéhez tartozó mozdulatok, hogy majd a hét javaslatból kettőre-háromra (úgyis megcsináltuk már, csak ők nem vették részre) rábólintunk, a maradék kettőt pedig, amit nem akarunk, úgy utasítjuk el, hogy a többségét tulajdonképpen elfogadjuk. Ez a bonyolult játék afféle pávatánc". Mit jelent ez primitiv magyarra lefordítva, Össze-vissza linkeskedünk. S a politikai művészetéhez tartozó mozdulatok a belpolitikai téren is ugyanezek. Nyilt beismerés. Büszkeséggel párosulva. "Nagyon ügyesen tudunk össze-visszahazudozni".

Putyilov gyári melós 2012.06.16. 16:58:08

@Magánvéleményem:

Ejnye már, ha csóró volnál, akkor nem itt basznád a rezet.
Ergo ÁVÓs vagy, legfőképp azért, mert én azt mondom.

Mehetsz a pornós Maca picsájába helyreigazítást, kiegyensúlyozást követelni!
Akkor majd finomítok rajta, hogy tényleg nem ÁVOs vagy, hanem ÁVHs.

Na hülyegyerek, hogy teccik?
Lehet hisztizni! :O))))

Blogger Géza 2012.06.16. 16:59:09

@Putyilov gyári melós: Akkor csináljál egy jobb pártot, Putyilov elvtárs, aztán hajrá. Mondd mindig pontosan azt, ami a fejedben jár, és 4 (8, 12) évre előre pontosan (!) mondd meg, mit fogsz csinálni. És ezek után kerülj kormányra, és tedd is ugyanazt (ne is törődj vele, mi történik a világban, azzal ne foglalkozz, csak előre, mint az ökör). Aztán meglátjuk, mire jutsz. :) (Megsúgom, még a parlamenti küszöb közelébe se..)

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2012.06.16. 17:01:27

@nincs semmi baj!: Tudod cimbora, a hiteles és nem egyoldalú tájékoztatás nevében illik megemlíteni a másik fél ugyanolyan tevékenységét, különben az egész hiteltelen mocskolódás marad pártutasításra.

Ezért.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2012.06.16. 17:04:47

@Putyilov gyári melós: Na figyelj te kis vöröspalánta, Amikor apámmal és nagyapámmal a szabadeurópa rádiót hallgattuk, te apádékkal bent ültél a pártgyűlésen. Mi mindennap attól tartottunk, hogy a szomszéd feljelent a szabadeurópa miatt, addig ti a feljelentéseket körmöltétek. És TE ávósozol meg ávhsozol?

Menny, aztán told tovább a pornós Macádat...

nincs semmi baj! 2012.06.16. 17:07:59

@Magánvéleményem: Hiteles és kiegyensúlyozott tájékoztatás? Jaj, ne már! Még ha egy hírportálról lenne szó, OK. De hát ez egy blog, ahol a szerző véleményt mond valamiről. Ha a véleménye kialakításakor olyan tényszerű kijelentéseket tesz, amik hamisak, arra rá kell világítani, esetleg lehet kritizálni amiatt, hogy a tényeket nem jól interpretálja, de hogy te mondd meg neki, hogy miről legyen véleménye, az azért furcsa.

Putyilov gyári melós 2012.06.16. 17:08:47

@Blogger Géza:

Tudtam én, hogy egy züllött, erkölcstelen kis pártköcsög vagy,aki szerint a hazudozással nincs semmi baj, sőt a rendszeretek alapja.

Remélem, hogy a kölköd mire felnő, addigra rendszeresen a pofádba hazudik, meglop, oszt ha reklamálsz, akkor még a torkod is elvágja, persze úgy,hogy közben hányja a keresztet és ájtatatoskodik.

Hisz erre neveled és szerinted ez az élet rendje!

Remélem,hogy nem éles késsel kezdi nyiszálni a torkod, hogy mire megdöglesz, addig legyen időd rájönni, hogy ez a te nevelésed gyümölcse.

Putyilov gyári melós 2012.06.16. 17:12:23

@Magánvéleményem:

Broaafff, hogy te mekkora hős vagy, merted hallgatni a SZERt. :O)))

Gondolom amikor leszoptad a pártitkárt, akkor beszámoltál neki, hogy mit hazudnak a zimpirialisták a szépülő, gyarapodó szocializmusrólés Kádár apádról.

Remélem igényeltél már 56os emlékérmet a hőstettedért.
Persze csak miután fogat mostál :O))))

nincs semmi baj! 2012.06.16. 17:14:14

@Magánvéleményem: persze lehet, hogy félreértem én ezt az egészet. Nagyon úgy fest, hogy itt az anyázás az edekvát kommunikációs stratégia (ezt se vedd magadra, "beszélgetőtársaid" sem higgadtabbak). Nekem az ilyesmi nem nagyon megy, így aztán nem is kellemetlenkedek tovább.
Kellemes napot!

Blogger Géza 2012.06.16. 17:14:51

@Putyilov gyári melós: Módosítom a véleményem: még a kopogtatócédulákig sem jutnál el. :)

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2012.06.16. 17:14:52

@nincs semmi baj!: Csak az a baj, hogy ezek a "bloggerek" hivatásosak, és pártmegrendelésre fikázzák a másik pártot. Ha a "szerző nem csak úgy hipp-hopp került volna elő a pixisből, hanem évek óta nyomná a politikai véleményét és nem csak a kormánnyal kapcsolatban, akkor hitelesnek tartanám, de mivel csak a mostani kormánnyal foglalkozik, kénytelen vagyok feltételezni, hogy megrendelésre teszi, azaz hiteltelen mocskolódás ez, párt megrendelésre.

Más közéleti hozzászólása nincs is, csak a "nemzetvezetőt" (az a gonosz törpét) és a sleppjét fikázza. Ez a baj.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2012.06.16. 17:19:20

@Putyilov gyári melós: Ha 56-ban éltem volna, akkor most ott feszítenék a parlamentben, mint az a kirakati múmia, akit lekurváztak.
De szerencsére fiatalabb vagyok, és nem volt párttagsági ismeretségem, ergó nem ismertem személyesen a párttitkárt, míg te a golyóit birizgáltad a nyelveddel. Lelked rajta, hogy milyen bennsőséges kapcsolatban voltatok, és még azis lehet, hogy eljártál egy-egy misére a pedofil katolikusokhoz, csak a látszat, és pucsítás kedvéért :-)

nincs semmi baj! 2012.06.16. 17:21:31

@Magánvéleményem: Nos, megpróbálom elmagyarázni értetlenkedésem okát. azt mondod, hogy a blogger "megrendelésre" ír. Még ha így is van,miért ne tenné? Ha objektíven vizsgálod a dolgot el kell ismerned, hogy van mit kritizálni. Ha elfogult, hát elfogult, istenem! Van egy blog, OrangeOrder a neve, ott meg ugyanez megy pepitában. A kormány irányában rendkívül elfogult blogger kontra ideges kommentelők. Ők is olyasmit szeretnének tőle olvasni, amit nyilván nem fog leírni soha :)

Putyilov gyári melós 2012.06.16. 17:21:59

@Magánvéleményem:

Hehe, beleolvastam az életművedbe, öcsisajt te egy fizetett Orbán köcsög vagy, Dájcsot pl. telibe leszopod :O)))

Santi papa 2012.06.16. 17:23:10

OV maga mondta, hogy ne arra figyeljenek, amit mond, hanem arra amit tesz. Véleményem szerint ez a rosszabb, mert történetesen tönkre tesz, gyakorlatilag az egész országot

Putyilov gyári melós 2012.06.16. 17:24:12

@Blogger Géza:

Remélem, hogy te eljutsz addig, hogy a saját kölköd vágja el a torkod.

Persze ahogy mondtam, keresztet hányva, ájtatatoskodva.

Meg fogod érdemelni, így neveled.

Putyilov gyári melós 2012.06.16. 17:27:52

@Santi papa:

Az a baj, hogy Orbán annyira belehülyült önmagába, hogy fingja nincs mára arról,hogy egy politikus összes szavát figyelik a döntéshozók.

És ha egy politikust úgy könyvelnek el, hogy az hiteltelen, betegesen hazudozó narcisztikus figura, akkor annak az országát is úgy kezelik, tehát Orbán erkölcstelen viselkedését mi szívjuk meg.

Blogger Géza 2012.06.16. 17:28:19

@Putyilov gyári melós: Beírásaid alapján nálatok a családon belüli erőszak esélye kb 100-szoros lehet... Biztos te is az a típus vagy, aki egész életében dühöng, és az összes kudarcáért Orbán Viktort hibáztatja, aztán jobb híján szegény családját veri el... :(

Pan Modry 2012.06.16. 17:34:25

Kepzett, adot fizeto magyarok

Hagyjatok el Magyarorszagot, aztan a hazug Orban Kozgepes bandaja rohadjon meg Magyarorszagon az inaktivakkal egyutt. A szuloknek addig is lehet kintrol penzt utalni.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2012.06.16. 17:42:29

@nincs semmi baj!: Valami miatt nem teszik ki a zindex címlapjára különben már ott is trollkodtam volna :-) Persze csak a Zegyensúl és a Zemberek nevében :-)

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2012.06.16. 17:43:31

@Magánvéleményem: A gazdáid csak a regisztrációt tennék kötelezővé, az mennyivel jobb? Az MSZP a szavazást tenné kötelezővé nem azt, hogy kire szavazol. Ez a különbség a két formáció között, többek között. Az MSZP nem akarta rá erőltetni senkire a vallást, nem csinált "nemzeti konzultációnak" nevezett bohóckodást, amire hivatkozni lehet. Folytassam? Mert tovább is van!

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2012.06.16. 17:45:39

@Putyilov gyári melós: Esetleg a Dajcs járhat hozzám cumizni, de csak utánad, de Te is csak akkor jöhetsz, ha előtte kiteszed a protkódat, mert gyanítom hogy fogáznál, és nincs hozzá strandpapucsom, hogy üssem a fejedet, hogy "Nyi fogázz"

Santi papa 2012.06.16. 17:49:11

@Putyilov gyári melós: Minden országnak, vagy társadalomnak olyan vezetői vannak, amilyet megérdemel. Ha nem ezt érdemelnénk, akkor nem szavazott volna Fideszre ennyi ember, hiszen egyszer már kormányozták az országot. Lehetett mire számítani - bár minden számítást túlszárnyaltak természetesen. Hogy mi lesz, gondolom minden ügyeskedésük ellenére elsöprik őket a választásokon, mert belátható, hogy ez nem működik. A tündérmese az óvodába való.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2012.06.16. 17:54:58

@Vitéziesch Hazaffyasch The Lonewolf (nem Dr.): Ó te szerencsétlen, csak tudnád hogy mennyire rühellem azokat a pedofil geciket, akik farkán nevelkedett a semjén, akik az úgymond vallást képviselik. Erről inkább ne nyissunk külön vitát. Ha megkérhetlek. :-)

Én a szavazást IQ teszten elért legalább 100-as eredményhez kötném a szavazó helységbe való belépést. Sok idióta nyugger és a mostani ostoba hamburgernemzedék, valamint az agynélkül született pártdroidok a kapuban elvéreznének.

Kurvára elnézted a házszámot, ha azt hiszed, hogy támogatom a oligarchákat és csicskáikat a mostani kormányban. Amúgy miből gondolod, hogy a plitika kétszínű, és aki rühelli a komcsikat az csak fideszes lehet? Nézz már szét a narancsszímű utódpártban, hány olyan politikai menekültet találsz, akik anno az MSZMP szekerében voltak erősen érdekeltek?

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2012.06.16. 17:57:39

@Santi papa: Söpörjék el őket, csak az a gáz, ha a MSZP jön megint. Akkor kezdődik minden előről, és abból csak újabb lopáshegyek születnek. Szerinted van ma magyarországon egyetlen becsületes politikus?

puffatag 2012.06.16. 18:09:23

@Magánvéleményem: a maszop jobb minden szempontból, pár tízmilliárdot lopnak, a fidesz százszor annyit... ezenkívűl a demokrácia is működik, nem úgy mint most

Santi papa 2012.06.16. 18:16:11

@Magánvéleményem: nincs, az ismertek között nincs. Ezért nem éltem legutóbb a szavazás lehetőségével. Mindent meg kellene tenni, hogy 2014-re legyen. Néhány civil kezdeményezésben van lehetőség, minél rosszabbul végzi a dolgát a kormány annál erősebb lesz a leváltó szándék, úgy ahogy az mszp esetében történt. Bár ők szerintem 8 év alatt nem romboltak ennyit mint a mostani kormány.

Hertelendi 2012.06.16. 18:26:42

Az tetszik, hogy itt még mindig vannak olyanok, akik védik ezt a mocsadék züllött kormánynak nevezett rablóbandát. Már félnek, nagyon félnek...
@apanna: "Áruld el nekem, hogy utána mit csináltok majd?" Tökmindegy! Ennél már csak jobb lehet!
Én nem akasztanám fel őket, viszont ki se engedném a börtönből soha! Behegeszteném az ajtajukat!

dennisthemenace 2012.06.16. 18:28:20

Talán egy új megszállás kellene, idegen politikusok, vezetok..

Hertelendi 2012.06.16. 18:29:33

@Magánvéleményem: "Söpörjék el őket, csak az a gáz, ha a MSZP jön megint."
Tudod mit? Bárki, csak a patkányok takarodjanak a seggnyalóikkal együtt!

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2012.06.16. 18:30:22

@puffatag: Aha, ha a rendőrattakot működő demokráciának hívjuk akkor igen!

És ne gyere azzal, hogy így a csőcselék, meg úgy a csőcselék, mert a faszacsávó rendőrjeid, hagyták a TV székháznál a gyújtogatást, pedig ott elkelt volna némi könnygáz és gumilövedék, míg a rendőrattak idején olyanokat is nyomorékra vertek-rugdostak-lőttek, akinek semmi köze nem volt a gyujtogatáshoz. A TVszékháztól 1-2 uccára ott vártak a rendőrök, felszerelve, csak épp kellett az ürügy a rendőrattakhoz, ezért felsőbb utasításra megvárták, hogy néhány mocsadék szarrá verje a kollégákat, és "jogosan" felháborodva bosszút álhassanak a lakosságon. El is ment az emberek kedve a tüntetéstől... nézd meg, mostanság csend van az uccákon, alig van tiltakozás a törvényhozásilag megtámogatott rabló és oligarchák ellen. Ezt faszán elintézte a maszop, most a "zemberek" félnek tüntetni, félnek a rendőrattaktól.... mert ugye van rá precedens...

Ez a maszop demokráciája. Ne jöjjön vissza egy tolvaj se! A mostaniakkal kart-karba öltve menjenek a dutyiba!

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2012.06.16. 18:32:32

@Santi papa: Ez az igazi baj, nem az hogy lopnak a politikusok, hanem az, hogy nincs alternatíva. Csak tolvaj politikusfajzat van a mai magyar politikában.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2012.06.16. 18:33:22

@Hertelendi: Nem bárki, a maszop már bizonyítottan tolvaj népség, ne jöjjenek vissza.

Hertelendi 2012.06.16. 18:36:31

@Magánvéleményem: De csak jöjjenek a szocik! Nem mindegy, hogy kik mennyit lopnak. Különben már nincs is mit lopni! A cigánygyerek és haverjai mindent elloptak már!

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2012.06.16. 18:39:55

@Hertelendi: Hidd el, megtalálják a módját, hiszen vannak olyan vállalatok, amiket még jól el lehet adni, vagy spontánprivatizálni, ahogy azt már megtették korábban amikor még nagyon frissen múltak el MSZMP-nek lenni....

Amatőr 2012.06.16. 18:41:06

@yPress: ""Hazudozni bármeddig lehet, sőt kicsit még azon túl is. Mostanában csak 1 politikus bukott nagyot, teljesen érdekesnek látom hogy pont azért, mert egyszer igazat mondott.""

Az úszómedencébe következmények nélkül bele lehet hugyozni. De nem a trambulinról!

közcélú orbanodroid 2012.06.16. 18:42:37

a politikusok addig fognak hazudni, ameddig ezekre a hazugságokra a társadalom nagy része szarik vagy éppen igényli (populizmus). és ezen hiába kesereg egy politikával foglalkozó blog, hisz ha valakit tényleg érdekelne a politika, akkor tudná, hogy orbánnak 98 óta gyakorlatilag egy igaz szava sem volt nyilvánosan, tehát nem értem, mi adott apropót ennek a posztnak. orbán az első hazai miniszterelnök 90 óta (talán az egyetlen is), akinek papírja van arról, hogy hazudott. a 98 nyarán kirobbant postabankos botrányt a "megfigyelési üggyel" próbálták kompenzálni, de bírósági ítélet mondta ki később, hogy nem volt semmiféle megfigyelési ügy. sztem a legszórakoztatóbb hazugsága a "sarkozy meghívott pártja október elejei kongresszusára" duma volt, hisz nem is volt semmiféle októberi pártkongresszus és sarkozy sem viselt semmilyen párttisztséget megválasztott közt. elnökként az ump-ben. és ezt is csak azért hazudta, mert az újságíróknak feltűnt, hogy csak 5 percet szánt orbánra, "régi harcostársára", majd gyorsan elhajtotta és ezzel a kamuval akarta bizonyítani orbán, hogy ők milyen jóban vannak.
a jelenlegi miniszterelnök a hazai politikai élet leghazugabb, legkártékonyabb alakja, nem tudom miért lepődnek meg ezen egyesek most, hisz ezt tudni lehetett évek óta.

ob.szerver 2012.06.16. 18:43:07

Egy axióma, amit ha a posztíró mindig szem előtt tart, segítheti eligazodni a közéletben, és elejét veheti annak a meglepődésének és felháborodásának, amely ilyen posztok írására készteti, miközben a szabadban is tölthetné az idejét egy ilyen szép napon:

MINDEN FIDESZES MINDEN SZAVA HAZUGSÁG.

labrabbit 2012.06.16. 18:51:14

@Magánvéleményem: Jelenleg a fityisz kormányoz (khm...).
A fityisz hazudik, kormányon, most. Elszúrja a jövőt.

Azért Te csak rágódj a múlton.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2012.06.16. 19:00:32

@saravad: A fityisz most viszi a kormányt a susnyásból a mocsárba, de nem vágyok egy olyan váltópárt után, amelyik a mocsár legalját venné célba.
A teljes mostani politikusgarnitúrának mennie kellene, csak épp nincs kit megválasztani helyettük, illetve van a kétfarkú kutya pártja, ami ugyan nevetséges, de akár még becsületesek is lehetnek.
Szóval nem rágódok a múlton, csak számításba veszem amikor azt kell eldöntenem, kit válasszak két év múlva.

Hertelendi 2012.06.16. 19:01:51

@közcélú orbanodroid: Kettős állampolgárság, a választói területek átrendezése, a választói regisztráció, a párt támogatások megvonása, az elmúltnyócévezés, Gyurcsány folyamatos vegzálása, a népszavazások megakadályozása...ezek mind azt jelentik, hogy orbánék érzik a vesztüket. Már csak arra leszek kíváncsi miket fognak még kitalálni.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2012.06.16. 19:02:20

@Amatőr: Neki a trambulinról is sikerült, teljes "kardhosszal" kiállt a nagyérdemű elé, oszt belehugyozott a trambulinról a medencébe. És most követeli érte a gázsit a gyökere!

Mérges 1234 2012.06.16. 19:04:48

Az igaz, hogy a Fidesznél pofátalanbúl még senki nem hazúdozott a pofánkba, de ha netán buknak ki lesz helyette, aki jobb lesz, és jobban rendbe vághatja az országot????

KOmoly a kérdés, van jobb?

dr. Bubó 2012.06.16. 19:06:58

@Mérges 1234: a mafiánál az anarchia is jobb...

megjegyzem ezeknél a hitvány sz@r alakoknál BÁRKI JOBBB...

sőt csak jobb van... persze aki nem politizált ojjan kell...

Hertelendi 2012.06.16. 19:08:18

@Magánvéleményem: "de nem vágyok egy olyan váltópárt után, amelyik a mocsár legalját venné célba."
Az a baj tudod, hogy 2014-ben nem fogunk megkérdezni, hogy te kiket szeretnél. De mondok egy nevet: Bajnai! Orbánék úgy félnek tőle, mint a tűztől. Már meg is kezdődött a lejáratása...
Pedig az egyetlen ember, aki Bokrossal kihúzza az országot a kakiból. És még valami. Őket elfogadják külföldön is. Nekik nincsenek se pávatáncaik, se tündérmeséik. Viszont igazi szakemberek. Ja és még valami...becsületesek!

rikybaba 2012.06.16. 19:11:10

Ilyenkor eszembe jut egy régi plakát, rajta egy doboz cigi, benne négy szál cigaretta, rajta az akkori kornak megfelelően a logó: MSZP, SZDSZ, FIDESZ, MDF.
És a szöveg hozzá: Mindegy melyiket szívod!

Mérges 1234 2012.06.16. 19:12:38

@dr. Bubó:

Hát lehet igazad van.

És ami miatt megint szétbasz az ideg, hogy még meg kellene csinálni a valódi egészségügyi, valódi önkormányzati reformot, de ezek közül már bajonsan fognak bármit megcsinálni, mert jönnek a választások aztán már most be vannak szarva.

Tehát a nyerés érdekében még löknek majd rajtunk egyet.

De ki tudja, háta csinálnak még egy két értelmes dolgot, azért egy keveset sikerült nekik, persze összeségében sokkal szarabb lett.

De ha jön egy másik kormány még azt a kevéset is el fogja baszni, amit ezeknek sikerült jól csinálni.

Pl. BM nyugdíjak rendezése.

laci0011 2012.06.16. 19:20:18

@apanna: Ha TE elhiszed hogy tündérországban élsz akkor bocsika.

közcélú orbanodroid 2012.06.16. 19:27:04

@Hertelendi: lehet, hogy félnek de rengetek eszköz van a kezükben és gátlástalanul felhasználnak bármit a hatalom megtartása érdekében. vannak akik azt mondják, hogy orbán még diktátornak is balfasz, de én nem hinném, hogy ezt a hatalmat le lehet váltani választásokkal. "egyszer kell nyernünk, de nagyon", na ez egy igaz mondata volt orbánnak, ők már nem fogják megengedni, hogy kiszorulhassanak a hatalomból. jelenleg úgy látszik az mszp megkerülhetetlen ahhoz, hogy leválthatóak legyenek, ők meg - éhségükből kifolyólag - ugyanúgy nem érdekeltek abban, hogy ésszerű kormányzás folyjon és tényleges következményei legyenek a mostani ámokfutásnak, hisz eleve korruptak, csak a fideszhez képest kezdők. viszont, ha véletlenül ki is szorul időlegesen a hatalomból a fidesz, az erőforrásaival, médiájával, ciklusokon átnyúló pártkatonákkal a független intézmények élén simán meg tudja fojtani a választott kormányt, lásd 2006-10. pedig akkor még nem is voltak olyan erősek, mint most. ezt a mostani elitet csak forradalmi eszközökkel lehet majd meneszteni, mert hiába jönne egy új kormány, az sem lenne képes - a nyilvánvaló bűncselekményeik ellenére sem - börtönbe juttatni őket. addig amíg orbán él, vagy el nem üldözik az országból, ez az ország a foglyaként fog totálisan lecsúszni, minél hamarabb fogja ezt fel a társadalom, annál hamarabb lehet kimászni az emésztőből.

laci0011 2012.06.16. 19:27:16

@Magánvéleményem: Szerinted biztos nem a fideszke állt a rendbontók mögött nem ők szervezték meg évekig a kiscsapatot,kiscserkész becsszora nem ők voltak...Tündérországban élünk,és ott nincsenek ilyen dolgok,legfeljebb néha az fordul előhogy valaki kormányra kerül és sikeresen kicserélik az agyát.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2012.06.16. 19:31:50

@Hertelendi: Csak az a kérdés, hogy melyik csapat tagja lesz.... Egy ember oda kevés, ha magaköré kanyarít néhány ezer lopós politikust, akkor hiába jó szakember, a lopás megmarad....

Mérges 1234 2012.06.16. 19:32:12

@közcélú orbanodroid:

Én nagyjából egyetértek veled, csak nem egy emberrel találkozom, aki szentül hisz Orbánban, ha rámutatok egy két gyengéjére, akkor vérvörs fejjel komcsikizik, kidagadnak az erek a fején, stb...

És ebből nem egy van, hanem 1-1.5 millió, ezek olyan szinten megvezetett birkák, hogy ők hamrabb fognak megölni téged, mint az értelmesebbje eltakarítaná a szart.

ERGO egy forradalom simán polgárháborúba is fordulhatna.

De nem is lesz, mert az emberek el vannak nyomva, félnek és mindeki kussol, még mindig nem elég rossz...

Hertelendi 2012.06.16. 19:35:47

@Magánvéleményem: Nyugi Bajnai nem orbán. Ő már bizonyított, amíg orbán hazudozott.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2012.06.16. 19:40:54

@laci0011: Hamarabb hajlok arra a konteóra, hogy a jó régi komcsi beugratós trükköt vetették be, provokátorokat szerveztek be a balhés körökbe, akik belehergelték a népeket a törés-zúzás-gyújtogatás-verekedés tevékenységébe...
Tudod, a mai napig nem tudtak mindenkit azonosítani, és lehet hogy nem véletlenül, mert lehet, hogy volt akit nem is akartak azonosítani...

Szerintem a székháznál levő gyújtogató verekedő figurákban a börtönben a helyük, az összes földönfekvő embert rugdosó, közelről célzottlövést leadó és hasonló úgynevezett "túlkapást" elkövető, lehullott azonosítójú, rendőrnek látszó terroristával együtt.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2012.06.16. 19:43:45

@Hertelendi: Egymagában hiába bizonyít bármit is, amíg az "apparátus" tovább jácca a tolvajos dolgait.

Amíg Bajnai nem tud felmutatni egy feddhetetlen múlttal rendelkező kormányt és államapparátust addig egy szál magában csak széllel szemben vizelhet.

Mérges 1234 2012.06.16. 19:48:09

@Magánvéleményem:

Hát ennyi, ha jönne is Bajnai attól még a rendőr, a polgármester, a megyei elnök és ki tudja még ki mind korrupt marad.

Nélunk a rendszer is rossz.

Felelőség nincs, lehet a magasabb poszton lévőknek a magánvagyonukkal is felelni kellene, kicsit nagyobb lenne a rend. De ilyet senki nem fog megszavazni.

Hertelendi 2012.06.16. 19:48:40

@Magánvéleményem: Igazad van! Orbán fel tudott mutatni igazi bűnöző kormányt! Ennél már csak jobb jöhet

közcélú orbanodroid 2012.06.16. 20:02:27

@Mérges 1234: tudom, hogy rossz belegondolni, hogy ilyen következményei lehetnek, de attól még én - bízva a tévedésem lehetőségében - nem látok más utat. el fog jönni az az idő amikor lázadni fog a nép, mert tényleg az elmúlt 50 év legszéleskörűbb nyomora van az országban, saját forrásokkal nem rendelkezünk, a gazdasági kormányzás dilettantizmusa kimagasló így hiteleket sem kaphatunk hosszú távon, szóval a reménytelenség csak növekedni fog. ha véletlenül kihúznánk 14-ig komoly lázadás nélkül, akkor - a személyre szabott játékszabályoknak köszönhetően - újra hatalomba segített fidesz látványától indulhat meg komoly rezisztencia. abban igazad van, hogy orbán mögött van egy évek óta trenírozott szekta, amely képes lenne életét adni a vezérért és így könnyedén kialakulhat polgárháború, de ez már csak következmény. nem én vagy te, sem az mszp, sem az mdf sem az lmp senki más nem szektával támogatott gazdasági társaságot hozott létre, hanem egyszerűen pártokat, amelyek akár korruptak voltak, de legalább leválthatóak. ha a fidesz demokratikus eszközökkel nem leváltható, akkor marad a csúnyábbik megoldás. remélem senki nem ért félre, nem ezt szeretném, csak pesszimista vagyok.

közcélú orbanodroid 2012.06.16. 20:07:45

@Magánvéleményem: a rendőri akció már csak következmény volt, nem onnan indult az egész. én is így látom ahogy laci0011, azt a puccsot a fidesz tervezte meg és a saját oligarchái finanszírozták meg.

az őszödi beszédet puchék adhatták át a fidesznek valamikor júni elején - hisz ugyanúgy károsultjai lettek volna a szoci oligarchák a hazugságokkal való leszámolásnak, a populismus végének, mint a fideszesek - utána júni közepén váratlanul kizárták a fradit az nb.1-ből - ez is csak pénzkérdés volt olyan emberekkel mint a korrupt, bundázó, biodíszlet mészőly kálmán stb -, majd a tusnádfürdőn hirtelen bejelentett "hazugság"-kampány és szeptemberi fideszes nagygyűlés. utána az orbán-cikkek a pravdában: "meg lehet indulni a kormány ellen", augusztusban orbán megjelenik a fradi meccsén, amelyet a pravda külön lehoz. az egy megtervezett puccs volt kifejezetten gyurcsány ellen a következő prioritású célokkal:
1, lemondjon a kormány, új választások
2. gyurcsányt lecserélik a szocik egy puchnak/orbánnak megfelelő miniszterelnökre pl. szekeres, és akár kisebbségben viszik tovább a boltot mint 2009-től, a szadesz külső támogatásával
3. fideszes tarolás az önkormányzati választásokon, amiből ki lehet elégíteni a hitelezőket.
ebből a harmadik megvalósult, azzal a + eredménnyel, hogy gyurcsányt sokkal erőteljesebben lehetett lekötni a belső ellenzékkel meggyengülése miatt, ami erősen befolyásolta a kormányzás hatékonyságát is.

hattyú 2012.06.16. 20:22:04

"az emberek nem hülyék" :D ez annyira aranyos! sőt! bűbájos! :D
2 éve, a választások környékén nem hittem volna, hogy az akkori MSZP-s bagázs önmegsemmisítő manővereit képes lesz valaki felülmúlni, én azt hittem, hogy az már a legalja, hogy ott, akkor koppant a kő a pöcegödör alján, de nem! a Fidesz elővette a fúrókat, csákányokat és átvágták a pöcegödör beton padlóját és mélyítik a gödröt, mennek, menetelnek, fúrnak, csákányoznak!
És ezek tényleg vissza fogják hozni az MSZP-t :D hát ennyire nem hülye a magyar szavazó :D
Ott van pl. az LMP, ők nem kellenek az átlag magyarnak, mert keveset hazudnak macsó arccal az emberek pofájába, nem ígérik a mennyek országát, így ők nem is jók, a magyar szavazónak ugyanis az kell, hogy átverjék, rabszolgának használják, kizsákmányolják és hazudjanak neki, mert akkor úgy érzi, van egy erős kéz, aki megmondja mit kell tenni... tényleg nem hülyék amúgy :D nem tudom, ha az LMP jelenleg 15%-on lenne, akkor azt mondanám, hogy nem hülyék a szavazók...legalább megpróbálnak valami újat keresni, de ehelyett majd visszaszavaznak az MSZP-re, vagy a Jobbikra :D mert nem hülyék!

balfaszcsaszar 2012.06.16. 20:32:32

@dennisthemenace: vagy nevezzünk át kellene minden utcát nevezni és bevezetni a jobbkormányos közlekedést...

dr. Bubó 2012.06.16. 20:34:21

@balfaszcsaszar: szerintem a kétharmad az már gondolt erre....

Hertelendi 2012.06.16. 20:36:49

@hattyú: Jelenleg nekem se szimpatikus az LMP. Eléggé arctalan és távolságtartó. De ha észre veszik a koalíciós kényszert és találnak egy arcos vezetőt, változhat a véleményem.

dr. Bubó 2012.06.16. 20:40:27

Vannak, akik szerint a dolgok rosszul mennek az országban, persze az európai válság miatt. Míg mások szerint nagyon rendben van minden. Ön szerint melyik társadalmi csoport legyen a bűnbak?

a) nyuggerek
b) labancok
c) zsidók
d) cigányok
e) imf

Dr. No 2012.06.16. 20:47:35

A külföldi befektetők pontosan tudják, mit várjanak Orbántól. Menekül is a tőke az országból. Erre persze az volt erre Orbán reakciója (gondolkodásának kiindulópontjait szépen tükrözve), hogy úgy egy hónapja megpróbált annak érdekében lobbizni, hogy a donor országok adminisztratív eszközökkel kényszerítsék leánybankjaik tulajdonosait a magyarországi hitelezés erőltetésére. Csakhogy ebben senki sem segítette (már megint), mert a cseh, lengyel és szlovák gazdasági környezet nem teszi szükségessé az ilyen kőkorszaki színvonalú beavatkozásokat.

látjátok feleim szümtükkel 2012.06.16. 20:49:39

Poldi bá, Poldi bá!

Nem nézted meg jól a Nagy Imre újra temetéséről készíttetett festményt? Nem emlékszel, hogy az oszlop tetején egy kaméleon nyújtogatja a nyelvét?
Mit gondolsz a "művész" miért pingálta őtet oda?

Egyébként sok fiatal politikusról mindig az jut eszmbe, hogy amikor a fiamat tanítottam kerékpározni, előbb fogtam a kerékpárját, ő meg tekert. Mondtam neki, gyerekem mindig a kerékpár elé nézz, úgy biztonsággal tudsz közlekedni. Ehelyett a butája feltartotta a fejét, és azt nézte, látja-e valaki, hogy ő kerékpározik. Egyesek arcán azt szoktam látni, na idefigyúúú.., láttok? Itt vagyok ÉN.

Én egy idő után elengedtem a kerékpárt.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.06.16. 21:08:11

"Vannak tévedések, vannak szerencsétlen kommunikációs hibák, de ez valami más. Jelenlegi vezetőink beleröhögnek a kamerába és meghazudtolják saját magukat. És nincs, aki ezt számon kérje rajtuk. "

De van. Sok blog és ellenzéki politikus számon kéri, de addig mindenképpen csinálja, amíg az emberek nem kérik számon rajta azzal, hogy elfordulnak tőle, illetve kimennek tüntetni háromszázezren.

Sir Galahad 2012.06.16. 21:14:42

"Egész kötetet lehet teleírni olyan esetekkel, hogy a jelenlegi kormányzóerők vezető képviselői mondanak valamit, aztán ugyanarról mást állítanak, s mintha mi sem történt volna, úgy lépnek tovább." Aha, a Fidesz-kormány találta fel a manipulációt meg a hazudozást, előtte mindegyik őszinte, galamblelkű hazafiakból állt. Az a baj, hogy miután a posztnak már ez az első mondata egy ekkora hazug manipuláció, az embernek a többit kedve sincs végigolvasni, pedig amúgy lehet, hogy igaza volna a szerzőnek.

dr. Bubó 2012.06.16. 21:17:08

@Sir Galahad: azért ebben ők a császárok...

a C I G Á N Y K O D Á S B A N

Yatumux 2012.06.16. 21:22:11

Akkor lehetne kritizálni ha akik most nem tudnak így élni. Jajjjjj! :( megható. Az MSZP 8 éve alatt is szenvedtek volna. Ám ezek a gyanús bloggerek és közönségük mostanában jelentek csak meg. Ha jól tudom a mostani gazdasági helyzetért 1 ember felel. Gyurcsány Ferenc.
Minden mérvadó azdasagi szakember szerint azt a 8 evet minimum 10 évig fogjuk szenvedni, azután pedig csak lassú fejlődés várható. Szóval 20 évre taccsra tette az országot mégsem puffogtatok. Akkor most elegánsabb lenne csittolni. Nedebár? Dedebár. :) akit valóban az ország érdekel azt az eredmény érdekli nem ez nem szimpátia kérdése.

HerrBürgermeister 2012.06.16. 21:23:49

Amikor már az ember beteg, addig hazudhat amíg meg nem gyógyítják.

Tetves Dög 2012.06.16. 21:25:27

'Két éve folyamatosan hazudik a magyar kormány és annak feje. '
Pedig milyen jólesett anno, amikor éppen ő mondta (ki), hogy "A kormány hazudik" ! (És mennyivel nagyobb súlya volt!)
Most meg? Csak vállat von mindenki és leszarja.
Igaz, már csak ezt is érdemli. A valódi baj az, hogy kurva sokba lesz ez még nekünk.

2012.06.16. 21:26:02

Orbán nem hazudik, mint ahogy általában a T. ház tagjai sem szoktak soha... :) :) ..... csak minden problémának több aspektusa van. Lássunk erre egy példát:

-ORBÁN(de lehetne bármely politikus)mondja: 2013-ban a tervek szerint eltöröljük az X adót.
-KÉRDŐRE VONÓK (2013-ban): azt ígérted eltörlöd, de nem tetted, hazudtál?
-"A" válasz: tervbe volt véve, de az előző kormány akkora adóssággal hagyta ránk a gazdaságot, hogy bla, bla...
-"B" válasz: ha jól emlékszem azt nem nyilatkoztam, hogy eltöröljük, csak azt, hogy a nemzet számára legelőnyösebb megoldást választjuk, és ebben az esetben ez a terv nem volt alkalmas a bla, bla...
-"C" válasz: de hiszen el is töröltük? (és közben 2013-ban nyolc fajta azonos hatású teherrel súlytják a pénzintézeteket)
-"D" válasz: a törvényjavaslat szakmai kidolgozása folyamatban van, de az ellenzék módosító indítványai bla, bla...
-"E" válasz: ha jól tudom még csak 2013 novembere van, nem hazudtunk, december elejére tűztük napirendre, bla, bla...
-"F" válasz: te büdös balliberális, kommunista, hazaáruló, a nemzeti együttműködés egységét veszélyeztető, a külföldi tőke által az országot ellehetetlenítő ellenség, hát hogy merészeled felelősségre vonni azokat a hősöket, akik érted robotolnak?

(ja és félreértés ne essék személy szerint felelősnek tartom a lakossági hitelválság kialakulásában a bankok hitelezési gyakorlatát, ez csak egy példa volt a napi ezer nyilatkozat utólagos kimagyarázásának politikusi technikájára)

Sir Galahad 2012.06.16. 21:27:25

@dr. Bubó: Vagy nagyon fiatal vagy, és nem láttad az előző kormányok ténykedését, vagy nagyon öreg, és már kihagy az emlékezeted. Akárhogy is van, irigyellek :) !

Yatumux 2012.06.16. 21:40:22

@DICKtátor: Lássuk te mint közgazdász, politikus, szociológus, külpolitikai szakértő hogyan oldanák meg konkrétan azt a helyzetet hogy agyon vagyunk adosodva. Ezt Ferenc atya szúrta el.

balfaszék 2012.06.16. 21:52:47

Tájékoztatás magánnyugdíjpénztári pót-reálhozam kifizetéséről

Az OTP Magánnyugdíjpénztár Vagyonkezelője a Pénztár részére 2012.05.16-án 596,6 millió forintot utalt át, visszatérített költség jogcímen. A Vagyonkezelő által megfizetett összeget a Pénztár 747.646 fő volt és jelenlegi pénztártag között - a 2011. május 31-én fennálló egyéni számlaegyenleg alapján - vagyonarányosan felosztotta. Egy tagra átlagosan 797 Ft visszatérített költség jutott, a legmagasabb összeg 9.810 Ft volt.

A tagi számlát megillető összeg az aktív tagok egyéni számláján jóváírásra került, míg a 2011. február 28-ai időponttal visszalépett tagokra jutó legalább 1000 Ft-ot elérő összeg az érintett tagok részére pót-reálhozam jogcímen kifizetésre kerül. Ezen utóbbi kifizetés mintegy 200.000 volt tagunkat érinti. Amennyiben az egyéni számlára eső összeg az előző évben visszalépett tagok esetében nem éri el az 1000 Ft-ot az OTP Magánnyugdíjpénztár a számviteli előírásával, valamint a Felügyelet által is tudomásul vett intézkedési tervével összhangban – nem utalja át az egykori tagoknak, hanem átadja a Nyugdíjreform és Adósságcsökkentő Alapnak, az állami nyugdíjrendszerben vezetendő egyéni számlákon történő jóváírás céljából. Az 1000 Ft alatti pót-reálhozamban részsültek száma megközelíti a 537.000 főt.

A Pénztár a pót-reálhozam kifizetést 2012. június 18. és 2012. június 30. közötti időszakban hajtja végre, az előző évi kifizetés pénzügyi teljesítési irányának megfelelően. A Pénztár a kifizetett összegről elektronikus, és vagy postai levél útján is küld értesítést minden olyan visszalépett tag részére, aki felé pót-reálhozam kifizetést teljesít. Az 1000 Ft alatti pót-reálhozamban részesültek írásos értesítést nem kapnak.

Honnan is van ez a pénz, mi lesz vele, Selmeczi hol vagy?

balfaszék 2012.06.16. 21:58:06

@еndike: kérhetnék én is a szerből?

2012.06.16. 22:02:51

@Yatumux:

Szerintem tévedsz. Bár "Ferenc atya egy dilettáns paprikajancsi fasz" ő már csak a hab volt a tortán. Ha az 1989 előtti helyzetet (ami már eleve jó nagy államadósságot örökített ránk) nem vesszük figyelembe, csak azóta legalább ezek hozzájárultak ezen helyzet kialakulásához:
- megszakítottuk az export kapcsolatot oroszországgal (miközben 35 év alatt teljesen kiszolgáltatottá váltunk az export tekintetében (pl.: paradicsom, kukorica, bor, stb.)
-Antall és Horn elbaszott gazdaságpolitikája
-Orbán mérhetetlen protekcionizmusának negatív hatásai + a "jóbarátok" térnyerésének költségei
-Medgyesy gyilkos 100 lépés programja (minimum 2000 milliárd)
-Ferenc sukorójához hasonló lopásai + Közép, illetve alapvetően a közbeszerzés útján megvalósuló lopási gyakorlat rutinja, éstöbbi...
-Orbán: ismét a barátok pozícióba juttatása, Simicskó, közbeszerzések: Közgép (törvénymódosítás), rengeteg hazugság és pénzkimentés...

balfaszék 2012.06.16. 22:05:13

@еndike: ez oké, de máshol ezért kivégzés jár.

prof. DR. Igaz Magyar doctor professor 2012.06.16. 22:06:07

@еndike: hitel kő akinek megy a bót és nagyobbat akar.
Mi bajod vele?
A hitel az új gyurcsány?

prof. DR. Igaz Magyar doctor professor 2012.06.16. 22:11:30

@Tetves Dög: "sokba lesz ez még nekünk"
Lesz?
Van!

Azért abban van valami báj, hogy a "jobbiknak" nevezett formáció, alapítója végig bazseválta a teljese magyar politikai palettát, attól függően ki mennyit fizetett a "szolgálataiért".

Úgy utálják a cigányokat, hogy közben egyet értenek egy modorában is kan-cigóval.

2012.06.16. 22:16:34

@prof. DR. Igaz Magyar doctor professor:
Én jogász vagyok ezzel nem vitatkozhatok, mert nem értek hozzá, de mindenesetre több személyre is illik a T. házból a betegség leíró jellemzése... :)

2012.06.16. 22:23:39

@еndike:
Közgazdász sem vagyok, ha ez a valós mértéke a kárnak, amit okozott OK. Bár nagyságrendileg szerintem stimmel az általam felvázolt példával...

Mindenesetre köszönöm az építő kiegészítést, az élet egy véget nem érő tanaulás:

“Tanulj a tegnapból, élj a mának és reménykedj a holnapban. A legfontosabb azonban, hogy ne hagyd abba a kérdezést.”

Sírköves Slomó 2012.06.16. 22:31:09

Engem spec nem érdkel, ha hazudunk az osztrák bankoknak, nem sajnálom őket.

dany82 2012.06.16. 22:32:17

Na jó, lassan kurvára unom.

Ma mindenki úgy tesz, mintha a Fidesz elött soha nem vezettek volna be/emeltek volna/változtattak volna adókon hirtelen.

De.

Tették. Teszik. És még tenni is fogják.

És ha valaki ezzel kapcsolatban csendben maradhat, akkor azok pont a bankok. Meg tudja nekem mondani a kedves bank, hogy 1 év múlva mivel fiezetek görögországban? vagy legalább azt, hogy most akkor hány spanyol meg olasz bank megy csödbe a közeljövöben? vagy hogy ne legyenek már ilyen nagy elvárásaim meg tudja mondani, hogy 1 hónap múlva nekem mekkora lesz a törlesztö részletem? Nem? hát akkor meg elmegy a picsába.

Akkor fog és annyi adót fizetni, amikor és amennyire a demokratikusan megválasztott magyar kormány kötelezi. és ha nem tetszik, akkor el lehet menni. Vagy visszavenni a magyarországi marzsot akkorára, mint amekkora az mondjuk ausztriában (alapkamat +0,5% vagy +1%) és akkor a bedölt hitelek száma is kevesebb lesz és talán a kormány is kicsit kedvesebben áll majd hozzájuk.

Yatumux 2012.06.16. 22:42:43

@еndike: Ez pontos megállapítás mert pont ti zabátlátok fel a felvett hitelt + a nyugdíjasok. Az allamadossag 55%-ról 80-rá tornazta fel Gyurcsány miközben nem vette észre hogy világgazdasági válság közeleg. Te tudod hova lett az a rengeteg pénz? Én igen. Most az allamadossag huszonegynehany ezer milliárd Ft. Az adók nagyobb részét kamat törlesztésre fordítjuk. Kb érted ? Minden csepp. Tengerben. 20 évre meg van bénítja z ország az adósság csapda miatt. Te pedig menj vissza a kaptafadhoz. Bármi is vagy nem értesz a gazdasághoz. Junodet.

Orbán bárki semmit sem tehet vagy 10 évig szívás lesz minden.

2012.06.16. 22:43:41

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor:

Neked hazudtak nem az osztrákoknak! Valami óriási téveszmében élhetsz, ha azt hiszed, hogy az osztrák bankok a mi megnyugtatásunkra/hazugságunkra/ bármilyen módon rászorulnának. Csak megsúgom: Burgenlandban (ausztria legszegényebb/leglenézettebb tartományában) úgy tekintenek Rád (magyarra), mint ahogy te egy lopós, büdös román-cigányra...

Sírköves Slomó 2012.06.16. 22:47:18

@DICKtátor: óriási téveszmében élhetsz, ha azt hiszed, hogy az osztrák bankok a mi megnyugtatásunkra/hazugságunkra/ bármilyen módon rászorulnának.

Bizony erősen rászorulnak minden fillérre, azért picsognak annyit. Ettől a burgenlandi példában van igazság, de sokan csak lomis cigókat láttak Mo-ról.

Yatumux 2012.06.16. 22:48:18

@DICKtátor: Szerintem te nem tévedsz. Egy dolgot azért hozza fűznek. Kb ismerek mindenkit személyesen aki számít ebben az országban. Nem tudod elképzelni milyen alacsony a színvonal... Éltem külföldön is van összehasonlítási alapom. Vagy kint elő magyarokat kellene visszahívni vagy a verseny szférából szakembereket akar külföldieket. Ki fog itt tenni bármit? A cigányozo jobbik? A kanabisz füst én lebegő sötétzöld Izrael lobbista lmp ? :) vicc

2012.06.16. 22:55:58

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor:

Erre csak annyit reagálnék, hogy 1350 EURO a minimálbér ausztriában!!!!

Ja, és télen és nyáron is plussz egyhavi jövedelemkiegészítés = 14 havi 1350 EURO... a MINIMÁLBÉR!!! (hogy ne az évközi keresetedből spórolj a nyaralásra)

Ránk vannak szorulva, mi? Főleg egy Európában híresen nívós magyar politikai elit ígéretére...Vicc, vagy inkább tragikomédia, vagy inkább csak egyszerűen tragédia.....

Sírköves Slomó 2012.06.16. 23:02:19

@DICKtátor: Ausztriában nem bérelsz 100 nm lakást 100e ft-ért a fővárosban, sőt 1000 euróért sem. Szóval ezt felesleges így nézni, az az 1350 annak pénz aki nálunk költi el.

Ettől persze sokkal jobban élnek (ppp átszámítva kb. 2x olyan jól), de AT a világ egyik leggazdagabb országa, és csak 8 milliós belső piac.

Szóval kell nekik fele olyan gazdag 10 milliós piac? Igazad van, szerintem nem kell...:DD

2012.06.16. 23:06:59

Már látom a kommentet: De kinnt minden drágább...Pfffh, igen a cigaretta és esetleg az Ottakringer. De az alapvető élelmiszerekért sopronból is a ZIELPUNKT-ba járnak vásárolni a magyarok, mert egyrészt olcsóbb, másrészt, ha ugyanannyiba kerülne is, mint a magyar termék, akkor is a kopé-szelet helyett tökéletes minőségű felvágottat kapsz. Egy osztrák a kópé szeletet (akármennyire is meghatja a 6. életévét még be nem töltött magyar minőség-ellenőrző porontyokat) a hízóinak sem adná oda... ( lásd: délhús, stb.)

2012.06.16. 23:09:17

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor:

mindenesetre nagyjából szerintem azonos véleményen vagyunk

Sírköves Slomó 2012.06.16. 23:20:19

@DICKtátor: Ha nagyon alapon élsz, diszkontban vásárolsz és szolgáltatást nem veszel soha igénybe, max. még tankolsz akkor csak a lakbér ami komoly teher, az igaz.

Én inkább Németországban(Frankfurt), és Franciaországban(Párizs) járok gyakran kiküldetésben, amikor a kollégákkal elmegyünk, hálaisten cégpénzen enni nem rossz, de nem luxus helyekre, akkor az 40-70 euróból áll meg ami elég súlyos/kopf. Szóval napi 100ast gond nélkül el lehet tapsizni semmire.
New Yorkban sem igazán láttam olcsóságot, ugyanaz kb. mint Frankfurt, igaz láttam olyan helyet ahol 5-10 dollárért jól lehet lakni, de nem tetszett a közönség...

559 2012.06.16. 23:25:49

Hát ez egy tökéletes helyzetkép volt. Sajnos...

baranyp 2012.06.16. 23:29:56

Kedves Poldi bá összefoglalta az utóbbi két év érzéseit.Nem is lehetne jobban.Utolsó bekezdés a lényeg.(Ez azért van, mert onnan fentről nem látszik, ami itt van lent.)

[megmondoember] 2012.06.16. 23:30:26

Orbán ezt tette az elmút húsz évben végig. Hazudott, mást mondott itt és mást mondott ott. Ténylegesen pedig még véletlenül sem azt csinálta, amit monda vala.

A sok hülye birka meg megszavazta. Nem, hogy vezetőnek, de kétharmadosnak. És nem, hogy a pártját, hanem gyakorlatilag őt magát egyszemélyben. Mert ugye teljesen nyilvánvaló, hogy aki a fideszre szavazott, az mindezt Orbán miatt tette.

Ugyanezek a hülyék 2014-ben majd szavazhatnak a Jobbikra. Ők is hazudnak, ők is teljesen mást csinálnak (és még más másabbat csinálnának ha hatalmon lennének), mint amit mondanak.

De hát pont emiatt szavaz rájuk a birka magyar. Mert nem azt mondják ami a valóság, és ami nem változik és nem változtathatható egyik pillanatról a másikra, valamint amiben egy adott dolog csak egy másik rovására változtatható. Nem. Ők mindig azt mondják amit a birka magyar hallani akar. Utóbbi meg megelégedetten béget, és húzkodja az X-eket azoknak, akik a pofájába hazudnak.

2012.06.16. 23:43:59

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor:
Ezt most azért nem értem, mert itt szó sem volt arról, hogy te magyarként, magyar fizetéssel, hogy élsz kint. Nyilván mindent megfizethetetlennek találsz. Azt próbáltam érzékeltetni, hogy a kinti tapasztalataim alapján az átlag osztrák (mondanom sem kell, hogy Ő nem az 1350 EURO-s minimálbérből él, hanem kb.: 3000 EURO/HÓ- ból átlagban) bemegy a boltba, körülnéz, hogy mi kell, és leszarja az árakat, megvesz mindent, ami kell, a végén nyújtja a kártyát, és ezt havi 30 szor megismétli. A hó végén kap egy számlát a magyar: (pl.: hitelkártyánál),sm majd szomorkodik..., pfffh: jó, hogy nem vettem fel több hitelt...

tintamin 2012.06.16. 23:44:50

Megmondom, mi a baj: túlközpontosítottak mindent, túl magasan dőlnek el a dolgok. Ott pedig már nincsenek szakmai szempontok, csak politikaiak. A szakmai kritika pedig már nem jut fel, mert mindenki fél.
Ezért nincs szakértő kormányunk, és nem is lesz, mert ilyen előzmények után nem mennek lejjebb észosztásért kuncsorogni. Még két évig megy ez a majomkodást, aztán meglátjuk.

TARTYOM 2012.06.16. 23:50:01

Szerintetek lesz még a fidesz hatalmon az elkövetkező 20 évben? :D

Sírköves Slomó 2012.06.16. 23:56:15

@DICKtátor: Csak a vita kedvéért a 3000 bruttó. Szóval akkor megy a 2000el és 50 ojróért kajál étteremben, semmi extra. 30 a fodrász, ami nálunk vidéken 3 stb.

Átlagfizuból nem ugrálnak sehol a világon, de elismerem hogy a világ 20%-a jobban él mint mi, kb. 5%-a több mint 2xannyi szolgáltatást kap a pénzéért mint az átlagmagyar. Ausztria ebben az 5%-ban van.

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2012.06.17. 00:00:15

Nem értem mi a gond. A megoldás egyszerű, bár több lépéses:

1. még hitelt felvenni (aztat habzsoljuk kétpofára)
2. mindenki legyen állami alkalmazott
3. még hitelt kell felvenni

Sírköves Slomó 2012.06.17. 00:00:23

@DICKtátor: Az is igaz hogy tartós fogyasztási cikket így sokkal többet vesznek mint mi hiszen ott sem drágább (autó, plazmaTV stb.), de tényleg ez a jólét? Nemtom.

Amidazophen 2012.06.17. 00:07:57

Ebben az országban mindaddig nem lesz béke, hit, remény és szeretet, mig Gyurcsány és Orbán, meg Lázár és Szanyi, továbbá Matolcsy és Szekeres, és - hogy ki ne felejtsem őket sem - Schiffer és Vona, igy, szépen párosával nem egy-egy 6 négyzetméteres cella társbérlői nem lesznek.

Addig azonban megállás nélkül folytadódik a hazugság, a lopás, a csalás.

magyar ember teli szájjal 2012.06.17. 00:22:10

Dehogyis képtelenek. A néoszerűségük és a gazdaságunk is megy a levesbe, nem tűnik fel?

Dexter007 2012.06.17. 00:33:17

@Amidazophen: Vona kétségtelenül odavaló, de pl.Schiffer mit vétett?

yatumux 2012.06.17. 02:22:28

@еndike: Nos, én a helyedben érvelnék, nem használnék ilyen szavakat így anonim... :)

Nem elegáns, de nem is bölcs...

yatumux 2012.06.17. 02:46:59

@Schindlеr Pistája: Lehet, hogy tévedsz. Lehet, hogy Te nem láttad előre de Ferenc barátod nagyon későn kapcsolt. Pld több országban limitálták, finoman korlátozták a lakossági devzahitelezést.

Vagy talán emlékszel a kormányzati negyedre, vagy a nyugdíjak folyamatos emelésére mivel az mszp csak a nyuggerek támogatásával tud létezni ami az egész társadalom megosztását is okozza.

Pl a magyar nyugdíjak szinte fej-fej mellett vannak a cseh és szlovák nyugdíjakkal a fizetések pedig leszakadtak. 13 havi nyugdíj... hmmm :)
Végezetül neked is elmondom, hogy ha kifogysz az érvekből, szókincs hiány lép fel stb a helyedben 2x meggondolnám hogy ismeretlenül trágár szavakkal illes engem vagy bárkit is.

Anyukád nem nevelt meg ok, de azért csak hallottál róla hogy a vita az nem ellenségeskedés, a nézetkülömbség pedig nem háború.

Ha kemény vagy inkább ne légy anonim.

Ádörvájsz elég nyúl dolog egy felnőtt férfit lehülyézni a biztos távolból. Ugyeugye ! :)

reálisan 2012.06.17. 05:45:27

Nem a miniszterelnök vagy a kormány hazudik ebben az országban, hanem a médiumokat még most is sajnos a kezében tartó liberális közösség. És nemcsak hazudnak, henem elhallgatnak, elferdítenek dolgokat. Nem arról szól a köztájékoztatás, amiről kéne, hanem a liberálisok hazugságairól. Pedig mára már pártjuk sincs, mert a vérszegény LMP nem számít pártnak.

Tehát az ország lakosságának elenyésző része ez a liberális közösség és mégis az ő hazug szavuk hallatszik mindenütt!!

reálisan 2012.06.17. 05:51:44

Nemrégiben az idős főrabbinak történt állitólagos beszólás (kit érdekel, naponta szólnak be mindenkinek) világhírré nagyítása óta készült egy meghamisított film, amit az RTL TV sugárzott egy állítólagos zsidó ember elleni támadásról. Amikor kiderült, hogy ez a provokációs céllal készített film totális hazugság volt álszereplőkkel, azonnal média csend lett Pszt... hallgatunk róla, hogy ebben a feszült országban, ebben az érzékeny helyzetben egy TV csatorna aljas célzattal provokál.

fakopács 2012.06.17. 06:42:51

@yatumux: Ne csodálkozz ha mindenki röhög rajtad és lehülyéz! Te nem érvelsz, csak hülyeségeket beszélsz. Nem a lakossági hitel a gond, mert az nincs 900 milliárd, míg a nyugdíkassza éves hiány annyi. Sok pénz a fideszes önkormányzatok devizakötvénye (Kósa-Lázár) szóval nagy baromság ezzel érvelned. A kormányzati negyed nem épült fel.
A szociális népszavazást nem az emeszpé erőszakolta ki. Nem Gyurcsány igért a tévé vitában 14. havi nyugdíjat és nem az emeszpé emeli most a nyugdíjakat 4.2 százalékkal.
Szóval ha ennyire ostoba, csőlátó, beképzelt és öntelt vagy, ne siránkozz az erős szavakon! Sok embernek csíped a szemét. És jobb ha nem játszod az erős fiút, mert van akadtál már össze itt olyannal akit speciel ismerek, aki eléggé képzett ketrecharcban - láttam küzdeni - aki nagy valószínűséggel szétkapná a szádat.

anidex 2012.06.17. 06:50:36

A libatartokat kell meg kérdezni mennyire kell nekik Bajnai, hány családot tett tönkre.A Bokros meg a panamai diplomávalezek szakemberek. Amig nem tárgyalják ujra az ország adoságot, amit kifizettünk 89-ig azután is még kamatot fizetünk addig semmi nem fog változni,Vissza kell államositani az MNB -t és mindjárt más lesz a helyzet.Az IMF-nek meg az europai Közponzi Banknak miből van pénze? Semmiből virtuálisan nyomtat és frankón szedi a kamatot ami valodi pénz. Na ezt kell megszüntetni.
A válság okán miért a bankoknak adnak pénzt, azért mert abből lehet megint kamatot szedni.
Ha mindenkinek a földön elengednék a tartozásátmi történne smmi, minden müködne tovább másnap reggel.De Bilberg csopőortnak nem nöne tovább a vagyona.

2012.06.17. 06:55:47

@reálisan:
Némi ambivalenciát vélek felfedezni a nickneved és a kommented között...A parlamenti közvetítés is cenzúrázott? A tárgy szerinti Orbán ausztriai nyilatkozatát is meghamisították a liberálisok?

Szerintem nagy tévedésben vagy, ha azt hiszed, hogy az emberek többsége az RTL híradó feltétlen befogadásából merít...

Amúgy a liberális közösséget hiba azonosítani a zsidókkal. Ha valóban érted a politikai irányzatok tartalmát, és láttál már életedben rabbit (talpig feketében, nem az ájfónján csüngve), akkor tudhatnád, hogy alapvetően a vallását gyakorló zsidók (mivel pl. több ezer éves napi rutint követnek), mindenképpen konzervatívak. De nem úgy ám, mint a FIDESZ, aki tök mást hazudik ma, mint amit tegnap mondott, állandó értékeik nincsenek, hanem az aktuális igényeket szolgálják ki bármilyen teremtett értékekkel...

fakopács 2012.06.17. 07:03:19

@anidex: Na itt vagy még egy faék egyszerűségű. Kérdezd meg az argentinokat milyen egy államcsőd!

@Yatumux: "Az adók nagyobb részét kamat törlesztésre fordítjuk. Kb érted ?" - Ezek után mit vársz? Buta vagy és nagyképű.

anidex 2012.06.17. 07:17:04

@fakopács: Látom két ilyen fidesz gyülölő osztja az észt a felvetésemre,a személyeskedés mellett.Nem csodálom, hogy amig ilyen citrom agyuakat is meghallgatnak itt tartunk. Én megtapasztaltam a börömön a Kádár rendszert, ti meg még csak kéjes képzeletek voltatok.Ezen a szinvonalon nem kivánok tovább vitázni.

2012.06.17. 07:22:46

@DICKtátor:
Illetve annyival kiegészíteném, hogy a Fürst Gyuri ( és még rengeteg féreg) féle mocskos bűnöző nem zsidó (a származása lehet, de biztosan nem gyakorolja a vallást), mégis zsidók hírnevét öregbíti, hisz velük azonosítják. Mint ahogy az előző évtizedre jellemzően a médiát is behálózó tőke sem liberális (attól, hogy lefizetik a szerkesztőt, hogy hazudj X-et és abból ők pénzt várnak, nem lesz liberális, sőt szerintem semmilyen politikai irányzat tartalmához nem köthető, ez egyszerűen büntetőjogi relevanciával bír).

A politológiából ismert klasszikus irányzatokat (amik amúgy úgy alakultak ki, hogy a francia rendi gyűlésben a képviselők jobb vagy baloldalra ültek-e) ma már egyik párt sem követi. Pl. a fidesz a közigazgatást leépíti=kisebb állam=klasszikus liberális törekvés, Jobbik programjában szerepel: "aki nem dolgozik ne is egyék"=mindenki dolgozzon: klasszikusan szélsőbal, vagy az Mszp aktualitása: kötelező legyen elmenni szavazni=klasszikusan szélsőjobb...

fakopács 2012.06.17. 07:23:03

@anidex: Ezzel melléfogtál faszfej, mert én az 50-es években születtem.

fakopács 2012.06.17. 07:24:23

@DICKtátor: "a fidesz a közigazgatást leépíti=kisebb állam=klasszikus liberális törekvés"
- na, hát a fidesz biztosan nem libbancs, mert a közigazgatás nem csökkent.

fakopács 2012.06.17. 07:25:41

@anidex: "Látom két ilyen fidesz gyülölő osztja az észt a felvetésemre" - Melyik a másik? Sokat ittál az este?

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2012.06.17. 07:31:46

Előbb utóbb nem marad más lehetőségünk, mint fegyverrel érvényesíteni a nemzeti önrendelkezésünket, és elüldözni azokat az idegen megszállókat, akik társadalmi egyezmény nélkül a nemzetközi jogokat megsértve uralkodnak rajtunk,kémkednek és fosztogatják az országunkat...

Felhívom mindenki figyelmét, hogy egy népnek a szabadságjogait joga van fegyverrel kiharcolnia, ez még az ENSZ alapokmányban is benne van...

2012.06.17. 07:41:33

@fakopács: Amúgy ma nincs olyan kapitalista közgazdasági elveket követő kormány, amelyik ne tűzte volna ki céljának a közigazgatás leépítését, hiszen az 90.000 alkalmazott, onnan lehet a legkönnyebben spórolni. Tehát ez egy permanens liberális törekvése minden kormánynak. (persze különbségek vannak a megvalósítás módjában: elbocsátunk(de azt a piacnak fel kéne tudni venni, ami pl mo.-n irreális)/illetményt csökkentünk, stb.)

Evvel csak az a probléma, hogy a köziget csökkenteni akarják, de közben egyre több ellátandó feladatot határoznak meg a közignek...ördögi kör.

Így csökkentette a fidesz is (önkormányzati reform, elbocsátások stb.), miközben párhuzamosan növeli is...

2012.06.17. 08:57:18

@Con Storm: Olyan romantikus és a valóságtól elrugaszkodott a gondolkodásmódod, hogy az megmosolyogtató. Nincs rosszabb, mint a lelkes buta. A hozzád hasonló dilettáns, mindig másokat hibáztató kútfők hatalommal való párosulása okozta az első és második világháborút...

sisifux 2012.06.17. 08:59:57

@Magánvéleményem:
" teljes mostani politikusgarnitúrának mennie kellene, csak épp nincs kit megválasztani helyettük,..."

Természetesen nem akarok egyetlen politikust sem felmenteni, és a fejétől bűzlik a hal, de nézz magadba, te becsületen élsz ? Jelentős szemlélet változásra van szükség mindenkinél, hogy valami változás elkezdődjön

Mudizz 2012.06.17. 09:11:03

Minősítsd ezt a blogot itt:

mudizz.com/contents/4fdd82f55a780e0003000074

Kedves szerkesztő! Te pedig oszd meg a többi blog-od is a Mudizz-on, vagy illeszd be a Mudizz gombot, hogy a toplisták élére kerülj!

Köszönöm.

dr. Bubó 2012.06.17. 09:15:20

@tintamin: hacsak enyni lenne a probléma... 1 gond van csak...

hogy a FIDES MAFIA a kassza mexerzésére és a megtartására szövetkezett és gátlástalanul mindenen átgázol... a kormáynzást amit ehhez képest mellékállásban űznek, ahhoz pedig totál alkalmatlanok...

drmatolcsidrpintérdrlázásdrkósadrszíjgyártódrzorvbán...

továbbis van mogyam még?

dr. Bubó 2012.06.17. 09:17:03

@Con Storm: "Felhívom mindenki figyelmét, hogy egy népnek a szabadságjogait joga van fegyverrel kiharcolnia, ez még az ENSZ alapokmányban is benne van... "

az még hagyán... de az alkotmányban is fojamatosan benne van/volt hogy

MINDENKINEK KÖTELESSÉGE a fides mafia hatalom koncentráló tevékenységét BÁRMI ÁRON MEGAKADÁJOZNI !!!!

pandacsökiboborján 2012.06.17. 09:17:44

Ennek az országnak az egyik nagy baja,hogy ilyen dilettáns idióták irányítják,mint Orbán,Gyurcsány Medgyessy stb...ezeket nem lehtne felelősségre vonni? És nem csak 4 évente....addig baszogatják az embereket,míg lámpavason kötnek ki.

laci0011 2012.06.17. 09:18:59

@Magánvéleményem: Kár máshol keresni a szálkát gerendával a szemben,ha nem tudták völna az öszödi beszédet már a választások előtt,akkor még lehetne hinni a TE teóriádban,de mivel tudtak róla de csak később hozták elő,így marad az hogy ők csinálták a balhét...

laci0011 2012.06.17. 09:38:25

@anidex: Észre lehet venni,nem a bankokkal van a fő probléma,hanem az olajmaffiával és a háború lobbival!Ha nem többszöröződött volna meg az üzemanyagok és más energiahordozók ára még midíg menne a szekér...

sterimar 2012.06.17. 09:56:35

5 eves adocsokkentesi program amit torvenybe is iktattak anno. Aztan a kovetkezo evben....
Na, az volt aztan a kiszamithatosag csimborasszoja.

Lajosforras 2012.06.17. 10:02:07

@laci0011: bűnösök közt cinkos aki néma. ne védd a bankot,simán kihasználta a ziccert.

Demszky 2012.06.17. 10:26:08

Követeljük vissza a libatolvajt! Majd ő kivezet minket a szarból!!!

Stomi 2012.06.17. 10:31:56

@еndike: "Megyó sara több, mert a 13. havi meg a közalkalmazotti 50 százalék 8 év alatt 5000 milliárd volt. "
Csak teljesítette a választóknak adott ígéretét. Mi kértünk mindenből többet. Nem magától ígérte, licitáltak a pártok egymásra, ki ad többet ha odakerül. A mi hibánk is, választóké. Nem kell megalapozatlan ígéreteknek bedőlni. Ha nem teljesítik azért rossz, ha igen azért. A komplett politikai elit egy rákos képződmény.

Stomi 2012.06.17. 10:35:13

@Demszky: "Követeljük vissza a libatolvajt! Majd ő kivezet minket a szarból!!! "
Sajnos csak ő tud. Kis stílű bűnöző lehet ha igaz a vád amivel illeted. De nagy szakember és hiteles vezető. Inkább ő, mint a jelenlegi mindent átszövő maffia.

sterimar 2012.06.17. 10:50:20

@Stomi: " De nagy szakember és hiteles vezető."

Ez megis mibol derult ki szamodra? Ezt irta a nepszabo?

labrabbit 2012.06.17. 11:01:22

@Magánvéleményem: Elnézést kérek Tőled, mert a további hsz-aid alapján úgy látom, árnyaltabban látod a dolgokat, mint azt első felindulásomban feltételeztem.

Melchi Zadok 2012.06.17. 11:37:57

@anidex: Ez a libas sztori kb 10.000 sebbol verzik, mara mar jogerosen megallapitott MNO-s hazugsag.
Hat igen, ilyen dolog ez a szektatudat, ti addig eroltetik a kedenc puzzle darabkatokat a rossz helyre, hogy a vilagkeptek lassan mar csak egy felpupozodott oszevisszasag...

laci0011 2012.06.17. 13:25:30

@Lajosforras: A fő probléma máshol van,én csak ezt próbáltam írni,és az olajosokról meg a háborúcsinálókról szó sem esik!Úgy látszik ők sokkal ügyesebbek a bankároknál!

Stomi 2012.06.17. 20:42:22

@sterimar: Látom nem figyeled az eseményeket. Az egész világ elismerte a szakmai munkát, még a jelenlegi kormány sem tudott rosszat mondani, kivéve a személyeskedést. Ez sokat elárul. Egyébként nem vagyok baloldali szavazó. Saját vélenyem van. Tudom ez furcsa.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.06.18. 21:11:37

Nem a hazugság a baj, hanem az, hogy a hülye választó elhiszi, majd nem emlékszik, hogy átbaxták.
süti beállítások módosítása