HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) áder jános (11) Áder János (4) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) alkotmány (1) Alkotmány (1) Alkotmánybíróság (5) alkotmánybíróság (2) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) Brüsszel (1) brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes Beszéd (1) Egyenes beszéd (3) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) Fidesz (4) fidesz (6) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyas gergely (1) Gulyás Gergely (1) gulyás gergely (2) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) hírtévé (2) Hírtévé (11) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) IMF (2) imf (1) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) kormányinfó (1) Kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) magyarország (1) Magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) Matolcsy György (1) matolcsy györgy (4) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) Mesterházy Attila (3) mesterházy attila (6) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) MTVA (3) mtva (1) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) navracsics tibor (2) Navracsics Tibor (1) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán Viktor (2) orbán viktor (83) Orbán Viktor (2) Országgyűlés (2) országgyűlés (1) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) Parlament (2) parlament (8) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) Rétvári Bence (1) rétvári bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) rogán antal (1) Rogán Antal (6) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) schmitt pál (23) Schmitt Pál (1) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) Simor András (1) simor andrás (2) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) szolidaritás (1) Szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) Tállai András (1) tállai andrás (2) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Sunyi tróger vagy, János!

2013.03.13. 22:59 Poldi bá


Megindoklom.

Áder János azt mondta, hogy nem tehet mást, alá kell írnia az alkotmánymódosítást. Akár tetszik neki, akár nem. Vagyis azt érzékeltette, hogy tulajdonképpen volna vele baja, jaj, bizony, sok és nagy baja volna vele, de hát mi a túrót csinálhat, ha egyszerűen muszáj neki aláírnia. Mert ő az alkotmányosság őre.

Szegény azt hiszi, hogy ezzel megőrzi a függetlenség látszatát.

Szerinte káosz, anarchia, ha az emberek nem a jog szerint cselekednek. Aggályok nincsenek, féltés nincs, lemondás? Hahaha! Mit locsogsz, vén majom Sólyom László?

Ki fogja akkor védeni az alkotmányosságot ezen a vártán? He?

Külön hab a tortán, hogy Áder Jánost feltehetően egy hete készítik fel erre a drámai hangú deklarációra. Nyilván elmagyarázták neki, hogy ne zárt szájjal beszéljen, hanem artikuláljon. ("Mit sütsz, kis szűcs? Talán sós húst sütsz, kis szűcs?")

De jaj, szegény elnökünk összetévesztette az artikulálást a vicsorgással, így aztán összeráncolt homlokkal, görcsbe rándult arccal végigvicsorogta a beszédet. Esküszöm, a második perc végén azt hittem, hadat üzentünk az Egyesült Államoknak.

De ennél sokkal nagyobb baj történt. Működik a Nemzeti Együttműködés rendszere.




Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

251 komment

Címkék: áder jános alkotmány

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pop40 2013.03.14. 12:58:36

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:

Kiadják ezek egymást, ne aggódj, ahogy a patkányok menekülni kezdenek majd a süllyedő hajóról.

Jól kézben vannak tartva, személyesen szelektálva Orbán-Simicska elvtársak által, de ahogy süllyed a hajó, még az ilyen kontraszelektált barmok is felfogják, hogy nem lenne jó vele süllyedni. Aztán mikor az első rés / első fecske megjelenik, onnantól már gyorsan követi a többi.

turulpina 2013.03.14. 12:59:43

Egyébként aki még ma is az MSZP-t utálja jobban, az vagy nem itt él, vagy nem itt kap fizetést, vagy nem itt fizeti a számláit.

komissarlajos 2013.03.14. 13:00:25

@Mária: Tisztelt Mária! Miért pazarolod az energiádat egy csúszó-mászó pondróra? A sasok nem figyelnek a legyekre.

navan 2013.03.14. 13:01:51

A tipikus Fidesz-fan szerint a szocik 2010-ben azert buktak, mert "napnal vilagosabban" kiderult roluk, hogy elkurtak. Es ugyanezek a Fidesz-fanok ma szinte barmely kritikara azzal valaszolnak, hogy na de "elmultnyolcev" meg hogy "hattimicsinaltatok". 2012-ben volt kritikai keszseg - 2013-ban nincs.
Heart of darkness.

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2013.03.14. 13:02:39

@turulpina:

A fővárosban lehet nem a Fidesz fog nyerni. Vidéken, a legtöbb helyen viszont az átlag ember még ma is előbb köp a szociktól, mint ami most van.
A legtöbb ember úgy gondolkodik, hogy azért van most megszorítás, mert vissza kell fizetni az államadósságot amit a szocik vettek fel.
Ez a gondolat jellemzi a legtöbb embert még mindig. Ezért van kurva nehéz helyzetben az mszp. Csinálhat bármit a Fidesz, ezt a gondolkodásmódot, főleg a vidéki emberekből nem ma fogják kitörölni.
53%-80%-ra ment az államadósság - ez nagyon sok embernek a bögyében van.

Pop40 2013.03.14. 13:04:43

@Nyekenyóka.:

"Attól tartok kevesen lesztek. A legtöbb ember egyikhez sem adja a voksát. "

Én is szívesebben szavaznék egy szocik nélküli Bajnai-Oszkóra, de sajna ez van.

"Szerintem én sem."

Egyéni döntésed, de akkor 2014-től szavad sem lehet, csináljanak Orbánék bármit. Most mondhatod, (ahogy látom) kiugrott fideszesként, hogy én nem erre szavaztam.
14' után már nem mondhatod majd.

"Szerintem a legtöbb ember még mindig az mszp-t utálja jobban és nem a fideszt."

Erre én a helyedben nem fogadnék nagyobb összegben.

turulpina 2013.03.14. 13:05:41

@turulpina: Aki még ma is az MSZP-t utálja jobban, attól kérdezném, melyik dimenzióban teljesít jobban a fidesz, mint a szocik a zelmúlt8évben:

- olcsóbb lett az euró / CHF?
- kisebb lett a korrupció (simicskáék nagyságrenddel hatékonyabban lopnak)?
- kevesebb adót kell fizetni?
- olcsóbbak lettek a szolgáltatások (bank, telekom)?
- olcsóbbak lettek az élelmiszerek?
- olcsóbb lett a benzin?
- jobb közoktatás, felsőoktatás?
- jobb lett az egészségügy?
- olcsóbbak a gyógyszerek?
- kevesebb komcsi van kormányon?
- megoldódott az ügynök-kérdés?
- olcsóbb lett a köztévé?
- kisebb lett az állami médiában az egyoldalú tájékoztatás?
- szabadabb lett a sajtó?

Mégis, mi a kurvaisten lett itt jobb, amiért a szocikat még mindig jobban lehet utálni?

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2013.03.14. 13:09:04

@Pop40:

"Erre én a helyedben nem fogadnék nagyobb összegben. "

Nem tudom, én vidéki szemmel látom az egészet. Pesten mindig is sokkal gyengébb volt a Fidesz, ott lehet, hogy bukni fognak sok helyen, de itt, vidéken, pl. Veszprém megyében még mindig a Fidesz a nyerő.
Az előbb írtam: itt kb. úgy gondolkodnak az emberek, hogy a szocik által felvett hitelek miatt vannak most megszorítások, amiket vissza kell fizetnünk, nekünk, a népnek. Ebben szerintem nincs is nagy hazugság.

turulpina 2013.03.14. 13:10:06

@Nyekenyóka.: csak abban lehet bízni, hogy vidéken is fizetnek csekket, keres(né)nek munkát, és nem az agymosára, hanem a pénztárcára hallgatnak.

Más remény nincs, a köz- és kereskedelmi média lényegében csak a simicska-habony által jóváhagyott híreket és témákat említi meg, természetesen egyoldalú, fideszes tálalásban.

sárkányfő 2013.03.14. 13:11:57

@turulpina:

"áder jános hazaáruló"
+1

hozzáteszem: a magyarellenes alkotmány illegitim.

akik támogatják a magyar demokrácia és jogállam elleni fidesz-háborút: magyargyűlölők.

s.g.l. 2013.03.14. 13:12:40

@turulpina:

Nesze, ez lett jobb:
Mindent hatékonyabban, jobban rombolnak.
Jobban lopnak, jobban hazudnak, jobban csalnak, ...
stb.

s.g.l. 2013.03.14. 13:14:40

@turulpina:
Én dühös vagyok rájuk!

Ilyen impotens társaság nincs még a Földön, mint ahogy olyan sincs mint a fiodesznél: az egész országot mexállták az állami vezetők mindegyike gyerekkori haver, megalapították a fidesz maffiózó zrt-t és MO a működési területük.
Azt hiszik minden az övék.

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2013.03.14. 13:14:45

@turulpina:

"csak abban lehet bízni, hogy vidéken is fizetnek csekket..."

Hidd el, hogy az itt élő emberek úgy gondolkodnak, hogy azért vannak megszorítások, mert a szocik általi adósságot vissza kell pengetni. Ennyi. :))

Tudják jól a fideszesek is, hogy megszorítások vannak, de valamiért kitartanak a kormány mellett, mivel úgy látják, hogy egy másik kormánynál is megszorítás lenne.

Én meg jórészt az egykulcsos adórendszer miatt pártoltam el a Fidesztől, viszont én sem hiszem azt, hogy egy másik párt vezette kormánynál ne lennének megszorítások.

Szopó ez az ellenzéknek azért lássuk be...

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2013.03.14. 13:16:23

Írnék én egy blogot a vidéki emberek politikai gondolkodásmódjáról, "ahogy én látom" címszó alatt, csak tegye ki az Index :D

s.g.l. 2013.03.14. 13:16:59

@sárkányfő:
Azért az nem semmi, ahogy ezek kihúzták maguk alól a szőnyeget és illegitimmé tették az egész rendsezrt.
Amire felesküdtek 2010-ben eltörölték, amire pedig most Áder hivatkozik azt pont azzal szedi ki, hugy aláírja a taknyolmány 4.0-át.
És ezek jogot végeztek. Mint a golyóstóll?

Mária 2013.03.14. 13:18:05

@Nyekenyóka.:

"Vidéken, a legtöbb helyen viszont az átlag ember még ma is előbb köp a szociktól, mint ami most van."

Ez nem igaz.

Miért áll érdekedben sulykolni ezt a valótlanságot?

s.g.l. 2013.03.14. 13:21:47

@Mária:
Mert csak a közmédiát hallgatják.

Mária 2013.03.14. 13:22:36

@Nyekenyóka.:

"53%-80%-ra ment az államadósság - ez nagyon sok embernek a bögyében van."

Az átlagember nem követi az államadósság alakulását.

Nagyon átlátszó a fideszes kampányod.

I_Isti 2013.03.14. 13:22:43

@s.g.l.: "Azt hiszik minden az övék."

Miért nem így van?

turulpina 2013.03.14. 13:23:09

@Nyekenyóka.: sajnálatos, hogy némi bazári magyarkodás és kellően súlykolt hazugság kombóval ennyi ember hülyíthető.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.03.14. 13:23:35

@diplomassenki: nekem nem kell tanyert mosogatni
nekem kurrens szakmam van es 10+ ev gyakorlatom, ezen kivul egy aktiv es egy passziv nyelvtudasom.

es eleget lattam az eddig leelt 40 ev alatt, hogy tudjam, ezek a nagy szavak es hangzatos lozungok "hazarol" meg 'ertekekrol" csak arra szolgalnak, hogy minden racionalitas ellenere itt szopjak tovabb. nem fogok. igen, "feladok" mindent, mert ezt feladni olyan, mintha valaki a herevillanyozast adna fel egy langyos ulofurdoert cserebe. nincs ertek, amit sajnalnek itthagyni. mindent elpusztitottak a rohadt kis fergek. depresszio van, kilatastalansag, acsargas, amit 1.6 millio ember finansziroz. hat fujhat mindenki egy kilo tollat a seggembe.

en ugyanis nem a fideszt es orbant tartom a fobunosnek. azokat, akik voltak akkora szar alakok, hogy a bosszuvagyuk, irigyseguk, emberi hulladek mivoltuk szabadon engedesevel ezeket a gengsztereket ideultettek.

hiaba v altjuk le a fideszt, itt meg legalabb egy generacio kell, mire kadar kuvrainak irmagja sem marad meg es nem szavaznak vissza megegy ilyen faszarcu majmot, mint orban. mert vissza fognak, mert ha jon egy bajnai, akkro bakker dolgozni kell, adozni kell, felelosseget kell vallalni. az meg budos az itt elok 70 szazalekanak. megint jon valami populista igergeti es a gerinctelen milliok vissza fogjak szavazni a gyulolkodest, bosszuallast es az ingyeneles illuziojat.

nem hianyzik. koszonom, eleg volt.

Mária 2013.03.14. 13:26:34

@Nyekenyóka.:

A saját ismeretségi köröd azért messze nem reprezentatív minta, hiszen valószínűleg hasonló beállítódású emberekkel tartod a kapcsolatot, mint amilyen magad is vagy.

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2013.03.14. 13:27:10

@Mária:

Mint ahogy azt sem követi a legtöbb ember ami most megy. Őszintén, az ország hány %-a olvassa ezeket a blogokat, meg a kommenteket? 1-2? :D

Vagy menjen ki az utcára és kérdezzen meg embereket, hogy miről szól a 4. alkotmánymódosítás. Szerintem 10ből 9 ember azt se tudja miről van szó.
A magyar ember érzelmi politizáló. És ha nem hazudnak a kvk-k. akkor sokkal nagyobb negatív benyomást tett az mszp az embereknek mint a fidesz.

Pop40 2013.03.14. 13:33:37

@Nyekenyóka.:

1, Nem bocsátkoznék esélylatolgatásba, fölösleges is. Én részemről jövőre elmegyek és elhajtom ezt a bagázst a 3.14csába, ezen túl nem érdekel. Ha van az országban annyi idióta, hogy velük ez a maffia választást tud nyerni (legyen bármilyen manipulált is a választási rendszer) akkor ez az ország pontosan meg is érdemli azt, amit kap.

"Az előbb írtam: itt kb. úgy gondolkodnak az emberek, hogy a szocik által felvett hitelek miatt vannak most megszorítások, amiket vissza kell fizetnünk, nekünk, a népnek. Ebben szerintem nincs is nagy hazugság."

Értem. Eszerint azért, mert a szocik hitelt vettek fel, nagy az államadósság és vissza kell fizetni, a vidék leszavaz egy olyan maffiára, ami x milliárd manyupos vagyon és megszámlálhatatlan "nemmegszorítás" után, szarabbul álló államadósság mellett még drágábban is veszi fel a hitelt, mint a szocik. Értem, meggyőztél. :)

Jelenleg a papírjainkat a jó ég tudja, hány % felárral tudjuk eladni, mert a befektetők nem (sem) hisznek Orbánéknak, persze magas kamattal megveszik, úgy vannak vele, ha hülye a kormány, és sokat fizet nekik , hogy vegyenek, az már nem az ő bajuk. Nem is, hanem a miénk.

És mindehhez az itteni listán @turulpina: kívül még én is fel tudnék sorolni pár oldalt, de minek. Ha bárkinek Orbánék 3 éve után emlékeztető lista kell arról, hogy mit loptak-hazudtak-basztak el idáig, az jobb is, ha nem szavaz, hanem inkább kötöget, vagy nézi, hogy nő a fű a kertben.

Larry Silverstein 2013.03.14. 13:36:19

@Nyekenyóka.: MINDEN ember érzelmi politizáló.

Szerinted az amerikai választó mit tud az aktuális döntésekről? Semmit. Azt nézi melyik elnök milyen viccet mond, milyen kutyája van.

Nincs ezzel baj, a racionális döntés sem jobb mint az érzelmi. Van akit egyik tesz boldoggá van akit a másik.

NYJetsTD 2013.03.14. 13:40:53

@Pop40: Nagyon igaz, amit utoljára beírtál. Teljesen felesleges itt adtok ezreit felhozni. A szektahívők akkor is a fideszre szavaznak, ha éhen halnak, akit meg nem érdekel a politika, fel se jön egy ilyen oldalra. Amíg le nem tisztul a kép, ki is lesz a fidesz igazi kihívója, addig nem lesz ebben változás.

Mr. Waszabi 2013.03.14. 13:41:25

@Mária: ezt szépen mondtad - kenyér adó gazdáját. Ez a valóság, nem az, amit ők képzelnek. A hatalom addig ugrabugrálhat, amíg van dellája. Mert nem független, hanem másoknak ígért della miatt kapta meg támogatásukat. A zsiványok egymást is leölik, amikor valamelyik nem tud teljesíteni. És ez bizony csak addig lehetséges, amíg az idióták ki nem golyózzál maguk alól a gazdaságot. Kádári államszocializmusból csak sovány szalonna leszen, ezt már láttuk páran anno. Nincs semmi épkézláb ok arra a hitre, hogy ezt Orbán jobban tudná csinálni. Ami egyszer megbukott, az megbukott. Befejezett múlt, tény. Csak a hiszékeny, tudatlan embereket lehet ezzel megtéveszteni - őket is csak addig, amíg a saját bőrükön rá nem jönnek, hogy átbaszta őket Viktor. Ez az időt viszont kényszerűen ki kell bírni azoknak is, akik láttak már karón varjút. Én kibírom, csak majd ne panaszkodjanak a vakhívők önámítók se 5x később. Mindenki magának tanul, aszondják.

NYJetsTD 2013.03.14. 13:43:15

@Larry Silverstein: "Nincs ezzel baj, a racionális döntés sem jobb mint az érzelmi."

hogy ez mekkora baromság, leszűrheted a McDonald's hívők alakján.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.03.14. 13:44:18

@Mária: en kanyar nelkul elhiszem.

videken nem esz, hanem rosszul ertelmezett, ostoba buszkeseg kerdese ez. XIX. szazadi jobbagyok tomege.

turulpina 2013.03.14. 13:48:32

@Pop40: "Eszerint azért, mert a szocik hitelt vettek fel, nagy az államadósság és vissza kell fizetni, a vidék leszavaz egy olyan maffiára, ami x milliárd manyupos vagyon és megszámlálhatatlan "nemmegszorítás" után, szarabbul álló államadósság mellett még drágábban is veszi fel a hitelt, mint a szocik."

Ez a lényeg. Bármit csináltak a szocik, ez a mostani hazaáruló bagács MÉG TÖBBET RONTOTT rajta.

Eltapsoltak minden rendelkezésre álló pénzt, most még nekiállnak az utolsó utáni (deviza-) tartalék felélésének, kizsigerelték a teljes gazdaságot, és ennek az egyetlen eredménye, hogy még nagyobb az államadósság, mint amikor elkezdték.

Közben az egyetlen amit fel tudnak mutatni, az a haverok kitömése, és a demokrácia, jogállam, sajtószabadság, oktatás, egészségügy, gazdaság SZÉTKÚRÁSA.

Aki erre csak annyit tud mondani, hogy FÚJASZOCIK, az akár vidéki, akár pesti, az bizony egy szaros hazaáruló komcsi tűrhő maga is.

Pop40 2013.03.14. 13:48:49

@Nyekenyóka.:

"Őszintén, az ország hány %-a olvassa ezeket a blogokat, meg a kommenteket? 1-2? :D"

Faszbukon pl mit gondolsz, hány % van fenn? 1-2?
És ha esetleg több, mint gondolsz, faszbukon főleg dicsérik vagy szidják Orbánék "kiváló eredményeit"?

Az ilyen blogoknál amúgy sztem az összetételre érdemes figyelni. 2010-ben nyomát nem találtad a balosokat visszaváró kommentnek. (Én ezt csak olvastam, mert én sem voltam itt:)
Jelenleg pár lúgozott agyú többnickes majmon kívül alig van valaki, aki a fideszesek agymenéseit mosdatná. (Azok egy része bérelt minisztériumi vagy csókos helyről irkál.) Az arányok ugyanilyen változását megtapasztalhatod faszbukon is. És ebből ott még számítsd le azokat, aki szíve szerint elküldené őket a halál f*szára, de nem teheti, mert valamilyen módon negatív következmény érheti. (Mondjuk tanár a listázó fideszes igazgató gimijében. Vagy közszolga, esetleg riporter vagy szerkesztő az mtv-nél, stb stb stb.)

És tény, az emberek döntő többsége pont leszarná az alkotmány állapotát, ha amúgy sikereket látna, nőne a bére, csökkennének az árak, lennének munkahelyek. De nincsenek. És amikor úgy látja a fideszes zsigamarcellek és simicskák dőzsölését, hogy neki kilóg a segge a gatyából, rád bízom annak eldöntését, mennyire lesz Orbán elvtárs kitartó híve.

Pop40 2013.03.14. 13:57:30

@NYJetsTD:
Ez tény, a hajam kihullik attól, amit az ellenzék szerencsétlenkedik. 1 évvel választás előtt még az se dől el, h együtt vagy külön, csak az folyik mindenhonnan, hogy én vele nem, de vele csak akkor ha, vele viszont ha ő jön, akkor nem, stb stb.
Sok dologra alkalmas ez, de bizonytalanokat megnyerni, arra nem.

A szociknak meg szólhatna valaki, hogy 20 perces kampányfilmeket max a legelkötelezettebb hívük néz meg, de inkább az se, azt meg felesleges győzködni, mert úgyis rá szavaz.

Ha eszük lenne, semmi mást nem tennének, csak összeszednék Orbán 3-4-5 éves beszédeit, tandíj, alkotmánybíróság, hitelminősítők leminősítése, stb témakörökben, ezt összevágnák egy max (!!!) 4 perces filmbe és ki vele a netre.

Aztán a jó magyar polgár meg majd összeveti, teljesültek e az ígéretek.

s.g.l. 2013.03.14. 13:58:04

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:

Ne felejtsük ki a médiagecziket sem, akik révén egyáltalán minden mocsok ránk ömlik. Ezek buták, szakmailag nullák, seggnyalók. Nem is a prolityikás a főbűnös hanem az aki közvetít, ha hazudnak nem kérdez vissza, stb.

Larry Silverstein 2013.03.14. 14:00:58

@Pop40: Keményen beerősödtek a szocik.

Eredmény 2010 Fidesz - 33,xxx%
Maszop - 11%
részvétel 61%

Most vasárnap(nézőpont) Fidesz - 32%
Maszop - 11,7% + bajnai 6% + Gyurcsány 2%
részvétel 52%

cima 2013.03.14. 14:01:50

A vidéki 8 millió emberrel nincs baj. Aki leparasztoz jobbágyoz engem és a többieket, az inkább lemehet az utcára kicsit sepregetni, mert jelenleg úgy néz ki,hogy a bokáig érő szar és kosz teszi őket ilyen büszkévé.

Mr. Waszabi 2013.03.14. 14:06:12

@Nyekenyóka.: hát kedves, ez csak addig leszen így, amíg túl mélyre nem kell hajolnia a zemberöknek. Mer amikor már fájni fog a fidesz politikája, mondjuk a zemeberök gyerekeinek, akkor bizony egy-kettőre kihúzzák a biliből a kezüket. A kérdés az, hogy ez 2014-ig megtörténik-e, vagy majd csak utána. De 2015-ben késő lesz rádöbbenni, hogy hülyék voltak, akkor bizony már ki kell bírni 2018-ig. Nekik is, akik akkor eszmélnek, hogy mellényúltak. Nincs itt semmi baj, nincs harag, mindössze ez lesz az egység ára, nemzeti szinten. Egység alatt az Orbán-féle megosztás szertefoszlását értem, mer ugye nettó hazugság egységről beszélnie olyan szájnak, amely lényegében megosztásra alapozza politikáját 15 év óta és ma is ezt cselekszi. Ezért volt az hazugság már 3 éve is, csak kevesen vettél észre - leginkább, mert nem akarták. De sebaj, együtt sírunk, együtt is nevetünk. Most még egy darabig a sírósra áll a dolog. A választókon múlik, hogy meddig.

Alfonse · http://www.ahonapkonyve.hu 2013.03.14. 14:09:30

Gondoljátok el mit mondott Áder: nincs más lehetősége, aláírni az alkotmánymódosítást, akár tetszik neki, akár nem. Mi van, ha Orbán Viktor úgy dönt király lesz. Magyarország meg Királyság? E logika szerint Áder aláírja majd. Silverstein idézgethet a Nézőpont intézettől. De ez lényegtelen. nem lesz választás. Silverstein mehet kezet csókolni őfelségének.

Larry Silverstein 2013.03.14. 14:15:46

@Alfonse: Mo. volt már királyság. Nbr. most is az.

Mit jelent ez?

Larry Silverstein 2013.03.14. 14:19:22

Lámpavassal fenyegető demokraták képviselete

1989 - 100%
2012 - 11,7%

Fidesz

1989 - 5%
2012 - 32%

Alakulunk.

deruyter 2013.03.14. 14:19:36

@$$$=$$$: Ez a standard válasza minden fideszesnek. Hol beszéltem én MSZP-ről. Ez a riogatós szöveg elég gyenge. Vannak még más pártok is a világban.

Pop40 2013.03.14. 14:27:40

@Larry Silverstein:
Nézőpont, LOL :D Ilyen erővel esetleg benyomhattad volna a fidesz pártházban készült felmérés eredményét is, és akkor 100%, csakafidesz.

Közben azért pár kérdés:
1,Időközi eredményeket néztél mostanában?
Ment ezerrel rajtuk a csakafidesz, ugye? Szolnokon mennyit is kaptak legutóbb? Bár igaz, az egy balos körzet, így nem releváns, hisz 2010-ben is csak valami 58%-kal nyert a fidesz. Legutóbb megfordultak az arányok, úgy, h a szocik EGYEDÜL indultak.

2, 2002-ben (ennél nagyságrendekkel kevésbé dilettáns és korrupt) kormányzás után minden kv-kutató masszív fidesz-előnyt mért. 2002-ben milyen kormány is alakult végül?
És még egyszer hozzátenném, az akkori ámokfutásuk sehol nem volt a mostanihoz.

3, Szerinted ha pl egy közszolgát felhív este valaki egy fideszközeli kv-kutatótól, ugye első dolga lesz, h belemondja a kagylóba, mennyire rühelli az egész bagázst?:DD

4, Nézegesd meg Orbánék 3 évét. Szerinted ez a masszív sikertörténet, amit elértek, minden bizonytalan szavazót arra csábít, hogy ha már elmegy szavazni, még rájuk is szavazzon? Mert ez a kormány akkora sikertörténet, hogy azt mindenképp folytatni kell. :D

Persze nem kizárt, hogy összeszedtek annyi zombit, amennyi kell, hogy maradjatok. Ebben az esetben folytatódhat tovább a tündérmese :) Fent már írtam, ha ez lesz, meg is érdemli az ország, amit utána kap.

sommaire 2013.03.14. 14:29:04

A komcsi rendszert leginkabb azok vedtek, akik - szerencsejukre - nem voltak se kulakok, se osztalyidegenek, se maskentgondolkodok, sot disszidens rokonuk se volt. Aztan ok is rabasztak, mert bedolt rajuk az az istallo. Ma ezt az Orban-fele kuplerajt reszben azok vedik, akik korabban mar rabasztak, de nem tanultak belole (lasd fentebb), plusz azok, akik ugy velik, hogy ok tegzes-turulos, pottyosseggu, pilisicsakras, antilibsibolsi MAGYAROK.

Rossz hirem van: dol az istallo.

Larry Silverstein 2013.03.14. 14:31:04

@Pop40: Nézőpont, LOL :D Ilyen erővel esetleg benyomhattad volna a fidesz pártházban készült felmérés eredményét is, és akkor 100%, csakafidesz.

- Hát ugyanez van a Tárkinál, Mediánnál, Századvégnél is mint nyilván tudod.

Larry Silverstein 2013.03.14. 14:34:10

@Pop40: 2002-ben (ennél nagyságrendekkel kevésbé dilettáns és korrupt) kormányzás után minden kv-kutató masszív fidesz-előnyt mért.

- Ez olyan hazugság amit a szoci think-tank 2010ben talált ki, viszont sosem volt.

Nézegesd meg Orbánék 3 évét. Szerinted ez a masszív sikertörténet, amit elértek

- pontosan, masszív sikertörténet amit 2014ben folytatnak.

s.g.l. 2013.03.14. 14:37:30

@Pop40:

Engem hívott már fel közvélemény kutató és megmondtam rühellem a fideszt majd elbeszélgettünk, kiderült fideszes a felvevő, de normális volt. Kérdezetm mi az arány? aztmondta nagyon túlsúlyban van a fidesz ellenesség, de bízik benne javít a fidesz.

Most ezek után egysetlen kutatónál nem látni hogy a fidesz ne vezetne utcahosszal.

???

Pop40 2013.03.14. 14:39:45

@turulpina:
De, egy dologban jobbak, és az a kommunikáció. Az az ellenzék, ami egy ilyen kormány baromságait (másuk gyakorlatilag nincs is) nem képes lekommunikálni, az egy idióta.

Orbánék amúgy ennek mesterei, leválasztották a társadalom legprimitívebb, legbehülyíthetőbb rétegét, és azt a számára pontosan adagolt szlogenekkel (a-haza-nem-lehet-ellenzékben, nem-leszünk-gyarmat, gyurcsánytakarodj, emútnyócév, stb) folyamatosan harcra kész állapotban tart. Gondolod, az Orbánért imát mondató nénike, vagy a savazó bácsika meggyőzhető bármiféle ténnyel?
Meghallgatja az aktuális mantrát a kormánytól, és menetel, nem kell neki ok sem. (Legékesebb példája ennek a napokban volt, mikor a birkamenetes retardáltak kifütyülték a 89-es Orbán beszédét, amit a tüntetők felolvastak nekik:DDDD)

Ez egyszerű szociálpszichológia, és ebben mester a fidesz. Olvasd el Aronson a Társas lény c könyvét, van benne egy csomó ilyen kísérlet. Pl az, mikor a tesztalany előtt beépített emberek (mondjuk) tízen elmondják, h 2+2 az 5. Utána jön a tesztalany, tőle is megkérdik. Ha eléggé bizonytalan magában, (azaz eléggé konform) ő is rámondja, h 2+2 az 5, annak ellenére, hogy logikailag tudja, hogy nem stimmel, de azt hiszi, ő nézett el valamit, mert ha a többieknek, ilyen sokaknak 5, akkor biztos igazuk van.

Ez megy ma nagyban, egyénileg mindenki tudja, hogy neki szar, de belenéz valamelyik fidesz által megszállt médiumba, ott hallja a propagandát, s elhiszi, h mindenki másnak jó, és ő egy kivételes eset. Ez egyben izolálja is az elégedetleneket.

Ennek 2 veszélye van, az egyik, hogy ha csak egyvalaki kimondja, hogy 2+2 az 4, akkor a csoportnyomás semmivé foszlik, és az alany követi az eredeti, józan meggondolását.
A másik meg az, hogy az EU közepén nem lehet a szavazót mindentől elszigetelni, s hiába a fideszes agymosás, ha lépten-nyomon ellentétes hatásokkal találkozik.

Pop40 2013.03.14. 14:46:28

@Larry Silverstein: Nagy f*szt. A századvégnél nyilván ez van, oldalanként félmilla közpénzből kitömve én is olyan statisztikát hamisítanék a gazdinak, amilyet csak akar. A többinél pár százalékkal vezet a fidesz, arra meg ott a maradék 3 kérdésem, amit kissé átugrottál.

" Ez olyan hazugság amit a szoci think-tank 2010ben talált ki, viszont sosem volt."

Mi nem volt, kedves elvtárs? Mért fidesz-előny? Nézegesd vissza az akkori előrejelzéseket.
Vagy kevésbé dilettáns és korrupt kormány?

Jó, velem lehet beszélni. Ha neked így jobb, akkor megegyezhetünk abban is, hogy az akkori kormány pont ugyanilyen dilettáns és korrupt volt.

"pontosan, masszív sikertörténet amit 2014ben folytatnak"
Igen, Hitler is masszív sikertörténetet folytatott 43'-ban.

@s.g.l.:
Én bármelyik kutatónak bármikor bemondom, hogy Orbánra élvezek éjjel-nappal, és akkor is a fideszre fogok szavazni, mikor a sírból kell előmásznom 20 méter mélyről. Sőt, rendelésre bármikor bemondok bármi egyebet is, csak kérned kell.

Ha ez téged bármiről meggyőz, rajtam ne múljon. :DDD

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.03.14. 14:57:23

@s.g.l.: ad 1. ok ugyanugy tagjai az itt elo allampolgaroknak. felesleges oket kiemelni, ok is megtettek a maguket, mint a fideszre leszavazok es a fidesz ellen nem szavazok - pl en.

ad 2. kell ahhoz az ostoba nagy magyar ugar is, ahol ezek a szentihintett mergezett magok kikelnek...

Larry Silverstein 2013.03.14. 15:00:26

@Pop40: A többinél pár százalékkal vezet a fidesz

- Hazudsz, a legszarabb fidesz eredmény az mszp 2xese.

Mi nem volt, kedves elvtárs? Mért fidesz-előny?

- Igen, mivel te hivatkozol rá keresd meg.

az akkori kormány pont ugyanilyen dilettáns és korrupt volt.

- Az akkori kormány után sem és a mai alatt sem ítélt el bíróság kormánytagokat, nem úgy mint a köztes időben, sőt a ME diplomája is megvan..:)

blah 2013.03.14. 15:06:22

@$$$=$$$: lehet azért mert van egy MTI amitől mindenkinek át kell vennie a híreket, ott meg tündérmese van... pont erről szól a politikai újságírás, hogy kritikusan állunk hozzá a politikához, az index meg azért jó mert oldaltól függetlenül oszt mindenkit

sommaire 2013.03.14. 15:10:55

NB: az MTI meg az "ujsagiras" az ket kulonbozo dolog. MTI = agitacio es propaganda. bevallottan.

s.g.l. 2013.03.14. 15:30:25

@Pop40:

Nálam ez egy tétel:
fideszhatalom = fideszkommunikáció = hazugsághegyek!

Pop40 2013.03.14. 15:35:27

@Larry Silverstein:

Ki beszélt itt az mszp kv-kut eredményéről?
Ha az mszp van olyan barom, h külön indul jövőre, én se rájuk szavazok, az tuti.

docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AoLnDrKA6fV8dEJvUFRBLUZ3cThkcjlMYS05eDcyemc#gid=0

Ugyan add már össze a számokat, csak amik az e2014 meg a szocik mellett vannak, és akkor még Gyurcsányékat meg a többit nem is veszem bele, akik szintén rühellik Orbánt és leszavaznának egy összefogásra.

"Igen, mivel te hivatkozol rá keresd meg."

Pajtikám, te nagyon összekeversz valakivel, ha azt hiszed, hogy én majd neked fogok keresgélni adatokat, mert nincs jobb dolgom, azért, mert te nem vagy tisztában tényekkel.
Bizony, 2002-ben a kv kutatók masszív fidesz-előnyt mértek, azért is esett le dajcstomika álla élő adásban, mikor meglátta az eredményt.
Ezt a tájékozottabbak tudják, a tájékozatlanok meg, mint te, azok előkeresik, ha érdekli őket.
De ha azt képzeled, h azért, mert te tájékozatlan vagy, én fogok majd neked adatokat keresgélni, akkor valamit nagyon, de nagyon benéztél.

"az akkori kormány pont ugyanilyen dilettáns és korrupt volt."

Na ebben az egyben egyetértünk. Nem csoda, az akkor leköszönő kormányfő is OV volt.

"Az akkori kormány után sem és a mai alatt sem ítélt el bíróság kormánytagokat, nem úgy mint a köztes időben"

Rém érdekes, hogy az ex-fideszes képviselő vezette ügyészség és a fideszes képviselő neje - vezette bíróság nem ítélt el senki fideszest. Ez bizonyára csak azért lehet, mert annyira tisztán, mindenféle korrupciótól mentesen kormányoznak ebben a Simicska-kormányban.
Még véletlenül sem amiatt, mert a szocik közül kibuktak a milliókat sikkasztó cuslágok, de az erkölcsös fideszeseket nem zavarja a milliárdokat sikkasztó Simicska-Nyerges (stb) tandem.

Larry Silverstein 2013.03.14. 15:49:34

@Pop40: Vagy a fideszre szavazol 14ben vagy az mszp-re.

Aki eddig nem lát el az hülyébb mint az mszp...:)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.03.14. 15:59:43

@Larry Silverstein: magyaran lehet a fidesz es az alkotmanyos demokracia, a koztarsasag es a jogallamisag kozott valasztani.

szerinted ez kerdes?:-)

a fidesz-jobbik koalan kivul barmi jobb valasztas. az mszp is. es vallahatobb valasztas. a fideszszavazo ugyanis nem mas, mint egy mentalisan serult, bunozesre hajlamos, ingyenelo, tobbnyire xenophob, rasszista bunko, az emberiseg legalja.

hiszen ime, itt vagy te ennek kivalo bizonyitekaul. ki akar abban a tarsasagban mutatkozni, ahol te vagy?
ki akar a hozzad hasonlo, potencialis tomeggyilkosokkal egy asztalhoz ulni? ki akar a hozzad hasonlo felazsiai pottyosvalagu barbarokkal egy kovet fujni?

ki akar veletek bunreszesseget vallani?:-)

blah 2013.03.14. 16:00:14

@Larry Silverstein: azt jobb ha tudod, hogy azok is inkább az mszp-re fognak szavazni akik jelenleg hánynak tőlük is... ha kormányváltás nem is lesz de a fidesz el fogja érni, hogy visszahozza/megerősítse az mszp-t, én meg ezért nem vagyok túl hálás...

Pop40 2013.03.14. 16:03:45

@Larry Silverstein:

Na ne mondd.
Képzeld, én egyikre sem fogok. Én Bajnaiék formációjára szavazok, ha abban benne lesznek a szocik is, akkor rájuk is, ha nem, akkor nem.

Larry Silverstein 2013.03.14. 16:05:07

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:

Szerintem meg a fidesz a legjobb alternatíva, de színes a világ (persze a választásokra már csak 2 szín + Jobbik marad).

Larry Silverstein 2013.03.14. 16:06:00

@Pop40: Na hát ezt mondom. A szocikra fogsz szavazni nem szégyen az csak a butaság bizonyítéka.

Larry Silverstein 2013.03.14. 16:07:05

@blah: azt jobb ha tudod, hogy azok is inkább az mszp-re fognak szavazni akik jelenleg hánynak tőlük is...

- Ez amolyan megérzés?

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.03.14. 16:15:22

@Larry Silverstein: persze, mert egy gerinctelen szarfaszu semmirevalo alak vagy, aki azt remeli, hogy a nala okosabbakat majd elnyomja, elpusztitja, bekorlatozza az altala valasztott vezere.

mert egy versenykeptelen, thaigetos-pozitiv, korntraszelektalt muitans kis pocs vagy es csak akkor van lehetoseged, ha valami akarnok diktator seggebol kibujva leolheted azokat, akikkel becsuletesen nem vagy kepes felvenni a versenyt.

ezek fenyeben teljesen egyertelmu a valasztasod es minden fideszes valasztasa. csak ugye ezt nem fogjuk hagyni, mert nincs jogotok hozza. nincs jogotok m,agancegeket terrorizalni, nincs jogotok zsidozni, ciganyozni, nincs jogotok masok magantulajdonara politikai alapon jogot formalni. nincs jogotok az allam es annak eroszakaszervezeteinek felhasznalasaval magantulajdont kepezni elrabolva masoket. mert annak sittko lesz a vege, bar egyes velemenyek szerint mar nem jutnatok el a birosagig, mert utkozben agyton lennetek verve. en MEG a birosagban hiszek. meg...

Pop40 2013.03.14. 16:16:43

@Larry Silverstein:
Hú jóbarát, te elég egyszerű vagy :-)

Gyakorold még azért picit a szövegértést, nem szégyen, ha valaki turbómagyar létére ért azért kicsit magyarul is.

blah 2013.03.14. 16:19:10

@Larry Silverstein: eddig nem ebben az országban éltél, a protest-szavazások országában? ott van a szavazópolgárok fele akik jelenleg hánynak mindegyiktől, amelyik elmegy majd szavazni az nem a fideszre fog szerintem...

turulpina 2013.03.14. 16:32:41

@Larry Silverstein: "Szerintem meg a fidesz a legjobb alternatíva"

Ezt tetováltasd a homlokodra, te hazaáruló véglény, hadd röhögjön mindenki.

Jobbik(?) esetben egy szaros fideszbérenc vagy, akinek anyagi érdeke fűződik a hazaáruláshoz, rosszabbikban csak egy nettó barnaorrú hontalan senkiházi.

telkoe 2013.03.14. 16:34:45

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:
Nagyon helyes. Mert ha veletlenul meg jobban agyadra megy a nagyondemokrata nagyoneuropai nagyonhalado nagyonbaloldali nagyontolerans elhivatottsag es nem csak a szokasos modon horogsz arrol hogy kit hogyan szeretnel megverni akkor konnyeden elofordulhat hogy a birosagon talalod magad. Ott meg nagyon kicsire szoktak osszemenni a hozzad hasonlo szajhosok.

sommaire 2013.03.14. 16:35:33

Uraim. Egymas fikazasa nem vezet messzire. Tajekozodni, gondolkodni, merlegelni sokkal hasznosabb.

Larry Silverstein 2013.03.14. 16:35:55

@blah: Még az is lehet.

De csak a választók 9%-áról beszélünk akkor is, mert a múltkori választáson 61% vett részt, most 52%on mérik a hajlandóságot.

Szóval ebben van tartalék, csak hát az új HTM szavazók (potenciálisan 300ezer) is jobbos inkább, tehát nem látom a balos tartalékot.

ördöngös pepecselés 2013.03.14. 16:35:56

Görény ballibsik!! Akkor sem másztok visssza!! Huzzatok ki havat lapátolni inkább, azzal még valamenyire hasznis tagjai lehettek a társadalomnakj!!

De egy holmi hajdubéteszes faszszopó libajnai meg pápaszemes lopcsány SOHA nem kerül hatalomra!!!

TÖRÖDJETEK MÁR EBBE BELE!!!

Larry Silverstein 2013.03.14. 16:37:32

@turulpina: Persze hogy anyagi érdekem is füződik hozzá, nem akarok tönkremenni meg még fejenkénti plusz 2 millió államadósságot.

Nagy bün ez?

ördöngös pepecselés 2013.03.14. 16:38:24

Rohadjon meg mindenki akik még mindig a komunista mszpt meg a neolibsi szadeszt éltetik!!! Dögöljetek meg!!!

Dupla munkanélküliségcsinálók, államadósság növelök, szándékos rosszakarók!!!!

FULLADJATOK MEG!

ördöngös pepecselés 2013.03.14. 16:40:44

Áder János pedig helyesen döntött! Nem lessz itt buziházasság meg fosás, huggyozás a csövik által a Kosztolányi D. tér aluljárojában!!! Meg máshol sem!!!

blah 2013.03.14. 16:41:03

@Larry Silverstein: hidd el több embernek van tele a töke a fidesszel mint nem, az meg megszépítheti az emlékeket... a külföldiek sem szeretik annyian a fideszt mint gondolják, csak nézd meg, hogy melyik pártra szavaznak kint a legtöbben, a fidesz haverokra vagy sem...

Pop40 2013.03.14. 16:42:41

@Balibgeczyk:

Archiválni kellene az írásaidat, valamelyik etnográfus pár száz év múlva nem kis díjat söpörne be a "Kárpát-medence primitív fajainak írásbeli kommunikációja a XX-XXI sz. fordulóján" - témában, amihez az ehhez hasonló gyöngyszemeid kiváló alapot adnának. :D

Pop40 2013.03.14. 16:45:44

@Larry Silverstein:

Akkor rábasztál, elvtárs.

index.hu/gazdasag/2013/02/13/elbukta_a_kormany_az_adossag_elleni_harcot/

Mindezt úgy, hogy elloptak egy valagnyi manyup-pénzt, tönkrebaszták a gazdaságot, és sokkal drágábban adjuk el jelenleg a papírjainkat, mint amennyiért pl az imf venné.

Neked valóban a fidesz a megfelelő párt . :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

ördöngös pepecselés 2013.03.14. 16:45:47

@Pop40:

irhatok én ékes, szép nyelven is, de ettöl még ez a 80-as államadósság sajnos jelen lesz, amit a szocik halmoztak fel :)))

meg a dupljára nött munkanélküliség 2002 és 2010 között...ami 2010 óta CSÖKKENT!!!

ördöngös pepecselés 2013.03.14. 16:46:53

@Pop40:

a manyup pénz az csak növelné az államadósságot, ez tény, ezért muszáj volt beszüntetni. te nagyon kretén!! :D

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.03.14. 16:48:02

@telkoe: de uugye a biro0sag nekem fog oigazat adni, fasszopok:-)

orban torvenyei es alkotmanya a fideszes gecikre vonatkoznak, ram nem. ram az europai, az emberi jogokat es szabadsagot tiszteletben tarto torvenyek vonatkoznak. ha kell, beleszarok az alaptorvenyetekbe es ugy tolom a retkes pofatokba az osszes gengsztertorvenyetekkel egyutt:-)

elmehetek az alulmeretes kispocs miniszterelmnokotokkel, a gerinctelen munkasorfattyu elnokotokkel egyutt picsaba:-)

nem vagytok ti senkik, csak ugato veszett kutyak.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.03.14. 16:50:27

@Balibgeczyk: uzenem a koztorvenyes fonokeidnek, kuminnak es a tobbi teves bunozonek, hogy birosagon fognak felelni mindenert:-)

legkozelebb amikor adod le a kommentjeidet a loveert, akkor add at neki az uzenetem. bunti lesz.

sommaire 2013.03.14. 16:51:43

@Balibgeczyk: A te szavazatod is csak egyet er, te szerencsetlen. Probalhatsz itt meg mashol is propagandistat jatszani, csak hat 12-es IQ folott kevesen lesznek vevok az altalad kepviselni velt "konzervativ, polgari" alternativara.

ördöngös pepecselés 2013.03.14. 16:54:59

gondolom szanyi, kuncze, dopeman, bajnai, gyurcsány, török zsóót, juhász....ezekkel csak nyerni lehet választáokat... :DD mint 2010-ben.

Én már nézegetem, hogy milyen pezsgőt vegyek jövöre a választások estéjére, tegyétek ti is ezt!! :)))

ti is fogtok pezsgőzni, jövőre a választások estéjén??? :)

Pop40 2013.03.14. 16:57:43

@Balibgeczyk:

"irhatok én ékes, szép nyelven is" Ezt el sem várom. Próbaképpen ha produkálsz egy (többé-kevésbé) olvasható magyart, azzal már kiegyeznék.

Igen, a szocik a felelősek mindenért, de 2010 óta minden szép és jó, az meg direkt jó, hogy ellopták a manyupot.

Viccen kívül, te hány éves vagy? Ugye nem vagy még 20?
Itt a tavasz, nem jobb lenne valami csaj után nézned? Ha találsz egy nálad okosabbat (nem reménytelen vállalkozás) lehet, hogy mutat pár olyan elfoglaltságot, ami jobban megtetszik annál, minthogy hülyeségekkel fáraszd a népet.
Én a helyedben kipróbálnám, ártani biztosan nem fog.

ördöngös pepecselés 2013.03.14. 17:01:37

@Pop40:

annyi idős vagyok hogy közöm van hozzá hogy 98-ban a Fidesz gyözzön... :))

szoval de igen, 20nál böven több vagyok.

amugy meg sok közöd nincs hozzá, én sem kérdezem meg hogy hogy visz rá a lélek arra hogy ilyen szardarab bajnaikat akarj m. elnöknek.

regress 2013.03.14. 17:20:59

@Balibgeczyk: te narancsgeci tudod mi csökkent2010-től?az IQ-d. már mínuszban .de tapsikolj,káderjani kitüntette azt a köcsög hajdút,mert "hősiesen"megvédte a sándorpalotát pár diáktól.hányinger

Pop40 2013.03.14. 17:23:18

@Balibgeczyk:
"98-ban a Fidesz gyözzön"

Milyen 98-ban? Itt 2098-ról beszélsz, vagy a múltidő használatával akadtak gondjaid?

"szoval de igen, 20nál böven több vagyok."ű

Ez esetben őszinte részvétem.

"hogy ilyen szardarab bajnaikat akarj m. elnöknek."

Mi is a gond vele? Nem olyan hülye, mint Orbán? Nem röhögik ki mindenhol kül/belföldön? Látott már céget belülről? Nem a koleszos szobatársa nyer minden közbeszerzést, amin elindul?:O

Tényleg, rémes ez a Bajnai, fujjj, cúúúna, gonosz Bajnai!!! :)

Nekem most mennem kell, további kellemes agitálást. Túl sok eredményre azért ne számíts, be kell vallanom, nehezen tudom elképzelni, h valaki az (amúgy rendkívül színvonalas) kommentjeid láttán kap majd a fejéhez, hogy "basszameg, ez a "balibgecik" úgy meggyőzött, tuti Orbánra szavazok! :)

További kellemes délutánt.

turulpina 2013.03.14. 18:08:09

@Balibgeczyk: rongyember, nálad jobb fideszreklám nem is kell. :)

turulpina 2013.03.14. 18:10:10

@Balibgeczyk: toljad, hontalan, toljad. Gondolom, leütésre fizet a habony.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.03.14. 18:16:55

@turulpina: " leütésre fizet a habony."

jaja
olvastamn rola, hogy szereti a leutest. foleg, ha oregeket kell leutni terepjarobol kiszallva..:-D

mondjuk mit is varunk egy olyan miniszterelnoktol, akinek a tanacsadoja egy koztorvenyes garazda bunozo?:-)

Mária 2013.03.14. 18:20:54

@turulpina:

"Gondolom, leütésre fizet a habony."

Meg hasbarúgásra :D

De az is plusz pénz, ha szétrugdos egy kerekes bevásárlótáskát :DDD

kela-bá 2013.03.14. 19:22:22

@diplomassenki: " Dolgos család vagyunk "
Tisztelt hölgyem, kedves anyuka! Köszönöm, hogy reagált a bejegyzésemre. Dél k@kela-bá: örül olvastam válaszát, de dolgom volt el kellett mennem. A nagy hózuhatagban láttam egy fiatal anyukát két pici gyermekkel a forgatagban, le a kalappal előtte, és Ön előtt is mert az írásaiból kiderül, hogy több gyermeket nevel, a férje meg tisztességesen és valószínűleg sokat dolgozik, és egyébként jól vannak, amit jó hallani! Elégedetlen a kormány politikájával ? Hm... Én 15 kormány "ciklusnyi" korú vagyok ,de elsősorban sohasem a kormányoktól függött a saját és családom sorsa. Persze vannak törvényes keretek
amik korlátozhatnak. Volt diktatúra, most meg demokrácia van. Valamiben hinni kell ! A vallásban úgy és abban hisz valaki ahogy a lelkiismerete sugallja. A politikában a pártok az akarják elhitetni, hogy csak "ő" a megoldás számunkra, a lelkekért, voksokért megy a harc.
"Sunyi tróger vagy János!" Magyarország elnöke.
Micsoda tiszteletlenség ! Mert demokrácia van ?
Meg, " Gyurcsány takarodj!" Stb. Mert demokrácia van? Miért nem megy ez emberi módon ?

Ez vagy az a kormány ? Azt mondják teljesen mindegy. Nekik is vannak főnökeik:
Youtube :Európai krízis Ki mozgatja a madzagokat ?
Vagy: www.vntv.hu Érdekes videók találhatók az egészséggel kapcsolatban és a világ bajairól, tájékozódás képpen.
A család egészsége érdekében, talán ismerős :
www.tenyek-tevhitek.hu

Nagyon hasznos a Tojás Táplálkozás Egészség című könyv Dr. Légrády Pétertől,olvasható itt:www.szamosmiklos.hu A tojás hasznossága mellett leírja a t ö k é l e t e s emésztés lényegét !

Jó egészséget a családnak !

diplomassenki 2013.03.14. 22:26:43

@kela-bá:
Kedves Kela bá!

Az a legnagyobb bajom az egésszel, hogy a legtöbben, itt ezen a blogon is, fehéren, vagy feketén akarják láttatni a dolgokat.

Pedig ez az egész sokkal árnyaltabb. Rossz politikus volt Gyurcsány? Biztosan, azonban - ha zárt körben is, de végre valaki belenézett az igazmondó tükörbe -, azóta nekem pl. sokkal szimpatikusabb.
Mesterházy komcsi? Abban az évben született amikor én! Mi már KISZ tagok sem lehettünk, mert megszűnt mire "beléphetünk" volna.
Büszkén voltam kisdobos, úttörő és nagyon sok mindent megtanultunk, amit ma a mi gyermekeink nem tanulnak meg.
Anyai ágon a dédszüleim kulákok voltak, mindenüket elvették, a nagyapámat '56-ban anyukám szeme láttára verték félholdra a saját udvarán, mégsem kommunistázok le senkit. Azt kort is a helyén kell kezelni.
Én szigorlatoztam alkotmányjogból, pedig Parragh Úr szerint "nem támogatandó" szakon végeztem, igaz a családalapításig a szakmában dolgoztam, de ez ne zavarjon senkit.
Büszke voltam arra, hogy nálunk elsőként és békésen zajlott a rendszerváltás. Szerencsére abban az időben sok alkalmam volt külföldre utazni, több időt ott tölteni.
Én a szocializmusból csak arra emlékszem, hogy templomba nem illett járni, illetve, hogy banánt csak a pult alól lehetett szerezni.
Mi a testvéremmel, barátainkkal, már a demokráciának nevezett valamibe nőttünk bele.
Azért érint rosszul ami most van.

Azzal egyet értek, hogy mindenki a saját sorsa kovácsa. Egy pontig. A kiszámíthatatlan forint árfolyam, a bizonytalan világ olyan tényezők körülöttünk, melyet nem lehet egy "vezír takarodj"-val elintézni.
Szoktam káromkodni, nem vagyok álszent. Engem az zavar, ha csak nekem kell alkalmazkodnom. Ha mindent nekem kell eltűrnöm.
Több alkalommal töltöttem hosszabb-rövidebb időt külföldön, lett volna alkalmam kint maradni.
Itt vagyok, mert ahogyan a reklám is mondja, az "Anyám tyúkja" csak magyarul ér valamit.
Itt akarok élni. Nem hírnévre, vagy álomgazdagságra vágyom, hanem arra, hogy tudjam, a 3 gyermekem és a testvérem, sógorom, barátaim gyermekei holnap is ugyanabba az iskolába járhassanak, megválaszthassam melyik orvoshoz megyek.

Remélem érti, hogy engem mi foglalkoztat.
Nem jártam tüntetni, de a "civilek", vagy az, hogy szinte minden ellenzéki egy helyre megy, engem is kivisz az utcára. Nem verekedni, meg kiabálni szeretnék, nem is mocskolódni (itt sem teszem), de megmutatni, eggyel többen vagyunk és viszek magammal még egy embert!

Pop40 2013.03.15. 01:31:17

@diplomassenki:
"Mesterházy komcsi? Abban az évben született amikor én!"

Naná, mert nem jó oldalról közelíted a kérdést.
A "komcsi" szó jelentése narancséknál: "komcsi = mindenki, aki nem vakhitű fideszes."

Az életkor nem számít, kit érdekel, hogy adott ember 90-ben még nem is élt?:DD (A tüntető diákok is komcsik ám.)

Én a helyedben ezt a lehető legnagyobb dicséretnek venném. Ha egy fideszes ezt mondja valakire, azzal azt akarja jelezni, hogy az adott illetőt nem tartja maguk közé tartozónak.

És most őszintén: Mi lehet nagyobb elismerés valakinek, mint hogy már ránézésre látszik róla, hogy nem fideszes? :O

sunika 2013.03.16. 10:29:18

@turulpina: Azért,te mocskos féreg mert az ősbűn Kádárékat,Bokrost, és a 2002-2010 közötti rohadt komcsikat terheli, akik eladósították,eladták,ellopták az országot.Gondolj az 1980-as évekre, a társasági, átalakulási törvényre,a spontán privatizációra. Pali bátyádnak meg kinyalhatod...

camilló 2013.03.17. 10:58:09

@Balibgeczyk: Szitkokkal azok szoktak érvelni, akiknek nincsenek érveik. Az államadósságról talán annyit, hogy a rendszerváltáskor volt 20 milliárd dollár, és minden nemzeti tulajdonban volt. Most van olyan 120 milliárd dollár, és alig van valami nemzeti tulajdonba. Ja, hogy a privatizációt megszavazta a Fidesz is? Akkor most hogy is van ez??

Attila Petry 2018.06.02. 10:56:47

Hogy meri mindenfajta Bodri letrógerezní a megválasztott Köztársaságí Elnökünket !!!
Ennyire kinyílt a Soros papa pénztárcája ,hogy néhány hazaárúlót úgy megfizet ,hogy a hétvégi nyitólapomra kerüljön a frőccsenő nyáltól csöpögő aljas rágalmazásuk !!!
Miután a választásokon csúnyán levitézlett minden jobbos ősszefogásuk most az internetten hamis nevekkel püffőlnék a kormánypártot és a magyar szavazópolgárok tőbbségét (2/3 os többségét )
Engedjünk be 70 ezer muzlimot és akkór felvirágzik ez az órszág - akarják megetetní velünk !
Mikor Orbánék átvették a hatalmat a gazdaság romokban állt az adósághullám majdnem besőpőrt minket a munkanélküliség az eget súrolta , de ezek tettek róla ,hogy ma már munkaerő gondokkal kűzdűnk és nem kapok egy kerti munkást mert mindenki keres olyan jól a munkagelyén, hogy nincs szüksége arra a párezer forint tőbbletre amit külőnállásban kecsőlhetne !!!
Inkább elmegy a kormány biztosította Erzsébet utalvánnyal egy jó kis wellness re a hérvégén !!!
Nem erre vágyott az ország,megtapasztalní egy kis jólétet , amiben eddig sem Ő sem apja de még a nagyapja sem réstesült soha ,hacsak nem volt bitang hazaáruló kommunista vagy Gyúrcsán katona !!!
Ma mikor kezdenének a magyar emberek kicsit jobban élní egy holokaust tőlélö ,még mindig gyülőlettől elvakult spekuláns a nyakunkra hozná az Isten átkát a keletí fanatikusok hadát,hogy nyugateurópa után nálunk is az utcán erőszakolják meg feleségünket és lányainkat - hogy totális anarchia legyen itthon is a mi hazánkban !!!

Attila Petry 2018.06.02. 11:37:11

@Attila Petry:
Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbikosokkal csak az a bajom,hogy alapjaiban egy zászló alattí pártok vitája már-már nagyobb mint az ősellenség
süti beállítások módosítása