HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) áder jános (11) Áder János (4) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) alkotmány (1) Alkotmány (1) Alkotmánybíróság (5) alkotmánybíróság (2) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) Brüsszel (1) brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes Beszéd (1) Egyenes beszéd (3) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) fidesz (6) Fidesz (4) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) Gulyás Gergely (1) gulyás gergely (2) gulyas gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) Hírtévé (11) hírtévé (2) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) IMF (2) imf (1) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) kormányinfó (1) Kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) magyarország (1) Magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) matolcsy györgy (4) Matolcsy György (1) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) mesterházy attila (6) Mesterházy Attila (3) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) MTVA (3) mtva (1) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) Navracsics Tibor (1) navracsics tibor (2) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán Viktor (2) orbán viktor (83) Orbán Viktor (2) Országgyűlés (2) országgyűlés (1) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) parlament (8) Parlament (2) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) Rétvári Bence (1) rétvári bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) Rogán Antal (6) rogán antal (1) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) Schmitt Pál (1) schmitt pál (23) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) Simor András (1) simor andrás (2) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) Szolidaritás (1) szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) tállai andrás (2) Tállai András (1) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Orbán ma bosszút áll Gyurcsányon

2012.04.16. 05:10 Poldi bá

A törvényhozás mai ülésén - várhatóan kora este - módosítja az Országgyűlés munkájáról szóló törvényt és az ehhez szorosan kapcsolódó határozatot, amely a Házsszabály rendelkezéseit rögzíti.

Utóbbi dokumentumból idézek:

Az országgyűlési képviselőcsoportok
A képviselőcsoport megalakítása és működése
13. § (1) Képviselőcsoport alakítására a képviselők előző általános választásán országos
pártlistát állító és mandátumot szerző, ugyanazon párthoz, vagy annak jogutódjához tartozó képviselők jogosultak. A képviselők előző általános választásán közös országos listát állító és mandátumot szerző pártokhoz, illetve azok jogutódjához tartozó képviselők közös vagy önálló képviselőcsoport alakítására jogosultak .

(...)

76. §
E határozat az Országgyűlésről szóló 2012 . évi... törvény hatálybalépése napján lép hatályba, rendelkezéseit a folyamatban levő ügyekben is alkalmazni kell.


Mindenekelőtt leszögezem, hogy Gyurcsány Ferenc szerepéről meglehetősen súlyos az értékítéletem. Előbb kormányzási képtelenségét, majd felfogóképtelenségét bizonyította, s történelmi szerepe van abban, hogy Orbán Viktor kétharmados parlamenti többségére hivatkozva napjainkban is folyamatosan bonthatja le a demokráciát Magyarországon.

Mintha kifejezetten egymás ellen pozicionálták volna magukat, éveken át egymást tartották egyensúlyban, egyik nélkül nem létezhetett a másik, úgy kellettek egymásnak, mint egy falat kenyér. (Közben tönkrement az ország.)

Azonban a 2006-as választások elvesztése Orbán Viktorban rendkívül mély nyomokat hagyott. Mint amikor egy sima kis kocsmai ökölharcban az egyik fél hirtelen rugós késének pengéjét pattintotta volna ki, jelezve, hogy mostantól már vérre megy a dolog.

Nem könnyen, de (részben a "politikai pofozópartner" hatékony segítségével) sikerült megnyerni a következő nagy ütközetet. Ezután látszólag elegáns államférfiúi magatartás következett, valójában politikai számításon alapuló ármány: Gyurcsány Ferencre nem csapunk le, minden egyes mondata, minden egyes perc, amit a közéletben tölt, ajándék a kormányerőknek, hiszen minimum eltereli a figyelmet saját "üzelmeikről", de ennél is nagyobb jótétemény, hogy akadályozza az életképes ellenzék kialakulását, főleg a szocialisták-szociáldemokraták hatékony újraszerveződését.

Vajon miért kell eltelnie két évnek ahhoz, hogy a sok fenyegetőzés után lassan érdemben is történjék valami a volt miniszterelnök kriminalizálása ügyében? Most elkövetett jogsértést vagy nem? Van ellene bizonyíték vagy nincs? Talán csak nem játszadozás folyt eddig, hogy a média újra és újra Gyurcsány ügyeiről szóljon?

Úgy tűnik, a kéjes élvezet eddig tartott, ma határkőhöz érkezünk, Orbán Viktor közjogi aktussal akadályozza meg, hogy korábbi riválisa, a politikai értelemben rég halott ex-pártelnök-exminiszterelnök akár csak a parlamenti bolhacirkuszban is felléphessen, élve azokkal a jogokkal, amelyek a rendszerváltás óta minden hasonló esetben megillették a politikai tényezőket.

Előbb a DK-sok kiválásakor Mesterházy Attila szocialista frakcióvezető írásos jelentésének szóhasználatára hivatkozva akadályozták meg, hogy Gyurcsányék azonnal új frakciót hozzanak létre - ha nem a "kiléptek" szó szerepelt volna Mesterházy levelében, akkor valószínűleg ez nem sikerülhetett volna.

Aztán felgyorsították az Országgyűlés működését szabályozó jogszabály-módosítások előkészítését, s mielőtt letelne a függetlenek közötti száműzetés féléves határideje, kiderült, hogy most már semmiképpen nem lesz mód új frakció létrehozására Gyurcsányék számára.

Erről a fent idézett passzus gondoskodik, amelyet tehát "a folyamatban lévő ügyekben" is alkalmazni kell.

Ez bizony ismét visszamenőleges jogalkotás, a hatalmon lévő erő napi politikai érdekeit szolgáló "kétharmados jogsértés" lesz.

A fideszesek két dologra hivatkoznak. Egyrészt azt állítják, hogy az eddigi házszabály sem tette volna lehetővé a DK-frakció megalakítását. Ez nem igaz, csak nagyon nyakatekert értelmezési érvekkel, s az eddigi precedensek (kisgazda 36-ok, néppárt-frakció) figyelmen kívül hagyásával vezethető le a tiltás. A másik szóvirág egyenesen megmosolyogtató. Azt mondják a derék fideszes politikusok, hogy nekik nem áll érdekükben Gyurcsányék "független"-kalodába szorítása, hiszen éppen azzal tesz nekik jót Gyurcsány, ha sokat szerepel a nyilvánosság előtt, újra és újra felvállalva a mumus-szerepet.

Nem népszerű feladat és nem is szívesen teszem, de le kell írnom: a döntés, amit ma a Fidesz-KDNP-frakció szavazataival várhatóan elfogad a parlament, újabb szög lesz a demokrácia koporsójába. Motivációja egyértelműen a kicsinyes politikai bosszú, a korábbi, s már legyőzött ellenfél megalázása, megfosztása azoktól az eszközöktől, amelyek igénybe vételével valamennyire még számottevő szerepe lehetne a politikai közéletben. Ismét a játékszabályok meccs közbeni megváltoztatásáról van szó, hiszen a jelenlegi ciklus zajlik, s nem csak nem illendő, hanem valószínűleg alkotmányjogilag is aggályos ilyen változtatást végrehajtani úgy, hogy annak érintettjei nem csak a következő parlament tagjai lesznek, hanem már a mostaniak is.

Milyen érdekes, hogy a zsebbe vágó (egyébként ugyanezen jogszabályokban szereplő) szigorítást, a képviselői jövedelemszerzési korlátozást majd csak a  következő ciklus indulásakor léptetik életbe... Vajon mi okozza az eltérő megközelítést?

Gyurcsány eddigi szerepe ide vagy oda, a demokratikus gondolkodású embereknek ki kell mondaniuk, hogy ma ismét súlyos demokráciakorlátozásra készül a Fidesz. Tiltakozni kell a politikai hatalomgyakorlás érdekében bevetett fegyver ellen, mert az nem más, mint a joggal (kétharmaddal) való ismételt visszaélés.

Nem először és sajnos valószínűleg nem utoljára.


(forrás: "független Szabad Európa")
 

 

Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

129 komment

Címkék: orbán viktor országgyűlés házszabály gyurcsán ferenc

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TubiTubiNixTubi 2012.04.16. 09:46:48

orbán ezt csinálja mindenkivel, az országgal is

de majd az ország bosszút áll rajta is egy napon

barli 2012.04.16. 09:52:16

bár kétségtelenül nem elegáns a dolog, szerintem nem visszamenőleges jogalkotás, mivel nem egy meglévő frakciót bomlasztanak fel.
Ha nem a gyurcsányékról lenne szó, még lehet, hogy fel is háborodnék :) Én még a biztonság kedvéért felvinném a minimum frakciólétszámot tizenegyre :)

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.04.16. 09:56:24

Szerintem az jogos elvárás, hogy az alapíthasson frakciót, aki bejutott a parlamentbe választásokon.

Régebben se alkothattak külön frakciót be nem jutott pártok.
Az MDF kedvéért pedig direkt le is vitték a létszámot, hogy alapíthassanak, mikor kilépett a frakció fele.

Hertelendi 2012.04.16. 09:57:01

Budán van Szent Orbán tér! Követelem,hogy legyen Szent Gyurcsány tér is!
Nahát!

dr kíváncsivagyok 2012.04.16. 09:59:12

@barli: "bár kétségtelenül nem elegáns a dolog, szerintem nem visszamenőleges jogalkotás, mivel nem egy meglévő frakciót bomlasztanak fel."

Bizony visszamenőleges,...mert a meglévő törvények szerint , ha nem módosítanák, lehetne frakciójuk,...tehát arra irányul a törvénykezés , hogy ne lehessen !

TubiTubiNixTubi 2012.04.16. 10:00:12

@Trompf: nem pártok, hanem képviselők alapítanak frakciót

egyébként ez csak elsőre tűnik úgy, hogy gyurcsány ellen van - valójában egy újabb fidesznyik szabályozó eszköz - mert így nem tudnak a lázadozó fideszesek zsarolni egy saját frakcióval

nu pagagyí 2012.04.16. 10:01:25

Megtörtént a tiszteletkör. Orbán hibás, de Gyurcsán is az, sőt Orbán hibái miatt is Gyurcsány felel. Ezzel kapcsolatban koncentráljunk talán a tettekre. Orbán tetteiért csakis sajátmaga felelős. Remélem, amikor majd számokérik rajta mit tett, nem akarja majd másra kenni. Lesz mit a rovására írni.

Hertelendi 2012.04.16. 10:01:49

Itt a Gyurcsány ellen szól minden! Orbán nagyon fél tőle! Meg is van rá minden oka...

nu pagagyí 2012.04.16. 10:03:10

@Trompf: Kivéve a MIÉP-et, és az MDNP-t.

Hertelendi 2012.04.16. 10:07:17

@nu pagagyí: meg a kisgizdákat...csak 30-an voltak...

kokal 2012.04.16. 10:08:27

Remélem jön még vissza a bumeráng.
Megy majd még a kisdiktátor is a levesbe.
Gyurcsány mellett a helye, a politikai elfekvőben.

barli 2012.04.16. 10:08:57

@dr kíváncsivagyok: ha a meglévö törvények szerint még nekem fizetne a máv ha nyugdíjas koromban őket választanám, és ezt eltörlik, az sem visszamenöleges.
Abban a pillanatban, amikor frakciót akarnak alapítani, nézzék meg, hogy mi a törvény.

TubiTubiNixTubi 2012.04.16. 10:12:32

@barli:

"Abban a pillanatban, amikor frakciót akarnak alapítani, nézzék meg, hogy mi a törvény."

Megnézték. Amikor akartak, akkor alapíthattak. Majd időközben megváltozik a törvény.

Lehet ragozni, ez orbán kicsinyes bosszúja, semmi több.

barli 2012.04.16. 10:13:27

@TubiTubiNixTubi:
tényleg, mit szólnának a gyurcsány fanok, ha a fidesz frakció feloszlana mondjuk húsz frakcióra? Mesterházi óta tudjuk, hogy lehet kiválni és szétoszlani. Akkor bizony minden bizottságot elözönlenének a fityiszesek. Pl. ezért se legyen frakciója a pinokkiónak.

Espiritú 2012.04.16. 10:14:39

Egytertek - es gratulalok. Nem sokak teszik oda a nevuket egy ilyen tema melle.

Ha a bevezeto mentegetodzes is lemaradt volna, meg jobban tetszene. Nem csak azert mert az antigyurcsanyizmus is egy benyalt Fideszes toposz - objektive GyF jobban vitte az orszagot mint Ovi valaha - hanem azert itt es most ez nem ide valo.
Csak hat nehogy valaki azt gongyolja...

TubiTubiNixTubi 2012.04.16. 10:15:42

@barli:

a mit szólnának, illetve van-e rá lehetőség két külön dolog - egyébként a fidesz-kdnp külön frakció is gyakorlatilag erről szól - egy 0%-os támogatottságú pártot a fidesz maga mellé vett a listán, hogy utána két frakciója legyen a kormányoldalnak

barli 2012.04.16. 10:15:54

@TubiTubiNixTubi:
"Lehet ragozni, ez orbán kicsinyes bosszúja, semmi több."

persze hogy az, de nem visszamenőleges.
Valami olyan, mint a "traktorral behajtani tilos" tábla, vagy a "müveleti terület". Azon meg mi nem röhögtünk.

barli 2012.04.16. 10:18:04

@TubiTubiNixTubi: igen elég szürkezóna, de van egy különbség: ök pártszövetségként indultak, így 10%-ot kellett elérniük.

táltos 2012.04.16. 10:21:51

Az alapfeltevés rossz. Szerintem OV-ék direkt veszítették el a 2006-os választásokat.

Hertelendi 2012.04.16. 10:24:43

@táltos: Jaja, szóltak a választóknak, h. ne rájuk szavazzanak...:))))

1bak 2012.04.16. 10:27:51

Nemhogy Gyurcsány miatt lett a fidesznek kétharmada, az semmi, de maga Gyurcsány ágyazott meg a visszamenőleges törvénykezésnek a jogállami berendezkedés lebontásának is, hiszen ő súgott Orbánnak, hogy ez kell a magyarnak he, ezt csináld!
Ezt a dumát gyakoroljuk még jól be, csak százszor le kell írni és igaz is lesz.
Hogy ez egy baromság már senkit nem érdekel?
A kétharmadhoz az kellett, hogy tömegek felejtsék el, mit is művelt a fidesz amikor kormányon volt. Kellett, hogy az orbáni hazugságok, üres ígéretek, logikátlan, szakszerűtlen megnyilatkozások a fejekben ne hazugságnak, butaságnak, összefüggéstelen blöffölésnek, hanem a megváltó hangjának teccenek.
Persze, hogy hibázott Gyurcsány, nem is keveset, de a vizitdíj - tandíj elleni népszavazásnál szégyenletesebb politikai tettet az én fantáziám már nem enged meg. Ebben az országban ez a stupid kezdeményezés átment az Alkotmánybíróságon és lelkes milliók szavazták meg a saját érdekükkel szembeni demagóg megoldást, majd várták a megváltót. Ezek az önállótlanok voltak és vannak sajnos igen sokan, ezek Orbán emberei, ezt tudja Orbán és ezt használja ki. Ezek miatt nem érdekes a szőlőbánya ügy, a felcsúti majomkodás, semmi, csak Gyurcsány az érdekes!

TubiTubiNixTubi 2012.04.16. 10:28:41

@barli:

attól lesz visszamenőleges, hogy a választásokkor nem volt ilyen követelmény - tudod, ha lett volna, akkor esetleg a dk önállóként indul

persze nem, mert esélye se lett volna, de talán hasonló pártszövetségként, mint a kdnp-fidesz

ezzel a törvénymódosítással egy olyan feltételt szabnak meg, amit nem tudnak teljesíteni visszamenőlegesen - ezért visszamenőleges a törvénykezés - ha 2014től lenne érvényben, mint ELŐRE ismert feltétel, semmilyen etikai probléma nem lenne - más kérdés, hogy a dk valószínűleg be se jutna a parlamentbe

TubiTubiNixTubi 2012.04.16. 10:30:58

illetve elzárja a lehetőségét ez a törvény annak is, hogy egyéni képviselők frakciót alapítsanak

fővöcsök 2012.04.16. 10:35:26

Minden törvény visszamenőleges, amennyiben a már folyamatban lévő ügyekre is vonatkozik. A DK pedig már korábban kinyilvánította frakcióalakítási szándékát.

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.04.16. 10:37:54

gyurcsótánynak börtönben a helye, nem szabadlábon, és pláne nem a parlamentben. ezt minden normális ember tudja és így gondolja.

barli 2012.04.16. 10:40:02

@TubiTubiNixTubi: végülis igazad is lehet.
Bár ennyi erövel az is visszamenőleges, ha pl. a katalizátor nélküli/dízel/öreg autókra kivetnek egy extra adót. Amikor megvettem, még nem kellett, most meg kell, vagy nem mehetek be a városközpontba, ahová eddig bemehettem. Mondják azt, hogy új autót csak így és így lehet forgalomba helyezni.
Van arra (alap)törvényi rendelkezés, hogy mikor lehet megváltoztatni a játékszabályokat? Mert ha nincs, akkor ez is törvényes (ha nem is erkölcsös).

ex Dr Kormányzó Dr. 2012.04.16. 10:41:21

Orbán bosszút áll!
Kivezetteti Gyurcsányt a TEK rohamosztaggal a lebontott Károlyi szobor helyére,és nappal szembe kiveri a faszát,a saját dolgos kezével.

Hertelendi 2012.04.16. 10:42:01

@Disintegrator Rising: megjöttél hülyegyerek????

maradhattál volna még, ahol voltál...

Hertelendi 2012.04.16. 10:45:19

@Disintegrator Rising: miért nem mész már anyádba????

Cang 2012.04.16. 10:47:04

Micsoda kispálya ez az egész? A nyomorult Gyurcsánynak már rég a sitten lenne a helye, Orbánnak meg ki kellene tenni egy táblát az irodája ajtajára hogy "A Tévedés Jogát Fenntartom" és máris nem kellene annyi seggnyaló idióta a vezetésbe. Ha valaki rosszul méri fel a helyzetet, de ezek után ragaszkodik a tarthatatlan álláspontjához, az iszonyat károkat tud okozni. Sokkal kisebb blama arról beszélni hogy "elvtársak, ez az ügy elcsesződött" mint arról hogy "sajnos magunkkal rántottuk az országot a pokolba, de akkor is igazunk van"

pánpéter 2012.04.16. 10:49:01

@barli:
nekem pont ugyan ez jutott eszembe. :)
ha nem gyurcsányékról lenne szó, akár még háborognék is kicsit, de így, csak mosolygok egy jót, és előre röhögök, ahogy majd molnár csaba böfögi a mikrofonba hogy "... blablabla gazemberség, antidemokrácia, blablabal...".
fletó elszámolta magát, immáron sokadjára, és ez így is van rendjén. nem véletlenül állnak 3%-on. ott a helyük. :))

barli 2012.04.16. 10:54:10

tényleg, jogilag visszamehetnének a lúzerek a szocikhoz?

nu pagagyí 2012.04.16. 10:54:40

A kistílű diktátor alig várta hétfőt, hogy ismét kárt tegyen a demokráciában. Elmehetne már pihenni Grazba.

lehet más a handa-banda 2012.04.16. 10:55:37

" a döntés, amit ma a Fidesz-KDNP-frakció szavazataival várhatóan elfogad a parlament, újabb szög lesz a demokrácia koporsójába"

Nem baj, Jani (Veres János) tud ezer apró trükköt hogyan hasznosítsa majd a szögeket a fémfelvásárló bizniszben

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.04.16. 10:56:49

@nu pagagyí: én is alig vártam. minden pofon amit gyurcsány kap, örömmel tölti el kicsiny szívemet, ahogy minden normális ember szívét is. persze a hozzád hasonló gyurcsánymajma seggnyalók háborognak, de szerencsére mást már nem tudnak tenni, és nem is fognak már tudni soha :)

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.04.16. 10:57:28

@Hertelendi: jajj, ennyire fáj hogy bántottam szegény gyurcsánybácsit? :(

sanyix 2012.04.16. 10:57:34

hol az elszámoltatás? gyurcsótánnyal már rég nem kéne fogllalkozni, mert a sitten rohadna, és épp egy 120 kilós elnyomott kisebbségi reszelgetné hátulról... HA lenne elszámoltatás, és nem csak bohóckodnának.

NA YA! 2012.04.16. 10:58:54

@poszt:"Vajon miért kell eltelnie két évnek ahhoz, hogy a sok fenyegetőzés után lassan érdemben is történjék valami a volt miniszterelnök kriminalizálása ügyében?"

Majd választások előtt úgy fél-egy évvel indul meg a "budai" gőzhenger! Cirkusz lesz, de a kenyér az egyre inkább kérdéses!

Ludovikás Levente 2012.04.16. 10:59:09

Javaslom a törvényhez a következő kiegészítést: csak az alapíthasson frakciót, akinek megvan a diplomamunkája

sanyix 2012.04.16. 10:59:19

@sanyix: persze így a zorbán és a kuszaszem is hasonló sorsra jutnának előbb-utóbb ;)

Hertelendi 2012.04.16. 11:04:31

@Disintegrator Rising: "én is alig vártam. minden pofon amit gyurcsány kap, örömmel tölti el kicsiny szívemet, ahogy minden normális ember szívét is."
Így szeretnéd magad normálissá avanzsálni? Ki kell, hogy ábrándítsalak. Ez nem ilyen egyszerű! Sajnos te valamit nagyon elrontottál, már az elején...azzal, hogy megszülettél! De ez még nem volna olyan nagy baj...látod, Gyurcsány is megszületett és milyen nagyszerű ember lett belőle. Ellentétben veled és orbánnal...

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.04.16. 11:08:39

@Hertelendi: jajj, ennyire fáj hogy bántottam szegény gyurcsánybácsit? :(

Rókakígyó 2012.04.16. 11:12:44

lófaszt fog itt bármi történni, a fidesz azt csinál, amit akar és addig ameddig akarja. A népet nem érdeklik ezek a dolgok.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.16. 11:18:44

@Disintegrator Rising: Neked fizetnek vagy élvezetből strichelsz?

Az ügy szokásos FIDESZ szar, persze narncsbarik benyalják, Ferike meg ne akarjon pártot alapítani, inkább a szappantartást gyakorolja.

is 2012.04.16. 11:26:19

"s történelmi szerepe van abban, hogy Orbán Viktor kétharmados "

Lefordítanám: Elvesztettem az összes agyam valahol 2006 után, birka módra leszavaztam 2008-ban és 2010-ben is Orbánra, majd most megpróbálom másra fogni. Addig Magyarország sehova se jut, amíg ilyen alakok nemhogy csöndben meghúznák maguksat, vagy hangosan szórnák a fejükre a hamut, hanem még nekik áll feljebb, és a nyuszira fogják.

Hertelendi 2012.04.16. 11:26:29

@Disintegrator Rising: szeressem inkább a cigánygyereket?:D
nem visz rá a lélek:))

is 2012.04.16. 11:27:22

@Disintegrator Rising: te ettől normálisnak hiszed magad? te szegény...

Ébresztő magyar, elég volt, ne tűrd a diktatúrát! 2012.04.16. 11:28:53

A fidesz banda a szocikon szocializálódott, ugyan olyanok csak "okosabbak", sunyibbak, ravaszabbak, gőgösebbek, pofátlanabbak, jellemtelenebbek, álszentebbek példaképeiknél.

Miért vennél állampapírt, államkötvényt?
Ez a banda mindent megtehet, mi a garancia a pénzedre, hogy nem veszik el ha úgy tartja a kedvük?

Készülj a májusi tüntetésekre, itt az idő mert ez az ország többet érdemel!

ORBÁN BANDA TAKARODJ!

szájhúzó kutya · http://szajhuzokutya.blog.hu 2012.04.16. 11:32:15

@Espiritú: Klárifári "objektíve??? Muhhhaha:D Szerintem takarékossági és "szimbolikus" okokból egy lámpavasra kéne felhúzni a két gazembert!

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.04.16. 11:32:39

@Állampapírt veszel? Majd elveszik ahogy szokták!: "Készülj a májusi tüntetésekre" - az utóbbi idők folyamatosan beégett ellenzéki tüntetései után ez is csak egy lábjegyzet lesz majd az újságban úgyérzem, de azért próbálkozzatok csak, hátha véletlen 10ezernél többen lesztek :)

nu pagagyí 2012.04.16. 11:37:52

@Disintegrator Rising: Rákosi is azt hitte egykor, hogy győzött. Az elbizakodottság nem jó tanácsadó, csak a számlát szaporítja, amivel majd tételesen el kell számolni.

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.04.16. 11:43:44

@nu pagagyí: ti meg még mindig azt hiszitek hogy nem lettetek szarrá fossá ronggyá verve :)

kifordított nagyanyó 2012.04.16. 11:48:01

Piti dolog de mivel fecót sokan utálják ez sokaknak tetszeni fog .Én mondjuk egyikükre sem vagyok kíváncsi,mert már mind a kettő "bizonyított".

balambher 2012.04.16. 11:57:23

@barli: Megnézték. Az volt benne, hogy fél évig függetlennek kell lenni, csak utána lehet frakciót alapítani.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.16. 11:59:30

@Disintegrator Rising: :D
Kezdek kételkedni abban, hogy ezt valóbban élvezetből csinálod. Viszont ki kell ábrándítsalak, nem mindenki baloldali ebben az országban, így sokaknak nem pálya a FIDESZ.

bruhahahahihihi 2012.04.16. 12:28:37

ELÉG!!!!!!!!!!!!! CSAK LESZ EGY SZABADNAPOS ARAB TERROIOSTA AKI RENDBE TESZI (PÉNZÉRT )AZ ORSZÁGOT ÉS MEGSZABADÍT A NEMZETI GONOSZ TÖRPE SZARCSIMBÓKTÓL!!!!

LongCafé 2012.04.16. 12:37:45

Szerintem Orbán ezt azért csinálja, mert a birka Fidesz frakcióval le lehet nyeletni a DK-ra hivatkozva, és nem veszik észre, hogy már ők sem fognak tudni szétülni egy év múlva, amikor majd mondjuk Lászlónét minszternét valami még szánalmasabb Csányi vagy Simicska bohócra kell cserélniük. Még csak pislákol a gondolat, hogy Orbán nem egynelő jobboldal, idejében lépni kell.

lászló71 2012.04.16. 12:38:44

@Hertelendi: Kedves Fleto már börtönbe lenne .Ha és akkor AMIKOR elévült dolgait Biroság tárgyalnák.

barli 2012.04.16. 12:43:09

@LongCafé: ök se tudnak, de a zorbán se tud, ha majd megpuccsolják egyszer...

lászló71 2012.04.16. 12:47:16

@bruhahahahihihi: Remélem nincs sajtó szabadság és TÉGED .Egy szabad MSZMP-és aki elvisz Szíbériába.........................

Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára 2012.04.16. 12:50:04

Aha, szóval Orbán dúlásáért valójában Gyurcsány a felelős.

Posztíró, te is sikeresen benyaltad a szíjártói-selmecigabii propagandát? Tudlak sajnálni.

Espiritú 2012.04.16. 12:50:07

@szájhúzó kutya: A kormanyzati teljesitmeny jol merheto. Ezer es egy makro es mikromutato van ra. De ha az ember csak gyulolkodni akar, akkor gyszerubb a dolga.

vpi 2012.04.16. 12:52:21

tehát elméletileg (persze szigorúan elméletileg), hogyha pl a fidesz mint párt megszűnik, és majd minden tagja belép egy új pártba (pl fidesz2012-be), akkor bár ők kormányoznának,de frakciót nem alapíthatnának?

Gyikarc 2012.04.16. 12:57:05

A gyurcsany miert nincs meg bortonben?

gnme 2012.04.16. 12:58:20

Gyurcsány vs. Orbán = Alien vs. Predator

egyik egy elba*ott élien, a másik meg egy alba*ott predátor

a filmjük is elég *ar meg kell hagyni

kiba*hatnák már a stábból mindkettőt, há nem?

TubiTubiNixTubi 2012.04.16. 12:58:39

@vpi:

nem a frakció vagy párt kormányoz, hanem a kormány

egyébként pedig ugyanannyi szavazata van egy frakcióban, mint egy azon kívül álló (ülő) képviselőnek - önmagában a frakció annyi előnnyel jár, hogy bizottságokban lehet ülni, és több időkeret jut felszólalásoknál - előbbi miatt nem kár, utóbbi miatt viszont kár, hogy nem engedik a dk-nak a frakció alapítást

TubiTubiNixTubi 2012.04.16. 12:59:12

@Gyikarc: talán mert nincs valós ok, amiért ott kellene lennie

Netuddki. 2012.04.16. 12:59:39

Az, hogy orbán beletörli a gumicsimmás lábát a magyar demokráciába azért egyedül ő a felelős. Csak ne csökkentsük a felelősségét a gyurcsányra hivatkozva.
Tököm tele van, hogy nem lehet egyszerűen elfelejteni ezt a kriplit, mindig valaki előcibálja...

vpi 2012.04.16. 13:09:11

@TubiTubiNixTubi: <i>nem a frakció vagy párt kormányoz, hanem a kormány</i> világos, de a kérdésre nem válaszoltál, mert ha pl a legnagyobb képviselőcsoport nem vehet részt a bizottsági munkában, akkor nehezedik a dolog.
A felvetésemmel mindössze annyit próbáltam érzékeltetni, hogy sikerül ismét a napi pozíció előny érdekében baromságot csinálni. Egyébként ha a képviselők egyéniben jutottak be, akkor sem alakíthatnának frakciót?

NWolf 2012.04.16. 13:12:22

Még Schiffer is azt mondta, hogy a jelenlegi törvények szerint a DK alakíthat frakciót, és múlt évben úgymond meg is védte őket. Ha még ő is ezt mondja, a jogász non plus ultra, aki minden Gyurcsányék ellen indított perét megnyerte annak idején, a 2006-os áldozatok kártérítésétől a Sukoró iratok nyilvánosságra hozataláig bezáróan, akkor ez tényleg hatalmas geciség a Fidesztől.És ez független attól, hogy szerintem hatalmas baromság mártírt faragni Gyurcsányból és ezzel rokonszenvesebbé tenni őt és itt tartani a nyakunkon, mondhatni hazafiatlan cselekedet.

TubiTubiNixTubi 2012.04.16. 13:12:39

@vpi:

nem, egyéni képviselők sem alakíthatnak frakciót a jövőben

amúgy nem látom, hogy mi az akár napi pozíció előnye a fidesznek ebből a puszta szivatáson kívül - mert nyerni olyan sokmindent nem nyer gyurcsány a frakcióval
a puszta szivatás meg ne legyen már a parlamenti munka része

LongCafé 2012.04.16. 13:16:26

@barli: Hát, szerintem kéró, kocsi maradna apunál, ez nem kérdéses :-)

LongCafé 2012.04.16. 13:20:29

@TubiTubiNixTubi: ezért is nyilvánvaló szerintem, hogy ez nem a DK-ról szól, hanem egy esetleges Fidesz-szakadás megnehezítéséről. Egyébként nem igaz, hogy nincs jelentőssége, mert pl a közmédiába tendenciózusan nem szerkesztődnek be, hiszen nincs frakció, frakcióvezető, csak egy kupac egyéni képviselő, azoknak meg nem számít a véleménye. Ha lenne frakció, akkor muszáj lenne teret adni a frakció véleményének, közleményeinek.

TubiTubiNixTubi 2012.04.16. 13:22:34

@LongCafé:

nem tudom, én azért látom a dk-t is a médiában, hiába nincs frakciójuk - úgylátszik, a hivatalos forma ellenére elég sok, frakciónak kijáró dolog nekik is jut

amúgy a piti bosszú mellett tényleg tökéletes a lázadozó fideszes képviselők kordában tartására

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.04.16. 13:22:57

@LongCafé: "Ha lenne frakció, akkor muszáj lenne teret adni a frakció véleményének, közleményeinek."

akkor is leszarná mindenki őket gyurcsány majmain kívül :)

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.16. 13:29:38

@Disintegrator Rising: Még is féltek megadni nekik ezt a lehetőség. :)

Titeket minősít, hogy egy sittre valótól is rettegtek.

Pontos 2012.04.16. 13:33:41

@Hertelendi: Szerintem semmi oka tőle félni. Egyelőre a lakosság még mindig jobban utálja Fletót, mint a Vityát. Ezért vele lehet ijesztgetni a népet.

Pontos 2012.04.16. 13:34:19

Teljesen egyetértek Poldi bá!

Nils. H 2012.04.16. 13:34:19

@barli: Te magadtól vagy ennyire értetlen, bárgyú barom, vagy az OV iránti rajongás/GYF erőteljes gyűlölete tette ezt veled?

Mariann19 2012.04.16. 13:35:15

Gyurcsány Ferenc - a kormányzása alatti hibáűitól eltekintve - nagy formátumú politikus.Retorikájában, fellépésében, gondolatainak közreadásában, megjelenésében egyaránt.Gazdasági döntéseinek legnagyobb hibája a regnálása alatt létrehozott infrastruktúrális /sztrádák, viadukt stb/ beruházások létrehozása nagyrészt az e célra igénybevett hitelek voltak, melyeknek ismereteim szerinti mértéke 60% volt. Pozitív megitélése nálam már ekkor hanyatlóban volt, mert úgy tűnt, mindez az Orbán elleni rivalizálás egyik eszközévé vált, szemben a gazdaság akkori érdekeivel. Nem vagyok hitel ellenes, amennyiben a felvett hitelek pl: termelő beruházásokra, ezáltal profittermelő bővitésekre történnekm melyek ezáltal megtérülnek. Jelenlegi politikai megjelenése tovább rontja nálam a róla kialakult kedvező megítélésemet. Új pártjának megalakítása már kezdetben a baloldal szétszabdalását jelenti egyrészt, mely magában hordozta és igazolódott is, hogy az MSZP-vel való harmonikus együttműködés csorbát szenved, sőt itt is fellelhető e két baloldali párt rivalizációs beütése is.Teszi ezt akkor, amikor szükség lenne egy egységes ellenzék fellépésére elsősorban a parlamenti egészséges működése érdekében, mivel a Fidesz túlzott hatalma parlamenti demokratikus döntéseket korlátozza.Nem hittem volna, hogy Gyurcsány Ferenc személyes politikai ambiciói háttérbe szorítják egyrészt a baloldal megerősödését, másrészt a többpártrendszer előnyeit magában hordozó pozitívumokat a demokrácia jegyében.Személyiség jegyeiből korábban az elegáns, nagyvonalú politikus figurája rajzolódott ki, mely hatást nagyban leront itt-ott megjelenő hatásvadász, látványra törő magatartása.Politikai szerepvállalását később időpontra kellett volna halasztania. Arra az időpontra, melyre elfelejtődnek kormányzásából eredő hibái, valamint a jelenlegi Orbán Viktor túlhatalmából eredő gazdasági és politikai döntések következményei megfordítják a választók hovatartozását.

Espiritú 2012.04.16. 13:35:49

@LongCafé: Egy alapvető hiba van a gondolatmenetedben: ha nem a DK-ról szólna a dolog, akkor elég lenne a határidőt mondjuk április 24-re tenni.
Nem kell túlkombinálni. Tök világos, hogy miért csinálják.

komplikato 2012.04.16. 13:40:57

"Milyen érdekes, hogy a zsebbe vágó (egyébként ugyanezen jogszabályokban szepelő) szigorítást, a képviselői jövedelemszerzési korlátozást majd csak a következő ciklus indulásakor léptetik életbe... Vajon mi okozza az eltérő megközelítést?"

Az egész cirkuszi előadásból ez a figyelemre méltó, mert sok mindent megmagyaráz. Valószínűleg már meg van fogalmazva pár törvény módosító, amit esetleges nyerés esetén gyorsan beadva csinál majd kiskapukat, mert azt senki nem hiheti, hogy bármelyik oldalon bárki lemondana a kis bizniceiről ...

Andráska8 2012.04.16. 13:42:07

Ez egy maffiabanda, mit számít nekik a jog.

Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára 2012.04.16. 13:42:13

@Disintegrator Rising:

Szegénykém, te olyan setét vagy, hogy hozzád képest a fekete lyuk atomvillanás.

komplikato 2012.04.16. 13:43:40

@LongCafé: "ezért is nyilvánvaló szerintem, hogy ez nem a DK-ról szól, hanem egy esetleges Fidesz-szakadás megnehezítéséről."

Érdemes volt ezért be nézni ide, nekem ez nem jutott volna eszembe, pedig bizonyos események előrejeleznek ilyen irányú belső törekvéseket és szakadás esetén kenhetnék hajukra a támogatottságot.

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.04.16. 13:45:08

@vladys73 - Nem, a FIDESZ nem jobboldali: nem egyszer kértem már hogy mutasson nekem valaki egyetlen mondatot is melyből arra lehetne következtetni hogy akár egy ovodás is félne tőle. sose tudott még ilyet senki mutatni.

2012.04.16. 13:45:15

Egy olyan pártnak ne legyen már frakciója, amlyik nem is indult a választásokon. Mielőtt hörögni kezd
a ballib, szólok: A KDNP se.

Végezetül egy gyenge találós kérdés: Honnan lehet tudni, hogy a politikus hazudik?

bilbull 2012.04.16. 13:45:28

Tévedés a hülye szöveg premisszája.
Orbán nem áll bosszút Lqrón. Orbán ténylegesen le sem szarja ezt a politikai-, szellemi- és erkölcsi tetemet.
Orbánt soha nem hallottam Gyurcsány nevét szájára venni. Nem, hiszen Lopcsány nem politikai tényező. Csupán egy gusztustalan, rángógörcsös idióta. Orbán pedig nem elmegyógyász. Szerintem Fletónak nincs is politikai felelőssége. Egyértelmű, hogy elmebajos, nem felelős tetteiért.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.16. 13:47:12

@Disintegrator Rising: Mondatot nem tudok, csak törvénytervezetet. Épp ma készülnek elfogadni. :)

TubiTubiNixTubi 2012.04.16. 13:49:04

@_zulu_: mozog a szája, másrészt nem pártok, hanem képviselők alakítanak frakciót

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.04.16. 13:50:20

@vladys73 - Nem, a FIDESZ nem jobboldali: tehát mégse fél tőle senki a világon, csak ti szeretnétek ezt beállítani, de sajnos nem sikerül :)

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.16. 13:53:21

@Disintegrator Rising: Annyira nem fél tőle senki, hogy akarnak elfogadni egy törvényt, melyben ellehetetlenítik a politizálástól. :)
Mitől féltek ennyire, már a kutyát sem érdekli ez az ember, ti mégis megpróbáltok mindent megtenni, hogy nehogy pártot tudjon alapítani.

oregember nem venember (törölt) · http://receptekferfiaknak.blog.hu 2012.04.16. 13:54:05

@Hertelendi: irja az elvtars>
Hertelendi 2012.04.16. 11:26:29
@Disintegrator Rising: szeressem inkább a cigánygyereket?:D
nem visz rá a lélek:))

milyen szep is az,amikor a "progressziv,demokraciaert aggodo"magat ballibnek es ertelmiseginek hazudo csokevenybol kiszol a freudi valo...
kis antiszemita,rasszista,fasiszta kopedek vagy,semmi mas...
ennyi...

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.04.16. 13:55:28

@vladys73 - Nem, a FIDESZ nem jobboldali: jól mondod, a kutyát se érdekli, épp ezért a kutya se fogja neki megszavazni hogy bármit is csináljon. nem félünk tőle hanem leszarjuk :)

LongCafé 2012.04.16. 14:01:45

@Espiritú: Lásd itt:
@LongCafé:

Nyilvánvalóan, az a belső kommunikáció lényge, hogy a DK ellen irányul. Szerinted kiáll Lézer és OV, hogy "a DK ugyan alapíthat frakciót, de ti ne is álmodjatok róla"? Vagy most mégis mire gondolsz?

2012.04.16. 14:10:11

@TubiTubiNixTubi: De tekintve hogy a frakciót alakító képviselők mindig egy bizonyos párt tagjai, így aztán mégiscsak a pártnak van frakciója a Parlamentben. Vagy az olyan kifejezések mint pl. "az MSZP frakció" pusztán nyelvbotlások lennének?
Akarsz még szőrszálakat hosszanti irányban dezintegrálni?

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.04.16. 14:10:11

Ez mennyire szánalmas! Újabb visszamenőleges törvény. Gratulálok az új káderjánosnak!

2012.04.16. 14:10:44

@TubiTubiNixTubi: A megfejtés egyébként helyes.

peti6 2012.04.16. 14:47:15

@Espiritú: "GYF jobban vitte az országot, mint OV valaha"......
ilyen baromságot még a szoclibesek sem írnak le, persze, ha csak nem az államadósságra gondolnak.....
Egyébként én sajnálom, hogy nem lesz frakciójuk.....
az LMP, az MSZP mellett még egy bohóccsapat lenne a Parlamentben...

látjátok feleim szümtükkel 2012.04.16. 15:10:02

A frakció alakítás tervezett formájával a mai kormányzó pártok bebizonyították, hogy nem a haladás hívei, nem előre néznek, hanem a múltban élnek. A választási ciklus nem egy állandó állapotot takar, a világ, benne a pártok, és azok tagjai is változnak, ezért szerintem ez a rendelkezés tervezet a haladás gátja. Arról nem is beszélve, hoyg diszkriminatív, mert ha valakinek joga van kilépni egy pártból, akkor joga van kilépni a frakcióból is. Ha tiszetsséges rendelkezsét akarnak, akkor azt kellene törvénybe iktatni, hogy aki pártlistán jutott a parlamentbe, annak a pártból ( és a farkcióból) való kilépése, kizárása esetén megszűnik a képviselői jogállása. Ez azért lenne tisztességesebb, mert az ilyen képviselő nem személyében, hanem a párt révén jutott be a képviselői státuszba. Persze megmarad a kérdés, mi legyen, ha esetleg megszűnik egy olyan párt, aki a választáskor a parlamentbe került ( esetleg pártszövetségbe áll vagy egyesül más párttal )? Na ez meg már legyen a párt baja, de ne a választóké.

moonchild 2012.04.16. 15:13:04

@1bak:

Ott a pont! Nagyon jól látod a kérdést! Azonban úgy látom sokan még mindig bátor birkának szeretnek lenni, nem pedig gondolkodó embernek!

TubiTubiNixTubi 2012.04.16. 15:22:14

@peti6: rosszabbul nem vitte gyurcsány se, pedig nem volt neki 2/3 - és érdekes módon, amivel orbán anno vádolta őt, azt orbán most kormányon mind meg is valósítja - pedig ha akkor odaállt volna mellé, hamarabb túlvagyunk a nehezén a dolgoknak - de hát a hatalommánia, az a legfontosabb

Anti Anyag (törölt) 2012.04.16. 15:27:43

Igen, ez így szánalmas.

Rendes bírósági tárgyalás és tíz év. Elég sok érv megállná a helyét, elő sem kellene venni pld. Sukorót. Azzal együtt, hogy az egy jellemző felvillanás.

Ott van pld. Kapolyi, pld. az hogy? Csak úgy magától? Gyurcsányék nélkül egy lépést sem tehetett volna, ahogy pld. 2006 október 23-án Gergényiék sem.

dr. Közbiztonság Szilárd 2012.04.16. 15:55:24

@Disintegrator Rising:
A Fidesz-szavazók meg a normális emberek közt akkora a szakadék, hogy a Viking űrszonda nem bírná átugrani.

És te még legalább ennyire vagy a normálisnak mondható Fidesz-szavazóktól.

A tudomány már vagy 100 éve keresi a sötét anyagot, megadnád a lakcímedet?
Nálad sötétbbet nem nagyon találnak a Világegyetemben, ami a te hülyeségedhez mérten egy aprócska pont csupán.

TubiTubiNixTubi 2012.04.16. 16:02:54

@látjátok feleim szümtükkel:

érdekes gondolat, ha valaki kilép egy pártból/frakcióból, és listán jutott be, akkor elveszítse a képviselői helyét

de pld. orbán miatt hányan szavaztak a fideszre? 1 millió ember? 2 millió? tehát ennyi szavazatot hozott egyetlen ember a pártnak - ilyen megközelítése is van a dolognak

egyébként talán logikus lenne, hogy a listán 114. jelölt esetében megszünjön a képviselőség a kilépéskor, de a húzónevek esetében nem

dr. Közbiztonság Szilárd 2012.04.16. 16:06:10

@lászló71:
Te meg általános iskola első osztályban, ahol a betűk egymáshoz fűzését tanulják.
Mert most még rohadtul nem megy, ahogy látom.

@Mariann19:
Mondjuk a viaduktot még Orbán alatt kezdték el, Gyurcsány idejében csak az átadása volt.

@Anti Anyag:
Mondjuk Orbán is megérdemelne legalább annyit a börtönben, bár az utóbbi 1,5 évért inkább akasztófát.

Mariann19 2012.04.16. 16:34:51

@dr. Közbiztonság Szilárd: Viadukt ügyben:Bizonyára Neked van igazad, eszerint Gyurcsány az átadással learatta a babérokat, azonban létesítése mindenképpen túlzott igénynek tűnt. Ez volt a kollektív bűnösség egyik megnyilvánulása.

nyanyoca 2012.04.16. 18:06:39

@TubiTubiNixTubi: Na, ez a legnagyobb baj vele! szerintem.

Doberdo 2012.04.16. 18:10:33

@bilbull: A 13.45-re. Amit a Gyurcsányról írt, mely szerint nem is lehet fogyatkozása okán politikailag felelősségre vonni, az a felcsúti fiúcskára igaz, mert hiszen őt kezelik pszichiátriai problémáival
külföldön. Vagy netán ezt még nem hallotta ?

nyanyoca 2012.04.16. 18:10:35

@TubiTubiNixTubi: A "zemberek" hülyeségi indexét Orbán bekalkulálta, Gyurcsány nem. Micsoda különbség! Az egyik eleve hülyének nézi a társadalom nagyobbik felét, a másik azon bukik meg, hogy nem tette azt. Óh, Magyarország!

nyanyoca 2012.04.16. 18:14:44

@Doberdo: Nos, erről a kezelésről és pszichés, elme- és viselkedésbeli gondokról annyi mende-monda kering. Nyilván, ha nem lenne olyan, amilyen a miniszterelnök, nem kapnának lábra ilyen hírek. De honnan erednek? Mennyire megalapozottak? Én végignéztem sok fotót róla. Vannak megdöbbentőek köztük. De hogy klinikai eset-e egészségügyileg? Nem tudom. A tetteit, viselkedését tekintve sajnos, vannak aggasztó jelek.

nyanyoca 2012.04.16. 20:54:01

@sanyix: Ha lenne elszámoltatás? Orbán-bányákkal, tokaji szőlőkkel, Simicskával és társaival, kaja Ibrahimmal, lézer Janival?????

nyanyoca 2012.04.16. 20:58:15

@bilbull: Orbán valóban nem elmegyógyász. Akkor már kigyógyította volna magát.

Doberdo 2012.04.17. 06:37:42

@nyanyoca: Ezek nem mende-mondák. Orbán súlyos
pszichés problémákkal küzd.Ezek akkor hatalmasodtak
el rajta, mikor a biztos esélye ellenére elvesztette a 2002-es választást. Ez önmagában nem lenne gond, de az ország sorsát is befolyásolja.

mekmaster 2012.04.17. 10:30:16

@Mariann19:
Abszolút korrekt elemzés
Grat

Mariann19 2012.04.17. 10:44:46

@mekmaster: Köszönöm szépen! Sokszor elgondolkozom hozzászóló társaim informált és eszes megnyilvánulásai láttán. A honatyáknak célszerű lenne a kommentektből tapasztalatokat, megismerést szerezni annak érdekében, hogy rájöjjenek, milyen magasszinvonalú elemzésekre képesek a magyar állampolgárok. Valószínű, hogy ilyen felismerések birtokában kialakulna bennük a választókkal szembeni kötelességtudás és alázat a felülről jövő, lekezelő stílus helyett.
süti beállítások módosítása