HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) áder jános (11) Áder János (4) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) Alkotmány (1) alkotmány (1) alkotmánybíróság (2) Alkotmánybíróság (5) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) brüsszel (1) Brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes beszéd (3) Egyenes Beszéd (1) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) Fidesz (4) fidesz (6) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyás gergely (2) gulyas gergely (1) Gulyás Gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) Hírtévé (11) hírtévé (2) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) imf (1) IMF (2) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) Kormányinfó (1) kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) Magyarország (1) magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) matolcsy györgy (4) Matolcsy György (1) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) mesterházy attila (6) Mesterházy Attila (3) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) MTVA (3) mtva (1) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) Navracsics Tibor (1) navracsics tibor (2) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán viktor (83) orbán Viktor (2) Orbán Viktor (2) országgyűlés (1) Országgyűlés (2) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) Parlament (2) parlament (8) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) Rétvári Bence (1) rétvári bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) rogán antal (1) Rogán Antal (6) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) schmitt pál (23) Schmitt Pál (1) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) simor andrás (2) Simor András (1) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) Szolidaritás (1) szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) tállai andrás (2) Tállai András (1) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Médiatörténeti kuriózum, "élő nem közvetítés" az M1-en

2015.08.28. 14:48 Poldi bá


Élőben adta az M1 az osztrák rendőrség kismartoni sajtótájékoztatóját - PIP-en, hang nélkül!

Ilyen még nem volt, és ha nem itt élnék, azt mondanám, nem is lesz! A KÖZSZOLGÁLATI magyar televízió (kis betűvel írom a nevet, mert az éppen aktuális elnevezést nem érdemes megtanulni arra a kis időre) úgy adott élő közvetítést a Kismartonban pénteken délelőtt megrendezett osztrák rendőrségi sajtótájékoztatóról, hogy annak képét kis négyzetben helyezte el az éppen futó műsorra, a képernyő bal alsó sarkába. Hangot nem adott, a "rendes" program hangja hallatszott végig, a kis kép mellé pedig feliratban közölték mindenkivel, hogy milyen fontos esemény megtekintéséről-meghallgatásáról marad le éppen, ha a KÖZSZOLGÁLATI televíziót nézi. (A hírtévé ezalatt szinkrontolmáccsal nyomta teljes képernyőn, élőben ez egész sajtótájékoztatót, az ATV-n Somos András beszélgetett a betelefonálókkal....)

A KÖZSZOLGÁLATI magyar televízió illetékes vezetőinek valószínűleg fel sem tűnt, hogy ez nincs így rendjén. De ez még semmi! A frissességére és az aktualitás "előtérbe helyezésére" oly büszke szerkesztői stábból egyetlen ember sem akadt, aki legalább maga megnézte volna (a Hírtévén, hehe), hogy mi történik a sajtókonferencián.

Csak ezzel magyarázható, hogy az obligát harangzúgást követően megkezdett (az M1-en és a Dunán egy időben sugárzott) KÖZSZOLGÁLATI híradóban a menekültek haláláról szóló hírt ezzel a mondattal vezette fel a headline:

"Hetvenegy bevándorló halt meg, amikor egy teherautóba zárva magukra hagyták őket az osztrák autópályán. Három ember már előzetesben van."

A valóság ezzel szemben az - és ez kiderült az "élőben" közvetített osztrák sajtótájékoztatón -, hogy a menekültek már akkor halottak voltak, amikor a teherautó Magyarországból Ausztriába ért. Vagyis a KÖZSZOLGÁLATI televíziónak sikerült úgy összefoglalnia egy mondatban a történteket, hogy amit kiemelt, az pont nem volt igaz.

Mindez még nem volt elég. A szakma legnagyobb dicsőségére több mint egy órával később úgy adtak részleteket a kismartoni sajtótájékoztatóról (immár szépen feldolgozva, lefordítva és narrátorral felmondatva az információt), hogy a képernyő bal alsó sarkában a "Most" felirat szerepelt, tehát azt látszatot keltették, mintha élő közvetítést, nem pedig szerkesztett tudósítást látna a néző. (A videofelvétel jobb alsó sarkában ott a valós időpont, több mint egy órával vagyunk túl a sajtótájékoztatón...)

Normális országban a közharag söpörné el a KÖZSZOLGÁLATI televízió teljes vezetését, itt szerintem észre sem vette senki, hogy mi történt.

Jómagam eddig nem nagyon néztem a KÖZSZOLGÁLATI televíziót, mert rossz híre volt, de most valószínűleg ráállok, mert elég szórakoztatónak találom.

A videó:




Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

79 komment

Címkék: híradó M1 köszszolgálati televízió

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Terézia Sáfár 2015.08.28. 15:02:04

Öt éve nem nézem a "közszolgálatiak" hírműsorait (sem), azóta, hogy sorozatban hamisítanak. Ezen a gyakorlaton úgy látszik, hogy azóta sem változtattak...
Lehet, hogy mostantól a Hírtv is nézhető lesz? :)

2015.08.30. 05:05:22

ilyen pitianer hamisításon lovagolni felesleges, főleg azok után, h a közszolgálati nézettsége, hitele alig mérhető. én sem nézem már, miután az általam megszokott újságírókat rég elküldték. Így az újakat meg ár nem fogom megismerni, sem közülük vkiket megkedvelni.
nézettséget már csak akkor lehetne növelni, ha netán fehérneműben, fedetlen keblekkel mondanák a híreket jó nők. :D

dont be such a jew 2015.08.30. 07:10:51

Amikor a hír lement még senkinek sem volt fingja sem ki hol halt meg...mellesleg későbbi feltételezés, h mo-n haltak meg.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2015.08.30. 07:43:37

mi ebben az újdonság? korábban sporteseményeket úgy adtak "élő" felirattal, hogy már teljesen, vagy félig lement a verseny.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2015.08.30. 07:55:46

tudjuk, ha a macska nem szarik, megdöglik..
ha nem nézhetünk élőben osztrák sajttájt...akkor kapára kaszára...mert az lenne a normális..
tudod mit? a normális embert SEM a Golden Gateen száguldozó barmok, SEM pedig az osztrák rendőrök nem érdeklik. a normális emberek AKKOR épp fagyit vettek a kölyküknek, vagy épp hazafelé taztak a buszon, vagy épp melóztak..és nem ilyen baromsággal foglalkoztak, hogy egy szörnyű bűntény hogyan és mikor ésatöbbi
nem mindegy hol haltak meg? most öszintén, nem mindegy?
ja ...
nektek - neked nem, mert MÉG egy kis politikai hasznot le lehet húzni erről a rettenetről.

♔bаtyu♔ 2015.08.30. 09:04:34

Ilyenkor milyen érzékenyek. Az, hogy a fél ország az index főcímeit olvasván évek óta a kurucra megy a teljes információkért nem nagyon veszitek észre.

♔bаtyu♔ 2015.08.30. 09:06:01

@lujo1111: Én nézem, nekem tetszik ez a magazin jellegű megoldás.

A lófa szára 2015.08.30. 09:13:59

@FILTOL: Neked - úgy tűnik - minden mindegy. A lényeget pedig nem látod meg, ezért leegyszerűsítem a szintedre. Ku@va sok pénzünket b@sszák el a semmire. A tiédet is. És még jó fizetést is kapnak olyan színvonaltalan produktumért, amilyenért a Tesco-ból is régen kirúgták volna az árúfeltöltőt.

♔bаtyu♔ 2015.08.30. 09:19:39

@A lófa szára: Neked mi a problémád? Itt inkább megtakarítottak azzal pénzt, hogy nem olyan alaposan tálalták mint egy HírTV. Te nem fogtad fel, mit írt Filtol, mert pontosan azt írta, hogy az a réteg aki az MTV-t nézi, azt nem érdekli ez a hír (és más hír sem) ilyen szinten. Ha pedig érdekli, megy a HírTV-re.

Éppen az lenne a pazarlás, ha az MTV megpróbálna minden hírt HíRTV módjára tálalni. Arra ott a HírTV. A Dunán pld. vannak dokumentumfilmek, de nem ez a profilja.

Tamas Szeip 2015.08.30. 10:24:04

Ez mitől ilyen nagy gond ?
Inkább a MTV mint egy proli baszó show valamelyik kereskedelmin.

Gacsajpesta 2015.08.30. 10:29:33

Az MTVA műsorai az egyedül nézhetőek. Informatív, szinte percre kész és nem hazudoznak össze-vissza mint az ATV, RTL és a többi zavarkeltő csatorna. Napi 24 órában sugároznak, ebbe belefér 1-2 baki...

fél(re)értelmiségi 2015.08.30. 10:47:30

@Gacsajpesta: Ja! Sose nézz jobbat, őszintébbet. Neked sugározzák, hogy nagyon jól informált legyél a többi TV adásait illetően. Tudd meg, ők mennyit hazudnak. Hidd el, minden média hazudik, u.i.a saját szájíze szerint tálal híreket. Komolyakat, komolytalanokat. Ez alól az M1 sem kivétel. Miért lenne az?

fél(re)értelmiségi 2015.08.30. 10:52:30

@FILTOL: De csak itt kommentelgetsz te is, akit nem érdekel, nem nézi, stb. Nem ellentmondás ez? De igazad van, nem érdekel mire költenek milliárdokat. Ha már így beharangozták magukat és nagyon de nagyon be akarják bizonyítani, hogyan kellene pártatlanul tájékoztatni, akkor csak szóvá tenném, hogy erre költik a milliárdokat? Csak ennyire megy? Akkor abba kellene hagyni az egészet, és egész nap egy állóképet vagy monoszkópot kellene sugározni.

Gyorgy Nagy 2015.08.30. 11:00:55

@Gacsajpesta: Te szerencsétlen proli alulmüvelt fidesz fan.A te is fizetsz ezeknek a megélhetési hirhamisitó segnyalóknak afizetésetből.Ezért "nyert" ? a fidesz mert sok hozzád hasonló fèlmüvet tájekozatlan van.

nu pagagyí 2015.08.30. 11:17:03

Még szerencse, hogy valaki rendelkezik kellő mazochizmussal, agysejtjeit nem kímélve nézi és tudósít arról mi is zajlik az évi 80 milliárdból gányolt közizében. Ha ez nem lenne, észre sem vennénk, hogyan lopnak el egy ekkora summát a közösből.

dual824 2015.08.30. 11:22:56

@♔bаtyu♔: Azt a négy embert minek észrevenni?

dual824 2015.08.30. 11:23:56

"Én nézem, nekem tetszik ez a magazin jellegű megoldás."
Helyes ezt várja a párt tőled.

dual824 2015.08.30. 11:25:21

"Az MTVA műsorai az egyedül nézhetőek"
Na persze...

nu pagagyí 2015.08.30. 11:26:34

@Gacsajpesta: Baki ott az lehet, ha belesülnének a propaganda minisztérium által összeállított anyag felolvasásába. Valószínűleg van ilyen, mert gyakran rúgnak ki embereket az MTVA-tól. De itt most más síkon ítél a posztíró, a szakmaiságot hiányolja. Az nem baki, hanem tudatos hírbűnözés.

nu pagagyí 2015.08.30. 11:30:01

@♔bаtyu♔: Úgy látom, téged mindig itt esz a fene.

Tamas Szeip 2015.08.30. 11:31:44

@Gyorgy Nagy:
A proli mint tudjuk minimum baloldali.

nu pagagyí 2015.08.30. 11:35:19

@Tamas Szeip: A hülyébbje jelenleg nemzeti szocialista.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2015.08.30. 11:54:21

@A lófa szára: @fél(re)értelmiségi:

talán a lényeget nem veszitek
normális országban és a népharag...írja a bloggerpapa

de persze higyjétek csak ezt, hogy majd eme rettenet hírére, vagyis nem hírére - (hiszen pont azon megy az ájvék, hogy nem volt hír, vagy nem ÚGY ahogy a blogger elvárta volna ugye) a horror részleteinek elmaradása miánt - a NORMÁLIS ország NORMÁLIS polgárában felhorgad a népharag, és.....
és?

kimondható, a normális emberek pont úgy reagáltak, ahogy a normális emberektől elvárható...
elmentek fagyizni. mert ez a normális, és nem az, hogy vértől csöpögő oszlott hullák halálának feltételezett részleteinek hírére borzongjanak.

az marad nektek.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.08.30. 12:49:05

hat akkor nezzed a nap tv-t, vagy mi az ATV-t
es tapsoljal, hogy mar magyarorszagon meghaltak
hehe
Viki a hibas

Behajtó70 2015.08.30. 13:00:41

"Normális országban a közharag sodorná el a közszolgálati tévét."

7 éven át a NAPKELTE a köztévén? Az nem gond? Ugye nem. Te gyűlöletkeltő hazug szar senkiházi! Te!

fidesz maszop dk egykutya 2015.08.30. 13:02:48

@Behajtó70: írta valahol hogy az nem gond? Mutasd meg "elvtárs"!

Egyébként akkor volt a pártkelte egy műsor reggel. Ma meg egy egész adó van pártpropagandára szentelve, majdnem 90 milliárdért...

sutyerák 2015.08.30. 13:15:33

ma végig bírtam nézni egy több szereplős beszélgetést a hírtévén.(sok-sok év után először) vmi csörte a neve.
hová fajul ez a világ?

Conchobar 2015.08.30. 13:20:16

Most valahogy nem bírt az fölmerülni ('Poldi bá'-ban), ami a mostani migránsözönnel kapcsolatban mindig mondogatnak: 'nem érdekes, hiszen csak csak átutazók Magyarországon'. Poldi bá' teljes képernyőn szerette volna szemlélni a 71 szerencsétlen hulláját és a haláluk körülményeit (vagy inkább csak a beszámolót tartó rendőrtisztviselőt?). Poldi bá1-t az nem zavarja, hogy nem volt tudósítás a röszkei vonathajigáló migránsokról, őt az zavarja, hogy megfulladt migránsokról szóló híreket nem mutatták nagyképernyőn szinkrontolmáccsal

2015.08.30. 13:23:25

@Behajtó70: bizony, a Napkelte egyetlen műsor volt, amely a MTV nem tudott nyereségesen működtetni, és azért adta ki gyártásba. Bezzeg most azt mondják, miután a nézettsége kicsi, h nem érdekes a működés költsége :-)
Amúgy a Napkelte EGYETLENEGY OLYAN MŰSOR VOLT, most meg a kormány az összes csatornát kézivezérli.

Taxman 2015.08.30. 13:23:48

@Gacsajpesta: Ez ugye irónia akart lenni? ugye? De tényleg...ugye?

Tudományos libsizmus 2015.08.30. 13:31:43

@nu pagagyí:
Na bazdmeg, ezt mondod épp te:))))

Tudományos libsizmus 2015.08.30. 13:33:38

@Behajtó70:
"Normális országban a közharag sodorná el a közszolgálati tévét."

Tévedsz blogger, hiszen attól lettünk normális ország, hogy titeket visszaküldünk a csatornába, ahonnan jöttetek.

nyünyüge 2015.08.30. 13:35:37

Nem lehetett élőben, szinkrontolmácsolva közvetíteni, mert hát mit lehet tudni, hogy miket hablatyol össze egy osztrák rendőrségi szóvívő.
Pl. a kelletténél többször beszél közben Magyarországról, és nem "ausztriai menekült-tragédiának" nevezi, mint ami ennek a szörnyűségnek a közsajtóban a neve lett-- gondolom némi fejtörés után.

Tudományos libsizmus 2015.08.30. 13:39:22

Szarházi libsi blogger. Az hogy van, hogy kitörlöd a neked nem tetsző hozzászólásokat?

nu pagagyí 2015.08.30. 13:39:57

@Tudományos libsizmus: Az Index egy liberális portál, nekem pont megfelel. De te mi frászt keresel itt? Ja, pénzt? Olvasgasd a kurucinfot, akkor talán boldogabb leszel, mert ott biztosan nem néznek hülyének.

Tudományos libsizmus 2015.08.30. 13:40:17

@Tudományos libsizmus:
Visszaszívtam. Percekre eltűnt a hozzászólásom. Elnézésedet kérem.

Tudományos libsizmus 2015.08.30. 13:40:58

@nu pagagyí:
A kurucot ti olvassátok. Pénzt keresni ti jártok ide. A többi stimmel.

fidesz maszop dk egykutya 2015.08.30. 13:54:28

@Tudományos libsizmus: sajnos nem vagyunk normális ország... egy délkelet balkánnak vetekedő posztkommunista posvány ez az ország, amiben egyre jobban süllyed az áldalad is támogatott mszmp-kisz-munkásőr-ügynök "elit"-nek köszönhetően.

@nu pagagyí: a kurucon is utálják a komcsikat, szóval de ott is hülyének nézik.

NekemNemEzKell 2015.08.30. 14:16:12

Na jó, de ő amikor nem "pénzt keres" itt, akkor nem biztos,hogy hülye! Szemben a néhány eszelős ballibbel, aki szimplán ingyen, saját akaratából hülye!

mizrolist 2015.08.30. 15:56:19

@♔bаtyu♔: galambom, az a gond, hogy jelenleg (azaz 1025. március 15. óta) definíció szerint arra tartják az m1-et, hogy úgy közvetítse az eseményeket, ahogy ebben az esetben a Hír TV tette. Hogy téged idézzelek: "ez a profilja".

♔bаtyu♔ 2015.08.30. 16:28:03

@mizrolist: Ne kínlódjál "galambom", mert baromságokat írsz, ugyanis nem arra tartják. Nem véletlenül más a kettő.

vasgyuszi 2015.08.30. 17:31:35

Kár a műsoridőt ezekre a semmirekellő menekültekre pazarolni.
Ha tényleg a háború elől menekülnek, akkor mi a fenét keresnek itt és miért akarnak tovább menni Németországba??? Görögország már az EU, ott béke van, meg is állhatnának, ha VALÓBAN a hárborúk elől menekülnek. Azzal, hogy tovább szivárognak a 'gazdagabb' országok felé, egyértelműen GAZDASÁGI menekültté teszik magukat, így az EU-ból, teljessen jogosan, ki kellene őket picsázni. Ilyen egyszerű a történet.

defcon12 2015.08.30. 17:34:12

Én nem értem a problémát.A sajttáj akkor kezdődött, amikor a szerkesztett adásban Magyarkanizsa volt élőben.Az elejéről így is lemaradtál volna, viszont az egészet több darabban leadták később.A szerkesztő fordított és alátették a szinkront.A delesbe pedig bekerült a lényeg. Szerintem nem is volt cél élőben adni, mert nem nagyon használnak szinkrontolmácsot nem betervezett, idegen nyelvű dolgokhoz, csak beszélgetéshez. Ha megnézed 9 perc volt délig. A híradót pedig nem csúsztatják meg egy osztrák sajttáj miatt.A MOST-ról pedig(úgy látszik) csak te nem tudod, hogy az a műsorfolyam neve(figyeld az elválasztó wish-eket, ha már "úgy ráálltál".

nyünyüge 2015.08.30. 17:48:26

@defcon12:
Egy osztrák sajttáj miatt?
Hát azért nem akármiről szólt az a sajttáj!
Kezdhették volna korábban a híradót éppen a sajttájjal, lehetett volna rendkívüli híradó, hiszen a sajttáj előre meghirdetett időpontban volt.
Erre is volt már rá precedens.
Csak akarni kellett volna.
De nem akarták.

6.Lenin 2015.08.30. 17:50:29

@nyünyüge:

Már nagyon régen kitalálták a többcsatornás készülékeket.
Szerencsére választék is van bőven.

Mindenki azt nézhet, ami....izé....megfelel az ízlésének (lelkivilágának).

A macskád megette a távirányítót?

(tudom ám, hogy mi a lényeg.Néha kell 1 kis epét hányni, más öröm most úgysem jut a ballibéknek. Majd 2018 után...több epét....)

defcon12 2015.08.30. 17:54:11

@nyünyüge: És mit hallhattál volna belőle, hogy németül beszélnek? Lehet, hogy a CNN-ben mindig van orosz, német, olasz, spanyol stb. szinkrontolmács, de azt kétlem, hogy magyar televíziókban csak úgy lődörög egy-egy belőlük(hiszen minek, ha havonta egyszer, vagy ritkábban van dolga?).

6.Lenin 2015.08.30. 17:57:55

@defcon12:

Ne cikizd nyünyügét!

Egész nap az M1-en lóg, hogy ........Ez a mániája.

nyünyüge 2015.08.30. 18:29:50

@defcon12:
Személy szerint a német beszédet pontosan annyira hallom, mint a magyart, ráadásul még értem is.
A viccet félretéve, ha a magyar köztévé hírszerkesztősége környékén nincs folyamatosan szinkrontolmácsi szinten németül, angolul tudó ember, akkor ne üzemeltessenek hírtévét.
Egészen biztosan van.
Egyszerűen arról lehet szó, hogy nem mehet adásba semmi olyan információ, amire előbb nem adja valaki jóváhagyását.

kvadrillio 2015.08.30. 18:47:14

ÉN MEG ETTŐL A FASZ KORMÁNYTÓL FÉLEK, AMELY A MAGYAR TÁRSADALOM NYAKÁN DÍNOM-DÁNOMOZIK !!! AMELY OLYAN BALFASZ, HOGY MOST HALLOM AZ RTL-HÍREIBEN, NEM TUDNAK MEGEGYEZNI TARLÓSSAL, MIKOR, MIBŐL JAVÍTJÁK AZ M3-AS METRÓ ÁLLAPOTÁT !+ +++BUDÁRA BEZZEG JUTOTTAK EZERMILLIÁRDOK CSILI-VILI 4-ES ÉS 2-ES METRÓRA, MERT ARRAFELÉ GAUZDAGOK LAKNAK, AKIKNEK ZÖME MAGÁN GÉPKOCSIVAL FUIRIOKÁZIK ÉS NEM METRÓVAL !!! A FÉLIG ELROTHADT, MINDEN HÉTEN FÜSTÖLGŐ, DÖCÖGŐ 3-AS METRÓT MEG CSAK FELÚJÍTANI AKARJÁK VAGY MÉG AZT SEM, SŐT VITATKOZIK A MAGYAR ??? KORMÁNY A FŐVÁROSI FŐPOLGÁRMESTERSÉGGEL(TARLÓSBÁCSI), MINTHA NEM IS EGY ORSZÁGBAN FUNKCIONÁLNÁNAK, HANEM KÉT KÜLÖN ÁLLAMKÉNT LÉTEZNÉNEK A KOZMOSZBAN !!! ELKÉPESZTŐ, AMIT CSINÁL EZ A VELEJÉIG ROHADT, KORRUPT BAGÁZS ! KÖZBEN ÖMLIK BE A TÖBBEZER MILLIÁRDOS UNIÓS PÉNZ, AMIT A HAVEROKKAL EGYÜTT NYÚLNAK LE FOLYAMATOSAN !!!!! A 3-AS METRÓN PEDIG ECCER TÉNYLEG OLYAN BALESET LESZ, AMELY SOK HALÁLESETTEL FOG JÁRNI, ÉS AKKOR ÉN IS A TÖBBIEKKEL MEGSKALPOLOM EZT A ROHADT, KAPZSI, KORRUPT, PÉNZÉHES BANDÁT ! ÍÍÍÍGÉREM, HOGY ÍGY LESZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6.Lenin 2015.08.30. 18:51:28

@nyünyüge:

"Egyszerűen arról lehet szó, hogy nem mehet adásba semmi olyan információ, amire előbb nem adja valaki jóváhagyását. "

Sajnos néhányan valószínűleg azt szerették volna hallani/látni, magyarul/németül, hogy a sógorék bemutatják azt a részletet is, amikor 1 nagy késsel OV öli a szerencsétleneket.
Már megint a szemét magyarok tehetnek mindenről.
ezért a néhány szóért semmi sem drága, de a látszat szerint nincs is sok értelme ezeket szajkózni.

Vajon miért ekkora az ellenzék támogatottsága már 5. éve?
Nem az ilyen hozzáállás miatt?
Ez a néhány tucat epéthányó nem a népharag (1 hamar nem is lesz), és nem fog elsöpörni semmit, és senkit.
Szerintem.
(1x talán Te is rádöbbensz, vagy nem)

mizrolist 2015.08.30. 19:17:23

@♔bаtyu♔: tényleg nem. A Hír TV hivatalosan magántulajdonban levő hírtelevízió; az M1 meg állami tulajdonú hírtelevízió.

nyünyüge 2015.08.30. 19:17:51

@6.Lenin:
Én személy szerint szó szerint szerettem volna hallani, hogy mit állapítottak meg az osztrák és a magyar hatóságok ebben a szörnyű ügyben.
És sajnos nem kapcsoltam át a HírTV-re.

Az meg nem érdekel, hogy szerinted én meg mások mit akartunk hallani.

Hogy hogy jön ide az ellenzék állapota, azt meg végképp nem tudom.
Itt egy brutális bűncselekmény, ami összefügg a menekültválsággal.
Erre jössz az ellenzék sötét jövőjével.
Vagy értsem úgy, hogy a kormánynak rettentő jól jön a menekültválság és annak minden szörnyű bugyra?

Punxsutawney Mormota 2015.08.30. 19:25:35

@Tudományos libsizmus: Ez csak perspektíva kérdése párttitkárkám, hogy ki van a csatornában. A Te békaperspektívádból nézve a csatorna egy valódi óceán, és csak azt látod, ami a szemed elé kerül... Nem baj, valakinek békának is kell lennie.

6.Lenin 2015.08.30. 19:36:31

@nyünyüge:

Ezek szerint te még nem hallottál ilyen, és ehhez hasonló tájékoztatót?

Szerintem a lényege az lehetett (nem néztem 1ik tv-n sem, csak a későbbi hírekben)

A sógoréknak meg kellett nyugtatni a saját közvéleményüket, hogy nekik ehhez semmi közük, és különben is eddig semmi konkrétat nem tudnak. Viszont látásra, majd a későbbiekben talán mondunk is valamit.

Még 1x nem írom le, hogy néhányan mit is szerettek volna hallani/látni.

Mi az összefüggés?

Már 5.éve naponta legalább 1000x bukik a kormány, most aztán vége, harsogják a politikai blogok. Ugyanaz a néhány tucat (vagy kevesebb) Népharag 15 percenkét hörgi a végítéletet.

Aztán a bányászbéka output-ját csókolgatják a valóságban.Rácuppanak a posz-tolók minden ....ra.
Minden eredmény nélkül.

Nehogy félreértsd, hogy aggódásból írom ezeket. Nagy ívben tojok a jelenlegi ellenzékre jobbról-bal irányba.

Most is csak azért írtam, mert meglepett, hogy még mindig leragadsz ennél az m1-es kérdésnél.
(nem is gondoltam, hogy van még 1 csatornás tv készülék is)

nyünyüge 2015.08.30. 19:43:00

@6.Lenin:
"Aztán a bányászbéka output-ját csókolgatják a valóságban.Rácuppanak a posz-tolók minden ....ra.
Minden eredmény nélkül."

Te meg ezen a látványon élvezkedsz, bár állítólag nem érdekel.

Nem tudom, melyik szánalmasabb.

eßemfaßom meg áll 2015.08.30. 19:44:39

Poldi bá, még mindig hülye vagy.

6.Lenin 2015.08.30. 19:50:23

@nyünyüge:

Miért lenne nekem szánalmas nézni/olvasni ezt a vergődést?

Olvasom az 1másnak feszüléseket, de ezt már leírtam 1 másik blogon.
Meglepve olvastam a te hozzászólásodat is ebben a témában (volt már szó erről kettőnk közt, ha nem olvaslak, nem írtam volna semmit)
Ennyi.

fidesz maszop dk egykutya 2015.08.30. 19:54:57

@vasgyuszi: azért akarnak németországba menni, mert ha már új életet kezdenek, akkor egy jó helyen akarják újrakezdeni, nem egy válság sújtotta mutyista balkáni államban... én is pontosan így szeretném, ha menekülnöm kellene valamiért, és minden gondolkodó ember így csinálná.
De ti fideszesek ezt nem érthetitek, mert a logikus gondolkodás nem az erősségetek.

fidesz maszop dk egykutya 2015.08.30. 19:57:21

@6.Lenin: "én nem a zemeszpére szavaztam, de..."
"én nem vagyok fideszes, de..."

Gyorgy Nagy 2015.08.30. 20:03:21

@Tamas Szeip: Rogán és a tőbbi budős TAPLÓ nem VIDÈKI budapestre BEVÁNDORLÓ proli?

6.Lenin 2015.08.30. 20:06:16

@fidesz maszop dk egykutya:

...,de attól még tojhatok arra, hogy kire szavazol, vagy nem?
Olvastam már tőled néhány hsz-t, és még a saját kezem is képes lennék letojni, mint 1etértő sorokat írjak neked.

brlv24 2015.08.30. 20:09:16

@kvadrillio: "BUDÁRA BEZZEG JUTOTTAK EZERMILLIÁRDOK CSILI-VILI 4-ES ÉS 2-ES METRÓRA, MERT ARRAFELÉ GAUZDAGOK LAKNAK"

Az megvan, hogy a 4-es metró 10 évig épült? És azelőtt 1991-ben döntött fővárosi közgyűlés a tender kiírásáról? :)
Nincs új a nap alatt..

brlv24 2015.08.30. 20:13:13

Ja és a poszthoz:

Ez valami ál-problémának tűnik. Csodálkozom, hogy embereknek ilyen hülyeségre van idejük..

brlv24 2015.08.30. 20:16:16

@nyünyüge: "Egyszerűen arról lehet szó, hogy nem mehet adásba semmi olyan információ, amire előbb nem adja valaki jóváhagyását. "

Túlbonyolítod, valószínű csak szimplán bénák..
Occam borotvája.

fidesz maszop dk egykutya 2015.08.30. 20:44:17

@6.Lenin: látom nem jött le mire céloztam, ezért leírom konkrétabban. Azt írod hogy leszarod a pártokat, ennek ellenére örömködsz, hogy az egyik kárán a másiknak jobb, és felháborodsz ha leszólják az egyiket. Tehát nem szarod le, csak nem mered bevallani.
2010 előtt ment az "én nem az emeszpére szavaztam, de..." ...dícséret, felszopás az maszop-nak.
Most pedig megy megy a "én nem szeretem a fideszt/jobbikos vagyok, de..." ...dícséret és felszopás a fidesznek.

6.Lenin 2015.08.30. 20:58:23

@fidesz maszop dk egykutya:

Szerintem neked nem "jött" le.
Én azokra tojok, akik képtelenek (eddig) rájönni arra, hogy valamit nem jól csinálnak.Vagy eredménytelen, amit eddig csináltak, de tökéletesen meg vannak győződve arról, csak ők lennének képesek bármit is megoldani, de eddig valahogy sehogy nem jött össze.
Természetesen ezért mindig mások a felelősek.

Azt is értem, hogy ma a legtöbben senkihez (sem) szeretnének tartozni.Azt is értem (talán), hogy ennek mi az oka.

Más...
Valójában az számomra érdektelen, hogy ki hová tartozik, vagy szeretne tartozni.
Magánügy. Alapjog.Tojok rá.

Celtic 2015.08.30. 20:59:17

@nu pagagyí: Evi. 80 milliard.
Akarhanyszor leirom, nem tudom felfogni.
Lehetne akar AFAt csokkenteni. Lehetne adossagot torelszetni.

Mennyi ilyen "csak evi nyolcvanmmiliard" megy el marhasagra? Nagyon gazdag orszag vagyunk.

vasgyuszi 2015.08.30. 21:01:40

@fidesz maszop dk egykutya: A tököm se fityeszes, felolem ott egye meg a fene az ÖSSZES politikust. Könnycseppet sem morzsolnék a bitófájuk mellett, az biztos. Egyébként már itt vagyok és a közbiztonságot, az egészségügyi- és szociális rendszert féltem ezektol a felesleges emberektol. Mi a francot fognak ezek itt kezdeni, amivel elorébb viszik az ország szekerét??? Ennyi utcasepro, mekdonálc-kiszolgáló és egyéb turha nem kell ide sem. Akkor?

fidesz maszop dk egykutya 2015.08.30. 21:09:47

@vasgyuszi: akkor miért nyomod az idióta fideszes mantrákat?

Az itteni közbiztonságot, egészségügyi szociális rendszert pedig ne féltsed tőlük, mert kurvára nem akarnak(és nem is maradnak) ebben az országban maradni, ahogy a fiatalok többsége sem... ezért akarnak nyugatra menni.

defcon12 2015.08.30. 21:27:11

@nyünyüge: Szándékosan írtam "hallás"-t, szinkrontolmács nélkül csak ez lett volna.Mivel a szinkrontolmács egy foglalkozás és az operatőr is más, így a szerkesztő is az.
Mondhatnám, hogy az asztalos sem bádogos.A tolmács is csak tolmács.Az más kérdés, hogy amíg neki nem kötelező szerkeszteni tudni, addig a másiknak kell a nyelvtudás.
Ha jól értelmezem a kis kockában (OTS és nem PIP) csak promózgatják a párhuzamosan történő legfontosabb témát/kat.Szerintem ez lehet a félreértés tárgya.

6.Lenin 2015.08.30. 21:42:49

@fidesz maszop dk egykutya:

Mo papírok nélkül nem engedheti tovább az ide illegálisan belépőket.
A migránsok nem eu-s állampolgárok. Nem utazhatnak szabadon az EU területén. A magyarok, igen.

Kevered (szándékosan?)a dolgokat.

A migránsoknak meg kell(ene )várniuk az ügyük elbírálását, de addig kötelesek vagyunk gondoskodni róluk, az ügy kimenetelétől függetlenül. erre szerződések köteleznek bennünket.Ez Mo-ot (is) terheli

Utána kell nézni.

defcon12 2015.08.30. 21:53:22

@nyünyüge: Mellesleg utoljára szerkesztőt élőben tolmácsolni (bár kopik a memory) a Bethlen Jancsi volt a tornyok dőlésénél, de csak addig, amíg nem szereztek egy hivatásost és ő átvette a melót.

vasgyuszi 2015.08.30. 22:10:42

@fidesz maszop dk egykutya:
"Egyébként már itt vagyok" ezzel arra céloztam finoman, hogy 'kint' vagyok. Német szemszögbol tekintem a menekült-kérdést és marhára nem értem, miképp lehettek ennyire hazaárulók politikusaink, amikor kihírdették a 'keblünkre az összes szír menekültet'-programot. Ép ésszel fel nem foghatom. Racionális magyarázatot sehol sem olvastam a sajtóban.

brlv24 2015.08.30. 22:51:41

@vasgyuszi: Hogyan fogadja Németországban ezt az átlagpolgár?

fidesz maszop dk egykutya 2015.08.31. 01:08:45

@6.Lenin: ki nem szarja le hogy mi a szabály? Ők nem az tuti, mert annak ellenére mind gyorsan elhagyja az országot...

vasgyuszi 2015.08.31. 22:20:47

@brlv24: Fogják a fejüket, hogy mi lesz ebbol... Szerintem az átlagpolgár még nem eszmélt rá, hogy milyen terheket ró a menekülthullám az ellátórendszerekre (segélyezés, egészségügy, munkaügy, lakáspolitika, közbiztonság). Iszonyatos költségek fognak még jelentkezni, de akkor más késo lesz, mert itt lesznek. A környezetemben senki nem tudott épkézláb magyarázattal szolgálni a befogadás ilyen mértéku felturbózására. Eddig is szaporodtak a szélsoséges muszlim megnyilvánulások, de ezek után... Kíváncsi vagyok, hogy pl. mikor emelik az eü. hozzájárulás, nyugdijjárulék, stb mértékét. Hirtelenjében, rohamtempóban alakítanak ki menekültszállókat, elvileg ideiglenes jelleggel (2 év...) és speciális lakásépítési program beindításán gondolkoznak. Kérdezem én: mi a f_szomból fizetik ezt? Csak nem az adókból? Hurrá! Majd a menekült státuszt kapott szír annyi GDP-t fog termelni? Zsír állása lesz, amibol fent tud tartani lakást, családot (pl. Münchenben)? Na ne röhögtessenek már! Ezek megint a rendszer ballasztjai lesznek, csak nem látom a mögöttes szándékot. Kell a francnak ennyi integrálhatatlan koszvadék ide. A dolgos fajta már eddig is itt volt (pl. az egyik házmester pont szír csóka), akik most jönnek azokra nem hinném, hogy ekkora tömegben szüksége lenne Németországnak, de Európának sem. A német média agymosó, zsidóseggnyló javarészt. Oszinte véleményeket, aggodalmakat jól eldugva egy-egy beszélgetos musorban lehet hallani. Foganatja persze nincsen. És akkor jön a valamilyen szír menekült fészbúkos videója, hogy tapsikolva fogadják valami német városban(faluban a menekültvonatot. Az is barom, amelyik kiáll az állomásra örömujjongani, másrészt négyszemközt marhára nem ez a vélemény... Majd akkor is örömködik a sok idióta, amikor pl. az üzemanyag jövedéki adóját emeli a kormány, hogy fedezze a megnövekedett kiadásokat??? A fillérb_szó németja, amelyik 1 Cent különbségért elmegy másik kútra tankolni, az majd örömmel lenyel 20-30 Centes emelést? Vagy, amikor a szír fiatalok bandákba verodve lézengenek az utcákon 'emelve' a közbiztonság érzetét, és esetleg el kapnak egy-egy fehér csaszit. De szép is lesz! Vagy a sok balos pina, amelyik a szír f_szra bukva f_ssa ki magából a keverékeket? Az új egyesült Európa, csak egy kicsit túltolták a Közel-Keletre ezt a nagy egyesülést... Borzalom!

2015.09.21. 05:24:36

@Terézia Sáfár: A költségek, melyek a hatalom fittogtatására pazarétoltatnak, e hatalom alapjait ássák alá. De a legrosszabb, legszemtelenebb kormány, ha azon kívül csapás nem éri, sokáig nem tartathatja fel magát!”Eötvös József Eszmék, gondolatok 1876. sorszámú gondolat.

"Már az is nagyon veszélyes, ha a kormányzat néha, mint Platón engedélyezte, hazudik. De mindinkább bizonyossá válik, nincs nagyobb veszély, mintha a kormányzat semmi egyebet nem tud, és nem tesz, csak hazudik, vagyis ha az egész államkormányzat a hazudozáson nyugszik." Hamvas Béla

2015.12.03. 18:24:09

Ki a fene néz ilyen bohóc tv-t mint ez a közszolgálati hülyeség?
Persze hogy lemaradunk arról ha valamit elcsesznek benne.
süti beállítások módosítása