HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) Áder János (4) áder jános (11) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) Alkotmány (1) alkotmány (1) Alkotmánybíróság (5) alkotmánybíróság (2) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) brüsszel (1) Brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes Beszéd (1) Egyenes beszéd (3) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) Fidesz (4) fidesz (6) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyas gergely (1) gulyás gergely (2) Gulyás Gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) Hírtévé (11) hírtévé (2) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) IMF (2) imf (1) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) kormányinfó (1) Kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) magyarország (1) Magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) Matolcsy György (1) matolcsy györgy (4) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) mesterházy attila (6) Mesterházy Attila (3) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) mtva (1) MTVA (3) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) Navracsics Tibor (1) navracsics tibor (2) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán Viktor (2) Orbán Viktor (2) orbán viktor (83) Országgyűlés (2) országgyűlés (1) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) Parlament (2) parlament (8) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) rétvári bence (1) Rétvári Bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) Rogán Antal (6) rogán antal (1) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) schmitt pál (23) Schmitt Pál (1) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) simor andrás (2) Simor András (1) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) szolidaritás (1) Szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) Tállai András (1) tállai andrás (2) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Németh Zsolt a porcelánboltban

2017.04.12. 01:16 Poldi bá



És ez egy diplomata? Te jó ég!

Nagyot dobott a Hírtévé azzal, hogy kedden megszólaltatta Németh Zsolt külügyi államtitkárt. Arra kért rövid reagálást a stáb, hogy a Budapesten tárgyaló Hoyt Yee, az USA helyettes külügyi államtitkára tolmácsolta az amerikai adminisztráció véleményét, miszerint kiállnak a CEU mellett és az ügyben a magyar kormánynak nem lehetetlen adminisztratív megállapodásra kell várnia, hanem magával az egyetemmel kell megegyeznie. De kurva gyorsan. (Utóbbi szófordulatot nem a diplomata használta, de úgy látom, mostanában bárhogy lehet fogalmazni még állami tisztségviselőknek is, nekem miért ne lehetne?)

Hoyt Yee útját már korábban megszervezték, nem a CEU miatt jött, de természetesen mégis ez a téma állt tárgyalásainak középpontjában. Elment a CEU-ba is, találkozott diákokkal (le volt nyűgözve) és finom tónusban, de határozottan jelezte hivatalos partnereinek, hogy az USA kormánya a CEU mögött áll és aggódik a magyar törekvések miatt.

Nagy pechje a tények eltitkolásához szokott magyar diplomáciának, hogy az amerikai diplomata több magyar médiumnak interjút adott. Innen tudjuk a fentieket is.

Mit mond erre az emberarcú fideszesnek tartott, viszonylag ritkán megszólaló Németh Zsolt?

Hát ezt:


„Hát ez egy vélemény és egyébként egy helyettes államtitkárról beszélünk és tudtommal ő az elmúlt években is ugyanezt a pozíciót töltötte be, várjuk a jelenlegi amerikai adminisztrációnak a válaszát arra, hogy meg tudjuk-e kötni azt a megállapodást, ami lehetővé teszi, hogy a CEU folytassa a munkáját.”


Azt hittem, nem jól hallok! Pacekba tagadta le a tényeket és sértette végig egy szövetséges ország diplomatáját ez a magyar díszfasz, aki ki tudja, mit csinált az elmúlt húsz évben azon kívül, hogy nyilván havonta eltette a busás fizetését. Tulajdonképpen jó hogy nem üzent hadat Amerikának, azt is megtehette volna és már azon sem csodálkoznánk.

Ezek az emberek mégis mit gondolnak? Nem tudja meg az USA budapesti nagykövetsége a szégyenteljes hablatyolásukat? Már ennyire csak a napi házi feladat teljesítése számít?

Egészen biztos, hogy Németh Zsolt szavait tanítani fogják a diplomataképzőkben. Elrettentő példaként.



Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

79 komment

Címkék: Németh Zsolt CEU

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.12. 05:53:41

Mi a gond? Az amerikai diplomata végzi a dolgát: védi az amerikai érdekeket. A magyar is: védi a magyar érdekeket. Ennyi az egész.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2017.04.12. 07:26:18

Eza díszfasz azzal nincs tisztában diplomata létére, hogy a nagyvilág kultúrált részén nem szokás mindenkit lecserélni egy-egy kormányváltás után. Ez e gyakorlat szinte csak Magyarországra jellemző. Amerikában az adminisztáció jó része a helyén marad, mert ők már értenek ahhoz, amit csinálnak. Csak nálunk szokás, hogy a külügyet egy exfutsalos kakadu és haverjai irányítsanak minden hozzáértés nélkül, de legalább megfelelően arrogáns stílusba.
Pont ezért volt érdekes Németh Zsolt megszólalása, mert ő már régóta külügyi területen dolgozik, már az 1998-2002-es OGV kormány tagja is volt, amikor a mostani külügyi kakadu még a csattogós lepkét tologatta a homokozóban. Ha valakinek, neki tudnia kellene, hogyan működnek a dolgok a világ civilizált felén.

nevetőharmadik 2017.04.12. 08:34:18

@MaxVal BircaMan HJCD: Melyik típusú diplomáciában számít magyar érdeknek a másik oldal durva sértegetése?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.12. 08:58:56

@nevetőharmadik:

Nem látok itt sértegetést. A keményebb hangnem pedig normál része a diplomáciának.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.12. 09:00:30

@The Ghost Wolf:

"Amerikában az adminisztáció jó része a helyén marad"

Hát, nem éppen.

nevetőharmadik 2017.04.12. 09:22:57

@MaxVal BircaMan HJCD: A másik fél képviselőjének jelentéktelenítése és a mondandójának csakegyvéleményezése nem sértés. Á, nem. Birca, te olyan hülye tudsz lenni :)

Egyébként Németh Zsolt megfogalmazásában semmi kemény hangnem nem volt, csak suttyóság.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2017.04.12. 11:36:42

@MaxVal BircaMan HJCD: Sajnos most nincs igazad. Pont azzal, hogy az adminisztrációt nem cserélik le a takarítónőkig bezárólag, ezért megmarad az adminisztáció működőképessége. Trunp az első elnök, aki nahytakarítást csinált. Akadozik is a kormányának működése rendesen.
OGV-nek első dolga volt jkirúgni mindenkit mindenhonnan. Szíjjártó is kirúgott mindenkit, és a külügyminisztériumot a futsalos haverjaival töltötte fel. Meg is látszik a magyar küldiplomácia működésén, és nemzetközi elismertségén. Szíjjártó ha elutazik valamilyen civilizáltabb országba, még egy pohár vizet sem szívesen adnak neki.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.12. 12:40:59

@The Ghost Wolf:

Tévedsz. Az amerikai rendszer alapja, hogy minden szinten csere van. Persze megesik, hogy valaki marad, de csak, ha az új vezető bizalmát élvezi.

Ruszin Zsolt 2017.04.12. 14:58:57

Időközben az oktatási államtitkár megoldotta a kérdést, így nincs itt semmi látnivaló, a tüntetés is felesleges volt...

index.hu/belfold/2017/04/12/palkovics_van_egyszeru_megoldas_ezutan_is_ki_lehet_adni_ceu-s_diplomat/

Terézágyú 2017.04.13. 08:26:46

Odaszarok a szoba közepére. Nekem lehet. Aztán majd megmagyarázom, vagy a rajongóim, hogy az nem is szarás. Vagyis az, de nem olyan, hanem más. Vagyis olyan, de ez véleménynyilvánítás, tehát nem tahóság. Vagyis tahóság, de hát háború van, minden eszköz megengedett. Mármint nekem.

n3spr3ss0 2017.04.13. 09:24:31

Ez is csak egy buta román.

2017.04.13. 09:24:50

@MaxVal BircaMan HJCD: Birkuci most tévedsz. Ámerikában--ahogyan egykor Rákosi pajtás mondotta--hivatásos politikusok vannak, akik általában csakis abból élnek, mert azt tanulták és ahhoz értenek.

A tudásuk alapján, minden kormányhoz lojálisak, legyen az akár demokrata vagy republikánus. Ugyanis ezek az emberek, az usa alkotmányára tesznek esküt. Nekik nem a pártérdek a lényeg, hanem az hogy a nem kis fizetésüket, kiváltságos helyzetüket és a munkahelyüket el ne veszitsék.

Ezek a profik !Kormányoktól függetlenül, voltak, vannak és lesznek emberek, akik a kormányzati adminisztrációban állandó szerepet töltenek be. Legalább is ott.

Ellentétben nálunk, ahol a takaritónővel kezdődően, az új dicső regnáló kormány, mindenkit lapátra tesz. És ez független mindattól hogy hogyan is végzi a munkáját. Mert itt a lakáj tipúsú, a seggnyaló szándék és akarat, valamint a vak és túlbuzgó , szorgalommal párosuló takonygerincű hazafy a menő.

Mindegy hogy hülye, vagy csak a kedves vezető barátnője, hű "fegyvertisztitója ", vagy strómanja, seggnyalója--ám a lényeg, hogy fogja be a száját, és ezt mindig meg is teszik. Mert tudvalevő hogy van az a pénz !!

Ám ebben az esetben, Németh zsolt jobban tette volna ha csendben marad. Csak leégette magát és nevetség tárgya lett. Hol van ő egy usa külügyi helyettes államtitkárához képest ? Valaki mondja már meg neki, hogy ez nem Románia , nem a nagy kondukátor van hatalmon és nem a Kárpátok géniuszát kell dicsérni.
Van itt elég román a kormányban, akik sötétek, és ingyenélők is. Kezüket megfogni és irány haza--Romániába. Ja hogy oda nem kellenek ? Valóban, mert a lakájokat, a butákat ott sem türik meg.

marcogo 2017.04.13. 09:34:20

@MaxVal BircaMan HJCD:
egy diplomata attól diplomata, hogy az eltérö véleményét is udvariasan becsomagolva el tudja mondani.

Szijjártó Péterke csapatára mondta egy hires francia filozófus, hogy " egyik-másik fiatalember eredetinek hiszi magát, amikor csak bárdolatlan és durva".

Persze ezt a nemzetközi parketton regisztrálják, hogy Mo. diplomatái még mindig a nyereg alatt puhitják a hust.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2017.04.13. 09:42:58

Sztem nem gondol semmit, ez a választóiknak szól, nem az amcsiknak.

konrada 2017.04.13. 09:57:41

@jános515:
...ja, persze. Dehogy szokás az az USA-ban, hogy ilyen-olyan haverok, támogatók kerülnek pozicióba. Ott ilyesmi meg sem történhet, a kiválogatás alapja csakis kizárólag az, melyik diplomataképző milyen jeles bizonyítványával rendelkezik..;)))

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2017.04.13. 10:40:58

@MaxVal BircaMan HJCD:

Németh nem védte a magyar érdekeket, hanem láthatóan képtelen volt bármi érdemit reagálni, úgyhogy ezzel a szánalmas faszsággal húzta az időt, mint a rossz tanuló, hátha kicsengetnek/jön egy óriásmeteor/kitör a zombiapokalipszis/megszólal a ló.

a kormány elmúlt két hete a kormányzás és diplomácia mint olyan, totális megszűnése.

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2017.04.13. 10:48:48

@MaxVal BircaMan HJCD:

KGBirka is végzi a dolgát: védi az orosz érdekeket ;)

exterminador 2017.04.13. 10:58:20

@Translator +X+: legyünk pontosak, mert erre meg szokott sértődni: ő nem KGBirka, hanem FSZBirka.

böször 2017.04.13. 11:03:56

Na itt mindenki összekeveri a karrier diplomatákat és a politikai kinevezetteket. A karrier diplomaták a profik, ők az ismerői a diplomácia több évszázados hagyományának és tudás anyagának. A politikai kinevezett vagy önmaga is politikus vagy a győztes párt és elnökjelölt támogatója. Nemzetbiztonsági tanácsadótól miniszteren /az USA-ban hivatalosan államtitkár/ keresztül bármely posztot megkaphat. Lehet professzor mint pld Kissinger vagy üzletember, de a mögöttes szakmai támaszt a profi diplomaták biztosítják számára akkor is ha a világra való ráhatása utóbb korszakosnak bizonyul. A karrier diplomaták felkészültsége határozza meg egy állam diplomáciájának folytonosságát minőségét, hozzáértését és kifinomultságát. Ez persze és sajnos a mai Magyarországra nem jellemző.

csabakirályfi 2017.04.13. 11:06:02

A bloggernek üzenem, szólítsanak a nevünkön. Ez nem a CEU, hanem a Közép-európai Egyetem.

anomania 2017.04.13. 11:16:17

Régebben igen sok politikussal, diplomatával találkoztam, minden oldalról, nemzetközileg elismert diplomatákkal. Németh Zsolt nem az, most is a gőg beszél belőle, pedig nem egy felső polcos termék. Ebben a kormányban talán Varga Mihály lehetne a jó példa a többiek számára, Kövér László mindenképpen tanulhatna tőle alázatot. Douglas Adamstől idéznék, az előzményeket a terjedelem miatt nem copyzom, de azt látom, velünk is ez történik:" Ez történetesen a Föld volt,ahol a méretarányok számításában elkövetett szarvashiba következtében az egyesült csatahajóflottát felnyalta egy arra járó kiskutya." Az aránytévesztés kormányunk sajátja.

MaxVal BircaMan LMBQ · http://www.bircahang.biz/ 2017.04.13. 11:26:32

@Terézágyú: Ne tedd, nem lehetne a kormánytagoktól megkülönböztetni...

MaxVal BircaMan LMBQ · http://www.bircahang.biz/ 2017.04.13. 11:30:27

Az idevágó vicc:

A farkas és a nyuszika találkozik, mire a farkas
megkérdezi:
-Nyuszika! Tudod mi a különbség közted és egy kalap szar
között?
-Nem - mondja nyuszika.
-A kalap!!!
Másnap újra találkoznak, gondolja a nyuszika, hogy most jól
megszopatja farkast!
-Farkas koma! Tudod mi a különbség közted és egy nádszál
között?
-Nem - mondja a farkas.
-Hogy a nádszál balra hajlik, neked meg a kurva anyádat...

2017.04.13. 12:01:22

@konrada: Már bocsánat, de valamit elnéztél.

Itt a hivatali adminisztrációról van--volt szó és nem a pénzzel támogatókról,a kampányt finanszirozókról. Mert azokat valóban kinevezik zsirosabb helyekre./ nagykövetek, tanácsadók, stb /

Ám a mindenkori hivatali adminisztráció, ha változik is, akkor
az csak a vezetés felső rendszere, aki a döntések meghozatalára mindenkor jogosult .

Parasztlengő az imperialistáknak 2017.04.13. 12:02:56

Inkább azt kellett volna modania ki a faszom az a Csum Lí?

Különben az oktatás nem EU és főleg nem USA hatáskör, a hőbörgésük miatt most már mindenképp ki kéne baszni őket mint mcskát szarni.

ezt várom a felelős kormánytól

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2017.04.13. 12:30:28

@MaxVal BircaMan LMBQ:

Nem értem a viccet. Te ebben a kalap szar vagy meg a kurva anyádat?

konrada 2017.04.13. 13:10:05

@jános515:
Én nem néztem be. VOlt egy állítás, melyben azt írták különbségként az USA rendszer javára, hogy ott nincs politikai kinevezés.
...én meg azt, hogy van.
Mert egyébként egyetértek: a nem kirakatban lévő szakmai vonalon olyanok vannak, akik értenek is hozá, mert valakinek a munkát is el kell végezni.
...de ez itt is igaz. A fej helyett ott a sok s.gg, de a munkát a hozzáértő beo-knak kell elvégezni...

Miki Telepi · http://chienenchaine.wordpress.com 2017.04.13. 13:19:47

Hát ez csak egy vélemény Németh Zsolt részéről. Azért a legviccesebb, hogy kiemeli, hogy Yee csak egy *helyettes* államtitkár. Bezzeg ő igazi államtitkár!

Dezső bácsi 2017.04.13. 13:21:26

Huha..látom nagy a gond poldikáéknál.
Ebben az interjúban semmi olyan nem hangzik el, ami sértő lett volna.
Mégis, azt kellett volna mondania, hogy egyetért az usa noname emberével..Ennél nehéz diplomatikusabban fogalmazni..
Poldika: ráadásul aki a díszfasz és hasonló kifejezéseket használ, mégis miféle diplomáciai nyelvezetért kiabál, reklamál?..hallgattál volna, bölcs maradtál volna..leülhetsz.

MaxVal BircaMan LMBQ · http://www.bircahang.biz/ 2017.04.13. 13:33:15

@Translator +X+: Ha nem érted, akkor se fogod, ha elmagyarázom. Kár érte.

kasu 2017.04.13. 14:04:36

Ez is egy "civil" baromság, egyrészt rohadtul nem érdekes, amit az amcsi ember mond v képvisel, mert TÉNYLEG cserélik a diplomatákat, másrészt meg ha magyar érdek, akkor akárki akármit mond, mi a saját érdekeinkhez ragaszkodunk -legalábbis akik ezt tekintik hazájuknak. A hazaáruló brüsszeli magyarok nem minket képviselnek, kimentek kvóta, létszám/párt, meg beágyazottság alapon, ennyi. Kártékonyak, gerinctelenek.
Mint ez a cikk. Ez az egész demokrata-civil-gender stb. mozgalom egy rakás szerencsétlenség. Bizots vannak mosolygós naivok és jóakaratuak, de az irányítói és az őket irányítók! árulók... szerencsétlen isten barmai, és fizetett szarkeverők.

ekat 2017.04.13. 14:22:02

@kasu: Bírom a sok IQ-bajnokot, aki még sosem hallott objektivításról. Ha mindenki áruló, aki nem a saját érdekeihez ragaszkodik, akkor hajrá szabadrablás, hajrá erőszak, megyek is bankrabolni.

2017.04.13. 14:26:08

@konrada: Bocs, akkor én értettem félre. Ne haragudj !

Erdőtársulás 2017.04.13. 14:40:49

@MaxVal BircaMan HJCD: "Tévedsz. Az amerikai rendszer alapja, hogy minden szinten csere van. "

Mielőtt "tévedéssel" vádolnád meg azt, aki egyébként helyes tényt közöl, nem ártana utánanézned a dolgoknak. Ahogy a Fehérháznak két szárnya van, úgy az adminisztrációnak is: az egyik állandó adminisztráció, a másik az elnöki. Csak az elnöki távozik elnökváltáskor, az állandó a helyén marad.
De ez a post tekintetében amúgy is indifferens, mert a republikánus adminisztárció is alapvetően demokratikus értékeket követ, itt saját ostoba félreértésébe, sőt félremagyarázásába futott bele a magyar kormányzat. A világ nem mindig olyan egyszerűen cimkézhető, mint amilyennek Jancsika leegyszerűsíti. És ha megpróbálja, akkor Jancsika koppan egy marha nagyot.

látjátok feleim szümtükkel 2017.04.13. 15:16:28

"Mi a gond? Az amerikai diplomata végzi a dolgát: védi az amerikai érdekeket. A magyar is: védi a magyar érdekeket. Ennyi az egész."

Mi a gond? Semmi, csak az, hogy a magyar diplomata a magyar érdekek védelme közben lódit itt-ott egy kicsit. Mert ugyé nálunk a sajátlábonálló családtag szokja képviselni a magyar érdekeket, ezért kétszer sem biztos, hogy egy usa béli államtitkár-helyettes az usa nevében beszél ( gondolom magánútra jött ide ). Közben azt hiszi, másutt is így szokták képviselni a megbízottak az államukat.

Robur 2017.04.13. 15:26:39

@MaxVal BircaMan HJCD: Az a gond, hogy ez a tetű Németh azt hazudja, hogy amit Hoyt Yee mondott az nem a hivatalos álláspont.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.13. 15:52:50

@Robur:

Mert ezt így is lehet mondani. Ez egy tárgyalási módszer.

dr. mesterséges színezék 2017.04.13. 15:56:43

@The Ghost Wolf: "Eza díszfasz azzal nincs tisztában diplomata létére, hogy a nagyvilág kultúrált részén nem szokás mindenkit lecserélni egy-egy kormányváltás után. Ez e gyakorlat szinte csak Magyarországra jellemző. Amerikában az adminisztáció jó része a helyén marad, mert ők már értenek ahhoz, amit csinálnak. "

A közigazgatás két nagy modellje a francia és az amerikai.
Előbbinél a politikai sík tarolható, a szakembergárda marad - Magyarország _elméletileg_ a francia modellt követi, gyakorlatilag a Medgyessy-Gyurcsány-kormány elkezdte ezt a rendszert erodálni, Orbánék meg le se szarják.

Az amerikai modellben a politika azt visz és azt hoz, akit akar. Ezért alakult ki a megnevezés is: ami nálunk XYZ-kormány, az az usákoknál XYZ-adminisztráció.

sőőtnagyonis 2017.04.13. 16:12:26

Jaj Zsoca! Azért mert még a közmunkásokat is zaklassátok, még Ámerika nem cselédképző mint nálunk van. Tiszta Korea, ahogy ezek gondolkodnak!

Robur 2017.04.13. 16:28:49

@MaxVal BircaMan HJCD: Te miről beszélsz? Mit lehet így mondani? Nincsenek tárgyalások. Az USA ismertette álláspontját. Ez a szánalmas hülye össze-vissza hazudozik amivel persze még nagyobb szarba rántja magát de ez legyen az ő dolga.

látjátok feleim szümtükkel 2017.04.13. 16:45:43

@MaxVal BircaMan HJCD: "Ez egy tárgyalási módszer."

Ezt a Németh Zsolt nem az usa képviselőnek mondta, nincs itten szó semmi féle tárgyalásról. Meg módszerről sem. Ő a magyar választópolgárnak mondta ezt. Magyarul becsapja a választókat, nem tényeket mond nekik.

Jakab.gipsz 2017.04.13. 16:47:30

Nem kell az amcsi barátaink seggét nyalogatni, ezt hagyjuk meg a libbancs csőcseléknek, (na ezért vannak a demokratikus választások), hogy a Don Corleone-Soros csicskásai ne kerüljenek ismét, a fenekek közelébe.

Mi magyarok az amcsikat, minden korba úgy kezeltük mint egy távoli rokont, nagybácsit, aki ha nagy a baj biztosan segít, de arra nem gondoltunk, hogy ez a szélhámos Soros őket is átveri. Amikor hazug tudomány-filozófiával kufárkodtak a Bécsi-Harvard körös barmok, ezek meg bekapták a csalit, mint kacsa a nokedlit. Nem hallgattak B. Franklin-ra "Jézus és Szókratész", az egyik lemaradt.

Most pedig törhetjük a fejünket, hogy az átvert fejű szövetségesünket, hogyan térítsük észre, mert fenemód szúrós az a kaktusz bokor amibe Soros Gyuri demokrácia export ürügyén az amcsikat bele ültette.
Ez a ti bajotok, nem tudjátok mi lesz veletek ha mindenkinek elege lesz belőletek, csak a baj van veletek.

illaim 2017.04.13. 17:07:34

@MaxVal BircaMan HJCD: Lehet, hogy Bulgáriában ezt tárgyalási módszernek hívják, de azt mindenki tudja, hogy a bolgár egy bikfa nyelv! Németh nem volt elég határozott! Nem toppantott a lábával, és a cipője sarkával nem verte a pulpitust! Ilyen puha stílusban, mégsem lehet hatásosan védeni a gyökerek érdekeit!!!!!!!!!!!!!!!!

gabors 2017.04.13. 17:57:22

@MaxVal BircaMan HJCD: "Hát, nem éppen. " De EPPEN !

Van kb 4000 politikai kinevezett. (ezekre mondjak hogy serve at the president's pleasure) Pontosan lehet tudni melyik poziciok ezek (LE VAN IRVA) a tobbi 50-60000 meg marad a helyen mert azok allami koztisztviselok. Es meg a "kinevezettekre" is pontos szabalyok vannak van kb 1000 akiket csak Kongresszusi jovahagyassal lehet kinvevezni (persze ez most konnyu es orbanisztanban sem hiszem hogy gond lenne he lenne ilyen kategoria)

Te maskepp tudod ? Halljuk !!

gabors 2017.04.13. 18:00:25

Amugy allamitkar "ur" (es az egesz fidesz bagazs) eleg balga mert az USA alkotmanya pontosan eloirja hogy mi szovetsegi hataskor es mi az allamoke. Az oktatas pedig allami feladat ... csak szolok ott a 200+ ev alatt 27x valtoztattak CSAK meg az alkotmanyt egy ilyen fityeszes torveny miatt biztos nem fogjak ... CEU ide vagy oda

De lehet tudjak es pont ezert irtak bele a torvenybe :-((

2017.04.13. 18:08:20

@n3spr3ss0: Ne bántsd a románokat, nem buták. Lásd: ott van korrupcióellenes ügyészség és bizony nem egy politikust basztak sittre. Ez nálunk elképzelhetetlen, mert az idióták hatalmon tartják Európa legnagyobb maffiáját.

2017.04.13. 18:11:35

Amúgy ez a kdnps köcsög csak az itthoni viszonyokból indult ki. Nálunk a helyettes államtitkár csak arra van, hogy még több pénzt lehessen eltüntetni az állakasszából, de valójában nem tudnak semmiről és nem értenek semmihez. Náluk szarabbak a nem helyettes államtitkárok, mert azok ugyanúgy segghülyék, csak sokkal több pénzt lopnak.

Gyűrött Papír 2017.04.13. 19:36:15

@MaxVal BircaMan HJCD:

Hát ez egy vélemény egy bircatól és egyébként te csak egy birca vagy és tudtommal te az elmúlt években is ugyanezt a pozíciót töltötted be a neten. Várjuk a másik birca válaszát arra, hogy a te, mint birca folytassad a munkádat.

lombozódó 2017.04.13. 19:56:46

Na és ki ez a Németh Zsolt a nemzetközi külpolitikában ??
/ ................Tisztség

Európai parlament képviselője
magyar országgyűlési képviselő

Parkolópályán /

Ja és ............... 1988 és 1989 között politikaelméleti tanulmányokat folytatott az oxfordi St. Antony's College-ben.............. sz az a magyar káderképzőben és milyen pénzen is? Biztosan a félretett havi fizetéséből. :-)))

anyadmajma 2017.04.13. 20:53:18

@MaxVal BircaMan HJCD: mi van te hazaáruló bolsevik geci, megint új nicket adott neked a gazdád?
Napról napra szánalmasabb vagy.:)

Revolutionist 2017.04.13. 21:00:04

Az összes ilyen hazaáruló náci orbáncsicska patkány fel lesz húzva a lámpavasra a kurva anyjukat... egytől-egyig..!!!!

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2017.04.13. 21:05:56

@Jakab.gipsz:

batyufasz, te vagy az Évszázad hülyéje! Hogy Soros egész Amerikát átveri? Hát ez kurva jó! Nem is gondoltam, hogy nálatok fidesz kreténeknél már ilyen súlyos az elmebaj!!! Te meg különös kóros eset vagy azzal a primitív fejtartalmaddal.

Amúgy megsúgom neked te fideszes aljanáci, hogy ti fideszesek azért nem fejlődtetek tovább a majom szintjénel, mert a Soros átvette az irányítást a természet felett. Mert neki erre is megvan a hatalma és elintézte, hogy nektek fideszeseknek a genetikátok ragadjon meg a majoménál.

Jól tette az öreg Soros!

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2017.04.13. 21:08:04

@MaxVal BircaMan HJCD:

mi van Putyin bérence, újra van áram a bulgár nyomortelepeden, újra tudod nyomni a Kreml propagandáját? Nem kérsz egy kis liberaliuzmust, ott legalább mindig van áram. Meg milliószor több lóvé mint a ruszki hazádban.

sőőtnagyonis 2017.04.13. 21:21:23

Orbán és bandája válalhatatlan, a régi jobb és baloldal számára is.
Ebből csak curikk lehet.
Zsoca hiába veri a nyálát, az amcsik közös nyelvet beszélnek. Nem fogják azt tenni, amit ez a mocsok társaság tett 2010-ben, amikor bedöntötték a forintot. Amerikában ezért megnyuvasztották volna őket. Csak a magyar demokrácia gyermekbetegségei miatt még ma is folytathatják aljas ámokfutásukat. Ezek még most is árulják a letelepedési kötvényt, hogy idegen egységekkel töltsék fel a háttér intézményeket, és terrort készíthessenek elő velük.
Orbán mindenre képes, és a legsunyibban készíti elő bűncselekmények sorozatát.
Ezért kezdték a kormányzásukat a rendkívüli állapot törvénybefoglalásával, mert egész tevékenységük arra hegyeződik ki, hogy a káoszból kimenthessék egyszer a lopott vagyonukat, a világ másik szegletébe, és olajra léphessenek.
Zsoca a takony füledre fog tekeredni akkora maflásokat fogtok kapni. Hiába akarod elhitetni, hogy aki itt járt nem a hivatalos álláspontot képviseli. Hát te azt hiszed, hogy az amcsik is ezzel a gólyafos politikával szereztek világhatalmat?
Látod te ezért leszel mindig a vesztesek között, mert egy ostoba tökfilkó vagy, nem diplomata. te csak a fityesznek vagy az ami, csak egy senki kotonfoltozó vagy.

sőőtnagyonis 2017.04.13. 21:30:29

@MaxVal BircaMan HJCD: Nem tárgyalási módszer nagyokos. Terelési módszer.
Tudjuk a lakájmédiának is ezt nyomják.
Elhiszem, hogy te is beszopod megérdemled jár a mézes madzag neked is.

Jakab.gipsz 2017.04.13. 21:59:59

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

Nocsak, nocsak, gyűlölködünk, gyűlölködünk, csak ennyire futja a hol marad a híres demokratikus vita kultúra ?

Jól vésd a fejedbe, a tudomány és a tudás olyan mint a szerelem, pénzért soha sem kaphatod meg, szóljatok annak a balfasz Sorosnak hagyja abba és szépen csendesen, húzzon el a (...), és jobban teszi, ah a vezeklést itt a földön elkezdi.
A júdások pedig még számadással tartoznak, a magyaroknak.

to:rppapa 2017.04.13. 22:02:23

@Ylim: "Ne bántsd a románokat, nem buták. Lásd: ott van korrupcióellenes ügyészség és bizony nem egy politikust basztak sittre."
Hát ezért jönnek ide mindenféle szekus besúgók politikai karriert csinálni!

JGDus 2017.04.13. 22:49:44

Zsolt úr egyébként nagy zsugás. Cinkelt lapjaival játszma közben szereti a szabályokat másként értelmezni. Zürichbe a bőröndjét persze mással viteti ki. Álma, hogy egyszer erdélyi vajda legyen.

gmihaly621 2017.04.13. 23:05:57

@The Ghost Wolf: Micsoda keveréke ez a komment az alpári trágárságnak és az európainak titulált nyugat-mucsai kultúrához való sznob törleszkedésnek !

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2017.04.14. 00:34:42

@Poldi bá:
"És ez egy diplomata? Te jó ég!"
Szerinted kilóg a sorból?????
- Szíjgyártó
- Huszi-Tuszi Kósa
- Rezsi Szilárd
- Kovács szófosó..........
Szemerkényi kilógott! Ki is rúgta G. Viktor!
Ahogy a régi mondás tartja:
Nem áll fel a farkad?
Vágd szájon az asszonyt!

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2017.04.14. 00:39:19

@MaxVal BircaMan HJCD:

"Csak 1 nikem van,.." az is az agyad helyén!(nik, nik, nitni kék..)

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2017.04.14. 07:34:56

@gmihaly621: Tudod mit? Inkább törleszkedek a "nyugat mucsai" kultúrához, mint a kelet mucsai posványhoz. Egyébként az általad kifogásolt nyelvezetet valami Bayer @villamos alóli kacaj nem mindig őszinte: nevű szardarab hoosította meg a magyar politikában. Magyar Hírlap olvasóként biztosan tudod, és nem is bánod.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2017.04.14. 10:22:53

@The Ghost Wolf:
A nick nevem iránti őszinte vonzalom miatt raktál bele az elöző válaszodba, vagy a gyógyszered erősségén kell módosítani?

gébics · http://www.geebics.blog.hu 2017.04.14. 10:40:56

@MaxVal BircaMan HJCD: De az amerikai igazat mond és udvarias, a magyar meg hazudik, mocskolódik! De ez kell a Bircáknak.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2017.04.14. 15:54:30

@villamos alóli kacaj nem mindig őszinte: Bocs, véletlen volt, bár szeretném egyszer látni az életben Bayer Zsolt villamos alóli kacajának őszinteségét... :) :) :)

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2017.04.14. 16:34:49

@The Ghost Wolf:
Csak nem a békebeli mondókára gondolsz:
- Nem fáj keze-lába, a BESZKÁRT ingyen amputálja!

gmihaly621 2017.04.14. 20:22:17

@The Ghost Wolf: Hát egyelőre ez az a szekér, ami nem akar minket felvenni bizonyos jelek szerint, csak hitegetés és átverések mennek, de azok nagyon. A Kelet felé is nyitást eltávolodásként értelmezni öreg hiba, hiszen aq mucsázó Nyugat Mucsa sem tesz mást. Az árulkodós Júdásokról pedig most ne is essék szó.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2017.04.15. 07:28:46

@gmihaly621: OGV hozzáállásával nincs is mit csodálkozni, hogy Nyugat Európa nem igazán szeretné, hogy ahhoz az asztaltársasághoz csatlakozzunk. Vagy hozzak példákat is, hogy miért ez a tartózkodás? A kelet felé nyitás bizonyos mértékig szükséges, ezt az EU is felismerte, de azért a megfelelő mértékű bizalmatlanságra és távolság tartásra szükség lenne a mi részünkről is. Vagy tudod, hogy OGV-n kívük melyik európai vezető ül ennyire Putyin ölében? Már Lukasenko is próbál kiszabadulni az orosz medve szorításából, de OGV nem akarja észrevenni a veszélyt, vagy ennyire kell neki a paksi beruházásból lenyúlható pénz is.

gmihaly621 2017.04.15. 09:29:19

@The Ghost Wolf: OV is csak egy ürügy a sok közül, a magukat felsőbbrendűnek beképzelő nyugat-mucsai xarok szemében. Nem tanulmányozod eléggé a történelmi példákat. Ez a magatartás termelte ki OV-t is, meg többeket az előző évtizedekben, évszázadokban.

2017.07.31. 13:39:02

Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe került.
Szövögeti a saját hálóját és végig golfozza az évtizedeket az irodájában.
süti beállítások módosítása