HTML

Facebook

Friss topikok

  • Attila Petry: @Attila Petry: Csak amnyit tennék hozzá,hogy sajnos melléütőttem balosokat akartam írní a jobbiko... (2018.06.02. 11:37) Sunyi tróger vagy, János!
  • : Németh Zsolt nem tett más, mint amit tesz az összes magyar értelmiségi,mely a mézes bödön közelébe... (2017.07.31. 13:39) Németh Zsolt a porcelánboltban
  • átlátó: @Terézágyú: Ühüm... Anno a budaörsi panelban, miután Szekszárdról fölsegítettem, a konyhaasztalomo... (2017.04.07. 10:46) Óriási baki Rákay Philip történelmi showműsorában
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Bambano: Elnökként nem tudott közbeavatkozni. Ezért mondott le. (2017.03.14. 20:19) Na ki a báb?
  • Robur: @Putyinpárti Gyorsnaszád: Jól tolod!:-) így tovább. (2017.03.01. 23:56) Do-re-mi

Címkék

1956 (1) 1994 (1) 2012 január (1) 98 százalék (2) Adáshiba (1) áder jános (11) Áder János (4) adó (1) adókivetés (1) aláírásgyűjtés (1) alaptörvény (1) alaptörvény módosítás (1) alkotmány (1) Alkotmány (1) Alkotmánybíróság (5) alkotmánybíróság (2) alkotmánymódosítás (2) alkotmányosság (1) alkotmányos diktatúra (1) Amarcord (1) amerikai nagykövet (1) Amerikai ügyvivő (1) Angela Merkel (1) antifasiszta nagygyűlés (1) árvíz (1) arzén (1) atom (1) ATV (3) augusztus 20 (1) augusztus 20. (1) azeri (1) A béke menete (1) a nemzet sportolója (1) Bajnai Gordon (2) Bakács Tibor (1) baki (1) bakondi györgy (1) balog zoltán (2) Baló György (1) baltás gyilkos (2) bankcsőd (1) bankok (2) Bankszövetség (1) bányászok (1) Bárándy Gergely (1) barroso (5) bauer tamás (1) becsület (1) béka (1) békemenet (1) Bell (1) belpolitika (1) benzinpénz (1) bíróságok (1) bojkott (2) Bokros Lajos (1) bolgár magyar (1) böröcz istván (1) Brüsszel (1) brüsszel (1) call of duty (1) casco (1) CEU (1) civilek (1) clinton (1) családon belüli erőszak (1) Cséfalvay Zoltán (1) csömör (1) Czakó Gábor (1) darák péter (1) demokratikus diktatúra (1) Desszert (1) deutsch tamás (1) devizatartalék (1) diákaktivista (1) diáktüntetés (1) diáktüntetések (1) dk (1) dohánykereskedelem (1) dohányzás (1) doktori (1) doncsev andrás (1) dopeman (1) dózsa lászló (1) Egyenes beszéd (3) Egyenes Beszéd (1) egyházak (1) Együtt 2014 (1) előválasztás (1) előzetes választási regisztráció (1) élő adás (1) emútnyócév (1) ENSZ-közgyűlés (1) EP (1) EP-választás (1) Eper és vér (1) érdekvédelem (1) eskü (1) eskütétel (1) EU (3) EU-csúcs (1) EU-IMF-tárgyalások (1) EU-költségvetés (2) Európai Bíróság (3) Európai Parlament (1) eurovíziós dalfesztivál (1) eva (1) évértékelő (1) eximbank (1) facebook (1) fazekas géza (1) félkarú rabló (1) fellegi tamás (2) Fellini (1) felsőoktatás (1) Fidesz (4) fidesz (6) Firtl Mátyás (1) fizetés (1) fizetésmegváltás (1) fónagy jános (1) frakcióalapítás (1) frekvencia (1) futballdrukkerek (1) Galló Istvánné (1) gerő ernő (1) Giró-Szász András (3) Guinness-rekord (1) gulyás gergely (2) gulyas gergely (1) Gulyás Gergely (1) gyarmat (1) Győri Enikő (1) gyorsnaszád (1) gyurcsán ferenc (1) habony árpád (1) hajléktalanok (2) hallgatói tiltakozás (1) handó tünde (1) Hankiss Elemér (1) határon túli magyarok (1) Haza és Haladás (1) házelnök (1) házszabály (1) Hazudj ha tudsz! (1) hazugság (2) hazugságok (1) Herényi Károly (1) himnusz (1) híradó (1) híradózás (1) hírszerkesztés (1) hírtévé (2) Hírtévé (11) hoffmann rózsa (2) hóhelyzet (3) holokauszt (1) Holokauszt emléknap (1) horgony (1) horváth lászló (1) hunvald (1) húszezres (1) Húzós (1) idézetek (1) igazságszolgáltatás (1) IMF (2) imf (1) IMF-tárgyalások (1) imf tárgyalások (2) Index (1) internetadó (1) interpelláció (2) ítélet (1) járatszűkítés (1) jegybankelnöki fizetés (1) jelölés (1) jobbik (1) jog (1) jogállam (1) jogállamiság (1) josé manuel barroso (1) Jó Isten (1) Juhász Péter (1) jutalmak (1) Kálmán Olga (3) kampány (1) karácsony gergely (1) Karinthy Frigyes (1) károlyi szobor (1) katasztrófavédelem (1) katonai ügyészség (1) KDNP (1) keh (3) Kennedy (1) kertész ákos (1) kétharmad (1) kiadatás (1) klubrádió (2) Klubszoba (1) kocsis máté (2) kohéziós támogatás (2) Koko (1) kommunikáció (1) kontrát károly (1) Kónya Péter (1) kormány (1) Kormányinfó (1) kormányinfó (1) kormányszóvivő (1) kormányváltás (1) kormányzás (1) kormányzati propaganda (1) korrupció (1) köszszolgálati televízió (1) köteles beszéd (2) kövér lászló (9) közbiztonság (1) Közgazdász-vándorgyűlés (1) közoktatás (1) köztársasági elnök (6) kubatov gábor (1) különadó (3) külpolitika (1) labdarúgó eb (1) lapszemle (1) lázár jános (9) Lázás János (1) lemondás (2) lendvay utca (1) Lenin (1) lezsák sándor (1) le monde (1) lmp (1) (1) M1 (1) Maffiaállam (1) magyar (1) magyar-azeri (1) magyar-szlovák határ (1) magyarország (1) Magyarország (1) magyarság (1) magyar lengyel (1) magyar nemzet (1) magyar országgyűlés (2) Május 1. (1) manipuláció (1) Manninger Jenő (1) március 15. (1) martin schulz (1) Martonyi János (3) matolcsy (1) Matolcsy György (1) matolcsy györgy (4) máv menetrend (1) média (6) médiahatóság (1) médiatanács (1) megfigyelés (1) megszorítás (1) Merkel-Orbán (1) mesterházi attila (1) Mesterházy (1) mesterházy attila (6) Mesterházy Attila (3) Mészáros Antónia (1) Mészáros Zsófi (1) mikola istván (1) Milla (1) Mindenki (1) miniszterelnök (1) mirkóczki ádám (1) misszióvezetők (1) MNB (3) MSZP (3) mszp kongresszus (1) MTVA (3) mtva (1) munkahét (1) munkakezdés (1) nabucco (1) napirend előtt (1) nav (1) navracsics (1) navracsics tibor (2) Navracsics Tibor (1) Németh Zsolt (2) nemzet (1) nemzeti együttműködés (1) nemzetközi összeesküvés (1) nemzetpolitika (1) népszava (1) népszavazás (4) NER (6) netadó (1) nívó (1) nonprofit (1) nyílt levél (5) nyitrai zsolt (1) nyudíjazás (1) Obama (1) obersovszky péter (2) obstrukció (1) önkiszolgáló temetés (1) önkormányzat (1) önkormányzatok (1) opera (1) orbán ráhel (1) orbán viktor (83) Orbán Viktor (2) orbán Viktor (2) Országgyűlés (2) országgyűlés (1) országkép (1) orván viktor (1) Oscar (1) összefogás (1) Paks (1) pálffy ilona (1) pápa (1) paparazzi (1) parkolóóra (1) Parlament (2) parlament (8) parlamentáris diktatúra (1) pártfinanszírozás (1) Páva lánya (1) Páva Zsolt (1) pedagógusok (2) pedagógustüntetés (1) Petőfi Sándor (1) pintér sándor (1) Pityinger (1) plágium (12) pofon (1) Poldi bá (1) polics józsef (1) politika (1) politológia (1) politológusok (1) Polt Péter (1) portik-ügy (1) Prőhle Gergely (1) Pukli István (1) Puskás Ferenc (1) radikális ellenzék (1) rádióinterjú (2) rákay philip (1) rákosi mátyás (1) regisztráció (2) reklám (1) rendes ember (1) rendszerhiba (1) rendszerváltás (1) rendzavarás (1) respect (1) Rétvári Bence (1) rétvári bence (1) rezidencia (1) rezsiköltség (1) Rikkancs (1) rogán antal (1) Rogán Antal (6) rokkantnyugdíj (1) Romhányi József (1) Rónai Egon (1) RTL Klub (1) rulett (1) safarov (2) schmitt (1) schmitt pál (23) Schmitt Pál (1) Selmeczi Gabriella (1) simon jános (1) Simor András (1) simor andrás (2) Sing (1) SMS (1) soltész miklós (1) Sólyom László (1) Strasbourg (1) szabadságharc (1) Szabad szemmel (1) szabotázs (1) Szabó Anett (1) szájer józsef (3) szakszervezet (1) szalai annamária (1) szanyi tibor (1) szavazólap (1) századvég (1) személycsere (1) szilveszteri köszöntő (1) szobor (1) szociális kérdőív (1) szolidaritás (1) Szolidaritás (1) születésnap (3) tábornokper (1) Találkozás egy fiatalemberrel (1) Tállai András (1) tállai andrás (2) tandíj (1) Tarlós István (1) tasó lászló (1) Tavares-jelentéstervezet (1) Teremtő (1) timosenko (1) tojás (1) Törley Katalin (1) történelemhamisítás (2) törvényhozás (1) trafik (1) trafikmutyi (1) trafikosnő (1) tüntetés (7) TV2 (1) tv híradó (1) Ügyészség (1) ügynöklista (2) ukrajna (1) ünnepi beszéd (1) vad dezső (1) válaszlevél (1) választás (8) választási csalás (1) választási regisztráció (2) választójog (1) választókerületi pótlék (1) Vámosi-Nagy Szabolcs (1) vámpírkormány (1) Vár (1) Varga Mihály (4) vasárnapi újság (1) vasút (1) Vatikán (1) védőháló (2) végtörlesztés; (1) Vida Ildikó (1) világvége (1) Vizoviczki (1) vörös csillag (1) zsidózás (1) pál (1) Címkefelhő

Schmitt maradhat - itt a jogi megoldás!

2012.03.30. 14:37 Poldi bá

Még nem tudjuk, mit jelent be a "közszolgálati médiának" adott exkluzív interjúban Schmitt Pál ma este. De az biztos, hogy személye sérthetetlen (Orbán Viktor mondta). Ha pedig így van, akkor maradhat posztján. Mindössze egy rövidke törvénymódosítást kell elfogadnia a kétharmados többségnek a parlamentben.

Nem lehet gond. Segítek, ez lehetne az előterjesztés:

2012. évi ... törvény

Magyarország Alaptörvénye módosításáról


1. § Magyarország Alaptörvénye Az állam című fejezetének 12. cikke a következő módon egészül ki:

(1) A köztársasági elnök személye sérthetetlen. Eskütételétől kezdve semmilyen jogi, adminisztratív, vagy erkölcsi elmarasztalást magában hordozó eljárás nem érintheti korábbi életútját.

2. § E törvény a kihirdetését követő napon lép hatályba, rendelkezéseit 2012. január 1-jétől kell alkalmazni.

ÁLTALÁNOS INDOKOLÁS

A törvényjavaslat az alaptörvényben eddig is rögzített sérthetetlenség elvét egészíti ki annak érdekében, hogy ez az elv minden körülmények között érvényesíthető legyen, a Magyarország egységét megtestesítő államfő ne lehessen nemtelen politikai támadások áldozata korábbi életéből aljas indokkal kipécézett részletek felnagyításával. 

RÉSZLETES INDOKOLÁS

az 1. §-hoz


A módosítás szövegszerűen rögzíti azt a garanciát, amely az alaptörvény készítésekor nem került megállapításra, mert senki nem gondolt (nem gondolhatott) arra, hogy a kétharmados többség által konszenzussal jelölt személy életútjának korábbi állomásait nemtelenül górcső alá veszik, s az életpályából az összefüggések értelmezése nélkül kiragadott cselekménnyel megpróbálják Magyarország köztársasági elnökét ellehetetleníteni.

a 2. §-hoz

Hatályba léptető rendelkezés, amelyet az indokol, hogy a törvény elfogadásának naptári éve 2012. január 1-jén kezdődött.
------------------------------------------------------------------------------------
Jó lenne, ha a beadványt Rogán Antal jegyezné, megérdemli, hiszen eddig is a legkülönbözőbb témákban nyújtott be nemzetsorsot befolyásoló módosító javaslatokat.

Természetesen célszerű lenne, ha a Századvég - a nemrég elnyert pályázati feladatokat rögzítő keretszerződés alapján - azonnal megkezdené az alaptörvény-módosítás kommunikációs tervének kidolgozását.

Tetszett a poszt? Poldi bá a Facebookon is:

216 komment

Címkék: plágium orbán viktor schmitt pál alaptörvény módosítás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom5612 2012.03.30. 16:08:51

Poldi Bácsi!
Nagyon szépen kérlek, ne adj ötleteket a 2/3-nak...:)

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.03.30. 17:02:43

nem otlet.
orbany mar ezt citalja

de ez a legjobb, amit tehet.
senki nem tudja ugy erodalni a fideszt, mint ez a szerencsetlen!
LE NE MONNNYA PLAGI BA'!!!!

[megmondoember] 2012.03.30. 17:04:28

Egyúttal törvénybe lehetne foglalni a HVG, mint KGB-utódszervezet bűnösségét is.

Kb. hasonlóan logikus és megalapozott lenne - mind erkölcsileg, mind jogilag - mint (csak) az MSZP bűnösségét deklarálni törvény erejénél fogva az MSZMP által elkövetett cselekményekért.

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.03.30. 17:05:04

"A miniszterelnök pénteken az államfő plágiumügyét firtató újságírói kérdésekre válaszolva elmondta: a legfontosabb az ország érdeke, ez pedig az, hogy Magyarországnak mindig legyen olyan vezetője, akinek a személye sérthetetlen. Hozzátette: a köztársasági elnök sérthetetlenségéről szóló alkotmányos szabályt mindenkinek megfontolásra és betartásra javasolja.

Arra a kérdésre, hogy szerinte csalt-e Schmitt Pál, úgy felelt: az alaptörvényből fakadó sérthetetlenségi szabály miatt a kérdés feltevését sem látja "indokoltnak"."

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.03.30. 17:06:33

Nos ugy latom, rakosi orbany matyasviktor kiteljesedett :)
innen nincs visszaut...

Netuddki. 2012.03.30. 17:08:22

orbán kotmány? Ugyanmár!

Ezek a phaszfejek nagyon is tudták, hogy az ő emberük minden csak nem feddhetetlen. Különben az lenne benne, hogy a köztársasági elnök előéletének feddhetetlennek KELL lenni. A kiválasztásánál erre ügyelni kell. Aztán ha mégis kiderül akkor sajnos így jártak lehet újat keresni. Ennyi...

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2012.03.30. 17:09:59

A "korábbi élet" kifejezést kivenném, mert egy kereszténynek mondott országban nem fest jól a reinkarnáció törvénybe iktatása.
Amúgy, ha Dzsepettó nem mond le, akkor az általa gyártott Pinokkió bábnak sem kellene... ;-)
Megjegyzendő még, hogy fontos a pontos szövegezés. Néha egyetlen betű eltérés is komoly gondokat okozhat. Például:

ELHALLÁSHÁBORÚ

Puszta… Piff-puff… Háború?
Nemnyugvó Nap vérnarancs…
Úrnak hangja szigorú:
„Mózes! Nem tűz-, Tízparancs!!!”

illusztrálva:
fradyendre.blogspot.com/2012/03/elhallashaboru.html
:)

Netuddki. 2012.03.30. 17:11:30

@DR. DR. DR. rasztaparaszt: "Hozzátette: a köztársasági elnök sérthetetlenségéről szóló alkotmányos szabályt mindenkinek megfontolásra és betartásra javasolja."

Oszt' vagy elfogadjuk a javaslatát vagy nem. Esetleg ez a bohóc is lemondhatna a másik bohóccal együtt. Ez az én javaslatom...

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.03.30. 17:11:40

@[megmondoember]: ne kapkodd el, majd arra is sort keritenek.
Lessz itt meg nemulass a rektornak is, meg a szenatusnak is, mert nem lyol szavaztak.
Ez a focista ugyis csak az urugyre var mar jo ideje, hogy beletorolhesse a stoplis cipojet az ertelmisegiekbe.

pudibundo 2012.03.30. 17:14:18

Egészen korrekt :)
De azért remélem, hogy azok akik itt az Indexen (persze joggal) verik a nyálukat a lemondás mellett, ugyanezt tették Medgyessy D-209 és Gyurcsány böszme idején is.
Mellesleg utóbbiak a botrányok közepette nem mondtak le...

Link Elek 2012.03.30. 17:14:36

az hogy serthetetlen az azt jelenti, hogyha megeroszakolna, meglne, es utanna megenne az egyik aszisztenset, akkor is elnok maradhatna?

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.03.30. 17:16:45

@kovi1970: majd magyarazhatja a hvg-s foszer remego kezzel keresgelve a cvikkeret a sajtoszabadsag eszmejet TEK kommandosoknak, amikor ratorik az iroda ajtajat, mert a legfelso kozjogi meltosag elleni alkotmanyellenes fellepesevel veszelybe sodorta magyarorszagot, ami a hazaarulas minositett esete.

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.03.30. 17:17:35

@pudibundo: huzhatsz anyadba retkes fidesznyalonc!

Netuddki. 2012.03.30. 17:17:57

@pudibundo: "pudibundo 0 bejegyzést írt és 44 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban."

Hát te is visszabújhatsz a meggyessid vagy a gyurcsányod valagába...

milyen szép a Vértes, ó 2012.03.30. 17:18:40

@Link Elek:

Az asszisztenst meg posztumusz kirúgnák az elnök úr befeketítésében játszott szerepéért.

Netuddki. 2012.03.30. 17:20:29

@DR. DR. DR. rasztaparaszt: Ugyan, ehhez gyáva az orbán. De van is alapja...

2012.03.30. 17:20:36

@pudibundo: mit fizetnek nalatok egy ilyen commentert? igy lesz meg az egymillio melo? ;-)

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.03.30. 17:21:02

Ma este 19.15-től fáklyás felvonulás a Jászai Mari tértől, ha szerintetek is Schmitt menjen és ne Károlyi.

Jöjjön mindenki, "méltón" búcsúzzunk a "doktor" úrtól!

Talpra magyar, most vagy soha.....

pudibundo 2012.03.30. 17:22:42

@DR. DR. DR. rasztaparaszt:
A stílus maga az ember, drága cimbora... Egyébként meg a véleményem: Schmitt mondjon le és húzzon a retekbe. Fidesznyalonc vagyok-é szerinted?

Netuddki. 2012.03.30. 17:23:02

@DR. DR. DR. rasztaparaszt: "Orbán: Az elnököt nem lehet bírálni"

Vagy más olvasatban:
"orbán az elnök, öt nem lehet bírálni"

"nem kell félnetek, jó lesz" ;)

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.03.30. 17:23:29

@kovi1970: ha meglepik, hogy az "alamfo" serthetetlen, es ez a pojaca nem takarodik el, akkor olyan kenyszerpalyara teszi magat, aminek csak ez az egy kiutja van. Akkor marad az eroszakkal megtartott hatalom.
Ezt a knedlit mar a fideszdroidok tobbsege se nyeli le. Muszaj lesz erovel letuszkolni...

pudibundo 2012.03.30. 17:24:28

@Rick Astley:
Zavar a más véleménye? Mi a baj?

RealDead 2012.03.30. 17:25:34

Magam is erre tippeltem

2012.03.30. 17:26:47

@pudibundo: az titeket zavar, ahogy a bercommentelo kollegaid tobbszor is jeleztek. a ketharmad velemenye mervado, a tobbiek meg kussoljanak.

a baj az ordito ostobasagod. ha itthon valaki agyonlone par zsidot egy iskola elott meg par katonat, akkor is arrol ugatnal, hogy mi tortent franciaorszagban?

hopptarisznya 2012.03.30. 17:26:55

ha most nem mond le, akkor Orbánnak is kampec. Paradicsom és tojászápor lesz a jutalmuk.

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.03.30. 17:27:21

@pudibundo: szerintem ot is csak az zavarja, hogy idejossz, es nyomod a retkes szoveget gyurcsanyrol, meg az utelagazasdis foszerrol... kit erdekel? senkit.

Itt most az a kerdes, lesz-e szakadas a fideszen belul, vagy nem. Es ha lesz, akkor hogy gondolja orban megtartani a hatalmat? merthogy o se az a lemondos fajta....

Netuddki. 2012.03.30. 17:27:22

@pudibundo: Hát nézzük csak:
- "pudibundo 0 bejegyzést írt és 44 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2009.07.28. óta tag.": alvó fideszügynök felébredt, STIMMEL
- OFF gyurcsányozik: STIMMEL

Ha úgy viselkedsz mint egy fidesz bértroll akkor úgy is kezelnek...

látjátok feleim szümtükkel 2012.03.30. 17:27:57

@DR. DR. DR. rasztaparaszt: "Arra a kérdésre, hogy szerinte csalt-e Schmitt Pál, úgy felelt: az alaptörvényből fakadó sérthetetlenségi szabály miatt a kérdés feltevését sem látja "indokoltnak"." "

No, ez most pozitív, vagy negatív diszkrimináció?

Szabad az állampolgárok közt különbséget tenni?( ezt mintha tiltanák eu-s rendeletek, nemzetközi szerződések).
Egyáltalán mi az, hogy sérthetetlen? Nem szabad késsel szurkálni? Ránézni szabad? RÖHEJ!

pudibundo 2012.03.30. 17:28:51

@DR. DR. DR. rasztaparaszt:
Érstd már meg, csak arra akarok rávilágítani, hogy egy mérce legyen. Ha Schmittnek mennie kell, márpedig igen, akkor azt korábban is meg kellett volna tenni akkor botrányba keveredett kedves vezetőknek. Pártokhoz való vonzódástól függetlenül egy normális országban.
A fideszbérencet ezért utasítottam vissza, pedig jobbos vagyok, nem tagadom.

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.03.30. 17:29:01

@hopptarisznya: b verzio, aki fel meri emelni a kezet egy tojassal, annak legfobmagassagosbiroasszonyunk kiroja a 20 ev aristomot.

Netuddki. 2012.03.30. 17:29:08

@DR. DR. DR. rasztaparaszt: "eroszakkal megtartott hatalom"

XXI. század van. Európa közepén. Csak szólok... ;)

gnme 2012.03.30. 17:30:02

méghogy ez'a pudvás kapafogú makkalsó marad

..még jó hogy nem azon a zegyetemen végeztem

szembeköpném magam rögvest bazegh'

kvadrillio 2012.03.30. 17:31:09

"Orbán: Az elnököt nem lehet bírálni

MTI

2012. március 30., péntek 17:03 | [25 perce frissítve]

|

Orbán Viktor szerint a köztársasági elnök döntéseit lehet bírálni, személye azonban "e fölött áll", sérthetetlen. A miniszterelnök pénteken az államfő plágiumügyét firtató újságírói kérdésekre válaszolva elmondta: a legfontosabb az ország érdeke, ez pedig az, hogy Magyarországnak mindig legyen olyan vezetője, akinek a személye sérthetetlen. A köztársasági elnök sérthetetlenségéről szóló alkotmányos szabályt mindenkinek megfontolásra és betartásra javasolja."

...JAJJJJJ...ISTENEM......DE JÓT NEVETTEM EZEN...:DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Peetee 2012.03.30. 17:31:38

Én az koncepcióm az ,hogy Kövér vagy Matolcsy lesz a miniszterelnök, Viktorunk pedig egyensen a Sándor palotába katapultálja magát. A 2/3al "kicsit" kibővítik a jogkörét és készen is vannak a következő 20-30évre a narancsosok.
Jajj, ne legyen igazam!

Ianas 2012.03.30. 17:32:07

@pudibundo: Újra, újra, újra, mindig ugyanaz. Meddig lehet még hibákat valaki más hibáival legalizálni? Tényleg elhiszed, hogy D209 Úr és Elkúrtuk Úr hülyeségei jusztifikálják ennek a balfasz kormánynak a balfaszkodásait?

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.03.30. 17:32:20

@pudibundo: vilagits te a sajat fejedben haver, hogy oszoljon a setetseg. nem arra kapta a fidesz a ketharmadot, hogy UGYANAZT, vagy meg kurvabban folytassa, amit ezek megleptek.
Ha mar maganak vindikalta orban a zigazmondo juhasz szerepet, ha zaszlojara tuzte a slogent, hogy nem akarunk kovetkezmeny nelkuli orszagot, akkor en ehhez merem a jelenlegi helyzetet, es nem ahhoz, hogy mi volt x evnek ezelott akarkivel.
kapisi?

látjátok feleim szümtükkel 2012.03.30. 17:33:41

@Link Elek: Lehet, hogy Pali bá a sérthetetlenségét úgy értelmezi, mondhat mindenki amit akar, ő bezony dr.( ja meg elnök ) marad, mert őt nem sérthetik azzal, hogy elveszik a doktori címét, az nekie jár a sérthetetlensége okán. Mivel sérthetetlen, nem sértegetheti magát azzal, hogy lemond. Oszt mindenki nyalhat egy fagyit.

gnme 2012.03.30. 17:34:51

@kvadrillio: ha a köztársasági elnök buzi, akkor azt megfontolás tárgyává képezi és ajánlás

ilyen eza emó

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.03.30. 17:36:46

hurra
nem mond le plagiba
VIKTOR, GAME OVER!
TOVARISI KONJEC!

pudibundo 2012.03.30. 17:37:31

@DR. DR. DR. rasztaparaszt:
Már hogy a fenébe ne érteném. Tudod milyen szar dolog ezt feldolgozni fidesz szavazóként?

látjátok feleim szümtükkel 2012.03.30. 17:37:52

@gnme: Engem nem zavar, csak ne legyen kötelező.

7esbusz 2012.03.30. 17:39:02

Köv lépés, aki kritizálni meri a fő fő ősérthetetlenségét, az 1-5 évig terjedő fegyházbüntetéssel sújtható. És épp 1955 tavasza van.

Ianas 2012.03.30. 17:40:20

@7esbusz: Feltalálták az időgépet :D:D:D Egyirányú...

kela-bá 2012.03.30. 17:40:37

JAJ ISTENEM ! De jó lenne, ha ez lenne az ország legnagyobb gondja, és nem a sok munkanélküli, meg a nélkülözők sokasága. Viszont ha plágium = a lopással, akkor mondjon le ! De mindenki tünjön el aki visszaélt hatalmával és kárt okozott az országnak ! További szép napot !

Arthur Dent 2012.03.30. 17:42:02

Ezt még SP sem írná alá. Vagy tévedek?

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.03.30. 17:43:01

@pudibundo: remelhetoleg ex fidesz szavazokent...
mert ezek utan tenyleg csak azok szavaznak rajuk, akiket a gyulolet fut, ertelmes ember nem.

baba jaga 2012.03.30. 17:43:10

"Orbán király, magyar király, léptet fakó lován,
Hadd látom, úgymond, mennyit ér a kárpáti tartomány?.....
.....S a nép, az Istenadta nép, ha, oly boldog-e rajt, mint akarom, s mint a barom.....

/ Bocs, János./

Ianas 2012.03.30. 17:44:05

Van itt baj mindenesetre...

baba jaga 2012.03.30. 17:45:05

@7esbusz:

Talán Recskre is kiírták már a pályázatot, természetesen a KÖZGÉP-re fazonírozva.

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.03.30. 17:46:09

@kela-bá: ez bizony a legfontosabb.
mert a dolgok osszefugnek kedves kela-ba. van ok, es okozati osszefugges a regnalo hatalom aljassaga (amire ez a mai kiralyos pelda), es az kozott, ami teged bant, hogy miert is van ebben az orszagban sok munkanelkuli, es megnyomoritott nelkulozo, mikozben a felso tizezer el mint marci hevesen, es meg az adojukat is megnyirbaltuk...

nemsirunk 2012.03.30. 17:46:34

Nyilvánvaló, hogy Orbán saját magának akarja az örökös elnöki pozíciót, addig pedig ki kell alakítani a sérthetetlen, mindenek felett álló istenkirály-elnök imázst.

Addig is meghagyja palikát boxzsáknak, hiszen amíg őt ütik, addig sem foglalkoznak annyit Orbánnal.

Sittes Paja 2012.03.30. 17:47:16

na szóval:

az igazi felelősség a hazaáruló HVG újságíróié.
ezzel nem akarom vedeni paját, mert egy szarember, és ha már kiderült, akkor le kéne mondania.

DE!! ki sem szabadott volna derülnie ennek. nem, nem paja meg a fidesz miatt, hanem az ország miatt.

shitpaja személye nulla, nem ér annyit a megbuktatása, amekkora árat kell ezért a botrányért fizetni: KE-i intézmény, SOTE és a magyar tudományos élet lejáratása.

aki újságíróként ezeket nem vette figyelembe, hanem csakis a saját pártpolitikai, ideológiai célját vette számításba, az hazaáruló.

az USA-ban nincs olyan republikánus, aki - főleg a lewinsky botrány után - elindítana egy ilyen lavinát a demokrata Obama ellen. többet és a hazája becsülete, mint ennek a jelentéktelen 'igazságnak' a kiderülése.

lehet okoskodni, de gondoljunk bele:
újságíróként feltársz valamit, ami mondjuk háborút jelent egy másik országgal. nyilvánosságra hozod, mert hát ez az igazság, és te csak a dolgodat végzed, vagy elzárod a fiókba, vagy jelzed a nemzetbiztonságnak a felfedezésed.

a hvg újságírójának, ha nem hazaáruló lenne, és nem élvezett volna el attól, hogy clintonéktól befújta a szél ezt az infot a szerkesztőségbe, vagy csendben lapított volna - nem, nem paja és a fidesz miatt, hanem azt a károkozást elkerülendő, amit a botrány jelentett - vagy háttérbeszélgetésen jelzi mondjuk az illetékeseknek, és megegyeznek, hogy shit lemond egészségi okokra hivatkozva - azaz az igazság érvényesül, és ő tudni fogja, hogy ezt ő érte el - de a dolog nem, vagy majd jóval a lemondása után kerül csak napvilágra.

ha a HVG újságírói nem szarfaszú hazaárulók lennének, akkor így tettek volna.

mert lehet élvezkedni, hogy megbuktatták shittet, de el lehet gondolkodni, hogy mekkora károkat okoztak a saját országuknak ezzel.

és itt jön az a kérdés, hogy az USA-ban pl miért van vmiféle cenzúra.

közjogi méltóságról ilyen információt egy újság se hozhasson le a nemzetbiztonság engedéje nélkül.

nem, nem shittes paja vagy a fidesz miatt, hanem azért, mert egy nulla értékű ember megbuktatása nem érhet annyit, amennyibe ez nekünk kerül...

viszont: ha már ezek a férgek elindították a lavinát (amerikai indíttatása, hazánk elleni támadás részeként) akkor viszont nem paszírozni kéne a szart, hanem egyből lemondani.
a hvg cikk megjelenése után 1 nappal, azonnal, hogy szándékaik ellenére ne lehessen ilyen botrányt csinálni.

normális országban a HVG újságíróit csatornákból húznák elő, vagy polóniumot reggeliznének...

Pobjeda elvtárs 2012.03.30. 17:47:37

Túlbonyolítod.

Még tegnapról idéznék (FB):
"2012. évi C. törvény:
1 §- Schmitt Pál doktor.
2.§ Jelen törvény a kihirdetését követő napon lép hatályba 1942. május 13-i hatállyal! (SP szülinapja)"

Ennyi.

ne most 2012.03.30. 17:50:58

@látjátok feleim szümtükkel: Sérthetetlen = nem lehet semmivel megsérteni olyan erős anyagból van.

Mérges 1234 2012.03.30. 17:51:10

@Sittes Paja:

"közjogi méltóságról ilyen információt egy újság se hozhasson le a nemzetbiztonság engedéje nélkül."

EZ nagyon nem lenne jó, mert ezzel kurvára vissza lehetne élni.

Amúgy meg ha az ügy kippatanásakor lemond Pali, alig ártott volna az országnask. A szarfaszúsgodása, a nyomorult hazudozása turbozta fe a dolgot.

Egy genny aak, és nem a plágium miatt, hanem a hazugságai és az aláírógép funkciója miatt....

Netuddki. 2012.03.30. 17:52:10

@kvadrillio: "Orbán Viktor szerint a köztársasági elnök döntéseit lehet bírálni, személye azonban "e fölött áll", sérthetetlen."

Mellesleg ugye a ke döntése az, hogy nem mond le. Hát mi meg nem értünk vele egyet. Nem a ke személyével van a baj, hanem a döntésével ami szerint nem akar lemondani. Vagy te nem akarod, hogy lemondjon győzike?
Ugye-ugye győzike, milyen szar ha olyan győz le aki lesüllyed a szintedre... XD

M_R 2012.03.30. 17:53:01

Pontosan ezért javasolták Orbánék Shitpalit "álamfönek" - mert tudták hogy bármikor zsarolható ha valamit nem ír alá..

Mint ahogy Sintérsanyi is azért lett esméten bélügyminiszter, mert ő meg a mostani kormánytagok túlnyomó részéről tudna érdekeseket mondani...Az előző ciklusban meg utána elsikált jónéhány balhét (hogy csak Szájerkismadár pokróc alatti kimentését említsük a kiskorú szolgáltatókkal "felvértezett" buzibárból..)

épészmérnök 2012.03.30. 17:53:04

Pudibundonak logice igaza van a kettős mércével kapcsolatban.

Sittes Paja 2012.03.30. 17:53:46

@Sittes Paja:

nemzetbiztonság >> sajtószabadság
országunk KE-i intézményének, tudományos életének presztizse >> jelentéktelen ügyet,embert érintő igazság kiderülése

DE

hülye zorbánnak talán hallgatnia kellett volna kövérre, shittet már meg se szabadott volna választani, mert szarember volt világéletében.

DE ha már megválasztották, akkor minden polgárnak meg kell védenie őt, és ezen keresztül saját magát. a lejáratása - még ha az az igazság is - hazaárulás.

Ha paja nem mond le, kb 1-2 napon belül jön a következő részlete az amerikai támadásnak, amit a hvg korábban már megszellőztetett: paja volt az egyik, akit a SALT LAKE CITY-i olimpia jogáért az amerikaiak 'megvettek'.

a diplomáciában egy ilyen információ megszellőztetése és nyilvánosságra hozása nagyon otromba dolog...

kzoltana 2012.03.30. 17:54:55

Az elit rendőri egységeket vidékről felrendelték a fővárosba, mert lakossági megmozdulásokra számítanak annak következményeként, hogy ma este a várakozások ellenére mégsem mond le köztársasági elnöki tisztségéről Schmitt Pál - értesült a vagy.hu magukat megnevezni nem akaró rendőri forrásoktól.

FeroxX88 2012.03.30. 17:58:18

derüljön csak szépen ki MINDEN, csak úgy lehet igazság.

2012.03.30. 17:58:21

@Sittes Paja:

"na szóval:

az igazi felelősség a hazaáruló HVG újságíróié."

Gondolom az öszödi beszédről hasonló a véleményed.

Mérges 1234 2012.03.30. 17:59:07

@Sittes Paja:

De éppen te írod, nem kellett volna odatenniilletve mikor megbukott, el kellett volna távolítani.

Ha marad remélem is, hogy sárba döngölik...

Egyszerűen azért mert szar ember.

Napkutya 2012.03.30. 17:59:20

Tudom, hogy most egy kicsit magamra fogom borítani a komposztos taligát, de voltaképp MI is a bajunk SP-al?

BÁB?
TUDTUK.

Ettől, akár maradhatna is. Ha agyon veri a serpenyős huszár, -a jó Henrik előránt egy másikat a posztócsík fölé.

Jön majd másik kesztyűszínész.
Lássuk be, aki alátolja a kezét, az pont ugyanaz lesz, aki az előzőt előrántotta.

EZ a bábszínház lényege...

Hajrá Magyarok!

Mária 2012.03.30. 18:01:27

Jajj, Poldi, a posztod tartalmát sokan fogják ám KÉSZPÉNZNEK venni, azt fogják hinni, hogy amit írtál, már MOST benne van az Alkotmányban :(((

A sérthetetlenség kérdését ma én is körbejártam, megnéztem, mit mond az Alaptörvény, és a Köztársasági elnök jogállásáról szóló törvény:

mariablogja.wordpress.com/2012/03/30/mit-jelent-az-hogy-a-koztarsasagi-elnok-serthetetlen/

Arra jutottam, hogy amit Orbán szeretne kihozni a "sérthetetlenség" szóból, az nem fog menni. Ő ugyanis azt szeretné, ha a "sérthetetlenség" szóra hivatkozva el tudná érni, hogy mindenki fogja be a száját, és következmények nélkül lépjünk túl a botrányon.

A sérthetetlenség viszont csak a köztársasági elnök jogi úton, peres eljárás során történő FELELŐSSÉGRE NEM VONHATÓSÁGÁT jelenti.

A bírálhatatlanságát nem jelentheti.

A SOTE döntését sem kérdőjelezheti meg a "sérthetetlenségre" való hivatkozással, hiszen nem peres eljárásról van szó.

Büntetőeljárást – amennyiben valamely tettével erre okot adna – csak megbízatásának megszűnése után lehetne ellene indítani, de nem fog senki, hiszen Schmitt Pál köztársasági elnök nem most, hanem 20 évvel ezelőtt sértette meg a Szerzői jogi törvény, a Polgári Törvénykönyv és a Büntető Törvénykönyv passzusait...

Bírálni viszont lehet. A szólás szabadsága és a vélemény kinyilvánításának a szabadsága ugyanis ugyanolyan alapjog, mint a köztársasági elnök – jogi értelemben vett – felelősségre nem vonhatósága, vagyis sérthetetlensége.

Ha tehát Schmitt Pál nem szeretné, hogy plágiumügye miatt a megbízatása lejártának a végéig mind itthon, mind a nemzetközi színtereken rendszeresen kínos és megalázó helyzetekbe keveredjen, ezt egyetlen módon kerülheti el: ha saját elhatározásából lemond.

2012.03.30. 18:01:52

@Sittes Paja:

"a diplomáciában egy ilyen információ megszellőztetése és nyilvánosságra hozása nagyon otromba dolog... "

Milyen cuki egy jelző ez!?
"Otromba"
Hagy ízlelgessük.

"DE ha már megválasztották, akkor minden polgárnak meg kell védenie őt"

Hát persze. Ha az derülni ki róla, hogy egy pedofil barom, aki minden nap rendel egy 6 éves gyereket magának, akkor is védjük öt, ugye?
Ne is válaszolj nekem, csak gondolkodj már egy kicsit el magadban.....

ne most 2012.03.30. 18:02:44

Bárki bármit mond az elnök sérthetetlen. Szabadság arc, illetve harc.

Netuddki. 2012.03.30. 18:03:29

@Sittes Paja: Na szóval!

"A tények makacs dolgok!"

Amúgy meg:
"Sittes Paja 0 bejegyzést írt és 37 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2012.03.29. óta tag."

Mérges 1234 2012.03.30. 18:04:48

Na megnéztem, az MNO, Origót ez a vastagbőrű sggtúró okádék Pali, nem mond le.

Ezt is letolják a Fidesz birkák torkán, akik ha jól látom beszopják tövig.....

Döbbenet, döbbenet.

Már csak abban bizhatunk, hogy ők basznak rá.

Különösen fur, mert az MNO-ban megjelent egy józan hang, ami kérte KE urat, de nem nem és nem..

Remélem ketté szakad a Fidesz, az Orbán ezt is áttolja....

Faszom, felrobbantom z egész csürhét.....

Netuddki. 2012.03.30. 18:05:06

@ne most: "Bárki bármit mond az elnök sérthetetlen."

Szerintem nem is sérthetetlen. Kipróbáljuk? XD

Táskás Tóni 2012.03.30. 18:05:55

@pudibundo: Ha minden változatlan, akkor maradhattak volna a szocik is. Legalább nem kúrtak volna el mindent Orbánék, többek között a 3000 milliárd mnyp-i vagyont.

ne most 2012.03.30. 18:06:24

@kovi1970: Nem hiszel az alaptörvénynek?

nokia56 2012.03.30. 18:06:39

Szerintem össze kellene hozni egy új doktorit az elnök úrnak „ Plágium a doktori disszertációkban „ címmel.

Táskás Tóni 2012.03.30. 18:06:42

@kovi1970: Én szívesen megsérteném.

Sittes Paja 2012.03.30. 18:07:07

@Doubledecker: shit nem azért genny alak, mert úgy szerzett doktorik, ahogy...

shit az volt már korábban is, és azután is. 2004 athén, annus+fazekas, aztán ugye most rendezik azt az EB-t, amit elkúrt nekünk...

szal nehogy azt higyje itt bárki is, hogy én shit személyét vagy a fideszt akarom védeni.

megválasztani sem lett volna szabad.

DE

hol a titkosszolgáalt ilyenkor?
szerinted amerikában ha te ilyen infóval látnál egy ellenoldali lapot, akkor mi történne?
az FBI keresne fel előbb, vagy a főszerkesztő azonnal lehozná a cikket?

a republikánus főszerkesztő maga tiltaná le a demokrata elnököt érintő kényes dolgot, ha igaz, ha nem.
főleg ciklusa közben.
MERT A HAZA MINDENEKELŐTT!!

ők már megtanulták, hogy az a lófasz, amit pártpolitikai értelemben ezzel nyerhetnek, az semmi ahhoz, amit az ország veszít a presztizséből...

"EZ nagyon nem lenne jó, mert ezzel kurvára vissza lehetne élni."
hogy lehet visszaélni vele? nem arról van szó, hogy tegnap szado-mazo szex közben meghalt a kurva, akivel volt.

hanem arról, hogy 20 éve ő is csak ollózta a diktoriját, ahogy sokan mások.
ha shitt paja csak MOB elnök lenne, vagy csak képviselő, akkor legyen, hozzák le a cikket stb stb.

de az újságírónak pont abban van a felelőssége, hogy tudjon döntést hozni ilyen ügyekben. s mivel ő egyszersmit állampolgár is, ezért nem hozhat olyan döntést, hogy SZARJUNK A VENTILLÁTORBA, most jól megfogtuk a fideszt.

rajtunk röhögnek clintonék...

nem, nem shit miatt, hanem amiatt, hogy elég volt odaadni egy ilyen infót, mert nálunk baloldalon pikpak találni olyan szarfaszú hazaárulót, akinek még ez sem nagy ár, hogy a gyűlölt fideszen üssön egyet.

ha olyan dolgot kéne napvilágra hozni, ami háborút jelentene, vagy százmilliárdokat buknánk, akkor is megtennék, és takaróznának azzal, hogy de hát ez az igazság, ennek ki kellett derülnie, és neki ez a dolga stb stb.

de ő először magyar állampolgár, és csak utána újságíró. elvileg.

úgyhogy shitt pál -mostmár- mondjon le, a HVG-s újságírók pedig ha lehet, végezhetnék a csatornában, vagy kaphatnának polóniumot ebédre.

nem, nem paja és a fidesz miatt.
hanem legfőképp amiatt, hogy ezután hány komoly tudósunk szenved hátrányt csak mert a SOTE-n végzett...

az, hogy a KE 20 éve másolta a doktoriját, az nemzetbiztonsági ügy.
az, hogy shit pál ezt tette, az nem.

de mivel most ő a KE, így kussolni kellett volna róla.

lehet okoskodni, de bizonyos állami vezetőkről biztos van hasonló, vagy komolyabb dolgokat tartalmazó akta vmely ügynökség birtokában...

az, hogy ezt az amerikaiak felhaszálták, nagyon nagyon nem volt szép, nagyon nagyon nem baráti lépés...

2012.03.30. 18:07:20

@Doubledecker:

Nem értlek.
A Fidesz vagyis ennek a kormánynak a vesztét akarod, nem?
Akkor örülj annak, ha Orbán egy cipelhetetlen súlyba kapaszkodik bele!

Táskás Tóni 2012.03.30. 18:07:26

Ha nem mond le, akkor visszaveszem a smittelt doktorimat.

terensz szpenszer 2012.03.30. 18:07:51

@DR. DR. DR. rasztaparaszt: "merthogy o se az a lemondos fajta.... "
Miért, itt Következményeknélküliországban ki az a fajta?

Netuddki. 2012.03.30. 18:09:12

@Mária: Mellesleg erről a sérthetetlenségről ez jut eszembe. Gyorsan ide is palizálom:

"Az erdőben egyszer összegyűltek az állatok, hogy eldöntsék melyik állat a legerősebb az oroszlán után. A medve azt mondta, hogy ő a legerősebb az oroszlán után. A farkas is azt mondta, hogy ő a legerősebb az oroszlán után. Az oroszlán megunta a vitát, a mancsával rácsapott az asztalra és kijelentette, hogy utána a legerősebb állat a nyúl.

Mikor a nyúl ezt meghallotta, remegni kezdett. A felesége oldalba bökte:
- Mit remegsz, te hülye? Harapj meg valakit, és az majd félni fog tőled.
A nyúl odament a farkashoz és jól beleharapott a farkas fenekébe. A farkas azt hitte, kicsi dongó csípte meg. Hátranézett, és elfehéredett, mert látta, hogy a nyúl az.
A nyúl a legerősebb állat az oroszlán után, hisz megmondták. Bocsánatot kért és elsomfordált.
A nyúl odament a medvéhez és jól beleharapott a medve fenekébe. a medve azt hitte, szúnyog csípte meg. Hátranézett, és akkor látta, hogy a nyúl az. A nyúl a legerősebb állat az oroszlán után, hisz megmondták. Bocsánatot kért és Ő is elsomfordált.
A nyúl elszemtelenedett. Odament a tigrishez, és annak is jól beleharapott a fenekébe. A tigris hátracsapott a mancsával, és agyonütötte a nyuszit.
A tigris ugyanis nem volt ott az értekezleten, ezért nem tudta, hogy a nyúl a legerősebb állat az oroszlán után."

zw007 2012.03.30. 18:09:45

@Napkutya: Hogy mi is a legnagyobb baj Palival. Nem az, hogy egy gerinctelen senki, hogy egy minden rendszert kiszolgáló seggnyaló. Még csak az sem, hogy lopott, és még le is tagadta. Legnagyobb baj az, hogy egy elmebeteg országromboló minden vágyát aláírja, amivel sok százmilliárdos kárt okoz a hazámnak, az erkölcsi veszteségről nem is beszélve. De a legnagyobb vaj nem is vele van, és az igazi felelősség sem az övé, hanem pszichopata orbán viktoré!

vircsaft gizi 2012.03.30. 18:09:50

Apám, mekkorát röhögnék, ha este mégis lemondana, ti meg - jó magyar szokás szerint - itt acsarkodtok idő előtt és talán teljesen feleslegesen. Ahogy egy csomóan beégtek az idő előtti Darvas-fanyalgás miatt.

Netuddki. 2012.03.30. 18:10:46

@ne most: Lásd az előző nyulas hozzászólásomat. ;)

7esbusz 2012.03.30. 18:10:52

@kovi1970:
Ja, hogy ezért rendelték be TEK embereit Pesten, valaki szó szerint vette és tesztelni akarja...

clegane 2012.03.30. 18:11:46

remélem, mihamarabb leváltják méltó pártkatonákra az aljas SOTE profokat, akik bántani merészelték Szent Schmittet!

"egy igaz magyar" (kísérletezőnick) 2012.03.30. 18:12:11

remélem tényleg elfogadják

schmitt pál sokat tett le a sprotban majd akkor kritizálja a ""kedves"" libsi csapat ha legalább feleannyit el értek

Mérges 1234 2012.03.30. 18:12:12

@vircsaft gizi:

Legyen igazad de gyanús, hogy nem fog.

Viszont ha nem azzal tényleg sokat fog ártani....

Netuddki. 2012.03.30. 18:12:32

@vircsaft gizi: Szerintem is épp most gyakorolja a krokodilkönnyeket a tükör előtt. De majd meglátjuk. Mondta a vak...

látjátok feleim szümtükkel 2012.03.30. 18:13:08

@Sittes Paja: "Ha paja nem mond le, kb 1-2 napon belül jön a következő részlete az amerikai támadásnak, amit a hvg korábban már megszellőztetett: paja volt az egyik, akit a SALT LAKE CITY-i olimpia jogáért az amerikaiak 'megvettek'."

Te nagyon jól értesült vagy, talán csak nem ottan-e dolgozol?

"egy igaz magyar" (kísérletezőnick) 2012.03.30. 18:13:20

@clegane: te teljesen hülye vagy... nem tettél le semmit az asztalra szánalmas libsi

parttalan 2012.03.30. 18:13:54

@egy igaz magyar: Nem a sportsikerei miatt kritizálják. Ennyit legalább fölfoghatnál...

vircsaft gizi 2012.03.30. 18:14:34

@zw007: most olvasok egy könyvet a boszorkányüldözésekről, tök hasonlítasz egy inkvizítorra, aki minden bajt egyetlen forrásra (csapásra) vezetett vissza: a boszorkányokra. Ő is u.ezt mondta, ha vesznek a boszorkányok, kitisztul az ég, és az isteni áldásnak végre nem állja útját az ördög kreálta démoni felleg. Spanyolcsizmát beszereztél-e?

látjátok feleim szümtükkel 2012.03.30. 18:14:42

@egy igaz magyar: "schmitt pál sokat tett le a sprotban majd akkor kritizálja a ""kedves"" libsi csapat ha legalább feleannyit el értek "

Nem vetted észre, hogy nem a sporttal összefüggésben kritizálják? Küldjek-e neked egy jobban látó üveget?

Mérges 1234 2012.03.30. 18:15:20

@látjátok feleim szümtükkel:

Ja, ja már a múltkor pedzegeték ez a Amcsi olimpiás dolgot, az a baj, hogy tényleg lehet ellen tláni még ezer dolgot....

Nem értem. Viktor teljesen önjáró, a fidesz vesztét is okozza.

"egy igaz magyar" (kísérletezőnick) 2012.03.30. 18:16:47

Öhm. Asszem ennyi elég volt a kísérletből, ha már 3-an is azt hittétek, komolyan ilyen hülye vagyok.

Állítás: a FIDESZ hülyének látszik, nem csak számomra

Bizonyítás: ld. fentebb.

Q.E.D.

látjátok feleim szümtükkel 2012.03.30. 18:17:31

@kovi1970: nagyon jó, de nem láttam mostanában olyat, aki nem vett részt az értekezleten.

Táskás Tóni 2012.03.30. 18:17:41

@vircsaft gizi: Mi viszont mindenképp röhögünk. Akkor is, ha lemond és akkor is, ha nem, osztjónapot. Neked viszont vagy lesz vidám estéd vagy nem. Elintézte Orbán a "jobb oldalt"

zotyó48 2012.03.30. 18:17:50

@kzoltana: Köszi az infót de ott leszünk mi is.A főnökük meg mehetne vissza a józsefvárosi piacra ,hisz onnan jött.

Netuddki. 2012.03.30. 18:17:52

@egy igaz magyar: Anyádat is libsinek szólítod?
Az ilyen fideszes "igaz magyarok" meg húzzanak ahonnan jöttek, vissza orbán hátsójába.

PS.: Ne írj, úgysem válaszolok.

Poldibá! Lécci rakjál ki már a blogodba egy ilyen "tahótlanítás" vagy hasonló linket. Akkor nem kéne foglalkozni az ilyen "igaz magyar" félékkel. Lécci, lécci, lécci...

2012.03.30. 18:18:23

@egy igaz magyar:

Farkas Péter is sokat tett ám le a sportban az asztalra.
Ráadásul ő egyéni olimpiai bajnok nem úgy, ahogy Schmitt.
Esetleg legyen belőle is Köztársasági Elnök?

"egy igaz magyar" (kísérletezőnick) 2012.03.30. 18:18:42

@parttalan: @clegane: @látjátok feleim szümtükkel: ment a válasz fentebb.

Sry a trollkodásért, de muszáj volt végrehajtanom a kísérletet. :D

Netuddki. 2012.03.30. 18:19:25

@látjátok feleim szümtükkel: Hát, a HVG-sek biztos nem. Meg az egyetemi küldöttek. De szerintem meg se voltak híva... :D

"egy igaz magyar" (kísérletezőnick) 2012.03.30. 18:19:38

@kovi1970: @MikeBoy: Olvastátok a következő kommentem is? Idézem akkor:

"Öhm. Asszem ennyi elég volt a kísérletből, ha már 3-an is azt hittétek, komolyan ilyen hülye vagyok.

Állítás: a FIDESZ hülyének látszik, nem csak számomra

Bizonyítás: ld. fentebb.

Q.E.D."

Mérges 1234 2012.03.30. 18:20:12

@egy igaz magyar:

:D

ügyes.... Téyleg ügyes.

Ezt valahogy nagyban is meg kellene csinálni, és útána kiállítani a bizonyítványt.

2012.03.30. 18:21:04

@egy igaz magyar:

Ne plagizáld a trollokat...

"egy igaz magyar" (kísérletezőnick) 2012.03.30. 18:21:16

@Doubledecker: terveztem, csak nem volt kedvem hosszú ideig hülyének tűnni :D:D

Napkutya 2012.03.30. 18:22:45

@zw007: Valaki odatette, ahol van.

Tény.

Valaki azt is meg fogja neki mondani, hogy mennie kellene onnan, ahol van -mert NEM védi tovább, pedig megtehetné.

( Politikailag, izomból le tudná tolni, minden eszköze meg van hozzá. DE nem fogja megtenni.)
EZ is tény.

Szerintem OV kiosztotta a helyét valakinek, addig, amíg neki nem kell.

Ennyire egyszerű!

Bár, kicsit parázok tőle, hogy ekkora szarban van-e az ország. Hallgatva mit mondott SP, az tény, hogy mára odafenn semmi sem drága....

Lássuk be, talán, valakinek a bizalmasai közül, durván meg kellett ahhoz sz.patnia az Elnök urat, hogy azt nyilatkozza, -a bizottság ŐT igazolta. :))

csabakirályfi 2012.03.30. 18:22:48

@pudibundo: Akkortájt már ment az utcai randalírozás, 72 órás ultimátum Fletónak, meg ugye az "erkölcsi válság" emlegetése. Most? Sérthetetlenség.

zotyó48 2012.03.30. 18:23:01

@egy igaz magyar: Mint egy igaz magyarnak tudnod kellene,hogy a Papp Laci bácsi háromszor volt olimpiai bajnok és edzőként halt meg.Ha ez háttérbajnok is edzőként halt volna meg tisztelném igy nem tudniillik nála sokkal jobbak voltak vívóedzők.

vircsaft gizi 2012.03.30. 18:23:10

@Táskás Tóni: Mindenképpen röhögsz...? Hm... Szerinted röhögnivaló, ha esetleg egy plagizáló marad Mo. közt. elnöke? Érdekes "értékrended" van.

kela-bá 2012.03.30. 18:23:14

@DR. DR. DR. rasztaparaszt: Kösz a reagálást, lehet, hogy igaza van. De a tények szerint a rendszerváltás óta nagyon sok a munkanélküli, és ennek nem a kis doktori az oka. A világ válságot sem mi magyarok csináltuk... Tájékozodásul :
Youtube A HIBÁS KÉPLET AMELLYEL A VILÁGOT LEIGÁZZÁK
Youtube MI A PROBLÉMA VALÓS OKA MAGYARORSZÁGON

Mérges 1234 2012.03.30. 18:23:14

@egy igaz magyar:

Országos méretekben gondoltam.

dr. Ringlósztár 2012.03.30. 18:24:07

@pudibundo:
OK. Gyurcsánynak és Medgyessynek is mennie kellett, mi itt a probléma?

parttalan 2012.03.30. 18:24:34

@egy igaz magyar: Ne szívass... épp' elég, hogy a kormány miatt szívunk.

"egy igaz magyar" (kísérletezőnick) 2012.03.30. 18:25:00

@Doubledecker: aha, lehet, tényleg, jó ötlet, majd felvetem ismerőseim körében

@zotyó48: te vagy a 6. ;)

(त्वष्टृ) (törölt) 2012.03.30. 18:26:07

És ha a köztársasági elnök az esküjét szegi meg?
Mert Schmitt felesküdött az alkotmányra majd segített eltörölni.

SP: Nem azért választottak (sic!) meg mert doktor voltm (sic, sic sic!).
Nem bazdmeg, nem azért, hanem mert kellett egy üres test, akire ráfogja a Fidesz, hogy erkölcsös figura, mert ez az egyik alapeleme egy köztársasági elnöknek. Bukta Bukta Sic Sic...

lobster thermidor 2012.03.30. 18:26:34

Az elnöki sérthetetlenség jegyében itt az ideje, hogy a kétharmad az alaptörvénybe iktassa a deresre húzás, és a pellengérre állítás ősi intézményét. Sújtsa ez a büntetés azt a személyt, aki kételkedik Smit Pál doktori címének valódiságában.
Valamint vágassék ki annak a nyelve, aki a "magasságos elnök urat" a szájára veszi, és tiszteletlen szavakkal illeti.

pali_proli 2012.03.30. 18:27:25

Azért az elég durva lenne, ha OVI hagyná, hogy Schmitt 2014.-ig küszködjön a szerepében, aztán a választások előtt lemondatná, és az új elnök OVI lenne, mondjuk 9 évre! Még belegondolni is szörnyű!

"egy igaz magyar" (kísérletezőnick) 2012.03.30. 18:27:34

@parttalan: Bocs, ha megijesztettelek, de nem bírtam megállni, hogy ne próbáljam ki, mennyire tudom játszani a hülyét. :D:D

Netuddki. 2012.03.30. 18:27:51

@MikeBoy: Akkor már inkább Egerszegi Krisztina. Ki mondta, hogy a köztársasági elnök csak férfi lehet. Nála senki nem tud jobban joghurtot reklámozni. Ráadásul fideszes.
Az orbán által súlytalanná tett KE-i posztba úgyis tök mindegy ki kerül. Na?
Bár én szívem szerint megszüntetném...

Mérges 1234 2012.03.30. 18:29:54

@Napkutya:

"Lássuk be, talán, valakinek a bizalmasai közül, durván meg kellett ahhoz sz.patnia az Elnök urat, hogy azt nyilatkozza, -a bizottság ŐT igazolta. :))"

Ja ezt már én felvetettem, hogy csunya volt, hogy szerdá lenyilatozza csütörtökön meg már megjelenik a cikk, hogy mondj le Plagibá.

Valakit átbasztak.

Lehet szakad a párt.... Mertekem úgy tűnik, hogy elengedték a kezét, de végül Viki útána kap.

Lehet vesztére?

zw007 2012.03.30. 18:30:08

@vircsaft gizi: Boszorkányok nincsenek. Pszichopaták vannak. Vagy szerinted nincsenek? Orbán az. Ez tény. Sok országnak volt már ilyen beteg vezetője, de hosszú távon nem tett jót az országnak. Aki ezt nem látja, és aki még mindig erre az elmebetegre szavazna, azt nem tartom beszámíthatónak. És igen nagyon sok baj ebben az országban egy személynek tulajdonítható. Sokkal jobb lenne itt élni, ha viktorunk nem született volna meg!

Táskás Tóni 2012.03.30. 18:30:13

@vircsaft gizi: Ha a fidesznek jó...Ennél többet nem árthatnak maguknak. Talán még az ügynöktörvény leszavazása...

látjátok feleim szümtükkel 2012.03.30. 18:31:09

"Az államfő 13 óra után érkezett a Parlamentbe, ahol azonnal főemeleti dolgozószobájába ment. Schmitt Pálhoz ezt követően csak a Magyar Televízió interjút készítő munkatársai mentek be, a köztársasági elnök politikusokkal nem találkozott.
Az államfő 17 óra előtt néhány perccel hagyta el irodáját, de a folyosón rá várakozó újságírók kérdéseire nem válaszolt. Az államfőt kísérő Kiss Norbert, a Köztársasági Elnöki Hivatal társadalmi kapcsolatokért felelős hivatalvezetője nekik azt tanácsolta, az esti interjúban hallgassák meg Schmitt Pált.
Kiss Norbert még korábban, a Sándor-palota előtt azt mondta: Schmitt Pál este sugárzandó interjújában minden felvetődő kérdésre választ ad.
Az interjút - amelyet Obersovszky Péter készített - 19:55-kor, a Híradót követően sugározza az m1."

Mérges 1234 2012.03.30. 18:32:20

@kovi1970:

Ne bántsd már szerintem jópóén volt.

És minket igazol.

Egyébként sok ilen van, pl többször bevették emberek, ami a hírcsrda ír. Dettó annyira hülye a Fidesz, hogy bármi megtörténhet a népek szerint....

"egy igaz magyar" (kísérletezőnick) 2012.03.30. 18:32:22

@kovi1970: Bocs, de muszáj volt. Nyugtasson az, hogy 2 blogon összesen 7-en elhitték, hogy tényleg ennyire hülye vagyok. :D

2012.03.30. 18:33:26

@kovi1970:

"Bár én szívem szerint megszüntetném..."

Én azért a helyedben előtte elolvasnám a feladatait.
Ugyanis nehéz lenne szétosztani az egyszerű nép gyermekei között. :)

Táskás Tóni 2012.03.30. 18:35:00

@zw007: Ezzel maximálisan egyetértek.

Netuddki. 2012.03.30. 18:36:43

@"egy igaz magyar" (kísérletezőnick): Ne magyarázkodj! Az orbán is most már hiába magyarázkodik. Vagy nem hallottad, hogy "aki hülyén viselkedik az ne csodálkozzon ha hülyének nézik" ?
Más átiratban "aki qrvának áll..."

zw007 2012.03.30. 18:37:06

@"egy igaz magyar" (kísérletezőnick): "
schmitt pál sokat tett le a sprotban majd akkor kritizálja a ""kedves"" libsi csapat ha legalább feleannyit el értek"
Szerintem itt mindenki többet tett az országért, mint Pál elvtársunk. Aki semmit sem tett, ez is, mert Pálunk olyan mérhetetlen károkat okozott! Rég lenullázta, mínuszba vitte az érdemeit.

Ui.: Amúgy vicces ahogy libsiztek! Orbán elérte, hogy szitok szó legyen, pedig a szabadságból képződik. Különösen szánalmas, miközben a nagy vezír szabadságharcot folytat!

látjátok feleim szümtükkel 2012.03.30. 18:37:21

@"egy igaz magyar" (kísérletezőnick): "Nyugtasson az, hogy 2 blogon összesen 7-en elhitték, hogy tényleg ennyire hülye vagyok"

Ha nem vigyázol, végül magad is elhiszed.

Napkutya 2012.03.30. 18:37:52

@Doubledecker: Szerintem a "Nagy Túlélőt" randán átkúrta a Gazdája.

Az lehet, hogy eddig csak Istent és Orbán Viktort ismerte el, maga felett állónak, -de ezután, komolyan dolgoznia kellene azon, hogy legalább az előbbiről elhiggye, hogy soha NEM is akarja átb.szni.

Olimpiai kihívás előtt áll. Úgy gondolom, amit most virítania kell, az komoly kihívás lesz egy szocialista sportembernek...

"egy igaz magyar" (kísérletezőnick) 2012.03.30. 18:39:14

@kovi1970: értem én :P
@zw007: te vagy a 8. Vajon meglesz a 10? :D
@látjátok feleim szümtükkel: semmi közöm a fideszhez, max hogy utálom őket, szóval nem fogom. :D

Mérges 1234 2012.03.30. 18:40:18

@Napkutya:

Gondolod, hogy Vitya kúrta át????

MOndjuk az is fura lenne, ha végre megjelenne valami magánvélemény a Fidesz médiában.

Nemt tudom, ekkora mokamester lenne a csöppség? :D

Netuddki. 2012.03.30. 18:40:50

Azért megnyugtató, hogy a világban vannak még tisztességes emberek:
"Lemondott a fénynél gyorsabb neutrínókat mérő professzor"
index.hu/tudomany/2012/03/30/lemondott_a_fenynel_gyorsabb_neutrinokat_mero_professzor/

Pedig ott is a kábel volt a hibás...

látjátok feleim szümtükkel 2012.03.30. 18:41:35

Gondban vagyok, mert az utcáról latin ének hangjait hallva kinéztem az ablakon és azt láttam, elől egy fickó megy egy nagy kereszttel, utána valami gitáros zene-énekkar, majd egy pap, és fáklyákat vivő, de egyébként csedben lévő emberek ( nem túl sokan). Én ördögűzőknek vélem őket, de nem tudni ki az ördög. Az is lehet, hogy békemenet vidéki módra, Pali bá melletti szimpátia tüntetés.

Napkutya 2012.03.30. 18:42:06

@Doubledecker: Orbán ebben jó. Tehetség.

Az a történelmi keresztje, hogy Európányi méretekben nem megy.

zotyo1986 2012.03.30. 18:42:31

@Sittes Paja: Az újságíró dolga, hogy a híreket hozza, pláne ha még IGAZ is. A kormány dolga lett volna, hogy olyan embert ültessen a köztársasági elnöki székbe, aki nem égeti így le az országot. Jah és egy normális országba nem baj ha kiderül az igazság.

Netuddki. 2012.03.30. 18:42:54

@Napkutya: Szerintem meg egyszerűen az a helyzet, hogy a profok az egyetemen hülyének voltak nézve és bebizonyították, hogy nem azok. Magyarul, egyenlőre még nem a politika irányítja teljes egészében a tudományos élet szereplőit...

"egy igaz magyar" (kísérletezőnick) 2012.03.30. 18:43:03

@kovi1970: tudod, nem Magyarország alapján kell a világra extrapolálni, mert akkor a következő 3 dologra jössz rá:
1. mindenki hülye
2. mindenki lop
3. minden koszos

renevol 2012.03.30. 18:46:08

@Sittes Paja: "ha már megválasztották, akkor minden polgárnak meg kell védenie őt, és ezen keresztül saját magát. a lejáratása - még ha az az igazság is - hazaárulás."

Az lenne a hazaárulás, hogy ha egy lopó-csaló-hazudó köztársasági elnököt a helyén hagynánk.

látjátok feleim szümtükkel 2012.03.30. 18:46:15

@"egy igaz magyar" (kísérletezőnick):
Nem értelek. Miért lenne baj, ha közöd lenne a fideszhez?
A fideszben lenni nem bűn, nem volt az az mszmp-ben lenni sem, csak az a bűn, amit az ember mások kárára csinál, legyen bármelyik párt tagja.

Én magampárti vagyok, de önmagában azért, mert valaki tag egy pártban, nem vetem meg, nem gyűlölöm, sőt egyáltalán nem érdekel, hogy párttag-e vagy sem. A párttagság nem lehet egy ember mércéje, de a tettei már igen.

Camappa 2012.03.30. 18:46:22

Schmitt segítségével Orbánék lehetőséget kaptak arra, hogy erre az egész hóbelevancra felhúzva lemondjanak. Maguk mögött hagyják a nagy szart, amit összehoztak, arcvesztés nélkül. És aki majd utánuk jön, az szépen megmártózhat a szartengerbe, amit a Fidesz összehozott.

Ez lesz a forgatókönyv.

Mérges 1234 2012.03.30. 18:46:40

"Tudósítónk szerint egy méltatlankodó idős férfi ment oda a Schmitt lemondását követelő tüntetőkhöz a Sándor palotánál és elkezdte azt kiabálni nekik, hogy hazaárulók, miközben néhány sátrat felborított. "

Ez a nagy bazdmeg, amígkor az agymosott sereg emgindul....

Nem vagyok biztos, hogy jó ötlet így elhülyteni a népeket, a végén még visszájára fordul a dolog.

"egy igaz magyar" (kísérletezőnick) 2012.03.30. 18:49:26

@látjátok feleim szümtükkel: A szövegkontextusban értelmezd, miszerint arra reagáltam, hogy nehogy elhiggyem, hogy hülye vagyok, amikor csak akkor hihetem el, hogy az első 2 kommentem által játszott karakternek köze van hozzám és mivel nem vagyok fideszes, így nincs köze hozzám, így el sem hihetem. Nekem sincs bajom senkivel csak azért, mert Fidesz-tag.

Napkutya 2012.03.30. 18:49:55

@kovi1970: Ja, de ez inkább arról szólt, hogy nekik semmijük sincs, -csakis a tudományos becsületük. Örülök, hogy nem adták olcsón!

Annyira keveset ér ez ma idehaza, hogy az is tisztán látszott, - még csak nem is érdemes eladni.

A FIDESZ kurvára jól tudja, a fütyülős, busszal hordott, májkrémes-zsömlés munkanélküli szavazata is pont annyit ér, mint egy szegedi vagy debreceni történész professzoré.

Ennek, most tartottak be először.

Korrekt, átgondolt dolog volt! BÜSZKE vagyok rájuk.

Tényleg!

Sittes Paja 2012.03.30. 18:53:11

@kovi1970: oszt ez mit cáfol, vagy bizonyít te majom?
érdemi böffentésre nem fussa, marad a demagógia?

szánalmas egy ország vagyunk, hogy annak örülünk, hogy megtámadtak és lejárattak.

igen, zorbán és shit is faszok, mert HA már megtörtént,azonnal le kellett volna lépni, pont azért, hogy elvegyék az élét a dolognak, minél kisebb legyen a botrány és a kár.

de neeeem, fasz orbán és shit mintha direkt amazok kezére játszanának, garantálták, hogy 3-4 hónapig ez menjen, és idáig fajuljon a dolog.

ahelyett, hogy azt mondták volna: hát jó, 1 oda, de ha ti így, mi meg úgy. egy kis ország is tud ütni a nagyon ugyanilyen módon...
nyilvánosság előtt mosolygunk mint 2 szövetséges, háttérben meg ilyen ügyekkel igyekszünk majd lejáratni egymást.

ha zorbánnak van esze, a nemzetbiztonságnálmost elemzők hada dolgozik amerikai, német és francia állami vezetők tudományos munkásságán, és előéletén...

SarahConnor 2012.03.30. 18:59:52

Schmitt Pál egy igazi Chuck Norris: pacalból is tud buborékot fújni!

Sittes Paja 2012.03.30. 18:59:53

@renevol: "lopó-csaló-hazudó köztársasági elnököt a helyén hagynánk."
ha meg se tudod, akkor nem is érdekelne. pont erről van szó.

izé, te nem puskáztál soha? :D
nálunk tudod hán ydiplomamunka készült úgy, hogy amúgy köztiszteletben álló egyetemi oktatók kiadtak korábbi diplomamunkákat, és azt kicsit átírva mások újrabeadták..

de mondom: ha már megtörtént a dolog, és bebuktatták, akkor tényleg botrány a helyén maradnia.

de el se szabadott volna jutni idáig. ha a hvg-s rájött, hogy shitpaja másolt, akkro azt kellett volna tennie, amit írtam.

vagy elzárja a fiók aljára a cuccot, és majd a mandátuma lejárta után előveszi, vagy háttérben egyeztetnek zorbánékkal, hogy nem jelentetjük meg, ha shit lemond, és nem használja többet a DR-i címet.

de a HVG-nek nem az igazság volt a lényeg, hanem a hazaárulás.

shit paja személye nulla, szart sem ér, ezért a megbuktatásáért kurva nagy ár az, ami most történik.

és ebben a legnagyobb felelős a hazaáruló HVG, és csak utána zorbán és shit, hogy HA már megtörtént ez, nem vették le a tábláról paját azonnal, hanem hagyták az ellenséget játszani a játékukat.

mert szerintem pont így tervezték, hogy hónapokig húzódó botrány és pofátlan nyilatkozatok lesz a vége.
ha a hülye zorbán még a cikk másnapján leveszi shittet a tábláról, akkor a dolgo méregfogát kihúzta volna, csökkentette volna a károkozást, de neeem ez a hülye még rá is tett egy lapáttal, tehát ő is hazaáruló.

az ország tekintélye, a KE pozíció, a tudományos életünk presztizse sokkal, de sokkal többet ér, mint shit, orbán vagy hazaáruló hvg-sek kielégülése.

Sittes Paja 2012.03.30. 19:01:53

@Camappa: te hol élsz?
a fidesz? a szart a 8 éves MSZP-SZDSZ kormány hozta össze, meg a heller-konrád hazaáruló maffia indította támadás.

persze kellett ehhez egy hülye orbán, aki cigánymentalítással azt gondolta, majd lepofozzuk az egész kocsmát egyedül...

Sittes Paja 2012.03.30. 19:12:59

@zotyo1986: az újságíró első sorban magyar állampolgár. elvileg. ott a hvg-ben lehet, hogy inkább izraeliek.

szal mielőtt ezt a hüle demagógiát elhiszed, megismétlem a gondolatkísérletemet.

újságíró vagy piréziában. feltársz valamit, ami ugyan igaz, de nyilvánosságra hozva mondjuk háborút jelent vmely szomszédos országgal. mit teszel? megjelenteted, vagy kussolsz/nemzetbiztonsághoz fordulsz?

mert ez a kurva nagy igazság teljesen jelentéktelen amúgy.

amerikában a saját főszerkesztőd hívná rád az FBI-t, hogy máshol se jelentethesd meg ezt az információt.

nem, nem az elnök személye miatt, hanem az elnöki intézmény és az ország presztizsének érdekében.

családi viszonylatba leredukálva ezt a dolgot: apádat bebuktatnád, ha kiderülne, hogy másolta a doktoriját? vagy ha adócsaló lenne?
na ezt most vetítsd ki az országra.

és most felejtsd el, hogy ki a KE. lényegtelen, hoy most épp egy szaralak. az intézményt és a tekintélyt kellene megvédeni.

morgás joga mindenkit megillet · http://morgasjoga.blog.hu/ 2012.03.30. 19:15:12

Kérdés, ténylegesen megéri-e olyan legfőbb közjogi méltóságot alkalmazni az adófizetőknek a saját pénzükből, akinek méltósága már megtépázva, munkaidejének 90%-a pedig kihasználatlan éppen emiatt, ahogy a stábjának is erőteljesen megfogyatkozik az ellátandó feladatmennyisége.

morgasjoga.blog.hu/2012/03/30/ugy_dontunk_hogy_nem_dontunk

ursus artos 2012.03.30. 19:21:30

@Sittes Paja: sajnos a HVG csak tette a dolgát. Az újságíróknak ez a feladatuk. Ha ennek következtében S.P. lemond, akkor csak a sajtószabadság és a demokrácia erősödik. Ha nem mond le, az az Ő baja.

Sittes Paja 2012.03.30. 19:26:39

" Eskütételétől kezdve semmilyen jogi, adminisztratív, vagy erkölcsi elmarasztalást magában hordozó eljárás nem érintheti korábbi életútját."

össze se ülhetett volna az egyetemi tanács, hogy megfossz címétől :)

ez az ügy nonszensz számomra, mert

1. shit egy szarember volt már 20 éve is
2. meg sem szabadott volna választani - kurvaanyád zorbán

de ha már ő a KE, akkor

1. tisztességes magyar állampolgár ha ilyet tud meg róla, akkor kussol
2. jelezze a háttérben, és érje el csendben az általa tudott igazság érvényesülését - ha az igazság számít
3. várja meg a mandátuma leteltét, és majd támadja meg a személyt akkor, amikor újra shit pált támadja vele.

nem véletlen van olyan törvény mindenhol, hogy az elnök személye sérthetetlen. az intzémény és a haza védelmében, és nem a személyt védik vele.

HVG újságíróit azért csak el kéne vinni az andrás...teve utcába.
nem lesz vége az ilyesminek, amíg 1-2 szarfaszút el nem ítélnek hazaárulásért.

lobster thermidor 2012.03.30. 19:29:22

@Sittes Paja:

Ha nem zárták volna be a Lipótmezőt, neked biztos helyed lenne ott.

Sittes Paja 2012.03.30. 19:34:18

@ursus artos: na mégeygszer az ilyen faszkalapok miatt

újságíró vagy piréziában. feltársz valamit, ami ugyan igaz, de nyilvánosságra hozva mondjuk háborút jelent vmely szomszédos országgal. mit teszel? megjelenteted, vagy kussolsz/nemzetbiztonsághoz fordulsz?

nemzetbiztonság >> sajtószabadság

miféle igazság? hogy 20 éve összeollózta a doktoriját, mint kb 30millió másik Dr. a világon? hány politikus lehet érintett ilyesmiben, vagy másban?
ez nem menti shitet meg a kinevezőit, de ha már megtörtént, akkor ez a STATUS QUO, ezt kell elfogadni és szem előtt tartani.

onnan, hogy ő a KE, nincs shitpaja. nem őt támadod.

és nem olyan ügyről van szó, hogy zsebre rakott 100milla közpénzt, megölte a kurváját sado.mazo szex közben stb stb.

ennek a fene nagy igazságnak a jelentősége lófasz a haza, a KE-i intézmény és a magyar tudományos élet lejáratásához képest.
az újságíró/állampolgár felelőssége pont az, hogy mérlegeljen: az általa megtudott igazság napvilágra hozása hogy aránylik a következményekhez...

megéri-e ez az ár shitpaja lejáratását, vagy nem?

mondom ezt úgy, hogy ha már kiderült, azonnal takarodnia kell.

ursus artos 2012.03.30. 19:35:24

@Sittes Paja: "nem, nem az elnök személye miatt, hanem az elnöki intézmény és az ország presztizsének érdekében."
Ebben is van igazság, de a történet Orbánról szól. Ledönteni szobrát belföldön nem megy, a médiatörvényes sajtókampány nem ingatta meg, jött a pénzpiac szorított egyet de talpon maradt. Ez most egy újabb kísérlet a megsemmisítésére: a hozzá kapcsolhatókat darálják le.

ursus artos 2012.03.30. 19:36:55

@Sittes Paja: "na mégeygszer az ilyen faszkalapok miatt"
Kösz! Érzem, hogy tisztul a közbeszéd...

szmoker (Homo Trollicus) 2012.03.30. 19:38:02

@Sittes Paja: "az, hogy ezt az amerikaiak felhaszálták, nagyon nagyon nem volt szép, nagyon nagyon nem baráti lépés..."

Legalább annyira nagyon nagyon nem baráti, mint amikor a "Bonsai Duce" (höhö, ez jó) kiment kokikat és sallereket osztogatni.
Hát itt az eredménye.

Mérges 1234 2012.03.30. 19:42:16

@ursus artos:

Így is lehet nlzni, és van is benne igazság, de pont ezért nem kellett volna odatenni Paját, vagy tévedek????

KÖvér is megmondta, hogy ez nem lesz jó, hát nem lett.

Sittes Paja 2012.03.30. 19:49:07

@lobster thermidor: micsoda érv :)

pontosan melyik dologban nincs igazam?
hogy shit szarember? hogy ha kiderült, akkor már le kéne mondania?
vagy a lényeggel, hogy hazaárulás a saját hazánkat lejáratni ideológiai célokból? azért legyen már egy határ, valami legyen már túl nagy ár az ideológiai/hatalmi harcban!

de amíg nálunk az egyik 'oldal' nettó hazaáruló, addig ilyet nem lehet elvárni.
persze ez a realítás minden más normális országban, max csak az eszköz és a gépezet más.
amerikában öncenzúra, cenzúra, nemzetbiztonság, oroszoknál csatorna, polónium.

watergate meg lewinsky ügy után az amerikaiak azt is inkább eltusolnák, ha az elnök kecskéket kúrna.
ha már megválasztottak egy kecskebaszót, akkor ezzel kell együttélni. egy kecskebaszó miatt nem járathatjuk le önmagunkat...
mit nyersz vele? a kecskebaszó csak 1 db senki, de mit fognak gondolni a 300millió emberről, akinek egy kecskebaszó volt az elnöke, aki megválasztott egy ilyet.
egy kecskebaszó miatt nem éghetünk, inkább mindent elkövetünk, hogy kiderüljön.

egy írni sem tudó bohóc miatt nem járathatjuk le önmagunkat ennyire. csak azért mert ő is másolta a doktoriját. előbb láttam gyurcsány pofáját ahogy nyilatkozott. azt a kéjt, ami a pofáján ült: de jó, ég az ország, és a SOTE, sűllyedünk a szarba, minél rosszabb az országnak, annál jobb nekünk.

ha clinton meg gáti legközelebb gyufát adna ezeknek, miután már körbeöntették az országot benzinnel, ezek a hülyék akkor se azt mondanák, hogy bazmeg megégünk mi is, hanem kéjesen lángolva kiabálnák: ég a zorbán.

betegnek kell ahhoz lenni, hogy egy shitpali miatt ezt tegyük az országgal.

mondom: normális országban, amikor befújja ezt az infót a szl a szerkesztőségbe, hiába másik oldali az illető, maga küldi el az illetékes hatóságnak. nem leközli, eszébe nem jut. és nem a személy miatt...

ursus artos 2012.03.30. 19:50:52

@Doubledecker: igen, de ki a franc gondolta, vagy feltételezte, hogy vaj van a doktori borítóján. Schmitt ezzel átkúrt mindenkit a palánkon, Orbánt is. Az igazán nem lehet Orbán nyakába varrni, hogy nem ellenőrizte a doktorit.
Azt viszont meg lehet érteni, hogy olyan valaki kell ki aláír. Ugyanis a Fidesz most országot átalakít, tabukat dönt és ezzel haladni kell. Nincs idő most szórakozni. Meg az ellenzékkel udvariaskodni. Mert különben elrepül a négy év, és megint ott vagyunk, hogy nem csináltunk semmit.
Egyébként, hogy az ország átalakítás jó lesz-e vagy sem, illetve jó-e vagy nem, azt majd az idő eldönti.

acmilano 2012.03.30. 19:55:50

Az ilyen emberek olyanok mint a patkányok: mindent túlélnek. Szerintem nem fog lemondani, kivár néhány napot, hogy elcsendesedjen az ügy.
Már alapból nem is kellene ilyen tisztséget betöltenie ennek az írástudatlan embernek.

Sittes Paja 2012.03.30. 19:56:18

@Doubledecker: nem tévedsz, csak egy kicsit :)

nem ezért nem kellett volna odatenni, mivel ezt senki se tudta, max 1-2 ügynökség, ahol aktát vezettek róla.(olimpiai sportoló, diplomata, NOB tag, KE, minden ország titkosszolgálatánál van róla akta).

azért nem kellett volna odatenni, mert fujj :)
pl 2012-es elbukott EBpályázat?2004 athén? meg egy köcsög volt mindig is nah.

de ha már odatették, ez van.
bármelyik államfőről elő lehet kaparni ilyesmit, de az ilyet nem nagyon szokták nyilvánosságra hozni. göncz aktájából pl gyorsan ki is emeltek vagy 100 oldalt anno :D
szal ez egy nagyon komoly tudd, hogy értsd helyzet clintonéktól. remélhetőleg nálunk is vannak akták ottani emberekről :)

acmilano 2012.03.30. 19:57:51

Egyébként: a dr. Schmitt Pálként aláírt törvények (beleértve az Alaptörvényt is) nem aggályosak?

Sittes Paja 2012.03.30. 19:58:20

@acmilano:

" Már alapból nem is kellene ilyen tisztséget betöltenie ennek az írástudatlan embernek."
így van, ez tény.

az is, hogy ha már kiderült, el kéne takarodnia. tegnapi nyilatkozata, meg most ez az interjú, vicc.

DE

idáig el se szabadott volna jutni. nem shitpaja miatt...

Sittes Paja 2012.03.30. 20:03:39

@szmoker (Homo Trollicus):

lehet benne igazság. kezdem azt hinni, hogy tényleg ez is benne van, de én még mindig hajlok inkább arra, hogy bármit csinál, ez a következménye már annak, hogy nyert és 2/3-dal.

de persze az már az ő fazssága, hogy ezt még ki is mondja. cigánymentalítás: majd én leverek mindenkit a kocsmában...

ahelyett, hogy mindenhol a pofájukba mosolygott volna, aztán majd hogy mi lesz, az más tészta.

de mondom, itt már lényegtelen minden: meg van választva, innentől ő KE, nem shitpaja.
ezért a HVG hazaárulást követett el, és kár, hogy nem oroszok...

Netuddki. 2012.03.30. 20:37:33

Ez tetszett a legjobban:
- Nagyon rosszul esett, hogy elvették a kisdoktorimat, pedig annyit gépeltem. Akkor még írógépen írtunk, nem volt számítógép. (lóphast nem volt plagikám, én is akkoriban írtam a diplomámat számítógépen. Sőt akkor már volt windows és word, és 386-os PC)
Ja meg ez:
- Anyámnak megígértem, hogy egyszer doktor leszek.

Netuddki. 2012.03.30. 20:40:15

De a hülyéje szemlátomást még mindig nem fogja fel, hogy a másolásért és fordításért nem adnak doktorit. Kicsit se. Se most se akkor...

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.03.30. 20:46:00

van isten!
nem mondott le.

viktor, viktor, ez a kreaturad lett a veszted! :)
FIDESZ TAVARISI KONJEC!
eddig szaladt a nyul az erdobe. innen csak egyre szarabbul johettek ki belole!

jazzcool 2012.03.30. 20:46:35

amúgy könnyen lehet, hogy Plagi bát anno simán átbaszták. arra gondolok, hogy kérésére valakik megírták a disszertációt, talán éppen az opponens és a konzulens, pontosabban összeollózták, majd odaadták neki, persze közben felkészítették a védésre... amúgy ez a két ember később komoly sportfunkciót kapott Schmittől.

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.03.30. 20:50:07

az alcsuti paraszt belesetalt onon csapfajaba.
es ez igy zsenialis.
Innen kezdve a jobber ertelmiseg szamara vallalhatatlan a focistamentalitasu akarnok.
kimutatta a foga feherjet.
Ezt mar nem lehet megmagyarazni nemzeti erzelemmel, magyar virtussal, kommunista ellenesseggel.
Errol virit, hogy csak az egoja szamit, es ha beledoglik is az orszag, keresztulviszi amit a fejebe vett.
Professzorok, rektorok, ertelmiseg, le vagytok szarva magasrol :)

Kerek négyszög 2012.03.30. 20:54:43

@DR. DR. DR. rasztaparaszt:
Majd a felcsúti megfenyegeti, megzsarolja a jobboldali értelmiségét, ha már nem nyalják olyan odaadóan a seggét.

Sittes Paja 2012.03.30. 20:55:13

"vagy a társadalom számára hasznos, gyakorlatban alkalmazható ismereteket kell közvetítenie"

ha ez tényleg így volt/van, akkor akár még igaza is lehet :D

azzal jönnek manapság, hogynem a lexikális tudás kell, hanem tudni kell megtalálni az ismereteket :D
sőt, a google korában tudni kell keresni.

paja összedobott egy használható, alkalmazható ismereteket közvetítő doktorit a talált infókból. így együtt, egyben még nem volt.

mondjuk az is érdekes, hogy a TF-en tanított, hivatkozot mű :)
abban igaza van, hogy georgievről hogy másolhatott volna, ha georgiev is másolt a NOB jegyzőkönyvekből? :D

ettől függetlenül egy bohóc, lemondhatott volna, de neki kb annyira fontos az ország presztizse, mint a hazaáruló hvg-seknek.

én már csak hátradőlök, és kívülállóként megnézem a bohócok - férgek mérkőzést.

Sittes Paja 2012.03.30. 20:59:44

@DR. DR. DR. rasztaparaszt:
de te most minek örülsz? hoyg támadják az országot, csak mert orbán nyert?
hogy milyenek a válaszai erre a hülyének, az mind1.

hogy egy külföldi szolgálattól befújja a szél a HVG-hez ezt az infót? az a hülye meg lehozza...

"gyújtsunk fel az egész országot, mert akkor zorbán is ég!!!"
ez a ti mentalitásotok

morgás joga mindenkit megillet · http://morgasjoga.blog.hu/ 2012.03.30. 21:05:17

„Senki sincs, akitől félnék vagy tartanék.” – vallotta be egyszer Schmitt Pál, és jelenleg úgy néz ki, nincs is rá oka: személye sérthetetlen. Méghozzá Alaptörvénybe iktatva.
Juj, de jó nekünk ...

A kérdés: ez most a vége, vagy csak most kezdődik igazán?
morgasjoga.blog.hu/2012/03/30/ez_a_vege_vagy_csak_most_kezdodik

Lencsés lstván 2012.03.30. 21:07:24

@Sittes Paja: Hülye vagy bazz... attól mert összeollózok valamit, attól még nem volt önálló tudományos gondolatom. Ha összeírom az összes elemet, attól még nem leszek Mengyelejev.

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.03.30. 21:12:04

@Sittes Paja: szoval te vagy az, aki ha a nadragja csucsket megrantjak, es elovillan a nyakig szaros gatyaja nem azt tartja bajnak, hogy csak akkor cserel fehernemut ha az elozo lerohad, hanem azt, hogy erre feny derult...
hat igen. ertelek. ez a fidesz mentalitasa. le se tagadhatod.

miattatok nem lesz itt soha megtisztulas.

dr Smittpálelnökúr 2012.03.30. 21:14:56

@Sittes Paja: te beteg vagy.

Neked azzal van bajod, aki lebuktatta a csalót?
Szerinted az a baj, hogy kiderült erröl a féregröl, hogy féreg?

Gondolom gyurcsánynál is az bántott, hogy kiderült a hazugsága?
Vagy akkor nem voltak ilyen cizellált gondolataid?

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.03.30. 21:21:08

@Sittes Paja: egybkent ez az "egy szolgalattol odafujta" hulyeduma meg nevetseges.
palikank a sajat tisztseget nem tudja helyesen magyarul leiirni, nem hogy egy szakdolgozatot osszeallitani. Mi sem kezenfekvobb, hogy valakinek ecccercsak eszebe jutott, hogy ranezzen arra a doktorira, hogy ugyan mekkora baromsagok vannak benne... Aztan ott a bolgar szerzo neve, gondolom valaki meg tudott franciaul, es osszevetette. nem nagy etvasz. ehhez nem koll osszeeskuveselmelet.

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.03.30. 21:24:33

de azert en rendes vagyok, es kivarom, hogy megszulessen a nagy mu, mely ismet hianypotlo lesz, es amelybol a tarsadalom szamara hasznos informaciokhoz jutunk a facsemeteultetes, es sport rejtett kornyezetvedelmi osszefuggeseirol, es meg az is lehet, hogy a gyepteglafektetes meg eletemben olimpiai sport lesz, olyan neven, hogy schmittletika!

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.03.30. 21:26:54

A fideszes nemzeti érzések között nem szerepel a ne csalj, ne hazudj, ne lopj kifejezés. Ezeket csak másokkal szemben szeretik számon kérni.
Sunyi, álszent, szánalmas és gyomorforgató amit a schmitt-orbán-fidesz banda mível.
Ilyen hiteltelen, jellemtelen, tolvaj k.elnök szégyen a hazára.
Európa, de lassan a világ szégyenei vagyunk miattuk.
Szégyellem , hogy ilyen vezetőink vannak.
Isten segíts, hogy mihamarabb megszabaduljunk tőlük.
Magyar meddig tűröd birkaként, hogy megaláznak, kizsákmányolnak , hülyének néznek!
A "sérthetetlen" holnap embert is ölhet Orbán szerint? Mert a szarkotmányuk szerint igen.

Orbán banda takarodjatok, még van egérút!

Sittes Paja 2012.03.30. 21:36:12

@dr Kangörény: tudsz olvasni elmebeteg.

ha shitpaji perpill nem lenne KE akkor még örülnék is.

ha tudsz olvasni,és nem vagy egy ócsk ahazaáruló mszp-szdsz-es, akkor felfogod, hogy egy shitpaja féle majom megbuktatása nem ér annyit, hogy ezért lejárassuk a EK-i intzéményt, az országot, a SOTE-t, a tudományos életet.

szerinted mindenhol mindent nyilvánosságra hoznak te majom?

a csalózást meg hagyjuk. volt évfolyamtársaim közül nem tudnék sokat mondani, aki magától írta volna a szakdolgozatát.

ez egy piszlicsáré jelentőségű kérdés, shitpali meg önamgában egy jelentéktelen senki, de mivel éppen ő a KE, ezért fentebb már említett módon lehetett volna eljárni.

egyet nem lehet felelős magyar újságíróként: csak úgy a következmények ismeretében nyilvánosságra hozni.

de te olyan beteg állat vagy, hogy te a korábban említett gondolatkísérletre is azt válaszolnád, hogy nyilvánosságra hoznád az 'igazságot' még ha az háborút is jelent, és emberek fognak meghalni.

ország érdeke, presztizse >> sajtószabadság, vagy egy senkiházi doktorija eredetiségének kérdése.

ha már egy majmot ültettek oda, akkor ezt a majmot illeti a sérhetetlenség.

mondom: keresd meg a foxnews-t, hogy obama másolta a diplomáját. szted leközölnék, vagy rád küldenék a nemzetbiztonságot.
mert hiába demokrata, nem hagyja, hogy az elnöki intézményt és az országot lejárasd a te szaros kis 'igazságoddal'.

nem ér annyit az egész.

ha holnap egy SOTE-n végzett illető nem kerül be egy kutatócsoportba, mert lefitymálják majd az alma materét, máris túl nagy az ár.

@DR. DR. DR. rasztaparaszt: nem nem, nagyon nem érted.
mentek az utcán apáddal, akit nem nagyon kedvelsz, de mégiscsak az apád és különben is öreg már. összeszarja magát szegény az utcán. felszálltok a buszra, hogy haza vidd szegényt, úgyis csak 2-3 megálló.
buszon terjed a szarszag, de sokan vannak, így nem beazonosítható.

erre te lerántod a gatyát róla a nadrágja csücskénél fogva, igaz?
"tessék emberek, itt az igazság, az én apám szarta össze magát tudja meg mindenki"

mondjuk eglátod az egyik ismerősödet, és ő is érzi a szagot és levágja a dolgot.
elvárod tőle, hogy kussoljon az apádra és rád való tekintettel?

errők van szó te barom. shitpaja nem ér ennyit, amennyibe került ez a botrány nekünk. ezért elvártam volna még a másik oldaltól is, ha nem lennének hazaárulók, hogy legyen egy határ az ideológiai, hatalmi harcban.

de nincs. ha kell az egész országot felgyújtjátok, csak égjen zorbán is...
minél rosszabb az országnak, annál jobb nektek.

az a másik barom meg legalább a valósággal szembesülne:
hamár bebuktatták a paját - akármennyire nem volt szép dolog - el kell takarítani a gecibe. minden további szarpaszírozás tovább ront a dolgon, és ezzel nem egyszerűen a másik oldalnak dolgozik, hanem pontosan u.olyan szarfaszú hazaárulóvá válik, mint a HVG-sek.

ilyen nép vagyunk. országomat egy lóért...

ezek után én lehet egy tábla milkáért odadobnám, mint a rongyot. úgyse ér semmit. menni kell innen, oszt azt is elfelejteni, hogy én valah is idetartoztam.

van minek örülni? csak egy idióta vagy egy hazaáruló tesz ilyet a saját országával egy shitpali miatt.

flippant 2012.03.30. 21:41:54

Én végig röhögtem a csókát a riport alatt. Mondjuk az a sunyi riporter ismerős volt valahonnan a komcsi időkből. Hol nyomult korábban?
smittre vissza. Szóval nagyon mulatságos, először a helyesírása most meg ez a gázos ügy. Szvsz meg kéne hagyni a nemzet bohócának.

Sittes Paja 2012.03.30. 21:44:11

@DR. DR. DR. rasztaparaszt:
nevetséges, mi?

volt egy másik HVG cikk is, nem nagyon kapta fel a média, de most, hogy paja nem mond le, kb 1 héten belül be lesz dobva: az amerikaiak ugyebár megvettek pár NOB tagot SALT LAKE CITY érdekében. van elvileg erről egy ottani bizottsági jelentés...az egyik bizottsági taggal volt interjú a HVG-ben. a shitpali-s cikk után nem sokkal.

szerinted ült a HVG-s a széken, és eccercsak arra gondolt: megnézem, ez a shitpali nem-e másolta a doktoriját.

ugyanmár...

ráadásul a viselt posztja miatt ez olyan fajsúlyú dolog, hogy más nem is jöhet szóba.
paja olimpikon, sportdiplomata, nagykövet, MOB-NOB mágus, képviselő, KE - pont az amerikaiaknál ne lenne róla akta??? már 30 éve is biztosan volt...

de ez már nagyon otomba dolog. ilyenekkel nem szoktak dobálózni országok, bár mindenkiről van egy olyan akta, amivel le lehet járatni.

kicsit olvass vissza a kecskebaszó példához, és megérted.
az amerikai elnök nem lehet kecskebaszó, akkor sem, ha az.
a KE nem lehet csaló, tolvaj, akkor sem, ha az.

érje el háttéregyeztetéseken, hogy mondjon le, és ne használja a dr-i címet, és akkor nem lesz nyilvánosságra hozva. ha az igazság érdekli, akkor beéri azzal, hogy az igazság győzött, elérte a célját, még ha a széles közönség nem is tudja meg.

vagy kussoljon a pozícióra, az ország presztizsére való tekintettel.

aztán vegye elő a fiókból, amikor shitpali már nem KE eg fél éve.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.03.30. 22:11:07

@pudibundo:
Attól, hogy visszamutogatsz, attól sp még belehazudott ugyanúgy a TE arcodba is.

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.03.30. 22:16:58

@Sittes Paja: ez monomania nalad? :)
vagy ennyire futotta a nemzeti oldalon? tamadas mi? bancsak az orszagunk! hajjaj...
a hazaarulozas az mindig ment nektek.

tudodmit? azt mondom, legyen tuz. egjen. ha csak egy csopp remenyt ad, hogy ez az evszazados urambatyam kosz eleg benne.
Nem miattam. azok miatt, akikre hagyjuk ezt a kocerajt.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.03.30. 22:24:07

@Sittes Paja:

na szóval:

Az újságíró azt tette, ami a dolga: Megírta az igazat. Aki hibáztak és a Hazának kárt okoztak:
- sp, mert nem mondott le azonnal, pedig tudta, hogy ki fog derülni
- A tényfeltáró bizottság, mert a jelentésük egy kabarétréfával ér fel.
- Aki védte sp-t, holott egy normális országban a saját pártja szabadul meg leghamarabb az ilyen elnöktől (Lásd Wulf)

" ki sem szabadott volna derülnie ennek. nem, nem paja meg a fidesz miatt, hanem az ország miatt."
- Ha nem derül ki, az csak egy újabb mutyi lett volna. Az, hogy kiderült, hosszú távon sokkal hasznosabb az országnak, mert kifele azt mutatja, nem csak narancsmutyizókból áll az ország.

"és itt jön az a kérdés, hogy az USA-ban pl miért van vmiféle cenzúra."
- Az USA-ban nincsen cenzúra.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.03.30. 22:28:46

2006: Gyurcsány,
2012: Schmitt.

Különbség a részletekben?
Nyilván.

Különbség a lényeget tekintve?
Semmi.

A lényeg?
Itt: www.kibulizottorszag.net

Sittes Paja 2012.03.30. 22:48:13

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

csak neked még1x

újságíró vagy piréziában. feltársz valamit, ami ugyan igaz, de nyilvánosságra hozva mondjuk háborút jelent vmely szomszédos országgal. mit teszel? megjelenteted, vagy kussolsz/nemzetbiztonsághoz fordulsz?

ennyit a demagóg szarságodról az újságíróról meg a feladatáról...

és itt most nincs arról szó, amit leírtam korábban:
- soha nem lett volna szabad KE-nek jelölni
- ha már bebuktatták, azonnal el kellett volna távolítani
- azzal, hogy ezt nem tették meg, hanem paszírozzák a szart, ugyanolyan bűnösökké válnak, mint a hvg-sek...

de a hvg-sek hazaárulása ettől független.

ahogy az ügy is független shitpajától, mivel éppen KE a majom. amíg hivatalban van, ő nem is létezik, mint magánember. így smitpaját a majmot nem is tudod támadni, csak az országot és a KE-i intézményt.

te is lerántanád a buszon apádról a gatyát, hogy mindenki megtudja az igazságot, hogy ő szarta össze magát, belőle árad a bűz?

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.03.30. 22:52:46

Azt azért látni kell, hogy ha valaki olimpikon, akkor tulajdonképpen felvételi nélkül kerül be az általa választott felsőoktatási intézménybe. Ez a külön keret.

A smitt ügy nem csak sp doktorijáról szól.

Hány olimpikonunknak van még doktorija?

Hányan kerültek be a külön keretből?

Miért nem ragadjuk meg végre a lehetőséget, amit a smitt ügy kínál, és számolunk le a múlt csökevényével (külön keret)?

Miért nem kezdünk el európai módon gondolkodni?

Hatalmas, a közéletet legalább részleteiben megtisztító lehetőséget szalasztottunk el.
Az elszalasztott lehetőségért köszönet a miniszterelnöknek.

Sittes Paja 2012.03.30. 22:57:43

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

"Az USA-ban nincsen cenzúra."
nesze hülye
en.wikipedia.org/wiki/Censorship_in_the_United_States

"Ha nem derül ki, az csak egy újabb mutyi lett volna."
úristen micsoda fajsúlyú mutyi ez...
biztos megérte ezér tlejáratni az országot, a SOTE-t stb stb...
egy shitpaliért lejáratni az egész országot, és feltárni a nagy igazságot...

" Az, hogy kiderült, hosszú távon sokkal hasznosabb az országnak, mert kifele azt mutatja, nem csak narancsmutyizókból áll az ország."
apád faszát. azt mutatja, hogy két ezüstért a saját országodat is lejáratod, mert olyan hülye vagy, hogy fel sem fogod, hogy ami kárt okozol ezzel, az nagyságrendekkel nagyobb, mint eme iagzság kiderüléséhez fűződő érdek.

nemzeti érdek >> pali másolta-e a doktoriját.

ezt kéne felfogni.

Sittes Paja 2012.03.30. 23:01:58

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
meg bazmeg. utána lebombázták a házát, és az egész családja meghalt, ahogy az országában még sokezer másik ember.
de megírta az igazságot, és ez mindennél fontosabb.

paja doktorija olyan fajsúlyú kérdés, amiért az ország, és a magyar tudományos élet presztizse is feláldozható, igaz?

mondom, próbálj meg a foxnewsnál bevágódni egy obama másolta a diplomáját dologgal, aztán mérjed mennyi idő alatt ér ki hozzád az FBI...

mert ott nem hazaáruló egyik 'oldal' sem. és hiába lenne nekik pártpolitikai célból kurva jó ez az info, patriótaként tudja, hogy az az ár, amit ezért fizetni kell, nem éri meg. nem szennyezheti be az elnöki intézményt csak ezért, inkább elhallgatja. megtanulták ezt watergate és lewinsky botrány után.

dr. médiafigyelőbété 2012.03.30. 23:02:13

A következő doktorijában (is) zöldségeket fog írni.
:)

renevol 2012.03.30. 23:04:51

@Sittes Paja: Szerintem a világon egyedülálló a gondolkodásod, mi szerint hazaárulás igazságot mondani. Hálisten' valszeg tényleg egyedül állsz ezzel a világon. :) Azt meg senkinek nem tudod bemagyarázni, hogy egy magyarországi politikus által elkövetett bűncselekmény egyenlő lenne a Magyarország elleni háború indításával. :)

"te is lerántanád a buszon apádról a gatyát, hogy mindenki megtudja az igazságot, hogy ő szarta össze magát, belőle árad a bűz?"

Schmitt Pál nem az apám, hanem egy politikus, aki tőlem kapja a fizetését. Így ha lop-csal-hazudik, akkor én, mint a munkáltatója azt mondom, takarodjon a tisztségéből és fizesse vissza az összes, KE címen kapott juttatását, de azonnal. Az általad hazaárulónak nevezett, valójában pedig az igazságot megíró HVG-nek pedig köszönöm, hogy felhívta a figyelmemet arra, hogy az egyik alkalmazottam lop-csal-hazudik. Bőven van következő jelöltem az állás betöltésére 10 millió emberből.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.03.30. 23:06:24

Tolunk kicsivel nyugatabbra mar az ugy kirobbanasakor le szoktak mondani a vetkesek es orokre eltunnek a vilag szeme elol.

Itt meg marad a vastagbor es a nekem szabad, mert en vagyok a magas lovon.

Sittes Paja 2012.03.30. 23:22:37

@renevol: " Szerintem a világon egyedülálló a gondolkodásod, mi szerint hazaárulás igazságot mondani."

ha így lenne, akkor nem lenne elhárítás egy országbvan sem :D nem lennének államtitkok, nem lennének szakszolgálatok...
csak az ilyen fasz idealisták képzelik, hogy mindig mindent mindenkinek joga van tudni és tudnia is kell.

szóval inkább te vagy az, aki azon kevés birka közé tartozol, aki elhiszi, hogy ez így van.

" egy magyarországi politikus által elkövetett bűncselekmény"
bűncselekmény? :D
na ne viccelj. tettél már feljelentést?

amúgy a mindenkori KE-t nemlehet támadni korábbi bűncselekményeiért, vizsgálni sem szabad. pont a vázolt gondolkodásmód miatt...
csak a regnálása alatt elkövetett bűncselekményeért lehet elővenni.

és ez mindenhol így van, és nem az adott személyt védik ezzel, hanem a pozíció és az ország tekintélyét.

"Schmitt Pál nem az apám, hanem egy politikus, aki tőlem kapja a fizetését."
a KE nem politikus. közjogi méltóság, az ország első embere stb stb.
a korábbanmás által említett hasonlatot az országra vetítve, a KE az 'apád'. nem hozod kellemetlen helyzetbemég akkor sem, ha tudsz róla vmi kellemetlen igazságot?
miért nem? mert az apád/elnököd.

shitpali személye jelentéktelen, de mivel KE, így az országot érte támadás.

renevol 2012.03.30. 23:32:17

@Sittes Paja: Nagyjából 10 millió ember röhögne rajtad, ha az ország olvasná, amiket írsz. :)

Továbbmenve a gondolatmeneteden: valójában te vagy a legnagyobb hazaáruló, mert voltál olyan gonosz aljas, hogy egyáltalán olvass a plágiumügyről. Sőt, még itt is folyamatosan erről beszélsz, miközben a hazafi ismertetőjegye, hogy eltussolja a dolgokat és eltereli a szót erről az egészről! Az ilyen ember nem is lehet magyar, ez már annyira aljas dolog, hogy újságot olvasol és még beszélsz is róla, hogy te tutibiztos Izraelből írsz!

Sittes Paja 2012.03.31. 00:00:34

@renevol: ere futotta mind? a skizofréniának milyen foka az, amikor már 10millió van belőled?

min röhögnének? hogy vannak államtitkok? azok között bőven van olyan kényes igazság, amit az ország ilyen-olyan érdekeire való tekintettel nem lehet nyilvánosságra hozni.

a demagóg vicceskedésre inkább nem reagálok.
leírtam elég világosan: ha már bevitték az ütést, ha már kiderült ez, akkor nem lemondani egyből, a szart paszírozva növelni a károkat ugyanolyan hazaárulás, mint amit a HVG-sek csináltak a nyilvánosságra hozatallal.

renevol 2012.03.31. 00:19:20

@Sittes Paja: Szerintem még órákkal ezelőtt átgondolatlanul leírtál egy butaságot és most úgy érzed, hogy kénytelen vagy ehhez tartani magad. De nyugi, nem kell ezt tenned, anonim a net a felhasználók számára, én sem tudom, ki vagy, ezért személyesen nem fogsz égni senki előtt, nem fog kigúnyolni élőben senki. Szóval nyugi és jó éjt!

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.03.31. 00:30:01

@Sittes Paja:

Tudom, szálasi sem volt bűnös, csak az a balek majom, aki megírta.

Na pá.

Sittes Paja 2012.03.31. 00:49:23

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
ez igen, ez aztán a reductio ad hitlerum.
nem szarral gurítasz, egy ugrással szálasihoz. ez igen.

@renevol: tévedsz, ez a valóság.
szted angliában bármelyik újság lehozná, hogy a királynő inkontinenciában szenved és tena ladyt használ?
de hát ez az igazság, és az újságírónak ez a dolga...

zotyo1986 2012.03.31. 11:05:02

@Sittes Paja: A háborús példa amit felhoztál elég túlzó egy plágiumos ügyhöz képest, az apa-fia kapcsolat pedig nem tudom, hogy ütközhet egy újságíró- köztársasági elnök kapcsolathoz.
Egyébként egy dologban különbözünk csak a többi országtól a plágium ügyekben, a mi politikusaink NEM mondanak le.

www.parameter.sk/rovat/kulfold/2012/03/29/plagiummal-vadolt-politikusok-vilagban

Valamiért ezeket az újságírókat se kapcsolta le az efbíjáj.
süti beállítások módosítása