HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) áder jános (11) Áder János (4) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) alkotmány (1) Alkotmány (1) Alkotmánybíróság (5) alkotmánybíróság (2) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) Brüsszel (1) brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes Beszéd (1) Egyenes beszéd (3) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) fidesz (6) Fidesz (4) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyás gergely (2) gulyas gergely (1) Gulyás Gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) Hírtévé (11) hírtévé (2) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) IMF (2) imf (1) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) Kormányinfó (1) kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) magyarország (1) Magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) Matolcsy György (1) matolcsy györgy (4) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) mesterházy attila (6) Mesterházy Attila (3) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) MTVA (3) mtva (1) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) navracsics tibor (2) Navracsics Tibor (1) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán viktor (83) orbán Viktor (2) Orbán Viktor (2) Országgyűlés (2) országgyűlés (1) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) parlament (8) Parlament (2) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) Rétvári Bence (1) rétvári bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) Rogán Antal (6) rogán antal (1) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) schmitt pál (23) Schmitt Pál (1) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) Simor András (1) simor andrás (2) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) Szolidaritás (1) szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) tállai andrás (2) Tállai András (1) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Schmitt-ügy - kiskáté nyilatkozatkényszer esetére

2012.03.27. 17:27 Poldi bá

Az alábbi változatok egy része sajnálatos módon már megvalósult, mire elkészült a poszt.  Azért lehet, hogy még vannak benne hasznos elemek.

"Leír-e bármilyen kötelező következményt a vizsgálati jelentés? Ugye, hogy nem? Hát akkor?"

"Nem nyilatkozom, még nem olvastam a bizottság 1157 oldalas jelentését. Kérem, utána keressen meg."

"Egyértelmű a vizsgálat eredménye. Mai fejjel ezt az esetet nem lehet úgy megítélni, mintha a 90-es évek elején lennénk. Az Elnök úr inkább áldozata ennek az ügynek, politikai áldozat, mert méltatlanul támadják."

"Ha az amerikai elnök fél órával a bizottság döntésének közzététele után mosolyogva fényképezteti magát Dr. Schmitt Pállal, akkor miről beszélnek maguk?"

"A vizsgálat eredménye egyértelmű. Az ügyet a magunk részéről lezártnak tekintjük, így ezzel kapcsolatban további érdeklődésre nem reagálunk. Újabb kérdés?"

"Visszakérdeznék: a liberális-szocialista-zöld összeesküvők levonják-e a tanulságot kisstílű törekvéseik semmirevalóságáról? Meddig fokozzák még a húrt, Magyarország államférfijainak lejáratásával?"

"Schmitt Elnök Úr természetesen megnyugvással fogadta a vizsgáló bizottság munkájának eredményét. Egyúttal köszönetét fejezi ki Tóth Miklós, Fluck Ákos, Gombocz János, Kovács Etele és Rácz Károly uraknak, amiért nem hagyták magukat senki által befolyásolni és legjobb szakmai meggyőződésük szerint döntöttek."

"Mit keres Oszkó Péter a WizzAirben???" (Ezt az utolsót sajnos nem én találtam ki, hanem egy kommentben olvastam, de ugye Plagi-ügyben ez nem baj?)

Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

104 komment

Címkék: plágium schmitt pál

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

georgie58 2012.03.27. 21:51:14

The Untouchables ...

"Minden állat egyenlő, de a disznók még egyenlőbbek !"

Netuddki. 2012.03.27. 22:12:11

Van egy japán film, "Seppuku" a neve. 1962-es keltezésű.
Miért pont ez jutott eszembe most éppen? ;)

driopios 2012.03.27. 22:13:48

az elmúltnyolcévet nem lehetne valahogy, akár áttételesen vagy direkt belevenni?

Netuddki. 2012.03.27. 22:18:25

@kovi1970: Talán azért mert vannak dolgok amik nem változnak, ez a film ma nagyon aktuális Magyarországon...

Netuddki. 2012.03.27. 22:21:05

@driopios: Plagibá az elmúlt8évben is bitorolta a doktori címet. Így megfelel? XD
Csakúgy doktor úr ő, ahogyan én orvos...

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.03.27. 22:21:12

Azt elmondja valaki, hogy abból miszerint Gyurcsánynak még a vizsgáit is az MSZMP KB intézte mikor vizsgázni ment Mellárhoz, az miért nem volt soha hír ?
Itt sem, többek között..

driopios 2012.03.27. 22:24:17

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: igen, ez jó! Gyurcsányahibás. Ez is mehet a listára.

neoteny · http://word.blog.hu 2012.03.27. 22:26:13

Amilyen a köztársaság, olyan az elnök. És fordítva.

Poldi bá 2012.03.27. 22:27:38

@driopios: "A bizottság jelentése nem csak szakmai szempontból nagy jelentőségű, hanem politikailag is. Napnál fényesebben bizonyítja, hogy - az elmúlt nyolc év gyakorlatával szemben - a NER vélhetően örök időkig tartó korszakában őszintén lehet beszélni olyan magasrangú politikusok tevékenységéről is, mint a köztársasági elnök. Ez azért is szerencsés, mert csak ezzel az őszinteséggel lehetett eloszlatni a liberális értelmiségiék által keltett hisztériát, feketén-fehéren bizonyítva, hogy megalapozatlanul vádolják dr. Schmitt Pált."

Poldi bá 2012.03.27. 22:29:50

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: "Gyurcsánynak még a vizsgáit is az MSZMP KB intézte, amikor vizsgázni ment Mellárhoz. Ez bezzeg sosem volt hír!"

Na, ezen nem is kellett sokat igazítani, majdnem úgy volt jó, ahogy beírtad :-)

Karipapa01 2012.03.27. 22:31:54

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Marhaság! Kitaláció! Ennyire azért ne! Éppen elég vaj van a füle mögött, nem kell hozzáhazudni.

Poldi bá 2012.03.27. 22:34:56

@Karipapa01: Vagy vaj van a fején vagy van valami a füle mögött, legalább mi legyünk politikailag korrektek!

Karipapa01 2012.03.27. 22:38:04

@Poldi bá: Igazad van! Korrekt módon a nyakától a feje búbjáig vaj van :-) Itéljük el, szidjuk azért amiért tényleg hibás.

ne most 2012.03.27. 22:42:00

"Hazudtunk reggel, délben, este" dolgok, amik soha nem változnak.
"Formailag rendben van"

Netuddki. 2012.03.27. 22:47:07

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Mit égeted magad az összes blogon phaszfej? Kijatököm kíváncsi a gyurcsányodra?

finalNmbr 2012.03.27. 22:49:45

Vicces, hogy próbál az LMP kifogni egy kis szelet ebből a viharból de sajnos ettől még a parlamenti küszöb sem lesz meg.. Száni száni

Karipapa01 2012.03.27. 22:52:38

@nmy: Sajnos az Economist viszont már kifogta a maga részét. És ez csak a kezdet...

Mérges 1234 2012.03.27. 23:00:43

Ha palgizált ha nem, mostmár le kell mondania, mert árt az országnak és a Fidesznek is.

Szánalom ez az egész, végül ő is csak egy ember, és nem biztos, hogy ezt érdemelné.

És az országnk is gyász, ha egszer leírták, hogy másolt akkor vissza kellett volna vonni a doktorit.

Egyre igazabb, hogy itt kis hazánkban mindig a legundorítóbb dolog történik.

Jó történés: Kiderül nem másolt.
Rossz történés, kiderült másolt, de lemond.
Legundorítobb: Kiderült másolt, de kiáll mellette a kormny, nem mond le, sőt az mondják nem másolt, pedig mostmár írott bizonyíték is van rola.

Nagy blama az országnak,nagyon nagy, bár nem robbant volna ki az ügy...

Karipapa01 2012.03.27. 23:11:03

@Doubledecker: "Nagy blama az országnak,nagyon nagy, bár nem robbant volna ki az ügy..."
Nem a kirobbanással van a baj, hasonló esetek máshol is előfordulnak. Sőt! ez mutatja (vagy megpróbálja mutatni) a magyar média függetlenségét. A baj ott van, hogy nem "Rossz történés" történt, aminek az lett a következménye, hogy jó magyar szokás szerint mindenki passzolgatja a labdát. És ez az, ami a külföld szemében általánosan amortizálja a magyar értelmiség és az egyetemisták tudásanyagát. Pedig tudtuk, hogy így lesz, mégsem tett senki semmit, hogy ezt megelőzze.

kyanzes (törölt) 2012.03.27. 23:14:05

Időutazók manipulálták meg Palkó doktoriját.

Poldi bá 2012.03.27. 23:15:52

@kyanzes: felvettem a listára:

"Időutazók manipulálták meg Palkó doktoriját."

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.03.27. 23:23:45

"Én Orbán Viktornak mindent elhiszek!" :D

morgás joga mindenkit megillet · http://morgasjoga.blog.hu/ 2012.03.27. 23:26:27

ma megtudtuk:
1. Ha alapvető formai, tartalmi hibák vannak egy doktori disszertációban, az a művet bírálók felelőssége. Aki írta, azt csak nem világosították fel, hogy így nem lesz jó, tehát ő nem hibás.

2. A nagy terjedelmű szövegátvétel fordításban végül is hiba, de valójában a bírálók hibája, mert nem derítették ki az eljárás során. (Aki nem a szabályok szerint játszott, az nem vétkes, mert nem bukott le időben.)
A plagizált szöveghez fűzött egy-két plusz mondat kiemelt pozitívuma a disszertációnak.

3. A saját publikált művek tekintetében valótlan (elnézést, fellelhetetlent és beazonosíthatatlant) állítani nem bűn, csak kicsi hiba. Olyan szakirodalomra hivatkozni pedig, ami nem létezik, szintén komolyabb szóra sem érdemes.

4. És egyébként is, ha az egész eljárás papírhiányosan, futószalagosan belefért a Testnevelési Főiskola egykori gyakorlatába, akkor tucatjával lehetnek még olyan emberek, akik a Testnevelési Főiskolán hasonló eljárás során szereztek doktori címet. És azokról is ezt a színvonalat tételezzük fel, akik komolyan vették a disszertációjukat.

morgasjoga.blog.hu/2012/03/27/viharvert_pavatollak

hopptarisznya 2012.03.27. 23:34:29

A kisdoktoriról már az elején le kellett volna mondani, és hangsúlyozni, hogy ez azért mégsem egy doktori elcsalása volt, és a testnevelésin egy olimpikont szinte rugdosnak fölfelé ... és hát hibázott... de szánja bánja...
Doktori nélkül is lehet bárki közt.elnök.

De nem ez történt. És ez így már védhetetlen. És jól látszik, hogy az egyszemélyes döntéshozói rendszer miatt, mindenki fél Orbán emberének a seggébe rúgni.
Szóval megint megtanultuk a leckét, hogy a diktátor hajlamú emberek ugyan hatékonyak lehetnek bizonyos kérdésekben, de ez a visszájára sülhet el, ha személyes érdekei ellenében kéne cselekedni. És a választott diktátornak nincs annyi erkölcsi érzéke, hogy elébe menjen a botránynak. Orbánnak most nem volt.

Kezet foghat Gyurcsókkal.

Remélem 2014-ben valódi rendszerváltás lesz. Ezek a szar emberek, akik megalkudva levezényelték a rendszerváltást, pedig örökre eltűnnek a francba.

Karipapa01 2012.03.27. 23:41:29

@hopptarisznya: Ki a fene gondolta volna még 2010-ben, hogy ez lesz! Azt mindenki tudta, hogy a szavazók számát ígéretekkel és az ellenfél becsmérlésével lehet növelni, de akkor nem csak erről volt szó. Inkább arról, hogy rend és fejlődés lesz az országban a káosz helyett. Úgy néz ki, hogy ez nem igazán sikerült, legalábbis eddig.

Doktor Kotász 2012.03.27. 23:47:28

A Google a keresőoldalának Translate-névre keresztelt szolgáltatását Schmittingre változtatja, míg a Micro Soft szoftveróriás a Windows 8 végleges változatában az eddig Ctrl-C Ctrl-V billentyűkombinációkkal élérhető funkciókat a Ctrl-S és a Ctrl-P használatával biztosítja a felhasználók számára, így tiszteleg a két IT-cég Schmitt Pál előtt, aki majdnem elérte az eddigi legfejlettebb mesterséges intelligenciarendszerek értelmi képességét, amik az előrehaladott kutatásoknak köszönhetően jővőre akár egy laboratóriumi patkány szellemi szintjét is elérhetik. Reméljük Schmitt Pál egy lobotómiás műtét után akár erkölcsiségben is felér majd az AI-kutatásokban jövőre célként megjelölt rágcsálókhoz, nem csak intellektusban nyilatkozta a mesterséges intelligenciakutatás legelismertebb szaktekintéje. Schmitt Pál megköszönte a megtiszteltetést, és egyben megragadta az alkalmat, hogy személyesen kérdezze meg Bill Gatestől a Windows 8 bevezetését megelőző sajtótájékoztatón, hogyan kell beállítani az automatikus helyesírásellenőrzést az Office programcsaládban.

DurvaPisti 2012.03.27. 23:51:25

az egész ügy egy paródia.

lyia (törölt) 2012.03.27. 23:53:22

Schmitt plagizált? Ki nem szarja le?

vargazoli 2012.03.27. 23:54:41

A nagyobb baj az, hogy nem elsősorban a plagizálása miatt kellene lemondania, hanem azért mert nem teljesíti a köztársasági elnöki feladatát. Az az ember aki vállalja azt, hogy a mentora által hozatott összes törvényt gondolkodás és ellenvetés nélkül ellenjegyzi, az csak egy aláíró automata gép funkcióját tölti be, és semmiképpen sem a nemzet egységét jeleníti meg. A kormánypárton kívüli szavazókat ugyanúgy semmibe veszi, ahogy azt a jelenlegi kormány is teszi.
Még hogy a jogalkotás motorja! A gyomrom felfordul.

Poldi bá 2012.03.27. 23:55:19

@hopptarisznya: vagy "rosszul sül el" vagy pedig "visszájára fordul". Adjunk a nyelvi igényességre, állítólag Pali bácsi is olvassa ezt a blogot!

Mérges 1234 2012.03.27. 23:57:18

@lyia:

Azt hiszem már nem is ez a fő baj, hanem ami keveredett belőle....

Na meg,hogy meghazutolta magát többször, illetve magyar tudományos élet is bemocskolódott.

Ha az elején simán beismeri, most nem lenne semmi para.....

szintetikus 2012.03.28. 00:01:20

Nem látok ebben az ügyben semmi kivetnivalót. Egy olyan ember áll az ország élén, amilyet az megkövetel. Igazi magyar. :) Miért kéne tüntetni ellene vagy azt követelni, hogy mondjon le?

Karipapa01 2012.03.28. 00:06:47

@Poldi bá: Ez esetben kár, hogy nem kommentel ő is.

nandras01 2012.03.28. 00:11:31

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
te meg egy oltári nagy fasz vagy
(azért beszélek ilyen óvatosan és képletesen, mert félek, hogy ha kimondanám azt, amit rólad gondolok, akkor nem csak erről a blogról, de az egész internetről kitiltanának)

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.03.28. 00:13:09

Nem mertek kimondani azt a tenyt amit mar az elejetol fogva tudott mindenki, hogy plagium tortent.

Ha kimondtak volna akkor gyakorlatilag a Fidesz az egesz egyetemet kilotte volna a csillagkozi terbe.

Most meg megy a sunyitas.
A HVG-t meg lekomcsi, zsido, EU ugynokozik, mert a zemberek elnokere tort es ezzel gyakorlatilag a magyar nepre.
Majd Szijjarto Petike kiall a kamerak ele es kioszt par faszkorbacsot mindenkinek aki azt mereszelte allitani, hogy Pali bacsi plagizalt.
Ezzel az ugy le lesz zarva, a kutya ugat a karavan halad.

Dr. Táskás Tóni 2012.03.28. 00:17:32

@lyia: Én simán leszarnám, őt is meg azt is aki hatalomban tartja, osztjónapot.

Poldi bá 2012.03.28. 00:18:12

Ajánlom figyelmetekbe a témába vágó rengeteg poszt közül ezt a frisset: torzsanyag.blog.hu/2012/03/27/a_kiraly_meztelen_3

Nagyon informatív, okos dolgokat vet fel.

Dr. Táskás Tóni 2012.03.28. 00:19:25

@Poldi bá: Tehát olvasni tud, csak írni nem? Ne mááá.

tomtomtom1 2012.03.28. 00:24:28

Milyen érdekes. Egy egyszerű magyar állampolgár, aki éppen nagyon ráért, vette a fáradtságot, kikereste a plágiumgyanús doktorit, alaposan átolvasta, és mivel véletlenül anyanyelvi szinten beszélt bolgárul, és tök véletlen otthon volt a 80-as évek bolgár sportéletének sporttudományi elemzéseiben, hát felkiáltott: Na, hát én már ezt olvastam valahol. Ez plágium!!!!
Vannak még véletlenek! Mi az esélye? Egy a hány trillióhoz? Ha van itt matematikus, számolja mán ki!

Hegseztő Hegesztő 2012.03.28. 00:25:34

Minden relatív…

azért vigyázzunk a lopás kifejezéssel, NEM bíróság ítélte el Schmittet. Senki sem jelentette fel. Azok kívánják most a fejét, akiknek sem Mádl professzor , sem Sólyom professzor nem volt megfelelő…
Maradjunk abban, hogy Schmitt a legjobb vívó és az egyetlen Világkupa győztes és olimpiabajnok..

Horn is doktorált állítólag a Rosztovi Marxista Egyetemen munkásmozgalomból. És lőtt is a Nyugatinál , de állítólag nem talált...

Kádárnak 4 elemije volt, viszont akasztott rendesen a munkásai és a haverjai közül..

gr.Károlyi Mihálynak volt dr.-a, az egykori nőfalónak és zsugakirálynak, fél évet sem volt hatalmon, tutyi-mutyi volt, majd ijedtében kihozatta Kun Bélát a sittről, hogy elmeneküljön előle nyugatra…

Szemezgethetünk a magyar méltóságok között..

Dr. Táskás Tóni 2012.03.28. 00:31:18

@tomtomtom1: Tehát összefoglalva, hogy ki a hibás
1.Az elmútnyócév
2.Gyurcsányi
3.A mocskos szemétláda, aki rájött, hogy Plagi bá tolvaj.

Köszönjük Emese.

Ja, és a bolgár tudós műve nem feltétlenül bolgárul lett kiadva. Esetleg angolul..?

Karipapa01 2012.03.28. 00:33:02

@Hegseztő Hegesztő: "Maradjunk abban, hogy Schmitt a legjobb vívó és az egyetlen Világkupa győztes és olimpiabajnok.. "
Ne maradjunk !
Gedővári Imre
Kamuti Jenő
Bujdosó Imre
Kulcsár Győző.... és vannak még...

Hegseztő Hegesztő 2012.03.28. 00:37:39

@Karipapa01:
az elnökök között...(bocsi,igazad van)

G Hardy 2012.03.28. 00:37:50

Gondoljátok, hogy a többi doktorátus abbol az idöböl megalapozottabb ? Még abban sem vagyok biztos, hogy ma más a helyzet.

Karipapa01 2012.03.28. 00:39:44

@Hegseztő Hegesztő: ja, ha az elnökök között, akkor bocsi, neked van igazad

Hegseztő Hegesztő 2012.03.28. 00:41:18

@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX:

Ne olyan hevesen...

Várjuk meg a bírósági ítéletet.., ill.a bírósági magánfeljelentést...

tomtomtom1 2012.03.28. 00:44:42

Kedves Tóni!

Szerintem is ciki a Pali 'bá.
De még cikibb amit leírtam:
"Milyen érdekes. Egy egyszerű magyar állampolgár, aki éppen nagyon ráért, vette a fáradtságot, kikereste a plágiumgyanús doktorit, alaposan átolvasta, és mivel véletlenül anyanyelvi szinten beszélt bolgárul, és tök véletlen otthon volt a 80-as évek bolgár sportéletének sporttudományi elemzéseiben, hát felkiáltott: Na, hát én már ezt olvastam valahol. Ez plágium!!!!"
Ebben az egész kérdésben akkor tudnák dönteni, ha aki felvetette a plágium gyanút (nyilván neki megvan a doktori digitálisan), feltenné azt a netre. Miért nem tette fel, ha már ő ilyen pontosan elemezte?
Én csakis annak hiszek, amit látok. Addig kár fosni a szót. Hol van a plágiumgyanút vizionáló ember (ki az?) elemzése a dologról?

tomtomtom1 2012.03.28. 00:59:53

Na mi van? Minden okos ember alszik?

Karipapa01 2012.03.28. 01:00:12

@tomtomtom1: Olvasd el az Index címlapon szereplő "Schmitt dolgozata fordításon alapul" című cikket. Abban le van írva, hogy mit állapított meg a vizsgáló bizottság. Az, hogy a plágiumra ki jött rá,ki a "plágiumgyanút vizionáló ember" az ügy szempontjából teljesen mindegy.

Dr. Táskás Tóni 2012.03.28. 01:03:57

@tomtomtom1: A HVG egyik olvasója, akinek a nevét nem mondták meg , azért kezdett el kutakodni, mert az álamfő szerényen azt nyilatkozta, hogy az édesanyja kérése volt, hogy ledoktoráljon/apropó 4. Plagi bá anyja a hibás/. Ilyen helyesírás és arcon kiülő butaság és ostobaság mellett gyanút fogott az illető és elkezdte tanulmányozni a doktorit. Kálmán Olga műsorában/5. Kálmán Olga a hibás/ mondta a hvg-s illető.

Karipapa01 2012.03.28. 01:10:24

@Dr. Táskás Tóni: Ha gyorshajtás miatt lefotóz a traffipax, teljesen mindegy, hogy ki az a rendőr, aki ott áll a készülék mellett. /5./1. a rendőr is hibás/. Az eredmény a lényeg: történt gyorshajtás?

Dr. Táskás Tóni 2012.03.28. 01:12:21

@Karipapa01: Normális esetben igen, de Orbanisztániában nem. Láthatod.

tomtomtom1 2012.03.28. 01:22:49

Bocsánat. Ha Kálmán Olgi azt mondta, az biztos úgy van. Ezt nem tudtam. Mindent kétség, ami bennem felmerült, csak ego-m buta, hiábavaló játéka volt. Nem tudtam, hogy Kálmán Olgi is megnyilvánult e kérdésben.n

Doktor Kotász 2012.03.28. 01:53:17

@tomtomtom1: Nem is a bolgár eredetit, hanem a francia fordítását fordította Schmitt Palibá, és adta el sajátként. Simán cím alapján, mivel azt is szó szerint fordították, tartalomjegyzék alapján összevetették. Tudod, internet, google csodálkozzunk mik nem vannak! Nem olyan lehetetlen, ha valakit a téma érdekelt, amiről a doktori szólt, mindkettőt megnézte, és csodálkozott, hogy ez szó szerinti fordítás.

Dr. Táskás Tóni 2012.03.28. 01:53:34

@tomtomtom1: Nem Kálmán Olgi nyilatkozott meg, hanem a hvg -s meghívott vendége. Amúgy mindkettő rossz rohadt komcsi és ügynök és oligarcha.Mármint Kálmán Olgi és a vendége.
A jó komcsik és jó ügynökök és jó tolvajok azok a nemzeti keresztény oldalon vannak.Ráadásul gyorsnaszádon száguldoznak.

dr. Copy 2012.03.28. 02:03:38

@tomtomtom1: El vagy te tévedve cimbora. Nem az itt a baj, hogy Pali bácsi 20 éve mit csinált, hanem az, hogy most mit mondott róla és, hogy a magát erkölcsi csúcsként meghatározó kormány, mit reagált mituán kiderült egyik hűséges káderjükről, hogy bizony megbotlott.

Nos azt reagálják, hogy nem is botlott meg, megpedig arra bizottsági jelentésre hivatkozva, ami szerint egyértelműen megbotlott.

Innentől kezdve te barátom Kálmán Olgázhathsz napestig, a szegénységi bizonyítványt ugyanis kedves vezetőd és csapata saját magáról állította ki, nem kellett ehhez Kálmán Olgának vagy bárkinek a segítsége. Ezer lehetőségük lett volna gerinces lényhez méltón kezelni az ügyet, de inkább meg se próbálták. Szóval rágódhatsz itt azon, hogy ki és miért ásta elő a sztorit, mert a végeredményt a kedves vezetőd formálta olyanná amilyen lett.

Ezen talán nem ártani icipicit elgondolkoznod és néhány következtetést levonnod...

Dinkainka 2012.03.28. 02:08:15

@Hegseztő Hegesztő: Valakinek a valakije valamiért elintézi.

discover 2012.03.28. 02:25:57

Énnekem elegem van ebből az egész fülkeforradalom-diktatúrából, ahol a gyalogosokat büntetik a zsernyákok, mert letelt a munkaidejük és még össze kell szedni nekik 50000 forintot, mert hátulról bassza meg őket az orbán-smitt doktoktorok fülkeforradalma, menekülök ebből a faszkalap országból, ahol a sötét "nép" továbbra is imádkozik a "kis okoska orbán viktorka" névért, (ja, doktor orbán viktor ő, csak még nem védte meg a bunkóság doktoriját sztálinnál (és direkt kis betűvel írom, nehogy megsértődjön a smitpál.) A kib@szott rohatt "álamfő") Hú. nem is írom tovább, mert az ideg elönt, ha meghallom a doktor smittviktor vezetéknevet.

Varelse 2012.03.28. 05:34:02

Ahogy én látom, itt nem érvényes az a szabály, hogy "a törvény ismeretének hiánya nem mentesít a felelősség alól." Ki érti ezt? :(

GeorgeousGlory 2012.03.28. 05:45:26

@tomtomtom1:
szerintem nem ez a lényeg de az dobta fel a smitt plagit aki írta neki a kisdoktoriját.mert ugye senki sem gondolta komolyan,hogy ezt ő irta....?

DrPepper 2012.03.28. 06:03:19

Ebben az országban mindenki megbolondult? Ez a plágium dolog 20 éves, és ráadásul nem is tűlsűgosan nagy horderejű ügy. A doktori cím nincs összefüggésben az elnöki munkakörrel, ha jól tudom nem is feltétele. Snassz, de nem emberiség ellenes bűntettről, politikai összeférhetetlenségről (D209) de még csak nem is adócsalásról vagy egyéb gazdasági bűntettről (Fletó) van szó. Ha Schmittnek ezért le kell mondania, úgy vélem méltányossági alapon Fletó 90-es évekbeli (elévült) gazdasági ügyeit haladéktalan hatállyal bíróság elé kell vinni.

Link Elek 2012.03.28. 06:35:11

csak egy biztos, egy fideszes vagy:
1. csal
2. lop
3. agyhalott
, vagy ezek valamilyen kombinacioja :)

lima31 2012.03.28. 06:40:12

@DrPepper:

Nálad csúszik valami valahol. Tudod, ha nincs a plágium akkor az SP teljesen más pályán keringett volna és még azt sem tudnád, hogy létező személy.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.03.28. 06:57:13

Sajnálatos jelenség, hogy globalizálódó világunkban mintha szakajtóval öntenék az információt az emberre, szinte fuldoklunk az ingerek tengerében. A liberális, haladóértelmiség ezt felismerve mindig újabbat, durvábbat, meghökkentőbbet mutatva igyekszik a folyamatosan emelkedő ingerküszöb fölött átnyúlni és elérni a fogyasztót. Ennek a folyamatnak egyenes következménye a twitek, blogbejegyzések és szappanoperák egyszerhasználatos spamvilágának előretörése. Hová vezet ez - kérdem én. Ismétlés a tudás anyja; egy nagy jelentőségű, 200+ oldalas értekezést becsempészni a köztudatba szinte lehetetlen, a cél érdekében bocsánatos bűnnek tűnik, ha valaki médiahack alkalmazásával igyekszik azt szélesebb plénummal is megismertetni.
Az úgynevezett demokratikus ellenzék politikai tőkét igyekszik kovácsolni a helyzetből, alantas eszközöktől sem riadva vissza, a Nemzet egységét megtestesítő személy pocskondiázásán keresztül ismét ráront nációjára. Schmitt Pál dícséretes higgadtsággal és alázattal viseli ezt a méltatlan és nemtelen rohamot, mintha azt mondaná: Ide lőjetek! A felpiszkált gonzóújságítókal és az egzisztenciális gondok miatt frusztrált csőcselékkel szemben a higgadt magyar embereknek viszont azt kell kiáltania: ¡No pasarán!

mirigy187 2012.03.28. 07:21:29

@ripők: Kicsit ellentmondásos, hogy miközben erkölcsről papol a kormány és erkölcstant akarnak taníttatni a sulikban addig egy csaló közt elnök vígan éli világát. Persze ezért is az ellenzék a felelős :)

mirigy187 2012.03.28. 07:23:04

Gondolom a magyar nemzet vért izzad, hogy valami hasonlót találjon az ellenzék sorai között de eddig úgy látszik nem jártak sikerrel :)

Dour ® 2012.03.28. 07:29:10

@ripők:
Szerencsétlen.
Az amilyen úton kinevezték, avval nem "politikai tőkét igyekeztek kovácsolni"?
Ja, és sok millába kerül a mások "becsületes" adójából.

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2012.03.28. 07:41:26

Hányszor kell még elmondanom, hogy snittpál áldozat??? Iszonyatosan átverte az a gazember, akitől vette a doktorit!!! Azt hazudta, hogy ő írta! Goldoljátok hogy az egész sport irodalmat el kellett volna olvasnia, hogy leellenőrizze?

Azoknak üzenem, akik csodalkoznak hogy milyen csoda folytan bukott ez így ki: teljesen biztos hogy az adta a HVG-nek a drótot, aki írta a snittpali helyett az anyagot ... valszeg berágott valamin és bosszúból.

Lencsés lstván 2012.03.28. 07:42:11

Megint hazudoztok anonimok ? :) ;)

Kutchek (törölt) 2012.03.28. 07:43:44

Akkor sem mondatnák le Schmittet, ha kiderülne, hogy beszervezett ügynök volt, aki diáklányokat erőszakolt és kínzott módszeresen.

De ami még rosszabb: ez a birka nép akkor sem csinálna semmit.
Mi lesz a következő ezek után, amit fideszesek megengednek maguknak????

reálisan 2012.03.28. 07:48:06

Ha valaki nem tudta volna, hogy miért ment le zérusra a magyar liberális párt (SZDSZ) és utódja (LMP) népszerűsége, az most láthatja. Ezek a szerencsétlen acsarkodók tesznek az ország igazi problémáira, egyetlen dolog, amivel szeretnek foglalkozni a gátlástalan gúnyolódás. Ebben nem ismernek mértéket és jóizlést. Ez a fő ok amiért megutálták őket a magyar emberek!

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2012.03.28. 07:51:21

Lassan akkor ideje lesz elővenni a többi "álamférfi" doktoriját is ...

Fogadni merek, hogy pont kikölcsönözték a könyvtárból és sohanapján fogják visszahozni ...

fapuma 2012.03.28. 07:58:43

Zemberek! A Plagibának nem azért kell lemondania,mert lopott,csak nem tudta ,hogy nem lehett.Ez az ember volt az,aki 1984-ben kiállt és azt mondta a sportolóknak ,hogy nem szabad elmennünk az olimpiára( Lóz ancselez). Szerintetek lehetett valaki abban az időben ( akárcsak ma ) sportdiplomata a legfelső vezetés engedélye nélkül?Szerintem még Moszkvanak is engedélyezni kellett az ilyen szintű emberek kinevezését.Hát ennyi azt hiszem elég lenne ahhoz,hogy ki se nevezzék erre a posztra.Plussz még egy kis szösszenet: A Horn Gyulától kisírta hogy kinevezzék svájci nagykövetnek,mert így nagyobbak az esélyei a NOB elnöki pályázatán! Akkor nem volt büdös komcsi a Horn!Hát egy ilyen ember,aki most KE és kiderült ,hogy lopott csak nem mondták neki ,hogy nem szabad. AZ EGÉSZ ORSZÁG EGY RÖHEJJJJJJ!!!!! MEGYEK CSOMAGOLNI!

indapass90210 2012.03.28. 08:05:03

Az isten bassza meg! Mit keres oszkópéter a vizerben?

Cs.M. 2012.03.28. 08:07:02

Na most már kurvára ideges lettem ezektől az indoklásoktól.
Mi az hogy oktalanul vádolják? Lássuk csak: állítólag az egyetem cseszte el a dolgot, mert nem szóltak Palikának, hogy ejnye bejnye, nem szabad lopni. Kérem azt hogy lopni nem szabad, egy óvodás is tudja! Ehhez szólni kell? Szerintem aki már olyan szinten van, hogy doktorit ír, az tudhatná, hogy mindenki azért érdemli meg a titulusát mert MEGDOLGOZOTT érte! Tehát a saját erőfeszítése által, szellemi termékével. Segond! Nem az a baj, hogy nem vették észre, hanem hogy attól még bizony lopott, és Palika nem rendelkezett akkor sem, és MOST SEM azzal a tudással ami feljogosítja címeire.
Az még oké hogy valaki ennyire nincs képben és valamilyen érdekes véletlen folytán eljutott odáig, hogy merészeljen ilyen hozzáállással doktorival próbálkozni. „Nem vették észre” akkor, de most igen! És akkor kedves egyetem és kedves tagjai vérvörös arccal kellene bocsánatot kérnetek nemcsak tőlünk, hanem azoktól is, akiknek hitelét rontottátok a világ szemében és ezek a volt és jelenlegi tanulóitok. Aztán nyugodtan el lehet venni a doktorit és mindent ami ez alapján jogtalan címet Palikától, mert ha észrevettétek anno ha nem, JELENLEG sem védte meg törvényesen a doktoriját, mert nem képes rá!
Most is alkalmatlan, most sem rendelkezik azzal a tudással, ami felhatalmazza arra a pozícióra amin van.
Ennek felismeréséhez komolyan bizottság kell? Pláne
Lássuk be az alapvető tényeket: Schmitt Pál csalt, ez bizony bűn, még ha „tudatlanságból” is, de akkor sincs joga ahhoz a pozícióhoz amit elfoglal. Az egyetemi vezetés akkor is, és most is tévedett, bukott, és az hagyján, de most ezzel a jelenlegi hozzáállással sikerült bebizonyítania, hogy nemcsak a 92-es vezetés volt teljesen alkalmatlan bármire, de bizony ők is. Schmitt Pál mondjon le, az egyetem pedig vállalja a felelősséget.

Pernahajder Viktor 2012.03.28. 08:10:27

Ha teljesen jóhiszeműen elrontom az adóbevallásom, amit az apeh befogad, akkor később hivatkozhatok a SP precedensre? :-)

bgp 2012.03.28. 08:13:10

@reálisan: Ha gyurcsány lenne a helyében nekifutásból agyonlőnéd.

Cs.M. 2012.03.28. 08:13:50

Ha az amerikai elnök fél órával a bizottság döntésének közzététele után mosolyogva fényképezteti magát Dr. Schmitt Pállal, akkor miről beszélnek maguk?

Bazdmeg ha csubakkával fotóztatja magát, akkor is lopott. Az amerikai elnök meg nem fogja elzavarni azt az embert, aki hivatalában van, csak azért, mert esetleg neki is az a véleménye hogy egy kretén. Tán mert köze nincs a döntéseinkhez, és a magánvéleménye meg egy dolog.

/manens 2012.03.28. 08:26:43

@ne most: Szerintem meg éppen az ilyen mocskok miatt kezd egyre jobban értékelhetővé válni az őszinte beszéd, a hibák beismerése. Én akkor is azt értettem ki belőle, ezek a tetvek a jelentésből sem azt, amit mi ( ti. gerincesek )

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.03.28. 08:27:59

Van egy testvérem. Épp doktorál.
Lassan nyolc hónapja nem lehet vele semmilyen családi programot szervezni, mert doktorál.
Lassan nyolc hónapja nem lehet felhívni, mert doktorál.
Lassan nyolc hónapja nem láttam, mert doktorál.

A szerencsétlenje éjt nappallá téve kutat, ír, szövegszerkeszt, konzultál, ábrákat rajzol.

Miért? Hogy utána bruttó alapja kevesebb legyen egy utcaseprőjénél, pedig ha másolna valahonnan 100 oldalt, akkor még elnök is lehetne.

maybach 2012.03.28. 08:29:28

Nekem nincs doktorim, de tehet mindenki egy szivességet aki szerint ez a doktori rendben van.
Azért a diplomámat nem adom vissza, mert én elég sokat vacakoltam a szakdolival.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.03.28. 08:39:52

@Dour ®: @mirigy187: Hajlamosak vagyunk megfelejtkezni arról, hogy itt egy érző emberről van szó, aki kiemelkedő sportteljesítményével és diplomáciai érzékével hazánk jóhírét öregbítette minden körülmények között. A zavarosban halászó politikai szerencselovagok és csahos kutyáik pedig most ennek az embernek a hátán igyekeznek felkapaszkodni a látható tartományba.
Belegondolt abba már valaki, hogy miféle nóvumot tartalmazhatna egy, az újkori Olimpiák vizsgálatával foglalkozó dolgozat?! Írta volna, hogy nem azok a versenyszámok voltak és nem is azok nyertek, akikről korábban hallottunk?!

szgyula 2012.03.28. 08:49:32

Ha Schmidt az elején kiáll, hogy igen, a hír igaz, az olimpiai teljesítményéért hálából kapott egy kisdoktorit, akkor én lettem volna a legharcosabb védője EBBEN AZ ÜGYBEN. Annak ellenére, hogy van doktorim, gyűlölöm a Fideszt és gyűlölöm Schmidtet Los Angeles miatt (akkoriban ugyanis együtt sportoltam több olimpikonnal, akik nem voltak elragadtatva attól, hogy Schmidt elfelejtett elmenni szavazni -- pl. Wladár S.).

formax 2012.03.28. 08:54:30

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Nono, ezt bizonyítani is kellene ám, nem csak úgy bekiabálni a világba! Plagi bácsi doktori dolgozatának plagizálását 9 hónapon át tartó munkával tárta fel a hvg újságírója, legalább ilyen alapos feltáró munka kellene!

Sztrapacska 2012.03.28. 08:55:12

Elvitatkozgatunk itt, de a lényegre senki sem gondol:

Könyörgöm! Valaki mondja el Pali 'bának (Talán Viktornak sem ártana szólni...):
LOPNI NEM SZABAD!

Csak mert úgy tűnik, azóta sem szólt neki senki!
Aztán jöhet szépen sorban az összes naracshuszár, Tömjén Zsótitól kezdve Simicskán keresztül, Lézer Janiig!

Hátha csak ennyi az ország problémája, és egy szép új világra ébredhetünk... ;-)

excopp 2012.03.28. 08:55:47

@ripők:
- például írhatott volna a doppingügyekről és az ellene folytatott küzdelemről
- megírhatta volna a győztesek/vesztesek szociológiai/demográfiai jellemzőinek kutatásáról szóló megállapításait
- írhatott volna a sport professzionalizálódásáról, az olimpiai mozgalom elüzletiesedéséről

- vagy például az olimpiai helyszínek odaítélésének kulisszatitkairól (különös tekintettel Salt Lake City-re, Atlantára)
- ez utóbbi témakör kapcsán el tudom képzelni, hogy számos nóvumot tartalmaz(hat)ott volna az anyag, hiszen igazi bennfentes személyről van szó...

- egy másik blogon megemlítettem, hogy most élőben lehet tanulmányozni a béna kacsa jelenséget, csak azt nem tudjuk, hogy még három évig, vagy ez év nyaráig, vagy még egy hónapig...

funfun 2012.03.28. 08:56:30

Sólyom László vajon kezet fogna Schmitt Pállal?

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.03.28. 09:00:01

@excopp: Nono, teljesen másképp fest a helyzet, amennyiben a témaválasztással kapcsolatban merülnek fel kérdések. A felsoroltakon kívül még nagyon sok mindent választhatott volna.

A harcos plágiumkiáltók pedig megpróbálhatnának valami mást is, mint az egymástól felcsipegetett érvrendszert és szófordulatokat szolgaian szajkózni. Más szemében a szálkát...

Dour ® 2012.03.28. 09:02:16

@ripők:
Hmmmm.....
Nekem is vannak érzelmeim. Érzem, hogy eső lesz.
De nem más szellemi munkájával fényezem magam évtizedeken át.
Amit öregbítésnek nevezel, az inkább közröhej tárgya.
Esetleg még egy irodalmi Nobel-díj, vagy Béke Nobel, mert sokat tett? Mit is?
Viszont az én szakdolgozatom nincs másolva.

kzoltana 2012.03.28. 09:02:23

Sánta kutya. A nők bálványa dr. SP felemásan lefotózva:
www.vagy.hu/tartalom/cikk/1585_karakterongyilkossag
Dicsőség Orbán Viktornak! Gyurcsány a hibás!

bruhahahahihihi 2012.03.28. 09:08:07

ORBÁN AZ ORSZÁGUNK TUMOR BETEGSÉGE!---operáció kell sürgősen!!!!! KI KELL VÁGNI..VAGY SUGÁRKEZELNI!!!!!!!!!

Mérges 1234 2012.03.28. 09:08:42

@ripők:

" aki kiemelkedő sportteljesítményével és diplomáciai érzékével hazánk jóhírét öregbítette minden körülmények között."

Ez igaz, de

Most meg pont az ország hírnevét csorbítja és nem is kicsit.

Meg kellett volna maradni sportdiplomácia pályán, amúgy is elmúlt 60, szerintem jobban járt volna. Nem kellett ez neki, így hogyna fogunk rá emlékezni???

Egy kiváló sportolóként és sportdiplomataként.

Vagy a fidesz segganyalójaként, ami még a véccépapírt is aláírta, és plagizált.

Emberi tragédia is ez, persze az országé is.

Nem hiszem el, hogy ez a Fidesz nem árt különben....

bruhahahahihihi 2012.03.28. 09:09:23

Sicc Palkó A ROHADT GERINCTELEN CSALÓ, HAZUG SZÖVEGTOLVAJ- "Astoria igazgató elvtárs" és egész életében szélkakasként pozició hajhászó vén barom , már görbe háttal totyog a halál felé:))) hehe

bruhahahahihihi 2012.03.28. 09:11:12

Orbán és bandájának ilyen emberei vannak...ez van! És a magyar hülye Nép?.... ezt tűri!
A Diktatúrát CSAK MEGDÖNTENI LEHET---a Fidesz saját választási törvényével leváltani nem lehet! ERRE GONDOLJATOK MAGYAROK.
ELŐ A FURKÓSBOTOKKAL és a 2 szerszámokkal" ÉS GYORSAN EL KELL KERGETNI EZT A "NEMZETI" SZAR BANDÁT!!!!!!!!!
A fIDESZ SEGGNYALÓKAT, MEG " el kell intézni örökre"

spinat 2012.03.28. 09:12:19

@Karipapa01: aki ´98-ban már elmúlt 16 éves, annak tudnia kellett volna, hogy ez fog jönni.

excopp 2012.03.28. 09:16:27

@ripők:
- ha elolvasod a kommentjeimet, láthatod, igyekszem kiszűrni az indulatokat, most sem teszem másként
- doktori címem van (dr. iur.), vagyis szakdolgozatot kellett készíteni, megvédeni
- témát választani, témavázlatot készíteni, folyamatosan konzultálni, anyagot gyűjteni, azt rendszerezni, bibliográfiát készíteni, lábjegyzeteket szerkeszteni - és írógéppel
- a védés két opponens előtt történt - és igen, meg kellett válaszolni a kérdéseket
- tudom, hogy sokan hasonló módszerrel készítettek, sőt hasonló színvonalon is, mint SP
- ma már a net korában az anyag gyűjtése, szerkesztése is könnyebb (igaz, a lebukás veszélye is nagyobb, pl. plágiumkereső program hiányában is mp-ek alatt sikerül egy jellegzetes fordulat eredetijét fellelni)

- és a mondanivaló lényege: ha minden szakdolgozat készítője hasonlóan jár el, a köztársasági elnök NEM, sőt
- a felvetett problémával kapcsolatosan nem mosakodhat olyan szánalmasan, ahogy tette
- lehet egyébként fordítást beadni szakdolgozatként, DE
- a védés tárgya a fordítás szakszerűsége, az idegen nyelvű terminusok magyarítása, értelmezése, meghonosításának szándéka lehet
- és fel kell tüntetni a fordított mű pontos hivatkozását (szerző(k): mű címe,kiadója, kiadás helye és évszáma)
-én ezt látom problematikusnak

saci02 2012.03.28. 09:22:24

@Lencsés lstván: off: te is anonim vagy! A nickneved az hogy Lencses Istvan, es nem mas...
Nem vagy azonosithato, barhogy hivhatnak...

Dour ® 2012.03.28. 09:25:43

@excopp:
Azért szerintem még az is "problematikus", hogy bohócok nem igazgattak cirkuszt.
Remélem nem kell pontosítanom.

DrPepper 2012.03.28. 14:56:54

@lima31: Nem tudom, a MOB- NOB tagságnak feltétele a doktori cím? Őszintén szólva tényleg nem tudom, hol profitált akkorát ebből a címből, egyáltalán mekkora prasztízsértéke van egy sporttörténeti kisdoktorinak? Szerintem semekkora.

lobster thermidor 2012.03.28. 18:51:09

@DrPepper:

Boldogok a lelki szegények...

DrPepper 2012.03.29. 13:03:37

@lobster thermidor: Bruhaha. Tehát: feltétel a NOB / MOB tagsághoz a doktori cím vagy sem? Igen - nem. A köztársasági elnöki pozíciónak biztosan nem feltétele.
süti beállítások módosítása