HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) áder jános (11) Áder János (4) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) alkotmány (1) Alkotmány (1) Alkotmánybíróság (5) alkotmánybíróság (2) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) Brüsszel (1) brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes beszéd (3) Egyenes Beszéd (1) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) fidesz (6) Fidesz (4) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyás gergely (2) gulyas gergely (1) Gulyás Gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) hírtévé (2) Hírtévé (11) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) IMF (2) imf (1) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) Kormányinfó (1) kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) magyarország (1) Magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) matolcsy györgy (4) Matolcsy György (1) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) mesterházy attila (6) Mesterházy Attila (3) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) MTVA (3) mtva (1) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) Navracsics Tibor (1) navracsics tibor (2) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán viktor (83) orbán Viktor (2) Orbán Viktor (2) országgyűlés (1) Országgyűlés (2) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) parlament (8) Parlament (2) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) rétvári bence (1) Rétvári Bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) Rogán Antal (6) rogán antal (1) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) Schmitt Pál (1) schmitt pál (23) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) Simor András (1) simor andrás (2) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) Szolidaritás (1) szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) tállai andrás (2) Tállai András (1) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Legalább százezer

2012.01.21. 00:52 Poldi bá

Százezer ember nagyon sok ám. (A kétmillió ennél alig kevesebb.)

Százezer embert kivinni az utcára - ehhez vagy nagyon erős szervezettség kell, vagy olyan tömeges, elemi erejű felháborodás, amelynél az elkötelezettség határozott aktivitásara sarkall még akkor is, ha szombat délután jobb dolga is lenne az embernek, s még akkor is, ha egy több órás vonulás, álldogálás fizikailag is komoly megerőltetés, nem beszélve a hűvös időről.

Bár a hírekben "több tízezer embert várnak" mondat hangzott el, ez már előzetes puhításnak tűnik, a Békemenet Magyarországért szombat délutáni vonulására a szervezők "legalább" százezer embert várnak, ez a hivatalos. Előzetes beharangozójuk magabiztos volt, s nincs kétségünk afelől, hogy a programot nem néhány napja szervezik. Az is biztos, hogy Széles Gábor (esetleg szűk baráti köre) mélyen zsebbe nyúlt, hogy a vidékről és a határon túli nemzettestekből ideutazhassanak a nemzeti érzelmű kormánytámogatók.

A dolog azért érdekes, mert beszéd nélküli, csupán az ünneplőbe öltözött emberek "méltóságteljes vonulására" korlátozódó demonstráció kizárólag akkor hatásos, ha valóban nagyon nagy tömeg vonul a Parlament elé. És persze benne van az egészben a csúfos kudarc lehetősége.

A megfelelő szervezettséggel kapcsolatban joggal lehetnek kétségeink még akkor is, ha erre a rendezvényre nem kalapozással kell összeszedni a költségeket, mint a millásoknál. Százezer ember nagyon sok - logisztikailag is, meg úgy általában. Megmozgatnak-e a médiából úgy ahogy ismert arcok ekkora tömeget, kijönnek-e a szavukra, a patetikusan megfogalmazott rövid kiáltványukra?

Van-e ma olyan mély, tömeges, cselekvésre serkentő ellenszenv, utálat, gyűlölet a jobboldali emberek széles tömegeiben a nemzetére rárontó balliberális "csürhe" iránt, vagy a kicsit még ma is megfoghatatlan EU-val, "Európaparlamenttel" szemben, hogy reálisan kitűzhető cél volna a "legalább" százezres demonstráció?

Egy kis kétségbeesést azért mutat, hogy bedobták a végső érvet is: a miniszterelnököt kell megvédeni. De vajon ezzel sikerülhet-e?

Nagy kérdés ez, s a választ sokan várják élénk kíváncsisággal. Amolyan előőrse lehet ez a békemenet a március 15-i fideszes nagy demonstrációnak - már amennyiben - az MTVA cenzori osztályának jóváhagyása alapján - a közszolgálati televízió meg meri mutatni az Andrássy úton szombaton vonulók totálképét. Ha sokan lesznek - megmutatja. És akkor Orbán Viktor ki mer állni március idusán, hogy itthon és főleg külföldön lássák, ki az úr a háznál.

Ha viszont nem jön össze látványos tömeg (pontosan fogjuk érzékelni az aránybeli különbséget), akkor nagy bajban van a vezető kormánypárt pártszervezési és agitációs propaganda-osztálya. (Szólni kell a múltkori statiszta fiúknak, hogy mindenki hozzon magával még ezer embert.) Márpedig a rendezvény facebookos oldalát ma 0 óráig mindössze kilencszázan lájkolták, ami nem ad okot túl nagy optimizmusra a szervezők számára, még akkor sem, hogyha tudjuk: a részvevők nagy része nem az internetezők köréből kerül majd ki.

Biztos lesznek szélsőséges kilengések vonulás közben, meg a Kossuth téren, de ha valamikor, akkor most valóban a vonulók hozzávetőleges száma árulja el a legtöbbet.

Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

557 komment

Címkék: tüntetés békemenet

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr kíváncsivagyok 2012.01.21. 22:21:12

@Martian: ha azokat a "nem leszünk gyarmat" feliratú táblákat ez EU komolyan veszi és kivág minket"

Hát ha ezért kivágnának minket, akkor az EU a szólásszabadság vonatkozásában kb. kínai szinten lenne.

Mindkét verzió butaság...kivágni sem fognak ,----csak hagynak kilépni....és nem fog a szívük fájni értünk,...mert Mi ezt akarjuk ( a mai tüntetők alapján )

milyen szép a Vértes, ó 2012.01.21. 22:21:30

@Éhes_ló:

Szkeptikusabbak lehet, felvetnék, hitelesebbek azok az adatok, amelyeket nem egy "enyhén" fideszes cég közvéleménykutat.

dr kíváncsivagyok 2012.01.21. 22:23:11

"Félnek vizsgálni Schmitt Pál doktoriját?
Több szakértő is visszautasította, hogy tagja legyen az államfő doktori fokozatszerzését vizsgáló bizottságnak."

Ez látlelet a mai Magyar demokráciáról....

kokal 2012.01.21. 22:23:39

Remélem akik ma tüntettek a vezér mellett még jó sokáig fogják tudni élvezni!
Kívánom nekik, hogy legyen kellő tartalékuk, mert ez a szabadságharc eddig is baromi sokba került. Elnézve a tömeget, sokan lesznek akik nem fogják győzni, de lelkük rajta.
Pedig, de jó is lenne egy élhető Magyarországon élni!
Erre azt hiszem semmi remény.

Neo07 2012.01.21. 22:23:48

Ami miatt nem tudok hinni a neoliberális elveknek: Azt mantrázzák folyamatosan, hogy az állam rossz gazda. Ha így van, akkor miért az államkötvényekbe fektettetnek be. Rossz gazdáknak hogy lehet kiváló AAA minősítéseket adni?

Nyugdíjvagyon ügye ("milliárdok elrablása"): a manyupok miután leszedik a maguk 5 %-os sápját, gazdálkodásra az államnak adják oda jókora kamatért cserébe... Vagyis kezeli a pénzeket? Az állam, hiszen a kötvényeket adott érte. Kié a haszon? A manyupoké, nulla munkával. Akkor mégsem rossz gazda az állam?

Nem voltam a mai performanszon, de az ilyen tökös lépések miatt tartom csak kormányzásra érdemesnak a Fideszt. 27%-os Áfa? Görögországban sokkal több százalékokkal csökkentik a béreket, és minden olyan országban, ahol az IMF kormányoz. Egykulcsos adó? Eggyel kevesebb adócsalási lehetőség. Az IMF-nek és az EU-nak honnan van pénze a "mentőcsomagokhoz", miközben az IMF tagországai és az EU óriási eladósodottsággal küzdenek? A nagy költségvetési hiányokkal küzdő országok hogy tudnak összedobni további óriási pénzeket? Ja, hogy a virtuális pénzeken túl Amerika nyomtatja a dollárt ezerrel?...

Kalmár 2012.01.21. 22:24:07

@milyen szép a Vértes, ó: A Szondánál is kikaptok. Az Fideszes?

Légvárak 2012.01.21. 22:24:18

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára: Pedig naívan azt gondoltam, itt csak diplomás újságírók, politológusok, közgazdászok, történészek gyűlölködnek:D

Örzse néni 2012.01.21. 22:26:03

Remélem nem kapott agyvérzést mindegyik liberális bolsevik barom. Hiányoznátok!
:)

milyen szép a Vértes, ó 2012.01.21. 22:26:28

@Kalmár:

fel se tűnt, hogy indulnék

a Szonda nem tudom, fideszes-e, mindenesetre meglehetősen más számokat hozott ki, ha jól láttam

dr kíváncsivagyok 2012.01.21. 22:26:36

@Huba szaki: "(Beszart a hosszú i billentyűm.) "

Ne is törődj vele....Orbánnak is kimaradtak az olvasmányai közül Orwell írásai....
Viszont nyíltan megmondta : neki ( a köztudomásúan antidemokrata ) Dögól (majdnem öngólt írtam ) a példaképe !!!!

Kalmár 2012.01.21. 22:27:54

@dr kíváncsivagyok: Senki nem lép ki. Senkit nem zárnak ki. Lehetne, hogy ne za UFO magazinból tájékozódjatok a politikáról és a gazdaságról?
Csörteti a kradját pár pártkatona, kontrázik pár multi lobby. Ennyi. Elmúlik ez is gond nélkül.
Kicsit sokkal tartozunk ahhoz, hogy kiengedjenek/kilépjünk/kizárjanak.
Vigyáznak ránk, mert sok milliárdot várnak még tőlünk.

Hülye aki elolvassa! 2012.01.21. 22:31:22

"Biztos lesznek szélsőséges kilengések vonulás közben, meg a Kossuth téren, "
Hát nem voltak. Ciki?

"de ha valamikor, akkor most valóban a vonulók hozzávetőleges száma árulja el a legtöbbet."
Nagyon igaz! :)))

dr kíváncsivagyok 2012.01.21. 22:31:58

@Kalmár: Vigyáznak ránk, mert sok milliárdot várnak még tőlünk.
Mondjad már hogy ok nélkül...oly jó lenne hallani.....

sárkányfő 2012.01.21. 22:32:17

Azért az bájosan megmosolyogtató, hogy hogy fellelkesült pár jobbos :)
Szegénykék nagyon sokat szívtak, már nagyon akartak egy kis sikerélményt mielőtt végleg becsavarodnak a számukra feldolgozhatatlan kudarcsorozatba.

kokal 2012.01.21. 22:33:09

@Kalmár:
Nekem például tök mindegy, hogy ki vagy.
Azt viszont nem értem, hogy az elbaszott nyolc szoci év után, nem volt benned egy kis vágy a normális kormányzásra?
Vagy ez az?
Emlékszel Orbán választási győzelmi beszédére?
-Óriási lehetőség és óriási felelősség
Élt vele?
A lehetősséggel mindenképp.
Én emiatt rettentő szomorú vagyok, sajnos a lehetőséget sem látom egyik politikusban sem, hogy akarna tenni az országért is valamit, nem csak a saját maga és a slep boldogulásáért.
A mai tömegből is rengeteg embert nyomorítanak meg, számít?
Még ők sem!

Mária 2012.01.21. 22:33:54

@Adalberto Gellenzeeri:

"Ez valóban már polgárháború."

Ezt hogy érted?

Miért lenne polgárháború az, ha valaki elmegy egy kormánypárti tüntetésre?

Nekik is ugyanolyan joguk van kinyilvánítani a véleményüket, mint bárki másnak. Akkor is, ha a véleményüket hiányos és téves információk alapján alakították ki.

Majd módosítják, ha több és pontosabb információkhoz jutnak.

sárkányfő 2012.01.21. 22:33:58

@Kalmár:

Az UFO magazinban olvastad, hogy kilépnénk/kirúgatnánk magunkat, akkor megszűnne a visszafizetési kötelezettségünk?

dr kíváncsivagyok 2012.01.21. 22:34:26

@Örzse néni: Remélem nem kapott agyvérzést mindegyik liberális bolsevik barom. Hiányoznátok!
:)

Véletlenül "barátom"-nak olvastam a kedves "barom" titulusodat és már kezdtem megenyhülni irántotok....aztán még egyszer olvasva....látom : nem hazudtolod meg magad . Te senkiházi fideszgyík...

hexa 2012.01.21. 22:35:00

Csak szólok, hogy sokan nem voltak ott (a FIDESZ-Bayer-Széles tengely utálatából fakadóan), és így is haza küldték az embereket, mert a sor vége még messze nem volt a Kossuth téren, mikor az már megtelt.

Ez bőven több volt mind százezer.

Ahhoz képest különösen, hogy a legutóbbi gyurcsányos tömeget vizionálta százezresnek valami zelempés. :)

dr kíváncsivagyok 2012.01.21. 22:35:45

@kokal: "Azt viszont nem értem, hogy az elbaszott nyolc szoci év után, nem volt benned egy kis vágy a normális kormányzásra? "

...és ez lenne az ? Szarjankó....

Huba szaki (törölt) 2012.01.21. 22:36:36

@dr kíváncsivagyok: Tényleg ő a példaképe? Nagyot nőtt a szememben. Én sem vagyok túlzottan hive ennek a liberós demokráciának.

dr kíváncsivagyok 2012.01.21. 22:37:16

@hexa: Csak szólok, hogy sokan nem voltak ott (a FIDESZ-Bayer-Széles tengely utálatából fakadóan), és így is haza küldték az embereket, mert a sor vége még messze nem volt a Kossuth téren, mikor az már megtelt.

Ja , Én is hallottam, kitették a megtelt táblát Budapest határában , annyi volt a fideszgyík hirtelen...

2012.01.21. 22:37:19

@Kalmár: te sem érted: nem kutattam. nem akadtam le a pénzen sem, vitatkozni meg már nem látom értelmét. hiába no, elbeszélünk egymás mellett.

Örzse néni 2012.01.21. 22:37:54

@dr kíváncsivagyok: Jól van, legalább egy maradt. Helyes fiam, végén még megtanulsz olvasni! :)

tomtomtom1 2012.01.21. 22:38:06

Poldistein bácsi. Savanyú a szőlő?

sárkányfő 2012.01.21. 22:38:52

Tényleg nem gonoszkodásból, de miután láttam a képeken Schmitt fényképét is, meg hát ez egész elképesztően abszurd, egyszóval van egy olyan érzésem, hogy akik ma elmentek tüntetni, azok ugyanúgy elmentek volna sétálni akkor is, ha Schmitt doktorija mellé kellett volna kiállni.

Tényleg, ha kint voltak százezeren, akkor most Schmitt Pál doktor?
Ha megvolt a százezer, akkor nem vagyunk bóvli? Akkor mégis nőnek a reálbérek, nem csökkennek? Akkor nem világcsúcs a 27%-os ÁFA?

Kandabula 2012.01.21. 22:40:25

@sárkányfő: @dr kíváncsivagyok: igen. A mai demonstrációt én nyomásgyakorlásnak értékelem. Mintha nem lenne elég a napi gyakorlatokban. Más: SP-nek magának kéne felkérnie független szakértőket. Ha nem megy itthonról, akkor külföldről. Akár a NOB-tól. Ők igazán tudják, hogy a dolgozat mit ér, mit adott az olimpiai mozgalomnak, milyen következtetések tekinthetők újnak, értékesnek, forradalminak, ami megér egy doktorit. Oszt annyi.

Kalmár 2012.01.21. 22:40:37

@sárkányfő: Nem, te zseni. Csak ha kikerülünk, akkor sanszos, hogy becsődölnénk. Úgy meg nehéz újabb hitelekből fizetni a régieket. Érted? Nem érted?

Kalmár 2012.01.21. 22:42:18

@kokal: Volt bennem. Ez nagyon hasonlít arra, amit szerettem volna. Kicsit jobban kapálódzik a ballib oldal, mint kellene, node sebaj.

The Great Destroyer 2012.01.21. 22:43:24

Bazz, most volt a magyartelevízióban tudósítás az eseményről. Az egyetlen dolog, ami föltűnt az az volt, hogy nem kérdeztek meg egyetlen adófizetőt sem(volt ott olyan állampolgár, aki nem közalkalmazott, kormányközeli vállalkozó vagy nyugdíjjas?)... Sajnos a felvonulók kérték kimaradt, de talán majd május 1.-jén bepótolják, akkorra már biztosan tervben van 4millió importkínai szimpátiatüntető is.

hoseman 2012.01.21. 22:43:40

@Hülye aki elolvassa!: "de ha valamikor, akkor most valóban a vonulók hozzávetőleges száma árulja el a legtöbbet."

jja...hülyéből mindig több van sajnos....szar ország,szar emberek... most ezt sikerült elárulnia ennek az elképesztő rendezvénynek.. benyaltatok meleg szarig... ez most a nagy szám?
80% vén geci volt aki azt sem tudja mi mellett,ki ellen,csak hogy menni kÖll!...

Zelchi 2012.01.21. 22:44:27

Nagyon szomorú, hogy ennyi ember elment erre a felvonulásra. Nem fog itt már semmi sem változni úgysem, mi egy ilyen nép vagyunk, megérdemeljük Orbánékat, ők ismerik a magyarok lelkivilágát, a választásokat is ezzel nyerték meg. Ez van. Mi pedig, akiknek ez nem tetszik, költözhetünk, mert ez itt már ilyen marad.

val 2012.01.21. 22:44:37

@SPU: Nem csak ezzel lőttek öngólt, hanem azzal is, hogy a Lengyelek szóltak Barosonak (a maoistának), hogy sürgősen le lehet venni a vörös kezeket Magyarországról. Aztán ők is szépen elégették az unió zászlaját.

Ezt hívják cuminak.

Szittyakürt 2012.01.21. 22:45:53

@Neo07: Figyelj, elmagyarázom neked, mert látom, hogy nem érted.
Az államkötvényeknek semmi köze az állami vállalatokhoz. A kötvényekből bejövő pénz a költségvetésbe folyik be. Ha egy állami vállalat -lásd: MÁV- veszteséges, akkor a költségvetési pénzekből kell finanszírozni. Szerinted jó bolt kötvényekkel kölcsönt felvenni és aztán bedobni a pl. a MÁV feneketlen kútjába? Az AAA minősítést pont azok az országok kapják, ahol rendben van a költségvetés és nem húzzák le olyan ballasztok, mint nálunk a vasút, vagy a bolond módra megvett MOL részvények.

Nem, a manyupok nem csak államkötvényeket vettek, egy zsák részvény is náluk volt. Az állam kinyírta az egyik hitelezőjét. Hány állampapír-aukció volt sikertelen az elmúlt hónapokban? Nem egy, de nem is kettő. A manyupok mintájára millió és egy cég működik ma is. Nézz körül!

Hogyan jön össze a 27%-os áfa és a görögöknél elbocsátott sok ezer ember?

Ha valaki alkalmazott, az sehogy sem tud adót csalni tőle levonják a 16%-ot is meg a -teszem azt- 30%-ot is. Nem lett kevesebb az adóelkerülő. Aki nem akar adót fizetni és módja, vagy bátorsága van megtenni, hogy ne fizessen, az 5%-ot sem fizetne be.

Az IMF-be felveszik az országokat. Magyarország a '80-as évek elejétől tag. Befizetnek az egyes országok, és gondolom az IMF befekteti a pénzét itt-ott. Nem nehéz végiggondolni, több jó év van és kevesebb válságos. Kb. úgy kell elképzelni, mint egy biztosítót. Beszedi a pénzeket az utazóktól és akit baleset ért, annak fizet. Egyszerű matek az egész.

Mária 2012.01.21. 22:46:01

@milyen szép a Vértes, ó:

"a Szonda nem tudom, fideszes-e, mindenesetre meglehetősen más számokat hozott ki, ha jól láttam"

Köztudott, hogy a pártpreferenciáról kérdezgetni az embereket pénzkidobás egy ex-szocialista országban.

A megkérdezettek egy része nem válaszol, mert fél.

Egy része azt válaszolja, amit szerinte a kérdező elvár, mert fél.

Egy része gonoszságból nem az igazat mondja, mert fél, és ezért magát is és a kérdezőt is utálja.

Az ívek egy részét meg a kérdezőbiztos tölti ki, mert fél, hgy ha nem az elvárt preferenciákat hozza, akkor nem fizet a megbízó és elveszíti az állását :)

kissiú 2012.01.21. 22:46:27

@Neo07: " a manyupok miután leszedik a maguk 5 %-os sápját, gazdálkodásra az államnak adják oda jókora kamatért cserébe..."

Sokáig a törvény kötelezte őket, hogy túlnyomórészt magyar államkötvényeket vegyenek rajta. Ma már van olyan is, ahol 100%-ban részvényre fordíthatod. Illetve volt. Az 5%-ot meg lehetett volna reális értékre csökkenteni, ha a 2/3-ot értelmesen használják, nem "elefánt a porcelánboltban" módon.

"Kié a haszon? A manyupoké" Részben. Részben itt van nálunk. Egyesek már fel is vették az infláció feletti részt.

Mellesleg ezeket már százezerszer megbeszéltük az elmúlt egy évben.

Kalmár 2012.01.21. 22:46:39

@milyen szép a Vértes, ó: Mást, de ott is kikaptok.
A kettő közt lehet a valóság. De a kettő közt is a Fidesz marad kormányon.
Le kell nyelni a békát.
Nekünk is rosszul esett, hogy újra választotta a nép fletót.
Mi attól féltünk, hogy hazudni, csalni fog és eladósít minket. A többség viszont abban bízott, hogy jól mennek a dolgok, jók az eredmények, az Eu is dicsérte, az USA is és pl a vitában is megmondta.....azt hiszem kiderült az igazság.

anubisblanc 2012.01.21. 22:46:45

@Zerwikaptur - Hármat egy csapásra!: NAGYON JÓ ÉS ÉRTELMES MEGLÁTÁS. ÉN UGYAN TELJES MÉRTÉKBEN FIDESZES VAGYOK ÉS ÉRTEM, HOGY MI MIÉRT TÖRTÉNIK, DE NAGYON JÓL LÁTOD A DOLGOKAT.

ALAPVETŐEN ITT LENNE AZ IDEJE, HOGY AZ ELLENZÉK ÖNMAGA ÉS ÖNERŐBŐL EMELKEDJEN FEL ÉS JELENTHESSEN ALTERNATÍVÁT, HISZEN NEM VÁRHATÓ EL, HOGY MINDENKI EGY IRÁNYBAN HALADJON.

AZ KÉTSÉGTELEN TÉNY, HOGY A FAGYI MOST VISSZA NYALT...

kokal 2012.01.21. 22:47:21

@Kalmár:
Akkor jó!
Szerintem ebben azért nincs meg a kétharmad.
Sajnos nem a ballib kapálózik, azok kitömték a zsebeiket, kibírnak párszor 4 Orbán évet.
Az emberek kapálódznak. Egyre többen. Biztos lehet még feszíteni a húrt.
A kérdés meddig.

sárkányfő 2012.01.21. 22:48:51

@Kalmár:

És azt hol olvastad, hogy ha becsődölünk, és emiatt nehezebben fizetünk, akkor az nekik rosszabb lesz, mint nekünk maga a csőd, és az, hogy a csőd miatt elszabadult infláció miatt azonnal háromszorosára nő az adósságunk?
És miből gondolod, hogy elhiszik, hogy mi jobban kívánjuk a csődöt, mint az adósság-visszafizetés megtagadását? Én persze tudom hogy van itt sok debil, aki boldogan éhen halna ha közben pórul járna pár osztrák bank is (fele annyi nyereségük lenne az év végén, szörnyű), de a nyugat vajon tényleg tudja hogy ennyire sok itt a hülye?

Tudod hány éves korban szokás kinőni az öngyilkossági fenyegetőzésből? Legkésőbb 12 éves korban, pre-kamaszkori hiszti...

tomtomtom1 2012.01.21. 22:49:55

Még egyszer kérdem. Poldistein bácsi! Savanyú a szőlő?

Hülye aki elolvassa! 2012.01.21. 22:53:03

@hoseman: Miért nem takarodsz el ebből a "szar" országból pöcsömöccse?

Kalmár 2012.01.21. 22:53:39

@kokal: Nem is realitás, hogy innentől a világ végezetéig egy kormány marad kétharmaddal. Nem is lenne jó. A 2/3 nagyrészt Fletó hozzánemértéséből, gátlástalanságából ered. Pont elég lesz egy 5-10 fős többség. Egyébként a 2 tüntetés azért megmutatta a valódi népítéletet. Az elsőt több tucat szervezet, párt stb támogatta szervezte. Minden főkolompos ott tolongott. Ma viszont nem ment el egy nagy hívó név sem. Mégis töbszöröse volt a létszám. Nincs itt akkora népharag, mint amit a ballib sugall. Mindenestre tagdhatatlanul bizonyította a mai nap, hogy a kormány mögött jelentős tömeg áll.

Mária 2012.01.21. 22:53:47

@val:

"Aztán ők is szépen elégették az unió zászlaját."

Lengyelországban sokkal régebb óta van szélsőjobbos párt, és sokkal erősebb, mint Magyarországon.

Újat mondtam?

hoseman 2012.01.21. 22:56:10

@tomtomtom1: most egyetlen embertől várod a megváltó választ tE nyomorult?.. válaszolok helyette,hogy utána mehess recskázni orbán képére; VISSZANYALT nna... Most jó tE kis pitiáner balfasz?

Kalmár 2012.01.21. 22:56:29

@sárkányfő: Bocs de zavarosakat írsz. Kit érdekel, hogy nekik rosszabb a csődünk vagy nekünk?? Mi van??
Azt írtam, hogy ez senkinek nem cél, nem jó. Pont emiatt nem lesz itt szakítás.

hoseman 2012.01.21. 23:00:19

@Kalmár: "Egyébként a 2 tüntetés azért megmutatta a valódi népítéletet. Az elsőt több tucat szervezet, párt stb támogatta szervezte"

ja...itt meg több tízezer agyhalottat buszoztattak több tucat településről...miféle népítéletről hablatyolsz?..

tomtomtom1 2012.01.21. 23:03:11

Kedves Lóemberer! (ho(r)seman) (Vagy tömlöember?)
Három ilyenből szoktam papírmacskát hajtogatni mint Te vagy. Téged fizet valaki, vagy magadtól vagy ilyen okos. Én az előbbire tippelnék.

kokal 2012.01.21. 23:03:40

@Kalmár:
Nekem mind a kettőre baromi ciki lett volna kimenni és azt hiszem vagyunk még így páran.
Biztos Viktornak jól esett, hogy ennyi ember miatta kimegy bármikor az utcára, ettól még elég kristálytisztán látszik, hogy tőlünk nyugatra ez senkit nem fog meghatni.
Tudod azokat, akiktől most a pénzt kunyerálják!

kokal 2012.01.21. 23:03:40

@Kalmár:
Nekem mind a kettőre baromi ciki lett volna kimenni és azt hiszem vagyunk még így páran.
Biztos Viktornak jól esett, hogy ennyi ember miatta kimegy bármikor az utcára, ettól még elég kristálytisztán látszik, hogy tőlünk nyugatra ez senkit nem fog meghatni.
Tudod azokat, akiktől most a pénzt kunyerálják!

Kandabula 2012.01.21. 23:03:54

@Szintén Üldözöttecske: ez most hogy jön ide? Te nem egy sunyi Móricka vagy?

Örzse néni 2012.01.21. 23:04:18

Csak azt sajnálom, hogy a drága szép miniszterelnök úr nem mondott beszédet. Az tette volna fel a koronát erre a szép estére. Esetleg meg lehetett volna sanyargatni az elmúlt nyolc év pár elkövetőjét, de ez a nép már csak ilyen jámbor.

kokal 2012.01.21. 23:04:22

Bocs, kétszer ment el.

sárkányfő 2012.01.21. 23:04:59

@Kalmár: Azt nem csodálom, hogy nem érted amit írok, túl bonyolult neked.

Na akkor elölről kezdem, háta másodjára leesik. Ezt írtad:
"Kicsit sokkal tartozunk ahhoz, hogy kiengedjenek/kilépjünk/kizárjanak.
Vigyáznak ránk, mert sok milliárdot várnak még tőlünk."

Ezen logika szerint te abból indulsz ki, hogy ők a saját pénzüket féltve nem akarják hogy kilépjünk/kirúgjanak, ugye? Mert várják vissza a pénzük. És ha kirúgnak/kilépünk, mi csődbe megyünk, ők meg nem kapják vissza a pénzük. Ugye ezt gondolod?

Na erre kérdeztem, hogy szerinted ez tényleg működik-e? Mert ez nettó zsarolás, zsaroljuk őket a pénzükkel. Vagyis csak hisszük mi, hogy zsarolunk, mert (most figyelj erősen): nekünk sokkal-sokkal-sokkal rosszabb lenne ha csődbe mennénk, mint nekik az adósság-visszafizetés akadozása vagy akár részleges megszüntetése. Mi tehát ebben sima költség/haszon elemzés alapján sokkal rosszabbul járnánk, mint ahogy most állunk. Ezért az egész zsarolósdi nem működik, mert nem nincs adunk.

Magyarul ez az egész olyan, mint amikor a pisis kiskamasz öngyilkossággal fenyegetőzik, és hogy akkor milyen rossz lesz másoknak. Érted már? És ha igen, felfogtad mennyire abszurd az egész?

Légvárak 2012.01.21. 23:06:59

@Szintén Üldözöttecske: Én keresztény ember vagyok. Azért nem ártana magad komolyabban kivizsgáltatni...

hoseman 2012.01.21. 23:08:22

@tomtomtom1: te rakás szar...menjél recskázni a vezérkar képére mondtam már! Nem hiszem hogy olyan igényes ember(?) volnál,úgyhogy megvolt a válasz (visszanyalt a fagyi vagy mi a faszt akartál olvasni...)így minden adott hogy legyen egy jó estéd...

Frizuravarjú 2012.01.21. 23:10:00

Mint már többször írtam, nincs adósságunk egy árva fillér (bocsánat, cent) sem:

www.youtube.com/watch?v=1ul4ZoeJV_s

Nincs államadósságunk.

Kandabula 2012.01.21. 23:12:56

@kokal: a mai tüntetést a rezsim egyik legnagyobb kegyeltje szervezte. Helyére kell tenni. Én is így csinálnék.

Kalmár 2012.01.21. 23:15:09

@sárkányfő: Nem azért nem értem, mert buta vagyok, hanem azért mert nem logikus. Sajnos ez így is hamis levezetés..
Szóval:
Ha nekünk rosszabb is csődbe menni, mint nekik elbukni a pénzt, attól még ők nem fognak minket szándékosan becsődöltetni, mert pont leszarják, hogy ez kinek rosszabb. Ez a kérdés nem releváns. Őket csak a saját profitjuk érdekli.
Egyébként ezzel nem zsarol senki senkit. Soha nem merült fel a tárgyalások során. Csupán egy tény, amivel mindkét fél tisztában van. Kár ezen tovább rugózni. Nem lesz kizárás sem kilépés sem. Csak a Jobbik beszél ilyesmit, de az nem számít.

val 2012.01.21. 23:16:30

@Mária: Köszönjük az építő jellegű hozzászólást! Főleg az eus zászlóégetés és szélsőjobb kapcsolattal fogtál meg.
Abból indulok ki, hogy szerinted a görögöknél is ez a helyzet. Meg lassan a románoknál is.
A mindenki náczi hozzáállást (így 2012-ben) már ideje lenne a naczivadasz.com szerkesztőinek meghagyni! (És csakis nekik.) :P

kissiú 2012.01.21. 23:16:58

Volt aki már 2010-ben is előrehozott válaszást vízionált. Mások lehurrogták őket, hogy ha kell, erőszakkal ki kell hozni belőlük a 4 évet. Utóbbi ma is érvényes: folytassák csak a jó sorozatot még két évig legalább (ha kell 6-ig), ennyi kell, hogy minden állításukkal ellentmondásba kerüljenek. Közben megteremtődhet az az erő, amelyik elhatárolódik az orcsány-gyurbáni kádárista "elit"-től, és végre elhozza a rendszerváltást.

Kalmár 2012.01.21. 23:18:56

@sárkányfő: Ja, és a gúnyolódásod miatt mára elfelejtelek. Talán ettől még el tudsz majd aludni.
Ma már nem osztom ki az ilyen primitív beszólásokat.

tomtomtom1 2012.01.21. 23:23:14

Kedves hoseman (tömlőember?)
Magadtól vagy ilyen okos, vagy fizetnek ezért? (Szerintem az utóbbi).

asf123asd 2012.01.21. 23:25:24

@Szintén Üldözöttecske: remélem ki vagy tiltva a picsába;)

captain morgan 2012.01.21. 23:27:11

@Neo07: Most megint jövök a szokásos "ha kölcsönadsz a szomszédodnak tízezret fizetésig..." dumámmal, de sajnos ez van.
A magyar állam irdatlan mennyiségű pénzt kölcsönzött külföldről és ezt a pénzt hosszú távon fenntarthatlan struktúrák finanszírozására fordította, mint például a nyugdíjrendszer. A nyugdíjrendszer nem a manyupoktól döglődik, hanem attól, hogy kb. 1.700.000 ember fizet érdemi járulékot, eü-t, nyugdíjat, szja-t egyaránt. Emellett a mostani kb. negyvenévesek majdnem kétszer annyian vannak, mint a most születő gyerekek, akiknek a járulékaiból kellene majd 25-30 év múlva nyugdíjat meg egyebeket fizetni. Erre a felállásra ígért matolcsy mindenfélét a manyup einstandkor (kiszerződsz a rendszerből, kiskomám! - haha, milyen rendszerből, apafej, abból a mi pont összeomlik, mire nekem szolgáltatnia kellene?) Közben a jópofa politikusok négyévente megígérik a lufit, a vattacukrot meg a fruttit, persze mindig egyre többet. Csak a pénzt nekünk kell megtermelnünk a bulira.
A mostani EUR árfolyamok, az év elején elszálló állampapírhozamok (vagyis csak magasabb kamatra kapunk újabb kölcsönt) és az államcsőd fenyegetése annak az egyértelmű jele, hogy akik a pénzt adják, abszolút nem bíznak a kormányban. Mint amikor kölcsönadsz tízezret a szomszédnak fizetésig, ő meg már aznap este részegen randalírozik, holott van rendes munkája, ahová reggel kijózanodva elmegy dolgozni. Ezekután te mennyire bíznál meg benne?
Megmutathatja a békemenet, hogy mennyire szeretik ők a kormányt és a csúnya nyugati sajtó miért bántja őket, de egyenlőre Magyarország tartozik egy rakat lóvéval. Persze lehet berzenkedni, hogy az IMF miért akarja megmondani, miből adjuk mi azt vissza. Csak a baj az, hogy az ország bevétele manapság kevesebb, mint a kiadása. Vagyis pl. az MNB devizatartalékainak ere a célra való felhasználása egy olyan ország nemzeti fizetőeszköze mögül venné ki a fedezetet, amelyik nem termeli ki a rezsiét.
A ma felvonulók között bizonyára volt néhány vállalkozó. Szerintem ők sem foglalkoznak olyan biznisszel, ami még a rezsit sem termeli ki.A helyzet nem lenne reménytelen, mert tudunk mi spórólni, mint az állat. Csak jó lenne látni, hogy a Tisztelt Ház is részt vesz benne.
Tehát lehet békemenetet tartva megmutatni az EU-nak, meg a ballibeknek, hogy itt a viktort szeretik, csak azt ne felejtsétek el, hogy a kétharmadot a szavazati joggal rendelkezők max. egyharmadától kapták.

tomtomtom1 2012.01.21. 23:28:04

Kedves Dreyfus! Látom, hozod a nevedet.

captain morgan 2012.01.21. 23:30:17

@kissiú: Ehhez már csak össze kell fogni. Nosza!

hoseman 2012.01.21. 23:30:23

@tomtomtom1: baszdmeg...most rápörögtél a nicknevemre??... új vagy itt a világhálón vagy mi a fasz? tudod jópáran választottunk valami kamu nevet,ami alatt anonim írogathatunk....ahogy jómagad is... vagy ez még nem tűnt fel?...amúgy se támadj kérlek, hisz te egy békepárti demokrata vagy... nem méltó a fajtádhoz...mi meg had fröcsögjünk...

Neo07 2012.01.21. 23:30:27

@Szittyakürt:
"Az AAA minősítést pont azok az országok kapják, ahol rendben van a költségvetés és nem húzzák le olyan ballasztok, mint nálunk a vasút, vagy a bolond módra megvett MOL részvények."

Az államkötvényekkel kapcsolatban ebben a kontextusban nem is beszéltem az állami cégekről. Itt a szemléletről próbálok vitatkozni: ha valaki bevallottan rossz gazda (axiómaként), akkor egy költségvetést sem lenne szabad bízni őrá, márpedig az erre ráépült komoly biznisz mutatja az ellenkezőjét.
Érdekes, az elmúlt nyolc évben is ugyanolyan ballaszt (és pártkifizetőhely) volt nálunk a MÁV, a BKV, ugyanúgy húzta a költségvetést, ergo a költségvetés szerkezete nem volt egészséges, ugyanúgy működési, és nem fejlesztési célokra vették fel a hiteleket; érdekes módon akkor ennek ellenére nagyvonalúan átsiklottak felette a hitelminősítők, és egyre jobb osztályzatokat adtak... Akkor ez a kút nem volt fontos, most meg igen? A mai makrogazdasági mutatók nem rosszabbak, mint akkor, mégis leminősítenek, hiszterizálnak... A MOL energetikai, nemzetbiztonsági szempontból stratégiai cég, itt más mérce alkalmazandó.
IMF: "feltőkésítésekről", alapnövelésekről írnak. Adóelkerülés: itt most a sávhatárok alá való ügyeskedésekről beszélek.

sárkányfő 2012.01.21. 23:33:48

@Kalmár: nem azt mondom, hogy ők be akarnak minket csődöltetni, érted már meg... te hivatkoztál arra, hogy nekik nem érdekük minket kiléptetni, mert akkor becsődölnénk, és nem fizetnénk, ezért nem fognak ők minket kirúgni. holott mi érdekeltebbek vagyunk a rendes fizetésben, mint ők maguk. ezt kéne felfogni, mert minden más verzióval rosszabbul járunk... tehát ez az egész nekik nem szempont, mert ezt ők is tudják, mi fizetni fogunk mindenféle kilépés vagy kirúgás provokálása nélkül is.

Neo07 2012.01.21. 23:35:05

@kissiú: "Kié a haszon? A manyupoké" Részben. Részben itt van nálunk. Egyesek már fel is vették az infláció feletti részt. "
Hát ez az, csak egyesek vették fel a pénzüket... A többség nulla hozamot kapott. Az állami költségvetés meg vehette fel a sok hitelt a nyugíjalapi hiány betömésére...

Mária 2012.01.21. 23:35:53

@val:

"Köszönjük az építő jellegű hozzászólást! Főleg az eus zászlóégetés és szélsőjobb kapcsolattal fogtál meg."

Szerintem te simán ostoba vagy.

Lengyelország egy rendkívül toleráns nemzet. Az emberek gykorlatilag messzea magyar tűréshatáron túl elnéznek egymásnak mindent.

Sokáig éltem ott, közben egyszer megáldott a pápa is, és egyszer a járda széléről néztem végig egy neonáci tüntetést.

Valójában nem értem, hogy az a lengyel csóka az EP-ben miért pattogott, a lengyeleknek nem szokása, hogy kéretlenül beleütögessék az orrukat mások dolgába.

Kandabula 2012.01.21. 23:36:56

Most néztem meg a tüntetésről készített filmet. Erről jutott eszembe: Bayer Zsolt szeretetétől mentsen meg az Isten. Micsoda sumák!

asf123asd 2012.01.21. 23:42:14

@tomtomtom1: apai büszkeséget érzek, hogy hosszú idő után (még ha esetleg googlizás után is de) valaki legalább hallott erről a névről

Mária 2012.01.21. 23:42:38

@Kandabula:

"Erről jutott eszembe: Bayer Zsolt szeretetétől mentsen meg az Isten. "

Ezen én is fennakadtam. Micsoda fröcskölődéseket szokott rendezni az EchoTV-ben, ehhez képest a szájára nem lenne szabad venni azt a szót, hogy szeretet :)

tomtomtom1 2012.01.21. 23:42:44

Kedves Hoseman!
Nem akartalak megbántani. Bocsánat!

Neo07 2012.01.21. 23:48:51

@captain morgan: Igen, a demográfiai korfa ma egész másképp fest, mint amikor kitalálták ezt a rendszert... Ráadásul a Ratkó-gyerekek is lassan túl vannak a gyerekvállás felső határán, anélkül, hogy ők is szülőkké válnának, így ez valóban megoldatlan kérdés. De nemcsak nálunk, hanem az egész nyugati világban... Erre szvsz nem az lenne a megoldás, hogy csak nálunk vezetik be a világon talán sehol sem használt kötelező jellegű manyup rendszert, hanem a gyerekvállalás ösztönzése.

Az államadósságcsökkentés nem rossz program, mint ahogy a példádbeli szomszéd is már csak kevesebbel akar tartozni, csak a hisztéria miatt szálltak el az árfolyamok.

"csak azt ne felejtsétek el, hogy a kétharmadot a szavazati joggal rendelkezők max. egyharmadától kapták"
ne haragudj, de ez duma tiszta hülyeség. Aki nem szavaz, az az ellenzékre sem szavaz, rábízza a döntést másokra.

(EgyeNlőre(!) a tortaszeleteket szoktam vágni.)

-Astaroth- · http://1500lm.blog.hu 2012.01.21. 23:52:27

Izé...sziasztok. Én most értem haza a náci masírozásból. Tízen voltunk, abból kettő fizetett román, három megfenyegetett közalkalmazott, kettő termékbemutatós nyugdíjas, meg három Bayer. Ja meg én is voltam, akkor tizenegy.

Tessék mondani, ugye ez az index? Jó helyre írtam, ugye?

Kandabula 2012.01.21. 23:54:29

@Mária: igen. Miután az ő szövege zárta a szeánszt, haza is vágta az egészet. Viszont megtapsolták... Nincs ez így jól.

tomtomtom1 2012.01.22. 00:02:17

Kedves Dreyfus!
Ahhoz, hogy magadra vetted egy történelmi személy nevét, az elkötelezettséget jelent az illető történelmi szerepét jelentő, pontos, általánosan elfogadott nemzetközi sajtóban (pl. Blikk, Süddeutschland Zeitung). Gratula.
Gondolkozz.

asf123asd 2012.01.22. 00:09:28

@tomtomtom1: nem olvasok blikket,bár kétlem hogy ilyen témájú cikkekkel lenne tele:D amugy meg nem tudom mi bajod van dreyfussal, már ha ugyanarra a dreyfusra gondolunk.

Kandabula 2012.01.22. 00:10:41

@-Astaroth-: sokan voltatok! Legalább százezren, talán többen is (a BM szerint négyszázezren). De volt köztetek valaki, aki ezt az egész "békemenetet" lenullázta. Egyébként: "Békemenet"! Most, amikor harcban állunk? Vagy már hirtelen vége? Megint valami fülkeforradalmi csel?

-Astaroth- · http://1500lm.blog.hu 2012.01.22. 00:16:16

@Kandabula: A Bayerre gondolsz? Ő egy hasznos figura lenne, ha végre megtanulnák helyén kezelni. Csapatsportokban se árt sose, ha van egy ütőember. Én pl a Fellegi helyett simán őz küldtem volna tárgyalni az IMF-el. Egyezkedjetek vele, nesztek.

Ha rám gondoltál, akkor meg mea culpa, fejemre szórok egy hamutartót. Tudod, hogy van ez: "War is peace"

Mária 2012.01.22. 00:19:55

@-Astaroth-:

"Én pl a Fellegi helyett simán őz küldtem volna tárgyalni az IMF-el."

Fellegi folyékonyan beszéli az üzleti angolt, amerikai egyetemeken tanított, jogi és közgazdasági végzettsége is van.

Bayernak mije van, a tenyérbemászó stílusán kívül?

-Astaroth- · http://1500lm.blog.hu 2012.01.22. 00:22:50

@Mária: de hiszen leírtad, hogy mije van :) Nos, az oda pont megfelelne. Ha valaki sokat szarakszik, el lehet engedni a házi pitbull pórázát.

hoseman 2012.01.22. 00:26:16

@Mária: és orbán stílusa?és szargyártó stílusa? és rogán stílusa? és matolcsy stílusa? és giró-szász maci stílusa? és lázás stílusa? sorolhatnám.... mindegyik gyomorforgató!

Kandabula 2012.01.22. 00:26:59

@-Astaroth-: B. Zs-t küldeni IMF-el tárgyalni, nos, ez teccik.

Kandabula 2012.01.22. 00:33:39

@Kandabula: a leginkább véresszájút beküldeni a porondra. Ez poénos.

Frizuravarjú 2012.01.22. 11:02:23

Elképzelem Zsoltit, ahogy üvöltött volna a Cohnbanditával:
-Nekem ugatsz te mocskos megélhetési holokauszt túlélő szikével keresztelt görény? Menten kitépem a szívedet...

Jobban illett volna a "fennkölt" közeghez és a stílushoz, mint Orbán higgadt reakciója.

:)))

Kandabula 2012.01.22. 14:41:33

@Frizuravarjú: "Elképzelem Zsoltit, ahogy üvöltött volna a Cohnbanditával:
-Nekem ugatsz te mocskos megélhetési holokauszt túlélő szikével keresztelt görény? Menten kitépem a szívedet..." No, bakker! Ide a pénzt!

sisifux 2012.01.22. 14:56:27

@Neo07:
" "csak azt ne felejtsétek el, hogy a kétharmadot a szavazati joggal rendelkezők max. egyharmadától kapták"
ne haragudj, de ez duma tiszta hülyeség. Aki nem szavaz, az az ellenzékre sem szavaz, rábízza a döntést másokra."

Az tény, hogy aki nem szavaz, az senkire nem ad le szavazatot.:) Mindenesetre, a leadott szavazatok 52 %-val ért el 2/3-os parlamenti arányt. Annyiban tehát jogos az a megjegyzés, hogy még a szavazók sem hatalmazták fel erre az ámokfutásra. Arról nem beszélve, hogy azóta már a 2/3 sem biztos, hogy meg lenne. De nem mondta el Viktor azt sem, hogy mire készül, és cselekedetei után a naiv jóhiszeműséget feltételezni róla vakság. Mindent, amit csak lehet, be akar söpörni. Ezek után ne csodálkozzon, hogy vele szemben is hiányzik a jó indulat és jóhiszeműség. Ha pedig az boldogít valakit, hogy nyomorgó alattvalóként tekinthet a "nagy királyra", hát tekintsen. De, a többség inkább jólétben élő állampolgárként szeretne egy bölcs államférfira tekinteni, azt hiszem.

sisifux 2012.01.22. 15:04:57

@-Astaroth-:
"Izé...sziasztok. Én most értem haza a náci masírozásból. Tízen voltunk,..."

Attól, hogy 10 millióan szavaznak arra, hogy a Föld lapos, még ugyanúgy hülyeség marad, mintha csak 10-en. És attól, hogy csak 1 ember, Galilei állította, hogy a Föld gömb alakú, attól az igaz volt. A tényeket semennyi ember összesített hülyesége sem változtatja meg.:)

kissiú 2012.01.22. 20:51:12

@Neo07: "Hát ez az, csak egyesek vették fel a pénzüket... A többség nulla hozamot kapott. Az állami költségvetés meg vehette fel a sok hitelt a nyugíjalapi hiány betömésére..."

Nana! 19%-nak nem volt rálhozama, 81%-nak viszont igen. Az pedig sehol sem volt megírva, hogy hitelből kell fedezni az átállás költségét. Az más kérdés, hogy az utóbbi 13 év tehetséges politikai elitje a bevétel-kiadás>=0 képletet nem bírta felfogni.

Kandabula 2012.01.22. 23:08:51

@kissiú: hat Selmeci vagyok én ehhez.

dennisthemenace 2012.03.10. 20:41:46

@Mária: Nagy pofája, meg hátszele.
süti beállítások módosítása