HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) áder jános (11) Áder János (4) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) alkotmány (1) Alkotmány (1) Alkotmánybíróság (5) alkotmánybíróság (2) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) Brüsszel (1) brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes beszéd (3) Egyenes Beszéd (1) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) fidesz (6) Fidesz (4) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyás gergely (2) gulyas gergely (1) Gulyás Gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) hírtévé (2) Hírtévé (11) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) IMF (2) imf (1) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) Kormányinfó (1) kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) magyarország (1) Magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) Matolcsy György (1) matolcsy györgy (4) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) mesterházy attila (6) Mesterházy Attila (3) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) MTVA (3) mtva (1) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) navracsics tibor (2) Navracsics Tibor (1) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán viktor (83) Orbán Viktor (2) orbán Viktor (2) Országgyűlés (2) országgyűlés (1) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) parlament (8) Parlament (2) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) Rétvári Bence (1) rétvári bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) Rogán Antal (6) rogán antal (1) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) schmitt pál (23) Schmitt Pál (1) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) Simor András (1) simor andrás (2) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) szolidaritás (1) Szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) tállai andrás (2) Tállai András (1) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Brüsszel kapitulált!

2012.07.13. 18:47 Poldi bá

Orbán Viktor a facebookon jelentette be: az EU letette a fegyvert, Magyarország minden fronton győzött!

Gondterhelt arc, összevissza firkált konzultációs kérdőív, majd a miniszterelnök bátran ránk néz, szeméből sugárzik az őszinteség. Elmondja, hol vagyunk (hátha még mindig csak rémálomnak gondolnánk, amit látunk), s elöljáróban összefoglalja, hogy a közösségi oldalon nyilvánosságra hozott, 2.58 perces üzenete mely két fő témakört tartalmaz majd.
Az első az igazi magyar sikertörténet, amire az utókor majd úgy fog emlékezni, mint Kossuth híres ceglédi beszédére, vagy Schmitt Pál újévi (sétálós) köszöntőjére.

Orbán Viktor ugyanis ma ebben a videóüzenetben ünnepélyesen bejelentette: lezárult egy nagyon fontos vita, ami Magyarország és az Európai Unió között zajlott. Brüsszel minden tekintetben kapitulált. Másokkal szemben "Mi a nyugdíjakat megvédtük, a béreket nem csökkentettük, hanem emeltük és megszorítás helyett inkább újraszerveztük az országot."

Brüsszel hosszú ideig kifogásolta ezt. "Hosszú vita volt ez, de végül mindegyik kérdésben sikerült megvédeni az álláspontunkat, ezért Brüsszel  minden, Magyarország számára kirótt büntetést, fenyegetést, megtorlási kísérletet, lebeszélést abbahagyott, visszavont, fölhagyott ezzel. Így Magyarország megnyerte a válságkezelésről szóló vitát. Másfél éves vita volt ez."

Természetesen a győzelem egyben azt jelenti, hogy minden ugyanígy folytatódik tovább.

Beszélt még a miniszterelnök arról, hogy várja vissza a konzultációs kérdőíveket, az én fejemben viszont ekkor már az járt, hogy vajon a július 17-én, Budapesten kezdődő magyar-EU-IMF háromoldalú tárgyalások központi kérdése valóban az lesz-e, hogy az Európai Unió mekkora jóvátételt fizet majd Magyarországnak a most, ünnepélyes külsőségek között befejezettnek nyilvánított háború egyértelmű veszteseként.

Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

121 komment

Címkék: orbán viktor

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laci0011 2012.07.13. 19:59:49

Az ájemef jön én megyek mondá viktorbán,remélem szavatartó...Vagy benyalta a kipateroltukelsementekamibankunk ovodás etetőszöveget már.Igazán sikeres önszuggesztió lett,amire az alapvetően sikerteleneket kérik az agyturkászok.

Nem Penny hajója 2012.07.13. 21:59:11

Nem lennék most az imperialisták helyében.

Amidazophen 2012.07.13. 22:00:23

Na igen, ez már valami: Brüsszel letette a fegyvert!

És egyfolytában csak röhög!

Akár azt is bejelenthette volna a minelnök, hogy Barrosso mikor fog kanosszát járni a parlament lépcsőin, mielőtt személyesen tárgyalna az ország és az EU további kapcsolatainak fejlesztéséről Simicskával. Azután az imf negativ kamatra ad hatalmas, hosszúlejáratú kölcsönt az országnak, hogy minden iskolának jusson legalább 5-10 ló, a nevüket (és rendszámukat, mert majd lesz az is) rovásirással nyirják a tomporukra a gój motorosok.

Tessék mondani: lehet-e még ezt az országot normálisnak nevezni???

Jó Mercutio halott 2012.07.13. 22:00:50

Nem tudom megítélni ki a nagyobb idióta. Aki ezt a sok ökörséget összehordja, vagy aki elhiszi? A legrosszabb az lenne, ha az is elhinné, aki mondja. Mert akkor nem egy sunyi hazug, hanem nyilvánvaló elmebeteg.

Rainbow_ 2012.07.13. 22:02:34

inkább nem nézem meg a videót, mert nem akarok hányni.

navan 2012.07.13. 22:08:50

Magyarorszag az EU 27 tagallamanak egyike. "Brusszel" nem "diktal" senkinek - Brusszelben a 27 tagallam KOZOSEN dont a KOZOS dolgokrol. "Brusszel" akkor "szol be", ha egy tagorszag az altala vallalt kotelezettsegeket nem teljesiti. Orban itt azokhoz szol, akik Moszkvan szocializalodtak. Sajnalatos. Rettenetes. Gyoztetek? Ugyan ki folott? Ugyan ki mondta, hogy "Brusszel" kapitulalt? A tuzzel jatszotok, fiuk. Mert amit igertek, azt keptelenek vagytok teljesiteni. Es mert egy egesz orszag sorsaval hazardiroztok.

MiKeyRuLeS 2012.07.13. 22:09:17

Én sem merem megnézni, mert rosszul leszek. Még gyerekként hallottam ilyen szövegeket a március 21-i, április 4-i, és a többi iskolás ünnepélyen, azóta, azt hittem, mindenki felnőtt, nem csak én, és csak paródiákban fogok ilyesmit hallani.

béla a görög (törölt) 2012.07.13. 22:12:32

'seza fényes győzelem mit jelent?
az ellen visszavonul és megint 320 lesz az ajro? :)
ne haragudj, orbán videót nem nézek. lehánynám a képernyőt.

spontan · http://erdekessegek.info 2012.07.13. 22:12:37

Viktor láthatóan már csak a saját híveinek beszél, mert ő sem gondolhatja komolyan, hogy az elvakult híveken kívül más még beveszi ezt a szöveget.

Az érdekes az, hogy sokszor leírták már, hogy pusztán a fideszes táborral nem lehet választást nyerni, hogy az ingadozók közül is meg kell nyerni egy kritikus tömeget. Ezzel a szöveggel és hozzáállással ez menni fog? Kétséges, mert az emberek általában nem szeretik, ha folyton hülyének nézik őket.

stf! 2012.07.13. 22:12:41

Ketteske megnyugszik.
Mélyeket lélegzik.
Kamerába néz, nem beszél össze-vissza.
Jól van, 17-én folytatjuk.

wilson77 2012.07.13. 22:16:51

Két hét Graz?

-wilson

villamos alóli kacaj 2012.07.13. 22:23:52

Nőőővééér!!
Elgurlt a gyógyszereeeeem !!!!

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2012.07.13. 22:25:54

Tetszik ez a nyugdíj megvédés kifejezés!
Úgy látszik, alakulgat a magyar nyelv. Ezek szerint a jövőben a csókot lopni helyett használhatjuk a csókot megvédeni szókapcsolatot is.
Újsághír:
"A ballagás idején a harmadikos gimnazisták a megvédik a környék orgonáit, hogy feldíszíthessék az iskolát."
Végül is a ma döntésünk, hogy jogos önvédelemből eldobjuk-e az agyunkat, vagy fájdalmak közepette hajlandóak vagyunk-e az emlékeinket megőrizni 2014 tavaszáig. ;-)))

zembertelen 2012.07.13. 22:26:06

Gutten morgen!
Mondta a sündisznó, és folytatta a fogkefén az önkielégítést.

hackbard.celine 2012.07.13. 22:26:42

"végül mindegyik kérdésben sikerült megvédeni az álláspontunkat, ezért Brüsszel minden, Magyarország számára kirótt büntetést, fenyegetést, megtorlási kísérletet, lebeszélést abbahagyott, visszavont, fölhagyott ezzel"
Szó nincs kéremszépen hazugságról, végülis nyerésre áll az unortodox válságkezelés, már csak az alábbi ügyekben folyik kötelezettségszegési vagy európai bírósági eljárás Magyarország ellen:
- telekom adó (biztos vesztés, ~120-160 Mrd)
- végtörlesztés (biztos vesztés, ~260 Mrd)
- kiskereskedelmi különadó (mivel 90%-át a három nagy multi fizeti, ezért sanszos a bukás)
A bírák korai nyugdíjazását gyorsított eljárásban vizsgálják.
További esélyes a még be sem vezetett tranzakciós illeték, mert elmaradt az egyeztetés az MNB-vel és az EKB-al.
Győztünk na, ideje a világ többi részének nagyon gyorsan önkritikát gyakorolni, mert a végén még őket is megvédi a NER!

navan 2012.07.13. 22:34:28

Ujra meghallgattam. Es nem birom megerteni, hogy azok, akik ontudatosan lecsapjak a telefont, ha valami gyanus marketinges hivja oket, hogy itt van ez a csodamiaszar sokert, de vilagszam - szoval ok mind hogy tudjak fenntartasok nelkul beszopni ezt a minosithetetlenul gagyi hazugsaghegyet?
Mive lett ez az orszag???

Chigavera · http://pezsma.blog.hu/ 2012.07.13. 22:34:39

Hm, és vajon mennyi hadifoglyot ejtettünk? Remélem hosszú oszlopokban vonulnak majd közmunkára a bajuszpödrő hajdúk között, és mindenki kap otthonra is egy-egy eus kéziszolgát. Meglássátok, kicsit nem figyelünk oda és csípőből lenyomjuk talán ámerikát is. Kína meg már amúgy is a tenyerünkből eszik. Haarosan kicsi lesz ez a Tejút ennek a sok dicsőségnek, na!

choko 2012.07.13. 22:39:09

...nem küldtem vissza a kérdőivet...nem nézem meg a videot...viszont sok sikert az ámokfutáshoz! Holnap új országban ébredünk, gondolom...

tass-tass 2012.07.13. 22:41:06

Ha azt nézzük, hogy két év alatt Orbán mit tudott felépíteni a brüsszeli ellenszél ellenében, akkor nyilvánvaló, hogy Brüsszel a vesztes.

Senki ne gondolja, hogy a Fidesz bukása esetén a 2/3-os törvények majd maguktól megváltoznak, az elfoglalt poziciókban lévő emberek csak úgy maguktól távoznak.

A kereteket megszabták, a jelenlegi ellenzéknek ebben kell érvényesülnie.

Mondjuk egy esetleges ellenzéki győzelem esetén az egy kulcsos adó 2/3-os törvénybe foglalását, hogyan változtatnák meg a Fidesz nélkül?

A szerelő 2012.07.13. 22:47:13

@tass-tass: az IMF hitel egyik feltétele, hogy a gazdasági kérdések, pl. az egy kulcsos jövedelemadó kikerüljön a 2/3-os törvények közül.

navan 2012.07.13. 22:49:12

De hat a miniszterelnok epp most mondta, hogy "Brusszel meghatralt". Milyen feltetelekrol beszelsz? Kinek lehet itt barmilyen feltetele?

stf! 2012.07.13. 22:50:13

@tass-tass: úgy, ahogy a rendszerváltás történt.
Majd valaki kiáll a Parlament erkélyére, és kikiáltja, hogy ami eddig történt, semmi.
Oszt jó napot...

tass-tass 2012.07.13. 22:50:26

@A szerelő: "az IMF hitel egyik feltétele, hogy a gazdasági kérdések, pl. az egy kulcsos jövedelemadó kikerüljön a 2/3-os törvények közül."

Lesz megállapodás? Kötve hiszem. Amíg nincs döntés tárgyalni mindenről lehet...

vernarancs 2012.07.13. 22:51:45

Lemaradtam valamirol? Sehol nem lattam olyan IMF nyilatkozatot, hogy "najo, legyen amit akartok! toljuk a lovet". Az, hogy idejonnek nem jelenti azt, hogy nem szabnak felteteleket. Az meg egyenesen gane dolog, hogy a ket sunyi elhuz szabadsagara, csak ne kelljen a delegacio szemebe nezni. Aztan majd kapja az SMS-t Viktorunk a balcsin, hogy "Beszoptuk! Nincs hitel. Udv, Misi"

Bar en ugy gondolom, hogy nem is akarnak megallapodni, csak az idot huzzak amig meg tobb adoval betomik a lukakat es addig sem zuhan a forint. Majd egyszerre dol be az egesz...

ágica1 2012.07.13. 22:58:39

"Álltunk a vízben, álltunk merészen
Lelkünkben tűzpirosan izzott a cél..."

Lassan tanulhatjuk a zújköltők verseit is -a rohadék kapitalisták meg úccse olvasnak faszbúkot!
A zoligarchák meg a mieink!

Ja, a videó?
Hát valamit fel kell mutatni a pr fiúknak! Ennyire telik.

hackbard.celine 2012.07.13. 23:00:55

@A szerelő: az IMF hitelmegállapodás egyik feltétele, hogy ha a hitelnyújtó készenléti hitelről tárgyal, akkor a hitelt felvevő ne az elővigyázatossági (jóval enyhébb feltételrendszerű) hitelt követelje.

A szerelő 2012.07.13. 23:01:10

Ja, ha már fészbúk: "A Facebook lehallgatja saját csetcsatornáit". Kíváncsi lennék, hogy az elemző algoritmus milyen kategóriába sorolta ezt a beszédet :) Nem szeretnék tippelni, mert semmi kedvem a TEK kopogtatására ébredni :)

tass-tass 2012.07.13. 23:03:30

@stf!: "Majd valaki kiáll a Parlament erkélyére, és kikiáltja, hogy ami eddig történt, semmi."

Aki '89-ben kiállt az Szűrös Matyi házelnök volt (MSZMP funkcionárius). Megnézném a Kövér Lacit amint azt kiabálja, hogy "Semmi,semmi" :)

Chigavera · http://pezsma.blog.hu/ 2012.07.13. 23:04:12

Istenem, micsoda kokihegyek és sallercunamik eshettek le az elmúlt napokban, amiket mi sajnos nem láthattunk! Miért is nem közvetítik lőben az ilyen megsemmisítő erejű, fölényes győzelmeket, ahogy hadoszlopaink átdübörögnak a vinnyogva iszkoló eu-hordákon? Aztán ismételhetnék minden karácsonykor az összes állami csatornán.

Pszt! 2012.07.13. 23:06:40

A kis bajuszos festőt is akkor kellett volna megállítani, mikor mutatkoztak rajta az őrület első jelei!

stf! 2012.07.13. 23:09:37

@tass-tass: Majd belógatják neki a kötelet,
amit ajánlott másoknak annak idején,
oszt választhat, semmit mond vagy
már semmit se mond.-)

Gerler 2012.07.13. 23:10:47

Jól emlékszem, hogy ez Viktor nevű csavó volt az, aki azzal nyerte meg a választást, hogy ő nem hazudik, továbba ő nem olyan korrupt mint a Közg... akarommondani a Strabag Demokraták Szövetsége?

Hát... Jó kör volt...

becike4 2012.07.13. 23:13:06

Huszonhat új adó mi a büdös kurva anyád, ha nem megszorítás,kis mitugrász pöcs?

Dr. Cica75 2012.07.13. 23:13:14

Nem tudtam, honnan ismeros a figura, amit hoz, de rajottem: Gyurcsany 2008!

nandras01 2012.07.13. 23:16:29

***ezúton kérek elnézést wanekus kollegától, akinek a vincent- blogon megjelent kommentjét - némi aktualizálás után - gátlástalanul lenyúlom***

Ezúton kérek elnézést Orbán nénitől, mert amióta az a hülye fia bejelentette a legújabb agymenéseit, én is tevékenyen hozzájárultam ahhoz, hogy a szerencsétlen öreg hölgy ne tudjon aludni a csuklástól. Továbbá itt szeretném kijelenteni, hogy egyáltalán nem vagyok biztos abban, hogy a sokat emlegetett idős asszony az általam mondott munkakörben dolgozott volna.

Chigavera · http://pezsma.blog.hu/ 2012.07.13. 23:37:30

Mindenesetre az ilyen nagyképűség legendásan javítja a tárgyalási pozíciókat és az együttműködésimszándékot. Már úgy általában.
Próbáltam visszaidézni, hol láttam utoljára olyasmit, hogy egy politikus diadalittas mámorral veri a mellét nyilvánosan, hogy "kitapostuk belőlük a szart is, vazze". Aztán rájöttem, hogy Szaddam iraki propagandaminisztere volt.

Adalberto Gellenzeeri 2012.07.13. 23:40:55

Tragikus ! Egy szabadkurittyáni sírköves elkészítette Orbán Viktor sírkövét. Mert úgy gondolta, hogy Viktor a 2014-es választási vereség után felköti magát.
No ez is hazugság, mint az, hogy legyőztük az EU-t. De ez mennyivel jobban hangzik. És nagyobb az esélye annak, hogy igaz legyen.

Sírköves Slomó 2012.07.13. 23:44:55

Én Viktorral vagyok. Poldi bekaphattya.

nandras01 2012.07.13. 23:45:37

@navan: lehet, de nem biztos...
végül is teljesen mindegy, mert a fiáról van szó, és bár az ember ajkára először a "kurafi" meghatározás tolul, azonban némi megfontolás után beláthatjuk, hogy az "akarnok faszkalap" sokkal inkább pontos jellemzése eme bonsai köcsögnek...

Sírköves Slomó 2012.07.13. 23:46:56

@tass-tass: Csak tudnám miért nem tetszik az egykulcs az IMFnek....

A bank sem kérdezi mit dolgozol csak hogy mennyi a jövedelmed.

ijontichy 2012.07.13. 23:48:50

@Amidazophen:
"Brüsszel letette a fegyvert!
És egyfolytában csak röhög!"

www.youtube.com/watch?v=6Sc8ZgYe72Y

nandras01 2012.07.13. 23:49:37

@Chigavera: emlékszem arra a felvételre, amikor már hivatali épülete sem volt, mert az amik azt is elfoglalták, így a szabadban tartott sajtótájékoztatót és a háttérben látszottak a bombarobbanások és a füstölgő épületek, de ő rendületlenül a fényes iraki győzelemről beszélt.
benne legalább volt annyi bátorság, hogy amikor végképp összeomlott minden, öngyilkos lett...

tass-tass 2012.07.14. 00:00:38

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: "Csak tudnám miért nem tetszik az egykulcs az IMFnek...."

Nincs azzal semmi gond.

A gond ezzel van:

"Tölgyessy Péter is felhívta a figyelmet arra, milyen sajátos a magyarok államfelfogása:

MEDITERRÁN ADÓMORÁLUNKHOZ SKANDINÁV ELVÁRÁSOK TÁRSULNAK.

"

mandiner.blog.hu/2012/07/02/adofizetok_napja_790

Sírköves Slomó 2012.07.14. 00:13:54

@tass-tass: Ez az szja-sok nagy részére pont nem igaz mert tőlük senkki sem kérdezi hogy akarnak e adózni előre levonják. Mellesleg normálisabb adórendszerekben az adó nagyobb része a forgalomra van ráterhelve, mondjuk ebben azért halad Mo. is, bár lassan.

Én amerre jártam az emberek mindenhol utálnak adózni, a magyar jóléti rendszer meg qrva drágán müködik a színvonalához képest.

George Sand 2012.07.14. 00:22:15

Miniszterelnök Úr Facebookos oldalán, a videóüzenetet kommentálja egyik híve:
"Fábián-Nagy András
De okos mindenki! Inkább eladtátok volna a bankvilágnak és a zsidóknak az országot!"

Bravó!

gigacherry 2012.07.14. 00:31:36

@navan: Teljes mértékben egyetértek.

Kateto 2012.07.14. 00:31:41

"Mi a nyugdíjakat megvédtük, a béreket nem csökkentettük, hanem emeltük és megszorítás helyett inkább újraszerveztük az országot." - Mit védett ez meg ez a ..., a saját vagyongyarapodásán túl??? - Na igen, átszervezték, bebetonozták törvényekkel hatalmukat ... :(

Kateto 2012.07.14. 00:33:03

"Mi a nyugdíjakat megvédtük, a béreket nem csökkentettük, hanem emeltük és megszorítás helyett inkább újraszerveztük az országot." - Mit védett meg ez az ..., a saját vagyongyarapodásán túl??? - Na igen, átszervezték, bebetonozták törvényekkel hatalmukat ... :(

tass-tass 2012.07.14. 00:34:38

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: "Én amerre jártam az emberek mindenhol utálnak adózni, a magyar jóléti rendszer meg qrva drágán müködik a színvonalához képest. "

Akik megbuknak adó és járulék elkerülésben, azokat mint magánszemélyt mérlegelés nélkül ki kell zárni a jóléti rendszerből bizonyos időre.

Ennyi.

Rögtön betömődne az a 400-500 MrdFt-os lyuk.

Sírköves Slomó 2012.07.14. 00:40:56

@tass-tass: Igen, egyetértek elvben csak szerintem bonyolultabb.

Az a főleg kisvállalkozói réteg, aki nem tudja kitermelni legálisan a megélhetés miatt az adót+járulékot is, ma szerintem hallgatólagosan meg van türve. Ha komolyan rájuk mennének rengeteg ember menne tönkre, üres munkahely meg nincs ill. ez a réteg, aki kisvállalkozik évtizedek óta nem feltétlenül alkalmas alkalmazottnak. Ezzel újabb gond szakadna az Á nyakába, mert 1 multis munkahely minimum 10 millás egyszeri támogatás. Azért egy számolás a minisztériumokban nem annyi hogy van egy számológépünk és megváltottuk a világot. És az adóbeszedés is pénzbe kerül, növeljük a nAVot még 3x akkorára?

gigacherry 2012.07.14. 00:41:51

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: Te is győztél? Azt mondod, lesz hitel? Vagy azt, nem is kell?

Chigavera · http://pezsma.blog.hu/ 2012.07.14. 00:46:43

@tass-tass: Van, ahol ciki adót csalni. A helyzet az, hogy rossz hatásfokkal és magas korrupciós rátával működő struktúrákat semki nem szívesen tankolja a saját pénzével. A kettő együtt fejleszthető, jól működő, hatékony és takarékos államban az adófizetés sem egyszerű korrupciós újraelosztásnak tűnik, és így javítható az adózási morál is.
Ha például nem csak a nem fizetőt, hanem a sikkasztót is leültetnéd, a befolyt pénzt pedig mem agyalágyult, hanem józan és racionális módon kezelnéd, akkor közelebb lenne javaslatod az élhetőhöz.

Sírköves Slomó 2012.07.14. 00:47:41

@gigacherry: Nekem nem az az alapállás, hogy feltétlenül kell hitel, és feltétlenül az IMFtől, és minden más rossz.

Ha ez kell a piac nyugijához akkor húzni kell az időt, mellé kell beszélni, hazudozni kell, amíg találunk más forrást. Ahogy ezt a normális országok csinálják.

Sírköves Slomó 2012.07.14. 00:52:21

@Chigavera: Lehet hogy van példa olyan helyre ahol szeretnek adózni, de én nemigen tapasztaltam. Amerikában is utálják az IRS-t, főleg a vállalkozók. A kisemberek meg ott is azt mondogatják hogy a gazdagoknak kell adózni, de ez persze soha sehol semmikor nem lesz így mert a kisemberek azt hiszik hogy a gazdagok a legjobban kereső alkalmazottak. Fogalmuk nincs arról hogy a cégeknek 100 lehetőségük van az eredményeik megvédésére és arról sincs fogalmuk se hogy ez miért van így.

tass-tass 2012.07.14. 00:54:12

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: "Az a főleg kisvállalkozói réteg, aki nem tudja kitermelni legálisan a megélhetés miatt az adót+járulékot is, ma szerintem hallgatólagosan meg van türve."

Zsebbe adják a lóvét. Szerinted van olyan munkahely, ahol minimálbéren van bejelentve az ember és egész évben csak ezt kapja? Se túlóra, se jutalom, se kafetéria, se semmi.

Akkor legyen a fogyasztás megadóztatása.

Jozeph Pelikahn 2012.07.14. 00:57:40

Orbánt és minisztereit hallgatva mindig azon jár az eszem, hogy láttam-e már olyan zsenit, aki folyton csak saját magát fényezte és dicsérte...
Egyet se, mert a zseni az akire mások mondják.

Viszont aki magát szólítja és tartja zseninek, azok mindig a túlbuzgó idióták. Ami elég rossz hír az országnak...

Sírköves Slomó 2012.07.14. 01:04:38

@tass-tass: Szerintem is adóztassuk a fogyasztást. A csekkadó tranzakciós jövedéki stb. mind mind ez. Csakhogy ebben sincs tartalék, mert már így is qrva magas. Mármint a kulcs, a bevétel a pangás miatt nincs rekord-szinten.

A nemadózó zsebbefizető vállalkozó alkalmazottai viszont minimálnyugdíjat fognak kapni úgyhogy kevesebbe is kerülnek az Á-nak.

Chigavera · http://pezsma.blog.hu/ 2012.07.14. 01:13:59

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: Nem is a szeretés itt a kulcsszó (nyilván semki nem "szeret" adót fizetmi), hanem a működési arányosság, ami nem fordul át abszurdba, mert az erősíti az adóelkerülést.
Ha meg vagyok elégedve az engem szolgáló állam szolgáltatásaival, amely élhető adópréssel kéri a hozzájárulásom, akkor valószínűleg morogni fogok, de megéri befizetnem az adót. Ha viszont az állam pancser, pazarló és korrupt módon működik, amit eszement mértékű és típusú adókkal próbál fenntartani, akkor persze, aki csak teheti, beint, ami miatt az állam még feljebb nyomja az adókat és így tovább.
Nálunk sajnos ez utóbbi spirál a jellemző, míg mondjuk a skandinávoknál, kanadaiaknál stb. inkább az első modell.

Chigavera · http://pezsma.blog.hu/ 2012.07.14. 01:18:41

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: A tranzakciós adó szerintem nem igazából kalsszikus "fogyasztási" adó, mint inkább működési. Éppen ezért nagyon rossz ötlet, mivel egyrészt semmi nem ad cserébe az állam, nem épül vissza az adóztatott rendszerbe stb. ez csak simán "sarc", másrészt semmire nem ösztönöz, sőt kfiejezetten gátol bizonyos gazdasági, értékteremtő műveleteket. Éppen ezért ez tipikus "lenyúlás" és slussz.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.07.14. 01:24:41

"Megemeltük a minimálbért"?!

Igen, kedves Viktor, megemeltétek a minimálbért, majd az adójóváírás eltörlésével az utolsó forintig be is szedtétek az emelés összegét SZJA-ként. Van kedved esetleg megkérdezni egy gyermektelen vagy egy gyermekes, minimálbért kereső házaspárt arról, hogy mennyire jól jártak ezzel a kis intézkedéscsomaggal?

NYJetsTD 2012.07.14. 01:25:13

"Brüsszel minden tekintetben kapitulált"
Jó a cucc mi?
Sejtettem, hogy a vizó elkobzott anyagát valakik fel fogják szippantani... gyurka meg viki visz belőle a szabadságra, csak előtte biztos ami biztos kipróbálták...

Amúgy ennek a rengeteg segghülye fideszesnek mikor esik le a tantusz, hogy őket is kurvára átbaszták? Oké, a hívőknek soha, de a többi zombie?

Ha a tárgyalók megint alázni próbálják és emiatt megy el az IMF, másnap újra 320-as euróra ébredünk, az tuti...

Sírköves Slomó 2012.07.14. 01:30:53

@Chigavera: Én nem venném a bátorságot, hogy a tranzakciós adót olyannak minősítsem, amiért cserébe nem kapunk semmit. Az adó eleve azért adó és nem járulék, mert nincs célhoz kötve, azzal az ÁHT szabadon gazdálkodik. Megoldás persze sokféle létezik, Mo. vezetése úgy döntött, hogy nem próbálja a jövőre terhelni a ma felhasznált pénzt a hiány leszorításával. Ha úgy tetszik ezt kapod érte.

- Ha viszont az állam pancser, pazarló és korrupt módon működik

Ennek a bírálata az egyén társ-ban betöltött pozíciójától is nagyban függ, a vállalkozók korruptnak és rosszul gazdálkodónak ítélik meg a leghatékonyabb államháztartásokat is, és ez az ő nézőpontjukból igaz is. Ráadásul ők teremtik a munkahelyet és ők fizetik a kampányokat. Tehát a cégjog/adójog mindig nekik fog kedvezni, és ez a tendencia most még erősödik is. Ha valaki tanult adótörténelmet, az tudja hogy a jövedelemadó régen kizárólag a céges és tőkejövedelemre vonatkozott, a munkabérre soha. Ez volt a mézesmadzag, így futott fel a közteherviselés. csakhogy ha egy vállalkozó 1 mrd értékben vesz ingatlant a nyereségből, az beruházás és 1 dollár adót sem fizet belőle(pld. USA), jövedelme meg ugye nincs mert azért tart könyvelőt. Az alkalmazott ezt a részt már nem érti ezért ő a közteherviselő.

Chigavera · http://pezsma.blog.hu/ 2012.07.14. 01:57:17

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: Persze, van olyan, hogy füstadó, azt csókolom, kitaláltuk, hogy fizessél. De a legtöbb adó orientál, serkent vagy gátol is bizonyos fajta kivánt vagy elkerülni szándékozott tevékenységet, így a motivációja nem csupán a "csak". Ha például az útadó az úthálózat fejlesztésére megy, másként veszi ki magát, lehet káros szenvedélyt adóztatni stb. és rengeteg példát lehetne még sorolni. Ezek persze lehetnek egészen faramuciak és gyagyák is, mint a chipsadó (fizess, ha el akarsz hízni) but still.

A tranzakciós adó, telefonadó és egyéb szörnyszülötteknél az a probléma, hogy semmi ilyesmi nincs, csak a sarc, a luk van és tömni kell valamiből. És ez bizony baj, főleg, ha a kamu ürügy ráadásul rossz irányú is (kommunikációs társadalomban büntetni a kommunikációt? Készpénz felé terelni az embereket? Köhögő, tőkehiányos helyzetben véreztetni a pénzforgalmat? Ezek nagyon rossz, átgondolatlan, már rövid és középtávon is kontraproduktív ötletelgetések).
Na ilyen improvizált, tervezetlen hülyeségektől csesződik el egy adó-struktúra., és nem mellesleg adómorál.

Niebur 2012.07.14. 02:01:33

@tass-tass:

Nagyon egyszerűen (by Oszkó Péter):
Bármilyen többség hozhat megszüntető törvényt,ugyanis -mivel az AB jogkörét megvonták-, senki nem mondhatja ki róla, hogy alkotmányellenes.

Chigavera · http://pezsma.blog.hu/ 2012.07.14. 02:09:09

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: A másik fontos tényező pedig az állandóan rángó, változó, kiszámíthatatlan és ezért tervezhetetlen adókörnyezet. Év közbeni, visszamenőleges, tucatjával behozott, átírt, átnevezett, megszüntetett stb. adók és szabályozások. Döbbenetes adminisztratív többlettel, folyamatos idegességgel és bizonytalansággal. Gazdasági, befektetői, vállalkozói, munkavállalói szempontból egyaránt a legroszabb szcenárió. Az állandó kapkodás kozmás illata, állandó frusztráció. Na ez a legszarabb.

gerdo 2012.07.14. 05:25:19

Ha ennek a fasznak meg hisznek az emberek, barki is, akkor ez az orszag meg is erdemli. A kibaszott kommunistak nem hazudtak igy.

Stеfánia kisasszony (baranyai sváb parasztlány) 2012.07.14. 05:30:38

@tass-tass: Nekem egy jogász ismerősöm mondta, semmi gond a kétharmados törvényekkel. A parlament sima többséggel kiírhat népszavazást, a népszavazás pedig felülírja a kétharmadot.

Stеfánia kisasszony (baranyai sváb parasztlány) 2012.07.14. 05:37:39

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: Te egy fasz vagy. Mi a helyzet az állami nyugdíj alappal te nagyon tájékozott?

Stеfánia kisasszony (baranyai sváb parasztlány) 2012.07.14. 05:40:12

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: "Csak tudnám miért nem tetszik az egykulcs az IMFnek....

A bank sem kérdezi mit dolgozol csak hogy mennyi a jövedelmed. "
- te olyan seggfej vagy, hogy az elképesztő. tipikus buta fidesz szavazó. A Nemzetközi Valuta Alapnak szerinted mi köze az adórendszerhez? Az IMF nem bank te barom! Tudod egyáltalán miért hozták létre?

Stеfánia kisasszony (baranyai sváb parasztlány) 2012.07.14. 05:46:04

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: "Mellesleg normálisabb adórendszerekben az adó nagyobb része a forgalomra van ráterhelve, mondjuk ebben azért halad Mo. is, bár lassan. " - Ritka ostoba és tájékozatlan vagy.

Svájc: A 7,6%-os általános ÁFA-kulcs messze az egyik legalacsonyabb Európában.

Stеfánia kisasszony (baranyai sváb parasztlány) 2012.07.14. 05:53:37

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: Már szavakat nem lehet találni arra mennyiree hülye vagy. A csekk és tranzakciós aadó nem a fogyasztást adóztatja, hanem az üzletmenetet. Régen láttam ekkor ordítóan nagy faszt, aki okoskodik.

Zombika 2012.07.14. 06:27:19

A CÍMBŐL ÉS AZ első mondatból azt hittem Hírcsárda. Keserves csalódás, hogy komoly...

fidesz = házmesterek pártja 2012.07.14. 06:35:19

@Gizi a laborból: szerinted miért járt már tíz évvel ezelőtt is bécsi pszichiáterhez? Biztosan azért, mert normális. :D
(bár ezen inkább sírni kell, mert egyre inkább azt látom, hogy viktorunk orvosi értelemben is elmebeteg, bár a pontos diagnózis felállítását meghagynám egy erre szakosodott specialistának)

Red shield representatíve 2012.07.14. 06:35:35

@Stеfánia kisasszony (baranyai sváb parasztlány): Hiszékeny, ostoba, tájékozatlan és még nagy a pofája. Tipikus elmebeteg fidesz szavazó.

Don Quixote de la Ferko 2012.07.14. 06:36:26

Jó látni azt a tömény masszát, amit tömegnek hívnak. Goöndolkodni is kéne néha, nem csak ész nélkül abban reménykedni, hogy 2014-ben orbán megy a pamlagra.

Elvtársak!

Baromi nagy a képzavar. orbán egy báb. Igaz, a saját kezén, de egy báb.
Nem tőle kell félni, hanem attól az agyatlan tömegtől, akiket megvásárolt. orbán egyedül kevés ahhoz, hogy minden szavazófülkében magára szavazzon. Ehhez ott lesz a hű talpasai által a szavazási kampányban a végletekig megfélemlített tömeg.
Oszt jónapot.

Fájdalmas lesz az ébredés elvtársak, de ne mondja senki, hogy nem szóltam előre.

fidesz = házmesterek pártja 2012.07.14. 06:47:46

@Don Quixote de la Ferko: báb, ebben egyetértünk. Nem hinném, hogy a saját kezén
Valaki dróton rángatja a háttérből, de ezt kb. 10-12 éve mondogatom... Ahogy már az előző négy évük alatt is megmondtam, hogy rákosista rendszert építenek.

butus 2012.07.14. 06:49:41

@Jó Mercutio halott: ......elmebeteg! Mit gondolsz miért jár ide kezelésre:
www.privatklinik-stradegund.at/

2012.07.14. 07:29:08

OV nem ma kezdte a gátlástalan és pofátlan hazudozást, hanem már vagy 10 éve folytatja. A Nemzeti Együttműködés Rendszerének csúfolt röhejes rezsimjével perig tökéletesítette azt. Mindenesetre ez láthatóan bejött neki: ő a miniszterelnök és egy végsőkig hűséges, posztokkal és pénzzel megvásárolt politikai hátország, egy kiritikátlan képviselői gárda áll mögötte és biztosítja számára az uralmat.

kormányzó 2012.07.14. 07:39:13

Jól értem,az EU-IMF jön hozzánk "védőhálóért"?

A svájciak kamionokkal viszik már matolcsivszkij, "Tények az unortodoxia sikereiről"-című örökérvényű szerzeményét?

lobster thermidor 2012.07.14. 07:50:57

Én meg még azt hittem, hogy legalább addig nyugtunk lesz ettől a pojácától, ameddig elmegy 2 hétre az akkumulátortöltőbe a szemtengelyferdülésessel együtt...!
Erre tessék, békében még szabadságra menni sem tud úgy, hogy ne hagyjon itt nekünk egy győzelmi jelentést.

Persze van ennek a hírnek jó oldala is, hiszen ezek után a jófiú külsejű Varga Mihálynak 17.-én nem lesz már más dolga, mint elmagyarázni az aranykeretes szemüvege mögül az IMF tárgyalóinak, hogy hol írják alá a győzteseknek járó kitöltetlen csekket.

Ringlósztár 2012.07.14. 07:51:16

Ez valami olyan lehet, mint "hadseregünk rugalmasan elszakadt az ellenségtől", értsd: futunk, mint a nyulak.

staryl 2012.07.14. 08:10:18

Ez tipikus esete annak, hogy bolond lyukból bolond szél fúj! Arról nem beszél a kis huncut, hogy ők szinte mindenben eleget tettek az Unió követeléseinek és ezért vonták vissza a szankciókat. Vezérünk persze most is téved, vagy uram bocsájts, megint hazudik, hiszen még nincs vége a háborúnak. Az MNB adóztatását várhatóan nem lehet letuszkolni az Unió torkán és ez esetben nincs hitel. Ha nincs hitel marad a 9 és 10% kamat amit fizetünk az államadósság törlesztésére. Ez a szabadságharc több mint egy évére vetítve havonta minimum 10 milliárd forintot követelt az adófizetőktől. Viktorunk vigyázz, mert a zsebünkben kotorászol!

Kutchek (törölt) 2012.07.14. 08:13:58

A gyözelemhez pontos tervezésre, szervezésre volt szükség. riási brainstorming lehetett a minisztérium bunkerében.

Kb. mint itt 4:40-től

www.youtube.com/watch?v=1wLH0Egt_-8&feature=results_main&playnext=1&list=PL1C916988661C4AF5

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.07.14. 08:30:12

Nem láttam a videot (nem is fogom megnézni, mert félek, h szétb@sz az ideg), viszont beleolvastam FB-n a video alatti hozzászólásokba.

Megdöbbentő, h mennyi agy mosott idióta él ebben az országban, aki elhiszi, amit ez az elmeháborodott hablatyol és még szurkol is neki, meg köszöni a munkáját, meg had ne soroljam.

Remélem a következő 2 évben ezek mind kipusztulnak, mert különben nagy bajban leszünk.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.07.14. 08:45:14

Teljesen készen van ez az ember. Sem mi kapcsolat a külvilággal és a realítással. Megnyugtató, hogy a 2/3-nak hála ő a legfőbb döntéshozó az országban.
Most megint muszáj volt ilyesmiket pofáznia... lassan tényleg ehiszem, hogy csak piaci cigánykodnak, nem lesz itt semmi megállapodás és tavasszal ellopják a devizatartalékot is.

lobster thermidor 2012.07.14. 09:05:14

@klarky:

Ezt ezért csinálja!
Nagy szüksége van arra, hogy legalább fb-n fényesre tudják nyalni az ülepét a hódolói.
Máshol ez úgysem menne, ezért meg sem jelenik a nyilvánosság előtt.
Sok ilyen esetet jegyez fel a történetírás, kisstílű diktátoroknál ez bevett szokás.

nu pagagyí 2012.07.14. 09:13:32

Akkor nyertük volna meg a háborút, ha az EU-ban jobb pozíciót sikerült volna kiharcolnunk, mint amilyen "háború" kezdetekor volt.
Én úgy látom nem lett nagyobb a súlyunk, nem harcoltunk ki több pénzt az ország felzárkózásához. A háborúkodás miatt ahhoz sem jutottunk hozzá, ami harc nélkül is eleve a miénk lett volna. A háborúból csak kárunk származott.

Földi halandó 2012.07.14. 09:21:10

Amikor ezeket a nyilatkozatokat hallgatom, mindig a Monty Python-féle Brian élete c. film öngyilkos-osztaga jut eszembe: hasba szúrják saját magukat és azt mondják: megmutattuk nekik!

röhögő 2012.07.14. 09:34:00

Egy-két fasz van csak aki védi még ezt az elmebeteget. Azokról is üvölt hogy totálisan tájékozatlanok.

villamos alóli kacaj 2012.07.14. 09:35:30

@alfacharlybravo:

Beszélni kicsi magyar, vagy nem érteni nagyon magyar?

birorichard36 · http://cinemablog.blog.hu/ 2012.07.14. 09:38:45

@Amidazophen: Na igen, ez már valami: Brüsszel letette a fegyvert!

És egyfolytában csak röhög!

Akár azt is bejelenthette volna a minelnök, hogy Barrosso mikor fog kanosszát járni a parlament lépcsőin, mielőtt személyesen tárgyalna az ország és az EU további kapcsolatainak fejlesztéséről Simicskával. Azután az imf negativ kamatra ad hatalmas, hosszúlejáratú kölcsönt az országnak, hogy minden iskolának jusson legalább 5-10 ló, a nevüket (és rendszámukat, mert majd lesz az is) rovásirással nyirják a tomporukra a gój motorosok.

Tessék mondani: lehet-e még ezt az országot normálisnak nevezni???

hát ezen könnyesre röhögtem magam :D

Shopping 2012.07.14. 09:52:32

Sajnos még vannak páran, akik csökkent szellemi képességük okán, elhiszik amit ez mond.
De ez nem is baj.

A legnagyobb baj az, hogy maga orbán is elhiszi amiket mond.
Na ez már baj.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.07.14. 10:07:56

egyébként lenne kérdésem, elvtársak...

kire kellene szavazni 2014-ben, ha ez olyan szörnyű?
minden felsőbbrendű értelmiségi/liberális/ateista példaképére, Dopeman-re?
vagy szent ferencre? vagy gáborra? vagy atillára?
ki vezeti el titeket a Kánaánba?

és kinek kellene szurkolni, ha nem a jelenleg kormányzó pártnak, hogy sikerre vigye az országot?
a románoknak? vagy a franciáknak? a németeknek? angoloknak? japánoknak? zsidóknak?

spawn666 2012.07.14. 10:14:31

@klarky:
Nem leszünk, már vagyunk !!!!

tass-tass 2012.07.14. 10:26:31

@Stеfánia kisasszony (baranyai sváb parasztlány): "Nekem egy jogász ismerősöm mondta, semmi gond a kétharmados törvényekkel. A parlament sima többséggel kiírhat népszavazást, a népszavazás pedig felülírja a kétharmadot."

Én ezt Kéri László szájából hallottam egy tavalyi tv műsorban, de azóta sem hangoztattja senki.
Ha ez ilyen egyszerű lenne, akkor minek 2/3-os törvényeket hozni? Elvi síkon valószínűleg megoldható, de biztosan nem demokratikus.

Megint jönne a kettős mérce.

A "demokratikus" ellenzék felhatalmazás nélkül változtatna meg 2/3-os törvényeket.

Hümm-hümm.

potyus 2012.07.14. 10:29:12

Tisztelt kommentelők. Végig olvastam valamennyi beírást, és szomorúan vettem észre, egy darab sincs ami támogatná, egyetértően a videót. Nem is értem, miért ez a nagy ellenkezés. Hát nem minden a nép. az Istenadta nép, vagyis a mi érdekünkben történik? Hogy lehet ezt nem észre venni? Háládatlan, komisz, csőlátású népség.....

Fufo 2012.07.14. 11:17:21

@tass-tass: A népszavazásnál demokratikusabb dolgot már nehéz elképzelni.

vénkujon 2012.07.14. 11:17:31

@wmiki: azért lesz valaki elvtárs, mert nem veszi be viktor faszságait? bazdmeg.:D
a zemutnyócévben te szurkoltál esetleg a kormányzó pártoknak?
nehogy válaszolj egyébként. fölösleges.

baby123 2012.07.14. 11:23:12

Szerintem ez egy manipulált videó!
Valójában a képen egy pszichiáter látható - Viktor arcával helyettesítve, mi közben Ő a maga a valójában a kamera mögötti kanapén heverészett, az asztalnál meg éppen az antidepresszánsokat írták fel neki.

Mesterlövész 2012.07.14. 11:27:26

Minden fronton, kivéve a valóságban.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.07.14. 11:29:20

@vénkujon: mit is mondtál, akkor mi az alternatíva, mire szavazzanak a felsőbbrendű értelmiségiek?:

Parajpuding 2012.07.14. 11:34:09

Minden megborult elméjű diktátor a végkjátékban is azt gondolta, mondta és hitte, hogy a győzelem karnyújtásnyira van, vagy el is jött. Aztán a valóság alaposan helyreigazította őket. Lásd csak az utóbbi időkben Kadhafit, Szaddámot. A csutinál sem lesz másképp.
Lehetett volna valóban nagy kormányfő és államférfi. De nem az lett, épp ellenkezőleg. Egy aljas nemzetrontó hazug tolvaj. Sajnos a jelleme, a képességei erre predesztinálják.

Gizi a laborból 2012.07.14. 11:34:12

O.V. most (is) igazat mondott:

Ha az IMF újra bejön Magyarországra, akkor ő el!

(Sajnos, csak szabadságra!)

Chigavera · http://pezsma.blog.hu/ 2012.07.14. 11:36:35

Rosszul látjátok: "A fekete lovag mindig győz!"

Parajpuding 2012.07.14. 11:36:48

@wmiki: te nyugodtan hidd, hogy a csuti visz el a kánaánba. Az utolsó gondolatoddal fogsz rájönni,- bár szerintem ehhez nincs elég élő agysejted -, hogy tévedtél. Na nem mintha kár lenne a magadfajtákért.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.07.14. 11:52:01

@Parajpuding: érdekes, tehát szerinted vannak olyan embertársaid, akikért nem kár... hmm... a nácik is így "gondolkoz"tak...

és te mit hiszel, téged ki fog elvezetni 2014-ben?

tass-tass 2012.07.14. 12:15:08

@Fufo: "A népszavazásnál demokratikusabb dolgot már nehéz elképzelni."

Mondjuk egy 55 %-os választási győzelemmel 2/3-os törvények megváltoztatását kieszközölni, tényleg a demokrácia csúcsa lenne...

Red shield representatíve 2012.07.14. 14:13:50

@wmiki: Már megint a felsőbbrendű értelmiségieket szidod te alsóbbrendű segédmunkás. Hess vissza a talicskához a művezető gépétől!
Hajrá Bajnai!
Mielőtt elkezdenél libajnaizni

mno.hu/migr_1834/helyreigazitas-422201

"Helyreigazítás

Lapunk 2007. február 10-i számában A nemzet példaképe – a Gyurcsány-kormány közelebbről című cikkben
– valótlanul állítottuk, hogy a felperes Bajnai Gordon a KISZ reformágából a rendszerváltáskor a Wallis Rt. első embere lett, a valóságban Bajnai Gordon 1999. december 30-án lett a Wallis Rt. vezérigazgatója;
– valótlanul állítottuk, hogy 1999-ben a Bajnai Gordon vezette Wallis Rt. a Hajdú-Bét Rt. Baromfifeldolgozó többségi tulajdonosa lett, a valóságban a Wallis csoport 1999. március 25-i tulajdonszerzésekor Bajnai Gordon még nem dolgozott a Wallis Rt-nél;
– valótlanul állítottuk, hogy a céget nem fejlesztették, csak a pénzt vették ki belőle, valamint ugyancsak
– valótlanul állítottuk, hogy 2003-ban Bajnai Gordont bízták volna meg a cég felszámolásával. "

Red shield representatíve 2012.07.14. 14:18:18

@tass-tass: Tudod a parlament azért van hogy ne kelljen kiírni mindenre népszavazást. Éppen ezért szoktak fontos dolgokat népszavaztatni, ami felülírja a parlamenti döntéseket, lásd szociális népszavazás. De ott a NATO csatlakozás, U csatlaakozás. Egy sima többségű parlament is csinálhat új alkotmányt, ha népszavazásra bocsájtja utána.

Red shield representatíve 2012.07.14. 14:22:45

@tass-tass: "A "demokratikus" ellenzék felhatalmazás nélkül változtatna meg 2/3-os törvényeket. " - Akkor már a parlamenti többség írja ki a népszavazást, amire van felhatalmazása, ahhoz elég az egyszerű többség, a változtatást pedig a nép felhatalmazásával történik népszavazás útján, ami erősebb a kétharmados parlamenti felhatalmazásnál.

Bikafa 2012.07.14. 17:29:36

@vernarancs:
Alapból az a cziki, hogy a legjobb akkor lenne, ha az IMF-re, meg a "segítő" hiteleire semmi szükség nem lenne!!
1990-ben kellett volna az adósságok miatt bekeményíteni és azt mondani, ha kellünk, akkor engedlyék el a kamatokat....Nem, mi majd kifizetjük, aztán adósságspirál jött és most, amikor azt hisszük segítenek, éppen rabigát raknak a nyakunkba!!
süti beállítások módosítása