Bár nagy a kísértés, hogy az ember gúnyosan közelítse meg ezt a kérdést, maradjunk higgadtak, s próbáljuk Vida Ildikó fejével végiggondolni: mi történt hétfőn az amerikai nagykövetség előtt?
A NAV-elnök Futó Barnabás jogi képviselőjével érkezve rajtaütésszerű támadást intézett a budapesti amerikai nagykövetség ellen. Hogy nem véletlenül sétáltak arra, azt bizonyítja a Hírtévé stábjának jelenléte.
Mit gondolhatott Vida Ildikó? A kitiltási botrány kirobbanása óta sok idő telt el, megérett a helyzet, hogy éljen az amerikai ügyvivő korábbi nyilatkozatában elhangzott lehetőséggel: az érintettel, ha kívánja, személyesen közlik a kitiltás okát.
Amikor a Hírtévé által készített és az ATV-nek átadott eredeti felvételben az ügyvivő angolul szól Vida Ildikóhoz, megkérdezve, kértek-e időpontot, Vida Ildikó - láthatóan szégyellve a helyzetet - kicsit halkan, de jól érthetően ezt mondja: "Nem tudom, hogy mit mond. Tolmácsot szeretnék kérni."
Jól hallható, hogy előbb Futó Barnabás siet a segítségére, majd a tévés stábból valaki (nem Császár Attila, aki ezek szerint szintén nem beszél angolul).
De érdemes felhívni a figyelmet: Vida Ildikó nem azt mondja: "Barnuskám, mit is mond ez pontosan?", hanem tolmácsot kér. A Szabadság tér közepén. Úgy ment oda, hogy tudta, NEM FOGJA MEGÉRTENI, amit neki mondanak. Úgy akart bizonyos iratokba betekinteni, hogy a papíron lévő sorok számára csak sormintát jelentenek.
Mégis, milyen szándékkal indult vajon az amerikai nagykövetségre? Úgy gondolta, hogy bejelentés nélkül érkezve azonnal fogadják és az első értetlenségénél rögtön hívnak egy tolmácsot? Ők, akiket éppen el akar lehetetleníteni a puszta jelenlétével, ami önmagában cáfolhatatlan bizonyítéka annak, hogy ő NAV-elnökként tisztességes ember, nem a maffiaállam bábja.
Esetleg éppen arra bazírozott, hogy mivel nem jelentkezett be, nem fogadják azonnal, viszont a tévéstáb bizonyítja majd, hogy ő megpróbálta, mindent megtett a saját tisztázása érdekében...?
Ha van benne egy kis lelkiismeret, már hetek óta szégyenben él, úgy napozott a tengerparton szabadsága alatt (ha dél felé utazott Bécsből), úgy jár be a munkahelyére nap mint nap. Azt gondolta, hogy neki már úgyis mindegy, akkor inkább visszatámad? Azért, hogy Rogán frakcióvezető nem sokkal a Szabadság téri nagy kísérlet után a parlamentben jelenthesse ki: lám, ez az ügyvivő nem tudta tartani a szavát, küldhetnének már ide egy komoly embert Amerikából, olyat, aki megfelelően tudja képviselni az USA(!) érdekeit.
Az eddigi nyilatkozatokból úgy tűnik, szerencsétlen Vida Ildikó azt hitte, hogy ha tájékoztatja az őt ért "kellemetlenségről" a kormány "illetékesét", akinek a neve mindegy is, ő majd továbbítja az információt a többiekhez, köztük főnökéhez, Varga Mihályhoz. Lehet, hogy ez nem történt meg, s ezért a gazdasági miniszter küldte a nagykövetségre Vidát.
Akárhogy is történt, Vida most jól megvédte magát. Hétfőn és kedden összesen háromszor hangzott el a magyar törvényhozásban kormánytagoktól, fideszes politikustól, hogy "Budapest nem Guantanamo", vagyis itt jogállam van, nem a megvádoltnak kell bizonyítania ártatlanságát.
Az igazság, a becsületesség, a tisztesség, a jogállamiság bajnokai követelik a "teljes transzparenciát", mint kedden délelőtt mondta Répássy Róbert államtitkár: nem négyszemközti beszélgetésen, hanem a teljes nyilvánosság előtt kell ismertetni a vádakat.
Pedig az összes bizonyíték ott van a magyar sajtóban, a napi hírekben, a rendszerszerűen működő maffiaállam (beleértve a törvényhozást is) naponta szolgáltat tényszerű bizonyítékokat maga ellen, nincs szükség az adatok összegyűjtésénél titkosszolgálati eszközökre.
Ezt nem értik meg, pontosabban: NEM AKARJÁK MEGÉRTENI a hatalom komisszárjai. A következő szónoki fordulat valószínűleg az lesz, hogy a négereket az USA-ban még ma is érő hátrányos megkülönböztetés éri, valamint az amerikai őslakosok évszázadokon keresztül rengeteg retorziót voltak kénytelenek elszenvedni.
Uff! Beszéltem!
Vajon mit gondolt Vida Ildikó?
2014.11.11. 09:55 Poldi bá
328 komment
Címkék: Hírtévé Maffiaállam Vida Ildikó Amerikai ügyvivő
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
Bona Fides 2014.11.11. 12:59:11
Ott, a tér közepén döbbent rá, hogy hátbazmeg, nem is értem, hogy mit mond.....
Nem ehhez van szokva. Húszezer navmajomnak ő az istenkéje, élet/halál ura.
Sok kisvállalkozást, kisembert megfingatott már a NAV, pontosan úgy, ahogy most az ügyvivő az Ildikót. Aszonta a nav, hogy nem jár vissza az áfa, vagy jogtalan volt az igénybevett adókedvezmény, oszt mennyé bazmeg bíróságra, bizonyítsd be, hogy nem a navnak van igaza.
Most Ildikót fingattyák, hadd tudja meg, milyen érzés.
(A Jóbarát pont leszarja, hogy Ildi a nav istenkéje.)
S akinek Futó Barnabás az ügyvédje..... :)))))
Vicc.
polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.11. 13:14:15
Nyilván azt akarták felvenni, hogy be se engedik lépni őket a követségre.
Trackers 2014.11.11. 13:14:19
És ezt meg is kapta.
Az index cikk szerirnt ezután bementek együtt a nagykövet irodájába, és ott 1 óra 30 percen keresztül beszéltek.
Vélhetően ennyi idő elég volt, hogy megértse a nagykövete mit akar, és arra is elég volt, hogy korábbi ígéreteivel ellentétben ne adjon neki oda semmit, hanem beintsen neki.
Csak azt nem értem, hogy örülhetsz ennek Poldi ?
Miért jó neked, ha Amerika konkrét vádak nélkül básorozhat bárkit, bárminemű bizonyítékok hiányában ?
És ne gyere azzal, hogy nem adhatja ki.. Számtalan bűnügyben cserélt már információt a magyar és amerikai hatóság, oda-vissza.
Egész egyszerűen Amerika érdeke az, hogy ne is legyen konkrét ügy.
Ne legyen, hisz azt nem lehet megcáfolni, és a ballib bérrettegők kialkothatják minden fantáziájukat az ndex blogokban is többek között.
Trackers 2014.11.11. 13:16:51
Egyébként nem értem.
Titeket tényleg nem érdekel a konkrét ügy ?
Hogy miről vam szó ?
Hogy bűnös vagy nem ?
Láthtóan a ballib tábor már állítja az akasztófát anélkül, hogy lenne ügy, ahogy Rákositól ellesték a módszertant régről.
Dr Gregory House 2014.11.11. 13:18:56
J.László 2014.11.11. 13:20:49
Dr Gregory House 2014.11.11. 13:25:30
Trackers 2014.11.11. 13:27:10
Persze hogy túlmutat.
Ez volt a cél.
Ám embereket vádolni csak konkrét ügyekkel lehet egyenlőre egy jogállamban, szerencsére.
És az nincs.
Ez legalábbis gondolom nem az az ügy:
mandiner.hu/cikk/20141022_varga_egy_amerikai_etolajgyarto_mar_2011_ben_jelezte_az_afacsalasokat
Az ügy előzménye – emlékeztetett a miniszter –, hogy a Vénusz étolajat előállító amerikai vállalat (Bunge Zrt.) vezetősége 2011. szeptemberében a magyar adóhatóságoknak információkat adott át a költségvetést károsító különféle jelenségekről. A NAV-nál ezt követően kétszer is fogadták a cég vezetőit, majd az adóhatóság nyomozást kezdeményezett.
A miniszter kitért rá: a nyomozás adószakmai, valamint a bűnügyi szakterület bevonásával zajlik. A NAV az eddigiek során feltárta, hogy az elkövetők több éve működtettek egy olyan bűnszervezetet, amely 12 magyarországi székhelyű gazdasági társaságból állt. Ez a bűnszervezet áfabefizetés nélkül különböző élelmiszeripari termékeket – például cukrot, étolajat, kávét – hozott be Magyarországra Szlovákiából és Csehországból, valamint Ausztriából. Az így elkövetett kár - a mostani információk szerint - meghaladja a 2 milliárd forintot.
A NAV saját felderítő tevékenységének eredményeként idén februárban 50 helyszínen tartott házkutatást az érintett cégeknél, könyvelőknél és ügyvezetőknél. Májusban újabb 400 helyszínen zajlott az összehangolt akció. Eközben a NAV-nál több mint 300, az ügyhöz kapcsolódó vizsgálatot végeztek el. Varga Mihály megjegyezte: van olyan vizsgálat, amelyik még most is tart. Mindennek eredményeként sikerült azonosítani a bűnszervezet vezetőjét is. Eddig 16 személyt gyanúsított az ügyben. 8-an már vizsgálati fogságban vannak költségvetési csalás gyanúja miatt, 4-en előzetes letartóztatásban. Négy személyt pedig közokirat-hamisítással gyanúsítanak. A NAV 800 millió forint értékben vagyonlefoglalást is elrendelt. Emellett együttműködik a cseh és a szlovák nyomozó hatóságokkal, tekintettel arra, hogy nemzetközi ügyről van szó – mondta a miniszter.
Dr Gregory House 2014.11.11. 13:28:13
És az nincs."
Na végre! Egyet értünk! Nincs jogállam.
Trackers 2014.11.11. 13:29:33
Szerintem onnan lehet megkülönböztetni a demokráciát a Rákosi féle rezsimektől, hogy nem ujjal mutogatás alapján akasztunk, nem személyes utálat alapján ítélünk, hanem konkrét ügyekben konkrét vádak alapján cselekszünk, és ítélkezünk.
Dr Gregory House 2014.11.11. 13:30:26
(Helyesen úgy kell írni: egyelőre. Az egyenlőre, az mást jelent.)
Trackers 2014.11.11. 13:32:21
Meg tudod mondani, mit követett el Vida Ildikó, vagy nem ?
Érdekel egyáltalán, hogy mit követett el, vagy nem ?
Trackers 2014.11.11. 13:34:35
Rohadtul nem olyan.
Próbáld ki. Menj be egy boltba és edd meg a cukrot.
érzékelni fogod a különbságet a bíróságon.
Vádlóid megmondják majd hol, mikor és mit loptál.
Itt semmiről nem tudunk semmit.
bölcsbagoly 2014.11.11. 13:34:56
bölcsbagoly 2014.11.11. 13:36:22
Dr Gregory House 2014.11.11. 13:37:29
polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.11. 13:38:29
Valójában semmit. Elég, ha nem tetszik valamelyik hivatalnoknak a fizimiskád. Ha túl kövér vagy. Ha túl sovány. Ha túl alacsony. Ha túl magas. Ha túl fehér. Ha túl fekete. Ha túl sárga.
Az USA szemében a nem amerikai állampolgárságú földlakók nem egyenrangú emberi lények, hanem pondrók, amik örülhetnek, ha nem tapossák el őket az emberi faj csúcsragadozói, az Amerikai Polgárok.
Ebből következően:
1. Az USA törvényei szerint NEM KELL indokolni, ha egy külföldit nem engednek belépni az Államokba.
2. Ha mégis megkérdeznéd, miért nem léphetsz be, simán bármit a képedbe hazudhatnak.
3. Azt is megtehetik, hogy semmilyen magyarázatot nem adnak. Legfeljebb elnézően, lesajnálóan, vagy éppen megvetően mosolyognak rád, a pondróra. Vagy kijelentik: "Azért, mert úri kedvünk éppen úgy tartja."
Részletek:
beszelomajom.blog.hu/2014/11/10/miert_tiltottak_ki_vida_ildikot_az_usa-bol
Trackers 2014.11.11. 13:40:16
Beszélsz össze-vissza.
Az MSZP-sek ellen konkrét ügyekbek konkrét büntető eljárásokk folytak és folynak, konkrét vádpontokkal.
Hagyó, Hunvald, és Simon esetén is.
Mivel a vádpontok konkrétak, így tudnak ezek ellen védekezni is, az ártatlanság vélelme okán.
Vida nem tud, mert nincs eset, nincs konkrét ügy, nincs vád.
Csak a szájalás és ujjal mutogatás.
metal · http://electric.blog.hu 2014.11.11. 13:40:26
polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.11. 13:42:20
Tesztelje! 10 szituációt olvashat lentebb. Elítéli mind a 10 helyzetet? Gratulálunk: Ön talpig becsületes, mehet tüntetni Vida Ildikó ellen!
Ám amennyiben akár csak egy példaként hozott helyzetben is úgy döntene, hogy hülye lenne kihagyni, hogy jogtalan előnyhöz jusson némi készpénz ellenében, úgy fogja be a száját, hiszen Ön se különb se a Deákné vásznánál, se a NAV elnökénél!
Íme a tíz korrupciógyanús helyzet:
beszelomajom.blog.hu/2014/11/11/korrupcio_nav_kozigazgatas_halapenz
Bona Fides 2014.11.11. 13:42:50
Ennyi.
Akár mindem magyart feltehetnének a listára, mert itt egy olyan országot sikerült 25 év alatt közös erővel a rothadtagyú politikai elitünknek felépítenie, ami egyszerűen a korrupción alapul, anélkül működésképtelen.
A korrupció a közegünk, amiben létezünk.
Ez túlmutat a kormányon, az ellenzéken, Ildikón és mindenen.
És most már elegem van belőle, nem akarok egy ilyen szemétdomb országot hagyni a gyerekeimre.
Húzzon el az "elitünk" a büdös picsába!
bölcsbagoly 2014.11.11. 13:42:56
doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.11.11. 13:43:42
nah ezek után a NAV elnöke miből gondolta, hogy az amcsi követségen csak rá várnak és mindent eldobnak, mert ő odasétált?
bölcsbagoly 2014.11.11. 13:46:52
De látom hazaáruló honfitársaink szívesen partnerek ebben a piszkos játszmában.
Dr Gregory House 2014.11.11. 13:47:34
Intelligens, érvekkel alátámasztott és megalapozott vélemény!
Trackers 2014.11.11. 13:48:11
Ez is marhaság.
Én nem azért védem Vida Ildikót, mert ártatlan.
Hanem azért, mert egyelőre nem tudom, hogy bűnös vagy ártatlan.
AHoz hogy megítéljem kéne egy ügy, és az üggyel kapcsolatos információk.
Ha szerintem bűnös (ismert tények alapján ezt a következtetést vontam le), akkor megyek tüntetni ellene én is.
Nem kell ehez, hogy én magam patyolat tiszta legyek.
Viszont az kell, hogy tudjam mit követett el.
Rettentő furcsa számomra, hogy van ember aki arcát adja a tüntetéshez, a lemondás követeléséhez anélkül, hogy halvány fingja lenne arról mit követett el.
Persze tudja mindenki, hogy a kormány ellen tüntetnek, így ők maguk, a tüntetők is.
Leszarják Vidát, és az esetleges bűnösségét, ártatlanságát is magasról.
De minek ehez egy olyan ürügy, amiben nincs vádpont !?
Miért nem csak "Orbán takarodj !" oszt kalap ?
polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.11. 13:49:10
"az megvan ha egy hibát vétesz az adóbevallásodban akkor kapsz egy levelet amiben a nav behív napra, órára sőt percre pontos időpontra?"
Ezt a hülyeséget honnan veszed?
Ha elcseszed a bevallásodat, megírják levélben, hogy melyik sorokat cseszted el, és írnak egy dátumot, ameddig az önellenőrző pótbevallást büntetés nélkül nyújthatod be.
Alaister Grand 2014.11.11. 13:49:53
Trackers 2014.11.11. 13:51:35
Egyetértek.. Húzzanak el a picsába. Az egész politikai elit ahogy van. (Tudjuk, hogy szarok, bénák, impotensek)
De ha megalapozatlan ügyek nélkül béllyegzünk meg embereket, akkor a következő kormány, és a rákövetkező is mehet a picsába anélkül is akár, hogy bármi rosszat tennének.
doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.11.11. 13:51:44
nem, nem legendákat, a konkrét leveleket láttam és tartottam a kezemben.
bölcsbagoly 2014.11.11. 13:58:25
swGuru 2014.11.11. 14:00:45
billy reed 2014.11.11. 14:02:56
Azért mert jogi szempontból ez nem bűnügy, hanem idegenrendészeti/vízumkérdés. És egy állam, jelen esetben az USA azt tilt ki /pontosabban annak nem ad vízumot/, akinek nem akar.
"Vida nem tud, mert nincs eset, nincs konkrét ügy, nincs vád.
Csak a szájalás és ujjal mutogatás."
Itt élsz ebben az országban, mit tudom én mióta, és ezt most komolyan elhiszed?
Van bárki, aki komolyan elhiszi?
Ott, ahol politikusok lakásai nőnek napról-napra a vagyonbevallásban, és semmi sem történik? Ott, ahol valaki sokszor annyit költ, mint a bevallott jövedelme, és semmi sem történik?
Hm.
Nézz már körül, mi folyik itt!
polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.11. 14:05:25
Lehet, hogy veled tényleg az történt, hogy önellentmondásba keveredtél, vagy rosszul értelmeztél valamit.
Lehet, hogy tényleg behívtak, hogy vidd be a papírokat, ami alapján kitöltötted a nyomtatványt.
De tök felesleges ezt úgy előadni, mintha smasszerok vártak volna, hogy lámpával a szemedbe világítva vallassanak, és minden egyes perc késésért levágják egy-egy ujjadat.
Ha nem értél volna rá a megadott időpontban, nyilván új időpontot is lehetett volna kérni.
Nyilván azért cseszted el, mert nem volt elég tudásod ahhoz, hogy helyesen töltsd ki. Bementél, kitetted a papírjaidat, elmondtad, hogyan gondolkoztál a kitöltésnél, az ügyintéző átnézte, bevitte a gépbe a helyes adatokat, megköszönted, távoztál, ennyi.
Mit kell ezen drámázni? Ingyen volt, a könyvelő meg elkért volna egy tízest óránként, ha az utcáról esel be.
ésmi nem foglalt 2014.11.11. 14:06:08
Mondjuk, ha én arra hivatkozom, hogy "kabát lopás" esete forog fenn, vajon elfogadná-e a NAV? Vagy, csak gyanú esetén, mint az Ökotárs-nál,/és még sorolhatnám/ rohamrendőrök szállnák meg az irodámat? Pedig ott is csak gyanúsítgatás volt, és pocskondiáztak mindenkit. Értem én, egyesekre lehet ujjal mutogatni, pocskondiázni, kettesekre meg nem! Nagyon sértődős az elnök asszony, hiszen becsületes, soha nem hazudott, a korrupciót meg hírből sem ismeri...... ugye...
ex-dr. vuk 2014.11.11. 14:10:51
Persze szepen lassan adagoljak a merget, eddig ment a nagy cafolas hogy "fingunk sincs kit tiltottak ki", amikor meg kiderult, hogy de, mar joval korabban tudtak, akkor ment az idetlenkedes a "jaj hat a posta elhanyta a levelet biztos" .. kabare :D
Szoval most hogy kiderult, tudjak kit tiltottak ki, most megy a "de hat miert, nem is csinalt semmit!!" .. kivancsi leszek ebbol hogy masznak ki :D
Egyebkent megjegyzem rendes orszagban nem a sult galambot varnak amerikatol, hanem elkezdenenek nyomozni, atvilagitani (nem egy hetvege alatt es nem a fokolompos vezetesevel, hanem rendesen). De banankoztarsasagban ez nyilvan sosem lesz.
polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.11. 14:12:31
"Ehhez igencsak ostobának kell lenni. Félelmetes, miféle alakok vannak itt pozícióban."
Igen, ez valóban meglepő, hogy egy ilyen beosztásban ülő ember nem csak a szakmai angolt nem érti, de konyhanyelven se tud annyit mint egy középiskolás gyerek.
Másrészt viszont az USA balhét akart, és ebből a szempontból ülhetne a Vida helyén egy brit anyától való hivatalnok is, azt is ugyanúgy kitiltották volna, mint azt, aki nem beszéli a nyelvüket.
ex-dr. vuk 2014.11.11. 14:13:32
doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.11.11. 14:14:50
A klienseim (mind munkanélküli, rszs-es) kaptak nem egy levelet és minden alkalommal felhívtuk a hivatalt, hogy 1. had ne kelljen bemenni, mert nincs pénze vagy 2. had menjen be máskor, mert nincs pénze abban a hónapban és minden alkalommal az a válasz, hogy nem csak a megadott időpontban lehet bemenni.
És nem én csináltam/ok drámát, hanem Vida naccsasszony csinált, hogy nem kapott semmilyen adatot, sőt az ügyvédje telesírta a köztvt, a hírtv-t és a tv2őt is, hogy nem kaptak adatokat.
Itt van ellentmondás (finoman fogalmazva), hogy a hivatal amit vezet nagyon erősen, sőt erőszakosan ragaszkodik az előre "kiutalt" időponthoz, mondván,hogy csak akkor tudnak veled foglalkozni, de ő elvárja, hogy vele soron kívül foglalkozzanak csak mert beesett az utcáról.
(mert ez történt)
Így már érthető mire próbáltam utalni a kommentemben?
Dr Gregory House 2014.11.11. 14:18:21
bölcsbagoly 2014.11.11. 14:19:29
1. Magyarországon vagyunk s nem az USA valamelyik gyarmatán;
2. Itt magyar nyelv a hivatalos nyelv;
3. Amikor hivatalos ügyfélfogadás van akkor még az USA nagykövetségére is engedély nélkül lehet belépni;
4. Az itteni jogrend szerint az itélet és végrehajtása, csak a feljelentés, vádemelés, kivizsgálás és birósági tárgyalás után lehetséges;
5. Miért kellene kimászni abból amibe bele sem estek?
6. Nyomozni mit? Amit kellett azt műár megtették és a bűnösök is megvannak.
Dr Gregory House 2014.11.11. 14:21:05
ex-dr. vuk 2014.11.11. 14:22:35
Trackers 2014.11.11. 14:22:38
Tudtommal nem tudjuk kiket tiltottak ki.
Mitöbb csak Vidáról tudjuk, mert ő szólt a kormánynak, és a sajtónak is.
Régebben persze tudtuk, hogy Habony, a teljes Századvég, és egyes hírek szerint Orbán is rajta van, de ezekről már tudjuk hogy kacsa.
És van nyomozás is, éppen abban az ügyben amit Amerika súgott.
Ebben az ügyben vannak már 8 ember vizsgálati fogságban és 4 előzetesben.
A viszgálat 2013 decemberben kezdődött:
Részeletek:
mandiner.hu/cikk/20141022_varga_egy_amerikai_etolajgyarto_mar_2011_ben_jelezte_az_afacsalasokat
Betettem egy linket feljebb hogy a NAV az Amerikaik által megemlített ügyben (Amit az index is írt)
Trackers 2014.11.11. 14:23:57
Jelen esetben éppen a ballibek akarnak egy embert, minden bizonyíték nélkül lámpavasra akasztani, csak azért mert a Fidesz nevezte ki.
ex-dr. vuk 2014.11.11. 14:26:52
"Magyarországon vagyunk s nem az USA valamelyik gyarmatán"
Ez feltunt, amerikaban mar racs mogott lenne az osszes ilyen patkany.
"Itt magyar nyelv a hivatalos nyelv"
Haha tehat ha ildiko draga beesik egy nagykovetsegre hivatlanul, akkor a masik fel hibaja, ha egy szot sem ert abbol, amit neki mondanak, LOL .. szuper kulpolitika :D
"Amikor hivatalos ügyfélfogadás van"
Ja de akkor nem azzal talalkozol, akivel akarsz, hanem egy ugyintezovel. Aki talan meg magyar is. Ha te kifejezetten valakivel akarsz talalkozni (aki nem magyar), akkor be kell jelentkezni. Es megoldani a nyelvi kulonbsegeket, ugyebar. Ja es nem utcan letamadni ..
"Az itteni jogrend szerint az itélet és végrehajtása, csak a feljelentés, vádemelés, kivizsgálás és birósági tárgyalás után lehetséges;"
Ki beszelt vegrehajtasrol? A baj az, hogy a gyanut nem kovette nyomozas. Mar itt megrekedt az ugy.
"Amit kellett azt műár megtették és a bűnösök is megvannak."
Na meselj.
Dr Gregory House 2014.11.11. 14:26:56
ex-dr. vuk 2014.11.11. 14:27:35
bölcsbagoly 2014.11.11. 14:28:13
ex-dr. vuk 2014.11.11. 14:29:27
"de ezekről már tudjuk hogy kacsa"
Igen? Honnan?
Eppen ez a lapitas az, ami miatt gyanus az egesz banda. Miert nem allnak ki azok, akikrol szo van? Miert lapitanak (allami falazassal) az erintettek?
Dr Gregory House 2014.11.11. 14:31:08
Trackers 2014.11.11. 14:31:25
Vida ellen akkor lehetne nyomozni, ha lenne ellene vád, egy ügy, egy információ.
Egyelőre csak abból tudunk kiindulni, amit az index és az amerikaikak mondtak.
Hgy azért tiltották ki, mert nem indítottak nyomozást a Bunge által bejelentett ügyben.
Viszotn erről tudjuk, hogy nem igaz, hisz 2013 decembere óta tart a nyomozás:
mandiner.hu/cikk/20141022_varga_egy_amerikai_etolajgyarto_mar_2011_ben_jelezte_az_afacsalasokat
Trackers 2014.11.11. 14:32:33
Kiálltak.
Habony kiment Amerikába (azaz nincs kitiltva), a SZázadvégesek pedig cáfolták az információt.
Mit tegyenek még szerinted ?
Trackers 2014.11.11. 14:33:31
Ja hogy azok miért nem állnak ki, akiket kitltottak ??
Nem tudom.
Ahogy azt se, hogy kik azok.
ex-dr. vuk 2014.11.11. 14:33:42
elkepzelem, ahogy szegeny vida szomoru szemekkel all es kerdezi magatol, hogy "de most miert kellett engem kitiltani" (magaban hozzateve, hogy "ugysem akartam odamenni, angolul se tudok") ..
de komolyan honnan kerulnek ezek elo?
bölcsbagoly 2014.11.11. 14:34:01
Egy naygkövetségen nem kell az illető ország nyelvét ismerő tolmács, sőt alkalmazottak legyenek?
Ki mondta neked, hogy Mr. Jóbarátot keresték? Csak összefutottak vele.
A kitiltás nem végrehajtás, te dilis?
Olvass utána dilinyósa, megvannak a Bungle ellenfelei étolaj tekintetében!
bölcsbagoly 2014.11.11. 14:35:20
Trackers 2014.11.11. 14:35:39
Nem értelek.
Nincs állítás.
Nincs vád.
Akkor miben hazudott és ki ?
ex-dr. vuk 2014.11.11. 14:36:01
engem az egeszben ez a sunnyogas es osszevissza hazudozas duhit.
L Simon postai vicce mar csak hab a tortan. De szerinted biztosan minden tisztan es korrektul van kezelve, es csak az USA a kocsog, senki mas. Reszvetem.
ex-dr. vuk 2014.11.11. 14:36:48
ex-dr. vuk 2014.11.11. 14:39:02
hogyne osszefutott vele. kameraval, stabbal. hogyne.
tudod megtehette volna, hogy ugyet sem vetve megy tovabb a nagykovetsegre ugyfelfogadasra, ha mar oda indult. plane ha tudta hogy szart ert abbol amit mond... benned egy LSimon veszett el :)
ésmi nem foglalt 2014.11.11. 14:39:23
Kedves bölcs! Amikor manapság egy szaros ped. diplomát sem adnak ki nyelvtudás nélkül, nem lehetne elvárni a NAV elnök-asszonyától? Vagy legalább az odacitált ügyvédtől a nyelvtudást? Nem tudták, hová mennek??
Dr Gregory House 2014.11.11. 14:40:00
Az EU emlékezetem szerint nem annektálta Magyarországot, mi kértük, hogy beleléphessünk. De mi csak a pénzt szeretjük, ami onnan jön és jó részét lenyúlhatjuk a baráti körünk segítségével, a kötelezettségeket nem, mert nyakas, szabadságharcos legények vagyunk ám!
ex-dr. vuk 2014.11.11. 14:40:44
veletek beszelgetni epp olyan, mint Zuzu Petals-szal...
lutria 2014.11.11. 14:42:37
Amúgy szerintem dolgozik elég magyar az amcsi nagykövetségen hogy előzetes bejelentkezés nélkül is találjanak valakit aki fordítson a Vidának,talán még a takarítónőt is csak felsőfokú angol nyelvtudással veszik fel.
bölcsbagoly 2014.11.11. 14:42:45
bölcsbagoly 2014.11.11. 14:43:26
bölcsbagoly 2014.11.11. 14:44:20
sanyix 2014.11.11. 14:45:42
bölcsbagoly 2014.11.11. 14:45:55
Dr Gregory House 2014.11.11. 14:46:11
Persze ebből se lesz "ügy", mert minden törvényes és etikus volt, hiszen mi alkottuk a szabályokat, mi vizsgáljuk ki és mindent rendben is találunk:
index.hu/belfold/2014/11/10/bemondasra_kapott_a_szazadved_1_3_milliardot/
bölcsbagoly 2014.11.11. 14:46:43
ex-dr. vuk 2014.11.11. 14:47:21
Jo jo tudom kocsog usa kocsog gudfrend, mast ugyse tudsz mondani.
ex-dr. vuk 2014.11.11. 14:48:18
hulyeseget beszelsz, eszrevetted?
Dr Gregory House 2014.11.11. 14:48:41
bölcsbagoly 2014.11.11. 14:48:41
Sscheppele és társaik).
ex-dr. vuk 2014.11.11. 14:49:33
bölcsbagoly 2014.11.11. 14:49:52
polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.11. 14:50:58
" nem, szerintem azt szeretnek, hogy legyen NYOMOZAS"
Ha azt szeretnék, hogy legyen nyomozás, ahhoz azért egy ici-pici HIVATALOS bejelentést azért kellene tenni, nem?
Az, hogy a Vida "korrupt", az nem bejelentés.
Bejelentés az lenne, ha azt írnák meg hivatalos formában például, hogy 2012. május 17-én Gipsz Jakabné született Gőz Gizella a Budapest VII. ker. Csimborasszó utca 17/b szám alatti irodájában nagy összegű készpénzt fogadott el Kelep Elek vállalkozótól, feltételezhetően abból a célból, hogy a fent említett vállalkozót előnyhöz juttassa a piaci versenyben - és erre vonatkozóan a csatolt dokumentumokban található bizonyítékokkal rendelkezem.
EZ egy épkézláb bejelentés lenne.
Az, hogy "a Vida monnyonle, mert korrupt", az meg egy hiszti, amit nem lehet komolyan venni. Akkor se, ha a Vidának tényleg vaj van a fején.
bölcsbagoly 2014.11.11. 14:51:52
Dr Gregory House 2014.11.11. 14:54:23
Na de: a mostani garnitúrához képest azok szerény kezdők, ügyetlen amatőrök voltak!
Dr Gregory House 2014.11.11. 14:56:12
B@zd meg, Viktor!
Szélmalomharcos 2014.11.11. 14:59:00
Nem lehet, hanem biztos, Varga Mihály ezt TV-nyilatkozatban is megmondta
Jó lenne, ha legalább a minimális információkkal tisztában lenne valaki, ha főtáblára szánt posztot ír
Szélmalomharcos 2014.11.11. 15:00:21
Ja, ennyi volna az egész? (ásít, lapoz)
ex-dr. vuk 2014.11.11. 15:01:40
elmondta? mikor? link?
"Mind NAV vezető és nők!" - ennek meg nincs ertelme.
bölcsbagoly 2014.11.11. 15:02:53
ex-dr. vuk 2014.11.11. 15:03:36
hahaha ha nem hozza mentek, hanem csak ugyfelszolgalatra, akkor mindek vittek egy stabot es miert "szolitottak le", amikor kozuk se volt hozza? Siman elmehettek volna mellette. Egyreszt ez illetlenseg, masreszt meg angolul sem tud. es ezek utan hibaztatni h miert nem volt a zsebeben tolmacs mar igazan idiotizmus teteje.
bölcsbagoly 2014.11.11. 15:04:10
bölcsbagoly 2014.11.11. 15:05:17
ex-dr. vuk 2014.11.11. 15:06:12
Gondolom az olyasmi, hogy a kepviselok fele tobbet kolt, mint amennyi penz elvileg bejon neki, az nem vad, nem gyanu, ott nem kell nyomozni. Majd ha valaki bejelenti, hogy honnan es mennyi penzt kapott es mikor, na majd akkor (vagy akkor se).
Jogallam, eh?
ex-dr. vuk 2014.11.11. 15:08:20
"ha már oda ette a fene ,már miért nem szólithatták volna le?"
1. Mert illetlenseg? (hivatalos ugyben kerjen idopontot, maganugyben meg ... nem haverok ha jol tudom)
2. Mert nem tud angolul, ugyan hogyan akart neki mondani igy barmit is?
Kovetkezo "megvedem vida ildikot csakazertis" passzus?
Dr Gregory House 2014.11.11. 15:12:10
Sajnos nem nyert! Nekem sajnos egyik párt sem felel meg ezért-azért. Ideológiailag, erkölcsileg, miegymás. Most akkor hova tudsz besorolni?
ex-dr. vuk 2014.11.11. 15:13:28
oszt jónapot 2014.11.11. 15:14:33
lyken 2014.11.11. 15:16:11
Titeket tényleg nem érdekel a konkrét ügy ?
Hogy miről vam szó ?"
Dehogynem érdekel. Kérdés az, hogy Téged érdekel-e? Kezdjük ott, ahonnan indult: Horváth Andrástól kaptak bizonyítékot(kormány, rendőrség, ügyészség). Ki lett vizsgálva? Felelősök elő lettek szedve? Inkasszózták a rendszerből kitalicskázott pénzt?
Mert legutóbbi sajtóhírek alapján:
- nem vizsgálták
- egy hétvége alatt átvilágították önmagukat(!) és mindent rendben találtak
- Horváth Andrást vegzálták egy darabig
Persze tudjuk, ez Hungarisztán, nem Guantanamo bay, itt nem vegzál ártatlanokat a rendőrség meg az ügyészég. Jogállam.
Dr Gregory House 2014.11.11. 15:20:40
oszt jónapot 2014.11.11. 15:21:46
index.hu/belfold/2014/10/03/kicselezhette_a_hatosagokat_a_fajvedo_konferencia_szervezoje/
Krétagarbó 2014.11.11. 15:23:49
Krétagarbó 2014.11.11. 15:24:58
Zacskóstej 2014.11.11. 15:27:27
Dr Gregory House 2014.11.11. 15:29:31
fvipera 2014.11.11. 15:29:32
oszt jónapot 2014.11.11. 15:29:57
A nagykövetségen van, te faszszopó besúgó. Előtte az utcán nincs.
Túrós (törölt) 2014.11.11. 15:30:57
oszt jónapot 2014.11.11. 15:31:11
ex-dr. vuk 2014.11.11. 15:31:30
fvipera 2014.11.11. 15:32:21
polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.11. 15:33:43
"aha tehat a rendorseg/ugyeszseg csak akkor mozditja meg a kisujjat, ha eletesznek mindent... Szoval ha hozzam betornek es nem tudom ki volt (nevvel cimmel), akkor ne is farasszam magam a rendorsegi bejelentessel?.."
Ha hozzád betörnek, akkor a betörés bizonyítéka a helyszín, ahol a helyszínelők nyomokat fognak rögzíteni, és azok alapján próbálják előkeríteni a feltételezett elkövetőt.
De nyugodtan megpróbálhatod esetleg, hogy bejelentést teszel a rendőrségen azzal, hogy betörtek hozzád, de már összepakoltál, kitakarítottál, de ez nem is lényeg, mert mindenki tudja, hogy a szomszédod, a Béla egy tolvaj, és legyenek szívesek ez alapján letartóztatni, sőt, elítélni a betörés ügyében!
Krétagarbó 2014.11.11. 15:34:57
Talán az amcsik ezt akarták kicsit megsürgetni?
Másrészt pedig ott vannak a Horváth András által felfedett ügyek, amelyek - talán - félig-meddig egy halmazban vannak, lehetnek az amerikaiak által sérelmezettekkel. Ezzel kapcsolatban hol tart a nyomozás? Mert én leragadtam ott, hogy Horváthot vmi alapos gyanú alapján kihallgatták gyanúsítottként...
Krétagarbó 2014.11.11. 15:35:28
ex-dr. vuk 2014.11.11. 15:35:38
ex-dr. vuk 2014.11.11. 15:36:59
Nemreg felkaptam a fejem egy ujsagcikkre, hogy "aranykez utcai robbantas igy ugy" .. mondom mi? "Tegnapi ujsag" rovat? Hat nem. Az az ugy meg folyamatban van!!!
ex-dr. vuk 2014.11.11. 15:38:40
Krétagarbó 2014.11.11. 15:39:12
oszt jónapot 2014.11.11. 15:40:03
ex-dr. vuk 2014.11.11. 15:40:09
444.hu/2014/11/11/606-millioert-mondta-meg-nekunk-a-kormany-hogy-tobb-penz-van/
nem a lolab log ki hanem az egesz lo... es EZERT senki nem megy utcara mar... ingerkuszob mar durvan feltolva.
Krétagarbó 2014.11.11. 15:41:57
ex-dr. vuk 2014.11.11. 15:43:22
NekemNemEzKell 2014.11.11. 15:44:15
Krétagarbó 2014.11.11. 15:45:55
oszt jónapot 2014.11.11. 15:49:57
oszt jónapot 2014.11.11. 15:51:09
ex-dr. vuk 2014.11.11. 15:51:27
iflgazdasag.blog.hu/2014/11/11/ki_fognak_teged_tiltani_az_usa-bol
bölcsbagoly 2014.11.11. 16:07:09
Krétagarbó 2014.11.11. 16:08:15
Valahogy ez a verzió nem kezd még egyelőre körvonalazódni, az pedig, hogy majd Vida jól felügyeli az általa felállított vizsgáló bizottságot, egyszerűen nonszensz.
bölcsbagoly 2014.11.11. 16:09:25
ex-dr. vuk 2014.11.11. 16:10:05
bölcsbagoly 2014.11.11. 16:11:27
Blogger Géza 2014.11.11. 16:11:55
bölcsbagoly 2014.11.11. 16:12:05
oszt jónapot 2014.11.11. 16:12:21
oszt jónapot 2014.11.11. 16:13:58
Zacskóstej 2014.11.11. 16:17:27
bölcsbagoly 2014.11.11. 16:18:49
Krétagarbó 2014.11.11. 16:19:31
hvg.hu/document/25c/horvath_andras_kihallgatas_jegyzokonyv.pdf
ex-dr. vuk 2014.11.11. 16:19:41
milyen gyalazkodasrol beszelsz? az, hogy azt mondom fideszmaffia? megis mi lenne?
nehez elkepzelni, hogy valahol komolyan veszik a szolasszabadsagot, mi?
Blogger Géza 2014.11.11. 16:20:14
ex-dr. vuk 2014.11.11. 16:21:38
azt egyebkent kulon szanalmasnak tartom, hogy a NAV elnoke egyetlen kurva szot sem beszel angolul.
ex-dr. vuk 2014.11.11. 16:23:09
Senki nem ment oda hozza, csak lefilmeztek. De amugy nincs itt semmi gond, Vida ezzel a lepessel sajat magat jaratta le, nem Goodfriendet. G csak rohog az egeszen.
Krétagarbó 2014.11.11. 16:23:21
Annyit írtam, hogy az, akinek nincs vaj a füle mögött, az ebben az esetben egy azonnali kivizsgálást kér, lehetőleg független szakemberek által, hogy még a halvány látszatát is elkerülje annak, hogy esetleg ő akarja "kivizsgálni" azt, amivel betámadták.
De belátom, sokkal jobb vaknak és hülyének lenni, rövidtávon bizonyosan.
Krétagarbó 2014.11.11. 16:25:12
bölcsbagoly 2014.11.11. 16:28:34
oszt jónapot 2014.11.11. 16:28:51
Mondjuk az is egy opció lett volna, hogy eleve bemegy Goodfriendhez, ugyanis ő Vidával ellentétben nem lelépni készült az országból, hanem a munkahelyén tartózkodott.
Az sem elhanyagolható, hogy akik Vidát "elkapták" a reptéren, azok beszélték a nyelvét, nem őt kezdték el basztatni, hogy hozzon tolmácsot, mert nem dzsanázzák a vakert. :)
bölcsbagoly 2014.11.11. 16:29:47
oszt jónapot 2014.11.11. 16:30:57
Hát akkor pereljétek be a Napi Gazdaságot. :D
bölcsbagoly 2014.11.11. 16:32:04
Krétagarbó 2014.11.11. 16:32:16
ex-dr. vuk 2014.11.11. 16:33:33
ex-dr. vuk 2014.11.11. 16:34:27
Krétagarbó 2014.11.11. 16:35:37
Így nehéz beszélgetni, ha ennyire alultájékozott vagy az ügyben.
oszt jónapot 2014.11.11. 16:35:39
Majd ha egyszer berendelnek a NAV-hoz revízióra, ne felejtsd el ezt megemlíteni. :D
Krétagarbó 2014.11.11. 16:39:50
Amúgy pedig egyik kutya, másik eb. (És remélem ebül is vesznek el...)
s 2014.11.11. 16:41:31
Blogger Géza 2014.11.11. 16:45:41
Blogger Géza 2014.11.11. 16:46:58
Dr Gregory House 2014.11.11. 16:48:40
oszt jónapot 2014.11.11. 16:48:45
Mi is ezt várnánk.
ex-dr. vuk 2014.11.11. 16:53:35
meg azt se volt kepes kinyogni, hogy a kormanybol (aki amugy tagadta, hogy tudja) kinek mondta meg.
olyannyira tisztazni akarja magat, hogy azonnal a sajat vezetesevel kivizsgalja sajat magat :D es becsszo megigerte, hogy kideriti. :D monty python amator ezekhez kepest.
ex-dr. vuk 2014.11.11. 16:54:11
Trackers 2014.11.11. 16:58:47
Szerintem az indexet bedarálta a Fidesz diktatúra !
Két cikk is a címlapon:
Az egyikben arról van szó, hogy az MNB-ben nem sikerült 130 millióért se elintézni az ügyét a piramisjátékozó milliárdos csalónak:
index.hu/gazdasag/2014/11/11/130_milliot_fizetett_volna_a_fortress-vezer_ha_az_mnb_leszall_rola/
A másikban meg arról (most kapaszkodj), hogy Kertész Imrét kicenzúrázta a New York Times. Bizony.
Mégpedig azért, mert azt mondta hogy :
"nincs mindennel megelégedve, ami Magyarországon történik, de abban biztos, hogy az, hogy az országban „diktatúra lenne, nem több mint ideológia és felelőtlen beszéd”."
index.hu/kultur/media/2014/11/11/kertesz_a_new_york_times_cenzurazta_az_interjumat/
Szóval legyetek résen !
Blogger Géza 2014.11.11. 17:04:05
Trackers 2014.11.11. 17:04:34
Ezt könnyű kideríteni.
Horváth Andrást meg kell kérni, hogy sorolja fel, tudomása szerint mely cégek vettek részt az ÁFA csalásban.
Majd az újságíró átbattyog az NAV-ba, és megkérdezi, hogy ezekben az ügyekben indult-e vizsgálat és azok hol járnak !
Csodálkozom is, hogy eddig senki nem hasonlította össze az információkat.
Merthogy az Amcsi olaj ügyben indult NAV vizsgálat és már tucatnyian vád alatt bannak azt konkrétan tudjuk.
Blogger Géza 2014.11.11. 17:05:12
oszt jónapot 2014.11.11. 17:05:36
oszt jónapot 2014.11.11. 17:07:20
oszt jónapot 2014.11.11. 17:08:05
fehérfarkas 2014.11.11. 17:09:32
Hát igen. A civil szervezetkre mindenféle bizonyíték nélkül ráugranak a hatóságok: rendőrség, ügyészség, KEHI, és a NAV is. Elég csupán a gyanú.
Ellenben a NAV elnöke Vida Ildikó esetében senki nem vizsgál semmit, illetve ő maga akarja kivizsgálni saját maga ártatlanságát, és közben az árttlanság véeémére, meg alaptalan gyanúsításra hivatkozuk.
A civilek esetében nincsen ártatlanság vélelme, meg alaptalan gyanúsításra hivatkozás, és a civilek nem vizsgálhatják ki saját magukat, és elég csupán a gyanú ahhoz, hogy a teljes hatóság rájuk szálljon (rendőrsg, ügyészség, KEHI, NAV) - addig a NAV elnökénél, akinek fedhetetlen közszolgána kellene lennie, és ha akár csak a gyanú árnyéka vetül rá, akkor addig fel kellene függesztenie a pozícióját, amíg nem tisztázza magát, ő nála a gyanú nem elég indok arra, hogy a hatóságok vizsgálatot indítsanak ellene, hanem az ártatlanság vélelme érdekében inkább egyik hatósg sem vizsgálódik, és ő maga akarja saját ügyét kivizsgálni.
Nem kettős mérce ez?
(és azt tényleg valaki elhiszi, hogy Vida Ildikó saját magtkivizsgálva saját magát korruptnak fogja találná?)
Ha a szoci kormány idején történt volna mindet, akkor lefogadom, hogy nemcsak a TV székház és a parkoló autók lángoltak volna, hanem Soprontól Debrecenig a fél ország.
De azért az szép volt, amikor a Magyar Nemzetnek adott interjújában Vida Ildikó bevitt egy gyomrost a kormánynak, és azon belül is Orbán 2 legbizalmasabb miniszterének: Szijjártónak és Vargának, hogy hazudnak, mert tudniuk kellett az érintetségéről a kitiltással kapcsolatban, mert ő hetekkel korábban már jelezte a kormánynak.
oszt jónapot 2014.11.11. 17:12:37
Tegyük hozzá, teljesen jogosan.
fehérfarkas 2014.11.11. 17:16:23
Az a dúrva, hogy amikor az USA még az EU politikusait is lehallgatja, és mindent tud róluk, akkor azt hiszik, hogy az USÁ-nak semmi nincs a kezében Európa egyik legkorruptabb kormányával szemben.
Vida Ildikó az 1. Orbán-kormány idején Simicska Lajos APEH elnök helyettese volt (a hosszú bájtok éjszakájának idején), majd az utódja. Aztán a következő Orbán-kormány idején megint Vida Ildikó az adóhatóság vezetője. Közben pedig a szakmai önéletrajzát is titkolják.
Aki elhiszi, hogy Orbán és Simicska oligarchiái között valóban korrupció nélküli talpig becsületes emberek vannak, akkor az az elmúlt 24 évet vagy egy másik bolygók töltötte, vagy pedig annyira naív, hogy vele bármit el lehet hitetni.
ex-dr. vuk 2014.11.11. 17:24:34
vigyazz am!
ex-dr. vuk 2014.11.11. 17:25:33
ex-dr. vuk 2014.11.11. 17:28:18
ex-dr. vuk 2014.11.11. 17:30:53
Meg ugye Meszaros is zseni volt, hogy 4 ev alatt letminimumon tengodo gazszerelobol milliardos nagyvallalkozo lett. Teljesen etikusan es szabalyosan. Nyilvan.
Persze ezekben az ugyekben sem vizsgalodnak, mert hat nincs itt semmi latnivalo. Na de amikor az Okotars (nem is magyar penzeket kezelve) valaki kimondja felulrol, hogy fuj, azonnal 4-5 vegrehajto szerv ugrik ra es izekre szedik, mint a piranyak.
csak egy néző 2014.11.11. 17:42:42
"Hát nem tudom, szerintem ezek után egyértelmű, hogy Vida akarja tisztázni az ügyet, és Goodfriend nem tesz ez ügyben semmi érdemit."
Gejza öcsém, te ott voltál a követségen, amikor 1.30 percig beszélgettek? Gyanítom ott már lehetett tomács, mert nem hiszem, hogy pantomimeztek ennyi ideig.
Miért vagytok ilyen biztosak abban, hogy semmit sem árult el, vagy írta körbe Goodfried, hogy mi is a tényállás, már amennyire az amcsi törvények szerint lehetősége volt rá??
Mégis mit gondoltatok, hogy kijön Ildikó navasszony és a HÍR tv kamerája előtt elmeséli, hogy konkrétan mik is azok a kétes ügyek (amiből ugye nem kevés forog közszájon), amivel kapcsolatban felmerült az ő és még ki tudja még hány ember neve?
Krétagarbó 2014.11.11. 17:44:20
csak egy néző 2014.11.11. 17:46:23
"az ártatlanságot hogy lehet kivizsgálni? mit vizsgáljanak, ha semmiféle konkrét gyanúsitás/vád nem hangzott el? Olyan makacsok vagytok , hogy egy öszvér elbújhat mellettetek..."
Ostoba madár, az társadnak írt kommentem, egyben neked is válasz.
csak egy néző 2014.11.11. 17:47:46
Ostoba madár, a Blogger Géza nevű kollégádnak, társadnak írt kommentem, egyben neked is válasz.
2014.11.11. 17:48:45
Marha. Ezt bármelyik nagyobb kereskedő cég tulajdonosa el tudná mondani neked, ha kérdeznéd. Két lehetőség van: nem Magyarországon élsz vagy direkt szajkozod itt az agymosást. Ha az utóbbi, akkor előfordulhat, hogy egy páran el fognak küldeni a kurva anyádba.
csak egy néző 2014.11.11. 17:50:23
"Az USA eljárása szakszerű részletességgel tengerentúli honfitársunk, Bognár Gyula jóvoltából:
"A Fidesz kormány csak a kitiltásról beszél, holott nem ez a lényege az
Elnöki Proklamáció 7750-nek. A kitiltáshoz az a megállapított tény kell,
hogy a korrupciót kezdeményezőt az országában nem lehet bíróságra
vinni, nincs nyomozás, nincs feljelentés, nincs jogorvoslat, vagy, ha
van is valami, a kormány befolyásolhatja a bíróságokat és az Alkotmány
nem nyújt védelmet. Elnöki Proklamáció 7750 csak a Secretary of the
State, (Külügyminiszter) John Kerry aláírasával és az Elnök, Obama
jóváhagyásával alkalmazható. Természetesen ehhez a bizonyítékoknak
minden kétséget kizárónak kell lenni, amit a CIA és egyéb szervezetek
gondosan összegyűjtenek, sokszor évek szorgos munkájával.
Tehát tény, hogy az illető ország nem jogállam az is ebből ered, hogy
nem lehet demokrácia. Az USA kezdeményezte, hogy a Demokrata Államok
Szövetségéből (106 ország van, Varsó a székhely) zárják ki
Magyarországot. Ez kötelezné az EU-t, hogy tegyen lépéseket, mivel egyik
tagországa nem tartozik a demokrata államok közé, márpedig a demokrácia
az EU tagság egyik követelménye.Az Elnöki Proklamáció 7750 nem ír elő
sem vád beadvány kezdeményezését, sem eljárás kérését az adott országban
és kizárólag az USA és a magánszemély viszonyát jelenti. A
bizonyítékokat csak a kitiltott személyeknek szabad megmutatni, de nem
kötelező, törvényeink tiltják, hogy azokat bárki másnak feltárjuk. A
kitiltás az E.P. használata esetén végleges és nem fellebbezhető. Azok,
akik diplomata útlevéllel, kormány megbízásával utaznak, azok a kitiltás
ellenére is beléphetnek, mint hivatalos közeg az USA-ba.
E.P. #7750: www.gpo.gov/fdsys/pkg/F...
ex-dr. vuk 2014.11.11. 17:54:52
hvg.hu/kkv/20141111_Fideszes_allamtitkar_anyja_allt_ki_a_vas
Krétagarbó 2014.11.11. 17:57:21
ex-dr. vuk 2014.11.11. 17:58:25
www.gpo.gov/fdsys/pkg/FR-2004-01-14/pdf/04-957.pdf
2014.11.11. 17:59:06
csak egy néző 2014.11.11. 17:59:16
Köszi.
Dr_utcai_arcos 2014.11.11. 18:00:56
csak egy néző 2014.11.11. 18:04:33
"Vida: Te mit jelent magyarul, hogy I dont know?
Császár A.: Nem tudom. Nem tudok angolul"
Dr_utcai_arcos 2014.11.11. 18:09:05
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.11.11. 18:10:29
Szeretem mikor olyan ügyeken rugóznak, ahol nincs vád, nincs semmi konkrétum az égvilágon, csak a fene nagy magabiztosságuk.
Mindezt teszik úgy hogy olyanok seggét nyalják akiket konkrét ügyekben, konkrét vádak alapján meszeltek el.
Agyatlan ballib csürhe ! :DDD
Blogger Géza 2014.11.11. 18:10:47
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.11.11. 18:12:27
Horváth is csak egy picsogó karrierista.
Már rég sitten vannak az általa felsorol ÁFA csalók !
Blogger Géza 2014.11.11. 18:12:58
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.11.11. 18:14:13
Marharépa..
Nem volt hosszúbájtok éjszakája, csak az MSZP seggnyalói híresztelték, és híresztelik ma is, téged is beleértve.
index.hu/belfold/0924hbej/
Ami biztos
Az már kiderült, hogy a "legendák" szerinti módosításokhoz az APEH-nél több számítógépes adatbázisban kellett volna az adatokat átírni, ehhez pedig ismerni adatbázisok különböző rendszereit, programnyelvét, miközben az egyes rendszerek belső összefüggéseivel is tisztában kellett volna lenni. Nem elég ugyanis az adatokat megváltoztatni, szükség van az összegzések átírására is. Ezenkívül a különböző rendszerek eltérő naplózási programját is szükséges lett volna módosítani, hiszen az adatbázis-kezelők állandóan regisztrálják a változásokat.
Specialista kerestetik
Olyan szakemberre egyelőre nem akadt a vizsgálat, aki valamennyi rendszert ilyen mélységig ismerte volna, így - mondják a szakértők - vélhetően tíznél is több - ráadásul régóta az adóhivatalban dolgozó, e téren specialistának számító - embert kellett volna megnyerni az akcióhoz. Ám egyelőre egyetlen olyan személyt sem fedeztek fel, aki egyáltalán ismerne olyat, aki részt vett volna ilyen akcióban. A vizsgálat mindenesetre tovább folyik.
csak egy néző 2014.11.11. 18:14:16
"ök egyszerű, mert ezt nyilatkozták a találkozó után. Amit Goodfriend sem cáfolt."
Nem kicsit vagy hülye Gejza, habár ezt eddig is tudtuk. Képzeld el, majd kijön a követségről Goodfried és bevallja, hogy elmondta Ildikónak a konkrét ügyeket és ezzel nyilvánosan beismeri, hogy megszegte hazája törvényeit.
Ma már sokat dolgoztál, pihenjél inkább.
csak egy néző 2014.11.11. 18:15:15
Csak, hogy segítsek, ha már nem olvasol.
www.gpo.gov/fdsys/pkg/FR-2004-01-14/pdf/04-957.pdf
csak egy néző 2014.11.11. 18:16:59
"Téged melyik titkosszolgálat fizet, hogy ilyen hülyeségeket írogass?"
Gejza öcsém. A pirézek fizetnek, tudod, azok, akiket nem szívesen látnál MO-n.
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.11.11. 18:19:52
Amerika a bankok nagy barátja.
Annyira, hogy kilóra megvették a szenátorokat, és vizsgálóbizottságokat is kint Amerikában.
És ez a csürhe dumál korrupcióról.. :DDD
index.hu/gazdasag/2014/11/10/ordibalt_a_fonok_ha_valamit_leirtunk/
Fleischmann „hatalmas csalásokat” látott a jelzálog-üzletágban a banknál – ehhez képest úgy érzi, amikor csak megpróbált kiállni, elhallgattatták. Jelenleg egy titoktartási megállapodás miatt elvileg egy szót sem szólhatna. Közben a hasonló ügyekben az igazságügyi minisztérium sorra állapodott meg a legnagyobb bankokkal – jellemzően titokban.
...
Fleischmannék a hitelek szokatlanul nagy részében találtak feltupírozott jövedelmeket, de az erről szóló jelentéseket felső nyomásra elkenték, egy példa: a 29 millió forintos éves jövedelmet bevalló manikűrös is átment, és hitelt kapott, Fleischmann hiába tiltakozott. „Hiába mondtam az egyik igazgatónak, hogy nem adhatjuk el alacsony kockázatúként ezeket a mérgező hiteleket” – mondta tanúvallomásában. A Chase jogászai a Harry Potter nyomán csak Rivallónak hívták a levelet, amit Fleischmann egy másik igazgatónak írt, és amitől azt várta, hogy megállíthatja a folyamatot – hiába. Ehelyett 2008-ban csendben kirúgták.
2014.11.11. 18:22:10
Há mé lopol baszod? Há mé szopol a tolvajoknak, rákabeled?
2014.11.11. 18:24:13
Blogger Géza 2014.11.11. 18:25:48
Blogger Géza 2014.11.11. 18:26:31
2014.11.11. 18:29:37
2014.11.11. 18:31:18
csak egy néző 2014.11.11. 18:34:21
Hogyne öcsém, sőt, amikor Kádár apánk lesmárolta Honecker haverját, először röhögtem, később meg hánytam.
Gondolom ez is rendben van szerinted.
www.youtube.com/watch?v=1qRpLY14lkU
No meg ez is.
"A magyar miniszterelnök határozott kézcsókkal szerette volna üdvözölni Sonia Gandhit, az Indiai Nemzeti Kongresszus Párt elnökét találkozásukkor, ami nem igazán számít udvarias gesztusnak az ázsiai országban."
www.hir24.hu/kulfold/2013/10/24/oltari-kinos-helyzetbe-kerult-orban-viktor-indiaban/
DezInf 2014.11.11. 18:36:52
Csak neked:
444.hu/2014/11/11/igy-ertik-totalisan-felre-az-amerikai-politikat-a-fidesz-kornyeken/
Horváth György • 5 órája
Az USA eljárása szakszerű részletességgel tengerentúli honfitársunk, Bognár Gyula jóvoltából:
"A Fidesz kormány csak a kitiltásról beszél, holott nem ez a lényege az
Elnöki Proklamáció 7750-nek. A kitiltáshoz az a megállapított tény kell,
hogy a korrupciót kezdeményezőt az országában nem lehet bíróságra
vinni, nincs nyomozás, nincs feljelentés, nincs jogorvoslat, vagy, ha
van is valami, a kormány befolyásolhatja a bíróságokat és az Alkotmány
nem nyújt védelmet. Elnöki Proklamáció 7750 csak a Secretary of the
State, (Külügyminiszter) John Kerry aláírasával és az Elnök, Obama
jóváhagyásával alkalmazható. Természetesen ehhez a bizonyítékoknak
minden kétséget kizárónak kell lenni, amit a CIA és egyéb szervezetek
gondosan összegyűjtenek, sokszor évek szorgos munkájával.
Tehát tény, hogy az illető ország nem jogállam az is ebből ered, hogy
nem lehet demokrácia. Az USA kezdeményezte, hogy a Demokrata Államok
Szövetségéből (106 ország van, Varsó a székhely) zárják ki
Magyarországot. Ez kötelezné az EU-t, hogy tegyen lépéseket, mivel egyik
tagországa nem tartozik a demokrata államok közé, márpedig a demokrácia
az EU tagság egyik követelménye.Az Elnöki Proklamáció 7750 nem ír elő
sem vád beadvány kezdeményezését, sem eljárás kérését az adott országban
és kizárólag az USA és a magánszemély viszonyát jelenti. A
bizonyítékokat csak a kitiltott személyeknek szabad megmutatni, de nem
kötelező, törvényeink tiltják, hogy azokat bárki másnak feltárjuk. A
kitiltás az E.P. használata esetén végleges és nem fellebbezhető. Azok,
akik diplomata útlevéllel, kormány megbízásával utaznak, azok a kitiltás
ellenére is beléphetnek, mint hivatalos közeg az USA-ba.
E.P. #7750: www.gpo.gov/fdsys/pkg/FR-2004-01-14/pdf/04-957.pdf
TEGYE FEL MÁR VALAKI A MAGYAR NAPILAPOKBAN ÉS ADJON RÁ HITELES
FORDÍTÁST! NE LEGYENEK MÁR ENNYIRE KÖZÖNYÖSEK, TELJESEN TÁJÉKOZATLANOK A
MAGYAR EMBEREK!
Szóval ott az eredeti, olvasd el.
Aztán kérdezd meg Szíjjjgyártót, hogy a külügyben miért nincs egy angolul anyanyelvi szinten beszélő, az amerikai politikában otthonos diplomata.
Aztán még azt is kérdezd már meg, hogy a 7750 belengetésénél miért nem tiltakozott hivatalos úton az amerikai külügynél?
Amennyiben nem tiltakozott, akkor az a jogállamiság megszünésének a beismerése.
A jófijjú szivat titeket rendesen :))))))
poor 2014.11.11. 18:37:04
DezInf 2014.11.11. 18:40:25
Gejza, neked erről mi a véleményed?
Egyáltalán van még diplomata a külügyben?
2014.11.11. 18:41:03
poor 2014.11.11. 18:43:54
2014.11.11. 18:47:46
Viccelsz, fasztarisznya? Kettőnk közül te vagy az ideges. Nem is csodálom, védened kell a védhetetlent, közben szénné égeted magad, mint tolvaj pártoló büdös troll. Én nem idegeskedek, hanem szarrá röhögöm magam az összes Orbán-trollon. Kérjél tolmácsot, bazmeg.
csak egy néző 2014.11.11. 18:47:47
444.hu/2014/10/19/van-egy-szervezet-aminek-csak-demokratikus-berendezkedesu-allamok-lehetnek-a-tagjai-na-onnan-akarjak-most-kizarni-magyarorszagot/
csak egy néző 2014.11.11. 18:50:13
"A
bizonyítékokat csak a kitiltott személyeknek szabad megmutatni, de nem
kötelező, törvényeink tiltják, hogy azokat bárki másnak feltárjuk"
2014.11.11. 18:53:50
MIÉRT LOPTOK?
MIÉRT HAZUDTOK?
MIÉRT VAGYTOK KORRUPTAK?
Nem érted? Kérjél tolmácsot, bazmeg.
Blogger Géza 2014.11.11. 18:53:57
Egyébként elég vicces, hogy még a Soros sajtó sem tudja leírni a nevét, mi az, hogy Communtiy ??? :D
Blogger Géza 2014.11.11. 18:54:41
2014.11.11. 18:57:20
Anyádtól.
Blogger Géza 2014.11.11. 19:00:15
csak egy néző 2014.11.11. 19:02:08
Tudod a magas labdákat le kell ütni. Talán nem kellett volna ilyen amatőr módon házhoz mennie Vida navasszonynak a pofonért. Nem is értem, hogy ezt az egészet, hogy gondolták.
Viktor Mutyin (törölt) 2014.11.11. 19:03:56
csak egy néző 2014.11.11. 19:05:42
Tudod Gejza őcsém, már VI.Lenin pajtás is megmondta:
Tanulni, tanulni, tanulni.
Rád vonatkoztatva olvasni, olvasni, olvasni és tájékozódni.
Mára azt hiszem elég is voltál. Nyugodj békében.
Dr_utcai_arcos 2014.11.11. 19:06:05
István Tamasi 2014.11.11. 19:07:06
Ostoba tudatlan veréb!
Bármely nagykövetség az illető ország területének számít! Így az USA nagykövetség területe az USA területének számít, oda pl az USA engedélye nélkül senki, még a hazai hatóságok sem léphetnek be, ott az USA törvényei, szokásai a mérvadóak.
Dr_utcai_arcos 2014.11.11. 19:08:01
István Tamasi 2014.11.11. 19:09:24
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.11.11. 19:10:39
Hagyd már szerencsétlen MSZP csicskákat !
Nekik csak a személyeskedés maradt, eszük sose volt... :DDD
Viktor Mutyin (törölt) 2014.11.11. 19:12:39
Ennyire ostoba Kubatov elvtárs? Hablaty Göbbels Árpi főideológus csődöt mondott, a közvélemény agymosása már nem működik.
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.11.11. 19:12:51
Nem véletlenül voltak ott.
Hanem azért hogy lássátok, miszerint Goodfried hazudott.
Hazudott, mert az érintettnek se adták ki, hogy tulajdonképpen mi a retkes répával vádolják, holott korábban ezt hazudta.
Tudom hogy szart volt nézni, mikor kis kedvenced, Goodfried segget csinált a szájából, de ez van, ezt kell szeretni.
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.11.11. 19:13:57
Szerencsétlen MSZP-s majom..
Ha kimegy az összes MSZP-s DKss aktivista, akkor se nyer már soha többbet a szemkilövő haverod, Gyurcsány és sleppje ! :DDDD
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.11.11. 19:15:21
"oda pl az USA engedélye nélkül senki, még a hazai hatóságok sem léphetnek be, ott az USA törvényei, szokásai a mérvadóak. "
Hogy is van ez, akkor ?
Ezek szerint Vida nincs is kitiltva ? :DDD
csak egy néző 2014.11.11. 19:17:37
" Goodfried segget csinált a szájából, de ez van, ezt kell szeretni."
Te nagyon barom, kérdezd már meg Ildikót és a hír tv- s köcsögöt, hogy hogy ízlett nekik az a segg.
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.11.11. 19:19:48
Ország világ látta, hogy szerencsétlen amcsi majom, hazudott egy ordasat, és csak a puccs szervezése okán provokálja az országot.
De fel fognak sülni.
Mint 2018-ban is a Millával.
csak egy néző 2014.11.11. 19:29:08
Tudod baromarcú ehhez tartom magam.
"Ne süllyedj le a hülyék szintjére, mert ott simán megvernek a rutinjukkal !!"
Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.11.11. 19:29:30
Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.11.11. 19:32:22
mentalisdeficit.blog.hu/2014/11/05/ki_valtja_le_orban_viktort?full_commentlist=1#c25004491
"
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.11.07. 07:18:05
@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]:
Nem ismerem a bérgyilkost, akit felbérelt az MSZP..
Sajnálom, de nekem nincsennek ilyen kapcsolataim.
Válasz erre
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.11.07. 07:20:08
@Ildomár:
Szerintem az MSZP ölette meg.
Minden jel erre mutat.
A kutatása, a gyilkosság körülményei, és az időzítés egyaránt. "
Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.11.11. 19:34:42
Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.11.11. 19:38:03
- Mint te Bajnain és Gyurcsányon?
És mi van a - szerinted - emeszpé által szervezett Kennedy gyilkossággal? Van már bizonyítékod?
Viktor Mutyin (törölt) 2014.11.11. 19:40:51
IGEN, te majom, ezt kivételesen el is hiszem neked, rohadj meg: szénné égtetek a jenki nagykövetség előtt, halálra röhögtem magam. Elhiszem, hogy fáj.
Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.11.11. 19:41:04
- Mondd te barom! Te voltál már NAV vizsgálaton?
Gyorgy Nagy 2014.11.11. 19:46:00
martineden 2014.11.11. 19:50:35
Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.11.11. 20:10:03
Az is egy diplomáciai jelzés, hogy nem neveznek ki nagykövetet ide.
csak egy néző 2014.11.11. 20:13:15
Bravó. Ez a módja, hogy ott téblából a követség előtt, mint valami koldus (mondjuk még úgy is nézett ki), hogy hátha összefut az ügyvivővel?
Talán nem kellett volna, írásban, hivatalos módon bejelentkeznie?
Ildikó navasszonnyal, még itthon sem lehet, még egy országgyűlési képviselőnek sem csak úgy találkozni, ne adj Isten beszélni, bejelentkezés nélkül.
polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.11. 20:14:54
"Az USA kezdeményezte, hogy a Demokrata Államok
Szövetségéből (106 ország van, Varsó a székhely) zárják ki Magyarországot. "
Ez mekkora kamu :)
Mi az a "Demokrata Államok Szövetsége"?
csak egy néző 2014.11.11. 20:18:29
Figyelj idióta, tele már a tököm veletek.
A google neked is a barátod.
Az, hogy még nem is hallottál róla ez téged minősít.
De egy kicsit, ha visszaolvasol, akkor megtalálod.
polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.11. 20:25:48
Nos, mi az a "Demokrata Államok Szövetsége"?
2014.11.11. 20:26:40
Tudományos libsizmus 2014.11.11. 20:36:42
polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.11. 20:38:15
Úgy érted, megcsináltad a blogomon a korrupció-tesztet, és egy pontot se bírtál összeszedni a maximális 10-ből?
:DDD
csak egy néző 2014.11.11. 21:02:35
Te hallottál róla?
Melyik újság írta meg?
Mert gondolom, ha megpróbálta volna és nem kapott volna időpontot, akkor már ettől zengne az egész média.
DezInf 2014.11.11. 21:05:06
http://2010-2014.kormany.hu/hu/kulugyminiszterium/hirek/magyarorszag-reszt-vesz-a-demokraciak-kozossege-kormanyzotanacsanak-munkajaban"
csak egy néző 2014.11.11. 21:05:55
Woooh te jó kiállású baromarcú a hozzászólásaidat olvasva te pedig olyan lehetsz, mint egy helyettes éjjeli vagyon őr a színesfém telepen.
csak egy néző 2014.11.11. 21:08:05
Hogy ne halj meg hülyén.
444.hu/2014/10/19/van-egy-szervezet-aminek-csak-demokratikus-berendezkedesu-allamok-lehetnek-a-tagjai-na-onnan-akarjak-most-kizarni-magyarorszagot/
fehérfarkas 2014.11.11. 21:10:21
Nem Magyarországra nem engedi be az USA Vidát, hanem az USA területére. Azért ez nagy különbség :D
Azt meg had döntse el az USA, hogy kit miért nem enged belépni a SAJÁT területére.
Egyelőre az USA még nem tartozik az Orbán-Simicsika-Mészáros-Habony oligarchák tulajdonába.
Tudományos libsizmus 2014.11.11. 21:13:10
Biztos emlékszel az előző nagykövet asszonyra. Nos, az pedig kábé úgy nézett ki, mint valamelyik washingtoni külügyes osztályvezető kurvája.
Egyébiránt szégyellje magát az az ország, amelyik tankcsapdákkal védi a követségét egy szövetséges fővárosban:)
Kandabula 2014.11.11. 21:16:42
polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.11. 21:20:44
Ez egy gittegylet. Semmi súlya nincs.
csak egy néző 2014.11.11. 21:26:58
Nem tudom voltál e már messzebb, mint felcsut, de a világon mindenhol hasonló módon védik a követségeiket. A kurvákról pedig jobb, ha nem beszélünk.
csak egy néző 2014.11.11. 21:27:50
"Ez egy gittegylet. Semmi súlya nincs."
Mint ahogy nekünk sem a világban.
Tudományos libsizmus 2014.11.11. 21:40:04
https://www.google.hu/maps/place/Embassy+of+the+Russian+Federation/@52.516557,13.3838265,3a,52.5y,131.49h,86.98t/data=!3m4!1e1!3m2!1sbm9Y615ZI_CAhEJK3lVM0Q!2e0!4m5!1m2!2m1!1srussischer+botschaft!3m1!1s0x0000000000000000:0x81e211e95e1a0f2e!6m1!1e1?hl=hu
https://www.google.hu/maps/place/Oroszorsz%C3%A1gi+F%C3%B6der%C3%A1ci%C3%B3+Nagyk%C3%B6vets%C3%A9ge+Budapest/@47.5115443,19.0718724,3a,90y,21.1h,87.49t/data=!3m4!1e1!3m2!1sSW5Dqj1koEjD2mlTjuqYHQ!2e0!4m2!3m1!1s0x4741dc773babb5e3:0xc886941c3608b34e!6m1!1e1?hl=hu
Szamárságokat nem kéne beszélned kedves barátom. A Szabadság téri tankcsapdák már akkor is ott voltak, amikor az előző rezsim seggbe kúratta magát az amcsikkal:)
fehérfarkas 2014.11.11. 22:35:19
Sscheppele és társaik)."
Megnyugodhatsz, most már republikánus többség van a Capitoliumban. A Republikánus Párt pedig utálja a komcsikat, és maximálisa kapitalista és piagazdaságpárti.
Ja, hogy az ő szemükben az Orbán féle unortodox gazdaságpolitika (államosítás, bankok/multik/külföldi cégek/EU/IMF elleni szabadságharc, piaci szektorok szereplőinek tönkretétele és üzleteik átjátszása kormányzati haveroknak, piaci szereplők büntetőadóztatása, stb...) és illiberális demokrácia = kommunizmus, hát ez nagy pechje Orbánnak.
Ellenzékben még Orbán kifelé a külvilág felé a kettős beszédével eladhatta magát liberálisnak, piacgazdaságártinak és demokratának, miközben belföldön Kádár 2.0-át játszotta, de kormányon már nem működik ez a kettős beszéd, mert a tettei, intézkedései, eredményei, és a kormányának a törvényei magukért beszélnek és az alapján ítélik meg.
villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2014.11.11. 22:39:08
Nézd meg a vidáját, vedd el a hatalmát!
fehérfarkas 2014.11.11. 22:43:43
A civil szervezetek ellen a magyar hatóságok (rendőrség, ügyészség, KEHI, NAV) ezek nélkül is tudtak vizsgálódni, elég volt csupán Lázár János gyanúja.
Úgy látszik a norvég adófizetők pénzéért a magyar hatóságok nagyon aggódnak, és Lázár János gyanúja nyomán egyből el tudtak kezdeni vizsgálódni, míg a magyar adófizetők pénzével kapcsolatban a fülük botját sem mozgatják. Nem bűzlik neked valami?
Vagy Simon Gábor (gyk. ellenzéki politikus) esetében egyből ügyészség és NAV kcióba lendült, míg Szijjártó és Rogán (gyk. kormánypárti politikusok) esetében a hatóságok a fülük botját sem mozgatták, sőt a NAV szerint minden rendben volt. Nem bűzlik neked valami?
Vida Ildikó azt nyilatkozta, hogy saját maga vizsgálja ki, hogy saját maga nem korrupt-e. LEgközelebb a bakrablást maga a bankrabló vizsgálja majd ki? Nem bűzlik neked valami?
Dr_utcai_arcos 2014.11.11. 22:44:21
polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.11. 22:49:22
"Megnyugodhatsz, most már republikánus többség van a Capitoliumban. A Republikánus Párt pedig utálja a komcsikat, és maximálisa kapitalista és piagazdaságpárti.
Ja, hogy az ő szemükben az Orbán féle unortodox gazdaságpolitika (államosítás, bankok/multik/külföldi cégek/EU/IMF elleni szabadságharc, piaci szektorok szereplőinek tönkretétele és üzleteik átjátszása kormányzati haveroknak, piaci szereplők büntetőadóztatása, stb...) és illiberális demokrácia = kommunizmus, hát ez nagy pechje Orbánnak."
Bocs, de a BÁRMILYEN többségű amerikai törvényhozásnak mégis mi a bánatos lófasznyi köze van ahhoz, hogy a magyarok kit választanak kormányra a SAJÁT hazájukban?
Nos?
Hajdú Peter 2014.11.11. 22:55:51
Az gondolta, hogy tetszettek volna valasztasokat nyerni, nem pedig 5-t elveszteni zsinorba, es akkor nem kene cia segitsegevel lejarato kampanyt inditani az orszag ellen.
Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.11.11. 23:26:37
Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.11.11. 23:27:29
Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.11.11. 23:30:17
jolaca 2014.11.11. 23:30:48
Az, hogy ország-vezetőnek tehetségtelen, nem lóg ki a sorból. Kapzsisága (holdudvarán keresztül megvalósítva) már inkább; elődei legalább nem a nyíltság és arrogancia mai szintjén művelték. Viszont a mostani ámokfutását már ép ésszel felérni sem lehet (meggyőződésem, ő sem ép ésszel követi el). Az már az öntelt zekkentség kategóriája, ahogy a kormányzati bábbá lealacsonyított, hajcsárnak használt adóhivatal utolsó buta libaként viselkedő lakájasszonyát a hóna alá szorítja, szembe menve az undorodó világgal - közben nyálasra dicsérve éppen új barátait, akiktől szintén undorral fordul el a józan világ.
Ennyire aljasak már mind a janicsárjai, hogy senki közülük nem emeli fel a hangját? Ez lenne a NER?
fehérfarkas 2014.11.12. 00:04:42
Így olvassa a külföldi szakmai folyóiratokat, internetes portálokat, és így jár külföldi szakmai konferenciákra.
A nemzetközi konferenciákon ugyan vannak tolmácsok, de a szünetekben a folyosókon és az ebédnél a négyszemközti infromációcseréknél már nincsenek ott a tolmácsok.
Azért az adóhatóság főnökétől elvárható lenne, hogy a nemzetközi szakmai dolgokkal is tisztában legyen és folyamatosan képezze tovább magát, és haladjon a korral a szakmai dolgok fejlődését, trendjeit illetően.
Nem csoda, hogy a NAV nem adja ki Vida Ildikó szakmai önéletrajzát (pedig törvény szerint a közhivatalok vezetőinek kötelező lenne nyilvánosságra hozniuk szakmai önéletrajzukat, hogy valóban megfelelnek a szakmai követelményeknek). Bár azért sokat elmond Vidáról, hogy az 1. Orbán-kormány idején ő volt Simicska APEH elnök helyettese, majd utódja.
NERisztánban ennél több nem is kell az adóhatóság vetezéséhez.
fehérfarkas 2014.11.12. 02:58:19
Amerika a bankok nagy barátja."
Nem azért az egy húszért, de Orbán keleti nyitás politikájában mintaországként említett Szingapúr is a bankok országa, és a világ egyik pénzügyi központja. Ezek után akkor mégis mi értelme van Keletre nyitni, ha ott is a bankok nagy barátai vannak? Szingapúr, Shanghai, Hongkong, Tokió, Dubaj, Isztambúl. De Rijádban is most épül egy nemzetközi pénzügyi központ, amivel Szaúd Arábia Dubaj konkurensévé akar válni az elkövetkezendő 10 éven belül.
Szerintem Orbán összetévesztette Keletet Észak-Korával. Na, ott tényleg utálják a kapitalista bankokat.
fehérfarkas 2014.11.12. 03:05:08
Mert annyi esze még a Horváth Reizsibiztos Szilárdnak is van, hogy nem megy oda Hír TV stábjával az amcsi nagykövetség elé letámadni Andre Goodfriendet, hogy a kamerák előtt derüljön ki, hogy még legalapszinten sem tud angolul kommunikálni tolmács nélkül. Mert akkor minek ment oda letámadni a nagykövetség ügyvezetőjét? És főleg miért a Hír TV stábjával?
(mielőtt elkezdenéd bemesélni, hogy a Hír TV véletlenül mászkált éppen ott, azelőtt szólok neked: nem vagyok ma született bárány, és nem ma jöttem le a falvédőről)
fehérfarkas 2014.11.12. 03:21:01
Nos?"
Mondjuk annyi, hogy Magyarország aláírt bizonyos szerződéseket, amikor bizonyos szövetségekbe tagként belépett. NATO, EU, OECD.
Ha ezekből kilépünk, és majd az ASEAN-ba, vagy a Shanghai Együttműködés Szervezetébe (SCO), vagy az Eurázsiai Unióba lépünk be, akkor majd azok játékszabályait kell betartanunk. De nyugi, ha átlépünk oda valamelyikbe, és az ottani szabályokat is rendre megszegjük, akkor az ottaniak sem fogják ezt tolerálni.
A világpolitikában egyedül lenni szövetségesek nélkül pedig nem jó omen.
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.11.12. 06:57:18
Hogyne találtak volna.
A Norvég Civilek maguk nyúlták le az összes pénzt, Soros, és Amerika támogatásával, magukra költötték, cigire, és sörre, az iratokat nem adták át, a vizsgálat kezdetekor meg akarták semmisíteni az adatokat:
Pályázatok átpontozása:
mno.hu/magyar_nemzet_belfoldi_hirei/iranyitott-palyazatertekeles-1250685
Pénzek cigire, piára költése:
mno.hu/magyar_nemzet_belfoldi_hirei/cigi-sor-palyazat-1238604
Bizonyítékok eltüntetése
mno.hu/magyar_nemzet_belfoldi_hirei/menekitsuk-a-cuccot-1254622
„a 2008–2011-es adatokat mind töröljük a szerverekből és a papírokat is elvisszük az irodákból, így ha kérik, sem tudjuk odaadni, mert minden az FMO-nál van”.
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.11.12. 06:58:51
Jut eszembe...
Van már konkrét vádpont, vagy akár csak 1 ügy, ahol tudni lehet, hogy Vida sáros volt ?
Vagy még mindig csak az Amerikaiak ujjal mutogatása parancsára akasztanátok ?
Arthur Bloch 2014.11.12. 07:34:33
nu pagagyí 2014.11.12. 07:37:16
Sir Galahad 2014.11.12. 08:26:30
Ormi 2014.11.12. 08:28:08
szerintem, az ameriakiak egy kis savat cseppentettek a helyi baktériumtenyészetbe és most kajánul nézik, hogyan forrja az ki magát...
Ha valóban azzal a hat személlyel lenne bajuk, annak számos módja lenne, hogy azok nevesüljenek, s vagy elviszik a balhét, vagy nem, az már országspecifikus -- ám így sokkal izgalmasabb nézni a fortyogó botrányt...Mert az eltelt közel egy hónap alatt mindent megtudhattak/megtudhattunk arról --- igen, azok is, akik esetleg még mindeddig valamiért észre nem vették --- miben is élünk: balfaszkodás, tehetségtelenség, hazugság, cinizmus...A becstelenek arroganciája, valamint aljasság és kisszerű jellemtelenség.
Miért hagytuk, hogy így legyen?...
Ormi 2014.11.12. 08:28:58
nu pagagyí 2014.11.12. 08:38:59
- Pályázatok szubjektív pontozása
- Indokolatlan pénzköltés
- Közérdekű adatok eltitkolása
A szokásosan korrupt állami működéshez képest a norvég civil szervezetek illegális állami vizsgálatának nem sok eredménye volt. Nyilván egy olyan feladat végrehajtásánál, amelyeknél kocsmák a helyszínek, nem pogit és harmatvizet fogyasztanak, mint például egy állami intézményben tartott CÖF összejövetel esetén tennék. A norvég pénzből működő alapítványok adatait jogtalanul követeli a magyar állam költségvetési pénzeket ellenőrző KEHI. A pályázatok elbírálása nem részrehajlóbb, a Csizmadia elvtárs által vezetett magyar civil alapénál.
A norvég pénzek felhasználásának szabályosságát a norvég kormány által megbízott szervezet illetékes megvizsgálni. Ők is végeznek vizsgálatot, az lesz mérvadó. A KEHI foglalkozzon a CÖF-fel, az keretből való osztogatással, az állami mutyipályázatokkal, a túlárazott közbeszerzésekkel és sovány eredményükkel.
Netuddki. 2014.11.12. 08:44:41
Nem akarok az ildikó fejével gondolkodni. Azt tudom én mit csináltam volna egy ilyen helyzetben, tiszta lelkiismerettel. Az ildikó messze nem úgy viselkedett. Sőt, a viselkedésével még nagyobb gyanúba keverte magát. Ami gyakorlatilag a retekklubos interjúkísérlettel kezdődött.
Most a nagy kérdés nem az, hogy mit miért csinált az ildikó. A nagy kérdés, hogy ki és miért rakott egy mentálisan és láthatólag szakmailag alkalmatlan embert a NAV vezetői pozíciójába???
És itt most kéretik véresen komolyan venni a kérdést, és nem elintézni úgyis tuggyuk hogy mennek a dolgok itten kéremmel! Tuggyuk persze, de amit tudunk az a kőkemény korrupció, és mindannyiunk pénzével és jövőjével játszanak...
Netuddki. 2014.11.12. 08:46:29
Ki és miért rakott egy mentálisan és láthatólag szakmailag alkalmatlan embert a NAV vezetői pozíciójába???
ebertix 2014.11.12. 08:48:30
Az ország működésével van baj, de ez kormányfüggetlen. Korrupt volt az előző, az azelőtti kormány is. Az amerikaiknak most lett elegük az egészből, aztán Vida NAV főnöknő csak egy gyalog a táblájukon.
Az más kérdés, hogy a NAV meg is érdemel egy jó nagy farbarúgást. Normális országban nem szokványos, hogy az adóhatóságot fegyverként használja a kormány, vagy, hogy ennyire szemét legyen a normális adózókkal.
Érdekes, a Lajtától nyugatra párszáz kilométerrel, ha az adóhatóság hibát vét, rosszul könyvel valamit, akkor nem az adózónak kell kérelmeznie, hogy tegyék már rendbe, amit a kollégájuk elszúrt, majd írnak egy levelet (persze nem elnézést kérünk kezdettel), hogy kegyet gyakorolnak és eltekintenek a bírságtól.
Sir Galahad 2014.11.12. 08:50:25
Nikorene 2014.11.12. 08:56:44
csak egy néző 2014.11.12. 09:05:11
Mondandóm igazolására íme a NAVasszony levele.
"Tisztelt Szél Bernadett Képviselő Asszony!
A Nemzeti Adó- és Vámhivatalt érintő ügyekben 2010-ben történt kinevezésem óta egyetlen alkalommal sem fogadtam sem politikust, sem adózót vagy képviselőjét. Ugyanakkor a politikusoknak, parlamenti képviselőknek lehetőségük van a Hivatalt érintő ügyekben tájékozódni, dr, Varga Árpád külső kapcsolatokért felelős elnökhelyettes – miként eddig, ezután is – készségesen áll a politikusok, parlamenti képviselők rendelkezésére.
Ezen a gyakorlaton a továbbiakban sem kívánok változtatni, ezért – kérem – a Nemzeti Adó- és Vámhivatalt érintő kérdésével vagy problémájával forduljon dr. Varga Árpád külső kapcsolatokért felelős elnökhelyetteshez, aki időpont egyeztetése után fogadja Önt.
Üdvözlettel:
Dr. Vida Ildikó
Nemzeti Adó- és Vámhivatal
Elnök
csak egy néző 2014.11.12. 09:09:39
Csak egy kérdésre válaszolj.
A világban melyik nyelv a diplomácia nyelve?
Sir Galahad 2014.11.12. 09:18:57
ex-dr. vuk 2014.11.12. 09:25:28
Ha az utcan hivatalon kivul elkapja valami idiota, nem, nem kotelessege tudni magyarul. Sokkal nagyobb szegyen, hogy vida nem beszeli az elso vilagnyelvet. Vajon hogyan kapott diplomat? Ahogy smittpali? Van egyaltalan neki?
ex-dr. vuk 2014.11.12. 09:29:43
hvg.hu/itthon/20141112_Vida_Ildiko_nem_perli_be_Goodfriendet
Sir Galahad 2014.11.12. 10:21:49
Nem tudom, van-e diplomája Vidának, azt se, hogy van-e nyelvvizsgája, de el tudom képzelni azt is, hogy van, csak nem angolból. Magyarországon jellemző, hogy sokan nem az angolt tanulták idegen nyelvként - legtöbben a németet, esetleg franciát, olaszt.
Trackers 2014.11.12. 10:22:54
Nézzük a történetetet:
1. Kitiltják Vidát.
2. Nem adják ki a bizonyítékokat a kormánynak.
3. nem adják ki a bizonyítékot az ügyészségnek, és azt mondja Goodfried, hogy Vidának odaadják.
4. Vida bemegy de nem adják oda.
5. Egy hete magyarázzátok, hogy az amcsik nem adják oda, mert nem kell odaadniuk.
6. Megelepődtök, hogy Vida nem is kér vízumot, és így nem adják oda az amcsik a bizonyítékot, természetesen csak és kizárólag emiatt.
Sir Galahad 2014.11.12. 10:27:48
jet set 2014.11.12. 10:32:55
csak egy néző 2014.11.12. 10:37:26
Látod fidióta komám. Megint csak tátott szájjal futottál be a f...sz erdőbe. Tegnap a tv-ben maga a hazudós sztár ügyvédetek ismerte el, hogy nagyon jól beszél magyarul az ügyvivő.
Mesélj már macskajancsi, szerinted, hány magyar nagykövet beszéli a fogadott ország nyelvét?
Ne legyel már ennyire önkéntes hülye.
ex-dr. vuk 2014.11.12. 10:52:59
Netuddki. 2014.11.12. 11:02:14
Hát bazmeg ez qurva nagy öngól volt annak fényében, hogy az orbán rezsimed egy olyan embert akart római nagykövetnek kinevezni aki nem tudott olaszul (azóta már elhunyt az illető).
A kérdésemre viszont nem válaszoltál. Aminek köze nincsen ahhoz, hogy ki a tököm az amcsi nagykövet.
Ki és miért rakott egy mentálisan és láthatólag szakmailag alkalmatlan embert a NAV vezetői pozíciójába???
De látom csak a szar kenegetéséhez értesz...
Netuddki. 2014.11.12. 11:04:11
Netuddki. 2014.11.12. 11:06:05
Ki és miért rakott egy mentálisan és láthatólag szakmailag alkalmatlan embert a NAV vezetői pozíciójába???
oszt jónapot 2014.11.12. 11:43:13
Exploiter 2014.11.12. 11:52:22
Az állami szektorban az egész országban csak és kizárólag mentálisan és szakmailag alkalmatlan emberek vannak vezetői pozícióban.
Egyébként nem működne a NER.
na__most__akkor 2014.11.12. 12:03:41
Ezek megvédenek bármit. Elég pénzért...
jolaca 2014.11.12. 12:07:43
+1!
Ha akadna alkalmas, 1. kilógna a sorból, 2. Viktornak rögtön gyanús lenne, hogy a babérjaira tör.
jolaca 2014.11.12. 12:09:33
Nos, Téged már nem védenek meg... Hacsak nincs elég pénzed.
lyken 2014.11.12. 12:10:14
Majd az újságíró átbattyog az NAV-ba, és megkérdezi, hogy ezekben az ügyekben indult-e vizsgálat és azok hol járnak !
Csodálkozom is, hogy eddig senki nem hasonlította össze az információkat."
Nos, pontosan ezt nem tette meg se a NAV, se az ügyészség, se a rendőrség, miután lefoglalták a bizonyítékokat. Közben azok a polgárok akik otthon maradtak, fizetik azt az ÁFÁ-t is, amit a holdudvar ÁFA csaló cégei kitalicskáztak a költségvetésből.
Mikor felvetődött, hogy korrupt a NAV, egy hétvége alatt világították át saját magukat 23000 dolgozóval, kismillió kirendeltségen. 500 fős mocsokmultinál egy székhelyen, 4 hónapig tartott a független audit egy komplett auditor csapatnak. Ne sikítozzunk már, hogy szegény ártatlan vidaildi, miközben látjuk, hogy volt lehetőség lépni a korrupció ellen, de NEM AKART.
Tipikusan az az eset, mikor az örömlány sikítozik, hogy őt megdugták.
jolaca 2014.11.12. 12:18:26
Ezzel a sztárügyvédséggel is betör nálunk az unorthodoxia.
Hagyományosan és jobb helyeken a tehetség és felkészültség hozta a sikert és sztárságot, ami hozta a kapcsolatokat is.
Itt és most a meglévő/megszolgált kapcsolatok hozzák a sikert és a sztár-státust.
fehérfarkas 2014.11.12. 12:20:50
A cikkben ott van benne mi az az FMO, és kik részéről merült fel, hogy az anyagokat a követségre menekítsék: "Még az is felmerült az FMO (a norvég alapok kezelését koordináló és felügyelő brüsszeli Finanszírozási Mechanizmus Iroda – a szerk.) részéről, hogy minden cuccot menekítsünk be a követségre – információink szerint ezt írta Móra Veronika, az Ökotárs vezetője a norvég civil pénzeket elosztó konzorcium tagjainak még júniusban, miután a Kormányzati Ellenőrzési Hivatal (Kehi) átfogó vizsgálatot indított."
mno.hu/magyar_nemzet_belfoldi_hirei/menekitsuk-a-cuccot-1254622
Ez úgy néz ki, mintha sem a norvégok, sem az EU nem akarná, hogy a norvégok pénzéhez Orbánék klientrúrája hozzáférjen, és rákosista módszerekkel a hatóságokkal zaklassa a civileket.
Most kezdheted gyártani a nemzetközi világösszeesküvéseket Orbánék ellen, akik nemzetközi ellenségektől szabadságharccal védik meg az országot. Pedig a valóságban arról van szó, hogy a civileknek való pénzt ne Orbán korruptokráciája nyúlja le.
A Norvég Alap pénzeivel kapcsolatban világos és egyértelmű szerződést írt alá a magyar kormány nnak idején. Abban benne van, hogy a norvég pénzeket kinek van joga elllenőriznie, és kinek van joga felügyelnie, és a civileknek kinek kell elszámolniuk.
Az, hogy Lázár János az EU-s pályázatok után le akarja nyúlni a Norvég alapot is, az a kormány kapzsiságát és maximális korruptokráciáját jelzi.
Sir Galahad 2014.11.12. 12:26:12
jolaca 2014.11.12. 12:38:54
Az viszont zavar, hogy a magyart kitűnően beszélő (és nem mellesleg "nemzetét képviselő") miniszterelnökünk kitűnően hangszigetelő havasibertalanokkal tetteti süketnémának magát bármely magyarul neki feltett újságírói/ellenzéki kérdésnél.
ex-dr. vuk 2014.11.12. 12:43:47
De ez az egesz a legkisebb problema ahhoz kepest, hogy a komplett magyar allamhaztartas asszisztal a lopasokhoz. vida ildiko csak a felszin.
metal · http://electric.blog.hu 2014.11.12. 12:54:21
csak egy néző 2014.11.12. 12:54:52
"Nem tudom, hány nagykövetünk nem beszéli a fogadó ország nyelvét. Ha van ilyen, nem helyes, de ezt már írtam. Azt viszont nem értem, hogy ha az amerikai ügyvivő beszél magyarul - a videón nem úgy tűnt - , akkor miért tartózkodik tőle?"
Hülye lett volna kihagyni egy ekkora poént. Egyszerre 3 idiótából csinált hülyét.
Ügyes.
oszt jónapot 2014.11.12. 12:55:38
Ez az ember egy elég profi diplomata, az egész NER-t megeszi reggelire mosolyogva.
ex-dr. vuk 2014.11.12. 13:52:34
De kulonben meg az USA se menne semmire, ha nem lenne mire alapoznia. Ahol nincs korrupcio ott nem lehet talalni. Azert van a fidesz beszarva mert pontosan tudjak, hogy mit muvelnek. Csak azt nem tudjak, hogy ebbol az amcsik mennyit tudnak... :D Es foleg: hogy mennyit fognak kiszivarogtatni.
Pontosan azert folyamodnak ilyen modszerekhez, mert ha a magyar ogazsagszolgaltatasra biznak, akkor SEMMI nem tortenne, mindenki meguszna. Ugyebar.
ex-dr. vuk 2014.11.12. 14:08:33
comment.blog.hu/2014/11/12/a_hir_tv_megprobalja_mindenhonnan_eltuntetni_vida_ildiko_tolmacsos_videojat
metal · http://electric.blog.hu 2014.11.12. 14:55:08
A konkrét témára pedig csak annyit, hogy amikor a gazdasági, politikai érdeke úgy kívánja, akkor az USA nem igazán szívbajos, hogy együtt működjön egy diktatúrával.
ex-dr. vuk 2014.11.12. 15:25:23
Gondolom az uj "igazsagosabb" valasztasi torvenynek semmi koze hozza ;)
De az igaz, hogy nincs ellenzek. Illetve romokban.
"Kár diktatúrázni"
Azert az ugye mond valamit, hogy most eppen a demokracioak szovetsegebol (vagymibol - Varsoi egyezmeny) akarjak kirugni magyarorszagot? Gondolom minden alap nelkuli politikai armanykodas ez is ;)
István Tamasi 2014.11.12. 16:48:12
Láton ön igencsak kevés nagykövetségen fordult meg életében. Ugyanis vízumügyben azok is belépnek-beléphetnek egy nagykövetségre aki/ke/t kitiltanak illetve nem kapnak belépési engedélyt.
István Tamasi 2014.11.12. 16:53:18
Goodfriend nem adta ki az usa bizonyítékait - mondta Vida Ildikó. Az mirét nem lehetséges, hogy V.I. hazudott?
ex-dr. vuk 2014.11.12. 16:56:17
444.hu/2014/11/12/varatlan-fejlemeny-a-beutazasi-botranyban-magyarorszag-uttoro-szerepben/
ex-dr. vuk 2014.11.12. 17:21:57
Kandabula 2014.11.12. 19:28:54
csak egy néző 2014.11.12. 19:45:54
Ugyan már, ebben a kormányban, bárki, bármi lehet, diploma sem feltétel, viszont nem árt, ha tud focizni.
"Kvázi kabinetfőnök lett Szijjártó futsalos csapattársa"
index.hu/belfold/2014/11/12/kvazi_kabinetfonok_lett_szijjarto_futsal_csapattarsa/
metal · http://electric.blog.hu 2014.11.12. 20:19:33
Az, hogy egy gitt egyletből ki akarják tiltani az országot, politikai okokból, nem számít. A tény, az tény. Ma Mo-n nincs diktatúra! Ha lenne, akkor pl. te se írogathatnál ide ilyen bölcseleteket.
ex-dr. vuk 2014.11.12. 20:27:12
Es te tenyleg nem erted? Nyilvan vannak felmeresek, hogy kb hol hogyan fog alakulni. Ezert alakitottak a korzeteket is, hogy az is nekik kedvezzen, aztan pedig az ezen beluli kompenzacio mar hab a tortan. Meg ugye a gyozteskompenzacio miatt hiaba van 3-4 baloldali part, ugy biztosan nem gyoznek, innentol boritekolhato a toketlenkedes.
Tenyleg nem veszed eszre?
Ja persze nincs diktatura. Meg eppen. De ha nem latod az iranyt, akkor egy bekotott szemu vakond jobban lat nalad.
zsoltix 2014.11.12. 21:16:34
Kandabula 2014.11.12. 22:52:47
2014.11.14. 18:47:01
Fogja a hóna alá az Orbánt, a lába közé a lázárt, a másik hóna alá azt a görcsfejű Rogánt és húzzon a halál véreres faszába elfelé, amíg a tömeg be nem durvul még jobban!