HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) Áder János (4) áder jános (11) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) Alkotmány (1) alkotmány (1) alkotmánybíróság (2) Alkotmánybíróság (5) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) brüsszel (1) Brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes beszéd (3) Egyenes Beszéd (1) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) Fidesz (4) fidesz (6) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyas gergely (1) Gulyás Gergely (1) gulyás gergely (2) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) hírtévé (2) Hírtévé (11) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) imf (1) IMF (2) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) Kormányinfó (1) kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) Magyarország (1) magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) Matolcsy György (1) matolcsy györgy (4) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) Mesterházy Attila (3) mesterházy attila (6) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) mtva (1) MTVA (3) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) Navracsics Tibor (1) navracsics tibor (2) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán Viktor (2) Orbán Viktor (2) orbán viktor (83) Országgyűlés (2) országgyűlés (1) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) parlament (8) Parlament (2) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) Rétvári Bence (1) rétvári bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) Rogán Antal (6) rogán antal (1) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) Schmitt Pál (1) schmitt pál (23) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) Simor András (1) simor andrás (2) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) Szolidaritás (1) szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) Tállai András (1) tállai andrás (2) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Hat vagonnyi húszezres

2013.02.09. 21:40 Poldi bá

Hé eltársak! A Szabványügyi Hivatal, vagy mi, a kezünkben van már? Mert akkor egy apró módosítás a vagonok méretén és máris nyolc vagonnyi forintra nő Magyarország uniós támogatása a következő hétéves ciklusban.


Nézem miniszterelnökünket, ahogy tájékoztatja kedvenc közvéleményét az EU-csúcson elért magyar diadalról, ami véletlenül pont az ő nevéhez fűződik.

Most nem arról beszélek, hogy a kiharcolt támogatás kevés vagy sok, nem arról, hogy mennyi az annyi a saját korábbi EU-pénzeinkhez képest, illetve a többi uniós tagállamhoz viszonyítva. Lehet, hogy Viktor valóban jól harcolt és lehet, hogy az elért eredmény valóban az elérhető eredmények legjobbika.

Pusztán azt teszem szóvá, hogy mennyire gyereknek (hülyegyereknek) néznek minket megint.

Bizony, honfitársaink, nekünk nem elég annyit mondani, hogy X euró jön az EU-tól bele az országba és y euró jött az előző hét évben. Nekünk szemléltetni kell. Hogy hat tehervagont töltene meg az a ménkű sok pénz, ha ropogós, jó kis magyar húszezresben számolnánk. Ha 500 eurósokban, akkor csak egyet - ebből is látszik, hogy mennyivel jobb pénz a mi erős forintunk!

Ez kell a népnek, hogy ne csak az agyán futtassa át a számokat, hanem plasztikusan el is tudja képzelni: hat vagyis HAT tehervagon jó magyar forint, csupa húszezres. Na, ezt intéztem el nektek!

És persze sosem lehetünk elégedettek, nincs megállás. Hamarosan kinevezem Matolcsyt a jegybank élére, s a szabványmódosítás után nyolc vagonra nőtt pénzmennyiség tizenkét vagonra gyarapodik, ennyivel több forintra válthatjuk majd azt a szar közös európai valutát!

Valahol egészen szörnyű, ahogy ötéves, szellemileg némileg visszamaradt gyerekek szintjén kezelnek mindannyiunkat. Rendben van, hogy a politikai marketingben tőmondatokat kell jól artikuláltan ismételgetni. De vajon ez automatikusan azt is jelenti, hogy ennyire leértékelendők a szellemi, megértési képességeink? Hát nem azért vezérfonal a rövid, megjegyezhető politikai üzenet, hogy beleragadjon az emberek fejébe? Muszáj a befogadót ostobának is tekinteni?

Egyértelmű, hogy Orbán Viktor már rég nem az atomfizikusok, irodalmárok és más szaros értelmiségiek szavazatára hajt, hanem az "egyszerű emberekére". Azok nyelvén próbál kommunikálni, akik jól értik az olyasfajta képes beszédet, hogy "ha krumplileves, legyen krumplileves". Lehet, hogy be is jön neki, hiszen az "egyszerű ember" szeret olyat hallani, amiket ő szokott mondani. Ezt csinálja, ezt használja ki évek, évtizedek óta. Jó kis vizsgája lesz az országnak a 2014-es választás...


Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

105 komment

Címkék: kommunikáció orbán viktor húszezres EU-költségvetés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anyád, a szúnyogok!!! 2013.02.09. 23:44:34

Csak azzal nem számol Orbán elvtárs Pártunk és Népünk bölcs főtitkára, hogy ha sokat mondogatja, hogy így kocsiszám gyün a labancoktól a zsé, akkor az is felmerül a Szalacsiak fejében két vízbűl való oxigénkiszorítás közt, hogy ugyan MIÉRT NEM AD BELŐLE?

nandras01 2013.02.10. 02:13:38

osztán milyen vagon, az a vagon?
mert van ám belőle elég sokféle. tudom, mert főiskolás koromban éppen eleget pakoltam ki éjszakánként.
ja, és ki számolta ki, hogy hány, az a mennyi- már csak azért, mert ha netán a matolcsy- ügyi minisztériumban született meg eme szédületes matematikai bravúr, akkor valaki szólhatna, hogy próbálják már meg egyszer, legalább egyszer, pontosan kiszámolni az aktuális költségvetés alapszámait, hátha akkor nem kell majd hetente módosítani azokat.

Malaka 2013.02.10. 08:12:40

Kegyelmes Miniszterelnok Elvtars lelki szemei elott mar latja is, ahogy a Kozgep feliratu teherautokba pakoljak a zset a Keleti pu-n.

antiforradalmár 2013.02.10. 09:54:06

@Malaka: Kegyelmes Miniszterelnok Elvtars lelki szemei elott mar latja is, ahogy a Kozgep feliratu teherautokba pakoljak a zset a Keleti pu-n.

Ez Jooó!

zipe moha 2013.02.10. 10:28:34

...mi meg cserébe 1.5 millió szarvasmarhát hajtunk ki amerikába? nyugatra?....évente...nem, ezt Szalacsiék már végképp nem értenék.....de amit igen: másoktól megy a marha, mint ahova jön a pénz..ilyen csuti egyszerű.

istvankah 2013.02.10. 12:59:15

@antiforradalmár: A pénz nem lép be az országba sem,hanem a kiosztók szétterítik a kubatov lista alapján!Állítólag a minta kinai!A zsák kender-juta!

regress 2013.02.10. 13:37:32

obán ,meg bandája harcolhatna afganisztánban.jobban járnánk

tralla 2013.02.10. 13:42:25

Na akkor mégsem leszünk gyarmat?

is 2013.02.10. 13:47:46

Nem a 6 vagon a legnagyobb hasbaakasztás itt, hanem:

1. Az EU euroban adja a támogatást, Orbán mégis forinttal játszadozik. Csak nem az árfolyammal csal?
2. Eddig 7 évig azt hallgattuk, hogy 8000 milliárd forintot kap Magyarország 2007-2013-ban. Ez most hirtelen 7060 milliárd lett (az újban meg 7080). Csak nem ugyanaz az árfolyamos csalás?
3. Egy főre 666e Ft helyett 712e Ft, mondja. Egyrészt az árfolyam, ugye, harmadszor is. Másrészt meg 7 év alatt (a félmillió kivándorolton túl) 200 000 emberrel kevesebb van, tehát ugyanaz a pénz is többnek látszik egy főre. Ennek fényében (azaz, hogy fogy a magyar), ez nem is jó, hanem rossz hír.

Euroban tessék megmondani, hogy mennyi az annyi, aztán kész.

Mária 2013.02.10. 14:04:19

Javaslom, hogy Magyarország területét se négyzetkilométerben mérjük ezután, hanem valami más mértékegységben, ami sokkal nagyobb számot ad.

Mérjük mondjuk négyzet-turul-lábnyomban.

És akkor lehet kampányolni, hogy az Orbán-kormány megteremtette Nagy-Magyarországot, hiszen eddig 93.000 négyzetkilométer volt a területe, innentől fogva meg 726.435 négyzet-turul-lábnyom.

lobster thermidor 2013.02.10. 14:05:47

Több hónap után nemrégen tértem haza egy ázsiai országból, ahol az állami televízió híradója minden nap tudósítást adott a következő fontos eseményekről:

1. Az Elnök úr új utat avat.
2. Az Elnök úr új üzemet avat.
3. Az Elnök úr új vasúti pályaszakaszt avat.
4. Az Elnök úr felkapcsolja az áramot valahol.
5. Az Elnök úr külföldi üzletemberekkel tárgyal.
6. Az Elnök úr mosolygó kisiskolások fejét simogatja.
7. Az Elnök úr betegeket látogat az állami kórházban.
8. Az Elnök úr okosan beszél külföldi újságírókkal.

És így tovább...
Orbán simán hozza ezt a figurát.

gazoló 2013.02.10. 14:08:35

mostakkorvagyunkgyirmót?

hot-spot (törölt) 2013.02.10. 14:22:43

Egy két vagonnal már is kiboríthatnának itt a nagy faluban,azt a többi bízzák a széljárásra.

hot-spot (törölt) 2013.02.10. 14:24:22

@lobster thermidor: És ez hol volt?
É-Korea?
Ott már egymást eszik az emberek,meg a halottakat.
Hamarosan itt is az lesz ha így folytatják.
Még jönne 1-2 aszályos év vagy valami elbaltázott időjárás hogy termés sem legyen,azt annyi nekünk.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.02.10. 14:25:21

Pedig ebben semmi furcsa nincs.

A választásokon nyeréshez többség kell.
Az emberek többsége buta.
A buta ember imádja a demagógiát.
Tehát a demagóg szöveg a nyerő kampánymódszer.

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2013.02.10. 14:30:13

Igen! Nagyon jó írás! Az értelmissség eddig is bizonyított már, nagyon jól csinálják a múúúnkállyukat, büszkék lehetünk rályuk. Az értelmissség felsőbbrendű, mindig mindent lyól csinál, akinek nincs díplómállyya az nem is ember.

A leizatt fizikalyi múnkássok alsóbrendüekk. Ezt minden díplómás ember tugya.

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2013.02.10. 14:31:17

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: igen, nagyon jó amit írsz. akinek nincs díplómálllya az buta

Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.02.10. 14:32:22

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
Az ellenzek is pontosan ugyanezt teszi.

Off

Savanyu a szolo azoknal az embereknel es tamogatoiknal akik nem kerultek hatalomra es igy mindenbe belekotnek.
Mikor jonnek majd a kommentek h lepjunk ki a zuniobol, mer betto befizetok vagyunk?
A kormanyoldalon meg eddig volt a nagy eu-ellenesseg, de most erdekes, hogy amint ok szereztek kihezios penzeket, hirtelen sosem volt ennyire vonzo a tagsag Magyarorszagnak...
Ki erti ezt?
Bajnai meg szimpatikus is lehetne, csak az itten a kerdes, nem kesett el?
A hatralevo 1ev mar nem lesz elegendo hogy kormanyvaltson.

Báthory Ödönke 2013.02.10. 14:35:43

Elnézést, de nagyon eszembejutott egy aranyos vicc:
-Hány egér fér egy negyventonnás vagonba?
-???
-Két húsztonnás!

Mpatikus Eszetlenellenes 2013.02.10. 14:36:04

Meg kell világítani forintban is. Eurót még ugyancsak jó sokan nem láttak, és lehet soha nem is fognak.
Popoulizmus a fideszviselet neve. A dísz meg hol keresztény, hol ősmagyar, vagy romantikus székelyzászlós.
Kár, hogy akikre, és/vagy amely jelképekre ráakaszkodik ez az ámokfutó társulat, az mind elkezd látványosan amortizálódni.
Tényleg jó "kis vizsga" lesz a 2014-es választás, kivéve ha simán és pofátlanul el nem csalják.
A végső "electroshock". Egyel több vagy kevesebb, már úgysem számít.

Mindent egy lapra szokás szerint, hisz jó fideszes teli tárral is orosz rulettezik!
(...és CSAK az első elsütést eldöntő sorsolásnál csal...:-))

Mitzimackó 2013.02.10. 14:38:32

@endike: feltételezem, nem diplomásokkal nőtt meg ennyire a zsebnéró szavazóbázisa 2006-ról 2010-re, mert azoknak a nagy része biztos nem dőlt be a szociális népszavazás hazugságainak. meg nincsenek is annyian. szóval locsogjál csak, de minek?

Mitzimackó 2013.02.10. 14:40:57

@Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent: abba nem nehéz belekötni, elég megkérdezni: mért siker az, hogy kevesebbet kaptunk, mint korábban, attól, akit amúgy megköpködünk?

Mitzimackó 2013.02.10. 14:43:49

@Báthory Ödönke: ... és hány ember fér a 40tonnás vagonba? - Egy se, mert ott vannak a 20tonnás egerek. - És honnan tudod, hogy az egerek moziban vannak? - Kinn áll a 40tonnás vagon.

JT_Biopower 2013.02.10. 14:44:21

Ez egyszerű :) A nagyvezír már egy szinttel feljebb lépett. Nem csak nagyot álmodni mer, hanem nagyot mondani is!
És tudjátok, hogy ez a 2/3-dal a seggében milyen nehéz!

hungarisztan 2013.02.10. 14:53:18

Engem az kevésbé zavar, hogy lefordítják vagonra a pénzt.
Sokkal jobban zavar, hogy
a) azt sosem fordítják le vagonra, amennyit a haveroknak osztanak
b) azt sosem fordítják le vagonra, amennyiből MOL-t, Rábát, Eon-t stb. vásárolnak
c) azt sosem fordítják le vagonra, amennyi pénzt Magyarország már elbukott az unortodox zsenialitáson meg a kötelességszegési eljárásokon
d) most veri a mellét, de amúgy szabadságharc van, meg nem leszünk gyarmat, meg rohadt EU, meg Brüsszel=Moszkva (jelzem, Moszkvába is épp most zarándokolt kezet csókolni és csontig benyalni Putyinnak) – hát milyen ember az ilyen?

---------------------------------------

Az egy dolog, hogy lederiválta, hogy a gyökkettő IQ-jú embereket kell megszólítania, mert azokból van több szavazat, és azokat lehet megvezetni.
Csak sajna odáig nem terjedt a vérprofi politológiából, hogy a gyökkettő IQ-jú emberekkel nem lehet rendes országot csinálni, rendes ország nélkül pedig még ő sem tudja folytatni a harácsolást, mert nem lesz adóbevétel, amit el lehet lopni. (No meg kiknek lesz így a királya?)

Pedig van egy szép, magyar mondás, hogy madarat tolláról, embert barátjáról. Nem ismerné a dakota közmondások felkent szakértője?
Vagy csak értelmezni nem tudja? Vagy azt hiszi, hogy az ő és haverjai nyakába nem fröccsen a moslékból? Persze, van magánorvos, meg magántanár (még), a közigazgatás kerekei is nyilván gyorsabban őrölnek, ha leszólnak az R-vonalon. De nem lesz nyomasztó egy idő után, hogy a védőburkon kívül kikkel vették körül magukat? Mondjuk azért, mert mindenki mást elüldöztek?
Tényleg csak idáig terjed?

Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.02.10. 14:57:37

@Mitzimackó:A jelenlegi helyzethez kepest a leheto legtobbet hozta ki.vagy szted ennyi penzert mar nem is eri meg tagnak lenni?

KenSentMe 2013.02.10. 15:12:50

Ah, ez a mi Ruzsa Sandorunk, verbeli betyar, a labanc penzvagont ekote a vasparipas szekir elul azt hazahoza oveinek a tekintetes nagysagos fomeltosagos ur.

Valassza meg Isten nekunk meg sokszor ezt a heveseszu geniuszt, gyarapodjon bekeben es egysegben sokaig a nemzet!

TóthAttila 2013.02.10. 15:13:03

Ezeket a pénzeket is csak a közpénztolvaj politikusok, valamint a közpénztolvaj politikusokkal közpénzsikkasztásra összefonódott maffiavállalkozók fogják offshorozni. Az előző több vagonnyi EU-pénzt is felhasználták, esett az életszínvonal kb 40 évnyit (az 1970-es évek színvonalára), ezektől a pénzektől visszamegyünk a kőkorszakba.

Mindfield 2013.02.10. 15:17:21

"De vajon ez automatikusan azt is jelenti, hogy ennyire leértékelendők a szellemi, megértési képességeink?"

Röviden: IGEN!!! Ezt Orbán nagyon jól tudja, ezért van neki kétharmada. Bizony, a kelet-ázsiai népség csak az erő nyelvén ért, meg a szemléltetés nyelvén. Lehet itt pampogni a neten egymás között, viszont IRL ez egy nagyon is sikeres politika, amit Orbán csinál. Szóval először magunkba kellene nézni.

Buzidémon. 2013.02.10. 15:27:00

Az egyszerű emberek szavazata nélkül nem lehet hatalomra kerülni, hiszen belőlük van a legtöbb, azaz demagógia nélkül nem lehet választást nyerni.
Demagógiával megnyert választás után viszont nem lehet kormányozni. Folyamatosan 22-es csapdájában vergődik az ország.

mitmiért? 2013.02.10. 15:37:00

Már Lenin apánk is megmondta:
Hazudni hazudni hazudni.
Ezek a Lenin fiúk a kommunistaknal is kommunistabbak, csak éppen kereszttel a nyakukban turulba szuletetten.

Ejoy 2013.02.10. 15:42:17

Azért mekkora mák már,hogy olyan szar a forint árfolyama, hogy az egyébként euróban kevesebb támogatás forintban több! Na erre lehet büszkének lennünk:-) !

Muzsikok közt 2013.02.10. 16:11:25

Fontos hiánypótló blogfos..:)

Csak ámulok és bámulok 2013.02.10. 16:27:52

Az egységsugarú fize$$ választó tökéletesen reagál és rezonál az:
-emútnyócévre,
-elK..tukra.
Ők azok akik nem mondanak hosszú mondatokat, és nem is értik a hosszú mondatokat. Nekik egyszerűbb elsütni a nyilvánvaló hazugságokat győzelemként, mint a bonyolult ás nehezen megérthető igazságokat. Mondjuk, nem is igénylik. Elég, ha a kedves vezető mond egy fényeset/nagyot és ők rögtön boldogok, hogy megint sikerült "a nemzetközi liberálbolevizmuson fogást találni". Ez kb. olyan színvonalú bon-mot, mint a "lekeverünk két pofont oszt jónapot!"

Muzsikok közt 2013.02.10. 16:38:09

POSZT

''Egyértelmű, hogy Orbán Viktor már rég nem az atomfizikusok, irodalmárok és más szaros értelmiségiek szavazatára hajt, hanem az "egyszerű emberekére". Azok nyelvén próbál kommunikálni, akik jól értik az olyasfajta képes beszédet, hogy "ha krumplileves, legyen krumplileves".

- Eddig meg azt hittem hogy a fidesz gazdagok pártja. Meg hogy csak a 220 felett keresők jártak jól. Ők az 'egyszerü emberek'? Az atomfizikusok meg minimálbéren vannak? Akkor minek a felsőoktatás?

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.02.10. 16:49:10

@is:
Az árfolyammal és az inflációval játszik.
20,4 milliárd € lesz most ez.
A sokat emlegetett "kevesebb" pedig 2006-ban 25 milliárd volt.
Szóval ennyit Piktorunk hazugságáról.
Amúgy átszámolta 7080 milliárd forintra. Hááááát lesz egy árfolyam, ha már ők is azzal számolnak...

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.02.10. 16:59:11

@Zuckerbrot:
Hazudtam? Ott vannak a források, ahol Piktor haverodé.
Mióta forintban adják ezt a pénzt ecceri?
Mesélj...

Amúgy segítek, evégre segítsük csökkent képességű embertársainkat, ha már a fajtád hazudozik egyfolytában:

"Tabajdi emlékeztetett arra, hogy "a kohéziós alapok támogatásáért folytatott erőfeszítésekben az MSZP EP-delegációja támogatta a magyar kormányt. Bíztunk abban, hogy az Orbán-kormány megfelelő módon fogja érvényesíteni a jogos magyar nemzeti érdekeket. Sajnálatos, hogy ez nem így történt". Magyarország által a jelenlegi támogatási időszakhoz képest elveszített 4,6 milliárd euró jelenleg kb. 1400 milliárd forintnak felel meg. Magyarország a következő költségvetési időszakban a 2007-13 között rendelkezésre álló 25 milliárd euróval szemben csak 20,4 milliárd euróból gazdálkodhat. "Ez óriási veszteség. Ebből a pénzből el lehetne látni Pest megye teljes fejlesztési szükségleteit, vagy akár megépülhetne a Duna-Tisza-köze Csatorna is." - érzékeltette a veszteség súlyát a szocialista képviselő. "Ez az ára a Fidesz antidemokratikus, Európa-ellenes külpolitikájának, amellyel jelentősen beszűkítette hazánk érdekérvényesítő lehetőségeit. Ez az ára az európai uniós források lehívása és elosztása terén az utóbbi két évben teremtett káosznak!" - mondta Tabajdi."

Okoskodhatsz, de ez a figura ott volt.
Szóval valamelyik hazudik.
Előbb-utóbb kiderül, Piktor, vagy Tabajdi.

neoteny · http://word.blog.hu 2013.02.10. 17:00:22

@Báthory Ödönke:

Nekem egy másikat juttatott eszembe, még az átkosból:

- Hallottad? Szovjet tudósok keresztezték a szőlőt a lóval!
- Az szép, de miért?
- Hát hogy a munkások fürtökben kaphassák a lófaszt!

vakapad 2013.02.10. 17:01:50

@Zuckerbrot:

hazaeshaladas.blog.hu/2013/02/10/hozott_is_meg_nem_is

Különösen érdekes az a táblázat, amely azt mutatja, kinek mennyivel növekedett, ill. csökkent a támogatása az előzőhöz képest.

cönde 2013.02.10. 17:01:56

@Zuckerbrot: mihez kell neked forrás, te televényféreg? Ahhoz, hogy kevesebbet kaptunk?

vakapad 2013.02.10. 17:02:50

@vakapad:

Elnézést, nem táblázat, hanem grafikon.

Muzsikok közt 2013.02.10. 17:05:53

@Kulcsos fahéjas proli Boli – Ch.T. is, meg’há...:

Tabajdi hazudik, erről magad is meggyőződhetsz. Az ő számai korrektek, csak azt nem teszi hozzá, hogy a kohéziós alapok támogatását tartalmazzák.

Orbán viszont a teljes támogatási összegről beszél, ami a kohéziós alapból + más forrásból érkezik. Ezért beszél nettó támogatási összegről, nem a kohéziós forrásokról.

Namost engem egyáltalán nem érdekel melyik alapból kapunk, ha jól járunk.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.02.10. 17:06:25

@vakapad:
:) Szegény, hagyd, neki nem ezt mondták, azok a számok meg csak valami komcsi ármány eredményei lehetnek!

"Így például, minden valamirevaló közgazdász nyilván helyből sikítófrászt kap, amikor a kormányfő egy hét évvel ezelőtti és egy mostani forintadatot csak úgy stande pityere egymás mellé téve rezzenéstelen arccal bejelenti: a következő hét évben egy főre számolva ötven ezer forinttal többet kapunk majd Brüsszelből, mint eddig. Különösebb számolás nélkül is belátható, hogy ami euróban kevesebb, annak forintban is kevesebbnek kell lennie. És így is van. Ha a fenti számokat mai árfolyamon forintra váltjuk – és nem kíméljük meg magunkat attól a „macerától”, hogy a pénzügyi adatokat azonos időpontra vetítve, azonos árfolyamokkal számolva vessük össze – az EU felzárkóztatási politika keretében 2007-2013 között kapott „koponyánkénti” támogatásunk az ezután várhatónál megint csak 25 százalékkal magasabbnak adódik. A támogatás fejenkénti összege „koponyánként” is ötödével csökken."

m.cdn.blog.hu/ha/hazaeshaladas/image/1_2.jpg

m.cdn.blog.hu/ha/hazaeshaladas/image/2_2.jpg

Ezt talán megértené, de nem biztos...
m.cdn.blog.hu/ha/hazaeshaladas/image/3_1.jpg

Muzsikok közt 2013.02.10. 17:06:37

@vakapad: Ja nektek való mert nem olvassátok a táblázat fejlécét sem, vagy nem értitek...

2013.02.10. 17:17:39

Most komolyan, fogok én ebben a témában 2 összevethető számot látni egymás mellet? :)))

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.02.10. 17:18:58

Hátha...
"A jelenlegi „nemzeti fejlesztési terv” szerint a 2007-2013 között rendelkezésünkre álló EU kohéziós támogatás összege – 2004-es árakon – 22,41 milliárd euró. Folyó áron (2007-2013) ugyanez 25,3 milliárd. Az Európai Tanács tegnapi üléséről kiadott záródokumentum szerint az Unió a következő hét esztendőben 325 milliárd eurót költene felzárkóztatási (kohéziós) politikájára. Ebből Magyarországot 20,5 milliárd euró illeti. A számokat 2011-es árakon számolva tették közzé.

A fenti adatok bármelyikét bármelyikkel így összevetni természetesen kapitális szakmai hiba, vagy ordas félrevezetés lenne. Összehasonlítás előtt a hét évvel ezelőtti és a mai számokat először azonos alapra kell hozni. Körtét a körtéhez, almát az almához kell hasonlítani. A devizahitelesek országában kamatokkal és százalékokkal dobálózni nem feltétlenül népszerű dolog. Különösen, ha euróban teszi ezt az ember. De ha igazat akarunk mondani, akkor muszáj. Úgyhogy kérem, „ne menjenek sehová”, számoljunk egy picit!

A legegyszerűbb számítás szerint a 2004-es 22,41 milliárd eurónyi támogatás – évi 2%-os euró inflációt feltételezve, nagyjából úgy, ahogy az EU is számol – 2011-ben 25,74 milliárdot ért. Ezt a 25,74 milliárdot lehet és kell összevetni a tegnapi alkuban foglaltatott, ugyancsak 2011-es áron mért 20,5 milliárd euróval. Az eredmény: a szocialista-liberális kormány által 2005-ben kötött megállapodás 25,57% százalékkal nagyobb összegről szólt. Az új időszakra kapott költségvetésünk tehát reálértékben a korábbinál ötödével lett kisebb"

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.02.10. 17:20:25

@MikeBoy:
Egyértelműen nem mostanában.
Teljes a ködösítés, az eurós összegről lapítanak, Tabajditól tudjuk csak.
Végül is ott volt, tehát tudja, mit beszél.

rókafogta 2013.02.10. 17:21:32

Én egy egyszerű embernek tartom magam de az én szavazatomra hiába hajt (eddig se tette) ez kistíiű hazudozó öntelt felkapaszkodtt....

lebegő levegő 2013.02.10. 17:21:33

Az a rohadt EU! Ja, egyébként Orbán nem véletlenül beszél így, nem véletlenül idiómákat, közmondásokat, közhelyeket durrogtat, párttitkári mélységű eleganciával és öltözködési stílussal ötvözve. Egészen egyszerűen erre van kereslet, hülyékkel van teli az ország, bazmeg, ahol egy állítólagos értelmiségi arról értekezik, hogy ördögök és angyalok élnek, meg ahol egy vezető párt agytrösztje (Bayer) zsinórban cigányozik és ahol az ifjúbarom komenista MSZP-s ellen próbálja ezeket űberelni és ez a két párt verseng egymással plusz egy félhülyékből álló Nemnáci Jobbik... ottan te mivel kínálnád a portékádat? :D Kortárs újkonzervatív, zöldpolitikával? :D Ott kötnél ki mint az LMP. Hazudni kell és gügyögni és Magyaroraszágon igen: így kell. Orbán halálosan precíz Rémusz Bácsi. Egyik nap Szabadságharc, másik nap EU zászlót égetni, harmadik nap lehülyézni mindenkit külföldön, belföldön, azután lemérni a kapott támogatásokat vagon mértékegységben, a szar hosszát meg rőfben...

lobster thermidor 2013.02.10. 17:42:44

@hot-spot:

Annál azért valamivel nyugatabbra.
Érdekes módon az az ország demokratikusnak nevezi magát, bár a fentiek miatt mentsége lehet az, hogy közben a szocialista jelző is benne van a hivatalos megnevezésében.
Nincs min csodálkoznunk, hiszen nálunk mindkettő hiányzik az országnév mellől.

Terencius 2013.02.10. 18:05:38

@Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent: "A jelenlegi helyzethez kepest a leheto legtobbet hozta ki" Aha, ennyit kaptunk és kész.

Önnek megyünk (törölt) 2013.02.10. 18:54:16

Bökjétek már ki végre: aki nem a ballibekben látja a jövőt, az csak buta primitív proli lehet! Úgyis ez a lényeg, kár csűrni-csavarni.

Hiába, egyszerű emberek, egyszerű világkép :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.02.10. 18:55:31

nem ertem. annak a nepnek amelyik forintban keres de chf ben vesz fel hitelt annak persze hogy L A S S A N , E R T H E T O E N kell magyarazni a dolgokat.

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2013.02.10. 19:17:29

Viktorunk most küldött 160ezer levelet a határon túli magyaroknak. Kérdés, honnan tudja a címüket? Mert ugye nincs adatbázis, ez volt a választási regisztráció bevezetése melletti érvük. De azért a postai címük csak megvan!
Miért hívják békemenetnek a gyűlölködő, hazaárulózó transzparensekkel a kezében menetelő díszes társaságot? Mert az nagyon egyértelmű, hogy közük nincs a békéhez. De az emberiség számára oly áhított és szent eszmét, mint a "Béke" ilyen véresszájú, simli,arcok által vezetett nyájjal összemosni arcpirító. Állítólag fel is fegyverezik őket!

Tita nick 2013.02.10. 19:51:33

:-) Fetrengeni fogok a röhögéstől 2014 választása után, ha nyer a Fidesz. Egyszerűen elképzelem a sok Baloldali szívinfarktusos ábrázatát majd. Hehe.

Mojzes Pál (törölt) · http://mpgondolatok.blogspot.hu/ 2013.02.10. 19:55:17

Eddig az volt balllib álláspont az eu szkeptikusokkal szemben, hogy mennyi pénzt ad a zeju, minden abból épül!Most meg a zorbánnak adja erre már az árfolyamon rugóznak!:D
A zorbán meg örül a farkának eddig meg szabadságharcot vívott. :D

Kemények vagytok cshokik!:DDD

A posztolóról és a tipikus "liberális" elitista ám erősen korlátolt "eszmefuttatásáról" még nem is beszéltünk, felépít magának egy légvárat("Orbán Viktor már rég nem az atomfizikusok, irodalmárok és más szaros értelmiségiek szavazatára hajt"---mert van a VILÁGON párt aki CSAK azokra hajt?) amit elkezdi szurkálni.

Kész. :DDD

Tökéletes lezárása ennek a hétnek. :DDDDD

susu64 2013.02.10. 20:30:16

"Egyértelmű, hogy Orbán Viktor már rég nem az atomfizikusok, irodalmárok és más szaros értelmiségiek szavazatára hajt, hanem az "egyszerű emberekére".
Hurrá, Poldi, akkor te is rá szavazol? Merthogy végtelenül egyszerű vagy...

Lasombra 2013.02.10. 20:49:37

korábban olvastam, hogy vasutat terveznek Felcsútra.
most meg jön a Cölöpteknős ezzel a hat vagonnyi pénz dologgal...

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.02.10. 21:02:41

@Lasombra:
Kombinálunk, kombinálunk... :)
Simicska felé is lehet leágazás.

Madnezz · http://sorfigyelo.blog.hu 2013.02.10. 21:14:18

Ez a vagonos sztori csak azt jelenti, ők is olvasták a könyvet a 'számok felöltöztetéséről', amit én nemrég olvastam.

Ultracivil 2013.02.10. 21:23:33

@Buzidémon.:

15h27-kor valaki nagyon kimondta az igazat és senki sem reagálta le.

1990-ben nem gondoltam volna, hogy ez az őrület 24 évig, és sajnos úgy néz ki azon túl is kitart.
Döbbenetes az emberek egy bites egyszerűsége.
Pedig csak egy kicsit kellene számolgatni, tájékozódni vagy elgondolkodni azon, hogy vajon az igérgetések mögött mi is a valós realitás, mi az ami teljesíthető.
Részemről sajnos boritékolom a Fidesz újabb győzelmét.
Egyszerűen azért mert a puhapöcs ellenzék ellenében az ötletekből és arroganciából soha ki nem fogyó primitívek pártja ismét be fogja tudni szopatni a nagy büdös népet a happy end-es tündérmeséjével.

antiorgazda 2013.02.10. 21:26:12

Poldi bá! A te szavazatodért nem tesz egy gyufaszálat sem odébbViktor, az enyémért nem kell, marad a plepsz. A 3,60-as kenyér, a nem lesz gázáremelés, mind értük volt.
Erre mondaná Gyula, ha még tudna mondani: NA ÉS!

Blogger Géza 2013.02.10. 22:07:46

Látom, savanyú a szőlő, szegénykéim. :) Egyre nehezebb mibe belekötni.

bekaphattyuk · http://bekaphattyuk.blog.hu 2013.02.10. 22:21:00

A posztírónak: valakinek a malteros vödröt is cipelnie kell ám, mert az túlgondolástól nem fog a helyére menni.
Bár szentségtörés szavazati joguk is van.
Meglepő fordulat - ha a nyilatkozatra húzott elméletet igaznak fogadjuk el -hogy a politikusok a társadalom legszélesebb rétegeit próbálják elérni.

A kommentelők többségének pedig azt kívánom, hogy tudjanak örülni a sikernek, akkor is ha a "sötét oldalról" jön éppen, mert ha nem így tesznek, akkor hiteltelenné válnak, talán egyszer csak saját szemükben is.

veracity 2013.02.10. 22:33:22

Húú, b@sszátok meg, de sok cucilista-maszopos hozzászólás van itt a Poldibánál! Betömörültetek, mint heringek a dobozban!

Mi a f@sz bajotok van már megint? Orbán szerzett jó sok pénzt az országnak, de agyatokba nem fér bele, hogy mi mennyi. Nem tudtok különbséget tenni a millió és a milliárd között... de ez még hagyján. Baromian elcsudálkoztatok a sok vagonnyi húszezres hallatán? Na ja, az ilyen sötétagyú szociknak szólt Orbán üzenete, hadd csurogjon a sok lüke nyála a sok elérhetetlen pénz okán. Az MSZP és klientúrájának a vagonok húszezreseihez coki! Most aztán rendHagyó módon szúrjátok a rozsdás bökőt ráncos tökötökbe és húzzatok a francba!

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.02.10. 22:49:38

Gyengébb képességűeknek itt elmagyarázzák, részletesen...

hazaeshaladas.blog.hu/2013/02/10/hozott_is_meg_nem_is#comment-form

Továbbá a Portfolio is segít:
"Összességében nagyjából 2,1 milliárd euróval nőtt a hazánk számára elérhető felzárkóztatási támogatás az Európai Bizottság eredeti, hazánk számára hátrányos javaslatához képest (körülbelül 18,3 milliárd euró). A BruxInfo becslése szerint tehát a mostani alku eredményeként 2014 és 2020 között 2011-es árakon körülbelül 20,4 milliárd euró kohéziós forrás lehívására lehet jogosult az ország. Az előző, 2005 végi költségvetési alku során akkori árakon 22,6 milliárd eurót tartalmazott a magyar kohéziós boríték. (Ez az összeg a későbbi árkiigazítások miatt ténylegesen 25,7 milliárd euróra emelkedett.)"
www.portfolio.hu/gazdasag/kkv/most_akkor_nyertunk_vagy_vesztettunk_a_brusszeli_megallapodassal.179531.html

húzzad neki shakespeare 2013.02.10. 23:00:55

@veracity: @Blogger Géza: @Zuckerbrot: Orbán fennen hirdeti, hogy milyen sok pénzt alkudott ki Brüsszeltől a következő költségvetési ciklusra.
Magyarországot az unió hat legszegényebbjei közé sorolták, és így plusz 1,56 milliárd eurós bónusz ütötte a markát (példátlan gazdasági siker!!).
Kib.szott szerencséje van, hogy Belgiumban gentleman-ek ülnek a székekben, mert egyébként a kínai diktatúrán, a KGB-s Putyinon, meg a "baltás gyilkos" Azeriken kívül nemigen állna vele senki szóba!

Más, de a bagázs, a stílus, a mentalitás ugyanaz: Lázár S8 Jankó mondta vagy két napja, hogy Magyarországon nincs tandíj, és nem is lesz!!!!
Na, nekem aztán van fantáziám, de akkor csomó szart még én sem tudok elképzelni, amelyik ne férne rá ennek a patkánynak a pofájára!

Vitéz László 2013.02.10. 23:02:33

értelmiség ?????

a fidesmafiának van kb 800-900 ezer álandó támogatója...

ezek valójában kdnps zombirkák... ugyanis többségükben egyedülló, özvegy öreglány nyuggerek, akik babonások és fanatizálhatók. leginkább a lefizetett egyházak papjai által (körlevelek)...

amugy ez a feladat, a lecke a 7 millió magyar RENDES POLGÁRNAK
hogy ezzel a fanatizált csürhével szemben közéleti aktivitásra képesek e, összefogva...
ugyanis bármennnyire kisebbség... akkor is a legnagyobb rángatható massza...

én már a fény gyermeke vagyok 2013.02.10. 23:07:52

@veracity: Zseballadin egyszerű, így az üzenete is az. A szocik nokiás dobozzal és talicskával vitték a húszezreseket, ő vagonnal. Igazán csak egy kérdés van: Mi a fasznak akarja beteríteni velük háromszor a Margitszigetet?

tundrazuzmo (törölt) 2013.02.11. 00:55:11

Már megint a fanyalgás. Mint a molnár, a fia és a szamár esetében.

Ha a politikus számokat mond, akkor "miért nem magyarázza meg, nem tud kommunikálni a néppel!"

Ha megmagyarázza valami plasztikus hasonlattal, akkor meg "hülyének nézi az állampolgárokat"

Számok kellenek? Mert te egy igényes, gondolkodó értelmiségi vagy? Olvasd el a portfolion!

Komolyan mondom, szánalmas.

Dinkainka 2013.02.11. 06:07:40

@Anyád, a szúnyogok!!!: Mér, mér? Hát mer ellopják!
Köll stadionra, sötét kocsira, terrorkommandóra vizipisztolyos diákok ellen, Tákolmányasztalra, koronaúsztatásra, alföldi Himalája projektre, és legfőképp a vezírek gyógyszereit is ebből veszik.
Utóbbira biztosan nem költenek eleget.

Dinkainka 2013.02.11. 06:10:03

@tundrazuzmo: Megmagyarázta. Hidegben a vagonok összementek, a románok azért kaptak fejenként több pénzt.Vagy csak nagyot mert hazudni valaki.

midnight coder 2013.02.11. 06:38:21

2002 óta tudjuk, hogy nem az értelmiség szavazataival lehet nyerni. Egyik oldal sem erre hajt.

nincs1itt 2013.02.11. 06:44:30

@Kulcsos fahéjas proli Boli – Ch.T. is, meg’há...:
Kár harcolni,a sok fidióta csak a zejut nem érti. Mivel Mo. a tagja ezért az a pénz, amit a Duce-bonsai "megszerzett, kiharcolt, letárgyalt, megküzdött érte" az nem adható, hanem JÁR. Valahol 19 és 21 milliárd EUR közötti összeget irányoztak elő, miután a forrásokat felosztották. Kapott még 1,6 milliárd EUR-t, mert a 6 legszegényebb ország közé tartozik Hátsó Hátasztán. Ez nem "siker, győzelem, örömésbódocssá", hanem egyszerű forráselosztás, az EU szerződésben foglalt kötelezettségének tett eleget, Duce-bonsai és elődei ezt nem annyira tették meg, ezt érezhetik a Mo.-n élők is, de a kötelezettség szegési eljárás sem azért van, mert nem elég foltos a dakota ló!

felcsutisuttyo 2013.02.11. 08:07:31

Igen, mert az ÉRTELMISÉGI átlátott már a nemzeti rohadék törpén...maradnak a suttyók neki..olyanok mint Ő.

1bak 2013.02.11. 08:11:27

Azért a forintban számolt, koponyánkénti vetítés sem volt rosszabb egy szálat se. A koponyánkénti kifejezés, két egymást követő mondatban meg egyszerűen nagyszerű volt.
Nekem egyábiránt gyomorforgatóak az ilyen szóhasználatok, nem a kocsmában, nem a taxiban, hanem a miniszterelnök előadásaiban.
Stílusosan, ebben az országban egy miniszterelnök jut a teljes lakosságra, azaz 1 a 10 milló per kopf.

Netuddki. 2013.02.11. 08:14:59

"Valahol egészen szörnyű, ahogy ötéves, szellemileg némileg visszamaradt gyerekek szintjén kezelnek mindannyiunkat."

Na de akkor mi van ha mindez nem készakarva van? Mi van ha a vezetőink GYP-sek? De szar nekünk...

Netuddki. 2013.02.11. 08:17:28

Nemtom' Poldikám emlékszel-e, de a kis Kabosnak volt egy olyan filmje aminek "Hét tonna dollár" volt a címe. Igen, most ezt a kabarét adja elő a vajda...

Netuddki. 2013.02.11. 08:21:24

@veracity: Nem tudom eldönteni, hogy csak hülyéskedsz, vagy tényleg hülye vagy. Így vagyok az orbánékkal is...

Shopping 2013.02.11. 08:42:38

@Kulcsos fahéjas proli Boli – Ch.T. is, meg’há...: Ja,Ja.
Jön a pénz az uniótól( miközben a hátuk mögött köpködünk rájuk) de a baj hogy ezeknek a pénzeknek a nagy részét el is teszik a saját zsebeikbe...

Don Quixote de la Ferko 2013.02.11. 08:56:28

@nandras01:

"mert van ám belőle elég sokféle. tudom, mert főiskolás koromban éppen eleget pakoltam ki éjszakánként."

Az sem ebben az új rendszerben lehetett, ahol a végre "kokakóla mámorban fetrengők" elvárják, hogy mindent az állam fizessen.

Don Quixote de la Ferko 2013.02.11. 09:01:32

@lobster thermidor:

1. Nincsenek új utak.
2. Nincsenek új üzemek.
3. Max. a bezárt vonalakat.
4. Egyre több az áramszünet.
5. Külföldi üzletember ide nem jön.
6. Ők még őszintén mosolyognak, nem ismerik a görcsös mosoly fogalmát.
7. Egészségügy hazavágva.
8. Akik röhögnek rajta.

A többi stimmel. Elnök úr folyik mindenhonnan.

Don Quixote de la Ferko 2013.02.11. 09:09:58

@Zuckerbrot:

Jól hitted. A vezetői réteg járt jól. orbán ügyes. Megvette azokat kilóra, akik a háttérországában a melósokat tudják napi szinten terrorozálni, és a fülükbe duruzsolni, hogy addig van neked munkád, amíg orbán a vezérünk.
Oszt melyik melós mer három gyerek, lakáshitel, parkolóban porosodó autóhitel mellett pattogni, és orbán ellen szavazni.

Sokszor elmondtam, de úgy tűnik nem elégszer. Nem orbántól kell félni, hanem a kiszolgáló talpasaitól. Attól a talpastól, aki a háta mögött büdös gyökér, de ha elé kerültök, akkor egyből le van fosva a boka, és kussoltok.

Farkantoán Chatpartner 2013.02.11. 09:34:41

Poldicer! Ha már ilyen zsírdemagóg vagy, akkor legyél vagy
- vicces, mint Váncsa
- fiatal, mint Hajós
- gazdag, mint az egykori szadi.

Így egy nagy 0.

Farkantoán Chatpartner 2013.02.11. 09:42:29

@Don Quixote de la Ferko: áramszünet azoknál van, akik nem hajlandók fizetni a csökkentett rezsit.

blah 2013.02.11. 10:03:15

Egyrészt eddig sem használtuk fel az eu-s pénzek elég jelentős részét, ugyanis az önrészt nem mindig sikerült előteremteni. Másfelől még szép, hogy a hülyéknek beszél mert csak azok hiszik el, hogy ezt a pénzt fel fogjuk tudni használni az önrész előteremtésének nem nagyon kedvező gazdaságpolitika mellett.

Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2013.02.11. 10:26:43

@Farkantoán Chatpartner: Megjöttél zsírparaszt?
Gondolom a cigányt jöttél dicsérgetni....amennyi eszed van...

Szociknak vége 2013.02.11. 10:39:27

1000 milliárd a teljes EU büdzsé...

Mennyi volt az EU bankmentő csomagja?

Csipyke 2013.02.11. 11:08:19

...Mert már csak az egyszerű (mint a faék) ember szavazna rá, akinek kicsit is esze van, az véletlenül se. Mondjuk ennek 2010-ben is így kellett volna lennie (vagy jó sok hülye van).

esef 2013.02.11. 11:37:42

jöhetne a pénz zimbabwei helyi pénzben, akkor talán egy egész légihíd is összejönne mire elhoznák mindet... :D

safranek 2013.02.11. 11:38:33

Igazából: "eccerű nép"!

Erről szól a rezsicsökkentés is, mert az "eccerű népet" nem érdekli a felsőoktatás, az Alaptörvény, meg a hassonló úri huncutságok.
Csak annyi, hogy a jóságos Viktorunk csökkentette a rezsit!

DezInf 2013.02.11. 11:42:23

@veracity:

Végre egy őszinte vallomás:))))))))))
Néha olvasd vissza mit írsz,mert ez így nagyon ciki:D

DezInf 2013.02.11. 11:46:22

@MetroGoldwinMayer:

Forintban vagy buznyákban?
Per fő vagy koponya?
Derékszögű a lábszagod?
Már bekaptad,vagy csak most készülődsz?

Don Quixote de la Ferko 2013.02.11. 11:50:23

@Farkantoán Chatpartner:

Kevered a fogalmakat. Amire terelni próbáltál, azt kikapcsolásnak, lekapcsolásnak hívják.

notC 2013.02.11. 12:04:45

bammeg, én meg már azt hittem, hogy valami jó kis matekfeladvány kimagyarázkodás lesz, hogy az nem is 6, csak 4 és fél, mert pl. ha x méter magara rakjuk a pénzhalmot, akkor az alsó kötegek x%-al jobban összenyomódnak, és így egy vagonba sokkal több fér.

Erre mit látok? Piccsogást, hogy hülyének néz minket a kormány...

El is romlott a kedvem...
süti beállítások módosítása