HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) áder jános (11) Áder János (4) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) alkotmány (1) Alkotmány (1) alkotmánybíróság (2) Alkotmánybíróság (5) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) Brüsszel (1) brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes Beszéd (1) Egyenes beszéd (3) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) Fidesz (4) fidesz (6) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) Gulyás Gergely (1) gulyás gergely (2) gulyas gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) hírtévé (2) Hírtévé (11) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) IMF (2) imf (1) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) Kormányinfó (1) kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) magyarország (1) Magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) Matolcsy György (1) matolcsy györgy (4) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) mesterházy attila (6) Mesterházy Attila (3) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) MTVA (3) mtva (1) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) Navracsics Tibor (1) navracsics tibor (2) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán viktor (83) Orbán Viktor (2) orbán Viktor (2) Országgyűlés (2) országgyűlés (1) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) Parlament (2) parlament (8) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) Rétvári Bence (1) rétvári bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) rogán antal (1) Rogán Antal (6) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) Schmitt Pál (1) schmitt pál (23) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) simor andrás (2) Simor András (1) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) Szolidaritás (1) szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) Tállai András (1) tállai andrás (2) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Hova vezet az orbáni út?

2012.02.28. 12:17 Poldi bá

Orbán Viktor felveszi a kesztyűt, nem hagyja, hogy kikukoricázzanak velünk. Sem az EU, sem Amerika, sem a liberális értelmiség, sem a hazai nemzetrontók.

Egy hete sincs annak, hogy kilátásba helyezték a megbüntetésünket, s a megszeppenés nem sokáig tartott. Mindenki leste a főnököt, mi a hivatalos vonal.

Nem is kellett sokáig várni: szerdán kaptuk a kokit, s csütörtökön már ezt a kérdést tette fel a miniszterelnök a Német Gazdasági Klub húszéves évfordulója alkalmából tartott budapesti ünnepségen: "Miért éppen minket akarnak megbüntetni azok, akik a válság előidézésében komoly szerepet játszottak, és jól látható, hogy az elmúlt egy év során képtelenek voltak ezt a válságot kezelni?"

Kemény szavak, Orbán egyszerre véd és támad, kicsit még az is benne van ebben a mondatban, hogy ha engem hagynátok, akkor az egész EU-t rendbe tenném, nem csak Magyarországot, ti kétbalkezes lúzerek.

Orbán pénteken, a Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ) szerkesztőségében tett látogatásakor (az MTI szerint) illegálisnak (valószínűleg inkább illegitimnek) nevezte, "nem törvényes és nem fair" eljárásnak minősítette az EB törekvéseit.

Orbán úr többre tartja a német újságírókat a magyaroknál, mert e szerkesztőségi beszélgetésben hozta nyilvánosságra, hogy egy nappal a brüsszeli döntés előtt levelet küldött Barrosónak (ugyanaznap este jelent meg a Magyar Közlönyben a további "kiigazításról" hozott kormányhatározat). Emlékezetem szerint itthon e levél tényét elfelejtették nyilvánosságra hozni. A levelet és a 0,4 százalékos hiánycsökkentést jelentő intézkedéscsomagot azonban a biztosok ülésén nem vették figyelembe. Ez nagyon fáj a magyar miniszterelnöknek, láthatóan komoly sértésnek érezte. Ezért ragadtathatta magát a német kereskedelmi és iparkamara frankfurti székházában tartott pénteki, magyar nyelvű előadásában a következő kijelentésre:  "Sohasem gondoltam volna, hogy az európai bürokraták ilyen ügyetlenek, kétbalkezesek"  

Innen az alábbi idézet is:

 ,,"Azt az érzést kell kelteni, hogy ezekkel a reformokkal szemben felesleges az ellenállás, mert ezek meg fognak történni" - emelte ki, majd azzal folytatta, hogy szerinte helyesen döntöttek a reformok gyorsaságát illetően, bár így többet vitáztak (sic!), mint ha például három és fél év alatt hajtják végre a változásokat. Mostanra azonban már - mint mondta - meg tud hirdetni egy konszolidációs politikát, amely "a konzervatív attitűdnek megfelelő ügymenet lehetőségét" hozza el.,,

Látva a főnök által kijelölt irányt, természetesen mindenki elkezdett azonosulni az elvárással: Németh Zsolt is jogsértésről beszél a parlamentben, Lázár János pedig homályos képzavarral elszabadult hajóként festi le az Európai Bizottságot, amelynek semmi köze nincs a néphez. (Majd másnap javasolja Brüsszelnek, hogy tegyen valamit a magyar orvosok elvándorlása ellen).

Azt hiszem, a nyugati világ már túl van azon, hogy tátott szájjal bekapja és lenyelje az ilyen típusú ordas hazugságokat:

(Orbán Viktor) Véleménye szerint a magyar kormány által bevezetett tehermegosztási rendszer is "hozzájárult ahhoz, hogy a magyar emberek ma nem tüntetnek a kormány ellen, vagy ha igen, akkor csak mértéktartó és kis méretekben, mert ők is tudják, hogy a kormány mindent megtett annak érdekében, hogy ne rajtuk kezdje a válság orvoslását, hanem saját magán, a politikai eliten, utána pedig azokat a cégeket és erőközpontokat vonja be, amelyek jobban állnak, mint a magyar választópolgárok".

Magyarország vezetőjét már rég elkönyvelték egy szavahihetetlen, demagóg politikusnak, akivel kényelmetlen együtt mutatkozni, akivel (sajnos) tárgyalni kell, de ezt a tárgyalást elég röviden, szokatlanul hűvös hangnemben elintézni, s egyre inkább az erő alkalmazása tűnik egyedüli eszköznek a magyar vezetővel szemben. Minden más teljesen felesleges, az informális és a formális jóindulatú figyelmeztetés - lásd például Barroso "korai" levelét az "Erőteljesen azt tanácsolom önnek" kifejezéssel.

Komolyan lehet venni egy olyan ember szavait, aki csütörtökön elmondja a magyar rádióban, hogy pénteken válaszlevelet küldenek Brüsszel aggályaira, s hozzáteszi: szerinte Brüsszelben gyorsan, akár már hétfőn megszületik az értékelés a magyar válaszlevélről? Aztán kiderül, hogy a péntek délután kézbesített levél csaknem száz oldalas...

A magyar vezetés kétségbeesetten igyekszik megragadni minden apró jelet annak bizonyítására, hogy Európa politikusai nem kezelnek minket leprásként, vannak nekünk barátaink is. Miközben világos, hogy a nálunk zajló folyamatok nyomon követői szerte a világon szörnyülködnek.

Nincs szükség nemzetközi liberális összeesküvésre, hogy gyorsan hírül menjen: Magyarországon nagyon nincsenek rendben a dolgok. Normális országban, ha kiderül, hogy egy jogszabály írásos változatát az elfogadása érdekében harcoló érdekcsoport vezetőjének (Sánta János) gépével lehet azonosítani, az ez ügyben kompromittálódott politikus lehajtott fejjel kullogna a kulisszák mögé, hogy aztán politikusként soha többet ne álljon semmilyen kamera, közösség elé. Nálunk? Lázár János mosolyogva veti oda, hogy ezt hívják társadalmi egyeztetésnek.

Ugyanezen a napon a kormány egyik fontos, felelősségteljes területen dolgozó államtitkára pakol ki, súlyos vádakat megfogalmazva a mezőgazdaságban zajló fejleményekről, egyenesen a miniszterelnökre hárítva a felelősséget, aki még csak meg sem hallgatta őt.

Bizony ezt látják nap mint nap nyugaton, ha magyarországi hírek iránt érdeklődnek. Szervezni itt semmit nem kell.

Szóval, hova vezet ez, mi lesz ennek a vége?

Konkrétan tönkremegyünk bele. Mindannyian, akik ebben az országban élünk.

A szabadságharc ugyanis folytatódik, sőt Orbán most már az Egyesült Államokra is kiterjeszti. A Clinton külügyminiszternek írt válaszlevélből egyértelmű: a magyar kormányfő azt hiszi, hogy Washingtonban is stupid bürokraták ülnek. Majd ő megmutatja nekik.

Az ordas hazugságokkal teli levélből csak egy bekezdésnyi idézet:

"A parlamentáris berendezkedés – amelyért én személy szerint évtizedek óta harcolok az ellenzőivel szemben, jöjjenek akár jobbról, akár balról – továbbra is nagy megbecsülésnek örvend a Fidesz-KDNP többség ideje alatt és ebbe természetesen beletartozik az új alkotmányos rendszer."

Ami meg a konkrétumokat illeti: nem gondoltam volna, hogy a Klubrádió ügye lehet az utolsó csepp, de most afelé haladunk. És az USA nem lesz olyan türelmes, mint Barroso (aki azért szintén nem sokáig fogja tűrni a sértegetéseket).

Mellesleg az Amerikai Egyesült Államok az IMF fő részvényese...

Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

87 komment

Címkék: orbán viktor clinton barroso

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BALTAZÁR 2012.02.28. 13:25:49

És mindennek ellenére Orbánnak jelenleg semmilyen alternatívája nem látszik ma a magyar parlamentben és azon kívül sem.
Valamit csak jól csinál ez az ember.
Ő kicsit átalakította az "oszd meg és uralkodj" elvet.
Uralkodj és utána oszd meg azokat akik nem akrják, hogy uralkodj!

kirsten 2012.02.28. 13:35:09

@BALTAZÁR: Semmit nem csinál jól. Tudom hogy beszámíthatatlan, de a felelősség rajtunk magyar embereken van akik ez ellen nem teszünk semmit. Nem kell ide külföld, elegen lennénk mi is ha normálisan össze tudnánk fogni. Ennél csak jobb jöhet, mert ezt a borzalmat amit ezek csinálnak felülmúlni nem lehet.

B-rocker (törölt) 2012.02.28. 13:38:24

Ez a mi elnökünk, kemény mint a szibériai mamumut"ar. :)

Crescendo 2012.02.28. 13:39:52

@BALTAZÁR: :) Ezzel ujitokent is belep a kimeletlen politikai hatalomervenyesites es elnyomas Machiavelli panteonjaban. Sot lehet, hogy a maffia nem hivatalos tankonyvi anyagkent is beveszi.

jag3 2012.02.28. 13:42:41

@BALTAZÁR:

A dolog nagyon egyszerű. Nemcsak a Fidesz áll hadilábon a magyar rögvalósággal, de az _összes_ parlamenti párt. Az MSZP meg még mindig ott tart, hogy ha valaki a szemébe mondja az igazat, azt kétségbeesve elmarja.

Igazán nem értem mit akarnak a népen a "nagy pálfordulást" számonkérő baloldali politikusok: a nép a maga részéről kiábrándult és ezt a bizonytalanok táborának szép kerekedése jól mutatja. De miért kezdenének bizni a baloldalban? Mi vonzó van abban, hogy az egyik nagy hazugot lecseréljék arra, aki következetesen képtelen bármi igazat mondani? :p

A bejegyzéshez meg annyit: persze, igaza van mindenben amit leirt. És ez a "minden" teljes egészében lényegtelen. Gyakorlatilag minden értelmesebb ember tisztában van ezzel, és ha kimondja bárki, attól még semmi sem változik, az események haladnak az előrelátható úton.

ezmegmi?? 2012.02.28. 13:43:41

a címben feltett kérdése a válasz alant található:

www.youtube.com/watch?v=bNlNZ2T9EeY&ob=av3e

Kertaif 2012.02.28. 13:52:39

A probléma lényege nem az, hogy ki van hatalmon hanem, hogy ki veszi észre az egész világon folytatott rossz irányokat, illetve azok visszafordításának lehetőségeit. Bármerre nézünk körül a világba, mindenhol a pénz uralkodik, melyek mögött már nem az emberek, hanem egy gépíesített rabszolgatartó szoftver áll (tözsde), akinek az a célja (arra íródott), hogy gazdájának minnél több profitot állítson elő embereket nem kimélve. A legnagyobb probléma az, hogy az egész világot egy meg nem termelt virtuális vagyon irányítja ami egyszer, mint a lufi egyszer kipukkad és minden kezdődik előről. (Madách Imre "Az ember tragédiája")

debreceni.blog 2012.02.28. 13:56:46

Orbán Viktor óriási öngólja a balfelsőbe

A „haza nem lehet ellenzékben”. De hál' istennek Magyarországon kívül is van élet

www.vagy.hu/tartalom/cikk/1653_orban_viktor_oriasi_ongolja_a_balfelsobe

BALTAZÁR 2012.02.28. 13:58:00

@jag3:
Az MSZP és a FIDESZ is tömegpárt, - bár az MSZP-ről ez egyre kevésbé mondható el - és így szükségszerűen keverednek állandóan ellentmondásba önmagukkal, az általuk korábban tett kijelentésekkel. Csak úgy lehet megfelelni a választói elvárásoknak, ha legtöbbször azt szajkózzuk amit a "mieink" hallani szeretnének. Persze vigyázni kell, hogy ne legyünk túl "sarkosak" mert akkor ránkfogják, hogy szélsőségesek vagyunk. Erre a marginális szerepre ott a Jobbik meg az LMP. Ezek szerint a mondatok szerint cselekedni, kormányozni persze lehetetlen, így aztán állandóan magyarázkodni kell. Aki kellőképpen inteligens le tudja szűrni a sok máz mögött lévő lényegi információt.
Aki meg nem az állandóan jön a "pálfordulás-al, hazugozással" stb. és nem érti a politika művészetét.

Rogerius 2012.02.28. 14:09:05

@BALTAZÁR: ha egy demagóg politikusnak töretlen a népszerűsége a demogógiára bukó választópolgárok közőtt illetve egyre nő a politikailag fásultak létszáma az nem azt jelenti "hogy valamit csak jól csinál ez az ember"

ZSírfeka 2012.02.28. 14:31:22

Rossz lehet egy magát tehetségesnek gondoló politikusnak azzal szembesülni, hogy a tehetsége csak odáig terjed, hogy csatákat nyerjen, pontosabban hat csatából kettőt sikerült nyernie, ebből egyszer egy tolókocsis ellenféllel szemben. Ez az igazi 2/3... Szóval, mikor azt mondja, hogy ez nem fair, roppant mulatságosnak hat a szájából. Kedvenc sportjából vett hasonlattal élve, aki végig úgy játszik egy meccsen, hogy sérüléseket okoz az ellenfél csaknem összes játékosának, nos, azt a nézők kiröhögik, ha valaki visszaadja neki egy nem is túlságosan erős megelőző szerelés keretében. Főleg, ha még reklamál is...
Egyébiránt, nem az a legény, aki adja, lassan szembesülnie kell vele.
Amúgy pedig, azt hiszem, a példája mutatja, mennyire helyes döntés az, hogy nem támogatják a jogászképzést.
Élhetőbb lenne az ország, ha az elmúlt két évben csendben dolgozott volna. Akkor kellett volna a megszorításokat meglépni, talán már látszódnának az eredményei. Ehelyett csak az időt pazarolta el, pedig azt hiszem, ami most történik, azt józan paraszti ésszel is látni lehetett.
No, mindegy, ez a demokrácia. A magyar demokrácia...

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2012.02.28. 14:32:08

a poszttal egyet ertek, bar, nem mondja ki nyiltan, azert megis nyilvanvalo, hogy jelenleg fejjel elore megy az orszag a szakadek melye fele, szabadesesnel lenyegesen gyosrabban, mert a Fidesz repuloturbniakat szerelt a gepezetre, amik nem elleniranyba hajtjak az orszagot, hanem bele.

fakopács 2012.02.28. 14:35:39

@BALTAZÁR: Hitlernek és Sztálinnak sem volt alternatívája.

alib 2012.02.28. 14:36:11

orbán viktor a magyar nép igényeihez igazítja politikáját, és úgy tűnik, nektek erre van igényetek. Nyilván nincs alternatívája, mert normális ember sem fog úgy neki állni politizálni, hogy a magyarok többségének nincs igénye a szólásszabadságra, demokráciára, átlátható működésre, a mutyiország megszüntetésére. Ide elmebeteg kell, megkaptátok.

Arbet 2012.02.28. 14:38:51

Az Orbáni út tökéletes folytatása a Gyurcsány-Bajnai útnak.

Miután az MSZP ifjú tagozata bebizonyította, hogy nem képesek országot irányítani és csak a saját zsebüket tömik, jött orbánia 2/3-al és bebizonyította amit már 2006 október 23-án is láttatott. A magyar politika összemosódik. Hiába van a karika egyik fele narancsra, másik része vörösre, zöldre festve, a kerék az ugyan az és ugyan az a láb hajtja.

Nem kukázták ki gyurcsányt, bajnait, nem dőltek ki a csontvázak a szekrényből, nem csökkentették a korrupciót, nem kötelezték az embereket szigorúbb adózásra, nem csináltak semmit a nagy állami vállalatok pazarlása, pénzkitalicskázása ellen.

Az út véget ért. Most már a jelenlegi szereplőkkel nem lehet semerre menni. Váltani kell. Akár mennyire is izzadni fogunk, meg kell tenni.

fakopács 2012.02.28. 14:38:53

@Kertaif: A bankok eme kritikáját már a kapitalizmus korai ellenfelei is megfogalmazták. Ez a bankrendszerbe van kódolva, mert a bankok csak alacsonyabb hitelekkel és nagyobb kockázatot vállalva tudnak versenyezni. Ebbe a periodikus fejre állás bele van kódolva.

tarzus 2012.02.28. 14:50:48

"Miközben világos, hogy a nálunk zajló folyamatok nyomon követői szerte a világon szörnyülködnek"

??
Attól függ, ki milyen "nyomon" követi ezeket a folyamatokat.
Sokat járok külföldön és olvasom a külföldi online újságok cikkeihez írt kommenteket is.
Az utca embere mintha inkább szimpatizálna velünk.

euRópAi bigottság 2012.02.28. 14:55:17

oszt miért hazucc, te görény?

"a magyar kormányfő azt hiszi, hogy Washingtonban is stupid bürokraták ülnek."

azt közbe tényleg. olyanok, akiket pár koszlobár zsidó drótin tud rángatni, és amiből olyan komolytalan dolgok sülnek ki, mint hillary klubrádió féltése.

kurvára nem vagyok fideszes, de ha ma lenne a választás, olyat tennék, mint eddig soha: orbánra szavaznék.

mert a haraszti, konrád, gáti, heller féléktől meg kell védeni magunkat.

""A parlamentáris berendezkedés – amelyért én személy szerint évtizedek óta harcolok az ellenzőivel szemben, jöjjenek akár jobbról, akár balról – továbbra is nagy megbecsülésnek örvend a Fidesz-KDNP többség ideje alatt és ebbe természetesen beletartozik az új alkotmányos rendszer.""
nem tetszik a valóság?
ha 20 külföldi újság zengi konrádék hazugságát, az akkor sem lesz a külföld véleménye...
olvasgasd el a kommenteket az ilyen hazai zsidrákok által diktált szar cikkek alatt. a legjobb, amikor pl angoloknak az a reakciójuk az ilyen cikkben írtakra, hogy nekik is kéne egy ilyen Orbán, és nem értik mi a fasz van.

az, hogy csak nálunk működhet egy ilen judeokomcsi söpredék. csak nálunk lehet, hogy a zsidókommunista gyilkosok és leszármazottaik összeborultak a zsidókommunista áldozatok leszármazottaival, és ma ők a liberálisok, a kultúra, a politika és a közélet kizárólgos letéteményesei.

megkérdeztem volna Faludy Gyuri bácsit, hogy milyen érzés vállvetve harcolni a körmösbauer fiával...
vagy amikor nagy imre unokája gyurcsányistaként parolázik, és mert hát ő az unoka, ezért ő már megmondóember lehet.

Arbet 2012.02.28. 14:55:46

@tarzus: Dehogy szimpatizálnak.. tudják, hogy mi vagyunk az EU tolvajai. Nem csak a politikusok, hanem maga a nép is. Eladjuk még saját anyánkat is, ha megfizetik. Nem adózunk, amit pedig befizetünk azt a politikusok lopják el. Nem jelentjük be a bérünket, jövedelmünket, nem kérünk/adunk számlát, szinte az egész kereskedelem szürke vagy fekete, az uniós támogatásokat először megvámolja a kormány, majd amit kiutalnak azt elnyúlja a cég/magánember.

Ezzel szimpatizálnak? Ne röhögtess. Utálnak minket mint a szart.

fakopács 2012.02.28. 14:58:22

@euRópAi bigottság: Anyád téged miért nem nyelt le inkább?

tarzus 2012.02.28. 14:58:43

@kirsten:
Ez a "borzalom" valszeg eltart jó ideig.
Szép gondolat a normális emberek összefogása,
de általában minden ember normálisnak tartja magát. (Jó, a politikosok néha nem annak látszanak)
De politikusok nélkül meg hogyan akarod leváltani
a jelenlegi hatalmat?

laci_52 2012.02.28. 15:01:27

A cikk csak kritizálja Orbánt, de nem ír arról, hogy mit kellene tenni vagy kik vezetnék helyette jobban az országot. Ez nem építő jellegű kritika.

Orbánt leváltani nem lehet, mert ott van mögötte a kétharmados parlamenti többség. Ő nem olyan, mint Berlusconi, akinek leszóltak Brüsszelből, hogy mondjon le és szót fogadott.

Ha nem tetszik, amerre az ország megy, talán az ellenzék vezetőinek kellene rendezni a sorokat, hogy két év múlva esélyük legyen a Fideszt leváltani, de ők most saját hatalmi küzdelmeikkel és a pecsenyéjük sütögetésével vannak elfoglalva.

2012.02.28. 15:02:38

@tarzus: nem tudom eldönteni, hogy tök hülye vagy, vagy pénzért hazudsz.

@euRópAi bigottság: mennyit fizetnek egy ilyen commentért a fidesz irodában? :)

pjm 2012.02.28. 15:04:32

@Arbet: Azért ez nem így van, mert a sz@rral legalább trágyázni lehet, de ezzel a politikai"elittel" még az is kérdéses. A korrupciós listát meg nem tudom hogyan állítják össze, de szerintem verjük az összes balkáni stómant.

tarzus 2012.02.28. 15:04:58

@Arbet:

Nem.Ezeket nem annyira tudja se a hamburgi haverom, se a villachi üzleti partnerem, se a
varsói barátom. Én meg nem dicsekszem vele.
Ellenben valóban szimpátiával kisért érdeklődéssel néznek arra, amivel a magyar kormány próbálkozik.
Te vajon milyen társaságban szoktál külföldön Magyarországról diskurálni?

euRópAi bigottság 2012.02.28. 15:05:16

@fakopács: mert nem vagyunk testvérek te féreg, és nem a tiéd lett az enyém...
az nyelt mindent, mint kacsa a nokedlit. aztán beköpte a légy, és abból lettél te.

érdemben valami esetleg bármely felvetésre? jah, azt a magadfajta lárva nem tud, mert nincs agya. nem tetszik a valóság?

amúgy meg az fakopáncs te köcsög. fakopáncs, mint a madár.

Arbet 2012.02.28. 15:07:06

@euRópAi bigottság: Imádom ezt a zsidózást. Mégis mi a fene kéne innen a zsidóknak, vagy az amcsiknak, vagy az EU-nak?

Az államadósságunk? :D A 7 millió inaktív nem dolgozó osztályunk? A rengeteg elcsalt, be nem fizetett adó? Az 1millió minimálbéres szakképzetlen munkaerő? A vállalati / kereskedelmi szektor ami szintén nem fizet adót? 10 milliós kicsi ország vagyunk nagyongáz felfogással és önsajnálattal. Kutyának sem kellünk. Aki sok pénzt akar lehúzni egy nemzetről az messze elkerül minket és inkább feltörekvő, dolgozni akaró és tudó népekbe fektet tőkét és energiát.

A hamis ellenségkép felállítása pedig arra jó csak, hogy nehogy a politikai elitünket (pedig csak ők akiket lehet hibáztatni önmagunkon kívül) vegyük elő számadásra, hanem lehessen másra mutogatni.

Gondolkodjál már.

Arbet 2012.02.28. 15:10:48

@tarzus: A külföldi ismerőseid nagy ívben leszarják, hogy mi történik itt és ezért nem is nagyon foglalkoznak azzal, hogy hiteles képet alkossanak az országunkról, mint ahogy te is írtad, a gondokról nem tudnak. Miért nem? Mert az a pár apróbetűs cikk amit olvastak nem nagyon maradt meg a kicsi fejükben, és max hallás alapján kapnak el még pár infót, meg amit te mesélsz nekik abból állítanak össze egy torz képet.

Persze ez nem oszt nem szoroz semmit sem. Külföld teljesen leszar minket, csak akkor büntetget amikor lenyúljuk a pénzüket (mint ahogy az EU-val is tettük). A világ nagy pénzei messze elkerülnek minket és akik piacot, befektetési lehetőséget keresnek azok messze nem utánunk fognak érdeklődni, hanem mennek délre vagy keletre.

euRópAi bigottság 2012.02.28. 15:11:17

@Rick Astley: nem tudom, telefonálj be, oszt kérdezd meg. miért érdekel, váltanál? akadoznak a kifizetések?

érdemi cáfolat esetleg?

puccs sem volt tudjuk, a CNN sincs benne, csak így eörsi matykó véletlen tartott road show-t a CNN, vhogy véletlenül ezt a szép példányt találta meg a CNN, mint hiteles forrás. azt persze elflejtették megírni, hogy a körmös bauerrel volt közös irodája, mert Magyarországon teljesen normális, hogy egy zsidókommunista gyilkos 89 után szabadon tevékenykedhet, a fia és az üzlettársa kormánypárti képviselők legyenek.

a jó Eörsi, aki minden évben képviselt 'minket' a zsidó képviselők világtalálkozóján tel-avivban.

és aztán matykó, aki a CNN szerint külügyminiszterhelyettesként az EU-ba kormányozta hazánk hajóját, és különben is nagyon fasza gyerek, arról beszél, hogy Orbánt elmozdíthatják.

de haraszti meg a többi koszlobár szdsz-es zsidó se azon ügyködik ilyen krugmanokkal, meg gátikkal szövetkezve, hogy az ország alkotányos rendjébe beavatkozva, a tövényesen megválasztott kormányt megbuktassák.

kit néztek ti hülyének? mert akinek van esze, meg szeme, az látja, hogy ez történik.

tarzus 2012.02.28. 15:11:59

@Rick Astley:

:-)) Ezt Nálad már értékelhető humornak tartom.

Mondtam én, hogy a fidesz-kormány jól csinálja?
Én csak arra reagáltam, hogy valaki itt azt állította, hogy a világban rajtunk "szörnyülködnek". Valszeg a csávónak nincsenek közvetlen tapasztalatai a külföldi átlagemberek körében.

2012.02.28. 15:14:43

@tarzus: vagy Te hazudsz, hogy tovább szédítsd a birkákat. Nem akarlak megbántani, de józan ésszel végignézve ezt a csatateret, evidens, hogy melyik opció nyer. ha külföldi (mondjuk német) lennék én is köpködnék a magyarokra, de nagyon. meg a görögökre.

@euRópAi bigottság: érdemi cáfolatot vársz? komolyan azt képzeled, hogy leáll bárki is vitatkozni egy habzó szájjal zsidózó 16 éves gyerekkel?

euRópAi bigottság 2012.02.28. 15:15:02

@Arbet: kérdezd meg tőlük? mi az a zsidózás, meséld már el lécci?

tök véletlen, hogy haraszti, gáti, palmer, krugman, scheppele, konrád, kenedi, heller, schihh, schiffer, karácsony, jávor, vásárhelyi, fischer, cohen, cohn-bendit, lunacek, renate weber, fleck zoli, dénes balázs és az egész TASZ zsidók.

a matematika meg rohadt náci és monnyonle. különben is unod a 'zsidózást'.

dugd a fejed a WC-be, és akkor nem létezik a valóság.

mi is kurvára unjuk a zsidózást

www.urbandictionary.com/define.php?term=Jewing

2012.02.28. 15:15:48

@tarzus: érdekes, nekem az izlandi meg a norvég haverjaim rohadtnagy kérdőjeleket írogatnak, hogy miért akarunk kilépni az EU-ból. MI, nem orbán. Kilépni. LOL

Orbán a magyar nép ópiuma! 2012.02.28. 15:16:14

Hogy hová vezet az orbáni út?
Egy zsákutca hova vezethet? A felcsúti törpének kezelésre lenne szüksége, de mihamarabb, mielőtt végleg lehúzhatjuk a rolót. Ha az orszéág nem megy csődbe, legalább azt elmondhatja magáról, hogy sikerült egy helyben toporogni. Ez kb. 4, 5 év múlva látszódik majd meg.

Parajpuding 2012.02.28. 15:16:24

Nem kell ide ezúttal sem ellenzék, a fütyesznek és zorbánnak a legnagyobb ellensége saját maga. Lásd előző fütyeszkormány. (és szoci kormány is). Zorbán és kutyái vannak olyan félnótásak, hogy minél inkább azt hiszik, hogy jól mennek a dolgok, minél többet szólalnak meg, annál mélyebbre süllyednek el önként a sz*rban. Még ekkora hatalmat is képesek saját, önkontroll nélküli ostobaságukból leamortizálni. És megint eljön a már ismerős pillanat, azaz nem legyőzik őket, hanem ők vesztenek el mindent. Csak ülni kell a fotelben és nézni, hogyan fűrészelik maguk alatt a faágat. Óriási, hangos és végzetes lesz a zuhanás és a puffanás.

euRópAi bigottság 2012.02.28. 15:17:12

@Rick Astley: aham, tehát kozlobárék bármit megtehetnek, mert amint valakiészrevenné, hogy mi történik, azt el lehet intézni annyival, hogy jaj ez csak zsidózik...

zsidónak nevezte a zsidót, jujjj, most mi lesz. meg merte nevezni!!! ajajajaj.

szóval. véletlen, hogy ezek mind zsidók?
mennyi az esély egy ilyen véletlenre?
véletlen, hogy a külföld véleményeként elóadott hazugságok forrása mindig egy konrád, vagy egy másik büdös.

euRópAi bigottság 2012.02.28. 15:19:24

@Parajpuding: " Lásd előző fütyeszkormány"

akkor a gáti és a regős nevű amerikás zsidók miért verék a mellüket arra, hogy ők buktatták meg Zorbánt 2002-ben?

Az igazság az, hogy a gazság méreteihez képest alig voltak. Egy szégyen erre egyáltalán hivatkozni is. Én bátran kimondom - mert én nem egy lehorgasztott fejű, gyáva, szar zsidó vagyok, nekem van vér a pucámban - hogy én úgy utálom a magyar népet, hogy azt csak egy költő tudná megfelelően szavakba foglalni. Aztán ezért csak nyugodtan húzzátok le rólam a vizes lepedőt. Nem érdekel.
Tehát nem Magyarországot utálom, hiszen a fák, az erdők, a mezők, a virágok, a folyók, a hegyek, s a völgyek nekem cseppet sem ártottak. Én ennek a népnek a kultúráját, karakterét, minden alapot nélkülöző nevetséges magabiztosságát utálom. Azt, hogy annak ellenére, hogy a térképen alig található meg ez a gyüszü méretü ország még nagyitóval is, minden nagyhatalmi vezetőt és nemzetet kioktat, lásd azt a barom Antallt és a még nagyobb állat Orbánt. Nem is fogadták őt Washingtonban, mármint Orbánt, s elárulom: közvetve ehhez nekem is van kissé közöm. Ezért nagyon is büszke vagyok. Majd egyszer elmesélem személyesen, hogy miért is van közöm hozzá.
Ezt az istenverte népet azonban nemcsak a holokauszt miatt utálom, hanem azért az erkölcsi fertőért is, ami ebben a kis szar országban uralkodik, mindegy hogy a komcsi vagy a náci oldalon vizsgálódunk. \”Engem ez az ország már apámban meglopott\” - írta a költő. Hát engem is. Egyenlőre ennyit erről.”
Tisztelettel, dr. Regös Péter

tarzus 2012.02.28. 15:20:35

@Rick Astley:
Ne opciózzál kérlek, hanem menj ki külföldre
és beszélgess el Freddel, Herr Müllerrel,Vaclavval
vagy Jurekkel Magyarországról.
A görögök esetében még fölmerülhet, hogy az ő pénzükből is finanszírozták az ottani jólétet. De a mi esetünkben?

2012.02.28. 15:20:55

@euRópAi bigottság: ok, akkor szerintem úgy korrekt, ha te zsidózol én meg bugyuta, semmirekellő, adót-nem-fizető, hátrafelé nyilazó, rovásírt, ostoba hülyegyereknek titulállak. fair deal? ja, ne beszéljek zsidóul? kérsz egy nyugtató-kumiszt esetleg?

az a durva, hogy ahogy a magadfajta csürhe fröcsög az interneten, egyre jobban megkedvelem a zsidókat, a libbantakat, a zöldeket, meg a többi életre alkalmatlant.

2012.02.28. 15:22:39

@tarzus: ne haragudj tarzus, de a szememben még mindig egy fizetett, "jó hangulatot keltő", "véletlenül" idetévedt arcnak tűnsz, aki a valóság reciprokával szórakoztatja az egybegyűlteket.

szerinted a mi jólétünket ki fizeti..?

euRópAi bigottság 2012.02.28. 15:23:23

@Rick Astley: mert a 'barátaid' olyan messziről el sem tudják képzelni, hogy egy féreg hazaáruló vagy.

egyéni jóléted és biztonságod fontosabb a haza érdekénél, és alapvető elvi dolgoknál.
egy hazátlan köcsög vagy, ennyi.

nálam költőibb forma úgy mondaná, hogy sehonnai bitang ember...

tarzus 2012.02.28. 15:23:49

@Rick Astley:

És vajon mit válaszolsz két gazdag, nem uniós ország polgárának? :-)

2012.02.28. 15:26:17

@euRópAi bigottság: mókás szavak ezek egy olyan ember ujjából, aki valószínűleg életében egy fillér adót nem fizetett, minimálbéren van bejelentve, szlovák tejet vesz a tescóban, etc etc. te, senkiházi jurtalakó. magyarok szégyene..

@tarzus: tökmindegy, a hangsúly a rossz kommunikáció van. micsoda hülyeségek ezek?

euRópAi bigottság 2012.02.28. 15:27:19

@Rick Astley: mitől lenne úgy korrekt? demagóg vagy, vagy primitív? esetleg mindkettő?

szóval a nép megnevezése az u.aza kategória, mint egy másik nemzet gyalázása ilyen szarokkal?
almát a gázbetontéglához? mi van veled?
zsidónak nevezni a zsidót, az u.az, mint amit te írtál?
beszarás vagy...

róvásírni nem tudok, tejet nem iszok, nyíl helyett szóval taglózlak le...

na takaroggy te primitív demagóg kis köcsög :D

viszont kámingáutnak jó volt: magyargyűlölő zsidó vagy, egy landeszmann huszár.

euRópAi bigottság 2012.02.28. 15:29:22

@Rick Astley: " aki valószínűleg életében egy fillér adót nem fizetett"

olyna még a rokonságodban sincs, hiába lopnak majdnem mindent, mert ha bemész a boltba venni egy doboz gyufát, azon is 27% az áfa.

ennyit tudsz látod.

"te, senkiházi jurtalakó."
mintha egy román cigányt olvasnék a youtube-on :D

"magyarok szégyene.."
nem kell aláírnod...

Kakimaki0123456789 2012.02.28. 15:30:49

@tarzus: A mi esetunkben az o penzukbol finanszirozzak politikusok az uzletfeleik joletet.
Nehogymar reform legyen mert kevesebb penzt lehet majd szetosztani a haveroknak!

tarzus 2012.02.28. 15:31:39

@Rick Astley:

Egyáltalán nem haragszom :-)
A magam nevében beszélek.
Nálunk sajnos nincs jólét.
A helyzet szar, és semmi jele annak, hogy a kormány gazdaságpolitikája ezen gyorsan javítana.
Viszont némely hozzászólóból csak a tehetetlen düh beszél ellenük, és azzal se megyünk semmire.
Még jobban bebetonozzák magukat.
Alternatívát meg senki nem tud felmutatni.

Ki fog itt reális váltópártot szervezni?

Kakimaki0123456789 2012.02.28. 15:33:05

@tarzus: Azt hogy szeretnenk ha ujra bejonnenenk az oroszok.

csicskatroll 2012.02.28. 15:33:48

@tarzus: javított volna, már el is indultunk ebbe az irányba, amikor zsidóék nyomására jöttek az alaptalan leminősítések a semmiből.
mászol ki a gödörből, és jól megtapossák a kezed...

és az egész mögött azok állnak, akik idejuttatták az országot.

csicskatroll 2012.02.28. 15:35:01

@tarzus: "Ki fog itt reális váltópártot szervezni?"

nem váltópárt kell, hanem kihúzni a szőnyeget a konrád félék alól...

csicskatroll 2012.02.28. 15:39:21

szép cseléd vagy, annyi szent és sok a hibád, ami nem baj

2012.02.28. 15:39:35

@csicskatroll: csak emiatt regeltél? :-)

tarzus 2012.02.28. 15:42:34

@csicskatroll:

Majd idomulnak ők is.
A nemzetközi tőke végsősoron tiszteli a kitartó és karakán gyerekeket :-)

tarzus 2012.02.28. 15:50:05

@csicskatroll:

Az azért soha nem jó, ha egy kormány ennyire nyeregben érezheti magát.
És és úgy látom, hogy mintha mindenki (konrádok, kertészek,vonák,schifferek,gyurcsányok, kurucinfók és amerikai népszavák...)akarva-akaratlanul nekik dolgozna.

jag3 2012.02.28. 16:00:56

@BALTAZÁR:

"Csak úgy lehet megfelelni a választói elvárásoknak, ha legtöbbször azt szajkózzuk amit a "mieink" hallani szeretnének"

Valóban? Én úgy vettem észre, hogy az MSZP legfőbb gondja, hogy _ne_ szajkózza, amit a "mieink" hallani szeretnének :p

Ami a Fideszt illeti, ők meg abban utaznak, hogy elhitessék a választóikkal, hogy jó az amit ők szajkóznak. A Fidesz problémája ismét csak az ami az MSZP-é: ugyanis _nem jó az_ a választóiknak amit szajkóznak :p

"Persze vigyázni kell, hogy ne legyünk túl "sarkosak" mert akkor ránkfogják, hogy szélsőségesek vagyunk. Erre a marginális szerepre ott a Jobbik meg az LMP."

Érdekes, én úgy vettem észre, hogy a Fidesz folyamatosan jobbról előzte a Jobbikot az elmúlt másfél félévben, kivéve persze a cigánykérdést. Habár Pintér "rendállam ügyben" is próbálta befogni a Jobbikot.

"Ezek szerint a mondatok szerint cselekedni, kormányozni persze lehetetlen, így aztán állandóan magyarázkodni kell"

A Fidesz "elvi politizálása" ezzel szemben körülbelül fedi a szólamokat. A gyakorlati politikával viszont nem az a baj, hogy a tömegekkel megy szembe ugye. Hanem egyes gazdasági érdekekkel :p

"Aki kellőképpen inteligens le tudja szűrni a sok máz mögött lévő lényegi információt"

Értsd: hitessük el magunkat, hogy minden napi nyavalya ellenére minden a legnagyobb rendben van? :o)

"Aki meg nem az állandóan jön a "pálfordulás-al, hazugozással" stb. és nem érti a politika művészetét"

Amit te "politika művészetének" hivsz, az semmi más, mint egy stabil országban az egymás között marakodók eszköztára. Ami azért mulattságos, mert ez a "művészet" egy instabil országban mint a minek oda vezet, ahova.

tarzus 2012.02.28. 16:03:08

@Kakimaki0123456789:

(Tamás Attila verse)
Mire akartál reagálni?

csicskatroll 2012.02.28. 16:18:26

@Rick Astley: értem dolgozol és halsz,
ÖRÖKRE CSICSKÁM MARADSZ!!!

tonypek 2012.02.28. 16:23:15

A diktatórikus vezetők maguktól soha sem mondanak le a hatalomról. Arra kényszeríteni kell. Lásd a történelme vagy akár a jelent. Ez a nép meg van vezetve, éveken keresztül meg lett "dolgozva". A demokratikus váltás nem fog menni olyan egyszerűen menni hogy ha erős lesz az ellenzék akkor majd megnyerik a választást.
Arra hivatkozni hogy 2/3-os támogatottsága és ezért hatalmon mard.

Egy demokrata aki elfogadatlanná vált az EU-ban és nyugat számára, annak önként távozni kellene a hatalomból. Ez lenne egy demokrata viselkedés.

BALTAZÁR 2012.02.28. 16:40:22

@jag3:
"Valóban? Én úgy vettem észre, hogy az MSZP legfőbb gondja, hogy _ne_ szajkózza, amit a "mieink" hallani szeretnének :p"
Ezek szerint az MSZP akkor nem demagóg??
Erre csak egy mondat, talán még emlékszel rá:
"Budapestiek, van egy jó hírem!"
Nem gondolom, hogy az utóbbi évek intézkedései olyan marha nagy népszerűséget hoztak a Fidesznek. Csak két példa: Korkedvezményes nyugdíj megvonása, munkanélküli segély időtartamának csökkentése.
Ezeket én betudtam egy-egy "strukturális átalakításnak" amit oly sokan várnak el az éppen regnáló kormánytól.
Úgyhogy ne gyere azzal, hogy a Fidesz demagóg az MSZP meg nem. Mindkettőnek vannak demagóg megszólalásai, de gyurcsány idején az MSZP-nek nem volt ereje komoly fájdalmas lépéseket megtenni. Most persze mindjárt jöttök majd Bajnai-val, de ő meg nem "választott" miniszterelnök volt, így baromira nem kellett a saját támogatottságával foglalkoznia.

hungarisztan 2012.02.28. 16:41:35

@euRópAi bigottság:
Nehéz lehet az életed. Sajnállak.

pierr 2012.02.28. 16:43:21

örömmel olvasnám a szerzőtől és a hozzászólóktól, hogy akkor mit és hogyan kéne csinálni, hogy általuk is elismerve minden jó legyen?

ob.szerver 2012.02.28. 16:47:57

Ez az ország a Monarchia felbomlásával lett csúnyán elqrva. Amíg az osztrákok irányítottak és példát mutattak, addig volt itt fejlődés, nem is akármilyen.

Az utolsó esélyt a II. Vh. alatt és után baszták el végleg, amikor - különböző módszerekkel - eliminálták azokat a rétegeket, akik ezt az országot mindig is előremozdították: a dolgos, pedáns sváb parasztságot, a szorgalmas zsidó polgárságot, illetve a német és zsidó nagytőkét. Őket elüldöztük, mi meg itt maradtunk. És ennyire futotta.

tarzus 2012.02.28. 16:48:51

@tonypek:

Valóban nehéz elképzelni, hogy a futballista lemondjon és átadja a hatalmát. Most speciel azért is, mert nem nagyon van kinek, aki kevésbé "vezetné meg a népet".
Ezen túlmenően az EU-ban miért lenne elfogadhatatlan Orbán?
Ki állította ezt?

tarzus 2012.02.28. 16:57:25

@ob.szerver:

Ha már ilyen "rasszista" ízű, ámde jogos és sok igazságot tartalmazó eszmefuttatást írtál, akkor kikerekíthetted volna a mondatot:
"Őket elüldöztük, mi meg itt maradtunk, a cigányokkal együtt"

A sok faj egyébként valóban gazdagít, ezt már Szent István is tudta. A szlávságot miért hagytad ki?

2012.02.28. 17:00:39

@pierr: a szerzőt és a hozzászólókat nem választották meg kétharmados többséggel, zsenikém. vagy azt szeretnéd, ha kritizálni is csak akkor lehetne uradat, ha a kritikus maga is politikus? esetleg miniszterelnöki tapasztalatokkal rendelkezik? igazi hithű komcsi vagy.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.02.28. 17:04:38

"ezekkel a reformokkal szemben felesleges az ellenállás"
Reformok??? Milyen reformok? Egyetlen reform sem volt! Csak kapkodás fűhöz és fához! A nyugdíjpénzek lenyúlása inkább ellenreform!

mátyáskirály 2012.02.28. 17:08:38

"Minden nemzetnek olyan kormánya lesz, amilyet megérdemel." - Joseph de Maistre

pierr 2012.02.28. 17:10:13

@Rick Astley: csupán egy felvetés volt, hogy szívesen olvasnék a megoldásokról is, többek között, hamár ilyen udvariasan megszólítottál, akkor a Te elképzelésed is érdekel, már ha van.

Rick Astley-t meg, személy szerint, kedveltem, annak ellenére, hogy egy saját szerzeménye sem volt. De ezt, kérlek ne vedd magadra.

flippant 2012.02.28. 17:10:50

Az orbáni hintapolitika sokkal veszedelmesebb mint a bolsevikok elmúlt 8 éves ámokfutása együttvéve. Hiszen egyszer szabadságharc a gonosz EU ellen, másszor meg vakon végrehajtja az utasításokat, olvasatlanul ír alá paktumokat. Az orbáni hintapolitika minden egyes eltöltött másodperce milliárdos károkat okoz országunknak.

euRópAi bigottság 2012.02.28. 17:14:56

@pierr:
Konrád György köztásasági elnök
Gyurcsány ME
Heller Ágnes - MTA elnöke
Kertész Imre - berlini nagykövet
Schiff András - római nagykövet
Demszky - főpolgármester élete végéig
Haraszti Miklós - washingtoni nagykövet
Eörsi Matykó - külügy
Kuncze - belügy
Gergényi - ORFK vezető
Vásárhelyi Mária - kultuszminiszter
Lendvai Ildi - vallásügyi
Bolgár György - rádióelnök
Bánó András - MTV elnök
Molnár Csaba - szóvivő
Oszkó - PM
Soros György - MNB elnök

ennyivel vajon beérnék?

vajon ennyivel beérnék?

ob.szerver 2012.02.28. 17:31:39

@euRópAi bigottság:

"ennyivel vajon beérnék?"

Én be. Állíts csak melléjük fideszes ekvivalenseiket. Szerintem, akkor még te is.

jag3 2012.02.28. 17:49:37

@BALTAZÁR:

"Valóban? Én úgy vettem észre, hogy az MSZP legfőbb gondja, hogy _ne_ szajkózza, amit a "mieink" hallani szeretnének :p"(tőlem)

"Ezek szerint az MSZP akkor nem demagóg??"(tőled)

Hogy hogy sikerült az előzőből levonni az utóbbit? :o)

Az előbbi legfeljebb azt jelenti, hogy az MSZP nem _populista_. Igaz, az MSZP újabban kisérletezik némi demagógiával, például az éhségmenettel.

Amúgy az MSZP is hajlamos azt ismételgetni, amit bizonyos körök hallani szeretnek, de a "bizonyos körök" az nem a nép, se a választók.

"Nem gondolom, hogy az utóbbi évek intézkedései olyan marha nagy népszerűséget hoztak a Fidesznek"

Ha észreveszed, pont arról irtam, hogy a Fidesz gyakorlati, gazdaság-politikája nem kedvez a lakosságnak.

Mond te tulajdonképpen kivel vitatkozol? :p

"Úgyhogy ne gyere azzal, hogy a Fidesz demagóg az MSZP meg nem"

A Fidesz populista, de csak szavakban és gesztusokban az, az MSZP meg egyáltalán nem populista (akármilyen meghökkentő is ez egy "baloldali" párt részéről), de időnként kisérletezik demagógiával, nagyon amatőr módon.

"Mindkettőnek vannak demagóg megszólalásai, de gyurcsány idején az MSZP-nek nem volt ereje komoly fájdalmas lépéseket megtenni"

Hogy mi van? Hogy jön ez az előzőekhez? Amúgy most nem épp a jobboldali politika elmaradását kérted számon egy baloldali párttól?

"Most persze mindjárt jöttök"

Látom te is "ti" vonalat erősited. Tényleg azt hiszed nagyokos, hogy mindenki fideszes, vagy emeszpés? :p

funfun 2012.02.28. 17:51:00

@salamander: Elolvastam Márfi érsek levelét. Egy mondat belőle: "A független magyar igazságszolgáltatásban még ma is számos olyan ember dolgozik, aki a kommunista rendszer idején elkötelezett kiszolgálója volt a pártállami diktatúrának " - írja. És a parlament kormánypárti erőiben nem ülnek volt MSZMP tagok, volt beszervezett ügynökök? A kormányban is vannak volt kommunista párttagok. Sőt, maga a nemdoktor Schmitt Pál is a kommunista rendszer elkötelezett kiszolgálója volt, nem véletlenül futtatták annyira őt és családját.
Akkor miről beszél az érsek? Hol az igazság szeretete? Mert ez erős csúsztatás!!! Más szemében a szálkát, a sajátban a gerendát sem, kedves Márfi érsek?

Tell Vilmos 2012.02.28. 17:52:54

Qrvára nem akar elindulni ez az IMF tárgyalássorozat! Szvsz most az ellenfél húzza az időt, gondolom jól jönne nekik 1 kis pánik...

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2012.02.28. 17:54:06

@alib: "orbán viktor a magyar nép igényeihez igazítja politikáját, és úgy tűnik, nektek erre van igényetek. Nyilván nincs alternatívája, mert normális ember sem fog úgy neki állni politizálni, hogy a magyarok többségének nincs igénye a szólásszabadságra, demokráciára, átlátható működésre, a mutyiország megszüntetésére. Ide elmebeteg kell, megkaptátok."
Leírtad az igazságot. :-(

tarzus 2012.02.28. 17:56:34

@flippant:

- A szoclib kormány feltétlen eu-lojalitása jobb volt?
- A Jobbik egyenessége jobb lenne?

Mit szeretnél? Ki jöhetne még szóba?

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2012.02.28. 18:01:17

Szívesen lennék politikus annyi időre, amíg szétrúgom a hátsóját a kádári köpönyeg alól kibújt gazember "elitnek". Aztán le is lépnék a hatalom porondjáról, mert a hatalom egy idő után a becsületesek lelkét is felfalja.

dr Smittpálelnökúr 2012.02.28. 18:04:58

@BALTAZÁR: Volt már olyan, hogy orbán és bandája messze a legnépszerűbb volt, aztán úgy pofára esett a választásokon, hogy nem győzték kezelni az elmebaját.

salamander 2012.02.29. 17:35:09

@funfun:

Igen ebben teljesen egyetértünk.
Én azt a - ma még szélsőségesnek becézett, azonban inkább radikális - nézetet képviselem, hogy szűnjön meg a kettős mérce.

***
süti beállítások módosítása