HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) áder jános (11) Áder János (4) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) Alkotmány (1) alkotmány (1) alkotmánybíróság (2) Alkotmánybíróság (5) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) Brüsszel (1) brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes beszéd (3) Egyenes Beszéd (1) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) fidesz (6) Fidesz (4) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyás gergely (2) gulyas gergely (1) Gulyás Gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) hírtévé (2) Hírtévé (11) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) IMF (2) imf (1) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) Kormányinfó (1) kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) Magyarország (1) magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) matolcsy györgy (4) Matolcsy György (1) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) mesterházy attila (6) Mesterházy Attila (3) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) MTVA (3) mtva (1) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) Navracsics Tibor (1) navracsics tibor (2) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán viktor (83) orbán Viktor (2) Orbán Viktor (2) országgyűlés (1) Országgyűlés (2) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) parlament (8) Parlament (2) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) rétvári bence (1) Rétvári Bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) rogán antal (1) Rogán Antal (6) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) Schmitt Pál (1) schmitt pál (23) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) Simor András (1) simor andrás (2) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) Szolidaritás (1) szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) tállai andrás (2) Tállai András (1) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

A megfőzött béka visszanyal

2012.03.17. 14:37 Poldi bá

Nem volt olyan rég, hogy felháborodott hangú komment érkezett ide: nem is volt EU-ellenes éle a Békemenetnek! A beíró bizonyítékot követelt. (Valaki aztán betette neki.)

Pörögnek az események. Hol van már a kezdeti, bayerzsolti szemérmeskedés. Az a kifejezés, hogy "nem leszünk gyarmat", a politika felgyorsult gépezete miatt szolid összegző axiómává vált. Március tizenötödikén Orbán Viktor is többször mondta, meg lassan, tagoltan, hogy mindenki megértse.

Nem leszünk gyarmat, nem leszünk gyarmat. Ízlelgetem. Vonatkoztassunk el most a konkrét politikai közegtől. Mit jelent ez?

Nem engedjük be ide a külföldi tőkét, ne csináljon belőlünk alárendelt, nem egyenrangú embert? A magyar ember ne suvickolja az elegáns német turista cipőjét? Ne telepítsenek ide a magyar embert személyiségében megalázó munkát nyújtó gépsorokat, hogy aztán a profitot kivigyék az országból? Nem adjuk a nyersanyagkészletünket, vízkincsünket, drága anyaföldünket, nem engedjük, hogy idegen kézbe kerüljenek hungaricumaink. A magyar nemzeti valutára ne shortoljanak, állampapírjaink megvételéből ne próbáljanak nemtelen üzletet csinálni.

Mindenki söprögessen a saját háza táján, van ott jócskán tisztogatni való.

A mi alkotmányunk írásakor ne idegen hatalom vezesse a nemzeti kezet. Már most is ide járnak bevásárolni, jól élni a pénzükkel nyugatabbra semmire nem jutó nyikhajok, mi kéne még?

Beleszólnátok, hogy hogy válasszunk? Milyen legyen az oktatási rendszerünk, az igazságszolgáltatásunk, a médiánk, az egyházpolitikánk?

Piacnak bezzeg jók vagyunk, de amikor hitel kéne nekünk, szarakodtok velünk?

Az egész EU úgy ahogy van, menjen el a búsba. Mondjon le, költözzön Amerikába, vagy az offshore-cégek székhelyeire. A magyar példa itt is úttörő: akinek a dolog nem tetszik, veszi a vándorbotot. Tanulmányozza csak alaposan ezt a folyamatot a Velencei Bizottság, hátha rájön, jobb lesz neki a tenger szemben lévő partján.

Rájöhettek volna már, hogy észérvekkel nálunk nem mennek semmire. Nem értjük a demokrácia lényegét? Anyád! Gyere ki a rétre, lerendezzük kettesben.

Kiugrottunk a fazékból, mert a magyar éber nép, érzi, hogy melegszik a víz, még ha fokról fokra növelik is a hőmérsékletet a patások.

Most ki vagyunk ugorva, düllesztjük a szemünket piszkosul.

Kicsit hideg van itt kint, meg folyton odébb kell ugrálni, nehogy a "placccs" legyen az utolsó hang, amit életünkben hallunk, de szabadok vagyunk! Azt kuruttyolunk, amit akarunk, nekünk senki ne mondja meg, merre ugrabugráljunk!

Más.

"Az álláspontok jelentősen közeledtek. Azt tudom mondani, hogy feltétlen az egyetértés közöttünk abban, hogy egy gazdasági-pénzügyi csomagról folynak az egyeztetések, annak az előkészítéséről van szó, tehát az IMF sem érdekelt semmilyen olyan politikai természetű feltételrendszerben, ami akadályozza, hogy a tárgyalások a gazdasági-pénzügyi kérdésekben elkezdődjenek. Természetesen ez a mi álláspontunk" - mondta Fellegi Tamás  tárca nélküli miniszter, aki az elmúlt két nap folyamán az amerikai fővárosban informális megbeszéléseket folytatott az IMF illetékeseivel.

Értsd: nem volt vita a felek között abban, hogy Magyarországnak pénz kell.

Brek-brek.

Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

497 komment

Címkék: orbán viktor béka

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.18. 14:13:21

@Frizuravarjú: Te semmiért nem vagy felelős csak mások. Kedvelem mikor előtérbe kerülnek egy társadalomban az ilyen rétegek.

akimellon 2012.03.18. 14:14:29

@Frizuravarjú: basszus,a feszültséget a viktorod, meg a vonád csinálja!
meg te, te barom!

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.18. 14:15:08

@Kompli: Ez olyan Európai módi, ha nem tudunk eldönteni valamit hozzunk létre bizottságot, majd még egyet ami felügyeli, és egy újabbat ami biztosítja a felügyelő bizottság függetlenségét...

Sir Galahad 2012.03.18. 14:16:01

@vladys73: Szó nincs róla, hogy utálom. Kb. úgy érzek az Unió iránt, mint ha lenne mondjuk egy barátom, aki igazságtalanul bánik a gyerekeivel. Egyszerűen szeretném, ha nem lenne igazságtalan.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.18. 14:17:29

@Frizuravarjú: Én ködösítek, de mindenért egy világméretű titkos szeret a felelős elmélet, az józan ítélőképességre utal :D

Frizuravarjú 2012.03.18. 14:18:51

@vladys73: Sajnos van egy rossz hirem: egyre inkább előtérbe kerülnek a társadalmakban az "ilyen rétegek".

@akimellon: Vigyázz, ha lövéseket hallasz! Lehet, hogy a cigányok már a spájzban vannak... Nem baj, ha barom vagy, de ne legyél feszült.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.18. 14:23:18

@Sir Galahad: Tudod ez nem így működik. Itt adj valamit és kapsz valamit rendszer van. Szájkarate diplomáciában halott ügy. Persze Viktor nem érti, hisz itthon ez működött. Az Uniót meg még nem sikerült beomlasztani, hogy ott is meg tudjon jelenni mint messiás. Ezt látják a kintiek (a nehézsúlyúak, akikkel játszadozik ez a pehelysúlyú senki) és nagyon gyorsan leépítik. Az EU olyan mint a póker, meg kell tanulni játszani, ha asztalt borogatsz szájba vágnak, aztán meg sírhatsz.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.18. 14:24:46

@Frizuravarjú: Ilyen téren a magyar a legfertőzöttebb kb. 10%-al. A legtöbb helyen épp leépítés alatt vagytok, lásd lengyel testvéreink.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.18. 14:25:40

@vladys73: Ja és Norvégiában sem vagytok mostanában éppen népszerűek.

Sir Galahad 2012.03.18. 14:31:21

@vladys73: Ezt elfogadnám, ha mindenkire ugyanazok a szabályok vonatkoznának és a megszegőkre ugyanolyan büntetések vonatkoznának. Jó a példád: a pókerben is így van.

akimellon 2012.03.18. 14:34:08

@Frizuravarjú: a cigányok sehol sincsenek, de nácit, azt sokat látok. és most ne mond hogy nincsenek,te is az vagy!

2012.03.18. 14:35:49

@vladys73: "Magyarázhatod nekik, szerintük nem magyarok verték szét a saját gazdaságukat, hanem a külföldiek."

Szerintem ilyet senki nem mond. Egyszerűen az van, hogy egy jobb lét reményében csatlakoztunk az unióhoz. Csak kiderült hogy csöbörből vödörbe kerültünk. Ami még eddig nem ment gallyra, azt most az EU simán leépíti.

Fecikun 2012.03.18. 14:35:52

@Kompli: Nem lett volna hamarabb vége, szerinted, olyan könnyű több fronton egyszerre harcolni? Hát nem , dönteni kellett , nem mondom azt ,hogy feltétlenül jó döntést hoztak, de nem akarták ,hogy a szovjetek túl messzire jussanak Nyugaton! Érdekes téma lehet róla vitatkozni , szeretem a történelmet! De ez ma már nem igazán számít! A "mi lett volna ha...?" kérdést a múlttal kapcsolatban felesleges felvetni, mert az már elmúlt nem lehet megváltoztatni, a jelenben kell élni, természetesen lehet beszélgetni róla :)

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.18. 14:39:20

@Sir Galahad: érdekes, addig még Viktor el nem kezdett bukózni, nem volt ilyen állítólagos kettős mérce. Furcsa.
Mikor ő ment ki kampányolni EU-s pénzek befagyasztásáért azt hazaszeretetből tette, de amikor az MSZP tette ugyan ezt akkor hazaárulásvolt, ez meg még véletlenül sem kettős mérce.

Ez két rohadt kommunista párt, meg a 2 szárnysegéd, teljesen tönkretette az országot, mind gazdaságilag, mind pedig morálisan. Ti meg még csápoltok is hozzá, hisz nem ők tették hanem a hanyatló nyugat. Gratulálok az összesnek.

gerdo 2012.03.18. 14:43:15

Enyhen szolva is nevetseges amit ez a torpe muvel. Ketsegbe vonja az eu vezetok felhatalmazasat, a szovjetuniohoz hasonlitja az eu-t. Abszurd. Az albanok is megelnek az eun kivul, meg a beloruszok, persze, de akarunk mi oda menni? Azt gondolom nem hiszi senki hogy mi majd a masodik Svajc leszunk a kilepes meg a csod utan. Habar ha igy folytatja, meg kilepnunk se kell a csodhoz. Ne felejtsuk el, hogy eu/imf kolcson nelkul a jelenlegi kamatok maradnak, ami NOVEKVO adossagpalyat jelent egy olyan szinten ami szazalekokra van a csodtol! Igy tonkretenni egy orszagot...

Frizuravarjú 2012.03.18. 14:43:38

@akimellon: na, megint a szokásos adu. Szerencsére már nem tudják elterelni a világ figyelmét a cionisták saját házuk tájáról. Pár valóságsón vegetáló egysejtűn kivül minden értelmes ember látja, hogy izrael a fasizmus központja.
@vladys73: Te, olyan szép idő van. Miért nem mész ki a levegőre? Egész nap itt osztod a sötétséged. Hátha beindulna az agyműködésed! Vagy ebből élsz?

Sir Galahad 2012.03.18. 14:44:16

Nem csápolok én senkinek, csak a kedvenc rockzenekaromnak :). Egyébként nincs igazad, vagy rosszul emlékszel, mert pl. az, hogy a szlovákoknak szemet hunytak Brüsszelben a Benes-dekrétum miatt, nem a mostani kormány alatt volt - tehát a kettős mérce nem új dolog. És még lehetne sorolni a példákat...

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.18. 14:47:56

@Jankove: Mármint itt mindenki azt várta, hogy belépünk az EU-ba a seggünkre majd ők meg felhúznak minket nyugati életszínvonalra. Kommunizmus alatt elkényelmesedett a magyar, hogy semmit sem kell csinálni mer jó János vezért megcsinál majd mindent helyettük (persze ezt nem ismerjük el, hisz kommcsiellenesek vagyunk). A németek ezt viszont leszarják, ők rendelkeznek egy értelmes mentalitással, dolgozz azt jobb lesz, persze magyarnak ez büdös, csak a markát tartja.

Akkor lesz itt változás ha a jó öreg május 1
-én + dicsőséges októberi forradalmon szocializálódott retek eltűnik, és azok fogják adni a társadalom gerincét akik ma születtek. Addig meg marad Gyurcsány, Orbán, Vona féle sz*r emberek, mint Kádárpótló, hisz kell egy vezér akit lehet imádni.

Fecikun 2012.03.18. 14:48:26

@Frizuravarjú: Már alig vártam ,hogy valaki egy Echo Tv-s linkkel próbálja alátámasztani az igazát :D Hihetetlenek vagy, figyu én nem tudok héberül , de te biztos tudsz , vagy ennyire meg vagy győződve róla ,hogy a magyar felirat az az eredeti szöveg magyar fordítása, igaz? Hallod nem akarlak meggyőzni semmiről, csak jó lenne ha több hírforrásból is tájékozódnál, meg néha felmerülne benned a kétely bizonyos dolgokkal kapcsolatban? Mert az lenne az egészséges! Amúgy rendkívül érdekes dolgokat mondanak az Echo TV-ben és még érdekesebb dolgokat hallottam már rendszeres nézőiktől! pl: a zsidók megmérgezik az élelmiszereket ,hogy a magyar fiatalok terméketlenek legyenek és ne tudjanak szaporodni, meg ,hogy a zsidók irányítják az időjárást! Tudod ezek olyan dolgok amiket azok szoktak kitalálni akik nem tudnak magyarázatot , bizonyos jelenségekre, pl: ókori istenek, népi őstörténetek stb. És azok szokták elhinni akik tájékozatlanok! Az őskorban az ókorban meg a középkorban még megértem ,hogy így volt, de manapság amikor bárminek utána lehet járni a neten...hát az már butaság!

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.18. 14:49:30

@Frizuravarjú: Á félek, hogy sétálás közben megölnek a csúnya háttérben tevékenykedő emberek, mert magyar vagyok.

@Sir Galahad: Hát sorold.

Frizuravarjú 2012.03.18. 14:51:12

@Fecikun: Szerinted éppen melyik hirforráson vagyok, okoska? Vagy ez a Kuruc? LOL :))

Frizuravarjú 2012.03.18. 14:52:12

@Fecikun: Ha más nem is, de legalább Google a barátod. Ne add fel! .)

Fecikun 2012.03.18. 14:57:59

@Frizuravarjú: Amúgy ehhez a zsidó dolgohoz még annyit hozzátennék ,hogy a hőn imádott keresztények tehetnek róla ,hogy a zsidók, ahogy te mondod pénzimádók lettek! Mert tudod az egyház annak idején megtiltotta,hogy a keresztények pénzzel üzleteljenek! Hoppá... na ilyenkor mivan? Ezért lettek a zsidók a bankárok ... Aztán persze mikor rájöttek a keresztények ,hogy ez nem fasza akkor elkezdték üldözni a zsidókat....hoppácska, nem az egyházat , holott őket kellett volna, ez a képmuatás egyik legszebb példája!

komplikato 2012.03.18. 14:58:28

@vladys73: OFF: Pierre Richard-nak van egy felejthető vígjátéka a Szögevő címen, az egyetlen értelmes poénja az ENSZ szétfikázása, ahol is megkérdezik a Népszövetség egy prominens tagját mit csinálnak voltaképpen az országok érdekében. És akkor ott előadják a szereplőknek, hogy hát ha bántanak egy országot, akkor ők hoznak egy elítélő nyilatkozatot, ha az nem hat, akkor egy másik elítélő nyilatkozatot, stb. Hát ez is kb. ilyen, sajnos.

komplikato 2012.03.18. 15:01:06

@Fecikun: Nem úgy volt, hogy a francia pápa jobb keze kitalálta, hogy céhekhez kötött munkát csak jó keresztyén végezhet. És ebbe a kategóriába a Pénzváltó, a Vándorkereskedő és a Gyémántcsiszoló/Ékszerész pont nem volt benne.

komplikato 2012.03.18. 15:05:12

@Fecikun: Több fronton? Az Angolok az ex-Jugó területeken akartak frontot nyitni, a jenkik meg Francia országban.

Fecikun 2012.03.18. 15:07:22

@Frizuravarjú: Hallod nem azért, de ez egy blog nem hírforrás, valakinek a magánvéleménye! Mondjuk ebben hasonlít az Echo TV-re, csak nem állít hülyeségeket! Igen tudom ,hogy a Google a barátom és használom is rendszeresen képzeld! Csak , hogy tisztán láss nagyon sokféle hírforrásból tájékozódom, balosból, jobbosból is aztán elosztom kettővel, néha még ilyen echo-s - kurucos állatságokat is olvasok hátha mondanka valami érdekeset is esteleg olyat aminek van köze a valósághoz, néha elő is fordul, de az igen ritka!

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.18. 15:08:31

@Kompli: Sajnos ilyen Európa, rohadt bürokratikus. Szerintem ezt mindannyian tapasztaltuk már mikor hivatalos ügyeket intéztünk. Az EU meg ennek a felnagyítása.
Az ENSZ nevű értelmetlen szervezetről beszélgetni felesleges, ledózerolni annál több értelme lenne. :D

Fecikun 2012.03.18. 15:14:00

@Kompli: Igen valami ilyesmi volt azt most nem tudom melyik pápa pontosan, de igazából lényegtelen is az a lényeg ,hogy a jó keresztények ezt elhitték ezért a zsidók csinálták a legjobban jövödelmező bizniszeket! Töri: Igen az angolok a Balkánon akartak frontot nyitni, de a szovjetek megvétózták a dolgot, nem az ameriakiakon, múlt ők bele is mentek volna, de Sztálinnak már kész voltak a kis tervei! Az angoloknak amúgy sem volt döntő szavuk, korránt sem tudtak akkora erőt felmutatni, mint az USA meg a Szovjetunió!

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.18. 15:15:47

@Fecikun: "Sztálinnak már kész voltak a kis tervei!"
Okosok azt mondják a lengyel forradalom is ezen vérzett el.

Fecikun 2012.03.18. 15:28:56

@vladys73: Arra cézol, hogy a szovjetek megvárták míg a lengyel lázadást vérbe fojtják a németek Varsóban, aztán támadták csak meg a németeket.. 3 hónapig vártak a szovjetek a Visztula másik partján, hogy a lengyeleket lemészárolják és utána könnyebb legyen a kommunista rendszer kiépítése!
http://hu.wikipedia.org/wiki/Varsói_felkelés

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.18. 15:34:41

@Fecikun: Sztálin atyánkról tudjuk, hogy pár millió magyar vagy lengyel élete jelentéktelen. Pontosan ezért egyértelmű, hogy ki kell lépni az EU-ból és menni kell az oroszokkal barátkozni. Hisz sok elvtárs eltévelyedett az igaz eszméktől, itt az ideje kezelhető méretűre csökkenteni az engedetlen lakosságot.

akimellon 2012.03.18. 15:36:51

@Frizuravarjú: izraelben is a jobbosok keverik a sz.rt. A szélsőjobbos "jobbikos" hamasszal egyetemen!
ezzel a kirekesztő hozzáállással van a baj, és itt ezt konzervativizmusnak csúfolják, pedig ez európában már régen a jobboldalon átbeszél, értelmezett,megcáfolt állítások. Pl: egy angolszásznak magyarázd meg,hogy nem ők a kapitalizmus attyjai! Londonba kiröhögnek, és Amszterdamban is. A helyi zsidóság csak,mivel már nem kellett menekülniük, felszabadították tőkéjüket,de ez még mindig sehol sincs az angolszász pénzekhez képest. azóta meg van már kína,japán,arabok,oroszok,indiaik

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.18. 15:39:46

@akimellon: Azok nem zsidók, hanem cionisták.

Tudod a jobbik nem fasiszta, csak a fasiszta eszmékkel teljesen megegyező ideológiára épülő párt, de nem fasiszta.

Fecikun 2012.03.18. 15:45:07

@vladys73: Háháhááh :D Én olyan jókat nevetek a kommentjeideb, de biztos vagy benne, hogy mindenki képes értelmezni az iróniát ? Mert én nem hiszem XD

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.18. 15:57:22

@Fecikun:
-Miért hazudtak az emberek szemébe?
-e'mútnyócév.

-Miért kellet elvenni a nyugdíjakat?
-mocskos libsi.

-Nem támogatja mindenki őket az országban.
-Büdös gyurcsótány imádó, a FIDESZ legitim.

-Lázár Jani miért harcol az ügynök törvény ellen?
-Gyarmat.

Értelmesen nem nagyon lehet velük kommunikálni, imádják a kettős mércét, kérdésre meg képtelenek válaszolni. Nem várom el, hogy megértsék az iróniát, azt nem tanítják a neoKISZ táborban.

Fecikun 2012.03.18. 16:02:12

@vladys73: Hát igen, én is itt magyarázok nekik abban a reményben ,hogy valami megragad nekik és elkezdenek kicsit tájékozódni! De nem nagyon megy, na de ugye ha sosem próbálkozik az ember :D Hacsak elindul egy 10 éves program az agyában akkor is megérte, akkor legalább 10 év múlva már talán nem lesz ennyire korlátolt!

Fecikun 2012.03.18. 16:04:26

De mondjuk azt rendkívül élvezem mikor észreveszik ,hogy egyesek, mondjuk, te meg én a komcsikat is meg a nácikat is szidjuk és értelmesen el tudjuk mondani ,hogy mi miért van érvekkel alátámasztva! Ettől megzavarodnak ,hogy most akkor mi van ?? XD

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.18. 16:09:52

@Fecikun: Utána felejtik el, hogy kell gépelni, és nem is látom többet az adott posztnál.
Persze kedves Neiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil Armstrong barátunkkal sokszor össze lehet futni. Zsidózik egy keveset, aztán fülét-farkát behúzva eltakarodik, vagy nicket cserél.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.18. 16:13:20

-Mocskos SZDSZ-es!
-Nem vagyok az.
-Mocskos szoci!
-Nem vagyok az.
-Büdös kommunista!
-Az sem vagyok.

7 óra múlva:
-Buzi zsidó!

Fecikun 2012.03.18. 16:21:46

@vladys73: A legjobban "liberálbolsevik buzi zsidó" -t szeretem XD Ebből teljesen nyilvánvaló ,hogy fogalma nincs miről beszél :D

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.18. 17:06:08

@Fecikun: Ne foglalkozz vele, fityesz tv-n az'ondták ilyenek akik meg kérdőjelezik a FIDESZt, tehát követni kell a párt tv utasítását.

Fecikun 2012.03.18. 17:09:57

@vladys73: Foglalkozzon velük a nyári villám az! Csak néha jól esik kiadni a feszültséget az által , hogy kiiktatom őket egy két kommenttel :P

Fecikun 2012.03.18. 17:17:26

@vladys73: Ezek már csak ilyenek, menekülnek , mint patkány a süllyedő hajóról :D

Sir Galahad 2012.03.18. 17:50:59

@vladys73: Ha mondjuk az MNB-elnök eskütételével is annyi idő után kezdenének el problémázni, mint amennyi eltelt Szlovákia meg Csehország EU-belépése óta, szavam se volna - pedig az utóbbi ezerszer fontosabb ügy. A sorolást meg megkezdted helyettem: ezidáig Csehországnak is elnézik a Benes-dekrétumot...

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.18. 18:05:14

@Sir Galahad: www.nol.hu/lap/vilag/20091020-benes-dekretumok__fico_keresere_sem_vevo_az_eu
Újra ezt a cikket tudom ajánlani, olvasgasd, és gondold végig milyen szerződés lépett életbe 2009. december 1-jén, hátha leesik az összefüggés.

gothikaaaaaaaaaa 2012.03.18. 18:22:05

@Complementer: Én teljesen veled értek egyett.
nem teheti meg Mo. hogy leszarja az Eu szabályait.ráadásul pont olyan dolgokat írtak át az elmúlt majd 2 évben, amit szerintem minden normális, demokráciát valamilyen szinten ismerő ember kifogásolhat.
Nem vagyok politikus, csak oélvasgatok itt ott.De az amit a jobbik művel, az az esztelen lázítás az nem normális.Már annyira lerágott csont a rasszistra megnyilvánulásaik, senkit nem érdekel.Csak az eu-nál huzzuk ki a gyufát-még ennél is jobban.

Mert ha majd megvonják 2013-ban a pénzeklet, na akkor lesz majd itt ne mullas.akkor kapkodhatja a fejét a sok barom aki szerint minek az Eu.

A mezőgazdasággal jönni az szép dolog, de sajnos nem állja meg a helyét.Nem kell másra gondolni,csak az időjárásra.
Ja hogy lehet folia sátorba meg mindenhogy termeszteni, igen, csak annyi pénzbe kerűl hogy még annál is drágább mint most.Mert a magyar termékek mocskosúl drágák.És annyival nem jobbak.

Meg aki éhes az kurvára nem azt nézi hogy hol csinálták a tésztát, hanem azt hogy mennyibe kerűl.

Én nem akarom megtudni milyen az mikor nem Eu tag állam Mo.

Nzoltan 2012.03.18. 18:22:19

@vladys73: Asszem neked nem esett le a lényeg, de mindegy.

Sir Galahad 2012.03.18. 18:28:11

@vladys73: A Benes-dekrétum a kollektív bűnösség elvén alapul, s mint ilyen, minden külön szerződés nélkül is ellentétes az Unió úgynevezett alapelveivel, szellemiségével. Amelyeknek az állítólagos megsértését Magyarországtól nem tűrik, Szlovákiának meg egész eddig elnézték. Ennél egyértelműbben nem tudom bemutatni, mit jelent az, hogy nem egyenlő mércével méri Brüsszel az egyes országokat (nevezhetjük ezt akár kettős mércének is). Ha még mindig nem világos, akkor attól tartok, nem az én képességeimmel van baj.

gothikaaaaaaaaaa 2012.03.18. 18:29:26

@Frizuravarjú: te akkor a butaságot mondtál!!!!!!!!
nézz már tul a fasiszta eszméiden.

Nzoltan 2012.03.18. 18:29:48

@gothikaaaa: A magyar népből hiányzik az a patriotizmus, ami a nyugat-európai országok többségében megvan. Az bizony sok munkahelyet tett tönkre.

Az olcsóság/drágaság pedig azért becsapás, mert míg egy belga elkapálgat 1000 négyzetméteren bio salátát, abból bőven megél a sok támogatás miatt. Itt ez nem megy, mert ilyen méretű gazdálkodásra semmilyen támogatás nem létezik.

gothikaaaaaaaaaa 2012.03.18. 18:35:11

Azért aki itt lázong az eu ellen, nézze már meg a tagállamok listáját.
vajon miért pont Mo-all szemben vannak ezek a dolgok? és vajon miért pont egy olyan politikai megnyilatkozás sorozat után van ez , mint az elmúlt majd két év.
a felállás szerintem, a taknyos alig 3-s átlagú osztály, az érettségi évében savazza a tanárait-persze hogy sanszos a bukás-

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.18. 18:35:35

@Sir Galahad: Látom nem akarod felfogni a dolgot, mindegy ha neked így könnyebb mint gondolkodni.

@Nzoltan: Arra, hogy szerinted Magyarországot az EU-t tette tönkre, nem pedig a magyarok által megválasztott kormányai, nem tudok mást mondani. Látszik tipikusan azok közzé tartozol aki másokat okol hibáiért, mert akkor nem kell elfogadni, hogy hibázott. Hitegesd nyugodtan magad továbbra is, hogy a magyarokat az Unió teszi tönkre, az ország nagyobb részek úgy is ezt tesz. Persze azért pislog bambán miért nem változik semmi.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.18. 18:37:12

@gothikaaaa: Azért mert magyar ellenesek, mert mi vagyunk a kiválasztott nép. Párszor már kifejtették. Inkább nem akarok párhuzamot vonni egy másik ország között.

gothikaaaaaaaaaa 2012.03.18. 18:37:15

@Nzoltan: nem csak támogatás nincs, hanem piac sincs.olyan drága a bió cucc, hogy csak kevesen tudják megfízetni.
persze mindenki tudja hogy jó, de nagyon drága.

Sir Galahad 2012.03.18. 18:39:13

@vladys73: Örülök, hogy nem tényekkel cáfolsz, hanem csupán sértegetsz - ez egy fél beismerés :)

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.18. 18:43:14

@Sir Galahad: Örülök, hogy képtelen vagy egy két soros szöveget értelmezni.

Sir Galahad 2012.03.18. 18:46:03

@vladys73: Ne örülj annyira... nem én vagyok az kettőnk közül, aki nem értette meg a másik mondandóját, különben te cáfoltál volna engem tényekkel.

gothikaaaaaaaaaa 2012.03.18. 18:48:23

@-- dr kotász --: Az olyan politikára mint amit a magyar kormány az utobbi két évbe folytat, nem lehet másként reagálni.
és azt ne felejtse senki sem, mi csak azt tudjuk amit a média akár a neten akár a rádióba akár a tv-ben felénk közvetít.
persze van aki a külföldi híreket is olvassa, csak ők valahogy itt nem nagyon mondják a véleményüket.
szerintem sok mindent nem tudunk mi sima parasztok.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.18. 19:00:20

@Sir Galahad: Nem fogok helyetted gondolkodni. Próbáltalak rávezetni egy megoldásra, de te csak lököd a sódert, így kettős mérce + úgy. Ha nem akarod észrevenni az összefüggéseket én tényleg nem tudok veled mit csinálni.
www.origo.hu/nagyvilag/20091029-megallapodtak-az-eus-orszagok-vezetoi-a-cseh-keresben.html
De ha továbbra is annyira sötét maradsz, hogy ez után sem fogod fel a dolgot:

Megkapták a Benes-dekrétumokat, hogy aláírják a szerződést. Az Unió jövője miatt bedobták a magyarokat (és németeket, ugyan is ők is benne vannak), ezt megtennék a szlovákokkal is. Persze feltételezem, hogy szerinted az a reális, hogy az Unió motorját adó németeket alacsonyabb rendűnek tartják a cseheknél. Ha ezt nem vagy képes megérteni akkor csak sajnálni tudlak. A zintelligenciád tündöklését meg külön öröm nézni.

Valószínűsítem, hogy továbbra is jönni fogsz a pártszöveggel, sok sikert, érdemi nyilatkozatot ezek után ne várj tőlem erre a témára, látszik, hogy meg sem akarod érteni a dolgot, csak jó troll módjára lököd az igét.

Sir Galahad 2012.03.18. 19:04:52

@vladys73: Ha az EU-ban nem létezne kettős mérce, ha mindenkitől egyforma szigorúsággal követelnék meg az alapelvek, a szellemiség betartását, Szlovákiát a belépése pillanatától (!) ugyanolyan hevesen kellett volna támadni Brüsszelből (vizsgálat, szankció, stb.), mint most Magyarországot a nálunk kifogásolt törvények miatt. Én ilyesmire nem emlékszem, de ha te igen, elismerem, hogy igazad van. Érdemi nyilatkozatot pedig eddig sem nagyon kaptam tőled...

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.18. 19:14:06

@Sir Galahad: Terelsz, terelsz rendes kedves troll barátom, a Benes-dekrétumokra reagáljál.

Nzoltan 2012.03.18. 19:29:50

@vladys73: asszem igazam volt.
Te abból indulsz ki, hogy ha valaki nem pont azt gondolja mint te, akkor az biztosan euroszkeptikus és hülyének nézed.

Én nem hibáztatom az EU-t. Csak leírtam, hogy EU nélkül kb. milyen forgatókönyvet tudtam volna elképzelni.

Sokan mondták már, hogy az EU-n kívülis van élet. Amire vannak működő példák a kontinensen.

Sir Galahad 2012.03.18. 19:32:27

@vladys73: Mit kellene reagálnom rá? Az, hogy van, akinek elnézik a normasértést, meg van, akinek nem, már önmagában az én igazamat támasztja alá.

Frizuravarjú 2012.03.18. 20:22:39

@Fecikun: Nem tudod, hogy Index cimlap volt?
@gothikaaaa: Még szerencse, hogy te megmondod a tutit.
Miért lennék fasiszta? Én nem falazok be őslakosokat, nem zárom táborokba őket, nem lövök nőkre és gyerekekre naponta és még nemzetek gazdaságát sem döntöm romba.
Ki a fasiszta, te birka? :)

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.18. 20:38:17

@Nzoltan: Te arról álmodozol, hogy itt majd Svájc lesz, lett volna. Legyél szíves mutass pár ilyen példát, kíváncsi vagyok működő modellre, ami helyettesíti a német piacokat. Arról álmodozni meg felesleges, hogy miután kiléptünk majd ugyan úgy fog minden tovább menni mint eddig:

1, Példát statuálnak velünk.
2, De nem tesznek velünk semmi rosszat, csak lezárják a piacaikat, amikkel alapból nem rendelkeznék.

Vicces mikor valaki 2003 vagy 98' stb. időpontokról beszél, ugyanis miután kiléptünk a KGST vigyázó szárnyai alól, mentünk egyből az EU-ba. Csak tudod ez nem úgy működik, hogy hopp ma nem vagyok EU tag, holnap meg igen.
ec.europa.eu/enlargement/how-does-it-work/index_hu.htm
europe.francehongrie13.org/hu/index.php
javaslom tanulmányozásra.

@Sir Galahad: "Mit kellene reagálnom rá?"

Jogos a kérdés miért is?
"hogy a szlovákoknak szemet hunytak Brüsszelben a Benes-dekrétum miatt, nem a mostani kormány alatt volt - tehát a kettős mérce nem új dolog."

Állítottad, miszerint a kettős mérce bizonyítéka a Benes-dekrétumok, hisz szlovákokat részesíti előnyben a magyarokkal szemben, fúj, fúj, tényleg nem szép dolog.
Azonban vizsgáljuk meg a Benes-dekrétumok összetételét. Minden magyar és NÉMET kollektív felelős a II. vh-ért. Persze teljes logikus, hogy az EU kettős mércét alkalmaz a németekkel szemben a csehek javára (ha ilyen hülyeséget állítottam volna én is terelnék). Mint általam belinkelt két cikk:
www.origo.hu/nagyvilag/20091029-megallapodtak-az-eus-orszagok-vezetoi-a-cseh-keresben.html
www.nol.hu/lap/vilag/20091020-benes-dekretumok__fico_keresere_sem_vevo_az_eu
Látható, a csehek vergődték ki, hogy a kiirtott, elzavart németek vagy azok leszármazottai még véletlenül se követelhessenek kártérítést. A drága Fico (ugyan az a tahó paraszt komcsi mint nálunk Viktor) elvtár meg meglovagolta ugyan ezt a hullámot a magyarokkal szemben.

De miért is alacsonyabb rendű egy német akivel szemben kettős mércét alkalmaz a csúnya Ejú?
Szintén jogos a kérdés. Mint a fentebb említett cikekből is kijött, a csehek ezt kötötték a Liszaboni Szerződés aláírásának feltételéül, ami elutasítása esetén félő, hogy az EU végét jelentette volna.
Magyar, német beáldozva EU-ért cserébe. Mind kettő kollektív bűnös. Mindig is viccesnek tartottam, hogy az egész EU-t pénzelő németek, akiket kollektív bűnösök egy kis takony Csehország miatt, mindent megtesz az Unió egyben maradásáért. Magyarország és Görögország akik meg mindent megtesznek annak pénzügy és morális összeomlásáért, akik folyamatosan züllesztenek, meg ki akarnak lépni. Az élet a legnagyobb szatíra.

Vizsgálódjunk tovább ha már buktad a Benes-dekrétumok vitát, amiről oly erősen próbálsz terelni. Nézzük mik vannak még itten:

Drága takony Fico (lást fentebb), miután meglett a kettős állampolgárság, rohant a csúnya rossz magyarellenes EU-hoz, hogy égessük fel a sátán földjét. Vajon mit tett ez a cionista, Isten kiválasztott népét üldöző, országunkat tönkretevő, sátán által irányított, szlovákimádó szervezet?
Elküldte a Viktor klónt a k*rva anyába.
hvg.hu/vilag/20100527_eu_kettos_allampolgarsag
Ugyanis EU nem szól bele két tagállam vitájába.

Na most mi lesz, ítélnek nekünk is, és még a Benes-dekrétumok cuccod sem jött be. Most mit fogsz tenni?
Jogos a kérdés. Lököd ugyan azt a dumát tovább mint eddig, mintha semmit sem írtam volna le. Mivel egy jóvágású kis troll vagy, aki képtelen bármihez érdemben hozzászólni.
A nyelvezet pedig azért ilyen mert egy 5 éves gyereknek jobb a felfogó képessége mint neked.

2012.03.18. 21:27:23

@vladys73: "és azok fogják adni a társadalom gerincét akik ma születtek"

Huh, biztos hogy mi egy országról beszélünk? Hamár generációkat kell összevetnem, akkor arra a következtetésre jutok, hogy a mai fiatalságnál gázabbat nem is találhatnánk egy ország megmentésére. Önzők, lusták, tiszteletlenek, anyagiasak, szerencsétlenek, problémamegoldó készség, és életintelligencia zéró. Ráadásul ami a legrosszabb, belőlük még hiányzik az a minimális hazaszeretet, is és magyar kultúra felé való nyitottság is, ami egyébként nélkülözhetetlen, hamár nemzetmentésről van szó. Erre még rájön egy lapáttal a folyamatos agymosás, a torzult társadalmi elvárások, és beidegződések. Nem, sajnos ezt az országot még ebben az évtizedben kell megmenteni, különben egy jó WoW party miatt akár meghiúsulhat a forradalom.

"dolgozz azt jobb lesz, persze magyarnak ez büdös, csak a markát tartja"

Szerintem a közbeszéddel ellentétben a magyar nem lusta, ha körbenézek az ismerősi körömben, csupa szétstresszelt folyamatosan dolgozó embert látok, napi minimum 10-12, nemritkán 14 órákat dolgoznak, ilyet a szorgalmas nyugaton nem találsz, vagyha igen, akkor ott azért teszik, mert többet akarnak elérni az átlanál. Itthon meg azért gürcöl a parasztja, hogy meglegyen a hóvégi számlára való. Más lapra tartozik, hogy az elvégzett munkának mennyi a hatásfoka, és mennyire produktív. Viszont ezért nem lehet magát a dolgozót hibáztatni. Kárpát medencébe, ma aktát tologatunk, ezért fizetnek. Azt pedig ne várd, hogy éhbérét dolgozók, még mosolyogjanak is. Akármilyen statisztikát elolvashatsz, mindenhol kiveri az ember szemét, hogy Magyarország sereghajtó bérek tekintetében, ellenben nincs a világon mégegy olyan sokrétűen kizsákmányoló adórendszer mint itt, mindez EU-s árszínvonalak mellett. Szerintem belefáradtunk, és mindenki unja hogy az áldozatos munka után is csak a szar marad. Eu-val vagy anélkül.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.18. 21:47:22

@Jankove: Gondoltam, hogy azt a részt idézőjelbe kellene tenni, mert simán félreérthető. Természetesen nem tartom semmivel lustábbnak a magyar embert.
Másfelől a mondandóm inkább arra terjed ki, hogy végre magunknak kellene tenni a dolgok javítása érdekében, nem pedig kívülről várni a megoldást. Meg kell újítani a társadalmunkat, és ezt a nyugatiak nem fogják helyettünk megtenni. Azt viszont durvának tartom mikor az Eu-t teszik felelőssé azért mert a magyar lop (lásd kohéziós alap).

A fiatalokkal kapcsolatban.
Én a 20-as korosztályba tartozok, van sok ismerősöm, akin látom, hogy szarrá gürizik magukat, ugyan ebből a korosztályból, szinte éh bérért. Semmivel sem lustább, trehányabb, meg amiket emlegettél mint az idősebb korosztály. Persze a fiatalabb korosztály lenézése néphagyomány már az ókortól kezdve. :D
Inkább arra gondoltam, hogy akik már a rendszer váltás után, de inkább azok akik a számítógép mellett nőttek fel, egy másabb, nyugatibb "kultúrához" szoknak hozzá. Egy nyitottabb, demokratikusabb, kevésbé uram-bátyám rendszer lesz a megszokott.
Az érdekesnek inkább azt szoktam tartani, hogy azok akiket ismerek azok közül inkább azok Eu szkeptikusak akik semmit sem csinálnak, max. néznek ki a fejükből munkahelyen. Akik meg gyártósor mellet güriznek 12 órában meg EU pártiak. Alapvetően erre utaltam, hogy midig azok sírnak a legjobban akiknek nincs rá okuk.

Sir Galahad 2012.03.18. 22:07:17

@vladys73: Te itt valamit nagyon félreértesz, vagy szándékosan félremagyarázol. Az, hogy a Benes-dekrétumok érvényben maradhattak Szlovákia (és Csehország) uniós csatlakozása óta (a csatlakozás, ugye egyetértünk, nem a mostani kormány idején történt), nem azért bizonyíték a kettős mércére, mint amire sután célozgatsz. Egyszerűen azért, mert ha bármelyik országnak megengedi Brüsszel, hogy érvényben hagyjon egy törvényt (mindegy, hogy a magyarok vagy a németek vagy bárkik rovására), ami a kollektív bűnösség elvén alapul, azzal arra szolgáltat bizonyítékot, hogy az EU közös értékeit, alapelveit nem mindenkinek kötelező betartani. És innentől hiteltelen minden olyan, például a magyar kormányt ért uniós bírálat, ami az Unió alapvető normáinak megsértését kéri számon. Nem arról írtam, hogy az Unió magyar- vagy németellenes, hanem hogy nem következetes az úgynevezett alapelvek, alapértékek megkövetelésében: némelyeken számon kéri, másokon nem. Így már érthető, mit jelent a kettős mérce?

2012.03.18. 22:19:37

"Másfelől a mondandóm inkább arra terjed ki, hogy végre magunknak kellene tenni a dolgok javítása érdekében, nem pedig kívülről várni a megoldást."

Igen, lényegében erről szólna az EU-ból való kilépés. A történelemkönyv a bizonyíték arra, hogy Magyarország az évszázadok alatt folyton nyalta valakinek a seggét, aki aztán egy óvatlan pillanatban durván megcsinálta hátulról vazelin nélkül. Sokaknál -többek között nálam is- most telt be a pohár. Nekem az EU-ban töltött 10 év semmilyen életszinvonal javulást nem hozott, sőt, és nagyon kevés emberrel sikerült beszélnem, aki a másik állásponton van. Én úgy gondolom, ideje, hogy Magyarország a saját lábára álljon.

"Azt viszont durvának tartom mikor az Eu-t teszik felelőssé azért mert a magyar lop"

Mindenki lop. Az EU is. Választópolgárokat kiforgatni mamár természetesebb mint a levegővétel, és ráadásul törvényes is. Ezt hozta a kapitalizmus nevű csoda. És ha azt hiszed, ez csak kárpát medencében szokás, akkor ajánlom figyelmedbe a "Kapitalizmus - Szeretem!" című dokumentumfilmet. Tanulságos. És Made in USA. Számomra az volt a legmegdöbbentőbb, hogy a mindenki által szeretve tisztelt amerikai egyesült államok lakossága, ugyanabban a szarban fuldokol mint mi. Persze egy másfajta életszínvonalon.

"akik a számítógép mellett nőttek fel, egy másabb, nyugatibb "kultúrához" szoknak hozzá. Egy nyitottabb, demokratikusabb, kevésbé uram-bátyám rendszer lesz a megszokott"

Az urambátyám rendszert felváltja a Centralizált központivezérelt droidhadsereg. Már a saját 30-as korosztályomon is látom milyen károkat képes egyetlen televízió tenni az agysejtekkel. Háthamég arra gondolok, hogy valaki nonsztop netezik és tévézik szimultán, és szökőévben egyszer megy ki az utcára körülnézni, miújság odakint a világban. Demokráciáról tévé esetében egyáltalán nem beszélhetünk, szűrt és kozmetikázott hírek, idióta néphülyítés, tudatbefolyásolás, torzítás, és nemzeti identitás kétlábbal tiprása. Az internet valamelyest szabadabb hely, de nem mondanám demokratikusnak. Egyébként én az Euroszkeptikusok vs. pártiak táborát nem Szalagmunkások és irodai dolgozók között osztom fel, hanem tévéfüggők, és tévét elutasítók között. Az előbbi mondja amit a szájába adnak, az utóbbi pedig inkább saját tapasztalatból dolgozik.

2012.03.18. 22:20:15

@vladys73: Ja bocs, előbbi hozzászólást neked címeztem

2012.03.18. 22:32:27

@vladys73: "Addig meg marad Gyurcsány, Orbán, Vona féle sz*r emberek, mint Kádárpótló, hisz kell egy vezér akit lehet imádni."

Vona kakukktojás ebben a listában. Amíg Orbán, Gyurcsány szavait hitvallásként issza a szavazótábor, addig Vona pont a "nép" szócsöve: a szavazótábor gondolatait osztja meg a világgal. Ez hatalmas különbség. Én már Jobbik alakulása előtt soksok évvel is problémásnak tartottam a cigánybűnözést, és egy seregnyi olyan kimondhatatlan és aggasztó dolgot, amit most a Jobbik felvállalt, és a magáénak tekint.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.18. 22:35:52

@Sir Galahad: Látom nem fogod fel, hogy támadva volt a dolog, tudod ezt egy németnek sem könnyű elfogadni, csak tudod az EU fontosabb. Nem várom, hogy felfogd.
Másfelől ennek semmi köze a kettős mércéhez. Ha tudnánk jól játszani mi is ki tudnák harcolni ilyeneket. Meg lett volna a lehetősége a magyaroknak is anno követelni valamit a ratifikálásért, esetleg most a Fiskális paktumért, de Viktornak fontosabb volt le kommunistázni (ez a legérdekesebb az egészben) az EU-t.
Több országot is ítéltek már el, dobattak vissza dolgokat. Ne egy paktum háttér alkuit hozd fel mint kettős mérce bizonyítéka. Ez az ügy is elsimult volna már rég, ha Viktor nem kezd el szájkaratézni, de neki mániája, hogy oktassa az Uniót, ne csodálkozz, hogy kapja rendesen. Most nem a magyarokat támadjak, melyet már számtalanszor elmondtak (ha nézted volna a vitát tudnád), hanem Viktort, és ezt az összes politikus kijelentette. Sajnos miatta kapunk mi is, de ezt neki köszönd, hogy nem képes értelmes ember módjára kommunikál.

Megmondták mi a baj, mint anno cseheknek (szlovákoknak), ők erre feldobtak valamit (nem ratifikálják) ami miatt elfogadták.
Adj valamit, hogy kapj valamit. Viktor nem ad semmit, csak veri a nyálát.

Te meg szajkózod tovább ugyan azt, ha ennyire szíveden viseled az alaptörvényt, miért nem kéred számon Viktoron, hogy miért nem tartja be?

Másfelől nekünk is elnéztek dolgokat. A legjobb példa erre a kettős állampolgárság elnézése.
Tudod ez egy hihetetlenül bunkó lépés, nagyon durva beleszólás más nemzetek belügyeibe. Erre miért nem vered magad? A szlovákok erre meg teljesen jogosan reagáltak úgy ahogy. Nagyon rühellem őket, de ebben az esetben teljesen megértem lépésüket.

Sir Galahad 2012.03.18. 23:08:28

@vladys73: Nem. A kettős állampolgárság szerte a világon bevett dolog (persze lehet, hogy igazad van és a világ háromnegyede bunkó), mindenesetre elég furcsa lenne, ha olyanért hisztiznének, ami hétköznapi majd' mindegyik uniós országban. Azért örülök, hogy kimondtad a lényeget: "Adj valamit, hogy kapj valamit." Pont ez a baj: az alapelveket csak akkor veszik elő, ha ürügyet keresnek arra, hogy valamelyik kormányba belerúgjanak - szó sincs egyetemes értékekről, amelyek mindenkire vonatkoznak, egyszerűen alku tárgya minden. Persze, a fiskális paktumért kérhetett volna Magyarország cserébe valamit... ami pont ugyanolyan gennyes dolog lett volna, mint például amit a csehek (szlovákok) kértek anno a Benes-dekrétumokkal kapcsolatban. Ha még ezek után sem érted, hogy nevetséges az egész, sajnálom.

komplikato 2012.03.18. 23:27:32

@Jankove: "Nekem az EU-ban töltött 10 év semmilyen életszinvonal javulást nem hozott, sőt, és nagyon kevés emberrel sikerült beszélnem, aki a másik állásponton van. Én úgy gondolom, ideje, hogy Magyarország a saját lábára álljon."

Szerinted semmi ijesztő nincs benne, hogy ha még EU-val együtt is ennyire voltunk képesek, míg mások EU tagok és nem tagok annyi mindent megtettek ez idő alatt, akkor mi lesz itt "EU mentesített" állapotunkban?

2012.03.18. 23:42:51

@Kompli: "Szerinted semmi ijesztő nincs benne, hogy ha még EU-val együtt is ennyire voltunk képesek, míg mások EU tagok és nem tagok annyi mindent megtettek ez idő alatt, akkor mi lesz itt "EU mentesített" állapotunkban?"

Hajlamosak sokan szuperlatívuszokban beszélni az Európai unióról, mérsékeltebb vélemények szerint csak megáll a fű a növekedésben, ha mi kilépünk. De paranoidabb honfitársaink szerint, a föld beleesik a napba, és magyarország helyén megnyílik az univerzum lehgatalmasabb fekete lyuka, ami visszarepít minket az idők kezdetére, kilépésünket követő 2. percben.

Én nem aggódok ennyire. Úgy gondolom, hogy ilyen szintű anyagi, és egyéb függés (KISZOLGÁLTATOTTSÁG), amit az európai unió kér azért a hatalmas nagy lufiért cserébe, szerintem nem túl jó bolt, az ország jövője szempontjából semmiképp.

komplikato 2012.03.19. 00:10:58

@Jankove: Hát nekem nincs olyan illúzióim, hogy más megoldásokért nem kell sokkal nagyobb árakat fizetni ...

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.19. 00:44:40

@Sir Galahad: Á dehogy, csak simán Casus Belli a dolog. Tudod más, ha te adod meg egy embernek az állampolgárságot, vagy valaki ki jeleneti, hogy a lakosságod az övé is. Nem érted ezt a dolgot, nem is vártam el. Belefáradtam a veled való vitába, maradj hülye nyugodtan. Igazad volt mindenben. Győztél ügyes troll vagy. Az EU kettős mércét alkalmaz.

@Jankove: A társadalommal kapcsolatban máshogy látjuk a dolgokat, én nem vagyok ezen a téren pesszimista, még reménykedek. :D

EU:
Unió belül is lehetséges minden dolog.

Magyarországnak két lehetősége van, és már nagyon régóta csak az van németek(EU) vagy oroszok.
Én az EU mellet vagyok több okból is:
1, nyugati élet jobban vonz mint az orosz.
2, Oroszok voltak a legnagyobb katasztrófa ennek az ország, talán még trianonnál is nagyobb
3, A monarchiát az ország egyik sikertörténetének tartom, az osztrákokkal együtt sikerült végre egy olyan dolgot elérnünk ami világ viszonylatban is számít. Így német párti vagyok.

Felmerül a kérdés miért nem lehetünk függetlenek:
Földrajzilag problémás, hisz se sziget, se magas hegységek, még csak egy rohadt dzsungel sincs ahol gerilla háborút játszhatnánk.
Anno sikerült egy jó helyet megfognunk, amiről 200 év múlva kiderült, hogy az egyik legnagyobb hibánk volt. Ugyanis pont a világ töréspontján vagyunk. Ennek köszönhetően már fel kellet építenünk párszor ezt az országot. A függetlenségünket katonailag nem tudjuk elérni, egyértelmű bukta.

Gazdaság:
Jelenleg két ország nem akar EU tag lenne. Svájc és Norvégia. Ők rendelkeznek a világ 2. és 3. legnagyobb egy főre eső GDP-jével. Érdekesség, hogy az 1. bent van. Felesleges elvárni, hogy miután kilépünk az EU-ból el tudunk érni egy hasonló szintet. Ha szerencsénk van ezért a tettünkért nem kapunk embargót, legalább lehet kereskedni. Az meg delíriumos álommal egyenlő, hogy majd vám nélkül kereskedhetünk velük. Elég hamar meg fogják mutatni miért volt hiba kilépni (példát statuálni pont jók leszünk). Tehát buktuk a német piacokat (csak az export 1/4-ét adja). Bár megpróbálhatjuk, nézzük mivel:
Ipar
-Nyersanyagunk nincs, ezt tehát alapból buktuk.
-A jelenlegi feldolgozó ipar teljesen kitett az EU-nak, ezt is elvesztettük, amint kiléptünk.
-Marad a mezőgazdasági termékek feldolgozása. Ez jó ötlet, hisz adhatunk el az oroszoknak is, mivel enni ők is szeretnek, még ha kocsira nincs is pénzük. Ez viszont sajnos a GDP kis részét adná. Nem gazdagodunk meg belőle, jelenleg még a mezőgazdaságnál is kevesebbet ad a GDP-hez. Az érdekesség az, hogy még a rendszerváltáskor sem volt sokkal nagyobb az arány (~3%).
Ez sajnos nem járható út.

Mezőgazdaság:
Jelenleg a GDP 2,5%-át adja. Ez a világon mindenhol így van. Az ipari forradalom óta, mezőgazdaságra nem lephet nemzetgazdaságot építeni. Persze eszünkbe jut, hogy mekkora mezőgazdasági nagyhatalom voltunk. Azonban meg lehet nézni, milyen volt az átlag emberek életminősége, remélem nem ez a cél, másfelől gazdagok se leszünk tőle.
Ez sem jó.

Marad a tercier szektor (~szolgáltatás):
Itt található a kereskedelem, bank, telekommunikáció és inden egyéb finomság. A GDP-nk 60%, egye ennek a nagyobb része van jelenleg a multik kezén. Nyugtat a tudat, hogy mikor kilépünk az EUból elveszítjük a GDP több mint felét, de lesz egy hatalmas szabad belső piacunk, csak vásárló nem lesz. Hosszú távon azonban működhet, csak túl kell élni, hogy lakosság 1/4 éhen halt vagy főbe lőtte magát (nyugdíj probléma kilőve).
Megoldás? Igen. Én szeretném? Rohadtul nem.

Van még a K+F, de jelenlegi helyzetében, mikor bomlasztják az egyetemeket nem látom a realitását, hosszú távon azonban van értelme, csak erre építeni annyi értelme lenne, mint fekete piacra atombombát gyártan, lehet bejöhet.

És ott van még a jolly joker a víz.
Jelenleg a világ rohamosan tart a "kiszáradás" felé, a víznagyhatalmak jobbak lesznek mint ma azok aki olajjal rendelkeznek. Ugye ehhez két dologra van szükség időre, meg vízre. Elkezdhetünk drukkolni, hogy minél hamarabb "száradjon" el a bolygó.
Csak számunkra egy bibi van a víz. Ugyan is abban szegényebbek közé tartozunk. Ezen a téren Brazília a menő akinél a teljes készlet 17%-a van.
Magyarország vízkészletének szempontjából a csapadék csak kis mértékben járul hozzá a vízkészlethez. A döntő többséget, felszíni vizeink adják, melyek külföldről érkeznek, és a legnagyobb részét a Duna. Jelenleg van bőséges ivóvizünk, de sajnos ez csak töredékét adja a felhasználtnak. Az abszolút nagy fogyasztó a mezőgazdaság, kisebb mértékben az ipar. Sajnálatos azonban, hogy a földel együtt mi is kitikkadunk. és azzal az opcióval nem is számoltunk, amitől kedves Neiil barátunk kiakadt, miszerint a fenti szomszédaink elkezdenek babrálni a Dunával (tudjuk akikkel most rúgtuk össze a port). Viszont most még van mit eladni hát nosza építsünk rá most ipart.Sajnálatos azonban, hogy víz ár mellet, csak belső kereskedelemre van értelme termelni, hisz nincs rajta nagy nyereség, amit a szállítás, a vámok meg főleg elvisznek. Tehát nem járható.

Ki lehet lépni, de aki azt hiszi, hogy nem fogják megvámoltatni a termékeinket mikor bevisszük az EU-s piacra (ha egyáltalán hagyják) az álomvilágban él.
Az orosz piac jóval rosszabb mint, az EU. Ezenkívül messzebb van és ők se fogják nekünk elengedni a vámokat. Az irániakkal meg pláne ez a helyzet. Másfelől nem hinném, hogy egy ilyen országgal manapság célszerű barátkozni, főleg úgy hogy magunkra haragítottuk a nyugati világot.

EU nélkül elég könnyű célpont leszünk az oroszoknak és ők nem fognak szarakodni a látszattal, hogy egyenlőek vagyunk.

"Vona kakukktojás ebben a listában" Szerintem Vona sem különbözök a másik kettő hazaáruló sittre való embertől. Ez a személyes véleményem arról az emberről.

Ritkán találkozom olyan Jobbikossal akivel értelmesen lehet vitázni. Azt meg remélem, hogy nem sikerül elérni azt a vágyad, hogy kilépjünk, mert szvsz rosszat tenne az országnak.

Elnézést a wall of text-ért.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.19. 00:50:50

@vladys73: Az kimarad, hogy gondolkodhatunk csak belső gazdaságban. Észak-Kora jelenleg ezt a kísérletet folytatja, de legalább ha bukik a világgazdaság őket nem érinti.

komplikato 2012.03.19. 00:55:38

@vladys73: No igen és nekünk van kísérleti CBM rakétánk, meg nukleáris robbanó fej hozzá, hogy 3 évente megzsaroljuk vele az USA-t adjon nekünk olajat és kaját, különben már 100%-ban kihalt volna a lakosság?

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.19. 00:58:45

@Jankove: +"EU-ban töltött 10 év semmilyen életszinvonal javulást nem hozott"
Ne 2004-től számolj, van egy felvételi eljárás melynek keretén belül eljutsz a tagságig
europe.francehongrie13.org/hu/index.php
Kvázi KGST-ből beestünk az EU-ba.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.19. 01:02:34

@Jankove: Itt jön be a baj, hogy sokan az országból nem tudnak Európai ként gondolkodni, csak mint magyar. Ezért jöhetnek létre ezek az érzések. Nem egy társaság tagja, hanem a fogja vagyok.

komplikato 2012.03.19. 01:23:04

@vladys73: Érdekes viszontlátni eme véleményt a Monarchiáról. Egyszer végighallgattam egy érdekes elemzést arról mennyire megszívtuk mi a kiegyezést gazdasági és infrastruktúra (egyéb dolgokról nem szólva) szintjén. Persze ezt éppen annyira nem tanítják iskolában, mint a Kossuth kormány első fél éves töketlenkedését, amiért szénné cikizték őket.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.19. 01:51:08

@Kompli: Szívesen megtekintenék egy GDP vagy valami hasonló adatok tartalmazó beszámolót. A feudális társadalom leépítésében jeleskedett a korszak, de azért nem fogok sírni.
Bár számomra alapvetően meggyőző érv az a sok épület, mely ma kialakítja a városaink látképét. Az én értelmezéseben ez nem infrastruktúra leépítésről tanúskodik. Gazdaságilag nem tudom, de nem hiszem, hogy ilyen sok minden jött volna létre egy hanyatló gazdaságban. A többi tudomány és művészetről nem is beszéltünk.

"mint a Kossuth kormány első fél éves töketlenkedését" Ja meg azt is elfelejtik emlegetni, hogy a háború végén megpattant, mint patkány a süllyedő hajóról (béka a fazékból), aztán meg odakintről hazaárulózott, meg osztott az észt mit kellene csinálniuk Deákéknak. Inkább nem minősítem ezt az embert (nekem nem a tettrekészség jut róla eszembe). Nagy jelképe lehet mostanában egy két pártnak. Hiányoznak a Széchenyi féle, gumigerinc génnel nem rendelkező politikusok.

Sir Galahad 2012.03.19. 09:21:22

@vladys73: Látom, felidegesített, hogy nincsenek érveid már. Nyugodj meg, szép, tavaszi idő van, sétálj egyet.

2012.03.19. 19:47:52

@vladys73: "nyugati élet jobban vonz mint az orosz"

Az engem is. No de ki beszélt itt oroszországról? Én független magyarország párti vagyok, az Eu-ból való kilépést személyszerint nem úgy gondolom, hogy másnap megyünk moszkvába térdenállva kuncsorogni, és az új szovjetunió alapkövét letenni. Valamiért az emberek csak fekete-fehérben képesek látni az EU tagságunk forgatókönyvét. Ha bentmaradunk, akkor a világ vezető hatalma kell váljon belőlünk, mert különben értelmetlen az egész. Ha kilépünk rögtön vége a világnak, nincs más megoldás: Golyó a fejbe. Én úgy gondolom az első lépés, hogy Magyarország könyöradományok, és totális függés, és kiszolgáltatottság rendszerét leépítse, végleg megszűntesse, ehhez pedig el kellene jutni arra szintre, hogy legalább alap dolgokban önfentartók legyünk. Az már jól látszik, hogy az EU nem fogja hagyni a kilépést, ők is vesztenek ezzel. Piacot mindenképp, presztízst mindenképp, és nyilván pénzügyileg, is hitelesség szempontjából sem kedvező egy tagország távozása. Sokak szerint az EU-n kívüli élet lehetetlen, szerintem pedig naiv az aki, beveszi hogy Magyarországnak import fokhagyma, kínai csuklósbusz, meg argentin paradicsom kell, mert olyan hülyék, lusták, és töketlenek vagyunk, hogy már ezeket sem vagyunk képesek előállítani magunknak. Ha a szükség úgy hozza, be lehet ismét indítani a motort, persze hajlamos mindenki a könnyebbik végét megfogni, és ázni egy kicsit még a langyos pisiben, csakhogy az EU szolgaság + hitelfelvétel kombó egy reménytelen zsákutca, aminek mostmár körvonalazódik a szomorú vége is.

Amúgy meg a másik oldalról kell elkezdeni a dolgot felgombolyítani. Mire jó a brutális GDP? Arra hogy fogyassz, herdálj, és megvegyél mindenféle tök haszontalan dolgot, erről szólt a nyugat. A materiális javak halmozásáról, és arról hogy ezáltal többnek látszódj annál ami vagy, urambocsá több legyél honfitársadnál. Tudod miért érzi magyarország reménytelenül szegénynek magát? Mert mi folyton a gazdagok játszóterén akarunk játszani. Nekem személyszerint megfelel a "grund" is. Talán nincs quad csak homokozó, talán nincs távirányítós rc helikopter, csak papírrepülő. És ? Az általad leírtakból egyértelmű és világos lehet számodra is, hogy az EU nemcsak egy gazdasági közösség, ahová szuverén jogunk eldönteni hogy tartozunk-e vagy sem. Sokkal inkább gazdasági béklyó, szankciókkal, embargóval, büntetésekkel, fenyegetésekkel teli kényszerközösség, ezek engem sokkal inkább diktatorikus módszerekre, zsarolásra emlékezdetnek. Alap maffia módszer: "Vigyázunk rád, hogy pénzt keress nekünk! Ha nem fizetsz szétverjük a boltodat!" Lehet ezzel együttélni, ha megéri, lehet ezzel kelni-feküdni addig a pontig, amíg rá nem jövünk hogy nincs már semmi hasznunk belőle, vagy a folyamatos megalázottság-kihasználtság érzése után szembe nem köpjük magunkat a tükörben. Hát 2012-ben ittvagyunk, ezt kell itt most mérlegelni.

"Ritkán találkozom olyan Jobbikossal akivel értelmesen lehet vitázni. Azt meg remélem, hogy nem sikerül elérni azt a vágyad, hogy kilépjünk, mert szvsz rosszat tenne az országnak"

Pedig a Jobbik szavazók döntő többsége nem rögeszméktől vezérelve ixelt. Nem is szavazhatott így, hiszen ez a Jobbik első ciklusa. Én nem vagyok Jobbikos, csak egy manus, aki rájött két dologra: ha minden mindig ugyanúgy történik, ugyanolyan felsővezetéssel, ahogyan-akikkel az elmúlt 20 évben, mitől változna meg bármi is? Másrészt a jobbikban -fiatalságából adódóan- még megvan az a tűz, és energia, és nem utolsósorban a erkölcsi romlatlanság ahhoz, hogy elindítsák valamerre a dolgot. Jós nem vagyok, gazdasági szaki sem, én márcsak érzelmek és érzések mentén döntök. Egyébként a poén az, hogy máshogy nem is lehet, annyi itt a hazugság, hamis adat, befolyásoltság, hogy ebből nincs ember aki felelősségteljesen dolgozni tudna, ergo lehet a nemzeti érzelme jobb iránymutató, mint a közgazdasági iskola.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.19. 20:16:12

@Jankove: Az a baj sokan nem értik, hogy Magyarország nem lehet független. Ezt próbáltam levezetni.
Tudod, a fogyasztás nem csak azért jó, mert gazdagítasz vele amúgy is ultra gazdag embereket. Abból a szempontból is hasznos, hogy munkahelyet teremt. Mint fentebb írtam a gazdaság nagyobbik részét, nem az alapvető élestszükségletek kielégítéséhez elengedhetetlen dolgok megtermelése adja. Jelenleg arról beszélünk, hogy kb most dolgozók fele el lenne bocsátva, mert nem kellenek. Kínában ezt hívták kulturális forradalomnak. minden olyan dolgot ami csak pazarlás, az élvezetek hajszolásához szükséges "termék" azt meg kell szüntetni, fel kell számolni és be kell tiltani. Olvas utána mekkora siker lett. Mindig felhozzák, hogy régen mezőgazdaság, meg nem volt élvezetek hajszolása, mennyivel jobb volt az embereknek, tudták mi az a szeretet. Utána lehet nyugodtan olvasni valójában mennyire volt jó az élet az átlag emberek számára.
Persze lehet Amisokhoz hasonló életet élni, csak valaki nem szeretne, mai világban megteheted mind kettőt. Ne az ellen küzdj, hogy ne legyen élvhajhászás, mert ez mindenkinek a saját döntése, hanem az ellen, hogy ezt az állam ne hitelekből oldja meg.

Még egyszer mondom, nem tudsz független lenni, kicsi és gyenge ország vagyunk ahhoz. Ha a maffiás hasonlatodhoz hasonló módon gondolkodok, akkor most egy kifutó fiú vagyunk, aki veri a nyálát a nagyoknak. Most meg kellene inkább húzni magunkat, és egy tervel, melyet hosszú időn keresztül viszünk véghez, szépen lassan akár súlyt is szerezhetnénk magunknak. Persze ehhez jól kellene játszani és nem mindig vergődni.

Nem tudom te az ország melyik részén élsz, én felénk általában a sötét fajtájával találkozok.
A jobbikban meg pár dolog nem tetszik:
-EU ellenesség.
-Rasszizmus.
-Álmagyarkodás.

Én hiszek egy egységes Európában, persze ettől elég messze van még az EU, de hisztivel nem kerülünk közelebb hozzá.

2012.03.19. 22:53:12

@vladys73: Barátom a jobbik politikája felfogás és nézőpont kérdése is. A Jobbik nemcsak egynyári sláger, mint pl; az LMP, vagy a ex Centrum. A Jobbik részben az elmúlt húsz év impotens haza(ki)áruló politika eredménye, részben társadalom jaj-kiáltása. Az általad felsorolt dolgok nemcsak politikai eszköztár, hanem megoldások is bizonyos problémákra. Ha megnézzük milyen elfajult erkölcstelen, gusztustalan világ vesz körül minket, ahol az anyagiasság mellett, hétköznapokba integrálódott a becstelenség és bűnözés olyan szinten, hogy mamár az számít furcsának, ami egyébként normális és természetes. Csodálkozunk, és nem térünk magunkhoz, ha találkozunk egy olyan emberrel, aki nem akar átbaszni. Csodálkozunk ha valaki nem drogot szív, és a saját hányásába fetreng hétvégén hanem néptáncra jár. Vagy valóvilág és a többi agyzsibbasztó baromság nézése helyett, jót kirándul a családdal az állatkertbe. stb,. Ilyen közegben természetes igényként jelentkezik az ellenoldal is. Konzervatív, hagyományos, tradicionális dolgok, valódi értékek védelme. Ezen nem kell csodálkozni, haragudni meg pláne nem kell rá. Hadd utaljak vissza az ifjúságunkra, akit én becsszóra nem fikázni akarok, egyszerűen csak többségükben semmi olyan tulajdonság nincs, ami az én értékrendemben megütné az alsó mércét. Még fiatal vagy, nem értheted ezt, de hamar eljön az az idő, amikor átértékelsz sok mindent. Ha én most 10 évvel fiatalabb lennék, biztos kaján módon röhögnék a saját soraimon. Egyesek szerint ez magyarkodás, mások szerint pedig gyógyír egy elfajzott társadalom problémáira. A kereszténység és hittan, mindamellett, hogy egy deka káros dolog nincs benne, sokat lendít az ember értékrendjén, és világképén. A rasszizmus kényesebb terület: Itt már egy végső stádiumba érkezett problémáról beszélünk, persze a média ezt úgy tálalja, hogy jobbik találta fel a spanyol viaszt, és ő engedte ki a szellemet a palackból. Pedig az igazság az, hogy pl; cigányság kérdése már 30 évvel ezelőtt is ugyanilyen puskaporos hordó volt, csak épp vastagon leszarta mindenki. Én pl; nem nevezem rasszizmusnak, ha egy népcsoportra egyértelműen jellemző viselkedésmintát megnevezünk, és megteremtjük a feltételeit annak, hogy az emberek megvédjék magukat, tulajdonukat, hamár a törvény, a rendvédelem, és a politika nem hajlandó rá. Szomorú de vannak helyek, ahol az élet-, és magántulajdon mindennapos veszélyben van, persze a sok rózsadombi liberális bunkónak erről halvány fogalma sincs, hogy is lehene, ők csak tolják a divatos eu-konform maszlagot, miközben mindennap meggyilkolnak valakit a végeken. Ha tisztességes, és objektív tömegtájékoztatásunk lenne, (mint ahogy nincsen), akkor ma 2/3 többségben nem a fidesz lenne az tuti. Én egyébként budapesti vagyok, a sűrüjében nevelkedtem. De nyáron gyakorta megfordulok BAZ megyében is. Egy kis istenhátamögötti gyönyörű faluban van egy családi örökségünk, ahol a jóidő beálltával el szoktam bújni néhány hétvégére a világ bajai elől, és úgy élek ahogy minden normális embernek kellene: Együtt a párommal, Tévé, internet, telefon offline, és olyankor érzem hogy mégiscsak van értelme a világnak. A hely hálistennek relative messze van mindentől, de minden egyes alkalommal, mikor megérkezem, liftezik a gyomrom, vajon nem-e rámolták ki, lakták le a házat, nem-e költözött a szomszédba egy seregnyi "norvég". Mer ugye benne van ez is a pakliban vastagon. Egy olyan országban élünk ahol minden bokorban veszély leselkedik, van aki nem vesz tudomást róla, leszarja, meg van aki szeretne végre egy nyugodtabb kiszámíthatóbb világot.

alien 2012.03.21. 23:09:21

@Sparti300: de pont ez a lényeg hogy inkább az eu mint putyin én már éltem 89 előtt hidd el szar érzés volt kgst és vszsz országnak lenni putyin nem alternatíva semmire

alien 2012.03.21. 23:19:12

komolyan nem értem egy tagállamban a teljes eu joganyagnak érvényesülnie kell, ennek része az emberi jogok védelmétől (tulajdon, vallás-, szólásszabadság, tisztességes eljáráshoz való jog stb.)
az ue alapelve a jogállamiság és a jogbiztonság, erre mi mit csinálunk különadó, manyupelvétel, AB jogkörkorlátozás, OBH, OBT
azaz egy tagállam területén úgy látszik (nem kell hogy tényleg) nem érvényesülnek a fenti jogelvek, tehát mondjuk a szabadon áramló személyek, szolgáltatások és tőke nem kapják meg a minden más tagállamban garantált jogokat, azaz úgy vagyunk eu tagok hogy a kötelezettségeinket nem teljesítjük akkor szerintetek mit tegyen az eu? esetleg bomlasszon tovább vagy csak rúgjon egyet rajtunk hogy múúkodj he!
mert ez történik éppen, lehet antigyarmatkodni meg minden de nekünk nagyobb szükségünk van rájuk mint nekik ránk, se termelésünk se piacunk, úgyhogy tényleg mondjátok a mantrát, de azt is szeretném, hogy erősen akarjátok hogy legyen mindig tavasz 25 fokos meleggel, mert annak hogy az eu enged ennyi az esélye hajrá mindőtöknek

alien 2012.03.21. 23:30:02

@Jankove: és a kötelező hittan meg a jobbik hőzöngése jobb világot teremt, hát én azt nem nagyon hiszem, az meg külön érdekes, hogy miért kellene bárkinek is iskolában hittant tanulni? ha akarod elviszed a gyereked a paphoz/lelkészhez/rabbihoz/látóhoz/táltoshoz/guruhoz és megy minden a maga útján
a romakérdés meg nem oldható meg erőszakkal ez teljesen biztos, ha fenyegetik őket nem asszimilálódnak pl. ott van hegedűs zsuzsa az állatosztással az használhat
el nem tudom képzelni, hogy minden roma csak bűnöző, egyszerűen kizárt, de lehet hogy sokan azért lopnak mert képzetlenek, nincs munka nekik pláne és akkor mi legyen? haljon éhen? és a temetés is drága, ha nem lesz ott a járványveszély? szóval csak integrálni lehet őket valahogy
de milyen szép világ lenne, mindenki reggel egy időben ébredne, kis torna, hittan, munka hittan, kirándulás offlineség stb. szívet melengető konzervatív állom

Sparti300 2012.03.22. 10:07:06

@alien: Én is éltem akkor, de még 70 előtt is. Magyarországon soha sem lesz olyan mint Ny-EU-ban Ha csak a megélhetést és a szociális hálót nézem, akkor 1000x jobb volt a régi rendszer(szoc.)

alien 2012.03.22. 23:08:11

@Sparti300: ja csak valahogy most fizetjük az árát, engem az érdekelne, hogy miért van hogy itt sosem jó :(
süti beállítások módosítása