HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) áder jános (11) Áder János (4) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) alkotmány (1) Alkotmány (1) alkotmánybíróság (2) Alkotmánybíróság (5) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) brüsszel (1) Brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes beszéd (3) Egyenes Beszéd (1) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) Fidesz (4) fidesz (6) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyás gergely (2) gulyas gergely (1) Gulyás Gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) Hírtévé (11) hírtévé (2) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) IMF (2) imf (1) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) Kormányinfó (1) kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) magyarország (1) Magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) matolcsy györgy (4) Matolcsy György (1) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) mesterházy attila (6) Mesterházy Attila (3) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) MTVA (3) mtva (1) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) Navracsics Tibor (1) navracsics tibor (2) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán viktor (83) Orbán Viktor (2) orbán Viktor (2) országgyűlés (1) Országgyűlés (2) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) Parlament (2) parlament (8) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) rétvári bence (1) Rétvári Bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) Rogán Antal (6) rogán antal (1) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) Schmitt Pál (1) schmitt pál (23) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) simor andrás (2) Simor András (1) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) Szolidaritás (1) szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) tállai andrás (2) Tállai András (1) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Navracsics: 98 százalék, interaktív meseszövés

2012.04.25. 01:29 Poldi bá

A minden idők Orbán-kormányainak egyik legízléstelenebb törvényével létrehozott 98 százalékos különadó egy még annál is ízléstelenebb jogszabállyal megszűnik. Ez az adó "kivezetődik". Megszüntetése azonban nagyon nehezen magyarázható meg a pofátlan végkielégítések ellen nem is olyan régen még vehemensen harcoló hatalom részéről.

Az adó bevezetésének tervét a kétharmados politikai hatalma teljében nagy magabiztosságú Orbán Viktor jelentette be 2010 nyarán, gazdasági akcióterve 29 pontjának egyikeként. Az elfogadott törvény egységesen 98 százalékos különadóval sújtotta (volna) az állami alkalmazottak munkahelyükről való távozásakor felvett jövedelmének 2 millió forint feletti részét. Az ürügy a társadalmat valóban felháborító néhány vezető (például a BKV személyzetiseként elhíresült hölgy) pénzének visszaszerzése volt, azonban gyorsan kiderült, hogy a törvény nagyon sok egyszerű, tisztességes, munkáját évtizedeken át lelkiismeretesen végző embert is érint.

A jogszabályt az Alkotmánybíróság megsemmisítette - ekkor kezdte meg háborúját Orbán Viktor a taláros testülettel: a kétharmados hatalom korlátozta az AB hatáskörét és újra benyújtotta a 98 százalékos törvényt. Az időközben megerősödött társadalmi nyomásra az új jogszabályban a végszavazás idejére differenciáltak: vezetők számára maradt a 2 millió forintos határ, nem vezetőknél 3,5 millió forint feletti rész került a 98 százalékos adóalapba. Viszont a jogszabály hatályát 2005-ig visszamenőleg akarták kiterjeszteni, s emiatt a törvény újólag elbukott az alkotmánybírósági próbán. (Pedig a bírák ekkor már kizárólag egyes alapjogok, például az emberi méltóság védelméhez való jog szempontjából végezhették el a vizsgálatot.)

A látszólag bátor AB-döntés ellenére az alkotmánybíróság örök szégyene marad ez a történet. Nem csak azért, mert úgy csűrték-csavarták a jogot, hogy 2011-ben meghozott határozatukban jelezték, 2010-re ki lehet vetni ezt az adót, mert a határozathozatal pillanatában még nem járt le a 2010-es adóbevallások határideje. Más jel is mutatott arra, hogy az időközben volt fideszesekkel feldúsított bírói testület összejátszott a hatalom képviselőivel. A megszokott hét eleji határozatismertetés helyett teljesen szokatlan időpontban, pénteki napon közölték döntésüket, amely tehát meghagyta a kiskaput, nem zárta ki a 98 százalékos adó alkotmányos bevezethetőségét 2010-i hatállyal. Ehhez azonban új jogszabályt tartott szükségesnek, mert a régit egységesen meg kellett semmisítenie.

Első hallásra mindenki úgy értelmezte a hírt, hogy 98 százalékos adó a közelgő adóbefizetési határidő miatt visszamenőlegesen már nem lesz, ez azonban nem így történt. Az AB-határozat tartalmát valószínűleg valószínűleg már a nyilvánosságra hozatal előtt ismerhette a kormány, ugyanis a kihirdetés után egy-két órával beadta az új törvénytervezetet a parlamentnek, még a látszatra sem ügyelve.

Az AB azóta is sokat vitatott kiskapujával élve harmadszor is elfogadták a jogszabályt, amely ma is hatályban van.

Felvethető a kérdés: ma már nem irritálja a közvéleményt a pofátlan végkielégítés, hogy meg lehet, meg kell szüntetni a 98 százalékos különadót? Tényleg el lehet adni pozitív lépésként, adómegszüntetésként a nem is oly rég elvi alapon, a "köz nyomására" kierőszakolt kötelezettség eltörlését?

A hétfő délutáni parlamenti "szeánsz" (azonnali kérdések és válaszok órája) során egy képviselői kérdésre válaszolva Navracsics Tibor kitért erre a kérdésre, s megadta a választ. Ártatlan arccal azt mondta, hogy az adórendszer folyton változó külső viszonyokhoz igazításáról van szó. "Azóta új végkielégítési szabályokat alkottunk, amely (sic) ma már lehetetlenné teszi, hogy valaki 2 millió forintnál nagyobb pénzt vegyen fel végkielégítés címén a közszférában, következésképpen a 98 százalékos adó már célját vesztette, azt ott, akkor, a magas végkielégítések miatt kellett bevezetni."

Természetesen mindkét állítás nettó hazugság. "Azt, ott, akkor" azért kellett bevezetni, mert kormányváltás volt, amely után az új hatalom (más néven NER) kisöpörte a közszférából mindazokat, akiket nem akart ott látni. Emellett a sajtóban Orbán Viktor kedvenc törvényeként aposztrofált jogszabály kéjes elégtétel volt az emútnyócévér', amit az is bizonyít, hogy egy zárószavazás előtti módosító indítvánnyal hatályát kiterjesztették a parlamenti képviselőkre, akik egyébként természetesen nem voltak sem közalkalmazottak, sem köztisztviselők, jogállásukat ma is külön törvény szabályozza. Nem meglepő a hivatalos statisztika: a 98 százalékos különadó 2010-es parlamentiképviselő-érintettjeinek több mint 90 százaléka MSZP-s vagy SZDSZ-es képviselő volt.

Akkor az egy-két tucatnyi valóban pofátlan menedzserszerződést hangsúlyozták túl, megetetve a közvéleményt, elhallgatva, hogy a jogszabálynak sok tízezer olyan érintettje van, aki évtizedek becsületes munkájával szerzett jogot juttatásaira.   

Most ott csúsztatnak, hogy bár az év közepén életbe lépő új munka törvénykönyvével valóban megváltoztatják a végkielégítés szabályait (és ezzel megint egyszerű emberek tíz- ha nem százezreinek zsebéből veszik ki pofátlanul azt a pénzt, amiért megdolgoztak, amire szerződésük volt az állammal...), a 98 százalék nem csak ezt terheli... Egyrészt ugye az állami szférában 2 millió forint a fizetési plafon. Pontosan ennyi összeg nem tartozik jelenleg egy, a munkahelyéről távozó ember 98 százalékos adójának alapjába, ha az illető vezető. Minden ezt követő forint viszont már igen! A felmondási idő nem munkával töltött idejének bére, az esetleg ki nem vett szabadság pénzbeni megváltása és minden, ami nem tartozik azon elemek közé, amiket nevesít a jogszabály. Vagyis nem igaz, hogy ma már senkinek nem keletkezik a 98 százalékos adó alapja alá tartozó jövedelme.

Szűkíthetjük is a kört: a két éve pitiáner bosszúból parlamenti képviselőkre is kiterjesztett jogszabály most kolonc. Hiszen a 2014-es választások után nem lesz 200 főnél több képviselő, és ha azok mind fideszesek lennének (amire erős igény mutatkozik a jelenlegi hatalom részéről), akkor is búcsúzni kell majd néhány olyan cimborától, aki jelenleg hűségesen bólingat, gombnyomogat a padsorokban. Mégiscsak kínos lenne ezt a 98 százalékos adót pár héttel a parlamenti ciklus vége előtt annullálni. Így talán átcsúszik valahogy fű alatt, ebben a nagy Széll-csomagban, különösebb visszhang nélkül.

De hát úgy tűnik, hogy nem. A dolog talán túl mély nyomokat hagyott az emberekben, lehet, nem is maga a jogszabály, hanem annak arrogáns, diktatórikus, alkotmányellenes, majd alkotmánymódosításos keresztülverése, s az Alkotmánybíróság ehhez nélkülözhetetlen meggyalázása. A hírrel kedden este még az RTL Klub híradója is foglalkozott, felelevenítve az elmúlt két év ezzel kapcsolatos történéseit.

A hvg.hu ugyancsak kedden este arról számolt be, hogy Orbán Viktor zsebében 2014-es távozásakor (amire viszont a mi részünkről jelentkezik elementáris igény) 9 millió forint "lelépési pénz" marad majd, annak köszönhetően, hogy most eltörlik a 98 százalékos adót. Hát micsoda vircsaft ez, kérem!?

Mégis hogy gondolja Navracsics Tibor, hogy feláll a Parlamentben, belehazudik az arcunkba, majd elégedetten leül és másnap újra bemegy a dolgozóba, mintha mi sem történt volna?! És elvárja, hogy tiszteljék őt az emberek, ne fikázzák csak azért, mert politikus! Ráadásul ugye ő még a jó rendőr az Orbán-rezsimben, a rossz rendőr szerepét Kövér László játssza (magyar hangja Lázár János).

(Tényleg, az megvan még, hogy mit hebegett-habogott Navracsics úr a brüsszeli EP-vitában, amikor Neelie Kroes a szemébe vágta: a szobájában még azt mondta, hogy a Velencei Bizottság ajánlásait fenntartás nélkül átvezetik, bármik is legyenek azok. Bizony azt, hogy ő csak annyit mondott: amennyiben azok az ajánlások nem sértik a magyar jogrendszert és alkotmányosságot. Mi történt azóta, drága Navracsics úr? Hogy halad a nem alkotmánysértő, ámde önöknek rém kellemetlen ajánlások jogszabályba foglalása?)
 
A már idézett parlamenti megszólalását követően, most hétfőn Navracsics Tibor egy másik kérdésre is válaszolt. Lelkesen mondta el, hogy a "külhoni régiók magyar óvodáiban" milyen módon akarják elterjeszteni az itthoni jó gyakorlatokat. A példák között említette (és nem viccelek) az "interaktív meseszövést".

Simán küldhetne a pedagógusoknak néhány ilyen parlamenti videót...:



 

Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

162 komment

Címkék: navracsics tibor különadó 98 százalék

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jenyei 2012.04.25. 10:59:47

Egyetlen adekvát megjegyzést találok: kapják be.

tarackos 2012.04.25. 11:00:50

Navra lement kutyába. Egyre méllyebre süllyed ez az ember. Remélem soha többé nem engedik diákok közé...

Annak örülök, hogy Poldi bá is kiszúrta a Nellis sztorit, ugye Viktor azt mondta Brüsszelben azokat amiket megfogatdat egészében végrhajtják, nem pedig azt, hogy ami nem tákolmány ellenes.

Ez van. Akik anno Feri hazudozása miatt kivonulgattak ma szemrebbenés nélkül hazudoznak, megtehetik a bárányok arra sem emlékeznek tegnap mi történt, nemhogy arra ami pár hónapja, éve...

Raoul Duke 00 2012.04.25. 11:03:03

Falhoz, aztán golyót nekik

Szélmalomharcos 2012.04.25. 11:06:10

Szerintem nem kell ebből olyan nagy ügyet csinálni. 2010-ben elvette a Fidesz a kommerek végkielégítését, 2014-ben meg majd jön Gyurcsány és elveszi a Fideszesek végkielégítését. Hol itt a probléma?

barli 2012.04.25. 11:08:47

Eddig az volt a bajotok, hogy van, most meg az, hogy nincs. Pont.

szvsz eltörölni ízléstelenebb mint meghozni. Egyáltalán mi a franc az a végkielégítés? Söt, mi az a nem megszüntethetö közalkalmazotti munkaviszony?

Ppix 2012.04.25. 11:12:39

Semmi extra, a fidesz az aljas politizálásával elérte hogy a saját meghülyített szavazóbázisa mindent a szocik hibájának tulajdonított (akik ugye hazaárulók).
Most meg a sok megvezetett lúzer csak pislog mint a miskolci kocsonyában a béka.
A másik politikai térfélen nincs egyetlen fidesz jellegű gerinctelen görény sem, aki kiállna hazaárulózni, üvöltözni, amikor viktor árulja el a hazát és lopja el a százmilliárdokat.
Egy részük annyira hülye hogy tényleg fel sem tűnik nekik hogyan vísított a fidesz az oroszok Déli áramlat gázvezetéke ellen, most meg viktorka smúzol a ruszkikkal és szabotálja az európai Nabucco projektet. A többi gátlástalan visszaélésről, demokráciarombolásról, lopásról, sarcolásról, gazdaságpolitikai kudarcról nem is beszélve...
Ritka gusztustalan féreg alak a maffiapártájával együtt.

saci02 2012.04.25. 11:14:36

Kesz... Biztositek kiverve. Ha lehet ennel lejjebb kerulni, azon marcsak rohogni fogok kinomban...

Ludovikás Levente 2012.04.25. 11:19:01

@tarackos: "Viktor azt mondta Brüsszelben "

Ez annyiban necces, hogy az állítólagos ígéretet Neelie Kroeson kívül senki nem hallotta. Ha úgy hangzott el, a különbség akkor is inkább hangsúlyeltolódást jelent, nem pedig valami teljesen mást

Egyébként diplomáciai tárgyaláson (nevezzük annak, ha már hivatalos közlésként hivatkozott rá a vén szipirtyó) elhangzottakra nyilvánosan hivatkozni finoman szólva is nem illik. Mondhatnám a szakma alapvető szabályainak a megszegését jelenti

2012.04.25. 11:30:36

@Ludovikás Levente: 98%-os adorol nincs valami mondandod, zombisrac? :)

tomwar 2012.04.25. 11:30:41

@Ludovikás Levente: Biztos igazad van. Sosem felteteleztem Navracsicsrol, hogy csusztatna, vagy esetleg hazudna...Bezzeg Nelli!

Amugy mi a velemenyed a kulonadorol?

kristofxx 2012.04.25. 11:31:29

Nem értem ezt a felháborodást, nagyon egyszerű a dolog:
1. Akkor voltak pofátlan végkielágítések, mostmár nincsenek, vagy nem pofátlanok.
2. Adót csökkentünk wazze.

tomwar 2012.04.25. 11:35:03

@kristofxx: vegul is igazad van, ezek nem pofatlan vegkielegitesek lesznek...mert hat pofajuk az van hozza!!!

zsebatya 2012.04.25. 11:41:44

@Ludovikás Levente: Ha ez formális egyeztetés volt, akkor lehet hivatkozni rá.

2012.04.25. 11:42:02

Én személy szerint kapanyéllel elégíteném ki a képviselő urakat. Jó szálkással. Hergeljétek csak a népet bazmeg, lesz még itt nemulass.

smartdrive 2012.04.25. 11:42:45

mínusz 5 százalék, csak így tovább

jeriko 2012.04.25. 11:43:06

Remélem, ha 2014-ben új kormány lesz, egy évre visszaállítja ezt a törvényt. Pont így, ahogy volt, szó szerint. Emlékül.

Ludovikás Levente 2012.04.25. 11:44:16

@Ludovikás Levente: Ja és ha már ennyire szőrözős vagyok, akkor nem is a Vik mondta, hanem a Navra. Állítólag.

2012.04.25. 11:45:34

@jeriko: szerintem jobb otlet lenne visszamenoleg megsemmisiteni, karpotolni azokat akiket visszamenoleg megloptak (kamatokkal!), es SOHA tobbet nem sarcolni senkit visszamenolegesen, semmilyen formaban.

2012.04.25. 11:46:20

@Ludovikás Levente: Vicces a fidesz védelmében a szakma alapvető szabályairől beszélni.
És a fidesz napi rutinná vált hazudozásait figyelembe véve necces Neelie Kroes asszonyt (ha nem is nyíltan) lehazugozni.

smartdrive 2012.04.25. 11:49:57

"A hírrel kedden este még az RTL Klub híradója is foglalkozott"

:DDDD

ez mekkora duma

mizrolist 2012.04.25. 11:57:47

@Ludovikás Levente: "Egyébként diplomáciai tárgyaláson (nevezzük annak, ha már hivatalos közlésként hivatkozott rá a vén szipirtyó) elhangzottakra nyilvánosan hivatkozni finoman szólva is nem illik. Mondhatnám a szakma alapvető szabályainak a megszegését jelenti"

Valóban. De az is a szakma íratlan szabályainak a megszegését jelenti, amikor a háttéregyeztetésen megállapodsz valamiben és teljesen az ellenkezőjét csinálod. A Fideszre ez erősen jellemző európai ügyekben...

Ludovikás Levente 2012.04.25. 11:59:49

@zsebatya: "Ha ez formális egyeztetés volt, akkor lehet hivatkozni rá."

Más a véleményem, de az eb sokkal mélyebben van elásva ennél. A fő kérdés az, mennyire jogosultak az EU guruk belenyúlni az egyes tagállamok jogrendjébe. Konkrétan, hogy egy senki által meg nem választott, belső alkuval pozícióba került, a hazai jogrendben félvakon tapogatódzó külföldi hivatalnok átveheti-e a magyar parlament jogkörét? Akik utálják Vikust azok most azt mondják erre hogy "igen igen nagyon is"

Így működik már ősidők óta az "oszd meg és uralkodj"

Állítsatok lovasszobrot Neelie Kroenak!

Netuddki. 2012.04.25. 12:03:31

Nem baj fijugg, legalább 2 évig ne költsétek el a végkielégítéseteket ha kaptok! Ki tudja, hátha a következő kormány be fogja szedni azt a 98% adót... XD

Leevanclif 2012.04.25. 12:07:06

@Ludovikás Levente:
Két dolgot még mindig nem tudunk:
Mi a véleményed a különadóról?
Mit keres Oszkó a wizérben? :-))

Kutchek (törölt) 2012.04.25. 12:10:40

@Ludovikás Levente: "Konkrétan, hogy egy senki által meg nem választott, belső alkuval pozícióba került, a hazai jogrendben félvakon tapogatódzó külföldi hivatalnok átveheti-e a magyar parlament jogkörét?"

1.Mi, európai polgárok megválasztjuk az Európai Parlament képviselőit, azok megválasztják az Európai Bizottság tagjait.

2.Mi, magyar választók megválasztjuk a Parlamentünk képviselőt, azok megválasztják a magyar kormány tagjait.

Az, hogy egy EB tisztségviselő félvakon tapogatózik a magyar ügyekben, nem mentesíti a magyar parlament képviselőit, hogy félvakon tapogatóznak a magyar ügyekben. /Pl.: a Szll 2.0-ról max. ha tízen tudtak/

Amúgy egy éve Orbán is erősebb, központosított EU-t szeretett volna....

Ludovikás Levente 2012.04.25. 12:12:23

@mizrolist: "a háttéregyeztetésen megállapodsz valamiben és teljesen az ellenkezőjét csinálod"

Ahogy írtam, ez az állítólagos különbség inkább csak hangsúlyeltolódást jelentett, nem pedig azt hogy teljesen ellenkező.

De egyébként is elég furcsa az eset.

Nekem az jutott eszembe, hogy olyan ez, mint amikor egy srác azt mondja a lánynak, hogy édesem én mindent hajlandó vagyok megtenni érted amit csak akarsz. Erre a csajszi olyat szól hogy akkor most ide a bankkártyádat aztán húzz el gyorsan. Ha pedig ellenkezik a szemébe vágja hogy hazudott neki.

tarackos 2012.04.25. 12:13:42

@Ludovikás Levente: Ez annyira nem necces, hogy felvétel van róla. Nem arról amit zárt ajtók mögött mondott Navra hanem amit utána, ugyanis azt sem tartották be.

A szakma alapvető szabályait már az megszegte aki mást mond bent mint amit kint. Azért van bent, hogy ami ott elhangzik ne kerüljön jegyzőkönyvbe nem pedig azért, hogy átverjék egymást...

zsebatya 2012.04.25. 12:19:15

@Ludovikás Levente: Nem tudom miért, de az a gyanúm, te magad is sejted, milyen nagy butaságot írtál. Jó szándékodat kétségbe vonni nincs jogom, de óriási tájékozatlanságot sejtek Benned az EU mibenlétét illetően.

Ludovikás Levente 2012.04.25. 12:20:34

@Kutchek: "Mi, európai polgárok megválasztjuk az Európai Parlament képviselőit"

Mint például Bokros Lajost. Nem akarom ezt túlpoénkodni, de tele van az EP ilyen senki által közvetlenül meg nem választott semmirevalókkal

Kutchek (törölt) 2012.04.25. 12:21:21

@Ludovikás Levente: "Erre a csajszi olyat szól hogy akkor most ide a bankkártyádat aztán húzz el gyorsan."

:))))

Most éppen mi kilincselünk azért "bankkártyáért"....

Kutchek (törölt) 2012.04.25. 12:24:54

@Ludovikás Levente: "Nem akarom ezt túlpoénkodni, de tele van az EP ilyen senki által közvetlenül meg nem választott semmirevalókkal"

Ez a magyar parlamentről is elmondható.
Ilyen a listás választás, már 22 éve...

sanyix 2012.04.25. 12:27:57

@_zulu_: lófasz lesz, nem nemulass...
Ez lesz "jól beszóltam a tévé előtt meg mertem csinálni, úgy meg mutattam már megint mit hogy kell csinálni, hallották a szomszédok is úgy megmondtam én" ez lesz
www.youtube.com/watch?v=BoDc1qjCukE

zsebatya 2012.04.25. 12:29:35

@Kutchek: A párhuzam közvetlenül nem igaz. A uniós parlamanetben a tagországokban megválasztott képviselők ülnek, igaz, meghatározott tagi arány szerint és listás rendszerből kijattolva. Így jut nekünk 24 szék, és hogy ki ül benne, az pártlistás alapon dől el - ennyiben mindenképpen igazad van. De az összetétel mégiscsak tükröz valami az adot tagország éppen aktuális politikai attitűdjéről és ebből a sok attitűdből áll össze az uniós parlament.

ob.szerver 2012.04.25. 12:29:54

@Ludovikás Levente:

"Mint például Bokros Lajost. ..... tele van az EP ilyen senki által közvetlenül meg nem választott semmirevalókkal"

Bokros Lajos az MDF EP listavezetője volt, tehát azok akik az MDF-re szavaztak, közvetlenül B.L-t küldték az EP-be.

Tehát:
a) tudatlan vagy
b) hazudsz
c) (ilyen opció nincs)

KopaszMercis 2012.04.25. 12:30:32

Navracsilovics egy budos szovjet ciganyfattyu...

A 98%-os ado sorsat meg mar akkor lehetett tudni, amikor csak 5 evre visszamenoleg terjesztettek ki nem 10...

Ennyi. Balfaszok vagytok. Balfasz nepnek balfasz kormany. Ezt erdemlitek szemet prolik.

Ludovikás Levente 2012.04.25. 12:34:13

@Rick Astley: "98%-os adorol nincs valami mondandod..."

Dehogynem, a szomszédom a Fletó embereként pont érintett volt benne. Azóta szegény csak panaszkodik, meg azt mondogatja hogy lesznek még itt változások. Remélem nem úgy ahogyan ő gondolja. Ekkora gennyládát én még a Fideszben se láttam, vagy az lehet hogy más környéken lakom

troll ellenpólus · http://trollhitvallas.blog.hu/ 2012.04.25. 12:34:17

A korábbi végkielégítések visszavételének erkölcsi oka volt, ami ma már nem áll fenn. Aligha állítható ugyanis párhuzamba a nyolc éven át tartó tatár dúlás és szabad rablás levezénylőinek végkielégítése a Nemzeti Együttműködés Rendszerében - pont az előbbiek által hátrahagyott romok eltakarítása érdekében - emberfeletti munkát végző politikusok, minisztériumi vezetők stb. javadalmazásával, kedves szerző. Az előbbiek örüljenek, hogy viszonylag kevesen ücsörögnek (még) a hűvösön közülük. Az utóbbiak kemény munkáját pedig meg kell becsülni: nem százmilliókkal meg nokiás dobozokkal, hanem tisztességes fizetéssel. Amibe a tisztességes végkielégítés is beletartozik.

KopaszMercis 2012.04.25. 12:36:40

@Ludovikás Levente:
Branermajszter ide figyelj.. nem az EU jott oda hozzank, hogy figyi ti mar csatlakozzatok, es hagyjatok fel az eltanult budos komcsi ruszki szokasokkal.. hanem forditva. Mi lattuk a kulturalt nyugati jo letet, es rajottunk, hogy jobb ma egy pershing a tanyamon, mint holnap egy ruszki az anyamon.. (legalbbis az orszag nem jobbikos komcsi fele rajott.. ok meg le vannak maradva). Szoval odakeredszkedtunk az asztalra, es amikor teliszajjal ordibalva odaszarik ez a melynovesu civilizalatal hulye ciganygyerek, aki olyan videki mint a gemeskut, es megis jar neki a miniszterelnoki megszolitas, akkor mit vagyunk felhaborodva, hogy rank szolnak?

Az o kozosseguk, es mi oda megyunk es belecsufitunk ezzel a gusztustalan "unortodox"-nak nevezett celtalan hulyegyerek durca hozzaallassal.. erdekes, amikro a ciganyok CSINALJAK UGYANEZT, akkor mennyire latjuk, hogy "igen ok jottek ide, akkor ok alkalmazkodjanak, es ne lopjanak meg legyenek tolvajok meg basszak meg a fiatalkoru lanyaikat".. de ha mi megyunk oda mas civilizaltabb nepek koze, mert MI akarjuk.. hangsulyozom, ugyanuyg mint a ahogy mi sem hivtuk a ciganyokat ide, minket sem hivtak nyugatra... akkor mar mit szolnak bele?

CCC...

Ludovikás Levente 2012.04.25. 12:37:48

@ob.szerver:
Akkor legyen a te képviselőd Bokros Lajos, az MDF képviseletében az EP konzervatív frakciójából!

KopaszMercis 2012.04.25. 12:38:31

@troll ellenpólus:

BÁÁÁÁÁÁÁÁÁHHHH.... és nem röhögted el.

Ne haragudj, de a legnaplopóbb brigád a fidesz az egész parlamentben :)))

KopaszMercis 2012.04.25. 12:40:02

@Ludovikás Levente:
Hát annak az apolatlan idióta bajuszkirálylánynak több esze és szaktudása van, mint az összes parlamenti képviselőnek összesen...

sisifux 2012.04.25. 12:41:52

@Ludovikás Levente:

"Mint például Bokros Lajost. Nem akarom ezt túlpoénkodni, de tele van az EP ilyen senki által közvetlenül meg nem választott semmirevalókkal"

Én sem akarom túl poénkodni, de Deutch Tomiról mi a véleményed semmirevalóság kapcsán?

Ludovikás Levente 2012.04.25. 12:42:25

@KopaszMercis:
A stílusodból ítélve te már meg is előzted a művelt nyugati világot

Ringlósztár 2012.04.25. 12:43:33

@Ludovikás Levente:
Tényleg furcsa, mert Kroes nem ismerte a fideszes hiszekegyet, miszerint ne arra figyeljen, amit a fidszes hazudik, elég csak arra, amikor lop.

Ludovikás Levente 2012.04.25. 12:44:45

@sisifux: "Deutch Tomiról mi a véleményed semmirevalóság kapcsán?
"

Dettó. Az EP egy idiótáknak kitalált Éden Hotel

KopaszMercis 2012.04.25. 12:45:22

@Ludovikás Levente:
Látom a mondandó lényege bonyolultnak bizonyult, így fenn akadva olyan szavakon, amiken amúgy 4-5 éves kor felett már csak súlyos fogyatékkal élőknek illik kattogni replikáztál egy nagy 0-at..
Ez mar majdnem cikibb, mint az, hogy a fideszre szavaztál.. :)

KopaszMercis 2012.04.25. 12:46:06

@Ludovikás Levente:
A Viktor még ott van vajh.. gondolom ezexerint otthon érezte magát...

sisifux 2012.04.25. 12:49:21

@Ludovikás Levente:

"Az EP egy idiótáknak kitalált Éden Hotel"

Ez így talán túlzás, de Tomi-nak igen.

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2012.04.25. 12:49:39

én azt sem értem, miért kapnak egyáltalán végkielégítést. gyakorlatilag amikor megválasztásra kerülnek, 4 évre kerülnek a helyükre. 4 évre szól a szerződésük, amit meg lehet hosszabbítani, ha jól végzik a munkájukat, és a "nép" elégedett velük. ha rosszul végzik a munkájukat, leváltásra kerülnek amikor lejár a szerződésük.
hol van még egy olyan munkahely, ahol a szerződés lejártakor a szar munkás még végkielégítést is kap?

mizrolist 2012.04.25. 12:51:44

@Ludovikás Levente: a probléma a következő az én olvasatomban: Navracsics azt mondta az EP-ülésen, hogy együttműködnek, amennyiben az ajánlások nem ütik a magyar Alkotmányt. Nyilván nem is lenne szép tőlük, ha alkotmányellenes dolgokat kérnének... csakhogy a Fidesz házon belül simán benyújtott nem egy alkotmányellenesnek bizonyult törvényjavaslatot, és amikor az AB ezért jelezte, hogy mit nem lehet, akkor
a) megvonták tőlük a jogkört, hogy vizsgálhassák a témakört;
b) beleírták az Alkotmányba közvetlenül az alkotmányellenes szabályt.

Kérdem én, kétharmaddal mi gátolja meg a Fideszt, hogy bármikor olyan módosítást nyújtson be, ami után az addig elfogadható európai javaslat hirtelen alkotmányellenessé válik? (igen, cinikus vagyok, mert ezt simán kinézem belőlük)

Roy 2012.04.25. 12:57:28

@troll ellenpólus: "Aligha állítható ugyanis párhuzamba a nyolc éven át tartó tatár dúlás és szabadrablás levezénylőinek végkielégítése ...."
Ez valóban így igaz. Az elmúlt nyolc évben is loptak, de nem ilyen pofátlanul, nyiltan, és ilyen sokat mint az elmult alig két évben. A tatárdúlás se okozott ilyen kárt mint a kedves vezetőnk.
De látom te mindennel meg vagy elégedve. Az még véletlenül se zavarjon, hogy az ország romokban, az emberek meg egyre rosszabbul élnek ennek az agyament kormány tettei miatt.
Össze-vissza hazudoznak.
Újab, és újabb sarcokat vetnek ki az emberekre. Közben ők meg jól élnek.
27%-os ÁFA, mobil adó, banki tranzakciós adó, stb.
Ezt midnazért, mert bevezették a 16%-os SZJA-t, amivel több száz milliárdos lyukat ütöttek a költségvetésen. Ezzel az SZJA-val a magas jövedelműek jól jártak míg az alacsny jövedelműek több ezer forintot vesztettek.
Remélem, hogy ez a banda is egyszer elnyeri "méltó jutalmát".

2012.04.25. 13:17:38

@Ludovikás Levente: ja, foleg azok a mozdonyvezetok meg tanarok a nagy gennyladak, akik 40 evnyi muszak utan lettek megvagva milliokkal :-) patkany nepseg, mi?

Pipas 2012.04.25. 13:20:51

@Roy: "Ezt midnazért, mert bevezették a 16%-os SZJA-t, amivel több száz milliárdos lyukat ütöttek a költségvetésen."

A számok mást mondanak.

2012.04.25. 13:21:22

@Bogoj: mozdonyvezeto 40 ev utan miert kap vegkielegitest? szerinted? elolvastad egyaltalan a postot?

nósumifan 2012.04.25. 13:32:39

@Ludovikás Levente: szépen végigmész a demagóg válaszokon, amit vezéredék próbáltak beadni.
De kár a szóért: jellemtelen, hazug g..cik.
Erre mi a hivatalos fideszreakció?
Idézd lécci!
Köszönöm!

Navracsics (is) meg nyugodtan elmondhatná magáról minden egyes hazug megszólalásakor:
"Nem adhatok mást, csak mi lényegem..."

nósumifan 2012.04.25. 13:41:29

@mizrolist: :-)
"...a szakma íratlan szabályainak a megszegését jelenti, amikor a háttéregyeztetésen megállapodsz valamiben és teljesen az ellenkezőjét csinálod. A Fideszre ez erősen jellemző európai ügyekben... "

IS!!!

Roy 2012.04.25. 13:50:35

@Pipas: "A számok mást mondanak"
Még is mit?

vejnemojnen1969 2012.04.25. 13:58:32

Inkább örülni kellene a hírnek! Ez ugyanis azt jelenti, hogy a fiúk már mindenkit kirúgtak akit akartak, mindenütt ott a saját ember. (Akiknek jár majd a megélhetéshez szükséges néhány millió).
Tehát aki még most is a régi helyén van, megnyugodhat...
Nem csak a végkielégítés pofátlan hanem az OV-banda is!

[megmondoember] 2012.04.25. 14:05:12

@tarackos: "Navra lement kutyába. Egyre méllyebre süllyed ez az ember. Remélem soha többé nem engedik diákok közé..."
Mindig is ott volt. Tökéletesen illeszkedik a Fidesz a valóságtól, a jogállamtól és bármiféle pozitív értelmű morálisságtól fényévekre lévő gárdájába, akiknek tagjai vagy eleve szociopaták vagy sosem szembesülnek azzal a ténnyel, hogy mennyire el vannak tévelyedve, hiszen csak saját talpnyalóik veszik körül őket. Navracsics esetében ezek a tőle függelmi viszonyban lévő hallgatók, akik nagy része vélhetően gondolkodás nélkül szembeköpné, ha nem függene tőle a zárójegye, és végső soron a diplomája.

[megmondoember] 2012.04.25. 14:09:35

@mizrolist: "a probléma a következő az én olvasatomban: Navracsics azt mondta az EP-ülésen, hogy együttműködnek, amennyiben az ajánlások nem ütik a magyar Alkotmányt. Nyilván nem is lenne szép tőlük, ha alkotmányellenes dolgokat kérnének..."
A baj az, hogy ez a kijelentés akkor így a nesze semmi, fogd meg jól esete. A 2/3 birtokában ugyanis bármikor módosíthatnak alkotmány, ill. bármikor módosíthatják úgy, hogy az amit az EU kér alkotmányellenes legyen. Kvázi ez az ígéret ha valóban így hangzott el (amin nagyon meglepődnék, ill. azon, hogy ha Kroes kisasszony valóban benyelte volta és nem látott volna át rajta, lévén ő azért nem ma csöppent a politikába) akkor ez gyakorlatilag azzal egyenlő, mint ha semmit se mondott és vállalt volna, hiszen ez egyetlen egy kérés ill. módosítás végigvitelére sem kötelezi őket, még ígéret szintjén sem. Bár egyébként is tudjuk, hogy az ilyan Navracsics féle utolsó szarházik szava mit ér.

dr Smittpálelnökúr 2012.04.25. 14:14:28

@Ludovikás Levente: Arra még mindig nem válaszoltál, hogy mi a véleméyned a 98%-os különadó eltörléséről?

Az nem érdekel, hogy a szomszédod érintett volt az ügyben, azt akarjuk tudni, hogy szerinted a fideszes kifieztések 2 millió felett erkölcsösek-e?

mizrolist 2012.04.25. 14:15:26

@[megmondoember]: tudom, ezt írtam én is utána :)

2012.04.25. 14:19:00

@dr Kangörény: Lehet hogy nem erkölcsösek, de majd jól beleírják az alkotmányba hogy mégis az. Na.

Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára 2012.04.25. 14:22:50

És már megint a szokásos forgatókönyv:

I.: Újfent kiderül valami egetverően nagy fityiszes disznóság.

II.: Születik róla egy poszt.

III.: Megjelenik egy naridroid, aki bedob valami tök mást, hogy elterelje a szót a bálványaira nézve rettenetesen kínos és védhetetlen szemétségről, a többi kommentelő pedig szépen besétál az utcájába és elkezdenek csámcsogni a narancshuszár gumicsontján.

2012.04.25. 14:28:50

@Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Nem sétálunk, menjenek a picsába. Gusztustalan, a törvényeket (és az alkotmányt) a saját zsebükhöz igazító geci banda. Így jó? :-)
Valaki gründoljon már egy normális jobboldali, konzervatív pártot. Mert igény az lenne rá.

samo541 2012.04.25. 14:51:19

erről Sickratman egyik műve jut eszembe, amit egy kis frissítéssel újra időszerűvé lehetne tenni:D

Sickratman : Mi a szar ezen a magyar ugaron?

Egy kérdéssel kezdem, figyelj nagyon:
Mi a szar ezen a magyar ugaron,
mi a szar ezen a magyar ugaron?
Hogy mindenki hülye a jobboldalon.
Az Orbán Viktor itt a pápa,
az apjának meg elég a bánya,
a Pokorni Zozi aki folyton hazudik,
az édesapja meg csendben besúgik.

A rusnya bajszú, a Kövér a köteles,
a szocikat segítette győzelemre, röhejes.
Vagy ott van a Lovas, a nemzet gyöngye,
miért nincs a szívén még a sírhant göröngye?
Vagy a Csurka István, a zsírsámán,
a szívében miért nem pihen a jégcsákány?

Vagy a Bencsik András, a kommunista múltú,
az ítéletem kés általi búcsú.
Vagy az a féleszű Grespik László,
zsinórt a nyakába azt' lógjon a tapló.
A k*rva apjukat vagy k*rva anyjukat,
II: a k*rva anyjukat a k*rva anyjukat. :II

Na, újra veszem, hogy kit mire ítélek,
és az ítéletvégrehajtásra mindenkit felkérek.
Ha mentek az utcán, és jönnek a tetvek,
az ítéletem rájuk ezek lesznek.
Orbán Viktort élve megnyúzni,
Lovas István kiherélni, kibelezni,
Kövér Lászlót lámpavasra kötni,
Csurka Istvánt jégcsákánnyal ütni,
Bencsik Andrást késhegyre szúrni,
az összes Magyar Nemzet-est torkon rúgni.
Mit tettek a parasztok, hogy így beszélek?
Na, találomra, gyorsan egy példát nézek.

....
(Ezt a részt inkább törlöm, mert olyannak néznének amilyen nem vagyok)

Üssed, verjed, kúrjad, szúrjad, vágjad, akasszad!
Élve ne hagyjad! Figyelj, én tőled csak egyet kérek,
tisztítsd meg tőlük az emberiséget,
balra át, balra át, áldja meg az Isten Horn Gyulát!
balra át, balra át, áldja meg az Isten Horn Gyulát!
balra át, áldja meg az Isten Horn Gyulát!

tarackos 2012.04.25. 14:55:02

@[megmondoember]: Bízom benne, hogy ezt tennék a diákok de biztos azért nem lennék benne. Sajnos.

Lasombra 2012.04.25. 14:55:23

@_zulu_:
normális pártra minden oldalon igény volna. ld párt nélküli szavazópolgárok aránya.

persze a legégetőbb probléma ezeknek a seggszájú retardáltaknak - akik épp a teljhatalomban lubickolnak - a cseréje volna.

de sajnos én pesszimista vagyok. félek, hogy a fidesz zrt. tényleg a magyar szellemi és erkölcsi rögvalóság tökéletes leképeződése. :(

Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.04.25. 14:57:09

"A minden idők Orbán-kormányainak egyik legízléstelenebb törvényével létrehozott 98 százalékos különadó egy még annál is ízléstelenebb jogszabállyal megszűnik" - jaj, ne nevessétek már ki magatokat, demokretének... Ha titeket sújt, az ízléstelen, ha másokat nem, az is?

Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.04.25. 14:57:58

"A minden idők Orbán-kormányainak egyik legízléstelenebb törvényével létrehozott 98 százalékos különadó egy még annál is ízléstelenebb jogszabállyal megszűnik" - jaj, ne nevettessétek már ki magatokat, demokretének... Ha titeket sújt, az ízléstelen, ha másokat nem, az is?

papageno 2012.04.25. 15:00:50

@_zulu_: egy normális baloldali is ugyanannyira lenne szükség. Nem?

Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.04.25. 15:06:14

No, gyerekek, mivel kezdek arra gyanakodni, hogy Poldi bá' tényleg nem tudja az igazságot (és szokásával ellentétben ezúttal nem szántszándékkal hazudozik), valamint megsajnáltam a szegény, tudatlan (ám tudatlanságukban gátlástalanul, görcsösen fröcsögő) posztolókat is, beavatlak benneteket az igazságba.
Az Unió kiemelt követelése volt a szabály azonnali eltörlése, enélkül Magyarország nem kaphatna hitelt az IMF-től.

2012.04.25. 15:07:18

@Szabó Zoltán fél évet kapott: Mert szerinted az teljesen normális, hogy a fiúk úgy módosítanak törvényeket, hogy az ő zsebüknek jó legyen? Ez etikus, erkölcsös magatartás? Elmennek a büdös k. anyjukba.

Észmegálló 2012.04.25. 15:07:35

@Szabó Zoltán fél évet kapott: "Ha titeket sújt, az ízléstelen, ha másokat nem, az is?"

Ennyire egyszerű nem lehetsz! Elképzelni sem tudom, hogy ennek az abnormalitását - normális ésszel gondolkodó - valaki ne fogja fel. Vagy mégis? Ezt teszi a narancsköd? Hihetetlen!! Ha így van, nagyobb a baj, mint hittem.

2012.04.25. 15:08:46

@Szabó Zoltán fél évet kapott: Az hogy mire van igény, majd kiderül. De ha mégis van, és lesz, akkor a fidesznek annyi. Az MSZMP is azt hitte, hogy örökké tart, aztán lám lám...

2012.04.25. 15:09:18

@papageno: Nekem nem, mert nem vagyok baloldali. Ettől még persze másoknak lehet ilyen igénye.

Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.04.25. 15:10:07

@Észmegálló: most éppen fröcsögsz, vagy ez már az érvelés? Nem érted?! Ha eltörölnek egy, a kommunisták szerint ízléstelen törvényt, az ízléstelen? Meghozni is, megtartani is, eltörölni is ízléstelen? Csak egy pókpukinyit nem vagytok szemellenzősök? ;)

2012.04.25. 15:10:19

@Észmegálló: Lehet hogy közéjük tartozik a koma. Akkor nem feltétlenül buta, csak bandabéli.

Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.04.25. 15:11:32

@_zulu_: nem, szerintem ez abszolút természetellenes és visszataszító. Nagyon sajnálom, hogy Barroso-ék ilyen ocsmány törvényeket csikarnak ki a magyar törvényhozókból. :(

Stringer 2012.04.25. 15:12:00

Sebaj.
Amíg a zemberek elhiszik, bólogatnak, "Vik-tor, Viktor" és békamenet van, amíg mindenért úgyis a nyócév meg gyurcsány a hibás - addig miért ne csinálnának azt, amit akarnak? A zistenatta nép úgyis megválasztja őket, ha másképp nem, hát 1 fordulóban, 1/3 arányban - a győztes mindent visz elve alapján 200/200 arányban.

Navra, Kubatov, Kövér, Lázár - megteszik mindig, amit kell. És ne legyenek illúziók, a másod-harmadvonalbeliek sem különbek, csak (még?) nem jutottak ilyen szerephez.

Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.04.25. 15:12:27

@_zulu_: no ez pl. hányadék. Az, hogy szemtől szembe egy szirénázó belvárosi nem mer nyilatkozni.

tomwar 2012.04.25. 15:12:54

@Szabó Zoltán fél évet kapott:
A visszamenoleges hatalyu torvenykezes, na az izlestelen es jogtalan.
A nagyosszegu vegkielegitesek visszaszerzesenek ezen modja szinten az.
A cimborak kimentese vegkepp.
Az eltorlese pedig igy ebben a formaban az utolso csepp a poharban.
Embert baratjarol...ha barki ezert vedi a Fideszt, epp oly utolso aljas gazember, mint azok.
Mint te...

2012.04.25. 15:13:34

@Szabó Zoltán fél évet kapott: Na, mondom én hogy bandatag vagy. Ilyen bennfentes csak az lehet.
Ami meg a fröcsögésünket illeti komám, az az idiótaságotok következménye, és örüljetek, amíg csak fröcsögünk. Az meg hogy te bennfentesként több infomációval rendelkezl mint mi, z nem a te szed, hanm a mi szavazataink következménye. Úgyhogy hátrébb az agarakkal tahó fideszes politikus barátom.

tomwar 2012.04.25. 15:13:59

@Szabó Zoltán fél évet kapott:
Az unio kovetelte. Ja.
VISSZAMENOLEG IS?

Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.04.25. 15:14:18

@_zulu_: ha van igény egy normális baloldali pártra, akkor hol marad már? Csak nem "rettegtek"? :DDD

Észmegálló 2012.04.25. 15:14:40

@Szabó Zoltán fél évet kapott: Ha neked ez fröcsögés, akkor fröcsögök. Te tényleg nem érted??? És még én vagyok szemellenzős??? Sőt, az én ..... anyámat! Hihetetlen .... Nem tudom, hogy sajnáljam vagy megvessem az ilyen észjárásúakat.

milyen szép a Vértes, ó 2012.04.25. 15:16:11

@Szabó Zoltán fél évet kapott:

Nem csak a kommunisták (kik is azok?) szerint ízléstelen, és nem önmagában az eltörlése ízléstelen. De örüljünk, hogy ennyi aggyal annyit fel tudsz fogni, amennyit, Barbi.

2012.04.25. 15:16:54

@Szabó Zoltán fél évet kapott: Olvassál már figyelmeseben, hol igényeltem én baloldali pártot? Rettegni meg szerintem nem nekem, a becsületesen éhbérért dolgozó magyar embernek kell, hanem a sok megélhetési politikus gecinek. Pártállástól függetlenül.

papageno 2012.04.25. 15:17:29

@_zulu_: Mindkét oldalra, és mindkét oldalon normális, képzett politikusokra lenne szükség.
Csak a kettő együtt létezve lehet(ne) garancia egy demokratikus rendszerre. Aztán, hogy a választók közül ki a jobb és ki a baloldali, az eldől a szavazásnál.
Éltél, ill. nagykorú voltál már, amikor csak egy "oldal" létezett és komédia volt a szavazás?

Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.04.25. 15:18:25

@_zulu_: látom, kapkorászol a billentyűzet után. Viszi el a nővérke? Vagy Minidúcse tiporja a sajtószabidat?
:D
Ezekkel az információkkal ti is rendelkeztek, ugyanis megküldtük a ballib sajtó maradék roncsainak. De nini, "elfelejtették" közölni...

milyen szép a Vértes, ó 2012.04.25. 15:18:27

@Észmegálló:

Azért, mert buta, sajnáld, azért, mert hangos és jellemtelen, vesd meg. ;-)

Észmegálló 2012.04.25. 15:18:27

@Szabó Zoltán fél évet kapott: Ha a fideszben lett volna egy "pókpukinyi" (idézet tőled) tisztesség, akkor azt a jogszabályt 2015. január 1. hatályba lépéssel hozzák meg. Ezt sem érted ugye?

tomwar 2012.04.25. 15:20:00

@Szabó Zoltán fél évet kapott:
Te vakon es suketen hogy a faszba tudsz gepelni!?

98%-os kulonado, kiveve a cimborak (Szasz es masik gyoker), majd ket ev utan semmi ilyesmi, nehogy a tobbi haver is rosszul jarjon. EZEK A TENYEK, es ebben semmi gyurcsanyista nincs.

Mindezt az Unio kovetelte.

2012.04.25. 15:20:13

@papageno: Igen nagykorú voltam. S én nem azt írtam, hogy egy oldal, egy párt kell, azt írtam hogy NEKEM mire van igényem. De teljesen természetes számomra, hogy MÁSOKNAK meg másra lehet. Ez a demokrácie, nem?

Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.04.25. 15:22:48

@Észmegálló: mint írtam, az eltörlés szerintem is ízléstelen, pedig ha valaki, akkor aztán én nem vagyok komcsi. Ismerkedj a betűvetéssel, öreg!

milyen szép a Vértes, ó 2012.04.25. 15:23:20

@tomwar:

A fideszes szabadrablásért részben Gyurcsány a felelős, részben az Unió miatt kénytelenek. Nem ismered a mélyszerencsétlenek "érv"rendszereit? :)

tomwar 2012.04.25. 15:26:22

@milyen szép a Vértes, ó:
Nos, ket partra biztosan tudtam, hogy nem voksolok 2010-ben: MSZP es Fidesz.
2014 ez kisse bovul, a DK-val es a Jobbikkal.

Az MSZP kapitalis bune, hogy rankszabaditottak ezt a saskahadat.

Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.04.25. 15:26:44

@tomwar: nem mindezt. Csak aaz eltörlést. Mert annyira azért nem idétlenek, mint Poldi bá'.

genyamagyar 2012.04.25. 15:27:20

@Szabó Zoltán fél évet kapott: "mit tudsz te a Fideszre nehezedő nyomásról az Unióban"

Majd visszasírják ezt a fideszesek a börtönban. Ott egy kicsit más nyomás lesz! :DDDD

milyen szép a Vértes, ó 2012.04.25. 15:28:24

Ez mondjuk érdekes: ha az Unió követelése volt a dolog, akkor miért felejtették el ezt eddig megemlíteni, és miért magyarázzák más hülyeségekkel (amikor lassan minden lopásukra azt mondják, hogy a zunijó kényszerítette őket)?

genyamagyar 2012.04.25. 15:28:25

@tomwar: "Az MSZP kapitalis bune, hogy rankszabaditottak ezt a saskahadat."

Tévedés! A náci fidesz-sajtónak és a buta magyar embereknek a bűne.

papageno 2012.04.25. 15:29:42

@_zulu_: Nekem mindkettőre igényem lenne, mert egyik nélkül a másik nem is értelmezhető!
Nem állítottam, hogy az egyik, vagy a másik a jobb. Az emlékeim szerint, amióta van választék, amire szavazni lehet, azt tudjuk csak eldönteni, hogy melyik tartjuk a kisebb rossznak. Ennek megfelelően csak vesztesek voltak. Ahogy látom, '14-ben sem lesz jobb a választék. Sajnos

Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.04.25. 15:31:27

@genyamagyar: ja igaz, ha buktok, mint félvak Romwalter a piros ultit, akkor a kártyapartner és szurkolói a g×ládák.

tomwar 2012.04.25. 15:31:48

@Szabó Zoltán fél évet kapott: Es a Fidesz megroppant a koveteles sulya alatt...tudom, mar irtad....
Az, hogy vegtelenul igazsagtalan volt, es hazug, es jogtalan, az nem zavar. Ez a bajom.

genyamagyar 2012.04.25. 15:31:53

@Szabó Zoltán fél évet kapott: Ott leszek bizony! Egy tekintélyes gumibottal.

Majd veled kezdem!

milyen szép a Vértes, ó 2012.04.25. 15:32:16

@Szabó Zoltán fél évet kapott:

Mármint van rá forrásod is, hogy ez uniós elvárás volt?

És az az apróság, hogy lelkesen magyarázzák mással (hülyeségekkel értelemszerűen)? Á, gondolom, ennyire bonyolult dolgokkal már nem kellene próbálkoznom. :)

tomwar 2012.04.25. 15:33:01

@Szabó Zoltán fél évet kapott:
Nem csak parlamenti partok leteznek....

tomwar 2012.04.25. 15:33:58

@Szabó Zoltán fél évet kapott: EZ HOGY JON IDE?
Szeretem a hazam, epp ezert faj ennek a csurhenek a garazdalkodasa, mert eroszakot tesznek a hazamon.

milyen szép a Vértes, ó 2012.04.25. 15:34:43

@tomwar:

Az ő hazája a Fidesz, nem Magyarországra gondolt.

Észmegálló 2012.04.25. 15:35:09

@Szabó Zoltán fél évet kapott: "rugdald a fejét és lődd ki a szemét. Abban már van gyakorlatotok."

Mi vaaaaaan??? Megártott a kannás bor? Áruld már el, hogy ezt melyik hsz-emre írtad!
Tacskófüles? Ez szép. Azt, most hagyjuk, hogy ezért az unokám bokán rúgna, de arról mesélj, hogy honnan veszed a bátorságot mások sértegetéséhez. Az anonimitásból? Bátor helytállás, gratulálok hozzá.
Amúgy meg elárulom neked, hogy a Fideszre az Unióban nehezedő nyomásról lehet némi fogalmam, ha másból nem, akkor azért mert közel 40 éve jogász vagyok. Van némi fogalmam, a nemzeti és az Uniós jogról, így a jogtiprásról is.

milyen szép a Vértes, ó 2012.04.25. 15:37:06

@Észmegálló:

Fidesztroll a legaljából - aki a szerelmeit kritizálja, az komcsi, zsidó, libsi, illetve Gyurcsánnyal együtt lőtte ki ezrek szemét (biztos van még más is) ;-)

Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.04.25. 15:39:09

@tomwar: a Toronyőrbe próbálsz életet pumpálni? :DDD Vagy... csak neeeem?:) Az SzDSz-be? :DDDDDDDD

tomwar 2012.04.25. 15:39:36

@Szabó Zoltán fél évet kapott: Ha en frocsogni kezdek, az nem ez lesz...szoval hatrebb az agarakkal.

tomwar 2012.04.25. 15:41:38

@Szabó Zoltán fél évet kapott: Nos, hogy en kire-mire gondolok, legyen az en titkom. De ha megkacagtat, legyen a Ketfarku Kutya Part.
Nem rosszabb a mostaniaknal.

Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.04.25. 15:42:05

@Észmegálló: a sértegető, mocskosszájú trollokat szoktam visszakézből móresre tanítani. Ez történt veled.

2012.04.25. 15:44:28

@Szabó Zoltán fél évet kapott: Nagyon megleplek, ha elárulom neked hogy soha nem voltam baloldali, és 1998-2010 között mindig a fideszre szavaztam?
Na bazmeg, ennyire arrogánsak és szarok vagytok, hogy már a törzsszavazóitok is lemorzsolódnak. Szopás lesz itt, nem megnyert választás. Mehettek Fletó után a levesbe.

Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.04.25. 15:49:46

@_zulu_: jól ismert népszavás trükk. "Idáig megrögzött fideszes voltam, de mot Orbán átlépett egy határt. Ez volt az utolsó csepp a pohárban" - írta régi, kedves olvasónk.

:DDDD

tomwar 2012.04.25. 15:49:46

@Szabó Zoltán fél évet kapott:
Gyurcsanyzombizol, mikor egyertelmuen leirtam, hogy NEM vagyok a hive, s nem voltam.

Mi ezen a bonyolult?

nu pagagyí 2012.04.25. 15:54:10

Nem a végkielégítések voltak pofátlanok, hanem a 98%-os adó a törvény szerint járó kifizetésekre. Ami irritálta a közvéleményt az törvénytelen is volt, mint a BKV gazdasági vezetőjének engedélyezési utat kikerülő, saját maga részére kiutalt extrajuttatása. Utóbbi esetben elégséges lett volna bíróságra adni az ügyet.

2012.04.25. 15:55:06

@Szabó Zoltán fél évet kapott: Nagyon el vagy tévedve. Én igazat írtam, ha nem hiszed el a te bajod. Bele fog még érni a kezetek a húgyos vödörbe, ne agódj.

Farkantoán Chatpartner 2012.04.25. 15:55:44

@Szabó Zoltán fél évet kapott: úgy látom, komám, nagyon belelovallottad magad Ovi sejhajába...

Farkantoán Chatpartner 2012.04.25. 15:56:32

@Szabó Zoltán fél évet kapott: ez itt nem alkalmas, mert zulu nem azt írta, hogy fideszes. (Vagy kár beléd a szó?)

tomwar 2012.04.25. 15:56:41

@Szabó Zoltán fél évet kapott: Ez a kulonbseg kozottunk, en nem tagadnam.
Csak nem lenne igaz.
De ez szamodra ugy is ertelmezhetetlen.

2012.04.25. 15:56:56

@Farkantoán Chatpartner: Ha érvényesülni akar a galeriben, kénytelen. Ott csak egy hím szopat, a többi csak szop.

Farkantoán Chatpartner 2012.04.25. 15:59:09

@milyen szép a Vértes, ó: valószínű, hogy fidesztroll, viszont nem zsidózott, úgyhogy te se legyél sunyi.
Egyébként pont az ilyen alantas szemétségek etetik a trollt, amit idetettél.

Lasombra 2012.04.25. 15:59:57

látom, megérkezett az ügyeletes narancs munkatárs.
gyerünk, Szabó elvtárs toljad, dolgozz meg a pénzedért. ahogy nézem még csak két hónapos a regisztrációd, nem telt még le a próbaidőd az agitprop osztályon. hajrá...

@Szabó Zoltán fél évet kapott: amúgy nem az a gusztustalan, hogy eltörlik ezt a szart, hanem hogy így időzítik, hogy csak a másik szopjon. amikor meg ők is belecsúsznának, hogy legalább egál legyen (lásd a Ki mint vet c. mondást), akkor hirtelen jön az "EU kiemelt követelés volt" kártya.
mintha eddig nem fostátok volna le magasról, hogy mit akar az EU. a másik hatszáznyolcvan EU követelést ilyen jó fiú módjára végrehajtottátok?
akkor meg?

mondok egy párhuzamot:
Mostantól minden kommentelő kap egy kurva nagy sallert. Ebben semmi részlehajlás nincs, mindenkire univerzálisan alkalmazzuk, ábécé sorrendben visszafelé haladva.
Ez már eleve egy hülye szabály, joggal idegesít fel mindenkit alapból is.
De még sokkal idegesítőbbé válik, amikor miután végigpofoztam a többieket, a M betűnél kitalálom, hogy ez igazából egy hülye szabály volt, ezért eltörlöm.
Majd az összes M-Zs betűstől, aki szóvá tette, megkérdezem ártatlan szemekkel, hogy most akkor az a baj, hogy bevezettem vagy az hogy eltörlöm, döntsétek már el! Nektek semmi sem jó.

Elég olcsó, átlátszó, óvodás eljárás.
Kábé ezen a szinten dagonyáztok a pártnak álcázott bűnszövetkezeteddel.
Csak szólok.

Farkantoán Chatpartner 2012.04.25. 16:05:20

@Lasombra: tegyük fel, mindenki megérdemelte Z-től Á-ig (úriember Zs-t nem mond). Akkor azért legalább a részsikernek örüljünk...

sanyix 2012.04.25. 16:12:21

@milyen szép a Vértes, ó: és milyen igaz... ki miatt is kapott a fityisz 2/3-ot? Hát igen a pinokkió gyűlölet hozott nekik legalább 1/3-ot ebből.

Lasombra 2012.04.25. 16:13:26

@Farkantoán Chatpartner: ha ezt tesszük fel, akkor valóban örülhetünk egy "erősen szelektív" részsikernek.
de félek, még ez a premissza sem helytálló. mármint, hogy mind megérdemelte. (ld néhány több évtizedes munkaviszonnyal rendelkező közalkalmazott, pl tanár)

látjátok feleim szümtükkel 2012.04.25. 19:59:29

@Ludovikás Levente: "98%-os adorol nincs valami mondandod..."

Dehogynem, a szomszédom a Fletó embereként pont érintett volt benne. Azóta szegény csak panaszkodik, meg azt mondogatja hogy lesznek még itt változások. Remélem nem úgy ahogyan ő gondolja. Ekkora gennyládát én még a Fideszben se láttam, vagy az lehet hogy más környéken lakom "

Nekem sajnos a látókáim már nem húszévesek, de egyiket szívesen kölcsön adom, hogy jobban lásd a tényeket. Meg a gennyládákat " ...a Fideszben..."

Most mondják, hogy a 98 %-os adót nem megszüntetik, hanem kivezetik. Mit gondolsz a szomszédod kedvéért? Hiszen igaza van szegénynek, tényéeg lesznek ( vannak ) változások. csak azt nem akarod meglátni, hoyg nem a nép, hanem a haverok ( te is? ) kedvéért.

Mondjuk és a nem első osztályu szemeimmel egy gennyládát sem láttam még egyik pártban sem, a Fideszben sem. Megírhatnád, hogyan is néz ki.

látjátok feleim szümtükkel 2012.04.25. 20:01:37

@troll ellenpólus: "Az utóbbiak kemény munkáját pedig meg kell becsülni: nem százmilliókkal meg nokiás dobozokkal, hanem tisztességes fizetéssel. Amibe a tisztességes végkielégítés is beletartozik. "

Most röhögjünk, vagy sírjunk a tisztességes munkán?

látjátok feleim szümtükkel 2012.04.25. 20:09:56

@_zulu_: "Valaki gründoljon már egy normális jobboldali, konzervatív pártot. Mert igény az lenne rá. "

Te nem vagy valaki?

látjátok feleim szümtükkel 2012.04.25. 20:14:16

@_zulu_: "Az hogy mire van igény, majd kiderül. De ha mégis van, és lesz, akkor a fidesznek annyi. Az MSZMP is azt hitte, hogy örökké tart, aztán lám lám..."

Hát! Elég lassan kezd a kismacska szeme kinyílni.

látjátok feleim szümtükkel 2012.04.25. 20:23:16

@Szabó Zoltán fél évet kapott: "arról ismersz meg, hogy másfélszer erősebb vagyok nálad."

Igaz nem nekem írtad, de azért örülök, hogy nem 2/3-szor vagy erősebb másoknál. Számolj csak gyorsan utána!

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2012.04.26. 09:06:44

@Rick Astley: igen elolvastam. és te?
ha a hozzászólásomat is olvastad, láthattad, hogy nem a mozdonyvezetőkkel, bányászokkal, tanárokkal van bajom, akik végigdolgozzák az életüket, és utána kapnak végkielégítést, hanem a politikusokkal, akik elüldögélnek a parlamentben 4 évet, kormányváltáskor felveszik a végkielégítésüket, és 8 év múlva ez megismétlődik...
süti beállítások módosítása