HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) Áder János (4) áder jános (11) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) Alkotmány (1) alkotmány (1) Alkotmánybíróság (5) alkotmánybíróság (2) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) brüsszel (1) Brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes Beszéd (1) Egyenes beszéd (3) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) Fidesz (4) fidesz (6) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) Gulyás Gergely (1) gulyás gergely (2) gulyas gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) Hírtévé (11) hírtévé (2) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) imf (1) IMF (2) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) kormányinfó (1) Kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) Magyarország (1) magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) matolcsy györgy (4) Matolcsy György (1) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) Mesterházy Attila (3) mesterházy attila (6) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) mtva (1) MTVA (3) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) navracsics tibor (2) Navracsics Tibor (1) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán Viktor (2) Orbán Viktor (2) orbán viktor (83) országgyűlés (1) Országgyűlés (2) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) parlament (8) Parlament (2) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) rétvári bence (1) Rétvári Bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) rogán antal (1) Rogán Antal (6) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) Schmitt Pál (1) schmitt pál (23) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) simor andrás (2) Simor András (1) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) szolidaritás (1) Szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) Tállai András (1) tállai andrás (2) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Újabb manipulációval menekül a Hírtévé

2014.01.31. 18:41 Poldi bá


Poldi: hirteveveredeti - indafoto.hu
Hihetetlen, de igaz, a Hírtévé még mélyebbre ásta magát a mocsárba azzal, ahogy péntek 17 órás híradójában "bizonyítékokkal" állt elő.

A Hírtelevízió érzékenyen reagált azokra a visszhangokra, amelyek a köteles bekiabálás hangsávjába történő beavatkozás nyilvánosságra kerülése után elárasztották a sajtót. A hírcsinálók összeszedték minden erejüket és a péntek 17 órás híradóban megpróbáltak visszavágni.

Lejátszották három, egymástól független televízió felvételét, mindhármon hallható a "Kötelet!" bekiabálás.

A műsorvezető így konferálja fel az összeállítást:

"Három különböző televíziós csatorna felvétele is bizonyítja, hogy a Hírtelevízió nem manipulálta a szocialisták nagygyűléséről készült felvételeket. Mindhárom társaság anyagaiban jól hallható a "Kötelet!" bekiabálás. Az MSZP ennek ellenére már börtönnel fenyegette meg a Hírtévé munkatársait, amennyiben nem kérnek bocsánatot Mesterházy Attilától."

Ezután jön a három mozi ugyanarról. Először a Hírtévé "eredeti felvétele", majd a közszolgálati Magyar Televízióé, végül az ATV-é.

(Elképzelhető, micsoda fejetlenség lehet a Hírtévé vezető köreiben, ha nem vették észre, hogy a képekre mondott szöveg szerint "az MSZP múlt heti rendkívüli kongresszusán" történt, hogy a baloldal közös miniszterelnök-jelöltje "a jobboldali gazdasági kör sikerein gúnyolódott", holott ez egy nagygyűlés volt. Egy híradóban az ilyen azért mindentől függetlenül eleve kínos - pláne egy rendkívül kényes anyagban.)

A vélhetően gyakornok kislány (nem is rajta, hanem a főnökein csodálkozom) ezzel a mondattal fejezi be "tudósítását":

"A három, egymástól független televíziós felvétel kizárja a manipuláció lehetőségét."

Na, ez körülbelül olyan, mintha egy lebukott és őrizetbe vett trafiktolvaj azzal állna elő, hogy nem is erőszakolta meg a trafikosnőt és ezt bizonyítani is tudja.

Sőt! Ezzel az "előre meneküléssel" a Hírtévé még rosszabb helyzetbe került. A következők miatt.

A bizonyítékként lejátszott hírtévés felvételre most kiírták: "A HÍRTV EREDETI FELVÉTELE"

Akkor már csak azt az egyszerű kérdést kellene megválaszolni, hogy miért nem ezt a felvételt játszották le január 26-án, vasárnap, amikor robbantották a köteles-bombát?!

Akkor ugyanis egy olyat adtak le, amiben a "Kötelet!" bekiabálás az addigi hangviszonyokhoz képest jelentősen felerősítve hallható. Az erősítés tényét egyik riporterük, Szabó Anett maga ismerte el, de szerinte ez "nem belenyúlás a hangsávba".

Kár most úgy csinálni, mintha a manipulálás vádja arra vonatkozott volna, hogy egy nem létező bekiabálást varázsoltak a hangsávra. Nem erről volt szó. Hanem arról, hogy a beavatkozással, a bekiabálás jelentős felerősítésével keltették azt a képzetet, hogy Mesterházy Attila nem hallhatott mást, kizárólag erre reagálhatott "jóváhagyólag" a beszédében.

Ez tehát újabb manipuláció, sőt, most először adták írásba, hogy a botrányt kiváltó vasárnapi tudósítás NEM az eredeti hírtévés felvétel volt.

Íme a mai 17 órás híradóban leadott anyag:



A botrányt kirobbantó, január 26-i tudósítás:



És a január 27-i híradórészlet - ekkor már le lehetett adni az eredeti felvételt, úgyis mindenki a "Kötelet!" bekiabálásról beszélt, nem kellett a felerősített hangú változat:





Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

257 komment

Címkék: manipuláció mesterházy attila köteles beszéd Hírtévé

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tobeor 2014.01.31. 18:54:51

Schmittpalkó a mai napig nem ismeri hogy csalt :) Kb. ezeknél is erre lehet számítani, egy alomból vannak.

eßemfaßom meg áll 2014.01.31. 19:03:15

vaze, te nekiálltál versenyezni a marianna árokba bedobott horgonnyal a "ki tud mélyebbre merülni" versenyszámban és nyerni akarsz?

Larry Silverstein 2014.01.31. 19:10:52

Poldi bazmeg.

Ez kezd nekem lenni kínos amit lemüvelsz...:DD

Priceless

inchains 2014.01.31. 19:11:33

Poldi bácsi, te egyre nagyobb hülyeségeket írsz, nem értesz a híradózáshoz, sem a technikához, azért erősítették fel a hangot, hogy te és a hozzád hasonlók, akik nem akarják hallani, ami ott elhangzott, ne tudják kétségbe vonni. , most meg bemutatták, hogy ilyen eredetiben, akkor is hallani. Ha például felnagyítasz egy képet a jobb láthatóság kedvéért, az manipuláció? Ha egy kicsit nem lennél barom azt is látnád a képeken, hogy Attila mögött ülők röhögnek a bekiabáláson, a faszi tök közel volt Mesterházyhoz

Gunboat-Diplomat 2014.01.31. 19:11:59

"És a január 27-i híradórészlet - ekkor már le lehetett adni az eredeti felvételt, úgyis mindenki a "Kötelet!" bekiabálásról beszélt, nem kellett a felerősített hangú változat"

Mondjuk ezen a felvételen kb ugyanolyan tisztán kivehető a 'Kötelet!' bekiabálás.

maxval, a gondolkodni igyekvő bircа · http://maxval.co.nr 2014.01.31. 19:12:21

Igen, ez már komolytalan. Nem bizonyítható, hogy Mesterházy mit hallott és teljesen hihető, hogy mást hallott.

2014.01.31. 19:16:57

Ha az MSZP kezébe kerülne 10 hangfelvétel az NSA jóvoltából, melyeken Orbán Viktor és Simicska Lajos személyesen zsírozza le százmilliárdok elosztását, nos, ez a párt akkor is képes lenne Mesterházy vezetésével a lehetőséget úgy elkúrni, hogy az űrből is látszana.

Hihetetlen, hogy nem voltak képesek felkészülni a jobbról jövő támadásokra és gyakorlatilag minden magyarázatukkal egyre mélyebbre kerülnek ebben a játszmában. Teljesen mindegy, hogy a hírtévések hazudnak, a közönségnek fogalma sincs már ezekről a részletekről és nem is nagyon érdekli. Hol van a küldött, aki ezt kiabálta? Álljon ki, vonja vissza, ennyi.

pushup 2014.01.31. 19:17:02

@Larry Silverstein: mondjuk a te szimpátiád olyan, mint a Piszkos Fredé. szerintem a poldi ezért nem fogja felkötni magát.

kézműves étcsokimikulás 2014.01.31. 19:17:53

dolgozz csak kicsi munkasor,ezt a mocskot mar ugy sem tudjatok lemosni magatokrol...
:)
legkozelebb majd megmondjatok a hazmesterinek,hogy maradjon a werber altal elore megirt szovegnel,ha mar rogtozni nem tud az egybitese...

Larry Silverstein 2014.01.31. 19:18:42

@maxval, a gondolkodni igyekvő bircа: 'Nem bizonyítható, hogy Mesterházy mit hallott és teljesen hihető, hogy mást hallott.'

Nem bizonyjtható hogy mit hallott, az tény.

Nem hihető hogy mást hallott, amíg másról nincs semmilyen felvétel. Atesz szava elég vékony mint bizonyíték.

nnnnnnnn 2014.01.31. 19:21:07

szegény podli. remélem pénzt azért adnak érte hogy égesd magad és nem ingyen csinálod.

DrPepper 2014.01.31. 19:26:41

Mesterházy reagál valamire. Az egyetlen hallható dolog a kötelet. Egyetlen más mikrofon sem rögzíztette másként. Hacsak mesterházy nem valamiféle parafenomén, aki meghallja Kati anyus suttogását, vagy bármit, amit a mikrofonok nem, akkor egyszerűen csak hülyének néz mindenkit. Egyébként a katedrát kéne adni fodulat elég erősen provokálja a kötelet bekiabálást, olyan mintha Mesterházy épp erre várt volna, hogy valaki lecsapja a magas labdát, de ne neki kelljen kimondani a végszót. Hát így

szárny 2014.01.31. 19:28:10

Jól értem, ugye? Tehát Poldi bácsi is beismeri, hogy valamelyik bolsevik "kötelet!" kiáltott, és Kontárházy követendőnek látta ezt az alternatívát.

Jolka40 2014.01.31. 19:31:49

@storker: Nem küldött volt, aki kiabált, mert ez nem kongresszus volt, csak egy nagygyűlés, amire bárki elmehetett, aki el akart menni. Ha párttag volt, ha nem. Ha szimpatizáns volt, ha nem. Ha kulturlény volt, ha nem.

Netuddki. 2014.01.31. 19:32:05

Azért itt a nagy izgalomban egyvalami fölött elsiklottatok. Függetlenül attól ki mit hallott, az orbán banda a mészáros lőrincével együtt valóban kötelet ÉRDEMELNE azért amit az országgal, a magyarok által befizetett adóval művelnek. Milyen kár, hogy nincs Magyarországon halálbüntetés, így majd egy max. tényleges életfogyttal kell beérni...

Netuddki. 2014.01.31. 19:34:06

Ja, és 310 fölött az euró.
Qrva anyád orbán, és qrva anyád matolcsi!
index.hu/szarvas/2014/01/31/szerelem/

Pop40 2014.01.31. 19:35:34

Nagy égés ez, még fideszbolsi szemmel is.
Nagyot akartak fingani, aztán bekerült a barna maci is a gatyába. :DD

Hörr tévé hazudott, nem először, nem is utoljára.
Nem csoda, hogy a pártház összes félkegyelmű fideszes zombija itt próbálja kidumálni, amit nem lehet.

Hazudtatok elvtársak, szokás szerint. Nincs új a nap alatt.

Bár én részemről sajnálom, hogy ez hazugság, nagyon jó lenne Attistól egy ígéret, hogy ha hatalomra kerül, irtani fogja a narancsbolsi férgeket.

Pop40 2014.01.31. 19:36:54

@kovi1970:

Igen, én is folyamatosan ezt reklamálom.

Nagyot nőne a szememben Mházy, ha megígérné, hogy lerendezi a narancsbolsi maffiát.

jet set 2014.01.31. 19:47:52

Basszus, tegnap a sport1 is manipulálta a felvételt! Kinagyították, sőt ki is kockázták, hogy a védő lába valóban a csatár lábát rúgta meg, pedig az eredeti kameraállásból nem is lehetett látni, sőt, a bíró sem látta, legalábbis nem fújta be. Remélem, a sport1-től mindenki börtönbe (kötélbe) megy, ilyen mocskos manipuláció után.

Pop40 2014.01.31. 19:52:54

@jet set:

Ja. Gondolom, a sport1-et is a versenytárs csapat fizeti, mint jelen esetben a párthír tv-t, ugye?

Ja, hogy ő pártatlan, ami a hörr tévéről nem mondható el?

taga20 2014.01.31. 19:53:55

@jet set: sőt a fejedet is kinagyították, de agyat nem találtak benne. mocskos manipuláció:)

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.01.31. 19:54:12

Poldibá a legkitartóbb MSZP csicska.

Igaz mostmár kénytelen elismerni a Hír TV gyalázása közepette, hogy kis kedvence kötelezésre mondta amit mondott.

De Poldibá annyira hülye és elvakult, hogy az eddigi saját és MSZP-s álláspontnak mond ellent, és bizonyítja azt ami történt.

Hogy Kötelezett az MSZP, és a Kötelezésre válaszolt a bunkó Mesterházy.

M_R 2014.01.31. 19:58:05

A RémHírTV elérte amit akart - mindenki ezen rugózik - közben Orbanisztán szépen megy le a klotyón, oda ahová való - az orosz medve játékszere lesz.

Sir Galahad 2014.01.31. 19:59:26

A baj az, hogy tökéletesen mindegy, felerősítette-e a Hír Tv a bekiabálást vagy sem, és az is, hogy Mesterházy hallotta-e.

Ha nem hallotta, csak utólag szerzett róla tudomást, a normális reakció az lett volna, ha valami olyasmit mond, hogy "kérem szépen, én ezt a hangzavarban nem hallottam, ez gondolom érthető, de ha ez tényleg elhangzott, akkor elnézést kérek és elhatárolódom tőle."

Ehelyett elkezdett hisztizni, hogy márpedig ilyen nem hangzott el, és beperel mindenkit, aki szerint mégis.

Szerencsétlen amatőr.

Gunboat-Diplomat 2014.01.31. 20:00:26

@Pop40:

"Bár én részemről sajnálom, hogy ez hazugság, nagyon jó lenne Attistól egy ígéret, hogy ha hatalomra kerül, irtani fogja a narancsbolsi férgeket."

Tudja ezt jól Bikucsunáj Attila is, ezért is szőtte bele a kötelezős beszólást a mondókájába. Viszont a hozzád hasonló primkó lumpenprolik szavazatai már megvannak, a leplezetlen agressziójuk viszont elriasztja a normálisabbakat, úgyhogy gyorsan le is kellett tagadni.

Ebből tartunk ott, hogy a Hírtévé felhangosította a bekiabálást, szörnyűséges manipuláció, akkor az nyilván meg sem történt, a Hírtévé hazudik, Bikicsunáj Attila nem azt mondta, hogy "igen, kötelet", hanem azt, hogy minden cigány kap egy hegedűt.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.01.31. 20:01:17

@M_R:

Éppen az MSZP miatt történt az egész. Mert hazudtak ahogy szoktak.

És azért hazudtak, mert a babafotókkal kampányoló cukifiú Mesterházival nem igazán egyeztethető össze kampányilag a Kötelezés.

Dehát egy vérbeli komcsi nem tudja türtőztetni magát.
Volt a Pufajkás Horn, aztán a D-209 Medgyessy majd a Pécsi Dialógus csoportról jelentgető Gyurcsány, a minimum egy kis kötelezés egy MSZP-s miniszterelnök jelölttől ezek után Nem ?

ob.szerver 2014.01.31. 20:01:35

A hír tv-t nem újságírók készítik, hanem a fidesz APO (Agitációs és Propaganda Osztály) pártalkalmazottai. Ne vegyük tőlük rossz néven, ha manipulálnak, hazudnak, csúsztatnak, elhallgatnak, hiszen csak a munkájukat végzik. Rájuk nem vonatkozik az újságírók etikai kódexe, hiszen nem azok. Posztot meg legfeljebb az érdemelne, ha egyszer véletlenül igazat mondanának.

Larry Silverstein 2014.01.31. 20:02:50

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Kár hogy törökzsoltit Baja után bezárták a pincébe, mer lett vóna hazugság folyamatábra..:))

Ez is vicces de azt nehéz lesz überelni!

Pop40 2014.01.31. 20:08:35

@Sir Galahad:

Ezt a faszságot nem tudom, honnan vetted.

A normális reakció az lett volna, ha biztosítja a hallgatóságot arról, hogy a narancsmaffia bűntettei nem maradnak megtorlás nélkül, és kőkeményen elszámoltatják az összes fideszkomcsit, aki szétlopta az országot.

Ez a minimum elvárása a szavazóbázisnak.

Bár én személy szerint kiegyezek a "kötelet a narancsbolsi tolvajoknak" verzióval is.

Pop40 2014.01.31. 20:10:08

@ob.szerver:

"Posztot meg legfeljebb az érdemelne, ha egyszer véletlenül igazat mondanának."

Ez maximum majd akkor fog előfordulni, ha enyhébb büntetésért egyezkednek a bűnüldöző szervekkel.
Maguktól soha.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.01.31. 20:10:15

@ob.szerver:

Hihetetlen, az egyébként magukra sokat adó MSZP csicskák véleménye.

Egyaránt lehetett hallani a kötelezést az M1-en, a Hír-TV-n és az ATV-n is.

Egyértelmű hogy Börtönhöz hasonlatos szó el sem hangzott.

De jól van ez így. Így legalább azok is megtudják mennyit ér a véleményed, akik eddig nem olvastak soha.

Ostoba MSZP csicska vagy, aki 3 televízió által rögzített tényeket is tagadja !

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.01.31. 20:11:31

@Larry Silverstein:

Na ja.. A Török Zsóti már csinált nyilvánosan segget a szájából, de most épp a Mesterházy, és az összes ügyben nyilatkozó MSZP csicska követi. :DDD

Pop40 2014.01.31. 20:13:09

@Gunboat-Diplomat:

" Viszont a hozzád hasonló primkó lumpenprolik szavazatai már megvannak, a leplezetlen agressziójuk viszont elriasztja a normálisabbakat"

Bolsikám, a primkó lumpenprolik, veled együtt, már igen régóta a Vezényló Tábornok fényességes valagát nyalják.
Hála istennek a bizonytalanok nélkül még mindig kevesen vagytok-voltatok, ők meg nem valószínű, hogy a Simicska-maffiátokra akarnak voksolni. :D

Bolsi Buster 2014.01.31. 20:16:53

@Pop40: 'Nagyot nőne a szememben Mházy, ha megígérné, hogy lerendezi a narancsbolsi maffiát.'

Várjl ezt nem lehet nyíltan. Nyíltan mszp szavazók pl. Magyarországon nincsenek.

De nem kell izgulni, hisz ő Mo. leendő miniszterelnöke. Igaz tavaly még a libás volt a leendő de lényeg hogy maszopos!

taga20 2014.01.31. 20:17:03

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: téged órabérben, vagy teljesítménybérben fizetnek? mert mind a kettőben jó vagy!

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.01.31. 20:18:47

@taga20:

Te is kis majom ?

Nem én tagadom amit 3 televíziós csatorna (az M1, ATV és Hír-TV) rögzített, hanem ti !

Én értem, hogy a képeken szereplő tündibaba, cukifiú Mesterházy image-nek eléggé odabasz egy véresszájú kötelezés, de azért nem kéne egyszerre lemenni nektek is kutyába ! :DDD

_most_ 2014.01.31. 20:19:11

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: azért nem kell az álszentkedés, a kötéllel való fenyegetőzés a fideszre jellemző és a szavazóira, lásd például a magadfajták kommentjeit, vagy a savazós bácsi esetét, szóval részetekről elég mű ez a felháborodás, amúgy, ha ilyen arcátlanul,és gátlástalanul lop a fidesz, előfordulhat, hogy hogy előbb utóbb olyan párt fog győzni, melynek kampányígérete a kötél általi elszámoltatás.

Jock Ewing 2014.01.31. 20:20:41

Gusztustalan szerecsenmosdató vörös blog.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.01.31. 20:22:36

@_most_:

Hát ...
Hacsak az itteni kampányfolyamot nézem a hozzád hasonló MSZP csicskák se rejtik véka alá a véleményüket, már ami a kötelezést illeti.
Nem is azzal van a baj, hogy Mesterházy se rejtette véka alá..

Azzal van a baj, hogy utána hülyének néz mindenkit és letagadja..
Pedig tök fölösleges volt.
Az anti-MSZP-sek ismerik a fajtáját, ti pedig csak lelkesebbek lesztek .. :DDD

Cujo 2014.01.31. 20:24:33

akik szerint teljesen normális belenyúlni a hangsávba és akik a képek nagyításával védekeznek:
www.kisalfold.hu/kitekinto/photoshopot_hasznalt_kirugtak_a_fotost/2366587/

taga20 2014.01.31. 20:26:09

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: te kis mocsok! a kötelet a fityesz szertárba keresd. azé van annak egy diszkrét bája, mikor a legnagyobb kutyák csaholnak. úgy hogy vegyé vissza lakáj:)

Bolsi Buster 2014.01.31. 20:26:38

Nemhogy örülne a sok bolsi hogy képernyőre kerültek a HirTV-ben egyáltalán..:D

Talán köteles a HirTV a 'kötelet'-et átretusálni 'börtönbe'-re?

Adjatok kölcsön nekik pár bajai cigánycsicskát.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.01.31. 20:27:04

@Cujo:

Kevered kicsit a történetiséget...

Elsőre leadták rendesen, mint az M1, és ATV is..

Aztán miután a szocik és csicskáig el kezdték tagadni azt a tényt, miszerint elhangzott a kötelezés, amit 3 TV társaság is rögzített, akkor kihangosították az ominózus részt, hogy egyértelművé tegyék amit mindenki tud:

Az MSZP-s bohócok hazudnak mint a vízfolyás, mindhalálig !

Sir Galahad 2014.01.31. 20:28:27

@Pop40: Azért gondolom, hogy az általam javasolt reakció lett volna a helyes, mert azzal a középre húzó, bizonytalan szavazók felé is rokonszenves arcot tudott volna mutatni. Amit te javasolsz, azt csak az amúgy is elkötelezett, ráadásul radikálisan gondolkozó baloldali szavazók veszik szívesen, de őket már nem kell megnyerni, ráadásul úgy tűnik, nincsenek elegen a kormányváltáshoz.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.01.31. 20:28:37

@taga20:

Már késő...

A tündibaba, cukifiú Mesterházy image-nek lőttek ! :DDD

Mesterházy lett az újabb kötelező kötelező olvasmány !
:DDD!

vezér01 2014.01.31. 20:31:36

A fasorban sincsenek Bánó Muszter András mellett !

2014.01.31. 20:34:39

Szerintem inkább menjenek a comedy centrálra, ott elmegy ez a standupcomedys stílus, de a kormányzáshoz kevés!

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2014.01.31. 20:36:05

@_most_: Meg Arnóth "lógni fogsz" Sándorra.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2014.01.31. 20:37:38

@vezér01: Na 1 újabb bebukott jobbos rágalom, amit azóta is szajkóztok hazug faszfejek.

taga20 2014.01.31. 20:42:55

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: nekem se macskám, se kutyám mesterházi, de vicces, miko te és a bandád rárontotok ilyen primko dolgokra. szét basztatok mindent 4 év alatt! remélem ocsán látlak legközelebb:)

_most_ 2014.01.31. 20:43:23

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: nem tudom, azért megértem, hogy sokaknak nem tetszik, hogy egyesek az állami megrendelésekkel felpumpált cégükből 800 milliós osztalékot vesznek ki, de Mesterházyt sok mindennel lehet vádolni, viszont soha nem mutattatta semmilyen jelét se agresszív viselkedésnek, ez inkább a fidesz lejárató kampányának a része, úgy látszik azért mégse annyira biztos az a győzelem :D

Pop40 2014.01.31. 20:46:32

@Trollcsány rising:

Mondd, te hány nicken nyomod?
Ha már ugyanazon poszt alatt kommentelgetsz több nicken, én a helyedben legalább másik avatart választanék a különböző nickek mellé.
Vagy csak az lényeg, hogy többnek tűnjetek?:D

Ha csak azon alternatívák közül lehet választani, hogy fidesz vagy mszp, nem kérdés, hogy mszp.

Bár én egy radikális, kőkemény elszámoltatást ígérő formációt látnék legszívesebben, amelyik kirázza a gatyájukból a narancsbolsi tolvajokat.

Bolsi Buster 2014.01.31. 20:47:24

@_most_: 'úgy látszik azért mégse annyira biztos az a győzelem :D '

Meseházy köteles beszédével megint egy lépéssel közelebb a fidesz a 2/3hoz.

Pop40 2014.01.31. 20:49:02

@Sir Galahad:

Nem hinném, hogy a középre húzó, bizonytalan szavazók ennyire elmélyülnének pártgyűlések részleteiben.

Túl ezen, a "következmények nélküli ország" megszüntetését kötve hiszem, hogy nagyon elleneznék a bizonytalanok, sőt.

Bolsi Buster 2014.01.31. 20:49:27

@Pop40: Poldinak elege lett a véleményemből és dobott....:)

De nem lepődtem meg ismerem a demokrata fajtáját.:D

Pop40 2014.01.31. 20:54:45

@Trollcsány rising:

Mi tagadás, meg tudom érteni. :)
Én mondjuk a helyében hagynálak, égesd csak a fideszt tovább. :D

Amúgy te már tavaly tudtad, hogy dobni fog, ugye?:D
Mert a nick nem ma készült.

2013.03.15. óta tag.

Bolsi Buster 2014.01.31. 20:58:39

@Pop40: Mindig sok nick kell ha demokratákkal vitatkozik a zember.

Ha a trollcsányt pl. most átírom kabbeafaszomra akkor azt is 2013 márciusinak írja majd. Hidd el tapasztaltam..:)

_most_ 2014.01.31. 20:58:49

@Trollcsány rising: mondjuk az tényleg elég szánalmas, mikor valakit kitiltanak és még annyi tartás sincs benne, hogy ezt tudomásul vegye, helyette csinál egy másik nicket, amin elkezd hisztizni :D

dual824 2014.01.31. 21:02:25

Azon gondolkodom, hogy honnan a fészkes-fenéből veszik ezek a szánalomra sem méltó fidesztudatú senkik, hogy ha napjában ötvenszer teleokádják az összes blogot a hányadékukkal, akkor biztos, hogy legalább 5-6%-al csökken majd az egyébként egyre növekvő összefogás tábor?

kovi1970 (törölt) 2014.01.31. 21:04:13

Osztani akarod azt észt Poldi, miközben inkább kérned kellene.
Szánalmas vagy!

Tyreo 2014.01.31. 21:04:19

@$$$=$$$: Ezzel te ma megnyerted a net vastagbőr díját.

Bolsi Buster 2014.01.31. 21:04:50

@dual824: Megértjük hogy a 'kötél' téma már nem érdekel annyira..:))

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.01.31. 21:10:51

Erőlködnek a ballibsik, szarban úszik gatyájuk :)

Pop40 2014.01.31. 21:11:14

@Trollcsány rising:

Gondolod, többnek tűntök, ha 6 ember 23 nicken nyomja ugyanazt a faszságot?:DDD

@dual824: Nincs ezzel semmi gond, higgyék csak.
Annál nagyobbat koppannak áprilisban. :))

@kovi1970: Ha nick- és egyéb lopásban tanácsot akar kérni a blogger, biztos vagyok benne, hogy hozzád fordul majd. :)

Torgyán Viktor 2014.01.31. 21:12:08

Ebből az egész történetből annyi azért kiderült, hogy igen elővigyázatosnak kell lennie annak, aki a gyíkemberen próbál fogást találni :)

Egy ember nagy nyilvánosság előtt feltett egy kérdést, miszerint hogy is van ez ennek a Mészáros Lőrinc nevű gázszerelőnek a váratlan gazdasági sikereivel. Erre min vitatkoznak az internetező néptömegek? Hogy akkor most feltekerte-e a hangerőt valaki egy utómunka-stúdióban...

Egyértelmű, hogy a gyíkember a namber van politikus hangöriben. Simán lekezeli a leggázabb helyzeteket is, még a kezét sem kell felemelnie...

vadi3 2014.01.31. 21:14:29

Ha most az a baj, hogy Mházinak köze volt a kötelezéshez, akkor még simán lehet kormányfő, hiszen csak köze volt hozzá, nem ő mondta, hogy kötelet neki. Ha ki is mondta volna azt amit csak hallott, akkor nem lehetne csak a T. ház elnöke. A mostani legalábbis jó példával márt bizonyította, hogy a kötéllel fenyegetőzés nem akadály.
Vagy esetleg rosszul emlékszem, nem is úgy volt, nem is volt, nem is a Bajusz volt?
Na kedves narancsszínűek, először a saját szemetekből a gerendát, utána a másik szeméből a szálkát

Bolsi Buster 2014.01.31. 21:14:40

@Pop40: Gondolod nem tetszik jobban a Larry név? De ha eccer Poldi nem szereti...

Gyorgy Nagy 2014.01.31. 21:20:45

Minek nézitek a HIRHAMISITO SZAR hir tv-t. Seggnyalók ha nem nyalnak végük van !

defenestratio · http://www.youtube.com/watch?v=SEuBeH4LCyU 2014.01.31. 21:20:50

@kovi1970: ha a mostani kurzus embereit az elődeikkel együtt himbálná a szél az andrássy/népköztársaság úti lámpavasokon, akkor mélyen egyet tudnék érteni.

eßemfaßom meg áll 2014.01.31. 21:25:31

@Cujo: és a felvételen milyen információt távolítottak el, ami alapján párhuzamot találtál a két homlokegyenest különböző történetben?

Gyorgy Nagy 2014.01.31. 21:25:44

Azt mikor közlik hogy a békemenetesek állitolag 2500 ft-t kapnak ha vonulnak a volt komcsi Bencsik,Kerényi,Csizmadija és még a többi KÖPENYEG forgatóval.

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.01.31. 21:26:48

@tobeor: csond legyen te defetista!!!
Dr. Schmitt Pal eppen a phd-jen melozik! igaz kb 5szor annyit kell tanulnia hozza mint vilag eleteben tette(igen a TF-et is hozzaszamolva), de ki tudja igy 70+ -nal milyen energiak szabadulnak fel

Bolsi Buster 2014.01.31. 21:27:51

@Gyorgy Nagy: Erről is van hangfelvétel mint a 'börtönbe'-ről amit atesz hamukázik vagy netán vidió is van mint Baján?

eßemfaßom meg áll 2014.01.31. 21:28:01

@taga20: ""szét basztatok mindent 4 év alatt!

jaja, itt volt a Kánaán 2010-ben, erre jön a felcsúti cigányvajda és mindent szétbasz

plommer 2014.01.31. 21:29:15

A hír tv elfogult, komolytalan, nem mértékadó, ki sem másznak a fidesz seggebol, de ebben mi az újdonság? Ezt eddig is tudtuk, de semmit nem változtat azon a tényen, hogy az ATV felvételen is teljesen egyértelműen hallani a ' kötelet' bekiabálást. Szinte beleremeg az aréna, akkorát kötelezik valak, erre MEsterhazy azt bizonygatja, hogy a semmilyen felvételen nem hallható börtönözésre reagált. Kötelezett egyet, majd egy ordas nagyot hazudott. Ez az ATV felvétele alapján is nyilvánvaló, nehogy mar ebben a történetben a hír tv legyen az érdekes.

eßemfaßom meg áll 2014.01.31. 21:29:33

@Gyorgy Nagy: "állitolag 2500 ft-t"

Állitolag egy orbánt fikázó és indexcimlapra kikerülő posztért állítólag 100ezret fizet állítolag az mszp. állítólag.

taga20 2014.01.31. 21:33:24

@eßemfaßom meg áll: ennél pontosabban én se tudtam vona megfogalmazni kedves nertárs. adjunk ennek a maffiának még négy évet!

Pop40 2014.01.31. 21:34:40

@Trollcsány rising:

:DD

@Torgyán Viktor:

A gázszerelő gazdasági sikereiről felesleges vitatkozni, egyértelmű szituáció. (nem mintha ez a hír tévés hírhamisítás nem lenne az.) El kell menni szavazni, és fél év múlva vagyonelkobzás után a gázszerelő megérdemelt cellájában ül majd a sitten.

Holle anyó 2014.01.31. 21:34:45

Mindegy, hogy ki mit mondott, vagy nem mondott, köztudomású tény, hogy az Összefosás minden tagja, rokona és üzletfelei egy kanál vízben meg tudná ölni a Szentfazekakkal egybeforrt Fidesz tagjait, rokonait és üzletfeleit és ez fordítva is teljesen igaz.

Nem értem, miért kell ilyen faszságokról blogpostot nyomni, meg habzó szájjal őrjöngve egymásnak esve kommentelni.

Az összeset be kellene vágni a szegedi Csillagba, felkötni nem lehet, mert (hál' istennek) nincs már halálbüntetés.

taga20 2014.01.31. 21:35:57

@eßemfaßom meg áll: 1csilliárdot állítólag. hülye vagy bazdmeg?

Eric Teodor Cartman 2014.01.31. 21:36:50

Az a helyzet, hogy a legnagyobb hazug a bukott baloldal. Kontárlaky Attika kétszeres bukott miniszterelnök jelölt lesz április 6-dika után.

Pop40 2014.01.31. 21:37:29

@taga20:

Inkább negyvenet adjunk nekik.
De lehet életfogyt is.

Pop40 2014.01.31. 21:38:36

@Eric Teodor Cartman:

Csak ne sírdogálj majd nagyon, kedves elvtárs, ha esetleg mégsem :))

Holle anyó 2014.01.31. 21:39:33

@Gyorgy Nagy: Akkor engem nagyon átvertek, mert egy fillért sem kaptam.
Bár az is igaz, hogy én szarok a Fideszre, csak azért békemeneteltem, hogy minél több maszopseggváladék kapjon agyvérzést. :))))

Amadeus62 2014.01.31. 21:41:27

@Pop40:

"Mondd, te hány nicken nyomod?"

monddazigazatmar, metrogoldwynmayer, larry silverstein, ben franklin, zuckerbrot, muzsikok közt, shalal la, brúsz pringstein, ez mind ő, milyen szar, hogy a fülkében egyedül lesz...

Bolsi Buster 2014.01.31. 21:43:51

@Amadeus62: Bizony, ez mind én, de csak azt használhatom amit a demokrata cenzorok még nem ismernek.

PokerPeti 2014.01.31. 21:43:52

szerintem az még mindig kérdés, hogy ez a fószer, akiről egyébként szó volt, hogyan lett kb. 4 év alatt az ország leggazdagabb nertársa, polgármesterként. én elhiszem, hogy a fideszesek vissza akarnak vágni egy "köteles" beszéddel, de azért ezt magyarázza már el valaki.....
mert, ha teljesen legálisan csinálta, akkor katedrát érdemel, ha nem, akkor azt, amit vagy bekiabáltak, vagy nem.

Pop40 2014.01.31. 21:45:51

@Amadeus62:

elvan a gyerek, ha játszik. :))

taga20 2014.01.31. 21:46:02

@Pop40: nem vitatkozom veled, neked legyen igazad:)

Pop40 2014.01.31. 21:46:46

@Trollcsány rising:

A ben franklin is te vagy?

Pedig attól egyszer olvastam egy értelmes hozzászólást.... :)

taga20 2014.01.31. 21:47:30

@Holle anyó: te kamurizsagép. ezt még te sem cumizod be magadtól.

Amadeus62 2014.01.31. 21:47:46

@Pop40:

Valaki szerint te vagy P.Freddy meg Mr. Waszabi is, nem tudom igaz ez, csak gondoltam szólok, asszem a "bbbbb" böffentette valamelyik blogban ezt...

Bolsi Buster 2014.01.31. 21:48:15

@PokerPeti: Az a gáz, hogy neki nem kell bizonyítania, hogy ő nagyon becsületes.

Sőt az Apehnak se kell bizonyítania, hogy ő milyen becsületes.

Annak kell bizonyjtani aki szerint nem az.

Amadeus62 2014.01.31. 21:54:06

@Trollcsány rising:

Ezzel a nickeddel legalább felvállalod hogy mi is vagy: egy undorító TROLL!

taga20 2014.01.31. 21:54:35

@Trollcsány rising: te sumák tróger. mi a faszról dumálsz?

Naga Jolokia 2014.01.31. 21:54:42

Azt mondták feljelentik a Hírtv-t.
Tegyék, remélem gyorsan megméri a bíróság Mesterházy fasságát, még a választás előtt.

Pop40 2014.01.31. 21:55:44

@Amadeus62:

Hát pedig nem én vagyok egyikük sem, ez az egyetlen nickem van.

Illetve van még egy másik, pop40_2 néven, kivágtak egyszer egy blogból, és akkor csináltam, de összesen ha 2 hozzászólás van rajta.

Túl sok értelmét nem látom nickeket halmozni, ami közlendőm van, ezen is le tudom írni, attól meg nem leszek többen, hogy magammal beszélgetek 4-5 nicken.

@taga20: :)
Ámen! :)

Pop40 2014.01.31. 21:58:45

@Amadeus62:

Amúgy ha ez a rengeteg nick valóban mind egy személy, akkor tényleg igaz lehet, hogy itt kb 10 fideszes kommentel vagy 40 nicken...

dr kíváncsivagyok 2014.01.31. 22:01:48

" Az MSZP ennek ellenére már börtönnel fenyegette meg a Hírtévé munkatársait, amennyiben nem kérnek bocsánatot Mesterházy Attilától.""

Nocsak,...nem kotéllel ?

Holle anyó 2014.01.31. 22:02:09

@PokerPeti: Teljesen legálisan ebben az országban egy falusi bótot sem lehet csinálni. :))))

dr kíváncsivagyok 2014.01.31. 22:03:05

@pushup:
"@Larry Silverstein: mondjuk a te szimpátiád olyan, mint a Piszkos Fredé. szerintem a poldi ezért nem fogja felkötni magát. "

Nono...tudtommal Piszkos Fred nem volt náci...

komplikato 2014.01.31. 22:03:52

MSZP fizetett csicskásait szapulják a Fidesz fizetett csicskásai. És viszont. Lol. Hozok egy kis kukoricát ...

dr kíváncsivagyok 2014.01.31. 22:04:10

@Pop40:
"Amúgy ha ez a rengeteg nick valóban mind egy személy, akkor tényleg igaz lehet, hogy itt kb 10 fideszes kommentel vagy 40 nicken...

sokan vannak,..mint kutyában a bolha...

Amadeus62 2014.01.31. 22:05:12

@Pop40:

Tényleg ő az, sőt, néha át is nevezi magát (ezt is engedi a blogmotor), mint ahogy azt is, hogy létező nickre átírja a nevét, ez mind a blogszféra hibája, hogy ezt engedélyezi.

wahed ithnen 2014.01.31. 22:05:17

Kellett nektek annak idején ügyet kreálni Kövér beszédéből ? Itt a válasz. Amilyen az "aggyonisten", olyan lesz a "fogaggyisten".

Ahogy annak idején is műbalhé volt a Kövér beszédét kiforgatni, és felplankolni, ugyanúgy egy darab marhaság ebből is lufit fújni. Dehát a politika ilyen, a köznépnek ez kell, erre tódulnak tömegek, ettől lesznek nézettek a politikai hírműsorok.

Régen a mutatványosbódék okoztak tömegcsődületet, ma meg a politikai csihipuhi.

További jó szórakozást.

Holle anyó 2014.01.31. 22:05:32

@dr kíváncsivagyok: Jaj, hagyjuk már..... Most kötél, de volt olyan is, hogy "Lógni fogtok!"
Azt éppen ennyire kellett komolyan venni.

Azzal kellene foglalkozni, hogy az elmúlt 24 évben ellopták alólunk az országot.

dr kíváncsivagyok 2014.01.31. 22:08:22

@PokerPeti:
" ha teljesen legálisan csinálta, akkor katedrát érdemel, ha nem, akkor azt, amit vagy bekiabáltak, vagy nem. "

Legálisan ? Persze... egy gázszerelo 2 év alatt multimilliárdos lett...életszeru nem ?!
Magyarország (egyes gázszereloi ) jobban teljesít(enek)

taga20 2014.01.31. 22:09:02

@Pop40: ha nekem azt írja valamelyik gyagyás, hogy én vagyok szíjgyártó, ako nem sértődök meg, me tudom, hogy faszság. na erre gondolj:)

komplikato 2014.01.31. 22:09:09

@eßemfaßom meg áll: Hát azért van pár tudatlan senki aki visszasírja a CHF, Euro, dollár árfolyamot. :D

@Holle anyó: A lakosság jelentős része meg mindkét oldal tagjait kanál vízbe fojtaná ha tehetné, de nem tehetik. Fel lehetne tenni a vezetőket egy poszterre és aláírni simán, hogy "Együtt tették tönkre az országot." Bár lehet kéne mellé pár MDF-es arc is ... hogy korrekt legyen.

Holle anyó 2014.01.31. 22:10:00

@Amadeus62: Miért hiba? Írók is írnak különböző művésznéven. Pl. Rejtő is. Ez itt egy virtuális világ, virtuális személyekkel. Nekem is van 8-10 nickem.

dr kíváncsivagyok 2014.01.31. 22:10:09

@Holle anyó:
"Azzal kellene foglalkozni, hogy az elmúlt 24 évben ellopták alólunk az országot. 2

Pont arról beszélt Mesterházi,...csak a hamisítás miatt elsikkadt a lényeg...
Tudod,...az a bizonnyos gázszerelo-haverja órvbánnak !

Amadeus62 2014.01.31. 22:10:55

@Holle anyó:

Felőlem lehet 100 is, de magatokat csapjátok be, a fülkében egyedül lesztek 1 szavazattal hehe.

dr kíváncsivagyok 2014.01.31. 22:11:58

@Holle anyó:
"Nekem is van 8-10 nickem. 2

Pl.?
Tél apó ?

Holle anyó 2014.01.31. 22:14:03

@komplikato: Meg kisgazda is.... Múltkor láttam Torgyán-zombit..... Meg Kuncz-macit. Osztáskor mind előmásznak a kriptából....

dr kíváncsivagyok 2014.01.31. 22:14:33

@Amadeus62:
"Felőlem lehet 100 is, de magatokat csapjátok be, a fülkében egyedül lesztek 1 szavazattal hehe. "

Csakhogy én viszek magammal 2 embert...hehe

Holle anyó 2014.01.31. 22:15:39

@dr kíváncsivagyok: Mesterházy is lopta, de ne zavartasd magad. :)))))

dr kíváncsivagyok 2014.01.31. 22:16:09

@komplikato:
"Hát azért van pár tudatlan senki aki visszasírja a CHF, Euro, dollár árfolyamot. :D2

Mármint a 2010 -est,..a Bajnai idejébol ?
Lehet...

komplikato 2014.01.31. 22:16:59

@Holle anyó: Ne is emlegesd azt a marhát, egyetlen év alatt kinyírta a gabonatermesztők jó részét és mindenki mást aki termelési és szállítási láncba részt vett. Meg az első munkahelyemet. Háromszoros túltermelés volt gabonából, erre ez az észlény kitalálta, hogy ne vihessék külföldre a "magyar gabonát", így rárohadt a termelőkre az egész ... ráadásul annyi köze volt neki a mezőgazdasághoz, mint Selmeczi Gabinak a kvantum fizikához.

Holle anyó 2014.01.31. 22:17:12

@Amadeus62: Miből gondolod, hogy elmegyek a fülkéig?
Ha elmegyek, az LMP-re fogok szavazni. Ha...

dr kíváncsivagyok 2014.01.31. 22:18:00

@Holle anyó:
"Mesterházy is lopta, de ne zavartasd magad. "

Mesterházi egy szarfaszu karrierpolitikus,..de ez nem fog megakadályozni abban hogy rá szavazzak...
Orvbánnak mennie kell...túl sok kárt okozott a fejekben !

Fax 2014.01.31. 22:20:33

Nyilvánvaló, hogy a "kötelet" szó hangzott el. Ezt most már a nagyon hülyéken kívül mindenki tudja. Mesterházy nagyon ügyetlen volt, hogy így reagált. Rutintalan, tehetségtelen nímand. Mind azok is akika nyilvánvaló ellenére azt akarják elhitetni önmagukkal, hogy nem a "kötelet" szó hangzott el.

Holle anyó 2014.01.31. 22:20:54

@dr kíváncsivagyok: Ja! Arra szavazol, akire akarsz. Demokrácia van.

Fax 2014.01.31. 22:21:25

@dr kíváncsivagyok:
A te fejedben nem nehéz zavart okozni. Neked a százas szög is integrált áramkör...

Holle anyó 2014.01.31. 22:24:39

@Fax: Azért Poldinak nem volt ilyen nyilvánvaló. Még ezt a ciki postot is összekutyulta a szent cél érdekében.

A borsonline-on szoktam hasonló sefüle-sefarka cikkeket olvasni. :)))))

Hannibal ante portas 2014.01.31. 22:25:57

ejnye, ejnye, a te fejedben is ő tette?

eßemfaßom meg áll 2014.01.31. 22:26:12

@Fax: Oda se neki, ezek nagy része még most is meg van győződve, hogy a bajai videó is egy fideszes ármány volt nem a saját balfasságuk végterméke

dr kíváncsivagyok 2014.01.31. 22:29:28

@Fax:
"A te fejedben nem nehéz zavart okozni. Neked a százas szög is integrált áramkör... "
Bocs,...nem értek az elektromossághoz...
Ahhoz viszont igen, hogy ha valamit kiragadnak egy beszédbol,..azt felhangosítva EREDETIKÉNT tálalják,..az CSALÁS ... elektromos barátom !

dr kíváncsivagyok 2014.01.31. 22:31:35

@Holle anyó:
"Ja! Arra szavazol, akire akarsz. Demokrácia van. "

Hát igen...egyre tobbet kell bizonygatni hogy (még) demokrácia van...
Hiszen bolcs vezetotok már talált számotokra jobb államformát...
Azért koszonom , hogy még megengeded...

taga20 2014.01.31. 22:31:41

@eßemfaßom meg áll: oda se neki, nektek vitya farka a feszület.

liebend 2014.01.31. 22:38:53

Mit rugózol megint ezen a felvétel dolgon? Kétségtelen: egy fasz bekiabálta: kötelet! Egy másik fasz meg volt olyan fasz, hogy reagált rá a beszédben. Ez történt. Ha neked manipuláció egy hangsáv felhangosítása, oké: manipulálták, bazmeg! Attól még elhangzott és beemelte a beszédébe Mesterházy. Rugózzál még párat, írj néhány habos szar cikket erről, ezt akkor sem lehet megmagyarázni, ha ezt a házi feladatot kaptad.

Bolsi Buster 2014.01.31. 22:40:08

@Pop40: Az már régen volt, ben franklint már mindenhonnan kitiltották.

tollas 2014.01.31. 22:40:42

Poldi, már az ATV-nek sem hiszel? Ők is manipuláltak?
Megharagudnak rád a gazdáid.

Sűrűn ellenőrizd az alsónadrágodat, mert be fogsz szarni az erőlködéstől, amivel menteni akarod a menthetetlent.

Bizony, elhangzott a "KÖTELET", amit később a szónokpalánta Mesterházy helyeselt.
Ennyi.

ZSírfeka 2014.01.31. 22:43:21

Micsoda pitiánerség.
"Hazám, hazám, te mindenem..."
:)))
Úúúgy várom már a kampányt.

Bolsi Buster 2014.01.31. 22:44:38

@dr kíváncsivagyok: 'Legálisan ? Persze... egy gázszerelo 2 év alatt multimilliárdos lett...életszeru nem ?!'

Várj. Atesz aki a poszt témájában hazudozott, de MLőrinc esetén hátha nem =sic. azt állítja 3 év alatt meg5xözte az árbevételét. Tehát akkor a 'gázszerelőd' ezek szerint 2010re milliárdos volt.

Te hogy állsz, anyádtól már elköltöztél?

eßemfaßom meg áll 2014.01.31. 22:47:26

és ezeknek szavazati joguk van.

taga20 2014.01.31. 22:53:27

@Trollcsány rising: te selejt, te mészároslörinc vagy?

Pszt! 2014.01.31. 23:08:11

Szerencsétlen viktorosok már minden szalmaszalba belekapaszkodnak, hogy osszelopott hatalmukat megtarthassák. Nem bírják felfogni, hogy süllyed a hajó.

Blogger Géza 2014.01.31. 23:53:29

Ez egyszerűen remek, most már árpilisig tényleg erről a kötelezésről fog szólni a dolog? Így már a legtájékozatlanabbaknak is a kötél fog eszükbe jutni Mesterházyról! :) Lassan már Hiszékeny Dezső helye is meginog. :D

P.Freddy 2014.01.31. 23:53:32

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Jajj mán, te vicceske (vagy ketteske?:) Mindenki tudja hol elhangzott, azt le is szarja mindenki.

De azt, hogy a MocsokHír Tévé ocsmány, pöcegödörszagú, hányásszagú, tipikus feideszes sárgafos hazugsággal próbálja hülyíteni a hülyéket, az azért egy kicsit hadd legyen már mocskos geciség. Mint ahogy az is.

Az egész Fideszes média-kezelés, ember-hülyítés lenyomata, ahogy ez a szennytévé önmagukból kivetkőzött, "szakemberek"-nak hazudott pártcsicskákkal összegecizi a képernyőt, újságokat, médiát.

Dehát ti ezt szeretitek, tudjuk, ebből él Orbán Viktor, nagykanállal zabáljátok a narancsfost, szart, genyót, mindent, ami FIDESZ.

P.Freddy 2014.01.31. 23:58:24

@Blogger Géza:

Nem, erről a Fideszes-fél média gondolkodásról fog szólni.

Arról, hogy ott hazudtok, ahol ugattok, akár mocsokhírtévé, akár "köztévé" (HA-HA-HA, köztévé, mocsokfidesz hazugsággal telehányva...:), akár bármelyik pornószenny lapotok, mint Manem, Mahir, bármelyik.

FIDESZ = ORBÁN VIKTOR = HAZUGSÁG

taga20 2014.01.31. 23:59:36

@Blogger Géza: nem bazdmeg, putyin faszát fogod szopni witnermariskával! az ukrán határon te tróger.

G. Attila · http://hatarontul.wordpress.com/ 2014.02.01. 00:26:11

Nos rendben. Amiben egyet érthteünk, hogy valamit hallott, és arra reflektált. Úgy mondta, hogy "nem lesz itt katedra, hanem az a másik, amit itt az imént bekiabáltak". A felvételt ne a hir tv -n, hanem az atv -n nézzük, ott talán nem piszkáltak bele a hangsávokba. Abban a részletben, az 'iménti' bekiabálás volt az, amit az mszp nyilatkozatai szerint vagy nem értett(ek) jól, vagy börtönt értett(ek) helyette. Azt hiszem eddig semmi olyant nem írtam, amit ne lehetne azonnal ellenőrizni, és kideríteni, hogy igaz-e vagy sem.
És most térjünk rá a vita tárgyára. Eddig semmilyen jobb oldali médiumra nem hivatkoztam, most a hir tv videóját elemezzük.
Ami tény: azt, hogy 'kötelet' felerősítve, kiemelve hangzott a hangsávon, ergő belenyúltak, hogy közérthetőbb legyen az az egy szó, nem számít, hogy M. A. hallotta-e, vagy sem.
www.atv.hu/videok/video-20140127-mesterhazy-bortont-hallott-perel-az-mszp
Itt az atv videójáról egy link. Ebben is kijelentették, hogy jól hallhatóan kötelet mondtak. Volt egy vágókép is, ami előtt az általam idézetteket mondta. Ez a vágókép azonban nem nyújtja el az időt, ha megnézzük, a vágókép nélkül felvett beszédet, akkor az ATV által is jól hallhatóan kötelet bekiabáló után mondta, hogy az imént elhangzottra gondol. Eddig még rendben van, azt hiszem. Maradva a vita tárgyánál. Ez a belenyúlás teljesen fölösleges volt, hiszen a nélkül is jól halltaszik a bekiabálás. Az által, hogy belenyúltak tehát szükségtelenül kiemeltek egy részletet. Miért emelték ki? mert azon akarnak rugózni. De a felvétel nem meghamisított, hiszen az ATV által közzétett részletben is ugyanaz hallatszik, ugyanabban a szövegkörnyezetben, és ugyanúgy az iménti bekiabálásra reflektál. Tehát a belenyúlás nem változtatott sem a tartalmon, sem a kontextuson. Aki úgy véli, hogy igen, kérem írja, le, hogy miért. Ez a fele, ami a hir tv -t érintette, és végülis ez a vita tárgya.

röhögő 2014.02.01. 05:41:49

@Larry Silverstein: "Ez kezd nekem lenni kínos amit lemüvelsz."
- kezd kínos lenni, hogy elemi szavakat nem tudsz helyesen leírni. Művel. Hosszú ű. De mit várunk attól akinek a héber az anyanyelve?

röhögő 2014.02.01. 05:43:18

@G. Attila: Látom nagyon csökkent értelmű vagy. Megváltoztatták a hang anyagot? Igen. Ennyi.

röhögő 2014.02.01. 05:48:34

@jet set: Te csökkent értelmű barom! A lényeg hogy hallotta-e. Tehát ha Mari néni 100 méterre Szarházytól belesuttogja a kamerába hogy kötelet, az meg éppen bólogat, akkor nem mindegy hogy Mari néni suttogását üvöltéssé erősítik egy manipulált felvételen, te fasz.
Hogy is volt az a "Ne mi nyerjünk a legtöbbet?"
Ja! Nem is volt taggyűlés.

röhögő 2014.02.01. 05:51:47

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Senki sem tagadja te fasz. Arról van szó hogy a felvétel kritikus pontját, már mint hogy mennyire hangos és a szónok számára hallható-e a bekiabálás, felerősítették. A narancsködön át is kellene tudnod értően olvasni!

röhögő 2014.02.01. 05:53:30

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Sose volt Szarházynak imázsa a baloldali többség előtt.

röhögő 2014.02.01. 05:55:27

@Pop40: Ennek a fasznak van vagy 50 előkészített nickje. Ennél többet csak belekotty tartott annak idején az MNO-n, vagy ötszázat.

röhögő 2014.02.01. 05:56:24

@_most_: Szerintem meg az a tartás, ha valakit kibasznak, akkor csakazértis visszamegy.

röhögő 2014.02.01. 05:57:25

@Pop40: "Gondolod, többnek tűntök, ha 6 ember 23 nicken nyomja ugyanazt a faszságot?"
- Na, azért ezt a másik oldalon is előadják! :-))

röhögő 2014.02.01. 05:59:11

@eßemfaßom meg áll: "és a felvételen milyen információt távolítottak el," -azt, hogy kétséges hogy Szarházy hallotta, te barom.

röhögő 2014.02.01. 06:01:12

@Pop40: Nem, Ben Franklin nem ő. Kizárt. Az tud érvelni.

röhögő 2014.02.01. 06:02:20

@Pop40: "akkor tényleg igaz lehet, hogy itt kb 10 fideszes kommentel vagy 40 nicken... "
- Nem igaz. 10 fideszes kommentel 400 nicken.

röhögő 2014.02.01. 06:03:45

@dr kíváncsivagyok: "Csakhogy én viszek magammal 2 embert...hehe " - Miért? Félsz a fülkében?

Fazakas László 2014.02.01. 06:32:04

@röhögő:
A hanganyag mitől változott volna meg?
Azért mert felerősítették a hangsávot, az még nem megváltoztatás! Csak azért történt mindez, hogy jobban lehessen érteni.
Akkor lett volna igazából megváltoztatva a hanganyag, ha teljesen átszinkronizálják a hangot és akkor attól valami fradi-meccses fociközönség őrjöng rá a beszédre ...

mszp-s trollok, hiába támadjátok a Hir TV-t, ebből már sehogy se jöttök ki jól!

clior 2014.02.01. 06:47:01

A kerdes csak az szamomra, hogy a Wittnertol szarmazo megnyilvanulasok alapjan biztos, hogy a bekiabalo MSZP kozeli? Inkabb vall a fideszre ez a fajta megnyilvanulas, bar a masik oldal is eleg barbar tud lenni.
Mindektto oldal megerdemelne, hogy jo messzire legyen elzavarva...
A HIRtv mindig is manipulalt a gazdaja utan szabadon, ezen kar is barmit magyarazni, persze a hithu csatlosokkal nem lehet mit kezdeni ugye orult fidesznyikek?!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2014.02.01. 07:02:18

:0
dehát ti mióta néztek HírTv-t, elvtársak?
ott van nektek a független ATV, és a független index-es "újságírók"

sok sikert 2014-hez, szellemi vezetőtök, demokrata dopeman irányításával biztosan 4/4-el nyertek!
erre több a bizonyíték, mint az evolúció elméletre!!!

xd

röhögő 2014.02.01. 07:22:04

@Fazakas László: De, megváltoztatás. Ja, és anyád az emeszpés troll!

toportyánzsóti 2014.02.01. 07:54:29

@wmiki: Moszkovitya hazaárulóknak kötél jár,ez 56-os magyar hagyomány.Ha átcsúszol a moszkovitya kategóriába a hasznos idiótából...

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2014.02.01. 07:58:23

@toportyánzsóti: :0
dehát 56-ban nem ellenforradalom volt, elvtársa?

tudod... hű pártod az újra összeállt msz(m)p is ezt mondta

toportyánzsóti 2014.02.01. 07:58:40

@Fazakas László: Ha nem változtatsz az a nem változtatás.Egyszerű mint a faék,persze aki szerelmes a moszkovitya hazaárulóba,annak saját bevallása szerint minden eszköz megengedett?!

toportyánzsóti 2014.02.01. 08:01:08

@wmiki: Nektek mindenki maszopos aki nem lök félre a dagadt zsirdisznó ánuszától gyagyás.

toportyánzsóti 2014.02.01. 08:09:45

Szép volt Poldi bá,gratula.Égnek a hazaáruló moszkovitya hírhamisító nyaloncok mint a reichstag.Nemzeti focialista, nemzeti szocialista egykutya,ugyanaz a gyagyakampány,kár hogy ma már van okostelefon.

eßemfaßom meg áll 2014.02.01. 08:58:27

@röhögő: -azt, hogy kétséges hogy Szarházy hallotta, te barom."

Ehhez képest a másik 2 felvételen is messze a leghangosabb bekiabálás a kötél, tehát ha valamit hallott (márpedig reagált bekiabálásra) Házmestery akkor a kötelet hallania kellett, mivel ezt tagadja, ezért bizonyítottnak vehetjük ATV által is alátámasztva, hogy hazudik mint a vízfolyás, ami persze nem meglepő, hiszen politikus.

Te barom (gondolom ez a megszólitás kell a te szinteden)

s.g.l. 2014.02.01. 09:08:49

@eßemfaßom meg áll:

ott voltál a pódiumon? Nem.
Akkor nem tudod mit hallot MA.

A te szintedre:
Csak kengeted a szart ami rajtad van ahogy kibújtál a fidesz seggéből és másra akarod kenni.

A Htv csalt, hamisított, manipulált, a fidesz pont a saját késébe szsaladt bele.

JohnHenry 2014.02.01. 09:21:07

vicces, hogy egy maréknyi fideszes aktivista a szocik bénaságát kihasználva sikeresen tematizálja a közéletet és ezen a baromságon rúgózik mindenki Paks, a forint árfolyama, a munkanélküliség, és még ki tudja mi helyett.

pocakos focisla 2014.02.01. 09:24:03

Az MSZP csicskák hzugságai ugyanolyan viccesek, mint tegnap voltak.

Egyaránt lehetett hallani a kötelezést az M1-en, a Hír-TV-n és az ATV-n is.

Egyértelmű hogy Börtönhöz hasonlatos szó el sem hangzott.

De jól van ez így. Így legalább azok is megtudják mennyit ér a véleményed, akik eddig nem olvastak soha.

Ostoba MSZP csicska vagy, aki 3 televízió által rögzített tényeket is tagadja !

tobeor 2014.02.01. 09:32:11

Azért iszonyat szellemi és morális züllés bizonyítéka, hogy a fideszcsikák egy ilyen pimpf hírhamisítási ügyre így ráharapnak és csócsálják, el se bírják engedni, hisztérikusan védik a hamisítást, de arra a csekélysége pl. hogy pincsi elárulta Magyarországot és visz vissza a posztszovjet érdekszférába, arra egy árva hangot nem szóltak... ennyi hazátlan férget basszátok meg :((

zldkeksarg 2014.02.01. 09:43:43

Elvtársak megint megbuktatok a magyarázkódással.

ATV felvétellén tisztán hallatszik a kötél.
MSZP csürhe akasztani akarja a válaszókat

Pipas 2014.02.01. 09:45:48

@s.g.l.: "Akkor nem tudod mit hallot MA."

Úgy van. Nem tudhatják, hogy kire gondolt Gyurcsány elvtárs, amikor azt mondta, hogy "hazudtunk", nem tudhatják, hogy Bajnai úr szándékos vitte -e csődbe a libatenyésztőket és nem tudhatják, hogy Mesterházy eltárs mit hallott és mire is reagált.

Mindig erről van szó, mindig ezek az igaztalan vádak.

coronatore 2014.02.01. 09:48:14

Az Internacionálét most is közösen daloló, magukat megtagadni nem tudó, volt elvtársak szintén közösen hazudoznak olyan tények megcáfolására, amit egy ország hallhatott. Hasonló az "öszödi" igazságbeszédre. Az igaz, hogy Gyurcsány vallomása akkor igazak is voltak, mint az ország tapasztalta is. De ami utána a szarcséplést, mutogatást, böszmeséget követte, az igazi derekas elvtársias, internacionalista tevékenység volt.
Ugye ismerős elvtársak, "hazudtunk reggel, délben, este" Ti nem választást, megvetést fogtok nyerni, érdemek szerint.

zotyesz11 2014.02.01. 10:03:12

Akkor most Poldi bá bebizonyította a nagy semmit?!
Hogy mindhárom felvételen gyakorlatilag ugyanaz hallható?
[Fészpalm]

Egy kérdésem maradt:
Poldi bá Ron Werber megüresedett helyére pályázik?

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2014.02.01. 10:04:57

azt tudja valaki, ki az a csinos szöszi, szanyi kapitány mellett?

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.02.01. 10:10:17

@tobeor:

A
- határontúli magyarokat megtagadó,
- 23 millió románozó,
- országot, közműveket elprivatizáló,
- országot embereket égletekig eladosító,
- mukanélküliségi rátát megduplázó,
- rezsi árakat megháromszorozó,
- ellenzékieket beazonosíthatatlan karhatalmistákkal verető
- országot EU utolsóvá züllesztő (szlovákok elötti pozícióból)

tetves kis szeretett MSZP-d után van pofád hazaárulózni majom ?

Inkább bújj vissza Mesterházy seggébe, és tagadd te is azt amit 3 darab TV társaság is rögzített, miszerint kis kedvenced lecsapott a kötelezésre, mint tyúk a takonyra.

Zoltán Luczy 2014.02.01. 10:19:57

Annak azert orulok hogy kiderult, a jobb oldali media is egy hazug szar. Tehat mindenki higgyen magaban!

dany82 2014.02.01. 10:26:43

Poldi, Te szerencsétlen....

Erre úgy racsavarodtal, hogy mar nem tudsz lejonni róla.

A hírTV felhangositotta a felvételt, hogy mindenki egyértelműen hallja AZT, AMI ELHANGZOTT. Mint amikor Te felhangositod a tv-t. Es ez is pont annyira hamisítás, Te idióta :-)

Börtönt meg sehol sem hallani.

Remelem az MSZP perel es a választásig ez, baja meg a rezsi csökkentés lesz a téma. Olvastam hogy 6 mandátum meg hiányzik a 2/3hoz...

tobeor 2014.02.01. 10:33:15

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Te kis rohad hazug hazaáruló :) Első hazugságod, hogy leszocizol, ez a fideszeseknél kötelező hazugság, meg se bírtok szólalni hazugság nélkül, már vagy ezerszer leírtam hogy nem vagyok az, ócska kis szar pártnak tartom (bár a fidesz aljassági- és maffiaszintjét azért nem bírják elérni), persze te jobban tudod :)

A te gazdádnak, Putyin pincsijének a HAZAÁRULÁSA viszont egész egyszerűen TÉNY. Tény, amit akárhogy hörögsz, akárhogy habosítod a szád, akárhogy átkozódsz, hazudsz, személyeskedsz, nem tudod letagadni. A hazaáruló gazdád épp most viszi vissza az édes hazámat (az enyémet, mert én magyar vagyok, nem fideszes mint te) a poszt-szovjet érdekszférába, ráadásnak Simicska bűntársán keresztül ebből is százmilliárdos nagyságrendben fog nyúlni, de ez már a legkevesebb, a lényeg, hogy ELÁRULTA Magyarországot, feladott a magyar szabadságból és demokráciából.
(meg persze széthazudta e kapcsán is magát, de ez nála - akárcsak nálad - kötelező kör.)

Akik a hazaárulók seggét nyalják, maguk is a hazaárulókkal vannak. Te is!

­DezInf 2014.02.01. 10:43:17

@tobeor:

Látod-látod ostoba MSZP csicska már megint belefutottál egy pofonba.

Ugyanis én egyszer nem sok annyiszor se védtem a Fideszt soha.

Szöges ellentétben veled, aki három blogon mosdatod egyszerre Mestrerházy-t, csak azért mert hazudni merészelt egy ordasat, amit pechjére 3 TV társaság is rögzített.

Típikus MSZP csicska szöveget és mantrát tolsz..
KB az összes mondanivalód meggyezik az mszp.hu-n található hazugságokkal.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.02.01. 10:45:16

@tobeor:
Ezzel a nickkel akartam válaszolni.

Kénytelen vagyok váltani néha, mert a comment com és a többi MSZP csicska blog cenzúrázik vadul, és letilt.

tobeor 2014.02.01. 10:47:50

@­DezInf:
:DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Hány nikked kevered még ma össze?

A comment.blogon -on kiderült, hogy te vagy pocakos focisla is, most kiderül, hogy te is ez vagy :DDD

Hamisítasz mint a Hír TV! :D

EMBEREK!

A hülyéje lebuktatta magát!

Ugyanaz a hazaáruló fidesztroll van a következő nikkek mögött:

- Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !
- DezInf
- pocakos focisla

És még ki tudja hány nikken hazudozik.... :)

3dom'f'speech 2014.02.01. 10:55:46

mit vergődsz, nyomoronc idióta balliberrált "poldi"-proli!
saját magatokat manipuláljátok szánalmas hülyévé, agyhalott posztkomcsik!

az MTVA és az ATV felvételén is nagyon tisztán hallatszik a "kötelet!", sőt, az ATV még narrációban ki is emeli a szót!

Elhangzott? ELHANGZOTT! Akasztgatni akartok?! Rohadjatok meg, tűnjetek el a közéletből mindörökre!

Holle anyó 2014.02.01. 10:59:09

@P.Freddy: De akkor azt kell írni a postba, hogy egy hülye fasz kötelet kiáltott, szegény szarházy atika nem jól értette, a csúnyahírtévé meg felhangosítással manipulálta a felvételt. És akkor korrekt. Lett volna.... Így csak simán ciki.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.02.01. 11:03:33

@tobeor:

Éppenhogy az MSZP csicska bloggerek által bevezetett és általános cenzúra miatt kell több nick név.

Ha azt hiszitek a cenzúra okán el lehet hallgattatni az igazságot akkor nagyot tévedtek ! :DDD

Egyébként soha nem tagadtam.
Nincs is mit.

Ha egy hülye komcsi cenzúrázó MSZP csicska kitilt, akkor visszamegyek más néven.
Ennyi.

Holle anyó 2014.02.01. 11:05:29

@röhögő: Szerintem meg ő itt az egyetlen, aki érti a lényeget, a többi idióta csak itt vezeti le a másik oldal iránti zsigeri gyűlöletét. Ezek miatt a bigott jobboldali és fanatikus baloldali faszok miatt élhetetlen ez az ország. Mert a politikai elitet talán el lehetne zavarni, de a szemben álló hívek akkor is itt maradnának.

tobeor 2014.02.01. 11:05:41

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Sose tagadtad :DDD ja, persze csak úgy leírod mindenhol :DDD
Ja, és nyilván a hazugságaidra és mocskolódásidra reagáló moderátorok kényszerítettek arra is, hogy teljesen más neveket használj, amik csak véletlenül sem hasonlítanak egymásra :DD Na ha annyira nem tagadod, akkor állj elő hány nikked van még? :)
Mekkorát fogsz most kussolni hazaáruló :)

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.02.01. 11:21:28

@tobeor:

Erről már megemlékeztem direkt neked:
A
- határontúli magyarokat megtagadó,
- 23 millió románozó,
- országot, közműveket elprivatizáló,
- országot embereket égletekig eladosító,
- mukanélküliségi rátát megduplázó,
- rezsi árakat megháromszorozó,
- ellenzékieket beazonosíthatatlan karhatalmistákkal verető
- országot EU utolsóvá züllesztő (szlovákok elötti pozícióból)

tetves kis szeretett MSZP-d után van pofád hazaárulózni majom ?

Inkább bújj vissza Mesterházy seggébe, és tagadd te is azt amit 3 darab TV társaság is rögzített, miszerint kis kedvenced lecsapott a kötelezésre, mint tyúk a takonyra.

Ahonnan nem tiltottak ki az MSZP csicska bloggerek, ott ezzel a nickel írok.
Ennyi.

Holle anyó 2014.02.01. 11:24:05

@tobeor: De az sem kevésbé röhejes, hogy a Maszopos végbélférgek is itt kűdzenek, mint lúd a jégen.

Egyébként a kihangosítás személy szerint nekem azért volt elfogadható, mert hallássérült vagyok és így jobban értettem a szöveget, mint az ATV felvételén. Bár tény, hogy a párom, akinek tökéletes a hallása, azt mondta a manipulálatlan felvételre, hogy ő is kötelet hallott (én meg se kötelet, se börtönt nem hallottam).

Holle anyó 2014.02.01. 11:27:05

@tobeor: Ki a faszom vagy te, hogy igazoltatod a nickeket? ÁVÓS, vagy nyilas?

tobeor 2014.02.01. 11:28:48

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Te is a HÍr Tv munkatársa vagy ugye kis nikkhamisító? :D Ezért nem zavar a hamisítás, hisz te is hamisítgatsz :DD

Azért durva vastag a pofádon a bőr, hogy lebuktatod magad majd még neked áll feljebb :D

Kamunikk, hány rubel az árad?

@Holle anyó: gyengén nyomod, azt kéne bizonyítanod hogy MA mit hallott, de azt nem tudod ezért beszélsz te is félre :) A pincsi hazaárulással neked sincs bajod ugye? :)

Holle anyó 2014.02.01. 11:28:54

@3dom'f'speech: Fideszes is mondott már olyat, hogy "Lógni fogtok!".
Csak szólok, hogy nem egyedi a tapírság.

Holle anyó 2014.02.01. 11:41:16

@tobeor: Na már most a börtön és a kötél szót (eltérő magánhangzók miatt) nem lehet összekeverni.
Ha pedig nem értek jól valamit, akkor arra nem "utalok", ha mégsem bírom kihagyni, akkor megismétlem azt, amit hallottam. Tehát "az lesz, amit itt beszóltak, börtön lesz bizony ám".... Kb. így.

Persze én nem vagyok hülye fasz.

Az a helyzet, hogy ezek egymás között így kommunikálnak, üres zsebük miatt elborult elmével akasztgatnák fel egy mást, aztán néha megfeledkeznek magukról és nyilvánosan is kiköpik a kötél szót, vagy mást, ami az akasztásra utal.

Nincs ezen mit rugózni. Hülyeség volt ezt posztolni, oszt annyi.
A Fideszbeforrtszentfazék is, meg az Összefosás is bőségesen szolgáltat valódi okot immár egy negyedszázada az ekézésre, fölösleges ürügyet keresni.
Foglalkozzunk inkább az eladósodással, a nagy elosztórendszerek elmaradt reformjával, meg a 25 éve tartó permanens állami lopással. Nem?

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.02.01. 11:45:57

@tobeor:

Olyan hülye vagy pont mint Mesterházy apád.

Egy kukkot se fogsz fel a valóságból igaz ?

Az MSZP Mesterházyt fényező, babaképre maszturbáló, dzsamborijának odabaszott, hogy a cukifiú image-t lerombolta a potentált, mindössze 1 darab jól irányzott kötelezésre adott reakcióval.

Aztán az MSZP ezt tagadta, aztán a Hír TV (és az M1, meg az ATV is) megmutatták országnak világnak, hogy hazudnak a kedvenceik ahogy szoktak.

Ezen az MSZP csicskák berágtak, és nekiálltak az agyament tagadás után, a még agyatlanabb hamisítózós sztorinak, teszik úgy ezt, hogy másik két TV társaság is megörökítette az eseményt.

Ennyi ami a főnöködet illeti.

Ami meg engem azt már elmondtam.
Ahol az MSZP csicska bloggerek cenzúráznak, ahogy szoktak általába, oda vissza megyek más nickel.

De ha neked így könnyebb az életed, akkor hidd azt bátran, hogy én vagyok az egyetlen a világon, aki szívből rühelli az MSZP-t, az ország 80%-át megtestesítve, és az itt található összes nem MSZP seggét nyaló nicken.
A te dolgot.

Választások után így is, úgy is keserű lesz az ébredésed ! :DDDDD

P.Freddy 2014.02.01. 11:47:48

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Csak rád nem küldik PoltPot Péter ügyészségét, mert a seggnyaló oldalon okádsz.

Azért ez nagy különbség.

P.Freddy 2014.02.01. 11:49:05

@Holle anyó:

Szabatosan leírtad a poszt tartalmát, jól látod, valóban ez a probléma: a mocsokhírtévé gennyessége a probléma.

Holle anyó 2014.02.01. 11:50:32

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

A választások eredményében még ne legyél olyan biztos.....

Nem, mintha örülnék egy Összefosós győzelemnek, mert ez csak választási összefogás, a kormányzás nem fog menni nekik.

Holle anyó 2014.02.01. 11:53:52

@P.Freddy: Miért? Téged el szokott vinni a fekete autó az Andrássy út 60-ba esténként?

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.02.01. 11:55:53

@Holle anyó:

Ha minden összejönne nekik, és a Fidesz is bakizik valami irdatlant, szerintem Gyurcsány akkor se hagyná hogy nyerjenek.

Az ő egyetlen esélye a visszatérésre, ha Mesterházy elhasal.

tobeor 2014.02.01. 12:01:34

@Holle anyó: Sajnos nem válaszoltál a lényegre, sőt, továbbra is terelsz, ezzel bizonyítva hogy nincs válaszod.

Ismét a kérdés:
azt kéne bizonyítanod hogy MA mit hallott, de azt nem tudod ezért beszélsz te is félre :) A pincsi hazaárulással neked sincs bajod ugye? :)

tobeor 2014.02.01. 12:02:40

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Vergődj csak kamunikk, és nyald a hazaáruló gazdád :)

dr kíváncsivagyok 2014.02.01. 12:20:38

@Holle anyó:
"Azzal kellene foglalkozni, hogy az elmúlt 24 évben ellopták alólunk az országot. "

Ennek a 90 % - át az utóbbi 4 évben...

dr kíváncsivagyok 2014.02.01. 12:25:11

@Trollcsány rising:
"Te hogy állsz, anyádtól már elköltöztél? "

Igen, most a tiednél lakok... szexért...

dr kíváncsivagyok 2014.02.01. 12:31:03

@Holle anyó:
"Na már most a börtön és a kötél szót (eltérő magánhangzók miatt) nem lehet összekeverni."
Te faszkalap...már rég nem arról van szó...
Hamisítottak...arról van szo !

füzfánfütyülőjét 2014.02.01. 12:37:24

@dr kíváncsivagyok: mióta hamisitás a kihangositás ten hatökör? minden más felvételen is hallható a kötelet! Az ATV-én is!

tobeor 2014.02.01. 12:43:06

@füzfánfütyülőjét: A hamisítás az, hogy kihangosították, és azt mondták hallható volt, sőt tuti hallotta. Ez a valóság elferdítése. Benned, meg a többi hamisításvédőben az a közös, hogy erről nem hajlandóak beszélni :)

Gunboat-Diplomat 2014.02.01. 13:04:35

@tobeor:

"A hamisítás az, hogy kihangosították, és azt mondták hallható volt, sőt tuti hallotta."

Ez az atv - nem kihangosított - felvételéből is teljesen nyilvánvaló. Szerencsétlen láma Mesterházy ügyesen tönkretette a saját nagygyűlését.

tobeor 2014.02.01. 13:11:28

@Gunboat-Diplomat: De hát nem az. A tv-stáboknak fenntartott hely közeléből kiabálta be valaki, tehát a tv-k hallották, MA meg épp beszélt is közben, meg ő minden irányból hallotta miket kiabálnak be, nem csak egy irányból.

Miért hazudsz?

Bolsi Buster 2014.02.01. 14:01:10

@tobeor: 'A tv-stáboknak fenntartott hely közeléből kiabálta be valaki, tehát a tv-k hallották, MA meg épp beszélt is közben, meg ő minden irányból hallotta miket kiabálnak be, nem csak egy irányból.'

Mííívan?

Nyilván a vidióhamisítónak elhisszük felvétel nélkül azt is hogy nem hallotta, meg azt is hogy olyat hallott amit a 20 mikrofon nem.

Nyíhahahaha

tobeor 2014.02.01. 14:18:29

@Trollcsány rising:
Megjöttél Slomó / Silverstein? Ma hány nikket fogsz még hamisítani magadnak? :D

Nem kell senkinek semmit elhinni, aki valaha volt már tömegben az tudja milyen alapzaj van, csak az ilyen nyomorult kamunikkes barmok akarják elhitetni az ellenkezőjét mint te :)

Egyáltalán emlékszel még rá hány nikken szórod a hazugságaid, vagy csak rutinból naponta gyártasz egy újat? :D

fehérfarkas 2014.02.01. 14:27:29

@Cujo: "akik szerint teljesen normális belenyúlni a hangsávba és akik a képek nagyításával védekeznek:
http://www.kisalfold.hu/kitekinto/photoshopot_hasznalt_kirugtak_a_fotost/2366587/"

Ez így helyes. CSakhogy az AP egy nemzetközi hírügynökség, amely számára a szakmaiság jelent valamit.
A HírTV pedig egy politikai párt propaganda csatornája. Őket nem az újságírói szakmai szabályok vezérlik, hanem a politika mocskos játékszabálya: a "sajátodat fényezd, az ellenfelet gyalázd".

A manipulációnak pont az volt a célja, hogy azt a látszatot keltse, mintha a 13.000 fős stadionban (Budapest Aréna) a pódiumon álló (és mikrofonba beszélő, amit hangfalak segítségével hall a közönség) személy hallotta s tisztán értette azt a bekiabálást, és arra is reagált.
Miközben pont a HírTV "bizonyító erőként bemutattott" és később leadott ún. "eredeti" felvétele erősíti meg azt, hogy nemcsak egy, hanem több bekiabálás is volt, és azokat nem igazán lehett érteni, és ezt is csak a HírTV kihangosítása miatt értették a nézők. Hogy maga a pódiumon szereplő M.A. mit is hallott, és azokból mi az ami érthető is volt számára, arról fogalmunk sincsen. De nagy valószínűséggel az ominózus "köteles" bekiabálást nem hallhatta, vagy ha hallotta nem érthette, hiszen kihangosítás nélkül mi sem érthettük. Sőt, a HírTV is pont azért hangosította ki azt az egyetlen egy bekiabálást a sok közül, hogy mi nézük tisztán halljuk és értsük. Vagyis a manipulálás nélkül a "köteles" bekiabálás nem lenne érthető.
A pódiumon álló személyek (nemcsak M.A., hanem bárki aki aznap előtte beszédet mondott) csak azt érthették a 13.000 fős közönség bekiabálásaiból, amit a hozzájuk legközelebb levők kiabáltak be. Aki ezt nem hiszi, az menjel el a Budapest Arénába az egyik ismerősével (az egyikük középen van lent, a másikuk pedig oldalt fent valamelyik ülőhelyen), amikor telt ház van benne, és próbáljon meg vele ilyen távolságból mikrofon nélkül tisztán érthetően kommunikálni. Fontos, hogy teltház legyen, és egy rendezvény, ahol a színpadon levő személyt hangfalak hangosítják ki, és neki eközben kelljen olyan távolságról az ismerősével érthetően kommunikálnia.

feryke 2014.02.01. 14:38:27

@dr kíváncsivagyok: ez ám az okfejtés még magad sem tudod mért szavazol a mesterházira ezzel a Gyurcsányra és a Bajnaira is szavazol normális ember ilyent nem tesz semmi közöm hozzá de nem csak az MSZP és a FIDESZ van a világon

Bolsi Buster 2014.02.01. 14:39:58

@tobeor: 'Nem kell senkinek semmit elhinni, aki valaha volt már tömegben az tudja milyen alapzaj van'

Akkora alapzaj van hogy minden TV 'kötelet' hallott, csak Atesz hazudott 'börtönt'. Pont ekkora volt az alapzaj. Ugye?

fehérfarkas 2014.02.01. 14:48:52

@dr kíváncsivagyok: "Mesterházi egy szarfaszu karrierpolitikus,..de ez nem fog megakadályozni abban hogy rá szavazzak...
Orvbánnak mennie kell...túl sok kárt okozott a fejekben !"

Látod, a Fidesz ezt is elérte, hogy azok is M.A.-ra szavazzanak, akik nem szimpatizálnak vele.
Az MSZP eddig egy választást sem nyert, hanem mindig a jobboldal veszítette el (1994, 2002, 2006). És mivel? Az arrogáns stílusával, ahogy az országot 2 részre osztották: "igaz magyarokra" és "hazaárulókra"; "gonosz komcsikra" és "jóságos nemzeti oldalra". Nekem pedig senki ne akarja megmondani, hogy milyen magyar vagyok. És senki ne hazaárulózzon le azért, mert nem a pártjára szavazok. A magyarságomat senki ne volnja kétségbe. És mivel a jobboldal a rendszerváltás óta ezt teszi (érdekes, hogy liberálisént még a Fidesz is ugyanígy sérelmezte ezt - csak azóta 180 fokot fordultak), így számomra vállalhatatlanok.
Egy német konzervatív pártra tudnék szavazni, de itt Magyarországon 1000x inkább az MSZP, minstem az engem lehazaárulózó, és a magyarságomat kétségbevonó pártok bármelyike (volt MDF, FkgP, Fidesz, Jobbik, KDNP).

colonel Tigh 2014.02.01. 14:59:10

Egy bekiabálás tényleg ennyire érdekli a narancskomcsikat? Tényleg ez ennyire fontos, amikor a seggünk kilóg a gatyából, és Orbán már a demokrácia és a jogállamiság látszatára se ad? Amikor Matolcsynak elég a száját kinyitni máris romlik a Forint? Amikor (mínuszban) dübörög a gazdaság? Amikor nem szorítanak meg csak ennyire: index.hu/gazdasag/2014/01/29/itt_a_kormany_nagy_trukkje/ Amikor 3000mrd kölcsönt vesz fel a narancsos vajda orosz oligarchától orosz atomra, hogy Simicska és körei százasával tudják tovább lapátolni a milliárdokat ellenőrizetlenül, mert Eu-s pénzből egyre nehezebb lesz nekik számolatlanul lopni? Ésatöbbiésatöbbi... Itt pár év múlva olyan gondok lesznek, hogy ihaj, és akkor egy ilyen fingból csinálnak vihart? Adnék egy tippet: csináljatok gyorsan egy békemenetet, aztán meg se álljatok Kijevig.

Bolsi Buster 2014.02.01. 15:01:02

@colonel Tigh: Pont azért szavaztunk a fideszre 2010ben, hogy kilógjon a seggetek a gatyából. Vagy nem?

Éhes_ló 2014.02.01. 15:03:52

Szerintem jól nyomjátok és abba ne hagyjátok véletlenül sem!

Minden hörrtv-t és szarházi köteles attilát a kommunikációs tér felszínén tartó erőfeszytésetek buktorékat hajtja még előrébb, a táborukat mozgósítja.

Köszönetet nem kaptok tőlük, de higgyétek el, igazából hálásak érte, hogy erről ugattok és nem az ismét szétszart nemzeti fizetőeszköznek látszó fosról, aminek az elszarása a kedves buktorékkal, sorosékkal és többi spekulánssal együtt épp megtölti bankszámláikat, no meg persze a választási év alaposan kirabolt költségvetését is kipótolja, ráadásként pedig javítja a magyar export - és ezzel a mágikus GDP növekedés esélyeit.
Az inflációt meg majd rákenik a bankokra és a spekulánsokra a választások után.
Meg persze rátok.

ob.szerver 2014.02.01. 15:34:00

@colonel Tigh:

Igazad van, amihez csak annyit tennék hozzá, hogy miközben posztok tucatjai és kommentek ezrei foglalkoznak egy tökéletesen jelentéktelen dologgal, addig az Átlátszó leleplezése senkit sem érdekel arról, hogy Orbán (Garancsi nevű strómanján keresztül) újabb tízmilliárdokat lopott.

atlatszo.hu/2014/01/28/nagy-gyorgy-es-garancsi-istvan-is-reszesulnek-a-gazbizniszbol/

Ez nyilván egy kevésbé érdekes téma. Persze ehhez kell egy teljesen töketlen ellenzék is.

Lovag Mihály 2014.02.01. 15:58:16

már Fodor G úrhölgy is elismerte, h hallható volt a kötelezés.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.02.01. 16:01:52

Gyurcsány érdemel kötelet, remélem hamarosan megkapja

DezInf 2014.02.01. 16:16:10

@tobeor:

Tévedsz, ez egy nicktolvaj.

A saját nickjén nem meri nyílvánosan leszopni zorbán farkát, ezért látszólag azonos nickeket gyárt - egy pici hibával- és más nevében oboázza a vezérét :)))

Egy sima buzeráns fidexköcög, ennyi !!!!

Nézd meg a kamuprofilját és rájössz.

Az a baj a köcsöggel, hogy elfelejti időnként, hogy kinek a nickjén dumál, így humoros néha amit ír.

A saját nickjét is hanyagolja, mert az maga az okádék:)))

Ilyenek ezek a nicktolvaj, fidexköcög moszkovitya talpnyalók !!!!

Már a saját nicknevüktől is undorodnak ugye .... ? :)))

viragildi 2014.02.01. 16:25:33

@dr kíváncsivagyok:

És hol lehet hallani a börtönt?
Mert én sehol sem hallom.
Még úgy sem, hogy Olga behívott valakit, aki állította, hogy ő maga kiabálta a börtönt...ami nem hallatszik.

Szóval az lehet, hogy nekünk nézőknek "kihangosították" a kötelet, de ettől még amikor Mesterházy reagált a börtön nem hallatszik...

Fazakas László 2014.02.01. 18:53:11

@toportyánzsóti:

És ki lenne az a moszkovita hazaáruló? kovácslászló, libajnai, gyurcsányi vagy a meseházi?

Fazakas László 2014.02.01. 18:54:50

@röhögő:

Anyám már elég régen meghalt.
De igazán ráülhetett volna a mocskos komcsi szádra mikor éppen szarik ...

toportyánzsóti 2014.02.01. 19:13:47

@Fazakas László: Tudjukki,a dagadt felcsuti áramtermelésre alkalmas liberálszélkakas,aki megmajmolta a sötét jobbereket akik a hatalomért képesek imádni ezt a komcsifattyat,az meg röhög rajtuk,az asztalról lepergő morzsákkal eteti őket,na meg nemzeti lózungokkal,amiket már Horthy idejében is köpködött a népi jobboldal.

sutyerák 2014.02.01. 19:39:21

miért kiabáltak Mesterházynak kötelet?

-én is elmehetnék-e egy orbáni kinyilatkoztatásra ahol kötelet kiabálhatnék?

sutyerák 2014.02.01. 19:47:30

mit rágódtok ezen a kötélen?
-minden háborús és népellenes gazembert ilyesmivel jutalmaztak régebben,-és ha már mostanság nem is,de az biztos,hogy a kokárdát akkor tűzöm ki,ha orbán eltűnik a fenébe,-igy,vagy úgy.

addig nem-

Gunboat-Diplomat 2014.02.01. 19:58:48

@tobeor:

Nézd meg az ATV felvételét, az biztosan nem 'manipulált'. A 'Kötelet!' bekiabálás minden hangosítás nélkül is élésen és hangosan elkülönül (Mesterházy egyébként akkor éppen nem beszél).

aki hazudik itt, az Mesterházy.

Ahogyan viragildi is írta:

"És hol lehet hallani a börtönt?
Mert én sehol sem hallom.
Még úgy sem, hogy Olga behívott valakit, aki állította, hogy ő maga kiabálta a börtönt...ami nem hallatszik."

Az egész nagygyűlést több tévéstáb is rögzítette. 'Börtönt!/Börtönbe!' bekiabálás egyik felvételen sem hallatszik, "Kötelet!" mindegyiken.

Megint tényeket próbáltok reménytelenül tagadni, mint a bajai videóügyben.

És miután ob.szerver obszerváció tökéletesen helytálló: "posztok tucatjai és kommentek ezrei foglalkoznak egy tökéletesen jelentéktelen dologgal", nehéz megérteni, hogy az utódpárti kommunikáció miért görcsöl bele abba, hogy Mesterházyt ebből a bakiból mindenképpen tükörfényesre kinyalja. Ha azt mondja: "Természetesen kizárólag jogszerű felelősségrevonásokat ígérünk, félreérthetően fogalmaztam, bocsánat", akkor az egész balhé hamarabb elül, a balfékek meg ájultan imádhatnák Ateszt, hogy jajj, de jó mondta, és micsoda emberi nagyság, hogy még a hibáját is belátja, tessék, nem olyan, mint a sosemhazudó patás ördög!"

Ehelyett elkezdett primitív módon cigánykodni, és tagadni a nyilvánvalót. Mert egy ostoba balfasz.

ramona75 2014.02.02. 07:06:02

@sutyerák: megpróbálhatnád...igen...csak aztán ne csodálkozz, ha reggelre a TEK teli talppal kopogtatna nálad :)

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.02.02. 10:42:18

@sutyerák: majd ha szemkilövető kúrcsányt felakasztották, csak utána:)

Baksai 2014.02.02. 11:06:13

Semmilyen hangtechnikai módszerrel nem hangosítható ki az ATV adásából ilyen bekiabálás. Az viszont kiderült, hogy a bekiabálós részt nem ugyanolyan karakterű mikrofonnal vették fel, vagyis az odamontírozás, a manipulálás egyértelmű !! Még az sem zárható ki, hogy a "kötelet" bekiabálás nem is ezen a rendezvényen történt !! A HírTv hazudni, manipulálni nagyon tud, de a hangtechnikához ostobák !!

Baksai 2014.02.02. 11:08:22

@enpera: A gumilövedékkel meglőttek mindegyike a lábán sérült meg !! Az a szegény békésen tüntető épp a következő utcakőért hajolt le, hogy azt is békésen a rendőrökhöz vágja, így járt !! Kicsit hülyének tetszel lenni !!

Pop40 2014.02.02. 14:18:19

@Gunboat-Diplomat:

"micsoda emberi nagyság, hogy még a hibáját is belátja"

Az maximum felétek hiba, elvtárs, ha maffiózóknak kötelet-börtönt javasolnak.

Pop40 2014.02.02. 14:21:22

@enpera:

Igen, azt Fletó valóban elbaszta.

Éles lőszerrel kellett volna az egész tomboló-fosztogató csürhét szarrá lőni, nem 1-1 gumilövedékkel.

Pont úgy, ahogy Törökországban tették, amihez gratulált Orbán elvtárs utólag.

Ha már vonyítotok, mocskos hazaáruló férgek, legalább akkor legyen okotok is rá. :))

Pop40 2014.02.02. 14:24:01

@Fazakas László:

Ezek közül melyik is írt alá 1-2 hete Putyin elvtárs hátsó szobájában egy olyan szerződést, amit a kutya nem látott, és évtizedekre eladósítja az országot, bolsikám?

Segítek, Orbán elvtársnak hívták azt a férget.

Pop40 2014.02.02. 14:41:05

@Holle anyó:

"Nem, mintha örülnék egy Összefosós győzelemnek, mert ez csak választási összefogás, a kormányzás nem fog menni nekik."

Akkor pont ugyanott tartunk majd, mint most. Ugyanúgy béna lesz a kormányzati teljesítmény, csak kevesebbet fognak lopni.

Pop40 2014.02.02. 14:57:46

@röhögő:

Lehet, de én valahogy még csak narancskomcsiktól láttam ezt a mutatványt.
Rendszeresen buktatják le magukat úgy, hogy véletlenül másik nicken válaszolnak :DDDD

Csak ezen a blogbejegyzésen két (!!!) ilyen eset történt.
Csak ezen az egyetlen blogbejegyzésen.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.02.02. 16:46:44

@Baksai: veled ellentétben én ott voltam, faszkalap, nem atv2-ből tájékozódtam

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.02.02. 16:48:16

@Pop40: anyádat kellett volna baltával felszabdalni, mielőtt leellett volna, libsifasz
A felbérelt fletósok tomboltak, te szerencsétlen fartúró ingyenélő

Fazakas László 2014.02.02. 17:54:31

@Pop40:
Azért ez a 30 éves 'adósság" talán mégis jóval kisebb elkötelezettség, mint a nagy komcsi-liberális összeborulással valamikor felvett gyurcsányis-bajnais IMF hitelek!
Hogy persze mindez most nem tetszik a vörös csürhének, azt ki nem szarja le?
A kétharmad egy az egyben megengedi ... így a többi balos pampogás csupán egy jó fingás a Hortobágyon ...

Pop40 2014.02.02. 18:42:54

@enpera:

Azok, persze, ja, a felbérelt fletósok. Azok gyújtogatták a tévészékházat.
Azóta meg ők védik a fidesz székházát is, ugye, te degenerált majom? Meg a fletósoknak építi Orbán elvtárs a stadionokat, cserébe a 2006-os szolgálatért?

Téged is szarrá lőhettek volna, nagyon elcseszte Fletó, hogy nem tette. A hozzád hasonló mocskos hazaáruló söpredék nélkül csak jobb lenne az ország.
Remélem legközelebb a zsaruk sem teketóriáznak veled, hanem a legközelebbi kocsigyújtogatásodnál kiverik belőled a meleg szart is, tetves hazaáruló szarházi.

Pop40 2014.02.02. 18:49:13

@Fazakas László:

Arra az IMF hitelre gondolsz, amiből Orbán elvtárs a mol részvényeket vette sokéves árfolyamcsúcson?
Valahogy akkor nem habzott a sok kretén birkamenetes majom pofája, mikor költeni kellett a pénzt.

"Hogy persze mindez most nem tetszik a vörös csürhének, azt ki nem szarja le? "

A vörös csürhe épp hatalmon van, hála istennek remélhetőleg már nem sokáig.

És baromira remélem, hogy a legközelebbi balos kétharmadkor ugyanúgy kussban leszel, mert a kétharmad egy az egyben megengedi majd nekik is.
De valahogy a sok szarházi narancsbolsi nagyon tud visítani, mikor épp ellenzékben vannak.

Ez a baloldal marha nagy hibája, hogy nem tudja a helyén kezelni a "jobber" csőcseléket.
Visítozzanak, ki nem szarja le, ha meg bármi törvénytelen lázongást csinálnak, ugyanúgy szarrá verni őket, mint legutóbb a törököknél.
Ha meg pampognak tőle, beidézni Orbán elvtárs törököknek gratuláló nyilatkozatát, ezen túl meg le vannak szarva.

Ellensúly 2014.02.04. 23:35:34

Kíváncsi vagyok, mit reagál a szerző a Hír TV-sek írására (mno.hu/celpontblog/az-mszp-es-a-csicskak-1209140).

DrPepper 2014.02.05. 14:05:22

@Ellensúly: Azt hiszem, a legjobban azt teszi, ha semmit. Kezdhet gyújteni egy jobb ügyvédre.

3dom'f'speech 2014.02.08. 09:50:27

nagy kussban vagy, maszopos csicska "poldibá" :) talán beszartál, nagypofájú senki?!

teljesen igaza van a HírTv-nek, a felhangosításnak más lenne a hullám-karakterisztikája, nagyon nem értesz hozzá!

"Hát, Poldi bá, ez úgy hülyeség, ahogy van! Más felvételt nem applikáltunk, ezt le lehet csekkolni az ATV felvételén, amelyen ugyanez hallható. Nem értesz a hanghullámokhoz, sem a vágáshoz, mert ha valami fogalmad lenne, akkor tudnád, hogy ha a hangot fölerősítettünk volna, akkor a hanghullám formája nagyobb lenne (függőleges irányban lenne eltérés), ám a fenti ábrán teljesen azonos a hangszint, nincs kilengés. Tehát az az ábra, amelyet beillesztettél az írásodba, bennünket igazol, ebből épp az következik, hogy nem volt manipuláció. Az, hogy sűrűbb a jel, csupán azt jelenti, hogy több hang hallható, úgy mondják: más a karakterisztika, ugyanis egyszerre hallható a bekiabálás – a „Kötelet!” – és Mesterházy beszéde. (Az, hogy máshol nincs jelsűrűsödés, azt is jelenti, hogy nem volt más bekiabálás, például nem kiabáltak börtönt – de ez most mellékszál.)

...

Poldi bá, ha van gerinced, akkor most szépen bocsánatot kérsz, a névtelenséged nem fog megvédeni, ahogy a többi sajtóterméket sem. A jogi lépéseket megtettük. Magyarul: szét lesztek perelve."

mno.hu/celpontblog/az-mszp-es-a-csicskak-1209140

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.22. 14:55:10

illene az eredetit is nyilvánosságra hozni.
de teljesen egyértelmű a szövegkörnyezetből h a kötelet-re reagál meseházi
minden más csak felesleges szócséplés, + mesterházi börtönös hazugsága, maguk között még menőnek is gondolják h így reagált rá

amire ez a szerencsétlen proli poldi azt mondja, h az már nem a hangosított változat, az is hangosított
de ez soha nem börtön. hanem kötelet

Szúrófény 2014.10.13. 05:48:16

@eßemfaßom meg áll: Szépen mondd! MEKK Mesterházy! Már Petőfi ismerte! "Sehonnai bitang ember!"
Ahonnan ez az elem beszivárgott, az orosz városok gettóiból, nem hozhatott magával sem tisztaságot sem magasabb erkölcsi színvonalat, sem a testi fáradságnak megbecsülését, sem szociális ösztönt, sem kultúrképességet. (... ) Ami antiszociális és kultúrképtelen elem van e barbár tömegben, Bartha Miklós 1910 kár volt elfelejteni!
süti beállítások módosítása