HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) Áder János (4) áder jános (11) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) alkotmány (1) Alkotmány (1) Alkotmánybíróság (5) alkotmánybíróság (2) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) Brüsszel (1) brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes Beszéd (1) Egyenes beszéd (3) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) Fidesz (4) fidesz (6) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyas gergely (1) Gulyás Gergely (1) gulyás gergely (2) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) hírtévé (2) Hírtévé (11) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) imf (1) IMF (2) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) kormányinfó (1) Kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) Magyarország (1) magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) matolcsy györgy (4) Matolcsy György (1) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) Mesterházy Attila (3) mesterházy attila (6) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) mtva (1) MTVA (3) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) navracsics tibor (2) Navracsics Tibor (1) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) Orbán Viktor (2) orbán Viktor (2) orbán viktor (83) országgyűlés (1) Országgyűlés (2) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) parlament (8) Parlament (2) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) rétvári bence (1) Rétvári Bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) rogán antal (1) Rogán Antal (6) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) schmitt pál (23) Schmitt Pál (1) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) Simor András (1) simor andrás (2) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) szolidaritás (1) Szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) tállai andrás (2) Tállai András (1) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Orbán-beszéd - tényleg meredek volt...

2012.02.07. 16:24 Poldi bá

Megmondta az elején, hogy meredek lesz. Az lett.

Most láthatja mindenki, újságíró, politológus, mennyire naiv is volt, amikor bizonyos - megalapozottnak tűnő - jelekből kiindulva azt prognosztizálta, hogy békülékeny, a hazai ellenzéknek és a nyugati világnak gesztusokat felvonultató beszéd lesz Orbán Viktor évértékelője.

Nem volt az.

Szó sem volt itt "hibák kijavításáról", letisztult, nyugodt kormányzás adta időről, amely most már lehetővé teszi a konzultációt. Nem hallottunk európai gyökerekről, mindarról, amit uniós tagságunknak köszönhetünk, viszont megtudtuk, hogy fittyet kell hányni az "európai okoskodásra".

Az ismert argumentumok felsorakoztatása történt, ugyanazzal a gúnyos felhanggal, amit megszoktunk (megszoktuk?).

És igen. A "Békemenet" nagyközönsége a biztos háttér, hát ezért volt szükség a több százezer ember kivonulására.

A kitűzött feladat a középosztály "összebékítése" a nyugdíjasokkal, utóbbiak kussoljanak, mert a nyugdíjukat a középosztály termeli meg, előbbiek értsék meg, hogy az egyre nagyobb létszámú nyugger-korosztály nélkül nem lesz meg a szükséges szavazattöbbség.

A beszéd íve, felépítése, a tételesen és axiómaként felsorolt állítások a politikai demagógia talán sosem tapasztalt szintjére "emelték" az orbáni kommunikációt. Arcpirító hazugságok odavetése, politikai közhelyek, mindenki által elfogadott demagóg "célkitűzések" központba állítása jellemezte ezt beszédet. Nem szokatlan ez, tegye fel a kezét, aki vissza tud emlékezni valami relevánsra Orbán Viktor elmúlt években tartott országértékeléseiből!

A helyzet azonban megváltozott, most sokkalta nagyobb figyelmet, "elemzői kapacitást" kap majd ez a produkció és a végeredmény minden bizonnyal lesújtó lesz.

Saját hívei számára is csak felületi érzéstelenítést adhattak az elhangzottak, hiszen hamarosan jön a feketeleves, be kell adni a törvénymódosításokat, amelyekkel saját magát köpi szembe a miniszterelnök. (Már korábban megírtuk, ezt gátlás nélkül megteszi majd.)

Ha nem vesszük komolyan ezt a beszédet, akkor szomorúak lehetünk, hiszen Magyarország miniszterelnöke paródiát adott elő.

Ha komolyan vesszük, akkor tragikus a helyzet, mert nem kádári, hanem rákosista produkciót láttunk. A néptől (már nem is a kétharmadtól) eredeztetett hatalom mindenre feljogosít, amit a néppel, magának a népnek az érdekében teszünk. (Ütemes taps, Éljen Orbán! Éljen a Párt! kiáltás.)

A szónok este majd otthon megkérdezi a feleségét:

Na? Mindent elmondtam?

Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

180 komment

Címkék: orbán viktor évértékelő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kalmár 2012.02.07. 17:57:19

Szomorú ha ezt vélted hallani.
Nagyon világos, pragmatikus beszéd volt. Ezért bírjuk sokan Viktort, nem hadovál. Egyértelműen, érthetően fogalmaz és bizony tetszik, hogy egyrugóra jár az agyunk. Sorba vesszük észre a témáinál, hogy bizony pont így gondoltuk, végre valaki tett is ezekért.

Rákosi?
Apám, te beteg vagy. Ennyire fájt, hogy szemétdombra dobta a nép az eszméidet? Megértem.

linócsik 2012.02.07. 18:03:14

Hol volt itt az év értékelése???? Valamiféle (alapvető) konkrétum? Hol volt itt valami-minimális- önkritika? Vagy tényleg minden nagyon jó itt??? Ez a békemenet minden legalizál? Ki ellen szólt a békemenet? Azt tudjuk, h. Orbán mellett....De Ő két napra rá épp az ellenkező oldalt képviselte (szerencsére) Brüsszelben!!
Emberek, ébresztő! Amíg nem késő...

2012.02.07. 18:03:58

@Kalmár: egy birka zombi vagy.

Dr. Adofizeto 2012.02.07. 18:03:59

Kiváló poszt.
Fordítottak egyet a fideszes elvtársak a forgószínpadon: most itthon puffog a nagy vezér, kint pedig szerényen behódol. (Mindkettő okait érteni vélem ebben a felállásban is.)

truthful.shepherd 2012.02.07. 18:11:59

Faszom. Most akkor Rákosi vagy Hitler?
Döntsétek már el, mert így teljesen össze vagyok zavarodva, hogy nácizni kell-e vagy kommenistázni.
Picsába, hogy ebben a kurva országban még rettegni sem lehet normalisan.

Kalmár 2012.02.07. 18:12:46

@Rick Astley: Szerintem nem. Tényleg ennyit bírtál kipréselni az agyadból?? Remélem nem melegedett túl ettől kisbuzi.

Dr. Adofizeto 2012.02.07. 18:17:08

@truthful.shepherd: A kettő szinte ugyanaz, ezt nem mondta neked még senki?! Az eszközkészlet, a tematika 90%-ban egyezik.

duncan 2012.02.07. 18:18:40

nem lett volna baj, ha előtte egyeztetnek: akkor vagy ő nem mond félmillió adósságtól megmenekült háztartást, vagy a PSZÁF nem adja ki a közleményét a 160 ezer végtörlesztőről (akik közül kb 37 ezer hitelből törlesztett)

Dr. Adofizeto 2012.02.07. 18:21:23

@Kalmár: Ebben a k. nagy egyetértésben, azt fejben sikerült-e összeraknotok, hogy ha nem tartoztok a kiválasztottak közé ("középosztály"), ugyanúgy palesztinok, niggerek lesztek ebben az országban?

truthful.shepherd 2012.02.07. 18:22:42

@Dr. Adofizeto: ezt megkaphatnám írásban is a Köztársaság tér-Gizella utca-Síp utca dedikálásával?

2012.02.07. 18:24:51

@Kalmár: apa, akkor a kedvedért egy sokkal egyszerűbb kérdéssel zárom le ezt a "vitát": miért nem szakadt bele anyádba a fejed? a magadfajta mocskos söpredék tönkreteszi az országomat és még van pofád idejönni és fröcsögni? te, világ egyetlen magasságos felsővezetője, miért nem folytál végig inkább apád gumicsizmáján?

szomorúszamuráj 2012.02.07. 18:25:04

@Kalmár:
gondolom első sorban lengeted a zászlót évek óta...

így működik egy fideszes bértollnok?
életre-halálra...

Dr. Adofizeto 2012.02.07. 18:26:11

@truthful.shepherd: Szerintem inkább olvasgass történelemkönyveket...

sisszi 2012.02.07. 18:29:16

simán beszari volt a beszéd. az a maradék fideszre szavazó középjobbos is lemondott most arról, hogy itt bármiféle tényeken alapuló kormányzás jöhet.... ennyi. semmi új nem volt benne. @Kalmár: mi volt ebben a pragmatizmus ???? tényleg nem értem, magyarázd el légyszíves

Rókakígyó 2012.02.07. 18:29:21

A Család fontos és annak a gyarapítása. A Zemberek le vannak ejtve. Azt a bizalmat, aminek elvesztése (bár nem lehet elveszíteni, ami nem volt), nem fogják tudni visszaszerezni. Ha azt gondolják , hogy a németek (de mondhatnám bármelyik magára adó demokratikus eu országot) komolyan fognak bennünket venni a következő két évben óriásit tévednek. Meg lehet nézni, hogy két év alatt hová sikerült Brüsszelen kívül hivatalosan elutazni ennek a Családnak... Az EU egyetlen országa sem látja szívesen a magyar vezetőket. Arabok, Isztánok (pl üzbeg, tadzsik stb) esetleg szóba állnak velünk, de itt nem lesz bizalom-visszaszerzés mostanában.

babraba 2012.02.07. 18:32:11

@truthful.shepherd: @Kalmár: tudod, ez olyasmi mint a liberálbolsevista...

Kalmár 2012.02.07. 18:32:35

Hajrá fiúk. Az internacionálét el ne felejtsétek énekelni ebben a nagy röfögésben!! Hogy kiborultatok egy karakán kormányfőtől:))
Szar van a palacsintában? Szegény VV fletó ott hülyül Miskolcon, a szocik meg ott araszolnak a hóban és reménytelen reszketésüket csak az a düh tompítja, hogy mindenki leszarja a performance-ukat. Értem én, hogy politikai árvák lettetek, de ezen nem segít, ha találtok egy lábtörlőt amit rágcsálhattok......

Kalmár 2012.02.07. 18:34:24

@szomorúszamuráj: Sajnos nem sikerült semmit sem írnod. Nem baj ha nem válaszolok?

babraba 2012.02.07. 18:35:44

@Kalmár: tényleg droid vagy... te rángattad elő szegény ferit (még mindig rettegsz tőle?), pedig már nyugodna békében... Lécci még egy libajnait is nyomjá, megy egy elmútnyócévet!
Te pedig mondhatod, hogy milyen jó illatú az új fidesz parfüm, a szar attól még szar marad, és büdös, de fürgyé' benne nyugodtan!

torró 2012.02.07. 18:37:05

"duncan":
160 ezer családról beszéltek ami durván 400 fő.Így értették.
Más.
"linócsik":
Volt értékelés, amennyit elértek. "ki ellen szólt a békemenet?" Nem mindig valakik ellen szól egy menet!Hozzá kéne szokni hogy lehet valami mellett is.Brüsszelben Orbán nem az ellenkező oldalt képviselte,ellentétben egyesekkel. De ezt már más posztokon ezerszer kielemezték.
És még egyszer, 2011-s évről volt szó. És nem ígért semmi nagyot,mivel a jelenlegi gazdasági és nemzetközi viszonyok között utópia lett volna.

2012.02.07. 18:37:18

@Kalmár: kalmi, internacionálét a szüleid énekelték bő szájjal a felvontéren az aranykorotokban :-) buta divatkomcsi jobbágy.

Kalmár 2012.02.07. 18:37:35

@sisszi: Kicsit nehezen fogom, hogy mit nem értesz. A mindennapi élet területeit vette sorba. Elmondta, hogy mi volt vele a baj, és milyen okokból, miket léptek. Szerintem érthető volt.
Ráadásul a legtöbb dologban tökéletesen egyetértettem vele.

Dexter007 2012.02.07. 18:39:43

szégyenletes és hányingert keltő, h ilyen gerinctelen söpredékre bízta a birka többség szép Hazámat! ez a rabló banda forint száz-milliárdokat lopott el a birkák egyetértő bólogatása mellett, erről persze nem beszélt a fő-gengszter!! mert 0 konstruktív dolgot vittek végbe az elmúlt 2 évben! az érdekkör és a barna nyelvű tapsolók feltőkésítését nem tartom annak...

béla a görög (törölt) 2012.02.07. 18:41:10

@truthful.shepherd: szabadon választhatsz.
ennek a skizofrénnek sok ideológia elfér az agyában attól függően melyik énje jön elő fasiszta vagy kommunista. nem vallja hanem alkalmazza az ideológiákat.

szóval akkor most EU megint szar. És a szarhoz igazítja az alkotmányt, hogy a szar adjon már neki enni. Aha, értem - minden világos :)

Kalmár 2012.02.07. 18:41:52

@Rick Astley: Kalmi??
Apám ez vicces, hogy mind buzik vagytok. Bezézgetsd a kockás mellényes Yorkidat én nem tágítok. Nem tudsz rendesen ekézni?? Ott ülsz a géped előtt egy rózsaszínű selyem ingben és nem érted, hogy édesanyád amikor azt mondta, hogy : Fiam öltözz melegen!!
Akkor nem pont így értette....

2012.02.07. 18:44:34

@Kalmár: töki, értem én hogy apád fogdosott gyerekkorodban, de a f*sznak itt kell kiélned a torz, beteges, látens baromságaidat? miért nem vonulsz be egy sarokba csöndben meghalni inkább? tedd boldoggá a világot!

Kalmár 2012.02.07. 18:45:25

@babraba: Annyi különbséggel, hogy ők tényleg kormányoztak......nem mindegy.

szomorúszamuráj 2012.02.07. 18:48:48

@Kalmár: már válaszoltál...
amennyit érsz,..semmit...

Dexter007 2012.02.07. 18:49:45

@Kalmár: és mi a faxért jön ovi a békemenettel? az nem is 2011-ben történt, azt majd értékelheti jövőre - otthon a zasszonynak, mert addigra leváltjuk...
amúgy ovi pont az ellentétét képviselte Brüsszelben (amúgy helyesen) amiért a békemenet kiállt...

georgie58 2012.02.07. 18:50:27

Nem paródia volt ez, hanem tragikomédia... Csak a könnyeket már elsírta ez az ország.
DE MEGÉRDEMELTÜK! Aki figyelte, mit tett a fidesz 1998-2002. között, tudhatta (volna), hogy mi következik, ha ez az éhes farkashorda 8 év után ismét rászabadul a hatalomra; itt van, nesztek (nekem is).
Ilyet az elmúlt 1100 évben nem élt meg ez a szerencsétlen, balf@sz ország. Voltak jó, voltak rossz, és voltak katasztrofális vezetőink az elmúlt évszázadokban, DE elmebetegegek csak most. Talán csak Szálasi volt kivétel, de azt legalább hamar eltakarította a történelem.

Kalmár 2012.02.07. 18:50:57

@Rick Astley: Semmi humorod, laposakat fingasz és rötyögasz rajta....nincs semmi érdekes a veled való csípkelődésbe. Be is fejeztem.
Az mindenestere döbbenet, hogy már megint csak a pedofil buziságokon jár az eszed...fúj Kiráz a hideg olyan undorító vagy.
Adjak egy telefonszámot?? Valami segélyvonalat, vagy ilyesmit. Kérj segítséget!
De mostmár ne tőlem, mert a kedvenc rossztulajdonságom a homofóbia. Még a végén szurkot és tollat kapnál.
(jól van, tudom, hogy toll már van a seggedben, de ez nem olyan...)

Kalmár 2012.02.07. 18:55:38

@Dexter007: Azért, mert jól esett neki is, hogy sokan kiálltak mellette. Furcsa, hogy nem értitek azt, hogy az a gyarmat helyett egyenlő tagság mit jelent. Kint is ezt mondta. Itthon is.
Kérdezd meg a Görögöket, Románokat stb. Ők már tudják milyen ha mindent az IMF diktál. Mi nem fogunk privatizálni ezerrel. pedig kellene a vízünk, nem engedünk az egykulcsos adóból stb.
Nem baj, ha nem értünk egyet.

2012.02.07. 18:55:49

@Kalmár: befejezhetted volna korábban is. nézz már körül, ki a troll.. hol van a nyugdíjasokkal meg fizetett románokkal feltöltött békemeneted? az intellektuális értelmiségi tömeg vesz most körül, ebből fakadólag egyedül fröcsögöd itt a szemetedet és mindenki ujjal mutogatva röhög rajtad. helyesebben röhögne, ha nem a mi bőrünkről lenne szó.

Kalmár 2012.02.07. 18:56:45

@szomorúszamuráj: Tessék? Bocs nem figyeltem! Mit mondtál?

Prof. Dr. Lencsés István 2012.02.07. 18:56:53

@Kalmár:

Kalmár holnap jöjjön be hozzám a grazi rendelőmbe!
Kérem, ne vonalkódos gatyában, zsíros hajjal, testékszerrel a fitymájában. Mindenképpen mossa meg a 11 fogát. A maga fajtája nehezen gyógyítható, de talán......!

rockjano 2012.02.07. 19:02:19

Szokásos profi demagógia.

Képek, hasonlatok a szokásos, rengetegszer hallottuk már.

Igazán senkit sem érdekel, még saját híveit sem.

Aki ezzel egyetért és ez neki elég és egyetért vele az nézzen a lelkébe egy kicsit, tudom sokan vannak meg sokan nem...

Közben szép lassan minden tönkremegy...

Kalmár 2012.02.07. 19:06:42

@Rick Astley: Nocsak megpróbálsz konkrét dolgokat írni? :))) Helyes az előbbire csúnyán ráfaragtál.
Bíztatlak, hogy ez a jó irány, próbálj ehhez hasonló dolgokról vitázni, mert a szexben nem leszek partnered.
Szóval: A román fizetett nyugdíjas sztorit komolyan gondolod? Szerinted, hol parkolt az a 2-3000 busz, ami kellett volna?? Ejnye no, majd csak kiötlöd....
Szerintem a demokráciában jogom van eldönteni, hogy tetszik e valami vagy nem. Ennek hangot is adhatok. Kicsit idemásolnám, hogy miket reagáltál arra, hogy nekem tetszett a beszéd.

Miután nem szóltam hozzád, nem minősítettelek, te ezeket vita, kérdés nélkül vágtad a fejemhez:

"birka zombi, miért nem szakadt bele anyádba a fejed?, troll, apád fogdosott,torz, beteges,buta divatkomcsi jobbágy,

EZEK UTÁN IDE MEREDE ÍRNI, HOGY TE VAGY AZ ÉRTELMISÉGI TÖMEG??????? Kérd vissza a tandíjat és takarodj.

Kandabula 2012.02.07. 19:07:39

Nekem lenni nem tud, fönök mitet akarolt mond. Én lenni fülel mint vaktyuk, de mékse.

Kandabula 2012.02.07. 19:08:42

Hanem a Schmitt? Hol ő van volt?

micsoda? 2012.02.07. 19:09:41

Nekem olyannak tűnt, hogy "mondok is valamit meg nem is". Azért mondott hasonlatokat, hogy rajongói olvadozzanak. Szerintem az egész beszéd , a szavak, szófordulatok színpadias alkalmazása volt. Tetszene is, ha legalább úgy élhetnék, mint amit megérdemelnék, mint az osztrák sógorék.

zw007 2012.02.07. 19:10:30

Kalmárral nincs értelme vitázni. Ugyan olyan elmebeteg szar alak, mint akinek a seggét nyalja. Át kel rajta nézni, bár tudom nehéz (nekem se sikerül), mert a saját bőrünkön érezzük, hogy az ilyenek miatt, egy pszichopata kinyírja a Hazánkat!

Kalmár 2012.02.07. 19:11:18

@Prof. Dr. Lencsés István: Ezzel azt akartad, mondani, hogy neked nem tetszett az évértékelő beszéd?
Megértem ha a képességeid nem teszik lehetővé, hogy kifejezd az ellenvéleményedet, ilyen nyomorultul primitíven próbálod kifejezni magad.
Persze felénk ha valaki így szólítja meg a másikat, azzal előfordul, hogy úgy szájbabasszák egy széklábbal, hogy elhányja magát....
Ezért nem szerepelnek jól felénk a liberó erők.
Ilyenek vagytok.

sisszi 2012.02.07. 19:12:05

@Kalmár: világos volt, de miben? persze hogy én is egyetértek hogy pl.: legyen jövője a (jövőbeli) gyerekemnek, legyen boldogság, munka, család....stb. de hát ebben mi a pragmatizmus???? sorra vette az alap emberi értékeket-vágyakat melyek univerzálisan igazak!!! ez nem pragmatizmus, ez hit kérdés. szerintem. én elvárnám azért egy ország első emberétől, hogy néha!! nyilatkozzon már meg arról, hogy ezeket az univerzálisan mindenki által elfogadott dolgokat HOGYAN szeretné megvalósítani. és kb ITT kezdődik a pragmatizmus. szerintem

bélabácsi2 2012.02.07. 19:13:57

@Kalmár: Föl, föl ti rabjai a Földnek, Föl, föl, te éhes proletár!...
Hidd el tesó én már dúdolom és nem leszek egyedül.

Orbánnal értesz egyet, mert csak azt hallod meg, hogy MIT kell csinálni, ezt a vak bányaló is látja, de arról soha nem beszél, HOGYAN kell aztat megcsinálni. Itt az ebsír hantja.

Dúdolom tovább:

"A gazdagoknak kedve-kénye
erőnkből szívja ki a vért,
csaló az államok törvénye,
mert minden bajt szegényre mért."

"Ez a harc lesz a végső,
csak összefogni hát!"

Kalmár 2012.02.07. 19:14:13

@zw007: Kicsit sírjunk együtt zw ügynökkel....temetjük a hazát...
Mi az a zw?
Csak nem egy cég? Kitaláltam?

igényes 2012.02.07. 19:14:25

@Kalmár: Nem vagyok liberós, de a te szádra kellene egy egész csomag. Did you copy?

Kalmár 2012.02.07. 19:15:17

@bélabácsi2: Nekem a hogyannal sincs bajom. Elég világosan látszik.
Menetelés közben énekeltek? Kissé hideg van.

Kalmár 2012.02.07. 19:17:26

@sisszi: Olvasd el az Alaptörvényt keretet ad és irányt mutat. Nézd meg újra az évértékelőt, benne van a hogyan.
Nézd meg az elmúlt másfél év rekord számú törvényét. Benne van.

bélabácsi2 2012.02.07. 19:17:52

@sisszi: bocs, nem láttam a tiédet, mikor írtam, nohát, nohát, nem vagyok egyedül figyelsz @Kalmár?

Mariann19 2012.02.07. 19:18:39

@Mariann19: Kalmár! Én az előzőekkel szemben nem vitatkozni szeretnék veled, hanem - mint kormányhívő embertől - szeretném megkérdezni, hogy szerinted Orbán Viktor milyen ismérvek szerint definiálná a középosztályt jelenleg.Ugyanis most hallottam a Századvég elemzőjét, szerinte az Orbáni középosztály fogalma nem kötődik szorosan az anyagi viszonyokhoz, sőt, egyáltalán nem, hanem a család, a kötelességtudat, a felelősség vállalás a domináns tényező, jellemzően a fiatalabb korosztály tartozik ehhez az embercsoporthoz.Orbán Viktor ugyanakkor a középosztályt az ország teherbíró rétegének nevezi, aki a gazdaság terheit képes a hátán viselni.Utóbbi hipotézis viszont egy tehetős réteget kell, hogy jelentsen. Kérlek, ne hagyj kétségek között, remélem ezt korrekt módon megválaszolod, nem fogsz sértegetni, mert én sem teszem ezt, mivel én a véleménycserék hive vagyok.

Willy 2012.02.07. 19:19:40

@Kalmár: Pragmatikus?
Naazannyát! Figyelj. A FIDESZ taktika mindig az, hogy azoknak beszélnek akik meghallják. Ez szép dolog. Azonban egyszer csak vége lesz és ott a fal.
Hova tűnik a pragmatika akkor?
Szóval Miniszterelnökünk elmondta szerinte hogy kell érteni azokat a dolgokat amit ők eddig tettek. Jó sok csúsztatással és jó sok "evidenciális" kijelentéssel keverve, hogy a bólogatás is meglegyen. "Az ég kék, a fű zöld, a víz nedves" és ezekből jön a hülye levezetés: "Amiért nedves a víz, ezért nekünk vizel kell hajtanunk a szárazmalmokat". Erre mondaná kedves barátom: "Igen, Igen, Nincs összefüggés". Viszont a beszéd tele van ilyenekkel.
Kezdetnek, hogy miért csinálnak mit, még el is ment volna, de ezzel a sok zöldséggel csak az eszi meg aki egyébként is enné (erőt adó jelenléti reklám)
Akire rá kíván erősíteni lassan a szöveg nem győzi meg. Az alsó réteg "kiéheztetését" a középréteg (ami azért főként ebből élt eddig) fogja megsínyleni. Nincs hátország vége az időnyerésnek.
Szóval értéktelen beszéd volt a tartalmát tekintve,
Azt hallottuk Ő hogy gondolja, de arra lettünk volna kíváncsi mi szól azokról akik nem úgy gondolják. Egy értékelésnek ez fontos része. Erről nem esett szó.
Milyen pragmatika? Mismásolás az egész.

bélabácsi2 2012.02.07. 19:20:46

@Kalmár: nem baj, ha lenézel engem, megszoktam hogy a fajtád belém törli a száját és a lábát, miközben "ellopja a tenger közepén a csónakot" meg tudom, hogy én ennyit is érek, azon még gondolkodom hogyan lehetne akár egy alacsony rezsijű kislakásban 47 ezerből megélni, majd te segítesz...

"A győzelem napjai..."

sisszi 2012.02.07. 19:21:20

@Kalmár: az a Viktor verziója. nem az enyém. nem tehetek róla hogy nem vagyok hívő katolikus-református és hogy sok dolgot másképp látok. most akkor mi van? ennyi. menjek apu-anyu-hoz és csesszem le őket, hogy rövidlátó módon nem úgy neveltek, hogy az Orbáni rendszerben majd jól érzem magam? vagy mit csináljak?

2012.02.07. 19:22:13

@Kalmár: nem látod, hogy egyedül vagy a világ ellen? :-)

zw007 2012.02.07. 19:23:18

@Kalmár: Nem, nem cég. Kevés infód van, hogy ezt kitaláld, de tényleg nem is lényeges. Én leírtam amit szerettem volna (nem is neked szólt), és részemről ennyi.

zw007 2012.02.07. 19:25:07

@Rick Astley: Sajnos nincs egyedül, pedig jobb lenne akkor a világ. :)

bumfordi 2012.02.07. 19:26:06

@Prof. Dr. Lencsés István:
Professzorom csatlakozom.
Kalmár fiúnak, mert derékül védi a védhetetlent én is felajánlok egy ingyenes tisztítókúrát, talán az agysejtjei közül maradt még ép, ami megmenthető. Az az igazság, hogy tulajdonképpen sajnálom az ilyen emberszabásúakat, mert szar lehet a ketrecben élni.

2012.02.07. 19:28:22

@zw007: úgy értem, az aktuális commentfolyambol hol a többi zombi ésvagy retardált bércommentelő..? szabi van?

Pelso.. 2012.02.07. 19:30:39

A középosztály? Amit épp tönkretesz ez a politikai kalandor..

Morbo, a megsemmisító 2012.02.07. 19:35:15

@truthful.shepherd: komolyan mondom én egyáltalán nem bírom a vektort és az életben nem szavaznék a fideszre, de ez az állandó hitlerezés meg rákosizás szörnyen komolytalan. Kb az mszp népszavát intravénásan kapó híveit lehet ilyen személyeskedő vádaskodással megnyerni.

Ez a bejegyzés legalább annyira gyenge a fidesz kormányzati teljesítménye.

Kandabula 2012.02.07. 19:36:06

@Kalmár: írod: "Nagyon világos, pragmatikus beszéd volt". Nos, a beszédnek volt egy tétele: a "várható fellendülés reményéről" tett említést. Amennyiben a fellendülés reménye is csak várható, az előadó pragmatizmusa az uborkafára felmászó világvégvárók racionalizmusával vetekszik. (Persze ez nem igaz, birodalmát keményen építi. Ha benne vagy a buliban, irigyellek. Ha nem, sajnállak.)

dr.Hüppögő Balneológus 2012.02.07. 19:43:44

Beszélt Bóvliviktor? Mire kellett most figyelni, amit hazudott, vagy csak a kezét?

dr.Hüppögő Balneológus 2012.02.07. 19:46:30

Nemzetünk Doktora is ott védett, vagy mára eldugták valahova?

Netuddki. 2012.02.07. 19:48:17

Nem tudom de utálom az olyan "politikusokat" akik rébuszokban beszélnek és külön értelmező kell hozzá mit is akartak mondani. Már ha akartak valamit és nem csak összevissza beszélnek...

zaphodbeeb 2012.02.07. 19:55:12

Kedves Kalmár!
Neked ez az évértékelő tetszett.
Nekem meg az alábbi évértékelés nem tetszik:
- 3x bóvli,
- eltakarított alkotmánybíróság, ami miatt:
- egy rakat alkotmányellenes törvényünk van,
- meg egy alkotmányellenes alkotmányunk,
- eu törvényekkel szembemenő törvényeink, ami miatt most maszatolunk,
- stb., lenne még pár.

Ezek nem érdemek, hanem bűnök

dr. Ringlósztár 2012.02.07. 20:04:07

@Kalmár:
Ez igaz, csak közben piszok sokat hazudik, az a baj.

DillingerEscapePlan 2012.02.07. 20:19:35

Végigolvasva a kommenteket, úgylátom Kalmár az egyetlen fideszes kommentelő. Én mint második fideszes kommentelő, szeretném elmondani, hogy szerintem jó kis évértékelő volt. Úgyhogy eddig a fideszeseknek tetszik :)

Knapp 2012.02.07. 20:22:33

"Kalmár 2012.02.07. 17:57:19
Nagyon világos, pragmatikus beszéd volt. Ezért bírjuk sokan Viktort, nem hadovál. Egyértelműen, érthetően fogalmaz és bizony tetszik, hogy egyrugóra jár az agyunk."

Elképzelem az egy rugóra járást az utóbbi évben:

Orbán:
"természetes, ha válság idején, akiknek több van (multik, bankok) többel járulnak hozzá a közöshöz"

Kalmár:
Ez az! Igen, pont én is ezt akartam mondani! Hihetetlen.

Orbán:
"igazságos az egykulcsos szja, mert arányos, és aki többet keres, többet vihet haza"

Kalmár:
Ez már mekkora! Királyság, pont így gondolom én is!
Hogy ez pont ellenkezik az előző állítással? Pont leszarom, mert egy rugó van és az meg nem nálam.
Ettől még lehetnék nyugodtan kormányszóvivő, CR2 Peti is kb. ennyit tud.

Részletezzem tovább?

Tomboltál, mikor diplomásokat akart gyártatni és most is, mikor belátja, hogy ilyen mennyiségben szart sem ér az a papír.

Tapsolsz, ha Orbán szidja az országot eladósító szocialista kormányokat, és elhiszed, hogy "jelentősen csökkent az államadósság – igaz, a forintingadozás miatt ez nem mindig látszódik egyértelműen."

Basszus, ha a devizahitelesek tartozását is 265 ft-os euró vagy 165 ft-os CHF árfolyamon néznénk, nem is lenne gáz. Ekkora egy hazug kretént.)

Szóval örülök, hogy téged a parasztvakítás is szórakoztat és ugyanolyan flexibilis vagy, mint Viktorka, de ha lenne ÖNÁLLÓ véleményed a világról, bizony nehezebben fogadnád be a vezír mondandóját! ;)

Blogger Géza 2012.02.07. 20:25:29

Azért ha valaki ilyen pofátlanságokat ír, hogy "arcpirító hazugságok" voltak a beszédben, talán illene felsorolnia és alátámasztania ezeket, mert ez így csak egy ostoba ömlengés...

fagzal 2012.02.07. 20:26:53

Ez a Kalmár gyerek az, amiért itt tart az ország, ahol. Ő az átlagszavazó, a fülkeforradalmár, akinek minden fehér vagy fekete, a négy alapművelet fölötti dolgok már imperialista trükközések, amik szemben mennek a józan ésszel. Beveszi a hangzatos(?) maszlagot, a "világos, pragmatikus" kifejezés kb. azt jelenti, hogy "primitív, demagóg". Aztán ha valaki más véleményen van, jön fröcsögés.

Knapp 2012.02.07. 20:27:03

Hja, Kalmár 19:17:26-kor írt, aztán kapott egy perc múlva egy kulturált kérdést (Mariann19 2012.02.07. 19:18:39}, amire nem válaszolhatott volna buzizással, így inkább csendben van...

Talán csak brosúrát lapozgat..

Lasombra 2012.02.07. 20:27:43

aki régóta szokott blogokon kommentelni nem tartja unalmasnak és feleslegesnek ezt a mókuskereket?

1. poszt megjelenik
2. ügyeletes fideszbuzi felbukkan, és beröffen valami ordenárét (terel)
3. erre ráugrik egy halom ember, és már indul is a végtelen sárdobálás oda-vissza.
4. a poszt témaja meg csak nyomokban kerül elő. (oké, most én is offolok.)

kalmárnak pl tetszett az évértékelő. lelke rajta. akár hülye, akár hülye ízlése van, akár pénzt kap érte, hogy ezt írja, tökmindegy.
neki és a fideszfanok többségének (ui. maradt még talán ott is gondolkodó, kritikus ember, velük érdemes beszélgetni) TÖKMINDEGY mit tesz vagy mit mond Viktor. ők feltétlenül szerelmesek bele. kritika nélkül tetszik nekik minden.

egészen biztos vagyok benne, hogy ezt is meg tudnák magyarázni: www.youtube.com/watch?v=YxPPzR2SJwQ
már ha megkérnénk őket ilyesmire, de nem tesszük. felesleges.

ők ilyenek.
szerintem nem kell baszogatni, nem kell etetni őket.
mint a kutyagumit, ki kell kerülni.

Kandabula 2012.02.07. 20:31:45

@DillingerEscapePlan: valóban, sokat tanultunk, új ismeretekkel gyarapodtunk. Hiányzott, no.

Én végighallgattam, idemásolom, amit máshol írtam: "volt egy poénja, valami ilyesmi: - Megkérdeztem a feleségemtől, hogy elmondjak-e mindent, azt mondta, hogy nem. (Nevetés a nézőtéren.) Hát nem is mondott semmit. Mert régi igazság, hogy nem az a lényeg amit elmondunk, hanem amit elhallgatunk. Meg amit teszünk."

Arról mi a véleményed, hogy Schmitt Pál nem volt ott?

Knapp 2012.02.07. 20:31:58

@Blogger Géza:

Orbán az államadósság jelentős csökkenéséről beszélt, ami nem látszik az árfolyam ingadozás miatt.
265 ft-os euró árfolyammal számolnak stabilan.

Az elmúlt években 1 millió ember megtanulta, hogy ha deviza hitele van, akkor az aktuális tartozása annyi, amennyi a devizaösszeg AKTUÁLIS értéke.
Persze úgy magasabb szám jönne ki és nem lehetne csökkenést hazudni.

system09 2012.02.07. 20:32:12

@Kalmár , nem tudom miért van ez hogy ti fideszes hittérítők mindig azt gondoljátok hogy nektek van igazatok a HÍR TV-n ezt mossátok az agyatokba . Jobbos ismerőseim mindg azt szajkozták hogy a szociban volt agymosás , hát amit most produkáltok azt a legrosszabb kommunista időszak is csak babazsur volt .

Blogger Géza 2012.02.07. 20:32:49

@Knapp: "Tomboltál, mikor diplomásokat akart gyártatni és most is, mikor belátja, hogy ilyen mennyiségben szart sem ér az a papír."

Egy politikusnál (és bármely intelligens embernél) szerintem érdem, ha az új helyzethez igazítja a tennivalókat, és nem egy lejárt lemez ismételget élete végéig. 1998-ban teljesen más volt a helyzet, korántsem alakult ki pl az a jogásztúlképzés, ami most fojtogatja szakmát illetve a pályakezdőket.

Ami az államadósságot illeti, ez pontosan így van, ha a Ft-ban számolt GDP-vel osztod az EUR-ban nominált adósságot, akkor a pillanatnyi árfolyam-ingadozásoknak igenis nagy a szerepe a mutató alakulásában, ez színtiszta matematika. Ezt a hatást számos módszerrel lehet korrigálni, csak az egyszerűség kedvéért ezzel senki nem foglalkozik. Az árfolyam-ingadozások idővel amúgy is visszalökik a normál sávba dolgokat, de addig nyugodtan lehet ezen élvezkedni (csekély öröm...)

szomorúszamuráj 2012.02.07. 20:34:11

@DillingerEscapePlan:
meg is lepődnék,ha másképp lenne...
de ezzel együtt,talán el kellene fogadni azt is ha másnak nem tetszett...és nem megköpködni érte...,mint kalmár párttársad teszi....

hogy is hívják az ilyet,véresszájú fideszes...

Kandabula 2012.02.07. 20:35:05

@Lasombra: valóban, az elterelés érdekes technika. Legutóbb Orbánról a nyelvjárásokra ugrott a fővonal.

Alonee 2012.02.07. 20:37:28

@Mariann19: No de kérem, egy Kalmárral nem állunk szóba. Puszi. :))

stefankrisz 2012.02.07. 20:38:01

@DillingerEscapePlan: Van,ilyen,hogy Fideszes? Tűzön-vízen? Kritika nélkül? 20 éven keresztül?
ezt mondta ma:
"A politika nem a balettáncosok világa, nem Aleszja Popova, hanem Mohamed Ali szokott eszünkbe jutni a politika világáról, bár mindkettő táncos lábú."

szerintem inkább bábfigurák, ripacsok világa a politika.
Rossz döntés volt rájuk szavazni. Én megbántam. Mert már tényleg jobbat/mást akartam 2éve, de ezt semmiképpen sem. Az elmúlt 2 év "kormányzása" után és ha csak az elmúlt 2 hónap kudarcait nézzük akkor ez az évértékelő iszonyú mélypont. Az önkritika ismeretlen a szótárban.

DillingerEscapePlan 2012.02.07. 20:38:29

@szomorúszamuráj: szegény párttársam már az elején megkapta hogy zombi és hasonlók. nemcsodálom ha visszavág.

Hertelendi 2012.02.07. 20:39:16

Hát nem írigylem ezt a Kalmár gyereket...amit ma ez itt kapott...

Tényleg most hol van???

Lasombra 2012.02.07. 20:40:47

@Kandabula: látom, te is két taskon tolod. :D
na az eleve bukott ügy volt odaát: ha nem tudunk ragzani, akkor monnyuk rálya, hogy eziszen csak nyelvlyárás. aki meg hejesbitt, az kecseg pesti. s mint ojjan, feltehetően liberális is (azaz buzi)! ennyi.

az ilyen diskurzusokhoz nem lehet sok mindent érdemben hozzátenni, ez így szép és kerek, ahogy van.

DillingerEscapePlan 2012.02.07. 20:41:14

@stefankrisz: a fideszesek kitartanak a fidesz mellett. erről lehet őket felismerni. kire fogsz szavazni 2014ben?

Blogger Géza 2012.02.07. 20:41:26

@Knapp: "265 ft-os euró árfolyammal számolnak stabilan."

Ki számol MA ezzel? Senki, szellemekkel harcolsz. A 2012-es költségvetés 299-nel volt számolva, miközben ma a Ft jóval erősebb (290 körül volt ma). Egyébként a januári "hiány" egész pontosan brutális többlet lett.

Egy tipikus magyar család és magyar állam helyzete számos ponton különbözik:

1) A magyar családnak folyamatosan törleszteni kell, a magyar állam ezzel szemben jellemzően megújíjta a hiteleit, a nominális adósságtól nem várható, hogy belátható időn belül csökkenne, tehát nem beszélhetünk a szó klasszikus értelmében vett törlesztéséről.
2) A magyar államnak nem csak Ft-ban van bevétele, hanem devizában is.
3) A magyar állam lényegében bármikor juthat új forráshoz, minden kötvényaukción van érdeklődő, hol több, hol kevesebb, az utóbbi aukciók kifejezetten sikeresek voltak, igazából ez nem probléma. Ezzel szemben sok család egyáltalán nem hitelképes már.

Kandabula 2012.02.07. 20:42:18

Mi ez a lapítás Schmitt Pál körül?

Kandabula 2012.02.07. 20:49:57

@Lasombra: enek leni eggyijen. Dolognak. Ez ojanmint a főzés. Ammit nemtudokk deviszont élvezem az vita butus okkal. Vagyokk nélkül. Énnnekm leni ety Svejk. Imádni hüjesseg.

Parajpuding 2012.02.07. 20:50:17

Az egyszeri magyar többség pedig a zorbánkormány évértékelését sokkal rövidebben és lényegretörőbben adná elő egy vastag zöld és barna náthás-kakaós turhacsula formájában. És ezzel túl is értékelné csuti gnómot.
Komolytalanabbra fordítva pedig, a szokásos, az üveges tekintetű agymosott és farnyaló övéinek tartott szánalmas tébolyszínházat láthattunk, tele aljas hazudgsággal, amitől normális embernek a gépágyú is csőretölt a zsebében.

Knapp 2012.02.07. 20:50:27

@Blogger Géza:

Persze, így is lehet azt magyarázni, hogy balfaszságot csináltak a tömeges diploma osztással és pl. a diákhitel rendszer alanyi jogon történő elérhetőségével.
Az oktatáspolitika évtizedekre szól, akkoriban ők éppen a fiatalok szavazatait vásárolgatták ezzel a módszerrel.

Mivel a magyar állam nem rendelkezik a törlesztéshez szükséges deviza mennyiséggel, azt meg kell vásárolnia, mikor például euróban törleszt.
"idővel visszalökik" abba a sávba?! Hehe, ne fárassz!
Most akkor mennyi a tartozásunk?
deviza összeg x árfolyam

Semmi garancia rá, hogy éppen törlesztéskor (mely lényegében folyamatos a lejáró kötvények és egyéb hitelek illetve azok kamatterhei miatt) alacsonyabb lesz az árfolyam, mint a mostani.

Azt pedig apró jelként érzékelheted, hogy villámgyorsan garantált árfolyamon a fideszesek végtörlesztették a deviza hiteleiket.
Ha jelentős forint erősödést várnának, akkor ezt miért tették volna?
Akkor a további hitelfelvétel lenne a logikus.

stefankrisz 2012.02.07. 20:51:22

@DillingerEscapePlan: a nyájat már elhagytam. Nem vágyok újabb pásztorra. Nagyon szkeptikus leszek az biztos. Első körben azért elvárás lesz,hogy legyen számon kérhető programja (ami ugye 2010-ben nem volt,vakon kellett támogatni). De 2014 még nagyon messze van,addig még lesz néhány pálfordulása a jelenlegi politikusoknak és lesz még néhány tüntetés ,sok minden fog (ki)alakulni.

DillingerEscapePlan 2012.02.07. 20:53:30

@stefankrisz: felelős döntést hoznál ha a fideszre szavaznál szerintem.

Blogger Géza 2012.02.07. 20:57:45

@Knapp: Akkoriban tényleg bántóan alacsony volt a diplomások aránya a népességen belül (pl. európai összehasonlításban), mostanra inkább majd jó szakmunkásokban lesz hiány. Az ipar dinamikusan fejlődik (5,4% 2011-ben), kelleni fog oda a munkaerő.

"Mivel a magyar állam nem rendelkezik a törlesztéshez szükséges deviza mennyiséggel, azt meg kell vásárolnia, mikor például euróban törleszt. "

De nem vásárol, mert devizahitelt vesz fel. Értsd már meg. Devizatartalékaink amúgy is rekordszinten vannak az utóbbi hónapokban.

""idővel visszalökik" abba a sávba?! Hehe, ne fárassz!"

Gondolom, ha pár hete 324-es euróbál azt mondom, hogy febr 7-n 290 lesz, akkor is ezt mondtad volna... Sebaj.

mim 2012.02.07. 20:59:41

Az én fordításomban Orbán úr értékelése, röviden és világosan:
- "Fantasztikus vagyok"
- "Aki nekem dolgozik az is fantasztikus"
- "Aki nem ért egyet, azt eltiprom"
- "A középosztály nyalja ki a nyugdíjasok valagát"
- "A nyugdíjasok nyalják ki a valagam"
- "Köszönöm, most tapsolhatnak"

Blogger Géza 2012.02.07. 20:59:49

@Knapp: Jah, a végtörlesztésből meg látom, végképp nem sokat értesz, de ezt most fáradt vagyok szájba rágni...

Knapp 2012.02.07. 21:00:48

@Blogger Géza:

1. folyamatosan újítja meg a hiteleket, azaz ha nem talál hitelezőt, azonnali fizetési kötelezettsége keletkezik.
Kamatfizetési kötelezettség meg akkor is van, hisz ha az állam a kamatokkal növelt összegre vesz fel újabb hitelt, akkor a nominális adósság is növekszik. (az aktuális szükségletek döntik el, hogy mennyi hitelért kuncsorgunk ilyenkor, a lejárónál többet vagy kevesebbet kérünk, de a kamatfizetés jellemző ilyenkor.)

2. aha. Mennyi bevétele van devizában a magyar államnak?

3. mint írod: bármikor juthat több-kevesebb(!) forráshoz. Ha ez kevesebb, akkor lásd 1. pont.

A költségvetést 299-es árfolyammal számolták, csak Orbánék az államadósságot számolják ilyenkor 265 ft-tal.
Ez utóbbit a híveknek kommunikálják, akik többségében nem értenek hozzá.

dr. Bubó 2012.02.07. 21:03:40

a magyarok tengerjáróját a kommunisták zátonyra futatták...

európa hanyatlik ez a lényeg... minket meg megment dr. zorbán...

éljen a párt! éljen a vezér!

system09 2012.02.07. 21:04:56

mai pártokat küldjül el egy melegebb éghajlatra kezdjünk el egy civil társadalomra és szakemberekre épített országot építeni, mert az elmúlt 22 év csak rosszat hozott többségünknek . Mostani is csak talpnyaló klienturát épít .

system09 2012.02.07. 21:04:59

mai pártokat küldjül el egy melegebb éghajlatra kezdjünk el egy civil társadalomra és szakemberekre épített országot építeni, mert az elmúlt 22 év csak rosszat hozott többségünknek . Mostani is csak talpnyaló klienturát épít .

Knapp 2012.02.07. 21:05:01

@Blogger Géza:

Azért próbáld már meg "szájbarágni", ha már 10 éve ezzel foglalkozom, talán átjön, mit is akarsz mondani!
Ugye tisztában vagy vele, hogy az árfolyam ingadozáson, vagy a gyenge forintnál felvett deviza hitelen nyerni is lehet?

Blogger Géza 2012.02.07. 21:05:48

@Knapp: Reménytelen vagy... Hol számolta már 265-tel? Mondd a számot.

linócsik 2012.02.07. 21:05:49

Nem is gondoltam, hogy a polgári oldal műveltsége már ilyen csúcsokat dönget, de Kalmár kommentjei számomra egyértelművé tették, hogy a polgári értékek nem csupán a vallás-politika mixelésében merülnek ki, van itt más is..
A zátonyra futott, oldalára dőlt olasz hajó Magyarországgal való összehasonlítása nagyon költőire sikeredett. Csak az a gond, hogy az üzenete számunkra nem sok jóval kecsegtet: a hajó-mint tudjuk-menthetetlen, szét fogják szedni...

linócsik 2012.02.07. 21:06:21

Nem is gondoltam, hogy a polgári oldal műveltsége már ilyen csúcsokat dönget, de Kalmár kommentjei számomra egyértelművé tették, hogy a polgári értékek nem csupán a vallás-politika mixelésében merülnek ki, van itt más is..
A zátonyra futott, oldalára dőlt olasz hajó Magyarországgal való összehasonlítása nagyon költőire sikeredett. Csak az a gond, hogy az üzenete számunkra nem sok jóval kecsegtet: a hajó-mint tudjuk-menthetetlen, szét fogják szedni...

system09 2012.02.07. 21:06:24

mai pártokat küldjül el egy melegebb éghajlatra kezdjünk el egy civil társadalomra és szakemberekre épített országot építeni, mert az elmúlt 22 év csak rosszat hozott többségünknek . Mostani is csak talpnyaló klienturát épít .

real madafaka 2012.02.07. 21:07:33

Én a gyerekeit sajnálom igazán.Nem tehetnek róla hogy ki az apjuk.De ezt a bullshit szöveget hallgatni minden esti mese helyett,hétvégi ebéd alatt...stb...komoly szellemi kihívást jelenthet.
Ehhez képest egy Kádár beszéd felér egy közepesre sikerült Hofélia előadással.
Beteg ember.Beteg gondolatokkal.Nehogy a következő generációnak meg kelljen majd tanulnia a szöveget...érettségi tantárgyként.

Hertelendi 2012.02.07. 21:08:09

@DillingerEscapePlan: Mitől lenne felelős döntés a fideszre szavazni? És mi az a felsőbbrendűség, ahogy előadod itt magad? Te mi alapján ítéled meg, hogy mi a felelősségteljesség???

Blogger Géza 2012.02.07. 21:08:28

@Knapp: 10 éve foglalkozol végtörlesztéssel??? És még azóta nem jöttél rá, miért éri meg? Hát, erre már nincs szakkifejezés.. :) További 10 év töprengést, hátha...

Knapp 2012.02.07. 21:11:18

@Blogger Géza:

Hülye.
Tudom, miért éri meg, te barom!
Azt kéne felfognod, hogy ha forint erősödéstől tartanának, akkor most az lenne a divat kormány körökben, hogy lehetővé teszik maguknak, hogy 320 ft-os euró árfolyam mellett "adósrabszolgává" válhassanak.
Ennek pont az ellenkezője történt: a maguknak alkotott szabályozással kimenekültek a deviza hitelekből.

A linkemen meg rágódj egy picit.

Kandabula 2012.02.07. 21:16:16

@system09: az a baj, hogy a dolog nem ilyen egyszerű. A mai társadalmak pártokban gondolkodnak és működnek. Amit írsz, egyszerű hülyeség. Ki küldi el őket? Te? Ha nem Te, akkor ki? Vagy kik? Kire szavaztál? És egyáltalán... Gondolatod - bár érthető - de primitív. Végül is ezzel nyert a Fidesz.

Alamio 2012.02.07. 21:25:30

A kedvenceim az olyan kommentelők, akik ki tudják nyilatkoztatni, hogy a másik oldal komplex szavazóbázisa hülye.

Védjétek ilyen produktívan a demokráciát továbbra is, szurkolok :-D

A beszédről konkrétan egyetlen értelmes hozzászólást sem olvastam. A posztban sem, ezért (is) rossz. Konkrétan borzalmas.

@Mariann19: Nem nekem szólt, de ez a kérdés legalább értelmes. Nem tudom rá a választ, ha valaki tudja, érdekelne engem is.

IMHO: a felelsségvállalásra képes, családos, vagy annak alapítására törekvő, alapvetően bőven a létminimum felett élőket értem alatta.
Én valahogy így definiálnám.

Blogger Géza 2012.02.07. 21:26:06

@Knapp: Hét pedig simán megérte volna most 324-ért eurót eladni, és ma 290-ért visszavásárolni, ehhez nem kell 10 év tapasztalat, ezt kb 10 másodperc altat megérti egy gimnazista is. No persze 10 év tapasztalat után nyilván azt is bemagyarázod magadnak, hogy Orbán Viktor 265 Ft-os árfolyammal rajzolt valamit egy táblára a beszéd közben... :)

Hogy te milyen hülye linkeket tudsz találni! Én itt én egy 2011 februári dátumot látok csak, honnan látod hogy ez mikor lett frissítve? Ezt szoktad nézegetni, miközben hergeled magad?

Amúgy csak neked megsúgom, hogy vásárlóerő-paritás alapján a 265 egyébkét sokkal reálisabb árfolyam lenne, ás sok hozzáértő használ vásárlóerő-paritást, ha arra kerül a sor, persze a te világképed szerint ezek mind fideszesek (még ha soha ne is hallottak erről a pártról).

nemecsek ernő áruló 2012.02.07. 21:33:13

@Kalmár: Rákosi hívei is mind ezt mondták.

Knapp 2012.02.07. 21:38:55

@Blogger Géza:

Azt a jobb felső sarokban látod, hogy mikor frissült legutóbb biztosan az oldal:
"Gyorstájékoztató az ÁHT 2012 (!) január havi helyzetéről"

Ha nem tudnál olvasni, oda van írva (Matolcsy neve teszi hitelessé, hehe), hogy ez egy rendszeresen frissülő mutató!
2011 február a bázis adat, az árfolyam valóban nem frissül azóta, de az mnyp vagyon beolvasztása utáni kötvénybevonás benne van.

Ha meg mégsem frissül rendszeresen, akkor találtunk neked még egy kormányzati hazugságot... ;)

324-ért hitelt is megéri felvenni, amit 290-en törlesztesz. Fogalmam sincs, mit magyarázol erről nekem...

Eddig egyébként az volt az alapkoncepciód, hogy sehol nem számol 265 ft-tal a kormány, most meg az, hogy természetes, ha annyival számol.
Remélem, megéri neked a gumigerinc!

system09 2012.02.07. 21:41:18

kandabul , nem a Rákosi rendszerben élünk ha nem vele akkor ellene . Én végig szenvedtem a szocit és a rendszerváltást köszönöm de ebből már elég volt , többet nem kérek . Az egyszem gyerekem már az USÁ ban van mert ez a nagyszerű rendszer semmi perspektívát nem tud adni nekik. Igy át politizálva szerintem egy normális ország sincs mint a miénk , ezt köszönhetjük a mi nagy VEZIRÜNKNEK ( oszd meg és uralkodj Viktornak ) és ezt már utálom . Az összes párt egy nagy rakás sz....r !

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.02.07. 21:44:37

Talán az egyetlen politikus által tartott beszéd amiben alig volt populista elem, az Gyurcsány öszödi beszéde.
Kár hogy az egy szűk körbe előadott, önvallommás volt a semmittevésről, hazudozásról, lopásokról.

Ez az egész cikk olyan, mintha csodálkozni kéne azon, hogy az ég kék.
Hogy a politikus populista beszédet mond.

Nagyon őszintén csodálkozva, nagy adag Orbán fóbiával spékelve.

Knapp 2012.02.07. 21:48:09

De itt van még egy link:

www.allampapir.hu/

2010 és 2011 decembere között 914,5 Mrd-dal nőtt az államadósság az ÁKK szerint, amely ugye gondozza az állományt.

Ezek nagyon eldugott linkek ám, valahogy a "hívőkhöz" sosem jutnak el olyan könnyen, mint Viktor szavai.

ökörpöröly 2012.02.07. 21:48:22

Orbán Viktor csak halvány utánzata egykori magának. Megkopott, zavarodott, bizonytalan. Őszintén szólva, nekem se Orbán, se a FIDESZ soha nem volt szimpatikus -én nyugat-európai típusú konzervatív szavazó lennék, ha lenne ilyen formáció nálunk-, de el kell ismerni, hogy a 90-es évek legjobb szónoka volt.
Briliánsan használta a jogi és egyéb logikai okfejtéseket a demagógiával együtt. Most már csak papírról mer hülyeségeket felolvasni. Nem csak a stílusa, beszédei tartalma silányult el, hanem ő is megkopott. Látszik a több éves pszichiátriai kezelés hatása, amit bukásai után kellett elviselnie, hogy nem tetszik neki, hogy nem játszhat a saját szabályai szerint -amelynek fő szabálya az, hogy csak ő nyerhet-, mert az EU és a gazdasági körök rákoppintottak az orrára, illetve az, hogy a Nyerges-Simicska-Pintér-maffia teljesen megmérgezte. Már nem ura se önmagának, se a mondandójának. A metakommunikációja, hanghordozása, beszéde zavarról tanúskodik. Haldokló ember, akit a háttérből rángat az őt teljesen alágyűrő maffia, illetve a maradék életösztöne és hatalomvágya.
A magyar társadalom nyomorát jól mutatja, hogy még mindig ennyire népszerű.

DillingerEscapePlan 2012.02.07. 21:54:26

@ökörpöröly: tudjuk, te visszasírod a fletót, de annak már vége sajnos, jóreggelt.

Mesterlövész 2012.02.07. 21:56:10

Az ilyen mértékű pofátlanságért legszívesebben leköpném ezt a sz*rházit.

Hertelendi 2012.02.07. 21:57:11

@DillingerEscapePlan: Elfelejtettél nekem válaszolni...

Blogger Géza 2012.02.07. 21:58:59

@Knapp: Bakker, te ennyire nem értesz a nethez? Ha van oldalt egy link, az rohadtul nem mond semmit arról, hogy az az oldal mikor frissült, amiről a link mutat. Teli van a net mindenféle oldallal, alkalmazásokkal, amiket nem frissítenek, hiába írta ki, aki annak idején úgy gondolta...

De igazad van, kár minden magyarázat. :) Ha annyira értesz hozzá, pontosan tudnod kell, hogy a mechanikusan Ft-ra átszámolt értékekből hányadost mennyire torzítják a pillanatnyi árfolyam-ingadozások, ha a számlálót és a nevezőt nem ugyanúgy kezeled, ha meg nem, akkor úgysem érted meg.

Hertelendi 2012.02.07. 22:10:45

@DillingerEscapePlan: ha lehet többé ne reagálj a kommentjeimre...én se fogok a tieidre...

büdös paraszt...

Publius Decius Mus 2012.02.07. 22:11:44

Közösségi értékekről beszélt, az egyéni és társadalmi nehézségek megéléséről, a megfelelő mentalitásról, munkáról és az egyéni és közösségi önbizalomról.

Sokaknak ez kínai. Rengetegen szerelmesek a saját társadalmuk gyűlöletébe. Akiből hiányzik a megértés elveszíti a jogát a kritikára is. Ez egy betegség is, a 20-ik század társadalmi katasztrófáinak maradványa.

ökörpöröly 2012.02.07. 22:18:14

@DillingerEscapePlan: Apád fasza sírja vissza Fletót, ha nem vagy funkcionális analfabéta, akkor rájöhettél volna az írásomból.:) A magyar politikai elit -is- olyan silány, hogy valamirevaló politikust importálnunk kellene. Nekünk nem "Trianon" volt a legnagyobb csapás, hanem az osztrákoktól való elszakadás. Mert a magyar harcolni tud a szabadságáért, de élni vele nem. Sajnos alsóbbrendű nemzet -mármint a többség- Silány nemzet, silány elit, silány társadalom -tisztelet a kivételnek-. Ez az ország sajnos sokkal jobban illene Dagesztán vagy Üzbegisztán mellé, mint Közép-Európába.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.02.07. 22:22:43

@Blogger Géza: Majd megnézem két év múlva ezt a grafikont, amit a google készít eurostat adatok alapján.

De gyanítom hiába nézem a szociktól rosszabb GDP arányos államadósság szempontjából soha senki nem lesz. Ahogy a munkanélküliség grafikonoktól se hiszem, hogy lehet szarabbul csinálni ezt a szociktól.

http://www.google.hu/publicdata/explore?ds=z8o7pt6rd5uqa6_&met_y=unemployment_rate&idim=country:de&fdim_y=seasonality:sa&dl=hu&hl=hu&q=munkan%C3%A9lk%C3%BClis%C3%A9gi+r%C3%A1ta+n%C3%A9metorsz%C3%A1g#!ctype=l&strail=false&bcs=d&nselm=h&met_y=unemployment_rate&fdim_y=seasonality:sa&scale_y=lin&ind_y=false&rdim=country_group&idim=country:hu&idim=country_group:eu&ifdim=country_group&hl=hu&dl=hu

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.02.07. 22:23:32

@Trompf: Ez lemaradt.. Ez a GDP arányos hiány:
http://www.google.com/publicdata/explore?ds=ds22a34krhq5p_#!ctype=l&strail=false&bcs=d&nselm=h&met_y=gd_pc_gdp&scale_y=lin&ind_y=false&rdim=country_group&idim=country_group:eu:non-eu&idim=country:hu&ifdim=country_group&hl=hu&dl=hu

bélabácsi2 2012.02.07. 22:29:35

@ökörpöröly: kérjük vissza azt a fehér lovat, aztán tűnés innen :))))

Thomas Guevara 2012.02.07. 22:32:09

Csak azt szeretném tudni, hogy hogyan ás kitől védené meg azokat a vízkészleteket amit ők maguk adtak el "óccón" a naggyon megbíszható naggyon balátszágos kínai elvtálszaknak.

ökörpöröly 2012.02.07. 22:33:54

@bélabácsi2: Én azt mondom, tűnjenek az ázsiai és kelet-európai diktatúrákat imádók -meg a romák:)-, mi meg várjunk a német megszállásra! :)

bélabácsi2 2012.02.07. 22:38:59

@Publius Decius Mus:

"Közösségi értékekről beszélt, az egyéni és társadalmi nehézségek megéléséről, a megfelelő mentalitásról, munkáról és az egyéni és közösségi önbizalomról. "

Ezeknek a válságát saját maga idézte elő, most már megélhetjük, de azt is csak úgy, ahogy ő akarja, csodás lesz!

vargazoli 2012.02.07. 22:45:01

Én Orbán helyében nem lennék olyan büszke a "békemenetre", mert akik ott kiálltak mellette, azokat minősíti, hogy kik mögött vonultak. Mert ha egy menet élén olyan emberek állnak, mint az antiszemita, kirekesztő és gyűlölködő Bayer Zsolt és Bencsik András, az ilyen hangvételű cikkeket a lapjában eltűrő Széles Gábor vagy a félbolond, a vezérben kritika nélküli messiást látó és a másik oldal felé ugyancsak gyűlölködő művészemberek (Kerényi, Pataki), akkor azok mögé normális ember nem áll be, hanem kifejezetten elmenekül onnan.

Amennyiben a menet élén olyan tekintélyes és normális gondolkodású jobb oldali érzelmű emberek haladtak volna, mint pl. Sólyom László vagy Bod Péter Ákos (és még sorolhatnám), akkor az egész sokkal hitelesebb lett volna a tömegben haladó sok tisztességes, de feltétel nélkül - még ha el is veszik a magánnyugdíját és indoklás nélkül kirúgják a közszférából - hívő és hinni akaró Fideszes érzelmű emberektől, így azonban csak annyiban igazolták vissza Orbánt, hogy az említett gondolkodású embereket a barátainak tart és a szélsőjobbal együtt kiválóan fel tudja használni őket a politikai ellenfelek elleni gyűlöletkeltéshez.

ökörpöröly 2012.02.07. 22:45:21

@DillingerEscapePlan: A 8 bites fideszbirka agyadnak értelmezhetetlen volt az írás mennyisége?
Akkor skandáld: "4 láb jó, 2 láb rossz!", s higgyél a törpedisznó mini Napóleonodnak! :)

duncan 2012.02.07. 22:45:30

@torró: ok, igaz, az index.hu volt a félrevezető

ökörpöröly 2012.02.07. 23:00:37

@vargazoli: A Fidesz mögött pont ez a neofita söpredék áll.

Bayer Zsolt volt ifjúkommunista, liberális, liberális konzervatív, most meg demagóg áljobboldali. Egykoron a Népszabadság újságírójaként sírta tele a sajtót a bűnöző Simicskáról, a hatalomra törő, az ex-kommunistákat kiszorítani akaró jobboldali médiaerőszakról, majd pedig jó pénzért visszament a Fideszhez, mert onnan több pénz esett le neki.

Bencsik pedig nem hiába volt a Népszabadság politikai rovatának újságírója a rendszerváltás előtt, a Munkásőr újság főszerkesztője. Olyan szép dolgokat írt 1987-ben, hogy a Szovjet-Magyar Baráti Társaság ifjúságnevelő hatásáról, hogy majd megkönnyeztem, amikor olvastam. Aztán pedig hirtelen fordulattal átállt az MDF-hez, ahonnan 1993-ban kirúgták túlzott radikalizmusa iránt.

Kerényi a kommunista elit kedvenc rendezvényszervezője volt. Nem csak magyarországi pártrendezvéyneket rendezett, hanem a kommunista Mekkában, Moszkvában is rendezett pártrendezvényeket. Aztán volt a liberális Chartások tányérmosója is. Igaz, mellékszálként funkcionált, mert a kommunista múltja és tehetségtelensége miatt nem vették komolyan.

Ezek igazi neofiták, akik mindig odaállnak, ahonnan a legnagyobb cupák esik le. Dobják azt a kommunisták, libsik vagy az áljobboldali Fidesz.

Mondjuk számomra teljesen természetes, hogy a köpönyegforgató, hol ifjúkommunista, hol radikális liberális, hol antiklerikális, hol liberális konzervatív, hol ókonzervatív, hol szimplán csak álnemzeti demagóg Orbán és bandája mögé tisztességes ember teljes szívvel nem áll oda. Lehet, hogy nagy nehezen rászavaz, mert szoclibeknél jobbra számít, de nem áll mellé.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2012.02.07. 23:04:17

@Kalmár: "Nagyon világos, pragmatikus beszéd volt. Ezért bírjuk sokan Viktort, nem hadovál. Egyértelműen, érthetően fogalmaz és bizony tetszik, hogy egyrugóra jár az agyunk."

Nem csoda, a te igényeidhez volt szabva a beszéd. Eddig ér az eszed, ez az, ami neked világos és érthető. Neked nincs is szükséged ennél többre.

Mások meg igényesebbek, ez van.

ökörpöröly 2012.02.07. 23:09:18

@flugi_: "Nem hadovál". :) Ennyi ökörséget összehazudni, mint a törpe Napóleonunk, nem egyszerű. Bár az államadósságnál egy kicsit bezavarodott. :) A társadalom jelentős részének a szellemi szintje, ismeretanyaga, logikai készsége olyan silány, hogy egy ilyen szellemi fogyatékosok szintjének megfelelő bohózatot is bevesznek. Ezért tartunk itt.

A Látó 2012.02.07. 23:11:02

A szónok este majd otthon megkérdezi a feleségét:

- Na? Mindent elmondtam?

- Ott a pörkölt az asztalon. Zabálj, mondta és a fal felé fordult.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2012.02.07. 23:12:40

@vargazoli: ha te lennél Orbán helyében, és ezt mondtad volna az évértékelőben, akkor a közönség meglincsel, mert személyes sértésnek venné, lévén mind ott volt a menetben :)

DillingerEscapePlan 2012.02.07. 23:13:49

@ökörpöröly: rajtad látszik is hogy elhiszed azt a sok orbitális faszságot amit összehordasz.

Kalmár 2012.02.07. 23:18:02

@fagzal: Hol volt itt más vélemény te köcsög?
Ahogy leírtam, jött a köpködés. Olvasd vissza rohadj meg!

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.02.07. 23:18:23

Ujabb veletlenszeru baromsagok amik egesze osszeallva arrol szolnak, hogy fogalmuk sincs, hogy mit kene csinalni.

Ha az elmult nyolc evben amig ellenzekben voltak nem azt mantraztak volna, hogy mindenrol Gyurcsany tehet hanem a kormanyzasra keszulnek akkor most nem itt tartana az orszag ahol jelenleg tart.

reálisan 2012.02.07. 23:19:23

Lehet cikizni vég nélkül Orbánt, de végre van egy komoly miniszterelnök, akit azért nyugaton is partnernek ismernek el. Azt is lássuk be, hogy it az országban a liberális ellenzék naponta alaptalan rémhírekkel zaklatja az embereket, nem is értem ezt miért nem büntetik. Múlt héten Budapest behajtási díj, ma BKV diákjegy. Mérhetetlenül aljas dolgok ezek. Megérdemelnének a terjesztők pár évet magyar börtönben. Ott legalább megísmernék a védett népcsoportot.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2012.02.07. 23:20:20

@ökörpöröly: sokkal boldogabb ám az élet bután. Instant fontosvagyok érzés egy ilyen beszéd annak, aki abban a hitben él, hogy ő is része a nemzetet most dicsőségbe vezető bátor és nemhadováló kormányzat seregének. Ez a Kalmár például itt küzd ellenünk.

Kalmár 2012.02.07. 23:20:27

@flugi_: Igen, a ti igényeiteknek a bikicsunáj Mekkmesterházy, vagy a pedofil Chon, vagy a VV Fletó a miskolci szomszédokból felel meg.
Mert olyan kurvára igényesek vagytok.
A nagyképűsködés az megy.

Kalmár 2012.02.07. 23:23:53

@Rick Astley: Meglátjuk a választásokon Facebook huszár.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2012.02.07. 23:27:29

@Kalmár: válaszoltál valamit, mehet a pipa! Nehogy válasz nélkül hagyd a többi hozzászólásomat, még azt gondolhatják a pártban, hogy azokkal egyetértesz! Annak sem kell relevánsnak lennie, szerencsére!

ökörpöröly 2012.02.07. 23:34:13

@DillingerEscapePlan: Ezek "sajnos" tények. Egy kis utánjárással mindenről meggyőződhetsz. De tudom, téged a tények és a valóság nem zavar, mert keverék kis Napóleonod fingja megzavarta a 8 bites agyad. :)
A fajtádat hívják úgy, hogy csőcselék. A te fajtád tombolt Szálasinak, Rákosinak, Kádárnak, most meg Orbánnak. A lényeg az, hogy nem szabad emlékezned, nem szabad gondolkoznod, csak a birkaiskola aktuális tananyagát bégetned -de nehogy a tegnapit, azt töröld, mert az már elavult-! :)

ijontichy 2012.02.07. 23:39:18

@Mariann19: Általában az anyagi, egzisztenciális helyzetre gondolunk középosztályról beszélve. Azonban ennél jóval fontosabb, egyrészről a viszonylagos műveltség (ti. közgazd. nonszenszeket, túlzott, teljesítményellenes kollektivizmust... stb. felismerni képes), valamint az államtól való viszonylagos függetlenség (pl.: egy jól fizetett köztisztviselő, anyagiak alapján középosztálybeli, ugyanakkor helyzete könnyen megrendíthető).
Orbán álmainak középosztálya az, amelynek tagjai többségének "nyakán ott van az állami póráz", azaz egzisztenciája rövid távon megingatható. És nincs gyűlöletesebb "polgár" a szemében, mint a nemzetközi piacon is "forgalomképes" citoyen. :-(

ökörpöröly 2012.02.07. 23:40:45

@flugi_: Őszinte legyek, én már régóta sajnálom, hogy ebbe a "nemzetbe" születtem. Sokkal szívesebben lennék svájci vagy skót polgár, olyan vaskalapos hülye, aki elvárja, hogy ne hazudjanak neki, hogy rendesen kiszolgálják, hogy ne lopják meg, hogy kiszámítható életet éljen. :) Okádhatnékom van ettől a csőcseléktől. Körülbelül annyi oka van büszkének lenni valakinek a mai magyarságra, mint a cigányságra.

Mária 2012.02.07. 23:43:37

@ökörpöröly:

"Körülbelül annyi oka van büszkének lenni valakinek a mai magyarságra, mint a cigányságra."

A cigányok legalább összetartóak...

linócsik 2012.02.07. 23:50:41

@Kalmár: Látja, ez is különbség közöttünk: Mikor csúfoljuk/kereszteljük át a jobbos pubikat???!! Mi a rendes nevükön nevezzük őket...A stílus maga (NEM MAGA!!) az ember...

ökörpöröly 2012.02.07. 23:51:03

@Kalmár: Neked meg a zsidó-cigány keverék Orbán, aki 2000-ig a Liberális Internacionálé alelnöke volt, a rendszerváltás előtt KISZ-vezető. Apja-anyja függetlenített MSZMP pártitkár. Az se zavarjon, hogy pár évvel ezelőtt Orbán minden állami támogatást meg akart vonni a történelmi egyházaktól, hogy bojkottálta az országgyűlés Trianon megemlékezését, hogy számára szitokszó volt a jobboldal és konzervatív kifejezés. Egy köpönyegforgató neofita, aki már mindegyik térfelet bejátszotta. Az a szerencséje, hogy van elég ostoba, tudatlan, tanulatlan, jellemtelen, agyatlan szargalacsin, akiknek minden hazugságot be tud adni, hogy hatalmat kapjon tőlük. :)

Emellett én nem járok szavazni, mert egyetlen olyan normális jobboldali párt sincs, amire jó szívvel szavazhatnék. A demagóg és tolvaj áljobboldali pártoktól meg felfordul a gyomrom. Semmivel nem szeretem jobban, ha Kapolyi és társai helyett Simicska, Nyerges és társaik lopnak meg, még akkor se, ha közben népnemzeti rigmusokat hangoztatnak. :)

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2012.02.07. 23:52:29

@ökörpöröly: más az értékrended. Itt sokan vannak, akik azt várják el, hogy boldogok lehessenek. A valóság meg másodlagos.

ökörpöröly 2012.02.08. 00:06:54

@flugi_: Na ja, szarhalom tetején is lehet boldog lenni, ott is tudnak turbékolni a gerlicék, de azért nem igazi. :D Attól még normális ember nem szeretne a sztálini kommunizmusban élni, hogy ott is lehetett szerelmes az ember, örömet okozott, mikor gyermeke született, elmerenghetett egy naplementén. :)

ökörpöröly 2012.02.08. 00:09:12

Jó éjt mindenkinek! Fideszbirkák, ne felejtsetek el imádkozni a Bölcs Vezéréért és a Hunszittyasumér Kumnisznyelő Világbirodalomért!:) Tudjátok, ha hisztek, sikerülni fog szépet álmodnotok! :)

Knapp 2012.02.08. 00:44:25

@Blogger Géza:

És ha torzítják?
Az a kérdés, hogy most éppen mennyi az államadósság.
Több vagy kevesebb, mint egy éve?
Nem olyan bonyolult kérdés ez.

Árfolyamtól függően változik az összege, ez tény, ettől még egy adott pillanatban kimutatható az összeg, hisz az Államadósság Kezelő Központnak is sikerült ez...

akk.hu/
jobb felső sarok.

Szóval csak egy manipulatív fasz képes 265-ös árfolyammal számolni. (ezt pár órája te sem hitted, hogy akad ilyen, csak muszáj a fideszes mantrát fújnod a bukás után is)

A GDP-t is "torzítja" az árfolyam ingadozás, hisz hatással van rá, mégis azt nyugodt szívvel közöljük forintban, akkor egyébként mi is a probléma?

Elárulom:
ha valós árfolyammal számítjuk, akkor nőtt az adósság összege és Orbán ma hazudott a csökkenésről.
Pedig ugye ezért csenték el 3 millió ember nyugdíjpénztári egyenlegét...

Egyébként "manuálisan" is frissítheted az oldalt: leírod egy papírra az eurostart által tegnap közölt 82,6%-os államadósság mértéket és kivonod belőle az oldalon található, ki tudja mikori 76,1%-ot vagy éppen a tavaly februári 81,18-at.

Levezessem?

kivisziat 2012.02.08. 00:45:30

Nem találtad a sapkát Orbán fején Poldi bátyám? Vagy ellenkezőleg, megtaláltad? Mindegy is. Mármint a véleményed. Jelentősége a Bauer Tamáséval vetekszik. Meg a Debreczeni Józseféval. A főnökükről már nem is szólva.

Knapp 2012.02.08. 00:55:15

@Trompf:

"De gyanítom hiába nézem a szociktól rosszabb GDP arányos államadósság szempontjából soha senki nem lesz. Ahogy a munkanélküliség grafikonoktól se hiszem, hogy lehet szarabbul csinálni ezt a szociktól."

Örülök, hogy elfogadod az Eurostat adatait hitelesnek!
Épp tegnap közölték, hogy 82,6 % az államadósságunk a kormány által hazudott 76,1% helyett.

www.portfolio.hu/en/economy/largest_rise_in_public_debt_observed_in_hungary_in_q3_eurostat.23742.html

kivisziat 2012.02.08. 01:07:11

@Rick Astley 18:24:51: Egy hangyányit mintha frusztrált lennél, toleranciabajnok! -:)

Orbán a magyar nép ópiuma! 2012.02.08. 01:24:42

Nem kell félni, ez az őrült már nem sokáig fog beszédeket felolvasni…
Nem kell sokat kibírni, aztán takarodik a Puskás Akadémia elnöki székébe, ott majd pofázhat. De akkor szerencsére már senkit nem fog érdekelni.

kirsten 2012.02.08. 06:06:27

Ha politikus lenne orbán az jó lenne, de csak egy egy semmirekellő haszonleső, aki azért kezdett politizálni hogy meggazdagodjon. Tehetsége egyenlő a nullával. Mihez ért egyáltalán ? Egyes emberek teljes elbutításához, de a kormányzáshoz nem. Ezt a tegnapi beszédet kár volt elmondani, mert rendkívűl szánalmas volt. Amikor azt mondta megkérdezte a feleségét mielőtt eljött hogy mit mondjon /hazudjon?/. Hát igen ő arról híres hogy két moncsicsi adása közben kíváncsi Lévai véleményére.
Nagyon szánalmas és elnyűtt figura.

kitiltott bögre 2012.02.08. 07:52:08

akkor higgy egy fideszesnek ha ló legel a sírján.

Mariann19 2012.02.08. 16:22:06

@Knapp: Vetted a lapot, pontosan ez volt a célom, kuncogjunk együtt. A stílusomból megitélheted, hogy nem jelenthet problémát a középosztály fogalma, nem szeretnék nagyképű lenni, hiszen az emberek nagy része is tudja.

Mariann19 2012.02.08. 16:40:11

@ijontichy: Ezzel a naív kérdéssel egy troll szerettem volna tetemre hívni, elhallgatott. A fogalom alkalmazásához Orbán Viktornak nem ártana kivülről megtanulni a polgár és a középosztály definicióját, annak különbségét,mert keveri a két tartalmat.

Hertelendi 2012.02.13. 17:46:18

@DillingerEscapePlan: na! itt vagy te kis hülyegyerek???? A pszichiátrián kerestelek, de mondták kiengedtek...A gyógyszert ne felejtsd el bevenni..., vagy a Vikiét...
süti beállítások módosítása