Történelmi tapasztalat: minden diktátorban együtt munkál a túlzott magabiztosság, valamint a bizonytalanság, a félelem a hatalom elvesztésétől és annak következményeitől.
Magyarország teljhatalmú ura ma egyszerre mutatja magát határozott, ereje teljében lévő győzőnek, s - intézkedései alapján - rettegő politikusnak, aki a legképtelenebb ötleteket is hajlandó elővenni, hogy elkerülje a 2014-es bukást, bebiztosítsa a következő négy évet, hogy abban majd megint, különböző eszközökkel tartósítsa hatalmát.
Nem is lenne ezzel baj, ha "egyszeri miniszterelnökként" jól végezné a dolgát, ha ügyesen, országa, állampolgárai javára lavírozna a gazdasági válság és a világpolitika hullámzó tengerén. De a helyzet nem ez. Miniszterelnökünk fél és nem teljesítménnyel, hanem a szabályok megváltoztatásával, a keretek számára kedvező átalakításával igyekszik növelni annak esélyét, hogy hatalmon maradjon.
Kérdezhetnénk: hát hol van a békemenet "méltóságteljes emberfolyama" által megteremtett magabiztosság?
Politikai önalázásként kell újra és újra hozzányúlni a választójogi törvényhez? Folyamatosan csökken talán a 2014-es győzelem esélye?
Nem volt elég megszüntetni a kompenzációs listát, hogy a töredékszavazatok ne segítsék a Fidesz ellenfeleit? Eltörölni a választások második fordulóját, hogy az ellenfelek az első forduló eredménye alapján ne tudjanak összefogni? Nem ad kellő bizonyosságot a választókörzetek átírása sem, hátha az eddigi statisztikákból kivetített kép mégsem a várt helyzetet tükrözi majd?
A miniszterelnök önmaga minősíti saját esélyeit, pontosabban véleményét saját esélyeiről. Egyre kapkodóbb, s ötletei azt mutatják, egyáltalán nem számol azzal, hogy hatékony ellenzék hiányában "ölébe hullik" az újabb választási győzelem.
A legújabb éca, hogy voksolási szándékukat csak jó előre bejelentő, regisztrált szavazópolgárok járulhassanak az urnákhoz 2014-ben, annyira átlátszó, hogy azt sejteti, már most egyre erősebb a rettegés. Már a látszatra sem kell ügyelni. Már az sem számít, hogy éppen a takarékosság volt a választási rendszer átalakításának egyik indoka - márpedig az új ötlet megvalósítása elég sokba fog kerülni, cserébe viszont kétségkívül tovább növeli a hatalmon lévők maradásának esélyét. Hacsak...
Hacsak nem nyílik ki mindazok szeme, akik még hajlandóak gondolkodni, s nem maguk is a szemfényvesztést, a tekintélyelvű hatalmi politizálás valamennyire megnyugtató rendszerét óhajtják. Hacsak nem éppen ez az újabb pimaszság adja meg a végső lökést azoknak a bizonytalanoknak a számára, akik egyébként csak az utolsó pillanatban határoztak volna, s akiket éppen ezért szeretne kizárni a voksolásból ez az új korlát.
És hát nehéz lesz megmagyarázni az ehhez hasonló furfangos akciókat annak a demokratikus családnak, ahova miniszterelnökünk is tartozónak véli magát és országát. Még hátravan az Európa Tanács előtti kanosszajárás a választási jogszabályok módosítása, a Velencei Bizottság véleményének látványos és pökhendi negligálása miatt, s máris itt az új konfliktusforrás.
Egy biztos. Magyarország miniszterelnöke félni kezdett, immár sötéten néz saját jövője elé. És már ez is valami.
A miniszterelnök félni méltóztatik
2012.05.22. 18:26 Poldi bá
289 komment
Címkék: választás orbán viktor
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
astrup 2012.05.22. 20:28:50
fidesz = házmesterek pártja 2012.05.22. 20:33:02
Ja: ő egy öreg, spániel jellegű kutyus volt. Mikor összeismerkedtem vele, már majdnem teljesen süket és vak volt.
(bocs, megláttam a nicked és egyből ő jutott eszembe... )
fidesz = házmesterek pártja 2012.05.22. 20:34:14
Poldi bá 2012.05.22. 20:34:56
Darth Revan 2012.05.22. 20:35:38
pandacsökiboborján 2012.05.22. 20:36:58
Alamio 2012.05.22. 20:37:11
pandacsökiboborján 2012.05.22. 20:39:50
dr. Bubó 2012.05.22. 20:42:31
meylen ha ezt bevezetik a magas 20% helyett lehet akár 10%/ részvétel is...
nem is értem ezt a kínlódást... a végső megoldásra mikor jön rá?
nem kell választás mert az drága... és válság/forradalom van stb
egyébként is elég nagy volt a felhatalmazás...
a szentkétharmad mind térben mind időben korlátlan...
éljen a vezér ! éjjen a párt !
jajrá magyarok ! jajrá fides !
Parajpuding 2012.05.22. 20:45:03
És hiába minden tébolya és rettegése által táplált döntése. Eljön az igazság órája. És éppen ő maga fogja siettetni ennek az órának az eljövetelét.
Ha úgy tetszik: "ember tervez, Isten végez"
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.22. 20:46:33
*
Amihez nehezen lehet hozzájutni, annak felértékelődik a lehetősége, hogy birtokoljuk.
Amit veszélyben érzünk, hogy elveszíthetjük, annak felértékelődik az értéke, és meggyűlöljük azt, aki meg akar fosztani tőle.
*
Azt hiszem, a tanácsadók megint mellényúltak.
dr. Bubó 2012.05.22. 20:46:48
mijjen lakás ami 58nm ferencvárosban és 230 ezer /hó ????
ja hogy épp a max? ha a max 900 ezer lenne akkor anyniér bérelné ?
ROHATTT TOLVAJ BANDA - MAFIAKORMÁNYZÁS -CIGÁNYKODÁS
"Havi 231 ezer forintért bérel egy ferencvárosi 59 négyzetméteres lakást Halász János parlamenti államtitkárnak az Emberi Erőforrások Minisztériuma... Az állam havi maximum 231 900 forintot fizethet az állami vezetők lakhatására, vagyis Halász és Hoffmann épphogy csak belefér a keretbe."
www.origo.hu/itthon/20120522-havi-231-ezer-forintert-berel-lakast-halasz-janos-allamtitkarnak-az.html
irógép 2012.05.22. 20:47:15
A 10 % os maszoptól vagy az 5 % os LMP-től, vagy 2 % DK tól????
Vicc ez az írás megint, nem véletlenül tart ott az ellenzék ahol:)
Én szívesen jó előre bejelentkezem majd.
Ez a módszer azoknak rossz hír, akik kiló cukorért szeretnének a végén gyorsan szavazatot venni majd.
Nos nem lepődöm meg, hogy ezen siránkozik egy ilyen blog, minősíti a színvonalát is ezzel:)
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.22. 20:50:49
Van egy rossz hírem:
A biztos pártválasztók 63%-a nem a Fideszre szavazna, míg a teljes felnőtt lakosságnak csak 16%-a voksolna a kormánypártra a Szonda Ipsos szerint:
mariablogja.wordpress.com/2012/05/18/abiztos-partvalasztok-63-a-nem-a-fideszre-szavazna-mig-a-teljes-felnott-lakossagnak-csak-16-a-voksolna-a-kormanypartra-a-szonda-ipsos-szerint/
fidesz = házmesterek pártja 2012.05.22. 20:52:02
Sajnos már ott tartunk, hogy valóban félni kell attól, hogy esetleg nem buknak a köv. választáson és akkor visszatér egy Rákosiét megszégyenítő diktatúra.
fidesz = házmesterek pártja 2012.05.22. 20:54:00
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.22. 20:56:42
Nem, nem vagyok tisztában vele.
irógép 2012.05.22. 20:59:20
A Rákosi érában embereket végeztek ki, és táborokba vitték az embereket, ha csak egy rossz szót szóltak.
Ehhez képest ma az utcától kezdve, a sok sok médián át szidhatják a kormányt.
Azért túlzásokba nem kell esni. És , ha nem bukik a kormány az azért lesz, mert az ellenzék dilettáns fasz, és értelmeset mondani nem tud.
A kormányt lehet utálni, nem ezt akarom mondani, csak azt, hogy Rákosit emlegetni kicsit túlzás.
Blogger Géza 2012.05.22. 21:00:23
Ezzel együtt szerintem felesleges ez a dolog, bár tény, hogy a buszoztatást, láncszavazást, konzervosztogatást szavazatért stb akciókat megnyugtató módon kiszűrni nem lehetett. De ezzel sem lehet. Csak arra lenne jó, hogy Cohn Bendit és az eszmetársai megint Mo-ról fröcsögjenek...
irógép 2012.05.22. 21:02:28
Te sok mindennel nem vagy tisztába azt láttam már korábban is a hozzászólásaidból:)
Veled még vitatkozni sem lehet, azt is láttam már korábban, úgy hogy nem is teszem azt sem.
Járj sokat DK s gyűlésekre ott találkozhatsz hozzád hasonló teljesen elvakult hívekkel.
Mrs.Columbo 2012.05.22. 21:03:10
Blogger Géza 2012.05.22. 21:03:13
Merkel kormánypártja a legnépesebb német tartományban most 25%-ot kapott...
FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2012.05.22. 21:04:08
aki nem fizet adót, vagy nem diák, vagy nem nyugdíjas (ő fizetett egykor adót), vagy éppen nem volt szavazni már utóbbi 2X ne szavazhasson.
cenzust.
a bejelentés megelőzi, hogy a kocsmában 2 sörért toborozzák a szavazókat.
aki meg nem fizet adót, az ne akarjon az ország dolgaiba beleszólni.hiszen nem ad hozzá semmit, csak kivesz
lavór 2012.05.22. 21:06:19
Scagnetti 2012.05.22. 21:06:21
Addig csak annyit ér a számolgatás, amennyit 2010 tavaszán ért. Lehet vele magyarázni a bizonyítványt.
Scagnetti 2012.05.22. 21:08:00
Qqriq 2012.05.22. 21:09:43
"Konkrétan egyvalamire pont jó, a választások előtt nem lehet 2 kiló kenyérért megvenni a szavazatot, vagy kocsmatúráztatni. "
Már miért ne lehetne? Aki számít arra, hogy majd akaszt valamit attól aki sokat ígér, az regisztrál, és a nagy napon várja a kocsmában a szavazat vásárlókat.
De ha erre magától nem jönne rá valaki, csak van egy IQ80-as emberke a faluban, aki megfelelő jutalékért felhomályosítja az összes suttyót...
duwad 2012.05.22. 21:14:31
wanekus 2012.05.22. 21:14:34
szakáll 2012.05.22. 21:16:07
Mindenki fizet adót! Elég ha az ÁFA-ra gondolsz, de a jövedékivel is ez a helyzet. Aki fogyaszt-adózik.
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.22. 21:16:21
"A többi pártra még ennyien sem szavaznának."
*
Az elmúlt 22 év tapasztalatai alapján NEM a Fidesz szavazóbázisa az, amelyik titkolni szokta a pártpreferenciáját.
Ezt úgy értem, hogy a "bizonytalan" szavazók nagy többsége 22 év tapasztalatai alapján végül nem a Fideszt szokta erősíteni.
taecleau 2012.05.22. 21:18:32
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.22. 21:20:04
"Aki számít arra, hogy majd akaszt valamit attól aki sokat ígér, az regisztrál, és a nagy napon várja a kocsmában a szavazat vásárlókat."
*
Ott a pont.
Aki szokott GONDOLKODNI, az ezt az összefüggést is simán átlátja.
komplikato 2012.05.22. 21:21:00
@irógép: Merem remélni, mert sok jele van már, hogy LESZ addigra pár földből kinőtt új erő ...
micsoda? 2012.05.22. 21:22:35
CyberChild 2012.05.22. 21:23:07
Qqriq 2012.05.22. 21:24:30
(Ilyen bonyolultakra gondoltam pl.:
Ki jelenleg Mo. közt. elnöke?
Mennyi 12 felének a duplája?
Mi a különbség Ausztria és Ausztrália között?)
Ha van 3 jó válasz, akkor megnézik kire szavazott, ha nincs, nem nyert, 4 év múlva újra próbálkozhat.
A szegfű vagy a narancs mellé bármilyen fél-analfabéta idióta alkoholista is tud egy X-et tenni, de a jelfelismerőknek nem kellene véleményt mondani a jövőről. Megtörténik az majd velük ezután is, ahogy eddig is.
Pontos 2012.05.22. 21:27:54
fidesz = házmesterek pártja 2012.05.22. 21:27:58
sanyix 2012.05.22. 21:28:19
fidesz = házmesterek pártja 2012.05.22. 21:30:52
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.22. 21:30:57
Offline captcha?
De akkor arra a napra le kellene lövetni a gyakori kérdések oldalt :)))
Scagnetti 2012.05.22. 21:32:10
Aztán jön a választás, és kiderül, hogy pont annyian vannak, mint azt a mérések is mutatták.
És akkor jön a számolgatás és a magyarázkodás.
Lehet, hogy van néhány paranoiás agymosott, akit tényleg sikerült ennyire megfélemlíteni a szoci suttogópropagandának, de azért a többség nem ilyen.
És erre építeni a kormányváltást, már ne is haragudj, de egyszerűen szánalmas.
AVH 2012.05.22. 21:32:21
Aki nem fizet szja-t, nem fizet nyugdíjjárulékot, nem fizet tb-t, szlovák rendszámú autóval jár, stb. annak ne legyen beleszólása, hogy mire költsük az általunk befizetett adót. Ennyi.
Az a társadalom, ahol a haszonélvezőknek (értsd: potyautasoknak) több, sokkal több szavazatuk van mint azoknak akik eltartják a rendszert az halálra van ítélve.
Kész.
Qqriq 2012.05.22. 21:32:58
"Merem remélni, mert sok jele van már, hogy LESZ addigra pár földből kinőtt új erő ..."
Ezek közül a Kétfarkúkutya párt a legígéretesebb, csak húzzák ki addig...
csbaly 2012.05.22. 21:35:03
Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.05.22. 21:36:14
-Mindig is féltél!
Ha jól emlékszem volt ilyesmi.
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.22. 21:36:35
Ugye az egyszerű matematikai alapműveletek elvégzése nem az erősséged?
Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.05.22. 21:36:57
Alamio 2012.05.22. 21:37:23
De talán reagáljatok erre is:
"Ezt úgy hívják, hogy intellektuális cenzus, és olyan sötét diktatúrákban alkalmazzák, mint Svájc."
Azóta megtudhattam, hogy az USA-ban is. Ennyire kiáltsatok farkast.
Perillustris 2012.05.22. 21:37:43
Az első kettő tiszta, de ugyan írd már le, mi erre a jó válasz, vagy mik erre a jó válaszok. És hogy mindet le kell-e írni, vagy elég egy bármilyen különbség?
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.22. 21:38:58
"Stabilan vezetnek és a többség egyet ért az iránnyal, bármennyire fáj is ez azoknak, akik nem értenek egyet vele."
*
Jajj, Angyalka, hagyd már ezt a hardcore agymosott zombiszöveget :)))
Vagy te nem olvastad még a Rábeszélőgépet a Pratkanis-Aronson szerzőpárostól, vagy mindenki mást nézel hülyének :)
komplikato 2012.05.22. 21:40:40
Ez legalább annyira hihető, mint tegnap a Cséfalvay Zoltán és Halász János a jobbikosok kérdéseire adott kamu válaszai a senki által el nem hitt és bizonyíthatatlan kamu növekedési adatokról.
acsa77 2012.05.22. 21:41:42
komplikato 2012.05.22. 21:42:48
Scagnetti 2012.05.22. 21:43:53
Bizonyára így lesz. :)
De ha már akkora matekzseni vagy, akkor vezess le nekem számokkal egy lehetséges kormányváltási forgatókönyvet! Biztos van ilyened. Annyira kíváncsi lennék, hogy vajon a teljes szavazókorú lakosságban alig tíz százalék körül álló MSZP fog kormányt váltani, vagy talán valaki más?
Figyel Castro 2012.05.22. 21:44:24
tede 2012.05.22. 21:44:29
kicsit komolyabb lenne a regisztrációval az egész választósdi és nem lenne olyan rossz dolog az
Ez meg baromság, hogy a fidesznek kedvezne. Miért?
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.22. 21:46:44
"Azóta megtudhattam, hogy az USA-ban is."
*
De azt még nem tudod, hogy ott nem egy-két hónappal korábban kell regisztrálni, mint ahogy a Patás tervezi, hanem akár az utolsó napon is megteheted.
Az amerikai demokráciához szokott népek le is szaggatnák a törvényhozás fejét, ha az bármilyen trükkel korlátozni akarná őket az egyik legalapvetőbb alkotmányos jogukban.
Figyel Castro 2012.05.22. 21:49:21
Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.05.22. 21:50:01
Ki jelenleg Mo. közt. elnöke?
Orbán Viktor
Mennyi 12 felének a duplája?
Nem értem a kérdést, Matolcsy György vagyok.
Mi a különbség Ausztria és Ausztrália között?)
"ál"
Figyel Castro 2012.05.22. 21:51:20
piszt-ráng 2012.05.22. 21:52:00
sanyix 2012.05.22. 21:52:41
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.22. 21:55:46
"vezess le nekem számokkal egy lehetséges kormányváltási forgatókönyvet!
*
Miért vezetnék le neked egy lehetséges kormányváltási forgatókönyvet?
Ki vagy te? LOL
Alamio 2012.05.22. 21:56:29
Amúgy én sem vagyok normális, hogy egyáltalán egy ilyen nickkel rendelkezőnek reagálok, mire számítok? (még le is írod hogy Patás, pffff...)
trolololol · http://basszas.blog.hu/ 2012.05.22. 21:58:54
trolololol · http://basszas.blog.hu/ 2012.05.22. 21:59:30
Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.05.22. 22:00:42
Két dolog:
Teljesen egyértelmű, hogy a fidesz ezt azért csinálja, mert ÚGY VÉLI, neki kedvezne, mivel eddig csak olyat csinált, amiről úgy vélte, neki kedvezne.
Mindazonáltal veled együtt úgy vélem, egyáltalán nem biztos, hogy ebből a fidesz jönne ki jobban, hogy csak egy példát mondjak, a magánszféra munkáltatói és alkalmazottai valószínűleg a hátuk közepére kívánnak még négy év matolcsyzmust.
trolololol · http://basszas.blog.hu/ 2012.05.22. 22:00:53
Qqriq 2012.05.22. 22:01:24
0 pont.
4 év múlva újra próbálkozhatsz.
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.22. 22:03:30
"Amúgy épp több héttel a választások előtt van értelme, hogy a kampány ne durvuljon el értelmetlenül."
*
1. Miért ne durvuljon el? A durvaság is egyfajta üzenet a durvuló pártoktól. Ha durvulnak, maguknak ártanak.
2. Ki jogosult megmondani, hogy melyik kampányelem "még-nem-durva" és melyik kampányelem "ez-már-durva" kategóriás?
3. Az ország törvényhozó testületének NEM JOGA és NEM FELADATA sem a nagykorú állampolgárok nevelése, sem pedig a harmatos lelkük védelme és ápolása. A szavazójoggal rendelkező állampolgárok ugyanis nagykorú, felnőtt emberek.
4. A legkevésbé attól félek, hogy bármelyik ellenzéki párt durvulni fog. Sokkal inkább tartok attól, hogy a Fidesz durvul majd, hiszen folyamatosan azt csinálja.
Qqriq 2012.05.22. 22:04:58
Ez csak pár példa volt, az ilyen jellegűeknél a, b, c, válaszokból lehet választani. 2 baromság, 1 jó, hogy egy fidesznyik se akarja újraértelmezni a választ...
Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.05.22. 22:06:09
A picsába! :D
Scagnetti 2012.05.22. 22:06:58
Nem baj, akkor ne vezess le semmit! Szajkózd tovább a hülyeségeidet, számold csak a nem szavazókat (akik a tieidre ugyanúgy nem akarnak szavazni, ahogy a Fideszre sem), építs belőlük szép nagy szövetségeket is akár! Ha erősen akarod, a fejedben biztos hamar összejön a többség.
És aztán majd nézel nagyokat, hogy a győzelemhez ez még mindig nem elég, mert ott van még a Jobbik is, akikről valahogy mindig megfeledkeztek, ti nagyokos számolóművészek.
De ebbe már tényleg ne menj bele, mert ez matek, amihez láthatóan hülye vagy.
Mrs.Columbo 2012.05.22. 22:07:05
A Svájcos példádra érdemben nem tudok reagálni, mert egyszerűen nem tudom egy lapon említeni Svájcot vagy Amerikát Magyarországgal, sem a választópolgárok, sem a politikusok hozzáállása tekintetében.
Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.05.22. 22:07:24
Mekkora egy majom vagy te! :DDD
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.22. 22:11:35
Ez az, Szivi, ha az érvek elfogytak, a konzervdumára meg senki nem vevő, akkor elő a jól bevált személyeskedéssel :)
fidesz = házmesterek pártja 2012.05.22. 22:12:53
trolololol · http://basszas.blog.hu/ 2012.05.22. 22:14:41
Elijah_Baley 2012.05.22. 22:16:12
Scagnetti 2012.05.22. 22:18:42
Most sem kellene mellébeszélned, csak annyit leírni, mire föl vagy ennyire magabiztos. Mert a közvélemény-kutatások alapján nem lehetsz, az tény. Az otthon ülő szavazókkal már csúnyán pofáraestetek 2010-ben is. Egyelőre a Fidesz vezet, akkor is, ha ezt kizárod a tudatodból.
pucros 2012.05.22. 22:23:20
trolololol · http://basszas.blog.hu/ 2012.05.22. 22:27:02
1. DE!
2. NEM!
kifinomult érveim hatására te is láthatod az igazságot, ha mégsem látod, akkor csak valami kibaszott zombi lehetsz, akinek puskatussal kéne szétverni a fejét!!!
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.22. 22:27:28
"Mondjuk a személyeskedést te kezdted, miután a képzelgésekből kialakított elméleteid próbáltam kibontani."
*
Hülyeséget beszélsz :)
Felszólítottál, hogy vezessek le neked matematikailag egy állítást.
Én pedig azt mondtam, hogy nem.
Az a te problémád, hogy nem bírod kezelni azt a helyzetet, amikor a tőled induló szülőtől--->gyereknek utasításodat valaki nem egy gyerektől--->szülőnek reakcióval, hanem egy felnőttől--->felnőttnek válasszal keresztezi.
Putyilov gyári melós 2012.05.22. 22:29:46
Akkor bukott meg, amikor az IMFhez fordult.
Ezzel gyakorlatilag kihúzta a szőnyeget saját maga és az elmúttnyóccévre, eladósodottságra, szabadságharcos retorikával fanatizált hívei lába alól.
Azóta deffenzívában van és egyre nagyobb mértékben süllyed bele a saját hazugsága mocsarába.
A parlament sorra hozza meg az EU és az IMF által elvárt törvényeket, amiket nevezhetünk nyugodtan diktátumoknak és Fideszék látványosan belekezdtek a bukásuk utáni idők biztosítékául szolgáló vagyonfelhalmozásba, nagyüzemi lopásba.
Orbán már elkönyvelte a bukást, Habonyi és a Fideszes agit-prop feladata az, hogy ezt ne lehessen érzékelni. Ezért nyomják Fideszék szimbolikus politizálást, udvarolnak a Jobbiknak a Horthy kultusszal, hogy a bukás tényét elfedjék.
Nekem a júliusban benyújtandó költségvetés azt is mondja, hogy Orbán már abban sem biztos, hogy ősz végéig egyben tudja tartani a pártját.
Amúgy a választási trükkök és a regisztráció bevezetése öngól egy olyan országban, ahol a választásra jogosultak 60-70%ának tele a töke a politikusokkal.
Ha nincs népi részvétel a választásokon, akkor nincs ami a politikusokat legitimálja.
Ha a nép nem vesz részt a politikusok szemfényvesztő színjátékában, akkor ott nincs demokrácia.
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.22. 22:29:52
"Nem kéne automatikusan lehurrogni meg elméleteket gyártani köré, csak mert a Fidesz ötlete. Attól még lehet jó."
*
Mondj EGYETLEN olyan törvényt az elmúlt két évből, ami a Fidesz ötlete volt ÉS jó ötlet volt :)
trolololol · http://basszas.blog.hu/ 2012.05.22. 22:31:52
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.22. 22:33:12
Ha olvasta volna, nem dőlne be a hülyeségnek, és nem lenne a demagógia önkéntes szószólója.
Ha nem olvasta, akkor itt az ideje, hogy belevágjon, azért, hogy miután elolvasta, ne dőljön be a manipulációnak és ne legyen a demagóg sablonszövegek önkéntes szószólója.
Ha pedig olvasta, és mégis azt kommentezte, amit, akkor joggal tételezem fel, hogy mindenki mást néz hülyének.
piszt-ráng 2012.05.22. 22:35:32
dr. Bubó 2012.05.22. 22:35:46
igen egy módon... előrehozott választással, akkor már bukhatnak hamarabb is...
Scagnetti 2012.05.22. 22:35:57
Miután kétségbe vontad matektudásomat, az lett volna a minimum, hogy a magadéból mutass valamit. Csak, hogy lássuk, mire vagy annyira elszállva magadtól. De erre már nem futotta, csak mellébeszélésre.
Nem baj, számolgasd csak tovább a nem szavazókat, azokkal sok választást meg lehet nyerni! :)
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.22. 22:36:58
"ja igen, mert a vita az ugye úgy működik, hogy állítasz valamit, de jusztse bizonyítod"
*
Nem erről volt szó.
Arról volt szó, hogy én azt állítottam, hogy a bizonytalan szavazók végül nagy többségben nem a Fideszre szavaznak.
Mire ő azzal állt elő, hogy vezessem le neki matematikailag a jelenlegi elelnzék lehetséges győzelmét.
TEHÁT a kérése NEM kapcsolódott az eredeti állításomhoz.
Ezért mondtam azt a kérésére, hogy NEM.
az_igazi_trebitsch 2012.05.22. 22:38:39
Ne keverjük a vágyainkat a tényekkel. Orbán egyáltalán nem fél, mert nincs mitől. Orbán egyszerűen biztosra megy. Egyszer már pofára esett, és akkor nyolc évre eltaszították a kondértól. Ezt még egyszer nem kockáztatja meg, és bár minden jel arra mutat, hogy az agymosottak tábora nem csökken, ezer százalékig be akarja biztosítani magát. És ne legyen illúziója senkinek: abban az országban, ahol az ellenzéki pártok ellenséget látnak a másikban, ahol az összefogás, az egymás iránti szolidaritás ismeretlen fogalom, ahol dúl az acsarkodás a pártszimpátia, a kor, vagy éppen a vallási hovatartozás miatt, Orbán simán nyerni fog 2014-ben - is....
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.22. 22:39:11
Tényleg azt gondolod, hogy minél magabiztosabban személyeskedsz, annál határozottabban igazad van?
:)
Putyilov gyári melós 2012.05.22. 22:39:35
És milyen választást lehet nyerni 20-30os részvételi arányokkal, és ebből mondjuk 30-40%os győzelemmel?
Demokratikusat biztos nem, mert ebből hiányzik a démosz.
"Demokácia= a nép uralma"
dr. Bubó 2012.05.22. 22:42:13
jet set 2012.05.22. 22:43:05
Tudjok, OV maga az ördög, a legnagyobb diktátor a világon és nála gonoszabb és hataloméhesebb nincs. Régi, lejárt lemez.
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.22. 22:46:28
Na és mi lenne, ha a változatosság kedvéért a következő két évet NEM azzal töltené, hogy harcol, és mindenki mást is mozgósítani akar a csak az ő elméjében létező csaták megvívásához?
Hanem azzal töltené a következő két évet, hogy mindenki javára és gyarapodására, okosan kormányozza az országot?
Vagy ez túl nagy elvárás vele szemben? Az ő tudománya megáll a forradalmárkodásnál, meg a folyamatos ellenségkeresésnél? A komplett külvilág démonizálásánál?
Basszus, ez az elmebeteg nem képes felfogni, hogy ha az elmúlt két évben az ország javára tette volna a dolgát, és a következő két évben is az ország érdekei szerint tenné a dolgát, akkor SIMÁN MEGNYERHETNÉ 2014-ben a választásokat.
Nem kellene hozzá se ez a cirkusz, se ez a trükközés, amit most csinál.
az_igazi_trebitsch 2012.05.22. 22:47:02
"igen egy módon... előrehozott választással, akkor már bukhatnak hamarabb is.."
Ellenkezőleg. Nem véletlen, hogy a Fidesz berkeiben már komolyan felmerült az előrehozott választás, mert ha az pl. most lenne, akkor HAT ÉVIG biztosan hatalmon lennének. A gond(juk) csak az, hogy egyrészt nem tudnak ürügyet találni az előrehozott választásra, másrészt annak - igaz, csak átmenetileg - komoly negatív gazdasági hatása lenne.
Putyilov gyári melós 2012.05.22. 22:47:07
A Fidesz és a Jobboldal nem egyenlő Orbán Viktorral és a sztálinista szektájával.
Nagyon sok ember kérdőjelezi meg ebben az esetben az egész rendszer demokratikus mivoltát a jobboldaliak közül is.
Ha nincs népi részvétel, ha a nép nem legitimálja a politikusokat, akkor az nem demokrácia.
wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.05.22. 22:48:07
és dopeman?? minden értelmiségi példaképe, és büszke vezetője?? ő smafu????
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.22. 22:49:51
"Nem Magyarország lenne az első ország, ahol csak regisztrált szavazók szavazhatnának. Pl. az USA is ilyen. Szóval mi is a baj?"
*
Látom, minden releváns és címlapos poszt alatt felbukkansz ezzel az előregyártott sablonnal.
De én most elárulom neked:
Más országokban NEM kell HÓNAPOKKAL a választások előtt regisztrálni. Más országokban akár a választás előtti napon is regisztrálhatsz.
Putyilov gyári melós 2012.05.22. 22:51:28
Egyszer mélyedj bele abba, hogy kik szavaztak 2010ben a Fideszre.
Ha egy időközire 20-30%ban megy el a nép, akkor ugyan miért menne el nagyobb arányban úgy, hogy ezt még nehezítik is?
Végül is nincs semmi tétje, így is úgy is becsapják a népet, akárki is kerül hatalomra.
trolololol · http://basszas.blog.hu/ 2012.05.22. 22:55:13
en.wikipedia.org/wiki/Voter_registration#United_States
In most states, one must register, usually 30 days before a given election, in order to vote in it. Six states, Idaho, Iowa, Minnesota, New Hampshire, Wisconsin and Wyoming, allow for Election Day Registration.
Spiritmonger 2012.05.22. 22:56:37
Putyilov gyári melós 2012.05.22. 22:56:43
Ja, és ott ahol van valami tétje, pár száz, 1-2 ezer lakosú kisközösségekben, ott elmennek az emberek és szavaznak, EMBEREKRE, nem pártdroidokra.
Olyan EMBEREKRE, akiket akár az utcán számon tud kérni az ígéreteiről, akiket bármikor tud figyelmeztetni, hogy nem lesz ez így jó Jóska.
ob.szerver 2012.05.22. 22:58:33
"bár minden jel arra mutat, hogy az agymosottak tábora nem csökken"
A tábor a biztos választók körében 2010-es nyári 60+ százalékról lement 40 alá. Ez masszív, gyakorlatilag egyenletesen bekövetkezett csökkenés. A demokratikus ellenzék ezalatt 25-ről felment 40 fölé.
A gazdasági helyzet a hátralevő két évben nem fog javulni, választási költségvetésre nem lesz se pénz, se lehetőség. A jövő tehát nem sok jóval bíztat fidesz szempontból. Ha a demokratikus ellenzék talál egy közös min.elnök jelöltet - és sokunknak van alkalmas jelöltje erre - akkor bizony Orbán idegeskedhet. Ugyanis az új választási rendszerrel kikényszerítik a demokratikus ellenzék öszefogását.
Ezt bizony elkúrták. Nem kicsit, nagyon.
Putyilov gyári melós 2012.05.22. 22:59:37
Én remélem, hogy Orbán meglépi félelmében ezt az öngyilkos lépést és a többi általad javasolt, rettegés vezérelte őrültséget is, LEGYEN CSAK NYÍLT A DIKTATÚRA!
dunaparti 2012.05.22. 23:01:38
Két év alatt tűnnek el pártok és jönnek is, amire lehet majd szavazni. Még korai százalékolni.
Putyilov gyári melós 2012.05.22. 23:07:42
1990 óta a legtöbb választás az utolsó 1-2 hónapban dőlt el.
2002ben a közvéleménykutatók 10%os Fidesz előnyöket hoztak ki, aztán jól pofára is estek a Fideszes elvtársak.
Azóta is Csurka elvtárs borgőzös csalási legendájával etetik egymást.
Venza 2012.05.22. 23:10:53
Putyilov gyári melós 2012.05.22. 23:13:07
Amerika kicsit nagyobb léptékű ország, mint Magyarország és ott elég mobil a társadalom, milliószámra vándorolnak az emberek országon belül.
Venza 2012.05.22. 23:13:10
Rwindx 2012.05.22. 23:14:23
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.22. 23:14:52
Rábactál:
In democracies where resident registration is in effect, voter registration is generally not required.
*
Azokban az országokban, ahol létezik lakóhely szerinti nyilvántartás, ott létezik "választói névjegyzék" is, és NEM KELL regisztrálni, csak ha olyan a rendszer, hogy a nagykorúak nem kerülnek be automatikusan a választói nyilvántartásba.
De ott se kell MINDEN választás előtt regisztrálni, csak az ELSŐ alkalommal.
Pláne nem kell regisztrálni MINDEN EGYES választás előtt.
*
Amit belinkeltél, az arról szól, hogy az USA-ban, aki betölti az életkort, amikortól választó és választható, az nem kerül fel automatikusan semmiféle választói névjegyzékbe. Ezért kell regisztrálnia.
*
Magyarországon VAN nyilvántartás az állampolgárok állandó lakóhelyéről.
Magyarországon VAN állandó lakóhely szerint vezetett választói névjegyzék.
Magyarországon MINDEN 18. évét betöltött személy automatikusan felkerül a választói névjegyzékbe.
Ezért nincs értelme a plusz regisztrációnak.
Venza 2012.05.22. 23:15:35
dekol84 2012.05.22. 23:16:47
Én azt mondom, hogy a büdös kurva anyjába fizessen a sok szemétláda fülkeforradalmár fityiszre szavazó faszfej 5000Ft-os mobil percdíjat és 50%-os áfát! Oszt nyalja mind a zorbán seggét, amíg csak él az kretén köpcös fasz!
pimpalini 2012.05.22. 23:17:31
Venza 2012.05.22. 23:17:55
reálisan 2012.05.22. 23:20:25
dekol84 2012.05.22. 23:20:40
Putyilov gyári melós 2012.05.22. 23:21:56
Szerintem ott is csak ezért van.
Más értelme nincs.
Az, amit a Fideszes agit-proposok belemagyaráznak, azzal tulajdonképpen azt mondják ki, hogy lenézik és rettegik a népet.
Rossz a lelkiismeretük.
A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.05.22. 23:22:02
Petíció a Magyarország Kormányához: VISSZA AZ ELVETT JOGAINKAT!
Önök 2012.01.01-től olyan törvényt hoztak, amivel ellehetetlenítették a korhatár alatti rokkantak életét:
1. Elvették a rokkantnyugdíj jogosultságot.
2. Az Alaptörvény a családokat kötelezi a rokkantak eltartására.
3. Csökkentett összegű rehabilitációs- és rokkantellátást folyósítanak.
4. Rehabilitációs ellátás mellett nem engedélyezik a munkavégzést.
5. Kötelezővé tették az „önkéntes” felülvizsgálatra való jelentkezést.
6. A komplex felülvizsgálati rendszer szigorítása miatt a súlyos betegek kerülnek ki az ellátásból.
7. A szociális- és rehabilitációs szakértők szempontrendszerei súlyos diszkriminációt eredményeznek.
8. Életkor szerinti súlyos diszkrimináció érvényesül.
9. Pénzintézeti hitelképességét elvesztette a rokkantnyugdíjas.
10. Az utazási és egyéb nyugdíjas kedvezményeket csorbították.
Tisztelt Magyarország Kormánya!
A 2011. évi CXCI. Törvény és az új komplex felülvizsgálati rendszer rendkívül rossz tartalommal van megtöltve, ezért ennek komoly következményei lesznek. A rokkantak számára súlyosan csorbulnak az Európai Emberjogi, Szociális és Betegjogi Chartában foglaltak.
MI EZT NEM AKARJUK! TÁRGYALNI VISZONT IGEN!
Követeljük a 2011.évi CXCI. Törvény visszavonását és az „új komplex minősítő” felülvizsgálati rendszer felfüggesztését.
dunaparti 2012.05.22. 23:22:46
Putyilov gyári melós 2012.05.22. 23:24:37
Először te magyarázd el, hogy miért kellene erre milliárdokat kidobni?
Mintha Orbán elvtárs épp mostanság akarna spórolni a pártokon kb. ugyanannyit, mint amennyibe ez kerül.
Miért is kell ez?
nu pagagyí 2012.05.22. 23:25:12
dekol84 2012.05.22. 23:25:22
NINCS! NINCS! és NINCS!
A NER-ben tudatos, öntudatos idióta baromállat fityisz szavazókra van szükség! Akik nem gondolkodnak, mert agyuk egy szál se! Csak a vezér fröcsögését szopják naphosszat és "eeemúúútnyóóócéveznek" agy nélkül! Ezek mind ilyen országot akarnak, hogy az ázsiai elefánt húzná az összeset a péniszére (vagy a nép őket karóba)!
Putyilov gyári melós 2012.05.22. 23:27:38
Igazad van, fizessenek legalább REGISZTRÁCIÓS ADÓT, ha már bele akarnak távolról ugatni a dolgainkba :O)))
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.22. 23:27:42
"Mondjuk, a magyar állandó lakhellyel nem rendelkező, nyakunkba varrt külföldiek regisztráltathatnák magukat."
*
Eseleg adót is fizethetnének nálunk.
dunaparti 2012.05.22. 23:33:16
Ez csak egy "utáld jobban az ellenzéket, lopja pénzt" mondása.
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.22. 23:33:55
"Az, amit a Fideszes agit-proposok belemagyaráznak, azzal tulajdonképpen azt mondják ki, hogy lenézik és rettegik a népet. Rossz a lelkiismeretük."
*
Mijük rossz?
Putyilov gyári melós 2012.05.22. 23:33:57
Amúgy nagyon jól rávilágít ám ez Orbán kétszinűségére és arra, hogy mennyire lenézi a népet!
Chichagóban azt ajánlgatja az "öntudatos" vadparasztoknak, hogy kényelmesen szavazhatnak akár levélben is, bennünket meg dróton rángatna és regisztráltatna, mint a birkákat.
Mi a faszért különb egy amerikás magyar, mint az aki itt él, itt dolgozik?
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.22. 23:36:46
"Mi a faszért különb egy amerikás magyar, mint az aki itt él, itt dolgozik?"
*
Azért, mert azok már régen elzavarták volna, ha velük próbálná azt csinálni, amit velünk csinál.
Venza 2012.05.22. 23:38:25
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2012.05.22. 23:42:58
Makkasz 2012.05.22. 23:44:54
Nem hiszem el, hogy ezt a regisztrálást meg lehet csinálni Magyarországon.
Mi kell még hogy felébredjünk?!?
Nagyon jó a blog, grat!
Egyébként nem érzem a nagy lehetőséget, annyira sok ember hisz a fideszben, és nem változott csak jelentéktelen mértékben számuk akkor is, mikor konkrétan ellopták a megtakarításaikat, a nyugdíjvédelmi biztos. Apám, ezen az elnevezésen, a tettekkel összekapcsolva, még száz év múlva is röhögni fognak.
Rwindx 2012.05.22. 23:47:39
Miért akkor ha szarik a politikára, akkor nem regisztráltathat be? Vagy kötelező elmenni reg után?
Ha nem felel meg egyéb feltételeknek, pl nincs személyije akkor szavazhat? Ha ő másik napon szeretne szavazni mert aznap dolgozik, akkor megteheti? Vagy másik városban szeretne szavazni akkor szó nélkül megteheti?
@Putyilov gyári melós:
Én kérdezek hogy megítéljek. Mit kellene nekem magyaráznom? Ti állítjátok hogy ez a demokrácia lábbal tiprása. Szeretném tudni hogy pontosan miért.
Putyilov gyári melós 2012.05.22. 23:48:45
2006ban kimentek Fideszék az összes nagykövetségre egy ingyenes hétvégi kirándulás keretében ellenőrizni a választásokat. Több száz millióba került a kiruccanásuk.
Most ki fogja ellenőrizni, hogy Fideszék nem "Kék céduláznak" e a levelekben leadott szavazatokkal?
Mondjuk tudok 10 millió magyart, aki szivesen elmenne Ausztráliába, USAba, Németországba és a fax se tuggya hova egy ingyenes hétvégi kirándulás keretében ellenőrizni, hogy Joe bácsi tölti ki a szavazólapot és zárja le azt a levelet vagy egy Kubatov aktivista.
baranowicze 2012.05.22. 23:52:10
"before a given election" - adott választás előtt
Tehát adott választás előtt kell 30 nappal regisztrálni. Nem az első előtt, nem a 18/21 betöltése után, adott választás előtt.
Makkasz 2012.05.22. 23:52:11
Normális, leírt emberi viselkedés, hogy meghozott döntéseinket visszamenőleg úgy vizsgáljuk, torzítjuk, hogy alátámasszák a döntés jóságát.
Ez történik akkor, mikor a jószándékú, jobboldali szavazó, vagy akinek tele volt a töke Gyurcsány idiotizmusával, fideszre szavazott. Minél jobban támadják (mint ellenzék, támadjuk) ezeket az embereket, annál inkább, döntésük alátámasztására, és önvédelemből is, a fideszre fognak szavazni. Annál inkább nem veszik észre a nyílvánvalót, hogy tehetségtelen, zsebérdekektől vezérelt, feudalista autokraták irányítják az országot.
Kérem, ne bántsátok a fidesz szavazókat, ha azt akarjátok, változás legyen.
nova76 2012.05.22. 23:53:09
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.22. 23:54:44
"Most ki fogja ellenőrizni, hogy Fideszék nem "Kék céduláznak" e a levelekben leadott szavazatokkal?"
*
Külföldi megfigyelők. Ezt a balhét nem hagynák ki :)
FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2012.05.22. 23:56:41
@ob.szerver: ohh je, és lesz mszp-lmp-jobbi@Putyilov gyári melós: k koala?
megnézem..főleg hogy az lmp be sem jut
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.05.22. 23:58:07
Noh, nekem, aki egy vagyok a hetelők közül, meglehetős nehézséget okozna, ha regisztráltatnom kéne magamat abban a szavazókörben, ahol szavazni fogok.
Ugyanez a nehézség fennáll azoknak is, akik a közelebbi nagyvárosban dolgoznak (tudod, munkaidő+utazás=mire hazaér, nincs nyitva a hivatal).
Ezért nekem vagy egy nap szabadságot kell kivennem, ha szavazni akarok, vagy nem fogok szavazni.
Fasza mi?
Putyilov gyári melós 2012.05.22. 23:58:23
Ergo az összes politikust ki kellene zárni a szavazásból, mert mind a mi adónkból veszi a kaviáros szendvicsét :O)))
Ezen kívűl ki kellene zárni Csányit, Nyergest, Simicskát és több tízezer pártközeli vállalkozót, akik milliárdos segílykéket markolnak fel.
boyob 2012.05.22. 23:58:52
Sajnos megint nem sikerült,megint elmegy,elment 4 év az életemből hogy nem látom hogy előrefelé indulnánk együtt közösen.
És jönnek mostíntól folyamatosan ezek az ósdi trükkök és ősszel mivel a gazdaságban visszaesés lesz,megint ki kell vetni új adókat év közben...
Makkasz 2012.05.23. 00:01:31
Az a politika, amivel fenn akarják tartani hatalmukat, ordenáré, ostoba, antidemokratikus.
Ami még rosszabb, hogy tehetségtelenek, rossz gazdák, a sok kilopott és kilopandó pénz érdekében nem képesek etetni a fejőstehenet, hanem megdöglesztik.
Szerintem rajtad kívül senki nem mondta itt hogy geci Orbán, persze nem is cáfolta.
dr. Bubó 2012.05.23. 00:02:21
te nem hiszel a fényes jövőnkben????
amikor már most ELSŐK vagyunk, szinte mindenben?
és le foglyuk hagyni egész európát...
gyerünk huzzunk bele! uppsz ez nem az
jajrá maygarok ! jajrá fides !
Putyilov gyári melós 2012.05.23. 00:03:52
Szerintem kicsit rugdosd meg a helyi Fideszes pártfunkcit, hogy te is levélben akarsz szavazni, mint a köcsög amerikások, akiknek Orbán a seggét nyalja :O)))
dr. Trebitsch 2012.05.23. 00:04:20
Nézzük a másik oldalról, hogyan lehetne Amerikában regisztráció nélkül működtetni a rendszert... nincs személyi igazolvány, nincs lakcímkártya... na hogy állapítjuk meg, ki szavazhat, mi alapján állítjuk össze a választói névjegyzéket???
dr. Bubó 2012.05.23. 00:05:34
nincs nálatok egy ügyes Kubatov ????
ha gondolod jó pénzér exportájjuk...
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.05.23. 00:06:00
Putyilov gyári melós 2012.05.23. 00:06:53
Ja, már úgy be vannak szarva?
boyob 2012.05.23. 00:09:41
Azt nézegettem,hogy egy gazdaságpolitika egy kormányváltást követően még mennyire megy automatice és ez 2 év.
A Bokros csomag után is bár abba nem nyúltak bele a fideszes elvtársak így nem volt csökkenés,de ezt lehetett volna okosan növelni,itt meg 2010-ben drasztikusan belenyúltak és meg is lett az eredménye és most csodálkoznak miközben 2010-ben minden közgazdász ugyanazt mondta:rossz az irány,ebből baj lesz...
És baj lett és egyre nagyobb lesz,,,
Makkasz 2012.05.23. 00:11:50
Kell összefogás, mert anélkül a védekező hűséges és/vagy kedvezményezett és/vagy megijedt, vagy csak korábban említett döntésalátámasztókkal nyer fidesz.
Ahhoz hogy legeyn összefogás, az ún. gondolkodóknak sokat kell tenniük, nem csak azt, hogy egymást közt megosztjuk mi a véleményünk, hanem fel kell nyitni minél több szemet.
Nem arra, hogya a baloldali értékek jók, hogy erős szociális háló kell meg erős állam (én pont az ellenkezőjében hiszek), hanem arra hogy kiúttalanná tették a helyzetet Orbánék, az érdekvezérelt, hataloméhes, a demokráciát semmibevevő csapat nem tudja a gazdaságot sem kimozdítani a holtpontról.
Ésszel, transzparensen, minél inkább direkt demokráciával kellene kormányozni a következő, szolgáló kormánynak.
Ebben együtt kell működni jobboldalinak, baloldalinak, konzervatívan, liberálisnak (a szélsőséget nem érdemes meghívni).
Ezért is kérem kedves @No_Fidesz_No_Problem: -et arra, hogy változtasson már nicket :))), mert olyan extra összetartó erőt ad a fidesznek, hogy a fal adja a másikat.
dr. Trebitsch 2012.05.23. 00:12:38
Rwindx 2012.05.23. 00:16:47
Nézd, elismerem hogy gond lehet abból, ha ott kell regisztráltatnod magad ahol szavazni is fogsz.
De azt tudjuk hogy csak ott lehet majd regisztrálni? Mert annak sok értelmét nem látnám, főleg mióta az Internet nevű izé van és minden össze van kanócozva mindennel.
Putyilov gyári melós 2012.05.23. 00:16:54
Szerintem még egy-két nagyképű Fészbukos nyilatkozat a Fradi ügyében, és Kubatov elvtársat exportálni se kell, megy magától,főleg ha megkergeti a B közép :O))))
pirosfeherzoldezamagyarfold (törölt) 2012.05.23. 00:17:25
boyob 2012.05.23. 00:20:34
Ha 2014-ben nem lesz változás akkor én is útra kelek mert az én életem sem arra való hogy az idióta magyar kommunista politikusok (mind2 oldalról) játékszere legyen.
De szerintem senkié sem arra való...
És ilyenkor eszembe jut a Himnuszból az a rész:"Balsors akit régen tép"...
Putyilov gyári melós 2012.05.23. 00:21:05
Ha Orbán hinne egy percig is a győzelmükben, akkor nem kezdtek volna bele ilyen pofátlanul a nagyüzemi lopásokba és nem keresnék a trükkök százait nyakig telefosott gatyában.
M. Péter 2012.05.23. 00:22:50
Az USA-ban sem teljesen rózsás a helyzet, pl. több államban a republikánusok próbálják megnehezíteni választói névjegyzékbe való felvételt abban a reményben, hogy kevesebb demokrata szavazó, vagy 2000-ben Floridában olyanokat is töröltek a névjegyzékből állítólagos büntetett előélet miatt, akiket soha nem ítéltek el, és az érintettek csak akkor szereztek erről tudomást, amikor szavazni mentek.
Putyilov gyári melós 2012.05.23. 00:27:25
Akinek esze van és megteheti, az innen elmegy.
Itt vagy két-három generációra elqrták a jövőt a bal-jobb oldali elvtársak.
És szerintem a java még hátra van, egy nagy durranás és nagyobb összeomlás, mint ami a görögöknél van.
Minden erre mutat.
A környező országokban már rongybaba a magyar, Szerbiában most vertek agyon gyerekeket.
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.05.23. 00:28:42
a mobiltelefonnal is úgy van kb, mint a miniszterelnök.
S. Annyi 2012.05.23. 00:38:38
productmanager 2012.05.23. 00:45:22
Egyébként ez a regisztráció olyan szempontból talán támogatható, hogy tudatosságra ösztönöz, tényleg az menjen szavazni, aki tudatosan élni kíván ezzel a jogával. Csak az a baj, hogy a jelenleg hatalmon lévők olyan nyilvánvalóan mindent a hatalmuk bebetonozásának rendelnek alá, hogy egyszerűen nem lehet mást gondolni, minthogy ez is csak ennek az eszköze.
A magyar lakcímmel nem rendelkező magyarok szavazati joga meg tényleg a vicc kategória. Basszus aki nem itt él, nem az itteni adót fizeti, nem az itteni fizuból tartja el a családját, az - már bocsi, de - ne szóljon bele ilyen szinten. Igazából persze itt is felmerül, hogy azért akarják a külföldi magyarokat is szavaztatni, mert ott jelentős a Fidesz előnye, de szerintem itt érhetik kellemetlen meglepetések a Fideszt, nem biztos, hogy olyan happy minden magyar a határokon túl.
productmanager 2012.05.23. 00:54:28
De mondjuk az tény, hogy Viktorék olyan szinten rúgtak fel dolgokat, hogy az tényleg kiakasztotta a mérőt sok helyen. Szerintem ezeknek a dolgoknak a felrúgása sok esetben teljesen jogos volt, de azért lehetett volna ezt sokkal normálisabban is csinálni, kissebb arccal, kevésbé pökhendi stílusban.
Mert hát éppen isszuk ennek a stílusnak a levét, ezt kár lenne tagadni. És ezért a szívásért azért Orbánék is felelősek.
Makkasz 2012.05.23. 00:55:01
Inkább Gyurcsányék végidőszakára volt jellemző a mindent szétlopni akarás, a vereség tudatában.
Szerencsére kialkudáták Bajnait (nem csak kormánypártok), így kisebb éett a pusztító lopáshurrikán.
S. Annyi 2012.05.23. 01:02:04
dr. Trebitsch 2012.05.23. 01:02:08
Rwindx 2012.05.23. 01:03:42
S. Annyi 2012.05.23. 01:04:49
mim 2012.05.23. 01:10:12
Pffff.. hahahahaha! Imádom ezt retorikát :-)
S. Annyi 2012.05.23. 01:10:48
pereszke 2012.05.23. 01:28:33
S. Annyi 2012.05.23. 01:37:12
Mc Master 2012.05.23. 01:38:50
I. Csak előre regisztráltak szavazhatnak, akiket a Kubatov-lista alapján hívnak meg a regisztrációra.
II. A regisztrációkor - hátha a Kubatov-lista hibás - nyilatkozni kell nem csak a szavazási szándékról, de arról is, hogy melyik pártra szeretne a szavazó voksolni.
III. Amennyiben a Fideszt jelöli meg a polgártárs, mint választani kívánt párt, akkor regisztrálják és majd mehet szavazni. Ha nem Fidesz, de bármi más volt az óhajtott párt, akkor természetesen nem is regisztrálják, így nem jogosult arra, hogy eme demokratikus játékban részt vegyen.
Persze, így is akadnak majd, akik véletlenül rossz helyre húzzák majd az X-et, így nem lesz 100%-os a győzelem, csak 98-99.
Jó éjt mindenkinek!
S. Annyi 2012.05.23. 01:45:12
Wagem 2012.05.23. 02:05:00
Semmi esélyetek gecik,!!
Pop40 2012.05.23. 02:12:55
le se tagadhatod, hogy fideszes vagy, süt rólad a kultúra :))
Psyman 2012.05.23. 02:32:14
hattyú 2012.05.23. 06:29:00
Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2012.05.23. 06:45:13
Deres · http://textura.blog.hu 2012.05.23. 06:46:53
Ennyit mindenki megtehet, aki komolyan gondolja a választást.
midnight coder 2012.05.23. 06:51:08
1. Nincs igazából hiteles ellenzék. MSZP, LMP, Jobbik, Millások - egyik sem az a csapat akiről egy pillanatig is elhinné egy épeszű ember hogy jobban csinálják majd, mint Orbánék.
2. Igazából a mozgástér is adott. Bárki is kerül hatalomra, kb. ugyanazt tudja csinálni. Nagyjából mindegy, hogy egy csapat majom vagy egy rakás zseni ül a bársonyszékekben.
3. Úgy se tudod, hogy ki mit fog csinálni ha hatalomra kerül. A pártok programja még soha nem volt összhangban azzal amit aztán tényleg csináltak.
Arbet 2012.05.23. 07:26:20
Úgy őszintén. Ki bízik abban, hogy 2014-ben lesz a szavazócédulán egy db valóban civil rendszerfüggetlen párt is akire érdemes lenne szavazni?
Naugye.. senki. A mostani pártokra meg csak az a pár nyomorult agyrokkant szavaz aki még mindig bedől egyiknek is.
kigyurt álat 2012.05.23. 07:28:45
Viszont ki lehet szűrni azokat, akiket az utolsó pillanatban próbálnának meggyőzni egy jól elhelyezett "ajándékcsomaggal", amelyre jónéhány példa volt korábban. Persze így is bepróbálkozhatnak, de 1-2 hónap alatt valamelyik megajándékozottnak úgyis eljár a szája, a korrupt politikusjelölt meg megy a fogdába.
Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2012.05.23. 07:30:25
Marhaság. Nem nyílik ki. Aki akarta annak már rég kinyílt, aki meg nem, az vallásosan hisz Orbánékban, oder "megvették" a szavazatát az SZJA módosításokkal. Arra pedig nincs mód, hogy ezek felébredjenek.
rug82 2012.05.23. 07:38:52
rug82 2012.05.23. 07:45:00
nu pagagyí 2012.05.23. 07:45:46
Elég csak elsunnyogni a totálisan birtokba vett közmédiában a dolgot és más módon mozgósítani a saját híveket. A közigazgatás pártatlanságában sem bíznék, ezernyi módja van annak, hogy elvegyék a kedvét a regisztrációra várakozóknak, mondjuk 10 perces nyitvatartási idővel a köznek, a híveknek soron kívüli ügyintézéssel. Faluból nyilván a járási székhelyre kell majd fáradni ez ügyben, de az se jobb, ha a velejéig korrupt polgármesterre bízzák a dolgot. A Fideszről én mindent el tudok képzelni, gátlástalanságukat naponta bizonyítják.
kvadrillio 2012.05.23. 07:50:24
...háááát...igen ! ÖREGSZENEK A POLITIKUSAINK ! JÓ LESZ, HA ORBÁNT IS FÖLVARRJÁK ! :o)))))))
erre van pénz ?????!
TheSaurus62 2012.05.23. 07:51:19
nu pagagyí 2012.05.23. 07:56:09
notib 2012.05.23. 08:01:38
Mitől kéne félnie Viktornak, amikor ilyen töketlen ellenzéke van....
Kezdesz olyan ütődötté válni, mint Gréczy Zsolti, aki még mindig Fletóban hisz, a szegény...
Bajnai önmaga karikatúrája...
Az LMP jó szándékú habókosok gittegylete....
Az MSZP az életben nem szabadul a "nyóc évtől", amit a megnyilvánulásai is elősegítenek (Molnár sikertörténetnek állítja be a 4-es metrót, meg a metrófelújításokat, amikor sorra gyulladnak ki a kocsik, az alagutak beomlóban, stb., stb.)
A Jobbikot minden oldalról támadják, plusz zsidóellenes, ami megbocsáthatatlan (ne legyenek illúzióink, Zuschlag is a zsidóviccen bukott meg,
nem a sikkasztáson....),na meg köztük is kad jónéhány habókos....
A Pityinger féle Milla, meg egy rossz vicc...
Aztán ugye túl vagyunk a félidőn, kezdődik a régi móka, választás előtt egy kis alamizsna juttatás, és minden rendben....
Poldikám, ideje elfekvőbe vonulnod...
notib 2012.05.23. 08:03:38
annyira egyforma, jelentéktelen senkik....
MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2012.05.23. 08:04:27
MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2012.05.23. 08:06:05
midnight coder 2012.05.23. 08:13:13
1. Ahhoz hogy valaki a politikában labdába rúghasson, három dolog kell: pénz, pénz és pénz. És akik a pénzt adják, mindig megkérik az árát. Nincs ingyenebéd.
2. Bárki is kerüljön hatalomra, nem lesz mozgástere. Nem nő ki a földből millió sikeres vállalkozás, nem tűnik el az államadósság, nem fiatalodik meg a három millió nyugdíjas, nem kezd el dolgozni az egymillió cigány, a kicsi kínaiak sem állnak át a gyártásról és eladásról a fogyasztásra. Az EU problémái sem oldódnak meg. A fosszilis energiahordozók sem szaporodnak. Globális lehűlés sem várható. Hogy csak pár problémát említsek...
3. Igazából két oldal van kis hazánkban. Nagyjából tökmindegy hogy milyen címkét akasztasz rá: lmp, mszp, szdsz, milla vs fidesz, mdf, vagy egy konszolidálódott jobbik.
balfaszcsaszar 2012.05.23. 08:24:10
pharmacyli 2012.05.23. 08:29:00
mojszipupi 2012.05.23. 08:30:48
Scagnetti 2012.05.23. 08:32:33
twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.05.23. 08:33:03
Aki a nep szemebe mondja, hogy gyereke szarban van az orszag es itt nem lesz osztogatas, n+egyedik havi nyugdij, tejjel, mezzel folyo kanaan, hanem kurvara el kell kezdeni melozni, hogy az orszagot kirantsuk a szarbol!
John Doe3 2012.05.23. 08:36:13
Netuddki. 2012.05.23. 08:37:54
Csak úgy szavazhatsz ha igazolod magad és aláírod a neved mellett a nemtomminekhívják de gyakorlatilag regisztrációs könyvet. A névjegyzékbe felvételről (regisztráció) előre értesítenek. Aztán ha nem vagy felvéve akkor neked kell intézkedni, hogy ez megtörténjen.
Szemét egy húzás lenne az orbántól ha ezt a rendszert hipp-hopp megváltoztatná. Az pedig egyenesen hazaárulás ha valaki előre nem jelezi a szavazási szándékát és ezért nem engednék leadni a szavazatát. Már ennek ez az egy dolognak elégnek kellene lenni, hogy most rögtön elzavarjuk a csába. Már az is, hogy csak megfordult a kis buksijában mint lehetőség...
John Doe3 2012.05.23. 08:39:19
newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.05.23. 08:41:49
Ezzel annak a 1,5 millió embernek, aki jelenleg eltartja az országot semmi baja nincs, ugyanis ők (mi) most is kurvára melózunk.
A maradék ingyenélő nyuggernek, "C" kategóriás segílykésnek lesz ez ellen kifogása, akik már 22 éve azt szavazgatják meg, hogy ez a dolgozó kissebbség hogy tudná őket minél jobban eltartani.
Ezért kéne a szavazati jogot netto jövedelemadó befizetéshez kötni. (SZJA vagy nyereségadó)
John Doe3 2012.05.23. 08:42:15
DFK 2012.05.23. 08:49:52
Most az eltartottak "demokratikus" diktatúrája van. Itt az ideje a rendszert finanszírozók lázadásának.
madmanic78 2012.05.23. 08:51:55
Már látom a szíjjártó örömtől zsíros képét amint bejelenti, hogy a kanadai magyar állampolgárok kivétel nélkül a fideszre adták szavazatukat...
De ez csak fikció..
DFK 2012.05.23. 08:53:52
Hertelendi 2012.05.23. 08:58:32
Akkor mitől fél? A kötéltől? Az lehet...de csak az első öt perc kellemetlen...
madmanic78 2012.05.23. 08:59:32
Rossz hírem van.. Ezt tesszük..
Aztán kiáll valamelyik agyhalott elböfögi magát, hogy "álamcsőőőd" aztán pislogunk, hogy a forint az egekbe ugrik, aztán naponta kapod az új adókat..
Az adócsökkentés kormánya ugye..
Nem hittem volna, hogy ezt valaha leírom, de ezeknél a kreténeknél a szocik is jobbak voltak..
Nem kicsit..
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.05.23. 09:14:33
Egy héti rinyaparti ment, rettegés, anyázás, aztán mi lett belőle ?
Semmi.
Se megvalósulás, se bocsánatkérés.
Nem is ezért írtok igaz poldikám ?
Gyurcsány seggét nyaljátok, és rettegtek hivatalból.
"Áder a konferencián feltett kérdésünkre kitérő választ adott, szavaiból arra lehetett következtetni, hogy csak azoknak kell regisztrálniuk, akik a kisebbségi listára akarnak szavazni a pártlista helyett."
barli 2012.05.23. 09:18:41
Hertelendi 2012.05.23. 09:20:20
Felébredtél idióta?
Azbej Tristan · http://kerdem.blog.hu/ 2012.05.23. 09:28:15
Kodomo 2012.05.23. 09:31:11
Na de, kinek kellene egy ilyen ország?!
Kakimaki0123456789 2012.05.23. 09:45:02
Ellentetben velunk ahol a kopogtato-cedula gyujtest, valasztok aktivizalasat csak a penzes partok tudjak megoldani - tehat egyedul a fidesz, ellenorizetlen eredetu es ellenorizetlenul felhasznalt penzekbol. Mert allami tamogatas sem kell (nekik).
Lazar meg azert tiltakozik ez ellen hogy lehessen mutogatni egy emberarcu disz-fideszes disz-demokratat.
Kakimaki0123456789 2012.05.23. 09:46:25
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.23. 09:47:51
Olvasd el a TELJES linkelt wikibejegyzést.
kidon 2012.05.23. 09:47:58
A maradék ingyenélő nyuggernek, "C" kategóriás segílykésnek lesz ez ellen kifogása, akik már 22 éve azt szavazgatják meg, hogy ez a dolgozó kissebbség hogy tudná őket minél jobban eltartani."
Igazad van! nem kell nyugdíjat adni senkinek sem! El kell venni mindenki nyugdíját! Az egészségügyi ellátásért meg mindenki fizesse meg a teljes díjat. A gyógyszerekért szintúgy! Az oktatást teljes költségén fizesse meg mindenki. Az alapokítást is! És ezentúl mindenki fizessen meg mindent az értékén. Az utak hidak stb. építését, karbantartását! A rendőrségi és a honvédségi védelmet is! Stb. Stb. Stb.
TE ÖKÖR!!!!!! :-/
kormányzó 2012.05.23. 09:48:15
Elég lenne,ha Viktor bemondaná az eredményt,oszt @Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:, körbeszarná örömében a zaktuális horty-szobrot.
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.05.23. 09:49:57
Megmagyarázod a baromságot ?
Azt azért mégse lehet írni, hogy az USA-ban diktatúra van emiatt igaz ?
Szánalom ez a Gyurcsanyista siránkozás.
Szerintem poldinak fingja se volt arról hogy az USA-ban így szavaznak.
Mellesleg itthon sokkal átpolitizáltabb a közélet, mint az USA-ban, úgyhogy ez az érv se ér semmit.
Ti csak rettegni akartok, mert rettegni kell hivatalból.
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.23. 09:50:03
"Ezért nekem vagy egy nap szabadságot kell kivennem, ha szavazni akarok, vagy nem fogok szavazni."
*
Vagy összefogsz azokkal, akik elhajtják ezeket az idiótákat az összes demokráciát korlátozó "ötleteikkel" a redves büdös ..csába.
Még a 2014-es választások előtt.
kormányzó 2012.05.23. 09:53:02
Ezért a hsz-ért egy vadbarom ÁÁÁmerikai,komolyan megsértődhet.
IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2012.05.23. 09:53:50
Hasonlóan, mint a gazdaságban a monopolellenes törvények, a politikában sem lehessen egyik pártnak és semmilyen tömörülésnek, vagy egyénnek sem 48%-ot meghaladó törvényalkotói és hatalmi befolyása. Ezzel el lehet kerülni a 1948-1989 tartó egypárti és a jelenlegi 2010-től tartó többpárti diktatúrát. A pártok inkább csak akadályozzák a közmegegyezést.
vilagnezet.blog.hu/2011/12/31/nem_kell_elnok_magyarorszagnak_1
helmet72 2012.05.23. 09:56:51
Mindenki, minden magyar állampolgár elszenvedett már valamilyen erkölcsi, vagy anyagi veszteséget ettől a kormánytól. Igen, a FIDESZ-esek is, még akkor is ha nem látják, vagy nem akarják látni, érzékelni.
Nekem a legfájdalmasabb, hogy megszüntették a működni a demokráciát!
Itt nem a különböző médiumok részrehajlásáról, vagy a Klubrádió kinyírásáról beszélek, hanem arról, hogy a mindenkori hatalmat gyakorlónak igen is be kell tudnia fogadni a kritikát. Éreznie kell a döntéseivel egyet értők és az egyet nem értők súlyát, különben önámító kirakatpolitikát folytat. Nálunk 4 évente van kirakat rendezés, én már holnap átrendezném...
kormányzó 2012.05.23. 09:59:03
Hozzád képest a FAÉK,Űrkorszak.Bocs.
barli 2012.05.23. 09:59:20
"Altlathato a partok tamogatasa es a kampany koltsegvetesek"
na ezt gondolg át még egyszer :)
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.05.23. 10:00:58
Engem viszont nem érdekel a huhogásotok.
1990 óta minden évben rettegtek, és diktatúráztok mikor nem a kedvenc MSZP-tek van hatalmon.
Hertelendi 2012.05.23. 10:01:01
Ahogy elnézem az ostob kommentjeidet és a hasonszőrűekét, Orbán nyugodtan lefoglalhat egy szobát magának Grazban, úgy 2014 májusára.
helmet72 2012.05.23. 10:08:45
Nem olvastad, vagy nem érted amiről írtam... kérlek légy nyitottabb és ne keress ellenséget mindenhol és mindenkiben!
holex · http://fred-basset.blogspot.com 2012.05.23. 10:09:13
elmondanám a sok tudatlan hülye kedvéért, hogy nem azért kell a regisztráció, mert ki akarják szűrni, hogy ki akar szavazni és ki nem, hanem azért, mert az itteni emberek sűrűbben költöznek, mint az otthoniak (más az egész életvitel is), és időben be kell jelentkezni az aktuális szavazókörzetben, hogy a megfelelő helyre postázzák neki a szavazólapot. (ahogy ez jelenleg otthon is van nálunk).
igen, jól gondolod, aki nem költözik annak csak egyszer kell a szavazókörzetébe bejelentkeznie, és folyamatosan regisztrálva lesz. (ahogy ez jelneleg otthon is van nálunk).
jah, és alapból mindenki(!) regisztálva van szavazóként (ahogy jelenleg otthon is van nálunk), és a Te döntésed, hogy leiratkozhol-e(!!!) a szavazati listáról, mert esetleg nem érdekel a politika, és kurvára nem akarsz vele foglalkozni. (no, ez jeleneg nincs nálunk).
aki ezek után se érti a különbséget a kettő rendszer működése között, az már szándékosan trollkodik csak ezzel.
Cinkes 2012.05.23. 10:09:49
Én még nem tudom kire fogok szavazni, 10 éve nem is szavaztam mert nem volt kire viszont most tuti elmegyek, hogy ne legyen még egy ilyen teljhatalommal rendelkező kormányunk. A sors iróniája, hogy pont akkor jött ez össze amikor a legamatőrebb, legkóklerebb, leghataloméhesebb senkiháziakat sikerült hatalomhoz segíteni. Rájöttem, hogy hiába nincs akire szívesen szavaznék vagy aki képviselne engem, és valszeg az értelmesebbje is így van/volt vele, de nem szabad hagyni, hogy az ország hülyébbik fele döntsön a sorsunkról mert akkor láthatjuk mi lesz a vége.
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.05.23. 10:18:20
Gyanítom azt se tudod hogy lesz-e egyáltalán, megszavazzák.e, de a részletekről fingod sincs az tuti. Csak rettegsz és hazudozol ahogy kell.
"Áder a konferencián feltett kérdésünkre kitérő választ adott, szavaiból arra lehetett következtetni, hogy csak azoknak kell regisztrálniuk, akik a kisebbségi listára akarnak szavazni a pártlista helyett."
barli 2012.05.23. 10:27:30
genyamagyar 2012.05.23. 10:28:25
Nyugi, Gyurcsány egy 6 %-os párt elnöke. (Lesz majd több is, de ez más kérdés.)
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.23. 10:32:02
"Az én meglátásom szerint ez nem olyan rossz ötlet, nem hinném, hogy bármelyik oldalt is különösebben gyengítené."
*
Tudnál írni LEGALÁBB EGY érvet, amely miatt SZERINTED jobb lenne Orbánék ötletelése a jelenlegi rndszer helyett?
A jelenlegi rendszerben ugyanis MINDENKI, aki rajta van a választók névjegyzékén, az alapértelmezésben választó és választható, minden külön regisztráció NÉLKÜL.
Rajta, írd ide, hogy SZERINTED miért lenne jó a jelenlegi helyett egy másik rendszer!
Írd ide!
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.23. 10:34:19
Hagyd abbaq a személyeskedést!
Kinek nincs legalább egy ismerőse ebben az országban, aki az USA-ban él, és akivel tartja a kapcsolatot?
barli 2012.05.23. 10:38:16
docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AoLnDrKA6fV8dEJvUFRBLUZ3cThkcjlMYS05eDcyemc#gid=0
aha :)
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.23. 10:38:29
"Nekem a legfájdalmasabb, hogy megszüntették a működni a demokráciát!"
*
Én pedig nem értem, hogy a csendes és normális többség miért tűri, hogy ez a poszt-sztálinista söpredék tomboljon az országban.
dr. Bubó 2012.05.23. 10:39:03
ez a tuti... én ki is írnám magam örökre... rohattak
csak a hátrány... az adataimat küldözgetik, postaláda feltörés egyéb bűncselekmények...
Cinkes 2012.05.23. 10:40:31
Azbej Tristan · http://kerdem.blog.hu/ 2012.05.23. 10:44:35
Jólvan, tehát akkor megegyeztünk, hogy nem a regisztrációval van baj, hanem minden mással. Akkor viszont jelen blogbejegyzés nyugodtan kukázható.
Átlátható pártfinanszírozásra tényleg nagy igény lenne: www.asz.hu/jelentes/1207/jelentes-a-lehet-mas-a-politika-2009-2010-evi-gazdalkodasa-torvenyessegenek-ellenorzeserol/1207j000.pdf
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.23. 10:47:33
"@Kakimaki0123456789: Jólvan, tehát akkor megegyeztünk, hogy nem a regisztrációval van baj, hanem minden mással. "
*
Miért csavartad ki a véleményét?
A regisztrációval IS BAJ van, és azokkal a dolgokkal IS, amiket leírt.
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.23. 10:53:54
"Szerintem kicsit rugdosd meg a helyi Fideszes pártfunkcit, hogy te is levélben akarsz szavazni, mint a köcsög amerikások"
*
Hány évet kaphatsz a nagy nyilvánosság előtt elkövetett önbíráskodásra és testi sértésre való felbujtásért?
:DDD
fikanick 2012.05.23. 10:57:48
Ha megepitenek mondjuk a munkataborokat, amiket a nemzetkozi felhaborodas es visszhang miatt nem csinaltak, akkor is igy nyilatkoznal? A torvenyi hatter mar megvan hozzajuk.
helmet72 2012.05.23. 10:58:20
A felvetéseddel teljesen egyet értek. Talán a szociológusok majd megmagyarázzák, de ez édes kevés. Az összefogás hagyományai lassan kivesznek belőlünk és a múlt hibáiból tagadásba menekülünk.
Én abban látom megoldást, ha egy megfogalmazott normarendszer kerül elfogadásra jövőnk társadalmi, és gazdasági fejlődésének biztosítása érdekében, amit a különböző pártok és szervezetek a saját küldetésük szerint cizellálnak, betartva annak lényegi mivoltát.
Utópia? Lehet, de jobban megnézve nincs más lehetőség.
Elijah_Baley 2012.05.23. 11:09:17
holex · http://fred-basset.blogspot.com 2012.05.23. 11:09:19
szövegértés nem az erősséged, így elmagyarázom Neked újra, csak a kulcspontot, hátha így megérted a különbséget aközött, hogy
- alanyi jogon regisztált szavazó vagy és lemondhatsz erről a jogodról; illetve
- alanyi jogon NEM vagy regisztrált szavazó és igényelned kell ezt a jogodat.
ez már így vélhetően be tudott mászni a bálványimádattól eltompult picike kis agyacskádba, vagy esetleg magyarázzam még ennél is jobban?
az agyad azért nőtt a fejedbe, hogy használd - ingyen van.
Medvegyev 2012.05.23. 11:14:53
teljesen idióta agresszívan eszement troll 2012.05.23. 11:16:35
Ő nem ember.
Ő maga az Antikrisztus.
A legrosszabb Rossz.
A megtestesült Gonosz!
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.23. 11:18:02
"irigylem a lelkesegésedet, ahhoz képest h tudod, hogy a politikai tömegmanipuláció reagen óra tökéletesen kontrolláltan működő folyamat, megpróbálod egyesével megmenteni őket."
*
Magyarország a részletek tekintetében nem egészen úgy működik, mint az USA.
Másrészt az igaz, hogy a tömegmanipulációnak vannak alapszabályai, amik jól kiszámítható módon működnek, de aki ismeri a szabályokat, amelyek szerint a másik fél manipulál, az a másik fél szándékait is előre látja, és elvileg képes arra is, hogy semlegesítse a manipulatív üzeneteket, mielőtt azok kifejtenék a hatásukat.
Ha ez nem lenne így, akkor az USA-ban sem demokrácia lenne, hanem a Huxley-féle Szép új világ Ford elnöke kormányozna :)
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.23. 11:38:02
A regisztrációhoz hozzácsapnék még egy kétezer forintos díjat is.
holex · http://fred-basset.blogspot.com 2012.05.23. 11:53:32
Melchi Zadok 2012.05.23. 12:01:00
és szerinted miféle liberálbolsi összeesküvés az, amelyet keresztény demokrata jobboldaliak is támogatnak?
annyi eszed van, mint egy marék down kóros molylépkének...
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.05.23. 12:08:31
Te hülyébb vagy mint az átlag.
Kérdésre válaszolni nem is tudsz, meg se próbálsz csak személyeskedsz, és rettegsz.
De végülis ezért fizetnek.
Leírom ismét:
Honnan ismered a törvénytervezetet ?
Te készíted talán ?
A magadfajta agyhalottak azon is blogoztak egy hetet, hogy eltörlik a végkielégítés 98%-os adókulcsát.
Mi lett belőle ? Semmi.
Itt még a tervezetet se ismered de már sírsz, hogyan hasonlítassz össze egy dolgot egy másikkal, úgy hogy az egyik részleteiről fingod sincs ?
Hugyagyú.
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.23. 12:15:50
Mellesleg sokan zseniális ötletnek tartják.
Keresd ki a mail címét és oktasd ki őt!
Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2012.05.23. 12:16:09
holex · http://fred-basset.blogspot.com 2012.05.23. 12:23:57
megismétlen lassan (ahogy se OV mondaná szebben...)
A KÜLÖNBSÉG A KÖVETKEZŐK KÖZÖTT VAN:
--- 1. alanyi jogon regisztált szavazó vagy és lemondHATsz erről a jogodról (USA, UK); illetve
--- 2. alanyi jogon NEM vagy regisztrált szavazó és igényelned kell ezt a jogodat (tervezett MAGYARORSZÁGI javaslat)
hagytam a szünetet is a sorok között, hogy hátha, talán így már megérted.
többször nem magyarázom el, jó? mert ha igy se értetted meg a lényegét, a fenti soroknak, akkor aboszlúte reménytelen eset vagy.
(istenem, ez funckciónális analfabétizmus rettentő súlyos méretekben van jelen manapság, nem is csoda ilyeneket szavazott meg az ország népe a vezetőinek...)
...és hogy válaszoljak a jelentéktelen kérdésedre is: nem, nem én tevrezem a tövényt, mert nekem nem borult el a hatalommániától az agyam; amit pedig ismerek a javaslatból, az az elve, vagyis pontosan a fent vázolt különsbég, amit Te képtelen vagy valami rejtélyes oknál fogva felfogni és megérteni, Kedves Húgyagyú.
urbansprawl (törölt) 2012.05.23. 12:25:50
Kakimaki0123456789 2012.05.23. 12:25:54
Ezert baj van vele. Nem kellene megcsinalni.
Azbej Tristan · http://kerdem.blog.hu/ 2012.05.23. 12:33:03
Nem értünk egyet. A regisztráció pártpreferenciától független, nem torzít a választások kimenetelén, ellenben megnehezíti a választási csalások elkövetését.
Kakimaki0123456789 2012.05.23. 12:55:25
A legalapvetobb demokratikus jogod a valasztas joga, mindenfele szuksegtelen adminisztrativ korlatozas a demokracia elarulasa.
Kakimaki0123456789 2012.05.23. 12:56:19
Peldaul ha mar 2012-ben megbukik, ugy!
holex · http://fred-basset.blogspot.com 2012.05.23. 13:01:45
a szavazati jog "megvásárlása" és annak egyáltalán plusz regisztációhoz kötése, abszolút ellen megy a demokatikus trendeknek, mert ez azt jelentené, hogy a szavazati jog nem jár alanyi jogon, és nem jár a szegényebb rétegeknek, akik esetleg nem tudnák megfizetni a regisztációs díjat.
ne legyünk lázárjanik, hogy amennyi pénze van az embernek annyit is ér.
a holland srác ötlete nem rossz, csak hamvába halt.
már maga a regisztrálás ötlete a súlyos probléma a jelenlegi regisztrációs tervezettel is (pontosabban azzal van a baj, hogy ezt úgy tervezik, hogy hónapokkal meg kell, hogy előzze regisztáció a szavazást), ugyanis pl. a hivatkozott országokban, ahogy ilyen regisztrációsdi működik (USA, UK) még a szavazat leadásának napján, akár szavazás előtt egy órával is lehetőséged van a regisztációra.
(ennek a lényege, hogy sűrűn költöznek, vándorolnak az emberek és nincsen olyaz szigorú lakcímnyilvántartás ezekben a társdalmankban, és esetlegesen elfelejtenek időben átjelentkezi az új szavazókörzetükbe a költözés követően... ez ahhoz hasonlatos, mintha nálunk a lakcímváltozásodat bejelenthetnéd közvetlenül a szavazás leadásakor, de ilyemi nálunk ilyen rugalmasság nincs a bürökráciában).
szóval itt két teljesen különböző fajtájú, tartalmú és lényegű regisztrációról beszélünk, de ugyanazt a szót használjuk rá.
holex · http://fred-basset.blogspot.com 2012.05.23. 13:04:34
jó út ez a diktatúra felé. nem is örvény, sugárút!
lavór 2012.05.23. 13:11:32
punk snot dead 2012.05.23. 13:23:46
holex · http://fred-basset.blogspot.com 2012.05.23. 13:41:24
urbansprawl (törölt) 2012.05.23. 13:54:24
@punk snot dead: a siránkozás édeskevés öregem
holex · http://fred-basset.blogspot.com 2012.05.23. 14:05:38
ne sértődj meg, de csak mosolyogni tudok az ilyen emberek együgyűségén.
és azt is csak szánalomból. :(
urbansprawl (törölt) 2012.05.23. 14:30:32
holex · http://fred-basset.blogspot.com 2012.05.23. 14:49:51
ugyanis regsztráció már van ma is magyarországon a szavazás előtt: automatikusan MINDENKIT regisztrálnak egy adott választókörztebe a választások előtt.
meg tudod nekem mondani, hogy ezzel mi a pontos problémája a komcsi-fidesznek?
Melchi Zadok 2012.05.23. 14:50:50
a minap dumáltam az egyik francia kollégámmal, aki történetesen fillon ex miniszterelnök unokatestvére, aki szerint sarközy már a beiktatása elején olyan hibákat követett el, amit a közvélemény nem tudott neki megbocsátani.
rákérdeztem, hogy te jó ég, mégis mit tett ez a derék ex elnök? mire ő: fotók készültek róla, hogy találkozgatott befolyásos francia üzletemberekkel, sporteseményeken, fogadásokon, sőt még egy yachton is.
én pedig irígykedve néztem rá.
ott kiakadnak az emberek egy ilyen dolgon de nálunk?
m.cdn.blog.hu/pi/piroslapok/image/orban/Csanyi_Sandor_OTP_vezerigazgato_Orban_Viktor_Fidesz_elnok.jpg
ott ez visszatetszés kelt, miközben a hozzád hasonlóan gondolkodók attól se akadnak ki, hogy ebben az országban visszamenőleges törvényeket hoznak, lenyúlták a nyugdíj megtakarításainkat plusz faszán el is tapsolják úgy, hogy semmit nem tudnak felmutatni, hogy ipari szintre emelték a mutyit, hogy földhöz juttatják a haverokat, hogy minden intézkedésüknek egy eredője van: hatalomban maradni MINDEN ÁRON.
egy olyan országot ahol ezek a dolgok nem érik el az ingerküszöbét kb 1,5 millió embernél, ott ne beszéljünk és ne is hasonlítgassuk magunkat a franciákhoz ok?
holex · http://fred-basset.blogspot.com 2012.05.23. 14:57:12
punk snot dead 2012.05.23. 14:57:22
No, és persze lenne elképzelésem az elszámoltatás, felelősségre vonás, továbblépés témakörében is. Na, nem kell túl bonyolult jogászkodásra gondolni, mert az tök felesleges. Csak olyan egyszerű és bevált módszerekre gondolok, mint egy fa testápoló és egy munkában megfáradt politikusi koponya találkozása, vagy mondhatnám ugyanezt egy vascső és a sok üldögéléstől elmeszesedett térdkalács viszonylatában is. Egy ilyen eszmecsere után, sok döntéshozó teljesen másképp látná a dolgokat, hidd el..
barli 2012.05.23. 15:01:29
"ott kiakadnak az emberek egy ilyen dolgon"
mi a jobb neked? Ha a kamerák elött találkozik a befolyásos üzletemberekkel, vagy ha a kamerák mögött? Mert hogy a világ összes vezetöje találkozik velük, az biztos.
"ahol a demokrácia egy picivel többet jelent és társadalmilag sokkal erőteljesebben beágyazott"
Ezekszerint Magyarországon sz*rik a démosz a demokráciára. Akkor meg hol itt a baj?
Melchi Zadok 2012.05.23. 15:40:28
félreérted. ott az elnöknek magánemberként nem illik ilyen közegben mutatkoznia.
természetesen azzal már senkinek nincs baja, ha ez hivatalosan jegyzőkönyvezve, az ilyenkor szokásos és előírt protokoll mellett teszik. (hogy miért is van ez így, az lehetne egy újabb téma, de most ezt a szálat varrjuk el.)
"Ezekszerint Magyarországon sz*rik a démosz a demokráciára. Akkor meg hol itt a baj?"
Te szívesen élnél egy második kádár rendszerben? (mert most az épül ezerrel)
nem tudom hány éves vagy, de ha hiszed ha nem, a 70-es 80-as években kádárnál népszerűbb politikus nem volt magyarországon.
akkor mi is volt a baj, miért kellett váltani?
hogy 30 év múltán megint ugyanoda jussunk vissza?
van azonban egy kis bibi, most egy kurva nagyhatalom sem áll mögöttünk.
nem analógiát vonva, de ez kb az észak-koreai vagy kubai út.
Celtic 2012.05.23. 16:29:32
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.05.23. 18:51:11
Képviselő-választás
A választási listára történő regisztráció kötelező. Minden választó, aki az adott választókerületben 6 hónapnál hosszabb ideje tartózkodik, születési helyének és idejének bejelentésével regisztrálja magát a választási listán, amelyet évente felülvizsgálnak. A titkos szavazást mindig vasárnap tartják.
KÖTELEZŐ!!!!
www.euvonal.hu/index.php?op=tenyek_tagorszagok&id=10
urbansprawl (törölt) 2012.05.23. 21:35:31
newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.05.24. 08:46:32
Látom, eltartottakhoz van szerencsém. :-D
tomwar 2012.05.24. 11:32:24
TELJESEN SZUKSEGTELEN, KIZAROLAG ARRA SZOLGAL, HOGY AZ ELKOTELEZETT VALASZTOK TOBBSEGET BIZTOSITHASSANAK.
histar007 2012.05.24. 11:37:48
Amit csinálsz Poldi az pontosan arra hasonlít, amikor viharos tengeren zúgolódsz a kaptány ellen, mert ő induláskor jó időt ígért.
Talán neked dafault, hogy a tárgyalás a Magyar Kormánynak az, ha vagányan, olvasás és pláne kérdések nélkül aláír mindent, amit elé tesznek. Így lett volna IMF hamar, lehetett volna adót is emelni, majd megszorítani, majd adót emelni, és visszahozni Fletót-Megyót, hogy 100 nap alatt kiszórjanak mindent. Cserébe lenne megint magánnyugdíjad, amit egy olyan biztosítóra bízol, aki ha bebukja a pénzed, majd széttárja a kezét, vagy csődbe megy. Mert ez olyan nyugatos.
helmet72 2012.05.24. 13:41:27
Bár nem nekem írtad, mégis érdekelne a meglátásod: szerinted eddig nem voltak adóemelések, megszorítások?
A magánnyugdíj kérdése sem ennyire egyszerű, mert ugye egyikünk sem lát a jövőbe, viszont megfeledkezel arról, hogy az egyik legnagyobb pénztár magyar volt.