A Hírtelevízió által élőben közvetített csütörtök délutáni brüsszeli meghallgatás "magyar hőse" egyenes derékkal, mosolyogva állta a hozzászólások rohamát - más kérdés, hogy a felvetésekre érdemben nem válaszolt. A végén aztán kard ki kard!
Ha valaki arról érdeklődött, igaz-e, hogy kriminalizálják a szegény embereket, megbírságolják a hajléktalanokat és ha azok nem tudnak fizetni (hogyan tudnának?), akkor börtönbe csukják őket? - a miniszterelnök-helyettes úr azt válaszolta: most adtunk át egy 600 "férőhelyes" hajléktalanszállót Budapesten és az a cél, hogy ne legyenek az emberek utcán a mostani mínusz 10-15 fokos hidegben.
Ha valaki azt kérdezte meg, igaz-e, hogy a kormány képviselői mást mondanak Brüsszelben és mást otthon, akkor a válaszban Navracsics úr arról beszélt, hogy a média miként tudósított a legutóbbi európai parlamenti meghallgatásról.
Navracsics úr az ülés elején még fergeteges önbizalommal oktatta az emberi jogi kérdésekben elég jártas képviselőket, hogy mi a demokratikus gondolkodás és viselkedés lényege, hogy az érveknek komoly szerepük van, és talán majd az európai unió tisztségviselői is megfelelnek ezeknek az elvárásoknak, s módosítják eddigi álláspontjukat a magyarországi fejleményekkel kapcsolatban.
A kisebbségek ügyét maga Navracsics miniszterelnök-helyettes úr tartotta rendkívül fontosnak, hiszen már első megszólalásakor elmondta, hogy a Fidesz küldött először cigány képviselőt és siketnémát az Európai Parlamentbe és mozgássérültet a magyar törvényhozásba. (Ekkor jött az első pofon, történetesen jobbról, a Navracsics úr jobbján ülő levezető elnöktől, aki megjegyezte, hogy a spanyolok már korábban küldtek cigány képviselőt az EP-be... Szinte hallottuk, ahogy Navracsics úr elmorzsol egy káromkodást és felhorkan: na de a siketnémák szegmensében aztán tényleg mi vagyunk az elsők!)
Természetesen Navracsics úr megkapta a segítséget az övéitől. Vezérfonal volt a kettős mérce, hogy bezzeg a (konkrétan meg nem nevezett) szomszédunkat nem basztatták, amikor angol nyelvű rádióadót szüntetett meg, korlátozta a kisebbségek jogait és nem engedte be a szomszéd EU-s tagország köztársasági elnökét a területére. Járóka Lívia elmondta, hogy soha kormány ennyit nem törődött még a cigánysággal, mint a mostani magyar, amelynek az egész európai romatársadalom nagyon sokat köszönhet. Áder János magára vállalta minden olyan kérdés megválaszolását, amely a magyarországi bírósági szervezettel kapcsolatos, hiszen, mint mondta (magyarul, hogy ne lehessen félreérteni): "A miniszterelnök engem egyébként korábban az igazságszolgáltatás irányításával, annak a reformnak az irányításával, politikai felügyeletével bízott meg, amiről itt nagyon sok kérdés elhangzott. Tehát ha ezzel kapcsolatos részletkérdéseik vannak, állok az önök rendelkezésére. Ugyanígy a választójogi törvény kidolgozását is én felügyeltem. Korábban elhangzottak ezzel kapcsolatban is mindenféle kritikák. Ha netán itt is vannak még aggodalmaik, szintén állok a rendelkezésükre."
Szó esett még a jogszabályok betűje mellett azok szelleméről, de ez sajnos valahogy elsikkadt a vitában.
Neelie Kroes, a digitális és médiaügyekkel foglalkozó EU-biztos, az Európai Bizottság médiaügyekben illetékes alelnöke már bevezetőjében elmondta, hogy a nap során tárgyalt Navracsics úrral, aki ígéretet tett a médiaszabályozással kapcsolatos szükséges változtatások végrehajtására. Ő (Kroes) arra számít, hogy ezt a kötelezettségvállalást a lehető leghamarabb hivatalosan "megismétlik", akár már itt, a plénum előtt megteszi ezt Navracsics úr.
Vitaösszefoglalójában, válaszainak elmondásakor Navracsics úr erről megfeledkezett, ezért a levezető elnök emlékeztette egy levegőben maradt kérdésre: hajlandó-e a magyar kormány együttműködni az Európa Tanáccsal a magyar médiaszabályozással és annak működési tapasztalataival kapcsolatban és vállalja-e már most, hogy a vizsgálat alapján születő változtatási kéréseket végrehajtja.
"Amit mondtam, azt nem kell újra elmondanom. Mi úgy szoktuk meg a Magyar Országgyűlésben is, hogy komoly embereknek tekintjük egymást és hogyha valaki valamit mond, akkor az úgy van. Én természetesen, ha úgy gondolja a biztos asszony, minden panel végén elmondom, hogy a magyar kormány érdekelt az európai együttműködésben. Azt is elmondom, hogy a magyar kormány érdekelt abban, hogy a jogszabályaink az európai joggal összhangban legyenek és azt is elmondom, amit már többször egyébként a biztos asszonnyal telefonon is megbeszéltünk, emailben is megbeszéltünk: természetesnek tartjuk, hogy a megállapodásnak megfelelően az Európa Tanács javaslatait figyelembe vesszük a jogszabályalkotás során."
És a mondat végén levitte a hangsúlyt, ezzel itt akkor vége is a történetnek.
Ekkor azonban Kroes asszony a következőt mondta:
"Nem azt kérem, hogy vegye figyelembe. Azt kérdezem, elfogadja-e és végrehajtja-e azokat a konkrét ajánlásokat, amelyeket az Európa Tanács megfogalmaz."
"Amennyiben ezek a javaslatok nem ellentétesek a magyar jogrendszerrel és a magyar alkotmányossággal, akkor természetesen." - így Navracsics úr.
(De jaj, még ezzel sincs vége, pedig olyan kerek lenne...)
"Ez más, mint amit ön az irodámban mondott nekem!" - és Kroes asszony szavait bizony taps és gúnyos nevetés kísérte a teremben...
"Elnézést! Akkor hadd válaszoljak: nem más, ez ugyanaz! Én ugyanis a magyar alkotmányra és a magyar jogrendszerre felesküdött képviselő vagyok. Értelemszerűen nem tételezem fel, hogy az Európa Tanács ezzel ellentétes javaslatot tenne. Ezért természetesen végrehajtjuk. Mint ahogy azt már mondtam a bevezetőmben is, de nem tehet az Európa Tanács számunkra olyan kényszerre kötelezettséget, amely a magyar alkotmánnyal ellentétes lenne."
A fenti párbeszéd (idézetek szó szerint!) nagyon mély értelmű, sok mindent megmagyaráz és sok kérdést felvet. Most azonban csak arra térek ki, hogy akkor az EU tisztségviselői a jövőben majd úgy állnak fel a magyar küldöttségekkel folytatott tárgyalások végén, hogy diszkréten megkérik partnerüket, volna szíves leülni itt a díványra, tényleg csak pár perc, a titkárnő mindjárt behozza az emlékeztetőt, amit, khm, izé, alá kéne írni, hogy legyen valami nyoma ennek az egész dolognak. Persze ez nem bizalmatlanság, csak az önökkel folytatott eddigi tárgyalások tapasztalatai alapján bevezetett óvintézkedés. Nem is diszkrimináció, alkalmazni fogjuk más országok küldöttségeivel szemben is, ha azok nem azt kommunikálják az ajtó túloldalán, mint amit nekünk mondanak az asztal mellett.
Szép új világ jön, még az eddiginél is jobb lesz magyarnak lenni Európában.
EP-vita - Jaj, szegény Navracsics úr!
2012.02.09. 17:30 Poldi bá
400 komment
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Idet 2012.02.10. 12:07:28
@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Szerinted az, hogy "hazudsz", valami kedves, udvarias formula?
OK, akkor fogalmazzuk át: szelektív látás-hallásban szenvedsz. Továbbá, az, hogy "hazudsz", az érv? A harmadik mondatomtól kezdve szerintem érveket sorolok fel. Illetve, egyikünk sem érvel, hanem a véleményét mondja.
OK, akkor fogalmazzuk át: szelektív látás-hallásban szenvedsz. Továbbá, az, hogy "hazudsz", az érv? A harmadik mondatomtól kezdve szerintem érveket sorolok fel. Illetve, egyikünk sem érvel, hanem a véleményét mondja.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.10. 12:09:08
@gazell16: nez hazugsag, mert Magyarorszagra NEM gyakorolnak nyomast. senki nem allitotta az ep-ben, hogy a MAGYAROK, vagy az ORSZAG nem tartjak be a demokratikus szabalyrendszert.azt mondjak, hogy a KORMANY nem tartja be.
konkretan a diktatura egyik jellemzoje az, amikor egy vezeto magat azonositja az orszaggal. nem. orban es a fidesz nem az orszag. orban es a fidesz egy magyarorszagi politikai formacio, amelyik tevuton jar.
konkretan a diktatura egyik jellemzoje az, amikor egy vezeto magat azonositja az orszaggal. nem. orban es a fidesz nem az orszag. orban es a fidesz egy magyarorszagi politikai formacio, amelyik tevuton jar.
Idet 2012.02.10. 12:09:48
@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Már megválaszoltam ezt. Te sem érvelsz, hanem a véleményedet mondod. Én is. Szerintem ehhez mindkettőnknek jogunk van, ha a másiké nem is tetszik.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.10. 12:10:23
@Idet: nem vagyok kepmutato, mindig is buszke voltam az egyenessegemre es oszintesegemre.
nem nagyon erdekel, hogy udvariasnak tartod-e, hogy lehazugozlak, vagy nem. ha zavar, akkor ne hazudj. ez az egyetlen modja, hogy elkeruld:-)
nem nagyon erdekel, hogy udvariasnak tartod-e, hogy lehazugozlak, vagy nem. ha zavar, akkor ne hazudj. ez az egyetlen modja, hogy elkeruld:-)
Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.02.10. 12:12:28
@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Nem igaz.
Konkrétan a röghöz kötést azért kifogásolják, hogy mehessenek hozzájuk a GDP-t termelni a diplomásaink.
Konkrétan jelen esetben amiről a blog szólt, Kroes asszony azt kérte Navrasicstól, hogy a konkrét törvények ismerete hiányában, tegyen ígéretet azok (ajánlások) végrehajtására !
Kicsit sem leplezve azt a megdöbbentő Európai szellemiséget, hogy minket gyarmatnak néznek, akiknek azt kell vakon tenni amit mondanak.
Erre nincs jobb szó, minthogy "Nagy Büdös Lóf@szt Kroes asszonyság végbelébe".
Konkrétan a röghöz kötést azért kifogásolják, hogy mehessenek hozzájuk a GDP-t termelni a diplomásaink.
Konkrétan jelen esetben amiről a blog szólt, Kroes asszony azt kérte Navrasicstól, hogy a konkrét törvények ismerete hiányában, tegyen ígéretet azok (ajánlások) végrehajtására !
Kicsit sem leplezve azt a megdöbbentő Európai szellemiséget, hogy minket gyarmatnak néznek, akiknek azt kell vakon tenni amit mondanak.
Erre nincs jobb szó, minthogy "Nagy Büdös Lóf@szt Kroes asszonyság végbelébe".
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.10. 12:12:35
@Idet: ertem en, hogy szeretned elbagatelizalni az erveimet. de nem fog menni:-)
nem nagyon lehet a fideszes "kommunikacios trukkokkel*" megetetni:-) nem tudod negligalni az erveimet azzal, hogy vaknak es suketnek nevezel, nem tudod az erveimet azal negligalni, hogy tagadod a letezesuket:-)
tudom, hogy bizonyos krokben ez mukodo kommunikacio. de en ehhez tul okos vagyok:-)
*azaz hazugsagokkal
nem nagyon lehet a fideszes "kommunikacios trukkokkel*" megetetni:-) nem tudod negligalni az erveimet azzal, hogy vaknak es suketnek nevezel, nem tudod az erveimet azal negligalni, hogy tagadod a letezesuket:-)
tudom, hogy bizonyos krokben ez mukodo kommunikacio. de en ehhez tul okos vagyok:-)
*azaz hazugsagokkal
joszip 2012.02.10. 12:12:53
Ez is egy luficikk lett, meg sem rezdült a léc. Persze van, aki mindig minden körülmények között a külföldi hatalomnak drukkol, de ez nem Navracsicsot minősíti. Szerintem diplomáciában megszokott tökéletes választ adott, ez nem a Szentszék, hanem a korrupt pénzéhes EU.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.10. 12:13:54
@Trompf: azert kifogasoljak, mert nincs joga az allamnak es kormanynak megtiltani a szabad munkaeroaramlast.
keressenek mas modszert. ez tilos.
tegyek vonzova a hazai munkavallalast. ez a dolguk. szolgalni, nem uralkodni.
keressenek mas modszert. ez tilos.
tegyek vonzova a hazai munkavallalast. ez a dolguk. szolgalni, nem uralkodni.
látjátok feleim szümtükkel 2012.02.10. 12:15:17
@Mojzes Pál: " Magánbeszélgetést nem hozunk fel nyílt tárgyaláson, ez tök elemi szabály."
Na nebassz! Navracsicsot Kroes asszony nem a budoárjában fogadta,hanem az irodájában, és ő sem magánemberként ment oda, vagy nem tudtad?
("Ez más, mint amit ön az irodámban mondott nekem!")
Na nebassz! Navracsicsot Kroes asszony nem a budoárjában fogadta,hanem az irodájában, és ő sem magánemberként ment oda, vagy nem tudtad?
("Ez más, mint amit ön az irodámban mondott nekem!")
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.10. 12:16:47
@Disintegrator Rising: igen?
mutasd az unios allasfoglalast, ahol az ORSZAGOT es nem a KORMANYT teszik felelosse:-)
mutasd az unios allasfoglalast, ahol az ORSZAGOT es nem a KORMANYT teszik felelosse:-)
Mojzes Pál (törölt) · http://mpgondolatok.blogspot.hu/ 2012.02.10. 12:17:31
@látjátok feleim szümtükkel: Ostoba primkó vagy.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.10. 12:18:06
@joszip: szokjatok hozza a gondolathoz, hogy ha elmergesedik a helyzet, mi szemben fogunk allni:-)
es nagyon sokan....
egy egesz kontinenssel karoltve:-)
es nagyon sokan....
egy egesz kontinenssel karoltve:-)
joszip 2012.02.10. 12:19:46
@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
"egy egesz kontinenssel karoltve:-)"
Hát őőő, volt már rá példa. Most kicsit nehezebb tankot kérni Moszkvából, de talán lesz megoldás. Brüsszel ugyan nem egy kontinensnyi ország, de ellenünk megteszi.
"egy egesz kontinenssel karoltve:-)"
Hát őőő, volt már rá példa. Most kicsit nehezebb tankot kérni Moszkvából, de talán lesz megoldás. Brüsszel ugyan nem egy kontinensnyi ország, de ellenünk megteszi.
Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.02.10. 12:20:01
@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Mire vagy kíváncsi.
Az IMF kerek perec meg kívánja mondani hogy hol és kiket kell megszorítani, még tán azt is megmondják hány embert honnan kell darabra kirúgni.
Ezzel szerinted a kormányt vagy az országot teszik parkolópályára ?
Az IMF kerek perec meg kívánja mondani hogy hol és kiket kell megszorítani, még tán azt is megmondják hány embert honnan kell darabra kirúgni.
Ezzel szerinted a kormányt vagy az országot teszik parkolópályára ?
vetterán 2012.02.10. 12:20:05
@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Te egy buta faszkalap vagy, hiába okoskodsz itt és ágálsz a Nelli Krausz mellett,aki azt hitte ő a Goebbels, aki a Vádat ismertette és egyből itélt is. Navrasics egy úriember , mert mondhatta volna azt is, hogy hölgyem önnek a tanácsadói mellett az emlékezete is hiányos.
Az ős kaján 2012.02.10. 12:22:30
Két magyar közmondás jutott eszembe amikor az okosabbnál, okosabb tanácsokat adták a szoc képviselők.
1. Mindenki seperjen a saját portája előtt.
2. Könnyű tanácsot adni, de nehéz kalácsot adni.
De eszembe jutott egy
3. is: Másnak a szemében a szálkát, magáéban a gerendát sem veszi észre.
:)))))))))))
1. Mindenki seperjen a saját portája előtt.
2. Könnyű tanácsot adni, de nehéz kalácsot adni.
De eszembe jutott egy
3. is: Másnak a szemében a szálkát, magáéban a gerendát sem veszi észre.
:)))))))))))
vetterán 2012.02.10. 12:23:40
@látjátok feleim szümtükkel: Szépek vagytok ezekkel a torz pofákkal együtt az Euban, hazaárulás és a pedofilia találkozása.
látjátok feleim szümtükkel 2012.02.10. 12:25:06
@Trompf: "Konkrétan a röghöz kötést azért kifogásolják, hogy mehessenek hozzájuk a GDP-t termelni a diplomásaink."
Konkrétan azt kifogásolja az unió, hogy sérti a munkaerő szabad áramlását a röghöz kötés.
Tudod a kormány azért balfasz, mert még annyi esze sem volt a birkának, aki a felsőoktatási törvényt kinyomta magából, hogy az állami ingyenes képzési helyet ösztöndíj szerződéshez kösse. Az már egy olyan polgári szerződés lenne, amelybe az unió sem tudna belekötni, és aki aláírja, az a tandíj állam általi megfizetése fejében vállalja, hogy Magyarországon fog dolgozni ( mondjuk állami tulajdonú cégeknél, hivatalokban).
Persze tele van a parlament jogásszal ( kb. 80 személy), és maga a miniszterelnök is jogi egyetemet végzett ( meg tele van szar jogszabályokkal ). Mondjuk az már más kérdés, hogy egy dolog egyetemi diplomát szerezni, és más dolog műteni. Csak az a baj, hogy az országgal együtt minket is műtenek.
Konkrétan azt kifogásolja az unió, hogy sérti a munkaerő szabad áramlását a röghöz kötés.
Tudod a kormány azért balfasz, mert még annyi esze sem volt a birkának, aki a felsőoktatási törvényt kinyomta magából, hogy az állami ingyenes képzési helyet ösztöndíj szerződéshez kösse. Az már egy olyan polgári szerződés lenne, amelybe az unió sem tudna belekötni, és aki aláírja, az a tandíj állam általi megfizetése fejében vállalja, hogy Magyarországon fog dolgozni ( mondjuk állami tulajdonú cégeknél, hivatalokban).
Persze tele van a parlament jogásszal ( kb. 80 személy), és maga a miniszterelnök is jogi egyetemet végzett ( meg tele van szar jogszabályokkal ). Mondjuk az már más kérdés, hogy egy dolog egyetemi diplomát szerezni, és más dolog műteni. Csak az a baj, hogy az országgal együtt minket is műtenek.
P.Freddy 2012.02.10. 12:25:31
@vetterán:
Navracsics simán csak hazudott, ahogy itthon megszokta, nincs ezen mit rágódni.
Hogy ez úriemberes megoldás? Az meg ízlés dolga, ha szerinted az, akkor az.
Navracsics simán csak hazudott, ahogy itthon megszokta, nincs ezen mit rágódni.
Hogy ez úriemberes megoldás? Az meg ízlés dolga, ha szerinted az, akkor az.
bátor nyúl 2012.02.10. 12:29:41
@gazell16: Öregem, vedd már figyelembe, hogy a politika transzparens(kellene hogy legyen), a te piti üzleti ügyeid meg magánügyek.
Valakinek ki kell mondania, hogy a király meztelen. Kroos ezt tette, pedig ezidáig türtőztette magát. Sumák emberekkel szemben ez így szokás, még a te köreidben is: szemébe mondani az igazságot, ha nem veszi magát észre.
Gazell, félrebeszélésből ötös, egyébként nulla.
Valakinek ki kell mondania, hogy a király meztelen. Kroos ezt tette, pedig ezidáig türtőztette magát. Sumák emberekkel szemben ez így szokás, még a te köreidben is: szemébe mondani az igazságot, ha nem veszi magát észre.
Gazell, félrebeszélésből ötös, egyébként nulla.
P.Freddy 2012.02.10. 12:30:31
A kormánynak a következőt kellene tennie, most csak két példa:
- visszavonni és megváltoztatni a médiatörvényt
- visszavonni és megváltoztatni a röghözkötést
Mindkettő teljesen jogos, hiszen SZ@R törvények. Ehhez nem kell külföldi intervenció; ha valami sz.r, az akkor is sz.r, ha címeres szénaboglya van fölötte.
Mi a francért kell ebből ideológiát csinálni?
- visszavonni és megváltoztatni a médiatörvényt
- visszavonni és megváltoztatni a röghözkötést
Mindkettő teljesen jogos, hiszen SZ@R törvények. Ehhez nem kell külföldi intervenció; ha valami sz.r, az akkor is sz.r, ha címeres szénaboglya van fölötte.
Mi a francért kell ebből ideológiát csinálni?
látjátok feleim szümtükkel 2012.02.10. 12:31:28
@vetterán: "Szépek vagytok ezekkel a torz pofákkal együtt az Euban, hazaárulás és a pedofilia találkozása."
Na már miért?
Nekem ( ne izgulj, neked is) ennek az országnak a jogszabályait az szabályaival együtt kell betartanom - mondja a bíró - akkor a kormánynak miért nem kell?
Ha a sok okos jogász ezt nem tudja, akkor ki a f*nak kell tudnia? Tele a parlament jogászokkal! Sőt a kormány is? Miért is mondta OV, hogy ki kell javítani a hibákat? Miért nem csinálták rögtön úgy, hogy ne legyen rossz? Most még azt sem tudják, hogy az unió pénzügyi összefogásába milyen szavazati aránnyal léphet be az ország? Miért kell ehhez alkotmánybírósági állásfoglalás? Ők nem olyan jogászok, mint az alkotmánybírók? Na ne má!
Na már miért?
Nekem ( ne izgulj, neked is) ennek az országnak a jogszabályait az szabályaival együtt kell betartanom - mondja a bíró - akkor a kormánynak miért nem kell?
Ha a sok okos jogász ezt nem tudja, akkor ki a f*nak kell tudnia? Tele a parlament jogászokkal! Sőt a kormány is? Miért is mondta OV, hogy ki kell javítani a hibákat? Miért nem csinálták rögtön úgy, hogy ne legyen rossz? Most még azt sem tudják, hogy az unió pénzügyi összefogásába milyen szavazati aránnyal léphet be az ország? Miért kell ehhez alkotmánybírósági állásfoglalás? Ők nem olyan jogászok, mint az alkotmánybírók? Na ne má!
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.10. 12:32:10
@Trompf: nagyon helyesen.
de ugye az imf is a KORMANY intezkedeseit kritizalja es azok megvaltoztatasat keri. tehat a KORMANYT birlaja, a KORMANYT tamadja.
nem az orszagot.
es azert teszi, mert a KORMANY kuncsorog loveert, mert a KORMANY ugy elcseszte,hogy meg a 3000 milliardos manyup vagyon sem volt eleg a lek betomesere, amit utottek sajat gyorsnasszadukon.
de ugye az imf is a KORMANY intezkedeseit kritizalja es azok megvaltoztatasat keri. tehat a KORMANYT birlaja, a KORMANYT tamadja.
nem az orszagot.
es azert teszi, mert a KORMANY kuncsorog loveert, mert a KORMANY ugy elcseszte,hogy meg a 3000 milliardos manyup vagyon sem volt eleg a lek betomesere, amit utottek sajat gyorsnasszadukon.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.10. 12:34:12
@P.Freddy: "Mi a francért kell ebből ideológiát csinálni? "
mert a diktatura alaptetele az, hogyha valamit nem tudsz racionalisan megmagyarazni, tedd ideologiai, vagy erkolcsi kerdesse:-)
mi most aruloknak vagyunk belyegezve, mert elarultuk az ideologiat. tehat nem szamit a szavunk. szerintuk..:-)
ez csak egy olcso kommunikacios trukk...
mert a diktatura alaptetele az, hogyha valamit nem tudsz racionalisan megmagyarazni, tedd ideologiai, vagy erkolcsi kerdesse:-)
mi most aruloknak vagyunk belyegezve, mert elarultuk az ideologiat. tehat nem szamit a szavunk. szerintuk..:-)
ez csak egy olcso kommunikacios trukk...
Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.02.10. 12:35:32
@bátor nyúl: Kroes egy patkány. Bolgár úrtól kezdve mindenkit meghallgatott a vizsgálat során, csak és kizárólag az érintett felet (Médiafelügyelet) nem fogadta.
majd miután Bolgárúrral kidolgozták a koncepciót, megkérte Navracsicsot hogy a javaslatok elolvasása nélkül ígérje meg, hogy azokat végrehajtják.
Nem normális, barom ez a Kroes. ÉS kicsit se ad a látszatra, hogy az ítélet már megszületett a fejében.
Szarkeverő nokedli csupán, akit az igazság érdekel legkevésbé.
majd miután Bolgárúrral kidolgozták a koncepciót, megkérte Navracsicsot hogy a javaslatok elolvasása nélkül ígérje meg, hogy azokat végrehajtják.
Nem normális, barom ez a Kroes. ÉS kicsit se ad a látszatra, hogy az ítélet már megszületett a fejében.
Szarkeverő nokedli csupán, akit az igazság érdekel legkevésbé.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.10. 12:36:11
@vetterán: koszonom, hogy illusztralod es alatamasztod az allitasomat:-)
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.10. 12:42:22
@Trompf: "Ezzel szerinted a kormányt vagy az országot teszik parkolópályára ? "
ehhez meg annyit, hogy ez a szavazopolgarok felelossege. ha rossz kormanyt valasztanak, ra fognak baszni. nem lehet, vagy talan. hanem meg fog tortenni. ahpogy ez tortenik.
a szabadsag felelosseg. ha szabadon valasztottal, viseld is a kovetkezmenyeit.
az en felelossegem ott van a dologban, hogy nem mentem el a fidesz ELLEN szavazni (tegyuk hozza, hogy meg sosem voltam protestszavazni, igy a legutobbi valasztasokig nem fert bele az ertekrendembe) es meg sokan masok sem tettek meg ezt. ezzel mi is megerdemeljuk a szopast, hiszen burke szerint a gonosz gyozelmehez eleg, hogy a jok tetlenek maradjanak.
de ne gondold, hogy barkinek is kotelessege finanszirozni - akar az eunak, akar az imf-nek - az orszagot es annak mukodeset. ha viszont koldulunk, akkor feltetelek lesznek. ugy kellett volna csinalni,hogy ne szoruljunk ra az imfre es eura. de nem ugy csinaltuk. akkor viszont ok kerik a zenet, amire tancolnunk kell.
ehhez meg annyit, hogy ez a szavazopolgarok felelossege. ha rossz kormanyt valasztanak, ra fognak baszni. nem lehet, vagy talan. hanem meg fog tortenni. ahpogy ez tortenik.
a szabadsag felelosseg. ha szabadon valasztottal, viseld is a kovetkezmenyeit.
az en felelossegem ott van a dologban, hogy nem mentem el a fidesz ELLEN szavazni (tegyuk hozza, hogy meg sosem voltam protestszavazni, igy a legutobbi valasztasokig nem fert bele az ertekrendembe) es meg sokan masok sem tettek meg ezt. ezzel mi is megerdemeljuk a szopast, hiszen burke szerint a gonosz gyozelmehez eleg, hogy a jok tetlenek maradjanak.
de ne gondold, hogy barkinek is kotelessege finanszirozni - akar az eunak, akar az imf-nek - az orszagot es annak mukodeset. ha viszont koldulunk, akkor feltetelek lesznek. ugy kellett volna csinalni,hogy ne szoruljunk ra az imfre es eura. de nem ugy csinaltuk. akkor viszont ok kerik a zenet, amire tancolnunk kell.
látjátok feleim szümtükkel 2012.02.10. 12:42:24
@Trompf: Na és a média felügyelettől mi a fenét kérdezzen? Azt, hogy miért hoztak olyan törvényt a parlamentben amilyet hoztak? Ezen túl a média felügyelet mit tudna mondani? Bizony isten becsszóra nem leszünk diktatórikusak ígéretet?
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.10. 12:44:41
@Trompf: az igazsag az, hogy egy jogallamban az allamnak lepten-nyomon biztositania kell, hogy nem fog visszaelni a ra ruhazott hatalommal.
a kifogasolt torvenyek ezeket a biztositekokat nem tartalmazzak.
a kifogasolt torvenyek ezeket a biztositekokat nem tartalmazzak.
látjátok feleim szümtükkel 2012.02.10. 12:45:09
@látjátok feleim szümtükkel: elnézést, pontosan... az unió szabályaival együtt kell betartani.
Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.02.10. 12:46:58
@gazell16:
1) Előrefele is meg lehet ítélni egy pártot, politikust. Ezt csinálják az emberek, amikor új pártra, űúj jelöltre szavaznak.
2) 2 év telt el Orbánból. Elég volt.
1) Előrefele is meg lehet ítélni egy pártot, politikust. Ezt csinálják az emberek, amikor új pártra, űúj jelöltre szavaznak.
2) 2 év telt el Orbánból. Elég volt.
debreceni.blog 2012.02.10. 12:49:57
Orbán Viktor óriási öngólja a balfelsőbe
„Erre is csak a legnagyobbak képesek: csinált magának ellenzéket. Tarkóján fogja érezni Brüsszel „hideg leheletét” a ciklus végéig. Ha már itthon elszívta a levegőt a többiektől.”
www.vagy.hu/tartalom/cikk/1653_orban_viktor_oriasi_ongolja_a_balfelsobe
„Erre is csak a legnagyobbak képesek: csinált magának ellenzéket. Tarkóján fogja érezni Brüsszel „hideg leheletét” a ciklus végéig. Ha már itthon elszívta a levegőt a többiektől.”
www.vagy.hu/tartalom/cikk/1653_orban_viktor_oriasi_ongolja_a_balfelsobe
Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.02.10. 12:50:20
@Idet:
"Tudod mit? Szerintem ez az európai értékrend már régen, hogy úgy mondjam, fals egy kissé, az élethez és a józan észhez kezd semmi köze sem lenni. Ideológiai-politikai doktrína. Én nem gondolnám, hogy az én gyerekemnek ilyen értékrend lellene, hogy meghatározza az életét. Valamint az enyémet sem."
Ez is egy nézet. Ha Orbán ezt vallja, akkor ki kell lépnie az EU-ból. Akkor nem kell odamenni kuncsorogni.
Aztán meg lehet nézni, hogy a magyar emberek tényleg ezt akarják-e. Szerintem minimum olyan praktikus dolgoknál megütközne a többség, hogy útlevéllel kelljen menni az összes EU országba, meg ilyenek.
Lehet itt hülye ideológiákkal jönni, de Európán, és a modern nyugati országokon kívül, az európai kultúrán kívül elég durva az élet.
"Tudod mit? Szerintem ez az európai értékrend már régen, hogy úgy mondjam, fals egy kissé, az élethez és a józan észhez kezd semmi köze sem lenni. Ideológiai-politikai doktrína. Én nem gondolnám, hogy az én gyerekemnek ilyen értékrend lellene, hogy meghatározza az életét. Valamint az enyémet sem."
Ez is egy nézet. Ha Orbán ezt vallja, akkor ki kell lépnie az EU-ból. Akkor nem kell odamenni kuncsorogni.
Aztán meg lehet nézni, hogy a magyar emberek tényleg ezt akarják-e. Szerintem minimum olyan praktikus dolgoknál megütközne a többség, hogy útlevéllel kelljen menni az összes EU országba, meg ilyenek.
Lehet itt hülye ideológiákkal jönni, de Európán, és a modern nyugati országokon kívül, az európai kultúrán kívül elég durva az élet.
látjátok feleim szümtükkel 2012.02.10. 12:50:51
"Nehéz elvitatni, hogy Magyarországon sajtószabadság van – jelentette ki Szalai Annamária, aki a csütörtöki európai parlamenti meghallgatáson elhangzottakra reagálva közölte: ha hiányosságok vannak a médiatörvényben, akkor a jogalkotó dolga és kötelessége, hogy változtasson azon, a hatóság pedig jogalkalmazóként végrehajtja a döntést.."
Ja, vagy ők is úgy látják, hogy a hibákat ki kell javítani?
Ja, vagy ők is úgy látják, hogy a hibákat ki kell javítani?
Idet 2012.02.10. 12:53:10
@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
-Nem egyenes vagy, hanem udvariatlan és goromba. Ezek vajon újfajta európai értékek egy vitában?
- Semmilyen érvedet sem negligáltam. Fenntartom, hogy azok nem érvek, hanem vélemények.
- "... de en ehhez tul okos vagyok:-)" - örülök, hogy meg vagy magaddal elégedve!
Szerintem zárjuk ezt le, ha gondolod. Úgysem tudjuk meggyőzni egymást! Minden jót neked, Ralph Waldo Emersonnal búcsúzva: "Az érvek nem győznek meg senkit." (Ne kérd, hogy pontos forrásmegjelöléssel szolgáljak, mert nem vagyok a könyvtáram közelében. Az egyik rövidebb lélegzetű esszéje.)
-Nem egyenes vagy, hanem udvariatlan és goromba. Ezek vajon újfajta európai értékek egy vitában?
- Semmilyen érvedet sem negligáltam. Fenntartom, hogy azok nem érvek, hanem vélemények.
- "... de en ehhez tul okos vagyok:-)" - örülök, hogy meg vagy magaddal elégedve!
Szerintem zárjuk ezt le, ha gondolod. Úgysem tudjuk meggyőzni egymást! Minden jót neked, Ralph Waldo Emersonnal búcsúzva: "Az érvek nem győznek meg senkit." (Ne kérd, hogy pontos forrásmegjelöléssel szolgáljak, mert nem vagyok a könyvtáram közelében. Az egyik rövidebb lélegzetű esszéje.)
P.Freddy 2012.02.10. 12:53:23
@Trompf:
Ne haragudj, de ilyen pofátlan disznóságokat (kivágás, hamisítás, kitakarás stb.) soha, egyetlen kormány alatt sem csináltak a rendszerváltás óta. Csak előtte, és most az Orbán kormány alatt.
És olyat se csináltak, hogy betiltjuk pl. a hírtévét, vagy bármelyik ellenzéki médiát, ilyet is csak rendszerváltás előtt csináltak, és most, az Orbán kormány alatt.
Mindenki tudja, Te is, hogy Orbán (többek között) média-fóbiás, tehát világos az ok.
Ne haragudj, de ilyen pofátlan disznóságokat (kivágás, hamisítás, kitakarás stb.) soha, egyetlen kormány alatt sem csináltak a rendszerváltás óta. Csak előtte, és most az Orbán kormány alatt.
És olyat se csináltak, hogy betiltjuk pl. a hírtévét, vagy bármelyik ellenzéki médiát, ilyet is csak rendszerváltás előtt csináltak, és most, az Orbán kormány alatt.
Mindenki tudja, Te is, hogy Orbán (többek között) média-fóbiás, tehát világos az ok.
Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.02.10. 12:54:03
@apanna:
"Magyarország érdeke, hogy az Európai érdekek mentén, érvényesítse identitását, megőrizze hagyományait értékrendjét.
És e szűk mezsgyén igen nehezen lehet lavírozni úgy, hogy a saját ellenzéked is ellenséged.Magyarország érdeke, hogy az Európai érdekek mentén, érvényesítse identitását, megőrizze hagyományait értékrendjét."
A szűk mezsgye nagyon máshol van, mint Orbán. Orbán nagyon rosszat csinál az országnak. A szabadságharc előtt például még sokkal nagyobb volt a szuverenitásunk. Most, a szabadságharc után valójában nagyon függő helyzetbe kerültünk.
Például az iMF hitel csak Orbán miatt kell. Orbán nélkül nem kellett volna. Egyik környékbeli országnak sem kell IMF hitel most. Románia, Litvánia, Írország is talpra állt. Mindenki talpra állt, akinek a recesszióban kellett hitel, hozzánk hasonlóan. Csak mi nem álltunk talpra, mert nekünk voan egy Orbánunk. A többi ország jobban csinálja. És nem is szabadságharcolnak úgy, mint Orbán.
"Magyarország érdeke, hogy az Európai érdekek mentén, érvényesítse identitását, megőrizze hagyományait értékrendjét.
És e szűk mezsgyén igen nehezen lehet lavírozni úgy, hogy a saját ellenzéked is ellenséged.Magyarország érdeke, hogy az Európai érdekek mentén, érvényesítse identitását, megőrizze hagyományait értékrendjét."
A szűk mezsgye nagyon máshol van, mint Orbán. Orbán nagyon rosszat csinál az országnak. A szabadságharc előtt például még sokkal nagyobb volt a szuverenitásunk. Most, a szabadságharc után valójában nagyon függő helyzetbe kerültünk.
Például az iMF hitel csak Orbán miatt kell. Orbán nélkül nem kellett volna. Egyik környékbeli országnak sem kell IMF hitel most. Románia, Litvánia, Írország is talpra állt. Mindenki talpra állt, akinek a recesszióban kellett hitel, hozzánk hasonlóan. Csak mi nem álltunk talpra, mert nekünk voan egy Orbánunk. A többi ország jobban csinálja. És nem is szabadságharcolnak úgy, mint Orbán.
Idet 2012.02.10. 12:55:45
@Brendel Mátyás: Ez az útlevél-dolog még megvalósulhat, Orbánéktól függetlenül is.
gazell16 2012.02.10. 12:56:16
@Idet:
En nem kritizalok testi adottsagok miatt egy embert sem ha a szellemi teljesitmenyerol van. guyrcsanyt se azert nem szereteik mert idetlenul tancolt es nagy az orra, Orbant sem azert utaljak mert torpe es van benne hegeduvonas. A fenti mondatom pelda kedvet szolgalja
En nem kritizalok testi adottsagok miatt egy embert sem ha a szellemi teljesitmenyerol van. guyrcsanyt se azert nem szereteik mert idetlenul tancolt es nagy az orra, Orbant sem azert utaljak mert torpe es van benne hegeduvonas. A fenti mondatom pelda kedvet szolgalja
gazell16 2012.02.10. 12:57:30
@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
Szia
Ezzel teljesen egyetertek. Vita egy szal sem
Szines a vilag.
Nem ertem a "felfognotok" tobbes szamat.
Dobozolsz
Szia
Ezzel teljesen egyetertek. Vita egy szal sem
Szines a vilag.
Nem ertem a "felfognotok" tobbes szamat.
Dobozolsz
gazell16 2012.02.10. 13:00:12
@P.Freddy:
Nem egeszen irtem mire celzol. Egyetlen egy hir nincs a mediaban ami igaz lenne, mindig egy erdek all mogotte. Egyet tehetsz, elolvasod a bal extremtol a jobb exteremig az osszeset, midnekt erintett feltol es osszerakod tudasod szerint, es velemenyezed. A masodik felet nem ertem, egyaltalan nem hiszek abban h ami egynek jo jo a masiknak is. De mint irtam: semmi nem tortenik ha osszedol Europa kenszerszovetsege. Sose fog mukodni, tul masak vagyunk benne tul sokan tul kicsi helyen tul kulonbozzo eletfilozofiakkal.
Nem egeszen irtem mire celzol. Egyetlen egy hir nincs a mediaban ami igaz lenne, mindig egy erdek all mogotte. Egyet tehetsz, elolvasod a bal extremtol a jobb exteremig az osszeset, midnekt erintett feltol es osszerakod tudasod szerint, es velemenyezed. A masodik felet nem ertem, egyaltalan nem hiszek abban h ami egynek jo jo a masiknak is. De mint irtam: semmi nem tortenik ha osszedol Europa kenszerszovetsege. Sose fog mukodni, tul masak vagyunk benne tul sokan tul kicsi helyen tul kulonbozzo eletfilozofiakkal.
gazell16 2012.02.10. 13:02:26
@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
Ezt ismerem a mediabol amit irsz, csak erdeti hatso szandek nelkuli hozzaszolasokra valaszolok erdemben
De nyomast gyakorolnak Magyarorszagra
Es hiaba nem Orban az istenem, de engem akkor is zavart mikor kohn bandita felallt es nylat frocskolve hazudozott ossze vissza. Engem sertett meg. Ez egy erzes amit erzek es nem az mszp mondja meg nekem hogy ez sertes volt e nekem vagy csak orbannak
Ezt ismerem a mediabol amit irsz, csak erdeti hatso szandek nelkuli hozzaszolasokra valaszolok erdemben
De nyomast gyakorolnak Magyarorszagra
Es hiaba nem Orban az istenem, de engem akkor is zavart mikor kohn bandita felallt es nylat frocskolve hazudozott ossze vissza. Engem sertett meg. Ez egy erzes amit erzek es nem az mszp mondja meg nekem hogy ez sertes volt e nekem vagy csak orbannak
gazell16 2012.02.10. 13:05:22
@bátor nyúl:
Osszefoglalom: oylant irtam ami neked nem tetszett tehat probalsz megserteni. Ehez gratulalaok
NEm az en pitit uzeletimrol van szo hanem a vilag egyik legnagyobb cegenek uzleteirol, ahol en csak emllkszereplokent voltam jelen. Konkretan nem erted amirol beszelek: NEm szep dolog, magyaran aljas dolog ha volt beszelgetes egymas kozt arra hvatkozni akkor amikor ketotokon kivul meg 200 ember nez titeket. En ennek az erkolcset vilagitottam meg. A masik fela a szotrinak vita taryga de azt se te se en nem tudom mit beszeltek kettesben. Majd ha vannak tenyek komentalhatjuk. Addig: vitapartnersegbol nulla, sertesbol 3 as. Szia
Osszefoglalom: oylant irtam ami neked nem tetszett tehat probalsz megserteni. Ehez gratulalaok
NEm az en pitit uzeletimrol van szo hanem a vilag egyik legnagyobb cegenek uzleteirol, ahol en csak emllkszereplokent voltam jelen. Konkretan nem erted amirol beszelek: NEm szep dolog, magyaran aljas dolog ha volt beszelgetes egymas kozt arra hvatkozni akkor amikor ketotokon kivul meg 200 ember nez titeket. En ennek az erkolcset vilagitottam meg. A masik fela a szotrinak vita taryga de azt se te se en nem tudom mit beszeltek kettesben. Majd ha vannak tenyek komentalhatjuk. Addig: vitapartnersegbol nulla, sertesbol 3 as. Szia
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.10. 13:06:28
@Idet: "-Nem egyenes vagy, hanem udvariatlan és goromba. Ezek vajon újfajta európai értékek egy vitában?"
regota ezek az ertekek, hogyha valaki hazudik, akkor megmondjuk neki. ertem en,hogy te udvariatlansagnak es gorombasagnak erzed, mint a zsebtolvaj mikor leveszik a hatosrol a rendorok...
de tudod nem kell hazudni, ha nem akarod, hogy lehazugozzanak:-)
"- Semmilyen érvedet sem negligáltam. Fenntartom, hogy azok nem érvek, hanem vélemények."
ez onmagaert beszel:-D
"- "... de en ehhez tul okos vagyok:-)" - örülök, hogy meg vagy magaddal elégedve!"
bizony, meg is lehetek magammal elegedve. ez megint az a kepmutatas, amit nem tudok megerteni. miert hazudjam magam rosszabbnak, mint amilyen vagyok? hatha megsajnalnak? miert bun erosnek es onallonak lenni?
EN ember vagyok. az allamok eltartoja es kenyerado gazdaja, az isteneket megteremto faj tagja.
regota ezek az ertekek, hogyha valaki hazudik, akkor megmondjuk neki. ertem en,hogy te udvariatlansagnak es gorombasagnak erzed, mint a zsebtolvaj mikor leveszik a hatosrol a rendorok...
de tudod nem kell hazudni, ha nem akarod, hogy lehazugozzanak:-)
"- Semmilyen érvedet sem negligáltam. Fenntartom, hogy azok nem érvek, hanem vélemények."
ez onmagaert beszel:-D
"- "... de en ehhez tul okos vagyok:-)" - örülök, hogy meg vagy magaddal elégedve!"
bizony, meg is lehetek magammal elegedve. ez megint az a kepmutatas, amit nem tudok megerteni. miert hazudjam magam rosszabbnak, mint amilyen vagyok? hatha megsajnalnak? miert bun erosnek es onallonak lenni?
EN ember vagyok. az allamok eltartoja es kenyerado gazdaja, az isteneket megteremto faj tagja.
P.Freddy 2012.02.10. 13:07:36
@Idet:
Ha nem volt világos, akkor: az állampolgárok tulajdonát képező, az ő pénzükből fenntartott közmédiáról van szó. Amit az állampolgárok pénzébő fizetett, köcsög politikusoknak NINCS JOGUK manipulálni.
Ha ezért bárki (külföldi, belföldi) beszól, akkor a köcsög politikusnak tudod mihez van joga? MEGHUNYÁSZKODNI és BOCSÁNATOT KÉRNI akkor is, ha Orbán Viktornak, vagy akárkinek hívják.
Az, hogy egy magántévé, mint pl. HírTV, Atv, vagy magánújság, például MNO, Népszabó hogyan és mennyit hazudik, azt kvázi lesz.rom. (És döntse el a bíróság, meg az elmarasztaló ítéletek száma, hogy melyik a szennyebb média, azt hiszem jobbos előny van ezen a téren bőven.)
Ha nem volt világos, akkor: az állampolgárok tulajdonát képező, az ő pénzükből fenntartott közmédiáról van szó. Amit az állampolgárok pénzébő fizetett, köcsög politikusoknak NINCS JOGUK manipulálni.
Ha ezért bárki (külföldi, belföldi) beszól, akkor a köcsög politikusnak tudod mihez van joga? MEGHUNYÁSZKODNI és BOCSÁNATOT KÉRNI akkor is, ha Orbán Viktornak, vagy akárkinek hívják.
Az, hogy egy magántévé, mint pl. HírTV, Atv, vagy magánújság, például MNO, Népszabó hogyan és mennyit hazudik, azt kvázi lesz.rom. (És döntse el a bíróság, meg az elmarasztaló ítéletek száma, hogy melyik a szennyebb média, azt hiszem jobbos előny van ezen a téren bőven.)
gazell16 2012.02.10. 13:07:36
@bátor nyúl:
Nuyszikam ne öregemezz mert nem egyzserre huztunk gatyat. ez egy
2: ha a politika transzparens kellene legyen akkor te valami nagyon elvont vilagban elsz es lenne egy halom kozos vonasunk. De nincs. HA erre vagysz akkor szavazz nyugodt lelkiismerettel a Jobbikra, ok a legtranszparensebbek az ossze skozul. Ja hogy nem fogsz? akkor megse a tarnsparensesseg szamit. Amugy miert nem zavart a transzparensesseg amikor Gyurcsan kollegad osszelapatolt par miliard forintott becsuletes munkaval?
Nuyszikam ne öregemezz mert nem egyzserre huztunk gatyat. ez egy
2: ha a politika transzparens kellene legyen akkor te valami nagyon elvont vilagban elsz es lenne egy halom kozos vonasunk. De nincs. HA erre vagysz akkor szavazz nyugodt lelkiismerettel a Jobbikra, ok a legtranszparensebbek az ossze skozul. Ja hogy nem fogsz? akkor megse a tarnsparensesseg szamit. Amugy miert nem zavart a transzparensesseg amikor Gyurcsan kollegad osszelapatolt par miliard forintott becsuletes munkaval?
gazell16 2012.02.10. 13:10:19
@Brendel Mátyás:
Szia
Nem az nem eloreitelet szerintem, hanem bizalmi szavazas. Sajnos ilyen a parlamenti demokracia, en se vagyok egy nagy hive ennek: egy szavazat 4 ev szopas kiveve ha meg nem gondolja magat
2: technikailag: eleg volt sok emebrnek, de a tobbsegnek nem eleg. Ez ellen a mai jogrend nem ad sok lehetoseget
Gyurcsanybol is eleg volt 1 nap utan megis 8 lett belole. Ezentul is koszonjuk a voros kenyelembe belesuppedt nyugdijasoknak mi mai fiatalsag
Szia
Nem az nem eloreitelet szerintem, hanem bizalmi szavazas. Sajnos ilyen a parlamenti demokracia, en se vagyok egy nagy hive ennek: egy szavazat 4 ev szopas kiveve ha meg nem gondolja magat
2: technikailag: eleg volt sok emebrnek, de a tobbsegnek nem eleg. Ez ellen a mai jogrend nem ad sok lehetoseget
Gyurcsanybol is eleg volt 1 nap utan megis 8 lett belole. Ezentul is koszonjuk a voros kenyelembe belesuppedt nyugdijasoknak mi mai fiatalsag
gazell16 2012.02.10. 13:12:27
@P.Freddy:
Ezzel 100 % ban egyetertek
Egy kerdes: annak idene amikor minden kozemdia a balodllat nyomta agyba fobe akkor is kiallattal emelett az erv mellet
ha igen respect es akkor lenne kozos temank
HA nem akkor gondolkodj el a gorbe tukron
Ezzel 100 % ban egyetertek
Egy kerdes: annak idene amikor minden kozemdia a balodllat nyomta agyba fobe akkor is kiallattal emelett az erv mellet
ha igen respect es akkor lenne kozos temank
HA nem akkor gondolkodj el a gorbe tukron
P.Freddy 2012.02.10. 13:15:46
@gazell16:
Közmédia: P.Freddy 2012.02.10. 13:07:36
Egyébként más is írta már, ha nem akarunk EU-hoz tartozni, vagyis a nép így dönt, azt tudomásul kell venni, ez minimum egy népszavazási kérdés.
Viszont ezesetben tényleg a politikusok felelőssége, hogy ezzel (mármint a kilépés felé orientálással) jót, vagy rosszat tesznek a választóiknak. Szerintem rosszat.
DE: akár kint, akár bent, akkor sem tehetik meg, hogy a KÖZMÉDIÁT HAMISÍTJÁK! Ebből elég volt 40 évig, nem akarjuk hogy ez visszajöjjön.
De Ti, Fidesz szavazók, miért akarjátok? Miért véditek? Nem éltétek meg a szocializmust/(kvázi kommunizmust), vagy jó volt nektek akkor, vagy mi van???
Közmédia: P.Freddy 2012.02.10. 13:07:36
Egyébként más is írta már, ha nem akarunk EU-hoz tartozni, vagyis a nép így dönt, azt tudomásul kell venni, ez minimum egy népszavazási kérdés.
Viszont ezesetben tényleg a politikusok felelőssége, hogy ezzel (mármint a kilépés felé orientálással) jót, vagy rosszat tesznek a választóiknak. Szerintem rosszat.
DE: akár kint, akár bent, akkor sem tehetik meg, hogy a KÖZMÉDIÁT HAMISÍTJÁK! Ebből elég volt 40 évig, nem akarjuk hogy ez visszajöjjön.
De Ti, Fidesz szavazók, miért akarjátok? Miért véditek? Nem éltétek meg a szocializmust/(kvázi kommunizmust), vagy jó volt nektek akkor, vagy mi van???
gazell16 2012.02.10. 13:21:55
Na meg egyszer: NEm vagyok Fidesz szavazo
nem akarom a kozemdiaban a hattermunkat, tizsta organumokat szeretnek
szeretnem ha a politikusok szemelyes vagyoni es szabadsag felelsoggel tartoznanak a dontesik miatt
Vagyonosodasi vizsgalat mindegyik kepviselonek
Ha innen nezzuk koztunk semmifele elnnett incs: uganyazt akarjuk
De te csak akkor kaarod ha a fidesz kormanyoz es akkor nem ha az mszp
en meg soha nem
Innen nezve elnezet de te vagy mszps es en a semleges
nem akarom a kozemdiaban a hattermunkat, tizsta organumokat szeretnek
szeretnem ha a politikusok szemelyes vagyoni es szabadsag felelsoggel tartoznanak a dontesik miatt
Vagyonosodasi vizsgalat mindegyik kepviselonek
Ha innen nezzuk koztunk semmifele elnnett incs: uganyazt akarjuk
De te csak akkor kaarod ha a fidesz kormanyoz es akkor nem ha az mszp
en meg soha nem
Innen nezve elnezet de te vagy mszps es en a semleges
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.10. 13:28:06
@gazell16: "annak idene amikor minden kozemdia a balodllat nyomta agyba fobe akkor is kiallattal emelett az erv mellet"
ez megint hazugsag...
a kozmedia az elozo kormany alatt egyszeruen kiegyensulyozott - vagy legalabbis joval kiegyensulyozottabb - volt.
keresek neked statisztikakat is, jo?;-)
ez megint hazugsag...
a kozmedia az elozo kormany alatt egyszeruen kiegyensulyozott - vagy legalabbis joval kiegyensulyozottabb - volt.
keresek neked statisztikakat is, jo?;-)
gazell16 2012.02.10. 13:32:42
Ne keress, kosz, itt eltem
Tisztam emlekszem a Pannon radio indulasara Pl
Latod ez a baj: szent meggyozodesed hogy a ti idotokben minden jo kiegynesulyozott es fazsa volt. Na Ezt cafolom en, feloldalas kenu volt.
DE Sipi hagyjuk abba, nem tudsz hattergondolat nelkul vitazni csak gyozkodni a partallasod
Es mnt mondottam: nem hazugsag hanem max: rosszul tudod. De hianyzik az elso 7 ev beloled. Sajnalom. Szevasz
Tisztam emlekszem a Pannon radio indulasara Pl
Latod ez a baj: szent meggyozodesed hogy a ti idotokben minden jo kiegynesulyozott es fazsa volt. Na Ezt cafolom en, feloldalas kenu volt.
DE Sipi hagyjuk abba, nem tudsz hattergondolat nelkul vitazni csak gyozkodni a partallasod
Es mnt mondottam: nem hazugsag hanem max: rosszul tudod. De hianyzik az elso 7 ev beloled. Sajnalom. Szevasz
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.10. 13:39:36
@gazell16: nincs partallasom
helyesebben nincs most part az orszagban, akire nyugodtan szavaznek.
nekem vilagnezetem van. az pedig a demokracia es a szemelyi szabadsag, az alapveto emberi jogok. a gondolati es lelkiismereti szabadsag. a szabad vallalkozas, piac es szolgalo allam. a magantulajdon szentsege.
ez az en vilagnezetem.
helyesebben nincs most part az orszagban, akire nyugodtan szavaznek.
nekem vilagnezetem van. az pedig a demokracia es a szemelyi szabadsag, az alapveto emberi jogok. a gondolati es lelkiismereti szabadsag. a szabad vallalkozas, piac es szolgalo allam. a magantulajdon szentsege.
ez az en vilagnezetem.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.10. 13:42:29
@gazell16: 39 eve itt elek
en meg arra is emlekszem, amikor orban viktor liberal-bolseviknak nevezte magat. en meg emlekszem, amikor azt mondta, hogy a fidesz kiindulasi pontja a XX. szazadi europai liberalizmus. en meg emlekszem, amikor szamon kertek az mdf kormanyon az egyhazak allami tamogatasat es politikaba beleszolasat.
en meg arra is emlekszem, amikor orban viktor liberal-bolseviknak nevezte magat. en meg emlekszem, amikor azt mondta, hogy a fidesz kiindulasi pontja a XX. szazadi europai liberalizmus. en meg emlekszem, amikor szamon kertek az mdf kormanyon az egyhazak allami tamogatasat es politikaba beleszolasat.
Idet 2012.02.10. 13:47:44
@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Azta gyerehaza, n@gazell16: em semmi az egód! Szia, nem turbózlak tovább!
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.10. 13:54:34
@Idet: van egom.
talan baj, hogy nem erzem ugy, mint akit regen tep a balsros?:-)
baj, hogy nem vagyok onsorsronto? nem erzem ugy,hogy osszeeskudott ellenem a vilag? hogy tudom, hogy ha hagynak, akkor meg tudom oldani az eletemet?
mi a baj ezzel?:-)
ertem en, hogy neked nincs egod es ezert akarsz felszivodni a nagy szurke masszaban, ahol a biztonsag illuziojat tudjak neked nyujtani hosszabb-rovidebb ideig. de ez a gondolkodasmod megbukott. a szabadsag felelosseg. nem terhelheted masokra. egod KELL, hogy legyen.
talan baj, hogy nem erzem ugy, mint akit regen tep a balsros?:-)
baj, hogy nem vagyok onsorsronto? nem erzem ugy,hogy osszeeskudott ellenem a vilag? hogy tudom, hogy ha hagynak, akkor meg tudom oldani az eletemet?
mi a baj ezzel?:-)
ertem en, hogy neked nincs egod es ezert akarsz felszivodni a nagy szurke masszaban, ahol a biztonsag illuziojat tudjak neked nyujtani hosszabb-rovidebb ideig. de ez a gondolkodasmod megbukott. a szabadsag felelosseg. nem terhelheted masokra. egod KELL, hogy legyen.
gazell16 2012.02.10. 13:57:45
Idet: ezen vagy megsertodom, vagy vallat vonok, es azt mondodm vegso soron addig jo a belso egyensulyomnak amig vita kereteben engem hazugoznak latatlanba es nem en oket.
Addig helyén van az igazsag
Addig helyén van az igazsag
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.10. 14:40:54
@gazell16: nem lattalnaban, mert eleg jol lattam amit leirtal:-)
es egyszeruen nem allta a valosag probajat.
es egyszeruen nem allta a valosag probajat.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.10. 14:41:24
@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: LATTATLANBAN
csak mar az ujjaimra ment az influenza
csak mar az ujjaimra ment az influenza
apanna 2012.02.10. 14:45:17
@Brendel Mátyás: "Románia, Litvánia, Írország is talpra állt. "
Már lassan két hete szinte naponta tüntetnek a kormány megszorítási programja ellen.
kitekinto.hu/europa/2012/01/10/romania_az_imf_mintagyereke/
"Valóban, 2010 májusában az államfő drasztikus kiadáscsökkentő lépéseket jelentett be:a kormány 25 százalékkal csökkentette a közalkalmazottak béralapját, és 15 százalékkal a nyugdíjakat és a munkanélküli segélyt (amely intézkedés miatt az Alkotmánybírósággal is meg kellett küzdenie). Az étkezési jegyek, a tőzsdei jövedelmek és a banki kamatok után is jövedelemadót kellett fizetni, a helyi önkormányzatok a GDP 0,3 százalékával kevesebb pénzt kaptak, és a közalkalmazottak, az iskolák és a kórházak számát is racionalizálták a következő hitelrészlet mihamarabbi lehívásának érdekében."
Gondolom te is erre vágysz, ugye?
atv.hu/cikk/20120125_faz_a_roman_tuntetesek_pellengerre_allitjak_a_politikai_osztaly_egeszet
"Törlesztjük az adósságunkat, ez nagyon fontos üzenet. De hosszabb lejáratot akarunk, hogy be tudjuk indítani a gazdaságot, és 2-3 százalékos növekedést érhessünk el" - mondta.
index.hu/gazdasag/vilag/2011/12/18/irorszag_adossagrendezest_ker_a_paktumert_cserebe/
A Litván helyzetet nem ismerem.
A hozzászólásod orbitális hiányosságokat feltételez...
Már lassan két hete szinte naponta tüntetnek a kormány megszorítási programja ellen.
kitekinto.hu/europa/2012/01/10/romania_az_imf_mintagyereke/
"Valóban, 2010 májusában az államfő drasztikus kiadáscsökkentő lépéseket jelentett be:a kormány 25 százalékkal csökkentette a közalkalmazottak béralapját, és 15 százalékkal a nyugdíjakat és a munkanélküli segélyt (amely intézkedés miatt az Alkotmánybírósággal is meg kellett küzdenie). Az étkezési jegyek, a tőzsdei jövedelmek és a banki kamatok után is jövedelemadót kellett fizetni, a helyi önkormányzatok a GDP 0,3 százalékával kevesebb pénzt kaptak, és a közalkalmazottak, az iskolák és a kórházak számát is racionalizálták a következő hitelrészlet mihamarabbi lehívásának érdekében."
Gondolom te is erre vágysz, ugye?
atv.hu/cikk/20120125_faz_a_roman_tuntetesek_pellengerre_allitjak_a_politikai_osztaly_egeszet
"Törlesztjük az adósságunkat, ez nagyon fontos üzenet. De hosszabb lejáratot akarunk, hogy be tudjuk indítani a gazdaságot, és 2-3 százalékos növekedést érhessünk el" - mondta.
index.hu/gazdasag/vilag/2011/12/18/irorszag_adossagrendezest_ker_a_paktumert_cserebe/
A Litván helyzetet nem ismerem.
A hozzászólásod orbitális hiányosságokat feltételez...
Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.02.10. 14:52:54
@gazell16:
"Nem az nem eloreitelet szerintem, hanem bizalmi szavazas. Sajnos ilyen a parlamenti demokracia, en se vagyok egy nagy hive ennek: egy szavazat 4 ev szopas kiveve ha meg nem gondolja magat"
nekem tük mindegy, hogy minek nevezed. ha valakinek joga van 4 évre előre NEM Orbánra szavazni, akkor joga van 2 év után is úgy értékelni, hogy "na ugye, hogy igazam volt".
"Nem az nem eloreitelet szerintem, hanem bizalmi szavazas. Sajnos ilyen a parlamenti demokracia, en se vagyok egy nagy hive ennek: egy szavazat 4 ev szopas kiveve ha meg nem gondolja magat"
nekem tük mindegy, hogy minek nevezed. ha valakinek joga van 4 évre előre NEM Orbánra szavazni, akkor joga van 2 év után is úgy értékelni, hogy "na ugye, hogy igazam volt".
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.10. 15:02:28
@apanna: "Gondolom te is erre vágysz, ugye?"
jol latod, egeszen pontosan erre vagyunk.
visszavagni az allamot a leheto legkisebbre, felelosse tenni mindenkit a sajat egeszsegeert es tudasaert.
ertsd meg, nem mindekinek rezdul be a terde egybol a kemeny munkatol.
jol latod, egeszen pontosan erre vagyunk.
visszavagni az allamot a leheto legkisebbre, felelosse tenni mindenkit a sajat egeszsegeert es tudasaert.
ertsd meg, nem mindekinek rezdul be a terde egybol a kemeny munkatol.
Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.02.10. 15:15:46
@apanna:
Románia:" A román GDP az első és a második negyedévi 1,3 illetve 1,9 százalékos növekedést követően a harmadik negyedévben már 4,4 százalékra gyorsult, felülmúlva a recessziótól megkímélt Lengyelország gazdasági teljesítményét is. "
index.hu/gazdasag/vilag/2012/01/12/romania_lett_a_regio_eltanuloja/
szar dolog, de eléggé lövésed nincs a kérdéshez.
ami a megszorításokat illeti, Orbán megszorít, nem nevezi annak. namost tudjuk, nem azt kell nézni, amit mond, hanem amit csinál. amit csinál, megszorítás, és ráadásul még szarban is van az ország, ugyanis Orbánnak a saját hülyesége miatt kell megszorítani, és nem azért, mert az előre viszi az országot.
azért megszorítás, plusz GDP csökkenés, és szar gazdaság, ilyet más nem tud. ehhez Orbánnak kell lenni. ez világsűcs, ilyen böszmeség még nem volt.
Románia:" A román GDP az első és a második negyedévi 1,3 illetve 1,9 százalékos növekedést követően a harmadik negyedévben már 4,4 százalékra gyorsult, felülmúlva a recessziótól megkímélt Lengyelország gazdasági teljesítményét is. "
index.hu/gazdasag/vilag/2012/01/12/romania_lett_a_regio_eltanuloja/
szar dolog, de eléggé lövésed nincs a kérdéshez.
ami a megszorításokat illeti, Orbán megszorít, nem nevezi annak. namost tudjuk, nem azt kell nézni, amit mond, hanem amit csinál. amit csinál, megszorítás, és ráadásul még szarban is van az ország, ugyanis Orbánnak a saját hülyesége miatt kell megszorítani, és nem azért, mert az előre viszi az országot.
azért megszorítás, plusz GDP csökkenés, és szar gazdaság, ilyet más nem tud. ehhez Orbánnak kell lenni. ez világsűcs, ilyen böszmeség még nem volt.
apanna 2012.02.10. 15:37:21
@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Igen látom mennyire megroggyantál a munkától. Már ha a blogolás munka.
apanna 2012.02.10. 15:42:41
@Brendel Mátyás: "Románia:" A román GDP az első és a második negyedévi 1,3 illetve 1,9 százalékos növekedést követően a harmadik negyedévben már 4,4 százalékra gyorsult, felülmúlva a recessziótól megkímélt Lengyelország gazdasági teljesítményét is. ""
Miközben Romániában emberek százezrei éheznek, vagy halnak éhen.
"szar dolog, de eléggé lövésed nincs a kérdéshez."
Finoman mondom: Azért mert tele van a net a különböző írásaiddal ,amin éjt nappallá téve dolgozol, még szart sem tudsz. Legalább annyira nem mint én.
Miközben Romániában emberek százezrei éheznek, vagy halnak éhen.
"szar dolog, de eléggé lövésed nincs a kérdéshez."
Finoman mondom: Azért mert tele van a net a különböző írásaiddal ,amin éjt nappallá téve dolgozol, még szart sem tudsz. Legalább annyira nem mint én.
gunfight · http://topcomment.blog.hu 2012.02.10. 15:49:37
@Könnyen elkaptuk, uram!:
"Volt valami Rákosi Mátyás. Neki nem volt ellenzéke. Minél kisebb az ellenzék, annál csúnyább a vége. Az ellenzék hiánya utal valamire. A demokrácia arányainak felbomlására. Ha az inga kileng, vissza is tér."
Volt valami... OV nem rákosi, OV-nak van ellenzéke, nincs egypártrendszere, nincs szovjet hadserege. Az ellenzék hiánya többpártrendszerben kb pont azt jelenti, ami van: amikor a társadalomnak elege van egy korrupt, élősködő brancsból, akkor hajlandó belátni, hogy van kisebbik rossz.
És még valami: A demokrácia nem inga. Ne vedd magadra...
"Volt valami Rákosi Mátyás. Neki nem volt ellenzéke. Minél kisebb az ellenzék, annál csúnyább a vége. Az ellenzék hiánya utal valamire. A demokrácia arányainak felbomlására. Ha az inga kileng, vissza is tér."
Volt valami... OV nem rákosi, OV-nak van ellenzéke, nincs egypártrendszere, nincs szovjet hadserege. Az ellenzék hiánya többpártrendszerben kb pont azt jelenti, ami van: amikor a társadalomnak elege van egy korrupt, élősködő brancsból, akkor hajlandó belátni, hogy van kisebbik rossz.
És még valami: A demokrácia nem inga. Ne vedd magadra...
Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.02.10. 15:52:33
@apanna:
"Miközben Romániában emberek százezrei éheznek, vagy halnak éhen."
Ez most bocs, de egy ellenőrizhetetlen állítás, Köze nincs a kérdéshez, mert a kérdés az volt, hogy miközben a környező országoknak nem kell hitel, és a kisebb válság ellenére jobban állnak, mint Magyarország, aközben Orbánnak kell hitel, a legrosszabb a GDP.
Most, hogy melyik országban éheznek többet, és ez mit jelen, és relatíve hogyan viszonyul ez előző állapotokhoz képest (mert ugye az is kérdés, hogy korábban éheztek-e), azt nehezebb felmérni, mint ezeket a világos adatokat, melyekre én hivatkoztam.
Az se mindegy, hogy egy fejlődési pályán szorítanak-e meg, és éheznek, vagy egy lejtőn. Orbán egy lejtőn éhezteti az embereket, miközben a gazdagoknak egykulcsos adóval jutalmat ad, azok azt Hummerekre fordítják, azt meg bele a Balatonba.:)
M.
"Miközben Romániában emberek százezrei éheznek, vagy halnak éhen."
Ez most bocs, de egy ellenőrizhetetlen állítás, Köze nincs a kérdéshez, mert a kérdés az volt, hogy miközben a környező országoknak nem kell hitel, és a kisebb válság ellenére jobban állnak, mint Magyarország, aközben Orbánnak kell hitel, a legrosszabb a GDP.
Most, hogy melyik országban éheznek többet, és ez mit jelen, és relatíve hogyan viszonyul ez előző állapotokhoz képest (mert ugye az is kérdés, hogy korábban éheztek-e), azt nehezebb felmérni, mint ezeket a világos adatokat, melyekre én hivatkoztam.
Az se mindegy, hogy egy fejlődési pályán szorítanak-e meg, és éheznek, vagy egy lejtőn. Orbán egy lejtőn éhezteti az embereket, miközben a gazdagoknak egykulcsos adóval jutalmat ad, azok azt Hummerekre fordítják, azt meg bele a Balatonba.:)
M.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.10. 16:37:15
@apanna: mondtam mar neked, hogy a szemelyeskedes nem erv:-)
azt tudom neked mondani, amit navracsicsnak kroes:
arra valaszolj, amit ide irtam.
azt tudom neked mondani, amit navracsicsnak kroes:
arra valaszolj, amit ide irtam.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.10. 16:37:54
@apanna: "Miközben Romániában emberek százezrei éheznek, vagy halnak éhen."
ez konkretan megint hazugsag.
ez konkretan megint hazugsag.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.10. 16:58:44
index.hu/belfold/2012/02/10/kiszivargott_a_becsi_nagykovet_kormanyvedelmi_levele/
hat azert ez nem semmi:-DDD
megis, mit kepzel a fidesz magarol?:-DDD
a legmocskosabb diktaturak eszkozeivel operalnak ezek a barmok...
nem baj, egyre melyebbre assak magukat:-D
hat azert ez nem semmi:-DDD
megis, mit kepzel a fidesz magarol?:-DDD
a legmocskosabb diktaturak eszkozeivel operalnak ezek a barmok...
nem baj, egyre melyebbre assak magukat:-D
apanna 2012.02.10. 18:18:44
@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
Nézd meg az európai uniós statisztikai hivatal oldalát. 2010 ben Románia a lakosság 32,9 százaléka élt a szegénységi küszöb vagy az alatt.
Konkrétan.
Egy 2011 es adat szerint a lakosság Románia lakosságának 23 százaléka szegénységben él de ebben nincsenek már benne azok akik semmiféle támogatást nem kapnak. A nyugdíjakat azóta több mint 20% al csökkentették.Az EUROSTAT az EU statisztikai hivatala. A hozzád hasonló de román blogolók véleménye, hogy a valóság ennél rosszabb, mert a romániai lakosság kb. 50 százaléka nyomorog (mélyszegénységben él) és ezen felül van kb. 23 % aki szegénységben él. És van egy szűk réteg aki dőzsöl.
Nekik talán elhiszed, bár ahogy látom itt inkább a mesterséges vaksággal van gond, és a direkt alacsony iq val. Már csak azért , nehogy kifelejtsem a személyeskedést..
A tények makacs dolgok.
Nézd meg az európai uniós statisztikai hivatal oldalát. 2010 ben Románia a lakosság 32,9 százaléka élt a szegénységi küszöb vagy az alatt.
Konkrétan.
Egy 2011 es adat szerint a lakosság Románia lakosságának 23 százaléka szegénységben él de ebben nincsenek már benne azok akik semmiféle támogatást nem kapnak. A nyugdíjakat azóta több mint 20% al csökkentették.Az EUROSTAT az EU statisztikai hivatala. A hozzád hasonló de román blogolók véleménye, hogy a valóság ennél rosszabb, mert a romániai lakosság kb. 50 százaléka nyomorog (mélyszegénységben él) és ezen felül van kb. 23 % aki szegénységben él. És van egy szűk réteg aki dőzsöl.
Nekik talán elhiszed, bár ahogy látom itt inkább a mesterséges vaksággal van gond, és a direkt alacsony iq val. Már csak azért , nehogy kifelejtsem a személyeskedést..
A tények makacs dolgok.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.10. 18:36:43
@apanna: emberek szazezreinek ehezeserol es ehhalalarol mutass nekem valamit, ahogy allitottad.
tudok neked ilyet mutatni afrikabol, ahol szazezrek eheznek es fenyegeti oket az ehhalal.
churchill mondta, hogy csak annak a statisztikanak hiszek, amit en magamn hamisitok.
"a tenyek makacs dolgok" idezet viszont joszif visszariovics dzsugasvilitol jon. o is jellemzoen akkor hasznalta, amikor eppen hazudott:-)
igen, vannak emberek romaniaban, akik szegenyek. igen, vannak akik eheznek. csak eppen nem szazezrek. tehat az allitasod egyszeruen dematgog hazugsag. a demagogia lenyege pontosan az, amit te itt levezettel, azaz vegyunk egy feligazsagot - romaniaban eheznek - azt fujjuk fel es takarjuk el vele a valosagot.
mondtam mar, en ennel okosabb vagyoik, nem tudsz megetetni. probalkozz egyenes, becsuletes modszerekkel. hozz nekem egy bizonyitekot a szazezrek ehezeserol es ehhalalarol.
tudok neked ilyet mutatni afrikabol, ahol szazezrek eheznek es fenyegeti oket az ehhalal.
churchill mondta, hogy csak annak a statisztikanak hiszek, amit en magamn hamisitok.
"a tenyek makacs dolgok" idezet viszont joszif visszariovics dzsugasvilitol jon. o is jellemzoen akkor hasznalta, amikor eppen hazudott:-)
igen, vannak emberek romaniaban, akik szegenyek. igen, vannak akik eheznek. csak eppen nem szazezrek. tehat az allitasod egyszeruen dematgog hazugsag. a demagogia lenyege pontosan az, amit te itt levezettel, azaz vegyunk egy feligazsagot - romaniaban eheznek - azt fujjuk fel es takarjuk el vele a valosagot.
mondtam mar, en ennel okosabb vagyoik, nem tudsz megetetni. probalkozz egyenes, becsuletes modszerekkel. hozz nekem egy bizonyitekot a szazezrek ehezeserol es ehhalalarol.
Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.02.10. 18:38:54
@apanna: ezt a cikket mintha csak neked írták volna.
van benne az is, hogy Orbánon sok száz, ha nem ezer milliárdot buktunk. és az is, hogy Románia mennyivel jobban csinálta.
fn.hir24.hu/gazdasag/2012/02/10/ennyit-buktunk-az-imf-elzavarasan/
szar dolog, amikor így felkenődsz a falra?!
van benne az is, hogy Orbánon sok száz, ha nem ezer milliárdot buktunk. és az is, hogy Románia mennyivel jobban csinálta.
fn.hir24.hu/gazdasag/2012/02/10/ennyit-buktunk-az-imf-elzavarasan/
szar dolog, amikor így felkenődsz a falra?!
apanna 2012.02.10. 18:53:41
@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: "mondtam mar, en ennel okosabb vagyoik,"
Dehogy vagy te okosabb. Csupán egy kurvára ráérő blogoló.
Dehogy vagy te okosabb. Csupán egy kurvára ráérő blogoló.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.10. 19:00:56
@apanna: nem vagyok blogolo...:-)
kommentelo igen. blogolo az, aki pl ezen a blogon posztot helyezett ki. en csak kommentelem a blogbejegyzest.
ezzel szemben mar megint szemelyeskedsz ahelyett, hogy valaszolnal a leirtakra..
tehat hol vannak az imf miatt ehezo es ehenhalt szazezrek romaniaban?:-)
kommentelo igen. blogolo az, aki pl ezen a blogon posztot helyezett ki. en csak kommentelem a blogbejegyzest.
ezzel szemben mar megint szemelyeskedsz ahelyett, hogy valaszolnal a leirtakra..
tehat hol vannak az imf miatt ehezo es ehenhalt szazezrek romaniaban?:-)
Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.02.10. 20:02:31
@Trompf:
"2002 kormányváltás EUR/HUF = 235
2010 kormányváltás EUR/HUF = 272 (15,7 % romlás)
Most EUR/HUF = 291 (7% romlás)"
akkor osszuk le az MSZP 8 évét négyel, mert ugye a Fidesz még 2 éve sincs kormányon! akkor az MSZP-nek 2 év alatt átlag 4 % romlásnál kevesebb jön ki.
öngólt lőttél ezzel is, hülyegyerek!
"2002 kormányváltás EUR/HUF = 235
2010 kormányváltás EUR/HUF = 272 (15,7 % romlás)
Most EUR/HUF = 291 (7% romlás)"
akkor osszuk le az MSZP 8 évét négyel, mert ugye a Fidesz még 2 éve sincs kormányon! akkor az MSZP-nek 2 év alatt átlag 4 % romlásnál kevesebb jön ki.
öngólt lőttél ezzel is, hülyegyerek!
2012.02.11. 03:00:13
@gunfight: Olyan rossz, mikor valaki nem érti a hasonlatot. Sajnos mindig beleütközök ebbe, ha a fideszről beszélgetünk.
Az inga elv pedig az élet minden területén működik. Így a demokráciában is. Bármilyen rendszerbe belenyúlni azt jelenti, hogy lesz valamilyen reakció(visszahatás).
Az inga elv pedig az élet minden területén működik. Így a demokráciában is. Bármilyen rendszerbe belenyúlni azt jelenti, hogy lesz valamilyen reakció(visszahatás).
2012.02.11. 03:19:52
@apanna:" Az Eurostat szegénységről szóló statisztikai jelentésében Magyarország Svédországgal és Dániával van egy csoportban. A szegénységi küszöb alatt élők aránya nálunk éppúgy 12 százalék, mint az említett országokban. Ha nem az egész népességet, hanem csak a 65 évnél idősebbeket vizsgáljuk, még megdöbbentőbb az eredmény. A szegénységi küszöb alatt élő idősek aránya egész Európa nálunk a legalacsonyabb, mindössze négy százalék.
Ez úgy lehet, hogy a szegénységi küszöb minden országban különböző - magyarázza kérdésünkre Pascal Wolf, az Eurostat illetékes részlegének vezetője. Luxemburgban például 400 ezer, Hollandiában 260 ezer, Magyarországon pedig csak 55-60 ezer forint az a havi jövedelem, ami alatt szegénynek számít az ember. Az úgynevezett szegénységi küszöb Szlovákiában és Spanyolországban a duplája, az Egyesült Királyságban csaknem triplája a magyarországinak."
Az a fránya statisztika!
Ez úgy lehet, hogy a szegénységi küszöb minden országban különböző - magyarázza kérdésünkre Pascal Wolf, az Eurostat illetékes részlegének vezetője. Luxemburgban például 400 ezer, Hollandiában 260 ezer, Magyarországon pedig csak 55-60 ezer forint az a havi jövedelem, ami alatt szegénynek számít az ember. Az úgynevezett szegénységi küszöb Szlovákiában és Spanyolországban a duplája, az Egyesült Királyságban csaknem triplája a magyarországinak."
Az a fránya statisztika!
2012.02.11. 03:40:00
@vetterán: "Navrasics egy úriember , mert mondhatta volna azt is, hogy hölgyem önnek a tanácsadói mellett az emlékezete is hiányos. "
Navra nem mondta, hogy az állítás, miszerint bevállalt mindent, ne lenne igaz. Nem mondta, hogy az iroda falai között is kijelentette volna, hogy felesküdött az alkotmányra.
Tehát úriember, mert mást mondott négyszemközt, mint a tárgyalóteremben?
Ja, fideszes úr! Az más!
Navra nem mondta, hogy az állítás, miszerint bevállalt mindent, ne lenne igaz. Nem mondta, hogy az iroda falai között is kijelentette volna, hogy felesküdött az alkotmányra.
Tehát úriember, mert mást mondott négyszemközt, mint a tárgyalóteremben?
Ja, fideszes úr! Az más!
gunfight · http://topcomment.blog.hu 2012.02.11. 06:11:57
@Könnyen elkaptuk, uram!:
kössz, hogy elmagyaráztad, mi a reakció - megelőlegezve, hogy nem tudom? :D engedd meg, hogy én meg figyelmedbe ajánljam az ik-es igék személyragjainak fontosságát.
na most, az a bajod, hogy változtattak?
mert végülis minden változtatás reakciót szül ugye? ergo minden változás rossz?
tehát szerinted, mint írod, "belenyúltak a rendszerbe"... ...ami?
ami jól működött? vagy mi a baj ezzel, ahogy?
értesz hozzá nagyon?
kössz, hogy elmagyaráztad, mi a reakció - megelőlegezve, hogy nem tudom? :D engedd meg, hogy én meg figyelmedbe ajánljam az ik-es igék személyragjainak fontosságát.
na most, az a bajod, hogy változtattak?
mert végülis minden változtatás reakciót szül ugye? ergo minden változás rossz?
tehát szerinted, mint írod, "belenyúltak a rendszerbe"... ...ami?
ami jól működött? vagy mi a baj ezzel, ahogy?
értesz hozzá nagyon?
gunfight · http://topcomment.blog.hu 2012.02.11. 06:18:46
@Könnyen elkaptuk, uram!:
"Olyan rossz, mikor valaki nem érti a hasonlatot. Sajnos mindig beleütközök ebbe, ha a fideszről beszélgetünk."
mivel rasszista tartalma van ennek a kommentnek (ti.: a fideszesek nem értik a hasonlatokat, mert buták), csak azt tudom feltételezni, hogy ezzel azt szeretted volna mondani, hogy amikor TE politizálsz, nem értik a hasonlataidat. ha fideszes lennél se értenék, mert az a hasonlat nem jó. nem igaz.
és te sem szeretnél nemigazországban élni, ugye?
"Olyan rossz, mikor valaki nem érti a hasonlatot. Sajnos mindig beleütközök ebbe, ha a fideszről beszélgetünk."
mivel rasszista tartalma van ennek a kommentnek (ti.: a fideszesek nem értik a hasonlatokat, mert buták), csak azt tudom feltételezni, hogy ezzel azt szeretted volna mondani, hogy amikor TE politizálsz, nem értik a hasonlataidat. ha fideszes lennél se értenék, mert az a hasonlat nem jó. nem igaz.
és te sem szeretnél nemigazországban élni, ugye?
gunfight · http://topcomment.blog.hu 2012.02.11. 06:21:45
@gunfight: folytatom, rákosi csalással és hazaárulással (ti.: a római jog szerint hazaáruló, aki idegen seregekkel érkezik) került oda, ahova, kádár szintúgy, ové meg egy demokratikus választás "elsöprő győztese".
nehéz védeni azt a hasonlatot, mondhatni több sebből vérzik.
nehéz védeni azt a hasonlatot, mondhatni több sebből vérzik.
2012.02.11. 06:55:59
@gunfight: Akkor elmagyarázom, mert ugye érted a hasonlatot, és tudod, hogy a hasonlat nem veendő szigorúan .
Tehát: az ellenzék nem léte volt a téma, nem a hatalomra kerülés. Pusztán arról volt szó, hogy egészségtelen, ha nincs ellenzék, az valamit jelez, ami kóros egy társadalom esetén.
Még Jézust sem szerette mindenki! (jaj, már megint egy hasonlat!)
Tehát ha ezt nézzük, Magyarországon most egy középállásából kitérített inga állapot van, ami azt jelenti, hogy az előbb utóbb elindul középre, majd túllódul, és a másik irányba tér ki. Minél jobban kitérítenek egy ingát, annál durvább a kitérése a másik irányba.
Itt jön a képbe a Rákosi hasonlat: az ingát erőszakkal térítették ki ( egyébként parlamenti keretek között, az ellenzék terrorizálásával, az orosz csapatok bevonulása Kádár hatalomra jutásának volt a jelzője) , mégpedig elég szélsőségesen, ezért az a másik irányba szintén szélsőségesen lódult át.
Ezért kár, hogy mindent szó szerint veszel, és a hasonlat lényegét nem érted. Sajnálom.
Egyébként Kádárt is minden alkalommal demokratikus szavazás útján erősítettük meg hatalmában. Elsöprő fölénnyel nyerte a választásokat. Biztos azért, mert imádta a nép!
Hát nem.- És Orbán sem azért nyert, mert ennyien akarták azt, amit az elmúlt két évben csinált. Magyarországra jellemző a protest szavazás. A szavazók egy (jelentős) részének elege volt a cucik fosztogatásaiból. Ezért vagy OV-ra szavaztak, vagy el se mentek.
A tényekhez tartozik, hogy visszatekintve a választásokra, a statisztika azt bizonyítja, hogy OV akkor győzött, ha a szavazati hajlandóság alacsony volt.
Egyébként mi van az ikes igék ragozásával? Miért nem idézed, amire hivatkozol? Hadd tanuljak, vagy kérhessek elnézést miatta.
Tehát: az ellenzék nem léte volt a téma, nem a hatalomra kerülés. Pusztán arról volt szó, hogy egészségtelen, ha nincs ellenzék, az valamit jelez, ami kóros egy társadalom esetén.
Még Jézust sem szerette mindenki! (jaj, már megint egy hasonlat!)
Tehát ha ezt nézzük, Magyarországon most egy középállásából kitérített inga állapot van, ami azt jelenti, hogy az előbb utóbb elindul középre, majd túllódul, és a másik irányba tér ki. Minél jobban kitérítenek egy ingát, annál durvább a kitérése a másik irányba.
Itt jön a képbe a Rákosi hasonlat: az ingát erőszakkal térítették ki ( egyébként parlamenti keretek között, az ellenzék terrorizálásával, az orosz csapatok bevonulása Kádár hatalomra jutásának volt a jelzője) , mégpedig elég szélsőségesen, ezért az a másik irányba szintén szélsőségesen lódult át.
Ezért kár, hogy mindent szó szerint veszel, és a hasonlat lényegét nem érted. Sajnálom.
Egyébként Kádárt is minden alkalommal demokratikus szavazás útján erősítettük meg hatalmában. Elsöprő fölénnyel nyerte a választásokat. Biztos azért, mert imádta a nép!
Hát nem.- És Orbán sem azért nyert, mert ennyien akarták azt, amit az elmúlt két évben csinált. Magyarországra jellemző a protest szavazás. A szavazók egy (jelentős) részének elege volt a cucik fosztogatásaiból. Ezért vagy OV-ra szavaztak, vagy el se mentek.
A tényekhez tartozik, hogy visszatekintve a választásokra, a statisztika azt bizonyítja, hogy OV akkor győzött, ha a szavazati hajlandóság alacsony volt.
Egyébként mi van az ikes igék ragozásával? Miért nem idézed, amire hivatkozol? Hadd tanuljak, vagy kérhessek elnézést miatta.
2012.02.11. 07:05:19
@gunfight:" tehát szerinted, mint írod, "belenyúltak a rendszerbe"... ...ami?"
És megint: mintha állandó támadástól tartanál. Puszta vélemény, amit leírok, rávilágítva néhány jelenségre.
A rendszer a társadalom, ami jelenti az országon belüli közösséget. Külkapcsolatokat, EU-t.
Belenyúltak. Egy addigi gyakorlattal szemben jött egy új, drasztikusan különböző.
Un ortodox gazdaságpolitika. A piacokat sokkolta, senki se hitt benne, ezért kivonultak a magyar pénzekből, okozva ezzel az ország megítélésének romlását. A gazdaság állapota , a mutatók nem indokolják a cds felár ilyen változását. Az árfolyam elszállásában mintegy 20-30 Ft/frank felár Matolcsynak köszönhető.
Az EU-nak hadat üzent Orbán. A németeknek köszönhetjük a fasizmust. Nem kell az EU, csak a pénze. Európa uniója halálra van ítélve...
Ezek azért nem mondhatni, hogy ne térítették volna ki azt a bizonyos példabeli ingát.
Tehát: rendesen belenyúlt!
És megint: mintha állandó támadástól tartanál. Puszta vélemény, amit leírok, rávilágítva néhány jelenségre.
A rendszer a társadalom, ami jelenti az országon belüli közösséget. Külkapcsolatokat, EU-t.
Belenyúltak. Egy addigi gyakorlattal szemben jött egy új, drasztikusan különböző.
Un ortodox gazdaságpolitika. A piacokat sokkolta, senki se hitt benne, ezért kivonultak a magyar pénzekből, okozva ezzel az ország megítélésének romlását. A gazdaság állapota , a mutatók nem indokolják a cds felár ilyen változását. Az árfolyam elszállásában mintegy 20-30 Ft/frank felár Matolcsynak köszönhető.
Az EU-nak hadat üzent Orbán. A németeknek köszönhetjük a fasizmust. Nem kell az EU, csak a pénze. Európa uniója halálra van ítélve...
Ezek azért nem mondhatni, hogy ne térítették volna ki azt a bizonyos példabeli ingát.
Tehát: rendesen belenyúlt!
2012.02.11. 07:12:13
@gunfight:" ami jól működött? vagy mi a baj ezzel, ahogy?
értesz hozzá nagyon?"
Nem kell ahhoz érteni, hogy eldönthesd: most az IMF-hez imádkoznak, mert szükség van a pénzére.
Ősszel még nem így látták. Tehát tévedtek.
Nem kell a szakértelem, hogy levond a következtetést:
ősszel a forint erősen romlott. OV a forint elleni támadásról beszélt
Januárban a forint erősen javult. Orbán NEM beszélt a forint melletti piaci fellépésről.
Mi okozhatta a változást? Könnyű levonni a következtetést: a bizalom. Abban, hogy az állam megegyezik az IMF-fel.
Tehát lófaszt támadták a forintot!
A befektetők reakciója(már megint ez a csúnya szó) pusztán, ami előre látható volt. Senki nem akar befektetni egy EU-ból kilépni szándékozó, bizonytalan piacon.
értesz hozzá nagyon?"
Nem kell ahhoz érteni, hogy eldönthesd: most az IMF-hez imádkoznak, mert szükség van a pénzére.
Ősszel még nem így látták. Tehát tévedtek.
Nem kell a szakértelem, hogy levond a következtetést:
ősszel a forint erősen romlott. OV a forint elleni támadásról beszélt
Januárban a forint erősen javult. Orbán NEM beszélt a forint melletti piaci fellépésről.
Mi okozhatta a változást? Könnyű levonni a következtetést: a bizalom. Abban, hogy az állam megegyezik az IMF-fel.
Tehát lófaszt támadták a forintot!
A befektetők reakciója(már megint ez a csúnya szó) pusztán, ami előre látható volt. Senki nem akar befektetni egy EU-ból kilépni szándékozó, bizonytalan piacon.
2012.02.11. 07:13:35
@gunfight:
"és te sem szeretnél nemigazországban élni, ugye?"
Igazad van. És Magyarország most ilyen.
"és te sem szeretnél nemigazországban élni, ugye?"
Igazad van. És Magyarország most ilyen.
2012.02.11. 07:22:20
@gunfight:" mivel rasszista tartalma van ennek a kommentnek ("
A rassz jelentése faj. Emberi faj. A fidesz elvakult hívei ugyanabba a fajba tartoznak, mint a maszop elvakult hívei, a lmp elvakult hívei, és a sehová sem húzók.
Bár értem, amit mondani akarsz, gondolkodás beli különbségek azért lehetnek emberek között, ez nem rasszizmus.
Még egy dolog feltűnt: nem nagyon találok vicces, szarkasztikus hozzászólást fideszestől.
Tudod, egy szituáció megítélése, humorosan megfogva az eseményt az absztrahálás képességét mutatja. Hasonlóan a hasonlat megértéséhez.
Ha valakiből ez a képesség hiányzik, akkor nehezebben lát át a hazugságokon, nem veszi észre az ellentmondásokat, csúsztatásokat a másik beszédében.
Könnyebben irányítható. Van egy tiszta, kétségek nélküli hite.
A rassz jelentése faj. Emberi faj. A fidesz elvakult hívei ugyanabba a fajba tartoznak, mint a maszop elvakult hívei, a lmp elvakult hívei, és a sehová sem húzók.
Bár értem, amit mondani akarsz, gondolkodás beli különbségek azért lehetnek emberek között, ez nem rasszizmus.
Még egy dolog feltűnt: nem nagyon találok vicces, szarkasztikus hozzászólást fideszestől.
Tudod, egy szituáció megítélése, humorosan megfogva az eseményt az absztrahálás képességét mutatja. Hasonlóan a hasonlat megértéséhez.
Ha valakiből ez a képesség hiányzik, akkor nehezebben lát át a hazugságokon, nem veszi észre az ellentmondásokat, csúsztatásokat a másik beszédében.
Könnyebben irányítható. Van egy tiszta, kétségek nélküli hite.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.11. 10:31:32
@gunfight: nem nagyon lehet rasszista...
a rasszizmus lenyege, hogy az illeto szemelyet azzal tamadjak, hogy minek szuletett. ciganynak, zsidonak, feketenek, kinainak, magyarnak, stb. az rasszizmus. hiszen az, hogy minek szuletett valaki nem lehet sem elony, sem hatrany.
fideszes, szoci, lmp-s, jobbikos viszont mindenki a sajat dontese alapjan lesz, tehat felelos erte. azert kritizalni valakit nem rasszizmus.
es meg hozzatennem, hogy kritizalni nem azt jelenti, hogy barkinek is korlatoznam barmilyen jogat. egyszeruen velemenyezem. csinalhat amit akar, en meg minositem ahogy akarom.
a rasszizmus lenyege, hogy az illeto szemelyet azzal tamadjak, hogy minek szuletett. ciganynak, zsidonak, feketenek, kinainak, magyarnak, stb. az rasszizmus. hiszen az, hogy minek szuletett valaki nem lehet sem elony, sem hatrany.
fideszes, szoci, lmp-s, jobbikos viszont mindenki a sajat dontese alapjan lesz, tehat felelos erte. azert kritizalni valakit nem rasszizmus.
es meg hozzatennem, hogy kritizalni nem azt jelenti, hogy barkinek is korlatoznam barmilyen jogat. egyszeruen velemenyezem. csinalhat amit akar, en meg minositem ahogy akarom.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.11. 10:35:58
index.hu/belfold/2012/02/10/orban_nyeglen_banik_velunk_az_unio/
"Különösnek tűnhet, hogy a miniszterelnök az egri kihelyezett frakcióülés kapcsán adott interjúben ilyen érzékeny volt az unió kemény, bántó hangneme miatt. Egy bő félévvel ezelőtti, 2011. júliusi Fidesz-rendezvényen, a pártkongresszuson ugyanis még ő beszélt hasonló hangnemben az európai politikusokról, amikor – néhány nappal az ország uniós elnökségének vége után – azt mondta: „az Európai Parlament izgága kötekedőinek adtunk néhány kokit, leesett néhány saller, kiosztottunk néhány baráti tarkón legyintést”."
hmm
lehet, hogy amikor navra a kettos mercet emlegette a sajatjukra gondolt..?;-)))
"Különösnek tűnhet, hogy a miniszterelnök az egri kihelyezett frakcióülés kapcsán adott interjúben ilyen érzékeny volt az unió kemény, bántó hangneme miatt. Egy bő félévvel ezelőtti, 2011. júliusi Fidesz-rendezvényen, a pártkongresszuson ugyanis még ő beszélt hasonló hangnemben az európai politikusokról, amikor – néhány nappal az ország uniós elnökségének vége után – azt mondta: „az Európai Parlament izgága kötekedőinek adtunk néhány kokit, leesett néhány saller, kiosztottunk néhány baráti tarkón legyintést”."
hmm
lehet, hogy amikor navra a kettos mercet emlegette a sajatjukra gondolt..?;-)))
gunfight · http://topcomment.blog.hu 2012.02.12. 02:19:58
@Könnyen elkaptuk, uram!:
amiket te hasonlatnak nevezel, azok pontosan analógiák, jó tudni, társaságban lehet vele villogni, mint a mellékelt ábra is mutatja. nem kellőket szigorúan venni, ellenben nem szabad bukfenceket hagyni benne.
bukfencekről eddig is írtam, ilyen az egypártrendszer-többprtrendszer bukfenced, a "kádár és a demokratikus választás" bukfenced, mely hogy is lehetne demokratikus, mikor egyetlen párt egyetlen jelöltjére KELLETT és nem lehetett szavazni.
ilyen az inga-analógiád is, hiszen azt állítod, hogy az ingát orbán térített ki szélsőséges mértékben. pedig nem. hanem a fletó, aki meghamisította a költségvetés adatait, hazudott, ha lehetett és iszonyatos kárt csinált. az inga most leng vissza, és úgy leng vissza, hogy az erő, mely visszalengeti, nem hagyja, hogy újra kilenghessen annyira, mint tette ezt a jól ismert 8 év alatt.
ha nincs ellenzék, az továbbra sem azt jelzi, hogy a demokrácia végveszélyben van (van ami ezt a képet festi), hanem azt, hogy egyetlen kiutat látott a NÉP.
a jézus-analógiád óriási. ki nem szerette? a zsidó főpap, kajafás, akinek szakrális/egzisztenciális érdeke volt, hogy a jézusi tanok ne töntsék romba egyházát?
az egyetlen forrás szerint (újszövetség) csak az ördög szolgái nem szerették őt. :D
amiket te hasonlatnak nevezel, azok pontosan analógiák, jó tudni, társaságban lehet vele villogni, mint a mellékelt ábra is mutatja. nem kellőket szigorúan venni, ellenben nem szabad bukfenceket hagyni benne.
bukfencekről eddig is írtam, ilyen az egypártrendszer-többprtrendszer bukfenced, a "kádár és a demokratikus választás" bukfenced, mely hogy is lehetne demokratikus, mikor egyetlen párt egyetlen jelöltjére KELLETT és nem lehetett szavazni.
ilyen az inga-analógiád is, hiszen azt állítod, hogy az ingát orbán térített ki szélsőséges mértékben. pedig nem. hanem a fletó, aki meghamisította a költségvetés adatait, hazudott, ha lehetett és iszonyatos kárt csinált. az inga most leng vissza, és úgy leng vissza, hogy az erő, mely visszalengeti, nem hagyja, hogy újra kilenghessen annyira, mint tette ezt a jól ismert 8 év alatt.
ha nincs ellenzék, az továbbra sem azt jelzi, hogy a demokrácia végveszélyben van (van ami ezt a képet festi), hanem azt, hogy egyetlen kiutat látott a NÉP.
a jézus-analógiád óriási. ki nem szerette? a zsidó főpap, kajafás, akinek szakrális/egzisztenciális érdeke volt, hogy a jézusi tanok ne töntsék romba egyházát?
az egyetlen forrás szerint (újszövetség) csak az ördög szolgái nem szerették őt. :D
gunfight · http://topcomment.blog.hu 2012.02.12. 02:35:56
@Könnyen elkaptuk, uram!:
ólno a rákosi "hasonlat" kapcsán a wikipédiáról ezt smitteltem ki:
"Az 1945 őszi, 57%-os kisgazda győzelemmel zárult parlamenti választás után a szovjet csapatok és a kommunista irányítás alatt álló politikai rendőrség segítségével megkezdte az úgynevezett szalámitaktika érvényesítését, fokozatosan felszámolva a kisgazdákat és a többi demokratikus pártot."
az ország meg volt szállva, valaik meg ennek a hatalomnak a helytartójául szegődött a mieink közül.
nagyban tévedsz, ha hasonlónak látod az orbáni hatalom forrását a kádárival. ez utóbbit az országban tartózkodó erőszakszervezetek biztosították, míg a fideszkormányé egy demokratikus választás eredménye.
ezt írod:
"Magyarországra jellemző a protest szavazás"
ma. a kádár rendszerben nem volt az.
igazad van abban, hogy nem a fidesz mai politikájára szavaztak sokan, hiszen a fidesz nem árult el semmit abból, hogy mit fog tenni.
orbán a két forduló között csak annyit mondott, hogy "kis többség, kis változás, nagy többség, nagy változás". ha szerepelt a fidesz, esett a népszerűsége. a nyerő taktika a lapítás volt.
orbán nyert. 2/3-os többsége van. ha rendbe teszi az országot, örökös-magyarok-atyja lesz, ha nem, minden megy tovább a régiben. én a rendbetevős változatot támogatom, még olyan áron is, hogy az a csúnya ember lesz majd a szupersztár.
kedvelem orbánt, mert tisztességesnek tartom - ergó vigyázó kezekben érzem a hazát.
"a statisztika azt bizonyítja, hogy OV akkor győzött, ha a szavazati hajlandóság alacsony volt"
és mindig a "komcsik" után. lehet azok után mindig elment az emberek kedve az élettől is.
ikesigék:
írtad "beleütközök" a problémába. na most aki beleütközik, az ik-kel csinálja, tehát én beleütközöM. elmondjam azt is, hogy miért fontos?
ólno a rákosi "hasonlat" kapcsán a wikipédiáról ezt smitteltem ki:
"Az 1945 őszi, 57%-os kisgazda győzelemmel zárult parlamenti választás után a szovjet csapatok és a kommunista irányítás alatt álló politikai rendőrség segítségével megkezdte az úgynevezett szalámitaktika érvényesítését, fokozatosan felszámolva a kisgazdákat és a többi demokratikus pártot."
az ország meg volt szállva, valaik meg ennek a hatalomnak a helytartójául szegődött a mieink közül.
nagyban tévedsz, ha hasonlónak látod az orbáni hatalom forrását a kádárival. ez utóbbit az országban tartózkodó erőszakszervezetek biztosították, míg a fideszkormányé egy demokratikus választás eredménye.
ezt írod:
"Magyarországra jellemző a protest szavazás"
ma. a kádár rendszerben nem volt az.
igazad van abban, hogy nem a fidesz mai politikájára szavaztak sokan, hiszen a fidesz nem árult el semmit abból, hogy mit fog tenni.
orbán a két forduló között csak annyit mondott, hogy "kis többség, kis változás, nagy többség, nagy változás". ha szerepelt a fidesz, esett a népszerűsége. a nyerő taktika a lapítás volt.
orbán nyert. 2/3-os többsége van. ha rendbe teszi az országot, örökös-magyarok-atyja lesz, ha nem, minden megy tovább a régiben. én a rendbetevős változatot támogatom, még olyan áron is, hogy az a csúnya ember lesz majd a szupersztár.
kedvelem orbánt, mert tisztességesnek tartom - ergó vigyázó kezekben érzem a hazát.
"a statisztika azt bizonyítja, hogy OV akkor győzött, ha a szavazati hajlandóság alacsony volt"
és mindig a "komcsik" után. lehet azok után mindig elment az emberek kedve az élettől is.
ikesigék:
írtad "beleütközök" a problémába. na most aki beleütközik, az ik-kel csinálja, tehát én beleütközöM. elmondjam azt is, hogy miért fontos?
gunfight · http://topcomment.blog.hu 2012.02.12. 02:45:54
@Könnyen elkaptuk, uram!:
az nem ilyen, amikor támadástól tartok... :D
a véleményddel szemben ez "puszta vita".
rendesen belenyúltak a rendszerbe te szerinted. oké.
szerintem ebbe a rendszerbe bele kellett nyúlni. rendesen.
most kicsivel 290 fölött az euró. ez a szint nemrossz se az exportnak, sem az importnak. sok dolgot exportálunk, amit importálunk, legyen drága, legalább a helyben készült dolgok tudnak vele versenyezni.
na persze nem jó, ha a benzin drága, de legalább adó van utána. igazad van abban, hogy felettébb kétséges a matolcsy féle gazdaságpolitika sikere, én abban bízom, hogy túl filmes (bödőcs után horrorbörleszkes) lenne ha ez a kaméleonszerű kis gnóm vinné csődbe az országot. hozzáteszem sokkal jobbakaratúnak gondolom, hiszem őt mondjuk egy veresjánosnál. és szerintem jobban akarja az ország sikerét. ergo matolcsiban benne van az esély, hogy föltámadunk, a szoci brancsban benne se volt, mert nem volt céljuk.
- ismert tény, hogy a szegényebbek szavaznak balra, csak az a baj, hogy így a balnak az az érdeke, hogy sok szegény legyen, míg itthon azzal is meg van spékelve, hogy a bal a jobb, csak ezt sokan nem tudják és maguk ellen tesznek. huhh.
az nem ilyen, amikor támadástól tartok... :D
a véleményddel szemben ez "puszta vita".
rendesen belenyúltak a rendszerbe te szerinted. oké.
szerintem ebbe a rendszerbe bele kellett nyúlni. rendesen.
most kicsivel 290 fölött az euró. ez a szint nemrossz se az exportnak, sem az importnak. sok dolgot exportálunk, amit importálunk, legyen drága, legalább a helyben készült dolgok tudnak vele versenyezni.
na persze nem jó, ha a benzin drága, de legalább adó van utána. igazad van abban, hogy felettébb kétséges a matolcsy féle gazdaságpolitika sikere, én abban bízom, hogy túl filmes (bödőcs után horrorbörleszkes) lenne ha ez a kaméleonszerű kis gnóm vinné csődbe az országot. hozzáteszem sokkal jobbakaratúnak gondolom, hiszem őt mondjuk egy veresjánosnál. és szerintem jobban akarja az ország sikerét. ergo matolcsiban benne van az esély, hogy föltámadunk, a szoci brancsban benne se volt, mert nem volt céljuk.
- ismert tény, hogy a szegényebbek szavaznak balra, csak az a baj, hogy így a balnak az az érdeke, hogy sok szegény legyen, míg itthon azzal is meg van spékelve, hogy a bal a jobb, csak ezt sokan nem tudják és maguk ellen tesznek. huhh.
gunfight · http://topcomment.blog.hu 2012.02.12. 02:58:13
@Könnyen elkaptuk, uram!:
-----------------------------
(system message - bocs a sok elütésért, meg a hibákért, gyorsan írok - szarul.)
-----------------------------
nem tudom pontosan, hogy hogy mennek ezek a dolgok, de a soros györgy eccer bedöntötte az angol fontot.
ez így nem igaz, de pénzeket nyert belőle. az angolok meg vesztettek. vannak nagyobb kutyák, mint soros. lehet volt, aki arra játszott.
ugye tudjuk, magyarország egyik legnagyobb finanszírozója a templeton. ő meg biztosan ez ellen.
index.hu/gazdasag/magyar/2011/12/06/elobujt_a_titokzatos_orias/
- magyarország ma lehet, hogy nemigazország, csak amikor gyurgyó ezzel véádolta meg orbánt, akkor te elhitted neki. én meg nem. mint szokták mondani, aztán e vád reá hullott vissza, és orbánt emelte fel. ennyi történt nemigazországban.
-----------------------------
(system message - bocs a sok elütésért, meg a hibákért, gyorsan írok - szarul.)
-----------------------------
nem tudom pontosan, hogy hogy mennek ezek a dolgok, de a soros györgy eccer bedöntötte az angol fontot.
ez így nem igaz, de pénzeket nyert belőle. az angolok meg vesztettek. vannak nagyobb kutyák, mint soros. lehet volt, aki arra játszott.
ugye tudjuk, magyarország egyik legnagyobb finanszírozója a templeton. ő meg biztosan ez ellen.
index.hu/gazdasag/magyar/2011/12/06/elobujt_a_titokzatos_orias/
- magyarország ma lehet, hogy nemigazország, csak amikor gyurgyó ezzel véádolta meg orbánt, akkor te elhitted neki. én meg nem. mint szokták mondani, aztán e vád reá hullott vissza, és orbánt emelte fel. ennyi történt nemigazországban.
gunfight · http://topcomment.blog.hu 2012.02.12. 03:13:56
@Könnyen elkaptuk, uram!:
a rasszizmus valóban fajgyűlöletet jelent, elsősorban.
átvitt értelemben használtam - helyesen kiszúrtad - úgy értettem, hogy nem hiszem a fideszesek fideszességétől függ, az, hogy valaki érti-e az agyműködésedet. szerintem válaszoltam arra, miért nem értettem a hasonlataidat, de most leírom röviden:
mert hibás megfeleltetéseket láttam benne, nemlétező párhuzamokban.
"Bár értem, amit mondani akarsz, * gondolkodás beli különbségek azért lehetnek emberek között, ez nem rasszizmus."
az általam beszúrt csillag két oldalán ellentét van, ha a gondolkodásbeli különbséget az mszps-emberek-tömb és a fideszes-emberek-között "vonod". sosem lehet egy tulajdonságot ezen kívül(mszps/fideszes) kizárólagosan alkalmazni valamelyik csoportra.
az emberek (értsd: ez esetben magyarok/m. állampolgárok/ világ emberei) között pedig minden bizonnyal van.
nem lehet, hogy azért nem találod a viccet, mert ha politikáról van szó, elveszted a humorérzéked?
:D
akkor most elárulom, eddig egy fideszesen kacagtál olyan jókat(rajtam). szemezgess tőlem, ha hiányod van... :D
én gyakran észreveszem ezt magamon, mmint, hogy elvesztem a humorérzékemet, ha politikáról van szó, és ez azért van, mert nekem fontos ez az ország és nem akarom elviccelni a dolgot. azonnal eszembe jut a kuncéról, hogy egy mekkora nagy tetvedéknek tartom, és mennyire hátráltatta az én magyországképem létrejöttét és mennyit ártott - szerintem. persze egy mszpést simán kigúnyolok, csak az meg lehet, hogy neked nem vicces, nem?
a rasszizmus valóban fajgyűlöletet jelent, elsősorban.
átvitt értelemben használtam - helyesen kiszúrtad - úgy értettem, hogy nem hiszem a fideszesek fideszességétől függ, az, hogy valaki érti-e az agyműködésedet. szerintem válaszoltam arra, miért nem értettem a hasonlataidat, de most leírom röviden:
mert hibás megfeleltetéseket láttam benne, nemlétező párhuzamokban.
"Bár értem, amit mondani akarsz, * gondolkodás beli különbségek azért lehetnek emberek között, ez nem rasszizmus."
az általam beszúrt csillag két oldalán ellentét van, ha a gondolkodásbeli különbséget az mszps-emberek-tömb és a fideszes-emberek-között "vonod". sosem lehet egy tulajdonságot ezen kívül(mszps/fideszes) kizárólagosan alkalmazni valamelyik csoportra.
az emberek (értsd: ez esetben magyarok/m. állampolgárok/ világ emberei) között pedig minden bizonnyal van.
nem lehet, hogy azért nem találod a viccet, mert ha politikáról van szó, elveszted a humorérzéked?
:D
akkor most elárulom, eddig egy fideszesen kacagtál olyan jókat(rajtam). szemezgess tőlem, ha hiányod van... :D
én gyakran észreveszem ezt magamon, mmint, hogy elvesztem a humorérzékemet, ha politikáról van szó, és ez azért van, mert nekem fontos ez az ország és nem akarom elviccelni a dolgot. azonnal eszembe jut a kuncéról, hogy egy mekkora nagy tetvedéknek tartom, és mennyire hátráltatta az én magyországképem létrejöttét és mennyit ártott - szerintem. persze egy mszpést simán kigúnyolok, csak az meg lehet, hogy neked nem vicces, nem?
gunfight · http://topcomment.blog.hu 2012.02.12. 03:20:14
@Könnyen elkaptuk, uram!:
ne haragudj, ha ilyen vagy, de aki elhitte a gyurcsánynak egy szavát is, az van bajban megvezethetőség ügyében. meg aki nem látja a négyesfogatot:
gyurcsány jános,
kóka gordon,
bajnai jános,
veres ferenc...
együtt jöttek a politikába, együtt mentek és most együtt állnak lesben, csak ritkul az erdő, épülnek a kerítések és lőszert osztanak a vadászoknak.
ezt nem erre írom, de azt se mondd, hogy az absztrahálás képessége pártfüggő...
ne haragudj, ha ilyen vagy, de aki elhitte a gyurcsánynak egy szavát is, az van bajban megvezethetőség ügyében. meg aki nem látja a négyesfogatot:
gyurcsány jános,
kóka gordon,
bajnai jános,
veres ferenc...
együtt jöttek a politikába, együtt mentek és most együtt állnak lesben, csak ritkul az erdő, épülnek a kerítések és lőszert osztanak a vadászoknak.
ezt nem erre írom, de azt se mondd, hogy az absztrahálás képessége pártfüggő...
gunfight · http://topcomment.blog.hu 2012.02.12. 03:26:51
@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
Kedves cím!
lehet igaz a megállapítás - amennyiben önnek materialista a világképe, de kicsit azért lehet rasszista, ha valakit tegyük fel VALLÁSA vagy más LELKIISMERETI MEGGYŐZŐDÉSE miatt támadnak. vagy az alapján ítélnek meg. (amennyiben e meggyőződés az adott körülmények között legális, vagy világviszonylatban elfogadott.)
Kedves cím!
lehet igaz a megállapítás - amennyiben önnek materialista a világképe, de kicsit azért lehet rasszista, ha valakit tegyük fel VALLÁSA vagy más LELKIISMERETI MEGGYŐZŐDÉSE miatt támadnak. vagy az alapján ítélnek meg. (amennyiben e meggyőződés az adott körülmények között legális, vagy világviszonylatban elfogadott.)
Az utolsó 100 komment: