Versenyben van a "Minden idők legcinikusabb politikusi nyilatkozata" címért Orbán Viktor keddi kijelentése az Európai Bíróság Magyarországot elmarasztaló döntéséről, miszerint "Régen láttam olyat, hogy a döglött kutyát fejbe vágják."
A miniszterelnök ezt úgy érti, hogy a luxembourgi bírák olyan törvényt semmisítettek meg, amelyet a magyar alkotmánybíróság már visszamenőleg hatálytalanított. Ez jól hangzik - csakhogy...:
Az alkotmánybírósági döntés értelmében a megsemmisített jogszabály által érintett bírósági alkalmazottakat nem kellett automatikusan visszahelyezni állásukba, mindenkinek egyenként kell jogorvoslatért a bírósághoz fordulni. Ezt többen meg is tették - sikerrel, hiszen bírósági döntés helyezte vissza őket eredeti állásukba.
Vagyis az Európai Bíróság döntése bizony nem döglött kutyát vág kupán. Az egyelőre szűkszavú tudósításokból nem tudjuk, milyen konkrét következménye lesz ennek az ítéletnek, de nehezen tudom elképzelni, hogy ne kellene érdemben rendezni a jogsértő törvény által érintett valamennyi munkavállaló ügyét, mégpedig feltehetőleg külön kérés nélkül és valószínűleg az eredeti állapot visszaállításával. És ne legyen félreértés, az eredeti állapot nem csak a fizetést, az íróasztalt jelenti, hanem a jogsértő nyugdíjazás előtt végzett érdemi munka lehetőségét is!
Orbán Viktor ahelyett, hogy elnézést kérne a kormány nevében, viccelődik, cinikusan humorizál. Reagálása azt is jelzi, hogy a magyar kormány most majd jogászkodásba kezd. Megnézi, mit is lehet kezdeni azzal a ténnyel, hogy egy már megsemmisített jogszabály ügyét kell rendeznie. Ez is szégyen.
Nincs nap, hogy ne kapna megalázó pofont Magyarország miniszterelnöke. Nem nehéz megjósolni, hogy szerdán jön a következő.
Orbán Viktort hamarabb utolérik, mint a "döglött kutyát"
2012.11.06. 19:26 Poldi bá
302 komment
Címkék: orbán viktor Európai Bíróság nyudíjazás
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
Gadori 2012.11.06. 20:27:23
Ja: és a bíráknak fizetendő kártérítést természetesen MI fizetjük majd!
Poldi bá 2012.11.06. 20:31:42
Így van, hiszen előrelátóan ezt is beleírták az alkotmányba.
dean23 2012.11.06. 22:25:24
villamos alóli kacaj 2012.11.06. 22:27:21
Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.11.06. 22:27:27
Nagyon gáz, hogy a miniszterelnökünk sokmindenre úgy reagál, mint egy utolsó falusi suttyó. Bár még mindig van 1,5 millió suttyó, akinek ez jön be.
Más részről nem értek egyet az EU döntésével. Ismerve a politikai célt persze lehet jogos, de az indoklás nekem sántít. Azt mondja, hogy nem egyenlő a bánásmód, de nem pont az a nem egyenlő, ha a bírók tovább maradhatnak, mint 62 év?
Kard 2012.11.06. 22:35:40
balage_81 reloaded (törölt) 2012.11.06. 22:35:55
Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.11.06. 22:38:49
Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2012.11.06. 22:44:30
Egyébként meg az sem egyenlő bánásmód, hogy te addig dolgozol, ameddig akarsz, csak éppen 62 évesen elmehetsz nyugdíjba. De nem kötelező.
Egyre inkább szégyen magyarnak lenni, még jó, hogy mostanában nem kell külföldre járnom.
Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.11.06. 22:49:12
Mondjuk ebben igazad van.
Taxomükke (UK) 2012.11.06. 22:49:29
Taxomükke (UK) 2012.11.06. 22:51:25
Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠ · http://stefania.blog.hu/ 2012.11.06. 22:51:39
Rendkívül nagy büszkeséggel tölt el bennünket, igaz Magyar Embereket, hogy a miniszterelnökünk nem ijed meg senkitől, nem hunyászkodik meg senki előtt. Nyílt tekintettel áll a kihívások elé. Önérzetes, de önérzete sohasem elbizakodottság.
Veled vagyunk, Viktor!
Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.11.06. 22:52:37
Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.11.06. 22:54:40
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.11.06. 22:55:35
Cylon Brother Cavil · http://koszonjuk-miniszterelnok-ur.blog.hu 2012.11.06. 22:55:54
Ember legyen a talpán, aki ennek a hazugság, vagy féligazság áradatnak úgy ellent tudna állni, hogy nem fertőződik meg a bullsitáradattól.
2014-nek az lesz majd a nagy tapasztalata, hogy sikerült-e időben (vagy inkább egyáltalán) felismerni a józan, normális embereknek, hogy a nép bizony simán megvezethető néhány szólammal: a minden frontos letámadás (média, ügyészség, bíróságok, titkosszolgálatok és rendőrség) és a permanens hazugság egy idő után szinte hihetőnek tetszhet azok számára, akik nem képesek máshonnan információt szerezni, vagy nem képesek az információt kellő kétellyel vizsgálni.
koszonjuk-miniszterelnok-ur.blog.hu/2012/10/15/eloszor-es-utoljara
es2300 2012.11.06. 22:58:46
mondjuk nekem egyre jobban bejon a stilusa, sztem sokat fejlodott az honapokban, szoval csak igy tovabb, ja es bigup index kattintasszamgyarapito osztaly :)
Korogi24 2012.11.06. 23:08:37
Áder ugyanűgy a Fidesz hatalmi gépezet része, mint Handó Tünde (Szájer József felesége, akivel Orbánné közösen jár shoppingolni). Áder csöndben van, hogy igy is elnökinek tűnjön, a napi csatározások fölött álló legyen, de Orbán jogász haverja, akit ugyanúgy elszabotálja ezt a döntést mint Orbán. Plusz még várható döntés az EJEB-től is döntés, de azokat is elszabotálják (Áderrel, Handó-Szájernével együtt). Ez egy baráti társaság, ahol csak egy telefonhivas kell és minden működik és a hatalmuk megőrzéséért bármit megtesznek. Ne legyetek naivak. Mindent megtesznek.
Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.11.06. 23:12:15
És MAGAS is, azt kihagytad! :DDD
De ez fain komment volt! :D
MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2012.11.06. 23:18:20
De hová tűnt Columbo felesége? 2012.11.06. 23:22:24
Azon kevesek egyike vagy, akik tökéletesen értik ezt az egászet.
@Cylon Brother Cavil:
Ne legyenek kétségeid.
Kovács Manyi néni (özv. Szedlacsekné) jászladányi lakosnak fogalma sincs már most sem, hogy mi folyik itt. 2014?
Ahhoz, hogy a magyar nép végre felébredjen, egy újabb Mohács kellene. Mondjuk egy csőd, például. Amin sokan irtó sokat keresnének, persze. Van köztük magyar is, persze.
Első mohikán 2012.11.06. 23:24:01
"nem tudom meddig marad a porondon ez a faszi, de az biztos, hogy a kellő időben lehugyozom a sírját"
Húzz sorszámot...
Obszerváló 2012.11.06. 23:26:37
makacs szennyeződés 2012.11.06. 23:32:38
csakhogy kihagyod a számításból az újkori Magyarország eddigi legnagyobbra hízott fanatikus vallási szektáját. nekik kapásból mindegy, mert nem tájékozódnak.
hu.wikipedia.org/wiki/Csoportgondolkod%C3%A1s
a sima hülyéktől nem is beszélve. (igaz, nem teljesen független halmaz.)
és a ekkor még mindig ott van a többség, aki el sem megy. akinek simán elege van az egészből, lemondott a beleszólás illúziójáról, bedobta a gyeplőt. ez van, testvér.
Walter Hartwell White 2012.11.06. 23:36:12
röhögő 2012.11.06. 23:49:24
Mindenesetre arccal lefelé kell temetni, hogy a feltámadásnál lefelé kaparjon ez a köcsög barom.
nandras01 2012.11.06. 23:51:40
Gergelegerge 2012.11.06. 23:55:34
Ez most mi volt? :) Ez a Fideszes "Csubakka védelem"?
"A nyolcvanas években én nem a diktatúra ellen harcoltam, hanem azok ellen, akik csinálták a diktatúrát." - ez a te hős miniszterelnököd.
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.11.06. 23:55:56
Steffy, itt már csak te látsz világosan.
Mercel 2012.11.06. 23:56:07
Számos dolog eszembe jutott mostanában veled kapcsolatban, olvasva a khmm hát írásaid.
Szerintem, kuporodj szeretett vezérünk lágy öle elébe, tégy egy kispárnát a kis térdeid alá, vedd elő a szájfényt, kend be, vedd elő a hipermangánt, azzal kend be.. aztán bukjál rá légyszíves, és ne hagyd abba amíg nem lesz jó neki.
Neked is jó lesz mert kapsz prémiumot meg szeretett vezérünk is megnyugodna végre.
Vulgáris szavak nélkül elég nehezen tudom megfogalmazni mennyire undorodom a droid fajtádtól, akár pénzért akár meggyőződésből teszed amit.
"Frigyes"
buszozzál vissza félázsiába, gyökér 2012.11.06. 23:57:20
tudjuk.
szgy 2012.11.06. 23:59:30
józan ember melyik párt szólamai által hagyhatja magát megvezetni? :-)
mindegyik csoportosulásnak megvannak a saját szólamai, némelyik döbbenetesen semmitmondó.
röhögő 2012.11.07. 00:01:29
bkkzol 2012.11.07. 00:02:15
vargazoli 2012.11.07. 00:03:15
Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠ · http://stefania.blog.hu/ 2012.11.07. 00:04:48
A bolsevik gondolkodás egyik fontos és visszatérő motívuma a halottak meggyalázása. Pedig a végtisztesség megadása, a halott földi maradványainak tisztesség eltemetése még csak nem is az európai keresztény kultúra sajátossága. Már a neandervölgyiek is eltemették a halottaikat.
A magyargyűlölő elvtársaid egyébként Nagy Imrét is arccal lefelé, kátránypapírba csomagolva temették el. Jó
dr. Rakoncátlan 2012.11.07. 00:07:06
Te mit emancipálódgatsz itt nekünk?! Meg lett mondva a Fidesz által magyarul: takadojál szülni bazmeg!
Gergelegerge 2012.11.07. 00:07:53
Bolsevik a Te jó édes....
Stumpf István - MSZMP tag, Hazafias Népfront alelnök
Járai Zsigmond - MSZMP tag, kormánytag, III/2 ügynök
Matolcsy György - MSZMP tag, III/2 ügynök
Csurka István - III/3 ügynök
Martonyi János - MSZMP tag, kormánytag, III/2 ügynök
Chikán Attila - MSZMP tag
Pintér Sándor - MSZMP titkár
Boross Péter - MSZMP tag
Ligetvári Ferenc - MSZMP tag
Boros Imre - MSZMP-titkár III/2 ügynök D-8
Balogh Gyula - MSZMP tag
Mikola István - Hazafias Népfront, elnök
Fónagy János - MSZMP tag
Vonza András - MSZMP tag
Szabadi Béla - MSZMP tag, munkásőr
Varga Mihály - KISZ titkár
Deutsch Tamás - KISZ titkár
Orbán Viktor - Gimnáziumi-egyetemi KISZ titkár
Kövér László - KISZ-titkár, a Forradalmi Munkás-Paraszt Kormány és Magyar Szocialista Munkáspárt Központi Bizottsága alá tartozó Társadalompolitikai Intézet munkatársa
Pozsgai Imre - MSZMP KB tag
Szűrös Mátyás - MSZMP KB tag
Hoffmann Rózsa- MSZMP tag, orosztanárnő
Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠ · http://stefania.blog.hu/ 2012.11.07. 00:09:07
A bolsevik gondolkodás egyik fontos és visszatérő motívuma a halottak meggyalázása. Pedig a végtisztesség megadása, a halott földi maradványainak tisztesség eltemetése még csak nem is az európai keresztény kultúra sajátossága. Már a neandervölgyiek is eltemették a halottaikat.
A magyargyűlölő elvtársaid egyébként Nagy Imrét is arccal lefelé, kátránypapírba csomagolva "temették" el.
Gergelegerge 2012.11.07. 00:09:32
Bolsevik a Te jó édes....
Stumpf István - MSZMP tag, Hazafias Népfront alelnök
Járai Zsigmond - MSZMP tag, kormánytag, III/2 ügynök
Matolcsy György - MSZMP tag, III/2 ügynök
Csurka István - III/3 ügynök
Martonyi János - MSZMP tag, kormánytag, III/2 ügynök
Chikán Attila - MSZMP tag
Pintér Sándor - MSZMP titkár
Boross Péter - MSZMP tag
Ligetvári Ferenc - MSZMP tag
Boros Imre - MSZMP-titkár III/2 ügynök D-8
Balogh Gyula - MSZMP tag
Mikola István - Hazafias Népfront, elnök
Fónagy János - MSZMP tag
Vonza András - MSZMP tag
Szabadi Béla - MSZMP tag, munkásőr
Varga Mihály - KISZ titkár
Deutsch Tamás - KISZ titkár
Orbán Viktor - Gimnáziumi-egyetemi KISZ titkár
Kövér László - KISZ-titkár, a Forradalmi Munkás-Paraszt Kormány és Magyar Szocialista Munkáspárt Központi Bizottsága alá tartozó Társadalompolitikai Intézet munkatársa
Pozsgai Imre - MSZMP KB tag
Szűrös Mátyás - MSZMP KB tag
Hoffmann Rózsa- MSZMP tag, orosztanárnő
vargazoli 2012.11.07. 00:17:02
Már a kinevezésekor sem lehetett senkinek szemernyi kétsége afelől, hogy az új Köztársasági Elnök is ugyanolyan pártkatona, mint az elődje, legfeljebb annyival okosabb, hogy látszatból visszaküld egy-két törvényt eljárásjogi simításra, de a lényegi tartalomba sosem köt bele. Ezáltal ő sem a nemzet, hanem csak a FIDESZ egységét testesíti meg.
dekol84 2012.11.07. 00:23:43
Én csak egy dolgot szeretnék látni, de azt nagyon! Annak a rohadt faszfej 62 éves bírónak a fejét, aki 2010-ben erre a fityeszes csürhére szavazott, majd utána kibaszták őt, mint macskát szarni! Na azt az agyalágyult rohadék fidesz szavazó fejét megnézném, lefotóznám és kitenném minden óriásplakátra! Hogy a rohadék egy életre megjegyezze, hogy a ZORBÁNRA NEM SZAVAZUNK!
Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠ · http://stefania.blog.hu/ 2012.11.07. 00:32:56
Teljesen elfogadhatatlan az érvelésed. Ezzel mit akarsz bizonyítani? XVI. Benedek pápa 1941-től egészen a háború végig tagja volt a Hitlerjugendnek. A te logikád szerint tehát XVI. Benedek pápa egy mocskos náci...
A Fiatal Demokraták Szövetsége a Kommunista Ifjúsági Szövetség demokratikus alternatívájaként jött létre. Orbánék az egész életüket kockára tették ezzel a bátor lépéssel. A valódi mocskos, gerinctelen KISZ-es elvtársak Gyurcsány körül gyülekeztek abban az időben. Megtalálod közöttük Kiss Pétert, Libás Bajnait és rókaképű Szilvásyt.
Kövér egyébként már egyszer részletesen és kielégítő módon elmagyarázta, hogy miért léptek be a KISZ-be. Például azért, mert csak így engedték őket külföldre utazni.
Orbán Viktor KISZ-es tevékenységéről mindent elárul, hogy a kommunista titkosszolgálat a kommunista hatalom stabilitására nézve kifejezetten veszélyesnek tartotta és folyamatosan megfigyelés alatt tartották, lehallgatták. A jelentésekből kiderül, hogy Orbánt 1982-ben megkísérelték beszervezni, de rájuk borította az asztalt és elzavarta őket.
FalcoM 2012.11.07. 00:43:23
dekol84 2012.11.07. 00:44:34
Jaj eszem azt az ártatlan szívüket! Hát nem veszed észre te szemellenzős, agymosott fidesz droid, hogy a hozzáállásuk, a tevékenységeik alapján ebben a narancsországban a legmocskosabb rohadt hazug komcsi a zorbán és az ő hordája?
tapasz13 2012.11.07. 00:45:59
Kettesben vagytok-végre egy hülye aki érti a másikat.
huttinger 2012.11.07. 00:46:52
""""Kövér egyébként már egyszer részletesen és kielégítő módon elmagyarázta, hogy miért léptek be a KISZ-be.""""
Kit akarsz hülyíteni tündibündi?
Kövér családja szín komcsi! Még vöröskatona is volt a családban!
Szerintem Kövér Laca a család kitüntetései miatt felvételi nélkül jutott be a jogi egyetemre.
Az index is elesett 2012.11.07. 00:47:15
Te még élsz, féreg?
2012.11.07. 00:52:04
A keresztfán is!
2012.11.07. 00:53:16
Miért, nem így van?
balage_81 reloaded (törölt) 2012.11.07. 00:54:21
2012.11.07. 00:54:50
Peeeersze! Majd ilyedtükben kiküldték Angliába, állami pénzen tanulmányozni a demokratikus államrendszert.
Hülye!
2012.11.07. 00:58:24
1982-ben asztalt borogatott! Naná! Majd hagyta a kádárrezsim, hogy egyetemen tanuljon.
Nagyon buta vagy te, de ezt eddig is tudtuk.
Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠ · http://stefania.blog.hu/ 2012.11.07. 00:58:55
A dokumentumok nem hazudnak, kispajtás!
orbanviktor.hu/attachment/0016/15745_vadai_agnes_irasbeli_valasz_2012.04.05..pdf
Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠ · http://stefania.blog.hu/ 2012.11.07. 01:00:02
Olvass, tanulj, okulj!
orbanviktor.hu/attachment/0016/15745_vadai_agnes_irasbeli_valasz_2012.04.05..pdf
2012.11.07. 01:01:46
Utolsó, szar duma. A külföldre utazáshoz nem kellett KISZ titkárnak lenni. Sőt, annál inkább átvilágítottak.
Mondjuk én 1976-ban voltam az USA-ban, a szüleimmel együtt, és nem voltam kisz tag, apám, anyám pedig nem volt párt tag. Sem akkor, sem később. Szóval hazugság.
2012.11.07. 01:04:11
Nagyon primitív agyú honpolgár! Ez nem dokumentum, ez egy levél, Orbán Viktortól!!!
Teljesen hülye vagy.
Szegény svábok szégyellnének, ha tényleg az volnál. De olyan hülye vagy, hogy azt sem tudod, hogy Peenemünde nem allemanniában van.
Reemete 2012.11.07. 01:05:48
Azért nem semmi elvakultság kell ahhoz, hogy még a Pápát is lenácizd, csak hogy az imádott politikusaid kommunista múltját magyarázd.
Joseph Ratzinger 14 éves volt amikor belépett az akkoriban MINDEN 14 ÉVESNEK KÖTELEZŐ - MONDOM K-Ö-T-E-L-E-Z-Ő - hitlerjugendbe!
Szégyelled magad, hogy egyáltalán a szádra vetted!
Ezeket a férgeket meg azzal takargatod, hogy "utazás miatt" kellett nekik a KISZ tagság? Ennyi? És innentől már elfogadható neked, hogy a kommunista diktatúra szolgálatába álltak? És még van képed egybemosni ezeket a Pápával akit 14 évesen kényszerítettek, egy kalap alá venni holmi utazgatási lehetőséget a náci németország terrorjával? Sőt, még ahhoz is van bőr a mocskos pofádon, hogy te bolsevikozz, kommunistázz olyanokat, akik ezekkel a nyalonc, helyezkedő férgekkel ellentétben a büdös életben nem voltak se a KISZ, se az MSZMP tagjai? Mi a faszt képzelsz te magadról?
Orbán maga mondta, hogy ő soha nem a diktatúra, csak a diktatúra vezetői ellen lázadt! Szóval eleve bebuktad az egész mentegetőzésed!
Orbán Viktorról amúgy ez mindent elmond:
"Politikai pályafutását gimnáziumi alapszervezeti KISZ-titkárként kezdte. Politikai hozzáállása saját elmondása alapján a honvédségben eltöltött idő alatt változott meg gyökeresen, ahonnan teljesen más emberként távozott. Korábban a szocialista rendszer naiv és elkötelezett híve volt."
És tényleg, 89-ben már csak szoclib volt: "A hozzám legközelebb állók, Kövér László és Fodor Gábor velem együtt egyfajta szociálliberális meggyőződésűek."
De sebaj, te magyarázz csak tovább, legalább most kiderült rólatok, ha Orbánról van szó, akkor nektek még a Pápa se szent. Alapítsatok Orbán egyházat.
hy3 · http://n-p.blog.hu/ 2012.11.07. 01:07:44
" Kövér egyébként már egyszer részletesen és kielégítő módon elmagyarázta, hogy miért léptek be a KISZ-be. Például azért, mert csak így engedték őket külföldre utazni."
- Igen, ez elég elvszerű megközelítés :))
Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠ · http://stefania.blog.hu/ 2012.11.07. 01:08:02
Te szerencsétlen idióta! Ha továbbolvasod, rögtön a a levél után 3/3-as dokumentumok következnek.
Erősen a figyelmedbe ajánlom a "Szigorúan titkos jelentés Orbán Viktor sikertelen beszervezéséről" című részt.
Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠ · http://stefania.blog.hu/ 2012.11.07. 01:09:37
Evangélikus vagyok.
2012.11.07. 01:11:04
Azt írja a dokumentum, hogy beszervezésétől eltekintettek.
Hogy rendőri intézkedést foganatosítottak ellene.
Érdekes, mikor én megtagadtam a katonaság alatt a pártba való belépést, nem engedtek haza 9 hónapig. Nekem kellett a saját kezemmel kiradírozni az eltáv és szabadságolási napjaimat.
Orbán meg ösztöndíjat kap, egyetemre jár, századvéget alapít...
nem így működött az a világ. Ugyanis akkor nem diktatúrának hívnád.
2012.11.07. 01:14:55
Ilyen rész nincs.
Azt írja, hogy vizsgálták a beszervezésének lehetőségét, de ELÁLLTAK.
Az nem azt jelenti, hogy be akarták szervezni, de ő állt ellen.
Mi atyánk, Viktor...
tomigonzo 2012.11.07. 01:15:38
mert erre mar tenyleg nem lehet mit mondani,
beteg vagy!
2012.11.07. 01:15:47
Lófaszt. Viktoriánus vagy.
Reemete 2012.11.07. 01:18:42
Ennyit bírtál kiizzadni? Itt nem szégyen ám beismerni a tévedésed, most nem a Fidesz székházban vagy.
béla a görög (törölt) 2012.11.07. 01:18:59
'Ki vagyok száradva mint viktor az új kenyér ünnepén.' - mondta a szája szélét nyalogatva.
Hogy legyen már egy kis urbánus folklór is.
2012.11.07. 01:19:50
Nem tud szülni. Ahhoz férfi is kell. Azok meg csak bottal piszkálják, messziről. Így aztán itt elégül ki.
2012.11.07. 01:20:58
Nekem gyanús, hogy te férfi vagy, és Stefán a családneved.
Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠ · http://stefania.blog.hu/ 2012.11.07. 01:25:41
@Könnyen elkaptuk, uram!:
Ez a személyeskedés és gúnyolódás valószínűleg leplezése és levezetése a szellemi párbajképtelenségednek, tehetségbeli alsóbbrendűségednek. Összeroppantál az érveim súlya alatt. Semmi baj, már hozzá vagyok szokva, hogy a blog.hu-n én vagyok a legintelligensebb.
Én száraz tényeket és összefüggéseket mutattam be. Véleményem szerint érzelmi tartalomnak nincs helye és szerepe ebben a vitában.
Szeretném, ha vitaképes hangon, vitaképes érvekkel szólnál hozzá a témához.
Reemete 2012.11.07. 01:54:21
Nézzenek már oda, de sértődékeny valaki! Bezzeg amikor te bolsevikozol meg kommunistázól, olyanokat akiknek - imádottaiddal ellentétben - semmi közük nem volt kommunizmushoz, pusztán nem istenítik a vezérediet az rendben van, az nem személyeskedés? Amikor a 14-évesen a hitlerjugendbe kényszerített Pápát egy kalap alá veszed az KISZ-be önként és dalolva belépő Orbánnal, aki még KISZ titkárságig is vitte az egyetemen, vagy az MSZMP-be belépő Matolcsyval, Pinétrrel, Hoffmann Rózsával, sőt a kommunista kormánytag Martonyival az nem sértegetés?
Milyen "érveidnek" volt itt súlya? Szét lett kapva minden szavad, az "érveid" ugyanolyan súlytalanok mint te.
Orbán tényszerűen kommunista volt, majd tényszerűen ballib, majd tényszerűen liberális. Vagyis tényszerűen egy elvtelen helyeszkedő, aki mindig épp abban hitt, amitől előrejutást remélt. Te ostoba meg elhiszed, hogy most őszintén nemzetikereszténykonzervatív vagy franc tudja épp minek nevezi magát ezen a héten mi a kis félázsiai pásztorunk.
Bár amúgy szinte biztos vagyok benne, hogy csak játszod itt a provokatőrt. :) Akár így van, akár nem, ne hagyd abba amit csinálsz, tökéletes ellenreklám vagy, szükség van az ilyenekre!
alterego56 · http://pentele.multiapro.com 2012.11.07. 02:03:06
Before · http://azbeszt.blog.hu 2012.11.07. 03:45:02
Igazán nagyon szimpatikus ember. Már jó ideje lecsavarom a rádiót, ha meghallom a hangját, ráadásul imád szerepelni, a nagyon okos, reneszánsz emberként mindenhez értő szerepben. Gyurcsány egy elmebeteg idióta volt, de ez sokkal, sokkal rosszabb.
Dinkainka 2012.11.07. 03:55:00
lobster thermidor 2012.11.07. 04:28:29
Ami még nem volna baj, ha a helyi kuglipályán villogna a gumicsizmás haverjai között. Ellenben a probléma ott kezdődik, hogy folyamatos késztetést érez arra, hogy a neveletlen tahóságát a világ tudtára adja. Ebben meglehetősen hatékony, hiszen egy alkalmat sem hagy ki.
Patreides · patreides.blog.hu 2012.11.07. 04:53:10
De soha nem elég nagyot. Úgy látszik, soha nem elég nagyot.
Patreides · patreides.blog.hu 2012.11.07. 04:58:58
Ha csak az lennél... :)
M_R 2012.11.07. 05:43:24
:)
De lássuk be a kisasszony nagyon hathatós érv a fidesz ellen ...
czjanos 2012.11.07. 05:47:58
czjanos 2012.11.07. 05:50:00
zajos1 2012.11.07. 06:01:07
Egyébként meg a komcsi bírák elhúzhatnának...
kirsten 2012.11.07. 06:11:50
kirsten 2012.11.07. 06:13:09
A szerelő 2012.11.07. 06:35:24
felcsutisuttyo 2012.11.07. 06:36:22
Öröm ünnepel majd Magyarország!!!!
nemecsek ernő áruló 2012.11.07. 06:36:49
felcsutisuttyo 2012.11.07. 06:37:33
AdamTheTux 2012.11.07. 06:41:46
felcsutisuttyo 2012.11.07. 06:41:50
az EU -ban is a sok magas intelligenciájú emberek között görbe lábakkal bittyeg, billegve jár zsebre tett kézzel...csuda hogy nem köp a sarokba...:D A furkója...
felcsutisuttyo 2012.11.07. 06:44:03
becike4 2012.11.07. 06:44:21
felcsutisuttyo 2012.11.07. 06:44:54
sga 2012.11.07. 06:45:43
"Rendkívül nagy büszkeséggel tölt el bennünket, igaz Magyar Embereket"
Most igaz sváb, vagy igaz magyar? Látod Tüncibünci, ez az egyik legnagyobb baj veletek. Azt hiszitek (és nem csak hiszitek, mondjátok is), hogy csak ti vagytok itten a magyarok. Úgy kb 1,5 milliónyian. Akkor mi mik vagyunk vazze, belgák? No mindegy lényeg, hogy ha így van akkor bizony itt kissebbség vagytok. Igaz magyarok : belgák = 1,5 millió : 8,5 millió. lol.
felcsutisuttyo 2012.11.07. 06:46:50
Hertelendi 2012.11.07. 06:46:53
Mindig bedőltök neki. Elérte a célját, sikerült megakadályoznia a normális vitát. Szándékosan provokál.
nincs1itt 2012.11.07. 06:54:24
zajos1 2012.11.07. 06:59:08
Járai Zsigmond - MSZMP tag, kormánytag, III/2 ügynök. (Pénzügyminiszterségéhez kapcsolódik az első (és eddig utolsó) kétéves állami költségvetés elfogadása. Pénzügyminiszteri munkájának első két évében az Orbán Viktor vezette kormány szigorító költségvetési politikát folytatott és a csökkenő GDP-arányos államháztartási hiány ennek következtében 2001-re megközelítette az euró bevezetése feltételének számító legfeljebb három százalékos mértéket. Járait nem szervezték be, de útijelentéseket küldött a III/II-nek (gazdasági elhárítás)
Matolcsy György - MSZMP tag1989-ben lépett be a rendszerváltáskor, hogy a privatizációs ügyekre figyeljen ,III/2 ügynök, ennek semmi nyoma nincs, ezért alaptalan.
Csurka István - III/3 ügynök, Mit keres itt?
Martonyi János - MSZMP tag, kormánytag. (ugye csak párttag lehettet ilyen pozícióban!),, III/2 ügynök (még a Wikipédia sem írja…).
Chikán Attila - MSZMP tag, (1981-ben védte meg a közgazdaság-tudományok kandidátusi, 1999-ben akadémiai doktori értekezését. Az MTA Közgazdaság-tudományi Bizottságának, a Marketingtudományi Bizottságnak és a Logisztikai Bizottságnak lett tagja. 1997 és 2000, valamint 2004 és 2007 között a Magyar Tudományos Akadémia közgyűlésének doktori képviselője volt. 2010-ben az Akadémia levelező tagjává választották. 2003-ban a Svéd Királyi Mérnöki Akadémia külső tagja lett. Akadémiai tisztségei mellett többek között a Nemzetközi Készletezési Tudományos Társaság főtitkára,).
Pintér Sándor - MSZMP titkár, nem titkár hanem tag (rendőr volt).
Boross Péter - MSZMP tag (1956-os tevékenysége után csak a rendszerváltáskor vált újra politikailag aktívvá.) Már nyugdíjas.
Ligetvári Ferenc - MSZMP tag, az lehet, de az eddigi egyetlen miniszter akit a szakma egyöntetűen elfogadott…( nincs a politikában).
Boros Imre - MSZMP-titkár III/2 ügynök D-8 (stop.hu/belfold/boros-imre-szt-tiszti-multja-miatt-nem-kapott-posztot/837873/, ahogy kiderült!!)
Balogh Gyula - MSZMP tag (ez ki?).
Mikola István - Hazafias Népfront, elnök.( 1989 és 1990 között az átalakult Hazafias Népfront alelnöke volt!!!).
Fónagy János - MSZMP tag. (A rendszerváltás előtt a Magyar Szocialista Munkáspárt tagja volt, ahonnan 1985-ben (!) lépett ki. Politikai tisztséget ebben az időszakban nem viselt. )
Vonza András - MSZMP tag (Írott forrás? Mert én nem találtam.)
Szabadi Béla - MSZMP tag, munkásőr, (és mint kiderül repült…)
Varga Mihály - KISZ titkár( írott forrás?) 1988-ba!!! Fidesz-tag
Deutsch Tamás - KISZ titkár. (1986-ban kezdte meg egyetemi tanulmányait az Eötvös Loránd Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Karán. Tanulmányai során a Bibó István Szakkollégium tagja volt. 1988-ban aktív részese volt a Fiatal Demokraták Szövetsége (Fidesz) megalakulásának, a párt egyik alapítója, illetve egyik szóvivőjévé választották (a párt operatív irányítását akkor a szóvivői testület vitte). 1989 augusztusában Prágában a Vencel téri tüntetésen Németh László Ákossal és Kerényi Györggyel együtt letartóztatták, mivel „Virággal jöttünk, nem tankkal” feliratú transzparenssel vettek részt a tüntetésen, később bírósági ítélettel kiutasították Csehszlovákiából őket. Ekkor váltak országosan ismertté.)
Orbán Viktor - Gimnáziumi-egyetemi KISZ titkár lehetséges, de mint a többiek, szakítottak még a rendszerváltás előtt a KISZ-el.
Kövér László - KISZ-titkár, a Forradalmi Munkás-Paraszt Kormány és Magyar Szocialista Munkáspárt Központi Bizottsága alá tartozó Társadalompolitikai Intézet munkatársa
Pozsgai Imre - MSZMP KB tag
Szűrös Mátyás - MSZMP KB tag
Hoffmann Rózsa- MSZMP tag, A rendszerváltás előtt a Magyar Szocialista Munkáspárt tagja volt, a pártból 1988-ban ! lépett ki. 1966-ban érettségizett a budapesti Kossuth Zsuzsa Gimnáziumban. 1971-ben francia–orosz szakos középiskolai tanárként végzett az Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karán. 1985-ben szerezte meg a doktori fokozatot.
Szeretnék olyat látni aki egyetemistaként nem volt kisz-tag, vagy vezető állásban Mszmp-tag, higyéttek el az ország nagy része az volt, mi 1988-ban megtagadhatuk a kisz tagságot, emlékszem az igazgató kicsit ideges volt velünk, 44-ből csak 3-an jelentkeztek, de micsak nevetünk rajtuk...
Ugyandehogy (törölt) 2012.11.07. 06:59:26
zajos1 2012.11.07. 07:02:56
zajos1 2012.11.07. 07:03:35
nincs1itt 2012.11.07. 07:08:05
Ehhez képest a "mindenki", kicsit erősnek tetszik.
Továbbá, akik vezető, felelős pozícióban voltak, azoknak sem kellett kötelezően belépni, erősen ajánlott volt. Akik maguktól léptek be, lásd fidesz "vezérkar", azok pontosan tudták mit és miért tesznek... Vagyis a MSZMP tagság nem volt járulékos eleme a kornak, hanem választható volt...A nevezett hölgyek, urak családjai is hithű "komenisták" voltak, vagyis (hogy Stefike is ércse) "von Haus aus" léptek be...
Hertelendi 2012.11.07. 07:14:49
Figyelj, ezek a szerencsétlenek a munkájukat végzik, nem kevés pénzért.
A többivel max. egyetértek!
zajos1 2012.11.07. 07:18:47
zajos1 2012.11.07. 07:19:46
nincs1itt 2012.11.07. 07:20:03
De szeretném azt megélni - nem fogom Hátsó Hátasztánban(Magyarország, lánykori nevén) - , hogy gondolkodni se kelljen kire szavazok, mert annyira qrva jól végzi a dolgát!!
nincs1itt 2012.11.07. 07:22:53
Boli – Ch.T. is, meg hát! 2012.11.07. 07:25:21
Ez is egy munka, na! A hullamosóké tisztességesebb, meg kevésbé gyomorforgató, de valakinek ezt is el kell végeznie... :))
Eddig szimpla kurvaként nyomhatta, ha ezt előrelépésként éli meg.
Hertelendi 2012.11.07. 07:25:36
Öcsisajt ezt olyannak próbáld beadni, aki akkor még nem élt. 2.5-es bizivel bizony nem vettek fel. De csak neked elárulom 14 évesen, mert ugye akkor jelentkeznek középiskolába, még nem is lehetett senki kisz tag. 3.8 fölött jó eséllyel felvettek középerős középiskolába.
dr. jenőke (jenőke) 2012.11.07. 07:26:16
Idézek az Ítéletből:
"71 Meg kell állapítani, hogy Magyarország nem hivatkozott olyan körülményre, amely alapján megállapítható lenne, hogy a szóban forgó célt semmilyen más, kevésbé kényszerítő rendelkezéssel nem lehetett elérni."
Olvasd el Te is:
eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:62012CJ0286:HU:HTML
nincs1itt 2012.11.07. 07:26:17
Hertelendi 2012.11.07. 07:26:45
Ez tök yóó!:)))
wotan 2012.11.07. 07:29:08
midnight coder 2012.11.07. 07:29:31
Hertelendi 2012.11.07. 07:29:41
Boli – Ch.T. is, meg hát! 2012.11.07. 07:29:46
HA hülye voltál ahhoz is, hogy bekerülj középiskolába, arról nem a KISZ tehetett!
Amikor felvettek - tudod, a tanulmányi eredményeid miatt - utána volt az, már a tanévben, amikor megkérdezték, hogy be akarsz lépni, vagy nem. Vagy mint nálunk közölte az osztályfőnök, hogy mindenki automatikusan KISZ tag, mert ő nem akar problémákat magának.
Viszont ellentétben Piktor haverotokkal, KISZ vezetőnek nem volt muszáj lenni, csak a seggnyali komcsi csemeték nyújtózkodtak azután, az Ifjú Gárda után...
Szóval legalább hazudni nem kéne, annyit...
wotan 2012.11.07. 07:31:43
funfun 2012.11.07. 07:42:55
Apró logikai hiba, hogy Ratzinger 1927-ben született, tehát 14-18 éves kora között, kötelezően volt tag. Míg az általad szeretve tisztelt megtért komcsik már javában felnőttként, önként és dalolva, a karrier, pénz reményében.
Azért Orbán Győző párttitkár elvtárs boldog lehet, hogy fiacskáját így véded.
jog-ász 2012.11.07. 07:46:54
Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2012.11.07. 07:47:01
FIDES AGITÁTOR 2012.11.07. 07:48:34
A sok, egyébként értelmes ember, aki körül veszi, azok bizony gyávák és hazugok. Nem is értem, miként magyarázzák tetteiket?
Ez az ember egy senki, de milliárdossá küzdötte magát maffia törvényekkel. Nagy feladat lesz a rendőrség, ügyészség, bíróság újraépítése.
Itt van Lázár János balesete! Egy rendkívül jó példa, hogyan védik meg egymást!
Kéz kezet mos!
Szinte hihetetlen, hogy jogtalanul használt gépjármű kárrendezését bevállalja más esetben egy biztosító.
Lázár PÁV 1-es sofőrje Audihoz szokott, annak fékrendszeréhez. Augusztus óta állítják át téli üzemre Lázár Audiját. Megannyi visszaélés.
Ki fizeti a kárt, ez egy érdekes kérdés. A rendőrség máig nem adott ki egyetlenegy normális tájékoztatást sem.
A hölgynek, ha volt CASCO-ja és kihozzák, hogy Lázár nem volt hibás, akkor kifizetik a gyászoló férj részére a kárt és mondjuk a gyászoló férj fizeti a 200 000Ft-os önrészt, temetést.
Amennyiben a Lázár volt a hibás, akkor.......? Ezt nem fogják kihozni.
Amennyiben nem Lázár volt a hibás, akkor éppenséggel a halott hölgy veszélyeztette az állami vagyont, Lázár és PÁV 1 életét, meg a közlekedésben résztvevők életét. Ez nem történhetett, mert Lázár nem sietett volna a férjhez hazudni, álszent módon részvétét kifejezni.
ZöldszemM2 2012.11.07. 07:48:58
Hertelendi 2012.11.07. 07:55:38
Én is ebben bízom! Orbánék ülni fognak és nem is keveset! Erre gondoltál, ugye?
Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.11.07. 07:58:30
Nost igen, szerintem akinek ez tetszik, az suttyó. Én szégyenlem magam miatta. És nem hiszem, hogy magam is suttyó lennék, mert elvárnám a miniszterelnöktől, hogy úgy viselkedjen, ahogy ezt a miniszterelnöki szék megköveteli. Hugo Chavez dél-amerikai diktátor úrtól nem várnám el, de egy demokratikus EU tagország miniszterelnökétől igen.
FIDES AGITÁTOR 2012.11.07. 08:04:52
Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.11.07. 08:05:13
wotan 2012.11.07. 08:09:53
lutra1 2012.11.07. 08:11:57
u.i.: Bocs, nem akarlak sértegetni csak a poén kedvéért írtam az utolsó szót.
wotan 2012.11.07. 08:12:22
dr. jenőke (jenőke) 2012.11.07. 08:16:32
Testbeszéd?
Azt hogyan értelmezed, hogy keze állandóan a zsebében van, és közben valószínűleg azt motyogja, hogy makk-alsó, makk-felső, makk alsó...?
Amidazophen 2012.11.07. 08:23:17
Ez tetszik.
Ám előbb-utóbb politikusokra is igaz lehet, ugye?
Blogger Géza 2012.11.07. 08:26:23
doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.11.07. 08:27:07
Pont a stíl és az ész hiányzik mindig az erőlködéseiből...
FIDES AGITÁTOR 2012.11.07. 08:35:09
"hát te biztosan nem fejezted volna ki a részvétedet, elhisszük. You are disqualified."
Felvállaltam volna a bűnömet és bocsánatot kérnék!
Hertelendi 2012.11.07. 08:50:57
Köszönöm.
rockseiaXLL · http://nemfasza.blog.hu/ 2012.11.07. 08:51:32
Flúgatlan 2012.11.07. 08:51:36
Hol éltél?
A felvételi bizottságban ott volt az egyetemi KISZ képviselője. Nálam nem kukacoskodott, de volt akinél igen. Többek felvételije múlott azon, hogy az egyetemi KISZ-tag mit szól az ügyhöz. A 80-as években persze sokszor volt olyan, hogy az aktuális KISZ-tag érezte, hogy kezd az idejük lejárni és nem ugatott bele a felvételibe, de nem mindig volt ez így. Idősebb kollégák többször beszámoltak róla, hogy a 70-es években bizony komolyan beleszólt a kiszes, ideológiai kérdéseket feszegetett a felvételin stb.
A 80-as években voltam gimnazista és nekünk bizony kereken megmondták, hogy aki nem akarja felvételijét veszélybe sodorni, az jobb, ha belép a KISZ-be. Úgyhogy kötelező nem volt, csak erősen ajánlott. Egyetemen már nem nyomták ennyire a 80-as évek végén, de a KISZ-tagok határozott hátszelet kaptak több esetben.
mojszipupi 2012.11.07. 08:52:16
Hertelendi 2012.11.07. 08:53:21
Gejzám te sokkal röhejesebb vagy! Örülünk, hogy megjöttél. Akkor is röhejes az EU, amikor a pénzt adják nekünk?
RAMBO · http://szolo.blog.hu 2012.11.07. 08:57:01
Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.11.07. 08:59:30
Bretschneider detektív 2012.11.07. 09:01:44
Szóval remélem, ironizálsz.
Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2012.11.07. 09:04:27
Szinte hetente írok cikkeket a kormány ámokfutásáról.
Néhány példa:
kiszamolo.hu/europa-bajnok-eves-magyar-inflacio-66/
kiszamolo.hu/nyugdijrendszer-van-megoldas/
kiszamolo.hu/matolcsy-ur-csomagja/
Hertelendi 2012.11.07. 09:04:49
De így ez sem igaz, mert ha pl kitűnő bizid volt, akkor csont nélkül felvettek, persze az se mindegy melyik gimiből mentél. Persze egyeteme válogatta
2012.11.07. 09:08:15
Ne felejtsük el, hogy a kommunizmusban szocializálódott judeobolsevik bírókról van szó. Persze hogy a ballibák óbégatva hisztiznek az elvtársaik miatt.
FIDES AGITÁTOR 2012.11.07. 09:08:37
"A NAIH-01 tábla 435 ezer forintba került.
Egyedi rendszámot kapott Péterfalvi Attilának, a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH) elnökének autója, ez 435 ezer forintba került - tudta meg a Blikk.
A lap azt írja, hogy a NAIH-01 táblákért eljárási díj címén ennyit utalt a hivatal az ügyben illetékes Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalának.
A NAIH a lap megkeresésére azt válaszolta: ez nem jelent pluszkiadást az adófizetőknek. Az egyedi rendszám a nyilvánosságot szolgáló gyakorlat az állami szerveknél, célja, hogy azonosíthatók legyenek a hivatali autók."
Bizonyosan betegek!
Hú!
Nem jelent plusz kiadást, persze! Az a baj, hogy Péterfalvi Attilának sem a saját hülyesége.
Micsoda információ? Ma már tudják azonosítani rendszám alapján az autókat?
hosszupuska 2012.11.07. 09:11:00
Secnir 2012.11.07. 09:13:48
az, hogy egy szerv azt írja be a jelentésbe, hogy "vizsgálták a beszervezésének lehetőségét, de ELÁLLTAK.", vagy "eltekintettek" az azt jelenti, hogy az adott osztály (pl III/II, II/III, III/III-b, c stb.) beszervezés KÖZBEN jött rá, vagy kapott társzervtől információt, hogy már be van szervezve. ezért állnak el (vagy tekintenek el) a további beszervezési folyamattól (nincs értelme).
ebben az esetben viszont 2 db beszervezési folyamat volt és 2 akta. az egyik az első, a sikeres, a másik a második, a sikertelen. na viktor a másodikat mutogatta.
ami pedig a döglött kutyához tartozik (hogy on is legyek egy kicsit): szépen látszik, ha viktor nem kapja meg habonyárpitól a szájbarágott szöveget, akkor kiugrik a kapanyél a szájából...
red shield rapresentative 2012.11.07. 09:14:15
Látom már Orbán új rendszámát.
PFLA 01
Bunko 1
red shield rapresentative 2012.11.07. 09:15:45
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.11.07. 09:16:51
Mindig betépve kommentelsz?
KISZ-titkár is azért lett vityesz, hogy Prágában sétálhasson?
preddy 2012.11.07. 09:17:18
Mindig az ilyenek hagyják el a süllyedő hajót is elsőnek...
hosszupuska 2012.11.07. 09:18:49
Medvegyev 2012.11.07. 09:19:05
Ész nélküli csapkodás, azt se tudják, mit csinálnak.
room_101 2012.11.07. 09:20:19
Hertelendi 2012.11.07. 09:20:21
Hülyegyerek egy országot mondj, ahol kommunizmus volt bármikor is.
Tudod, ha hülye vagy (van ám ilyen is), akkor legalább ne ugass bele olyasmibe, amihez nem értesz.
Tanulj!
2012.11.07. 09:24:30
Ezek szerint a liberráltak most a kirúgott jobboldali bírók miatt hisztiznek? De rendesek vagytok :)
Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2012.11.07. 09:24:42
JOGVIZSGA
Szemeimben könnyek,
Vérző szívem sajog:
„Tanárúrnő! Mönjek
Haza? Egyes a jog?”
„Egyes hát, te csibész!
Tűnés innen, oké?!
Tiednél kicsibb ész
Csak a mókusoké!”
Mókusom ront be a
Szobába! Rúg s eles
Doktor Jogtár Bea
S javít: „Oké, jeles!”
ILLUSZTRÁLVA:
fradyendre.blogspot.hu/2012/10/jogvizsga.html
:)
preddy 2012.11.07. 09:25:30
Félművelt létedre tudhatnád, hogy azért van ott választási regisztráció, a módjáról pedig végképp ne beszéljünk, mert nincs lakosság nyilvántartás.
Itt van!
Hogy a szobahőmérséklet alatti IQ-dal is megértsd, ennek más célja van....
2012.11.07. 09:28:38
Jaja, az egyik komcsi barom már azt is elkezdte behalluciálni, hogy nem volt kommunizmus. Ütős lehet éhgyomorra a cefre :))
Flúgatlan 2012.11.07. 09:31:15
Ne oktass ki, ott voltam! De azt is tudom, hogy a felvételizők papírjaival együtt ment pl. az osztályfőnök által írt jellemzés, és ha az ofő olyan volt, akkor bizony szóba került a rendszerhűség is benne, aminek egy fontos komponense volt a KISZ-tagság. És igenis, sok helyen a kiszes pofa beleszólt a felvételibe. Konkrét ismerősöm is van, akit ezért nem vettek fel a 70-es években. De már a jelenléte, a beleszólásának a lehetősége is olyan fenyegetés volt, ami az igazi diktatúrák jellemzője. ("Általában nem szólnak bele, de minek kockáztassak? Inkább belépek a KISZ-be.")
"De így ez sem igaz, mert ha pl kitűnő bizid volt, akkor csont nélkül felvettek, persze az se mindegy melyik gimiből mentél. Persze egyeteme válogatta "
Ezt meg honnan veszed? Kitűnő bizonyítványra felvételi? Melyik egyetemen? Baj van a memóriáddal. Mindenkinek kellett felvételiznie, a kitűnőknek is. Ami jó is volt. Olyan kedvezmény létezett, hogy aki a hivatalos országos tanulmányi versenyen (OKTV) az első 10-be került, az megúszta felvételi nélkül, megkapva az arra kapható max. pontot, de a hozott pontjait rendesen számolták, így felvétele még akkor sem volt biztos. Vagy pl. ha a kiszes beleugatott, az is elvághatott egy OKTV győztest is.
mirigy187 2012.11.07. 09:31:58
2012.11.07. 09:35:00
/ásít
becike4 2012.11.07. 09:35:01
mirigy187 2012.11.07. 09:36:08
becike4 2012.11.07. 09:36:23
reálisan 2012.11.07. 09:37:26
becike4 2012.11.07. 09:39:21
mirigy187 2012.11.07. 09:39:42
Hertelendi 2012.11.07. 09:40:04
mirigy187 2012.11.07. 09:42:59
Bretschneider detektív 2012.11.07. 09:43:43
Azt nem tudom, más középiskolákban hogy volt, de a miénkben erősen utaltak rá, hogy nagyon javasolt KISZ-tagnak lenni. Én nem lettem (meg még két srác az évfolyamról), de nem lett semmi retorzió. Hacsak az nem, hogy amikor volt nekik valami eskütétel vagy mifene, addig nekünk takarítanunk kellett. (Innen tudom, hogy ki nem volt KISZ-tag a suliban.)
mirigy187 2012.11.07. 09:44:24
genyamagyar 2012.11.07. 09:45:01
Bretschneider detektív 2012.11.07. 09:45:13
mirigy187 2012.11.07. 09:46:55
ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2012.11.07. 09:47:44
Gyerekek, itt lógtok egész nap a blogokat kommentelgetve, és még mindig nem jöttetek rá, hogy - ahogy erre már valaki előttem is rámutatott - a Stefánia kisasszony nem fideszes, hanem Indexes troll. A provokatív hozzászólásaival az Indexnek generálja a forgalmat. Tehát a háttérben nem politikai idiotizmus, hanem egyszerű pénzsóvárság áll. Amikor a Stefánia (aki biztosan nem kisasszony, de nem is asszony) saját blogot indított, az azonnal, a legelső posztjával kikerült az Index címlapjára. Érdekes, ugye?
Igaz, a troll, az akkor is troll, ha nem hegyi, meg nem fideszes, csak Indexes. Az általa leírt abszurditások legfeljebb művészi, vagy pszichológiai szempontból érdekesek, de hogy valaki leálljon komolyan vitatkozni vele... Méltatlan, na. Ugyanez az ember a rendes nickjével biztosan komoly argumentációt folytat (akár cikkekben is) az Orbán-rendszer ellen. Stefániaként meg forgalmat generál.
Netuddki. 2012.11.07. 09:52:45
" A Orbán Viktor egy komoly, tisztességes, értelmes, jókedvű, pompás humorú, páratlan megfigyelőképességgel megáldott, hihetetlenül művelt, kedves ember. Gondolkodása világos és józan, és a gondolatait mindig röviden, szabatosan és jó magyarsággal fogalmazza meg.
Rendkívül nagy büszkeséggel tölt el bennünket, igaz Magyar Embereket, hogy a miniszterelnökünk nem ijed meg senkitől, nem hunyászkodik meg senki előtt. Nyílt tekintettel áll a kihívások elé. Önérzetes, de önérzete sohasem elbizakodottság.
Veled vagyunk, Viktor!"
kentauri 2012.11.07. 09:52:58
red shield rapresentative 2012.11.07. 09:55:23
alte trottel 2012.11.07. 09:55:51
Hi ms deep throat!
Sikerült már összegugliznod, hogy mennyi a koca vemhessége, te baranyai sváb parasztlány?
dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2012.11.07. 09:55:54
Netuddki. 2012.11.07. 09:57:44
Mér' volt kommunizmus? Valamiről lemaradtam? Én személyi kultuszra meg proletárdiktatúrára emlékszem. vagy az nem itt volt? Ha ezeket komcsinak nevezed akkor most Magyarországon az orbán a legnagyobb komcsi...
Marcangoló Korelnök 2012.11.07. 10:03:49
szabodenesnk · http://szabodenesnk.hu 2012.11.07. 10:04:02
Azt írta, hogy nem vették fel a gimibe, mert nem volt KISZ tag. Ez igaz is. Csak azt nem írta, hogy 18 volt, amikor elvégezte a nyolc általánost.
Marcangoló Korelnök 2012.11.07. 10:04:24
kentauri 2012.11.07. 10:05:06
Marcangoló Korelnök 2012.11.07. 10:08:45
Hertelendi 2012.11.07. 10:08:51
zajos1 2012.11.07. 10:08:56
zajos1 2012.11.07. 10:10:01
The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2012.11.07. 10:10:47
Hertelendi 2012.11.07. 10:10:59
zajos1 2012.11.07. 10:11:35
zajos1 2012.11.07. 10:12:24
zajos1 2012.11.07. 10:15:52
Marcangoló Korelnök 2012.11.07. 10:17:05
Hertelendi 2012.11.07. 10:19:51
Ezt csakis a saját akaratodból, igaz? És kisdobos? Már az is elég kommunistás, igaz?
Nem feleltél meg sehol és ezért se kellettél sehova!
De orbánnak megfelelsz, neki pont ilyen "emberek" kellenek
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2012.11.07. 10:19:54
Ne lódíts! Én 1962-ben lettem középiskolás és képzeld nem volt feltétel belépni a KISZ-be. Sőt az érettségi után egyetemet végeztem és szintén nem volt kötelező a KISZ, holott mint magán kisiparos fia "E" egyéb kategóriába voltam sorolva. Ezek alapján ne általánosíts, s főleg ne mentegesd a párt tagokat.
Hertelendi 2012.11.07. 10:20:43
2012.11.07. 10:25:17
bár én még hozzátenném, hogy senki ne várjon jobb országra, amíg egy ilyen bosszúálló, cinikus, sutyerák törpe vezeti az országunkat... rég megmondták, hogy a fejétől bűzlik a hal... a nagy keresztyén ember folyamatosan csak bosszúvágyban fortyog, cinikus, ellenséges, én nem csodálkoznék, hogy kiosztana neki az EU egy-két nyakast meg sallert, meg is érdemelné, csak az a kár, hogy mi szopunk a végén mindig, ezek a selejtek a Parlamentben mind röhögnek rajtunk, milliókat visznek haza, és még dolgozniuk se kell, csak imitálni
Marcangoló Korelnök 2012.11.07. 10:25:44
De felesleges. Mindenki ismeri a táborodat.
Marcangoló Korelnök 2012.11.07. 10:26:34
Silent Bob 2012.11.07. 10:26:58
2012.11.07. 10:27:56
Marcangoló Korelnök 2012.11.07. 10:29:10
Netuddki. 2012.11.07. 10:29:23
Csak szopatnak, te kis fideszes trollcsíra, muhaha...
"zajos1 0 bejegyzést írt és 158 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2012.09.21. óta tag."
Marcangoló Korelnök 2012.11.07. 10:33:09
dr Smittpálelnökúr 2012.11.07. 10:37:41
Tudsz te egyáltalán bármit is a nyugdíjra vonatkozó törvényekről?
Szerintem semmit.
Ugyanis senkinek nem kötelező nyugdíjba menni. A vezéred csak a bírókat küldte kötelező jelleggel nyugdíjba.
elwood 2012.11.07. 10:38:56
"A bolsevik gondolkodás egyik fontos és visszatérő motívuma a halottak meggyalázása."
István király mintha nem temette volna el Koppányt. Tán bolsevik volt-e ...
septem 2012.11.07. 10:39:17
Marcangoló Korelnök 2012.11.07. 10:42:11
Nahalat Tzadok 2012.11.07. 10:42:23
elwood 2012.11.07. 10:43:06
Szerinted az alkotmánybírókra milyen szabály vonatkozik ?
Marcangoló Korelnök 2012.11.07. 10:43:29
szürkegém 2012.11.07. 10:45:07
Világos értelmes beszéd kell a népnek, nem az a Kormány Viktor féle. Nem vagyunk hülyék. De ki lenne hiteles zászlóvívő? Biztos nem Feri (nem a szomszédokból)vagy Libás Gordon.
Talán vannak még hitelesek, nem lejáratottak! Tippem azért van. (és nem is Mesterházyra gondolok.
Nahalat Tzadok 2012.11.07. 10:45:15
bepe22 2012.11.07. 10:46:02
dr. jenőke (jenőke) 2012.11.07. 10:47:04
eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:62012CJ0286:HU:HTML
septem 2012.11.07. 10:47:12
Silent Bob 2012.11.07. 10:47:16
Aha, szóval amire ti, meg az exkomcsi fideszesek rámondjátok, az a bolsevik. Seems legit.
preddy 2012.11.07. 10:48:52
"Nem csak a benyalt szöveget kell mondani?" Ezt hogy érted?
Úgy, hogy pl. nekem egyszerűbb elmenni regisztrálni és majd utána szavazni, mint csak egyszer elmenni szavazni?
Gondolkodj, ne csak a benyalt pártdumát ismételgesd...
stf! 2012.11.07. 10:48:52
ezért ő a döglött kutya,
úgyhogy jól kupán vágták...
dr. jenőke (jenőke) 2012.11.07. 10:49:42
Remélem, most sikerült.
eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:62012CJ0286:HU:HTML
preddy 2012.11.07. 10:51:38
"A Martonyi meg remek ütemérzékkel akkor lépett be."
Csak remélhetjük, hogy most akkor a Fideszbe lép be... :-)
Marcangoló Korelnök 2012.11.07. 10:51:57
Hasonlóan: Orbán meg nem lesz attól minidúcse, hogy te úgy gondolod.
Marcangoló Korelnök 2012.11.07. 10:53:16
Hertelendi 2012.11.07. 10:54:00
Silent Bob 2012.11.07. 10:54:26
Avenar 2012.11.07. 10:55:20
Ugyanakkor a múltkor olvastam a kommentek között egy érdekes gondolatot:
Nem biztos, hogy ebben a politikailag feszült helyzetben a trollkodás nagyon bölcs magatartás.
preddy 2012.11.07. 10:59:11
Tőlem Te és a hasonlók minden nap regisztrálhatnátok ha akartok, de ne kényszerítsétek rá mindenkire!
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2012.11.07. 10:59:42
www.privatklinik-stradegund.at/
Amennyiben erről beszélsz, akkor Te valamelyik elmegyógyintézetből levelezgetsz.
Marcangoló Korelnök 2012.11.07. 11:00:20
Silent Bob 2012.11.07. 11:01:38
Marcangoló Korelnök 2012.11.07. 11:03:23
The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2012.11.07. 11:04:02
Marcangoló Korelnök 2012.11.07. 11:04:20
Silent Bob 2012.11.07. 11:04:21
baby123 2012.11.07. 11:05:32
2llkedő 2012.11.07. 11:05:37
De mind a kétszer lehetőséged volt arra, hogy döntsél, elmész, vagy nem mész el. Ha az elsőre nem mentél el, akkor azzal nem zértad ki magad a másodikból.
Marcangoló Korelnök 2012.11.07. 11:06:40
2llkedő 2012.11.07. 11:10:12
2llkedő 2012.11.07. 11:10:45
Hipposaurus 2012.11.07. 11:13:01
Engem szerencsére felvettek, de ha arra gondolok, hogy vkinek a felvételije ilyen f@szkalapok kommentjein múlhatott...
Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2012.11.07. 11:13:09
Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.11.07. 11:13:09
A Cozma ügynek pedig semmi köze a bírók nyugdíjazásához. Elégé kár idekeverni.
becike4 2012.11.07. 11:13:50
Vol'Jin 2012.11.07. 11:25:27
Na ja!
Ezt teszi az általános műveltség. Az ostoba azt hiszi, hogy a művelt éhgyomorra issza a cefrét, hogy olyan dolgokat mond, amit nem ért az ember. Pedig lehet azt érteni, csak műveltnek kell lenni.
Egy kis gyorstalpaló:
Szocializmus volt, nem kommunizmus. A különbséget szótárazd ki magad, hátha rád ragad valami közben!
Egyébként ahhoz mit szólsz, hogy a vezérnek semmi baja nem volt a szocialista diktatúrával, csak azokkal, akik csinálták?
Lejött, hogy csak a szolgálati autót irigyelte?
Bambulka 2012.11.07. 11:35:55
jolaca 2012.11.07. 11:42:35
Téged figyellek egy ideje. Annyira felsőbbrendű alapállásból kommentelsz, mint amilyennek a barokk avatart szánod. Az még nem lenne akkora baj, hogy hívőként nem vitázni, hanem kinyilatkoztatni akarsz (híven példaképedhez), hiszen érvek híján ezt teszi a szürke átlag: a baj ott van, hogy az útszéli stílus sehogyan sem illik a megjelenített rizsporos parókához.
Vagy cseréld le a képecskét egy illően markánsabbra, vagy próbáld elképzelni, milyen modorban társalog egy fennköltebb arc. Nehéz lesz, de hátha...
vasgyuszi 2012.11.07. 11:43:44
Magyarul O.V. nemcsak egy gumicsizmás arrogáns paraszt, hanem egy hatásvadász hazug szarjankó is. Köszönöm, hogy rávilágítottál erre a tényre, mert tegnap még csak a büdös görényt láttam benne a kutyás megszólalása miatt. Az eddig is világos volt, hogy egy gerinctelen féreg, de íyg tisztább a kép.
rockseiaXLL · http://nemfasza.blog.hu/ 2012.11.07. 11:43:53
Hertelendi 2012.11.07. 11:45:01
vasgyuszi 2012.11.07. 11:45:14
Egyszer kaphatna már akkorát is, hogy elszálljon tole, jó messzire, lehetoleg keletre.
Szrender 2012.11.07. 11:55:13
Basszus, nem érzed, hogy mennyire rohadtul szánalmas ez? Azt hiszed nem bukik ki a lóláb, nem volt még olyan rég a kommunizmus, hogy ne emlékzenénk rá! Én nem voltam se KISZ, se MSZMP tag, sőt senkim nem volt se KISZ tag, se MSZMP tag, pedig szüleim, nagyszüleim is jártak egyetemre, sőt több vezető is volt a családban. És mégse! A Fidesz meg engem kommunistázik miközben a fél vezérkaruk ott ült az MSZMP-ben meg a KISZ-ben - a másik fele meg csak azért nem, mert ők még nem éltek akkor.
Másrészt az egész mentegetésed azon alapul, hogy a kommunista rendszert a bukásáig kiszolgálókat azzal mentegetsz, hogy a bukás előtti utolsó pillanatban elhagyták a süllyedő hajót! És ez nálad érdem, miközben valójában az elvtelenséget, gerinctelenséget és gátlástalan köpönyegforgatást bizonyítja, hogy ezek a talpnyalók addig húztak oda, amíg enni kaptak onnan, de ahogy fogyott az étel, inkább beleharaptak a kézbe ahonnan enni kaptak. Kurva nagy bátorság kellett 89-ben az ellenzékiséghez, tényleg. Az a bibi, hogy Orbán épp most ismerte be, hogy ő sohasem harcolt a diktatúra ellen, csak a vezetői ellen, vagyis csak annyi volt a baja, hogy nem ő diktátor! Többen is leírták, hogy Orbán hithű kommunista volt, még 89-ben is csak szocialista-liberálisként jellemezte magát és reformkommunistákkal alapította a Századvéget. Pedig akkor már volt igazi magyar jobboldal is, de ő inkább maradt az akolban, egész addig, amíg a jobboldali szavazóbázistól nem remélt több szavazatot, akkortól lett a "térdre csuhások"-ból a hithű keresztény-nemzeti jobboldal felkent vezére. Te meg olyan vak vagy, hogy nem veszed észre mekkora kurva nagy színjáték ez, sőt még ők csak ilyen-olyan jelentéktelen figurák voltak voltak. Lófaszt, a kommunizmus hű kiszolgálói voltak, akinek annyi volt a bajuk a rendszerrel, hogy nem ők vezetik! Nem csoda, hogy az ügynökaktákat se akarják megnyitni a "hős" Bibósok...
s 2012.11.07. 11:55:59
mirigy187 2012.11.07. 11:59:02
(HVG, 1989. augusztus 26.)
s 2012.11.07. 12:00:22
"Rendkívül nagy büszkeséggel tölt el bennünket, igaz Magyar Embereket . . ."
Kurvára nem vagy képben, hogy engem mennyire nem tölt el büszkeséggel orbánod ténykedése, ettől még viszont igaz magyar embernek tartom magam. Tehát nincs igazán szükségem az ostoba minősítgetéseidre, maradj magadra a téveszméiddel.
ügyfélszolgálatos 2012.11.07. 12:15:19
Szrender 2012.11.07. 12:29:22
The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2012.11.07. 12:38:29
Szrender 2012.11.07. 12:39:39
Ehhez még azt is tegyük hozzá, hogy Orbán, Kövér, Varga, Deutsch nem szimpla KISZ tagok voltak, akik csak úgy beléptek muszájból, hanem KISZ titkárok, amihez azért komoly KISZ-es aktivitás kellett.
Szrender 2012.11.07. 12:43:52
Tévedsz! A nyudíjkorhatár másoknál nem azt jelenti, hogy akkor mindenkinek kötelezően nyugdíjba kell mennie, csak azt, hogy mehet, ha akar. A bírokat viszont másoktól eltérően nyugdíjba kényzerítette a Fidesz, hogy helyet csináljon a saját sleppjének.
2012.11.07. 12:56:20
79-ban feloszlathattuk az adott szaki kisz alapszervezetet, mert hogy "úgy sincs semmi értelme". És senkinek semmi baja nem lett. Miről beszélsz?
Egyféle megkülönböztetés volt az egyeteken abban az időben, de gyorsan leszoktak róla: minimális külön kerete volt a nagyon munkás kádernek, olyannak, aki csak szakmunkásképzőt végzett. Még a 12 fővel induló fizikus évfolyamba is benyomtak 1-et. De rájuk is vonatkozott, hogy ha elérik az első 2 év alatt megengedett max UV számot, végleg repülnek. Repültek is, kivétel nélkül. Bár a piát jobban birták, mint mi.
Szelid sunmalac 2012.11.07. 12:57:38
Stefania kisasszony Laci Tolna megyebol.
Hertelendi 2012.11.07. 13:07:35
Úgy hívták őket, hogy SZET-esek. A szakmunkásképzőből mehettek, egyéves átképzés után...
A többi stimmel....
jolaca 2012.11.07. 13:14:11
Rövid, visszafogott, de rendkívül nagyon büszke hangon a Vezérről szóló kommented kapcsán nem álltam meg (én botor!), hogy ne pillantsak a blogodra. Idézlek: "természetesen nem akarom azt mondani, hogy Orbánnal kapcsoltban bizonyos kritikára nem volna szükség, de vele szemben a túlzásoktól éppen úgy óvakodjunk, mint a hízelgő magasztalásától."
Nem tudtam eldönteni, hogy akkor jelen soraid kritikát vagy tartózkodó hízelgő magasztalást jelentenek, óvakodva természetesen -?
(Lelkivilágnézőbe tessenek betérni az inkriminált blogba; ez itt a reklám helye! Hiteles kórképet rajzol a hasonszőrű szöveg/beszédírókról.)
Hertelendi 2012.11.07. 13:28:55
egyjózsi 2012.11.07. 13:29:06
KG2000 2012.11.07. 13:33:11
mirigy187 2012.11.07. 13:33:40
mirigy187 2012.11.07. 13:34:55
jolaca 2012.11.07. 13:38:44
Ha továbbra is szorgalmasan tanulsz, eljutsz az apróbetűkig is. Az lesz ám egy új világ feltárulkozása!
Hertelendi 2012.11.07. 13:38:45
A történelmi siker orbánnak 2014-ben jön el... és neked is csótányka....
Szrender 2012.11.07. 13:39:43
"Magyarország félsikert ért el az uniós vizsgán: az Európai Bizottság szerdára elkészített országjelentése szerint az októberben bejelentett összesen 764 milliárd forintnyi megszorításokkal sikerül ugyan a 2013-as költségvetési hiányt a GDP 3 százaléka alatt, 2,9 százalékon tartani, de ez csak átmeneti eredmény. A Bizottság szerint ugyanis ez nem jelent fenntartható hiánycsökkentést – márpedig ez korábban is uniós kritérium volt –, 2014-ben már ismét 3,5 százalék lesz a deficit. Az országjelentést elvileg szerdán egy órakor kezdődő sajtótájékoztatón ismertetnék – az unió többi tagállamának országjelentésével együtt –, de az egyelőre nem kezdődött el."
Húú mekkora siker! És csak 3x kellett újraírni a költségvetést ehhez a történelmi csodához!
A komcsik pedig továbbra is ti vagytok a KISZ titkáraitokkal, MSZMP tagjaitokkal és még az ÁVH-t is ti alapítottátok újra, szóval hazudozás helyett inkább maradj csöndben. Ti akik sosem a diktatúra ellen harcoltatok, csak a vezetői ellen, most is diktatúrát építetek, miközben csődbe döntitek az országot. A 764 milliárd-os "nem megszorítás" rámeső részét nyugodtan átveheted, aztán ünnepelheted tovább ezt a fantasztikus, történelmi soha nem látott sikert, miszerint 764 milliárdos lehúzással épp egyetlen évre elkerültük a csődöt! Gratulálok!
Szrender 2012.11.07. 13:42:55
Mivel 2014-ben már ismét az uniós referenciaérték fölé emelkedhet a magyra államháztartás hiánya – olvasható a prognózisban, emiatt egyelőre nem valószínű, hogy a következő hónapokban a túlzott deficiteljárás megszüntetését fogja javasolni az Európai Bizottság. A testület egyelőre ezt nem vetítette előre, sőt, a hivatalos és a nem hivatalos nyilatkozatokban is hangsúlyozza, hogy a gazdasági előrejelzésnek és a hiányeljárásnak nincs köze egymáshoz."
"Az országjelentés (pdf-ben angolul) azt írja: a kormány intézkedései és a magas élelmiszerárak miatt az EU magas, az MNB 3 százalékos célját messze meghaladó inflációra számít jövőre, és 2014-ben is. Pontosabban a szektorális különadók és az egyéb indirekt adóemelések hoznak áremelkedést, miközben a rossz európai időjárástól megugró mezőgazdasági árak jövőre átgyűrűznek majd a feldolgozóipari termékekbe is."
Siker, siker hátán!
Jobban élünk mint egy év múlva!
Siker, siker, siker, siker, siker!
Mariann19 2012.11.07. 13:44:51
dr. Sándor Zsuzsa nyilatkozata szerint a nyugállományba vonult bírák visszaléptetése a munkaviszonyukba már nem lehetséges, ezek a státuszok már nem szabadok. Ezért a bírák egyénileg fordulnak a bíróságokhoz kártérítési perekben. Ezekben az ügyekben az elmaradt bérek és annak kamatai képezik a megitélt kártérítéseket.
A bírák által tervezett, 70 éves korig gyakorolt foglalkozásuk korlátozására is megállapítható kártérítés, és egyéb járulékos elmarasztalások terhei is felmerülnek.
A lényeg, hogy ez több tízmilliós kifizetéseket jelent, melyeket az adófizetők állnak.
Ez az előnye a kollektív felelősségnek, személyi felelősség nincs, így az okozott kár megtérítésére sem kerül sor a vétkesek terhére. A magyar társadalom viszont kollektíve fizet.
KG2000 2012.11.07. 13:54:40
A Fidesz persze lefegyverezte a TI gyilkos, terrorista, VADÁLLATI ÁVHs seregeteket, akik 2006-ban őrjöngve verték az embereket, és ezért tüntethettetek ti, demokráciaellenesek már harmadik évben békésen a DEMOKRÁCIA ellen anélkül, hogy a rendőrség közbelépne.
KG2000 2012.11.07. 13:56:00
Kovács Béla váltóőr 2012.11.07. 13:57:40
Lehetne versben? Úgy hatásosabb. És szerintem írd bele, hogy szép is, meg hogy kis ember nagy bottal jár, vagy kicsi a bors, de erős és jól cselez. Még sokkal több értékét fel kellene sorolnod!
jolaca 2012.11.07. 13:58:48
Ezért is szavazta meg a Fidesz-KDNP gondolkozás nélkül az Ügynöktörvényt... hogy azt a tízszerannyit végre lebuktassa!
Kovács Béla váltóőr 2012.11.07. 14:04:29
Azért azt erősen ironikusnak tartom, hogy a Fidesz 2010-ben létrehozta az AVH-t. És hogy nem szavazta meg az ügynöktörvényt. Ebből is látszik, ha nem kell annyira véresen komolyan venni a politikát, te se turbózd magad ennyire:)
Szelid sunmalac 2012.11.07. 14:06:21
jolaca 2012.11.07. 14:08:31
>Ilyenek vagytok, ti, gyilkos terrorista, ANTIDEMOKRATIKUS MSZP-SZDSZ-Millás-Bajnaista csőcselék: csak anyázni tudtok, annyi eszetek van.<
Annyira szépen esdekelsz, hogy valami megmozdult bennem; hogy mi, hagyjuk. Lényeg: esküszöm, nem foglak anyázni!
(ne zavarjon, hogy mást sem)
Szelid sunmalac 2012.11.07. 14:25:03
jolaca 2012.11.07. 14:37:02
Most zavarban vagyok...
Azt hiszem, megönvizsgálom a stílusomat, és egy időre száműzöm magam a politikailag bizonytalanok tétova táborába.
Szrender 2012.11.07. 15:41:31
Hazudj csak hazudj, ahogy a gazdádtól tanultad.
Azért ne nagyon zavarjon meg, hogy 2006-ban a gazád által felbújtott csőcselékkel ellentében, 2010 óta senki se úgy fejezte nemtetszését a rendszer ellen, hogy molotov koktélokat, utcaköveket dobált volna a rendőrökre, továbbá autókat se gyújtogatott/borogatott senki. Szép is lenne, ha békés tünetéseket lövetne szét a gazdád, de mivel tudjuk, hogy ő soha nem a diktatúra ellen lázadt, így simán kitellik tőle, hogy előbb-utóbb ezt is megtenné, ha 2014-ben nem zavarnánk el a jó büdös picsába a sleppjével együtt. Ezért is fogjuk elzavarni. :)
A kommunistázásról csak annyit, hogy sorold már fel légyszíves, hogy az LMP-ből, Millából kik is voltak MSZMP tagok, pláne kommunista kormánytagok mint Martonyi vagy kommunista államtitkárok mint Schmitt? Az MSZP-t leszarom, ők komcsik voltak, komcsik maradnak, de nem is tadják ezt, csak ti tagadjátok, akik épp most építetek újra a Kádár rendszert.
Továbbá hol vannak az ügynökakták?
szabodenesnk · http://szabodenesnk.hu 2012.11.07. 21:02:18
Vagy mégis? Csak nem.....
Mercel 2012.11.07. 21:04:41
Ezt írtad:
"nem szeretem Viktort, de miért is jó nagymamák, nagypapák ítélkeznek napi történések felett? Azt ne kérdőjelezzük már meg , hogy nem olyan az elme 50+, mint 70+. Nem a törvényeket bujják már akkor hanem a vízhajtó mellékhatásait."
Van egy olyan dolog amit úgy hívnak bölcsesség.
Ez egy olyan dolog ami bár egyeseknek megadatik már viszonylag fiatal korban is, az emberiség nagyobb része a kor előrehaladtával tesz rá szert.
Azt gondolom, hogy alapjában véve pusztán a kora alapján anélkül, hogy az adott bíró gyakorlatát hozzáállását, munkabírását egészségi és mentális állapotát ismernénk ne mossunk már le a pályáról bírókat ÉS embereket.
Arra már nem térek ki külön, hogy ez egyébként egészen egyszerűen embertelen.
Volt szerencsém vagy szerencsétlenségem látni, hogy idős de értékes és szerintem jó emberek, hogyan váltak olyanná amilyennek leírtad ezt a korosztályt - pár év alatt - az után, hogy elvesztették a munkájukat - nyugdíjazás, leépítés, "útban levés" miatt.
Idősebb korban nagyon sokan, a legtöbben szó szerint elvesztik a belső hajtóerőt ha elvesztik a munkájukat, pláne ha az a hivatásuk is.
Ennek nálunk társadalmi okai is vannak, de nem csak nálunk van így.
Egyébként ez az egész egy nagyon csúnya dologra világított rá, nem először és nem utoljára sajnos - a most kormányzó pártnak egészen egyszerűen semmit nem számítanak az emberek.
(És ezzel nem azt akarom mondani, hogy de bezzeg ennek vagy annak a pártnak de mennyire számítottak.. csak még mielőtt..:)
Visszatérve a mondandód lényegére, azt nem tartanám hülyeségnek, ha egy bizonyos kor felett kiemelten figyelnék a bírák ítélkezési gyakorlatát, és szükség esetén fokozatosan tehermentesítenék őket, majd abban a legvégső esetben ha bebizonyosodik, hogy mentálisan már nem felelnek meg a munkára akkor távozásra bírnák őket.
Más kérdés, hogy a jelenlegi helyzetben képes vagyok feltételezni, hogy bárkit félcédulásnak nyilvánítanak, ha "útban van".
Bizalom híján eljutott nálam ez a kormány odáig, hogy nem nagyon tudnak olyat tenni amit elsőre nem néznék mély gyanakvással.
Mit is mondott szeretett vezérünk gyurcsányra 2006 őszén? Illegitim?
Nos valóban az volt. De mára már ő is az.
"Frigyes"
Egy rohadt liberális, ha esetleg a szavaimból ez nem tűnt volna ki:D
2012.11.08. 00:27:09
Az hát! Egy judeo-liberál-bolsevik!
Egy nyugatmajmoló, németbérenc, külföldi hitelek felvevője, aki földet adott a német lovagoknak, beengedte a nyugati kultúrát, kiirtva az ősi magyart.
Még feleséget és ruházatot is nyugatról importált.
2012.11.08. 00:34:03
Nem jelez. Semmit sem jelez. Azt mondja, hogy az egyszeri intézkedések hatására tartható a 3%.
Nem mondja, hogy tartva lesz. Feltételes mód.
2012.11.08. 00:45:45
Például Orbán?
bkkzol 2012.11.08. 00:48:44
2012.11.08. 00:49:57
2012.11.08. 00:51:51
2012.11.08. 00:56:47
Bocs, el is szégyelltem magam.
De azért visszaszúr: a csak elé egy vessző nem kellene?
Mercel 2012.11.08. 18:29:55
Látom elkaptad a lényeget, és csak arra koncentráltál..:D
"Frigyes"