Nem akarok hinni a fülemnek. Magyarország miniszterelnöke magára vállalja, beismeri, sőt, mintha büszkén tudatná: bennfentes információk alapján milliárdokat mentett ki a később csődbe került pénzintézetekből.
Orbán Viktor szerint a közpénz fontosabb, mint a "keményen dolgozó emberek" megtakarítása. Utóbbiak természetesen nem tudták, hogy veszélyben van a pénzük, nyugodtan aludtak, mert még mindig azt hitték a kis buták, hogy Európa közepén, stabil pénzügyi rendszerrel együtt, jogállami viszonyok között élnek, az állam megfelelő (ellenőrzési és más) mechanizmusok révén biztosítja, hogy legális keretek között elhelyezett befektetéseik megfelelő védettséget élvezzenek.
Ma már látjuk, hogy a fenti mondat minden állítása közül csak egy állja meg a helyét, az, hogy Európa közepén tartózkodunk. Nincs stabil pénzügyi rendszer, nem élünk jogállamban és a legális lehetőségekkel élő kisbefektető pénze nincs biztonságban.
Jó, ez nagy csalódás, főleg azoknak, akik most futhatnak a pénzük után.
De itt most másról van szó, egy újabb korszakhatáron lépett át a miniszterelnök.
Megvédi a közpénzt, mintha a sajátja lenne, s talán még elismerést is vár a huszáros, titkos pénzmentő akció miatt. Nyilvánvaló, hogy e sok milliárd kivonása végső lökést adott az érintett pénzintézetek összeomlásához, ami talán magától is bekövetkezett volna, de hogy ez a lépés nem hárította el, hanem inkább gyorsította a baj bekövetkeztét, az biztos.
Orbán Viktor ismét bebizonyította, hogy nem 15 millió magyar, nem is 10 millió magyar, még csak nem is a néhány milliósra csappant fideszes szavazótótábor miniszterelnöke, de nem ám. Orbán Viktor magának Orbán Viktornak a miniszterelnöke. Vak, aki ezt nem látja.
De hogy még ki is áll elénk, büszkén veri a mellét, hogy ő döntött, ő hozott össze az érintettekkel találkozót, s ő intézkedett az azonnali pénzkivonásról - ez tényleg mindennek a teteje. Mindez csaknem hatéves kormányzás után, mintha a banki csőd valamiféle természeti katasztrófa lenne, aminek következményeit ő a gáton állva, saját testével fogná fel, megvédve az összes alattvalót. Hálálkodjunk tehát.
Orbán Viktor számoljon el a történtekkel - ne a lelkiismeretével mert azt nem nagyon látjuk, hogy volna, hanem mindazokkal, akik nyugodtan aludtak az elmúlt hetekben, miközben "miniszterelnökük" már mentette ki a pénzét(?) a csődben lévő pénzintézetekből.
Íme, a vallomás:
Orbán Viktor terhelő vallomása maga ellen
2015.03.25. 14:38 Poldi bá
101 komment
Címkék: orbán viktor miniszterelnök bankcsőd
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
CSENDES 2015.03.25. 19:16:21
"Orbán Viktor szerint a közpénz fontosabb, mint a "keményen dolgozó emberek" megtakarítása."
A közpénz nem más, mint a keményen dolgozó kisemberek és más adózók jövedelmeiből ilyen-olyan módon elvont eszköz, melynek egy részét, lásd még MNB, lásd még Külügyi és Külgazdasági Minisztérium háttérintézményei nem tekintik közpénznek.:__) Hanem, HACSAKNEM?????
A közpénz nem más, mint a keményen dolgozó kisemberek és más adózók jövedelmeiből ilyen-olyan módon elvont eszköz, melynek egy részét, lásd még MNB, lásd még Külügyi és Külgazdasági Minisztérium háttérintézményei nem tekintik közpénznek.:__) Hanem, HACSAKNEM?????
Toportyán Zsóti 2015.03.26. 08:17:25
Harmadik törvény: A Fidesz nyelvén az „emberek", a „polgárok" és a „magyarok" gyűjtőfogalmak mindig Orbán Viktort jelentik. A patetikus politikai szólamok csak a reorbanizálás után nyerik el a valódi értelmüket.
Toportyán Zsóti 2015.03.26. 08:18:15
@Arthur Bloch: Ezeknél soha nem ez a legalja,mindig van lejebb.
meggyes alfonz 2015.03.26. 10:54:28
Valójában azzal, hogy parancsot adott a Questornál levő pénzek kimenekítésével pontosan azt tette, amitől félt. Bedöntötte a céget. Még ha meg is lett volna az összes kötvény ellenértékeként valamilyen eszközben a pénz, azokat akkor sem lehet egyik pillanatról a másikra pénzzé tenni (vagy csak nagy veszteségek árán). Tehát azzal, hogy minimum 3,5 MFt-ot az egyik pillanatról a másikra kimenekített, a Questornak pénzzé kellett tennie legalább ennyi befektetést, ami biztosan veszteséget okozott és így a már amúgy is bizonytalan cég nem bírta tovább és bedőlt.
kalapácstollú 2015.03.26. 10:55:17
Eszemben sincs mentegetni a regnáló hatalmat (ahogyan persze az ellenzékét sem), de én úgy gondolom, itt szó sincs bennfentes információkkal történő visszaélésről.
Mert mi történt? csődbe ment egy brókerhát (Buda-Cash), ezt követően a miniszterelnök utasítást adott, a minisztériumok pénzeit vonják vissza a brókerházakból.
A Buda-cash csődje nem volt titkos, tele volt vele a sajtó. Ez alapján eljárni tehát egyáltalán nem visszaélés. Bárki léphetett hasonlóképpen a saját megtakarításaival.
Ha tévednék, akkor elnézést!
Mert mi történt? csődbe ment egy brókerhát (Buda-Cash), ezt követően a miniszterelnök utasítást adott, a minisztériumok pénzeit vonják vissza a brókerházakból.
A Buda-cash csődje nem volt titkos, tele volt vele a sajtó. Ez alapján eljárni tehát egyáltalán nem visszaélés. Bárki léphetett hasonlóképpen a saját megtakarításaival.
Ha tévednék, akkor elnézést!
Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.03.26. 11:10:04
"Orbán Viktor szerint a közpénz fontosabb, mint a "keményen dolgozó emberek" megtakarítása."
Viktor ezt így nem gondolta végig. A rádiós igehirdetéseiben is mindig egyes szám első személyben veszél, mint egy király. Ezt nyilván el is hiszi. Ő dönt, ő old meg mindent. Itt is csak ezt hallhattuk. De ha be is ismert bármit, lesz valami következménye? Ugye?
Viktor ezt így nem gondolta végig. A rádiós igehirdetéseiben is mindig egyes szám első személyben veszél, mint egy király. Ezt nyilván el is hiszi. Ő dönt, ő old meg mindent. Itt is csak ezt hallhattuk. De ha be is ismert bármit, lesz valami következménye? Ugye?
Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.03.26. 11:13:07
@kalapácstollú: Az alap probléma az, hogy közpénz nem is lehetett volna ilyen brókerházban. A miniszterek elnöke alá tartozó miniszterek ilyen brókerházakban forgatták a közpénzt a hatályos törvényt is megkerülve. Ez már önmagában elég lenne a bukáshoz.
A "bennfentes" folytáshoz pedig:
444.hu/2015/03/26/tarsoly-azzal-nyugatott-mindenkit-a-quaestorban-hogy-szijjarto-majd-segit/
És persze ott van a kérdés: Viktor az állami pénzek gyors kivonásával nem maga döntötte be a brókerházat, szarban hagyva ezzel a kisbefektetőket?
A "bennfentes" folytáshoz pedig:
444.hu/2015/03/26/tarsoly-azzal-nyugatott-mindenkit-a-quaestorban-hogy-szijjarto-majd-segit/
És persze ott van a kérdés: Viktor az állami pénzek gyors kivonásával nem maga döntötte be a brókerházat, szarban hagyva ezzel a kisbefektetőket?
netnepper 2015.03.26. 11:21:08
Remélem, hogy most már a leghülyébbeknek is érthető a "hazai kézben működő bankrendszer" lényege.
És a magánnyugdíj megtakarítások rekvirálásakor elsődlegesen hangoztatott "nem engedjük eltőzsdézni a zemberek pénzét" szlogen is új megvilágításba kerül.
Don Viktor maga kívánja "eltőzsdézni" a közpénzt, elvégre 2/3-al a háta mögött mi baja lehet belőle...:-).
Mindenesetre most jól megalapozta az időskori hosszú és nyugodt börtönéveit...
És a magánnyugdíj megtakarítások rekvirálásakor elsődlegesen hangoztatott "nem engedjük eltőzsdézni a zemberek pénzét" szlogen is új megvilágításba kerül.
Don Viktor maga kívánja "eltőzsdézni" a közpénzt, elvégre 2/3-al a háta mögött mi baja lehet belőle...:-).
Mindenesetre most jól megalapozta az időskori hosszú és nyugodt börtönéveit...
saci02 2015.03.26. 11:23:01
Es persze van celja is a bedontesnek: ugyanis Magyarorszagon egyedul a Quaestornal volt foglalkoztatoi nyugdij szolgaltatas. Szerintem egy even belul a kozszolgaknak es a kozalkalmazottaknak kotelezo benne reszt venni, persze az allam fogja nyujtani a szolgaltatast....
high up! 2015.03.26. 11:27:42
HOGY TUDOTT EGY KÜLÜHY MILLARDOKAT KIVENNI A QUESTORBÓL, AMIKOR ANNAK 100 MILLIÁRDOS HIÁNYA VAN??
HOHY LEHET EGY ILLIKVIS CÉGBÖL MILLIÁRDOKAT KIVENNI EGYIK NAPRÓL A MÁSIKRA?
Válasz: elvtársi-oligarch fideszkomcsi vircsaft
(ezért van Tarsoly elvtárs szabadlábon)
FOLYTASSUK!
HOHY LEHET EGY ILLIKVIS CÉGBÖL MILLIÁRDOKAT KIVENNI EGYIK NAPRÓL A MÁSIKRA?
Válasz: elvtársi-oligarch fideszkomcsi vircsaft
(ezért van Tarsoly elvtárs szabadlábon)
FOLYTASSUK!
high up! 2015.03.26. 11:32:22
@CSENDES: "Orbán Viktor szerint a közpénz fontosabb, mint a "keményen dolgozó emberek" megtakarítása."
és folytassuk: ami közpénzt aztán a fideszkomcsik a magánszámlájukra tolnak az egykulcsos adó, a végtörlesztés, a haveri gáz offshore cégek, a közbeszerzések segítségével.
Há nem igaza van Orbaneszku diktátornak, hogy a "köz"pénz neki fontosabb a NER jobbágyok pénzeinél?
FOLYTASSUK!
és folytassuk: ami közpénzt aztán a fideszkomcsik a magánszámlájukra tolnak az egykulcsos adó, a végtörlesztés, a haveri gáz offshore cégek, a közbeszerzések segítségével.
Há nem igaza van Orbaneszku diktátornak, hogy a "köz"pénz neki fontosabb a NER jobbágyok pénzeinél?
FOLYTASSUK!
Arcade Macho 2015.03.26. 11:37:28
az hogy Orban 2010 -ig csak eljart focizgatni mikozben felmarkolta a fizukajat az egy dolog, viszont utana a retardaltja meg plakaton is hirdette hogy tessenek allamkotvenyt venni!
erre egy allami ceg allamkotvenyt vesz egy ulibuli brokercegnel, amikor ott az allamkincstar
ezert egyertelmuen Orban a hibas, hiszen most lathattuk jol, hogy tudta utasitani a sok csicskasat hogy ki kell onnan vonni a penzt!!!
erre egy allami ceg allamkotvenyt vesz egy ulibuli brokercegnel, amikor ott az allamkincstar
ezert egyertelmuen Orban a hibas, hiszen most lathattuk jol, hogy tudta utasitani a sok csicskasat hogy ki kell onnan vonni a penzt!!!
Mérnork 2015.03.26. 11:40:12
@kalapácstollú:
Tévedsz, mer itt a patásorbánrúl van szó, ő mindenképp csakis
a. benfentes infók alapján, törvénytelenül döntött,
b. direkt kibaszott mindenkivel,
c. meg amúgyis dögöljön meg!!!
Úgyhogy ez most a fidesz öszödi beszéde (már vagy a 10.), csak mi illyen toleráns demokraták vagyunk, akik nem mennek ki emiatt az uccára törni zúzni, mint 2006-ban a fideszesek.
Tévedsz, mer itt a patásorbánrúl van szó, ő mindenképp csakis
a. benfentes infók alapján, törvénytelenül döntött,
b. direkt kibaszott mindenkivel,
c. meg amúgyis dögöljön meg!!!
Úgyhogy ez most a fidesz öszödi beszéde (már vagy a 10.), csak mi illyen toleráns demokraták vagyunk, akik nem mennek ki emiatt az uccára törni zúzni, mint 2006-ban a fideszesek.
Arcade Macho 2015.03.26. 11:40:22
@Kéményen drogozó kisember: igen!!!
valszeg hangfelvetel is keszult azon az ominozus gyulesen es ott varja a kemenyen dolgozo kisdiktatornak a karakteröngyilkossagat
most mar csak az kell hogy a smittpalika modjara elkezdjen ossze-vissza pofazni
valszeg hangfelvetel is keszult azon az ominozus gyulesen es ott varja a kemenyen dolgozo kisdiktatornak a karakteröngyilkossagat
most mar csak az kell hogy a smittpalika modjara elkezdjen ossze-vissza pofazni
high up! 2015.03.26. 11:44:17
@kalapácstollú:
na te aztán jó naív vagy: tényleg asziszed, hogy ebben az Orbaneszku által felépített fideszkomcsi oligarcha háttérhatalomban (Simicska, Nyerges, Tarsoly, Garancsi, stb) a dolgok majd úgy müködnek, hogy ez a lekötelezett MLSZ-es funkci, győri díszpolgár Tarsoly haver majd nem fog szólni Orbaneszku gazdijának, hogy csődöt mondok holnapután, mentsétek ki még holnap a pénzeteket?
Barátom, bármibe lefogadom, hogy egy darab fideszes lótuszfaktuszt se fogsz találni a Questor károsultak listáján!
De olyat biztosan, aki vagy akinek a famíliája épp jókor vette ki a pénzét. Mert persze ők is Pénzügyi Látnokok voltak, mint a Felcsúti Gumicsizmás.
FOLYTASSUK!
na te aztán jó naív vagy: tényleg asziszed, hogy ebben az Orbaneszku által felépített fideszkomcsi oligarcha háttérhatalomban (Simicska, Nyerges, Tarsoly, Garancsi, stb) a dolgok majd úgy müködnek, hogy ez a lekötelezett MLSZ-es funkci, győri díszpolgár Tarsoly haver majd nem fog szólni Orbaneszku gazdijának, hogy csődöt mondok holnapután, mentsétek ki még holnap a pénzeteket?
Barátom, bármibe lefogadom, hogy egy darab fideszes lótuszfaktuszt se fogsz találni a Questor károsultak listáján!
De olyat biztosan, aki vagy akinek a famíliája épp jókor vette ki a pénzét. Mert persze ők is Pénzügyi Látnokok voltak, mint a Felcsúti Gumicsizmás.
FOLYTASSUK!
Arcade Macho 2015.03.26. 11:56:08
en.wikipedia.org/wiki/Insider_trading#Proof_of_responsibility
en mint egy felelosen gondolkodo allampolgar szabadidomben levadasznam ezeket siman csak kernek papirt, hogy a mobil hivasokat es a quaestor ugyfelkifizeteseket adjak ki nekem, erre tok folosleges titkosszolgalatot fenntartani
mondjuk le kellene csukni a fel fidesz vezerkart akkor :)
en mint egy felelosen gondolkodo allampolgar szabadidomben levadasznam ezeket siman csak kernek papirt, hogy a mobil hivasokat es a quaestor ugyfelkifizeteseket adjak ki nekem, erre tok folosleges titkosszolgalatot fenntartani
mondjuk le kellene csukni a fel fidesz vezerkart akkor :)
Bobby Newmark 2015.03.26. 12:57:58
Jó, ez mind szép és jó, FELJELENTETTE MÁR VALAKI? Vagy most arra várunk, hogy rácsattintsa a saját csuklójára a bilincset, vagy mi a fasz?
Pop40 2015.03.26. 13:00:54
@netnepper: "Remélem, hogy most már a leghülyébbeknek is érthető a "hazai kézben működő bankrendszer" lényege."
Zseniálisan összefoglaltad a sztori lényegét.:-)
Zseniálisan összefoglaltad a sztori lényegét.:-)
sas70 2015.03.26. 13:00:59
@high up!: Ha meg véletlenül mégis, akkor majd azokat kártalanítják! A többinek meg járni jár, csak nem jut!
sas70 2015.03.26. 13:05:13
@Bobby Newmark: Na de miért? Még meg sem vádolták semmivel? Hol élsz te, hogy embereket csak úgy letartóztatnak egy demokráciában? Nehogy már a TEK-et is kivonultasd egy ilyen piti dologért! Meg elvárd, hogy házkutatást tartsanak, iratokat, számítógépeket foglaljanak le!
fay rodisz 2015.03.26. 13:21:27
@kalapácstollú:
"Mert mi történt? csődbe ment egy brókerhát (Buda-Cash), ezt követően a miniszterelnök utasítást adott, a minisztériumok pénzeit vonják vissza a brókerházakból."
Az történt, hogy a saját megmondása szerint az államháztartási törvény megszegéséről tudomása volt, és figyelmeztette a csalókat, hogy mentsék a lóvét.
Felesleges ragozni, orbán bűnöző, rabszíjra vele, ha a sok birkamenetes szerint demokráciában élünk, akkor lássuk a csalás következményeit, a rabszíjon vezetett csúti mutánst.
"Mert mi történt? csődbe ment egy brókerhát (Buda-Cash), ezt követően a miniszterelnök utasítást adott, a minisztériumok pénzeit vonják vissza a brókerházakból."
Az történt, hogy a saját megmondása szerint az államháztartási törvény megszegéséről tudomása volt, és figyelmeztette a csalókat, hogy mentsék a lóvét.
Felesleges ragozni, orbán bűnöző, rabszíjra vele, ha a sok birkamenetes szerint demokráciában élünk, akkor lássuk a csalás következményeit, a rabszíjon vezetett csúti mutánst.
netnepper 2015.03.26. 13:35:47
Most már bármi áron hatalmon kell maradnia a fidesz haramiának, mivel beláthatatlan mértékű a vesztenivalójuk.
Netuddki. 2015.03.26. 13:38:23
"Orbán Viktor szerint a közpénz fontosabb, mint a "keményen dolgozó emberek" megtakarítása."
Persze. Ha bizonyítható módon kiderül, hogy eltőzsdézték akkor jól valagba lesz rúgva...
Persze. Ha bizonyítható módon kiderül, hogy eltőzsdézték akkor jól valagba lesz rúgva...
Gyorgy Nagy 2015.03.26. 13:39:11
Börtönbe a stadionok épitetővel !
Pop40 2015.03.26. 13:42:19
@Mérnork: Ha tudsz egyéb opciót, ne tartsd magadban. Megöl a kíváncsiság.
Netuddki. 2015.03.26. 13:42:40
@Mérnork: A c. pont az egy jó alternatíva...
Pop40 2015.03.26. 13:44:07
@Bobby Newmark: Poltnál? Minek? Kár a papírt pazarolni.
Majd ha megbuknak ők is, meg a kádereik is, legkorábban akkor lesz itt elszámoltatás.
Vagy ha kimegy egymillió ember az utcára.
Majd ha megbuknak ők is, meg a kádereik is, legkorábban akkor lesz itt elszámoltatás.
Vagy ha kimegy egymillió ember az utcára.
♔bаtyu♔ 2015.03.26. 13:51:48
A kisember megkapja a pénzét, ugyanis ha bankba tette, 6 millióig biztosítva van.
A többi nem biztos, de miért is kellene, nyilván pontosan tudta, hogy nagy haszon, de nagy bukás is benne lehet a zsákban.
Jó ez a fideszezés, ugyanis ezek nem ma kezdték és lebukni is csak azért buktak le szerintem, mert Orbán utasítására gyorsan kiszedték az állami pénzeket. Ha annyira fideszes buli lett volna ez, Orbán nem vonatja ki az állami pénzeket, hanem csendesen elintézik másképp.
A többi nem biztos, de miért is kellene, nyilván pontosan tudta, hogy nagy haszon, de nagy bukás is benne lehet a zsákban.
Jó ez a fideszezés, ugyanis ezek nem ma kezdték és lebukni is csak azért buktak le szerintem, mert Orbán utasítására gyorsan kiszedték az állami pénzeket. Ha annyira fideszes buli lett volna ez, Orbán nem vonatja ki az állami pénzeket, hanem csendesen elintézik másképp.
ursus artos 2015.03.26. 14:02:44
@Kéményen drogozó kisember: "A rádiós igehirdetéseiben is mindig egyes szám első személyben veszél, mint egy király."
A király többes szám első személyben beszél.
A király többes szám első személyben beszél.
fay rodisz 2015.03.26. 14:03:45
@♔bаtyu♔:
Ébresztő, ez nem bank. Hülyére vagy véve, ez mondjuk nem nehéz.
orbán egy gazdasági seggfej, ha a versenyszférában kéne megélnie a legmagasabb pozíció amit elérhetne, az a bírósági sorba álló lenne a beadványokkal. Nem kell csodálkozni, hogy nem eltusolta, hanem lebuktatta saját magát. Ennyi agya van. Azt hitte mindenki olyan hülye mint te, és beveszi a hazugságokat.
Ébresztő, ez nem bank. Hülyére vagy véve, ez mondjuk nem nehéz.
orbán egy gazdasági seggfej, ha a versenyszférában kéne megélnie a legmagasabb pozíció amit elérhetne, az a bírósági sorba álló lenne a beadványokkal. Nem kell csodálkozni, hogy nem eltusolta, hanem lebuktatta saját magát. Ennyi agya van. Azt hitte mindenki olyan hülye mint te, és beveszi a hazugságokat.
♔bаtyu♔ 2015.03.26. 14:08:07
@fay rodisz: Ostoba gyurcsánycsicska vagy, de mégis beleszólsz. Bank is érintett és szerintem inkább te vagy hülyére véve azzal, hogy az Index a komolyabb ügyfelek helyett csóró öreg néniket és bácsikat mutogat, akik az érintett BANK-ból szeretnének a pénzükhöz jutni.
Sir Galahad 2015.03.26. 14:08:29
Bocsánat, de ha jól értem, amit Viktor mond, mindössze annyi történt, hogy miután a Questor bedőlt, aggódni kezdett, hogy mi lesz, ha vele dől a többi dominó is, ezért azt mondta, vegyék ki a brókercégeknél parkolt állami pénzeket. Ezt mindenki más ugyanígy megtehette volna, hiszen tévéje, rádiója, esetleg nete van mindenkinek, nem titokban dőlt be a Questor. Ja, hogy nem volt ennyi eszük? Lehet, de azért miért Orbán a hibás?
fay rodisz 2015.03.26. 14:11:20
@♔bаtyu♔:
A bennfentes kereskedelem mindenhol bűncselekmény.
A kincstár kikerülése és az állami pénzek brókercégbe helyezése szintén bűncselekmény.
Ne erőlködj Endre, ezt bebuktátok, ha valóban demokráciában élünk, ahogy azt hangoztatjátok, akkor a maffia kegyeltjeid a sittre kerülnek.
Keress állást, a bérkommentelés időszaka lassan lejár, a sittről nem fognak neked utalni egy fillért sem a hazugságaidért.
A bennfentes kereskedelem mindenhol bűncselekmény.
A kincstár kikerülése és az állami pénzek brókercégbe helyezése szintén bűncselekmény.
Ne erőlködj Endre, ezt bebuktátok, ha valóban demokráciában élünk, ahogy azt hangoztatjátok, akkor a maffia kegyeltjeid a sittre kerülnek.
Keress állást, a bérkommentelés időszaka lassan lejár, a sittről nem fognak neked utalni egy fillért sem a hazugságaidért.
fay rodisz 2015.03.26. 14:13:19
@Sir Galahad:
Nem igazán látod át. Ha orbán tudott arról, hogy az állami pénzek brókercégeknél parkolnak, akkor bűnöző azokkal együtt, akik a pénz oda helyezték el. Nézz utána az Államkicstár miért van és mi a feladata.
Nem igazán látod át. Ha orbán tudott arról, hogy az állami pénzek brókercégeknél parkolnak, akkor bűnöző azokkal együtt, akik a pénz oda helyezték el. Nézz utána az Államkicstár miért van és mi a feladata.
♔bаtyu♔ 2015.03.26. 14:14:36
@fay rodisz: Amúgy pedig Orbán nagyon is jól csinálta, a belső pletyka hatására nem mentegette a gazembereket, hanem azonnal kivetette a lóvét. Amire egyébként a piramis össze is dőlt.
Tudom, hogy te ostoba vagy, szerintem fel sem fogod, hogy konkrétan mivel is kellene vádolni Orbánt, nem is neked írom, csak a te ürügyeden, de ha valaki nem vádolható ebben az ügyben, az éppen Orbán. Legalábbis ezért nem, azért már esetleg igen, hogy bár a ballibsik 5 évesre hosszabbított ellenőrzési intervallumra mutogatnak, azt nem változtatták meg.
Persze az Index és a ballibsik rendesen a nyakára másztak volna, antiszemitizmus, európa segíts, stb., de szerintem Orbánékat ez sem menti fel, nem az index és nem a ballibsik kormányoznak.
Tudom, hogy te ostoba vagy, szerintem fel sem fogod, hogy konkrétan mivel is kellene vádolni Orbánt, nem is neked írom, csak a te ürügyeden, de ha valaki nem vádolható ebben az ügyben, az éppen Orbán. Legalábbis ezért nem, azért már esetleg igen, hogy bár a ballibsik 5 évesre hosszabbított ellenőrzési intervallumra mutogatnak, azt nem változtatták meg.
Persze az Index és a ballibsik rendesen a nyakára másztak volna, antiszemitizmus, európa segíts, stb., de szerintem Orbánékat ez sem menti fel, nem az index és nem a ballibsik kormányoznak.
♔bаtyu♔ 2015.03.26. 14:16:11
@fay rodisz: Te ostoba ez azonban nem bennfentes kereskedelem.
HaCS 2015.03.26. 14:21:52
@♔bаtyu♔:
Kedves értelmiségi hozzászóló!
Amennyiben információid esetleg hiányosak lennének elárulom, hogy itt nem egy sima pénzintézeti csődről van szó, (vö. "nagy bukás") ugyanis folytatólagosan elkövetett köztörvényes bűncselekmények alapos gyanúja merült fel.
Ilyen stabil pénzügyi rendszerrel, ill. megfelelő felügyelettel rendelkező országokban bizony nincs "benne a zsákban".
Kedves értelmiségi hozzászóló!
Amennyiben információid esetleg hiányosak lennének elárulom, hogy itt nem egy sima pénzintézeti csődről van szó, (vö. "nagy bukás") ugyanis folytatólagosan elkövetett köztörvényes bűncselekmények alapos gyanúja merült fel.
Ilyen stabil pénzügyi rendszerrel, ill. megfelelő felügyelettel rendelkező országokban bizony nincs "benne a zsákban".
Bobby Newmark 2015.03.26. 14:22:08
@sas70: Na mondjuk a vádemelés a nyomozati szakasz lezárásával történik, az meg el sem kezdődik feljelentés nélkül, de oké, a lényegét tekintve persze igazad van.
fay rodisz 2015.03.26. 14:25:19
@♔bаtyu♔:
Agymosottkám, ez kicsit nagyobb ügy ennél. Leírom neked is, Államháztartási törvény. Ismételd át, főleg az Államkincstárral kapcsolatos részeket, ha van annyi agyad amivel megérted akkor talán rájössz miért vagy buta amikor bűnözőket támogatsz a hazugságaiddal.
Agymosottkám, ez kicsit nagyobb ügy ennél. Leírom neked is, Államháztartási törvény. Ismételd át, főleg az Államkincstárral kapcsolatos részeket, ha van annyi agyad amivel megérted akkor talán rájössz miért vagy buta amikor bűnözőket támogatsz a hazugságaiddal.
♔bаtyu♔ 2015.03.26. 14:26:22
@fay rodisz: Nehogy már épp te akarj leírni bármit is fityma:))
♔bаtyu♔ 2015.03.26. 14:28:35
@HaCS: És ezt ki kérdőjelezi meg? Az egy dolog, hogy most pattant ki, mert Orbánék kivonták az állami pénzeket.
Egyébként kb, múlt héten írtam, kíváncsi vagyok, vajon fel merik e göngyölíteni az egészet, mert nem biztos.
Egyébként kb, múlt héten írtam, kíváncsi vagyok, vajon fel merik e göngyölíteni az egészet, mert nem biztos.
Bobby Newmark 2015.03.26. 14:29:14
@♔bаtyu♔: Már megint irtózatosan hülye vagy. Ami persze nem újdonság.
Amit mondasz, pontosan az történt két éve, amikor odavitték az állami pénzeket, hogy azzal megmentsék a haverokat. Eddig működött a dolog, eddig húzták vele.
Ez dőlt most be, de úgy, hogy már az állami pénzek sem tudták kompenzálni a csalást és a pénzpumpát, tetejébe a svájci frankos szoptával.
Amit mondasz, pontosan az történt két éve, amikor odavitték az állami pénzeket, hogy azzal megmentsék a haverokat. Eddig működött a dolog, eddig húzták vele.
Ez dőlt most be, de úgy, hogy már az állami pénzek sem tudták kompenzálni a csalást és a pénzpumpát, tetejébe a svájci frankos szoptával.
fay rodisz 2015.03.26. 14:30:41
@♔bаtyu♔:
Elég gyorsan eljutottál oda, hogy az igazság ellen nem tudsz küzdeni.
Megy a sittre a vezéred, örülj ha megúszod és nem kíséred.
Elég gyorsan eljutottál oda, hogy az igazság ellen nem tudsz küzdeni.
Megy a sittre a vezéred, örülj ha megúszod és nem kíséred.
♔bаtyu♔ 2015.03.26. 14:30:57
@Bobby Newmark: Na itt a másik bennfentes zseni:)))
Persze és végig tartották veled a kapcsit telefonon, most itt név nélkül ki is pakolsz.
Persze és végig tartották veled a kapcsit telefonon, most itt név nélkül ki is pakolsz.
Arcade Macho 2015.03.26. 14:31:35
@♔bаtyu♔: te batyufasz!!!
bankbetere 30 milka, mig tokeszamlara 6 milka
Fot es Alsonemedi meg baszhattya akar a 30 milkat is, ha egyszeruen a csuti vajdad MEGENGEDTE hogy allami penzen ilyen piramisjatekot toljanak akkor is ha milliardokrol volt szo!!!
bankbetere 30 milka, mig tokeszamlara 6 milka
Fot es Alsonemedi meg baszhattya akar a 30 milkat is, ha egyszeruen a csuti vajdad MEGENGEDTE hogy allami penzen ilyen piramisjatekot toljanak akkor is ha milliardokrol volt szo!!!
♔bаtyu♔ 2015.03.26. 14:34:13
@Arcade Macho: Ha pedig beleszól, te lettél volna az első, aki ajvékol, hogy a csuti vajda kézivezérli a településeket.
Arcade Macho 2015.03.26. 14:35:29
@fay rodisz: acsi!!!
megis a szijjarto a hatalmas nyelvcsapasokert hogyan mashogy kaphatta volna a lovettat?
elvitte a 20 Mrdnyi zsetont, ott ha csak 8 ezrelek volt az extra tranzakcios dij, hat maris Szijjarto petike 160 millas hazikojanal jarunk osszegben egy tranzakcional!!!
ugye nem gondoltad komolyan ezt hogy o a megdolgozott penzen vegyen luxuskecot?
megis a szijjarto a hatalmas nyelvcsapasokert hogyan mashogy kaphatta volna a lovettat?
elvitte a 20 Mrdnyi zsetont, ott ha csak 8 ezrelek volt az extra tranzakcios dij, hat maris Szijjarto petike 160 millas hazikojanal jarunk osszegben egy tranzakcional!!!
ugye nem gondoltad komolyan ezt hogy o a megdolgozott penzen vegyen luxuskecot?
Arcade Macho 2015.03.26. 14:38:13
@♔bаtyu♔: nem ez volt az allitasom
az volt hogy nem tudod mirol beszelsz...
amugy ez nem BEVA ala tartozik azaz 0 a karterites osszege
az allitas meg kifejtve, pedig mar sokan sokfelekeppen leirtak: egyes allami szervek RESZT vettek orbani kezivezerlessel a Quaestor altal felepitett piramisjatekban
az volt hogy nem tudod mirol beszelsz...
amugy ez nem BEVA ala tartozik azaz 0 a karterites osszege
az allitas meg kifejtve, pedig mar sokan sokfelekeppen leirtak: egyes allami szervek RESZT vettek orbani kezivezerlessel a Quaestor altal felepitett piramisjatekban
sas70 2015.03.26. 14:40:26
@sas70: Nem külföldről pénzelt bomalsztó@Bobby Newmark: Persze, helyesen gyanúsítást kellett volna írnom, csak hétköznapi módon fogalmaztam. A lényeg persze ugyan az marad.
Le Orme 2 2015.03.26. 14:42:43
Egy újabb értelmi fogyatékos írása a témában.
sas70 2015.03.26. 14:44:19
@Bobby Newmark: Persze, gyanúsítást kellett volna írnom szakszerűen. A lényegen nem változtat.
sas70 2015.03.26. 14:46:16
@♔bаtyu♔: Az még nem tudjuk, hogy itt volt-e bennfentes kereskedelem, minden esetre egy vizsgálatot ez is megérne, mert némi gyanú azért felmerül az időzítés kapcsán.
high up! 2015.03.26. 14:50:51
Hol van Pót Peti a legfőbb ügyész ilyenkor????
Hol van Lázár Luxushotel és Fácánvadász altitkár eftárs ilyenkor, hogy azonnal megszállja a Questor alapokat?
ÉS hol vannak ezek a Nyócosztályos eszü Rogánok, Szargyártók, hogy lecsapjanak a Nem Munkaalapú Társadalom Oligarcháira???
FOLYTASSUK!
Hol van Lázár Luxushotel és Fácánvadász altitkár eftárs ilyenkor, hogy azonnal megszállja a Questor alapokat?
ÉS hol vannak ezek a Nyócosztályos eszü Rogánok, Szargyártók, hogy lecsapjanak a Nem Munkaalapú Társadalom Oligarcháira???
FOLYTASSUK!
csak egy néző 2015.03.26. 14:51:07
@Le Orme 2:
"Egy újabb értelmi fogyatékos írása a témában."
Baromarcú köcsög,csicska, tényleg sikerült megcáfolnod komoly érvekkel.
Bravó.
"Egy újabb értelmi fogyatékos írása a témában."
Baromarcú köcsög,csicska, tényleg sikerült megcáfolnod komoly érvekkel.
Bravó.
csak egy néző 2015.03.26. 14:52:00
@high up!:
Hol vannak, hol vannak. Most osztják szét a lopott lóvét.
Hol vannak, hol vannak. Most osztják szét a lopott lóvét.
sas70 2015.03.26. 14:58:32
@Arcade Macho: Na azért ez sem ennyire egyértelmű, hogy nem tartozik a BEVA hatáskörébe. Ugyanis az a kérdés, hogy a keményen dolgozó kisemberek, milyen szerződést írtak alá és milyen megbízást adtak az értékpapír forgalmazójának? Ha csak vettek valamilyen fecnit, az más, mintha nyitottak egy értékpapír számlát és azon bizonyos eszközöket helyeztek el. Itt persze nem a mögöttes eszközök értékvesztésére gondolok feltétlenül, mert arra nem terjed ki a védelem.
Szóval ebben lesznek még bőven tenni valók.
Szóval ebben lesznek még bőven tenni valók.
high up! 2015.03.26. 15:01:48
@♔bаtyu♔:
Azt nem tudom, hogy akinek a fejében ekkora setétség uralkodik mint neked, az miért nem megy le a CBA-ba oszt vesz magának egy 20 wattos égőt? Vagy végzi el a Nyóccátalánost?
Fideszkomcsikám, én azt elhiszem neked, hogy te mint havi 90 ezren tengődő a fidesz-fosabbik tipikus Átlagproliszavazója fel se fogod azt, hogy mit jelent az, ha valakinek akár csak 100 ezer forint megtakarítása van és az egyszerre nincs ott, hanem futni kell érte. Aztán ha szerencséje van az illetőnek, akkor 1 év múlva visszakapja.
De van aki ennél sokkal többet veszít és még csak nem is lopta a pénzt.
Köszönhetően a 25 éve rendre elbaszott politikia környzetnek, a vesztes rendre csak a magadfajta 90%-nyi prolira vett népség. Neked eddig még ez se tünt fel.
FOLYTASSUK!
Azt nem tudom, hogy akinek a fejében ekkora setétség uralkodik mint neked, az miért nem megy le a CBA-ba oszt vesz magának egy 20 wattos égőt? Vagy végzi el a Nyóccátalánost?
Fideszkomcsikám, én azt elhiszem neked, hogy te mint havi 90 ezren tengődő a fidesz-fosabbik tipikus Átlagproliszavazója fel se fogod azt, hogy mit jelent az, ha valakinek akár csak 100 ezer forint megtakarítása van és az egyszerre nincs ott, hanem futni kell érte. Aztán ha szerencséje van az illetőnek, akkor 1 év múlva visszakapja.
De van aki ennél sokkal többet veszít és még csak nem is lopta a pénzt.
Köszönhetően a 25 éve rendre elbaszott politikia környzetnek, a vesztes rendre csak a magadfajta 90%-nyi prolira vett népség. Neked eddig még ez se tünt fel.
FOLYTASSUK!
2015.03.26. 15:28:42
@♔bаtyu♔: Nem más ez, mint egy újabb front, amit Orbán nyitott. Úgy tűnik, a fideszen belül rohad minden....
Minisztériumok játszanak állami pénzekkel a tőzsdén???? És Orbán a hős, aki nem vizsgálatot kezdeményez, nem börtönbe zár bűnözőket, hanem kimenti a zállam pénzét? Te teljesen más dimenzióban élsz?
Itt csak arról lehet szó, hogy ez az ügy valamiért kívül esett Orbán érdeklődési körén. Vagy útban volt a céljai megvalósításához. Mindegy, ebből isn látszik, Orbán mellett állni nem biztonságos... te sem tudhatod, mikor leszel lapáton.
Minisztériumok játszanak állami pénzekkel a tőzsdén???? És Orbán a hős, aki nem vizsgálatot kezdeményez, nem börtönbe zár bűnözőket, hanem kimenti a zállam pénzét? Te teljesen más dimenzióban élsz?
Itt csak arról lehet szó, hogy ez az ügy valamiért kívül esett Orbán érdeklődési körén. Vagy útban volt a céljai megvalósításához. Mindegy, ebből isn látszik, Orbán mellett állni nem biztonságos... te sem tudhatod, mikor leszel lapáton.
2015.03.26. 15:32:04
@♔bаtyu♔: Kik lesznek a következő cicaharc fellépői? Kövér vs Lázár?
Bobby Newmark 2015.03.26. 15:32:07
@♔bаtyu♔: Én nagyon sajnálom, hogy neked a leghalványabb lila zaftosodott fingocskád sincsen egy brókercég működéséről, a piramisjátékokról, meg agyad se, hogy önálló gondolataid legyenek, és a Fidesz seggéből akarod kinyalni az információkat, de hát ezért vagy te egy semmi másra nem alkalmas droid.
Ettől még azért vagyunk páran, akik nem rövid pórázon tartott szócsövek vagyunk, és össze tudunk adni egyet meg egyet.
Ettől még azért vagyunk páran, akik nem rövid pórázon tartott szócsövek vagyunk, és össze tudunk adni egyet meg egyet.
sorstalan gáz 2015.03.26. 15:58:11
Mindenkinek joga van hülyének lenni
Lehet(ett) felvenni devizahitelt 10-20 év futamidővel, berakni a pénzt kamu pénzintézetekbe mesebeli kamatra, vásárolni egzotikus nevű bóvli befektetési alapok kötvényeiből. Én ebbe a kategóriába teszem a MANYUP-okat is, csak később jött volna el a becsődölés
Mindig lesz elég hülye, pedig nem kötelező
Lehet(ett) felvenni devizahitelt 10-20 év futamidővel, berakni a pénzt kamu pénzintézetekbe mesebeli kamatra, vásárolni egzotikus nevű bóvli befektetési alapok kötvényeiből. Én ebbe a kategóriába teszem a MANYUP-okat is, csak később jött volna el a becsődölés
Mindig lesz elég hülye, pedig nem kötelező
Valóság nevű unokahúgotok 2015.03.26. 16:05:00
Ez eddig 3 év Viktor fiam (Btk. 410.§ b) pontja). De ha jobban belegondolunk, akkor van itt még más is, pl. a Btk. 305. és 306-os paragrafusai. Ezek is érnek darabonként vagy 3-3 évet!:)
Viktorkám, mire kikecmeregsz a dutyiból, már erősen felújításra fog szorulni a felcsúti csodastadionod, Gyurcsányferi most született kisfia meg már lassan a csajokat fogja addigra hajkurászni!
Viktorkám, mire kikecmeregsz a dutyiból, már erősen felújításra fog szorulni a felcsúti csodastadionod, Gyurcsányferi most született kisfia meg már lassan a csajokat fogja addigra hajkurászni!
Arcade Macho 2015.03.26. 16:31:35
@sas70: a quaestornal szerintem 2 fo dolog volt, a kotveny aminel bekamuztak hogy BEVA ala tartozik meg az allapapir az onkormanyzatoknak es a tobbinek
szerintem Fotot nem erdekli hogy 1 Mrd vagy 994 milka a bukta, tehat mondhatjuk ugy is hogy lenyegtelen szorozes ez :)
a kisemberek a fiktiv kotvennyel meg el kellene bukjak, legalabbis kamatyot nem szabadna nekik adni, megis mit gondoltak, 2%os banki betetnel 8% az csak ugy terem? spekulatak es beszoppantottak, ennyi
az mas kerdes hogy az ALLAMnak kellene valamivel helytallni hiszen ezt masszivan elcseszte
szerintem Fotot nem erdekli hogy 1 Mrd vagy 994 milka a bukta, tehat mondhatjuk ugy is hogy lenyegtelen szorozes ez :)
a kisemberek a fiktiv kotvennyel meg el kellene bukjak, legalabbis kamatyot nem szabadna nekik adni, megis mit gondoltak, 2%os banki betetnel 8% az csak ugy terem? spekulatak es beszoppantottak, ennyi
az mas kerdes hogy az ALLAMnak kellene valamivel helytallni hiszen ezt masszivan elcseszte
Szvidrigajlov 2015.03.26. 16:57:15
@kalapácstollú:
Nem gondolom, hogy tévedsz. Viszont a kérdést senki nem teszi fel jól. Az, hogy egy brókerháznál van a lóvé és azt ki kell menteni, jó döntés, ha bennfentes, ha nem.
DE HOGY KERÜLT ODA????
Én azért fizetek adót, hogy abból a kormány a Tarsoly piramisjáték foltjait tapasztgassa?
Korábban azért szavaztam le a szar komcsikat, mert az adómat az IMF-nek, meg a zsidó haveroknak utalgatták magánnyugdíj, kötvénykamat, meg mittomén milyen jogcímeken.
Most meg ezek tolják a lóvémat a haverok zsebébe???
EB URA FAKÓ! Nem fizetek adót többé.
Nem gondolom, hogy tévedsz. Viszont a kérdést senki nem teszi fel jól. Az, hogy egy brókerháznál van a lóvé és azt ki kell menteni, jó döntés, ha bennfentes, ha nem.
DE HOGY KERÜLT ODA????
Én azért fizetek adót, hogy abból a kormány a Tarsoly piramisjáték foltjait tapasztgassa?
Korábban azért szavaztam le a szar komcsikat, mert az adómat az IMF-nek, meg a zsidó haveroknak utalgatták magánnyugdíj, kötvénykamat, meg mittomén milyen jogcímeken.
Most meg ezek tolják a lóvémat a haverok zsebébe???
EB URA FAKÓ! Nem fizetek adót többé.
Szvidrigajlov 2015.03.26. 16:59:07
@Valóság nevű unokahúgotok:
Lehet... és az is valószínű, hogy ebben az esetben az USA nagykövete nem fog kérni Budai Gyulától adatokat, hogy mégis mi a fene van a voltminiszterelnökkel, meg Ronald S. Lauderrel.
Ez esetben pedig valaki lőni fog...
Lehet... és az is valószínű, hogy ebben az esetben az USA nagykövete nem fog kérni Budai Gyulától adatokat, hogy mégis mi a fene van a voltminiszterelnökkel, meg Ronald S. Lauderrel.
Ez esetben pedig valaki lőni fog...
Mariann19 2015.03.26. 17:00:40
@Arcade Macho:
"AZ más kérdés, hogy az államnak kellene valamivel helyt állni, hiszen ezt masszívan elcseszte."Kissé sok lesz már az ország teljes lakosságára szétteríteni a privát döntések hátrányos következményeit.
Devizahitelesek ügye, bróker károsultjai, lakáshitelek kamatterhek egy részének támogatása stb.
Ezen kívül jönnek az eu bírságok a kormány hibás döntései miatt.
Az újraelosztáson belüli szolidaritás égisze alatti elvonások az egyedüli elfogadható terhek.
"AZ más kérdés, hogy az államnak kellene valamivel helyt állni, hiszen ezt masszívan elcseszte."Kissé sok lesz már az ország teljes lakosságára szétteríteni a privát döntések hátrányos következményeit.
Devizahitelesek ügye, bróker károsultjai, lakáshitelek kamatterhek egy részének támogatása stb.
Ezen kívül jönnek az eu bírságok a kormány hibás döntései miatt.
Az újraelosztáson belüli szolidaritás égisze alatti elvonások az egyedüli elfogadható terhek.
Szvidrigajlov 2015.03.26. 17:02:32
@HaCS: Rögtön itt van például a Lehmann Brothers, amiről az összeomlás pillanatában még AAA minősítést állítottak ki és az USA pénzügyérei és a FED nyakig benne voltak.
Vagy esetleg Szingapúrra gondoltál mint normális országra? Netán Kínára, te kis illiberális...:)
Vagy esetleg Szingapúrra gondoltál mint normális országra? Netán Kínára, te kis illiberális...:)
Szvidrigajlov 2015.03.26. 17:05:05
@Bobby Newmark:
No! Akkor lássuk, mennyi az az egy meg egy! Idézzek az őszödi beszédből? Abból kiderült, hogy se a Demján, se a Surányi gyuri nem tudott összeadni egyet meg egyet. Majd pont ti tudjátok, kisfiam.
No! Akkor lássuk, mennyi az az egy meg egy! Idézzek az őszödi beszédből? Abból kiderült, hogy se a Demján, se a Surányi gyuri nem tudott összeadni egyet meg egyet. Majd pont ti tudjátok, kisfiam.
Szvidrigajlov 2015.03.26. 17:08:11
@high up!: Úgy nehéz folytatni bármit is, hogy olyan egyszerű vagy, hogy egy bit hozzád képest maga az univerzum.
Bobby Newmark 2015.03.26. 17:16:43
@Szvidrigajlov: Mi a faszom közöm van nekem Demjánhoz meg Surányi Gyurihoz, te zseni?
Tudományos Iibsizmus 2015.03.26. 17:21:28
@Le Orme 2: Egy újabb értelmi fogyatékos kommentelő.
Szvidrigajlov 2015.03.26. 17:23:33
Stipi-Stopi! Most olvastam az Origón, hogy nem a külügyminisztérium, hanem valami kereskedelmi intézet pénze volt a questornál, és nem forintban, hanem állampapírban, viszont nem állampapírt, hanem forintot kaptak vissza...pedig állampapírt vártak volna...
Hol van itt a bennfentes kereskedelem? Meg ilyesmi?
Hol van itt a bennfentes kereskedelem? Meg ilyesmi?
Szvidrigajlov 2015.03.26. 17:25:35
@Bobby Newmark:
Hát nem azt írtad, hogy sok a dinka, aki nem tud egyet meg egyet összeadni? Ebben spec. igazad van. Ámbátor a helyzet nem fog megváltozni azzal, ha fordul a kocka és megint a szarkomcsik kormányoznak, hiszen ők és híveik sem fognak tudni egyet meg egyet összeadni, surányigyuristól és az őt imádóktól függetlenül. Csak ennyi...
Ha félreértettelek, elnézést kérek.
Hát nem azt írtad, hogy sok a dinka, aki nem tud egyet meg egyet összeadni? Ebben spec. igazad van. Ámbátor a helyzet nem fog megváltozni azzal, ha fordul a kocka és megint a szarkomcsik kormányoznak, hiszen ők és híveik sem fognak tudni egyet meg egyet összeadni, surányigyuristól és az őt imádóktól függetlenül. Csak ennyi...
Ha félreértettelek, elnézést kérek.
fay rodisz 2015.03.26. 17:33:16
@Szvidrigajlov:
Nehéz mi?
Állami cégnek nem lehet pénze brókercégnél.
Hiába maszatoljátok a szart, ez biza minima hűtlen kezelés, orbán tudtával. Ugyanis ha orbán jogkövető lenne, akkor eszébe nem jutna felszólítani az állami cégeket arra, hogy vegyék ki a pénzt onnan, ahol nem is lehetne a lóvé.
Ismét csak magát árulta el a csúti genetikai hulladék, tisztában volt azzal, hogy az állami lóvékat tőzsdéztetik a sameszai.
Rabszíjon a helye.
A kiflitolvajjal együtt, koedukáltan, a ribancnak mekkora pofája volt a nyugdíjak lenyúlásánál, most ugyanazt tették ők is, akkor habzó szájjal vagdalkoztak azzal a különbséggel, hogy a nyugdíjkezelőkenk volt hozzá joguk, ők viszont bűnözőként követték el ugyanazt.
A fideSS-nél mocskosabb emberfajta még nem volt a földön.
Nehéz mi?
Állami cégnek nem lehet pénze brókercégnél.
Hiába maszatoljátok a szart, ez biza minima hűtlen kezelés, orbán tudtával. Ugyanis ha orbán jogkövető lenne, akkor eszébe nem jutna felszólítani az állami cégeket arra, hogy vegyék ki a pénzt onnan, ahol nem is lehetne a lóvé.
Ismét csak magát árulta el a csúti genetikai hulladék, tisztában volt azzal, hogy az állami lóvékat tőzsdéztetik a sameszai.
Rabszíjon a helye.
A kiflitolvajjal együtt, koedukáltan, a ribancnak mekkora pofája volt a nyugdíjak lenyúlásánál, most ugyanazt tették ők is, akkor habzó szájjal vagdalkoztak azzal a különbséggel, hogy a nyugdíjkezelőkenk volt hozzá joguk, ők viszont bűnözőként követték el ugyanazt.
A fideSS-nél mocskosabb emberfajta még nem volt a földön.
Bobby Newmark 2015.03.26. 17:49:51
@Szvidrigajlov: Na, akkor megbeszélhetjük, hogy fellógatjuk mindet?
Én szívesen csinálom Gyurcsány bandáját, ha már oda soroltál valami elmebeteg oknál fogva, de akkor cserébe ugye te is hozod a kötelet az aktuális Kedves Vezetőnek?
Én szívesen csinálom Gyurcsány bandáját, ha már oda soroltál valami elmebeteg oknál fogva, de akkor cserébe ugye te is hozod a kötelet az aktuális Kedves Vezetőnek?
Szvidrigajlov 2015.03.26. 17:52:52
@fay rodisz:
Ha megadod a postafiókodat, küldök rá néhány csomag nedves törlőkendőt, hogy letöröld a szádról a vért...vagy már használsz always ultrát (XXXL), mikor menstruál a pofád?
Ha megadod a postafiókodat, küldök rá néhány csomag nedves törlőkendőt, hogy letöröld a szádról a vért...vagy már használsz always ultrát (XXXL), mikor menstruál a pofád?
Szvidrigajlov 2015.03.26. 17:55:49
@Bobby Newmark:
Na jó, rábeszéltél!
Na jó, rábeszéltél!
sas70 2015.03.26. 18:02:54
@Arcade Macho: Azt hiszem, lesznek még ebben az ügyben bőven kanyarok, csak most nagyon úgy tűnik, hogy a szar kenegetése, meg bizonyos tények rejtegetése folyik, nem pedig az események feltárása.
Egyes ügyekben meg, baromira gyorsan mozdulnak meg a bűnüldöző szervezetek, itt meg nem úgy tűnik.
Egyes ügyekben meg, baromira gyorsan mozdulnak meg a bűnüldöző szervezetek, itt meg nem úgy tűnik.
sas70 2015.03.26. 18:05:57
@Szvidrigajlov: Bennfentes kereskedelem akkor van, ha ők azért vették ki a pénzt, mert tudták, hogy gond van, azaz megkapták ezt az infót cégen belülről, vagy egy felügyelő szervtől.
Szvidrigajlov 2015.03.26. 18:10:00
@sas70:
Akkor tegnap az Ersténél volt vagy ezer bennfentes kereskedő, nemdebár, akik kivették a pénzüket...
Jelentsd föl mindent, a szenya gazembereket!
Akkor tegnap az Ersténél volt vagy ezer bennfentes kereskedő, nemdebár, akik kivették a pénzüket...
Jelentsd föl mindent, a szenya gazembereket!
Bobby Newmark 2015.03.26. 18:20:34
@sas70: Van itt egy ilyen:
index.hu/belfold/2015/03/26/tarsoly_megadta_magat_szijjartonak_irt_levelet/
Ha ezek a levelek előkerülnek, nem csak "úgy tudjuk", és hasonló fordulatokkal teletömött cikk lesz, akkor az már bíróságon is megáll bennfentes kereskedésként.
Mármint valami nemzetközin, mert nyilván zsebben lévő jogszolgáltatás felment minden havert, eleve azért lettek odatéve.
index.hu/belfold/2015/03/26/tarsoly_megadta_magat_szijjartonak_irt_levelet/
Ha ezek a levelek előkerülnek, nem csak "úgy tudjuk", és hasonló fordulatokkal teletömött cikk lesz, akkor az már bíróságon is megáll bennfentes kereskedésként.
Mármint valami nemzetközin, mert nyilván zsebben lévő jogszolgáltatás felment minden havert, eleve azért lettek odatéve.
Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül 2015.03.26. 20:11:55
Most olvasom, hogy mennyire kibasztak a Külüggyel. Befizetett 3 milliárd forintot, abból Tarsoly Kvesztor haver nem vett államkötvényt, hanem foltozta a lyukakat, majd aztán egy nap alatt a Külügy a nem létező állampapírjai helyett visszakapta az összes pénzét.
A kisember meg dögöljön meg, lehetőleg a fideszmaffia uraság földjein robotolva közmunkában!!
A kisember meg dögöljön meg, lehetőleg a fideszmaffia uraság földjein robotolva közmunkában!!
Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül 2015.03.26. 20:15:33
@Szvidrigajlov:
Lövésed sincs láthatóan arról, hogy mi a különbség a nyílt piaci pletyka meg a néhány ember birtokában levő top secret információ között. Ez utóbbival a saját zsebre dolgozni a bennfenntes kereskedelem.
Lövésed sincs láthatóan arról, hogy mi a különbség a nyílt piaci pletyka meg a néhány ember birtokában levő top secret információ között. Ez utóbbival a saját zsebre dolgozni a bennfenntes kereskedelem.
Arcade Macho 2015.03.26. 20:44:40
@Szvidrigajlov: "Akkor tegnap az Ersténél volt vagy ezer bennfentes kereskedő, nemdebár, akik kivették a pénzüket..."
na es bebukott az Erste? amugy tenyleg egy hatalmas nagy segg vagy mint az a batyufasz
az Erstenel mint BANKNAL betetbiztositas van 30 millaig, persze pont ugyanaz egy bankbetet, mint amikor a retardalt buzeransaid kiadtak ukazba hogy a kulugy ALLAMPAPIRBA fektetendo penzet nyugodtan at lehet tolni tozsdezgetesre
na es bebukott az Erste? amugy tenyleg egy hatalmas nagy segg vagy mint az a batyufasz
az Erstenel mint BANKNAL betetbiztositas van 30 millaig, persze pont ugyanaz egy bankbetet, mint amikor a retardalt buzeransaid kiadtak ukazba hogy a kulugy ALLAMPAPIRBA fektetendo penzet nyugodtan at lehet tolni tozsdezgetesre
Arcade Macho 2015.03.26. 20:47:11
@Mariann19: szerintem a magyar titkosszolgalatnak, a penzugyi szervezeteknek es MNBnek most felelossege van hogy allampapir helyett megfogattak egy kicsit a papirokat
mert nem csak a csokoskak maradtak bent hanem pl Fot vagy Alsonemedi is
mert nem csak a csokoskak maradtak bent hanem pl Fot vagy Alsonemedi is
kvadrillio 2015.03.26. 22:14:01
“A miniszterelnök nem a Quaestorból, hanem általában a brókercégekből vetette ki a pénzt”
– mondta Giró-Szász András.
“Ez nem életszerű. És egyébként is, ha nem csaltak volna, nem lett volna baj”
– mondta Lázár János. Sőt, volt annyira cinikus a miniszterelnökségi miniszter, hogy azt mondja: a Quaestor ügye utólag meg is erősítette, hogy a kormány jól döntött, amikor kivette az általa kezelt adófizetői pénzeket onnan. És hogy az állam számára “aránytalanul nagy kockázat volt” a Buda-Cash ügy után brókercégekkel kezeltetni a pénzt.
Mi van a titkosszolgálatokkal? Annyira inkompetensek, hogy nem tudtak semmit erről, vagy a kormány elhallgat valamit?
“Nem kapott a kormány értelmezhető jelzést az alkotmányvédelmi hivataltól, hogy a pénzügyi rendszer ilyen instabil lenne”
– mondta Lázár János. Ennyi. A titkosszolgálat gazdaságvédelmi feladatával kapcsolatos gigantikus mulasztásra vonatkozó annyira kérdésre annyit válaszolt a kormány, hogy “ja, nem szóltak”. Olyan csalásokról van szó, amiket hosszú éveken át pörgettek, több tízezer ember megtakarításait kezelték, és az egyik esetben, a Quaestornál az államnak mint üzleti partnerét is vizsgálnia kellett volna a céget. Lázár János számára érezhetően idegen gondolat, hogy ebből magára vagy a kormányra nézve bármiféle felelősséget állapítson meg.
Meddig érnek az ügy szálai?
“A brókerek, bankárok és uzsorások mindent megtesznek, hogy közel kerüljenek a politikusokhoz. De ez nem jelenti azt, hogy a politikusoknak – akár ellenzékiekről, akár kormánypártiakról van szó – bármi köze lenne a lopáshoz.”
– mondta Lázár János. Szóval szegény Szijjártó Péter csak áldozat volt, hogy minisztériuma több fronton is üzletelt a csaló Tarsoly birodalmával.
Többször elmondta Lázár, hogy azért választották a Quaestort, mert ott volt a legolcsóbb a számlavezetési díj. A jutalékokról nem beszélt, és azt sem mondta el, hogy honnan máshonnan kértek ajánlatot. Azt is próbálta elkenni a miniszter, hogy miért nem az államkincstárnál tartották a pénzt az állami cégek: állítása szerint azért, mert “az is pénzbe kerül”. Mintha nem lenne semmi különbség aközött, hogy egy állami cég az államnak, vagy egy magáncégnek fizet.
Lázár és Giró-Szász gyakran utalgattak arra, hogy “nem tudni, hol a pénz”, mármint a 100+150 milliárd, amit a két nagy brókerbotrányban elsíboltak. Pedig mind a Buda-Cash, mind a Quaestor ügyében elég jól körülhatárolható, hogy milyen hibákat finanszírozhattak a csalásokkal: a Buda-Cash esetében a saját számlás kereskedésen elszenvedett mínuszokat, a Quaestornál pedig a cég – papíron jól látható – veszteséges működését finanszírozták belőle. A kormány tehát csalárd módon azt sejteti, hogy csak gigantikus magánvagyonokat gyarapítottak a csalásból, aminek visszaszerzésével a károsultaknak érdemben segíteni lehetne (egyben kikerülve azt a kérdést, miért hagyják a hatóságok, hogy a Quaestorból épp aktívan tüntetik el a pénzt és semmizik ki a kötvényeseket). Pedig ezek a cégek a pénz óriási többségét valószínűleg egyszerűen elvesztették.
hmmm...hjahhh..NEM VÉLETLENÜL VOLT MEGBÍZHATÓ A QUAESTOR AMIKOR BETETTÉK A LÓVÉJUKAT UGYE...EBBŐL IS VETTÉK A GYEREKNEK A 80 MILLÁS, MAGUKNAK MEG A 1Q67 MILLÁS HÁZIKÓKAT MERT JÓL TEJELT NEKIK... AZUTÁN BEÜTÖTT A CRACK...ÉS ILYENKOR PÓKERARCOT KELL MUTATNI.....
– mondta Giró-Szász András.
“Ez nem életszerű. És egyébként is, ha nem csaltak volna, nem lett volna baj”
– mondta Lázár János. Sőt, volt annyira cinikus a miniszterelnökségi miniszter, hogy azt mondja: a Quaestor ügye utólag meg is erősítette, hogy a kormány jól döntött, amikor kivette az általa kezelt adófizetői pénzeket onnan. És hogy az állam számára “aránytalanul nagy kockázat volt” a Buda-Cash ügy után brókercégekkel kezeltetni a pénzt.
Mi van a titkosszolgálatokkal? Annyira inkompetensek, hogy nem tudtak semmit erről, vagy a kormány elhallgat valamit?
“Nem kapott a kormány értelmezhető jelzést az alkotmányvédelmi hivataltól, hogy a pénzügyi rendszer ilyen instabil lenne”
– mondta Lázár János. Ennyi. A titkosszolgálat gazdaságvédelmi feladatával kapcsolatos gigantikus mulasztásra vonatkozó annyira kérdésre annyit válaszolt a kormány, hogy “ja, nem szóltak”. Olyan csalásokról van szó, amiket hosszú éveken át pörgettek, több tízezer ember megtakarításait kezelték, és az egyik esetben, a Quaestornál az államnak mint üzleti partnerét is vizsgálnia kellett volna a céget. Lázár János számára érezhetően idegen gondolat, hogy ebből magára vagy a kormányra nézve bármiféle felelősséget állapítson meg.
Meddig érnek az ügy szálai?
“A brókerek, bankárok és uzsorások mindent megtesznek, hogy közel kerüljenek a politikusokhoz. De ez nem jelenti azt, hogy a politikusoknak – akár ellenzékiekről, akár kormánypártiakról van szó – bármi köze lenne a lopáshoz.”
– mondta Lázár János. Szóval szegény Szijjártó Péter csak áldozat volt, hogy minisztériuma több fronton is üzletelt a csaló Tarsoly birodalmával.
Többször elmondta Lázár, hogy azért választották a Quaestort, mert ott volt a legolcsóbb a számlavezetési díj. A jutalékokról nem beszélt, és azt sem mondta el, hogy honnan máshonnan kértek ajánlatot. Azt is próbálta elkenni a miniszter, hogy miért nem az államkincstárnál tartották a pénzt az állami cégek: állítása szerint azért, mert “az is pénzbe kerül”. Mintha nem lenne semmi különbség aközött, hogy egy állami cég az államnak, vagy egy magáncégnek fizet.
Lázár és Giró-Szász gyakran utalgattak arra, hogy “nem tudni, hol a pénz”, mármint a 100+150 milliárd, amit a két nagy brókerbotrányban elsíboltak. Pedig mind a Buda-Cash, mind a Quaestor ügyében elég jól körülhatárolható, hogy milyen hibákat finanszírozhattak a csalásokkal: a Buda-Cash esetében a saját számlás kereskedésen elszenvedett mínuszokat, a Quaestornál pedig a cég – papíron jól látható – veszteséges működését finanszírozták belőle. A kormány tehát csalárd módon azt sejteti, hogy csak gigantikus magánvagyonokat gyarapítottak a csalásból, aminek visszaszerzésével a károsultaknak érdemben segíteni lehetne (egyben kikerülve azt a kérdést, miért hagyják a hatóságok, hogy a Quaestorból épp aktívan tüntetik el a pénzt és semmizik ki a kötvényeseket). Pedig ezek a cégek a pénz óriási többségét valószínűleg egyszerűen elvesztették.
hmmm...hjahhh..NEM VÉLETLENÜL VOLT MEGBÍZHATÓ A QUAESTOR AMIKOR BETETTÉK A LÓVÉJUKAT UGYE...EBBŐL IS VETTÉK A GYEREKNEK A 80 MILLÁS, MAGUKNAK MEG A 1Q67 MILLÁS HÁZIKÓKAT MERT JÓL TEJELT NEKIK... AZUTÁN BEÜTÖTT A CRACK...ÉS ILYENKOR PÓKERARCOT KELL MUTATNI.....
kvadrillio 2015.03.26. 22:23:31
Trükkös harc Matyi birodalmáért
hirdetés
Az írás a Népszabadság
2014. 08. 19. számában
jelent meg.
12 komment
F. Szabó Emese
Népszabadság
Teljes titokban új cégbe vitte 15 milliárdos üzletének nagy részét Matyi Dezső. A budapesti Alexandra könyvesboltokban már egy új vállalkozás árulja a könyveket, amelynek papíron semmi köze nincs a pécsi vállalkozóhoz. Csak a családja a tulajdonos. Nem tudni, mi lesz a 11 milliárd forint adósságot felhalmozó Pécsi Direkt Kft.-vel.
hirdetés
A Rainbow Üzletlánc Kft. veheti át a Pécsi Direkt Kft. helyét az Alexandra működtetésében. Utóbbi Matyi Dezső nagyvállalkozó cége, az általa vezetett társaság a könyvkereskedelem új csillagának számít, annak ellenére, hogy tartozásai 2012-ben már meghaladták a 11 milliárd forintot.
EZ IS EGY QUAESTOR-SZINTŰ CSALÓ MILLIÁRDOS !!! ÉS VÉLETLENÜL Ő IS ZS,DÓÓÓ ! :o)))
hirdetés
Az írás a Népszabadság
2014. 08. 19. számában
jelent meg.
12 komment
F. Szabó Emese
Népszabadság
Teljes titokban új cégbe vitte 15 milliárdos üzletének nagy részét Matyi Dezső. A budapesti Alexandra könyvesboltokban már egy új vállalkozás árulja a könyveket, amelynek papíron semmi köze nincs a pécsi vállalkozóhoz. Csak a családja a tulajdonos. Nem tudni, mi lesz a 11 milliárd forint adósságot felhalmozó Pécsi Direkt Kft.-vel.
hirdetés
A Rainbow Üzletlánc Kft. veheti át a Pécsi Direkt Kft. helyét az Alexandra működtetésében. Utóbbi Matyi Dezső nagyvállalkozó cége, az általa vezetett társaság a könyvkereskedelem új csillagának számít, annak ellenére, hogy tartozásai 2012-ben már meghaladták a 11 milliárd forintot.
EZ IS EGY QUAESTOR-SZINTŰ CSALÓ MILLIÁRDOS !!! ÉS VÉLETLENÜL Ő IS ZS,DÓÓÓ ! :o)))
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2015.03.27. 09:58:47
@ügyfélszolgálatos: Nem látom be, hogy miért.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2015.03.27. 10:00:55
@Kéményen drogozó kisember: Hogy nem lehet közpénz a questornál, azt nem tudom. ha ezt törvény tiltja, akkor az bűn. De mondom, erről én nem tudok. Viszont érdemes lehet emiatt feljelentést tenni. ha valóban így van.
Az viszont nem bennfentesség, hogy a buda-cash botrányáról tudomást szerezve (avval volt tele a sajtó) más brókerházból is kivonja valaki a pénzét. Bárki olvashat újságot.
Az viszont nem bennfentesség, hogy a buda-cash botrányáról tudomást szerezve (avval volt tele a sajtó) más brókerházból is kivonja valaki a pénzét. Bárki olvashat újságot.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2015.03.27. 10:20:07
@high up!: Nem hiszem, h emiatt naív lenne.
Arcade Macho 2015.03.27. 11:27:10
@Fermentátor: az aprosagokat ne feledjuk
a kulugy az 4 Mrd -t kert el hetfon es meg aznap -soron kivul!!!- megkaptak, mig a megelozo csutortokon a kvesztorkatol penzt kivevo KEMÉNYEN DOLGOZÓ KISEMBEREK, meg nem, pedig hivatalosan 2 nap varakozasi ido van, azaz a csutortokon elinditott penzfelvetelt kellet tvolna hetfon utalni e helyett az aznapit utaltak!!!
meg azota megjelent a Tarsolyka levele hogy a csaladjat hagyjak csak beken es akkor egyutt fog mukodni, pl. utalni fog rendesen...
ma meg kiderult hogy a Tarsolyka csaladjat TENYLEG bekiben hagyjak hiszen o egy lepukkant csoro geci
aki e mogott nem lat semmit csak azt hogy Orban milyen jo spekulans mert a hirekbol megerezte az egy barom
amugy meg ha ennyire hiszel benne, akkor ki kellene nevezni Orbankadat fo spekulananak hiszen ahhoz legalabb ert
a kulugy az 4 Mrd -t kert el hetfon es meg aznap -soron kivul!!!- megkaptak, mig a megelozo csutortokon a kvesztorkatol penzt kivevo KEMÉNYEN DOLGOZÓ KISEMBEREK, meg nem, pedig hivatalosan 2 nap varakozasi ido van, azaz a csutortokon elinditott penzfelvetelt kellet tvolna hetfon utalni e helyett az aznapit utaltak!!!
meg azota megjelent a Tarsolyka levele hogy a csaladjat hagyjak csak beken es akkor egyutt fog mukodni, pl. utalni fog rendesen...
ma meg kiderult hogy a Tarsolyka csaladjat TENYLEG bekiben hagyjak hiszen o egy lepukkant csoro geci
aki e mogott nem lat semmit csak azt hogy Orban milyen jo spekulans mert a hirekbol megerezte az egy barom
amugy meg ha ennyire hiszel benne, akkor ki kellene nevezni Orbankadat fo spekulananak hiszen ahhoz legalabb ert
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2015.03.27. 13:55:48
@Arcade Macho: Nem tudom és nem is akarom cáfolni, hogy sok dolog miatt el lehet ítélni a kormányzatot. Sőt! Biztosan sok igaz is abból, amit leírtál.
Ettől azonban a bennfentesség vádja még nem áll meg.
Ettől azonban a bennfentesség vádja még nem áll meg.
Arcade Macho 2015.03.27. 18:34:01
@Fermentátor: szerintem ez egy tul nagy hordereju ügy hogy a vele kapcsolatos puskaport most par napon belul ellojek,
legyszi nezd meg a smittpalis karaktergyilkossagot
ott siman kimaradt par het hogy pofazzon csak a ven hulye minel tobbet mert majd utana azt fogjak felhasznalni ellene
pedig az egy lof@sz kisdoktori volt raadasul a tesifosikolan, azaz vicc a köbön, de itt massziv emberi vagyonokrol van szo, el nem tudom hinni hogy par ember par mobiltelefonos beszelgetest ne vegyen fel :)))
legyszi nezd meg a smittpalis karaktergyilkossagot
ott siman kimaradt par het hogy pofazzon csak a ven hulye minel tobbet mert majd utana azt fogjak felhasznalni ellene
pedig az egy lof@sz kisdoktori volt raadasul a tesifosikolan, azaz vicc a köbön, de itt massziv emberi vagyonokrol van szo, el nem tudom hinni hogy par ember par mobiltelefonos beszelgetest ne vegyen fel :)))
Szúrófény 2015.04.27. 06:24:01
@Toportyán Zsóti: Széchenyi aranyköpése: „Az önkény, mint a tapasztalás bizonyítja, rendszerint karöltve jár az ostobasággal!”
(Megölték érte, igazsága meg Ferenc Jóskát, Sztálint, proletár diktátorokat! A jelen, jövő diktátorait is megfogja)
+ kiegészítésem zsidó a gazemberséggel, erkölcstelenség a pusztulással!
(Megölték érte, igazsága meg Ferenc Jóskát, Sztálint, proletár diktátorokat! A jelen, jövő diktátorait is megfogja)
+ kiegészítésem zsidó a gazemberséggel, erkölcstelenség a pusztulással!
2015.10.05. 06:22:46
@Toportyán Zsóti: Mondhatunk, ugathatunk bármit, pofájukra fér!
erős értelem, befolyásoló ösztön, kriticizmus, faji és egyéni önzés, faji önérzet, faji állhatatosság, bujaság, sikerimádat, SZÉGYENTELENSÉG , erkölcsi érzék hiánya, szívós akarat. Kiss Sándor: Zsidó fajiság
A sidó nem más, mint egy barbarisztikus és kegyetlen élősdi más népek nyakán. A legnagyobb ellensége minden fejlődésnek, visszakövetelője minden rothadásnak. Egyetlen egy erő tartja össze őket: a mások iránti olthatatlan gyűlölete, a befogadó nemzetek nagylelkűsége ellenére!— Voltaire
A parazita lét hatása az idegrendszerre, mely sokféle parazitánál megfigyelhető, különösen figyelemre méltó a zsidó esetében. Az idegrendszer degenerációját komoly szellemi betegség állapotába a zsidók harminc százalékánál a szociológusok sokáig a zsidó közösségben levő beltenyészetre vezették vissza, de a nem zsidókkal házas zsidók ugyanilyen magas arányban idegbetegek, mint a zsidókkal házasok. Ez a betegség kifejezett biológiai okára utal, és azt sugallja, hogy a parazita lét elkerülhetetlenül az idegrendszer csökkenéséhez vagy degenerációjához vezet.
Ezek között első a tömeggyilkosság, azaz közössége elleni akció, mikor a gazda észreveszi, hogy a parazita jelenléte veszélyezteti egészségét. A zsidó az egyetlen emberi csoport, mely ismételten őt veszélyeztető csoportos akciók, pogromok alanya volt. Parazita léte miatt a zsidó közösség nem fáradozott nemzet vagy független állam létrehozásával írt történetének évezredei alatt. Ezt azt jelenti, hogy a zsidóságnak nem volt hadserege saját védelmére ellenségekkel szemben. A zsidó állam, Izrael megalapítása után a nemzet költségvetése azt a parazita közösség kiterjesztéseként értelmezte, mert nemzeti bevételének hetven százaléka külföldről ered, és harminc százaléka kötvények eladásából, melyek természetesen értéktelenek, és soha nem fizetnek semmit.
Láttuk Amerikában az utóbbi negyed évszázadban, hogy párhuzamosan a zsidó befolyásnak az élet minden területén való növekedésével az amerikai férfiak küllemének és viselkedésének rémítő változásait és a férfi homoszexualitás hatalmas növekedését. Amerikai férfiak női másodlagos nem jellegeket mutatnak, és alapvető férfiasságuk megdöbbentő módon lecsökkent az energiát, támadóképességet és testi erőt illetően.
A nemek hagyományos szerepe szintén folyamatosan változik elsősorban a kúszó zsidó agitáció miatt a nemi egyenlőséget pártolva. A kampány nem okozott nemi egyenlőséget, mivel ez csak a nemi különbségek megszüntetésével érhető el. Azonban lecsökkentette a férfias vonásokat az amerikai férfiban, és pszichológiai zavart okozott saját szerepe felismerésénél. Ez a fejlődés azonosnak vehető a parazita szerepével, ahogy azt LaPage leírja a sacculina és az Inacus mauritanicus esetén. Itt újra észrevesszük a parazita figyelemre méltó aktivitását és hatását a gazda szaporodó és kiválasztó szerveire.
Minden le van írva, olvasható, tudható! lenne, érdeklődni kéne!
erős értelem, befolyásoló ösztön, kriticizmus, faji és egyéni önzés, faji önérzet, faji állhatatosság, bujaság, sikerimádat, SZÉGYENTELENSÉG , erkölcsi érzék hiánya, szívós akarat. Kiss Sándor: Zsidó fajiság
A sidó nem más, mint egy barbarisztikus és kegyetlen élősdi más népek nyakán. A legnagyobb ellensége minden fejlődésnek, visszakövetelője minden rothadásnak. Egyetlen egy erő tartja össze őket: a mások iránti olthatatlan gyűlölete, a befogadó nemzetek nagylelkűsége ellenére!— Voltaire
A parazita lét hatása az idegrendszerre, mely sokféle parazitánál megfigyelhető, különösen figyelemre méltó a zsidó esetében. Az idegrendszer degenerációját komoly szellemi betegség állapotába a zsidók harminc százalékánál a szociológusok sokáig a zsidó közösségben levő beltenyészetre vezették vissza, de a nem zsidókkal házas zsidók ugyanilyen magas arányban idegbetegek, mint a zsidókkal házasok. Ez a betegség kifejezett biológiai okára utal, és azt sugallja, hogy a parazita lét elkerülhetetlenül az idegrendszer csökkenéséhez vagy degenerációjához vezet.
Ezek között első a tömeggyilkosság, azaz közössége elleni akció, mikor a gazda észreveszi, hogy a parazita jelenléte veszélyezteti egészségét. A zsidó az egyetlen emberi csoport, mely ismételten őt veszélyeztető csoportos akciók, pogromok alanya volt. Parazita léte miatt a zsidó közösség nem fáradozott nemzet vagy független állam létrehozásával írt történetének évezredei alatt. Ezt azt jelenti, hogy a zsidóságnak nem volt hadserege saját védelmére ellenségekkel szemben. A zsidó állam, Izrael megalapítása után a nemzet költségvetése azt a parazita közösség kiterjesztéseként értelmezte, mert nemzeti bevételének hetven százaléka külföldről ered, és harminc százaléka kötvények eladásából, melyek természetesen értéktelenek, és soha nem fizetnek semmit.
Láttuk Amerikában az utóbbi negyed évszázadban, hogy párhuzamosan a zsidó befolyásnak az élet minden területén való növekedésével az amerikai férfiak küllemének és viselkedésének rémítő változásait és a férfi homoszexualitás hatalmas növekedését. Amerikai férfiak női másodlagos nem jellegeket mutatnak, és alapvető férfiasságuk megdöbbentő módon lecsökkent az energiát, támadóképességet és testi erőt illetően.
A nemek hagyományos szerepe szintén folyamatosan változik elsősorban a kúszó zsidó agitáció miatt a nemi egyenlőséget pártolva. A kampány nem okozott nemi egyenlőséget, mivel ez csak a nemi különbségek megszüntetésével érhető el. Azonban lecsökkentette a férfias vonásokat az amerikai férfiban, és pszichológiai zavart okozott saját szerepe felismerésénél. Ez a fejlődés azonosnak vehető a parazita szerepével, ahogy azt LaPage leírja a sacculina és az Inacus mauritanicus esetén. Itt újra észrevesszük a parazita figyelemre méltó aktivitását és hatását a gazda szaporodó és kiválasztó szerveire.
Minden le van írva, olvasható, tudható! lenne, érdeklődni kéne!
Az utolsó 100 komment: