Történelmi tapasztalat: minden diktátorban együtt munkál a túlzott magabiztosság, valamint a bizonytalanság, a félelem a hatalom elvesztésétől és annak következményeitől.
Magyarország teljhatalmú ura ma egyszerre mutatja magát határozott, ereje teljében lévő győzőnek, s - intézkedései alapján - rettegő politikusnak, aki a legképtelenebb ötleteket is hajlandó elővenni, hogy elkerülje a 2014-es bukást, bebiztosítsa a következő négy évet, hogy abban majd megint, különböző eszközökkel tartósítsa hatalmát.
Nem is lenne ezzel baj, ha "egyszeri miniszterelnökként" jól végezné a dolgát, ha ügyesen, országa, állampolgárai javára lavírozna a gazdasági válság és a világpolitika hullámzó tengerén. De a helyzet nem ez. Miniszterelnökünk fél és nem teljesítménnyel, hanem a szabályok megváltoztatásával, a keretek számára kedvező átalakításával igyekszik növelni annak esélyét, hogy hatalmon maradjon.
Kérdezhetnénk: hát hol van a békemenet "méltóságteljes emberfolyama" által megteremtett magabiztosság?
Politikai önalázásként kell újra és újra hozzányúlni a választójogi törvényhez? Folyamatosan csökken talán a 2014-es győzelem esélye?
Nem volt elég megszüntetni a kompenzációs listát, hogy a töredékszavazatok ne segítsék a Fidesz ellenfeleit? Eltörölni a választások második fordulóját, hogy az ellenfelek az első forduló eredménye alapján ne tudjanak összefogni? Nem ad kellő bizonyosságot a választókörzetek átírása sem, hátha az eddigi statisztikákból kivetített kép mégsem a várt helyzetet tükrözi majd?
A miniszterelnök önmaga minősíti saját esélyeit, pontosabban véleményét saját esélyeiről. Egyre kapkodóbb, s ötletei azt mutatják, egyáltalán nem számol azzal, hogy hatékony ellenzék hiányában "ölébe hullik" az újabb választási győzelem.
A legújabb éca, hogy voksolási szándékukat csak jó előre bejelentő, regisztrált szavazópolgárok járulhassanak az urnákhoz 2014-ben, annyira átlátszó, hogy azt sejteti, már most egyre erősebb a rettegés. Már a látszatra sem kell ügyelni. Már az sem számít, hogy éppen a takarékosság volt a választási rendszer átalakításának egyik indoka - márpedig az új ötlet megvalósítása elég sokba fog kerülni, cserébe viszont kétségkívül tovább növeli a hatalmon lévők maradásának esélyét. Hacsak...
Hacsak nem nyílik ki mindazok szeme, akik még hajlandóak gondolkodni, s nem maguk is a szemfényvesztést, a tekintélyelvű hatalmi politizálás valamennyire megnyugtató rendszerét óhajtják. Hacsak nem éppen ez az újabb pimaszság adja meg a végső lökést azoknak a bizonytalanoknak a számára, akik egyébként csak az utolsó pillanatban határoztak volna, s akiket éppen ezért szeretne kizárni a voksolásból ez az új korlát.
És hát nehéz lesz megmagyarázni az ehhez hasonló furfangos akciókat annak a demokratikus családnak, ahova miniszterelnökünk is tartozónak véli magát és országát. Még hátravan az Európa Tanács előtti kanosszajárás a választási jogszabályok módosítása, a Velencei Bizottság véleményének látványos és pökhendi negligálása miatt, s máris itt az új konfliktusforrás.
Egy biztos. Magyarország miniszterelnöke félni kezdett, immár sötéten néz saját jövője elé. És már ez is valami.
A miniszterelnök félni méltóztatik
2012.05.22. 18:26 Poldi bá
289 komment
Címkék: választás orbán viktor
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
rug82 2012.05.23. 07:38:52
Milyen bukás??? Ha egy magyar sem szavazna ezekre a törpecigány-imádókra, a románok akkor is beszavaznák őket!!!!
rug82 2012.05.23. 07:45:00
@pereszke: Nehogy már egy kalap alá vedd a Jobbikot a törpecigó pártjával! A cigó irtaná a Jobbikosokat tűzzel-vassal, mert ŐK - ellentétben a törpéval - valóban MAGYAR Magyarországot és nem gyarmatot akarnak!!!
nu pagagyí 2012.05.23. 07:45:46
@kigyurt álat: Ha az adófizetés kötelesség, akkor a szavazás jog. Annak is, aki az utolsó pillanatban gondolja meg magát. A kötelező regisztráció csak arra lenne jó, hogy ezzel is machináljon a hatalom. Néhány ötlet:
Elég csak elsunnyogni a totálisan birtokba vett közmédiában a dolgot és más módon mozgósítani a saját híveket. A közigazgatás pártatlanságában sem bíznék, ezernyi módja van annak, hogy elvegyék a kedvét a regisztrációra várakozóknak, mondjuk 10 perces nyitvatartási idővel a köznek, a híveknek soron kívüli ügyintézéssel. Faluból nyilván a járási székhelyre kell majd fáradni ez ügyben, de az se jobb, ha a velejéig korrupt polgármesterre bízzák a dolgot. A Fideszről én mindent el tudok képzelni, gátlástalanságukat naponta bizonyítják.
Elég csak elsunnyogni a totálisan birtokba vett közmédiában a dolgot és más módon mozgósítani a saját híveket. A közigazgatás pártatlanságában sem bíznék, ezernyi módja van annak, hogy elvegyék a kedvét a regisztrációra várakozóknak, mondjuk 10 perces nyitvatartási idővel a köznek, a híveknek soron kívüli ügyintézéssel. Faluból nyilván a járási székhelyre kell majd fáradni ez ügyben, de az se jobb, ha a velejéig korrupt polgármesterre bízzák a dolgot. A Fideszről én mindent el tudok képzelni, gátlástalanságukat naponta bizonyítják.
kvadrillio 2012.05.23. 07:50:24
"Az öregedés lassítását ígérő magánkórház nyílik Budapesten. Bár a klinikán nem számítanak magyar páciensek rohamára, az üzletet az állam is ígéretesnek látja, és beszállt a cégbe 120 millió forintnyi uniós forrással. Az állam felől már korábban is ment pénz a magánegészségügybe, melyekből sikerrel szállt ki.
...háááát...igen ! ÖREGSZENEK A POLITIKUSAINK ! JÓ LESZ, HA ORBÁNT IS FÖLVARRJÁK ! :o)))))))
erre van pénz ?????!
...háááát...igen ! ÖREGSZENEK A POLITIKUSAINK ! JÓ LESZ, HA ORBÁNT IS FÖLVARRJÁK ! :o)))))))
erre van pénz ?????!
TheSaurus62 2012.05.23. 07:51:19
A legolcsóbb megoldás az lenne, ha a 2010-es választások inflációval növelt értékeit tekintenék eredménynek 2014-ben, és akkor nem is kellene vacakolni kampánnyal meg választással. Aztán később se.
nu pagagyí 2012.05.23. 07:56:09
@midnight coder: Odébb van még a választás, sajnálom, hogy beszűkült fantáziád nem teszi lehetővé, hogy a jelenlegi rémuralomnál jobbat is el tudj képzelni, talán veled van gond.
notib 2012.05.23. 08:01:38
Podi bá: nem akarlak bántani, de kezdesz szenilissé válni....
Mitől kéne félnie Viktornak, amikor ilyen töketlen ellenzéke van....
Kezdesz olyan ütődötté válni, mint Gréczy Zsolti, aki még mindig Fletóban hisz, a szegény...
Bajnai önmaga karikatúrája...
Az LMP jó szándékú habókosok gittegylete....
Az MSZP az életben nem szabadul a "nyóc évtől", amit a megnyilvánulásai is elősegítenek (Molnár sikertörténetnek állítja be a 4-es metrót, meg a metrófelújításokat, amikor sorra gyulladnak ki a kocsik, az alagutak beomlóban, stb., stb.)
A Jobbikot minden oldalról támadják, plusz zsidóellenes, ami megbocsáthatatlan (ne legyenek illúzióink, Zuschlag is a zsidóviccen bukott meg,
nem a sikkasztáson....),na meg köztük is kad jónéhány habókos....
A Pityinger féle Milla, meg egy rossz vicc...
Aztán ugye túl vagyunk a félidőn, kezdődik a régi móka, választás előtt egy kis alamizsna juttatás, és minden rendben....
Poldikám, ideje elfekvőbe vonulnod...
Mitől kéne félnie Viktornak, amikor ilyen töketlen ellenzéke van....
Kezdesz olyan ütődötté válni, mint Gréczy Zsolti, aki még mindig Fletóban hisz, a szegény...
Bajnai önmaga karikatúrája...
Az LMP jó szándékú habókosok gittegylete....
Az MSZP az életben nem szabadul a "nyóc évtől", amit a megnyilvánulásai is elősegítenek (Molnár sikertörténetnek állítja be a 4-es metrót, meg a metrófelújításokat, amikor sorra gyulladnak ki a kocsik, az alagutak beomlóban, stb., stb.)
A Jobbikot minden oldalról támadják, plusz zsidóellenes, ami megbocsáthatatlan (ne legyenek illúzióink, Zuschlag is a zsidóviccen bukott meg,
nem a sikkasztáson....),na meg köztük is kad jónéhány habókos....
A Pityinger féle Milla, meg egy rossz vicc...
Aztán ugye túl vagyunk a félidőn, kezdődik a régi móka, választás előtt egy kis alamizsna juttatás, és minden rendben....
Poldikám, ideje elfekvőbe vonulnod...
notib 2012.05.23. 08:03:38
Bocsi nem Molnár a metróguru, hanem Horváth....
annyira egyforma, jelentéktelen senkik....
annyira egyforma, jelentéktelen senkik....
MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2012.05.23. 08:04:27
@jet set: Sőt, nálunk is csak regisztrált szavazók szavazhattak eddig is, csak eddig nem magadnak kellett regisztrálni, hanem ez automatikusan történt, és neked csak akkor kellett intézkedned, hha mégs regisztráltak.
MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2012.05.23. 08:06:05
@notib: Na, akkor ezzel nyugtasd meg OV-t is.
midnight coder 2012.05.23. 08:13:13
@nu pagagyí: Ne nekem legyen igazam, de vajon honnan lenne ?
1. Ahhoz hogy valaki a politikában labdába rúghasson, három dolog kell: pénz, pénz és pénz. És akik a pénzt adják, mindig megkérik az árát. Nincs ingyenebéd.
2. Bárki is kerüljön hatalomra, nem lesz mozgástere. Nem nő ki a földből millió sikeres vállalkozás, nem tűnik el az államadósság, nem fiatalodik meg a három millió nyugdíjas, nem kezd el dolgozni az egymillió cigány, a kicsi kínaiak sem állnak át a gyártásról és eladásról a fogyasztásra. Az EU problémái sem oldódnak meg. A fosszilis energiahordozók sem szaporodnak. Globális lehűlés sem várható. Hogy csak pár problémát említsek...
3. Igazából két oldal van kis hazánkban. Nagyjából tökmindegy hogy milyen címkét akasztasz rá: lmp, mszp, szdsz, milla vs fidesz, mdf, vagy egy konszolidálódott jobbik.
1. Ahhoz hogy valaki a politikában labdába rúghasson, három dolog kell: pénz, pénz és pénz. És akik a pénzt adják, mindig megkérik az árát. Nincs ingyenebéd.
2. Bárki is kerüljön hatalomra, nem lesz mozgástere. Nem nő ki a földből millió sikeres vállalkozás, nem tűnik el az államadósság, nem fiatalodik meg a három millió nyugdíjas, nem kezd el dolgozni az egymillió cigány, a kicsi kínaiak sem állnak át a gyártásról és eladásról a fogyasztásra. Az EU problémái sem oldódnak meg. A fosszilis energiahordozók sem szaporodnak. Globális lehűlés sem várható. Hogy csak pár problémát említsek...
3. Igazából két oldal van kis hazánkban. Nagyjából tökmindegy hogy milyen címkét akasztasz rá: lmp, mszp, szdsz, milla vs fidesz, mdf, vagy egy konszolidálódott jobbik.
pharmacyli 2012.05.23. 08:29:00
Kifejezetten jó ötlet. Gondoljunk csak a 2002-es választásokra, amikor az mszp láncszavazással csalt. Nálunk a postás volt a megbízott, ő figyelte meg, mindenkit elhoztak-e az elvtársak.
mojszipupi 2012.05.23. 08:30:48
Nyilván van akinek felnyílt a szeme az elmúlt két évben, itt az a kérdés hányan vannak a fanatikusok, azok, akik 50% áfa meg napsütés és eső adó mellett is OV ra szavaznak majd
Scagnetti 2012.05.23. 08:32:33
@Putyilov gyári melós: Mindenkinek megvan a lehetősége szavazni. Ha nem él vele, akkor ne is sírjon utána! Akkor majd az dönt helyette is, aki elment szavazni.
twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.05.23. 08:33:03
Ertem en, de kire kene szavazni?
Aki a nep szemebe mondja, hogy gyereke szarban van az orszag es itt nem lesz osztogatas, n+egyedik havi nyugdij, tejjel, mezzel folyo kanaan, hanem kurvara el kell kezdeni melozni, hogy az orszagot kirantsuk a szarbol!
Aki a nep szemebe mondja, hogy gyereke szarban van az orszag es itt nem lesz osztogatas, n+egyedik havi nyugdij, tejjel, mezzel folyo kanaan, hanem kurvara el kell kezdeni melozni, hogy az orszagot kirantsuk a szarbol!
John Doe3 2012.05.23. 08:36:13
@Miazmás: "megvették a szavazatát" : röhög a vakbelem. Én pl. nagyon jól jártam a SZJA változással, de annak x-szeresét (x >> 1) vették el a táppénzváltoztatással. Tudod, mennyi ma az Orbán-féle táppénzplafon? Nézd meg és sírj!
Netuddki. 2012.05.23. 08:37:54
@Rwindx: Az ilyen és ehhez hasonló hozzászólóknak elárulom, hogy a magyar szavazáskor is VAN regisztráció ha még nem vették volna észre.
Csak úgy szavazhatsz ha igazolod magad és aláírod a neved mellett a nemtomminekhívják de gyakorlatilag regisztrációs könyvet. A névjegyzékbe felvételről (regisztráció) előre értesítenek. Aztán ha nem vagy felvéve akkor neked kell intézkedni, hogy ez megtörténjen.
Szemét egy húzás lenne az orbántól ha ezt a rendszert hipp-hopp megváltoztatná. Az pedig egyenesen hazaárulás ha valaki előre nem jelezi a szavazási szándékát és ezért nem engednék leadni a szavazatát. Már ennek ez az egy dolognak elégnek kellene lenni, hogy most rögtön elzavarjuk a csába. Már az is, hogy csak megfordult a kis buksijában mint lehetőség...
Csak úgy szavazhatsz ha igazolod magad és aláírod a neved mellett a nemtomminekhívják de gyakorlatilag regisztrációs könyvet. A névjegyzékbe felvételről (regisztráció) előre értesítenek. Aztán ha nem vagy felvéve akkor neked kell intézkedni, hogy ez megtörténjen.
Szemét egy húzás lenne az orbántól ha ezt a rendszert hipp-hopp megváltoztatná. Az pedig egyenesen hazaárulás ha valaki előre nem jelezi a szavazási szándékát és ezért nem engednék leadni a szavazatát. Már ennek ez az egy dolognak elégnek kellene lenni, hogy most rögtön elzavarjuk a csába. Már az is, hogy csak megfordult a kis buksijában mint lehetőség...
John Doe3 2012.05.23. 08:39:19
@pharmacyli: áruld már el, hogyan lehet láncszavazással csalni. Amennyiben a választó egyedül van a fülkében és a szavazata nem ismerhető meg -- ellentétben Sólyom elnökké választásával -- akkor csalásról beszélni ferdítés.
newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.05.23. 08:41:49
@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX: "kurvara el kell kezdeni melozni"
Ezzel annak a 1,5 millió embernek, aki jelenleg eltartja az országot semmi baja nincs, ugyanis ők (mi) most is kurvára melózunk.
A maradék ingyenélő nyuggernek, "C" kategóriás segílykésnek lesz ez ellen kifogása, akik már 22 éve azt szavazgatják meg, hogy ez a dolgozó kissebbség hogy tudná őket minél jobban eltartani.
Ezért kéne a szavazati jogot netto jövedelemadó befizetéshez kötni. (SZJA vagy nyereségadó)
Ezzel annak a 1,5 millió embernek, aki jelenleg eltartja az országot semmi baja nincs, ugyanis ők (mi) most is kurvára melózunk.
A maradék ingyenélő nyuggernek, "C" kategóriás segílykésnek lesz ez ellen kifogása, akik már 22 éve azt szavazgatják meg, hogy ez a dolgozó kissebbség hogy tudná őket minél jobban eltartani.
Ezért kéne a szavazati jogot netto jövedelemadó befizetéshez kötni. (SZJA vagy nyereségadó)
John Doe3 2012.05.23. 08:42:15
@midnight coder: azért lehetne. Iszonyatos pénzeket lopnak el, és -- amint valaki helyesen mutatott rá -- x pénz ellopását akár 100x árú hibás döntéssel biztosítják. Olyan ez, mint a szocializmus vége felé volt: olcsóbb volt az exportra termelő cégek egy részénél a munkások kezébe adni a fizetést, csak hogy ne dolgozzanak, különben sokszor annyi veszteséget termeltek, mint a bérük.
DFK 2012.05.23. 08:49:52
@newtehen (egyszerű mint a faék - de működik): egyetértek!
Most az eltartottak "demokratikus" diktatúrája van. Itt az ideje a rendszert finanszírozók lázadásának.
Most az eltartottak "demokratikus" diktatúrája van. Itt az ideje a rendszert finanszírozók lázadásának.
madmanic78 2012.05.23. 08:51:55
56-ban mondjuk Kanadába menekült "hazafiak", akiknek a mindennapjait a magyarországi kormány döntései irányítják, regisztrálják magukat, majd szavaznak LEVÉLBEN...
Már látom a szíjjártó örömtől zsíros képét amint bejelenti, hogy a kanadai magyar állampolgárok kivétel nélkül a fideszre adták szavazatukat...
De ez csak fikció..
Már látom a szíjjártó örömtől zsíros képét amint bejelenti, hogy a kanadai magyar állampolgárok kivétel nélkül a fideszre adták szavazatukat...
De ez csak fikció..
DFK 2012.05.23. 08:53:52
@John Doe3: Úgy, hohy az első láncszavazó nem dob be lapot, hanem kitöltve átadja a másodiknak, az meg hozza üresen a magáét, amit a harmadik már kitöltve bevisz, és így tovább.
Hertelendi 2012.05.23. 08:58:32
Jól látom, hogy fél Dr. Orbán Viktor? Pedig olyan szépen dolgoznak, szépítik az országot, nincs munkanélküliség, minden ígéretüket beváltották, szárnyal a gazdaság...megszűnt a korrupció is
Akkor mitől fél? A kötéltől? Az lehet...de csak az első öt perc kellemetlen...
Akkor mitől fél? A kötéltől? Az lehet...de csak az első öt perc kellemetlen...
madmanic78 2012.05.23. 08:59:32
@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX:
Rossz hírem van.. Ezt tesszük..
Aztán kiáll valamelyik agyhalott elböfögi magát, hogy "álamcsőőőd" aztán pislogunk, hogy a forint az egekbe ugrik, aztán naponta kapod az új adókat..
Az adócsökkentés kormánya ugye..
Nem hittem volna, hogy ezt valaha leírom, de ezeknél a kreténeknél a szocik is jobbak voltak..
Nem kicsit..
Rossz hírem van.. Ezt tesszük..
Aztán kiáll valamelyik agyhalott elböfögi magát, hogy "álamcsőőőd" aztán pislogunk, hogy a forint az egekbe ugrik, aztán naponta kapod az új adókat..
Az adócsökkentés kormánya ugye..
Nem hittem volna, hogy ezt valaha leírom, de ezeknél a kreténeknél a szocik is jobbak voltak..
Nem kicsit..
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.05.23. 09:14:33
A múltkor azon sírtatok, hogy el akarják törölni a különadót.
Egy héti rinyaparti ment, rettegés, anyázás, aztán mi lett belőle ?
Semmi.
Se megvalósulás, se bocsánatkérés.
Nem is ezért írtok igaz poldikám ?
Gyurcsány seggét nyaljátok, és rettegtek hivatalból.
"Áder a konferencián feltett kérdésünkre kitérő választ adott, szavaiból arra lehetett következtetni, hogy csak azoknak kell regisztrálniuk, akik a kisebbségi listára akarnak szavazni a pártlista helyett."
Egy héti rinyaparti ment, rettegés, anyázás, aztán mi lett belőle ?
Semmi.
Se megvalósulás, se bocsánatkérés.
Nem is ezért írtok igaz poldikám ?
Gyurcsány seggét nyaljátok, és rettegtek hivatalból.
"Áder a konferencián feltett kérdésünkre kitérő választ adott, szavaiból arra lehetett következtetni, hogy csak azoknak kell regisztrálniuk, akik a kisebbségi listára akarnak szavazni a pártlista helyett."
barli 2012.05.23. 09:18:41
Szerintem meg az korlátozza a választási jogot, hogy el kell menni a szavazóhelyiségig! Menjenek ki az urnával mindenkihez! Még a telekre is!
Hertelendi 2012.05.23. 09:20:20
@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Felébredtél idióta?
Felébredtél idióta?
Azbej Tristan · http://kerdem.blog.hu/ 2012.05.23. 09:28:15
Ezzel a húzással a gonosz Kormány olyan rettenetesen fejletlen demokráciákhoz csatlakozik, mint amilyen az Egyesült Államok. Rémálom vaze, tényleg.
Kodomo 2012.05.23. 09:31:11
Na kérem, ha én lennék Ficó, meg Slota, akkor nem hogy üldözném, hanem támogatnám a magyar állampolgárság felvételét. Kb. 2 millió kettős állampolgár szavazatával megszerezné a jó pártom a hatalmat, aztán Magyarországot Szlovákiához csatolnám.
Na de, kinek kellene egy ilyen ország?!
Na de, kinek kellene egy ilyen ország?!
Kakimaki0123456789 2012.05.23. 09:45:02
@Trisztán: Az USA-ban komoly penzeket fektetnek abba hogy mindenki szavazzon. Altlathato a partok tamogatasa es a kampany koltsegvetesek.
Ellentetben velunk ahol a kopogtato-cedula gyujtest, valasztok aktivizalasat csak a penzes partok tudjak megoldani - tehat egyedul a fidesz, ellenorizetlen eredetu es ellenorizetlenul felhasznalt penzekbol. Mert allami tamogatas sem kell (nekik).
Lazar meg azert tiltakozik ez ellen hogy lehessen mutogatni egy emberarcu disz-fideszes disz-demokratat.
Ellentetben velunk ahol a kopogtato-cedula gyujtest, valasztok aktivizalasat csak a penzes partok tudjak megoldani - tehat egyedul a fidesz, ellenorizetlen eredetu es ellenorizetlenul felhasznalt penzekbol. Mert allami tamogatas sem kell (nekik).
Lazar meg azert tiltakozik ez ellen hogy lehessen mutogatni egy emberarcu disz-fideszes disz-demokratat.
Kakimaki0123456789 2012.05.23. 09:46:25
@DFK: Vagy inkabb gyozd meg a szuleidet hogy az unokaik erdekeire tekintettel szavazzanak.
kidon 2012.05.23. 09:47:58
@newtehen (egyszerű mint a faék - de működik): "Ezzel annak a 1,5 millió embernek, aki jelenleg eltartja az országot semmi baja nincs, ugyanis ők (mi) most is kurvára melózunk.
A maradék ingyenélő nyuggernek, "C" kategóriás segílykésnek lesz ez ellen kifogása, akik már 22 éve azt szavazgatják meg, hogy ez a dolgozó kissebbség hogy tudná őket minél jobban eltartani."
Igazad van! nem kell nyugdíjat adni senkinek sem! El kell venni mindenki nyugdíját! Az egészségügyi ellátásért meg mindenki fizesse meg a teljes díjat. A gyógyszerekért szintúgy! Az oktatást teljes költségén fizesse meg mindenki. Az alapokítást is! És ezentúl mindenki fizessen meg mindent az értékén. Az utak hidak stb. építését, karbantartását! A rendőrségi és a honvédségi védelmet is! Stb. Stb. Stb.
TE ÖKÖR!!!!!! :-/
A maradék ingyenélő nyuggernek, "C" kategóriás segílykésnek lesz ez ellen kifogása, akik már 22 éve azt szavazgatják meg, hogy ez a dolgozó kissebbség hogy tudná őket minél jobban eltartani."
Igazad van! nem kell nyugdíjat adni senkinek sem! El kell venni mindenki nyugdíját! Az egészségügyi ellátásért meg mindenki fizesse meg a teljes díjat. A gyógyszerekért szintúgy! Az oktatást teljes költségén fizesse meg mindenki. Az alapokítást is! És ezentúl mindenki fizessen meg mindent az értékén. Az utak hidak stb. építését, karbantartását! A rendőrségi és a honvédségi védelmet is! Stb. Stb. Stb.
TE ÖKÖR!!!!!! :-/
kormányzó 2012.05.23. 09:48:15
Qrva felesleges pénzkidobás ez a választósdi!
Elég lenne,ha Viktor bemondaná az eredményt,oszt @Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:, körbeszarná örömében a zaktuális horty-szobrot.
Elég lenne,ha Viktor bemondaná az eredményt,oszt @Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:, körbeszarná örömében a zaktuális horty-szobrot.
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.05.23. 09:49:57
@Kakimaki0123456789:
Megmagyarázod a baromságot ?
Azt azért mégse lehet írni, hogy az USA-ban diktatúra van emiatt igaz ?
Szánalom ez a Gyurcsanyista siránkozás.
Szerintem poldinak fingja se volt arról hogy az USA-ban így szavaznak.
Mellesleg itthon sokkal átpolitizáltabb a közélet, mint az USA-ban, úgyhogy ez az érv se ér semmit.
Ti csak rettegni akartok, mert rettegni kell hivatalból.
Megmagyarázod a baromságot ?
Azt azért mégse lehet írni, hogy az USA-ban diktatúra van emiatt igaz ?
Szánalom ez a Gyurcsanyista siránkozás.
Szerintem poldinak fingja se volt arról hogy az USA-ban így szavaznak.
Mellesleg itthon sokkal átpolitizáltabb a közélet, mint az USA-ban, úgyhogy ez az érv se ér semmit.
Ti csak rettegni akartok, mert rettegni kell hivatalból.
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.23. 09:50:03
@kolbászoszsömle:
"Ezért nekem vagy egy nap szabadságot kell kivennem, ha szavazni akarok, vagy nem fogok szavazni."
*
Vagy összefogsz azokkal, akik elhajtják ezeket az idiótákat az összes demokráciát korlátozó "ötleteikkel" a redves büdös ..csába.
Még a 2014-es választások előtt.
"Ezért nekem vagy egy nap szabadságot kell kivennem, ha szavazni akarok, vagy nem fogok szavazni."
*
Vagy összefogsz azokkal, akik elhajtják ezeket az idiótákat az összes demokráciát korlátozó "ötleteikkel" a redves büdös ..csába.
Még a 2014-es választások előtt.
kormányzó 2012.05.23. 09:53:02
@Trisztán:
Ezért a hsz-ért egy vadbarom ÁÁÁmerikai,komolyan megsértődhet.
Ezért a hsz-ért egy vadbarom ÁÁÁmerikai,komolyan megsértődhet.
IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2012.05.23. 09:53:50
Bármilyen választáson, szavazáson lennie kell igen, nem és tartózkodom lehetőségnek. Tehát a listás szavazásnál is, az egyik pártra, egyik képviselőre sem választásnak. Az e nélkül lefolytatott választások lényegében választási csalások.
Hasonlóan, mint a gazdaságban a monopolellenes törvények, a politikában sem lehessen egyik pártnak és semmilyen tömörülésnek, vagy egyénnek sem 48%-ot meghaladó törvényalkotói és hatalmi befolyása. Ezzel el lehet kerülni a 1948-1989 tartó egypárti és a jelenlegi 2010-től tartó többpárti diktatúrát. A pártok inkább csak akadályozzák a közmegegyezést.
vilagnezet.blog.hu/2011/12/31/nem_kell_elnok_magyarorszagnak_1
Hasonlóan, mint a gazdaságban a monopolellenes törvények, a politikában sem lehessen egyik pártnak és semmilyen tömörülésnek, vagy egyénnek sem 48%-ot meghaladó törvényalkotói és hatalmi befolyása. Ezzel el lehet kerülni a 1948-1989 tartó egypárti és a jelenlegi 2010-től tartó többpárti diktatúrát. A pártok inkább csak akadályozzák a közmegegyezést.
vilagnezet.blog.hu/2011/12/31/nem_kell_elnok_magyarorszagnak_1
helmet72 2012.05.23. 09:56:51
A baj nagy, remélem már elég nagy ahhoz, hogy társadalmi, vallási és minden különbözőségünket félre téve a belénk ivódott hatásoktól mentesen rájöjjünk, hogy csak és kizárólag együtt, az alapvető normák közös lefektetésével és betartásával tudunk jövőképet teremteni ebben az országban. Lehet nem a mostani közszereplőkkel, lehet ismeretlenekkel, olyanokkal akik keveset ígérnek, és nem engedik csontig lerágott szavak szinonimájaként azonosítani magukat, pártjukat, szervezetüket.
Mindenki, minden magyar állampolgár elszenvedett már valamilyen erkölcsi, vagy anyagi veszteséget ettől a kormánytól. Igen, a FIDESZ-esek is, még akkor is ha nem látják, vagy nem akarják látni, érzékelni.
Nekem a legfájdalmasabb, hogy megszüntették a működni a demokráciát!
Itt nem a különböző médiumok részrehajlásáról, vagy a Klubrádió kinyírásáról beszélek, hanem arról, hogy a mindenkori hatalmat gyakorlónak igen is be kell tudnia fogadni a kritikát. Éreznie kell a döntéseivel egyet értők és az egyet nem értők súlyát, különben önámító kirakatpolitikát folytat. Nálunk 4 évente van kirakat rendezés, én már holnap átrendezném...
Mindenki, minden magyar állampolgár elszenvedett már valamilyen erkölcsi, vagy anyagi veszteséget ettől a kormánytól. Igen, a FIDESZ-esek is, még akkor is ha nem látják, vagy nem akarják látni, érzékelni.
Nekem a legfájdalmasabb, hogy megszüntették a működni a demokráciát!
Itt nem a különböző médiumok részrehajlásáról, vagy a Klubrádió kinyírásáról beszélek, hanem arról, hogy a mindenkori hatalmat gyakorlónak igen is be kell tudnia fogadni a kritikát. Éreznie kell a döntéseivel egyet értők és az egyet nem értők súlyát, különben önámító kirakatpolitikát folytat. Nálunk 4 évente van kirakat rendezés, én már holnap átrendezném...
kormányzó 2012.05.23. 09:59:03
@newtehen (egyszerű mint a faék - de működik):
Hozzád képest a FAÉK,Űrkorszak.Bocs.
Hozzád képest a FAÉK,Űrkorszak.Bocs.
barli 2012.05.23. 09:59:20
@Kakimaki0123456789:
"Altlathato a partok tamogatasa es a kampany koltsegvetesek"
na ezt gondolg át még egyszer :)
"Altlathato a partok tamogatasa es a kampany koltsegvetesek"
na ezt gondolg át még egyszer :)
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.05.23. 10:00:58
@helmet72: Te csak visszarendeznéd.
Engem viszont nem érdekel a huhogásotok.
1990 óta minden évben rettegtek, és diktatúráztok mikor nem a kedvenc MSZP-tek van hatalmon.
Engem viszont nem érdekel a huhogásotok.
1990 óta minden évben rettegtek, és diktatúráztok mikor nem a kedvenc MSZP-tek van hatalmon.
Hertelendi 2012.05.23. 10:01:01
@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Ahogy elnézem az ostob kommentjeidet és a hasonszőrűekét, Orbán nyugodtan lefoglalhat egy szobát magának Grazban, úgy 2014 májusára.
Ahogy elnézem az ostob kommentjeidet és a hasonszőrűekét, Orbán nyugodtan lefoglalhat egy szobát magának Grazban, úgy 2014 májusára.
helmet72 2012.05.23. 10:08:45
@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Nem olvastad, vagy nem érted amiről írtam... kérlek légy nyitottabb és ne keress ellenséget mindenhol és mindenkiben!
Nem olvastad, vagy nem érted amiről írtam... kérlek légy nyitottabb és ne keress ellenséget mindenhol és mindenkiben!
holex · http://fred-basset.blogspot.com 2012.05.23. 10:09:13
látszik, hogy a legtöbb tudatlan a büdös életében nem szavazott még az USA-ban vagy az UK-ban, ezért emlegetik olyan nagy hévvel egy lapon az itteni regisztrációs rendszert az otthon bevezetni kívánttal.
elmondanám a sok tudatlan hülye kedvéért, hogy nem azért kell a regisztráció, mert ki akarják szűrni, hogy ki akar szavazni és ki nem, hanem azért, mert az itteni emberek sűrűbben költöznek, mint az otthoniak (más az egész életvitel is), és időben be kell jelentkezni az aktuális szavazókörzetben, hogy a megfelelő helyre postázzák neki a szavazólapot. (ahogy ez jelenleg otthon is van nálunk).
igen, jól gondolod, aki nem költözik annak csak egyszer kell a szavazókörzetébe bejelentkeznie, és folyamatosan regisztrálva lesz. (ahogy ez jelneleg otthon is van nálunk).
jah, és alapból mindenki(!) regisztálva van szavazóként (ahogy jelenleg otthon is van nálunk), és a Te döntésed, hogy leiratkozhol-e(!!!) a szavazati listáról, mert esetleg nem érdekel a politika, és kurvára nem akarsz vele foglalkozni. (no, ez jeleneg nincs nálunk).
aki ezek után se érti a különbséget a kettő rendszer működése között, az már szándékosan trollkodik csak ezzel.
elmondanám a sok tudatlan hülye kedvéért, hogy nem azért kell a regisztráció, mert ki akarják szűrni, hogy ki akar szavazni és ki nem, hanem azért, mert az itteni emberek sűrűbben költöznek, mint az otthoniak (más az egész életvitel is), és időben be kell jelentkezni az aktuális szavazókörzetben, hogy a megfelelő helyre postázzák neki a szavazólapot. (ahogy ez jelenleg otthon is van nálunk).
igen, jól gondolod, aki nem költözik annak csak egyszer kell a szavazókörzetébe bejelentkeznie, és folyamatosan regisztrálva lesz. (ahogy ez jelneleg otthon is van nálunk).
jah, és alapból mindenki(!) regisztálva van szavazóként (ahogy jelenleg otthon is van nálunk), és a Te döntésed, hogy leiratkozhol-e(!!!) a szavazati listáról, mert esetleg nem érdekel a politika, és kurvára nem akarsz vele foglalkozni. (no, ez jeleneg nincs nálunk).
aki ezek után se érti a különbséget a kettő rendszer működése között, az már szándékosan trollkodik csak ezzel.
Cinkes 2012.05.23. 10:09:49
Az én meglátásom szerint ez nem olyan rossz ötlet, nem hinném, hogy bármelyik oldalt is különösebben gyengítené. Viszont nem fognak elmenni utolsó pillanatban szavazni ezer forintért a cigányok. Inkább ad aggódásra okot az átalakított választási rendszer, meg a pártfinanszírozás tervezett megvonása.
Én még nem tudom kire fogok szavazni, 10 éve nem is szavaztam mert nem volt kire viszont most tuti elmegyek, hogy ne legyen még egy ilyen teljhatalommal rendelkező kormányunk. A sors iróniája, hogy pont akkor jött ez össze amikor a legamatőrebb, legkóklerebb, leghataloméhesebb senkiháziakat sikerült hatalomhoz segíteni. Rájöttem, hogy hiába nincs akire szívesen szavaznék vagy aki képviselne engem, és valszeg az értelmesebbje is így van/volt vele, de nem szabad hagyni, hogy az ország hülyébbik fele döntsön a sorsunkról mert akkor láthatjuk mi lesz a vége.
Én még nem tudom kire fogok szavazni, 10 éve nem is szavaztam mert nem volt kire viszont most tuti elmegyek, hogy ne legyen még egy ilyen teljhatalommal rendelkező kormányunk. A sors iróniája, hogy pont akkor jött ez össze amikor a legamatőrebb, legkóklerebb, leghataloméhesebb senkiháziakat sikerült hatalomhoz segíteni. Rájöttem, hogy hiába nincs akire szívesen szavaznék vagy aki képviselne engem, és valszeg az értelmesebbje is így van/volt vele, de nem szabad hagyni, hogy az ország hülyébbik fele döntsön a sorsunkról mert akkor láthatjuk mi lesz a vége.
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.05.23. 10:18:20
@holex: Azt azért elárulhatnád te nagyon okos, hogy honnan ismered az itt bevezetendő rendszert ilyen behatóan, honnan vágod a különbségeket az USA-ba már létező rendszerhez képest ?
Gyanítom azt se tudod hogy lesz-e egyáltalán, megszavazzák.e, de a részletekről fingod sincs az tuti. Csak rettegsz és hazudozol ahogy kell.
"Áder a konferencián feltett kérdésünkre kitérő választ adott, szavaiból arra lehetett következtetni, hogy csak azoknak kell regisztrálniuk, akik a kisebbségi listára akarnak szavazni a pártlista helyett."
Gyanítom azt se tudod hogy lesz-e egyáltalán, megszavazzák.e, de a részletekről fingod sincs az tuti. Csak rettegsz és hazudozol ahogy kell.
"Áder a konferencián feltett kérdésünkre kitérő választ adott, szavaiból arra lehetett következtetni, hogy csak azoknak kell regisztrálniuk, akik a kisebbségi listára akarnak szavazni a pártlista helyett."
barli 2012.05.23. 10:27:30
a legjobb cenzus tényleg a "válassz a szavazócetli és egy hamburgerutalvány között" lenne. Asszem a szlovákoknál vetette fel valaki.
genyamagyar 2012.05.23. 10:28:25
@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Már megbocsáss, de aki retteg az te vagy. A nickedből ez szépen kiderül.
Nyugi, Gyurcsány egy 6 %-os párt elnöke. (Lesz majd több is, de ez más kérdés.)
Nyugi, Gyurcsány egy 6 %-os párt elnöke. (Lesz majd több is, de ez más kérdés.)
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.23. 10:32:02
@Cinkes:
"Az én meglátásom szerint ez nem olyan rossz ötlet, nem hinném, hogy bármelyik oldalt is különösebben gyengítené."
*
Tudnál írni LEGALÁBB EGY érvet, amely miatt SZERINTED jobb lenne Orbánék ötletelése a jelenlegi rndszer helyett?
A jelenlegi rendszerben ugyanis MINDENKI, aki rajta van a választók névjegyzékén, az alapértelmezésben választó és választható, minden külön regisztráció NÉLKÜL.
Rajta, írd ide, hogy SZERINTED miért lenne jó a jelenlegi helyett egy másik rendszer!
Írd ide!
"Az én meglátásom szerint ez nem olyan rossz ötlet, nem hinném, hogy bármelyik oldalt is különösebben gyengítené."
*
Tudnál írni LEGALÁBB EGY érvet, amely miatt SZERINTED jobb lenne Orbánék ötletelése a jelenlegi rndszer helyett?
A jelenlegi rendszerben ugyanis MINDENKI, aki rajta van a választók névjegyzékén, az alapértelmezésben választó és választható, minden külön regisztráció NÉLKÜL.
Rajta, írd ide, hogy SZERINTED miért lenne jó a jelenlegi helyett egy másik rendszer!
Írd ide!
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.23. 10:34:19
@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Hagyd abbaq a személyeskedést!
Kinek nincs legalább egy ismerőse ebben az országban, aki az USA-ban él, és akivel tartja a kapcsolatot?
Hagyd abbaq a személyeskedést!
Kinek nincs legalább egy ismerőse ebben az országban, aki az USA-ban él, és akivel tartja a kapcsolatot?
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.23. 10:38:29
@helmet72:
"Nekem a legfájdalmasabb, hogy megszüntették a működni a demokráciát!"
*
Én pedig nem értem, hogy a csendes és normális többség miért tűri, hogy ez a poszt-sztálinista söpredék tomboljon az országban.
"Nekem a legfájdalmasabb, hogy megszüntették a működni a demokráciát!"
*
Én pedig nem értem, hogy a csendes és normális többség miért tűri, hogy ez a poszt-sztálinista söpredék tomboljon az országban.
dr. Bubó 2012.05.23. 10:39:03
@holex: "Te döntésed, hogy leiratkozhol-e(!!!) a szavazati listáról"
ez a tuti... én ki is írnám magam örökre... rohattak
csak a hátrány... az adataimat küldözgetik, postaláda feltörés egyéb bűncselekmények...
ez a tuti... én ki is írnám magam örökre... rohattak
csak a hátrány... az adataimat küldözgetik, postaláda feltörés egyéb bűncselekmények...
Cinkes 2012.05.23. 10:40:31
@No_Fidesz_No_Problem: csak egy mondattal kellene tovább olvasnod.
Azbej Tristan · http://kerdem.blog.hu/ 2012.05.23. 10:44:35
@Kakimaki0123456789:
Jólvan, tehát akkor megegyeztünk, hogy nem a regisztrációval van baj, hanem minden mással. Akkor viszont jelen blogbejegyzés nyugodtan kukázható.
Átlátható pártfinanszírozásra tényleg nagy igény lenne: www.asz.hu/jelentes/1207/jelentes-a-lehet-mas-a-politika-2009-2010-evi-gazdalkodasa-torvenyessegenek-ellenorzeserol/1207j000.pdf
Jólvan, tehát akkor megegyeztünk, hogy nem a regisztrációval van baj, hanem minden mással. Akkor viszont jelen blogbejegyzés nyugodtan kukázható.
Átlátható pártfinanszírozásra tényleg nagy igény lenne: www.asz.hu/jelentes/1207/jelentes-a-lehet-mas-a-politika-2009-2010-evi-gazdalkodasa-torvenyessegenek-ellenorzeserol/1207j000.pdf
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.23. 10:47:33
@Trisztán:
"@Kakimaki0123456789: Jólvan, tehát akkor megegyeztünk, hogy nem a regisztrációval van baj, hanem minden mással. "
*
Miért csavartad ki a véleményét?
A regisztrációval IS BAJ van, és azokkal a dolgokkal IS, amiket leírt.
"@Kakimaki0123456789: Jólvan, tehát akkor megegyeztünk, hogy nem a regisztrációval van baj, hanem minden mással. "
*
Miért csavartad ki a véleményét?
A regisztrációval IS BAJ van, és azokkal a dolgokkal IS, amiket leírt.
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.23. 10:53:54
@Putyilov gyári melós:
"Szerintem kicsit rugdosd meg a helyi Fideszes pártfunkcit, hogy te is levélben akarsz szavazni, mint a köcsög amerikások"
*
Hány évet kaphatsz a nagy nyilvánosság előtt elkövetett önbíráskodásra és testi sértésre való felbujtásért?
:DDD
"Szerintem kicsit rugdosd meg a helyi Fideszes pártfunkcit, hogy te is levélben akarsz szavazni, mint a köcsög amerikások"
*
Hány évet kaphatsz a nagy nyilvánosság előtt elkövetett önbíráskodásra és testi sértésre való felbujtásért?
:DDD
fikanick 2012.05.23. 10:57:48
@irógép: Pedig akar kozejuk is lovethetett volna...
Ha megepitenek mondjuk a munkataborokat, amiket a nemzetkozi felhaborodas es visszhang miatt nem csinaltak, akkor is igy nyilatkoznal? A torvenyi hatter mar megvan hozzajuk.
Ha megepitenek mondjuk a munkataborokat, amiket a nemzetkozi felhaborodas es visszhang miatt nem csinaltak, akkor is igy nyilatkoznal? A torvenyi hatter mar megvan hozzajuk.
helmet72 2012.05.23. 10:58:20
@No_Fidesz_No_Problem:
A felvetéseddel teljesen egyet értek. Talán a szociológusok majd megmagyarázzák, de ez édes kevés. Az összefogás hagyományai lassan kivesznek belőlünk és a múlt hibáiból tagadásba menekülünk.
Én abban látom megoldást, ha egy megfogalmazott normarendszer kerül elfogadásra jövőnk társadalmi, és gazdasági fejlődésének biztosítása érdekében, amit a különböző pártok és szervezetek a saját küldetésük szerint cizellálnak, betartva annak lényegi mivoltát.
Utópia? Lehet, de jobban megnézve nincs más lehetőség.
A felvetéseddel teljesen egyet értek. Talán a szociológusok majd megmagyarázzák, de ez édes kevés. Az összefogás hagyományai lassan kivesznek belőlünk és a múlt hibáiból tagadásba menekülünk.
Én abban látom megoldást, ha egy megfogalmazott normarendszer kerül elfogadásra jövőnk társadalmi, és gazdasági fejlődésének biztosítása érdekében, amit a különböző pártok és szervezetek a saját küldetésük szerint cizellálnak, betartva annak lényegi mivoltát.
Utópia? Lehet, de jobban megnézve nincs más lehetőség.
Elijah_Baley 2012.05.23. 11:09:17
@No_Fidesz_No_Problem: irigylem a lelkesegésedet, ahhoz képest h tudod, hogy a politikai tömegmanipuláció reagen óra tökéletesen kontrolláltan működő folyamat, megpróbálod egyesével megmenteni őket... én csak trollkodni járok politikai blogokra :)
holex · http://fred-basset.blogspot.com 2012.05.23. 11:09:19
@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: látom nem érted a különbséget, Te-nagyon-elvakult-gyűlölködő-de-önálló-gondolkodásra-még-alkalmatlan-létforma.
szövegértés nem az erősséged, így elmagyarázom Neked újra, csak a kulcspontot, hátha így megérted a különbséget aközött, hogy
- alanyi jogon regisztált szavazó vagy és lemondhatsz erről a jogodról; illetve
- alanyi jogon NEM vagy regisztrált szavazó és igényelned kell ezt a jogodat.
ez már így vélhetően be tudott mászni a bálványimádattól eltompult picike kis agyacskádba, vagy esetleg magyarázzam még ennél is jobban?
az agyad azért nőtt a fejedbe, hogy használd - ingyen van.
szövegértés nem az erősséged, így elmagyarázom Neked újra, csak a kulcspontot, hátha így megérted a különbséget aközött, hogy
- alanyi jogon regisztált szavazó vagy és lemondhatsz erről a jogodról; illetve
- alanyi jogon NEM vagy regisztrált szavazó és igényelned kell ezt a jogodat.
ez már így vélhetően be tudott mászni a bálványimádattól eltompult picike kis agyacskádba, vagy esetleg magyarázzam még ennél is jobban?
az agyad azért nőtt a fejedbe, hogy használd - ingyen van.
Medvegyev 2012.05.23. 11:14:53
Minden FIDESZ-rajongónak kívánok fél óra beszélgetést egy fideszes politikussal..., utána nem kívánná annyira.
teljesen idióta agresszívan eszement troll 2012.05.23. 11:16:35
Én leszarom, ki a miniszterelnök, csak Gyurcsány ne legyen.
Ő nem ember.
Ő maga az Antikrisztus.
A legrosszabb Rossz.
A megtestesült Gonosz!
Ő nem ember.
Ő maga az Antikrisztus.
A legrosszabb Rossz.
A megtestesült Gonosz!
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.23. 11:18:02
@De gustibusaut bene, aut nihil:
"irigylem a lelkesegésedet, ahhoz képest h tudod, hogy a politikai tömegmanipuláció reagen óra tökéletesen kontrolláltan működő folyamat, megpróbálod egyesével megmenteni őket."
*
Magyarország a részletek tekintetében nem egészen úgy működik, mint az USA.
Másrészt az igaz, hogy a tömegmanipulációnak vannak alapszabályai, amik jól kiszámítható módon működnek, de aki ismeri a szabályokat, amelyek szerint a másik fél manipulál, az a másik fél szándékait is előre látja, és elvileg képes arra is, hogy semlegesítse a manipulatív üzeneteket, mielőtt azok kifejtenék a hatásukat.
Ha ez nem lenne így, akkor az USA-ban sem demokrácia lenne, hanem a Huxley-féle Szép új világ Ford elnöke kormányozna :)
"irigylem a lelkesegésedet, ahhoz képest h tudod, hogy a politikai tömegmanipuláció reagen óra tökéletesen kontrolláltan működő folyamat, megpróbálod egyesével megmenteni őket."
*
Magyarország a részletek tekintetében nem egészen úgy működik, mint az USA.
Másrészt az igaz, hogy a tömegmanipulációnak vannak alapszabályai, amik jól kiszámítható módon működnek, de aki ismeri a szabályokat, amelyek szerint a másik fél manipulál, az a másik fél szándékait is előre látja, és elvileg képes arra is, hogy semlegesítse a manipulatív üzeneteket, mielőtt azok kifejtenék a hatásukat.
Ha ez nem lenne így, akkor az USA-ban sem demokrácia lenne, hanem a Huxley-féle Szép új világ Ford elnöke kormányozna :)
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.23. 11:38:02
Félelem és rettegés libsi falván.
A regisztrációhoz hozzácsapnék még egy kétezer forintos díjat is.
A regisztrációhoz hozzácsapnék még egy kétezer forintos díjat is.
holex · http://fred-basset.blogspot.com 2012.05.23. 11:53:32
@ingenium rusticus /Csellók, gordonkák, doktorik: azt érteném meg egyszer, hogy, aki ennyire nem járatos a közigazgatási ügyekben, az minek a tökömnek böfögi be a baromságiat? O.o
Melchi Zadok 2012.05.23. 12:01:00
@S. Annyi: nem a jobboldalisága miatt támadják orbánt, hanem azért, mert úgy viselkedik, mint egy kommunista. azért, mert felrúgja a demokrácia szabályait, kettős beszédet folytat, autoriter hatalmat épít.
és szerinted miféle liberálbolsi összeesküvés az, amelyet keresztény demokrata jobboldaliak is támogatnak?
annyi eszed van, mint egy marék down kóros molylépkének...
és szerinted miféle liberálbolsi összeesküvés az, amelyet keresztény demokrata jobboldaliak is támogatnak?
annyi eszed van, mint egy marék down kóros molylépkének...
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.05.23. 12:08:31
@holex:
Te hülyébb vagy mint az átlag.
Kérdésre válaszolni nem is tudsz, meg se próbálsz csak személyeskedsz, és rettegsz.
De végülis ezért fizetnek.
Leírom ismét:
Honnan ismered a törvénytervezetet ?
Te készíted talán ?
A magadfajta agyhalottak azon is blogoztak egy hetet, hogy eltörlik a végkielégítés 98%-os adókulcsát.
Mi lett belőle ? Semmi.
Itt még a tervezetet se ismered de már sírsz, hogyan hasonlítassz össze egy dolgot egy másikkal, úgy hogy az egyik részleteiről fingod sincs ?
Hugyagyú.
Te hülyébb vagy mint az átlag.
Kérdésre válaszolni nem is tudsz, meg se próbálsz csak személyeskedsz, és rettegsz.
De végülis ezért fizetnek.
Leírom ismét:
Honnan ismered a törvénytervezetet ?
Te készíted talán ?
A magadfajta agyhalottak azon is blogoztak egy hetet, hogy eltörlik a végkielégítés 98%-os adókulcsát.
Mi lett belőle ? Semmi.
Itt még a tervezetet se ismered de már sírsz, hogyan hasonlítassz össze egy dolgot egy másikkal, úgy hogy az egyik részleteiről fingod sincs ?
Hugyagyú.
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.23. 12:15:50
@holex: Nem az én baromságom, hanem egy fiatal Holland politikus ötlete. Ebből a díjból oldaná meg a pártfinanszírozást.
Mellesleg sokan zseniális ötletnek tartják.
Keresd ki a mail címét és oktasd ki őt!
Mellesleg sokan zseniális ötletnek tartják.
Keresd ki a mail címét és oktasd ki őt!
Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2012.05.23. 12:16:09
@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX: Tudom, hogy ezen a fronton is szopatnak. Lehet, hogy te ezt látod, de a többség nem. Amellett, aki nagyon jól járt az SZJA-val, az talán tartalékolni is tud betegség esetére a plusz jövedelemből. Úgyhogy ne sírjon. A táppénz kérdés pedig az alacsony jövedelműeknek is betett, de tőlük még plusz el is vettek. Akkor?
holex · http://fred-basset.blogspot.com 2012.05.23. 12:23:57
@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: óh, Te szegény marha... melyik részét nem értetted a hozzászólásnak? elolvastad egyáltalán? vagy az első mondat után vérvörös szemekkel csak ontod Magadból a betanult gyűlöketdumát? mindegy is...
megismétlen lassan (ahogy se OV mondaná szebben...)
A KÜLÖNBSÉG A KÖVETKEZŐK KÖZÖTT VAN:
--- 1. alanyi jogon regisztált szavazó vagy és lemondHATsz erről a jogodról (USA, UK); illetve
--- 2. alanyi jogon NEM vagy regisztrált szavazó és igényelned kell ezt a jogodat (tervezett MAGYARORSZÁGI javaslat)
hagytam a szünetet is a sorok között, hogy hátha, talán így már megérted.
többször nem magyarázom el, jó? mert ha igy se értetted meg a lényegét, a fenti soroknak, akkor aboszlúte reménytelen eset vagy.
(istenem, ez funckciónális analfabétizmus rettentő súlyos méretekben van jelen manapság, nem is csoda ilyeneket szavazott meg az ország népe a vezetőinek...)
...és hogy válaszoljak a jelentéktelen kérdésedre is: nem, nem én tevrezem a tövényt, mert nekem nem borult el a hatalommániától az agyam; amit pedig ismerek a javaslatból, az az elve, vagyis pontosan a fent vázolt különsbég, amit Te képtelen vagy valami rejtélyes oknál fogva felfogni és megérteni, Kedves Húgyagyú.
megismétlen lassan (ahogy se OV mondaná szebben...)
A KÜLÖNBSÉG A KÖVETKEZŐK KÖZÖTT VAN:
--- 1. alanyi jogon regisztált szavazó vagy és lemondHATsz erről a jogodról (USA, UK); illetve
--- 2. alanyi jogon NEM vagy regisztrált szavazó és igényelned kell ezt a jogodat (tervezett MAGYARORSZÁGI javaslat)
hagytam a szünetet is a sorok között, hogy hátha, talán így már megérted.
többször nem magyarázom el, jó? mert ha igy se értetted meg a lényegét, a fenti soroknak, akkor aboszlúte reménytelen eset vagy.
(istenem, ez funckciónális analfabétizmus rettentő súlyos méretekben van jelen manapság, nem is csoda ilyeneket szavazott meg az ország népe a vezetőinek...)
...és hogy válaszoljak a jelentéktelen kérdésedre is: nem, nem én tevrezem a tövényt, mert nekem nem borult el a hatalommániától az agyam; amit pedig ismerek a javaslatból, az az elve, vagyis pontosan a fent vázolt különsbég, amit Te képtelen vagy valami rejtélyes oknál fogva felfogni és megérteni, Kedves Húgyagyú.
urbansprawl (törölt) 2012.05.23. 12:25:50
szegény poszter teljes tévedésben van. megjegyzem, keveslem a regisztrációt, személyenként 1000 forintot is lerakatnék mindenkivel, továbbá általános tájékozódási "belépő" kérdéssor lenne, mint egy vizsgán.
Kakimaki0123456789 2012.05.23. 12:25:54
@Trisztán: Abban egyezhetunk meg hogy a jelen helyzetbol kiindulva a regisztracio sokat ront a szavazopolgarok erdekervenyesito kepessegen.
Ezert baj van vele. Nem kellene megcsinalni.
Ezert baj van vele. Nem kellene megcsinalni.
Azbej Tristan · http://kerdem.blog.hu/ 2012.05.23. 12:33:03
@Kakimaki0123456789:
Nem értünk egyet. A regisztráció pártpreferenciától független, nem torzít a választások kimenetelén, ellenben megnehezíti a választási csalások elkövetését.
Nem értünk egyet. A regisztráció pártpreferenciától független, nem torzít a választások kimenetelén, ellenben megnehezíti a választási csalások elkövetését.
Kakimaki0123456789 2012.05.23. 12:55:25
@Trisztán: Tehat egy mondvacsinalt urugy.
A legalapvetobb demokratikus jogod a valasztas joga, mindenfele szuksegtelen adminisztrativ korlatozas a demokracia elarulasa.
A legalapvetobb demokratikus jogod a valasztas joga, mindenfele szuksegtelen adminisztrativ korlatozas a demokracia elarulasa.
Kakimaki0123456789 2012.05.23. 12:56:19
De van egy otletem hogy kerulhetne el Orban a 2014-es bukast.
Peldaul ha mar 2012-ben megbukik, ugy!
Peldaul ha mar 2012-ben megbukik, ugy!
holex · http://fred-basset.blogspot.com 2012.05.23. 13:01:45
@ingenium rusticus /Csellók, gordonkák, doktorik: nos, én nem vagyok ay út ötletek ellen, de nem minden új ötlet jó. nyilvánvaló, hogy pont a problémát, amire kitalálta az úriember, azt egyáltalán nem oldná meg, csak újabbakat szülne.
a szavazati jog "megvásárlása" és annak egyáltalán plusz regisztációhoz kötése, abszolút ellen megy a demokatikus trendeknek, mert ez azt jelentené, hogy a szavazati jog nem jár alanyi jogon, és nem jár a szegényebb rétegeknek, akik esetleg nem tudnák megfizetni a regisztációs díjat.
ne legyünk lázárjanik, hogy amennyi pénze van az embernek annyit is ér.
a holland srác ötlete nem rossz, csak hamvába halt.
már maga a regisztrálás ötlete a súlyos probléma a jelenlegi regisztrációs tervezettel is (pontosabban azzal van a baj, hogy ezt úgy tervezik, hogy hónapokkal meg kell, hogy előzze regisztáció a szavazást), ugyanis pl. a hivatkozott országokban, ahogy ilyen regisztrációsdi működik (USA, UK) még a szavazat leadásának napján, akár szavazás előtt egy órával is lehetőséged van a regisztációra.
(ennek a lényege, hogy sűrűn költöznek, vándorolnak az emberek és nincsen olyaz szigorú lakcímnyilvántartás ezekben a társdalmankban, és esetlegesen elfelejtenek időben átjelentkezi az új szavazókörzetükbe a költözés követően... ez ahhoz hasonlatos, mintha nálunk a lakcímváltozásodat bejelenthetnéd közvetlenül a szavazás leadásakor, de ilyemi nálunk ilyen rugalmasság nincs a bürökráciában).
szóval itt két teljesen különböző fajtájú, tartalmú és lényegű regisztrációról beszélünk, de ugyanazt a szót használjuk rá.
a szavazati jog "megvásárlása" és annak egyáltalán plusz regisztációhoz kötése, abszolút ellen megy a demokatikus trendeknek, mert ez azt jelentené, hogy a szavazati jog nem jár alanyi jogon, és nem jár a szegényebb rétegeknek, akik esetleg nem tudnák megfizetni a regisztációs díjat.
ne legyünk lázárjanik, hogy amennyi pénze van az embernek annyit is ér.
a holland srác ötlete nem rossz, csak hamvába halt.
már maga a regisztrálás ötlete a súlyos probléma a jelenlegi regisztrációs tervezettel is (pontosabban azzal van a baj, hogy ezt úgy tervezik, hogy hónapokkal meg kell, hogy előzze regisztáció a szavazást), ugyanis pl. a hivatkozott országokban, ahogy ilyen regisztrációsdi működik (USA, UK) még a szavazat leadásának napján, akár szavazás előtt egy órával is lehetőséged van a regisztációra.
(ennek a lényege, hogy sűrűn költöznek, vándorolnak az emberek és nincsen olyaz szigorú lakcímnyilvántartás ezekben a társdalmankban, és esetlegesen elfelejtenek időben átjelentkezi az új szavazókörzetükbe a költözés követően... ez ahhoz hasonlatos, mintha nálunk a lakcímváltozásodat bejelenthetnéd közvetlenül a szavazás leadásakor, de ilyemi nálunk ilyen rugalmasság nincs a bürökráciában).
szóval itt két teljesen különböző fajtájú, tartalmú és lényegű regisztrációról beszélünk, de ugyanazt a szót használjuk rá.
holex · http://fred-basset.blogspot.com 2012.05.23. 13:04:34
@urbansprawl: igen, de miért álljunk meg itt? legyen az is, hogy akinek nem tetszik az arca, az nem is szavazhat, vagy, aki potenciálisan az ellenzékre akar szavazni, azt megbuktatjuk a vizsgán, hogy ne szavazhasson...
jó út ez a diktatúra felé. nem is örvény, sugárút!
jó út ez a diktatúra felé. nem is örvény, sugárút!
lavór 2012.05.23. 13:11:32
Na jó, de hová kell beregisztrálni, na meg hol? És ha beregisztrálok automatikusan tudják, milyen párttal szimpatizálok? Médiumok vizslató tekintete között vonulok az urnához. :D
punk snot dead 2012.05.23. 13:23:46
Most komolyan srácok, nem vetődött még fel bennetek, hogy az egész csürhét el kéne zavarni az anyjukba úgy ahogyan vannak? mszp, fidesz, lmp, jobbik stb. egytől egyig húzzanak a vérbe. Egy velejéig korrupt, működésképtelen szarkupacot reformálgatni, továbbcsavarni, toldozni, foldozni, mi a francnak? Ezeknek a formáknak a többsége 20 éve hizlalja a valagát a parlamentben, ezekkel akartok itt valamit? Nem tudom a megoldást, nem tudom, hogy kiket kéne odaültetni, ( mielőtt kérdezné valaki ) de, hogy ezekkel a lejáratódott fingokkal nem fog menni az biztos.
urbansprawl (törölt) 2012.05.23. 13:54:24
@holex: baromság, amit mondasz, a megélhetési rettegők szintje. egy troll is értelmesebb nálad.
@punk snot dead: a siránkozás édeskevés öregem
@punk snot dead: a siránkozás édeskevés öregem
holex · http://fred-basset.blogspot.com 2012.05.23. 14:05:38
@urbansprawl: szóval, ha lekorlátozod a szavazati jogot, az jó. ééééértem.
ne sértődj meg, de csak mosolyogni tudok az ilyen emberek együgyűségén.
és azt is csak szánalomból. :(
ne sértődj meg, de csak mosolyogni tudok az ilyen emberek együgyűségén.
és azt is csak szánalomból. :(
urbansprawl (törölt) 2012.05.23. 14:30:32
@holex: ha a franciáknak jó ez a regisztráció, akkor mi a baja a libsiknek vele?
holex · http://fred-basset.blogspot.com 2012.05.23. 14:49:51
@urbansprawl: a baj azon a ponton kezdődik, hogy eleve nem is érted mi a különbség a regisztáció és regisztráció között. attól, hogy ugyanaz a szó, még nem egészen ugyanazt jelenti.
ugyanis regsztráció már van ma is magyarországon a szavazás előtt: automatikusan MINDENKIT regisztrálnak egy adott választókörztebe a választások előtt.
meg tudod nekem mondani, hogy ezzel mi a pontos problémája a komcsi-fidesznek?
ugyanis regsztráció már van ma is magyarországon a szavazás előtt: automatikusan MINDENKIT regisztrálnak egy adott választókörztebe a választások előtt.
meg tudod nekem mondani, hogy ezzel mi a pontos problémája a komcsi-fidesznek?
Melchi Zadok 2012.05.23. 14:50:50
@urbansprawl: azért van itt egy kis bökkenő. egy olyan országban, ahol a demokrácia egy picivel többet jelent és társadalmilag sokkal erőteljesebben beágyazott mint nálunk (köszönhető éppen annak a seggnek, amelyet jó kalauzhalként rendesen karbantartasz) nos ott belefér egy ilyen dolog, mert fel sem tételezi senki, hogy ezzel bárki is a saját hatalmát akarja bebetonozni de nálunk?
a minap dumáltam az egyik francia kollégámmal, aki történetesen fillon ex miniszterelnök unokatestvére, aki szerint sarközy már a beiktatása elején olyan hibákat követett el, amit a közvélemény nem tudott neki megbocsátani.
rákérdeztem, hogy te jó ég, mégis mit tett ez a derék ex elnök? mire ő: fotók készültek róla, hogy találkozgatott befolyásos francia üzletemberekkel, sporteseményeken, fogadásokon, sőt még egy yachton is.
én pedig irígykedve néztem rá.
ott kiakadnak az emberek egy ilyen dolgon de nálunk?
m.cdn.blog.hu/pi/piroslapok/image/orban/Csanyi_Sandor_OTP_vezerigazgato_Orban_Viktor_Fidesz_elnok.jpg
ott ez visszatetszés kelt, miközben a hozzád hasonlóan gondolkodók attól se akadnak ki, hogy ebben az országban visszamenőleges törvényeket hoznak, lenyúlták a nyugdíj megtakarításainkat plusz faszán el is tapsolják úgy, hogy semmit nem tudnak felmutatni, hogy ipari szintre emelték a mutyit, hogy földhöz juttatják a haverokat, hogy minden intézkedésüknek egy eredője van: hatalomban maradni MINDEN ÁRON.
egy olyan országot ahol ezek a dolgok nem érik el az ingerküszöbét kb 1,5 millió embernél, ott ne beszéljünk és ne is hasonlítgassuk magunkat a franciákhoz ok?
a minap dumáltam az egyik francia kollégámmal, aki történetesen fillon ex miniszterelnök unokatestvére, aki szerint sarközy már a beiktatása elején olyan hibákat követett el, amit a közvélemény nem tudott neki megbocsátani.
rákérdeztem, hogy te jó ég, mégis mit tett ez a derék ex elnök? mire ő: fotók készültek róla, hogy találkozgatott befolyásos francia üzletemberekkel, sporteseményeken, fogadásokon, sőt még egy yachton is.
én pedig irígykedve néztem rá.
ott kiakadnak az emberek egy ilyen dolgon de nálunk?
m.cdn.blog.hu/pi/piroslapok/image/orban/Csanyi_Sandor_OTP_vezerigazgato_Orban_Viktor_Fidesz_elnok.jpg
ott ez visszatetszés kelt, miközben a hozzád hasonlóan gondolkodók attól se akadnak ki, hogy ebben az országban visszamenőleges törvényeket hoznak, lenyúlták a nyugdíj megtakarításainkat plusz faszán el is tapsolják úgy, hogy semmit nem tudnak felmutatni, hogy ipari szintre emelték a mutyit, hogy földhöz juttatják a haverokat, hogy minden intézkedésüknek egy eredője van: hatalomban maradni MINDEN ÁRON.
egy olyan országot ahol ezek a dolgok nem érik el az ingerküszöbét kb 1,5 millió embernél, ott ne beszéljünk és ne is hasonlítgassuk magunkat a franciákhoz ok?
holex · http://fred-basset.blogspot.com 2012.05.23. 14:57:12
@melchi zadok: teljesen jogos, amit írsz. minden szava így igaz.
punk snot dead 2012.05.23. 14:57:22
@urbansprawl: sírni remélem ők fognak, ha ha.
No, és persze lenne elképzelésem az elszámoltatás, felelősségre vonás, továbblépés témakörében is. Na, nem kell túl bonyolult jogászkodásra gondolni, mert az tök felesleges. Csak olyan egyszerű és bevált módszerekre gondolok, mint egy fa testápoló és egy munkában megfáradt politikusi koponya találkozása, vagy mondhatnám ugyanezt egy vascső és a sok üldögéléstől elmeszesedett térdkalács viszonylatában is. Egy ilyen eszmecsere után, sok döntéshozó teljesen másképp látná a dolgokat, hidd el..
No, és persze lenne elképzelésem az elszámoltatás, felelősségre vonás, továbblépés témakörében is. Na, nem kell túl bonyolult jogászkodásra gondolni, mert az tök felesleges. Csak olyan egyszerű és bevált módszerekre gondolok, mint egy fa testápoló és egy munkában megfáradt politikusi koponya találkozása, vagy mondhatnám ugyanezt egy vascső és a sok üldögéléstől elmeszesedett térdkalács viszonylatában is. Egy ilyen eszmecsere után, sok döntéshozó teljesen másképp látná a dolgokat, hidd el..
barli 2012.05.23. 15:01:29
@melchi zadok:
"ott kiakadnak az emberek egy ilyen dolgon"
mi a jobb neked? Ha a kamerák elött találkozik a befolyásos üzletemberekkel, vagy ha a kamerák mögött? Mert hogy a világ összes vezetöje találkozik velük, az biztos.
"ahol a demokrácia egy picivel többet jelent és társadalmilag sokkal erőteljesebben beágyazott"
Ezekszerint Magyarországon sz*rik a démosz a demokráciára. Akkor meg hol itt a baj?
"ott kiakadnak az emberek egy ilyen dolgon"
mi a jobb neked? Ha a kamerák elött találkozik a befolyásos üzletemberekkel, vagy ha a kamerák mögött? Mert hogy a világ összes vezetöje találkozik velük, az biztos.
"ahol a demokrácia egy picivel többet jelent és társadalmilag sokkal erőteljesebben beágyazott"
Ezekszerint Magyarországon sz*rik a démosz a demokráciára. Akkor meg hol itt a baj?
Melchi Zadok 2012.05.23. 15:40:28
@barli:
félreérted. ott az elnöknek magánemberként nem illik ilyen közegben mutatkoznia.
természetesen azzal már senkinek nincs baja, ha ez hivatalosan jegyzőkönyvezve, az ilyenkor szokásos és előírt protokoll mellett teszik. (hogy miért is van ez így, az lehetne egy újabb téma, de most ezt a szálat varrjuk el.)
"Ezekszerint Magyarországon sz*rik a démosz a demokráciára. Akkor meg hol itt a baj?"
Te szívesen élnél egy második kádár rendszerben? (mert most az épül ezerrel)
nem tudom hány éves vagy, de ha hiszed ha nem, a 70-es 80-as években kádárnál népszerűbb politikus nem volt magyarországon.
akkor mi is volt a baj, miért kellett váltani?
hogy 30 év múltán megint ugyanoda jussunk vissza?
van azonban egy kis bibi, most egy kurva nagyhatalom sem áll mögöttünk.
nem analógiát vonva, de ez kb az észak-koreai vagy kubai út.
félreérted. ott az elnöknek magánemberként nem illik ilyen közegben mutatkoznia.
természetesen azzal már senkinek nincs baja, ha ez hivatalosan jegyzőkönyvezve, az ilyenkor szokásos és előírt protokoll mellett teszik. (hogy miért is van ez így, az lehetne egy újabb téma, de most ezt a szálat varrjuk el.)
"Ezekszerint Magyarországon sz*rik a démosz a demokráciára. Akkor meg hol itt a baj?"
Te szívesen élnél egy második kádár rendszerben? (mert most az épül ezerrel)
nem tudom hány éves vagy, de ha hiszed ha nem, a 70-es 80-as években kádárnál népszerűbb politikus nem volt magyarországon.
akkor mi is volt a baj, miért kellett váltani?
hogy 30 év múltán megint ugyanoda jussunk vissza?
van azonban egy kis bibi, most egy kurva nagyhatalom sem áll mögöttünk.
nem analógiát vonva, de ez kb az észak-koreai vagy kubai út.
Celtic 2012.05.23. 16:29:32
@Alamio: +1. Eppen mondani akartam, aki tenyleg akar szavazni, az megy el.
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.05.23. 18:51:11
@urbansprawl:
Képviselő-választás
A választási listára történő regisztráció kötelező. Minden választó, aki az adott választókerületben 6 hónapnál hosszabb ideje tartózkodik, születési helyének és idejének bejelentésével regisztrálja magát a választási listán, amelyet évente felülvizsgálnak. A titkos szavazást mindig vasárnap tartják.
KÖTELEZŐ!!!!
www.euvonal.hu/index.php?op=tenyek_tagorszagok&id=10
Képviselő-választás
A választási listára történő regisztráció kötelező. Minden választó, aki az adott választókerületben 6 hónapnál hosszabb ideje tartózkodik, születési helyének és idejének bejelentésével regisztrálja magát a választási listán, amelyet évente felülvizsgálnak. A titkos szavazást mindig vasárnap tartják.
KÖTELEZŐ!!!!
www.euvonal.hu/index.php?op=tenyek_tagorszagok&id=10
urbansprawl (törölt) 2012.05.23. 21:35:31
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: euconal.eu? kacckacc Adj valami hiteleset az állításodra. Jó, hogy nem az SZDSZ honlapot linkeled be ...
tomwar 2012.05.24. 11:32:24
@Trisztán: AZ USA-ban nincs valasztoi nevjegyzek. Nalunk van. Ha mar voltal szavazason, tudhatod, hogy regisztralva vagy. Jelen intezkedessel a szavazasi SZANDEKOD kell regisztralni, mert mint valaszto, mar REGISZTRALVA VAGY.
TELJESEN SZUKSEGTELEN, KIZAROLAG ARRA SZOLGAL, HOGY AZ ELKOTELEZETT VALASZTOK TOBBSEGET BIZTOSITHASSANAK.
TELJESEN SZUKSEGTELEN, KIZAROLAG ARRA SZOLGAL, HOGY AZ ELKOTELEZETT VALASZTOK TOBBSEGET BIZTOSITHASSANAK.
histar007 2012.05.24. 11:37:48
Lassan már elhiteted velünk, hogy jogszabályt már csak a bizottság hozzájárulásával lehet hozni itthon. Sőt, bölcs dolog kiállni a láncszavazás, a szavazatvásárlás, és a lassan több mint 10 éve mulasztásosan alkotmánysértő választóköztet méretekért.
Amit csinálsz Poldi az pontosan arra hasonlít, amikor viharos tengeren zúgolódsz a kaptány ellen, mert ő induláskor jó időt ígért.
Talán neked dafault, hogy a tárgyalás a Magyar Kormánynak az, ha vagányan, olvasás és pláne kérdések nélkül aláír mindent, amit elé tesznek. Így lett volna IMF hamar, lehetett volna adót is emelni, majd megszorítani, majd adót emelni, és visszahozni Fletót-Megyót, hogy 100 nap alatt kiszórjanak mindent. Cserébe lenne megint magánnyugdíjad, amit egy olyan biztosítóra bízol, aki ha bebukja a pénzed, majd széttárja a kezét, vagy csődbe megy. Mert ez olyan nyugatos.
Amit csinálsz Poldi az pontosan arra hasonlít, amikor viharos tengeren zúgolódsz a kaptány ellen, mert ő induláskor jó időt ígért.
Talán neked dafault, hogy a tárgyalás a Magyar Kormánynak az, ha vagányan, olvasás és pláne kérdések nélkül aláír mindent, amit elé tesznek. Így lett volna IMF hamar, lehetett volna adót is emelni, majd megszorítani, majd adót emelni, és visszahozni Fletót-Megyót, hogy 100 nap alatt kiszórjanak mindent. Cserébe lenne megint magánnyugdíjad, amit egy olyan biztosítóra bízol, aki ha bebukja a pénzed, majd széttárja a kezét, vagy csődbe megy. Mert ez olyan nyugatos.
helmet72 2012.05.24. 13:41:27
@histar007:
Bár nem nekem írtad, mégis érdekelne a meglátásod: szerinted eddig nem voltak adóemelések, megszorítások?
A magánnyugdíj kérdése sem ennyire egyszerű, mert ugye egyikünk sem lát a jövőbe, viszont megfeledkezel arról, hogy az egyik legnagyobb pénztár magyar volt.
Bár nem nekem írtad, mégis érdekelne a meglátásod: szerinted eddig nem voltak adóemelések, megszorítások?
A magánnyugdíj kérdése sem ennyire egyszerű, mert ugye egyikünk sem lát a jövőbe, viszont megfeledkezel arról, hogy az egyik legnagyobb pénztár magyar volt.
Az utolsó 100 komment: